1. na teren istrcavaju dva tima
    lovric stankovic petrovic djajic kasanin spajic tomasevic mitic jezerkic arandjelovic secerov trener glisovic
    glazer brozovic popesku cajkovski djurdjevic simonovic mihailovic palfi bobek rupnik seres trener spic
    1945 trazim savet.jos ne znam za koga da navijam
    zbunjeni
    (dex, 18. jul 2020 11:37)

    # Link komentara

  2. U interesu cije kosarke KK Partzan trazi izbacivanje jednog SRPSKOG tima iz ABA lige? I ovaj put se pokazuje da krv nije voda...
     (Sremac, 17. jul 2020 22:55)

    # Link komentara

  3. Po milioniti put se dokazuje da se ama baš ničega ne stide. Sve što ide njima u prilog je normalno, bez obzira što i sportski a i ljudski spada u kategoriju blato. I onda grčevito traže neke izgovore i opravdanja i ubiše se pokušavajući da izjednače apsolutno različite stvari. Obraza bez.
    (Lesser watch, 17. jul 2020 21:45)

    # Link komentara

  4. Jedino što mogu da kažem jeste da su rukovodstva FK i KK Partizan potpuno izgubili kompas. Razumljiva je želja da se skrene pažnja zbog još jedne sezone bez značajnih trofeja ali ovo već prevazilazi zdrav razum.
    (Bgd, 17. jul 2020 14:19)

    # Link komentara

  5. Da li je Zvezda ikad platila obeštećenje FMP-u kad je povlačila igrače iz njega, ili obrnuto? Ne treba velika filozofija da bi se ustanovilo ko stoji iza oba kluba.
    (Giftić, 17. jul 2020 10:57)

    # Link komentara

  6. nikad nije bila u stecaju , vec u "neaktivnom" stanju u periodu UPPR-a do zavrsetka istog, kada se promenom statuta 08.07.2015. vratila u sktivno stanje.
    Objasnjavati tebi nema smisla. Ti to ne zelis niti mozes da shvatis. Ti imas svoju "istinu" i samo se ti drzi nje. Daleko ces dogurati...mozda cak i do 2.šeširića
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maleno uplakano grobarče, 17. jul 2020 10:12) "Neaktivno" stanje iliti zamrzivač...
    (xxx, 17. jul 2020 10:43)

    # Link komentara

  7. Zvezda je otisla u stecaj FMP promenio ime u Crvena Zvezda BEOGRAD i pod tim imenom nastavio da se takmici. Pišete svasta jer vas istina mnogo boli.
    (sone, 17. jul 2020 09:33)

    Nisi ti kriv sto ne znas, samo si iskompleksiran pa gutas gluposti koje ti servira debela striptizeta.
    KKCZ (mb 07024924 , pib 101821735) nikad nije bila u stecaju , vec u "neaktivnom" stanju u periodu UPPR-a do zavrsetka istog, kada se promenom statuta 08.07.2015. vratila u sktivno stanje.
    Objasnjavati tebi nema smisla. Ti to ne zelis niti mozes da shvatis. Ti imas svoju "istinu" i samo se ti drzi nje. Daleko ces dogurati...mozda cak i do 2.šeširića
     (maleno uplakano grobarče, 17. jul 2020 10:12)

    # Link komentara

  8. STA JE INTERES OVDE?

    Da jedan tim iz Srbije lobira da se drugi tim iz Srbije izbaci,u situaciji kada cela Srbija ima 4 profesionalne ekipe je tragicno..
    I dok KK Paretizan lobira za izbacivanje FMP, FK partizan tuzi u Lozani(??) FK CZ...
    Partizan stvarno gubi logiku i ponasa se jako cudno...
    Mislim daljudi iz saveza treba da ihpozovuna rucak,i upute par pitanja...
    (sasa the red baron, 17. jul 2020 10:07)

    # Link komentara

  9. Oj Ostoja staćeš jos izmisliti. Znaš ti koji licimer da te nema na planeti. Kakve veze ima fmpe sa zvezdom samo se brukaš i pokazuješ svoju nemoc. Doduše Viste isti ko fudbalski klub i oni tako tuže zvezdu zbog titule a prednost je bila 14 Bodova a sedam kola pre kraja pa staste mislili da bi zvezda izgubila sve utakmice a vi pobedili to nije bilo moguće ni u snovima a kamoli u javi jer zvezda trebala da pobedi samo dve utakmice u sedam kola a ono sve da izgubi i opet bi bili šampioni.Pozdrav
    (zdravkogfl, 17. jul 2020 09:56)

    # Link komentara

  10. Igokea je iz druge države. Kako mogu da se fuzionišu dva tima iz različitih država i različitih gradova ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 16. jul 2020 19:49)


    Sporazum o specijalnim paralelnim odnosima između Republike Srpske i SRJ potpisan je 5. marta 2001. godine u Banjaluci. Skupština Savezne Republike Jugoslavije je ratifikovala Sporazum 10. maja 2001. godine. Nakon razdruživanja SRJ, odnosno obnove nezavisnosti Republike Srbije, Republika Srpska i Republika Srbija su u novim okolnostima pristupile obnovi Sporazuma o specijalnim paralelnim vezama. Dana 26. septembra 2006. u Banjaluci je potpisan Sporazum o uspostavljanju specijalnih paralelnih odnosa između Republike Srpske i Republike Srbije, čime je, stupanjem na snagu ovoga, prestao da važi prethodno sklopljeni sporazum između Republike Srpske i Savezne Republike Jugoslavije.

    Sporazumom je predviđeno da RS i Srbija unapređuju saradnju u oblasti privrede, planiranja, privatizacije i denacionalizacije, nauke i tehnologije, obrazovanja, kulture i SPORTA, zdravstva i socijalne politike, turizma i zaštite okoline, informisanja, zaštite sloboda i prava građana, te suzbijanja kriminala.
    (Slobodan, 17. jul 2020 08
    Bravo, samo si ključnu stvar zaboravio. Igokea je klub iz BIH, ustvari jednog njenog entiteta, koji ima prava na medjunarodne sporazume kao npr AP Vojvodina. Igokea je iz Bosne i Hercegovine i imala je saradnju sa Partizanom kao npr Monako sa Serkl Brizom. Slucaj Zvezda-FMP je nesto sasvim drugo. Zvezda je otisla u stecaj FMP promenio ime u Crvena Zvezda BEOGRAD i pod tim imenom nastavio da se takmici. Pišete svasta jer vas istina mnogo boli.
     (sone, 17. jul 2020 09:33)

    # Link komentara

  11. Navijači jednog fmpa pišu komentare da odbrane neki drugi fmp.
    (GR-ĆU, 17. jul 2020 09:15)

    # Link komentara

  12. Milorad Dodik je bio pocasni presednik KK Partizan do 2017-te godine !!!
    Milorad Dodik je vlasnik KK Igokea !!!
    (Slobodan, 17. jul 2020 09:06)

    # Link komentara

  13. Igokea je iz druge države. Kako mogu da se fuzionišu dva tima iz različitih država i različitih gradova ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 16. jul 2020 19:49)

    Cedevita Olimpija?
    (John Terry, 17. jul 2020 07:40)


    fascinantno je kako odbijate saradnju sa logikom. u slucaju cedevite i olimpije jedan je klub ugasen. u slucaju partizana i igokee oba kluba su nastavila da postoje, svaki u svojoj ligi i takmicenjima i samo jedne jedine sezone su, i to 3 godine pre igokeinog ulaska u jadransku ligu imali saradnju koja se ogledala u tome sto se partizan zvao partizan igokea a igokea se zvala igokea partizan. dakle nijedan se klub nije ugasio vec su nastavili da postoje svaki za sebe. medjutim neko toliko pati da je u stanju za dan da tvrdi da je noc samo da bi mu bilo lakse
     (petar markovic, 17. jul 2020 09:04)

    # Link komentara

  14. Igokea je iz druge države. Kako mogu da se fuzionišu dva tima iz različitih država i različitih gradova ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 16. jul 2020 19:49)


    Sporazum o specijalnim paralelnim odnosima između Republike Srpske i SRJ potpisan je 5. marta 2001. godine u Banjaluci. Skupština Savezne Republike Jugoslavije je ratifikovala Sporazum 10. maja 2001. godine. Nakon razdruživanja SRJ, odnosno obnove nezavisnosti Republike Srbije, Republika Srpska i Republika Srbija su u novim okolnostima pristupile obnovi Sporazuma o specijalnim paralelnim vezama. Dana 26. septembra 2006. u Banjaluci je potpisan Sporazum o uspostavljanju specijalnih paralelnih odnosa između Republike Srpske i Republike Srbije, čime je, stupanjem na snagu ovoga, prestao da važi prethodno sklopljeni sporazum između Republike Srpske i Savezne Republike Jugoslavije.

    Sporazumom je predviđeno da RS i Srbija unapređuju saradnju u oblasti privrede, planiranja, privatizacije i denacionalizacije, nauke i tehnologije, obrazovanja, kulture i SPORTA, zdravstva i socijalne politike, turizma i zaštite okoline, informisanja, zaštite sloboda i prava građana, te suzbijanja kriminala.
    (Slobodan, 17. jul 2020 08:14)

    # Link komentara

  15. Pitam se gde je kraj ovom blamiranju grobara...
    (epcot, 17. jul 2020 08:10)

    # Link komentara

  16. Hajde sad da glasamo da Igokea izbaci iz lige. Partizan-Igokea mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu u oba smera, itd...
    (ranac, 17. jul 2020 08:03)

    # Link komentara

  17. Pa u tome i jeste fora..oni su realno jedan klub, a ne FMP i KKCZ...pa sami zvezdasi FMP nazivaju razvojna ekipa.. ali kod nas je moguce sve!!!! Pa i da sami sebe bijemo!!!! A pitanje je sta ce biti od sporta pa i kosarke na jesen!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mio, 17. jul 2020 07:48)

    Pravno gledano, po papirima, FMP NIJE filijala Zvezde. To je sve sto je sa strane legalnosti bitno da se ustanovi. Sve ostalo su nagadjanja. A meni nije jasno sto si meni odgovorio, obzirom da sam ja samo dao primer dva kluba iz dve drzave i dva grada koji su se fuzionisali, nista vise.

    Ostoja broji zadnje dane.
    (John Terry, 17. jul 2020 07:57)

    # Link komentara

  18. zakljucak je da Aba liga nije pravno utemeljena i da moze da radi ko sta hoce. i iz takve lige treba neko da ide direktno u EL??
     (vuk, 17. jul 2020 07:54)

    # Link komentara

  19. Cedevita Olimpija?
    (John Terry, 17. jul 2020 07:40)
    Pa u tome i jeste fora..oni su realno jedan klub, a ne FMP i KKCZ...pa sami zvezdasi FMP nazivaju razvojna ekipa.. ali kod nas je moguce sve!!!! Pa i da sami sebe bijemo!!!! A pitanje je sta ce biti od sporta pa i kosarke na jesen!!!
     (Mio, 17. jul 2020 07:48)

    # Link komentara

  20. Igokea je iz druge države. Kako mogu da se fuzionišu dva tima iz različitih država i različitih gradova ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 16. jul 2020 19:49)

    Cedevita Olimpija?
    (John Terry, 17. jul 2020 07:40)

    # Link komentara

  21. Deco!!! navijaaj te za Istinu!!!
    (Grobari, 16. jul 2020 23:37)

    Deco, učite školu.
    (John Terry, 17. jul 2020 07:37)

    # Link komentara

  22. to nisu gluposti nego cinjenice. ni ja nemam nameru da dokazujem cinjenice koje su lako proverljive ali na koje si slep iz licnih interesa, da bi ti bilo lakse i potpuno te razumem po tom pitanju. imam empatiju
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petar markovic, 16. jul 2020 23:32)


    Samo zato sti si ti to tako napisao da je cinjenica - nikom, ali bas nikom, sem tebi mozda, ne znaci da je to stvarno cinjenica.

    Bukvalno nicim nisi dokazao niti pokazao da su lazi koje si nazvrljao cinjenice.

    Kao da ja sad napisem da je KK Partizan, ustvari, KK Partizan Igokea i da je to lako proverljiva cinjenica...

    A ti veruj u sta god volis - sa empatijom ili bez iste.
    (One night in May, 17. jul 2020 00:54)

    # Link komentara

  23. mladici borovi devojke jele@ HRVATI:Robert Prosinecki, Kazimir Gajdos, Ivan Toplak, Srebrenko Repcic, Tomislav Ivkovic, Vladimir Beara, Ivan Jurisic, Zlatko Krmpotic... a bilo i MUSLIMANA: Zufer Avdija, Husref Musemic, Sanibar Orahovac, Sead Susic, Sulejman Halilovic, Refik Sananadzovic, Mirnes Sisic, Ardijan Djokaj, Elvir Bolic, Miralem Zjajo, Enes Besic, Muhamed Avai Isah, i naravno Alija Krpo jedan od prvih predsednika Zvezde koga kriju kao zmija moge i itedno brisu sa vikipefije. Osnovano 1945. Ali na predsednila do 1948. haha...
    (optimus, 17. jul 2020 00:21)

    # Link komentara

  24. Samo po Bozijoj Pravdi!!!
    (Grobari, 17. jul 2020 00:09)

    # Link komentara

  25. Кад год налетите на зид истине прибегавате јефтином и примитивном хумору.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 23:26). Istina je da Zvezda i 1913. nikako ne mogu da stoje zajedno u rečenici.
    (xxx, 17. jul 2020 00:06)

    # Link komentara

  26. Tacno je da je bilo igraca ndh u Partizanu Bobek i jos koji ali je tacno da ih je bilo i u zvezdi, Zebec,Jezerkic i jos koji.
    (Karaburac, 16. jul 2020 22:26)



    :)))))
    tečo, nije lepo lagati - zebec, koji je pre zvezde igrao 8 godina za nk partizaи, nikada nije igrao za ndh, a jezerkić, koji je igrao i za nk partizaи, је srbin iz beške.

    nego, kako kažeš "i još koji", da li ti ne bi bilo teško da navedeš koji su to u zvezdi, a ja ću ti pomoći oko onih uz bobeka?

    i kad si tu, čijim je to dovođenjem kk crvena zvezda "ojadila hrvate"?!


    na kraju, i najvažnije - sredi te stolice da deca ne krive kičmu!
    (mladići borovi, devojke jele, 16. jul 2020 23:58)

    # Link komentara

  27. Napred Pravda!!!
    (Grobari, 16. jul 2020 23:58)

    # Link komentara

  28. Tacno je da je bilo igraca ndh u Partizanu Bobek i jos koji ali je tacno da ih je bilo i u zvezdi, Zebec,Jezerkic i jos koji.
    Ne zapinji mnogo sa lazima uvek cu te demantovati.
    Nije tesko biti fin i ne lazi mnogo.
    (Karaburac, 16. jul 2020 22:26)

    Mozes li ikada, na bilo koju vest da ne pokazujes koliko si šupalj ?!!!!

    -Jovan Jezerkić, bivši napadač Partizana, rođem je 6. septembra 1920. godine u mestu Beška, kod Inđije. Pre Drugog svetskog rata igrao je za zemunski Vitez, a po oslobođenju zemlje postao je igrač novoosnovane Crvene zvezde. Ipak, posleratna karijera Jovana Jezerkića je simbolična za kasniji rivalitet Partizana i Zvezde. Nakon što je u prvom ,,večitom derbiju”, odigranom 5. januara 1947. godine, postigao tri gola za Crvenu zvezdu i time ušao u istoriju, već u jesen iste godine Jezerkić menja klupske boje i postaje prvi fudbaler u istoriji beogradskih ,,večitih rivala” koji je iz Zvezde prešao u Partizan! -

    Izvor:crnobelanostalgija. com/foto arhiva
    (malo uplakano grobarče, 16. jul 2020 23:42)

    # Link komentara

  29. PARTIZAN!!!
    (Grobari, 16. jul 2020 23:40)

    # Link komentara

  30. Deco!!! navijaaj te za Istinu!!!
    (Grobari, 16. jul 2020 23:37)

    # Link komentara

  31. Crvena nije ispala iz Jadranske lige. Ali se nije plasirala u nju u sezoni 2010/2011 kroz domaću ligu. A to je kao da je ispala. Onda je FMP malo promenio ime i zaigrao Jadransku ligu.
    (crvena veštica iz fekalnog kolektora, 16. jul 2020 23:13)

    Sad sam zbunjen...ko je tebi upropastio detinjstvo ?!
    Zvezda, Fmp ili onaj komšija...ili svi zajedno ?!
    (maleno uplakano grobarče, 16. jul 2020 23:35)

    # Link komentara

  32. Grohotom sam se nasmejao Hahahha
     (uzimam.kokice, 16. jul 2020 23:33)

    # Link komentara

  33. Opet si ponudio svoje misljenje i vidjenje, nigde nijedan dokaz da je to sto pises istina.
    Ja nemam uopste nameru da istrazujem i da dokazujem tvoje gluposti - to je tvoja stvar.
    (One night in May, 16. jul 2020 23:02)

    to nisu gluposti nego cinjenice. ni ja nemam nameru da dokazujem cinjenice koje su lako proverljive ali na koje si slep iz licnih interesa, da bi ti bilo lakse i potpuno te razumem po tom pitanju. imam empatiju
     (petar markovic, 16. jul 2020 23:32)

    # Link komentara

  34. Tacno je da je bilo igraca ndh u Partizanu Bobek i jos koji ali je tacno da ih je bilo i u zvezdi, Zebec,Jezerkic i jos koji.
    Ne zapinji mnogo sa lazima uvek cu te demantovati.
    Nije tesko biti fin i ne lazi mnogo.
    (Karaburac, 16. jul 2020 22:26)

    Перцепција стварности једног унучета титиног официра, јадно, бедно и наравно подмукло... партизански!
     (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 23:29)

    # Link komentara

  35. Prejak je mandovski alibi u Aba ligi. Slab si Ostojic igrac.
    (NR, 16. jul 2020 19:23)

    Brate, mislio si valjda lobi a ne alibi. Znaš li razliku?
    (oberin martel, 16. jul 2020 22:40)

    ...pa to je i rekao....
    (Srećko Šojić, 16. jul 2020 23:27)

    # Link komentara

  36. Мали час историје.
    ФКП основан од стране војске хрватских комуниста(партизани) , формиран у Загребу, искључиво од припадника разних војних формација НДХ.
    Иста војска је по упаду у Београд узурпирала београдски фудбалски клуб СК1913 и променила му име у Црвена звезда.
    Дакле, после 32 године постојања ВАШИ ОСНИВАЧИ су упали у наш клуб и прилагодили га својим идеолошким стандардима.
    Ми смо постојали а вас су створили, видиш ли разлику?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 21:15). Vi ste postojali od pamtiveka. Da promeniš nik u Crvena Zvezda A.D. (Anno Domine).
    (xxx, 16. jul 2020 22:

    Кад год налетите на зид истине прибегавате јефтином и примитивном хумору.
     (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 23:26)

    # Link komentara

  37. Crvena nije ispala iz Jadranske lige. Ali se nije plasirala u nju u sezoni 2010/2011 kroz domaću ligu. A to je kao da je ispala. Onda je FMP malo promenio ime i zaigrao Jadransku ligu.
    (crvena veštica iz fekalnog kolektora, 16. jul 2020 23:13)

    # Link komentara

  38. Sabrija opet pobednik medju napacenim petokrakama, koje uporno hoce da su Cetnici. Teske su to muke.
    Partizan sampion!
    (Makaveli, 16. jul 2020 23:12)

    # Link komentara

  39. Opet zvezdina pobeda???
    (Grobari, 16. jul 2020 23:09)

    # Link komentara

  40. da. i sada se zove kk crvena zvezda a radnicki invest inzenjering iz novog sada se zove fmp i nema tu tezinu svakako vec nastavlja sa ulogom koju je odavno imao a to je da bude filijala fmp-u (onom izvornom sto se sad zove kk czv)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petar markovic, 16. jul 2020 20:21)


    Moze neki dokaz za to sto si napisao?

    Ili da ti verujemo na rec...
    (One night in May, 16. jul 2020 20:48)

    lako proverljivo. uostalom imas gugl pa ces otkriti bolnu istinu. covic je radnicki iz ns uzeo jos pre nego sto je fmp-u dao naziv kk cz. prvo je taj klub nazvao radnicki basket pa radnicki fmp pa samo fmp jer je odlicno posluzio da stvori privid da su kk cz i fmp i dalje 2 razlicita kluba umesto onoga sto je istina a to je da se kk cz ugasila a fmp se preimenovao. da covic nije imao jos jedan klub na raspolaganju ne bi mu to poslo za rukom. inace, covic je radnicki ns uzeo jer je zavrsio saradnju sa borcem iz cacka koji mu je ranije bio filijala. prema tome ovaj fmp je nastao od kk radnicki invest inzenjering iz novog sada kojeg je covic prebacio u basketlend pa mu posle par puta menjao naziv
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petar markovic, 16. jul 2020 22:08)


    Opet si ponudio svoje misljenje i vidjenje, nigde nijedan dokaz da je to sto pises istina.
    Ja nemam uopste nameru da istrazujem i da dokazujem tvoje gluposti - to je tvoja stvar.
    (One night in May, 16. jul 2020 23:02)

    # Link komentara

  41. Covke madjijo po cipiriptizanu.
    @crvena 1913

    E da nisi pomenuo druga Covketa madjiju tvoj komentar ne bi imao smisla.
     (Limena limenka, 16. jul 2020 22:55)

    # Link komentara

  42. Ostoja ostavka!!!!
    (gabriel, 16. jul 2020 22:55)

    # Link komentara

  43. Pitam se koje obrazlozenje imaju? CZ ima 4 garantovana boda plus mogucnost da prave igrace u FMPu pa ako se pokazu idu u prvi tim. Sve to mogu dok drugi klubovi moraju da rizikuju sa mladima u jakoj konkurenciji.
    (ej bre, 16. jul 2020 19:35)

    Moze nam se.
    (Kukatilo, 16. jul 2020 20:53)

    Наравно. То савршено доликује некоме без трунке образа.
    (Јабучило, 16. jul 2020 21:57

    Odnosno vama patlidzanima, jer ste ovu recenicu koristili svo vreme vase "dominacije". Ali dobro, ne zameram ti na selektivnom pamcenju, to je odlika krivih.
     (CZ99, 16. jul 2020 22:54)

    # Link komentara

  44. Ee ne mogu da verujem šta sve jednom limaru može da padne na pamet. Limaru, PRIKE, još će iz partije da te najure kao ukelu i da ti vežu konzerve na rep. Još će posle ČOVIĆ opet da bude kriv, kada sad završnu državnu slavinu zbog nedoličnog ponašanja
    (ZORZO BARTOMJU, 16. jul 2020 22:53)

    # Link komentara

  45. Мали час историје.
    ФКП основан од стране војске хрватских комуниста(партизани) , формиран у Загребу, искључиво од припадника разних војних формација НДХ.
    Иста војска је по упаду у Београд узурпирала београдски фудбалски клуб СК1913 и променила му име у Црвена звезда.
    Дакле, после 32 године постојања ВАШИ ОСНИВАЧИ су упали у наш клуб и прилагодили га својим идеолошким стандардима.
    Ми смо постојали а вас су створили, видиш ли разлику?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 21:15). Vi ste postojali od pamtiveka. Da promeniš nik u Crvena Zvezda A.D. (Anno Domine).
    (xxx, 16. jul 2020 22:52)

    # Link komentara

  46. petar markovic: još kad bi počeo da koristiš velika slova i zareze, pa Bog da te vidi!!
     (SAŠA FRANKFURT, 16. jul 2020 22:43)

    # Link komentara

  47. Osnovno pravilo ulicne tuce:
    ne ulazi u frku ako si slabiji!
    Limar nikako da shvati da ispred sebe ima doktora masinstva.
    Borba je neravnopravna!
    (Don Quijote, 16. jul 2020 22:41)

    # Link komentara

  48. Prejak je mandovski alibi u Aba ligi. Slab si Ostojic igrac.
    (NR, 16. jul 2020 19:23)

    Brate, mislio si valjda lobi a ne alibi. Znaš li razliku?
    (oberin martel, 16. jul 2020 22:40)

    # Link komentara

  49. -prva fuzija Partizan i Igokea 2 tima iz iste lige -prvenstvo neregularno
    -nova Zvezda ili Fmp,a Fmp ili Radnicki i saradnja isto neregularno .
    -sve je to neregularno.
    -sto se tiče Cedevita Olimpije to je ok postali su 1 tim
    (ivkovic zoran, 16. jul 2020 21:46)

    Pozdravila te Cedevita junior.
    [link]
    (Beograđanin, 16. jul 2020 22:39)

    # Link komentara

  50. Једини навијачи који здушно подржавају фмп су навијачи звезде... Баш ме чуди, да нису неки интереси у питању?
     (Miša, 16. jul 2020 22:35)

    # Link komentara

  51. Мали час историје.
    ФКП основан од стране војске хрватских комуниста(партизани) , формиран у Загребу, искључиво од припадника разних војних формација НДХ.
    Иста војска је по упаду у Београд узурпирала београдски фудбалски клуб СК1913 и променила му име у Црвена звезда.
    Дакле, после 32 године постојања ВАШИ ОСНИВАЧИ су упали у наш клуб и прилагодили га својим идеолошким стандардима.
    Ми смо постојали а вас су створили, видиш ли разлику?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 21:15) # Link komentara

    Ma voleo bi ti to crveni. Voleo bi da od najkomunisticeskog kluba na svetu napravis neki nacionalisticki klub. Samo brkas pojmove sa tom godinom.
    Mali cas istorije.
    Crveni su osnovani od ljudI koji su naneli vece zlo Srpskom narodu nego fasizam, osnivaci Golog otoka i tajna policija OZNA.
    Partizan su osnovali partizanski generali.
    Zvezda je poharala imovinu FK Jugoslavija a Partizan imovinu BSK.
    Partizan je ojadio Hrvate dovodjenjem njihovih fudbalera a zvezda kosarkasa.
    Tacno je da je bilo igraca ndh u Partizanu Bobek i jos koji ali je tacno da ih je bilo i u zvezdi, Zebec,Jezerkic i jos koji.
    Ne zapinji mnogo sa lazima uvek cu te demantovati.
    Nije tesko biti fin i ne lazi mnogo.
    (Karaburac, 16. jul 2020 22:26)

    # Link komentara

  52. Genije, saradnja Partizana i Igokee je trajala samo jednu sezonu 2007-08 i tada Igokea nije igrala ABA ligu (tada se zvala NLB liga), tako da nije igrala u istoj ligi sa Partizanom.
    Takođe, ne znam kakvu Mladost iz Zemuna pominješ u kontekstu iste lige, Mladost će igrati ABA2 ligu, dakle opet nije u pitanju ista liga kao Partizan.
    Sve u svemu, jeftin pokušaj da netačnim i nepreciznim informacijama spinuješ.
    (sgdp, 16. jul 2020 20:23)

    Genije, Milorad Dodik gazda Igokee je bio pocasni presednik KK Partizan do 2017-te godine ... o cemu zboris ???
    (Slobodan, 16. jul 2020 22:20)

    # Link komentara

  53. Koja gospoda? To tamo ne postoji,jednostavno ne ide jedno sa drugim,ta rec,sa tim klubom...
    (Objektivno, 16. jul 2020 20:53)

    Tako je. Zna se gdje su gospoda. Arkan, Ceca, Kokeza, Tvorzan, Giška...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Domagoj, 16. jul 2020 22:01

    I Ljuba Tadic,Ivo Andric,Pavle Vujisic,Ckalja,Dragan Nikolic,Bata Zivojinovic,Nebojsa Glogovac,Danilo Bata Stojkovic...ako nastavim,ponestace karaktera i trebace mi nekoliko sati...
    (Istina, 16. jul 2020 22:20)

    # Link komentara

  54. Ostoja, nisi precizirao koji fmp? Ili koji radnicki basket?
     (moralni gmizavac, 16. jul 2020 22:17)

    # Link komentara

  55. Звезда никад није испала из Аба. Немојте да ширите лажи. Лично био против Крке кад је са најјефтинијим тимом у историји српске кошарке, у најгорим условима у којима је икада неки клуб функционисао, обезбеђен опстанак. Стоп гробарским лажима!
    (Лаик, 16. jul 2020 22:10)

    # Link komentara

  56. Jedino sto je ovde bitno,zasto tek sada?
    Ovo je odavno trebalo biti na dnevnom redu ,nikakva tuzba od bilo kog kluba nije trebala biti podneta.
    Nece od ovoga biti nista,original isti scenario kao sa protestima u zemlji.Sve se zna...ali dzabe sve.
     (marko992, 16. jul 2020 22:09)

    # Link komentara

  57. da. i sada se zove kk crvena zvezda a radnicki invest inzenjering iz novog sada se zove fmp i nema tu tezinu svakako vec nastavlja sa ulogom koju je odavno imao a to je da bude filijala fmp-u (onom izvornom sto se sad zove kk czv)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petar markovic, 16. jul 2020 20:21)


    Moze neki dokaz za to sto si napisao?

    Ili da ti verujemo na rec...
    (One night in May, 16. jul 2020 20:48)

    lako proverljivo. uostalom imas gugl pa ces otkriti bolnu istinu. covic je radnicki iz ns uzeo jos pre nego sto je fmp-u dao naziv kk cz. prvo je taj klub nazvao radnicki basket pa radnicki fmp pa samo fmp jer je odlicno posluzio da stvori privid da su kk cz i fmp i dalje 2 razlicita kluba umesto onoga sto je istina a to je da se kk cz ugasila a fmp se preimenovao. da covic nije imao jos jedan klub na raspolaganju ne bi mu to poslo za rukom. inace, covic je radnicki ns uzeo jer je zavrsio saradnju sa borcem iz cacka koji mu je ranije bio filijala. prema tome ovaj fmp je nastao od kk radnicki invest inzenjering iz novog sada kojeg je covic prebacio u basketlend pa mu posle par puta menjao naziv
     (petar markovic, 16. jul 2020 22:08)

    # Link komentara

  58. Joooj Čovkeee mađijooo! Polivaj po cipiripidžijama! ahaha
    (SkankHunt42, 16. jul 2020 19:55)

    Хм... По твом коментару би човек рекао да Црвена звезда ипак има везе са ФМП-ом? Па би вероватно дошао до закључка да је Партизан ипак у праву? И коначно, могао би да примети да се само осиони комплексаши радују незаслуженим успесима и правном насиљу?
     (Јабучило, 16. jul 2020 22:04)

    # Link komentara

  59. Koja gospoda? To tamo ne postoji,jednostavno ne ide jedno sa drugim,ta rec,sa tim klubom...
    (Objektivno, 16. jul 2020 20:53)

    Tako je. Zna se gdje su gospoda. Arkan, Ceca, Kokeza, Tvorzan, Giška...
     (Domagoj, 16. jul 2020 22:01)

    # Link komentara

  60. Pitam se koje obrazlozenje imaju? CZ ima 4 garantovana boda plus mogucnost da prave igrace u FMPu pa ako se pokazu idu u prvi tim. Sve to mogu dok drugi klubovi moraju da rizikuju sa mladima u jakoj konkurenciji.
    (ej bre, 16. jul 2020 19:35)

    Moze nam se.
    (Kukatilo, 16. jul 2020 20:53)

    Наравно. То савршено доликује некоме без трунке образа.
     (Јабучило, 16. jul 2020 21:57)

    # Link komentara

  61. I kako je odbačen predlog?
    (DM, 16. jul 2020 20:57)

    Због страха од могућих правних последица.
     (Јабучило, 16. jul 2020 21:55)

    # Link komentara

  62. Koja mizerija,koje poniženje i mržnja, pa to samo može Partizan i niko više.Zašto smeta jedan srpski klub u ABA ligi?Zar nije interes da što više klubova bude u ligi?Da je teleoptik tu,onda bi to bilo u redu.Strašno i žalosno.
    (Goran, 16. jul 2020 21:51)

    # Link komentara

  63. Jedina liga na svetu. U bilo kom sportu.
     (Randy Marsh, 16. jul 2020 21:49)

    # Link komentara

  64. Ocekivano.
     (Will Mosley, 16. jul 2020 21:47)

    # Link komentara

  65. -prva fuzija Partizan i Igokea 2 tima iz iste lige -prvenstvo neregularno
    -nova Zvezda ili Fmp,a Fmp ili Radnicki i saradnja isto neregularno .
    -sve je to neregularno.
    -sto se tiče Cedevita Olimpije to je ok postali su 1 tim
     (ivkovic zoran, 16. jul 2020 21:46)

    # Link komentara

  66. P.R.C
    (miki, 16. jul 2020 21:43)

    # Link komentara

  67. -Čović predsednik Zvezde a vlasnik Fmp .
    -Zvezda drzavni klub ,Fmp privatni
    -prelazak igrača pod ugovorom iz Fmp u Zvezdu tu je Zvezda duzna platiti obestecenje ....koliko ?
    -kadija tuzi i kadija sudi
     (ivkovic zoran, 16. jul 2020 21:36)

    # Link komentara

  68. Joooj Čovkeee mađijooo! Polivaj po cipiripidžijama! ahaha
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SkankHunt42, 16. jul

    Исправка
    Човке мађијо поливај по Ципириптизану....
     (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 21:29)

    # Link komentara

  69. @Pitam se koje obrazlozenje imaju? CZ ima 4 garantovana boda plus mogucnost da prave igrace u FMPu pa ako se pokazu idu u prvi tim. Sve to mogu dok drugi klubovi moraju da rizikuju sa mladima u jakoj konkurenciji.
    (ej bre, 16. jul 2020 19:35)


    To znaci da FMP u startu ima dva garantovana poraza - sto ga dovodi u veoma neravnopravnu borbu za opstanak u ligi.
    Zasto onda ne ispadne???
    (One night in May, 16. jul 2020 21:07)

    Pa ispala je crvena zvezda iz ABA lige, pa su se nekako posle oba kluba volsebno nasla u ligi.
    (One night in April, 16. jul 2020 21:24)

    # Link komentara

  70. Ostoja zadužen da rasturi ABA. Samim tim i Partizan . Zvezda dobija A licencu.i igra se Srpska liga . A Partizan u Ligu Sampiona
    (Milorad, 16. jul 2020 21:16)

    # Link komentara

  71. Ostoja zadužen da rasturi ABA. Samim tim i Partizan . Zvezda dobija A licencu.i igra se Srpska liga . A Partizan u Ligu Sampiona
    (Milorad, 16. jul 2020 21:16)

    # Link komentara

  72. Дучић је то рекао за вас...
    (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 19:57)

    Nije nego za vas i vaseg Slavka Komara. Znate vi dobro koji.
    (delije idejica komarova decica, 16. jul 2020 20:53)

    Мали час историје.
    ФКП основан од стране војске хрватских комуниста(партизани) , формиран у Загребу, искључиво од припадника разних војних формација НДХ.
    Иста војска је по упаду у Београд узурпирала београдски фудбалски клуб СК1913 и променила му име у Црвена звезда.
    Дакле, после 32 године постојања ВАШИ ОСНИВАЧИ су упали у наш клуб и прилагодили га својим идеолошким стандардима.
    Ми смо постојали а вас су створили, видиш ли разлику?
     (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 21:15)

    # Link komentara

  73. Genije, saradnja Partizana i Igokee je trajala samo jednu sezonu 2007-08 i tada Igokea nije igrala ABA ligu (tada se zvala NLB liga), tako da nije igrala u istoj ligi sa Partizanom.
    Takođe, ne znam kakvu Mladost iz Zemuna pominješ u kontekstu iste lige, Mladost će igrati ABA2 ligu, dakle opet nije u pitanju ista liga kao Partizan.
    Sve u svemu, jeftin pokušaj da netačnim i nepreciznim informacijama spinuješ.
    (sgdp, 16. jul 2020 20:23)

    NLB liga je isto što i ABA. Još se zvala i Good year liga po sponzoru. Vi igrate gotovo id početka. Igokea se jedno vreme menjala sa Bosnom u zavisnosti ko je prvak BiH. NlB znači Nova Ljubljanska lbanka koja je bila glavni sponzor
     (NY, 16. jul 2020 21:15)

    # Link komentara

  74. . i sada se zove kk crvena zvezda a radnicki invest inzenjering iz novog sada se zove fmp i nema tu tezinu svakako vec nastavlja sa ulogom koju je odavno imao a to je da bude filijala fmp-u (onom izvornom sto se sad zove kk czv)
    (petar markovic, 16. jul 2020 20:21)

    Petre ajde ne lupetaj. Ujeo te Tegeltija i preneo zarazu. Gora nego korona. Ali srećom nije smrtonosna jedino što je neizlečiva
     (Dr, 16. jul 2020 21:09)

    # Link komentara

  75. Koja gospoda? To tamo ne postoji,jednostavno ne ide jedno sa drugim,ta rec,sa tim klubom...
    (Objektivno, 16. jul 2020 20:53)

    Они су још другови...
     (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 21:08)

    # Link komentara

  76. Pitam se koje obrazlozenje imaju? CZ ima 4 garantovana boda plus mogucnost da prave igrace u FMPu pa ako se pokazu idu u prvi tim. Sve to mogu dok drugi klubovi moraju da rizikuju sa mladima u jakoj konkurenciji.
    (ej bre, 16. jul 2020 19:35)


    To znaci da FMP u startu ima dva garantovana poraza - sto ga dovodi u veoma neravnopravnu borbu za opstanak u ligi.
    Zasto onda ne ispadne???
    (One night in May, 16. jul 2020 21:07)

    # Link komentara

  77. Ahahaaha. Polivaj Covkeeeee
    (kon, 16. jul 2020 21:06)

    # Link komentara

  78. Ne vidim potrebe za raspravom. Mali uvijek kukaju, ali znamo kako to ide. Veliki vedre i oblace po svome. Uvijek bilo i bice...
    (Faruk Hadzibegic, 16. jul 2020 21:04)

    # Link komentara

  79. FMP je jedan od osnivača lige, nečastivi!
     (poznavalac ©®, 16. jul 2020 21:04)

    # Link komentara

  80. Joooj Čovkeee mađijooo! Polivaj po cipiripidžijama! ahaha
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SkankHunt42, 16. jul 2020 19:55) # Link komentara

    Pa zar Covic ima ili nema veze sa fmp. Jeste li fmp ili niste.
    I kakve vi veze imate, ili nemate sa ovim problemom.
    Po potrebi, zar me. Malo ste i vi zbunjeni.
    (Simic Vlada Kg, 16. jul 2020 21:01)

    # Link komentara

  81. Jbt.koliko navijaca FMP-a. Ne znam razlog zasto ne idu na utakmice jer bi klub bio jedan od posecenijih u ABA ligi.
     (Čučavac iz svlačionice FKCZ Gnjilane, 16. jul 2020 21:00)

    # Link komentara

  82. I kako je odbačen predlog?
     (DM, 16. jul 2020 20:57)

    # Link komentara

  83. Draga gospodo iz Partizana vi bi ste da izbacite klub iz Srbije.
    Ko ste vi da odlucujete ko moze, a ko ne da igra Aba ligu.
    Kad FMP bude ispao iz Aba lige niko je nece sacuvati, a to sto jedan klub zeli da joj vidi ledja ima da se naceka.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojsa, 16. jul 2020 20:26)

    Koja gospoda? To tamo ne postoji,jednostavno ne ide jedno sa drugim,ta rec,sa tim klubom...
    (Objektivno, 16. jul 2020 20:53)

    # Link komentara

  84. Pitam se koje obrazlozenje imaju? CZ ima 4 garantovana boda plus mogucnost da prave igrace u FMPu pa ako se pokazu idu u prvi tim. Sve to mogu dok drugi klubovi moraju da rizikuju sa mladima u jakoj konkurenciji.
    (ej bre, 16. jul 2020 19:35)

    Moze nam se.
     (Kukatilo, 16. jul 2020 20:53)

    # Link komentara

  85. @Crvena zvezda opet uz podrsku svoje brace hrvata protiv Partizana. Lepo je Ducic rekao za njih...
    (delije idejica komarova decica, 16. jul 2020 19:46)

    Дучић је то рекао за вас...
    (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 19:57)

    Nije nego za vas i vaseg Slavka Komara. Znate vi dobro koji.
    (delije idejica komarova decica, 16. jul 2020 20:53)

    # Link komentara

  86. Cvetko za "prepametnog" limara Sekaca.
    (Toliko, 16. jul 2020 20:50)

    # Link komentara

  87. FMP igra ABA ligu godinama ako im se ne svidja nek napuste istu. To da su jugosloveni protiv srpskog tima nije nista novo jer mi je prosle godine Borac bio trn u oku.
    (Srle, 16. jul 2020 20:50)

    # Link komentara

  88. da. i sada se zove kk crvena zvezda a radnicki invest inzenjering iz novog sada se zove fmp i nema tu tezinu svakako vec nastavlja sa ulogom koju je odavno imao a to je da bude filijala fmp-u (onom izvornom sto se sad zove kk czv)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petar markovic, 16. jul 2020 20:21)


    Moze neki dokaz za to sto si napisao?

    Ili da ti verujemo na rec...
    (One night in May, 16. jul 2020 20:48)

    # Link komentara

  89. Nemam pojma... Vidi sa Cedevitom i Olimpijom...
    (Sremac, 16. jul 2020 20:19). Eu ti je to klenu.
    (xxx, 16. jul 2020 20:33)

    Sarane, dobio si odgovor i ne svidja ti se!!! Sta, ne moze na Balkanu, a moze u EU??? Ista liga, a neki iz EU, a neki ne!!! Vidis da moze... Znas, sarane, kako kazu za politiku i narod, a u ovom slucaju vazi i za vas uvezene iz hrvatske u Srbiju: "kakva uprava, takvi i navijaci"!!!
     (Sremac, 16. jul 2020 20:48)

    # Link komentara

  90. E moj Ostoja, pa on ima cetiri firme i sve potplacuje.
     (Limena limenka, 16. jul 2020 20:47)

    # Link komentara

  91. A moglo je da se glasa o zavrsetku sezone i nije bilo nikakvih problema sto ta odluka nije bila jednoglasna?
    (Bata, 16. jul 2020 20:45)

    # Link komentara

  92. Fmp ima zasebnu upravu i zasebnu klupsku politiku i ciljeve. Jedan od istorijskih učesnika Aba lige, višestruki šampion i promoter. Veću težinu i uspehe ima od pola lige, Cedevite, Igokea, Mornara, čak više pehara i od Future.


    (detektiv kokni kol, 16. jul 2020 20:01)
    da. i sada se zove kk crvena zvezda a radnicki invest inzenjering iz novog sada se zove fmp i nema tu tezinu svakako vec nastavlja sa ulogom koju je odavno imao a to je da bude filijala fmp-u (onom izvornom sto se sad zove kk czv)
    (petar markovic, 16. jul 2020 20:21)
    Naravno da su oni posebne celine. Da nije tako onda bi igrači mogli preko noći da odu iz jednog kluba u drugi. Kuzmić, Čović
     (zoran, 16. jul 2020 20:39)

    # Link komentara

  93. Koji FMP da izbace, a grobari, 1, 2,3 precizirajte zahtev zloće.
     (miško, 16. jul 2020 20:36)

    # Link komentara

  94. Ovo već Ostoja razume to je povratak u "kanal"??? Kad se pomešaju voda i ulje, sledi promena diftunga??? Rakoh ja onomad, drži se cvikcangli, gedora vilasti, okadti...
    (Dirty, 16. jul 2020 20:33)

    # Link komentara

  95. Jel sme neki medij to da pita i da neko odgovori?
    (GM, 16. jul 2020 19:34). Igokea je iz druge države. Kako mogu da se fuzionišu dva tima iz različitih država i različitih gradova ?
    (xxx, 16. jul 2020 19:49)

    Nemam pojma... Vidi sa Cedevitom i Olimpijom...
    (Sremac, 16. jul 2020 20:19). Eu ti je to klenu.
     (xxx, 16. jul 2020 20:33)

    # Link komentara

  96. Ja samo da pitam za drugara jel ovo neka vaša interna fora :

    iPhone Ostoja
    Tijana Ajfon
    Dule roming

    Pita drugar o čemu se radi ne razume ništa.
    Jel zna neko ili da nagađamo?

    Ako je do punjača dopunićemo vas nije problem.
     (nije nego, 16. jul 2020 20:32)

    # Link komentara

  97. Smejurija...
     (ja, 16. jul 2020 20:30)

    # Link komentara

  98. Igoeka u istoj ligi. Sada i Mladost Zemun.

    On skrecu temu i pricaju o FMP?

    Dok je postojao prvi fuzionisani klub na ovim prostorima,
    kako su ga oni sami nazvali - "Jedan klub s dve strane Drine",
    da li se ikada potezala tema o bilo cemu?

    Jel sme neki medij to da pita i da neko odgovori?
    (GM, 16. jul 2020 19:34)

    Ta saradnja je nastala i raspala se pre nego što je Igokea uopšte igrala ABA ligu i pre nego što ste vi počeli da pratite košarku.
    Za koga vam je gazda rekao da navijate sada?
     (Hari Hule, 16. jul 2020 20:29)

    # Link komentara

  99. Mosha
    (Ivan, 16. jul 2020 20:26)

    # Link komentara

  100. Draga gospodo iz Partizana vi bi ste da izbacite klub iz Srbije.
    Ko ste vi da odlucujete ko moze, a ko ne da igra Aba ligu.
    Kad FMP bude ispao iz Aba lige niko je nece sacuvati, a to sto jedan klub zeli da joj vidi ledja ima da se naceka.
     (Nebojsa, 16. jul 2020 20:26)

    # Link komentara

  101. Ima li neko da se nije sprdao sa partizanima ovih dana. Kakav luzerski kolektiv..
    (Spale, 16. jul 2020 20:24)

    # Link komentara

  102. Igoeka u istoj ligi. Sada i Mladost Zemun.

    On skrecu temu i pricaju o FMP?

    Dok je postojao prvi fuzionisani klub na ovim prostorima,
    kako su ga oni sami nazvali - "Jedan klub s dve strane Drine",
    da li se ikada potezala tema o bilo cemu?

    Jel sme neki medij to da pita i da neko odgovori?
    (GM, 16. jul 2020 19:34)

    Genije, saradnja Partizana i Igokee je trajala samo jednu sezonu 2007-08 i tada Igokea nije igrala ABA ligu (tada se zvala NLB liga), tako da nije igrala u istoj ligi sa Partizanom.
    Takođe, ne znam kakvu Mladost iz Zemuna pominješ u kontekstu iste lige, Mladost će igrati ABA2 ligu, dakle opet nije u pitanju ista liga kao Partizan.
    Sve u svemu, jeftin pokušaj da netačnim i nepreciznim informacijama spinuješ.
    (sgdp, 16. jul 2020 20:23)

    # Link komentara

  103. Fmp ima zasebnu upravu i zasebnu klupsku politiku i ciljeve. Jedan od istorijskih učesnika Aba lige, višestruki šampion i promoter. Veću težinu i uspehe ima od pola lige, Cedevite, Igokea, Mornara, čak više pehara i od Future.


    (detektiv kokni kol, 16. jul 2020 20:01)
    da. i sada se zove kk crvena zvezda a radnicki invest inzenjering iz novog sada se zove fmp i nema tu tezinu svakako vec nastavlja sa ulogom koju je odavno imao a to je da bude filijala fmp-u (onom izvornom sto se sad zove kk czv)
     (petar markovic, 16. jul 2020 20:21)

    # Link komentara

  104. Igoeka u istoj ligi. Sada i Mladost Zemun.

    On skrecu temu i pricaju o FMP?

    Dok je postojao prvi fuzionisani klub na ovim prostorima,
    kako su ga oni sami nazvali - "Jedan klub s dve strane Drine",
    da li se ikada potezala tema o bilo cemu?

    Jel sme neki medij to da pita i da neko odgovori?
    (GM, 16. jul 2020 19:34). Igokea je iz druge države. Kako mogu da se fuzionišu dva tima iz različitih država i različitih gradova ?
    (xxx, 16. jul 2020 19:49)

    Nemam pojma... Vidi sa Cedevitom i Olimpijom...
     (Sremac, 16. jul 2020 20:19)

    # Link komentara

  105. Дучић је то рекао за вас...
    (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 19:57)

    zašto sebe nazivate"vas"
    Jel vam ta gramatika ostala od seljobera iz Užica
     (el gladijator, 16. jul 2020 20:18)

    # Link komentara

  106. Institucija se plaši FMP-a.
     (miško, 16. jul 2020 20:17)

    # Link komentara

  107. Sta to rade sa institucijom?morace da radi sud udruzenog rada.
    (Vuk, 16. jul 2020 20:15)

    # Link komentara

  108. Treba napustiti aba ligu! Partizan i buducnost treba da pokrenu lavinu! Zvezda svake sezone ima dva boda prednosti u odnosu na sve ostale! Fmp i zvezda su jedna firma a to je grubo krsenje statuta aba lige!
    (baneton, 16. jul 2020 19:24)
    Pusti tu priču i da udje MZT umesto FMP-a i njih ćemo da zgazimo 40 razlike, tako da isto vam se uhvati!
     (Delija, 16. jul 2020 20:09)

    # Link komentara

  109. Limarija na aparatima.
    @roki

    Sto? Slabo idu limenke.
    Corona je, bice bolje.
     (Limena limenka, 16. jul 2020 20:07)

    # Link komentara

  110. @ej bre

    Obrazloženje da je FMP pravno nezavistan klub od Zvezde. Ne možeš dokazati papirima da je Čović vlasnik kluba, jer nije. Nije vlasnik ni Zvezde. Priče za decu. Oba kluba su udruženja građana. Imaš čuveni apr pa vidi.

    Fmp ima zasebnu upravu i zasebnu klupsku politiku i ciljeve. Jedan od istorijskih učesnika Aba lige, višestruki šampion i promoter. Veću težinu i uspehe ima od pola lige, Cedevite, Igokea, Mornara, čak više pehara i od Future.

    Druga je stvar što de fakto postoji saradnja, pozajmice i slično. De jure, stvari su čiste.
     (detektiv kokni kol, 16. jul 2020 20:01)

    # Link komentara

  111. Lepo su trebali na latinskom da daju predlog.Sta bi ,hoce li im zemljak biti na celnoj poziciji?
    (maya, 16. jul 2020 19:59)

    # Link komentara

  112. kad ce prestati ovo sprdanje s Partizanom počev od Zvezde FMP, Ostoje, Trinkijerija, Deleona, Lovernja...
     (poznavalac ©®, 16. jul 2020 19:59)

    # Link komentara

  113. ahahahaha opet po faci iz tri koraka!
     (poznavalac ©®, 16. jul 2020 19:58)

    # Link komentara

  114. Crvena zvezda opet uz podrsku svoje brace hrvata protiv Partizana. Lepo je Ducic rekao za njih...
    (delije idejica komarova decica, 16. jul 2020 19:46)

    Дучић је то рекао за вас...
     (Црвена звезда 1913, 16. jul 2020 19:57)

    # Link komentara

  115. Ahahaha. Jao, brate. Sad jos kad im se ismeju u facu u Lozani, bice jos teze biti zebrica nego uobicajeno...
    (Sabre, 16. jul 2020 19:56)

    # Link komentara

  116. Ahahahhahaha...ponizenjima nikad kraja. Bartomeo ih otreso,ne igraju EL,nisu postali sampioni,ponizio ih Trinkijeri,Volden,evo sad i ABA...i to sve u dva meseca?! Mukice,nije im lako. Eto sta sve dozivi jedna lazna institucija a i dalje misle da su neko?! Zbogom pameti!
     (Bojša, 16. jul 2020 19:56)

    # Link komentara

  117. Joooj Čovkeee mađijooo! Polivaj po cipiripidžijama! ahaha
     (SkankHunt42, 16. jul 2020 19:55)

    # Link komentara

  118. Unajmiti dembelog latinozborca, ipak je on maestro za neosnovane tuzbe
    (milan, 16. jul 2020 19:54)

    # Link komentara

  119. Значи лајем само због навијача а када ми газда каже ћибе ја у кућицу!
     (РЗ-ЦЗ, 16. jul 2020 19:53)

    # Link komentara

  120. U celom JSD pored Korone zavladao virus zvani kompleks. Ko li ih samo savetuje? Da li onaj čovečuljak koji sprema tužbu CAS - u, koji se anonimno javlja UEFA oko navodnog kladjenja. Šta li će sve da smisli. Možda se obrati SB UN
     (Dr, 16. jul 2020 19:52)

    # Link komentara

  121. Болесници, као да је ФМП јуче дошао у АБА...
     (Bob Rock, 16. jul 2020 19:51)

    # Link komentara

  122. Do 2017-te godine Dodik je bio pocasni presednik KK Partizan ...

    [link]

    Da podsetim da je Milorad Dodik gazda Igokee koja se 2007-me godine ujedinila sa KK Partizan ...
    (Slobodan, 16. jul 2020 19:50)

    # Link komentara

  123. Pa ovima ni jedan predlog ne moze nigde da prodje. Niko ih ne zarezuje ni za suvu sljivu u regionu. Da ne pricam o Djordiju i EL.
    (Gossa placa Zeljko, 16. jul 2020 19:49)

    # Link komentara

  124. Igoeka u istoj ligi. Sada i Mladost Zemun.

    On skrecu temu i pricaju o FMP?

    Dok je postojao prvi fuzionisani klub na ovim prostorima,
    kako su ga oni sami nazvali - "Jedan klub s dve strane Drine",
    da li se ikada potezala tema o bilo cemu?

    Jel sme neki medij to da pita i da neko odgovori?
    (GM, 16. jul 2020 19:34). Igokea je iz druge države. Kako mogu da se fuzionišu dva tima iz različitih država i različitih gradova ?
     (xxx, 16. jul 2020 19:49)

    # Link komentara

  125. @Sramota,Partizan da napusti Aba ligu momentalno,ispod časti je igrati sa ovim timovima u istoj ligi.Sem Cibone,Splita,Krke i da kažem Igokee,tu poštenog kluba nema!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Goran Loznica, 16. jul 2020 19:23
    daj nevaljaj gluposti, ta cibona i split riknuli davno kao kk bosna. jedini spas hrvatske kosarke da se spoje u jedno KK Cibona Split.
    (Beoman, 16. jul 2020 19:47)

    # Link komentara

  126. Dok je spletkarenjima i mesetarenjem, podmicivanjem i pretnjama Partizan osvajao i u ABA i u domacem prvenstvu titile, dok je krseci pravilnike i zakone krao igrace drugim klubovima sve je bilo regularno.
     (dex, 16. jul 2020 19:47)

    # Link komentara

  127. Crvena zvezda opet uz podrsku svoje brace hrvata protiv Partizana. Lepo je Ducic rekao za njih...
    (delije idejica komarova decica, 16. jul 2020 19:46)

    # Link komentara

  128. Neverovatno je koliko se svi sprdaju sa '' institucijom''
     (menadjer, 16. jul 2020 19:43)

    # Link komentara

  129. @NR

    Mandovski alibi u Aba ligi, šta je to?

    Aaa ti misliš na lobi. Alibi. Lobi. Alobi. Liči kao jel da. hahah e nesrećo plitka.

    Ostoja je po meri takvih kao ti. Mnogo pričaju a nepismeni u svakom smislu. Lezi jedan.
     (prijatelj nekih prijatelja, 16. jul 2020 19:40)

    # Link komentara

  130. Мукице...
     (Тренер, 16. jul 2020 19:35)

    # Link komentara

  131. Pitam se koje obrazlozenje imaju? CZ ima 4 garantovana boda plus mogucnost da prave igrace u FMPu pa ako se pokazu idu u prvi tim. Sve to mogu dok drugi klubovi moraju da rizikuju sa mladima u jakoj konkurenciji.
     (ej bre, 16. jul 2020 19:35)

    # Link komentara

  132. ABA liga je regularna isto koliko je i Kosovo drzava. U prevodu - svako tumaci kako mu odgovara...
    (Trinidad_got_bad_for_Tobago, 16. jul 2020 19:35)

    # Link komentara

  133. Igoeka u istoj ligi. Sada i Mladost Zemun.

    On skrecu temu i pricaju o FMP?

    Dok je postojao prvi fuzionisani klub na ovim prostorima,
    kako su ga oni sami nazvali - "Jedan klub s dve strane Drine",
    da li se ikada potezala tema o bilo cemu?

    Jel sme neki medij to da pita i da neko odgovori?
    (GM, 16. jul 2020 19:34)

    # Link komentara

  134. HaahhahahahahahhHhaahah
     (Владимир, 16. jul 2020 19:33)

    # Link komentara

  135. Da sam vam ga ja birao , bas bih vam ga takvog odabrao !
    (DrL, 16. jul 2020 19:32)

    # Link komentara

  136. Нажалост, очекивана одлука.
     (Јабучило, 16. jul 2020 19:31)

    # Link komentara

  137. Kako odbacen kad nisu ni glasali? Ko vam je rekao da je odbacen?
     (navijac, 16. jul 2020 19:31)

    # Link komentara

  138. Лимарија на апаратима
    (роки, 16. jul 2020 19:29)

    # Link komentara

  139. opa Domagoj i Čovke opet na istoj strani. Prvo prekid ABA a sad i ovo

    Šajber pa Domagoj. Šta je sledeće u mutljavini,
     (el gladijator, 16. jul 2020 19:28)

    # Link komentara

  140. Ma nemoguce
    (6,50, 16. jul 2020 19:25)

    # Link komentara

  141. Velika greška trebalo je tražiti da se izbaci Radnički basket NS kome isto niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
     (Vujoš Dušković, 16. jul 2020 19:25)

    # Link komentara

  142. Je l' može i ovo da se tuži sudu u Lozani ?
     (Boris Banović, 16. jul 2020 19:25)

    # Link komentara

  143. Završiće se tako da će i Mladost završiti u ABA ligi i onda ćemo imati još veći cirkus od srpske košarke nego što je sad..
     (somborac, 16. jul 2020 19:24)

    # Link komentara

  144. Treba napustiti aba ligu! Partizan i buducnost treba da pokrenu lavinu! Zvezda svake sezone ima dva boda prednosti u odnosu na sve ostale! Fmp i zvezda su jedna firma a to je grubo krsenje statuta aba lige!
    (baneton, 16. jul 2020 19:24)

    # Link komentara

  145. Očigledno šarada. Čemu iznošenje takvih predlog ako već znaš unapred da te ni jedan klub neće podržati. Ko zna šta su sada smislili i zašto to rade. Zabavno im pa da malo zezaju navijače.
     (Andy, 16. jul 2020 19:24)

    # Link komentara

  146. Sramota,Partizan da napusti Aba ligu momentalno,ispod časti je igrati sa ovim timovima u istoj ligi.Sem Cibone,Splita,Krke i da kažem Igokee,tu poštenog kluba nema!
     (Goran Loznica, 16. jul 2020 19:23)

    # Link komentara

  147. Prejak je mandovski alibi u Aba ligi. Slab si Ostojic igrac.
    (NR, 16. jul 2020 19:23)

    # Link komentara

  148. Bas ove 2020 nemamo srece...
     (Bombas, 16. jul 2020 19:22)

    # Link komentara

  149. Što bi rekao limar i dalje se borimo kao za Trinkija.
    Dugo ti nam bio na čelu HSD, izvini JSD.
    (Goran, 16. jul 2020 19:20)

    # Link komentara