Nedelja, 02.08.2020.

14:45

Pucale gume u poslednjem krugu, Hamilton ubedljivo slavio!

Luis Hamilton je pobedio na trci za Veliku nagradu Velike Britanije.

Izvor: SN

Pucale gume u poslednjem krugu, Hamilton ubedljivo slavio! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

LH #44

pre 3 godine

@Šta je smešno???

Za tvoju informaciju niti sam navijač Ferarija niti Mercedesa. Iskreno briga me ko će pobediti samo da bude zanimljiva trka i sezona. Još oni komentatori se ubiše da nekako naprave zanimljivo praćenje dosadne trke i takmičenja uopšte. Pa i da sam navijač Mercedesa dojadilo bi mi takmičenje posle toliko uzastopnih dominantnih godina. Još sekundu ljudi brži od ostalih po krugu. Ako to nije sprdnja i nezanimljivo takmičenje klupskih kolega, jer ostali služe samo da popune brojke, onda ne znam šta je. Nego da li se opet radovao Hamilton i bio presrećan jer je uspeo da opet pobedi drugog Mercedesovog vozača koji mu je jedina "pretnja"?
(Smeh, 2. avgust 2020 18:49)

Ma jok, otkud da se raduje svojoj pobedi na trci Formule 1, eno suzu je pustio zbog nekog Slavka iz Sremčice kojem je trka bila dosadna...

Drakče

pre 3 godine

Eto na šta se svela F1 danas. Da je jedino uzbuđenje da li će i kada će nekome pući guma ili da li će neki mehaničar pobrkati lonćiće pri zameni guma.... Baš uzbudljivo

Robert

pre 3 godine

Diskusija ko je bolji - Sumi ili Hamilton, posebno mi je zanimljiva jer pratim da li se isti kriterijumi koriste kao, recimo, u tenisu. U tenisu insistiramo na brojkama, a popularnost, atraktivnost i ostalo je sporedno.

Nenad

pre 3 godine

@f1
Piše se V čita se F,a to što si ti umislio da si čuo to je već nešto drugo. Kad bi znao nemački bilo bo ti lakše da skontaš.

Abarth

pre 3 godine

Ovo je krah Pirelija. Nisu uspeli da daju nove gume za ovu sezonu a bolidi jači. Komplet guma od prošle sezone
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 2. avgust 2020 17:23) # Link komentara

Ne, bas naprotiv. Timovi (svi do jednog) su na predsezonskim testiranjima odbacili gume koje je Pirelli planirao da se voze 2020. i trazili su da ostanu smese kao u 2019. Sledece nedelje ce gume biti za nijansu mekse pa cemo gotovo sigurno imati trku sa dva zaustavljanja u boxu. Mada trka za prva dva mesta realno ne postoji ali je 'srednji dom' zbijeniji nego ikada u poslednjih 5-6 godina.

f1

pre 3 godine

@sox

Ne. Pravilno je - Maks Ferštapen.
(Miloš_NS

Gledam f1 na Nemackoj RTL. Koliko sam prtimetuo kada nemci izgovaraju njegovo ime, kazu VESTAPEN !!!. Cak i kada pre pocetka trke tri gosta u studiju predvidjaju kako ce se zavrsiti trka, kada upisuju imena prva tri vozaca koja ce biti na kraju trke gde se pored rednog broja upisuju prva tri slova imena vozaca, pisalo je VES !!!!
Samo kazem sta sam cuo i video. pozdrav.

Ljubo

pre 3 godine

Ovaj sport treba ili ukinuti ili im dati iste bolide pa neka se onda trkaju.Ovo uopšte nema smisla,ovaj Hamilton može krenuti sa zadnjeg a mesta i opet može biti prvi,može mu se probušiti guma i on sa tri točka ispravna bude prvi.To se ne može više gledati.Bukvalno od dolaska Red Bula kada je počeo dominirati jednu 20 posto je do vozača a 80 posto je do bolida.To se najbolje videlo kada je Fetel dominirao a kada je prešao u Ferari sa lošijim bolidom nema ga nigde.Tako bi isto bilo i sa Hamiltonom.Prosto treba im svima dati iste bolide ako se želi videti ko je najbolji vozač ovako se to nezna jer je jedan bolid brži od ostalih sa 3 točka koji imaju sva 4 ispravna.

Chox

pre 3 godine

Hamilton je ubedljivo najbolji vozač svih vremena, kada on sa osrednjim bolidom ostavi sekundu drugog u jednom krugu, sena, prost, lauda, mensel, fanđo i naravno šumaher mu nisu ni do kolena.
(Goran Loznica, 02. avgust 2020 15:24)

Kakav li tek bolid ima taj drugi kad ovaj toliko bezi sa osrednjim , glup si Gorane

Mr.No.

pre 3 godine

Imam 26 godina... otac me je navukao na formulu u vreme Mihaela Sumahera...ali tada,koliko god Mihael bio dominantan,trke su bile zanimljive, bile su borbe od prvog do poslednjeg kruga...svaku trku sam gledao sa vilicom do poda...ako se nesto ne promeni u narednih par sezona,novih generacija koje treba da zavole F1, vise nece biti...
(mare, 02. avgust 2020 20:02)
Ako si navijao za Hakinena,Montoyu onda tvoj komentar ima smisla,ukoliko ste navijali za crvenog barona onda vas iskreno žalim a sada razumem!

mare

pre 3 godine

Imam 26 godina... otac me je navukao na formulu u vreme Mihaela Sumahera...ali tada,koliko god Mihael bio dominantan,trke su bile zanimljive, bile su borbe od prvog do poslednjeg kruga...svaku trku sam gledao sa vilicom do poda...ako se nesto ne promeni u narednih par sezona,novih generacija koje treba da zavole F1, vise nece biti...

Eldorado

pre 3 godine

Upravo završio gledanje - ali Silverstona iz 1998
Kakav zvuk i dizajn bolida! Line-up vozača, za većinu njih je čulo i podosta ljudi što ne prati F1.
Na stazi safety car, lije kao iz kabla.
Odustajanja svaki čas, samo 9 završilo.
Šumi, Mika i Irvajn na podijumu.

f1

pre 3 godine

Koliko je postalo dosadno, prosto receno, nemam reci. Gledati trku gde dva bolida konstantno povecavaju prednost u odnosu na treceplasirabog a narocito sve ostale iza treceg, je blago receno, uzas zivi. Sto je najgore u svemu tome(bar dok sam ja gledao trku) negde do polovine odvozenih krugova su ova dojica imala prednost u odnosu na ostale negde oko duplo vise sekundi od predjenih krugova i to u situaciji kada je sejfti kar vec dva puta izlazio na stazu?!!!? Ne smem ni da zamislim koliko bi odmakli ostalima da nije bilo sejfti kara!!!! Verovatno bi ih vec do 30og kruga vecinu zaobisli i do kraja trke bi mozda za dva kruga bili ispred recimo Fetela!!!!
Strasno koliko su dominanatni.

Steva

pre 3 godine

Koliko je jadna ova trka naspram recimo Moto GP-a,čeka se Markez iz povrede i nove jurnjave za Kvartararom i ostalim momcima...I da još nešto,kad u formulu Mercedes da isti motor još bar jednoj ekipi od ove godine koji ima Hamilton e onda možda me i nateraju da ih gledam...ovako,teško!

Šta je smešno???

pre 3 godine

@Smeh,a što da ga mrzi da kuca,pa to čini da vas ostrašćene i neuke nečemu i nauči.Nema tvrdoglavijih i zadrtijih od vas ferarijevaca,pa edukujte se barem malo preko ovih komentara ako vas već mrzi da guglate!

Smeh

pre 3 godine

@Šta je smešno???

Za tvoju informaciju niti sam navijač Ferarija niti Mercedesa. Iskreno briga me ko će pobediti samo da bude zanimljiva trka i sezona. Još oni komentatori se ubiše da nekako naprave zanimljivo praćenje dosadne trke i takmičenja uopšte. Pa i da sam navijač Mercedesa dojadilo bi mi takmičenje posle toliko uzastopnih dominantnih godina. Još sekundu ljudi brži od ostalih po krugu. Ako to nije sprdnja i nezanimljivo takmičenje klupskih kolega, jer ostali služe samo da popune brojke, onda ne znam šta je. Nego da li se opet radovao Hamilton i bio presrećan jer je uspeo da opet pobedi drugog Mercedesovog vozača koji mu je jedina "pretnja"?

F1

pre 3 godine

Ovi što porede Luisa i Šumija, a gledao sam do sada sve trke i jednog i drugog ,tvrdim da nema bezobraznijeg vozača od Mihaela.Pa kad bi Luis dozvolio da ga Botas sačeka ispred cilja i prepusti mu pobedu ili da izgura najvećeg rivala sa staze i uzme titulu,kao Šumi nekada Hila.To od Luisa nemože se očekivati,možda su njegove pobede malo dosadne i rutinske za razliku s početka karijere,ali su zato čiste kao suza.

Dragan

pre 3 godine

Ovo zanimljije od takozvane trke. Formula 1 postala vic. A na Youtubu moze do njega cuti da se Ferstape zove. Oni to zadne n zaborave.


Kaze se Maks Verštapen, ne Ferstapen.
(sox, 02. avgust 2020 15:21<

Pa nisam ja Nemac pa da mi se ime tako izgovara hahaha
(Max Verstappen, 02. avgust 2020 15:52)

Ne nego sta si.Ferštapen je iz flamanskog dela Belgije a to znaci holandjani a oni su rodjaci nemcima i holandski se zove niski nemacki jezik.Tako da kaze se Ferštapen.

ccc

pre 3 godine

Bravo Rikardo, bravo Reno... da je bilo malo srece da bude i na podijumu. Ovo zaista postaje nezanimljivo za gledanje, Mercedes ima najbolji bolid i tu nema greske, ali je da se ne lazemo sva pravila su isla njima na ruku, svaka odluka oko promene uslova motora je isla njima na ruku, Hamilton je imao srece da se nasao na pravom mestu u pravo vreme i samo je nebo granica. Iskreno nisam fan ni jednog kluba, volim F1, nadam se da ce Lekler, Noris, Sainz pa i Albon uskoro poceti da prave lepe rezultate kako bi F1 postao zanimljiv, ovo danas je puka sreca zbog Rikarda i pucanja guma da trka na kraju bude kao zanimljiva.

Cone

pre 3 godine

@ Fanatik, hvala na objektivnom odgovoru. O tom segmentu da mladji generalno ne znaju o starim sampionima nisam razmisljao, tako da imas pravo.

ave

pre 3 godine

Ovi moji iz skuderije ,više sreće nego pameti,oće ih pa to ti je.Fetel danas maestralan,ali šta drugo i očekivati od četvorostrukog šampiona!

Sava

pre 3 godine

Čestitke Hamiltonu na pobedi xD
(Dušan, 02. avgust 2020 15:23)
Tek sada mogu da se pridružim čestitkama,nije gotovo dok Luis ko prvi na ciljnom pravcu ne prođe pored karirane zastave,poslednji krug mogao je skupo sa ga košta,ali sreća prati hrabre,bilo je pitanje pukovnik ili pokojnik,ali desilo se ono prvo,još jednom bravo za velikog šampiona!

Jon Bon Jovi

pre 3 godine

Ladno te nije mrzelo da sve to tražiš, iskucaš i pošalješ? I još stavljaš u komentaru da je to komentar za decu koja ne znaju? Ako imaš 10 godina i manje pa da razumemo, hoćeš da odbraniš svog ljubimca i ovu dosadnu formulu gde pogledaš prvih 5 krugova i odmah znaš ko je pobedio. Ma pobednik se zna i pre dolaska na bilo koju stazu samo se nekada dese nepredvidjeni dogadjaji. U slučaju da si iole stariji od 10 godina pod hitno da batališ praćenje sporta i posvetiš se nečim drugim u životu jer te kompleksi ubijaju. Nadji drugove i uživaj u životu.
(Smeh, 02. avgust 2020 16:53) Tvoje kmecanje je muzika za usi.Pokloni se novom sedmostrukom sampionu!

Karma

pre 3 godine

Neko bi rekao Luis je imao sreće,a ja kažem da je ovo čisto znanje i vozačko umeće ,pa i kada ga ponekad pogleda bog to je samo dobra karma ili ti kompenzacija za one dve titule koje su mu dušmani oduzeli i dali Alkohonenu i ispod prosečnoj barbiki Rozbergu!

Cone

pre 3 godine

Lekler ni kriv ni duzan 3. Salu na stranu svaka cast iz onog ferrarija izvlaci maksimum, steta za maxa, malo mu je falilo.A sto se tice ljudi koji tvrde da je Hamilton najbolji svih vremena, msm da ne treba raspravljati sa njima, jer oni nemaju dovoljno znanja o formuli. Prvo Sumaher je na pocetku karijere vozio u vreme Prosta i Sene, drugo osvojio je titulu sa timovima koji nisu bili top klase u to vreme(a top su bili Vilijams, Ferrari, Meclaren) i osim toga pre Ferrarijeve dominacije je imao ozbiljne borbe sa Hakinenom , Hilom. A hamilton se borio sa kim?Borio se sa Rozbergom kome svaka cast za trud i titulu koju je uzeo ali jednostavno nije ta klasa, Botasom koji nije pobedio na trci pre prelaska u mercedes. Jedino mu je prva titula bila stvarno puna borbe, ali je i tu imao dosta srece kao i kroz celu karijeru(masino kidanje creva za gorivo, kada je praktino vec imao titulu u dzepu). I da se razumemo ne kazem ja da Hamilton nema pojma ili da je los vozac, daleko od toga, ali porediti njega sa Fandom(odvojio titule sa 4 razlicita tima),Prostom i Senom koji su imali dominantni meklaren tacno, ali su imali jedan drugog za protivnike sto ne moze teze biti i ostalima msm da je neumesno i preterano. Vrv ce on imati najbolju statistiku,ali niko se nece secati njega kad se povuce kao ostalih velikana. A mercedes ako kaze da nije kriv za svoju dominaciju nek dovede pravog protivnika hamiltonu i nek im dozvoli da se bore pa onda nece biti toliko predvodivo i dosadno sto se borbe za 1. mesto tice.

sah88

pre 3 godine

Zahvaljujući odustajanju Botasa,eto mog Monegašanina na podijumu i zasluženom trećem mestu,jupiiiii,2029 biće viceprvak ,kakav je to talenat.....

điu,liu i sadriu

pre 3 godine

Botas je kriv za ovakav scenario na kraju.Bezveze je pritiskao Luisa i obojica su nenormalno trošili gume,obojica su mogli da ispadnu iz trke i da Max ni kriv ni dužan bude prvi.

King Roger

pre 3 godine

Kaze se Maks Verštapen, ne Ferstapen.
(sox, 02. avgust 2020 15:21)

Pa nisam ja Nemac pa da mi se ime tako izgovara hahaha
(Max Verstappen, 02. avgust 2020 15:52)

Ne nego sta si.Ferštapen je iz flamanskog dela Belgije a to znaci holandjani a oni su rodjaci nemcima i holandski se zove niski nemacki jezik.Tako da kaze se Ferštapen.

Nemke

pre 3 godine

Da bi bilo zanimljivo fanovima iz Srbije,Toto Volf će koristiti tigar gume umesto pirelija.Jer mu je jako bitno da ne izgubi tih 2000-3000 fanova.

Fanatik

pre 3 godine

(Cone, 2. avgust 2020 17:04
Ima istine u ovome što si pričao, ali mislim da će se ljudi kad se sve podvuče pre sećati Hamiltona nego Fanđa, Prosta...Dobar deo mlađe generacije ne zna za njih, a i živimo u vreme digitalnih tehnologija i interneta, tako da mislim da će se Hamiltona svi sećati kao velikog šampiona, ali mislim da će u poretku ko je najbolji svih vremena, čak iako bude imao bolje brojke, ostati iza Šumahera, bar što se javnosti i publike tiče.

Ezop

pre 3 godine

Legenda kaže trkali se Hamilton i Čak Noris u istim bolidima Mercedesa.I naravno Luis pobedi ostavivši Norisa za čitav krug i to na tri točka.....

Krle '74

pre 3 godine

@barolo,objasnio si sve, bravo za komentar.Sada što se fanova ferarija tiče,rekao bih
ko gubi ima pravo da se ljuti .Ja sam stoićki izdržao i gledao surovu dominaciju Šumija pa posle onog njegovog klona Fetela .Da bi sada godinama uživao u vožnjama Hamiltona.Mislio sam da posle pogibije Sene više niko ne može da me kupi..bilo je simpatija i za Hakinena,Montoju ali sa pojavom Luisa u Meklaren još tada sam mu prorekao blistavu karieru .Sada tipujem na Landa Norisa dečko je pravi talenat i iskreno se nadam legitimni naslednik Hamiltona!

srle

pre 3 godine

Relativno dugo pratim formulu, nekih dvadesetak godine. Ovo postaje veoma zamorno i dosadno za gledanje. Od onakvih trka koje smo sa nestrpljenjem cekali da se voze za vikend, gde je bilo neizvesnosti, trkanja, preticanja u svakom krugu i do kraja trke nepoznanica ko ce pobediti.... Zao mi je da ovo kazem ali ne verujem da ovakva formula moze dobiti nove ljubitelje ovakvog trkanja, Rezultat se unapred zna i nema tu nikakve borbe u trci. Mercedes je veoma dominantan i samo ako se ovakve nepredvidjene stvari dese moze ih neko pobediti. Nadam se da ce u buducnosti ekipe izjednaciti po jacini vozila i ponovo gledati prave trke gde ce biti puno vise duela na stazi i borbe za prvo mesto.Trenutno je moto trkanje mnogo zanimljivije i lepse za gledanje.

Boyan

pre 3 godine

Jedva čekam sledeću sezonu da vidim McLaren sa Mercedesovim motorom i postavom Lando i Rikardo.Mislim da će biti bolji od Red Bula i da će jedino oni moći s vremena na vreme da ugroze fabrički Mercedes i uzmu po koju pobedu!

stevan

pre 3 godine

samo jedne godine je meklaren pobedio 15 od 16 trka,ali tada su se sena i prost borili za titulu ali ko d mercedesa je drugacije hamilton je unapred pobedio na sigurno jedno 80 do 90 posto rtka i on to zna sigurno zna da ima najaci bolid samo da ne pogresi tesko nesto cak i male greske nisu rizicne,jel on nema konkurenta u svom timu npr fetela ferstapena pa da je pobednik nekad on nekad neko drugi ovako uziva covek zna da je pobednik na svakoj trci do kraja sampionata,jel u cemu je razlika njegove voznje i voznje npr nekog iz vilijamsa vote i jedan i drugi bez greske sad sto je mercedes brzi par sekundi po krugu ali voze isto nema greske

BRE!!!

pre 3 godine

FORZA FERRARI! Prvi ili poslednji ubek za Ferari. Sa ovakvim bolidom Lekler ponovo na podijumu. U redu, uz ogromnu srecu na kraju, ali ipak ovo je kao pobeda za Ferari.

Steva Signal

pre 3 godine

Hamilton je ubedljivo najbolji vozač svih vremena, kada on sa osrednjim bolidom ostavi sekundu drugog u jednom krugu, sena, prost, lauda, mensel, fanđo i naravno šumaher mu nisu ni do kolena.
(Goran Loznica, 2. avgust 2020 15:24)

Pa da,onako realno,jedino naš Borković može da uđe u priču,pa čak Dušanu dajem blagu prednost.

daki

pre 3 godine

Kad neko ima srece i kad nekog hoce ono hoce...i na 3 tocka i opet pobeda, 2 krivine su falile Maxu. Tek eto da neko drugi pobedi da nije mercedes. Za sledeci vikend nema ove tvrde komponente vec je zuta najtvrdja. Znaci, bar 2 odlaska u bux obavezno

andreas kisser

pre 3 godine

(barolo, 2. avgust 2020 16:15)

da li moze neko od ovih koji su lupili minus na ovaj komentar da pojasni sa cime se konkretno ne slaze? hvala unapred.

cestitke hamiltonu, albonu i renou. red bul uprskao sa boxom na kraju jureci bod za najbrzi krug. napred lando!

barolo

pre 3 godine

Evo ovoj djeci da objasnim da svako ko je uzimao titulu u F1 naravno da je imao dobar bolid. Mislite da je Sumaher imao los bolid? E pa evo vam malo podataka.

1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu, 6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Eto djeco kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.

veva

pre 3 godine

@sox ja sam rodjen u Holandiji, gledao kako je Jos Verstappen vozio. Ti sad meni kazes da gledam na yt kako se izgovara prezime Verstappen. Sedi jedan!

Smeh

pre 3 godine

@barolo

Ladno te nije mrzelo da sve to tražiš, iskucaš i pošalješ? I još stavljaš u komentaru da je to komentar za decu koja ne znaju? Ako imaš 10 godina i manje pa da razumemo, hoćeš da odbraniš svog ljubimca i ovu dosadnu formulu gde pogledaš prvih 5 krugova i odmah znaš ko je pobedio. Ma pobednik se zna i pre dolaska na bilo koju stazu samo se nekada dese nepredvidjeni dogadjaji. U slučaju da si iole stariji od 10 godina pod hitno da batališ praćenje sporta i posvetiš se nečim drugim u životu jer te kompleksi ubijaju. Nadji drugove i uživaj u životu.

Goran Loznica

pre 3 godine

Hamilton je ubedljivo najbolji vozač svih vremena, kada on sa osrednjim bolidom ostavi sekundu drugog u jednom krugu, sena, prost, lauda, mensel, fanđo i naravno šumaher mu nisu ni do kolena.

stevan

pre 3 godine

ispade da je botas bolji vozac od ferstapena svaku trku zavrsi ispred njega.jedina trenutna realnost bi bila da je ferstapen u mercedesu pa nek se trkaju a ne neke vodonose da dovode,Stavis dva pretedentna na titulu pa nek se bore a ne ovako ovaj sto pobedi odveze isto kao i ovaj poslednji bez greske samo u krug vozi i to je to niko ne moze da te stigne znas i sam.

Steva Signal

pre 3 godine

Hamilton je ubedljivo najbolji vozač svih vremena, kada on sa osrednjim bolidom ostavi sekundu drugog u jednom krugu, sena, prost, lauda, mensel, fanđo i naravno šumaher mu nisu ni do kolena.
(Goran Loznica, 2. avgust 2020 15:24)

Pa da,onako realno,jedino naš Borković može da uđe u priču,pa čak Dušanu dajem blagu prednost.

barolo

pre 3 godine

Evo ovoj djeci da objasnim da svako ko je uzimao titulu u F1 naravno da je imao dobar bolid. Mislite da je Sumaher imao los bolid? E pa evo vam malo podataka.

1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu, 6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Eto djeco kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.

F1

pre 3 godine

Ovi što porede Luisa i Šumija, a gledao sam do sada sve trke i jednog i drugog ,tvrdim da nema bezobraznijeg vozača od Mihaela.Pa kad bi Luis dozvolio da ga Botas sačeka ispred cilja i prepusti mu pobedu ili da izgura najvećeg rivala sa staze i uzme titulu,kao Šumi nekada Hila.To od Luisa nemože se očekivati,možda su njegove pobede malo dosadne i rutinske za razliku s početka karijere,ali su zato čiste kao suza.

stevan

pre 3 godine

ispade da je botas bolji vozac od ferstapena svaku trku zavrsi ispred njega.jedina trenutna realnost bi bila da je ferstapen u mercedesu pa nek se trkaju a ne neke vodonose da dovode,Stavis dva pretedentna na titulu pa nek se bore a ne ovako ovaj sto pobedi odveze isto kao i ovaj poslednji bez greske samo u krug vozi i to je to niko ne moze da te stigne znas i sam.

srle

pre 3 godine

Relativno dugo pratim formulu, nekih dvadesetak godine. Ovo postaje veoma zamorno i dosadno za gledanje. Od onakvih trka koje smo sa nestrpljenjem cekali da se voze za vikend, gde je bilo neizvesnosti, trkanja, preticanja u svakom krugu i do kraja trke nepoznanica ko ce pobediti.... Zao mi je da ovo kazem ali ne verujem da ovakva formula moze dobiti nove ljubitelje ovakvog trkanja, Rezultat se unapred zna i nema tu nikakve borbe u trci. Mercedes je veoma dominantan i samo ako se ovakve nepredvidjene stvari dese moze ih neko pobediti. Nadam se da ce u buducnosti ekipe izjednaciti po jacini vozila i ponovo gledati prave trke gde ce biti puno vise duela na stazi i borbe za prvo mesto.Trenutno je moto trkanje mnogo zanimljivije i lepse za gledanje.

Krle '74

pre 3 godine

@barolo,objasnio si sve, bravo za komentar.Sada što se fanova ferarija tiče,rekao bih
ko gubi ima pravo da se ljuti .Ja sam stoićki izdržao i gledao surovu dominaciju Šumija pa posle onog njegovog klona Fetela .Da bi sada godinama uživao u vožnjama Hamiltona.Mislio sam da posle pogibije Sene više niko ne može da me kupi..bilo je simpatija i za Hakinena,Montoju ali sa pojavom Luisa u Meklaren još tada sam mu prorekao blistavu karieru .Sada tipujem na Landa Norisa dečko je pravi talenat i iskreno se nadam legitimni naslednik Hamiltona!

stevan

pre 3 godine

samo jedne godine je meklaren pobedio 15 od 16 trka,ali tada su se sena i prost borili za titulu ali ko d mercedesa je drugacije hamilton je unapred pobedio na sigurno jedno 80 do 90 posto rtka i on to zna sigurno zna da ima najaci bolid samo da ne pogresi tesko nesto cak i male greske nisu rizicne,jel on nema konkurenta u svom timu npr fetela ferstapena pa da je pobednik nekad on nekad neko drugi ovako uziva covek zna da je pobednik na svakoj trci do kraja sampionata,jel u cemu je razlika njegove voznje i voznje npr nekog iz vilijamsa vote i jedan i drugi bez greske sad sto je mercedes brzi par sekundi po krugu ali voze isto nema greske

Boyan

pre 3 godine

Jedva čekam sledeću sezonu da vidim McLaren sa Mercedesovim motorom i postavom Lando i Rikardo.Mislim da će biti bolji od Red Bula i da će jedino oni moći s vremena na vreme da ugroze fabrički Mercedes i uzmu po koju pobedu!

Mr.No.

pre 3 godine

Imam 26 godina... otac me je navukao na formulu u vreme Mihaela Sumahera...ali tada,koliko god Mihael bio dominantan,trke su bile zanimljive, bile su borbe od prvog do poslednjeg kruga...svaku trku sam gledao sa vilicom do poda...ako se nesto ne promeni u narednih par sezona,novih generacija koje treba da zavole F1, vise nece biti...
(mare, 02. avgust 2020 20:02)
Ako si navijao za Hakinena,Montoyu onda tvoj komentar ima smisla,ukoliko ste navijali za crvenog barona onda vas iskreno žalim a sada razumem!

Chox

pre 3 godine

Hamilton je ubedljivo najbolji vozač svih vremena, kada on sa osrednjim bolidom ostavi sekundu drugog u jednom krugu, sena, prost, lauda, mensel, fanđo i naravno šumaher mu nisu ni do kolena.
(Goran Loznica, 02. avgust 2020 15:24)

Kakav li tek bolid ima taj drugi kad ovaj toliko bezi sa osrednjim , glup si Gorane

Cone

pre 3 godine

Lekler ni kriv ni duzan 3. Salu na stranu svaka cast iz onog ferrarija izvlaci maksimum, steta za maxa, malo mu je falilo.A sto se tice ljudi koji tvrde da je Hamilton najbolji svih vremena, msm da ne treba raspravljati sa njima, jer oni nemaju dovoljno znanja o formuli. Prvo Sumaher je na pocetku karijere vozio u vreme Prosta i Sene, drugo osvojio je titulu sa timovima koji nisu bili top klase u to vreme(a top su bili Vilijams, Ferrari, Meclaren) i osim toga pre Ferrarijeve dominacije je imao ozbiljne borbe sa Hakinenom , Hilom. A hamilton se borio sa kim?Borio se sa Rozbergom kome svaka cast za trud i titulu koju je uzeo ali jednostavno nije ta klasa, Botasom koji nije pobedio na trci pre prelaska u mercedes. Jedino mu je prva titula bila stvarno puna borbe, ali je i tu imao dosta srece kao i kroz celu karijeru(masino kidanje creva za gorivo, kada je praktino vec imao titulu u dzepu). I da se razumemo ne kazem ja da Hamilton nema pojma ili da je los vozac, daleko od toga, ali porediti njega sa Fandom(odvojio titule sa 4 razlicita tima),Prostom i Senom koji su imali dominantni meklaren tacno, ali su imali jedan drugog za protivnike sto ne moze teze biti i ostalima msm da je neumesno i preterano. Vrv ce on imati najbolju statistiku,ali niko se nece secati njega kad se povuce kao ostalih velikana. A mercedes ako kaze da nije kriv za svoju dominaciju nek dovede pravog protivnika hamiltonu i nek im dozvoli da se bore pa onda nece biti toliko predvodivo i dosadno sto se borbe za 1. mesto tice.

veva

pre 3 godine

@sox ja sam rodjen u Holandiji, gledao kako je Jos Verstappen vozio. Ti sad meni kazes da gledam na yt kako se izgovara prezime Verstappen. Sedi jedan!

Eldorado

pre 3 godine

Upravo završio gledanje - ali Silverstona iz 1998
Kakav zvuk i dizajn bolida! Line-up vozača, za većinu njih je čulo i podosta ljudi što ne prati F1.
Na stazi safety car, lije kao iz kabla.
Odustajanja svaki čas, samo 9 završilo.
Šumi, Mika i Irvajn na podijumu.

Goran Loznica

pre 3 godine

Hamilton je ubedljivo najbolji vozač svih vremena, kada on sa osrednjim bolidom ostavi sekundu drugog u jednom krugu, sena, prost, lauda, mensel, fanđo i naravno šumaher mu nisu ni do kolena.

Jon Bon Jovi

pre 3 godine

Ladno te nije mrzelo da sve to tražiš, iskucaš i pošalješ? I još stavljaš u komentaru da je to komentar za decu koja ne znaju? Ako imaš 10 godina i manje pa da razumemo, hoćeš da odbraniš svog ljubimca i ovu dosadnu formulu gde pogledaš prvih 5 krugova i odmah znaš ko je pobedio. Ma pobednik se zna i pre dolaska na bilo koju stazu samo se nekada dese nepredvidjeni dogadjaji. U slučaju da si iole stariji od 10 godina pod hitno da batališ praćenje sporta i posvetiš se nečim drugim u životu jer te kompleksi ubijaju. Nadji drugove i uživaj u životu.
(Smeh, 02. avgust 2020 16:53) Tvoje kmecanje je muzika za usi.Pokloni se novom sedmostrukom sampionu!

Sava

pre 3 godine

Čestitke Hamiltonu na pobedi xD
(Dušan, 02. avgust 2020 15:23)
Tek sada mogu da se pridružim čestitkama,nije gotovo dok Luis ko prvi na ciljnom pravcu ne prođe pored karirane zastave,poslednji krug mogao je skupo sa ga košta,ali sreća prati hrabre,bilo je pitanje pukovnik ili pokojnik,ali desilo se ono prvo,još jednom bravo za velikog šampiona!

ccc

pre 3 godine

Bravo Rikardo, bravo Reno... da je bilo malo srece da bude i na podijumu. Ovo zaista postaje nezanimljivo za gledanje, Mercedes ima najbolji bolid i tu nema greske, ali je da se ne lazemo sva pravila su isla njima na ruku, svaka odluka oko promene uslova motora je isla njima na ruku, Hamilton je imao srece da se nasao na pravom mestu u pravo vreme i samo je nebo granica. Iskreno nisam fan ni jednog kluba, volim F1, nadam se da ce Lekler, Noris, Sainz pa i Albon uskoro poceti da prave lepe rezultate kako bi F1 postao zanimljiv, ovo danas je puka sreca zbog Rikarda i pucanja guma da trka na kraju bude kao zanimljiva.

Nemke

pre 3 godine

Da bi bilo zanimljivo fanovima iz Srbije,Toto Volf će koristiti tigar gume umesto pirelija.Jer mu je jako bitno da ne izgubi tih 2000-3000 fanova.

Ezop

pre 3 godine

Legenda kaže trkali se Hamilton i Čak Noris u istim bolidima Mercedesa.I naravno Luis pobedi ostavivši Norisa za čitav krug i to na tri točka.....

Smeh

pre 3 godine

@Šta je smešno???

Za tvoju informaciju niti sam navijač Ferarija niti Mercedesa. Iskreno briga me ko će pobediti samo da bude zanimljiva trka i sezona. Još oni komentatori se ubiše da nekako naprave zanimljivo praćenje dosadne trke i takmičenja uopšte. Pa i da sam navijač Mercedesa dojadilo bi mi takmičenje posle toliko uzastopnih dominantnih godina. Još sekundu ljudi brži od ostalih po krugu. Ako to nije sprdnja i nezanimljivo takmičenje klupskih kolega, jer ostali služe samo da popune brojke, onda ne znam šta je. Nego da li se opet radovao Hamilton i bio presrećan jer je uspeo da opet pobedi drugog Mercedesovog vozača koji mu je jedina "pretnja"?

f1

pre 3 godine

Koliko je postalo dosadno, prosto receno, nemam reci. Gledati trku gde dva bolida konstantno povecavaju prednost u odnosu na treceplasirabog a narocito sve ostale iza treceg, je blago receno, uzas zivi. Sto je najgore u svemu tome(bar dok sam ja gledao trku) negde do polovine odvozenih krugova su ova dojica imala prednost u odnosu na ostale negde oko duplo vise sekundi od predjenih krugova i to u situaciji kada je sejfti kar vec dva puta izlazio na stazu?!!!? Ne smem ni da zamislim koliko bi odmakli ostalima da nije bilo sejfti kara!!!! Verovatno bi ih vec do 30og kruga vecinu zaobisli i do kraja trke bi mozda za dva kruga bili ispred recimo Fetela!!!!
Strasno koliko su dominanatni.

andreas kisser

pre 3 godine

(barolo, 2. avgust 2020 16:15)

da li moze neko od ovih koji su lupili minus na ovaj komentar da pojasni sa cime se konkretno ne slaze? hvala unapred.

cestitke hamiltonu, albonu i renou. red bul uprskao sa boxom na kraju jureci bod za najbrzi krug. napred lando!

Karma

pre 3 godine

Neko bi rekao Luis je imao sreće,a ja kažem da je ovo čisto znanje i vozačko umeće ,pa i kada ga ponekad pogleda bog to je samo dobra karma ili ti kompenzacija za one dve titule koje su mu dušmani oduzeli i dali Alkohonenu i ispod prosečnoj barbiki Rozbergu!

Ljubo

pre 3 godine

Ovaj sport treba ili ukinuti ili im dati iste bolide pa neka se onda trkaju.Ovo uopšte nema smisla,ovaj Hamilton može krenuti sa zadnjeg a mesta i opet može biti prvi,može mu se probušiti guma i on sa tri točka ispravna bude prvi.To se ne može više gledati.Bukvalno od dolaska Red Bula kada je počeo dominirati jednu 20 posto je do vozača a 80 posto je do bolida.To se najbolje videlo kada je Fetel dominirao a kada je prešao u Ferari sa lošijim bolidom nema ga nigde.Tako bi isto bilo i sa Hamiltonom.Prosto treba im svima dati iste bolide ako se želi videti ko je najbolji vozač ovako se to nezna jer je jedan bolid brži od ostalih sa 3 točka koji imaju sva 4 ispravna.

ave

pre 3 godine

Ovi moji iz skuderije ,više sreće nego pameti,oće ih pa to ti je.Fetel danas maestralan,ali šta drugo i očekivati od četvorostrukog šampiona!

daki

pre 3 godine

Kad neko ima srece i kad nekog hoce ono hoce...i na 3 tocka i opet pobeda, 2 krivine su falile Maxu. Tek eto da neko drugi pobedi da nije mercedes. Za sledeci vikend nema ove tvrde komponente vec je zuta najtvrdja. Znaci, bar 2 odlaska u bux obavezno

BRE!!!

pre 3 godine

FORZA FERRARI! Prvi ili poslednji ubek za Ferari. Sa ovakvim bolidom Lekler ponovo na podijumu. U redu, uz ogromnu srecu na kraju, ali ipak ovo je kao pobeda za Ferari.

Steva

pre 3 godine

Koliko je jadna ova trka naspram recimo Moto GP-a,čeka se Markez iz povrede i nove jurnjave za Kvartararom i ostalim momcima...I da još nešto,kad u formulu Mercedes da isti motor još bar jednoj ekipi od ove godine koji ima Hamilton e onda možda me i nateraju da ih gledam...ovako,teško!

điu,liu i sadriu

pre 3 godine

Botas je kriv za ovakav scenario na kraju.Bezveze je pritiskao Luisa i obojica su nenormalno trošili gume,obojica su mogli da ispadnu iz trke i da Max ni kriv ni dužan bude prvi.

mare

pre 3 godine

Imam 26 godina... otac me je navukao na formulu u vreme Mihaela Sumahera...ali tada,koliko god Mihael bio dominantan,trke su bile zanimljive, bile su borbe od prvog do poslednjeg kruga...svaku trku sam gledao sa vilicom do poda...ako se nesto ne promeni u narednih par sezona,novih generacija koje treba da zavole F1, vise nece biti...

Šta je smešno???

pre 3 godine

@Smeh,a što da ga mrzi da kuca,pa to čini da vas ostrašćene i neuke nečemu i nauči.Nema tvrdoglavijih i zadrtijih od vas ferarijevaca,pa edukujte se barem malo preko ovih komentara ako vas već mrzi da guglate!

sah88

pre 3 godine

Zahvaljujući odustajanju Botasa,eto mog Monegašanina na podijumu i zasluženom trećem mestu,jupiiiii,2029 biće viceprvak ,kakav je to talenat.....

Smeh

pre 3 godine

@barolo

Ladno te nije mrzelo da sve to tražiš, iskucaš i pošalješ? I još stavljaš u komentaru da je to komentar za decu koja ne znaju? Ako imaš 10 godina i manje pa da razumemo, hoćeš da odbraniš svog ljubimca i ovu dosadnu formulu gde pogledaš prvih 5 krugova i odmah znaš ko je pobedio. Ma pobednik se zna i pre dolaska na bilo koju stazu samo se nekada dese nepredvidjeni dogadjaji. U slučaju da si iole stariji od 10 godina pod hitno da batališ praćenje sporta i posvetiš se nečim drugim u životu jer te kompleksi ubijaju. Nadji drugove i uživaj u životu.

Abarth

pre 3 godine

Ovo je krah Pirelija. Nisu uspeli da daju nove gume za ovu sezonu a bolidi jači. Komplet guma od prošle sezone
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 2. avgust 2020 17:23) # Link komentara

Ne, bas naprotiv. Timovi (svi do jednog) su na predsezonskim testiranjima odbacili gume koje je Pirelli planirao da se voze 2020. i trazili su da ostanu smese kao u 2019. Sledece nedelje ce gume biti za nijansu mekse pa cemo gotovo sigurno imati trku sa dva zaustavljanja u boxu. Mada trka za prva dva mesta realno ne postoji ali je 'srednji dom' zbijeniji nego ikada u poslednjih 5-6 godina.

Cone

pre 3 godine

@ Fanatik, hvala na objektivnom odgovoru. O tom segmentu da mladji generalno ne znaju o starim sampionima nisam razmisljao, tako da imas pravo.

Dragan

pre 3 godine

Ovo zanimljije od takozvane trke. Formula 1 postala vic. A na Youtubu moze do njega cuti da se Ferstape zove. Oni to zadne n zaborave.


Kaze se Maks Verštapen, ne Ferstapen.
(sox, 02. avgust 2020 15:21<

Pa nisam ja Nemac pa da mi se ime tako izgovara hahaha
(Max Verstappen, 02. avgust 2020 15:52)

Ne nego sta si.Ferštapen je iz flamanskog dela Belgije a to znaci holandjani a oni su rodjaci nemcima i holandski se zove niski nemacki jezik.Tako da kaze se Ferštapen.

King Roger

pre 3 godine

Kaze se Maks Verštapen, ne Ferstapen.
(sox, 02. avgust 2020 15:21)

Pa nisam ja Nemac pa da mi se ime tako izgovara hahaha
(Max Verstappen, 02. avgust 2020 15:52)

Ne nego sta si.Ferštapen je iz flamanskog dela Belgije a to znaci holandjani a oni su rodjaci nemcima i holandski se zove niski nemacki jezik.Tako da kaze se Ferštapen.

Fanatik

pre 3 godine

(Cone, 2. avgust 2020 17:04
Ima istine u ovome što si pričao, ali mislim da će se ljudi kad se sve podvuče pre sećati Hamiltona nego Fanđa, Prosta...Dobar deo mlađe generacije ne zna za njih, a i živimo u vreme digitalnih tehnologija i interneta, tako da mislim da će se Hamiltona svi sećati kao velikog šampiona, ali mislim da će u poretku ko je najbolji svih vremena, čak iako bude imao bolje brojke, ostati iza Šumahera, bar što se javnosti i publike tiče.

f1

pre 3 godine

@sox

Ne. Pravilno je - Maks Ferštapen.
(Miloš_NS

Gledam f1 na Nemackoj RTL. Koliko sam prtimetuo kada nemci izgovaraju njegovo ime, kazu VESTAPEN !!!. Cak i kada pre pocetka trke tri gosta u studiju predvidjaju kako ce se zavrsiti trka, kada upisuju imena prva tri vozaca koja ce biti na kraju trke gde se pored rednog broja upisuju prva tri slova imena vozaca, pisalo je VES !!!!
Samo kazem sta sam cuo i video. pozdrav.

Drakče

pre 3 godine

Eto na šta se svela F1 danas. Da je jedino uzbuđenje da li će i kada će nekome pući guma ili da li će neki mehaničar pobrkati lonćiće pri zameni guma.... Baš uzbudljivo

Nenad

pre 3 godine

@f1
Piše se V čita se F,a to što si ti umislio da si čuo to je već nešto drugo. Kad bi znao nemački bilo bo ti lakše da skontaš.

Robert

pre 3 godine

Diskusija ko je bolji - Sumi ili Hamilton, posebno mi je zanimljiva jer pratim da li se isti kriterijumi koriste kao, recimo, u tenisu. U tenisu insistiramo na brojkama, a popularnost, atraktivnost i ostalo je sporedno.

LH #44

pre 3 godine

@Šta je smešno???

Za tvoju informaciju niti sam navijač Ferarija niti Mercedesa. Iskreno briga me ko će pobediti samo da bude zanimljiva trka i sezona. Još oni komentatori se ubiše da nekako naprave zanimljivo praćenje dosadne trke i takmičenja uopšte. Pa i da sam navijač Mercedesa dojadilo bi mi takmičenje posle toliko uzastopnih dominantnih godina. Još sekundu ljudi brži od ostalih po krugu. Ako to nije sprdnja i nezanimljivo takmičenje klupskih kolega, jer ostali služe samo da popune brojke, onda ne znam šta je. Nego da li se opet radovao Hamilton i bio presrećan jer je uspeo da opet pobedi drugog Mercedesovog vozača koji mu je jedina "pretnja"?
(Smeh, 2. avgust 2020 18:49)

Ma jok, otkud da se raduje svojoj pobedi na trci Formule 1, eno suzu je pustio zbog nekog Slavka iz Sremčice kojem je trka bila dosadna...

Goran Loznica

pre 3 godine

Hamilton je ubedljivo najbolji vozač svih vremena, kada on sa osrednjim bolidom ostavi sekundu drugog u jednom krugu, sena, prost, lauda, mensel, fanđo i naravno šumaher mu nisu ni do kolena.

barolo

pre 3 godine

Evo ovoj djeci da objasnim da svako ko je uzimao titulu u F1 naravno da je imao dobar bolid. Mislite da je Sumaher imao los bolid? E pa evo vam malo podataka.

1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu, 6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Eto djeco kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.

Cone

pre 3 godine

Lekler ni kriv ni duzan 3. Salu na stranu svaka cast iz onog ferrarija izvlaci maksimum, steta za maxa, malo mu je falilo.A sto se tice ljudi koji tvrde da je Hamilton najbolji svih vremena, msm da ne treba raspravljati sa njima, jer oni nemaju dovoljno znanja o formuli. Prvo Sumaher je na pocetku karijere vozio u vreme Prosta i Sene, drugo osvojio je titulu sa timovima koji nisu bili top klase u to vreme(a top su bili Vilijams, Ferrari, Meclaren) i osim toga pre Ferrarijeve dominacije je imao ozbiljne borbe sa Hakinenom , Hilom. A hamilton se borio sa kim?Borio se sa Rozbergom kome svaka cast za trud i titulu koju je uzeo ali jednostavno nije ta klasa, Botasom koji nije pobedio na trci pre prelaska u mercedes. Jedino mu je prva titula bila stvarno puna borbe, ali je i tu imao dosta srece kao i kroz celu karijeru(masino kidanje creva za gorivo, kada je praktino vec imao titulu u dzepu). I da se razumemo ne kazem ja da Hamilton nema pojma ili da je los vozac, daleko od toga, ali porediti njega sa Fandom(odvojio titule sa 4 razlicita tima),Prostom i Senom koji su imali dominantni meklaren tacno, ali su imali jedan drugog za protivnike sto ne moze teze biti i ostalima msm da je neumesno i preterano. Vrv ce on imati najbolju statistiku,ali niko se nece secati njega kad se povuce kao ostalih velikana. A mercedes ako kaze da nije kriv za svoju dominaciju nek dovede pravog protivnika hamiltonu i nek im dozvoli da se bore pa onda nece biti toliko predvodivo i dosadno sto se borbe za 1. mesto tice.

Karma

pre 3 godine

Neko bi rekao Luis je imao sreće,a ja kažem da je ovo čisto znanje i vozačko umeće ,pa i kada ga ponekad pogleda bog to je samo dobra karma ili ti kompenzacija za one dve titule koje su mu dušmani oduzeli i dali Alkohonenu i ispod prosečnoj barbiki Rozbergu!

Smeh

pre 3 godine

@barolo

Ladno te nije mrzelo da sve to tražiš, iskucaš i pošalješ? I još stavljaš u komentaru da je to komentar za decu koja ne znaju? Ako imaš 10 godina i manje pa da razumemo, hoćeš da odbraniš svog ljubimca i ovu dosadnu formulu gde pogledaš prvih 5 krugova i odmah znaš ko je pobedio. Ma pobednik se zna i pre dolaska na bilo koju stazu samo se nekada dese nepredvidjeni dogadjaji. U slučaju da si iole stariji od 10 godina pod hitno da batališ praćenje sporta i posvetiš se nečim drugim u životu jer te kompleksi ubijaju. Nadji drugove i uživaj u životu.

Ezop

pre 3 godine

Legenda kaže trkali se Hamilton i Čak Noris u istim bolidima Mercedesa.I naravno Luis pobedi ostavivši Norisa za čitav krug i to na tri točka.....

Steva

pre 3 godine

Koliko je jadna ova trka naspram recimo Moto GP-a,čeka se Markez iz povrede i nove jurnjave za Kvartararom i ostalim momcima...I da još nešto,kad u formulu Mercedes da isti motor još bar jednoj ekipi od ove godine koji ima Hamilton e onda možda me i nateraju da ih gledam...ovako,teško!

mare

pre 3 godine

Imam 26 godina... otac me je navukao na formulu u vreme Mihaela Sumahera...ali tada,koliko god Mihael bio dominantan,trke su bile zanimljive, bile su borbe od prvog do poslednjeg kruga...svaku trku sam gledao sa vilicom do poda...ako se nesto ne promeni u narednih par sezona,novih generacija koje treba da zavole F1, vise nece biti...

Fanatik

pre 3 godine

(Cone, 2. avgust 2020 17:04
Ima istine u ovome što si pričao, ali mislim da će se ljudi kad se sve podvuče pre sećati Hamiltona nego Fanđa, Prosta...Dobar deo mlađe generacije ne zna za njih, a i živimo u vreme digitalnih tehnologija i interneta, tako da mislim da će se Hamiltona svi sećati kao velikog šampiona, ali mislim da će u poretku ko je najbolji svih vremena, čak iako bude imao bolje brojke, ostati iza Šumahera, bar što se javnosti i publike tiče.

F1

pre 3 godine

Ovi što porede Luisa i Šumija, a gledao sam do sada sve trke i jednog i drugog ,tvrdim da nema bezobraznijeg vozača od Mihaela.Pa kad bi Luis dozvolio da ga Botas sačeka ispred cilja i prepusti mu pobedu ili da izgura najvećeg rivala sa staze i uzme titulu,kao Šumi nekada Hila.To od Luisa nemože se očekivati,možda su njegove pobede malo dosadne i rutinske za razliku s početka karijere,ali su zato čiste kao suza.

stevan

pre 3 godine

samo jedne godine je meklaren pobedio 15 od 16 trka,ali tada su se sena i prost borili za titulu ali ko d mercedesa je drugacije hamilton je unapred pobedio na sigurno jedno 80 do 90 posto rtka i on to zna sigurno zna da ima najaci bolid samo da ne pogresi tesko nesto cak i male greske nisu rizicne,jel on nema konkurenta u svom timu npr fetela ferstapena pa da je pobednik nekad on nekad neko drugi ovako uziva covek zna da je pobednik na svakoj trci do kraja sampionata,jel u cemu je razlika njegove voznje i voznje npr nekog iz vilijamsa vote i jedan i drugi bez greske sad sto je mercedes brzi par sekundi po krugu ali voze isto nema greske

Ljubo

pre 3 godine

Ovaj sport treba ili ukinuti ili im dati iste bolide pa neka se onda trkaju.Ovo uopšte nema smisla,ovaj Hamilton može krenuti sa zadnjeg a mesta i opet može biti prvi,može mu se probušiti guma i on sa tri točka ispravna bude prvi.To se ne može više gledati.Bukvalno od dolaska Red Bula kada je počeo dominirati jednu 20 posto je do vozača a 80 posto je do bolida.To se najbolje videlo kada je Fetel dominirao a kada je prešao u Ferari sa lošijim bolidom nema ga nigde.Tako bi isto bilo i sa Hamiltonom.Prosto treba im svima dati iste bolide ako se želi videti ko je najbolji vozač ovako se to nezna jer je jedan bolid brži od ostalih sa 3 točka koji imaju sva 4 ispravna.

King Roger

pre 3 godine

Kaze se Maks Verštapen, ne Ferstapen.
(sox, 02. avgust 2020 15:21)

Pa nisam ja Nemac pa da mi se ime tako izgovara hahaha
(Max Verstappen, 02. avgust 2020 15:52)

Ne nego sta si.Ferštapen je iz flamanskog dela Belgije a to znaci holandjani a oni su rodjaci nemcima i holandski se zove niski nemacki jezik.Tako da kaze se Ferštapen.

sah88

pre 3 godine

Zahvaljujući odustajanju Botasa,eto mog Monegašanina na podijumu i zasluženom trećem mestu,jupiiiii,2029 biće viceprvak ,kakav je to talenat.....

Jon Bon Jovi

pre 3 godine

Ladno te nije mrzelo da sve to tražiš, iskucaš i pošalješ? I još stavljaš u komentaru da je to komentar za decu koja ne znaju? Ako imaš 10 godina i manje pa da razumemo, hoćeš da odbraniš svog ljubimca i ovu dosadnu formulu gde pogledaš prvih 5 krugova i odmah znaš ko je pobedio. Ma pobednik se zna i pre dolaska na bilo koju stazu samo se nekada dese nepredvidjeni dogadjaji. U slučaju da si iole stariji od 10 godina pod hitno da batališ praćenje sporta i posvetiš se nečim drugim u životu jer te kompleksi ubijaju. Nadji drugove i uživaj u životu.
(Smeh, 02. avgust 2020 16:53) Tvoje kmecanje je muzika za usi.Pokloni se novom sedmostrukom sampionu!

stevan

pre 3 godine

ispade da je botas bolji vozac od ferstapena svaku trku zavrsi ispred njega.jedina trenutna realnost bi bila da je ferstapen u mercedesu pa nek se trkaju a ne neke vodonose da dovode,Stavis dva pretedentna na titulu pa nek se bore a ne ovako ovaj sto pobedi odveze isto kao i ovaj poslednji bez greske samo u krug vozi i to je to niko ne moze da te stigne znas i sam.

Steva Signal

pre 3 godine

Hamilton je ubedljivo najbolji vozač svih vremena, kada on sa osrednjim bolidom ostavi sekundu drugog u jednom krugu, sena, prost, lauda, mensel, fanđo i naravno šumaher mu nisu ni do kolena.
(Goran Loznica, 2. avgust 2020 15:24)

Pa da,onako realno,jedino naš Borković može da uđe u priču,pa čak Dušanu dajem blagu prednost.

điu,liu i sadriu

pre 3 godine

Botas je kriv za ovakav scenario na kraju.Bezveze je pritiskao Luisa i obojica su nenormalno trošili gume,obojica su mogli da ispadnu iz trke i da Max ni kriv ni dužan bude prvi.

srle

pre 3 godine

Relativno dugo pratim formulu, nekih dvadesetak godine. Ovo postaje veoma zamorno i dosadno za gledanje. Od onakvih trka koje smo sa nestrpljenjem cekali da se voze za vikend, gde je bilo neizvesnosti, trkanja, preticanja u svakom krugu i do kraja trke nepoznanica ko ce pobediti.... Zao mi je da ovo kazem ali ne verujem da ovakva formula moze dobiti nove ljubitelje ovakvog trkanja, Rezultat se unapred zna i nema tu nikakve borbe u trci. Mercedes je veoma dominantan i samo ako se ovakve nepredvidjene stvari dese moze ih neko pobediti. Nadam se da ce u buducnosti ekipe izjednaciti po jacini vozila i ponovo gledati prave trke gde ce biti puno vise duela na stazi i borbe za prvo mesto.Trenutno je moto trkanje mnogo zanimljivije i lepse za gledanje.

Mr.No.

pre 3 godine

Imam 26 godina... otac me je navukao na formulu u vreme Mihaela Sumahera...ali tada,koliko god Mihael bio dominantan,trke su bile zanimljive, bile su borbe od prvog do poslednjeg kruga...svaku trku sam gledao sa vilicom do poda...ako se nesto ne promeni u narednih par sezona,novih generacija koje treba da zavole F1, vise nece biti...
(mare, 02. avgust 2020 20:02)
Ako si navijao za Hakinena,Montoyu onda tvoj komentar ima smisla,ukoliko ste navijali za crvenog barona onda vas iskreno žalim a sada razumem!

Krle '74

pre 3 godine

@barolo,objasnio si sve, bravo za komentar.Sada što se fanova ferarija tiče,rekao bih
ko gubi ima pravo da se ljuti .Ja sam stoićki izdržao i gledao surovu dominaciju Šumija pa posle onog njegovog klona Fetela .Da bi sada godinama uživao u vožnjama Hamiltona.Mislio sam da posle pogibije Sene više niko ne može da me kupi..bilo je simpatija i za Hakinena,Montoju ali sa pojavom Luisa u Meklaren još tada sam mu prorekao blistavu karieru .Sada tipujem na Landa Norisa dečko je pravi talenat i iskreno se nadam legitimni naslednik Hamiltona!

Nemke

pre 3 godine

Da bi bilo zanimljivo fanovima iz Srbije,Toto Volf će koristiti tigar gume umesto pirelija.Jer mu je jako bitno da ne izgubi tih 2000-3000 fanova.

BRE!!!

pre 3 godine

FORZA FERRARI! Prvi ili poslednji ubek za Ferari. Sa ovakvim bolidom Lekler ponovo na podijumu. U redu, uz ogromnu srecu na kraju, ali ipak ovo je kao pobeda za Ferari.

Šta je smešno???

pre 3 godine

@Smeh,a što da ga mrzi da kuca,pa to čini da vas ostrašćene i neuke nečemu i nauči.Nema tvrdoglavijih i zadrtijih od vas ferarijevaca,pa edukujte se barem malo preko ovih komentara ako vas već mrzi da guglate!

Smeh

pre 3 godine

@Šta je smešno???

Za tvoju informaciju niti sam navijač Ferarija niti Mercedesa. Iskreno briga me ko će pobediti samo da bude zanimljiva trka i sezona. Još oni komentatori se ubiše da nekako naprave zanimljivo praćenje dosadne trke i takmičenja uopšte. Pa i da sam navijač Mercedesa dojadilo bi mi takmičenje posle toliko uzastopnih dominantnih godina. Još sekundu ljudi brži od ostalih po krugu. Ako to nije sprdnja i nezanimljivo takmičenje klupskih kolega, jer ostali služe samo da popune brojke, onda ne znam šta je. Nego da li se opet radovao Hamilton i bio presrećan jer je uspeo da opet pobedi drugog Mercedesovog vozača koji mu je jedina "pretnja"?

ccc

pre 3 godine

Bravo Rikardo, bravo Reno... da je bilo malo srece da bude i na podijumu. Ovo zaista postaje nezanimljivo za gledanje, Mercedes ima najbolji bolid i tu nema greske, ali je da se ne lazemo sva pravila su isla njima na ruku, svaka odluka oko promene uslova motora je isla njima na ruku, Hamilton je imao srece da se nasao na pravom mestu u pravo vreme i samo je nebo granica. Iskreno nisam fan ni jednog kluba, volim F1, nadam se da ce Lekler, Noris, Sainz pa i Albon uskoro poceti da prave lepe rezultate kako bi F1 postao zanimljiv, ovo danas je puka sreca zbog Rikarda i pucanja guma da trka na kraju bude kao zanimljiva.

Dragan

pre 3 godine

Ovo zanimljije od takozvane trke. Formula 1 postala vic. A na Youtubu moze do njega cuti da se Ferstape zove. Oni to zadne n zaborave.


Kaze se Maks Verštapen, ne Ferstapen.
(sox, 02. avgust 2020 15:21<

Pa nisam ja Nemac pa da mi se ime tako izgovara hahaha
(Max Verstappen, 02. avgust 2020 15:52)

Ne nego sta si.Ferštapen je iz flamanskog dela Belgije a to znaci holandjani a oni su rodjaci nemcima i holandski se zove niski nemacki jezik.Tako da kaze se Ferštapen.

f1

pre 3 godine

Koliko je postalo dosadno, prosto receno, nemam reci. Gledati trku gde dva bolida konstantno povecavaju prednost u odnosu na treceplasirabog a narocito sve ostale iza treceg, je blago receno, uzas zivi. Sto je najgore u svemu tome(bar dok sam ja gledao trku) negde do polovine odvozenih krugova su ova dojica imala prednost u odnosu na ostale negde oko duplo vise sekundi od predjenih krugova i to u situaciji kada je sejfti kar vec dva puta izlazio na stazu?!!!? Ne smem ni da zamislim koliko bi odmakli ostalima da nije bilo sejfti kara!!!! Verovatno bi ih vec do 30og kruga vecinu zaobisli i do kraja trke bi mozda za dva kruga bili ispred recimo Fetela!!!!
Strasno koliko su dominanatni.

Chox

pre 3 godine

Hamilton je ubedljivo najbolji vozač svih vremena, kada on sa osrednjim bolidom ostavi sekundu drugog u jednom krugu, sena, prost, lauda, mensel, fanđo i naravno šumaher mu nisu ni do kolena.
(Goran Loznica, 02. avgust 2020 15:24)

Kakav li tek bolid ima taj drugi kad ovaj toliko bezi sa osrednjim , glup si Gorane

f1

pre 3 godine

@sox

Ne. Pravilno je - Maks Ferštapen.
(Miloš_NS

Gledam f1 na Nemackoj RTL. Koliko sam prtimetuo kada nemci izgovaraju njegovo ime, kazu VESTAPEN !!!. Cak i kada pre pocetka trke tri gosta u studiju predvidjaju kako ce se zavrsiti trka, kada upisuju imena prva tri vozaca koja ce biti na kraju trke gde se pored rednog broja upisuju prva tri slova imena vozaca, pisalo je VES !!!!
Samo kazem sta sam cuo i video. pozdrav.

ave

pre 3 godine

Ovi moji iz skuderije ,više sreće nego pameti,oće ih pa to ti je.Fetel danas maestralan,ali šta drugo i očekivati od četvorostrukog šampiona!

Eldorado

pre 3 godine

Upravo završio gledanje - ali Silverstona iz 1998
Kakav zvuk i dizajn bolida! Line-up vozača, za većinu njih je čulo i podosta ljudi što ne prati F1.
Na stazi safety car, lije kao iz kabla.
Odustajanja svaki čas, samo 9 završilo.
Šumi, Mika i Irvajn na podijumu.

Drakče

pre 3 godine

Eto na šta se svela F1 danas. Da je jedino uzbuđenje da li će i kada će nekome pući guma ili da li će neki mehaničar pobrkati lonćiće pri zameni guma.... Baš uzbudljivo

daki

pre 3 godine

Kad neko ima srece i kad nekog hoce ono hoce...i na 3 tocka i opet pobeda, 2 krivine su falile Maxu. Tek eto da neko drugi pobedi da nije mercedes. Za sledeci vikend nema ove tvrde komponente vec je zuta najtvrdja. Znaci, bar 2 odlaska u bux obavezno

Sava

pre 3 godine

Čestitke Hamiltonu na pobedi xD
(Dušan, 02. avgust 2020 15:23)
Tek sada mogu da se pridružim čestitkama,nije gotovo dok Luis ko prvi na ciljnom pravcu ne prođe pored karirane zastave,poslednji krug mogao je skupo sa ga košta,ali sreća prati hrabre,bilo je pitanje pukovnik ili pokojnik,ali desilo se ono prvo,još jednom bravo za velikog šampiona!

andreas kisser

pre 3 godine

(barolo, 2. avgust 2020 16:15)

da li moze neko od ovih koji su lupili minus na ovaj komentar da pojasni sa cime se konkretno ne slaze? hvala unapred.

cestitke hamiltonu, albonu i renou. red bul uprskao sa boxom na kraju jureci bod za najbrzi krug. napred lando!

Boyan

pre 3 godine

Jedva čekam sledeću sezonu da vidim McLaren sa Mercedesovim motorom i postavom Lando i Rikardo.Mislim da će biti bolji od Red Bula i da će jedino oni moći s vremena na vreme da ugroze fabrički Mercedes i uzmu po koju pobedu!

veva

pre 3 godine

@sox ja sam rodjen u Holandiji, gledao kako je Jos Verstappen vozio. Ti sad meni kazes da gledam na yt kako se izgovara prezime Verstappen. Sedi jedan!

Cone

pre 3 godine

@ Fanatik, hvala na objektivnom odgovoru. O tom segmentu da mladji generalno ne znaju o starim sampionima nisam razmisljao, tako da imas pravo.

LH #44

pre 3 godine

@Šta je smešno???

Za tvoju informaciju niti sam navijač Ferarija niti Mercedesa. Iskreno briga me ko će pobediti samo da bude zanimljiva trka i sezona. Još oni komentatori se ubiše da nekako naprave zanimljivo praćenje dosadne trke i takmičenja uopšte. Pa i da sam navijač Mercedesa dojadilo bi mi takmičenje posle toliko uzastopnih dominantnih godina. Još sekundu ljudi brži od ostalih po krugu. Ako to nije sprdnja i nezanimljivo takmičenje klupskih kolega, jer ostali služe samo da popune brojke, onda ne znam šta je. Nego da li se opet radovao Hamilton i bio presrećan jer je uspeo da opet pobedi drugog Mercedesovog vozača koji mu je jedina "pretnja"?
(Smeh, 2. avgust 2020 18:49)

Ma jok, otkud da se raduje svojoj pobedi na trci Formule 1, eno suzu je pustio zbog nekog Slavka iz Sremčice kojem je trka bila dosadna...

Nenad

pre 3 godine

@f1
Piše se V čita se F,a to što si ti umislio da si čuo to je već nešto drugo. Kad bi znao nemački bilo bo ti lakše da skontaš.

Robert

pre 3 godine

Diskusija ko je bolji - Sumi ili Hamilton, posebno mi je zanimljiva jer pratim da li se isti kriterijumi koriste kao, recimo, u tenisu. U tenisu insistiramo na brojkama, a popularnost, atraktivnost i ostalo je sporedno.

Abarth

pre 3 godine

Ovo je krah Pirelija. Nisu uspeli da daju nove gume za ovu sezonu a bolidi jači. Komplet guma od prošle sezone
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 2. avgust 2020 17:23) # Link komentara

Ne, bas naprotiv. Timovi (svi do jednog) su na predsezonskim testiranjima odbacili gume koje je Pirelli planirao da se voze 2020. i trazili su da ostanu smese kao u 2019. Sledece nedelje ce gume biti za nijansu mekse pa cemo gotovo sigurno imati trku sa dva zaustavljanja u boxu. Mada trka za prva dva mesta realno ne postoji ali je 'srednji dom' zbijeniji nego ikada u poslednjih 5-6 godina.