1. Jeste bio igracina, "vjestac sa loptom" ja ga zovem, medju nejvecima svih vremena sigurno! Da ga je pitati ko je za njega najbolji igrac protiv koga je igrao mislim da bi rekao Sakić, jer niko drugi ga onako nije "strpao u dzep"!
    (Merilyn Monroe, 29. mart 2020 21:05)

    # Link komentara

  2. (kinez, 29. mart 2020 20:09

    na KA 2016 za najboljeg je proglasen Sanchez a 2015 Messi dao samo 1 gol i to protiv Paragvaja iz Penala i dobio nagradu, eto koliko je zasluzio. :)
    (kiki, 29. mart 2020 21:04)

    # Link komentara

  3. @Kinez

    Portugal bez Ronalda izgubi od Svajcarske u kvalifikacijama lagano 2-0 a sa njim ih pobede 2x sa 2-0 i 3-1. ili sa njim 4 godina ne dozive poraz u takmicarskom mecu a cim on ne igra odma lagan poraz. i na Kopi 2016 za najboljeg je proglasen Sancez a ne Messi , kao sto je i trebalo. a 2015 Messi je dao samo jedan gol i to iz penala protiv paragvaja.
    (kiki, 29. mart 2020 21:01)

    # Link komentara

  4. (kiki, 29. mart 2020 14:41)

    Pa i ti govoris da je Ronaldo bolji, pa sto on sam nije resio barem jedno finale sa reprezentacijom?

    Dalje, ne radi se tu o Mesiju i Ronaldu. Nego o tome da se Portugalci puno bolje snalaze bez Ronalda u timu nego Argentina bez Mesija, a to se videlo i na EURU i u ligi nacija, a Argentinu smo videli u kvalifikacijama za SP 2018.

    Dalje, Argentina i Cile su bili zajedno u grupi na Kopa Americi 2016 tako da ti ta prica o amaterskim timovima ne pije vodu jer su i Sancez i Vargas igrali protiv istih protivnika. Isto tako, njih dvojica jesu unistili Meksiko ali nisu unistili Kolumbiju tj. nijedan ni drugi nisu imali ni gol ni asistenciju u toj utakmici. Opet u nedostatku argumenata moras izmisljati stvari :) Reci lepo, priznajem da je Mesi bio daleko najbolji igrac Kopa Amerike i da je unistio sve pred sobom osim Cilea u finalu. A unistio je u polufinalu i USA-u koja je izbacila Ronaldov Portugal sa SPa 2014. USA nije nista slabiji protivnik od tog Meksika kojeg si spomenuo. Voleo bi opet da objasnis po cemu su to oni bili bolji igraci od Mesija na toj Kopa Americi jer nisi dao dovoljno dobre argumente.
    (kinez, 29. mart 2020 20:09)

    # Link komentara

  5. (kinez, 29. mart 2020 09:29)

    na stranim portalima ako nisu fan stranice Barselone mahom su vise za Cristiana Ronalda.

    no kako to da svi pored Messija zaborave da igraju a pored Ronalda svi proigraju? bice da je do Messija koji sistematski unistava Argentinu.
    (kiki, 29. mart 2020 14:48)

    # Link komentara

  6. (kinez, 29. mart 2020 09:29)

    ovde se prica kako je Messi mnogo bolji, pa kad je tako sta ce mu Eder sto sam ne resi?sto ne ucini saigrace boljima, kako to da svi kolektivno pored Messija zaborave da igraju a pored Ronalda svi naglo proigraju? najbolji 2014 su bili Hames,Robben,Muller,Kroos,Neymar a na kopi Sanchez i Vargas, normalno je da ce Messi dati tolike golove i asistencije kad se igra protiv amaterskih timova kao sto su Panama,Haiti...a Sanchez i Vargas unistavaju Kolumbiju i Meksiko. i naravno da je Ronaldo najzasluzniji za Euro kad je ucestvovao u 6 od 9 golova, normalno da je zasluzan za osvajanje lige nacija kad covek da 3 golcine protiv ekipe koja potpuno nadigra Portugal . i kao sto rekoh Ronaldov het trik Spaniji vredi vise nego cela Messijeva karijera u reprezentaciji. i ne samo to vec i 4 komada Svedskoj u play of 2014,2 komada Holandjanima 2012, pa oni performansi u polufinalima 2004 i 2016. u svim tim pomentim mecevima (a i mnogim drugim) je Ronaldo pokazao vise nego Messi u celoj karijeri sa Argentinom.
    (kiki, 29. mart 2020 14:41)

    # Link komentara

  7. (kiki, 28. mart 2020 22:57)

    Ti bi definitivno trebao pogledati malo strane portale i sta se sve pise o Mesiju i Ronaldu :)

    Kako Mesi nije zasluzio nagradu za najboljeg igraca Kopa Amerike 2016 kada je imao cak 5 golova i 4 asistencije? To si mi vec nekoliko puta napisao, a nikad neces da napises ko je bio bolji od njega. Ja znam da nemas argumenata ali nisam ja kriv sto je to tako :)

    Ronaldo je igrajuci za reprezentaciju postigao 9 golova na 4 EURA, a to je u proseku 2 gola na takmicenju. I ti njega hvalis radi toga? hahah

    A te sto sam nabrojao su imali 10 puta veci doprinos sto je Portugal dosao do finala nego sto su Mesijevi suigraci zasluzni sto je Argentina igrala finale SP 2014 godine. Sta ce Mesiju npr. jedan Aguero koji nije dao nijedan gol na tom prvenstvu dok Eder sam pobedi Francuze u finalu EURA?

    I sad ide kontra pitanje. A sta ce Ronaldu Eder, Guedes, Kvarezma, Renato Sancez? Zasto on sam nije resio sve one utakmice kad je takav majstor? :)
    (kinez, 29. mart 2020 09:29)

    # Link komentara

  8. Vlpr,čujem da taj Predrag Stanković,koga spominješ da je čuvao Ronalda,sada ima mnogo bolje čuvare.
    (Voja, 28. mart 2020 23:28)

    # Link komentara

  9. (kinez, 28. mart 2020 22:01)

    pa Messi nije zasluzio nijednu od tih nagrada cudi me da ti to nije jasno. Ronaldo je vec igrajuci za prosek reprezentaciju postao najbolji strelac i asistent EP . a te sto si nabrojao su 10 puta losiji od Messijevih saigraca u reprezentaciji. a uostalom sta ce Messiju Eder i Guedes kad je takav majstor?
    (kiki, 28. mart 2020 22:57)

    # Link komentara

  10. (kiki, 28. mart 2020 20:06)

    Pa takva mu je otprilike citava reprezentativna karijera. Jednako smesna kao i taj hattrick protiv Spanije. Dao je gol iz penala, nakon velike greske De Gea-e i jedino sto je vredno gol iz slobodnog.

    Ajde javi se kada Ronaldo bude proglasen za najboljeg igraca nekog velikog takmicenja kao sto je Mesi npr. Kopa Amerike. 15 godina cekamo da i Ronaldo obelezi neko veliko takmicenje. A do tada se mozes jedino tesiti sa tim trofejem EURA koji su mu doneli Eder, Kvarežma, Renato Sancez svojim golovima, Rui Patrisio svojim odbranama i Pepeu i njegovoj igri u odbrani.
    (kinez, 28. mart 2020 22:01)

    # Link komentara

  11. (kinez, 28. mart 2020 19:25)

    Ronaldov het trik na SP protiv Spanije vredi vise nego cela Messijeva karijera u reprezentaciji.
    (kiki, 28. mart 2020 20:06)

    # Link komentara

  12. Neko mi poredi koliko je uzeo zlatnih lopti jedan Ronaldo, a igrao u eri Zidana, Figa, Ronaldinja, Badja, Bergkampa, Del Pjera, Melera, Totija, Raula, Viere, Anrija, Sedorfa, Redonda, Batistute, Rivalda, Karlosa, Sirera, Zamera, Maldinija, Sevcenka....da ne pominjem one majstore koji se nisu kitili ordenjem ali su bili dragulji tog vremena, tipa Djorkaef, Okocha, Djalminja, Zola, Laudrup, Rui Kosta, Sinjori, Valeron, Di Kanio, Vaska Lopez, Mancini i mnogi drugi koje je glupo i pominjati u kontekstu nekih danasnjih profesionalaca. Placenika koje menadzeri prodaju poput brendova uz jak marketing, i gde se svaki iole dobar potez odmah gleda iz 20 uglova u 4k rezoluciji, uz slowmotion sa hiljadu frejmova. Sve je danas prenaglaseno, tako da je tesko onome ko pre ovoga nije gledao fudbal da proceni koji je to zapravo kvalitet.
    Kad mi neko kaze igra se danas jaci fudbal, a prosek efektivne igre pao u svim ligama. U jednoj engleskoj ligi se sviraju faulovi za remplovanje. Pogledajte neke klipove Ronalda i divljacke pokusaje odbrambenih igraca da ga zaustave, polovina startova sa obe noge, bez ikakvih sankcija.
    Dobar primer se moze videti i u sazetku utakmice Zvezda - Real iz 1987, gde su igrali ljudi na raspalom terenu na -17 temperaturi, tako brze i lepe akcije se ne mogu danas videti ni u optimalnim uslovima, iako se danas vec na prvi sneg ne igra celo kolo.
    Tako da prica o jacem fudbalu moze da prodje kod onih sto ranije nisu bili u prilici da isti gledaju.
    (svaga, 28. mart 2020 19:47)

    # Link komentara

  13. Imao cast da ga gledam na Marakani. Predrag Stankovic stoji u mestu, a Ronaldo izvodi kerefeke. Valjda covek nije stigao da odreaguje.
    Posle je Ronaldo rekao da je P. Stankovic jedan od najboljih igraca koji ga je cuvao (ni kriv, ni duzan).
    (vlpr, 28. mart 2020 19:37)

    # Link komentara

  14. (pravi gazda, 28. mart 2020 17:35)

    Ne moze se Ronaldo porediti sa Mesijem jer se Ronaldo na EURU nije video osim utakmica Mađarske i Velsa i osim sto je sistematski unistavao Portugal sa svojim promasajima iz utakmice u utakmicu protiv Austrije (penal), 10 suteva protiv Islanda (0 golova), 2x je promasio loptu protiv Poljske iako je bio 1 na 1 sa golmanom, promašio je 100% šansu i protiv Hrvatske. Mesi je na SP-u 2014 odlučio 4 utakmice golovima i asistencijama (BiH, Iran, Nigerija, Švajcarska), a Ronaldo na EURU je odlučio samo 2 (protiv Mađarske i Velsa).

    Dalje, Ronaldo ih je i doveo i situaciju da ovise o utakmici protiv Mađarske jer je pre toga promasio penal za pobedu protiv Austrije.

    A koliko od njega sve ovisi govori finale protiv Francuske koje je Portugal dobio i bez njega, a dosli su i do polufinala lige nacija bez njega jer on nije hteo igrati jer je govorio da je nebitno takmicenje.

    A Argentina bez Mesija sigurno ne bi prosla ni grupu na SP jer su sve golove dali zahvaljujuci njemu osim onog jednog protiv Nigerije. Sve ostale golove je Mesi sam dao ili je asistirao. A koliko ovise o njemu govore i kvalifikacije za SP 2018 gde je Argentina bez njega dobila samo 1 od 8 utakmica.

    A Portugal je sa Ronaldom primio 3 gola od Mađarske, a nisu primili nijedan bez Ronalda protiv Francuske. Sta ti to onda govori? Normalno da primaju vise golova sa njim u timu jer ne igra odbranu, a kada ga nema svi se disciplinovano brane. Zato su i pobedili Francuze.
    (kinez, 28. mart 2020 19:25)

    # Link komentara

  15. @El Clasico

    pa naravno da je Ronaldo zasluzniji jer je dao 2 gola i asistenciju protiv Madjarske od koje su primili 3 gola i izveo ih iz grupe a prethodno iznudio penal protiv Austrije (dokaz da sve od njega zavisi). protiv Hrvatske oduzeo loptu na svojoj polovini i u nastavku akcije nakon njegovog suta Quaresma dao gol na odbitak, resio i polufinale protiv Velsa. Argentina bi i bez Messija prosla dalje dok ekipa koja je sposobna da primi 3 komada od Madjarske nista ne bi uradila bez Cristana.
    (kiki, 28. mart 2020 17:36)

    # Link komentara

  16. @El Clasico

    pa naravno da je Ronaldo zasluzniji jer je dao 2 gola i asistenciju protiv Madjarske od koje su primili 3 gola i izveo ih iz grupe a prethodno iznudio penal protiv Austrije (dokaz da sve od njega zavisi). protiv Hrvatske oduzeo loptu na svojoj polovini i u nastavku akcije nakon njegovog suta Quaresma dao gol na odbitak, resio i polufinale protiv Velsa. Argentina bi i bez Messija prosla dalje dok ekipa koja je sposobna da primi 3 komada od Madjarske nista ne bi uradila bez Cristana.
    (pravi gazda a ne clasico, 28. mart 2020 17:35)

    # Link komentara

  17. @El Clasico

    pa naravno da je Ronaldo zasluzniji jer je dao 2 gola i asistenciju protiv Madjarske od koje su primili 3 gola i izveo ih iz grupe a prethodno iznudio penal protiv Austrije (dokaz da sve od njega zavisi). protiv Hrvatske oduzeo loptu na svojoj polovini i u nastavku akcije nakon njegovog suta Quaresma dao gol na odbitak, resio i polufinale protiv Velsa. Argentina bi i bez Messija prosla dalje dok ekipa koja je sposobna da primi 3 komada od Madjarske nista ne bi uradila bez Cristana.
    (kiki boixos nois koji menja nadimke, 28. mart 2020 17:34)

    # Link komentara

  18. Bio je zaista veličanstven igrač, pravi majstor, kapa dole za sve, ali ako se gleda ko je najkompletniji igrač svih vremena, tj. onaj koji je sve aspekte fudbalske igre doveo do blizu savršenstva(šut sa obe noge, brzina,tehnika,odraz i šut glavom, jačina šuta,razne tehnike šuta, slobodni udarci, mogućnost da se pomogne odbrani,procenat realizacije šansi i snalažljivost u 16m...možda sam nešto zaboravio)onda je potpuno jasno da je Kristijano Ronaldo ipak bez premca.Skoro svaki navedeni aspekt igre mu je za čistu 10-ku i samo oni koji ga, iz nekog razloga ne vole, mogu to da opovrgnu, ali da demantuju, teško!
    (Branislav Injac, 28. mart 2020 17:08)

    # Link komentara

  19. (kiki, 28. mart 2020 14:34)

    Pa sigurno je da je zasluzniji nego sto je Ronaldo zasluzan sto je Portugal igrao finale EURA 2016 gde se nije video osim u utakmicama protiv Velsa i Mađarske :)

    A Mesi je protiv Bosne dao gol za 2-1, za taj autogol Kolosinca je loptu u 16-erac ubacio upravo Mesi, protiv Nigerije je dao 2 od 3 gola Argentine, protiv Irana jedini gol na utakmici je dao Mesi u 93 minuti. Da nije Mesija ni grupu ne bi prosli. A protiv Svajcarske je asistirao Di Mariji za jedini gol na toj utakmici, protiv Belgije je oduzeo loptu Felainiju 10-ak sekundi pre nego sto je Iguain dao gol. Argentina na tom prvenstvu nije postigla nijedan gol, a da Mesi nije ucestovao u njemu. Naravno da ih je on odveo do finala uz pomoc naravno odbrane koju je predvodio Maskerano.
    (El Clasico, 28. mart 2020 16:55)

    # Link komentara

  20. (lol, 28. mart 2020 12:56)

    toliko je bio najbolji na tim turnirima da ga je bilo blam da uzme nagradu, ali adidas kao glavni sponzor mu dodelio potpuno nezasluzeno. a 2014 BiH je pobedjena autogolom Kolasinca,Nigerija golom Roha,Svajcarska golom Di Marie,Belgija golom Higuaina,Holandija na penale a odbrana nije primila nijedan gol u nokaut fazi sve do produzetaka u finalu. to bas pokazuje kako je Messi vodio Argentinu do finala.
    (kiki, 28. mart 2020 14:34)

    # Link komentara

  21. Seria A je uništila Ronalda..., da je ostao u Barsi uzeo bih 5, 6 zlatnih lopti bez oroblena .., kad je prešao u Real veće je bio načet povredama. , jedino što mu nedostaje jeste osvajanje LŠ. , stigao je u Real 2003 godine ..
    (aa, 28. mart 2020 07:14)


    svuda imas budale. recimo, maradoni nisu u italiji slomili nogu nego u spaniji, u barsi protiv bilbaoa - gojkocea se zaleteo i odvalio ga. hvala bogu da se danas manje tolerise prljava nesportska defanziva.
     (neutralni felsh, 28. mart 2020 14:05)

    # Link komentara

  22. Najbolji igrač u istoriji ove igre, je Johan Krojf. Zašto? Jer je sa Ajaksom, Mihelsom i njim samim promenio filozofiju, prirodu igre koja se zove fudbal. Pre i posle njega to nije ista igra. Svi drugi su se prilagodjavali postojecem, Krojf je postavio standarde koji vaze i dan danas. Što kaze Gvardiola...Johan je oslikao katedralu, drugi dodaju po koju sličicu. Velika je to razlika, nemerljiva. Zbog toga je najveći u istoriji.
    (Goks, 28. mart 2020 12:04)


    krojf je skoro od pocetka karijere vazio za tzv. igraca-mislioca, za nekoga ko fudbal vidi na skroz drugi nacin od vecine drugih igraca. i igrac i kapiten i asistent trenera, 3 u 1.
     (neutralni felsh, 28. mart 2020 13:57)

    # Link komentara

  23. Не могу да вјерујем да стављају Роналдиња испред Ривалда. Наравно Роналдо најбољи шпиц икада. Роналдињо је знао да буде себичан, солира, гњави лопту, док Ривалдо, као џелат. Кратко и ефектно.
    (Перун, 28. mart 2020 12:18)


    vrlo iskusno zapazanje :)
     (neutralni felsh, 28. mart 2020 13:55)

    # Link komentara

  24. Ljudi, za Fenomena su svi najbolji defanzivci tog vremena rekli da je najbolji protiv koga su igrali, a saigraci da je najbolji sa kojim su igrali.. Sta mi imamo da polemisemo, kada imamo priznanje iz prve ruke... Imajte na umu da 2,5 godine nije igrao zbog dve uzastopne operacije kolena.. Posle se ugojio i vise je igrao na foru.. Da se nije povredio, niko ne bi imao dilemu ko je najbolji svih vremena.. A, povredio se, kako rece doktor koji ga je operisao, jer ljudski ligamenti ne mogu da izdrze munjevite promene pravca koje je imao. Rekao je da su mu bili potrebni konjski ligamenti za to.. Eto, sad i ove mladje generacije (koje su ga gledale samo kao debelog) znaju istinu...
    (Marko Z., 28. mart 2020 13:26)

    # Link komentara

  25. Koliko stručnjaka iz fotelje, ne vredi ni kad im kaže ko je igro protiv takvog igrača.. Ne kažem da ostali nisu dobri, al mislim da ipak zadnju reč treba da kažu pravi stručnjaci...
    Al kome je kažem!!!
    (sava, 28. mart 2020 13:04)

    # Link komentara

  26. Ibrahimović,magija njegovih golova,driblinga,ne procenljivo..
     (bertigo, 28. mart 2020 13:00)

    # Link komentara

  27. (Matematicar, 28. mart 2020 12:03)

    Ti da si gledao to SP znao bi da je se Di Maria ozljedio vec u cetvrtfinalu protiv Belgije. A Di Marija na tom SP nije imao nijednu asistenciju i dao je samo 1 gol i to jer mu je Mesi asistirao protiv Švajcarske. S druge strane Mesi je dao 4 gola i imao je 2 asistencije. Argentina na tom SP nije postigla nijedan gol, a da ga Mesi nije dao ili asistirao. Lako je bilo Di Mariji vuci Argentinu na tom SP preko Mesijevih leđa. Sto ih nije vukao kroz kvalifikacije za SP 2018 godine kada Mesija nije bilo i kada je Argentina dobila samo 1 od 8 utakmica. Gde je tada bio Di Marija i svi ostali? Da se Mesi nije vratio ne bi ni igrali SP. Uz sve to Mesi je najbolji strelac i asistent Argetnine u istoriji i bio je najbolji igrac svih velikih takmicenja. Sta bi tek onda bilo da je se dokazao u dresu Argentine :)
    (lol, 28. mart 2020 12:56)

    # Link komentara

  28. Gledajuci YT najeksplozivniji, najbolji u duelima , jacina suta, brzina, dribling na tim snimcima sto postoje ako poredim fudbalere. Gledajuci snimke sa yt-a za mene su najbolji bili Pele i Maradona. A posto je Pele vise osvojio, i Ginisov je rekorder po broju datih golova, njemu bi dao prednost.
    (Gledalac, 28. mart 2020 12:46)

    # Link komentara

  29. Не могу да вјерујем да стављају Роналдиња испред Ривалда. Наравно Роналдо најбољи шпиц икада. Роналдињо је знао да буде себичан, солира, гњави лопту, док Ривалдо, као џелат. Кратко и ефектно.
     (Перун, 28. mart 2020 12:18)

    # Link komentara

  30. Najbolji igrač u istoriji ove igre, je Johan Krojf. Zašto? Jer je sa Ajaksom, Mihelsom i njim samim promenio filozofiju, prirodu igre koja se zove fudbal. Pre i posle njega to nije ista igra. Svi drugi su se prilagodjavali postojecem, Krojf je postavio standarde koji vaze i dan danas. Što kaze Gvardiola...Johan je oslikao katedralu, drugi dodaju po koju sličicu. Velika je to razlika, nemerljiva. Zbog toga je najveći u istoriji.
    (Goks, 28. mart 2020 12:04)

    # Link komentara

  31. Odiseja, ok slazem se da je ta generacija Argentina bila bolja, al opet se ne slazem da je on izvukao maksimum tog prvenstva, za jednog takvog igraca ako je najveci, najbolji ikada i sta sve je nedopustivo da u 4 utakmice ne pistigne gol i pritom nema asistenciju
    Di Marija je vukao tada Argentinu, a ne Mesi
    Zato ja kazem, Mesi je jedan od najvecih, a po meni da bi bio najveci trebao se dokazati i van sistema Barselone, a to nije uradio u Argentini
    Zato je Zidan za mene jedan od najvecih
    Sta reci za njega 2006 godine u dresu Francuske i pritom pored mnogo jacih reprezentacija od ovih koje su bile 2014
    (Matematicar, 28. mart 2020 12:03)

    # Link komentara

  32. Igračina! Među pet najboljih svih vremena. Međutim, čovjek koji 10 godina igra na najvišoj razini, i uvijek ja najbolji i najzaslužniji za sve titule, i uspjehe svojih timova... bezbrojni rekordi.. MEsSI! Oprostite, ako se ne slažete onda se ne razumijete previše u nogomet. Izbacite subjektivizam i navijačke boje, čiji ste fan... samo gole činjenice.
    Čuvajte zdravlje!
    (Realno, 28. mart 2020 11:59)

    # Link komentara

  33. Fenomeno je poput Sene, on je leteo po terenu...zanimljiv podatak je da je jedan od tri najbolja driblinga izveo protiv Zvezde u revanšu, takav dribling više nikada nisam video a evo već 22 godine posle toga.
     (Delije Čikago, 28. mart 2020 11:43)

    # Link komentara

  34. "Ali su i on i Ronaldinjo trajali mnogo
    krace od Mesija i CR
    @kleo"
    100% tacno. Ali pogledaj startove tadasnje odbrane na njemu. Jedan takav start danas i mesecima bi pisali kako su Mesiju ili CR hteli da prekinu karijeru. Ali manje-vise to, izdrzao je taj deo. Njego najveci prblem je bio poremecaj metabolizma a lekovi kojima se to leci se nalaze na spisku dopinga pa nije smeo da ih koristi. Tako da mu je sopstvena tezina kidala ligamente. A za razliku od njega, danasnjim sportistima je sve i svasta dozvoljeno da koriste. Pa daju im doping samo "da se zastite od alergije"..
    (Nele, 28. mart 2020 11:27)

    # Link komentara

  35. Giki, 28. mart 2020 10:52

    Ne radi se samo o driblingu. Jasno je da brazilci generalno imaju siru i atraktivniju lepezu driblinga nego se radi o kompletnosti. Mesi je care proglasen 4x za najboljeg pleja na svetu sto ni jednom veznom igracu nije uspelo. Zasto? Jer je igrac koji najvise stvara prilika saigracima, sto iz driblinga, solo prodora, sto iz neverovatne pas igre . 6x zlatna kopacka pri cemu je porusio sve moguce i nemoguce rekorde a pri tome je i najbolji asistent na svetu. Prkosi zakonima fizike i zdravom razumu da jedan takav igrac postoji. Slobodne udarce izvodi kao najbolji u tom segmentu. Dakle, on je najbolji dribler, strelac, paker, plej, izvodjac slobodnjaka ..takav igrac care nije postojao da je toliko dominantan u svim bitnim parametrima. Ronaldo je verovatno za nijansu bio atraktivniji, ma nestvaran igrac je bio sve ukupno. Nema tu rasprave, ali ono gde je Mesi pomerio granicu , druze to nije vidjeno. Totalni fudbal u jednom decku. Gledao sam Ronalda i mogu da poredim. Najbolja spica verovatno ikad, ali kompletnijeg navalnog igraca nije bilo od Mesija. Mozda samo Maradona jos uz njega koga bas ne pamtim sa vrhunca. S pravom se Mesi mora naci bar u najmanju ruku u istoj ravni sa svim tim majstorima .
    (Lav, 28. mart 2020 11:20)

    # Link komentara

  36. Kakav je bio calcio devedesetih i pocetkom novog milenijuma, najaca liga u istoriji fudbala! Rai due nedeljom od 3 sa najlepsom voditeljkom u italiji i gledas kako padaju golovi... Lacio za mihom, dekijem, salasom, zamoranom, veronom... Asprilja, batistuta, esmundo, ronaldo, rui costa, maldini, kanavaro, kostakurta, peruzzi, zenga, birhof, sedorf, davids, nedved, zidan, krespo, kanidja, nesta,jugovic, panuci, zaneti, lombardo, baggio, đorkaef, paul ince, dejo savicevic, boban, sevcenko, marsel desai, marco van basten, jan pier papen, marko simeone... Mogo bi ovako do sutra..
     (petarczv, 28. mart 2020 11:04)

    # Link komentara

  37. Od Mesija nije bolji ni po čemu.A šta onda reći za najvećeg fudbalskog mađioničara Ronaldinja,kako je on lomio kičme i vratove odbranbenim protivničkim igračima!!!!!
    (Delija iz Valjeva, 28. mart 2020 01:28)

    Evo, reci cu za najveceg fudbalskog madjionicara da jeste lomio kicme i vratove, ali samo 2-3 sezone. Ostatak je na zalost protracio.... On jeste vrhunski fudbaler, ali nije ni u top 20, jednistavno, ne bi bilo fer poreduti ga sa fudbalerima koji su imali vrhunske karijere po 10+ vise godina.... Mesi, Ronaldo,Ronaldo, Zidan, Pirlo, Skols, Inijesta, Cavi, Gigs, Rivaldo, Anri...... To sto si dobar dribler i zongler i nasmejan si ne znaci i da si najbolji igrac, sto Ronaldinjo jeste bio, ali samo 2-3 sezone.... kratko da bi se uopste razmisljalo o njemu kao najboljem igracu svih vremena....
    (mr.wolf, 28. mart 2020 09:28)


    upravo tako. mnogi cesto zaborave da je kontinuitet igre i karijere takodje bitan parametar u oceni nekog igraca. ronaldinjo je imao najveci talent i potencijal za igru, ali sta vredi kad ima max 4-5 sezona na top nivou. talenat nije nista bez rada i upornosti. nazalost, ronaldinjo je zastao na pola puta da bude istinska legenda a ne privremena atrakcija. ali mnogi ga svrstavaju medju najvece samo na osnovu toga. to najvise govori o njegovoj genijalnosti, jer je i toliko bilo dovoljno da bude nezaboravan.
    njemu je trebao neki nemilosrdni licni kondicioni trener i saradnik. umesto toga on je izabrao burazera salabajzera. koji ga je odveo u potonji bankrot a skoro i u aps, gde jedu prase osvojeno na zatvorskom turniru.
     (neutralni felsh, 28. mart 2020 11:01)

    # Link komentara

  38. Ne znam jesu li danasnje generacije ili bolje reci degeneracije uopce svjesne kako je taj igrao? Dakle, to ubrzanje koje je on imao sa mjesta, ja nikad u zivotu nisam vidio. Kad to gledate uzivo, izgleda nestvarno. A na yt kao da si ubrzao u trenutku kad je on krenuo trcat.
    Ono sto definitivno nema ni Messi ni Ronaldo je onaj dribling u punom trku. Neka mi netko pokaze nekoga tko je mogao u punom trku onako driblati. Taj dribling nije kao Mesijev koji je ko macka oko vruce kase...to je okomit dribling koji lomi kicmu. Najbolje ti je stajat, i pustit ga da prodje, jer sve drugo ispadas budala.
    (Giki, 28. mart 2020 10:52)

    # Link komentara

  39. (Matematicar, 28. mart 2020 00:50) #

    Najjaca Argentina je bila iz 98 i 2002. Bili su prvi favoriti, pogotovo u Japanu i Koreji. Pozadi tih godina su igrali Zaneti, Samuel, Ajala. Sredini Veron, Ajmar, Rikelme, Simeone, a napred Ortega, krespo, Batistuta, Claudio Lopez i Kili Gonzales. Brutalno su bili jaki i max sto su napravili je 1/4 finale u Francuskoj kad ih je velemajstor Berkgamp poslao kuci. U Japanu cak ispali u grupi sto je bio skandal! Prema tome ni jedna Argentina iz Mesijeve ere ne moze ni prismrditi Argentini s kraja proslog i pocetku ovog veka. Samo napadom moze parirat, u svemu ostalom daleko ispod. Ovo ne pisem kako bi branio Mesija, nego kao cinjenice koje mnogi rado izvrcu. Moje je misljenje da je Mesi sa veoma limitiranom ekipom izvukao max onim finalom . Cak ih minute delile od penala protiv onakve Nemacke. Kao sto neko rece, ne kapiram zasto se moraju drugi omalovazavat na racun nekog treceg. Maradona, brazilci na R, racunajuci i Romaria, pa Zidan, danas Mesi pa i Cristiano. Sve su to vrhunski igraci, svako poseban na svoj nacin ali i svako od njih ima neku mrlju u karijeri. Mene ako bi bas naterali da biram jednog ili trojicu npr, to bi bili Maradona ,brazilski Ronaldo i Mesi. Mozda bi i Ronaldinha stavio uz njih. Mislim da je tu najveca koncetracija talenta i umeca ,ali to ne znaci da ostali nisu veliki igraci. Sportski poz .
    (Odiseja-u-svemiru, 28. mart 2020 10:31)

    # Link komentara

  40. Prvo, 73 gola postici u jednoj sezoni je nestvarno pa taman bio u ne znam kakvom sistemu. Samo 50 postigao u spanskoj ligi sto je nezabelezeno u ligama petica. Druga stvar, Ronaldo je takodje igrao sa vrhunskim timovima, pogledajte kakve je imao saigrace od Barse preko Intera, do Reala i nije uspeo ni igrati finale LS a kamoli osvojiti. Mesi ih ima 4 sa morem neverovatnih partija protiv najjacih ekipa na svetu, dok kod Ronalda pamtim jedino het trik old trafordu. 5 god u Realu sa Zidanom, Figom, carlosom, Raulom, bekamom, Owenom i osvoji samo 2 primere a plafon mu bude 30 golova u sezoni. Pa ako su Xavi i Iniesta toliko bolji od ovih igraca onda su oni najbolji ikad? Poenta je jasna, i mogi driugi su igrali u sjajnim ekipama al niko ni blizu Mesijevih rekordnih sezona. 10 god na 50+ golova a u tom periodu je i najbolji asistent na svetu. O cemu mi pricamo? Da li je moguce da neko dodje i omalovazava tako nesto? I treca stvar, reprezentacija. Samo pogledajte kakvu je ekipu imao tih godina Ronaldo i s kojom je osvojio svetsko. Rivaldo, Ronaldinjo u navali, dakle svojevremeno najbolji igraci sveta, zlatne lopte. Pozadi, ponajbolji bekovi ikad. Carlos i Cafu. Pa Roke Junior, Lucio..Ze roberto , emerson, edmilson cuvaju takodne ledja. Kompletna ekipa, sa glavom i repom kao i Francusma 98 i bilo koji dr svetaki prvak. A onda mi dajte top imena osim napada u Mesijevoj argentini? Otamendi i Roho? Golman? Bekovi? Kreativni vezni, jel maskerano? Totalno neizbalansirana ekipa.
    (Tantal, 28. mart 2020 10:17)

    # Link komentara

  41. Ronaldo,Ronaldinjo,Messi,CR,(za starije Pele,Garinča,Krojf,..)...sve su to klase i spadaju medju najbolje u istoriji. Neko je pomenuo da se današnje zvezde štite, što nekada nije bio slučaj, pa su najbolje igrače namerno lomili i skraćivali im karijere. Zato današnje zvezde igraju duže i imaju više trofeja. U ranijim vremenima (vremenima mesara i kostolomaca), velikim zvezdama su lomili noge i nisu im dali da igraju. U tim vremenima je postojao samo jedan fudbaler koji je sam rešavao utakmice. Tako je rekao šampionskom timu Juventusa, koji harao Evropom u tom periodu: "Dolazim kod vas u Torino, sam ću vas pobediti i uzeti vam titulu" I šta mislite da li je to uradi? Naravno da jeste. Da, to je čovek, koji je sa ispod prosečnom reprezentacijom, osvoji sam svetsko prvenstvo, pri tom izbacivši Brazil sa možda najačim sastavom ikada. Da, to je on, najbolji fudbaer u istoriji.Posle njege nije se pojavio sličan igrač, koji sam osvajao prvenstva i SP. Svi, koji su osvajali titule: prvenstva,LŠ i SP, su imali dobre ekipe i saigrače. O kome je reč? Nema potrebe da se pominje jer poznavaoci fudbala znaju ime najboljeg fudbalera. A oni koji nisu poznavaoci fudbala, oni su nebitni jer za njih najbolji fudbaleri su ovi današnji zalizani i baletani.
    (milojko, 28. mart 2020 10:08)

    # Link komentara

  42. Imao je Henry, ali danas takvih igrača više nema.
    (Topnik, 28. mart 2020 10:00)

    # Link komentara

  43. Veliki sam kalčomanijak i dan-danas a još veći Rossonero. Za mene su iz tog doba nenadmašni Ronaldo, Ševčenko i Batistuta. U fioci i dalje čuvam njihove postere i video klipove narezane na cd-u. Oficijalni Kalčo kanal na YouTube redovno objavljuje klipove sećnjanja na legende koje svaki vikend gledam sa suzama u očima. Evo sinoć je bila cela utakmica Lazio - Milan 4-4. Kakav spektakl... Sportsji pozdrav svim fudbal - nostalgičarima i anti - mrziteljima scega što valja i vredi ;)
     (Tore Andre Flo, 28. mart 2020 09:51)

    # Link komentara

  44. Ronaldo...…..
    Maradona,Mesi,Kristijano,Ronaldinjo...….. ostali
     (zak, 28. mart 2020 09:50)

    # Link komentara

  45. Brzina, tehnika, snaga, solidna visina i skok igra. Čak i kada se ubucio bio je među najbržima na terenu, neponovljiv talenat. On, Zidan, Rivaldo, umetnici fudbala.
     (peki, 28. mart 2020 09:50)

    # Link komentara

  46. I jeste bolji ali nije popularizovan popt navedenih ...
     (БобмаркСРБ "Којекуде чиниш `волико", 28. mart 2020 09:48)

    # Link komentara

  47. Pa u pravu je bio Mihajlovic u kontra napadu Luis,Nazario,De Lima i Ronaldo a on i Nesta sami.
     (Back in Black, 28. mart 2020 09:48)

    # Link komentara

  48. Mr. Wolf promasio si temu
     (nik, 28. mart 2020 09:47)

    # Link komentara

  49. Povrede su ga sprečile da bude najbolji, tukli su ga i udarili kad već nisu mogli da mu oduzmu loptu na fer play način.
    Pokazao je da je najbolji, i odlučio da je ipak važnije da može da hoda do kraja života nego da srlja dalje u povrede
     (šef, 28. mart 2020 09:45)

    # Link komentara

  50. Raritet: Igrao i na Marakani i na JNA, u dresovima Barselone i Reala, i na oba meča nije dao gol, niti se radovao pobedi! A da je verovatno najbolja devetka svih vremena, u to ne sumnjam.
     (Mihajlo, 28. mart 2020 09:31)

    # Link komentara

  51. Od Mesija nije bolji ni po čemu.A šta onda reći za najvećeg fudbalskog mađioničara Ronaldinja,kako je on lomio kičme i vratove odbranbenim protivničkim igračima!!!!!
    (Delija iz Valjeva, 28. mart 2020 01:28)

    Evo, reci cu za najveceg fudbalskog madjionicara da jeste lomio kicme i vratove, ali samo 2-3 sezone. Ostatak je na zalost protracio.... On jeste vrhunski fudbaler, ali nije ni u top 20, jednistavno, ne bi bilo fer poreduti ga sa fudbalerima koji su imali vrhunske karijere po 10+ vise godina.... Mesi, Ronaldo,Ronaldo, Zidan, Pirlo, Skols, Inijesta, Cavi, Gigs, Rivaldo, Anri...... To sto si dobar dribler i zongler i nasmejan si ne znaci i da si najbolji igrac, sto Ronaldinjo jeste bio, ali samo 2-3 sezone.... kratko da bi se uopste razmisljalo o njemu kao najboljem igracu svih vremena....
     (mr.wolf, 28. mart 2020 09:28)

    # Link komentara

  52. Nego kako, da ga nisu svi od reda krljali i totalno mu unistili kolena tek svi oni nebi mirno spavali... Vicem ja vec godinama, najbolji je ubedljivo fudbaler svih vremena, prava 10.ka,driblercina kakva ni Mesi nece nikada biti, na kvadratnom metru je znao da "razbaca" 3-4 fudbalera i da ih posalje po hleba, mleka i cigarete u prodavnicu ! !!
    (Molder, 28. mart 2020 07:54)
    Napadac prava desetka?Vici,vici ali nauci na kojoj poziciji igra prava deseta.
     (Back in Black, 28. mart 2020 09:13)

    # Link komentara

  53. Ronaldo Fenomeno igrač nad igračima.Living Legend po meni najbolji svih vremena, poštujem ja Messija I Kristijana ali ovaj covek je lomio zglobove protivnicima svojim skilom .Kad se samo setim kolko njih je padalo po fudbalskom terenu u odbrani kad on krene u napad.
     (lllsub6lll, 28. mart 2020 09:11)

    # Link komentara

  54. Znam da je to bio drugi fudbal znam sve ali meni je nekako Maradona Bog
    (021, 28. mart 2020 08:45)

    # Link komentara

  55. Je bukvalno bio savrsen fufbaler .Ljudi nemaju takav utisak jer je stvarno imao strasnih povreda .Prvu veliku je doziveo vec sa 22 godine .Al onk ubrzanje driblinzi kao sa drugr planete podjednako fa se suzis i levom i desnom nogom .On kad primi loptu retko je vise gledso pozadi samo napred .Bilo ga je stvarni uzivsnje gledati .Direktno svojim golovima je doneo poslednju titulu Brazilu .Ronsldo i Mesi su beliki igraci al Ronaldo jr magija .mnogo igraca legrndarnih je reklo tada u prvih dve tri godine da jefino on moze da ponovio Peleov rezultat od tri Svetsks prvrnstva
    (On, 28. mart 2020 08:16)

    # Link komentara

  56. Bio sam klinac i secam se da sam plakao kad se povredio. Vratio se iz povrede i odigrao 6 min i opet pauza 6 meseci. Njega i T.Henry sam najvise voleo. Na ISS-u (mi smo tako zvali PES) napad Intera Ronaldo-Sukur-Recoba a u Arsenalu Henry-Kanu-Berkamp
    (Juninho, 28. mart 2020 07:59)

    # Link komentara

  57. Nego kako, da ga nisu svi od reda krljali i totalno mu unistili kolena tek svi oni nebi mirno spavali... Vicem ja vec godinama, najbolji je ubedljivo fudbaler svih vremena, prava 10.ka,driblercina kakva ni Mesi nece nikada biti, na kvadratnom metru je znao da "razbaca" 3-4 fudbalera i da ih posalje po hleba, mleka i cigarete u prodavnicu ! !!
     (Molder, 28. mart 2020 07:54)

    # Link komentara

  58. Najbolji
    (pele, 28. mart 2020 07:37)

    # Link komentara

  59. Ja bih samo rekao da se sa setom secam tog fudbala i kalca s sredine 90-tih i pocetkom 2000-tih. Ovo danas se zove samo fudbal. A Ronalda sam obozavao, kao i Romarija, Zidana i naravno Deju.
     (John Smith, 28. mart 2020 07:32)

    # Link komentara

  60. Seria A je uništila Ronalda..., da je ostao u Barsi uzeo bih 5, 6 zlatnih lopti bez oroblena .., kad je prešao u Real veće je bio načet povredama. , jedino što mu nedostaje jeste osvajanje LŠ. , stigao je u Real 2003 godine ..
     (aa, 28. mart 2020 07:14)

    # Link komentara

  61. #Pontiac Mesiju dosta toga fali npr titula sa reprezentacijom, tu ne moze da se meri sa Ronaldom... takodje Messi je te rekord golive postigao u Barsi koja je bila najaca u istoriji u tom vremenu sa Cavijem Inijestom... Takodje Mesi je igrao samo u Soaniji u dominantnoj ekipi i resetao protivnike... Ronaldo je igrao u Holandiji Spaniji i Italiji koja je bila najaca i najgrublja u to vreme.... uvek u istoj ekipi gde je sve bilo podredjeno njemu.... Robaldo je igrao za PSV, Barsu, Inter, Milan, Real... bio tesko povredjen u najboljim godinama, posle neigranja 6 meseci, ide na SP 2002 i postaje bajbolji strelac i donosi titulu Brazilu..... ja sam igrao fudbal i sa te strane znam sta znaci igrati i promeniti ekipu 5 puta i biti najbolji i lider svuda.. to je za Respect...Pravi ronaldo bez dileme.... naravno i Messi ima svoj kvalitet velicinu i dostignuca ali nije za porediti fudbalski, takodje za najboljeg bez uspeha u reprezentaciji ne vredi pricati.... Tako da i Diega stavljam ispred Messija....
    (vlada2907, 28. mart 2020 07:03)

    # Link komentara

  62. I da, voleo bih da čujem neke legendarnije izjave fudbalera od ove Sinišine "Ronaldo krene u kontranapad, a Nesta i ja sami u odbrani".
    Ne verujem da je spisak nešto preterano dug..
    (Calm Like a Bomb, 27. mart 2020 23:38)

    ја не знам ни једну такву за Месија
     (мики, 28. mart 2020 06:59)

    # Link komentara

  63. Ono sto radi Mesi je nemoguce a ono sto rade ili su radili ostali je moguce
    (Brajtner, 28. mart 2020 06:50)

    # Link komentara

  64. Ali su i on i Ronaldinjo trajali mnogo
    krace od Mesija i CR
    (kleo, 27. mart 2020 21:39)

    тек су у новије време суђење и камере допринеле заштити правих мајстора. раније су их месари касапили на терену
     (мики, 28. mart 2020 06:49)

    # Link komentara

  65. Oce malo sutra! obicna balerina od fudbalera.
     (Milorad, 28. mart 2020 06:49)

    # Link komentara

  66. Kako on moze biti najbolji ikad kad ga niti u Barseloni niti u Realu niti u Interu niti u Brazilu ne smatraju najboljim igracem u istoriji kluba (Barselone Reala Intera)odnosno brazilske reprezentacije ?
    (Sava, 28. mart 2020 06:38)

    # Link komentara

  67. Mesi bog!!
    (pop, 28. mart 2020 06:08)

    # Link komentara

  68. Rensenbrink@..bravo za nick'..najaci dribler u svetu(u vremenu dominacije Ajaxa)..moja top 3-..1.Maradona-2.Mesi-3.Ronaldo-Fenomeno..ostace mi uvek tri detalja iz njegove blistave karijere..kod nas sportska sreda(LP) isla je spica Ronalda sa Merkedzanija kada ga prelomio sa telom..GOL Composteli kada se Robson i cela klupa Barse hvata za glavu i treci meni najtezi ZA gledanje kada ga ja Couto povredio i od tada mislim nije vise isti i dobio na kilazu.
    (MKD-4, 28. mart 2020 05:57)

    # Link komentara

  69. Птписујем све речео.
     (ШахМат, 28. mart 2020 05:50)

    # Link komentara

  70. Tri velika imena harala su do sada u istoriji fudbala:Pele 60-ih proslog veka do 72,Krajf 72-80tih,Diego Maradona od 83-93 tih!Tu valjda nema dileme!?A onda se pojavio 90-tih Ronaldo-Zuba!Svakako da svako vreme nosi svoje breme,ali kako je on igrao u Holandiji, Spaniji iItaliji je fascinatno!Nesto najlepse sto sam gledao bila je igra dvojice do tada najboljih Zizua i Zube u Realu!U istoriji je bilo toliko dobrih igraca ali ovoj petorci svi gledaju ledja a priblizili su im se Ronaldinjo,Mesi i CR7!
    Tako ce za sve ostati vecita dilema koje najbolji ikad! Ali niko od njih nije uzeo 3 sampionske titule na svetu izuzev Edson Arantes Dos Nascimento - PELE pa je spravom za sada na tronu!Ako priznajemo Majkl Dzordanu zbog 6 NBA titula,Felpsu sa osvojenih 28 medalja kao najdekorativnijem sportisti ikad, slucajeva zaista mnogo u skoro svim sportovima,jasno je da Ronaldo Lima(Zuba) sa svoje 2 titule SP,izad Pelea zbog ovog parametra,ali uz rame sa Maradonom i Bekenbauerom.
    Mesi i CR7 jesu izvrsni fudbaleri ali posto oni nisu osvojili SP,pa su izad Zube.Lako je osvajati klupske trofeje sa ekipama kao sto je Barcelona ili Real.Ali osvojiti SP sa reprezentacijom to je ipak visa distanca,zar ne!?CR7,osvojio sa Portugalom EP,Mesiju nije uspelo sa Argentinom da osvoji ni SP ni Kup Juzne Amerike! Jasno je da su dileme koje od njih bolji uvek biti debata.Ostali,ukljucujuci Zidana,Ronaldinja,Kaku,Maldinija, su izad pogotovo sto su ovi imali takodje uspeha u klupskom takmicenju!
    (bmiles, 28. mart 2020 05:11)

    # Link komentara

  71. Strasan napadac!
    (nucky thompson, 28. mart 2020 03:50)

    # Link komentara

  72. A Zidan je bolji od svih njih ko ne veruje nek pogleda utakmicu Brazil- Francuska 2006 i vidi šta je Zidan radio Ronaldinju, Ronaldu, Kaki, Ribaldu, Roberto Carlosu, Cafu i Ze Robertu
    (tiberije, 28. mart 2020 03:44)

    # Link komentara

  73. Ma bre realno tata fudbala i najbolja 9-tka ikada i zauvek..
     (zexxxxxxx, 28. mart 2020 02:53)

    # Link komentara

  74. Napad Brazila 2002. Ronaldo, Ronaldinjo i Rivaldo
    (Mare, 28. mart 2020 02:39)

    # Link komentara

  75. Ronaldo je igrao protiv Zvezde ‘97 na Marakani. Izveo je jedan tribling koji ni na usporenom snimku ne moz izvalis.
    (Dr Grujic, 28. mart 2020 02:34)

    # Link komentara

  76. zasto ljudi skucenih umova toliko vole da jedne igrace uzdizu dok istovremeno druge osporavaju? zasto sve mora da bude ili-ili? ronaldo zuba super a mesi ne valja? ili ovi sto velicaju maradonu a kritikuju mesija, lepo vidis koliko pojma nemaju, jer to su 2 vrlo slicna igraca i po potezu i po svemu, osim sto je maradona mnogo vise ekstravert. to je kao kad bi rekli zuba je super, ali ronaldinjo nije njegov nivo. ali tek ovi sto vole pelea, oni su najveseliji, njima niko osim njega ne valja. ronaldo zuba je fantastican igrac, jedan od onih retkih koji umeju da nasmeju i oduseve publiku svojom genijalnoscu. ali naravno da ima jos takvih kroz istoriju. moj pokojni otac se secao i peleta i krojfa, ali je vise cenio krojfa, "jer je moderniji". a maradona ga nervirao jer je majstor ali se "suvise ludira" - rasipa talent. u to vreme je punio svetske tabloide... mesija nije docekao.
    dakle, sve je pitanje epohe, licnog ukusa i estetike. ili licnog iskustva, o cemu govori kostakurta.
     (neutralni felsh, 28. mart 2020 02:32)

    # Link komentara

  77. sreta steta .... bravo bravo
    (denis, 28. mart 2020 02:20)

    # Link komentara

  78. Sve si lepo rekao...Ali bolji od Mesija mnogoo tesko
    (petar, 28. mart 2020 02:11)

    # Link komentara

  79. Sad sam pročitao ovaj komentar da je Ventola bolji od Zube.Pao sam sa stolice.Deluje da se nisi šalio.Bilo da jesi ili nisi,genije si!Samo nastavi,bar malo razonode u ovim sumornim danima.
    (Voja, 28. mart 2020 02:07)

    # Link komentara

  80. (Sch.., 27. mart 2020 23:01)
    Burazeru, ubo si suštinu. Ovi svi su igrali fudbal. Ronaldinjo se igrao fudbala. Po meni, bolji i kompletniji napadač od svih ovde pomenutih.
    (Vlada, 28. mart 2020 01:28)

    # Link komentara

  81. Od Mesija nije bolji ni po čemu.A šta onda reći za najvećeg fudbalskog mađioničara Ronaldinja,kako je on lomio kičme i vratove odbranbenim protivničkim igračima!!!!!
    (Delija iz Valjeva, 28. mart 2020 01:28)

    # Link komentara

  82. Mislim, sve je tu jasno. Ronaldove najbolje utakmice su nesto najvise sto je ikada jedan igrac uspeo da pruzi na terenu. Sa druge strane, iz raznih razloga, kratko je trajao na vrhuncu, tako da je Mesi tu dominantniji. Neko je ovde spomenuo ustajanje sa stolice kada dobije loptu, a jos ako vidis da je prima sam u trku, jasno je da ce biti neka magija. Tesko je to objasniti nekom ko ga je gledao samo na YT. Mesi, iako je nezaustavljiv, je u sustini predvidiv. Svi znaju otprilike sta ce da uradi, ali to radi toliko dobro da ne mozes nista. Sa druge strane debeli je improvizovao i to je bila car gledati.
     (hulk, 28. mart 2020 01:16)

    # Link komentara

  83. Fudbal nisu samo brojke i slova. Fudbal je emocija. Pratim ga od Krojfa i uživam u svakom dobrom takmičenju.
    Velika je tuga što su Ronalda zaustavile povrede, zaista je mogao čuda da radi. Moga je da bude Pele.
    Eh sad...ko je najveći ikad?
    Nikad se ljudi neće moći jednoglasno složiti. Pele je bio REI, proslavio je fudbal. Čovek ispred svog vremena.
    Po meni, gledajući samo fudbalsko umeće i sirovu inteligenciju Messi je najbolji fudbaler kojeg sam ikad video. Ali... Sećate li se kad bi Maradona izašao na teren da se zagreje? Svet stane, deca zinu, stari hipnotizirani, samo se njega gleda.
    Diego Armando Maradona je imao taj X faktor, tu pojavu koju Messi nema.
    Takav faktor je imao Ali, Jordan i niko više.
    Ljudi, uživajte u fudbalu dok nam ga pare ne unište skroz.
    Lp svima
    (Marko, 28. mart 2020 01:08)

    # Link komentara

  84. Dajte ba ljudi Ronaldo je najbolji napadac na svijetu ikada, ali 92 gola dati u kalendarskoj godini uz to podijeliti 60 asistencija moze samo Messi GOAT
     (Realno, 28. mart 2020 00:51)

    # Link komentara

  85. Pontiac, i onda dodje 2014 sa najjacom Argentinom u poslednjih ne znam koliko i taj vanzemaljac(Mesi) od osmine finala ne postigne i ne asistira na nijednom mecu.
    Zakljucak, nema sistem Barselone koji mu je pomogao da dodje do tih statistika.
    Da se ibsa Argentinom pokazao tako dominantnim i u nekoj drugoj Ligi pa moglo bi da diskutujemo
    Eto i CR7, je na duplo manje golovo u Italiji, da li ti to govori nesto o Spanskoj ligi
    (Matematicar, 28. mart 2020 00:50)

    # Link komentara

  86. (Deki, 27. mart 2020 23:29)
    Odbrana nije teška. Nemanja Vidić je najbolji defanzivac koji je ikada igrao fudbal.
    Ovo nije čak ni toliko navijački.
    Čovek je imao odličan pregled igre. Non stop je bio na vrhovima prstiju i pratio je i igrača i loptu.
    Beskompromisno je išao na loptu i nije razmišljao o posledicama. Setite se kada je glavom je išao na loptu gde je Drogba išao kolenom. Tada mu je Drogba izbio bar jedan zub. Drugom prilikom se sudario sa Mikom Ričardsom iz Sitija kada ga je ovaj nabo kopačkom u rebra. Mika je ostao da leži na travi, a Vida je samo ustao, otresao dres i pokazao sudiji gde ga je ovaj udario.
    Dalje, što je jako bitno za odbrambenog, on nije samo otklanjao opasnost od svog gola, nego je to odmah pretvarao u opasnost za protivnički gol. On nikada nije napamet ispucavao loptu, nego je uvek gledao kom od veznjaka ili napadača da je uputi. I uvek je galvanizovao svoje saigrače.
    Stena, jednom rečju. Najbolji ikada!
    (Vlada, 28. mart 2020 00:49)

    # Link komentara

  87. @(Pontiac, 27. mart 2020 23:50), složio bih se to što pišete za Mesia, ali da tako igra i u drugim klubovima, a ne samo u Barsi, zato će on karijeru i da završi u Barsi. Mesi je proizvod Barsinog stila igre, već u reprezentaciji on nije isti igrač, jeste i tamo najbolji, ali to nije taj Mesi. Pele je bio isti i u dva kluba u kojima je igrao, kao i u reprezentaciji. Neko napisa poluamaterska brazilska liga? Ta liga je osvojila 3 svetska prvenstva!!! Šta, italijanska i nemačka su u to vreme bile jače? Mislite da Pele danas igra fudbal kao mlad ne bi bio isti? Ne postoje različita vremena i tačno je da je fudbal danas mnogo napredniji, medjutim, danas igrači imaju i mnogo bolje uslove i života i treninga. Stvar je u svom vremenu biti najdominantniji. Kad je Pele driblao, mnogi nisu znali gde je lopta...
    (Deki, 28. mart 2020 00:42)

    # Link komentara

  88. Da bi klinci shvatili koliko je Ronaldo Zuba Fenomen bio veliki majstor, odmah posle Pelea i Maradone najveći, samo pogledajte golove i driblinge koje je imao na kraju karijere u Korintijansu kada je imao oko 100 kilograma i 34-35 god. i sve će vam biti jasno. (Da ne pričamo šta je radio u prime-u u Barsi i Interu (i u Realu, ali tada je već bio debeo) Pa posle kažite da su CR7 i Mesi bolji, nema šanse... Imao je skoro gol po utakmici gde god je igrao, čitavu karijeru... Evo linkova koga zanima

    [link]
    [link]
    (Il Fenomeno, 27. mart 2020 22:44)

    Мајстор када је имао и 100 кила. То је феномем од играча.
    (323, 28. mart 2020 00:40)

    # Link komentara

  89. Zlatna petorka po meni . El pibe, Il fenomeno, zizu, dinjo i Mesi. To je krema. Sto bi rekli, vrhovni bogovi fudbalskog olimpa. Za koga god da kazete da je najbolji necete pogresiti jer je to tacno. Najbolji sa ostalom cetvoricom. Jos mnogo je fantasticnih majstora i genijalaca, ali ipak malo ispod gore nabrojanih.
    (Dzino, 28. mart 2020 00:40)

    # Link komentara

  90. Ronaldinjo. Pa svi ostali. Naravno, sve je stvar ukusa. Ali, nikad niko nije igrao s takvom lakoćom kao on.
     (Pierre de Kuberten, 28. mart 2020 00:30)

    # Link komentara

  91. Interesantna i večita tema.
    Mozemo pricati o grupi najboljih u istoriji, ali tesko je izdvojiti samo jednog.
    Moj izbor najboljih 10: Di Stefano, Puškaš, Pele, Krojf, Maradona, Platini, Zidan, Ronaldo Zuba, Ronaldinjo i Mesi.
    Zuba i Ronaldinjo su bili čarobni, ali nisu dugo trajali i ostali su nam dužni.
    Ali, to su Brazilci.
    I, za kraj, moj izbor.
    Najveći-Maradona
    Najbolji-Mesi
    Najuticajniji-Krojf
    (DM, 28. mart 2020 00:28)

    # Link komentara

  92. Svetsko prvenstvo u Japanu i Juznoj Koreji... Cale od drugara se osisao ko Ronaldo...
     (maree, 28. mart 2020 00:27)

    # Link komentara

  93. Mesi ne moze da bude najbolji jer nema SP. Kada to osvoji moze da bude besmrtan. Porediti Mesija i Ronalda je besmisleno. Ronaldo je napadač kakav se više ne radja. Magija!
     (Vladimir, 28. mart 2020 00:27)

    # Link komentara

  94. Fabio kapelo je reko: Igro sam protiv pelea i krojfa gledao sam maradonu kako igra ali nijedan od njih nije igro kao Mesi. On sto radi sa loptom to drugi mogu samo da sanjaju. Tako da Ronaldo bas i nije u porodjenju sa Mesiem barem tako kaze kapelo.
    (Goran, 28. mart 2020 00:27)

    # Link komentara

  95. @Deki

    Kakav Pele covece, igrao pre 40 godina pogledaj snimke kakav je to tad fudbal bio, kuvari su igrali umesto fudbalera.
     (kaluđer, 28. mart 2020 00:26)

    # Link komentara

  96. (Jens Vajsflog, 27. mart 2020 23:53

    Obrni okreni, njih trojica su najvise nekako obelezili fudbal zadnih decenija. Svako na svoj nacin i svoje vreme. Ali mislim da nisam preterao sa Mesijem. Mali je zaista cudo , digo fudbal na neki nivo koji ce se tesko prevazici. Toliko dugo trajati na tom nivou, kapa dole.Volim ja i brazilce, tj citav J. Americki fudbal i tu strast , ali kazem kad bi bas morao birati, stavio bi argentince na presto. Mada i Ronalda da stavis ne bi pogresio ili Zica npr ako si malo stariji pa ga se secas . Tipicna 10-a starog kova, sa istancanom tehnikom gotovo do savrsenstva i pregledom igre koji je oduzimao dah. Jedino nije bio preterano brz ili ne kao ova trojica.U videotekama su bile video kazete sa njegovim utakmicama u Flamengu i reprezentaciji. Eto ako moram prosiriti spisak najboljih od najboljih , neka budu njih 4! Zico, Maradona, Mesi i Ronaldo. Aj u zdravlje i poz nam Andy Goldbergera;)
    (Espen_bredesen, 28. mart 2020 00:25)

    # Link komentara

  97. Svi su vrhunski fudbaleri, ali postoji samo jedan fudbalski "Bog", njegovo ime je Diego.
    (frey, 28. mart 2020 00:24)

    # Link komentara

  98. I dalje govorimo o čoveku koji se raspao kao fudbaler pre 30. rođendana, baš kao i Ronaldinjo. Ne hvala, to ne može da bude najbolji svih vremena ni u ludilu.
    (Dikan, 28. mart 2020 00:22)

    # Link komentara

  99. APSOLUTNO TACNO!
    (Stranger, 28. mart 2020 00:21)

    # Link komentara

  100. Naravno,Ronaldo jedini ,pravi i neponovljivi fenomen, cuveni Fenomeno.Hvala mu na svoj magiji, hvala mu na svemu.Ona frizura pa ono je ludnica bila.Voleo sam ga i u Barsi , Realu, Interu i Milanu ( tu najvise naravno heh ) Onaj osecaj kad volis drugi klub al njega obozavas svugde, samo jos sa Ronaldinjom i jos par taj isti osecaj. Najbolji svih vremena R9.
    (Ronaldo9, 28. mart 2020 00:20)

    # Link komentara

  101. Глупо је расправљати о укусима. Зашто то радите? Друго, причати о неком да је највећи а играо цео живот САМО у једном клубу без титуле светског првака?? И на крају, неко рече, волео би да види да још нека легенда прича о Роналду, па гледајте. И на крају, Пујол је највисе јео траву у дуелима са Зубом.

    [link]
    (ccc?, 28. mart 2020 00:19)

    # Link komentara

  102. Najbolji igrac svih vremena! Majstor koji nije jurio statistiku i duzinu karijere, kao i broj pratioca na instagramu!
     (kadinjaca ipak pala, 28. mart 2020 00:15)

    # Link komentara

  103. Tu neko rece da je talenat Brazilca Ronalda,Mesija i Maradone veci nego kod ostalih igraca recimo Ronaldinja,sad mene interesuje sta oni rade to s loptom sto Ronaldinjo nije radio na terenu,cak mi je Ronaldinjo bio jos atkraktivniji i zabavniji za gledanje od ove trojice,kratko je trajao jer nije imao vise ambicija,sve je osvojio, ali to sto je igrao za mene je najbolji i najatraktivniji fudbal koji sam ikada gledao. Bilo je jos mnogo genijalaca s loptom samo u ovih 35 godina koliko gledam fudbal,jednom sam pokusao da ih nabrojim,bilo ih je bar 30-ak i opet sam zaboravio tu da stavim Figa,Deka,Rui Kostu,Savicevica,Mijatovica,Bergkampa,Veu...
    (Mihajlo, 28. mart 2020 00:08)

    # Link komentara

  104. Espen dobro si počeo,ali pretera ga sa Mesijem.Mislim da si malo subjektivan kad su Argentinci u pitanju,ali,sa druge strane,i ja sam kad su u pitanju Brazilci(sa izuzetkom Nejmara),tako da je Zuba za mene bio čudo.Nikad nisam video igrača koji sa takvom lakoćom lomi najbolje defanzivce.Naravno,kada mu se igralo.
    (Jens Vajsflog, 27. mart 2020 23:53)

    # Link komentara

  105. (kuguar, 27. mart 2020 23:02

    Tu sezonu Ronaldo je zabio 47 golova. Briljantno je odigrao bez ikakve dileme al nije doneo npr titulu barsi.kako god, do tad u modernom fudbalu nikad niko nije odigrao tako nesto. Ali pazi sad ovo. 2011 god. Nakon titule u Spaniji i osvojene LS takodje, gde po drugi put u finalu razbucan United sa najboljom odbranom na svetu, Vidicem i Ferdinandom, ulazimo u novu sezonu, 2011/12. Ukupno 73 gola je dao te sezone u svim takmicenjima Mesi. Druze, 73 gola ! Pri tome to nije fudbal iz kamenog doba, nego modernog, gde je sve na nekoj novoj razini. Kalendarske 2012 je Mesi zabio 91 gol! Niko nikad u istoriji nije to uradio. To su neverovatne stvari. Gotovo 30 golova vise od najbolje Ronaldove sezone. Ali kakvih golova. Taj Mesi je sa 20 god razbucao Real kao amatere, zabio het trik, po terenu plivali Canavaro i ostali. Decko je pomerio granice ovog sporta. Ja sam takodje odrastao uz fudbal 90 ih. Rado i nostalgicno se setim tih vremena. Meni je Laudrup bio prvi neki strani idol, mnogo podcenjen igrac. Voleo sam i Bergkampa , covek sa nestvarnom kontrolom lopte . Ipak Ronalda sam voleo najvise. Ali realno, ono sto radi Mesi a cak nije ni klasicni napadac svih ovih godina je nevidjeno. Odrasli smo vec ljudi, treba biti objektivan. Pa on je ne samo najbolji strelac na svetu, on je i najbolji paker, pucac slobodnjaka, dribler i sta sve ne jos. Nestvaran igrac! Ronaldo mi je u svakom slucaju br 2.
    (Pontiac, 27. mart 2020 23:50)

    # Link komentara

  106. I da, voleo bih da čujem neke legendarnije izjave fudbalera od ove Sinišine "Ronaldo krene u kontranapad, a Nesta i ja sami u odbrani".
    Ne verujem da je spisak nešto preterano dug..
    (Calm Like a Bomb, 27. mart 2020 23:38)

    # Link komentara

  107. Svako ima pravo na svoje misljenje i na svoj ukus. Pelea nisam gledao i nije igrao u Evropi vec u poluamaterskoj ligi Brazila davno njega ne bih komentarisao. Pravi Ronaldo je definitivno najbolji napadac ikada. Zavisi ko sta voli neko voli igrace sredine terena ili dobre driblere. Tu su Ronaldinjo i Maradona neprikosnoveni. Neko voli pakere i hazardere poput Krojfa i Zidana i oni su u vrhu. Ali kad se sve to sabere imate Mesija koji je i golgeter i paker i igrac sredine terena i spic i asistent i dribler sve covek igra. I velika vecina strucnjaka eminentnih igraca i trenera govori da je Mesi najbolji ikada. I ja se slazem sa njima. Tek kad ode u penziju uvidecemo ko je bio. Svi nabrojani igraci su imali magiju u nogama bili carobnjaci sa loptom i svi su u svojim epohama bili najbolji. Ali Mesi najduze traje i po meni zasluzuje epitet najboljeg ikada.
     (Beograd, 27. mart 2020 23:36)

    # Link komentara

  108. Zašto ljudi imaju potrebu da izaberu samo jednog od takvih veličina? Pele, Di Stefano, Euzebio, Maradona, Ronaldo, Ronaldinjo, K Ronaldo, Mesi ... Svaki je car na terenu. Treba uživati u svakom dobrom potezu igrača. Kakve su golove dali Suarez (simulant broj 1), Van Basten ...
    (Radomir, 27. mart 2020 23:32)

    # Link komentara

  109. @(Ramzaj, 27. mart 2020 22:18), jedan si od retkih koji zna šta je bio Pele. Pele je bio vasiona i jedini toliko ispred u svom vremenu. Danas imate Mesia, Ronalda, Mbapea, Neimara...mnogo sličnih i sa malim razlikama izmedju njih. Peonta je da budeš u svom vremenu daleko ispred, kao recimo Bah u Baroku, Tesla u svom vremenu...Naravno, što se tiče napadača, Ronaldo zuba, dribling Ronaldinjo, sredina Maradona i Mesi, odbrana jako teško, bilo ih je mnogo kao i golmana. Pele je bio sve, od sredine do napada.
    (Deki, 27. mart 2020 23:29)

    # Link komentara

  110. @(Ramzaj, 27. mart 2020 22:18), jedan si od retkih koji zna šta je bio Pele. Pele je bio vasiona i jedini toliko ispred u svom vremenu. Danas imate Mesia, Ronalda, Mbapea, Neimara...mnogo sličnih i sa malim razlikama izmedju njih. Peonta je da budeš u svom vremenu daleko ispred, kao recimo Bah u Baroku, Tesla u svom vremenu...Naravno, što se tiče napadača, Ronaldo zuba, dribling Ronaldinjo, sredina Maradona i Mesi, odbrana jako teško, bilo ih je mnogo kao i golmana. Pele je bio sve, od sredine do napada.
    (Deki, 27. mart 2020 23:28)

    # Link komentara

  111. Ronaldo je bolji od ove dvojice ali oni su uspesniji.Pele i Maradona su bolji od njega.Ima boljih ima gorih,lopta je okrugla.Sada je momenat da se bude legenda u stvarnom zivotu.Veca je legenda jedan lekar nego svi oni zajedno.Ili savestan policajac pa cak i politicar koji radi svoj posao.Treba iskoristi ovaj momenat da se vrati slava i postovanje pravim ljudima a ne ovima sto su u "Leba i igara' sekciji.
    (Drax, 27. mart 2020 23:23)

    # Link komentara

  112. Ronaldo je bolji od ove dvojice ali oni su uspesniji.Pele i Maradona su bolji od njega.Ima boljih ima gorih,lopta je okrugla.Sada je momenat da se bude legenda u stvarnom zivotu.Veca je legenda jedan lekar nego svi oni zajedno.Ili savestan policajac pa cak i politicar koji radi svoj posao.Treba iskoristi ovaj momenat da se vrati slava i postovanje pravim ljudima a ne ovima sto su u "Leba i igara' sekciji.
    (Drax, 27. mart 2020 23:23)

    # Link komentara

  113. Svako ko je realan i ko se bar malo razume u fudbal dobro zna da je pravi Ronaldo-zuba najbolji.
    (777, 27. mart 2020 23:22)

    # Link komentara

  114. Da i čiča iz izolacije napiše koju, a čiča zakoračio u 70-tu. Broj jedan Pele, broj dva, subjektivan sam, Dragoslav Šekularac, tri Ronaldo, četiri Maradona. Gledao ih sve uživo. Ostali, mnogo praznih mesta.
    (Generacija 1950, 27. mart 2020 23:22)

    # Link komentara

  115. Zato što je imao najbolji dribling na svetu zato su ga i lomili svi ti defanzivci i to bez milosti jer su bili totalno nemoćni da ga zaustave.
     (Superstar, 27. mart 2020 23:21)

    # Link komentara

  116. [link]
    (punoletnik, 27. mart 2020 23:21)

    # Link komentara

  117. jednu stvar ne razumem, sta pojedinima znaci kad kazu pravi Ronaldo? jel ovo sad lazni Ronaldo? pa ljudi nije on sam sebe tako nazvao vec mu je to ime dato na rodjenju (Cristiano Ronaldo Dos Santos Aveiro). dakle ako zelite da naglasite kazite stari Ronaldo ili Ronaldo Brazilac. ili jos gore mi je kad cujem igru reci tipa missy,penaldo,lesi. dajte ljudi svako za sebe sve su to vrhunski fudbaleri, svako za sebe i svako na svoj nacin , ko je od koga bolji je besmislena polemika koja nikud ne vodi.
    (ljubav je jednosmerna ulica, 27. mart 2020 23:20)

    # Link komentara

  118. Neponivljiva je simultanka Maradone sa world cupa iz Meksika. Zato je besmrtan , neponovljiv, jedinstven. Da li najbolji ikad , mozda jeste mozda ne, al svakako medju najboljim. Kad se Ronaldo pojavio, bio je nesto relativno novo odnosno jos bolja verzija Romaria koji je bio jedan strasan igrac, napadac. Do pojave Ronalda nisam video decka od 19, 20 god koji radi takve stvari sa loptom i koji je toliko dobar . Njegov nadimak ga bas opisuje , fenomen. Razbio je u barsi, pokidao i u Interu u prvoj sezoni i osvojio kup uefa. Dolazi svetsko u Francuskoj i tamo dominira al desi se to cudno finale. Posle toga dolaze povrede, veliki povratak 2002 , al iskreno Rivaldo i Ronaldinho su tada bili velika ispomoc. Bolji je turnir odigrao 4 god pre iako je manje zabio..kako god, najbolja spica koju sam gledao. Ne znam gde bi mu bila granica da nije bilo tih povreda. Ipak, ako bi bas morao birati, ja bi stavio argentince na vrh od onih koje sam gledao. Ne mogu Pelea komentarisat. Maradona i Mesi su kompletni navalni igraci. Mesi je pomerio granice i poimanje fudbala uopste. Zdrav razum nalaze da takav igrac ne moze postojat ali nas on demantuje. Tehnicke predispozicije, brzina i ubrzanje, promene pravca, dribling , zavrsnica, fudbalska inteligencija , vizija. Kakva dominacija i konstanta.Religije ovog sveta su u krivu,vanzemaljci postoje i dokaz su upravo ova trojica.Diego, Ronaldo i Mesi.Zidan,Zico, CR, Ronaldinjo nisu daleko, ali ipak stepenicu ispod.Talenat ove trojice je nestvaran.
    (Espen_bredesen, 27. mart 2020 23:20)

    # Link komentara

  119. Koliko ima LS? Igrao u Barsi, Interu, Realu. Uz Mesija najbolji kojeg sam gledao. Ali posto se jednom zamjera da nema svjetsko, onda se i drugom moze zamjeriti LS. LS je svake godine. Zakljucak, koliko god da si dobar, ne mozes sam, timska igra.
     (Milos, 27. mart 2020 23:20)

    # Link komentara

  120. Ljudi danas sve dozivljavaju kroz statistiku, ali mi kao emotivna bica ponekad osetimo nesto u prisustvu odredjenih osoba. Znam pouzdano da smo svi koji smo ga gledali imali isti taj osecaj ushicenja. Kad taj covek dobije loptu svi ustaju sa stolica, ocekuju nesto nesvakidasnje, neretko to i dobiju. Taj osecaj je neponovljiv, iako svaka era daje svoje neke igrace. Jednostavno to ne moze niko da vam da, tako da vam razgali dusu svojom igrom. Igrao je za sve rivalske timove, ali ga niko nikada nije hejtovao. Jer su svi znali da je on toliko dobar, da jednostavno ne pripada nikom.
    (garymac, 27. mart 2020 23:20)

    # Link komentara

  121. Nikad niko kao maradona zašto je najbolji svih vremena pa i pored svih poroka opet je bio najbolji i jedini u istoriji koji je osvojio svetsko prvenstvo pa može se reci sam sa ostatkom tima koji je bio u to vreme ispod fudbalskog proseka ako se sa loptom nalazio na svojoj polovini terena za gledaoce je vec bila sto postotna šansa a onaj lob 1982 protiv cz ostace za vek vekova lično sam bio prisutan 97000 gledalaca je ustalo i poklonilo se geniju e zato je bio i ostace zauvek na vrhu
    (Pančevac, 27. mart 2020 23:19)

    # Link komentara

  122. Gledao samo 80% njegovih utakmica na Tv, pored toga sam gledao preko 100h njegove poteze na Yt, od ukupno 850 utakmica Messija gledao sam 800 u live prenosu, zaludjenik sam...

    Ajde.
    (ef odelenje, 27. mart 2020 23:16)

    # Link komentara

  123. Odlican je, ali nije bolji. Na ovu kartu ceo svet ide kada prica da je federer bolji iako novak ima da osvoji jos GS-a. Nebitno i ako prestigne federera opet ce federer biti bolji. To je ova logika. Nije bolji ni od CR ni od Mesija. Ovo su izjave matorih i proslih fudbalera.
    (Truth, 27. mart 2020 23:15)

    # Link komentara

  124. Jedan jedini neponovljivi RONALDO
    (brana, 27. mart 2020 23:13)

    # Link komentara

  125. Dovoljno je reći "od Maradone" (iako se baš i ne slažem), samim tim je i iznad Mesija i Kristiana.
    (Kalčo 2000ih, 27. mart 2020 23:12)

    # Link komentara

  126. Ronaldo i Calcio na Pinku kasnije na avali nedelja u 15h to je bio fudbal.
    (Dzoni, 27. mart 2020 23:12)

    # Link komentara

  127. One godine kad se povredio, kao da mi se rođeni brat povredio. A kad se vratio, kao da mi se brat ponovo rodio. A kad je prestao da igra, prestao sam da gledam fudbal.
    (Slana Bara NS, 27. mart 2020 23:10)

    # Link komentara

  128. Za mene BOG a najveca faca.
     (Sarajevo.ba, 27. mart 2020 23:08)

    # Link komentara

  129. Ma ljudi sve vam je jasno kada se ljudi dizu na noge danas na stadionu kada se odigra petom unazad, to je ranije bila uobicajena pojava... gde je danas biciklica, laznjak, peta kroz nogwe, sut sa preko 25 ili 30 metara, toga nema nazalost... kad neki Nejmar, Bejl, Dijego Kosta i tako ti napadaci koji su placeni basnoslovne cifre novca, u ono vreme ne bi bili ni treca izmena za Ronalda, Batistutu, Badja, Zidana, Berkampa i ostale velemajstore fudbala da ih ne nabrajam sve...
    (sreta steta, 27. mart 2020 23:05)

    # Link komentara

  130. Svako priča o onome kojeg je gledao. Ja ih gledao sve, nijednog uživo, divio se Krojfu, zevao u Maradonu, obožavao da gledam Ronalda i Ronaldinja (dodavanje sa prečkom famozno), ove nove trkače kako obilaze štapove, ali gospodo kralj je kralj: prva titula sa 18 godina, tri gola u finalu, drugu je uzeo kada su ga Bugari izlomili, a treću 70-te u Meksiku. Ima li još neko to iza sebe? A mislim da je pravio i biciklice i šuteve iz trka, kolena, a u Meksiku je više namestio nego što je dao. PELE!!!!
    (Sale, 27. mart 2020 23:05)

    # Link komentara

  131. Kristijano nije taj rang, ali Maradona, Mesi, Ronaldo de Lima...Izabrao bih Ronalda de Limu! Kakav je to igrac, kakvo je to SP bilo 2002.godine, koliko se klinaca sisalo na ‘ronaldo stil’ sa onim iznad čela. Kakva je on faca bio, kakva je to legenda. Svu trojicu koju sam pomenuo, Mesi vrhunski dribler, Maradona i Ronaldo takodje. Ali Ronaldo je bio ubitačniji od obojice kad krene ka golu, biciklice, driblinzi, lik je bacao protivnike kao decu do gola. Radili su to i Mesi i Maradona, ali cini mi se mnogo je tu jaci bio Ronaldo, mozda i zbog toga sto je lik bio klasican napadac, najblizi golu. Tada sam navijao za Brazil samo zbog njega...On vam ne klasican napadac, pa pogledajte Kristijana kao klasicnog napadaca. Sve sto radi kada je u napadu je da ceka sansu, ceka priliku. Pravi Ronaldo se vrati na 25 metara, 30 metara od gola, ne znate kada ima malo prostora da li ce da sutne ili ce ipak da krene u dribling. Zato su i govorili da su se plasili defanzivci, jer ne znate gde ce i sta ce. Sa Kristijanom i ako ima loptu na 30 metara, sanse su 95% da ce dati nekom loptu na strani i da ce da šprinta u 6-7 metara, tesko ga je tamo zaustaviti pogotovo u skoku, dok sa Ronaldom de Limom, nisu znali sta ce. Mozda ce da opali, a ima vrhunski šut, mozda ce da krene u dribling, a ima vrhunski dribling, mozda ce na neki laznjak, a tada padate jer opet kazem, ne znate sta ce sa loptom. Svi ovi mladji koji obozavaju Kristijana, neka pogledaju malo klipove pravog Ronalda. Pelea necu da komentarisem jer je igrao samo u Brazilu i tada fudbal nije bio kao na kasnijem nivou. Maradonu su ubijali od batina, jurili ga po terenu, Ronalda isto. Pele se spremao samo za SP jer u Brazilu nisu smeli da ga pipnu protivnici...Ronaldo, Maradona i Mesi, svako moze da bira ko ce prvi, drugi i treci. Za mene je Ronaldo broj 1, da ga nisu zaustavile povrede, ko zna sta bi uradio. Andriano je bio moguci novi ‘Ronaldo’, novi ‘najbolji’, ali njega zaustavilo nesto drugo. Taj igrac je isto bio strasan...
    (kako da ne, 27. mart 2020 23:04)

    # Link komentara

  132. Sezona u Barsi je sigurno najbolja sezona koju je iko ikada odigrao od kada se fudbal igra,to neko ko nije
    živeo u tom vremenu ne može da objasni sada,jednostavno promenio je tok fudbalske igre,uneo revoluciju kao niko nikada pre...bukvalno,pojavio se nadčovek koji SAM igra protiv svih,kao u holivudskom filmu,pobedjuje SAM,uzme loptu i napadne tri,četiri igrača prodje ih i da gol i tako CELE SEZONE,ne jednu utakmicu,dve nego bukvalno svaku!Ukucajte tu sezonu u Barsi na you tube i uživajte,to se više ponoviti neće,ko je živeo u tom vremenu nikada neće razumeti kada se neko od mladjih prepire da li su najbolji Mesi ili Ronaldo,stara garda se samo nasmeje
    I kaže:fudbal se meri pre i posle Luisa Nazaria da Lima Gauča Ronalda!!On je nulta tačka,od njegovog pojavljivanja počinje drugačije svatanje igre,pozicije napadača,čovek koji je za godinu dana napravio najveću revoluciju ne u istoriji fudbala,nego u istoriji bilo kog sporta ikada,jednostavno sa njim počinje da postoji savremeni fudbal
    (kuguar, 27. mart 2020 23:02)

    # Link komentara

  133. Zidana su pitali ko je najbolji igrač po njemu...Rekao je Ronaldo. Ima na yt snimak u Italiji počinje derbi msm Inter-Milan. Ronaldo sa jedne a Ibrahimović sa druge strane. Ibrahimović ga upija pogledom. Čovek oduševljen što će imati priliku da bude u istom meču sa Ronaldom. Jedan Ibrahimović.
     (motam kablove, 27. mart 2020 23:01)

    # Link komentara

  134. Bio je zuba dobar ..dugo će se razmatrati ko je najbolji fudbaler planete ikad, jako težak izbor. Ja i dalje ostajem pri tome da je to Ronaldinjo zbog toga kako se igrao fudbala ali ostavljam prostor i za Maradonu , Messia , C.Ronalda i Zidana koji su strašno dobri fudbaleri i jedni od najboljih koji su ikad igrali ovu igru . Pelea isključujem iz ove trke jer malo svedoka ima kao i snimaka da se vidi njegovo majstorstvo da bi mogli da ga merimo sa ostalima .
     (Sch.., 27. mart 2020 23:01)

    # Link komentara

  135. Nikad više takav ka on!Bog
    (Maximilian, 27. mart 2020 23:00)

    # Link komentara

  136. jednu stvar ne razumem, sta pojedinima znaci kad kazu pravi Ronaldo? jel ovo sad lazni Ronaldo? pa ljudi nije on sam sebe tako nazvao vec mu je to ime dato na rodjenju (Cristiano Ronaldo Dos Santos Aveiro). dakle ako zelite da naglasite kazite stari Ronaldo ili Ronaldo Brazilac. ili jos gore mi je kad cujem igru reci tipa missy,penaldo,lesi. dajte ljudi svako za sebe sve su to vrhunski fudbaleri, svako za sebe i svako na svoj nacin , ko je od koga bolji je besmislena polemika koja nikud ne vodi.
    (ljubav je jednosmerna ulica, 27. mart 2020 22:59)

    # Link komentara

  137. Kako su uveli statistiku u fudbal(oduvek je pistojala) to sve manje liči na igru. Koliko je pretrčao, koliko puta dodirnuo loptu levom nogom na veštačkom terenu kad je kiša ako se meč igra subotom...

    Mene to ne privlači ni najmanje. I da prilično sam suvjektivan, mnogo se lepši fudbal igrao pre 20 godina i više.

    Od ovih današnjih najviše mi se sviđa Neymar.

    Da ste mi živi i zdravi.
    (yeah, 27. mart 2020 22:58)

    # Link komentara

  138. Ronaldinjo, Zizu i naravno Ronaldo...covece poslednji mohikanci, taj osecaj kad tekmu gledas samo zbog njih i konstantno ocekujes i dobijas magiju...rezultat i sve ostalo pada u drugi plan...sve osim tog divnog osecaja uzivanja u njoj...u igri...ko se jos npr seca rezultata kod onog gola Ronaldinja celziju ili engleskoj iz slobodnjaka ili zizuovog voleja u filalu..covece
    (Vuki86*, 27. mart 2020 22:54)

    # Link komentara

  139. @Mesi Interesantno da je onaj Pele iz 60tih bio daleko veci atleta od Mesija,posto pominjes atlete. Onako iz 60tih ne bi imao kondicije za danasnji fudbal,ali logicno ako vec pominjes danasnji fudbal da bi i Pele imao iste uslove kao Mesi i bio na istom kondicijskom nivou. A ako ne vidis da su Maradona i lopta jedno bice,nema sta da ti se prica,covek je imao fudbal u malom prstu a u danasnje doba bi morao da se odrekne svog nekadasnjeg privatnog zivota pa bi bilo zastrasujuce gledati ga,a i nikad nije igrao za ekipu i sistem poput Mesijeve,gde konstantno ima loptu.
    (Tuko Salamanka, 27. mart 2020 22:50)

    # Link komentara

  140. Igracina, MJ fudbala. Povreda kolena, prednji ukrsteni, sledece god. svetsko prvenstvo, on brat, najbolji strelac, najbolji igrac, brazilu titula. Nije debeo! Nemojte da se zanosimo... samo on kad pita ribu koji sam ti, riba kaze prvi. Svi ostali su dvojka, i to mala :)
    (djurakgwb, 27. mart 2020 22:48)

    # Link komentara

  141. Zbog njega sam zagotivio Barsu, pa onda Inter! I onaj Brazil iz 2002.
     (Mihajlo, 27. mart 2020 22:45)

    # Link komentara

  142. Da bi klinci shvatili koliko je Ronaldo Zuba Fenomen bio veliki majstor, odmah posle Pelea i Maradone najveći, samo pogledajte golove i driblinge koje je imao na kraju karijere u Korintijansu kada je imao oko 100 kilograma i 34-35 god. i sve će vam biti jasno. (Da ne pričamo šta je radio u prime-u u Barsi i Interu (i u Realu, ali tada je već bio debeo) Pa posle kažite da su CR7 i Mesi bolji, nema šanse... Imao je skoro gol po utakmici gde god je igrao, čitavu karijeru... Evo linkova koga zanima

    [link]
    [link]
    (Il Fenomeno, 27. mart 2020 22:44)

    # Link komentara

  143. Najbolji kojeg sam ja gledao, Pelea se ne secam,...
     (Das, 27. mart 2020 22:43)

    # Link komentara

  144. Nikola Ventola :)
     (Mihajlo, 27. mart 2020 22:42)

    # Link komentara

  145. Nikada nije osvojio CL
     (Sandzak, 27. mart 2020 22:38)

    # Link komentara

  146. Vecina ovih sto ostavljaju komentare nije presla 40 godina pa nisu imali priliku da gledaju Pelea! Dok je Pele igrao nije bilo proglasavabja igraca godine! Svi fdbalski strucnjaci i ljubitelji fudbala 15 godina njegove karijere su bili saglasni da je on sve te godine bio najbolji na svijetu! Ni jedan igrac u istoriji nije bio toliko dominantan i cijenjen.
    (Goran, 27. mart 2020 22:38)

    # Link komentara

  147. Gledao samo 80% njegovih utakmica na Tv, pored toga sam gledao preko 100h njegove poteze na Yt, od ukupno 850 utakmica Messija gledao sam 800 u live prenosu, zaludjenik sam sto se obojce tice i smatram ih najboljim igracima svih vremena uz Maradonu uz ovaj redoslijed,, 1.MESSI GOAT,, 2.MARADONA,,.3 RONALDO ZUBA NAJ NAPADAC SVIH VREMENA.
     (Realno, 27. mart 2020 22:36)

    # Link komentara

  148. Lepo je rekao Kostakurta, Ronaldo, pravi Ronaldo je bio atomska bomba na terenu, snazan, brz i razoran. Bogotac.
    (neinformisan, 27. mart 2020 22:33)

    # Link komentara

  149. Svi su oni bili, ili jesu, klasa, u svoje vreme, voleli ih ili ne. I sjajan je to bio fudbal 90ih i ranih 00ih, ali vi ljudi kao da niste gledali ništa sem Primere i Serie A, kad ne znate da je samo jedan najbolji, kralj Erik Kantona.
    (King Eric, 27. mart 2020 22:33)

    # Link komentara

  150. (...) tada su ljudi igrali zato što vole fudbal a danas zato sto su placeni.
    sasa, 27. mart 2020 22:13)

    Pogledaj ko ima osmeh na licu sve vreme dok traje utakmica, taj stvarno uživa u fudbalu. Ima ih još uvek..

    Cue Bobby Firmino..
    (Calm Like a Bomb, 27. mart 2020 22:32)

    # Link komentara

  151. U njegovo vijeme on je bio najbolji napadač, ali nije se igra vrtila oko njega tj. nije cijeli klub radio za njega. On je radio za cijeli klub.
    Možda je ovako efikasnije, ali je onako bilo ljepše za gledat.
    Imao je takav start da su drugi ostajali po metar u prvih 3 početnog trka. I nebi ga više nikada stigli jer njemu nije smetala lopta za brzi trk. Osim toga je tako "vagao" obrambene igrače i slao ih na krivu stranu da su ispadali smiješni. To ovaj nalickani Penaldo nije nikada mogao. Inače i danas vrlo malo je igrača koji prodaju varke u punoj brzini jer za to je potrebna savršena tehnika. Ronaldo je bio nepredvidiv i njegov potez se čekao cijelu utakmicu i onda prepričavao još 100 puta.
    Velika šteta što su ga brzo stisnule ozbiljne ozljede, a ubrzo poslije toga i kile. Baš šteta.
    (Ivan ZG, 27. mart 2020 22:31)

    # Link komentara

  152. bio je strasan igrac,mogao je sve.
     (nik, 27. mart 2020 22:31)

    # Link komentara

  153. Objasnio!

    A igrao je protiv Maradone.

    Veličina Kristijana i Mesija je što traju već više od 15 godina na vrhunskom nivou, ali u "piku" Ronaldo je najboji napadač!
    (NNN, 27. mart 2020 22:31)

    # Link komentara

  154. Najbolji spic svih vremena.
     (Profesor BG, 27. mart 2020 22:30)

    # Link komentara

  155. Ima da ustanete i stojite mirno čim se spomene LUIS NAZARIO DE LIMA RONALDO!! Jedan, jedini pravi Ronaldo!
     (Don Kihot, 27. mart 2020 22:29)

    # Link komentara

  156. Mogu ja do sutra ovde da iznosim svoje mišljenje o najboljim fudbalerima, ali kad za nekoga najveći fudbaleri svog vremena i njegovi rivali govore ovakve reči, to ima stvarnu težinu.
    (ShoneNI, 27. mart 2020 22:28)

    # Link komentara

  157. Jedini Ronaldo!
     (Podgoricanin, 27. mart 2020 22:28)

    # Link komentara

  158. Uvelicavaju ovog Ronalda. Momak non-stop bio povredjen. Na terenu prosecan. Po meni Ventola bio mnogo bolji igrac ali ovog gurali sponzori kroz celu karijeru!
    (Straight Outta München, 27. mart 2020 21:21)

    Najjaci komentar ikada! Idem da nadjem Ventolu na Instagramu, da podelim tvoj komentar s njim, da se malo covek nasmeje u ova teska vremena za Italiju.
    (Djordje P, 27. mart 2020 22:27)

    # Link komentara

  159. A pravi Ronaldo je jednom izjavio, da je jedina osoba kojoj se pokloni ni manje ni više neg Ronaldinjo!
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 27. mart 2020 22:27)

    # Link komentara

  160. ubedljivo najbolja devetka svih vremena,malo je brojki koje to pokazuju,pogotovo danas pored c.ronalda i mesia,ali ono sto je on radio na terenu bilo je spoj talenta brzine i snage,i zato je zasluzio vise brojeva golova utakmica titula itd itd
    (vladislav, 27. mart 2020 22:26)

    # Link komentara

  161. Po meni licno mesi je najbolji ikada, ali lepota fudbala jeste sto ima toliko velikih da zajednicki stav o tome ko je najbolji ne postoji. Svakako je period kada je ronaldo igrao (kraj 90ih i dvehiljadite) najbolji u istoriji fudbala, prosto je bilo po nekoliko klubova u svim ligama petice sem mozda francuske, koji su imali nekoliko igraca svetske klase, nekako je ta koncentracija kvaliteta bila rasuta na vise klubova, a igraci nisu bili instagramuse i toliko ponosni kao danas sto imamo klinca 99 godiste (mbape) koji se duri treneru i odbija ruku da mu pruzi kod izmene i saslusa sta trener ima da mu kaze.
    (grobar, 27. mart 2020 22:25)

    # Link komentara

  162. Bio sam svedok mnogih velikih majstora, od Maradone, Zika, Badja, Van Bastena, Piksija, Zidana, Ronaldinja, Del Piera, Romaria., mogao bih bas dugo ovako, a zbog Ronalda sam trcao kuci da ga gledam (nije bilo tada gledanja kao sada, net itd..) jos u PSV-u i Barsi dok je igrao, ali, gledajuci Pelea, onoliko koliko je to bilo moguce pronaci to je bas posebno. Covek je bio 30g ispred svog vremena. Pogledajte smo tu kompletnost; brzina 10, tehnika 10, sut desnom nogom 10, udarac glavom 10, kretanje 10, samo sut levom nogom 9! Rodio seda bude fudbaler i bio je fudbaler. Cak je i veliki Majkl Dzordan na pitanje "da li bi upoznao Ronalda jer je Ronaldo izjavio da je Dzordan jedini sportista kojeg bi voleo da upozna" izjavio "da nikada nije cuo za Ronalda i da je jedini fudbaler kojeg zna-Pele.
    (Ramzaj, 27. mart 2020 22:18)

    # Link komentara

  163. Pa i Binic je znao da trci brzo
    (Nomen est omen, 27. mart 2020 22:17)

    # Link komentara

  164. Jedna interesantna cinjenica koja povezuje pravog Ronalda i Messija.I jedan i drugi su trebali isti lijek a za razlicita svoja medicinska stanja. Messiju je dozvoljena ista terapija za podsticanje rasta koja nije bila dozvoljena Ronaldu da lijeci svoj poremecaj koji je uzrokovao pretjerano (za jednog vrhunskog profesionalnog sportistu) zbog cega bi mu trpila i cesto bila povrijedjena koljena.
    Sjetite se koliko se udebljao kad je prestao s aktivnim igranjem.
    Inace, fantastican igrac. Za mene medju pet najboljih ikad, Maradona, Mesi, Zidan, Krojf i on...
     (Serpico, 27. mart 2020 22:17)

    # Link komentara

  165. Ronaldo Luiz Nazario Da Lima, Ronaldinjo,Maradona, Zidan, Mesi...Pelea i Krojfa se ne secam, a pamtim od Zika i Kempeza.Ukusi su razliciti, tako da svako ima pravo na svoje misljenje
     (zdravkors, 27. mart 2020 22:16)

    # Link komentara

  166. Ko je gledao Pravog Ronalda, a gleda sada i Mesija i Kristinu, koliko god oni bili vanserijski a jesu, zna da nisu kao on pre i još neko vreme posle povrede. Naravno da ljudi pomenuti u ovom članku to znaju bolje i od mene koji sam to gledao na TVu. Zamisli kako je na terenu?
    (Hm, 27. mart 2020 22:15)

    # Link komentara

  167. svakako nije trajao kao Kristi ili Leo, a složićete se to je možda najbitnije
     (poznavalac ©®, 27. mart 2020 22:14)

    # Link komentara

  168. A zidane je bolji od svih njih
    (tiberije, 27. mart 2020 22:14)

    # Link komentara

  169. ove mladje generacije znaju samo za ove manekene. ne kazem da su pojedini loši, ima i sad dobrih ali itekako je bilo dobrih igrača ranije. tada su ljudi igrali zato što vole fudbal a danas zato sto su placeni.
     (sasa, 27. mart 2020 22:13)

    # Link komentara

  170. Izgleda da se dnevna doze srbende vratio u jon bon jovi nalog...
    (red star, 27. mart 2020 21:58)
    Te naloge koristi nekih 10 hiljada ljudi hahah.Ocigledno svi osim njega u ove 2 nedelje...
    (Straight Outta München, 27. mart 2020 22:13)

    # Link komentara

  171. Inače je igrao protiv ovih ostalih pa da neko i pomisli da zna o čemu priča.
     (deki, 27. mart 2020 22:12)

    # Link komentara

  172. Vi mlađi se ne sećate ili niste ni gledali. Inače bi drugačije sad pisali...
     (mighty banana, 27. mart 2020 22:11)

    # Link komentara

  173. Pele, pa Maradona, a onda redom...
     (Miloš Radunović, 27. mart 2020 22:10)

    # Link komentara

  174. Il Fenomeno.
     (Super Zeljan, 27. mart 2020 22:09)

    # Link komentara

  175. ma Ronaldo voli da se manekenise , on pre svega nema i neume dribling da izvede , to ti gospod Bog da ili ne a Ronaldo nema nista od toga. Danasnji Ronaldo je nista drugo do obican atleticar , fizicki spreman do neba , ali tehnika mu je NULA , apsolutna . Ovaj Ronaldo sa nadimkom ZUBA je svetlosnu godinu iznad ovog danasnjeg manekena.
    PO meni je Mesi sa klasu bolji od Ronalda ( manekena ) , a Maradona je bio cudo , ludak , ali imao je Boziji dar , lopta ko da je bila zalepljena za njega , i nekako kako je sladno izgledao sa loptom , driblao , prolazio .
    Pa i nas Dejo Savicevic kad je bio raspolozen, nije bilo odbrane, Dejo je pravio SLALOM kako je hteo , niko mu nista nije mogao. I sam resavao utakmice . Rodila majka .
    Danas je cirkus , nabili plate igracima da neznaju gde udaraju , sasvim prosecni igraci dobijaju desetine miliona evra . Katastrofa dokkle je sve to otislo u besmisao . Sa druge strane doktor u Srbiji radi za manje od 1000 evra mesecno . A sad kukaju i traze da ih doktori spase od Korona virusa .
    I lepo jedna doktorka iz Spanije kaze :" eto vam Mesi i Ronaldo neka vam on iprave vakcinu za virus , igraju za stotine miliona a moja plata je samo 1800 evra mesecno " . I svaka joj cast .
    Ovaj danasnji svet je totalno poludeo , nema komentara zaista koliko smo oboleli . Dise nakazna demokratija prepunim plucima. Luka Jovic dobio 60 miliona evra . A nekad legende Kica , Moka, Praja igrali za neke tricave plate a gde je sve to danas otislo. Ludilo
    (pinokio, 27. mart 2020 22:08)

    # Link komentara

  176. Najbolji napadač svih vremena. I jedan od najboljih uopšte.
    (harmonajzer, 27. mart 2020 22:07)

    # Link komentara

  177. ronaldo, ronaldinjo, zidan. pa onda ostali
    (dzon, 27. mart 2020 22:07)

    # Link komentara

  178. Ronalda je najbolje cuvao goran djorovic 1996e na mari.sala najbolji spic svakako,podigao standarde i jos uvek nedostizan.za one rodjene juce pogledajte gol protiv kampostele(znace youtube samo tako ukucajte),driblovanje markedjanija u finalu uefa kupa mislim 1998,egzekucije na sp 2002
    (Branko jovicic, 27. mart 2020 22:03)

    # Link komentara

  179. Izgleda da se dnevna doze srbende vratio u jon bon jovi nalog...
     (red star, 27. mart 2020 21:58)

    # Link komentara

  180. Secam se kad sam '97. procitao kako je Ronaldo igrao fudbal po celu noc dok je bio klinac i da je tako postao vanserijski igrac. Nalozim se pa izadjem po noci napolje da pikam loptu, ne bi li i ja kako postao takva faca :)
     (begreifen, 27. mart 2020 21:58)

    # Link komentara

  181. Original Ronaldo!
    (s1pac, 27. mart 2020 21:57)

    # Link komentara

  182. Najbolji kojeg ikad gledah .... To potvrđuju svi njegovi saigrači i protivnici. Jugović kaže da su na treningu izgledali kao deca u odnosu na njega ....
     (masterkg, 27. mart 2020 21:55)

    # Link komentara

  183. Za one koji ne veruju, imate YouTube. Nijedan napadač nije imao takav dribling, snagu, trk, šut levom i desnom nogom, na svakom snimku ore kroz odbranu i uništava po 3, 4 igrača. Jeste bio često povređen i živeo neuredno, ali kad je bio u top formi bio je bez premca najbolji napadač svih vremena.
    (Petar, 27. mart 2020 21:55)

    # Link komentara

  184. jeste bio igračina! Obožavao sam da ga gledam. Njega i Zidana. Kakvi su to majstori bili! Meni lično najomiljeniji.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada82, 27. mart 2020 21:30) # Link komentara
    Isto brate,ja bih dodao još dvojicu kojima sam bio oduševljen,Ronaldinjo u Barsi onih čudesnih par godina i Tijeri Anri,to je za mene to od fudbalera koji su ostavili neizbrisiv trag na mene,voleo sam mnogo i Maradonu ali sam ga zapamtio samo na kraju karijere,tako da ova četvorica su mi ostala zauvek kao najbolji ikada
    (Buljko, 27. mart 2020 21:53)

    # Link komentara

  185. Ronaldo jeste Ronaldo ali ljudi moji kakav je umetnik Ronaldinjo nece se skoro pojaviti covek sa toliko ljubavi da igra profesionalni fudbal kao on
     (Darko, 27. mart 2020 21:52)

    # Link komentara

  186. OK igrac ali niko ni do koljena " malom zelenom" Armando Diego Maradona.
    1 Maradona
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10 Krojf

    Maradona dosao u Napoli prva sezona malo uigravanje pa sljedeca titula. Isto i sa Argentinom 1986 skoro sam osvojio Svjetsko prvenstvo. U to vrijeme za one koji ne znaju igrali su najjbolji igraci iz cijelog svjeta. Kareka, Alemao, Baresi, Gulit, Bagio, Klinsman, Mateus.

    Ne zaboravite kako se onda udaralo, teze lopte na losijim terenima.

    Za mene Maradona u svakom pogledu a ne ove danasnje primadone.
     (Rensenbrink, 27. mart 2020 21:51)

    # Link komentara

  187. slazem se,najbolji
     (Nenad, 27. mart 2020 21:51)

    # Link komentara

  188. Realno teško da neko može da bude bolji od Mesija. Čovek je fudbalska mesija.I mesi na terenu protivnike ko pekar leb. Naprosto nije s ovog sveta.
    Ronaldo je tu malo ispod,pa posle svi ostali..Maradona i Pele pripadaju nekom drugom vremenu, sporijem fudbalu jednostavno nisu u ligi sa ovim atletama.
    (Mesi je fudbalsko božanstvo, 27. mart 2020 21:47)

    # Link komentara

  189. Covek, uradi cim i biciklicu, ja i ćale padnemo u sobi, kupili foru...
    Mogu da mislim kako je bilo njima.
     (Ivan Drago, 27. mart 2020 21:47)

    # Link komentara

  190. Daleko je najbolji od Pele ,Euzebio Platini Krojf itd
     (nikola, 27. mart 2020 21:46)

    # Link komentara

  191. Svi koji se razumeju u fudbal znaju da postoje 5 igraca koji su iznad svih...
    Mesi, Maradona, Pele, Ronaldo(pravi) i Di Stefano.
    (Marko, 27. mart 2020 21:45)

    # Link komentara

  192. Naravno da jeste bolji,njegov vrhunac niko nikada nije dostigao a niti ce verovatno,steta samo sto nije potrajao zbog povreda.
    (milosh-nish, 27. mart 2020 21:45)

    # Link komentara

  193. Toooo rodjooo..objasni ljudima ko je bio najbolji! Da nije bilo te nesrecne povrede, bio bi i od Pelea bolji! Svi ostali ne mogu da mu se priblize. Ljudi on je u svojoj 20 god bio ubedljivo najbolji igrac na svetu,ubedljivo! To je pre njega bio samo Pele i niko vise! Secamo se svi i tog finala 98 koje nisam ni gledao. To finale je namesteno i to svi znaju. Sta je radio u Italiji i Spaniji tih godina,to niko nije radio. On je jedini veliki igrac koji se igrao fudbala,on je fudbal igrao iz zabave,on se nije nadmetao da bude najbolji,on je jednostavno to bio,i to su svi znali,to svi veliki igraci toga doba kazu. On je sam osvojio SP 2002, to niko osim Maradone nije uradio,ali on sa bozijom rukom,to njemu jednostavno nije trebalo. Jedina zal mi ostaje sto je bio povredjen protiv Zvezde 97 u Beogradu,pa da mogu da kazem da sam gledao 2 od 3 najboljih igraca svih vremena na Marakani, Maradonu 82 i Ronalda 97. I samo da kazem,da mi nikada nece biti jasno zasto se on ne nalazi u svim anketama za najboljeg igraca u istoriji fudbala. I da je jednu sezonu igrao,takav se nije pojavio od pocetka ove igre. Ta brzina,taj dribling,taj prodor samo i uvek prema golu,to niko nikada nije imao niti ce imati. Taj sut spicom,iz kolena u punom trku,to je magija..i njegovo omiljeno,da predribla sve koji mu pridju i na kraju i golmana,jedna neponovljivi i najbolji. Ronaldo!
    (Kole, 27. mart 2020 21:44)

    # Link komentara

  194. Од Марадоне није могао бити бољи.
    Такав се још није родио.
     (александар, 27. mart 2020 21:44)

    # Link komentara

  195. Maradona....fudbaler mog detinjstva.....
     (milan, 27. mart 2020 21:43)

    # Link komentara

  196. 1982 gledao sam sa pokojnim ocem najboljeg igraca svih vremena na marakani .
     (kladzom do bola, 27. mart 2020 21:42)

    # Link komentara

  197. Jumko,dodji do mene sutra da gledamo 7 velicanstvenih.U glavnoj ulozi Stiv Mekvin!Hmmmm
    (king Roger, 27. mart 2020 21:25)
    Dosao bih,al’ mi ne da nana...
    (Jumko, 27. mart 2020 21:41)

    # Link komentara

  198. Za mene najkompletniji i najbolji fudbaler kog sam gledao, i levom, i desnom, brzina, dribling, i sve to pored ovakvih fudbalskih veličina koje su bile u odbrani. Ja danas u italijanskoj i španskoj ligi ne znam dvojicu odbrambeni igrača(mada i slabije pratim).
     (goran, 27. mart 2020 21:39)

    # Link komentara

  199. Ali su i on i Ronaldinjo trajali mnogo
    krace od Mesija i CR
     (kleo, 27. mart 2020 21:39)

    # Link komentara

  200. Zamolio bih mladje od 30 godina da ne komentarisu !!! Jedan je jedini RONALDO nazario da lima !!!!
     (mirko, 27. mart 2020 21:39)

    # Link komentara

  201. Cristiano- LeBron fudbala. Najveca masina za golove svih vremena. Fizicki najspremniji igrac svih vremena.

    Messi- Majkl Dzordan fudbala - G.O.A.T.

    Ronaldo- Jednostavno Ronaldo. Najbolji napadac svih vremena, takav se nikada nece roditi.
     (bb, 27. mart 2020 21:38)

    # Link komentara

  202. A asistencije... jednom godišnje, kao i Kristina...
     (Penzioner, 27. mart 2020 21:36)

    # Link komentara

  203. Naravno da jeste !
    (Nemanja, 27. mart 2020 21:34)

    # Link komentara

  204. Potpisujem sve što reče Kostakurta ....
     (masterkg, 27. mart 2020 21:34)

    # Link komentara

  205. "Zuba" je GOAT, ostali mogu samo da se prave da su to
    (dilke, 27. mart 2020 21:32)

    # Link komentara

  206. Veliki gospodin i madjionicar u fudbalu. Jedan je Ronaldo Luis Nazario de Lima, nikada nije bio pozercic i samozivko kao danasnji, danasnja deca nemaju mnogo srece jer nisu gledala ovog godpodiba kako igra fudbal.
    (Zvezdas, 27. mart 2020 21:32)

    # Link komentara

  207. Jedan je zuba..
     (de, 27. mart 2020 21:31)

    # Link komentara

  208. Alesandro "Bili" Kostakurta!!!
     (chkomi, 27. mart 2020 21:31)

    # Link komentara

  209. A jeste bio igračina! Obožavao sam da ga gledam. Njega i Zidana. Kakvi su to majstori bili! Meni lično najomiljeniji.
     (vlada82, 27. mart 2020 21:30)

    # Link komentara

  210. Nema se sta dodati!
    (Niko, 27. mart 2020 21:30)

    # Link komentara

  211. Вентола. Иди бре.
     (Ђенерал, 27. mart 2020 21:29)

    # Link komentara

  212. Ronaldo bolji od ovih igraca?Hahahahahahahahahahhahahahahahha
    (kukatilo, 27. mart 2020 21:28)

    # Link komentara

  213. Dres savrsenstvo
     (Sorye, 27. mart 2020 21:27)

    # Link komentara

  214. Jumko,dodji do mene sutra da gledamo 7 velicanstvenih.U glavnoj ulozi Stiv Mekvin!Hmmmm
    (king Roger, 27. mart 2020 21:25)

    # Link komentara

  215. Doviđenja, ćao!!!
    (bBb, 27. mart 2020 21:24)

    # Link komentara

  216. Uvelicavaju ovog Ronalda.Momak non-stop bio povredjen.Na terenu prosecan.Po meni Ventola bio mnogo bolji igrac ali ovog gurali sponzori kroz celu karijeru!
    (Straight Outta München, 27. mart 2020 21:21)

    # Link komentara

  217. Sinoc opet odgledah dokumentarac “Dijego Maradona”.

    Fantastican film.
    (ime, 27. mart 2020 21:20)

    # Link komentara

  218. Messi je najbolji.. Od Maradone isto nije bolji.. Naravno
    (Milos, 27. mart 2020 21:19)

    # Link komentara

  219. Cudo! Pravo cudo je bio Luis Nazario de Lima Ronaldo! Onaj njegov trk iz mesta i bicikl dribling su uvek delovali zadivljujuce.Takodje,valja spomenuti da je imao top u nogama,slicno Adrianu,nije mozda toliko cesto zabijao sa velike udaljenosti ali je i tekako znao i da potegne bez da prethodno provoza biciklom par protivnika kako je najcesce radio.Uzivanje.
    (Freddy, 27. mart 2020 21:16)

    # Link komentara

  220. Zato i kažemo "pravi Ronaldo"!
    (Miloš, 27. mart 2020 21:14)

    # Link komentara

  221. Pa naravno da je bolji od Ronalda i Mesija. I Ronaldinjo je neuporedivo bolji od njih.
    (Mrgud, 27. mart 2020 21:11)

    # Link komentara