Petak, 25.09.2020.

21:45

Kokoškov: Ne treba kriviti Divca što nije birao Dončića

Selektor reprezentacije Srbije Igor Kokoškov govorio je o Vlade Divcu, NBA ligi ali i svojoj karijeri.

Izvor: SN

Kokoškov: Ne treba kriviti Divca što nije birao Donèiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

jsx

pre 3 godine

Naravno da nece da pljuje kolegu.
@Petar
Pa zna se ko je najgluplji od ta 3, onaj ko je izabrao Beglija. Ejton i Jang verovatno nece biti bolji od Luke, ali ce sigurno biti zvezde, sto za Beglija sumnjamo.
@123
Jeste, bas niko nije verovao da ce neko ko sa 18 godina osvoji EL kao MVP i (doduse oslabljeni) EP kao jedan od dva krstena igraca biti zvezda...
Mislim, ne znam ni sto stoti put dajem komentare na ovo, pogresio je i Boze moj, nece sad da mu odsecaju glavu, ne znam cemu tolike vesti, ali ne mogu da idem u drugu krajnost i da kazem da su Lukine igre iznenadjenje nekom ko je svestan da EL postoji.

z’brda

pre 3 godine

Daj, Kokoškov, molim te, ne....! Divac je znao koga itekako kakav je Dončić talenat, izmedju ostalog ga je i upoznao sa vlasnikom Kings-a. Išli su svi na večeru zajedno. I onda preokret, i sunovrat Divčeve karijere kao GM!

Miki1212

pre 3 godine

Proziva se samo Divac zato što je uzeo igrača koji nije gotovo ništa pokazao, mada ako se oporavi, mogao bi biti solidan. Finiks je birao Ejtona, što i nije tako loša opcija, igra on sasvim solidno, trebao im je centar, kad već imaju Bukera,verovatno će i napredovati još. Atlanta je uzela Trej Janga koji je takođe jako jako dobar,a niko nije mogao znati unapred šta će biti. Generalno to nisu neke greške,dok je Divčeva povelika

Smeh

pre 3 godine

@veljko

Nemoj lupetati. Luka nikada nije ni hteo da igra za Srbiju. To što su naši pokušali da ga privole da igra je jedna stvar a sasvim druga stvar je izjava Luke da se nikada nije ni dvoumio izmedju Srbije i Slovenije. Batalite tu priču i traženje krivca oko nečega što nije moglo niti će se desiti.

Nikola

pre 3 godine

@ petarczv

Ti koji glavu nisi provirio iz Srbije, znas da se Djordjevic i Divac tale Bogdanovim ugovorom. Sram te bilo, zbog svega sto su sva trojica uradila za reprezentaciju i srpsku kosarku. Mada, kad vidim tvoj potpis, znam odakle dolazi netrpeljivost prema svima njima.

I Kokoskov je tad bio u Finiksu, pa se nije bas iscimao da izlobira za Luku. Niko nije mogao da zna da ce Doncic biti ovako dobar, niko. Pa ni Pablom Laso ili Doncicev cale. Luka igra van svih ocekivanja.

A Begli je dobar igrac, samo sklon povredama, mada i dalje ima sansu da napravi odlicnu karijeru.

Smeh

pre 3 godine

@Vodja

Da li ti uopšte znaš koji pik je bio Jokić a koji Dončić? Pa koji trener bi davao velike minute rukiju koji nije ni u 40 na draftu? Verovatno bi ga koristio kao treću opciju na poziciji na kojoj igra i to samo kada mora ili bi ga poslao u razvojnu ligu. Spletom okolnosti i velikim radom je Jokić došao dotle da bude jedan od najboljih igrača na svojoj poziciji. A Luka je imao garantovane minute od ulaska u NBA i sve bi bilo na njemu kao što je bilo u Dalasu. I opravdao je sva očekivanja. Dok je Jokić nadmašio i prevazišao sva moguća očekivanja trenera, skauta, menadžera.

Bg

pre 3 godine

@Petar... Zasto stalno prica o Divcu a ne o GM Finiks i Atlante? Pa možda zato sto je Srbin iz Srbije u kojoj živimo... Logično zar ne! Pa ne znaju Luku od 14 godine GM Finiks i Atlante nego ga zna Divac. Zna mu i oca. Zna sve o njemu i po tebi nije kriv. Pa majstore da je znao posao iskoristio bi glupost ta dva GM i uzeo Luku. Ali on nije to uradio

AS

pre 3 godine

Da je birao Luku imao bi posao i bio bi hvaljen kao malo tko(zasluženo).
Ovako je birao drugog igrača koji se nije nametnuo dok Luka briljira i dobio otkaz(opet zasluženo).Nema tu sentimenta , tu si plaćen da donosiš najvažnije odluke,a veliki ugovori Barnesu i Hieldu te preskakanje Luke su dovoljni za otkaz.

Don

pre 3 godine

Hvala Bogu pa Luka nije završio u katastrofalnom sistemu zvanom Sakremento Kings.
Luka je imao sreće, Dalas je pravi tim za njega, odmah je dobio priliku kakvu zaslužuje, svi su se posvetili njemu i druga godina - odmah play off!
Najveći krivci za loše stanje u franšizama su uglavnom vlasnici, a ne GM. Ista je situacija i sa Kniksima, mislim da će se to promeniti kada se promene vlasnici, s tim što se plašim da 2025. Sakremento više neće imati NBA franšizu, već će se preseliti negde.

Sport

pre 3 godine

Divac je doneo odluku koja je u datom sastavu Sakrementa bila rezonska. Najveći teret se stavlja Divcu sto je on znao Luku od malih nogu, znao mu oca i imao uvid u razvitak momka mnogo više nego drugi. Za Luku je bilo jasno da će biti odličan u NBA to niko nije sporio, ali niko nije 100% bio siguran da će biti zvezda, možda uskoro i lice lige. Tu dolazimo i do osetljivog problema danasnjeg NBA gde se učešće belaca i bilo kakva promocija istih smatra uvredom za crnce i rasizmom. Ne verujete? Pogledajte ko se u PO počeo gurati kao lice Denvera. To više nije Jokic već se Marej stavlja u prvi plan...

bBb

pre 3 godine

@A najbolji su komentatori sa b92. Secam se top komentara kako je Doncic spor, nema gradju kao crnci, nema brzinu i eksplozivnost, nema sanse da dribla i prolazi tamo atletske masine u NBA, koga ce on da brani i zaustavlja, nije to spora Euroliga to je drugi svet...a danas naravno za 180 druga prica, svi ste sve znali, on je doktor kosarke, ko moze njega da zaustavi...
(Petar, 26. septembar 2020 06:43)

Sve tačno... Ja prvi nisam verovao, ali me je Luka debelo demantovao.

veljko

pre 3 godine

On je glavni krivac što Dončić ne igra za Srbiju šta me zanimaju Kingsi... Poznat je sukob tj mržnja između starijeg Dončića koji je igrao u zvezdi i Divca! To nam je promašaj veka što smo izgubili takvog igrača! Sramota!

Vodja

pre 3 godine

Divac je dovodjenjem Bogdanovica precrtao Doncica.
Vlade je bio uveren da je Bogdan bolji igrac od Luke.
Posto je vec imao Foksa i Hilda, trazio je centra.
Ko zna da li bi Doncic izrastao u ovakvog igraca u Sakramentu?
Ni Jokic u pocetku nije imao poseban tretman od Melouna. Sve dok lokalni novinar nije poceo da ga proziva sto najtalentovanijeg igraca (Jokica) drzi na klupi. Meloun je tvrdoglavo i sablonski nastavio da forsira Nurkica. Onda se Jusuf povredio, te je Nikola dobio sansu da iskaze svoj potencijal. Da se Nurkic nije povredio, Jokic bi bio trejdovan.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

majku mu staru, ova dvojica ladno žive od košarke i nisu videli ono što je video i ispodprosečni evropski ljubitelj tog sporta?!
jedan od njih mu je, čak, bio i trener čiju će karijeru intenzivirati titula za koju dečko ima najveće zasluge?!
ili oni o košarci pojma nemaju, ili bi, kao i obično, trebalo pratiti trag novca...

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

Ma dajte ljudi ti koji kritikuju Divca su vecinom navijaci Zvezde koji imaju komplekse od svih velikih igraca Partizana, tako pljuju i Zeljka Obradovica a covek najbolji trener Evrope ikada za sve u svetu samo kao nama ne valja, isto kao sto navijaci Partizana pricaju da Rakocevic nije bio jedan od boljih igraca u nasoj reprezentaciji e sad jedni je problem sto je u Partizanu bila gomila "velikih" igraca pa se svako malo.pljuje po njima dok u Zvezdi si imao mozda 5 igraca kalibra Divca dal i toliko...

Dimitrijevic

pre 3 godine

Niko nije znao? A kako su to znali Nelson i Kjuban koji su po svaku cenu hteli Doncica? Pa i Dalas je na poziciji pleja bio pokriven sa Denisom Smitom juniorom.
E moj Divce, kanal klasicni. Nije on kao nista kriv, pa se pitam zbog cega je onda dobio otkaz?

Petar

pre 3 godine

A najbolji su komentatori sa b92. Secam se top komentara kako je Doncic spor, nema gradju kao crnci, nema brzinu i eksplozivnost, nema sanse da dribla i prolazi tamo atletske masine u NBA, koga ce on da brani i zaustavlja, nije to spora Euroliga to je drugi svet...a danas naravno za 180 druga prica, svi ste sve znali, on je doktor kosarke, ko moze njega da zaustavi...

Petar

pre 3 godine

Naravno da je VD napravio gresku kariere ali Meni nikako nije jasno zasto se uvek prica samo o greski Divca, jel moze neko da mi objasni? Luka je bio TRECI pick Atlante i oni ga TREJDUJU za Traya Younga u Dallas. Znaci najveci feler je napravio gm Feniksa koji je birao PRVI pa se nikad ne prica da je napravio gresku, a sta tek reci za gm Atlante koji je uzeo Doncica i trejdovao ga, pazi to, trejdovao Doncica?? I opet se nikad ne prica da je gm Atlante napravio feler? Nego samo o Divcu sa druge pozicije? I Feniks i Sacramento i Atlanta, ne zna se ko je veci kreten a uvek se prica samo o Divcu. Eto ako neko moze da mi objasni o cemu se radi

Milisav Vokri

pre 3 godine

Niko nije mogao da zna??? Ha ha, pa možda onaj koji prati bar malo košarku i vidi da je extra talentovani klinac sa 18 godina osvojio EP sa malenom Slovenijom po prvi put u njenoj istoriji i bio MVP Fajnal foura Evrolige gde je takođe osvojio trofej. Znači ozbiljan igrač sa 18 godina. Ameri sa 18godina su još amateri i što reko Durent mi sa 18god učimo školu i amaterski igramo dok je Luka sa 15 počeo da igra profesionalnu košarku.

petarczv

pre 3 godine

Da, da, svi su sve znali, posebno likovi koji pisu komentare na b92. Doncica su propustili i Finiks i Atlanta, pa njih niko ne pominje, samo se velikom Vlade Divcu pljuje.
(Nikola, 25. septembar 2020 22:40)

I finix i Atlanta su birali odlične pikove. Finix je imao bookera i trebao im je igrač tipa aytona koji je odličan a biće jos bolji, centri se sporije razvijaju. Atlanta he birala dončića ali po vec dogovorenom trejdu menjali su pik sa dalasom i uzeli su trej janga koji ima slične brojke kao i Dončić. Znači da je divac prooustio i dončića i janga i uzeo beglija koji praktično nema karijeru u nba dok ovi ostali vec sad kidaju a dvijica su all star igrači. I na kraju divac je trebalo da najbolje bude upoznat sa kvalitetom Dončića. Zato sto je iz evrope, gledao je sta je radio protiv nas. Gledao je EL, mogao je da se konsultuje i sa kokoskovim. Poznaje lukinog tatu. Ali glavni razlog je bogdanovic. I procenat od njegovog ugovora. To je isti razlog i djordjevica koji je jokica drzao na klupi a celu igru bazirao na budzenju bogdanove statistike a sve opet radi boljeg ugovora u nba gde ce svi posle da se tale..

Realno

pre 3 godine

A koga drugog? Divac je proveo prethodnu deceniju u svojoj zemlji,pre nego što je postao direktor Sakramenta i pratio sve košarkaške događaje iz prve ruke u Evropi,pogotovo EL. Dončić je naš čovek,od oca srbina i majke slovenke,vunderkind,kao dete sa 15 godina debitovao za Real a već te sezone,pre drafta,bio najbolji evropski igrač i ogroman potencijal za NBA sa 19-20 godina.To nije video samo neko ko nije želeo ili se ne razume u košarku nimalo.Prvi je birao i umesto da ga odmah prigrli jer bi mu bio kao kec na 11,on ga preskače i uzima tamo nekoga.Ostalo je istorija a on dokaz kako dobar igrač ne mora biti dobar funkcioner.

ccc

pre 3 godine

A kad je Divac doneo neku dobru odluku?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ranZo, 25. septembar 2020 22:40)


Oterao je Kazinsa..Ali i to je promasaj, zar ne? Nemas ti pojma a nisi bolji ni u pljuvanju.

123

pre 3 godine

Dobro da su svi znali kako bi igrao Doncic u NBA samo nije to Divac znao? Pa da pitate one u Dalasu, rekli bi, nismo imali pojma?? Da pitate Novickog on bi odgovorio da nije mogao da sanja. To nije niko mogao da zna. Ali sada, kada Doncic ovako igra, svi znaju a najveci strucnjaci su ovde, na ovom sajtu?? Verovatno su to oni koji tipuju i pogadjaju sve na tiketima pa su sada bogatasi jer oni predvidjaju sve unapred?

Miodrag

pre 3 godine

Naravno, “kolegijalna kritika”. Iako je malo ko sa sigurnošću mogao da predvidi top 5, iole informisan poznavalac košarke je znao da se radi o vanserijskom talentu dosta ranije nego sto je došla odluka do Divca.

Nikola

pre 3 godine

@ Naravno, “kolegijalna kritika”. Iako je malo ko sa sigurnošću mogao da predvidi top 5, iole informisan poznavalac košarke je znao da se radi o vanserijskom talentu dosta ranije nego sto je došla odluka do Divca.
(Miodrag, 25. septembar 2020 22:03)

Da, da, svi su sve znali, posebno likovi koji pisu komentare na b92. Doncica su propustili i Finiks i Atlanta, pa njih niko ne pominje, samo se velikom Vlade Divcu pljuje.

Goran Loznica

pre 3 godine

Koga treba kriviti sto je dosla prevara kao sto si ti a oterali Saleta? I to sve zbog onog prevrtaca guma koji prima casove kosarke od Skole od 40 leta. Uopste me ne zanimaju partije u enbiej vec pricam o reprezentaciji mada je i tamo u odbrani supalj ko sito

Nikola

pre 3 godine

@ Naravno, “kolegijalna kritika”. Iako je malo ko sa sigurnošću mogao da predvidi top 5, iole informisan poznavalac košarke je znao da se radi o vanserijskom talentu dosta ranije nego sto je došla odluka do Divca.
(Miodrag, 25. septembar 2020 22:03)

Da, da, svi su sve znali, posebno likovi koji pisu komentare na b92. Doncica su propustili i Finiks i Atlanta, pa njih niko ne pominje, samo se velikom Vlade Divcu pljuje.

ccc

pre 3 godine

A kad je Divac doneo neku dobru odluku?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ranZo, 25. septembar 2020 22:40)


Oterao je Kazinsa..Ali i to je promasaj, zar ne? Nemas ti pojma a nisi bolji ni u pljuvanju.

123

pre 3 godine

Dobro da su svi znali kako bi igrao Doncic u NBA samo nije to Divac znao? Pa da pitate one u Dalasu, rekli bi, nismo imali pojma?? Da pitate Novickog on bi odgovorio da nije mogao da sanja. To nije niko mogao da zna. Ali sada, kada Doncic ovako igra, svi znaju a najveci strucnjaci su ovde, na ovom sajtu?? Verovatno su to oni koji tipuju i pogadjaju sve na tiketima pa su sada bogatasi jer oni predvidjaju sve unapred?

Miodrag

pre 3 godine

Naravno, “kolegijalna kritika”. Iako je malo ko sa sigurnošću mogao da predvidi top 5, iole informisan poznavalac košarke je znao da se radi o vanserijskom talentu dosta ranije nego sto je došla odluka do Divca.

Petar

pre 3 godine

A najbolji su komentatori sa b92. Secam se top komentara kako je Doncic spor, nema gradju kao crnci, nema brzinu i eksplozivnost, nema sanse da dribla i prolazi tamo atletske masine u NBA, koga ce on da brani i zaustavlja, nije to spora Euroliga to je drugi svet...a danas naravno za 180 druga prica, svi ste sve znali, on je doktor kosarke, ko moze njega da zaustavi...

Milisav Vokri

pre 3 godine

Niko nije mogao da zna??? Ha ha, pa možda onaj koji prati bar malo košarku i vidi da je extra talentovani klinac sa 18 godina osvojio EP sa malenom Slovenijom po prvi put u njenoj istoriji i bio MVP Fajnal foura Evrolige gde je takođe osvojio trofej. Znači ozbiljan igrač sa 18 godina. Ameri sa 18godina su još amateri i što reko Durent mi sa 18god učimo školu i amaterski igramo dok je Luka sa 15 počeo da igra profesionalnu košarku.

Petar

pre 3 godine

Naravno da je VD napravio gresku kariere ali Meni nikako nije jasno zasto se uvek prica samo o greski Divca, jel moze neko da mi objasni? Luka je bio TRECI pick Atlante i oni ga TREJDUJU za Traya Younga u Dallas. Znaci najveci feler je napravio gm Feniksa koji je birao PRVI pa se nikad ne prica da je napravio gresku, a sta tek reci za gm Atlante koji je uzeo Doncica i trejdovao ga, pazi to, trejdovao Doncica?? I opet se nikad ne prica da je gm Atlante napravio feler? Nego samo o Divcu sa druge pozicije? I Feniks i Sacramento i Atlanta, ne zna se ko je veci kreten a uvek se prica samo o Divcu. Eto ako neko moze da mi objasni o cemu se radi

Vodja

pre 3 godine

Divac je dovodjenjem Bogdanovica precrtao Doncica.
Vlade je bio uveren da je Bogdan bolji igrac od Luke.
Posto je vec imao Foksa i Hilda, trazio je centra.
Ko zna da li bi Doncic izrastao u ovakvog igraca u Sakramentu?
Ni Jokic u pocetku nije imao poseban tretman od Melouna. Sve dok lokalni novinar nije poceo da ga proziva sto najtalentovanijeg igraca (Jokica) drzi na klupi. Meloun je tvrdoglavo i sablonski nastavio da forsira Nurkica. Onda se Jusuf povredio, te je Nikola dobio sansu da iskaze svoj potencijal. Da se Nurkic nije povredio, Jokic bi bio trejdovan.

petarczv

pre 3 godine

Da, da, svi su sve znali, posebno likovi koji pisu komentare na b92. Doncica su propustili i Finiks i Atlanta, pa njih niko ne pominje, samo se velikom Vlade Divcu pljuje.
(Nikola, 25. septembar 2020 22:40)

I finix i Atlanta su birali odlične pikove. Finix je imao bookera i trebao im je igrač tipa aytona koji je odličan a biće jos bolji, centri se sporije razvijaju. Atlanta he birala dončića ali po vec dogovorenom trejdu menjali su pik sa dalasom i uzeli su trej janga koji ima slične brojke kao i Dončić. Znači da je divac prooustio i dončića i janga i uzeo beglija koji praktično nema karijeru u nba dok ovi ostali vec sad kidaju a dvijica su all star igrači. I na kraju divac je trebalo da najbolje bude upoznat sa kvalitetom Dončića. Zato sto je iz evrope, gledao je sta je radio protiv nas. Gledao je EL, mogao je da se konsultuje i sa kokoskovim. Poznaje lukinog tatu. Ali glavni razlog je bogdanovic. I procenat od njegovog ugovora. To je isti razlog i djordjevica koji je jokica drzao na klupi a celu igru bazirao na budzenju bogdanove statistike a sve opet radi boljeg ugovora u nba gde ce svi posle da se tale..

Realno

pre 3 godine

A koga drugog? Divac je proveo prethodnu deceniju u svojoj zemlji,pre nego što je postao direktor Sakramenta i pratio sve košarkaške događaje iz prve ruke u Evropi,pogotovo EL. Dončić je naš čovek,od oca srbina i majke slovenke,vunderkind,kao dete sa 15 godina debitovao za Real a već te sezone,pre drafta,bio najbolji evropski igrač i ogroman potencijal za NBA sa 19-20 godina.To nije video samo neko ko nije želeo ili se ne razume u košarku nimalo.Prvi je birao i umesto da ga odmah prigrli jer bi mu bio kao kec na 11,on ga preskače i uzima tamo nekoga.Ostalo je istorija a on dokaz kako dobar igrač ne mora biti dobar funkcioner.

Goran Loznica

pre 3 godine

Koga treba kriviti sto je dosla prevara kao sto si ti a oterali Saleta? I to sve zbog onog prevrtaca guma koji prima casove kosarke od Skole od 40 leta. Uopste me ne zanimaju partije u enbiej vec pricam o reprezentaciji mada je i tamo u odbrani supalj ko sito

Dimitrijevic

pre 3 godine

Niko nije znao? A kako su to znali Nelson i Kjuban koji su po svaku cenu hteli Doncica? Pa i Dalas je na poziciji pleja bio pokriven sa Denisom Smitom juniorom.
E moj Divce, kanal klasicni. Nije on kao nista kriv, pa se pitam zbog cega je onda dobio otkaz?

bBb

pre 3 godine

@A najbolji su komentatori sa b92. Secam se top komentara kako je Doncic spor, nema gradju kao crnci, nema brzinu i eksplozivnost, nema sanse da dribla i prolazi tamo atletske masine u NBA, koga ce on da brani i zaustavlja, nije to spora Euroliga to je drugi svet...a danas naravno za 180 druga prica, svi ste sve znali, on je doktor kosarke, ko moze njega da zaustavi...
(Petar, 26. septembar 2020 06:43)

Sve tačno... Ja prvi nisam verovao, ali me je Luka debelo demantovao.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

majku mu staru, ova dvojica ladno žive od košarke i nisu videli ono što je video i ispodprosečni evropski ljubitelj tog sporta?!
jedan od njih mu je, čak, bio i trener čiju će karijeru intenzivirati titula za koju dečko ima najveće zasluge?!
ili oni o košarci pojma nemaju, ili bi, kao i obično, trebalo pratiti trag novca...

Smeh

pre 3 godine

@Vodja

Da li ti uopšte znaš koji pik je bio Jokić a koji Dončić? Pa koji trener bi davao velike minute rukiju koji nije ni u 40 na draftu? Verovatno bi ga koristio kao treću opciju na poziciji na kojoj igra i to samo kada mora ili bi ga poslao u razvojnu ligu. Spletom okolnosti i velikim radom je Jokić došao dotle da bude jedan od najboljih igrača na svojoj poziciji. A Luka je imao garantovane minute od ulaska u NBA i sve bi bilo na njemu kao što je bilo u Dalasu. I opravdao je sva očekivanja. Dok je Jokić nadmašio i prevazišao sva moguća očekivanja trenera, skauta, menadžera.

veljko

pre 3 godine

On je glavni krivac što Dončić ne igra za Srbiju šta me zanimaju Kingsi... Poznat je sukob tj mržnja između starijeg Dončića koji je igrao u zvezdi i Divca! To nam je promašaj veka što smo izgubili takvog igrača! Sramota!

AS

pre 3 godine

Da je birao Luku imao bi posao i bio bi hvaljen kao malo tko(zasluženo).
Ovako je birao drugog igrača koji se nije nametnuo dok Luka briljira i dobio otkaz(opet zasluženo).Nema tu sentimenta , tu si plaćen da donosiš najvažnije odluke,a veliki ugovori Barnesu i Hieldu te preskakanje Luke su dovoljni za otkaz.

Smeh

pre 3 godine

@veljko

Nemoj lupetati. Luka nikada nije ni hteo da igra za Srbiju. To što su naši pokušali da ga privole da igra je jedna stvar a sasvim druga stvar je izjava Luke da se nikada nije ni dvoumio izmedju Srbije i Slovenije. Batalite tu priču i traženje krivca oko nečega što nije moglo niti će se desiti.

Sport

pre 3 godine

Divac je doneo odluku koja je u datom sastavu Sakrementa bila rezonska. Najveći teret se stavlja Divcu sto je on znao Luku od malih nogu, znao mu oca i imao uvid u razvitak momka mnogo više nego drugi. Za Luku je bilo jasno da će biti odličan u NBA to niko nije sporio, ali niko nije 100% bio siguran da će biti zvezda, možda uskoro i lice lige. Tu dolazimo i do osetljivog problema danasnjeg NBA gde se učešće belaca i bilo kakva promocija istih smatra uvredom za crnce i rasizmom. Ne verujete? Pogledajte ko se u PO počeo gurati kao lice Denvera. To više nije Jokic već se Marej stavlja u prvi plan...

Bg

pre 3 godine

@Petar... Zasto stalno prica o Divcu a ne o GM Finiks i Atlante? Pa možda zato sto je Srbin iz Srbije u kojoj živimo... Logično zar ne! Pa ne znaju Luku od 14 godine GM Finiks i Atlante nego ga zna Divac. Zna mu i oca. Zna sve o njemu i po tebi nije kriv. Pa majstore da je znao posao iskoristio bi glupost ta dva GM i uzeo Luku. Ali on nije to uradio

Don

pre 3 godine

Hvala Bogu pa Luka nije završio u katastrofalnom sistemu zvanom Sakremento Kings.
Luka je imao sreće, Dalas je pravi tim za njega, odmah je dobio priliku kakvu zaslužuje, svi su se posvetili njemu i druga godina - odmah play off!
Najveći krivci za loše stanje u franšizama su uglavnom vlasnici, a ne GM. Ista je situacija i sa Kniksima, mislim da će se to promeniti kada se promene vlasnici, s tim što se plašim da 2025. Sakremento više neće imati NBA franšizu, već će se preseliti negde.

Miki1212

pre 3 godine

Proziva se samo Divac zato što je uzeo igrača koji nije gotovo ništa pokazao, mada ako se oporavi, mogao bi biti solidan. Finiks je birao Ejtona, što i nije tako loša opcija, igra on sasvim solidno, trebao im je centar, kad već imaju Bukera,verovatno će i napredovati još. Atlanta je uzela Trej Janga koji je takođe jako jako dobar,a niko nije mogao znati unapred šta će biti. Generalno to nisu neke greške,dok je Divčeva povelika

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

Ma dajte ljudi ti koji kritikuju Divca su vecinom navijaci Zvezde koji imaju komplekse od svih velikih igraca Partizana, tako pljuju i Zeljka Obradovica a covek najbolji trener Evrope ikada za sve u svetu samo kao nama ne valja, isto kao sto navijaci Partizana pricaju da Rakocevic nije bio jedan od boljih igraca u nasoj reprezentaciji e sad jedni je problem sto je u Partizanu bila gomila "velikih" igraca pa se svako malo.pljuje po njima dok u Zvezdi si imao mozda 5 igraca kalibra Divca dal i toliko...

Nikola

pre 3 godine

@ petarczv

Ti koji glavu nisi provirio iz Srbije, znas da se Djordjevic i Divac tale Bogdanovim ugovorom. Sram te bilo, zbog svega sto su sva trojica uradila za reprezentaciju i srpsku kosarku. Mada, kad vidim tvoj potpis, znam odakle dolazi netrpeljivost prema svima njima.

I Kokoskov je tad bio u Finiksu, pa se nije bas iscimao da izlobira za Luku. Niko nije mogao da zna da ce Doncic biti ovako dobar, niko. Pa ni Pablom Laso ili Doncicev cale. Luka igra van svih ocekivanja.

A Begli je dobar igrac, samo sklon povredama, mada i dalje ima sansu da napravi odlicnu karijeru.

z’brda

pre 3 godine

Daj, Kokoškov, molim te, ne....! Divac je znao koga itekako kakav je Dončić talenat, izmedju ostalog ga je i upoznao sa vlasnikom Kings-a. Išli su svi na večeru zajedno. I onda preokret, i sunovrat Divčeve karijere kao GM!

jsx

pre 3 godine

Naravno da nece da pljuje kolegu.
@Petar
Pa zna se ko je najgluplji od ta 3, onaj ko je izabrao Beglija. Ejton i Jang verovatno nece biti bolji od Luke, ali ce sigurno biti zvezde, sto za Beglija sumnjamo.
@123
Jeste, bas niko nije verovao da ce neko ko sa 18 godina osvoji EL kao MVP i (doduse oslabljeni) EP kao jedan od dva krstena igraca biti zvezda...
Mislim, ne znam ni sto stoti put dajem komentare na ovo, pogresio je i Boze moj, nece sad da mu odsecaju glavu, ne znam cemu tolike vesti, ali ne mogu da idem u drugu krajnost i da kazem da su Lukine igre iznenadjenje nekom ko je svestan da EL postoji.

Goran Loznica

pre 3 godine

Koga treba kriviti sto je dosla prevara kao sto si ti a oterali Saleta? I to sve zbog onog prevrtaca guma koji prima casove kosarke od Skole od 40 leta. Uopste me ne zanimaju partije u enbiej vec pricam o reprezentaciji mada je i tamo u odbrani supalj ko sito

Miodrag

pre 3 godine

Naravno, “kolegijalna kritika”. Iako je malo ko sa sigurnošću mogao da predvidi top 5, iole informisan poznavalac košarke je znao da se radi o vanserijskom talentu dosta ranije nego sto je došla odluka do Divca.

Nikola

pre 3 godine

@ Naravno, “kolegijalna kritika”. Iako je malo ko sa sigurnošću mogao da predvidi top 5, iole informisan poznavalac košarke je znao da se radi o vanserijskom talentu dosta ranije nego sto je došla odluka do Divca.
(Miodrag, 25. septembar 2020 22:03)

Da, da, svi su sve znali, posebno likovi koji pisu komentare na b92. Doncica su propustili i Finiks i Atlanta, pa njih niko ne pominje, samo se velikom Vlade Divcu pljuje.

petarczv

pre 3 godine

Da, da, svi su sve znali, posebno likovi koji pisu komentare na b92. Doncica su propustili i Finiks i Atlanta, pa njih niko ne pominje, samo se velikom Vlade Divcu pljuje.
(Nikola, 25. septembar 2020 22:40)

I finix i Atlanta su birali odlične pikove. Finix je imao bookera i trebao im je igrač tipa aytona koji je odličan a biće jos bolji, centri se sporije razvijaju. Atlanta he birala dončića ali po vec dogovorenom trejdu menjali su pik sa dalasom i uzeli su trej janga koji ima slične brojke kao i Dončić. Znači da je divac prooustio i dončića i janga i uzeo beglija koji praktično nema karijeru u nba dok ovi ostali vec sad kidaju a dvijica su all star igrači. I na kraju divac je trebalo da najbolje bude upoznat sa kvalitetom Dončića. Zato sto je iz evrope, gledao je sta je radio protiv nas. Gledao je EL, mogao je da se konsultuje i sa kokoskovim. Poznaje lukinog tatu. Ali glavni razlog je bogdanovic. I procenat od njegovog ugovora. To je isti razlog i djordjevica koji je jokica drzao na klupi a celu igru bazirao na budzenju bogdanove statistike a sve opet radi boljeg ugovora u nba gde ce svi posle da se tale..

123

pre 3 godine

Dobro da su svi znali kako bi igrao Doncic u NBA samo nije to Divac znao? Pa da pitate one u Dalasu, rekli bi, nismo imali pojma?? Da pitate Novickog on bi odgovorio da nije mogao da sanja. To nije niko mogao da zna. Ali sada, kada Doncic ovako igra, svi znaju a najveci strucnjaci su ovde, na ovom sajtu?? Verovatno su to oni koji tipuju i pogadjaju sve na tiketima pa su sada bogatasi jer oni predvidjaju sve unapred?

veljko

pre 3 godine

On je glavni krivac što Dončić ne igra za Srbiju šta me zanimaju Kingsi... Poznat je sukob tj mržnja između starijeg Dončića koji je igrao u zvezdi i Divca! To nam je promašaj veka što smo izgubili takvog igrača! Sramota!

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

Ma dajte ljudi ti koji kritikuju Divca su vecinom navijaci Zvezde koji imaju komplekse od svih velikih igraca Partizana, tako pljuju i Zeljka Obradovica a covek najbolji trener Evrope ikada za sve u svetu samo kao nama ne valja, isto kao sto navijaci Partizana pricaju da Rakocevic nije bio jedan od boljih igraca u nasoj reprezentaciji e sad jedni je problem sto je u Partizanu bila gomila "velikih" igraca pa se svako malo.pljuje po njima dok u Zvezdi si imao mozda 5 igraca kalibra Divca dal i toliko...

ccc

pre 3 godine

A kad je Divac doneo neku dobru odluku?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ranZo, 25. septembar 2020 22:40)


Oterao je Kazinsa..Ali i to je promasaj, zar ne? Nemas ti pojma a nisi bolji ni u pljuvanju.

Realno

pre 3 godine

A koga drugog? Divac je proveo prethodnu deceniju u svojoj zemlji,pre nego što je postao direktor Sakramenta i pratio sve košarkaške događaje iz prve ruke u Evropi,pogotovo EL. Dončić je naš čovek,od oca srbina i majke slovenke,vunderkind,kao dete sa 15 godina debitovao za Real a već te sezone,pre drafta,bio najbolji evropski igrač i ogroman potencijal za NBA sa 19-20 godina.To nije video samo neko ko nije želeo ili se ne razume u košarku nimalo.Prvi je birao i umesto da ga odmah prigrli jer bi mu bio kao kec na 11,on ga preskače i uzima tamo nekoga.Ostalo je istorija a on dokaz kako dobar igrač ne mora biti dobar funkcioner.

Dimitrijevic

pre 3 godine

Niko nije znao? A kako su to znali Nelson i Kjuban koji su po svaku cenu hteli Doncica? Pa i Dalas je na poziciji pleja bio pokriven sa Denisom Smitom juniorom.
E moj Divce, kanal klasicni. Nije on kao nista kriv, pa se pitam zbog cega je onda dobio otkaz?

Milisav Vokri

pre 3 godine

Niko nije mogao da zna??? Ha ha, pa možda onaj koji prati bar malo košarku i vidi da je extra talentovani klinac sa 18 godina osvojio EP sa malenom Slovenijom po prvi put u njenoj istoriji i bio MVP Fajnal foura Evrolige gde je takođe osvojio trofej. Znači ozbiljan igrač sa 18 godina. Ameri sa 18godina su još amateri i što reko Durent mi sa 18god učimo školu i amaterski igramo dok je Luka sa 15 počeo da igra profesionalnu košarku.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

majku mu staru, ova dvojica ladno žive od košarke i nisu videli ono što je video i ispodprosečni evropski ljubitelj tog sporta?!
jedan od njih mu je, čak, bio i trener čiju će karijeru intenzivirati titula za koju dečko ima najveće zasluge?!
ili oni o košarci pojma nemaju, ili bi, kao i obično, trebalo pratiti trag novca...

Sport

pre 3 godine

Divac je doneo odluku koja je u datom sastavu Sakrementa bila rezonska. Najveći teret se stavlja Divcu sto je on znao Luku od malih nogu, znao mu oca i imao uvid u razvitak momka mnogo više nego drugi. Za Luku je bilo jasno da će biti odličan u NBA to niko nije sporio, ali niko nije 100% bio siguran da će biti zvezda, možda uskoro i lice lige. Tu dolazimo i do osetljivog problema danasnjeg NBA gde se učešće belaca i bilo kakva promocija istih smatra uvredom za crnce i rasizmom. Ne verujete? Pogledajte ko se u PO počeo gurati kao lice Denvera. To više nije Jokic već se Marej stavlja u prvi plan...

Petar

pre 3 godine

Naravno da je VD napravio gresku kariere ali Meni nikako nije jasno zasto se uvek prica samo o greski Divca, jel moze neko da mi objasni? Luka je bio TRECI pick Atlante i oni ga TREJDUJU za Traya Younga u Dallas. Znaci najveci feler je napravio gm Feniksa koji je birao PRVI pa se nikad ne prica da je napravio gresku, a sta tek reci za gm Atlante koji je uzeo Doncica i trejdovao ga, pazi to, trejdovao Doncica?? I opet se nikad ne prica da je gm Atlante napravio feler? Nego samo o Divcu sa druge pozicije? I Feniks i Sacramento i Atlanta, ne zna se ko je veci kreten a uvek se prica samo o Divcu. Eto ako neko moze da mi objasni o cemu se radi

Nikola

pre 3 godine

@ petarczv

Ti koji glavu nisi provirio iz Srbije, znas da se Djordjevic i Divac tale Bogdanovim ugovorom. Sram te bilo, zbog svega sto su sva trojica uradila za reprezentaciju i srpsku kosarku. Mada, kad vidim tvoj potpis, znam odakle dolazi netrpeljivost prema svima njima.

I Kokoskov je tad bio u Finiksu, pa se nije bas iscimao da izlobira za Luku. Niko nije mogao da zna da ce Doncic biti ovako dobar, niko. Pa ni Pablom Laso ili Doncicev cale. Luka igra van svih ocekivanja.

A Begli je dobar igrac, samo sklon povredama, mada i dalje ima sansu da napravi odlicnu karijeru.

Petar

pre 3 godine

A najbolji su komentatori sa b92. Secam se top komentara kako je Doncic spor, nema gradju kao crnci, nema brzinu i eksplozivnost, nema sanse da dribla i prolazi tamo atletske masine u NBA, koga ce on da brani i zaustavlja, nije to spora Euroliga to je drugi svet...a danas naravno za 180 druga prica, svi ste sve znali, on je doktor kosarke, ko moze njega da zaustavi...

Vodja

pre 3 godine

Divac je dovodjenjem Bogdanovica precrtao Doncica.
Vlade je bio uveren da je Bogdan bolji igrac od Luke.
Posto je vec imao Foksa i Hilda, trazio je centra.
Ko zna da li bi Doncic izrastao u ovakvog igraca u Sakramentu?
Ni Jokic u pocetku nije imao poseban tretman od Melouna. Sve dok lokalni novinar nije poceo da ga proziva sto najtalentovanijeg igraca (Jokica) drzi na klupi. Meloun je tvrdoglavo i sablonski nastavio da forsira Nurkica. Onda se Jusuf povredio, te je Nikola dobio sansu da iskaze svoj potencijal. Da se Nurkic nije povredio, Jokic bi bio trejdovan.

Bg

pre 3 godine

@Petar... Zasto stalno prica o Divcu a ne o GM Finiks i Atlante? Pa možda zato sto je Srbin iz Srbije u kojoj živimo... Logično zar ne! Pa ne znaju Luku od 14 godine GM Finiks i Atlante nego ga zna Divac. Zna mu i oca. Zna sve o njemu i po tebi nije kriv. Pa majstore da je znao posao iskoristio bi glupost ta dva GM i uzeo Luku. Ali on nije to uradio

Smeh

pre 3 godine

@Vodja

Da li ti uopšte znaš koji pik je bio Jokić a koji Dončić? Pa koji trener bi davao velike minute rukiju koji nije ni u 40 na draftu? Verovatno bi ga koristio kao treću opciju na poziciji na kojoj igra i to samo kada mora ili bi ga poslao u razvojnu ligu. Spletom okolnosti i velikim radom je Jokić došao dotle da bude jedan od najboljih igrača na svojoj poziciji. A Luka je imao garantovane minute od ulaska u NBA i sve bi bilo na njemu kao što je bilo u Dalasu. I opravdao je sva očekivanja. Dok je Jokić nadmašio i prevazišao sva moguća očekivanja trenera, skauta, menadžera.

bBb

pre 3 godine

@A najbolji su komentatori sa b92. Secam se top komentara kako je Doncic spor, nema gradju kao crnci, nema brzinu i eksplozivnost, nema sanse da dribla i prolazi tamo atletske masine u NBA, koga ce on da brani i zaustavlja, nije to spora Euroliga to je drugi svet...a danas naravno za 180 druga prica, svi ste sve znali, on je doktor kosarke, ko moze njega da zaustavi...
(Petar, 26. septembar 2020 06:43)

Sve tačno... Ja prvi nisam verovao, ali me je Luka debelo demantovao.

Don

pre 3 godine

Hvala Bogu pa Luka nije završio u katastrofalnom sistemu zvanom Sakremento Kings.
Luka je imao sreće, Dalas je pravi tim za njega, odmah je dobio priliku kakvu zaslužuje, svi su se posvetili njemu i druga godina - odmah play off!
Najveći krivci za loše stanje u franšizama su uglavnom vlasnici, a ne GM. Ista je situacija i sa Kniksima, mislim da će se to promeniti kada se promene vlasnici, s tim što se plašim da 2025. Sakremento više neće imati NBA franšizu, već će se preseliti negde.

Miki1212

pre 3 godine

Proziva se samo Divac zato što je uzeo igrača koji nije gotovo ništa pokazao, mada ako se oporavi, mogao bi biti solidan. Finiks je birao Ejtona, što i nije tako loša opcija, igra on sasvim solidno, trebao im je centar, kad već imaju Bukera,verovatno će i napredovati još. Atlanta je uzela Trej Janga koji je takođe jako jako dobar,a niko nije mogao znati unapred šta će biti. Generalno to nisu neke greške,dok je Divčeva povelika

AS

pre 3 godine

Da je birao Luku imao bi posao i bio bi hvaljen kao malo tko(zasluženo).
Ovako je birao drugog igrača koji se nije nametnuo dok Luka briljira i dobio otkaz(opet zasluženo).Nema tu sentimenta , tu si plaćen da donosiš najvažnije odluke,a veliki ugovori Barnesu i Hieldu te preskakanje Luke su dovoljni za otkaz.

Smeh

pre 3 godine

@veljko

Nemoj lupetati. Luka nikada nije ni hteo da igra za Srbiju. To što su naši pokušali da ga privole da igra je jedna stvar a sasvim druga stvar je izjava Luke da se nikada nije ni dvoumio izmedju Srbije i Slovenije. Batalite tu priču i traženje krivca oko nečega što nije moglo niti će se desiti.

z’brda

pre 3 godine

Daj, Kokoškov, molim te, ne....! Divac je znao koga itekako kakav je Dončić talenat, izmedju ostalog ga je i upoznao sa vlasnikom Kings-a. Išli su svi na večeru zajedno. I onda preokret, i sunovrat Divčeve karijere kao GM!

jsx

pre 3 godine

Naravno da nece da pljuje kolegu.
@Petar
Pa zna se ko je najgluplji od ta 3, onaj ko je izabrao Beglija. Ejton i Jang verovatno nece biti bolji od Luke, ali ce sigurno biti zvezde, sto za Beglija sumnjamo.
@123
Jeste, bas niko nije verovao da ce neko ko sa 18 godina osvoji EL kao MVP i (doduse oslabljeni) EP kao jedan od dva krstena igraca biti zvezda...
Mislim, ne znam ni sto stoti put dajem komentare na ovo, pogresio je i Boze moj, nece sad da mu odsecaju glavu, ne znam cemu tolike vesti, ali ne mogu da idem u drugu krajnost i da kazem da su Lukine igre iznenadjenje nekom ko je svestan da EL postoji.