1. @LA, kako su sada ti narodi "naduvani", a ti sam besomučno pljuješ po "bednim" Rusima, Bugarima, Moldavcima, Englezima "niže klase"…? Holanđani i Flamanci su generalno super ljubazni i ne kažu ti šta zaista misle, dok se potpuno ne zbližite. Odatle ljubaznost da te usluže, ne zato što si jako bitan Amer. Uostalom, misle da ste generalno šupljoglavi, bahati i galamdžije, što tvoj primer samo potvrđuje. I zajedno sa Englezima "više klase", koje toliko ceniš, vas sprdaju da "ne pričate engleski već se derete" :-) O Havajima ne maštam više, video 3 puta, bio bi i 4., 5.,… Da nisam rekao ženi da o'ladi malo i da idemo u drugačije poduhvate. Žena je, hvala na pitanju, dobro, uživamo u ZAJEDNIČKIM nomadskim putovanjima. Nije nam bitno da su skupa, pa opet koštaju više od tvoje polugodišnje plate. Deca su takođe, opet hvala na pitanju, dobro i velika, studiraju dosta dalje od nas (jedan u "tvojoj" Republici CA), pa sama planiraju svoje puteve. I uvek se raduju kada me vide :-) Da nisi u kjubiklu i da si zaista tako bajan i sjajan, kao što tripuješ, ne bi visio ovde svaki dan i ostavljao desetine komentara dnevno, u kojima ne "razbijaš zablude srborusima", već vređaš druge i dokazuješ sebi da si bogat i uspešan. A ako zaista i jesi, a opet to radiš, onda si još teži slučaj za žaljenje i posmatranje. Neki žešči smarač i štreber kao klinac/tinejdžer, pa su ti ostali razvalili pozadinu od zajebancije i nabacili frustracije za ceo život. Ili ti je "drugar" mali. Nema treće :-)
    (Dragan, 28. jun 2020 10:53)

    # Link komentara

  2. @Dragan: Koliko predrasuda u par komentara, od cubicle do xxxl, nije tebi sigurno lako. Prava slika isfrustiranog balkanca koji ne moze da podnese da ima merodavnijih ljudi od njega. Penjanje na Kilimanjaro i nije neki poduhvat, a ta nomadska putovanja niti su skupa niti su dokaz da ti nešto znaš o mestima gde si bio. Par slika i hajmo dalje. Meni je lepše sa svojom ženom i decom na plažama Mauija i Tahitija kao što rekoh. A ti, a i tvoji, sudeći po tvojim egoističnim komentarima, verovatno gledate da odeš što dalje i što duže od njih da imaju malo mira u životu bez tebe tako isfrustriranog. Belgijska piva ne volim, a ni njih jer su sa holandjanima i nemcima užasno naduvan narod prema svakom iz lošijih zemalja. Tako da nije ni čudo što si tako isfrustiran ako tamo živiš, nije to lako. Meni je najveći gušt kad odem u te krajeve (bio skoro u Hasselt-u), obratim se na USA akcentu i namerno ga zbrzim, i onda gledam kako se polomiše da me usluže. Neprocenjivo. A tebi želim srećno maštanje o Havajima, možda jednom i stvarno odeš sa porodicom, čisto da vidiš koliko si se izlupetao u poredjenju sa Ibizom.
    (Los Angeles, 27. jun 2020 18:04)

    # Link komentara

  3. Pa festu nije organizovao Klopp.
    A turnir jeste Nole.
    Vrlo glupo poredjenje.
    I uvek zelja da se odbrani,
    Recite jasno i glasno:
    NAPRAVIO JE GLUPOST.
    (Dragan, 27. jun 2020 11:55)

    # Link komentara

  4. @LA, intelektualnu gromadu sam pomenuo samo jednom, opet si pogrešno nešto pročitao. I naravno da za tebe jesam, a nisam ni nevaspitan kao ti, niti imam kompleks više vrednosti i bogataša. Zapeo si za te Havaje, Zanzibar u jbnoj Africi ima bre lepše i mirnije plaže od Havaja, a i usput se popenješ na Kilimandžaro, šta me briga šta ko proglašava nečim.

    Ništa K. Brava, nego ponovo višemesečni road-trip po Andima od Rio Galjegosa, do Medeljina, penjanje na Akonkagvu usput. A ti pravac Maui, da deliš plaže sa “bogatim” američkim trokrilcima u havajskim košuljama veličine XXXXL. Za moje spavanje ne brini, malo opuštanja pre spavanja i posle par belgijskih piva sa “mojim Bajama” nije na odmet. Kao i sada uz jaja sa slaninom i spanaćem i kafom. Ti brini u svom kjubiklu da te neko od kolega ne vidi da kucaš komentare na stranom sajtu non-stop, umesto da radiš šta god da je to što radiš.
    (Dragan, 27. jun 2020 11:13)

    # Link komentara

  5. A da ne pricam da su kasnije dali podrsku J.B.Titu, protiv legalne Jugoslovenske Vojske u Otadzbini, sto je bilo POTPUNO PROTIVNO srpskim Nacionalnim Interesima (sto se videlo 90ih)!
    (Petar S., 27. jun 2020 07:41)

    Priča je mnogo mnogo komplikovanija. Preporučujem knjigu "Sil. Srb." M. Lisa a tu su i Čerčilovi memoari. Dogovor sa Staljinom bio je drugačiji, ali tako to ide kada ugovaraš nešto sa đavolom. U globalu Britanci gledaju isključivo svoje interese, koji se kose sa našim tokom ist., ali mi smo sami sebi uterali više puta nego oni. Žalosno ali istinito.
    Ne treba trpati u isti koš navijača/huligane nekog kluba sa ostrva i Noleta, ipak je nj. odgovornost znatnija.
    (JivaNS, 27. jun 2020 10:41)

    # Link komentara

  6. mora se sa coronom kad je feshta i to sa limunom :)
    (Tomislav, 27. jun 2020 09:54)

    # Link komentara

  7. Englezi nisu imali nikakav uticaj na NOB 1941, verovali ili ne.
    (Lumpenproleter, 26. jun 2020 15:27)

    Osim sto su pomogli organizovanje demonstracija 27. Marta 1941 koristeci (zloupotrebljavajuci) srpski Nacionalizam, kojim je oboren trojni pakt (vlade Cvetkovic-Macek), a koji je omogucavao bar na neko vreme da Zajednica Srba, Hrvata i Slvenaca bude izvan ratnih desavanja.
    A da ne pricam da su kasnije dali podrsku J.B.Titu, protiv legalne Jugoslovenske Vojske u Otadzbini, sto je bilo POTPUNO PROTIVNO srpskim Nacionalnim Interesima (sto se videlo 90ih)!
    (Petar S., 27. jun 2020 07:41)

    # Link komentara

  8. @Dragan: Interesantno koji već put za sebe kažeš da si intelektualna gromada, pročitali smo, nema potrebe da se upinješ. Costa Brava - bio video, jednom dosta. Kamenjar sa par plaža gde vam ne gine druženje sa bugarima, rusima, i siromasnim slojem engleza koji se na svakom koraku hvale kako su sa 50 funti doleteli sa jeftinog Gatwicka. Toliko o tome. Na Hawaii-ma nisi bio jer si se poredjenjem sa Ibizom nalupao suprotno od onoga kakva je tamo realna situacija. Porediti plažu kao npr Lanikai (koja je više puta proglašena za najlepšu plažu na planeti) sa Ibizom ili širom zonom Barselone je besmislica. I nema potreba za kompleksima - ta Costa Brava je za većinu srba san snova. Samo ti nastavi sa Costa Bravom, mojoj porodici se ipak više svidjaju Hawaii i Tahiti. I spavaj, nemoj da pišeš komentare u 3 ujutro iz Evrope na nervnoj bazi.
    (Los Angeles, 27. jun 2020 06:32)

    # Link komentara

  9. Nisam svetski putnik, ali sam za tebe Magelan. Nisam student, imam 48 godina, decu. Road trip od Sijetla 4 maja do Nju Jorka 30 avgusta se teško može nazvati studentskim ili poslovnim putem. Obišao sam više Kađunskih blatnjavih gradića u Luizijani, nego što si ti mesta širom sveta. Da ne pominjem šta sam sve video i gde bio u prethodnih 20 godina, niti mi je želja da se hvalim, niti da ti padneš u depresiju. Plaže na Havajima nisu kao Ibica, rekao sam isto njesra, a ne da su iste. U Kosta Bravi imaš 100 puta lepših plaža. Neko ti je ovde rekao da ne znaš da čitaš i u pravu je, inače bi pročitao da se nisam "brže bolje vratio u Srbiju" i da ne živim u istoj. Evo ti koordinate (la: 52.0850, lo: 4.2793), pa računaj sam. Mene nema zašto da bude sramota, niti ikoga pljujem, niti vređam ovde. Osim tebe sada, jer zaslužuješ. Ti si taj, koji umišlja da si neki pametnjaković i da znaš sve o meni, ko sam, šta sam, gde sam bio i gde živim. Na osnovu svega napisanog ovde, za tebe sam intelektualna gromada, a nemam ni psihoze, sa kojima se ti očigledno srećeš svaki dan, od ranog jutra, do kasno uveče.

    Eh da, da ponovim, plaže na Havajima su njesra u odnosu na to kakav ih glas bije i koliko se ljudi u svetu pali na njih. Boljih plaža ima i u samim Vest Indis, a meni su lično plaže mnogo bolje u južnoj Evropi. Mada ja nisam plaža/tip. Drago mi je što te toliko vređa što tvrdim da su plaže na Havajima njesra, dokaz da se trudiš da postaneš dobar, pravi Amerikanac :-P
    (Dragan, 27. jun 2020 00:20)

    # Link komentara

  10. @Dragan: Svetski putniku - Hawaii su potpuno drugačiji od komercijalnih plaža Ibize kako ti sam kažeš. Većina plaža nema ni kafiće, ležaljke, restorane, nego samo parking i toalete. Honolulu ima par takvih plaza ispred hotela i to je to. A da ne pricam o rezortima. Kako to, svetski uvaženi putniku, može biti isto kao prepumpane plaže Ibize sa gomilom polupijanih engleza gde jedni skoro leže oreko drugih? Kako? Da si prošao to što pričaš na način na koji je trebalo, ne bi pričao pogrešno o potpuno osnovnim stvarima. Nije svaki studentić ili neko na poslovnom putu koji eto prodje nešto na brzinu da bi se negde slikao relevantan da sudi i priča o životu negde. Hej Ibiza ista kao plaže Mauija ili Molokai-ja, veću glupost u životu nisam pročitao. Ako ne znaš, idi makar na youtube pa vidi pre nego što slažeš. I tako gomila vas sa poluinformacijama koji “su nekad videli nešto usput” pa pobegli u komfornu zonu nazad u Srbiju, sludjuju lokalni narod sa pričama tipa “Bajo da ti ja kažem druže moj”. Kako te nije sramota da pišeš tako samouvereno o stvarima koje očigledno ne znaš.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 23:40)

    # Link komentara

  11. @LA, nemaš pojma kome se obraćaš. Pošto ti je lokacija vrlo bitna, ne živim u Srbiji genije, već u jednoj (severo)zapadnoj Evropskoj zemlji. Kada se već razmećemo, Ibicu sam video jedanput, a Havaje TRI puta i potpuno sam u pravu, unutrašnjost ostrva divna, a obala, plaže i sve oko njih turističko njesra, puno gužve i gungule. Tvoju SAD sam obišao uzduž i popreko par puta (od država, samo na Aljasci još nisam bio), uostalom i pre pet godina i u obliku road-tripa od Sijetla do Nju Jorka u iznajmljenom automobilu (dali mi Shevy Impalu 3.5 LTZ) i obišao mnoge američke rupe, u kojima su nedeljom ujutru otvorene samo crkva i šupa (bukvalno) za prodaju oružja. Ne možeš ni da sanjaš gde sam sve bio i šta sam sve video, ne samo u SAD, nego i u svetu, ono što ti nećeš za deset života.

    Ako si već otišao iz Srbije u potrazi za lagodnijim i organizovanijim životom (potpuno razumljivo, i ja sam) i smatraš da kao Srbin imaš neku dužnost prema Srbiji i Srbima, onda možeš da probaš da ikako pomogneš da se situacija u Srbiji promeni na bolje. Pljuvanje pokazuje nevaspitanje i isfrustriranost, verovatno zato što tvoji novi domaćini nekako ne shvataju kakvog su genija dobili u svom komšiluku. Progresivni i napredni Josif/p Pančić nije ostao upamćen tako što je neukim srpskim seljacima govorio kako su glupi i zatucani, nego ih je konkretno obilazio po memljivim kućama i objašnjavao kako i zašto da vetre i čiste. Za tebe bi i to bio intelektualno nesavladiv poduhvat.
    (Dragan, 26. jun 2020 23:22)

    # Link komentara

  12. @SejiOju: Eh što volim ove što vole da komenatrišu pravopis. Eto, kad ne ostane ništa drugo u životu, makar to da vam podigne ego i da osećaj važnosti. A istorija - to očigledno nije tvoja tema.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 19:53)


    Pravopis???
    Gde sam komentarisao tvoj pravopis???

    Samo sam ti skrenuo paznju da ili ne umes da citas srpski ili ga ne razumes.
    Jer nigde, bukvalno nigde nisam pomenuo ko je presudno uticao na ishod I svetskog rata - a ti si upravo na to reagovao.

    Niti sam igde pomenuo tvoj pravopis - na sta si, takodje, reagovao.
    Ocigledno imas neresiv problem - ako nisi trol.
    (SeijoOju, 26. jun 2020 22:38)

    # Link komentara

  13. Vau, jedna mala zemlja, koja dobrovoljno predstavlja sebe kao rupu na evropskom tepihu, nesto ima da zameri Britancima, liderima civilizacije i kulture.
    (Mir, 26. jun 2020 22:15)

    # Link komentara

  14. @Dragan: Izvaliti da su Hawaii i Ibiza ista mesta može samo neko ko nije bio ni na jednom ni na drugom mestu. A za komentare, u pravu si, moja je dužnost kao srbina koji je video i istok i zapad i sever i jug da razbija predrasude koje vi u Srbiji imate. Koliko bi samo ljudi uspelo daleko više u životu da nisu prevareni propagandnim pričama srborusa. Koliko je pametnijih drugara od mene ostalo tamo u Srbiji na lebu i vodi, preplašeni od sveta i “zlog zapada”. Juče je sin Nikite Hruščova umro u USA. Emigrirao čovek iz Rusije, i proveo život ovde. Mislite o tome i zašto je to bio njegov izbor, i izbor miliona ruskih emigranata ovde.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 21:45)

    # Link komentara

  15. @LA, ako je zaista tačno da živiš tu gde tvrdiš (u šta sumnjam i u jeeee, nisam znao da je tako posebno mesto, ne mogu ni Moldavci ni Turci ni Rusi tamo, u jeeee) onda, na osnovu vremena tvojih poruka, poslednja stvar koju si uradio sinoć, kao i prva stvar koju si uradio jutros je svađanje sa samim sobom ovde u komentarima. Prika, džabe Havajiiiiii-iii džabe LA, ti si žešće bolestan. To ni Havajiiiiiii-iiiii ne mogu da izleče.

    Inače ti Havajiiiiiii-iii su divni u unutrašnjosti ostrva (prelepa priroda i penjačke rute), a plaže i letovanja su dosadni i komercijalni do bola, na nivou Ibice. Ako tamo ideš ne letovanje, onda si još beznadežniji slučaj, nego što sam mislio.
    (Dragan, 26. jun 2020 21:29)

    # Link komentara

  16. @SejiOju: Eh što volim ove što vole da komenatrišu pravopis. Eto, kad ne ostane ništa drugo u životu, makar to da vam podigne ego i da osećaj važnosti. A istorija - to očigledno nije tvoja tema.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 19:53)

    # Link komentara

  17. @SejiOju: Čoveče nemaš pojma o istoriji. Zar stvarno misliš da je sudbina ijednog svetakog rata odlučena na Balkanu? Zar stvarno misliš da je Solunski Front odlučio pobednika u prvom svetakom ratu? Auuuuu ali je vama ispran mozak ljudi, pa ovo je neverovatno.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 15:40)


    Prvo nauci da citas srpski (ako vec pises na srpskom), pa tek onda mozes da budes kvalifikovan da odgovoris na komentar na srpskom.

    Gde sam tacno pomenuo da je bilo koji svetski rat odlucen na Balkanu? Navedi tacno mesto ili kontekst.
    Nego dodjes, ne znas ni sta si procitao, umislis nesto u mozgu i ispalis komentar koji veze s vezom nema.

    Jos nekom objasnjavas o ispranom mozgu.
    (SeijoOju, 26. jun 2020 19:42)

    # Link komentara

  18. @Kimi: Odi do Engleske i vidi koliko ima istocnoevropljana na menadžerskim pozicijama i dobrim poslovima u ENGLESKIM kompanijama. Pa onda odi do Nemačke, Rusije, Austrije, Švedske, i vidi sam koliko ih dozvoljava da im stranac bude šef. Engleska je najmanje rasistička država Evrope. Tačka. Šta su radili u prošlosti, nije merilo danas, izmedju ostalog zato i nisu toliki rasisti kao ostatak evrope (pogotovo istocne) jer su prosli kroz neke stvari. Engleska je takodje poptuno energetski nezavisna zemlja, te stoga može otvoreno da priča o nekim malignim državama. Tako mogu i da kažu svašta u lice Nemačkoj, odu iz EU ako hoće, odmahnu rukom kad Makron lupa gluposti. A pogotovo da ruse svakodnevno postavljaju na svoje mesto, jer to kod njih me prolazi. Ruska elita je to videla, snagu države, pa većina njih gleda što pre da pokupuje stanove po Londonu. Nema odande političkih izručenja Rusiji po željama ruskih političara.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 18:53)

    # Link komentara

  19. @logan: Nigde u životu nisam imao bolju zdravstvenu zaštitu od ove u Kaliforniji. Od Srbije, Nemačke, Kanade, UK. To što neko u USA je idiot koji neće da kupi osiguranje od 200 USD mesečno (otprilike kao 2000-3000 RSD za gradjane Srbije), pa posle ima problem, to je njegov problem. Zapamtite, ameri su razmaženi u odnosu na evropljane u smislu zahteva. Kada amer kuka za nešto, u Srbiji se ne bi ni obazirali na istu stvar. Tako da to što vidite na russia tuday i sputnjik vestima i nije baš tako. Većina ambulanti ovde više liči na lobi hotela u istocnoj evropi, a ne na ambulantu. Svaki pregled 20 USD, ne treba mi cak ni uput od opsteg lekara. Kako zivi neko ko je dosao da bude moler u USA, ne interesuje me, sto je pa dolazio ovde, nek molerise u Deutschland-u ako mu je bolje. Toliko, a vi nastavite da citate sputnjik.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 18:44)

    # Link komentara

  20. Pa da nisu postovali mere bilo bi ih 200 hiljada a ne 2...
    (Mister Vo, 26. jun 2020 17:42)

    # Link komentara

  21. Izvinjavam se zbog neinformisanosti u vezi meca. Mislio sam da su igrane u isto vreme.
    Liverpul je igrao dan ranije.
    Ali bi se isto desilo da je bilo u istom danu.
    (nike, 26. jun 2020 17:14)

    # Link komentara

  22. @Bre!: Taj Novak je izolaciju proveo u vili u Marbelji, u Španiji gde je stotine ljudi umiralo na dan. Ako je iko trebalo da zna i da vidi šta može da se desi sa zezanjem oko ovoga, onda su to Djokovici. Ali ne, nego zarad sebične samopopularizacije i zbog neozbiljnosti vlasti u Srbiji, rešili se da se malo poigraju. Svaki Djoković će imati pristup svakom moguć respiratoru ili ne znam kakvom čudesnom lelu i čudesnoj bolnici u svetu. Da li to važi i za ostale gradjane Srbije?
    (Los Angeles, 26. jun 2020 15:58)

    To ne vazi ni za vecinu gradjana SAD, a ne u Srbiji.
    (logan, 26. jun 2020 17:13)

    # Link komentara

  23. Nema gorih i podmuklijih od Engleza,imalo obaveštenom i istoriski potkovanom je jasno. Oni su svo zlo ovoga sveta bili i ostali. Ponavljam nema podmuklijih od njih, a to smo mi osetili nebrojano puta nasvojoj koži.
    (Kimi, 26. jun 2020 16:55)

    # Link komentara

  24. Nema gorih i podmuklijih od Engleza,imalo obaveštenom i istoriski potkovanom je jasno. Oni su svo zlo ovoga sveta bili i ostali. Ponavljam nema podmuklijih od njih, a to smo mi osetili nebrojano puta nasvojoj koži.
    (Kimi, 26. jun 2020 16:54)

    # Link komentara

  25. @Bre!: Taj Novak je izolaciju proveo u vili u Marbelji, u Španiji gde je stotine ljudi umiralo na dan. Ako je iko trebalo da zna i da vidi šta može da se desi sa zezanjem oko ovoga, onda su to Djokovici. Ali ne, nego zarad sebične samopopularizacije i zbog neozbiljnosti vlasti u Srbiji, rešili se da se malo poigraju. Svaki Djoković će imati pristup svakom moguć respiratoru ili ne znam kakvom čudesnom lelu i čudesnoj bolnici u svetu. Da li to važi i za ostale gradjane Srbije?
    (Los Angeles, 26. jun 2020 15:58)

    # Link komentara

  26. @SejiOju: Čoveče nemaš pojma o istoriji. Zar stvarno misliš da je sudbina ijednog svetakog rata odlučena na Balkanu? Zar stvarno misliš da je Solunski Front odlučio pobednika u prvom svetakom ratu? Auuuuu ali je vama ispran mozak ljudi, pa ovo je neverovatno.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 15:40)

    # Link komentara

  27. "zbog Engleza smo ratovali sa Nemcima 1941, verovao ili ne."
    (27.3.1941., 26. jun 2020 14:31)

    Englezi nisu imali nikakav uticaj na NOB 1941, verovali ili ne.
    (Lumpenproleter, 26. jun 2020 15:27)

    # Link komentara

  28. Pa skauzeri i ne smatraju sebe Englezima, Englezi ih vole isto koliko i Novaka.
    (Yosser Hughes, 26. jun 2020 15:22)

    # Link komentara

  29. Da, tipično britanski zaista. Evo danima se ne stišavaju u hajci na Noleta a u Liverpulu se slavi dugo čekana titula Premijer lige pred "dve hiljade" ljudi na ulicama, a tih "dve hiljade" su zapravo NAJMANJEPEDESET PA I VIŠE HILJADA I SVI NE DRŽE "SOCIJALNU DISTANCU", GRLE SE I LJUBE!!!! Šta je to gospodo Britanci a???? Ovim činom sve kritike u vezi Noleta jednostavno PADAJU U VODU i svi iole realni ljudi na ovoijn planeti to jasno vide! Zato, kada Britanci optuže nekog za nešto što i sami konzumiraju to izgleda kao da neki Esesovac optužuje nekog za Antisemitizam. :-)
    (Oposum, divna životinjica, 26. jun 2020 14:53)

    # Link komentara

  30. Доказани непријатељ број један Српског народа и Србије. Не постоје већи злочинци од њих.
    (Црна стрела, 26. jun 2020 11:37)

    Nemci.
    (Majkl Džondar, 26. jun 2020 11:51)

    zbog Engleza smo ratovali sa Nemcima 1941, verovao ili ne.
    (27.3.1941., 26. jun 2020 14:31)

    # Link komentara

  31. Ups... Stativa!
    (neznani junak, 26. jun 2020 13:59)

    # Link komentara

  32. FA ima celu masineriju koja se bavi marketingom i to su i radili sada i Novak je obican pocetnik za njih sto se toga tice. Znaci, svesno su je prizivali i isto je sa Adria turom.
    (Bre!, 26. jun 2020 12:52

    Uopste nije isto ali nek ti bude. Organizator snosi odgovornsot za sve sto se desava na nekom dogadjaju i tu je imenom i prezimenom odgovoran dok ovde mozemo da govorimo o odgovornosti nadleznih organa kao organa. Na kraju, time sto nisu dozvolili publiku na stadionu uradili su sta je do njih da izbegnu masovna okupljanja. Mi smo dozvolili publiku i time uvecali sanse za sirenje zaraze. Ali zaslepljenim ljudima se ne moze nista objasniti. Novak je odgovoran za svoje postupke i sta god Britanci radili njega ne abolira od gresaka koje je napravio.
    (analiticar_amater, 26. jun 2020 13:58)

    # Link komentara

  33. Ups...
    (neznani junak, 26. jun 2020 13:13)

    # Link komentara

  34. @Milos

    Niko Miloše te generale nije pustio niz vodu i svaki pravi Srbin zna i znaće istinu o njima. A kao i svi heroji oni su podneli i tu poslednju žrtvu zbog spasa svoga naroda. A Nole je naš i najbolji u svom poslu na celom svetu. I to treba da se poštuje i ceni, a ne se pridružiti ogavnim englezima i nemcima u pljuvanje najboljeg na svetu zbog njihove zavisti jer možeš misliti, jedan Balkanac, Srbin ili kako ga onaj pre neki dan nazva Sloven koji ima mračni deo duše, je bolji od njih u njihovom aristokratskom svetu.
     (Drakon, 26. jun 2020 13:08)

    # Link komentara

  35. Verovatno je Novak kriv. Ne mogu to biti "fini" i disciplinovani ljudi iz Engleske. Ima li nešto Marej da kaže na ovo? Možda one njihove novine i novinari? Nego Srbi su krivi verovatno na čelu sa Novakom.
     (Smeh, 26. jun 2020 13:05)

    # Link komentara

  36. Kako je to isto? Ovde narod izasao na ulice, a kod nas se antivakcinas sa ogromnim uticajem u svetu busao u grudi kako je u Srbiji sve pod kontrolom, napičio US open sto hoće da uvedu predostrožnosti koje on nije hteo da uvede u BG, i zatim provodio noći na žurkama. Kako se završilo, videli smo. A kako će biti kod engleza, videćete i sami - ne sekirajte se, izazvaće i ovo lavinu osuda. Nisu oni srborusi da hvale svoje čak i kad prave gluposti, sloboda govora i mišljenja je tamo na daleko, daleko višem nivou.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 08:35)

    Posto tebi i takvima kao tebi treba da se crta evo da tio kazem kako je isto:
    Ovakvi sportski dogadjaji uobicajeno privlace veliku publiku i za to ne treba da budes veliki naucnik da shvatis. Koliko je Novak znao koliko ce publike doci na takmicenja toliko su i celnici iz FA znali cak i vise da ce u Liverpulu da izadje masa naroda bez kontrole povodom utakmice. FA ima celu masineriju koja se bavi marketingom i to su i radili sada i Novak je obican pocetnik za njih sto se toga tice. Znaci, svesno su je prizivali i isto je sa Adria turom.
    (Bre!, 26. jun 2020 12:52)

    # Link komentara

  37. Hipokrizija
     (Neplivač, 26. jun 2020 12:42)

    # Link komentara

  38. Njih treba bojkotovati a ne za svaku zaku uzimamo njihovu reč, znači i mi smo prumitivni sve nam tuđe slatko!!!
    (momo brko, 26. jun 2020 12:32)

    # Link komentara

  39. Pogledati slike sa plaža u Bournemouthu kako to ovih dana radi engleski hohštapleraj.
     (Zeleni Zub, 26. jun 2020 12:31)

    # Link komentara

  40. Oni koji ocekuju da politika jedne zemlje treba da se vodi na stetu te zemlje su pobrkali lonchice. Jeste, to je u Srbiji manje-vise pravilo, a ostale zemlje vode politiku (i ratove) zato sto misle da im je to u interesu. E sad, ako neko ocekuje da ce ovakvo ponasanje drzava, praktikovano hiljadama godina da se promeni, taj se vara. Oh, da, verovali ili ne, politiku sile smo vodili i mi kad smo mogli... Istorija kaze da je Srbija bila poptilicno velika pre mnogo vekova, i ono sto je sigurno je da nije bila tolika jer je bila vodjena spasavanjem osvojenih teritorija. Bice ipak da je ideja vodilja bila iskoriscavanje ljudskih i prirodnih resursa tih teritorija. To rade SVI kad im se ukaze prilika. To sto Britanci sebe dovode u situaciju da iskoriste tudje slabosti cesce nego druge nacije je vise pitanje njihove kolektivne inteligencije, nego bilo cega drugog. Mada im se uticaj ubrzano smanjuje u savremenom svetu, iz mnogo razloga.
    Problem sa nasim ljudima je da izjedanavaju akcije politicara sa drugim sferama zivota. Dakle, to sto jedna drzava drzava iskoriscava druge, je ono sto bi svaka drzava volela da uradi (kad bi mogla), ne zato sto je zla, vec zbog interesa.
    Kritikovanje Adria Tour-a, Kao i navijaca Liverpula ce da bude na istom nivou u UK, ako vec nije, jer su tu reperi isti-moral, zdrav razum i etika. To sto politicari te iste zemlje (kao i ostalih) rade nemoralne i neetichke stvari ne uskracuje pravo ljudima te zemlje da kritikuju stvari van politicke scene.
    (Suk, 26. jun 2020 12:31)

    # Link komentara

  41. To Što Britanci osuđuju Novaka i Srbiju je normalna pojva.Šta oni u ovom treneutku imaju da bi okupili par hiljada ljudi. Imaju pevače, nadopingovane individualne sportiste i fudbal, koji da nema stranaca, ne bi nigde bio. I to je sve što imaju. A mi imamo sve i pored Španaca smo najtalentovanija sportska nacija u svetu. O drugim oblastima ne bih.
    (vidim sve, 26. jun 2020 12:08)

    # Link komentara

  42. Navijaci sami izasli na ulice da proslave i covek imenom i prezimenom organizuje turnir. Srbinu je to isto jer ne daj boze da Srbin kaze nesto protiv velikog udaraca loptica. Olako ste pustili generale niz vodu, konih da nije bilo jednog zivog Srbina sada ne bi bilo s one strane Drine, ali zato nemoj neko da je nesto rekao protiv udaraca loptica.
    (Milos, 26. jun 2020 11:59)

    # Link komentara

  43. Доказани непријатељ број један Српског народа и Србије. Не постоје већи злочинци од њих.
    (Црна стрела, 26. jun 2020 11:37)

    Nemci.
     (Majkl Džondar, 26. jun 2020 11:51)

    # Link komentara

  44. Доказани непријатељ број један Српског народа и Србије. Не постоје већи злочинци од њих.
     (Црна стрела, 26. jun 2020 11:37)

    # Link komentara

  45. @Milan_PT
    Bravo, jako si ironican, duhovit i nadasve moderan, volis Nola.
    Nadji jedan snimak u kojem bilo kod od igraca, strucnog staba ili funkcionera Liverpula slavi u masi, skida kosulje po klubovima, ili se valja po podu?
    Jirgen Klop JASNO I GLASNO navijacima porucuje da ne izlaze na ulice!
    ...
    Djokovic pozvao ljude, smejao se virusu, podrugljivo ponizavao one koji su ukazivali na opasnost, prodao 4 000 ulaznica jer mu je uvek malo para, nije obezbedio uslove za odrzavanje distance niti je obezbedio higijenska sredstva i na kraju podvio rep, pobegao i okrivio druge za sve.
    (opa)

    Kad si Ti najzad primetio da sam duhovit, onda sam stvarno uspeo u životu.
    1) Tebi je problem što je neko skinuo majicu u klubu zatvorenog tipa tokom veselja, a hiljade ljudi na ulici kad to urade nije problem? Kažeš da Ti pokažem nekog fudbalera Liverpula koji se nepristojno ponašao? E, pa, prijatelju, pre 3 dana Nabu Keita je optužen za pokušaj silovanja tokom divlje žurke u njegovoj kući.
    2) Novak se nije smejao virusu, samo je rekao da je ovde drugačija situacija u odnosu na SAD, jer se pitanje odnosilo zašto neće da ide u SAD.
    3) Klop nije pozvao ljude na žurku, jer je Džerard bio brži.
    4) Nije prodato 4000 ulaznica, već maksimum 2000.
    5) Na ulazu u Beogradu su SVI dobili higijenska sredstva, za Zadar ne znam.
    6) Novak nije pobegao, već se vratio kući, kao i svi drugi. Priznao je grešku i nikog nije optužio.

    Ovo je istina, a ne želje i fantazije.
    (Milan_PT, 26. jun 2020 11:35)

    # Link komentara

  46. Na ovom vebsajtu, a i u mnogim komentarima, se stvara slika kao da Britanci ne rade nista drugo nego su samo opsednuti napadanjem Novaka. Ja zivim u UK, i nemam predstavu o cemu to pricate. Jeste, ima vesti o Adria Tour-u, ima kritika ali i potpuno nepristrasnih komentara, ali ni priblizno toliko da dominiraju sportskim ili cak samo teniskim vestima. Vesti sa Adria Tour-a nisu nista specijalno ovde, tema se tretira kao i mnoge druge u ovoj zemlji (jeste, novinari uglavnom kritikuju, radije nego da kuju nekoga u zvezde) I nemojte se zavaravati da nece biti i da nema kritika na racun tih 2000 navijaca Liverpula. Ono sto dominira vestima od juce je ogroman broj kupaca koji je zakrchio plaze, usled vruceg talasa, i brdo kritika za nepridrzavanje pravila distanciranja i generalno lose ponasanje po pitanju higijene. Toliko da Vlada razmislja da zatvori plaze. Verujte mi, kad bi se nacin kako se tretiraju stvari i ljudi u UK primenjivali barem upola efikasno u Srbiji, Srbija bi procvetala. Ja volim i Srbiju i UK, ali pricati kako je UK nekakav izvor zla, i nasih problema, je mastanje... Prosecnom Britancu i UK novinaru Srbija i dogadjaji u njoj nisu nista bitniji od mnogih drugih tema. To sto kod nas ne postoji svest da je kritika sastavni deo britanskom sistema (koji doprinosi da zemlja funkcionise mnogo bolje nego Srbija) i cim nas dokaci mislimo da je u pitanju specijalni negatini tretman, to nije problem Britanaca nego nas samih.
    (Putnik, 26. jun 2020 11:30)

    # Link komentara

  47. mnogi govore da su britanci bez morala - slažem se! a šta smo onda mi? na derbiju preko 20.000 gledalaca na stadionu i NIKEM NIŠ' (nikom
    ništa). nole organizuje turnire sa gledaocima i opet nikem niš. a to vam ne liči na licemerstvo? pa sigurno da ne, jer mi smo Bogom dani, zato nam i cvetaju ruže. prst na čelo, braćo!
    (jegermajstor, 26. jun 2020 10:04)

    Decko, pobrkao si babe i zabe. Jeste tacno sto si naveo, medjutim mi nikom nismo drzali pridike niti kritikovali niti smo koga prozivali....sami pali, sami se ubili.....a doticna "gospoda" svakom zna drzati predavanje
     (Kun'-fu Panda, 26. jun 2020 11:25)

    # Link komentara

  48. koliko neznalica za ne verovati ;činjenice : sve ratove na bliskom istoku od 18 veka do danas zakuvali englezi , plus amerika , indija , južna amerika , afrika.Veliki Gandi je rekao :" ako se na dnu okeana posvađaju ili pobiju dve ribe, budite sigurni da se negde u blizini nalazi - englez".
     (IQ, 26. jun 2020 11:20)

    # Link komentara

  49. @nike: ko kaže da su organizatori meča? Odakle ti to?
    (Myrthos, 26. jun 2020 11:19)

    # Link komentara

  50. Da li su na pogresnon strani puta bili i pre 106 godina, kada su tvoje nesposobne pretke spasli od istrbljenja? Kada je ogroman broj Engleza ginuo, dok su Srbi bezali i suncali se po Krfu?
    Da nisu Englezi sto jesu, ti, Djokovic, Srbija i Srbi danas ne bi ni postojali.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (opa, 26. jun 2020 10:39)


    Cije su pretke branili od istrebljenja???
    Pola engleske flote, sa sve pojacanjima iz kolonija nije moglo saku Turaka sa plaze da otera ceo rat...u proboju Solunskog fronta ih je ucestvovalo tacno 0.
    Dok je Ataturk istrebljivao 1 000 000 jermenskih zena i dece - prvi su bili da mu pruze podrsku.

    Sto se Albanije tice - oni su je i napravili da se Srbija, Grcka, Crna Gora i Italija slucajno ne bi ispruzile po osvojenoj teritoriji.

    Sacuvaj me Boze engleske odbrane!!
    (SeijoOju, 26. jun 2020 11:16)

    # Link komentara

  51. Engleski licemeri i bagra!
     (vlado, 26. jun 2020 11:15)

    # Link komentara

  52. Ako stvarno ne vidite razliku izmedju ova dva slučaja, onda ne kontam...
    (rd7, 26. jun 2020 11:15)

    # Link komentara

  53. Tipično licemjerstvo i već vidjeni neprijateljski stav prema Srbima i naravno Djokoviću. Prisjetimo se samo kako prije početka svakog Wimbledon-a britanski novinari neosnovano optuže Djokovića za neke nepravilnosti! Sada je Covid-19 i mjere. Znači kritike dolaze iz zemlje No. 1 u svijetu po zarazama i broju smrtnih slučajeva zbog nepoštovanja mjera!
    (Myrthos, 26. jun 2020 11:08)

    # Link komentara

  54. Da li ono bese UK onomad nudila drzavljanstvo Djokovicima?
    Pa ovi ne htedose.
    Uspomene bole...
     (Desa, 26. jun 2020 11:03)

    # Link komentara

  55. Koliko ljudi se razboleo na turnirima gde je bio Đoković? Koliko ljudi je prisustvovalo i koliko se razbolelo? Da li se od Korone umire ako si mlad i zdrav? Pa u SAD se okupljaju u 120 gradova, pa ne vidim da je doslo do eksplozije novo zaraženih. Koliko ima bolesti u svetu na koje niko ne reaguje, a ako umre jedan čovek koji ima i Koronu, a pri tome i 80 godina onda je odmah katastrofa. Kao što smo i sami videli niti je toliko zarazna niti je toliko smrtna. Ne kažem da ne postoji, ali polako se delimo na vernike i nevernike i na kraju ćemo da se pobijemo zbog toga.
    (ATG, 26. jun 2020 11:02)

    # Link komentara

  56. Jos jedan dokaz koliko je svet licemeran.
     (Istina, 26. jun 2020 11:00)

    # Link komentara

  57. @nike

    Kakvi organizatori meča??? Liverpul juče nije ni igrao, nego su se navijači skupili posle pobede Čelzija nad Mančester Sitijem i to je igrano u Londonu. Dakle nikakve utakmice, pa samim tim ni organizatora nije bilo u Liverpulu.
     (dex, 26. jun 2020 10:58)

    # Link komentara

  58. Лицемерје
     (Семенкари, 26. jun 2020 10:55)

    # Link komentara

  59. Mogu samo da vam kazem da ako je stvarno izaslo 2000 ljudi verujte da su englezi bili maksimalno odgovorni i normalni jer bi u normalnim okolnostima izaslo 200.000 da proslavi prvu titulu od 1990.
    (objavite komentar u ime starih dana b92, 26. jun 2020 10:54)

    # Link komentara

  60. @Los Angeles: A ti "superiorni" što letuješ na Havajima, šta uopšte tražiš ovde i komentarišeš svaki drugi komentar, a ne tekst. Idi se druži sa svojim zapadnim drugarima, jer smo ti mi očigledno ispod nivoa. Najviše "volim" vas što pljujete po Srbiji, zaklinjete se da više nogom nećete kročiti ovde, odreći se srpskog državljanstva... A kad zagusti tamo, onda mi smo državljani Srbije, mi imamo pravo povratka u matičnu zemlju, obaveza srpskih vlasti je da po nas pošalju avion (naravno besplatno). Pa nije besplatno, to plaćam ja, srpski poreski obveznik, plaćam vaše troškove, stranih poreskih obveznika.
     (Vojno Neutralan, 26. jun 2020 10:52)

    # Link komentara

  61. To je to licemjerstvo bez granica.
     (Sinki, 26. jun 2020 10:48)

    # Link komentara

  62. @Berajber
    Da li su na pogresnon strani puta bili i pre 106 godina, kada su tvoje nesposobne pretke spasli od istrbljenja? Kada je ogroman broj Engleza ginuo, dok su Srbi bezali i suncali se po Krfu?
    Da nisu Englezi sto jesu, ti, Djokovic, Srbija i Srbi danas ne bi ni postojali.
     (opa, 26. jun 2020 10:39)

    # Link komentara

  63. A u Becu 50k na BLM demonstracijama.... Nikoga ne osudjuju.... Hmmm?!?
     (winter is coming, 26. jun 2020 10:39)

    # Link komentara

  64. Ko je organizator ovoga? Klop? Marej?
    Ovo je spontano okupljanje navijaca. Djokovic je namerno i svesno organizovao okupljanje bez postovanja mera. Razlika je ogromna.
    Srbi...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (opa, 26. jun 2020 09:38)

    Ђоковић никога није терао да дође на турнир.
    (Марко, 26. jun 2020 10:39)

    # Link komentara

  65. @Milan_PT
    Bravo, jako si ironican, duhovit i nadasve moderan, volis Nola.
    Nadji jedan snimak u kojem bilo kod od igraca, strucnog staba ili funkcionera Liverpula slavi u masi, skida kosulje po klubovima, ili se valja po podu?
    Jirgen Klop JASNO I GLASNO navijacima porucuje da ne izlaze na ulice!
    I to je razlika izmedju njega i Djokovica!
    Djokovic pozvao ljude, smejao se virusu, podrugljivo ponizavao one koji su ukazivali na opasnost, prodao 4 000 ulaznica jer mu je uvek malo para, nije obezbedio uslove za odrzavanje distance niti je obezbedio higijenska sredstva i na kraju podvio rep, pobegao i okrivio druge za sve.
     (opa, 26. jun 2020 10:37)

    # Link komentara

  66. OGROMNA RAZLIKA! Klub je apelovao na navijače da ne slave po ulicama, isto je rekao i Klop!

    A naša "država", dozvoljava, da ne kažem forsisra, derbi sa 16.000+ navijača, a pozitivni dečko Nolo organizjue turnir.
    (TecHiFi, 26. jun 2020 10:35)

    # Link komentara

  67. Ljudi, kapije stadiona su zatvorene i to ona spoljna ograda oko stadiona. Ljudi su se okupili ispred kapija ne ispred stadiona. Znaci nije organizovano. Vidite da im nije ni jedna od kapija otvorena da udju na plato ispred stadiona.
     (Zabjelcanin, 26. jun 2020 10:32)

    # Link komentara

  68. Ovi se spontano skupili?

    Pa neko je organizovao utakmicu zar ne, kao sto je ovaj organizovao teniski mec. Svi su spontano i svojevoljno dosli i na jedno i na drugo. Niko ih nije terao zato sto je organizovao, mogli su da budu drustveno odgovorni i da ostanu kuci.

    Organizatori meca su znali da ako osvoje da ce se navijaci skupiti da slave, pa je obaveza organizatora meca da takvu eventualnu pojavu sprece, kako ne bi sirili zarazu i ugrozavali zivote drugih. Nema razlike. Odgovorni su za ovo okupljanje i organizatori i vlast u VB.
    Neodgovorno ponasanje i organizatora i navijaca a i drzave koja to dozvoljava.
    (nike, 26. jun 2020 10:29)

    # Link komentara

  69. Englezi...hahahaha...Istorija ih poslala Bogu iza nogu i tu svoju frustraciju iskaljuju kroz vekove na crncima Kinezima Slavenima a posebno na Rusima i Srbima.
    Sta ces kad su ruzni bledi i nebitni.
    Pogledajte samo njihove plaze i sve ce biti jasno.Problem je sto oni drze kompletan medijski svet pod svojim sapama.
    Dace Bog da ih unuci budu trazili ko mi Atlantidu
     (Mirko Kojotovski, 26. jun 2020 10:19)

    # Link komentara

  70. Jel pričamo o derbiju zvezde i partizana ili o višednevnom teniskom turniru turneji bez ikakvih mera zaštite? Ili možda o izbornim jedinicama smeštenim u Kovid ambulante?
    (Srba, 26. jun 2020 10:16)

    # Link komentara

  71. Da ispravim novinare: Nisu "mnogi" prekrsili mere, nego su SVI prekrsili mere.
    Ne zelim da pravdam Djokovice upiruci prstom u engleze, svestan rizika virusa, smatram da je u osnovi neodgovorno da se organizuju bilo kakve mase dok nadlezne vlasti u jednom momentu ne odobre vakcine, odnosno organizuju vakcinacije.
    (Kosmopolita, 26. jun 2020 10:10)

    # Link komentara

  72. (Los Angeles, 26. jun 2020 09:36)

    Koje komplekse imaju Srbi u odnosu na Nemce, Engleze i ostale? Gospodine LA ne daj Bože da smo šug... kao oni, škrti i zli! Države u kojima žive kišovite, hladne, narod asocijalan i sta sve ne? Da li smo zbog toga ljubomorni. Imamo nalepše žene na svetu za razliku od njihovih gabora. Dalje Srbi nisu istocno-evropski narod vec južni Sloveni, mi smo jug Evrope, ako cemo bas da budemo precizni. I da dodam bio sam vise puta u drzavama kod pomenutih, i mogu ti samo reci da Srbe jako jako mrze ali nas postuju vise od svih Slovenskih naroda i to sam imao vise puta priliku cuti i videti. Mrze nas jer ne prihvatamo njihovo nametanja bilo cega i to ce ostati tako dok smo zivi. Ajde uzdravlje...
    (himna ljubavi, 26. jun 2020 10:09)

    # Link komentara

  73. Engelski navijači pale baklje!? To je bilo nezamislivo jer su oni nekada samo grla i dlanove a Italijani pirotehnika. Očigledno svet ide ka svome kraju....Jedino tako ova bakljada ima smisla!
    (Storno, 26. jun 2020 10:08)

    # Link komentara

  74. Za razliku od engleskog finala u fudbalu...Djokovicev turnir ima humanitarno politicke komponente.
    (veljko, 26. jun 2020 10:07)

    # Link komentara

  75. Ko je organizator ovoga? Klop? Marej?
    Ovo je spontano okupljanje navijaca. Djokovic je namerno i svesno organizovao okupljanje bez postovanja mera. Razlika je ogromna.
    Srbi...
    (opa, 26. jun 2020 09:38)

    Oni su svi ovde nesvesno dosli, jadni britanci m, a i vi zajedno sa njima, da vi kohi otvarate kisobrane cim na zapadu padne kise!!!!!!!
    A druga stvar, decace je to sto je ukinuto vanredni stanje i sto je dozvoljeno da se turnir odrzi, ok.
     (flex, 26. jun 2020 10:06)

    # Link komentara

  76. mnogi govore da su britanci bez morala - slažem se! a šta smo onda mi? na derbiju preko 20.000 gledalaca na stadionu i NIKEM NIŠ' (nikom
    ništa). nole organizuje turnire sa gledaocima i opet nikem niš. a to vam ne liči na licemerstvo? pa sigurno da ne, jer mi smo Bogom dani, zato nam i cvetaju ruže. prst na čelo, braćo!
     (jegermajstor, 26. jun 2020 10:04)

    # Link komentara

  77. Ko je organizator ovoga? Klop? Marej?
    Ovo je spontano okupljanje navijaca. Djokovic je namerno i svesno organizovao okupljanje bez postovanja mera. Razlika je ogromna.
    Srbi...
    (opa, 26. jun 2020 09:38)

    Da, slucajno su se nasli u double decker autobusu i slucajno vozili kroz grad. Bas spontano.
     (Dr Micko, 26. jun 2020 10:03)

    # Link komentara

  78. Sta reci osim Englezi.Zlo ovog sveta..
    (Milan, 26. jun 2020 10:02)

    # Link komentara

  79. Jedno senlucenje je organizovala drzava (ako je to Nole zelio, neka, opet je drzava odgovorna, bilo Srbija ili Hrvatska da se to odrzi pod ok okolnostima), a drugo je spontano okupljanje Liverpulovh fanatika kojima bi i atomski rat bio premali razlog da ne slave 30 godina cekanu titulu. Trebaju li nekom naocare?
    (dioptrija, 26. jun 2020 09:43)

    Alo bre, o čemu ti pričaš! Ti isti Englezi razapinju na krst Novaka, za nešto za šta nije kriv, ako nizbog čega drugog, a ono zato što je Hrvatska država bila pokrovitelj turnira i dala dozvolu za isti, a sami pri tome tolerišu skup 200000 ljudi, i celonoćne bahate orgije alkohola i droge, razularene mase na ulicama, i po klubovima i pabovima! :(((
     (Smuleco, 26. jun 2020 09:58)

    # Link komentara

  80. Ovo su Djokovici organizovali
     (dejan, 26. jun 2020 09:58)

    # Link komentara

  81. Poredite spontano okupljanje navijača i planiran, organizovan turnir?! Uostalom, bilo je za očekivati negativne reakcije iz sveta. Što im se išlo na ruku?!?
    (Dejan, 26. jun 2020 09:56)

    # Link komentara

  82. Neko reče spontano. Da, sasvim je bilo neočekivano da Liverpul postane prvak. Nikom nije jasno otkud oni sinoć na prvom mestu Premijer Lige, kad nikad nisu bili lider na tabeli. A ni Stiven Džerard ih nije pozvao da se okupe na žurci. U engleskim novinama nije se jutros pojavio naslov: "‘Let the party begin’: Steven Gerrard sends message to Liverpool after Premier League title victory". Takođe svi su nosili maske i držali odstojanje. Niko nije skinuo znojavu majicu. To što neko vidi drugačije na brojnim YouTube snimcima, to je dokaz da "uzaludno brani Novaka i samo ga ukopava". Uostalom, poznato je da je veliki broj navijača Livepula bio u Beogradu na Adrija turu, gde je poseta bila oko 1500 po sesiji (dve dnevno), na teniskom igralištu koje je upravo zbog preporučenih mera rastojanja od 1 metra na sportskim događajima na otvorenom, pomoću montažnih tribina uvećalo svoj kapacitet na 4000, dok je maksimalni broj karata u prodaji bio 2000 po sesiji. Elem, ti navijači Liverpula koji su u dotad nezaraženu Englesku doneli koronu iz Beograda, nisu krivi za buduću eksploziju korone u toj zemlji (a već pucaju po šavovima), već Novak Đoković, koji je insistirao da zagrli svakog navijača Liverpula...
    (Milan_PT, 26. jun 2020 09:52)

    # Link komentara

  83. Stari licemeri
     (Markan, 26. jun 2020 09:52)

    # Link komentara

  84. Jedno senlucenje je organizovala drzava (ako je to Nole zelio, neka, opet je drzava odgovorna, bilo Srbija ili Hrvatska da se to odrzi pod ok okolnostima), a drugo je spontano okupljanje Liverpulovh fanatika kojima bi i atomski rat bio premali razlog da ne slave 30 godina cekanu titulu. Trebaju li nekom naocare?
    (dioptrija, 26. jun 2020 09:43)

    # Link komentara

  85. @Ante: UK koristi metrički sistem godinama, ponešto od starog IP sistema je ostalo kao paralelne mere. USA koristi uglavnom IP sistem (inče, milje i sl) kao zaostavštinu iz kolonijalnog doba.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 09:43)

    # Link komentara

  86. @Dragan Djurich: Nastavi da sanjaš, haha. Tamo gde si ti može svako, od moldavca, kineza do rusa i turčina, ovde ne može baš svako ni da dodje, a kamoli da izgradi super život. Ja odoh na Hawaii-e u Augustu, srećno ti letovanje u Paraliji ili Buljaricama, ake te i tamo puste.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 09:40)

    # Link komentara

  87. Ko je organizator ovoga? Klop? Marej?
    Ovo je spontano okupljanje navijaca. Djokovic je namerno i svesno organizovao okupljanje bez postovanja mera. Razlika je ogromna.
    Srbi...
     (opa, 26. jun 2020 09:38)

    # Link komentara

  88. Шта очекивати од наших традиционалних...непријатеља....
     (mlekadžija, 26. jun 2020 09:38)

    # Link komentara

  89. Ljudi nemojte da nasedate na njihove provokacije na Novaka. Oni imaju jasan cilj zašto to rade. Pored svega toga, oni ispadaju neki dobri ljudi, sveci a mi ispadamo loši. Žele da sami o sebi imamo loše mišljenje, što u dobroj meri i uspevaju, nažalost. Nigde se ne pridržavaju mera. U Sloveniji lično se u to uveravam svaki dan, jedina razlika je što ljudi po prirodi nisu prisni jedni sa drugim, ne druže se, pa je to jedini razlog zbog čega se u Slo recimo manje širi zaraza. U zatvorenom prostoru, ljudi se unose jedni u druge, distanca se ne poštuje, maske se ne nose, dezinfekciju za ruke odavno su već prestali da koriste. Kažem, samo se ne druže kao i mi. I pored toga, broj obolelih je svuda u porastu. Vratimo se na Novaka, da nije ovo, napadali bi ga zbog nečeg drugog.
     (Majkl Džondar, 26. jun 2020 09:37)

    # Link komentara

  90. @ Himna ljubavi: Ma hajde molim te. Osetljivi su na Novaka zato što svaki zapadni čovek srednje klase ima prikriveni kompleks superiornosti nad svim istočnoevropljanima, a da mnogi nisu ni svesni toga. Kao i vi što gledate tadžikistance i pakistance na jedan odredjeni snishodljiv način. Nemojte da ste naivni da smatrate da su srbi na “vrhu lanca ishrane”? Ili možda jeste toliko naduveni? Sve to ni malo ne umanjuje glupost koju je Novak napravio, bukvalno im je dao za pravo. Ali - koga briga? Vas očigledno briga i toliko se upinjete da opravdate neopravdivo, upravo iz istog razloga - kompleksa inferiornosti istočnoevropskih nacija u odnosu na najrazvijenije nacije sveta.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 09:36)

    # Link komentara

  91. Ahahahaha.. vazda bili licemeri
    (Tex, 26. jun 2020 09:35)

    # Link komentara

  92. Licemeri. Oni jedva cekaju da prozivaju bilo koji narod jer je od njih poteklo svo zlo sto je snaslo civilizaciju. Od kolonijalizma, robovlasnistva i rasizma do svakakvih drugih nacina narusavanja ljuckih prava i zlocina prema covecanstvu.
    (ko-ometator, 26. jun 2020 09:30)

    # Link komentara

  93. britanska vlada a ne britanski narod...
    (gerrard, 26. jun 2020 09:30)

    # Link komentara

  94. Razlika je u tome sto je ovo van stadiona, spontano, a kod nas je bilo organizovano! Ako sami ne shvatamo razliku, dzaba pisu Britanci, Nemci, Spanci, Amerikanci itd.
    (Nemanja, 26. jun 2020 08:33)

    Navijaci i spontano okupljanje... Koja bajka.
     (nn, 26. jun 2020 09:28)

    # Link komentara

  95. Poslati link SVIM velikim medijima koji su osudjivali Novaka savsve znakom upitnika i uzvicnika , i cekati rezultat koji svi unapred znamo .Nece biti reakcije .
     (123, 26. jun 2020 09:24)

    # Link komentara

  96. Potpuna besmislica u poređenju. Ko iole poznaje "Skuzere" zna da je 2000 ljudi za ovo što se čekalo tri decenije prosto ništa, odnosno da je ostatak od par stotina hiljada samo u okolini očigledno bio vrlo disciplinovan.Porediti ogromnu spontanu emociju i organizovani događaj je priča o dve vrste živih bića, znamo i kojih. Nego, ono što je važno, desilo se. Allez, allez,allez!!!
     (Redovni profesor, 26. jun 2020 09:22)

    # Link komentara

  97. Zanimljivi su mi ovi navijači, slave tuđ uspeh kao da je njihov lični, treba neki psiholog da objasni mada mislim da je i meni jasno, zamena za svoj lični neuspeh i pripadanje čoporu...
    (Doktor drmr, 26. jun 2020 09:22)

    # Link komentara

  98. E, ali ovo je engleski sistem mjerenja u inchima, točno se vidi 2 incha razmaka među ljudima.
    Ne može se ovo mjeriti s teninskim turnirom gdje se ljudi grle i skaču jedno na drugo oo
    (Ante, 26. jun 2020 09:17)

    # Link komentara

  99. A tennis spektakl Battle of The Brits? Upravo u toku, Murruy je verovatno vec imun zbog blizine kraljice
    (Engleska Nemacka.... Utopija, 26. jun 2020 09:16)

    # Link komentara

  100. Pogledajte Slike ssa plaze u Bornmouth i slike proslave titule Liverpoola. Mi som mala maca za njih. Dokle ce vise da licemerno drze predavanja a oni gori od nas!
    (Delic, 26. jun 2020 09:16)

    # Link komentara

  101. Razlika je u tome sto je ovo van stadiona, spontano, a kod nas je bilo organizovano! Ako sami ne shvatamo razliku, dzaba pisu Britanci, Nemci, Spanci, Amerikanci itd.
    (Nemanja, 26. jun 2020 08:33)

    He he he, pa ne branite ga vise, samo ga ukopavate. Narod je spontano izasao, niko ni u Srbiji ne bi zamerio rulji da izadje, ali ako neko nesto bespotrebno organizuje,to je problem.
    (Mojsije, 26. jun 2020 08:19)

    Dakle, ako se narod skupi spontano u rizičnu grupu, onda nema problema sa koronom, a ako organizovano kupite ulaznicu za turnir i dobijete masku i rukavice (koje samoinicijativno, a zbog preporuka pojedinca iz Kriznog Štaba odlučite da ne koristite), e onda vam je kriv organizator...
    (Milan_PT, 26. jun 2020 09:14)

    # Link komentara

  102. @Los Angeles
    U početku tvoga komentara ja se slažem u potpunosti.
    ALI
    pominjanju srbirusi, srbitongoanci i ostali, vidim da si pomešao lončiće i kančićee.
    Nemoj da gubiš nit u komentaru.
    Budi pozdravljen sa mnogo boljeg mesta nego što si ti, ako si u L A.
     (Dragan Djurich, 26. jun 2020 09:14)

    # Link komentara

  103. Da smo kao narod dosta neodgovorni to stoji.. Britanci imaju 308.000 zarazenih, mislim da ipak nemaju pravo da dele lekcije drugima.
    (Bobi, 26. jun 2020 09:10)

    # Link komentara

  104. Los Angeles, 26. jun 2020 08:35

    Gde je sloboda govora na daleko visem nivo? Ajde zdravlja ti mani se te price. Srbija je bila i ostala najslobodnija zrmlja na svetu. Mislis ako si se potpisao sa los angeles da mozes ovde soliti pamet a iako si tamo ili ne primetno je da smaras glupostima za medalju! Ako je tenis i Novak u pitanju onda se to moze odnositi samo na teren i oko toga sta je bilo. Zurke su privatna stvar i niko od gostujucih tenisera nije bio obavezan da ih posecuje! Da li ti razumes ovo? Oni su se uhvatili Novaka zato sto im je unistio teniske emocije namenjene germansko-anglosaksonskoj uzvisenoj rasa pa kad su im oci otvorene da nije tako sad arlaicu na sva zvona. Tek im sledi nauk za sva vremena, bidi u to siguran i ti a i oni koje volis i prosipas ovde njihovu filozofiju..
    (Himna ljubavi, 26. jun 2020 09:06)

    # Link komentara

  105. Definicija.. .Englezi. Razrada teme nije potrebna...
     (merkalije, 26. jun 2020 09:06)

    # Link komentara

  106. Bolji bi bio naslov:
    "Britanci osuđuju Srbiju i Novaka-U Srbiji organizuju školske ekskurzije u doba korone!"
     (Ministar, 26. jun 2020 09:05)

    # Link komentara

  107. Slavili su i navijači Napolija, pre možda nedelju dana, osvojen kup na ulicama Napulja, možda i u još većem broju, ali nije bilo organizovano od strane kluba, nije bilo publike na stadionu, jer država ne dozvoljava itd. Kod nas je problem i što je držva dozvolila, ali i što organizatori nisu preduzeli preporučene mere, od strane države, bez obzira da li su iste obavezne ili su samo preporuka. Oni koji tu ne vide razliku, ne vredi im išta objašnjavati, jer nema im pomoći.
    (Vladan R, 26. jun 2020 09:03)

    # Link komentara

  108. Pa ovde je manje ljudi nego na derbiju ili u finalu kupa. Nije problem sto je Novak to organizovao, vec sto se u toku turnira otkrilo da su pozitivni on, supruga, Dimitrov, Troicki i njegova supruga itd. Koliko je Liverpul cekao titulu, ovo se i ocekivalo i opet nije ovde izaslo previse naroda.
     (BRE!!!, 26. jun 2020 09:03)

    # Link komentara

  109. Ljudi postoji velika razlika, ovde su ljidi sami izašli što jei očekivano posle 30 g osvojili su titulu. A Novak je organizovao turnir...
     (IT, 26. jun 2020 09:03)

    # Link komentara

  110. Pa kad smo mi uvek pasivni. Novak treba da iskoristi svoju trenutnu poziciju, nece je vecito imati, i zestoko da uzvrati. Ovako nece da se zameri nikom i cuti, kao bice bolje, a svakim slemom mrznja prema njemu jaca.
    Nole, sad ili nikad. Isto kao i u tenisu, ako ces samo da se branis, izgubices.
    (Milan, 26. jun 2020 09:02)

    # Link komentara

  111. Man'te se vi Engleza. Briga me za njih (pa i za Djokovica). Nego napisite vec jednom kakvo je PRAVO stanje sa kovidom 19 u Srbiji? Ali samo istinu bez laganja i uvijanja.
    (ajdeeee, 26. jun 2020 09:02)

    # Link komentara

  112. Čuveni izraz: "Praviš se Englez"
     (boxi, 26. jun 2020 08:59)

    # Link komentara

  113. Podrzavam Djokovica maximalno! Za sve vas koji jos verujete u bajke o koroni pitanje: Sta treba da radimo, jos 10 godina da se krijemo, ne idemo na posao, ne lecimo se od ozbiljnijih bolesti? Od cega cemo ziveti? Ja sam vozac, za vreme korone radio sam relaciju Srbija8 Spanija, tranzit Hr, Slo, I, F. Cirkus, konvoji, hiljade vozaca na jednom mestu, tovarili smo po najvecim zaristima. I? Nista! Virus postoji, od njega se pobeci ne moze. Nista opasniji o sezonskog gripa i tacka. Mozda je i vecina nas bila ili ce biti pozitivna, ali nije smak sveta. Vratite se normalnom zivotu. I ovo ce proci.
     (Milan, 26. jun 2020 08:58)

    # Link komentara

  114. Preteraste vise sa tim cinicnim anglofobskim komentarima. Bolje bi bilo uciti od te nacije koja je puno zaduzila covecanstvo neko iskazivati seretsku inferiornost.
     (Milan, 26. jun 2020 08:57)

    # Link komentara

  115. Ko misli da Englezi ne kritikuju svoje, ne zna za Piers Morgana.
    (Rd, 26. jun 2020 08:56)

    # Link komentara

  116. Pa kad su Englezi imali trunke morala!
    Bili i ostali na pogrešnoj strani puta
    (Berajber, 26. jun 2020 08:19)

    Meni se cini da smo mi na pogresnoj strani puta, cak sta vise mi smo u slepoj ulicici, a oni cepaju auto-putem sa 6 traka...
     (Brada, 26. jun 2020 08:56)

    # Link komentara

  117. Nevažno je što je u pitanju spontano okupljanje, policija je mogla lako da ih rastera vrlo brzo.
    A ovaj stručnjak o ostrvskoj klimi koja razređuje virus. :-D
    Kako su Englezi daleko gore prošli od nas, na vrhuncu?
    (Zemun_grad, 26. jun 2020 08:54)

    # Link komentara

  118. Engleski licemeri, uz tebe smo Novace!
    (Liki, 26. jun 2020 08:51)

    # Link komentara

  119. Kroz istoriju se u sve petljaju. Gdje god ima neko desavanje u svijetu, oni su tu.....to je najpoganija nacija u svakom smislu....evo samo pogledajte njihove petljanije sto se nas tice, uvjek su tu prisutni....sto dalje od nas, sto dalje.....
     (Kun'-fu Panda, 26. jun 2020 08:50)

    # Link komentara

  120. Ne cujem nesto vas DW i njihove kritike na ovo...
    (nego, 26. jun 2020 08:49)

    # Link komentara

  121. ovo sto su uradili nije nikako dobro, ali da se nelazemo njih je 2000 a na derbiju 20000 ljudi, ja znam da smo mi 10 puta bogatija drzava od Engleza i da imamo 10 puta bolji zdravstveni sistem ali ipak...
     (Slajmara, 26. jun 2020 08:47)

    # Link komentara

  122. To je to licemerstvo koje ne mogu da podnesem... Kriv je, ali nemoj ti je.... Englezu, moralni pigmeju, da mi drzis predavanje.
    (pfff, 26. jun 2020 08:47)

    # Link komentara

  123. To je to na daleko cuveno britansko licemerje.
     (teacher, 26. jun 2020 08:46)

    # Link komentara

  124. Razlika je u tome sto je ovo van stadiona, spontano, a kod nas je bilo organizovano! Ako sami ne shvatamo razliku, dzaba pisu Britanci, Nemci, Spanci, Amerikanci itd.
    (Nemanja, 26. jun 2020 08:33)
    Jel su Novak i Gridor i Borna igrali tenis po tribinama sa gledaocima? Posto ti kažeš da je ovo u Englesku bilo vani (van stadiona). Mnogo smo mi gađan i izdajnicki narod!!! Ceo Balkan je takav.
    (deps, 26. jun 2020 08:44)

    # Link komentara

  125. Znači, očekivali ste da se napišu tekstovi posle 40 sekundi???
    Postoji međutim bitna razlika, ovde je narod spontano izašao, niko ništa nije organizovao, dok je Adrija tur ORGANIZOVAN uprkos opasnoj situaciji.
     (dex, 26. jun 2020 08:42)

    # Link komentara

  126. Sta drugo ocekivati od licemera
    (cuyoshi, 26. jun 2020 08:42)

    # Link komentara

  127. ovo nije organizovano nego su sami ljudi izašli, niđe veze...
    (dalje, 26. jun 2020 08:39)

    # Link komentara

  128. He he he, pa ne branite ga vise, samo ga ukopavate. Narod je spontano izasao, niko ni u Srbiji ne bi zamerio rulji da izadje, ali ako neko nesto bespotrebno organizuje,to je problem.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mojsije, 26. jun 2020 08:19
    ...a inace Djokovic je navijace primoravao da dodju na tenis...
    (pera, 26. jun 2020 08:38)

    # Link komentara

  129. O ovome sam juce pisao, tako ce biti u spaniji i italiji..
    cuj spontano se okupili!!
    pa cim su nastavili prvenstvo znali su da ce doci do ovoga.
    igrači ne smiju slaviti gol ali se smiju grliti tokom izvođenja kornera, stajati u zivom zidu..plazati po travi jedan po drugom
    a jadnici na klupi sjede sa maskama..ludilo

    al eto Djokovic im kriv
     (jojufff, 26. jun 2020 08:38)

    # Link komentara

  130. Koliko moraš biti malouman,da bi ti ovo bio razlog za slavlje?!
    (Boy Mile, 26. jun 2020 08:36)

    # Link komentara

  131. Kako je to isto? Ovde narod izasao na ulice, a kod nas se antivakcinas sa ogromnim uticajem u svetu busao u grudi kako je u Srbiji sve pod kontrolom, napičio US open sto hoće da uvedu predostrožnosti koje on nije hteo da uvede u BG, i zatim provodio noći na žurkama. Kako se završilo, videli smo. A kako će biti kod engleza, videćete i sami - ne sekirajte se, izazvaće i ovo lavinu osuda. Nisu oni srborusi da hvale svoje čak i kad prave gluposti, sloboda govora i mišljenja je tamo na daleko, daleko višem nivou.
    (Los Angeles, 26. jun 2020 08:35)

    # Link komentara

  132. Razlika je u tome sto je ovo van stadiona, spontano, a kod nas je bilo organizovano! Ako sami ne shvatamo razliku, dzaba pisu Britanci, Nemci, Spanci, Amerikanci itd.
     (Nemanja, 26. jun 2020 08:33)

    # Link komentara

  133. Da, ali Englezi su glupi a mi pametni, zato se nama zamera.
     (izgladnela bogatašica, 26. jun 2020 08:32)

    # Link komentara

  134. Svetski licemeri Englezi.
    (soski, 26. jun 2020 08:32)

    # Link komentara

  135. A bile su prozivke sto zvezda slavi titulu...
     (sta ehhh, 26. jun 2020 08:31)

    # Link komentara

  136. Lep komentar na kraju...Britanci (Englezi)...
    (alex, 26. jun 2020 08:26)

    # Link komentara

  137. "neodgovorna zvezda" slavi titulu
     (sta reci, 26. jun 2020 08:25)

    # Link komentara

  138. Pa i Djokovića nisu napadali dok se nije otkrilo da su se ljudi zarazili ... napasce i navijace Liverpula, bez brige
    (Realno, 26. jun 2020 08:24)

    # Link komentara

  139. Ne moze se porediti ovo sa neodgovornoscu na kontinentalnim delovima sveta. Ostrvska klima je drugacija i morski vazduh znacajno slabi virus.
     (Valjevska podvala, 26. jun 2020 08:23)

    # Link komentara

  140. Englezi ko Boga vas molim ostanite kod kuće! Znate koliko vas volimo! Neće biti dovoljno Londonsko groblje, groblje u Brajtonu... Biće malo za sve žrtve!!! Ko BOGA vas molimo, budite u svojim domovima!
    (Zornjačko, 26. jun 2020 08:23)

    # Link komentara

  141. He he he, pa ne branite ga vise, samo ga ukopavate. Narod je spontano izasao, niko ni u Srbiji ne bi zamerio rulji da izadje, ali ako neko nesto bespotrebno organizuje,to je problem.
     (Mojsije, 26. jun 2020 08:19)

    # Link komentara

  142. Pa kad su Englezi imali trunke morala!
    Bili i ostali na pogrešnoj strani puta
    (Berajber, 26. jun 2020 08:19)

    # Link komentara

  143. Toliko o tome..
     (MidRange, 26. jun 2020 08:19)

    # Link komentara