1. Mrkela i Terziću napolje iz Zvezde! Mali je biser, zbog njega i takvih se dolazi na stadion, zvezdino dete. Sad će da dovedu nekog novog Van LaParu sa dve leve noge. Sramota, lopine...
    (Observer, 30. jul 2020 15:47)

    # Link komentara

  2. SRAMOTAAA.. Prodati Gavrića za tako male pare!
    (pravda, 30. jul 2020 12:06)

    # Link komentara

  3. Pa kako su onda izgubili u.. Kupu.. Od.. Partizana
    (Milos, 29. jul 2020 20:49)

    # Link komentara

  4. Rano je za Gavru, ove sezone bi bise igrao nasu ligu i stvarao se za LS jer ove sezone ne bi dobio vecu priliku pored Katai, Bena evo sad i Spiridonovica...bolje Njegosa i Garsiju iste pare bi dobili a ni za onu stvar im cena ne bi narasla..
     (fancy, 29. jul 2020 17:59)

    # Link komentara

  5. jaoj majko moja mila kukuu lele mojoj zvezdi i zvezdinoj istoriji kad je dozivela i docekala jedog terzica''' da bude glavi u klubu'''tuga brate'''
    (Mile, 29. jul 2020 17:37)

    # Link komentara

  6. Zaradis preko 100 miliona za 3 sezone i prodajes pricu da se moraju prodavati biseri iz omladinskenskole za dzak krompira....
    (Straight Outta München, 29. jul 2020 09:11)
    Napredno razmisljanje. Zar vas cudi?
     (Pera Magic Mitic, 29. jul 2020 17:34)

    # Link komentara

  7. Jbg nkd cuo..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C i n i k, 29. jul 2020 12:28)

    Puno je toga za šta ti nisi nikad čuo. Nego, keva i ćale se ne ljute što si u podne za kompom radnim danom? A možda si se tek probudio.
    (Nije važno obrazovanje kad si u svojoj dimenziji, 29. jul 2020 16:57)

    # Link komentara

  8. Zaboravio sam napisati , "ponuda vredna skoro 4 miliona evra" kažu?
    Pa ko nudi 3 923 000 evra?
    Kakvi su to prevaranti....
     (krajisnik, 29. jul 2020 16:56)

    # Link komentara

  9. Ovo je cena za nas. A pravu cenu ovog momka zna samo Terzić i kompanija oko njega. Lopovska družina.
    Da ovog dečka ima Mamić, njegova cena bi bila minimum bar 100% veća. Ali, pošto mi imamo likove koji prvo gledaju da namire sebe, pa šta ostane, onda je ovo iznos. Neko će reći i Mamić je lopov. Ok, slažem se da Mamić nije ljubičica, ali je on od Dinama napravio pravi evropski klub. Uporedite samo transfere igrača iz Dinama poslednjih deset godina sa Zvezdinim ili Partizanovim transferima. Ovi naši izgledaju jadno. Dinamo je redovni član LŠ ili LE. Zvezda je poslednje tri sezone dobro finansijski prošla, ali je pitanje koliko je tog novca stvarno završilo u klubu.
    E zato je nama fudbal u čabru. Dok se to korenje ne počupa, počev od Kokeze,Terzića, onog Vućelića, Vazure i društva, nema spasa našem fudbalu. Sedeće samo go krimos.
    (Cane, 29. jul 2020 13:55)

    Jeste Dinamo redovni učesnik LŠ ali i hrvatska liga je duplo jača od naše. Hrvati ove sezone dva tima u kfalifikacijama za LŠ. Reprezentacija vicešampion sveta. Njihovi igrači igraju značajnu ulogu u velikim ekipama. A na osnovu toga se i odredjuje cena igrača. Dinamo je Denis Olma mladog španca MVP igrača SP 21 prodao za blizu 30 miliona. Omladinci Dinama ušli u 1/4 omladinske LŠ
     (dr, 29. jul 2020 16:54)

    # Link komentara

  10. A novinari se toliko trudili da pisu o Njegošu,Pavkovu,Boaćiu,Rodiću,Tomaneu i džaba.
    Ne čitaju stranci naše portale.
    Zato Gavrić bez jednog teksta ide nakon 10 odigranih utakmica.
    Ne moraš ga hvaliti. Vide svi da zna
    Nama ostaje da nas odvede Terza,Mrkela i nažalost Stanković u propast.
     (krajisnik, 29. jul 2020 16:53)

    # Link komentara

  11. Prodajte malog Partizanu, samim tim sto bi bio clan Partizana mu dize vrednost na 7,8 miliona.
    (el_kiddo, 29. jul 2020 09:15)

    Prodacete malog za 7,8 miliona, i ponosicete se sa milionskim prodajama, a Zvezda ce biti sampion jer igraju iskusni igraci. A opet od tih para tvoj Partizan nece imati nikakve koristi jer idu u neciji dzep... Tako da ne znam sa cim se hvalis?
    (Spartacus, 29. jul 2020 16:45)

    # Link komentara

  12. Ovo je cena za nas. A pravu cenu ovog momka zna samo Terzić i kompanija oko njega. Lopovska družina.
    Da ovog dečka ima Mamić, njegova cena bi bila minimum bar 100% veća. Ali, pošto mi imamo likove koji prvo gledaju da namire sebe, pa šta ostane, onda je ovo iznos. Neko će reći i Mamić je lopov. Ok, slažem se da Mamić nije ljubičica, ali je on od Dinama napravio pravi evropski klub. Uporedite samo transfere igrača iz Dinama poslednjih deset godina sa Zvezdinim ili Partizanovim transferima. Ovi naši izgledaju jadno. Dinamo je redovni član LŠ ili LE. Zvezda je poslednje tri sezone dobro finansijski prošla, ali je pitanje koliko je tog novca stvarno završilo u klubu.
    E zato je nama fudbal u čabru. Dok se to korenje ne počupa, počev od Kokeze,Terzića, onog Vućelića, Vazure i društva, nema spasa našem fudbalu. Sedeće samo go krimos.
    (Cane, 29. jul 2020 13:55)

    Мора да се промени власт и дође нека иоле поштенија која би спорт оставила спортистима, а не политичарима, што ће рећи - никад, нажалост!
    (Неедукован, 29. jul 2020 16:37)

    # Link komentara

  13. koga ovaj poganluk iznenađuje - izgleda da je prespavao i sunovrat svih vrednosti i devastiranje srbije same...
    (mladići borovi, devojke jele, 29. jul 2020 10:50).

    U pravu si, evo suzu sam pustio za vama...
    (xxx, 29. jul 2020 11:23)

    Pa nismo ni ocekivali da nas Hrvati sazaljevaju
    (Mustra, 29. jul 2020 16:35)

    # Link komentara

  14. Najbolji mladi igrac, naravno kao i svi drugi ide u Evropu da sedi na klupi.
    (TDI, 29. jul 2020 15:58)

    # Link komentara

  15. Može da ide ali pare odmah a ne na dodjem ti. To se samo srpskim timovima radi jer znaju da smo sirotinja. Zato je i cena niža. I gde će momak. U Krotone na pozajmicu. I tu će da provede dve tri sezone a onda u Sasuolo ili Djenovu a možda u neki tim španske lige. Talenat mora da se pokaže i dokaže. Mi u Evropi nemamo vrhunskog igrača u vrhunskom timu da je starter. Možda Nemanja Matić. Samo mi smatramo da su nam deca talentovana. Ko je od novozelandske ekipe postao zvezda. Niko. A omladinska prvenstva sveta su dali Maradonu, Etoa, Neymara
     (johny, 29. jul 2020 15:25)

    # Link komentara

  16. Ovaj ni toliko ne vredi...
    ali tako zvezda prodaje igrace.
    Atlanta daje 2 miliona a drzava Srbjja jos 2 i to se prikaze kao transfer vredan 4 miliona.
     (?sopranos?, 29. jul 2020 14:54)

    # Link komentara

  17. Zvezdin dug je prepolovljen. Skinuta hipoteka sa stadiona. Stadion našminkan, grejanje terena, renovirani pomoćni tereni iznad južne tribine. Zvezda na ime poreza ne duguje državi. I sve se ovo može pronaći na završnom bilansu za 2019 na APR
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (johny, 29. jul 2020 12:42)

    Super. Prepolovljen sa 50 na 25 miliona ili sa 55 na 27-8. Ako je tako super stanje što se prodaje jedini zglavan talenat za 4 miliona koja jedva pokriju platu 4-5 igrača za sledeću sezonu (Kanga, Boaći, Tomane, Kanjas i Katai, mada ne verujem ni da Garsija, Pavkov, Borjan, Degenek, Rodić i ostatak tima igraju za džaba)?

    Ljudi ne shvataju da samo na plate igrača i trenera prvog tima (+ bonusi) odu sve pare od LŠ, a postoji još gomila dodatnih troškova. I onda je sve super, stadion farbali navijači, teren sredio savez a koliko para uzme uprava i njihove gazde sebi u džep nikoga ne zanima.

    Zato će i da idu potencijalno talentovani igrači za 4 miliona ali je bitno da nema duga za porez, to što će bez ulaska u LŠ da bude minus sa platama i dug brzo da se vrati na pređašnje stanje nebitno.

    Sa takvim navijačima nema zime za luksuzne automobile familije Terzić.
    (gg5+, 29. jul 2020 14:34)

    # Link komentara

  18. Ne znam zašto se čudite.Biće mnogo teško plasirati se u grupu ove godine. Jedan je meč, dovoljno je da bude i loš dan bez obzira bio bolji ili ne i dovidjenja.To važi i za ligu šampiona i za ligu evrope.Treba isplatiti dovedene igrače i postojeće koji su dovedeni još pre par godina za Evropu.Ne znam koliko će to redovno bez nekih problema ići samo igranjem Superlige. I zato će se i svaka zadovoljavajuća ponuda prihvatati da se za "svaki slučaj" ukoliko ne bude plasmana obezbede neke pare. Tako će se životariti dok god ne dodje privatizacija ako ikad i dodje. Gavrića je svakako trebalo istrpeti razvio bi se u odličnog igrača i jednog od nosioca i ja sam taman pomislio evo konačno jednog odličnog krila i driblera ali ne vredi. Po nepisanom pravilu čim mladi igrač nešto malo pokaže i pojavi se ponuda od par miliona ide se po sistemu što rizikovati kakav će biti dalji razvoj hvala lepo dodjite nam opet. Verujem da bi svako od nas voleo da on ostane, videćemo.
     (nikolabg, 29. jul 2020 14:31)

    # Link komentara

  19. Tuga, ova deca se prodaju kao svaka roba.
     (Milke, 29. jul 2020 14:10)

    # Link komentara

  20. Bez obzira da li se proda ili ne, za 4 ili 40 miliona,

    poredjenje cena igraca iz EU i van EU je dokaz cistog neznanja sportske industrije.

    Toliko.
    (GM, 29. jul 2020 14:08)

    # Link komentara

  21. da su ostali u Zvezdi i igrali bilo bi drugačije..
     (SUNĐER BOB, 29. jul 2020 12:24) 

    A zašto nisu ostali u Zvezdi? Da li je majka tog Filipa Jankovića potrčala za lovom? Da li je Luki Adzicu nuđena garantovana minutaža i najveći ugovor za taj uzrast pa su opet potrčali za lovom?
    Može da se kritikuje za 101 stvar, ali za ovu dvojicu su ovako stajale stvari.
    Što se Gavrića tiče lično mi je jako žao, pokazao je više za sada od Nikolića. Gleda uvek ka golu, ima dribling u trku i ako nastavi kao i do sada sa radom bice pravi moderan igrac. Kao i moj omiljeni igrac Zvezde u poslednjih 20 godina - Darko Lazovic. Želim mu od srca da što pre zaigra za Atalantin prvi tim. Veći je problem što imamo previše igrača koje nemamo kome da prodamo, a primaju platu. I tu su Mrkela i Terzić dobrano krivi.
    (Sunce slobode, 29. jul 2020 13:56)

    # Link komentara

  22. da su ostali u Zvezdi i igrali bilo bi drugačije..
     (SUNĐER BOB, 29. jul 2020 12:24) 

    A zašto nisu ostali u Zvezdi? Da li je majka tog Filipa Jankovića potrčala za lovom? Da li je Luki Adzicu nuđena garantovana minutaža i najveći ugovor za taj uzrast pa su opet potrčali za lovom?
    Može da se kritikuje za 101 stvar, ali za ovu dvojicu su ovako stajale stvari.
    Što se Gavrića tiče lično mi je jako žao, pokazao je više za sada od Nikolića. Gleda uvek ka golu, ima dribling u trku i ako nastavi kao i do sada sa radom bice pravi moderan igrac. Kao i moj omiljeni igrac Zvezde u poslednjih 20 godina - Darko Lazovic. Želim mu od srca da što pre zaigra za Atalantin prvi tim. Veći je problem što imamo previše igrača koje nemamo kome da prodamo, a primaju platu. I tu su Mrkela i Terzić dobrano krivi.
    (Sunce slobode, 29. jul 2020 13:55)

    # Link komentara

  23. Ovo je cena za nas. A pravu cenu ovog momka zna samo Terzić i kompanija oko njega. Lopovska družina.
    Da ovog dečka ima Mamić, njegova cena bi bila minimum bar 100% veća. Ali, pošto mi imamo likove koji prvo gledaju da namire sebe, pa šta ostane, onda je ovo iznos. Neko će reći i Mamić je lopov. Ok, slažem se da Mamić nije ljubičica, ali je on od Dinama napravio pravi evropski klub. Uporedite samo transfere igrača iz Dinama poslednjih deset godina sa Zvezdinim ili Partizanovim transferima. Ovi naši izgledaju jadno. Dinamo je redovni član LŠ ili LE. Zvezda je poslednje tri sezone dobro finansijski prošla, ali je pitanje koliko je tog novca stvarno završilo u klubu.
    E zato je nama fudbal u čabru. Dok se to korenje ne počupa, počev od Kokeze,Terzića, onog Vućelića, Vazure i društva, nema spasa našem fudbalu. Sedeće samo go krimos.
    (Cane, 29. jul 2020 13:55)

    # Link komentara

  24. @Nemanja
    Ne pratim dovoljno fudbal da mogu nesto da tvrdim, ali se slazem sa vama. Ako se svemu doda neiskustvo Stankovica, grupna faza LE moze biti misaona imenica sledece sezone. Stanje duga posle dve grupne faze LS je takodje diskutabilan.
     (Demar Derozan, 29. jul 2020 13:51)

    # Link komentara

  25. Imaj u vidu da radnici u klubu nisu primili platu od maja meseca cak iako drzava pomaze zbog koronavirusa.
    (Marshall, 29. jul 2020 10:07

    Ajde ne piši budalaštine. Ti radiš u Zvezdi pa znaš?
    (johny, 29. jul 2020 11:46)

    Ne radim, rade moji drugari u omladinskom pogonu. A ti ako vec ne verujes, prosetaj do stadiona i pitaj ljude koji rade na odrzavanju.
    (Marshall, 29. jul 2020 13:34)

    # Link komentara

  26. Au ljudi sta radite? Prodajete nase dete, dovodite coveka od trideset i kusur godina i dajete mu za nase prilike basnoslovan novac. Pa mogli ste ga prodati za 10-15 miliona iduce godine, samo da ste mu sansu dali. Gde nam je centarfor? Tomane i Spiridonovic ako daju pet golova iz igre treba presrecni da budemo. Boacia vise i ne podvodim pod ozbiljnog igraca iako je kvalitetniji od obojice. Ko ce da daje golove? Mrkela?
    (Nemanja, 29. jul 2020 13:26)

    # Link komentara

  27. zvezda nema pare...gura nam država keš, to je fakat...
     (jel' da?, 29. jul 2020 13:21)

    # Link komentara

  28. Ако продају Гаврића за ове паре, нека слободно иде и управа са њим.
    (Стеван, 29. jul 2020 12:36)

    Bravo. Vratite film. Kako je Partizan cekao i odbio ponudu od 5 miliona za Pavlovica koliko je nudio Lacio i na kraju decko ode za 12 miliona u Monako. Nekada treba cekati. Medjutim, Pavlovic je igrao sve utakmice u domacem prvenstvu i Evropi, a oni ocigledno nisu imali nameru Gavricu da daju sansu. Ali zato ce svih 4 miliona od njegovog transfera da ode na Kangu i klub nece nista zaraditi. A prodace svoje dete za koje je kroz sezonu-dve moglo da se uzme dva ili tri puta veci novac i dovesti stranca u tridesetim godinama kome ce cena i igracki kvaliteti konstatno padati.
    (Zuuuzuuu, 29. jul 2020 13:18)

    # Link komentara

  29. Kakav bi tim Zvezda imala da nisu prodavali omladince, nego da ih puste par godina da se kale i da im jos vise poraste cena kasnije, a ovako prodajes perspektivnog klinca za sicu, i onda strucnjaci iz uprave iskopaju nekog Tralalabu Abdulaha, vecni talenat, nekadasnja nada Juventusa za 300 soma (odigrao 2 prijateljske, ali mora u naslovu da stoji Juventus da bi dobio na znacaju) i posle se mi koji volimo fudbal nerviramo, a uprava zadovoljna i pune dzepove! Sram vas bilo sve! Ne zelim vam ni Evropu ni prventsvo!
    (Ausidius, 29. jul 2020 12:59)

    Gde da se kale? U Zvezdi kroz našu ligu po papnjscima i selendrama i dva kola kfalifikacija u Jermeniji i Estoniji. Dečače pusti demagogiju. Isto si ti i ostali pisali kada je otišao Luka Adžić i mnogi drugi. A gde su danas? Nema ih nigde. Ili onaj Filip Janković koji je po Beogradu vozio Hamera sa registracijom Filip. Šta su i gde su Šaponjić, A. Živković, Jojić iz Partizana. Prodaj sve dok je vreme
     (a što, 29. jul 2020 13:16)

    # Link komentara

  30. Kakav bi tim Zvezda imala da nisu prodavali omladince, nego da ih puste par godina da se kale i da im jos vise poraste cena kasnije, a ovako prodajes perspektivnog klinca za sicu, i onda strucnjaci iz uprave iskopaju nekog Tralalabu Abdulaha, vecni talenat, nekadasnja nada Juventusa za 300 soma (odigrao 2 prijateljske, ali mora u naslovu da stoji Juventus da bi dobio na znacaju) i posle se mi koji volimo fudbal nerviramo, a uprava zadovoljna i pune dzepove! Sram vas bilo sve! Ne zelim vam ni Evropu ni prventsvo!
     (Ausidius, 29. jul 2020 12:59)

    # Link komentara

  31. cudna politika...prodas "dete" zvezdino ali istovremeno dovodis 30 godisnjeg kangu natrag... (i pritom odvojis toliku platu...) ne znam sta da mislim...
    druga strana je da je mali odigrao par utakmica...i za tih par utakmica dobijas 4m....i to nije za bacanje...atalanta je ozbiljan, sigurno imaju jasan plan za njega, ako je crotone u pitanju za pozajmicu itd., onda to treba uzeti ozbiljno. atalanta je tako stvorila par dobrih igraca koji sad igraju standardno, a pritom bili pod nadzoru atalante kad su bili na pozajmicama. na primer ovaj nemac gosens imao je takav history, znaci preko pozajmice dodjes do cilja, moze i tako, umesto da direktno u vatru i izgoris, takvis primera ima dovoljno.
    (plasticni hirurg, 29. jul 2020 12:58)

    # Link komentara

  32. koga ovaj poganluk iznenađuje - izgleda da je prespavao i sunovrat svih vrednosti i devastiranje srbije same...
    (mladići borovi, devojke jele, 29. jul 2020 10:50). U pravu si, evo suzu sam pustio za vama...
    (xxx, 29. jul 2020 11:23)





    :)))))
    zbog čega misliš da je to nešto iznenađujuće - tebi je plač način življenja!
    uz zahvaljivanje svakoj vlasti, naravno...
    (mladići borovi, devojke jele, 29. jul 2020 12:54)

    # Link komentara

  33. Kako vas bre nije više sramota od navijača bolje da ste prodali pola tima a te fore prodali za 4.milke ustvari su cifre mnogo veče ali se skriva jer taj novac ide direktno u đepove nekoliko ppojedinaca u stručnom štabu koga vi tu lažete kao,da smo naivni svi koji odlaze posebno ako su mladi nebitno Zvezda Partizan verujte mi cifre su slične kao u dinamu samo što muljatori posebno iz Zvezde kao i iz partizana kriju te brojke pa dodje kao otišao je za đabe jrer se posvadjo ili nije primio platu malo sutra nema đabe ni kod stare babe dosta njih bi došlo đabe jer znaju,da se igraju kvalifikacije za L.ŠAMPIONA.samo napravite zbrku i onda dovedete 10 stranih igrača koji nisu spremni i nisu igrali cele godine ili su povredjeni a još uigravanje Fuj.
    (slaviša šmigič, 29. jul 2020 12:50)

    # Link komentara

  34. Gvozdje 79, 29. jul 2020 12:24)
    @
    to su isti oni botovi sto su komentarisali da je bolji Kahriman od Rajkovica i Sikimic od Jovica
     (bati, 29. jul 2020 12:45)

    # Link komentara

  35. potpunosti podržavam. Sano si trebao da napišeš iznos. Da se Zvezdi ukine 7.000.000 miliona plus Ultrakop, ne zna se koliko, a Partizanu 800.000 od Telekoma, zbog kojih noraju svakog dana da viču "Hvala AV"!
    (terza1., 29. jul 2020 11:51)

    Kojih 7 muliona? Ultrakop je privatna firma kao što je British motors limara Ostoje. Ti da imaš firmu koja dobro posluje nw bi dao u sponzorstvo
     (a što, 29. jul 2020 12:45)

    # Link komentara

  36. Od tih para nema ništa, veliki dugovi + tekući troškovi + da se namiri ko treba i nemaš ni dinara posle. Onda moraš mlade talenta da prodaješ za 4 miliona da bi imao da isplatiš godišnju platu Kange, Kataija, Kanjasa, Boaćija i Tomanea za sledeću sezonu. Posebno ako se ne uđe LŠ pa i te plate budu teško isplative.
    (GG3+, 29. jul 2020 11:59)

    Zvezdin dug je prepolovljen. Skinuta hipoteka sa stadiona. Stadion našminkan, grejanje terena, renovirani pomoćni tereni iznad južne tribine. Zvezda na ime poreza ne duguje državi. I sve se ovo može pronaći na završnom bilansu za 2019 na APR
     (johny, 29. jul 2020 12:42)

    # Link komentara

  37. Ако продају Гаврића за ове паре, нека слободно иде и управа са њим.
    (Стеван, 29. jul 2020 12:36)

    # Link komentara

  38. U menadzeru 20ca, on, vidosavljevic, tedic, lazar i strahinja pavlovic, filip stevanovic i jos mnoga deca su postali zverine. Steta sto ga daju za 4 miliona.
     (coa, 29. jul 2020 12:36)

    # Link komentara

  39. Jbg nkd cuo..
     (C i n i k, 29. jul 2020 12:28)

    # Link komentara

  40. Svima koji podrzavaju ovo su saucesnici,sram ih bilo
    (Gvozdje 79, 29. jul 2020 12:24)

    # Link komentara

  41. Ako ovo urade treba bojkotovati klub i tražiti ostavke Mrkele i Terzić, pa mali ce za 1 godinu vredeti 15 za 2 25 miliona..
    (SUNĐER BOB, 29. jul 2020 10:47)

    Kao i onaj Filip Janković, Luka Adžić
    (johny, 29. jul 2020 11:44

    da su ostali u Zvezdi i igrali bilo bi drugačije..
     (SUNĐER BOB, 29. jul 2020 12:24)

    # Link komentara

  42. Zaradis preko 100 miliona za 3 sezone i prodajes pricu da se moraju prodavati biseri iz omladinskenskole za dzak krompira....
    (Straight Outta München, 29. jul 2020 09:11)

    Od tih para nema ništa, veliki dugovi + tekući troškovi + da se namiri ko treba i nemaš ni dinara posle. Onda moraš mlade talenta da prodaješ za 4 miliona da bi imao da isplatiš godišnju platu Kange, Kataija, Kanjasa, Boaćija i Tomanea za sledeću sezonu. Posebno ako se ne uđe LŠ pa i te plate budu teško isplative.
    (GG3+, 29. jul 2020 11:59)

    # Link komentara

  43. Zvezda je još jednom pokazala da više nije klub nego obična agencija za kupoprodaju igrača. U rangu agencije za prodaju nekretnina ili za preprodaju automobila. Ali za razliku od ovih agencija koje posluju po pravilima tržišta, kupi što jeftinije,našminkaj,ishvali pa prodaj što skuplje, Zvezda ne radi čak ni to jer kupuje nerazumno,bahato a posle prodaje često na svoju štetu.
    U tim poslovima se ponaša kao pijani i dogirani sin nekog bogataša, znajući da je tata uvek tu, da plati sve račune od bahanalija.
    Čak i ono malo uspeha sa ulascima u ligu šampiona, rezultatima u njoj je pokazano da se sve radi u cilju besomučne preprodaje igrača bez ikakve strategije za uspostavljanje stabilnog fudbalskog kluba koji bi imao i rezultate.
    Šteta da zbog najprizemnijih interesa raznih secikesa kojima se život svodi na crne džipove i pokazivanje po splavovima, trpi ipak,slagali se ili ne, klub sa armijom navijača koji je u mnogim segmentima institucija u evropskim okvirima.
    (epi_kg, 29. jul 2020 11:56)

    # Link komentara

  44. Prekinuti finansiranje CZ i PA državnim parama
    (Stewo, 29. jul 2020 09:25)
    U potpunosti podržavam. Sano si trebao da napišeš iznos. Da se Zvezdi ukine 7.000.000 miliona plus Ultrakop, ne zna se koliko, a Partizanu 800.000 od Telekoma, zbog kojih noraju svakog dana da viču "Hvala AV"!
    (terza1., 29. jul 2020 11:51)

    # Link komentara

  45. Idete Hajdukovim stopama. Necete daleko stic
    (Torcida Sarajevo, 29. jul 2020 11:50)

    # Link komentara

  46. Imaj u vidu da radnici u klubu nisu primili platu od maja meseca cak iako drzava pomaze zbog koronavirusa.
    (Marshall, 29. jul 2020 10:07

    Ajde ne piši budalaštine. Ti radiš u Zvezdi pa znaš?
     (johny, 29. jul 2020 11:46)

    # Link komentara

  47. Idete Hajdukovim stopama. Necete daleko stic
    (Torcida Sarajevo, 29. jul 2020 11:45)

    # Link komentara

  48. Realno da se ne lazemo kakav biser....ima decko nekog talenta i to je sve, nista posebno, nista specijalno.....zaista ne vidim bas da se neko od mladih u poslednjih desetak godina istakao ostankom u Zvezdi, uglavnom ako ostanu pojedu ih menadzeri, stralete i splavovi ili vec drugu i trecu sezonu se pokaze da su daleko od neceg ozbiljnog.....nek ide nek proba...uvek moze da se vrati kao i gomila njih....
    (Realno, 29. jul 2020 11:44)

    # Link komentara

  49. Ako ovo urade treba bojkotovati klub i tražiti ostavke Mrkele i Terzić, pa mali ce za 1 godinu vredeti 15 za 2 25 miliona..
    (SUNĐER BOB, 29. jul 2020 10:47)

    Kao i onaj Filip Janković, Luka Adžić
     (johny, 29. jul 2020 11:44)

    # Link komentara

  50. Samo lud covek moze ovog decaka sada da proda.
     (za sve su krivi mediji, 29. jul 2020 11:41)

    # Link komentara

  51. Kupi me prodaj me...silni milioni za sta? Za nekog ko zna dva padeza ali zna da sutne loptu? Nadrealno.
    (el grande, 29. jul 2020 11:38)

    # Link komentara

  52. 4M je i vise nego odlicno u ovom trenutku za nekoga ko je kratko igrao Superligu i nije nista specijalno pokazao. On jeste talentovan ali je daleko od toga da je stabilan i potpuno ravijen igrac. Ono sto sam ja video od njega je da on nije ni blizu talenta i kvaliteta kao sto su bili igraci koji su za vece transfere odlazili iz Zvezde i pre svega u zapadnu Evropu. Takodje porediti igrace Zvezde sa igracima Dinama koji za dosta veci novac idu u zapadnu evropu i tamo su odmah nosioci tih timova? Zasto je tesko biti objektivan i iskren i reci da imaju bolji program razvoja igraca i zato vise njihovi igraci vrede? Hajde samo uporedite i izlistajte igrace koji su odlazili iz Zvezde i iz Dinama, za koji novac i koliko su posle igrali u tim timovima, gde su danas? Lako je biti Mamic kada imas kvalitetne igrace za koje neko zeli da licitira. Od ekipe gde su igrali Zigic, Basta, itd... ja se ne secam jednog igraca da je ostavio veci trag u timu gde je prodat a da to nije istocna evropa.

    Ako zeli da konstantno igra evro takmicenja, Zvezda mora da prodaje "talente" i dovodi iskusnije igrace. Iskusniji igraci takodje imaju vece plate i bonuse i stoga potreba za prodajom. Takodje niko ni ne pomislja na cinjenicu da ti isti klinci zele da zarade novac. Fudbal je njihov posao i odlazak iz Zvezde donece im veca i stabilnija primanja. Niko ne igra fudbal zbog ljubavi, fudbal je posao kao i svaki drugi.
    (DeMarkus, 29. jul 2020 11:38)

    # Link komentara

  53. Osjek prodao igraca Atalanti za 5 miliona, a ovi nasi kvazi strucnjaci ne mogu.
     (Radeta, 29. jul 2020 11:37)

    # Link komentara

  54. Meni je zao sto prodaju Gavrica za koga se vidi da mu je Zvezda trenutno prirodna sredina. Na takvoj je poziciji u timu gde mu je potrebno da se hrani publikom koju CZ za razliku od drugih uvek ima i to po 10 puta vise.

    On nije krilo ili neki veznjak zadatka... momak je talenat ... Ivanic i Kanga ce nazalost imati prednost.

    Na nasu zalost Miloje je sprzio Simica, Melega, Ivanica... upropastio Vulica... to su tri plejmejkera i jedan off vezni.

    Decko ce platiti cenu nedomacinskog poslovanja i gomilanja igraca kojima se uskracivalo da igraju svoje prirodne pozicije.

    Mozda su mogli i da razmisljaju o otustanju igraca i skracivanju plata i samim tim i budzet bi trpeo ustedu ali tu nema onda prostora za njih, tj upravu i menadzere.

    Istina stalo se na noge... preko 120mil je prihodovano, nisu ni jeftini sastavi bili, dugovi... ali jedna sezona bez Evrope vratice CZ u probleme... hod po ivici... a Gavric sl sezone mogao bi sam da vredi polovinu godisnjeg budzeta.
    (Smogovci, 29. jul 2020 11:29)

    # Link komentara

  55. Volim Zvezdu
    Ako zelimo jaku Zvezdu moraju se oterati abolirani
    Ovo ima kraj ako se nastavi ugasice nam klub
    Zvezdasi od nas zavisi
    (Petar, 29. jul 2020 11:24)

    # Link komentara

  56. koga ovaj poganluk iznenađuje - izgleda da je prespavao i sunovrat svih vrednosti i devastiranje srbije same...
    (mladići borovi, devojke jele, 29. jul 2020 10:50). U pravu si, evo suzu sam pustio za vama...
    (xxx, 29. jul 2020 11:23)

    # Link komentara

  57. Ove godine Gavrića i Radulovića. Sledeće godine Erakovića i Nikolića.
    A sa promašenim strancima raskidamo ugovore na štetu kluba posle 6 meseci ili godinu dana. Kako to sve nazvati a ne upotrebiti pretešku reč?
    (Milan, 29. jul 2020 11:18)

    # Link komentara

  58. Radonjić je dete partizana a ne zvezde.
     (Rz Brzotrz, 29. jul 2020 11:17)

    # Link komentara

  59. Koliko ce nam mladih igrača ostati , posto zbog pravila bonusa u nasoj ligi u svakom trenutku na terenu treba da budu dva igraca mladja od 21 god ?
     (duledudule, 29. jul 2020 11:16)

    # Link komentara

  60. DAL BRE IMA NEKO KO VERUJE U OVAKVE VESTI DECKO NIJE ODIGRAO KRSTENU UTAKMICU I NEKO CE DA DA MILIONE ZA NJEGA ISTO KAO STO SU ONA NIKOM ZNANA BRACA OTISLI U MANCESTER ZA PUNU KORPU MILIONA TERZA MADJIJA LEGENDA
    (MIKI, 29. jul 2020 11:15)

    # Link komentara

  61. Očekivano
    (Mirko, 29. jul 2020 11:14)

    # Link komentara

  62. Не би се овај момак продавао за ову цену да је супер таленат!

    Нема љутиш, знају они да ако добију ово пуна капа.

    Чекам дан када ће се појавити нови Пикси у Србији!
     (прле, 29. jul 2020 11:11)

    # Link komentara

  63. Pa Zvezda i Partizan u jednoj sezoni izbace maksim 2 dobra igraca,ostali su prosjek i takvih u Afriku ima koliko hoces.
     (BOSS, 29. jul 2020 11:11)

    # Link komentara

  64. Ja bruke sine ne idi slomi sebi nogu radije ode ti karijera za sitne pare.
     (u, 29. jul 2020 11:03)

    # Link komentara

  65. Smarate vise sa tim pricama nasa deca bla, bla... Briga me da li se igrac Zvezde zove Gavric ili Kanga, bitno je da on dominira na terenu, pa nije ovo reprezentacija, pa da igraju samo Srbi....
    (Srdjan, 29. jul 2020 10:58)

    # Link komentara

  66. Stub srpstva više voli afrikance.
    (ikpeba, 29. jul 2020 10:56)

    # Link komentara

  67. Nekad sam znao čitav tim napamet (pre 90ih). Sada ode "biser" za koga nisam ni čuo. Taj novac odprilike ima težinu, u smislu pokazatelja kvalitreta, kao broj pregleda na "you tubu".
    (saša, 29. jul 2020 10:56)

    # Link komentara

  68. koga ovaj poganluk iznenađuje - izgleda da je prespavao i sunovrat svih vrednosti i devastiranje srbije same...
    (mladići borovi, devojke jele, 29. jul 2020 10:50)

    # Link komentara

  69. Ako ovo urade treba bojkotovati klub i tražiti ostavke Mrkele i Terzić, pa mali ce za 1 godinu vredeti 15 za 2 25 miliona..
     (SUNĐER BOB, 29. jul 2020 10:47)

    # Link komentara

  70. Doktor zvezdan terzic ce da uradi zvezdi isto ono sto je uradio ofk beogradu i svemu drugom cega se ikad dotakao,vi zaboravljate da su njega navijaci najurili bili al je onda sacica tih vodja koji i nisu navijaci nego kriminalci obicni dobili debele pare firme itd i pojeo vuk magarca,a sve to uz blagoslov predsednika,covek i pored ostavke godinama ostao tu gde jeste i zakopava nas sve dublje i dublje,mi cemo biti ugaseni budite sigurni,nece biti nikakvog izbacivanja ko rendzers sto je doziveo,nego katanac,a nismo bolje ni zasluzili,pre sam redovno isao na utakmice sad mi se gadi pomisao na to.
     (Krle, 29. jul 2020 10:38)

    # Link komentara

  71. Sve mlade prodajte.. Kupujte matorog kangu
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (stevan, 29. jul 2020 09:38)

    Brate, ja se samo bojim kada ON padne sa vlasti da ce Terza , ponovo, na "studije" u USA, a Mrkela ce u stilu - Ja nista ne znam - Dovesce Terza nas na nivo OFK Beograda.
    Hej...100 miliona nestalo bez traga..!!!!
    Pouzdano znam da zaposleni radnici u klubu plate ne primaju..!!!
    (C.Z, 29. jul 2020 10:37)

    # Link komentara

  72. (bajinobaštanac, 29. jul 2020 09:22)
    Makeda ima 3 ozbiljne utakmice u karijeri i ako date milion debelo vas je neko zeznuo.
    Tu je razlika, Atalanta kupuje talente koje će za par godina prodavati za desetine miliona, domaći kokošari prodaju talente da bi kupovali ispušene muštikle jer mora se osvajati očajno prvenstvo svake godine i mora se kvalifikovati za Evropu i tamo biti najgori i ako se jedne godine bude drugi u prvenstvu to je smak sveta.
    Šibicari najobočniji.
    (real paspalj chandler, 29. jul 2020 10:36)

    # Link komentara

  73. Kakav strateski potez i pogled u buducnost, dete jos iz ljuske nije izaslo, a kamoli ispilelo, vec je na pijaci prodat. Ne samo to, strateski se razmislja pa mu se kao pandam ili zamene, nalaze mladji i perspektivniji Katai i Kanga.

    Gde su price, kada udjemo u LŠ, necemo morati najperspektivnije mlade da prodajemo?
    Bićemo finansijski jači, stabilniji, mi ćemo kupovati u regionu najtalentovanije klince.
    Ima hiljadu pitanja,logičkih.
    Ajde što dovode, nego što bi moja baba Savka, polućorava ubola makar dva bolja pojačanja, od njih svih. Jer baba mora ipak da vidi čoveka, za razliku od naših Youtube znalaca.
    Zato jedini način da Zvezda moja, dovede dva krštena fudbalera je da se na globalnom nivou donese odluka da za vreme transfer sezone se isključi platforma, kako bi gospoda morala da se uzivo uveri u kvalitet, a ne iz kancelarija, ispijajuci viski i espreso sa menadzerima buducih "pojacanja".
    Desetine fudbalera dovodjeno, najbolje sto imamo mlado odvodjeno porazavajuce.Bez strategije, samo pazari i obrni keš.
    Bez sistema i ideje kako se igra u klubu, šta je misao svih kada kroče na stadion, kojom filozofijom se igrači rukovode, zato i ne mozemo tri dupla pasa da vežemo, i da damo dužu loptu od tri metra.
     (legolas, 29. jul 2020 10:35)

    # Link komentara

  74. Kakav strateski potez i pogled u buducnost, dete jos iz ljuske nije izaslo, a kamoli ispilelo, vec je na pijaci prodat. Ne samo to, strateski se razmislja pa mu se kao pandam ili zamene, nalaze mladji i perspektivniji Katai i Kanga.

    Gde su price, kada udjemo u LŠ, necemo morati najperspektivnije mlade da prodajemo?
    Bićemo finansijski jači, stabilniji, mi ćemo kupovati u regionu najtalentovanije klince.
    Ima hiljadu pitanja,logičkih.
    Ajde što dovode, nego što bi moja baba Savka, polućorava ubola makar dva bolja pojačanja, od njih svih. Jer baba mora ipak da vidi čoveka, za razliku od naših Youtube znalaca.
    Zato jedini način da Zvezda moja, dovede dva krštena fudbalera je da se na globalnom nivou donese odluka da za vreme transfer sezone se isključi platforma, kako bi gospoda morala da se uzivo uveri u kvalitet, a ne iz kancelarija, ispijajuci viski i espreso sa menadzerima buducih "pojacanja".
    Desetine fudbalera dovodjeno, najbolje sto imamo mlado odvodjeno porazavajuce.Bez strategije, samo pazari i obrni keš.
    Bez sistema i ideje kako se igra u klubu, šta je misao svih kada kroče na stadion, kojom filozofijom se igrači rukovode, zato i ne mozemo tri dupla pasa da vežemo, i da damo dužu loptu od tri metra.
     (legolas, 29. jul 2020 10:35)

    # Link komentara

  75. Kakav strateski potez i pogled u buducnost, dete jos iz ljuske nije izaslo, a kamoli ispilelo, vec je na pijaci prodat. Ne samo to, strateski se razmislja pa mu se kao pandam ili zamene, nalaze mladji i perspektivniji Katai i Kanga.

    Gde su price, kada udjemo u LŠ, necemo morati najperspektivnije mlade da prodajemo?
    Bićemo finansijski jači, stabilniji, mi ćemo kupovati u regionu najtalentovanije klince.
    Ima hiljadu pitanja,logičkih.
    Ajde što dovode, nego što bi moja baba Savka, polućorava ubola makar dva bolja pojačanja, od njih svih. Jer baba mora ipak da vidi čoveka, za razliku od naših Youtube znalaca.
    Zato jedini način da Zvezda moja, dovede dva krštena fudbalera je da se na globalnom nivou donese odluka da za vreme transfer sezone se isključi platforma, kako bi gospoda morala da se uzivo uveri u kvalitet, a ne iz kancelarija, ispijajuci viski i espreso sa menadzerima buducih "pojacanja".
    Desetine fudbalera dovodjeno, najbolje sto imamo mlado odvodjeno porazavajuce.Bez strategije, samo pazari i obrni keš.
    Bez sistema i ideje kako se igra u klubu, šta je misao svih kada kroče na stadion, kojom filozofijom se igrači rukovode, zato i ne mozemo tri dupla pasa da vežemo, i da damo dužu loptu od tri metra.
     (legolas, 29. jul 2020 10:31)

    # Link komentara

  76. Jel vi stvarno misite da je lako vratiti 50 miliona duga kroz 2,3 godine? Plus imaš plaćati igrače, upravu, renoviranje stadiona, plus je Korona olsabila svaki veliki klub a kamoli naše klubove. Ja iskreno mislim da je ovo što uprava radi poslednjih nekoliko godina sjajan posao i imaju apsolutnu podršku. Pa zašto ste tako surovi, ništa vam ne odgovara, pa gde smo bili prije nekoliko godina? Bili smo na rubu raspada sa preko 50 mil. duga, tim nam vredio 600 000 evra. Svaki od malo većih klubova danas je radio isto ovo što radi Zvezda sada. Prvo otplatiš dugove, pa uložiš u omladinsku školu, pa skupiš nešto keša, nahvataš sponzore i onda ide priča o nekom takmičenju i pokušaju neke titule. Mi smo veoma čudan narod, prije nekoliko godina se žalili što smo u krizi itd. Sada se žalimo što prodaju mladog igrača čije pare mogu malo podići klub na noge, šta je sledeće, hoćete se buniti i na Stankovića kada izgubi neki meč? Budimo podrška našem klubu u teško vreme, siguran sam da rade najbolji mogući posao u interesu kluba.
     (sTeFaN 17, 29. jul 2020 10:30)

    # Link komentara

  77. Svi se lozite ali cinjenica je da je decko dobar ali nije vrhunski fudbaler. Mali Radulovic je dve godine mladji a bolji igrac. Ovaj ce vredeti nekih 15ak miliona MAKS jednog dana, ali tu pricamo endgame cena, za ove uslove u kojima smo, ovo uopste nije tako lose.
    (Sabre, 29. jul 2020 10:27)

    # Link komentara

  78. jel se culo vise za onu bracu sto ih je terza prodao u manchestee city? gde su?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kontra, 29. jul 2020 09:35)

    Trenutno su u Holandiji na pozajmici. Inace Terza ih prodao za 5mil eura. Jel bi trebali da smo culi gde su sad?
    (Hahahahahaha, 29. jul 2020 10:27)

    # Link komentara

  79. Zvezda prodaje za skoro 4 a Partizan za 10...
     (Milos366, 29. jul 2020 10:23)

    # Link komentara

  80. Zdravka Mamica za Direktora Crvene Zvezde pa da vidis koga ce da proda za 4 mil..Lako je supertalenta prodati za te pare to i nepismen covek zna..
     (reddragonSRB, 29. jul 2020 10:21)

    # Link komentara

  81. 4 M za nekog ko je odigrao 2 utakmice? Pa sta su videli u njemu? Fica od 100 milki!
     (igor, 29. jul 2020 10:21)

    # Link komentara

  82. Zao mi je sto Gavric ide iz Zvezde jer se radi o potencijalu igraca starog kova koji dugo nije vidjen u plejadi novih narastaja...Sigurno da mu treba utakmica u nogama da bi se izgradio kao igrac.U Krotoneu ce imati taj luksuz da se razvije i vrati se na velika vrata u Calco...Uporedbe recimo,Zvonimir Boban je isto u Bariju imao slicnu epizodu posle onoga sto je postso u Milanu.Italijani znaju sta rade i kako se igraci razvijaju.
    Sa tacke Zvezde...ulozeno je mnogo novca u dolazak iskusnijih igraca sa kojim Zvezda ocito polaze velike ambicije a ulozen novac u takvu investiciju mora se odnekud nadomestiti.
    Stanje je takvo da eventualni transfer Gavrica z Zvezde za par godina u neki klub nece doneti ni priblizno novca koliko je 20% od prodaje iz Atalante u neki od klubova vodecih lige 5...Jovic je primer gde je Zvezda izgubila veliki novac sto je i bila skola dobro placena...Igrac nase lige nikada nece dosticu cenu tih 20% prodaje iz lige koja se kotira daleko jace...Nasa realnost je takva i sa time se treba pomiriti.
     (Dejan CZ, 29. jul 2020 10:21)

    # Link komentara

  83. Jedan od najvećih potencijala koji se pojavio u klubu u poslednjih XY godina. Ponuda od 4 miliona + 20% od naredne prodaje nije loša, ali prodaja bi svakako ostavila gorak ukus.
    (fkcz, 29. jul 2020 10:20)

    # Link komentara

  84. gde su pare od evrope kojima se hvalila uprava?
    (., 29. jul 2020 10:17)

    # Link komentara

  85. Ma ne ovo je odlicno, samo doteravajte polovnjake iz evrope, marsiracete u ls kroz grupu... A sta ce Terza ostaviti kada bude bezao opet iz drzave o tome cete posle da razmisljate.. E tuge od naseg fudbala..
    (Lodr12kg, 29. jul 2020 10:16)

    # Link komentara

  86. Bas me briga.
    (..., 29. jul 2020 10:14)

    # Link komentara

  87. Cirkus Crvena Korona opet briljira...oće to
     (Stjepan Stepi Supanac from Železnik, 29. jul 2020 10:12)

    # Link komentara

  88. Па је л вам никад није доста брате мили, оћете да продајете и омладинске селекције до 6 година?? Ајте барем једног крштеног младог играча оставите, ево верујте ми не требају нам више звезде светског реномеа из 2. уганданске лиге које доводите и плаћате као да су месија фудбалом учили. Шта ви радите па то није нормално...
    (Име, 29. jul 2020 10:10)

    # Link komentara

  89. A kad ide Radulovic ?
     (Nemamo pare samo cevape, 29. jul 2020 10:09)

    # Link komentara

  90. Podržavam sve Zvezdaske komentare, kao i onaj od komšije koji je najbolje ocenjen. Ovo je zločin nad Zvezdom - dati mladog i perspektivnog igrača za bukvalno sicu (a vredece mnooogo više samo za godinu dana). Razmišlja li Terzić KOGA ĆEMO TO IMATI DA PRODAMO ZA GODINU ILI DVE??? Veljko, Erakovic, Radulović i? Nema dalje. A imamo stari tim.
    (veliki strumf, 29. jul 2020 10:08)

    # Link komentara

  91. Zaradis preko 100 miliona za 3 sezone i prodajes pricu da se moraju prodavati biseri iz omladinskenskole za dzak krompira....
    (Straight Outta München, 29. jul 2020 09:11)

    Imaj u vidu da radnici u klubu nisu primili platu od maja meseca cak iako drzava pomaze zbog koronavirusa.
    (Marshall, 29. jul 2020 10:07)

    # Link komentara

  92. Bruke,sram vas bilo!!!
    Dzaba nudite Njegosa i ostale,kad znaju stranci sta valja,a sta ne.
    Sad nam dovodite matorog Kangu da nam zamažete oči.
    Jedini pravi talenat zbog kojeg ljudi dolaze na stadion.
     (krajisnik, 29. jul 2020 10:00)

    # Link komentara

  93. Jao samo 4 miliona? Skandal! Pa Partizan će za malog Stevanovića uzeti minimum 8, ispade da je taj mali duplo bolji od Gavrića....
    (Zveki, 29. jul 2020 09:26)

    Pa što ne uzme? Misliš li da su u Evropi blesavi pa tek tako bacaju pare
     (NY, 29. jul 2020 10:00)

    # Link komentara

  94. jel se culo vise za onu bracu sto ih je terza prodao u manchestee city? gde su?
    (Kontra, 29. jul 2020 09:35)

    Znači dobro ih je prodao kada se za njih nije čulo. Ne postiže se uspeh tek tako.
     (NY, 29. jul 2020 09:58)

    # Link komentara

  95. Ja ne verujem,taman sam se ponadao da smo konačno dobili jednog vrhunskog klinca koji je najbolji u igri 1 na 1,ne vredi...Terziću marš iz Zvezde!
     (Dušan, 29. jul 2020 09:57)

    # Link komentara

  96. Terzic i Mrkela unistavaju Zvezdu , pocece da prodaju i decu od 12-13 godina kako je krenulo , toliko para se uzelo od LS i dzaba kad se mora krasti na transferima sto ovako prodajuci pre vremena mlade igrace ili dovodeci poluigrace u napumpanim transferima
    (Chox, 29. jul 2020 09:46)

    Znaš li ti koliko košta pogon zvani CZ. Od nečega mora da se živi. To je sudbina svih timova iz istočne Evrope, Afrike. Samo održavanje stadiona, plate zaposlenima koštaju mnogo. A aa mladim igračima se ne može u Evropu
     (johny, 29. jul 2020 09:56)

    # Link komentara

  97. secam se njega i onih suza posle utakmice Radnicki Obrenovac - Graficar 1:2 u sezoni 18/19.. te suze su pokazale sta misli o srpskom fudbalu, i jos na kraju ga tesi bivsi igrac Zvezde i tada pomocni trener Radnickog Goran Boskovic.. bio je posten tada i prema sebi jer odigrali su katastrofa, Radnicki ih pregazio ali ljudi u crnom su sve zavrsili..objavite mi komentar
     (Issa, 29. jul 2020 09:55)

    # Link komentara

  98. @jel se culo vise za onu bracu sto ih je terza prodao u manchestee city? gde su?
    (Kontra, 29. jul 2020 09:35)

    Jedan kosi travu na stadionu, drugi zaliva tuje.

    Kakva je to prevara veka bila onda, kao prodati za 5 milki..
     (navijac, 29. jul 2020 09:55)

    # Link komentara

  99. Pa ne mogu da prodaju Njegoša Petrovića zato sto dečko osim šuta nema blage veze, pa skautirali su njega oni na na većim utakmicama i videli da u LS i protiv Partiazna je bio jedan od najgorih na terenu a druge igrace ne mogu da prodaju jer ih niko neće pa daj šta das, prodaj Gavrić.
    (Delija, 29. jul 2020 09:55)

    # Link komentara

  100. Svake godine prodajete najboljeg klinca. Ranije ste mogli imati opravdanje, ali posle dve sezone LS vama zinulo dupe za nekom sićom, a dečko bi mogao doneti brutalne pare za godinu dve. Tako je otišao i Grujic, pa Jovic, pa Joveljic, nisu odigrali dve sezone u Zvezdi. Sram vas bilo.
    (Spale, 29. jul 2020 09:54)

    # Link komentara

  101. Ovo pisem kao grobar. Pod hitno uvesti zabranu prodaje igraca ispod 21 god. Sta zna on sa 18? Zato i vecina propadne. Tamo nemaju vremena da ga sacekaju i istrpe ako odigra 2-3 lose utakmice. Pogledajte gde su Filip Jankovic, Andrija Zivkovic, braca Ilic, Saponjic, Antonov, Pavlovski....
    (Borkes, 29. jul 2020 09:52)

    # Link komentara

  102. Imate jednog perspektivnog igraca I odmah prodaja,ne valja vam takva politika,po vasim recima zaradili ste sto mil.u zadnje tri godine,zanima me koliki je budzet kad nema nigde para.Ako predpostavimo da je dug bio pedeset mil. a verujem da nije potpuno vracen,jer ima sto reprograma,pitanje je gde su vam pare.Mislio sam da moj Partizan ima losu upravu ali vi imate mnogo goru.Prodajete klince na kilo I nije mi jasno zasto ovaj Stankovic pristaje da kalja svoje ime,para mu sigurno ne nedostaje.
     (kralj, 29. jul 2020 09:52)

    # Link komentara

  103. Dečko ima 20 godina, i odigrao tek nekoliko utakmica u Zvezdi, i sad kao najtalentovaniji svih vremena. U 20 godina mnogi su već igrači svetske klase. Tako je i bilo za Joveljića za koga sam napisao da je igrač suvi prosek, i da nema teorije da igra u Bundesligi. Pokazala se ta prodaja kao dobra, na hajpu koji je bio oko Jovića. A da se razumemo, ne mislim ništa dobro o Terziću i slažem se da je trebalo da dobije šansu u Ligi Šampiona, jer bi nekim potezom mnogo podigao cenu, ali budimo realni kvaliteta dečaka. Sada ne vredi toliko, niti verujem da će ikad dobiti za njega ta ponuda, možda treba da se reskira ali posle bi bila priča zašto se nije uzelo odmah sad sve. Evo za Njegoša je bio hajp da će vredeti 10m uskoro, pa sad svi vide kolko je tanak, i dajte sad da ga prodamo što pre, dok ne vide da nema pojma. Možda me demantuje, ali nisam siguran da će dečko biti toliko veliki kalibar.
    (Pera Ždrera, 29. jul 2020 09:51)

    # Link komentara

  104. Treba ga prodati.Nije neki talenat.Fokusirati se na dolazak Makede,Kataija i ostanak Gobelje i Degeneka.
     (Mondragon, 29. jul 2020 09:48)

    # Link komentara

  105. Jos para u kasici sns a i ultra kopa
    (Pop, 29. jul 2020 09:47)

    # Link komentara

  106. Terzic i Mrkela unistavaju Zvezdu , pocece da prodaju i decu od 12-13 godina kako je krenulo , toliko para se uzelo od LS i dzaba kad se mora krasti na transferima sto ovako prodajuci pre vremena mlade igrace ili dovodeci poluigrace u napumpanim transferima
     (Chox, 29. jul 2020 09:46)

    # Link komentara

  107. Oprosti im Boze , nemaju pojma sta rade ! ( u stvari odlicno znaju sta rade )
     (RedMetox, 29. jul 2020 09:41)

    # Link komentara

  108. Ako je ovo tačno, katastrofa! Umesto da prodamo Kanjasa, Tomanea i Garsiju, mi poklanjamo našu decu koja mogu da vrede duplo za još jednu sezonu! Još na pozajmicu u Krotone, nema više nade za Gavrića! Zato na poziciji zadnjeg veznog imamo igrače za pola lige (Jovičić, Jovančić, Vulić, Njegoš, Sanogo, Kanjas)! Prodajte i Borjana i Degeneka pa da cirkus bude kompletan!
    (severnjača, 29. jul 2020 09:38)

    # Link komentara

  109. Ne znam samo ja dvojica mladih ce da igraju u prvih 11.
    (Maximuss, 29. jul 2020 09:21)

    Pa Terza i Mrkela, vidiš da su ko mladići
     (Davle, 29. jul 2020 09:38)

    # Link komentara

  110. Sve mlade prodajte.. Kupujte matorog kangu
     (stevan, 29. jul 2020 09:38)

    # Link komentara

  111. Dovode otpad iz Evrope, a prodaju budućnost. I to neko naziva uspehom? Gde su pare od LŠ, pojela ekipa iz stranke i huligani?
    (Igor, 29. jul 2020 09:37)

    # Link komentara

  112. Ha ha ha kakvo spinovanje doktora nauka, pa za ovog vise od 400k niko ne bi dao. Tuzna li si drzavo napredna
     (moralni gmizavac, 29. jul 2020 09:35)

    # Link komentara

  113. Koji šibicari, kakva šibicarska logika!
     (Superoperater, 29. jul 2020 09:35)

    # Link komentara

  114. jel se culo vise za onu bracu sto ih je terza prodao u manchestee city? gde su?
     (Kontra, 29. jul 2020 09:35)

    # Link komentara

  115. Oni umesto da se oslobode Petrovića Njegoša oni prodaju vrhunskog igrača... Šta reći...
     (Venom, 29. jul 2020 09:34)

    # Link komentara

  116. E bas se naigrao u prvom timu. Sad me zanima koja dvojica ce biti " bonus " .
     (Bocko, 29. jul 2020 09:34)

    # Link komentara

  117. pa onaj kanga je onda dzabe ....
     (tomy bgd, 29. jul 2020 09:32)

    # Link komentara

  118. Pa neka ga daju nama na pozajmicu
     (ArDzej65, 29. jul 2020 09:32)

    # Link komentara

  119. I ne uspemo da udjemo u ls, ne osvojimo titulu i sta nam ostaje? Partizan nece dati malog Stevanovica ispod 10 miliona. 2.5x veci iznos od ovog za Gavrica. Mi smo sampioni i ucesnici LS a nemamo para da zadrzimo najtalentovanije. Decko ce za godinu dana vredeti bar 10 miliona. Sta radote bre?!
     (rodjaksasela, 29. jul 2020 09:32)

    # Link komentara

  120. Zvezda da se zahvali Semberiji i Majevici na silnim biserima. Gavric je odlican.
     (Dragan RS, 29. jul 2020 09:30)

    # Link komentara

  121. Biser za sirotanu,sjajna politika i jos jedan pokazatelj kakav je Zvezda u stvari gigant u svetskim razmerama.
    (Delije sever,Vucic forever., 29. jul 2020 09:30)

    # Link komentara

  122. Terziću , ne igraj se sa životom !!
    (Milan, 29. jul 2020 09:30)

    # Link komentara

  123. Bolje nek ide na vreme, možda ga i nauče nešto pa bude dobar za reprezentaciju. Ovde bi propao, ne umeju ni običan pas ni centaršut da ih nauče. Čuvena omladinska škola, sve same vezare.
    (Futre, 29. jul 2020 09:27)

    # Link komentara

  124. Pare od LŠ isparile.
     (Bramaputra, 29. jul 2020 09:27)

    # Link komentara

  125. Jao samo 4 miliona? Skandal! Pa Partizan će za malog Stevanovića uzeti minimum 8, ispade da je taj mali duplo bolji od Gavrića....
     (Zveki, 29. jul 2020 09:26)

    # Link komentara

  126. zasto meni nije jasno?
     (Svaki sport po malo, 29. jul 2020 09:26)

    # Link komentara

  127. Šibicari najobicniji.
     (riki kaka, 29. jul 2020 09:26)

    # Link komentara

  128. Pametno i veoma dobar potez uprave.Ostalo je jos da vrate Savicevica a da prodaju Radulovica.
     (BOSS, 29. jul 2020 09:26)

    # Link komentara

  129. Prekinuti finansiranje CZ i PA državnim parama
    (Stewo, 29. jul 2020 09:25)

    # Link komentara

  130. Hahahahahaha kakvih 4 miliona???
     (ja, 29. jul 2020 09:25)

    # Link komentara

  131. Biser hahahahahahahah
     (sajsigasistem, 29. jul 2020 09:24)

    # Link komentara

  132. Kakva tragedija Zvezde. U vreme kada sam pratio uzivo Zvezdu ona je harala Evropom a Atalanta je bila uglavnom drugoligaš... Nikada čovek ne zna šta će sve doživeti. Ja sam u igri Pižona, Šestića, Savića uživao 10 godina a vi deco 6 meseci i to cemo videti da li je Gavrić nivo gore nabrojanih.
     (Milan_PT, 29. jul 2020 09:22)

    # Link komentara

  133. Federiko Makeda u zvezdu za milion, ako ništa, Makeda igrao u Junajtedu, davao golove itd.. a neko dete tek naučilo da veže pertle za 4 u Italiju... koja pranje para....
     (bajinobaštanac, 29. jul 2020 09:22)

    # Link komentara

  134. Kao i uvek ostaju samo skoljke, a biser na "brusenje" ..
     (jataganac, 29. jul 2020 09:22)

    # Link komentara

  135. Ne znam samo ja dvojica mladih ce da igraju u prvih 11.
     (Maximuss, 29. jul 2020 09:21)

    # Link komentara

  136. pa nije decko ni razvio krila, odmah prodaja...
     (....., 29. jul 2020 09:19)

    # Link komentara

  137. супер. дајемо овакве клинце испод цене, а доводимо истрошене алкосе преко цене...
    и то се зове домаћинско пословање и појачавање тима. ма да. што се каже, "и на тараби пише..."
     (veverica, 29. jul 2020 09:19)

    # Link komentara

  138. Oko za oko, pasta za zub.
    (slayer, 29. jul 2020 09:19)

    # Link komentara

  139. Ovi se ubise pokusavajuci da zavaljaju nekog igraca, ali slaba vajda...
     (navijac, 29. jul 2020 09:19)

    # Link komentara

  140. Nee! Gavrića nipošto ne smete prodati! Da li ste pri svesti ljudi? Ne može sve redom što vredi otići na prodaju.
    Gde su pare od lige šampiona???Dve godine smo igrali uzastopno, i to
    " nije" dovoljno da na miru barem ove godine ne tumbamo tim. Sramno!
    (KK CZ. Velikan, 29. jul 2020 09:18)

    # Link komentara

  141. Komsije ne valja vam posao. Dovodite strane pri tom i prilicno stare igrace za velike pare, a prodajete svoju decu ne razmisljajuci da bi taj mali umesto 4 mogao doneti 14 mil.
    (toto ko tunjo, 29. jul 2020 09:17)

    # Link komentara

  142. Велика срамота за управу клуба, као и Станковића. Момак је фудбалски најписменији и најталетованији наш играч.
     (Плазма на ћирилици, 29. jul 2020 09:17)

    # Link komentara

  143. samo u bescjenje rasipajte talentovanu djecu a dovodite istrosene nemotivisane drtine na kojima se ugradjujete....
     (bozo_vreco, 29. jul 2020 09:16)

    # Link komentara

  144. Izbace jednog igraca posle 5 godina,i prodaju ga za 4 miliona.
    Prodajte malog Partizanu, samim tim sto bi bio clan Partizana mu dize vrednost na 7,8 miliona. Mozete i Njegusa da posaljete, dace vam milionce.
    (el_kiddo, 29. jul 2020 09:15)

    # Link komentara

  145. Bravo iz Zvezde u Krotone!!!
    Kakav poduhvat nase uprave.
     (BaneBl, 29. jul 2020 09:13)

    # Link komentara

  146. Zaradis preko 100 miliona za 3 sezone i prodajes pricu da se moraju prodavati biseri iz omladinskenskole za dzak krompira....
    (Straight Outta München, 29. jul 2020 09:11)

    # Link komentara

  147. Već 20 i kusur godina slušam kako je klub prinuđen da prodaje igrače.
    (Leo, 29. jul 2020 09:10)

    # Link komentara

  148. mondo?sta je sad pa to?
     (Nislija 1389, 29. jul 2020 09:10)

    # Link komentara

  149. Овај Гаврић је по мени најталентованији Звездин млади играч након Радоњића.Ако се Радоњић може сврстати у ту категорију.Ово што раде Мркела и Терзић је благо речено скандалозно и ако се не пласирамо у неко европско такмичење бићемо на ивици банкрота.Они неће,верујем да су себе прво намирили...
    (☢ Иду дани...☢, 29. jul 2020 09:08)

    # Link komentara