1. Evo ja imam 18 godina i znam za ovaj gol još odavno, ali hvala sto ste detaljnije opisali ceo taj momenat. Za mene ima vremena da dozivim prvu titulu samo da ne cekam jos 17 godina.
     (Filip, 16. jul 2020 02:15)

    # Link komentara

  2. Пол Мерсо, Тони Адамс, Стив Боулд, Ли Диксон, сви "анти алкохоличари". Да се у то време строго пазило ко шта једе и пије Џорџ Грем не би имао тим ни за припреме, камо ли за утакмице. Ови ликови су буквално сваки дан били пијани, а на утакмицама се то није осетило.
    (Штилцована катаболцна, 15. jul 2020 20:51)

    # Link komentara

  3. Sezona 2005/06, recimo tad sam imao 18 godina, sećam se finala LŠ Barselona-Arsenal... Koliko je tada Arsenal bio jak sa Anrijem.. AC Milan tada spadao među najjače klubove sveta.. Man.Siti se borio za opstanak u PL.. Koliko je danas sve drugačije, auu.
    (Zornjak, 15. jul 2020 20:47)

    # Link komentara

  4. a danas dzaka, mustafi, kokosinac....
     (casa bez dna, 15. jul 2020 20:14)

    # Link komentara

  5. City i Utd su mala maca za ovo bre. Zadnje kolo, prvi protiv drugog, drugi vodio celu sezonu pa ubrljao, Liverpul prejak kući, treba Arsenalu pobeda sa dva gola u gostima, zadnji minut vode samo 1:0, gol i titula u poslednjem minuta na stadionu ljutog rivala... Di ćeš bolje!
     (mighty banana, 15. jul 2020 19:30)

    # Link komentara

  6. Tokom karantina BBC je pustio celu ovu utakmicu. Mnogo dobar fudbal. Presing na sve strane, jurnjava. Kao da se igralo ove godine. Klopp bi uživao da odgleda. Liverpul lepršav, Arsenal mnogo jak u odbrani. I na kraju uživanje. Tadašnji Liveprul igrači su sada novinari u Britaniji, i vidi se koliko ne mogu da smisle Arsenal. Kad se ovo pogleda, treba ih razumeti, ovo je sigurno mnogo bolelo. Ništa ne boli kao gol u poslednjem minutu.
    (Nikola Nikic, 15. jul 2020 18:53)

    # Link komentara

  7. bravo!
     (baksooz, 15. jul 2020 18:43)

    # Link komentara

  8. Е ово је тај прави Арсенал, који се бори до краја, и када игра са најачима може да победи у гостима у утакмици за титулу и то најбољи тим лиге читаве те деценије. Данашњи Арсенал због ужасног менталног склопа није у стању да извуче нерешено на дербију код куће. О борби за ЛШ може само да сања. Не могу да дохвате ни шесто место у лиги.
    (mr, 15. jul 2020 18:35)

    # Link komentara

  9. Svaka čast za tekst!
    Samo mala ispravka, proslo je 16 godina od "legendarne" poslednje titule, za sada jedine u istoriji Premier lige u ovom formatu, a da je osvojena bez poraza.
    Ono sto "brine" je da je od te 2004. proslo za jednu godinu vise nego sto je bilo proslo izmedju ove titule iz 1989. i te iz 2004.
    Neverovatno kako vreme od 2000. na ovamo "leti" :)
    Pozdrav
     (RedStarForever, 15. jul 2020 18:25)

    # Link komentara

  10. Jbt, proživeo sam ponovo svaku reč iz teksta! Hvala Marko, hvala B92
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 15. jul 2020 18:17)

    # Link komentara

  11. Užasan prijem?
    Čovek odigrao majstorski, da lopta nije udarila igrača Liverpula, dao bi sebi fenomenalan for...
    (Zii, 15. jul 2020 18:17)

    # Link komentara

  12. Svaka čast za ovakav članak!
     (DukeN, 15. jul 2020 18:03)

    # Link komentara

  13. Au koji teks.. Svaka čast!
     (stefan, 15. jul 2020 17:48)