1. "Smajli" je genijalac, a kod takvih slučajnosti nema. Vaš Piksi je bio takav ; sve izrađeno i s namjerom. Recimo jedan Savićević, Prosinečki ili Boban su znali loptu opaliti jako traljavo, pogotovo ako bi pucali "krivom" nogom. Kod Stojkovića toga nije bilo, ili je pucao kako treba ili nije pucao uopće. Jednostavno, tehnički jači za klasu...
    (djedmedjed, 28. mart 2020 19:31)

    # Link komentara

  2. A zasto ne i jedno i drugo? Vestina je neoodna ali to ne znaci da sreca ne moze d apomogne. Da sutne ovako jos 100 puta ne bi ga dao ovako, to je cinjenica.
    (Alek, 28. mart 2020 16:19)

    # Link komentara

  3. Utakmica je bila finale pre finala. Taj slobodnjak je doneo titulu Brazilu. Verovatno Englezi nece ponoviti skoro taj nivo.
    (banka, 28. mart 2020 16:09)

    # Link komentara

  4. Da je centrirao,trcao bi do lopte sporije..Ovako video golmana dalje od linije,jedva cekao zvuk arbitra da dozvoli udarac, i zaleteo se svom brzinom da se golman ne bi vratio kojim slucajem na liniju gola
    (maks, 27. mart 2020 22:20)

    # Link komentara

  5. @Simons

    Ajde za Mesija, i moze da se kaze da mu je plus to sto si naveo, svakako spada medju najvece, cak i da je trajao krace, ali reci da ti je Ronaldo po fudbalskom umecu iznad MARADONE? Iznad ZIDANA? Iznad RONALDA? Iznad KROJFA? Iznad RONALDINJA? Iznad BADJA? Iznad ROMARIA? Iznad VAN BASTENA? Iznad BERGKAMPA? Sam nastavi niz, posto ih ima jos... i batali gledanje ovog sporta nije za tebe.
    (Lesa, 27. mart 2020 21:28)

    # Link komentara

  6. Tačno se vidi, kako je pogledao prema onom konju od Simena kako stoji i uhvatio ga na nepravoj nozi. Ronaldo i Messi mu nisu ni do kolena!
     (Rade, 27. mart 2020 18:47)

    # Link komentara

  7. (Robi, 27. mart 2020 15:45)

    sve lepo samo na lukav nacin si pokusao da predstavis mesija kao najboljeg, kakav on pa taj sve duguje barseloninom fudbalu, na kraju krajeva nista drugaciji od azara i nejmara samo sto ovaj prvi nije igrao u timu koji ima 70% poseda i igra viktorije pred golom protivnika. mesi je verovatno najveca prevara modernog fudbala zbog toga sto nije on od sebe napravio zvezdu vec je barsa od njega napravila zvezdu.
    (Njutnov zakon, 27. mart 2020 17:50)

    # Link komentara

  8. lepo se vidi da čovek gleda prema golu i da je video da je golman izašao i da je koncentrisan na centaršut i sigurno je pomislio 'šta me košta da probam' nema ovde slučajnosti
    (slobinator, 27. mart 2020 15:54)

    # Link komentara

  9. neko,
    Eto,dzaba Ronaldinju i svetska titula i Zlatna lopta...strucnjaci sa portala b92 kazu da je slucajnost...Strucnjaci koji macku sa praga nisu sutnuli,a kamoli loptu...Ovo je vrh
     (milos, 27. mart 2020 15:53)

    # Link komentara

  10. "Although, if I'm being totally honest, I was aiming for the other side of the net."

    Ovo je Ronaldinjo izjavio za Indipendent 2003. dakle gađao je drugi ugao 😁. I na kraju kaže da nije bilo tog gola verovatno se ni klubovi ne bi toliko zainteresovali za njega. Jedna stvar je sigurna, ja sam mu tada dobrooo zapamtio ime.

    Njegov intervju: [link]
    (mali Ronaldo, 27. mart 2020 15:51)

    # Link komentara

  11. Majstorija!!! Pored Maradone za mene jedan od najboljih svih vremena. Pelea na žalost nisam gledao, ali po snimkama sigurno tu negde između ili na vrhu!
     (Rade, 27. mart 2020 15:50)

    # Link komentara

  12. Ronaldinho momak koji je igrao najlepsi fudbal od svih bez dileme. Da li je pravio najvecu razliku, najbolji ikad? Tesko za procenit. Maradona je bio po mojem misljenju bez dileme najveci genije loptanja. Cekao se njego naslednik. Pojavio se Romario, paklen , elegantan spic, finiser, briljantan tehnicar, ali ipak stepenicu ispod Diega. Pojavio se Bago. Neodoljivo je podsecao na Maradonu i da nije bilo povreda i onog promasenog penala, mozda bi bio ravan s njim. Zidan je bio olicenje fudbalske poezije. Cudesan vezni igrac i najbolji ikad na svojoj poziciji. Ipak i on je bio po meni ispod Diega. Ronaldo i Ronaldinho su doneli brazilsku sambu, veliku lepezu driblinga svojevrsnu brazilcima, lucidnost, talenat na izvoz, al ipak el pibe je i tad bio nedodirljiv do pojave Mesija.. taj decko je doslovno moderna fudbalska reinkaranacija Maradone ali jos bolja verzija. Brzina, kontrola lopte na malom prostoru, brza promena pravca, eksplozivnost, aksceleracija, tehnicki briljantno potkovan, zavrsnica na nivou najvecih devetki, prodornost veca i od najvecih krila, slobodnjaci poput zika, kreativnost , osecaj za igru , pas igra na nivou Zidana.. naravno neke je stvari izgubio zbog godina, poput brzine i sl, ali neke i unapredio.I to sve traje vise od 10 god. Na neverovatnom, nevidjenom nivou i traje jos toliko dugo. Te neke cifre su samo rezultat njegove igre koja je na nekom novom nivou. Neki nisu svesni kakvog igraca smo imali priliku gledat.Br 1, bez dileme, bar za mene!Poz svima
    (Robi, 27. mart 2020 15:45)

    # Link komentara

  13. Ronaldinho momak koji je igrao najlepsi fudbal od svih bez dileme. Da li je pravio najvecu razliku, najbolji ikad? Tesko za procenit. Maradona je bio po mojem misljenju bez dileme najveci genije loptanja. Cekao se njego naslednik. Pojavio se Romario, paklen , elegantan spic, finiser, briljantan tehnicar, ali ipak stepenicu ispod Diega. Pojavio se Bago. Neodoljivo je podsecao na Maradonu i da nije bilo povreda i onog promasenog penala, mozda bi bio ravan s njim. Zidan je bio olicenje fudbalske poezije. Cudesan vezni igrac i najbolji ikad na svojoj poziciji. Ipak i on je bio po meni ispod Diega. Ronaldo i Ronaldinho su doneli brazilsku sambu, veliku lepezu driblinga svojevrsnu brazilcima, lucidnost, talenat na izvoz, al ipak el pibe je i tad bio nedodirljiv do pojave Mesija.. taj decko je doslovno moderna fudbalska reinkaranacija Maradone ali jos bolja verzija. Brzina, kontrola lopte na malom prostoru, brza promena pravca, eksplozivnost, aksceleracija, tehnicki briljantno potkovan, zavrsnica na nivou najvecih devetki, prodornost veca i od najvecih krila, slobodnjaci poput zika, kreativnost , osecaj za igru , pas igra na nivou Zidana.. naravno neke je stvari izgubio zbog godina, poput brzine i sl, ali neke i unapredio.I to sve traje vise od 10 god. Na neverovatnom, nevidjenom nivou i traje jos toliko dugo. Te neke cifre su samo rezultat njegove igre koja je na nekom novom nivou. Neki nisu svesni kakvog igraca smo imali priliku gledat.Br 1, bez dileme, bar za mene!Poz svima
    (Robi, 27. mart 2020 15:45)

    # Link komentara

  14. Svaka čast Mesiju, Ronaldu, Ronaldu (pravom), Rivaldu, Zizu, pa i Maradoni, a i Peleu bogami, za mene je ovaj najveći fudbalski genijalac koji je ikada igrao loptu.
    (Aleks, 27. mart 2020 15:41)

    # Link komentara

  15. Nije bitno.. Sada je u.. Kafezu
    (Milos, 27. mart 2020 15:08)

    # Link komentara

  16. "Kada neko u polufinalu SP, krene sam da dribla sa centra, predribla sve pa i golmana i odluci utakmicu protiv najmrzeg protivnika, kao Maradona."

    Ovo nije baš skroz tačno. Bio je jedno 6-7 metara na svojoj polovini kad je primio loptu leđima okrenut golu:)
    (Pero, 27. mart 2020 14:55)

    # Link komentara

  17. Ovaj covek je po meni bio sinonim za fudbal
     (Fan Pennyja Hardawaya, 27. mart 2020 14:44)

    # Link komentara

  18. Daj bolan,Kros dadne iz kornera :)
     (cobo, 27. mart 2020 14:42)

    # Link komentara

  19. Pa prema zaletu reklo bi se da je šutir'o u gol.
    Dva tri koraka pred udarac je dosta ubrzao i čini mi se da je jako udario loptu.

    Dok, kod centaršuta obično je to malo laganije.
     (roki, 27. mart 2020 14:35)

    # Link komentara

  20. Gledao sam snimak jedne prilike kada Ronaldinjo iz 5 uzastopnih šuteva pogađa prečku skoro na istom mestu.
     (pc,Niš, 27. mart 2020 14:35)

    # Link komentara

  21. Nema kod njega slucajno, samo lucidnost.
    @Simons
    To mozda kod vas statisticara, koji ne razumete sta je umetnost i magija. Zato vam je tesko objasniti kako su igrali Maradona, Pele, Zidan, Krojf, Ronaldinjo. Nikada nisam video da se ceo vrhunski tim kao sto su Celsi i Real, uspanici kada jedan igrac dobije loptu, kao sto je to bilo sa Ronaldinjom. Kada neko u polufinalu SP, krene sam da dribla sa centra, predribla sve pa i golmana i odluci utakmicu protiv najmrzeg protivnika, kao Maradona. Kada neko sa 34 godine, povuce sam svoj tim do finala SP, odigra najbolju utakmicu protiv super jakog Brazila, sutne panenku najboljem golmanu sveta, kao Zidan. Jedina dugovecnost je pamcenje tih trenutaka. Ko je video, prica o tome. Koga briga za 500 golova protiv nekih Osasuna, Atalanti, Fulama.
    (drvobradi, 27. mart 2020 14:25)

    # Link komentara

  22. Kontra felš
     (čobani zbor!, 27. mart 2020 14:17)

    # Link komentara

  23. Istina da je verovatno najveći madjioničar ove igre ali realno jedna od najbitnijih stvari kada gledamo ko je najbolji u istoriji je konstantnost i koliko taj igrač traje, Ronaldinjo je previše kratko trajao da bi bio najbolji ikad. Zbog toga su Ronaldo i Mesi daleko iznad ostalih
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Simons, 27. mart 2020 11:09)
    Ali fudbal nije statistika. Maradona da gol rukom, pa malo kasnije da mozda, najbolji gol u istoriji Mondijala,a onda ga i osvoji. Ili kad dodje u prosecan klub i odvede do titule u jakoj konkurenciji. To su trenuci koji cine igraca velikim. Mesijeve i Ronaldove statistike niko nece pamtiti za 10 godina, a treba i imati u vidu da igraju u najgoroj i najsterilnijoj eri u istoriji fudbala.
    (xxxx, 27. mart 2020 14:15)

    # Link komentara

  24. Ovo je još i dobro, obzirom kakav je gol Siman primio u poslednjem minutu produžetka u Finalu Kupa pobednika kupova 1995 Arsenal - Saragosa :)
    (dragan, 27. mart 2020 13:57)

    # Link komentara

  25. Мислим да је била 1979 та година,првенствена утакмица Војводина-Ц.Звезда.Напад Звезде прекида се фаулом на В.П.Пижоном, слободним ударцем искоса са десне стране,са око 30-так метара.Пижон што брже намешта лопту и левом руком тера саиграче у напад,као да ће да центрира,што је било и логично.И цео стадион (дупке пун),то је и очекивао.Али авај!
    Пижон види голмана Свилара(један од најбољих у СФРЈ)да је изишао напред очекујући центаршут,па десном златном ногом,савијајући фигуру као клизач на леду,лопту убацује на десну стативу,није то било нешто прејако али ненадно за Свилара који покушава да се врати али лопта улази у мрежу.Назаборавно.нађите тај гол ако га има и поставоте на шпице емисија из фудбала.Сви смо тапшали.Ово Роналдињово,је просто за око,грешка голмана у постављању.
    (тофил, 27. mart 2020 13:50)

    # Link komentara

  26. Najlepši gol iz slobodnog udarca je Sinišin protiv Bajerna...
     (shone, 27. mart 2020 13:33)

    # Link komentara

  27. Sad kad čitam analitičare da napišem i ovo:
    Pitati takvog majstora da li je dao gol slučajno je ispod svakog nivoa.
    Sećate se Vlaovića iz Hrvatske koji je novinaru na pitanje kuda je ciljao kad je postigao neobičan gol sa deste strane, odgovorio:" kad me pitate, znajte da sam ciljao u korner zastavicu! "
    (milan kostić, 27. mart 2020 13:32)

    # Link komentara

  28. Naravno da je majstorija.
     (Zoran LFC, 27. mart 2020 13:32)

    # Link komentara

  29. To pitanje može postaviti samo neko ko nije gledao ROLANDINJA.Ako se za nekoga može reći da je bio fudbalski BOG onda je to on.
    (milan kostić, 27. mart 2020 13:26)

    # Link komentara

  30. Najbolji gol iz slobodnog udarca je onaj Roberts Carlosa Francuskoj, takav ferš, snaga udarca i preciznost, ja sam ostao šokiran, a nakon usporene snimke, sve do danas, gol koji me najviše ostavio u fazonu : "WTF??!!"

    Ronaldinho nije bio najbolji igrač na svijetu, to je sigurno. Da je imao želju i disciplinu kao Messi ili Ronaldo, bio bi najbolji ikad. Ali je definitivno mađioničar, dijete koje nikad nije odrasli u nogometu, kome je nogomet bio zabava, radost. I tako je igrao, kad je želio, to je bila utakmica one man show, a kad mu se ne bi dalo, bio bi prosječan.. Alo, čovjek kojem je cijeli Santiago Bernabeu stadion ustao i aplaudirao, Realovi navijači ga ispratili ovacijama nakon što je doslovno sam ponizio Real na svojem stadionu. Neznam ko može reći da ne voli Ronaldinja, to je zanimljivo, njega svi vole, nebitno za koga navijaš, Ronaldinho nije klub ili reprezentacija, on je NOGOMET. Nogomet kakav bi trebao biti, i kakvog ima sve manje.
    (Ante, 27. mart 2020 13:21)

    # Link komentara

  31. Kao, sad odjednom Rivaldo nešto priča, a onomad lično Ronaldinjo priznao da je imao sreće jer je gađao potpuno drugi deo gola. A naravno da će njegovi fanovi pohitati da lupe minus jer koga briga za činjenice. [link]
    (*, 27. mart 2020 11:58)

    A cinjenica je da ga je lobovao iz slobodnjaka i tacka.
     (kakone, 27. mart 2020 13:20)

    # Link komentara

  32. Najdrazi mi gol...
    (Radenko, 27. mart 2020 13:19)

    # Link komentara

  33. Siman je znao tesko da pogresi. Narocito u vaznim utakmicama. Medju tri golmana ikada u Engleskoj nije jer su to Benks, Silton i Klemens. Nije ni najdugovecniji. Silton je sa 39 branio na sp 1990 u Italiji.
     (Bocko, 27. mart 2020 13:14)

    # Link komentara

  34. Bavio sam se ozbiljno fudbalom i izvodio sam prekide i ono sto mogu da kazem je da se centarsut sa te pozicije gadja oko penala, zato sto je suvise daleko i svaka bliza lopta golu je lak plen za golmana jer dugo putuje. Majstor poput Ronaldinja moze da promasi centarsut za metar ili dva maksimalno, plus se ovde i vidi skroz drugaciji polozaj stopala, tako da nema nikakve dileme da je sutirao na gol.
     (hulk, 27. mart 2020 13:12)

    # Link komentara

  35. Vidi se iz aviona da je bilo namerno!
    (Boro iz Pobede, 27. mart 2020 13:12)

    # Link komentara

  36. Sima(e)n je bio odličan golman koji je imao mnogo kikseva. Branio nemoguće i kiksirao učestalo. Englezi u tom periodu boljeg nisu imali.
    (Salle, 27. mart 2020 13:09)

    # Link komentara

  37. Realno najbolji!
     (glava, 27. mart 2020 13:03)

    # Link komentara

  38. Nije slucajno.Ovo je je njegov stil .
    (krajisnik, 27. mart 2020 12:57)

    # Link komentara

  39. Lepši mi je lob Genija u finalu LŠ protiv Barselone. A ovo je najjača reprezentacija koju sam gledao. Još bi dodao i Nemačku 1990 koja je jedini krivac što ona fantastičan generacija Holandije nikada nije osvojila SP. Ni 86 ni 94.
    (Zare igra, 27. mart 2020 12:34)

    # Link komentara

  40. eh...kad ćemo opet da gledamo fudbal....
     (kokorona, 27. mart 2020 12:31)

    # Link komentara

  41. Ahahaha cuj ako je Ronaldinjo onda nema slucajnosti... malo poznavaoca fudbala u ovim komentarima. Kao vidite vi nagib tjela i unutrasnje stopalo ( pa cime da se centrira, vanjskom, spicem?! ). 90% da je slucajnost samo po njegovom kasnjem ponasanju, gledao uzivo, al opet to samo on zna ( ma da mislim da je u jednom intervju rekao da je slucajno) ...
    (Desetka, 27. mart 2020 12:16)

    # Link komentara

  42. Što se tiče samog umeća sa loptom i driblanja, bolji se nije rodio.
     (lul, 27. mart 2020 12:13)

    # Link komentara

  43. Kakva crna slucajno st, pa video je da je Simen istrcao i pozuri da izvede slobodnjak, pritom postigao je mnogo lepsi golova CAROBNJAK...
     (mich, 27. mart 2020 12:11)

    # Link komentara

  44. Kao, sad odjednom Rivaldo nešto priča, a onomad lično Ronaldinjo priznao da je imao sreće jer je gađao potpuno drugi deo gola. A naravno da će njegovi fanovi pohitati da lupe minus jer koga briga za činjenice. [link]
    (*, 27. mart 2020 11:58)

    # Link komentara

  45. slucajno
     (mirko, 27. mart 2020 11:57)

    # Link komentara

  46. nekih desetak godina pre te utakmice kaze meni moj drugar go-gi (tako ga zvali zbog sverca iz kine) kada siman skoci ne moze covek da mu izvuce novine ispon nogu
    ovako sutira zato sto zna ko je na golu
    (rupa, 27. mart 2020 11:55)

    # Link komentara

  47. Kako se takva slucajnost ne desi Antoniju Rukavini ili Mitrovicu?? Kud bas najboljem ikad?
    (Georg, 27. mart 2020 11:51)

    # Link komentara

  48. Daleko od slucajnosti...Najveci majstor fudbala svih vremena,po mom misljenju...Nema cifre kao Ronaldo i Messi,ali nacin na koji je igrao,za mene najlepse nesto do sada na fudbalskim terenima i fudbaler koga najlepse.bilo gledati...Da je bio profesionalniji ostvari bi jos mnogo vise i daleko bio najbolji fudbaler ikada...
     (TheDoctor, 27. mart 2020 11:49)

    # Link komentara

  49. Druze kakav Pandurovic, o cemu to pricas?
    (X, 27. mart 2020 11:17)

    Prijateljska utakmica Brazil - Jugoslavija odigrana 23.12.1994. U čemu je problem?
    (Đoka peva "Jugoslovenka", ali neće da odreši kesu, 27. mart 2020 11:45)

    # Link komentara

  50. Šta mu vredi kad sad pika fucu u prdekani.
    (Luis Nazario, 27. mart 2020 11:44)

    # Link komentara

  51. kako je iko sa ovog snimka mogao da pomisli da se radi o slucajnosti??? izuzev ako ne misle da je slucajno pogodio sam gol, ali je ocigledna namera da sutira na gol pa valjda samim tim i da ga postigne
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. mart 2020 11:41)

    # Link komentara

  52. U ovim ulogama slucajnosti ne postoje, moze se reci srecne okolnosti
    (nix, 27. mart 2020 11:40)

    # Link komentara

  53. Da malo vise pratis fudbal, znao bi da je Siman teska kiksara i da mu se ovo nije desilo jednom.
    (Straight Outta München, 27. mart 2020 10:47)

    Симан је био изванредан голман, један од најбољих на свету. ко ради, тај и греши, од му се десио и понеки кикс, ништа страшно.
     (мики, 27. mart 2020 11:40)

    # Link komentara

  54. Da li je moguce ovoliko ljudi sa teoremom, kako je to bilo namerno i zasto, izvode teoremu ovde, kad Ronadinjo licno sam priznao da je cista slucajnost bila. Majstor jeste, ali ovde vecina zivecu zabludi.
    (Micko, 27. mart 2020 10:39)

    не знам да ли ниси прочитао текст или да ниси разумео. хајде поново прочитај шта је Ривалдо рекао, љуби те деда
     (мики, 27. mart 2020 11:38)

    # Link komentara

  55. Siman, uz Barteze, najveca kiksara tog vremena.
    (haj haj, 27. mart 2020 10:29)

    Interesantno je to u vezi njih dvojice. Branili su nešto što Šmajhel, Kan, Van der Sar i ostali ne bi mogli da odbrane, a primali su pacerske golove nakon toga. Baš prave kiksare.
     (Roj Makaj, 27. mart 2020 11:34)

    # Link komentara

  56. Garantujem da 100 % Srba ovde ne vidi slucajnost.
    (Dragan RS, 27. mart 2020 10:18)

    мени је драго што имаш поверења у интелигенцију Срба, и у праву си.
     (мики, 27. mart 2020 11:34)

    # Link komentara

  57. Da malo vise pratis fudbal, znao bi da je Siman teska kiksara i da mu se ovo nije desilo jednom.
    (Straight Outta München, 27. mart 2020 10:47)

    O Boze me sakloni, svasta cu da cujem od ove balavurdije.. Siman kiksara?! Kao prvo ne moram da se raspitujem jer sam gledao desetine puta coveka u direktnim prenosima. Kao drugo, jedan od najvecih engleskih golmana u istoriji, a sigurno najdugovecniji! Kao trece, ne postoji golman koji nije kiksnuo (Kan, Bufon, Smajhel, Nojer...) pa ih zbog toga treba smatrati kiksarama?
     (Otac Makarije, 27. mart 2020 11:32)

    # Link komentara

  58. A protiv Chelsea još bolji gol ????
     (Sremčina, 27. mart 2020 11:28)

    # Link komentara

  59. Ronaldinjo i slucajnost? Ne idu...
     (Mister Y, 27. mart 2020 11:25)

    # Link komentara

  60. Kako mislite slučajnost?
    (charlie, 27. mart 2020 11:24)

    # Link komentara

  61. Na netu mozete pronaci snimak gde isti pogadja precku 5puta zaredom sa 30m od gola...Slucajnost? ?
     (Eone, 27. mart 2020 11:21)

    # Link komentara

  62. Druze kakav Pandurovic, o cemu to pricas?
     (X, 27. mart 2020 11:17)

    # Link komentara

  63. Smesno. Pocev od ovog Engleza ocito je na Ostrvu krenula ta pricica, da bi se valjda utesili. Alo rodjaci, nije sutirao npr Ronaldo, covek sa najvise promasenih slobodnih udaraca u istoriji planete ili neki tamo Raca Petrovic, pa da bude slucajno. Sutirao je RONALDINJO, covek koji bez dileme da je imao radnu etiku Mesija ili Ronalda bio bi daleko najbolji fudbaler svih vremena ikada. Lik je vise puta dokazao da moze da uradi maltene bilo sta sto hoce, kad god hoce, i sad ovi palamude ali je slucajno. Samo se tesite...
    (Sabre, 27. mart 2020 11:13)

    # Link komentara

  64. Zlatan, makazice sa pola terena. To je goooll.
    (Nis bre, 27. mart 2020 11:11)

    # Link komentara

  65. Bilo bi slučajno da je opalio Nikola Jokić. Ovako, nije.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 27. mart 2020 11:09)

    # Link komentara

  66. Ljudi za mene je Ronaldinjo najbolji igrac svih vremena. Sad ce mnogi da kazu nemas pojma, tu su Pele , Maradona, Ronaldo, Mesi itd. ali Ronaldinjo je imao nesto posebno, imao je neku magiju, nikad vidjene driblinge, igrao se bas iz ljubavi. Svi ovi ostali su vrhunski fudbaleri, za neke i najbolji na svetu ali za mene je Ronaldinjo madjionicar, on pa svi ostali. Pozdrav
    (Sloki, 27. mart 2020 10:48)

    Istina da je verovatno najveći madjioničar ove igre ali realno jedna od najbitnijih stvari kada gledamo ko je najbolji u istoriji je konstantnost i koliko taj igrač traje, Ronaldinjo je previše kratko trajao da bi bio najbolji ikad. Zbog toga su Ronaldo i Mesi daleko iznad ostalih
     (Simons, 27. mart 2020 11:09)

    # Link komentara

  67. Tata.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 27. mart 2020 11:09)

    # Link komentara

  68. lopta spora lepo se vidi da je hteo,da centrira a lopta otišla kao da ju vetar još progurao,letela je ulevo ali kao da mu prešla preko noge dobila čudnu putanju naravno,da se radi o čistoj sreči.video sam bezbroj lepših golova od ovoga koji je pukom srećom ušao u gol.siniša Mihajlocvič je za sve njih mister slobodnjak.kad bi izbrojili golove iz slobodnih udaraca ronaldinjo je veoma daleko od najboljih udarača slobodnih udaraca.
    (slaviša šmigič, 27. mart 2020 11:05)

    # Link komentara

  69. Nije slucajno. Golman Engleske i Arsenala, Dejvid Simen imao je slabost, a to su bili udarci iz daljine. Pogledajte samo kakve golove je primio od Figa na EP 2000 i Nayima 1995. Ronaldinjo je to znao i iskoristio sansu.
    Slican Simenu bio je nemacki golman Kepke. Skidao je zicere, sve je mogao da odbrani, ali udarci po zemlji sa nekih 17-25 metara su mu bili slaba tacka. To su najbolje iskoristili Hrvati '98.
     (@, 27. mart 2020 11:04)

    # Link komentara

  70. Maradona i Ronaldinjo, rame uz rame, 2 najbolja fudbalera ikada...
     (Sale..., 27. mart 2020 11:04)

    # Link komentara

  71. Nema slucajnosti, svaki sut prema golu ima cilj da pogodi, moze se samo govoriti o elementu stece ili umeca. Veliki se razlikuju po tome sto cesce pogadjaju, kao uostalom sto i Novak cesce pogadja teren od drugih.
    (AlCapo, 27. mart 2020 11:04)

    # Link komentara

  72. Da li je moguce ovoliko ljudi sa teoremom, kako je to bilo namerno i zasto, izvode teoremu ovde, kad Ronadinjo licno sam priznao da je cista slucajnost bila. Majstor jeste, ali ovde vecina zivecu zabludi.
    (Micko, 27. mart 2020 10:39)

    U pravu si. Ronaldinjo će ostati upamćen kao fudbaler koji nije znao s loptom i koji je uvek imao problem sa dodavanjima i centriranjem. Ostaje misterija kako je neko kao Ronaldinjo, sa dve leve noge, uspeo u fudbali.
     (teorija zavere, 27. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  73. Po položaju tela se vidi da je tačno to hteo i nije ga dao bilo ko već neko ko je slične stvari radio gde god je igrao...
     (Dimbaba, 27. mart 2020 10:53)

    # Link komentara

  74. Ко је гледао најбољг мајстора Синушу Михајловића зна шта јесте, а шта није сличајно. Ово није случајно
     (Nikola, 27. mart 2020 10:53)

    # Link komentara

  75. dovoljno je reci samo jedno...DRUGA PLANETA....najbolji igrac svih vremena !!
     (bole, 27. mart 2020 10:50)

    # Link komentara

  76. Ču slučajnost, pa nije šutnuo Raća Petrović
    (Kalčo 2000ih, 27. mart 2020 10:48)

    # Link komentara

  77. Ljudi za mene je Ronaldinjo najbolji igrac svih vremena. Sad ce mnogi da kazu nemas pojma, tu su Pele , Maradona, Ronaldo, Mesi itd. ali Ronaldinjo je imao nesto posebno, imao je neku magiju, nikad vidjene driblinge, igrao se bas iz ljubavi. Svi ovi ostali su vrhunski fudbaleri, za neke i najbolji na svetu ali za mene je Ronaldinjo madjionicar, on pa svi ostali. Pozdrav
     (Sloki, 27. mart 2020 10:48)

    # Link komentara

  78. slucajnost ili ne bio je madjionicar i vredeo bi vise od ovih danasnjih napumpanih igraca
     (realno, 27. mart 2020 10:47)

    # Link komentara

  79. Još bolji gol je bio kada je Branco iz slobodnog udarca probušio Pandurovića 1994.
    (Đoka peva "Jugoslovenka", ali neće da odreši kesu, 27. mart 2020 10:47)

    # Link komentara

  80. Najveći fudbalski mađioničar svih vremena!

    A sad jedno pitanje - Da li biste stavili Paragvaj u top 50 pravnih država na svetu? Da li biste smeli bilo koju južnoameričku državu staviti na taj spisak?

    E vidite, jedan Rinaldinjo, nepresušni marketinški gejzir, provodi vreme u zatvoru zbog ilegalnog ulaza u Paragvaj a kod nas bi dobio diplomatski pasoš. Kod nas je bitno da si fudbaler i smeš da kršiš sve odredbe vanrednog stanja po ceni od 150 hiljada DINARA.
     (Toni Stark, 27. mart 2020 10:47)

    # Link komentara

  81. Sve u vezi s njim je majstorija kao prvo a kao drugo, i mnogo je veća sramota primiti onakav gol kao što je Grin primio od Dempsija 2010. nego što je Dejvid Siman primio ovakav... i najvećima se dešava, a Siman, za koga verovatno nisi nikad čuo, je jedan od najboljih engleskih golmana ikad. Proguglaj, imaš vremena sad ;)
    (Alessandro NESTA#13#, 27. mart 2020 10:21

    Da malo vise pratis fudbal, znao bi da je Siman teska kiksara i da mu se ovo nije desilo jednom.
    (Straight Outta München, 27. mart 2020 10:47)

    # Link komentara

  82. Jedan dobar vic - Dejvid Siman.
    (Straight Outta München, 27. mart 2020 10:45)

    # Link komentara

  83. U svakoj genijalnosti postoji i malo slučajnosti.
     (Nebojša, 27. mart 2020 10:41)

    # Link komentara

  84. Da li je moguce ovoliko ljudi sa teoremom, kako je to bilo namerno i zasto, izvode teoremu ovde, kad Ronadinjo licno sam priznao da je cista slucajnost bila. Majstor jeste, ali ovde vecina zivecu zabludi.
     (Micko, 27. mart 2020 10:39)

    # Link komentara

  85. (Piemonte Calcho, 27. mart 2020 10:01)

    Svako talentovan kao direk, mlad i pametan, može doći do lukavog zaključka da je ovo slučajnost i da je golman frula.
    (Direk, bandera i semafor, 27. mart 2020 10:38)

    # Link komentara

  86. Pa sam je covek priznao da je bila slucajnost, da je hteo da centrira.
     (Micko, 27. mart 2020 10:35)

    # Link komentara

  87. Greška golmana. Čisto kao dan.
     (nidža, 27. mart 2020 10:32)

    # Link komentara

  88. Pitajte Salgada - covek je imao "srecu" da veliki deo karijere cuva bas njega - mislim da ga i dan danas sanja... on ce najbolje da vam objasni!
     (marsovac, 27. mart 2020 10:31)

    # Link komentara

  89. Carobnjak kakav se vise ne radja.
     (Realan, 27. mart 2020 10:31)

    # Link komentara

  90. Centrirao nije, to se vidi po tome kako se zaleteo i kako je sutnuo loptu, e sad, iz ove pozicije je uvek "sutni pa sta bude", samo je razlika da li si Ronaldinjo ili nisi.
    (Najveci svih vremena, 27. mart 2020 10:31)

    # Link komentara

  91. Možda sam ja slučajno dao gol iz sestog pokusaja, pet puta lopta je isla gore levo desno od gola po par metara, to je slucajno, i bio sam ponosan kad je jedva usla, plakajuci sto se kaze, a kod genijalca nista nije slucajno, video Simana da je malo izasao,dovoljno za njega, pokusao i uspeo. Jednostavno. Neponovljiv je.
     (legolas, 27. mart 2020 10:30)

    # Link komentara

  92. Period Ronaldinjove igre od 2003 do 2007 je nešto najlepše što je ikada viđeno u istoriji ove igre. Kakva poezija, pravi Mocart
    (Nikola, 27. mart 2020 10:30)

    # Link komentara

  93. Ovo samo majstori rade,kakva slucajnost...Jedan je Ronaldinjo
     (Duh sa sekirom..Čiko.., 27. mart 2020 10:29)

    # Link komentara

  94. 0% slucajnost 100% skill
     (majstor, 27. mart 2020 10:29)

    # Link komentara

  95. Siman, uz Barteze, najveca kiksara tog vremena.
    (haj haj, 27. mart 2020 10:29)

    # Link komentara

  96. После Пелеа и Марадоне "Зуба"је трећи најбољи играч свих времена.
    (Рајко Четник, 27. mart 2020 10:27)

    # Link komentara

  97. Kakva crna slučajnost. Toliko je očigledno da je ciljao da pogodi taj ugao. Video je da je golman izašao napred nekoliko metara , zbog čega je ubrzao korak prema lopti i sutirao sa nemjerom u taj ugao. Naravno treba i doza sreće da se sve savršeno poklopi, ali samo veliki majstori bi se usudili to uopše i da pokušaju, a on je jedan od najveći. Ni govora o slučajnosti .
    (Branko, 27. mart 2020 10:26)

    # Link komentara

  98. Nema ovde slucajnosti vidi se da je gadjao taj ugao - uz Messija najbolji igrac ikada .......
     (man in Black, 27. mart 2020 10:25)

    # Link komentara

  99. majstor plus komad mesa na golu dobijete ovo.
     (maki1982, 27. mart 2020 10:23)

    # Link komentara

  100. Slucajno muno pa sta bude, koja majstorija. Golman je nivo Robert Grin. Ovo bi svako uhvatio jednom rukom
    (Piemonte Calcho, 27. mart 2020 10:01)

    Sve u vezi s njim je majstorija kao prvo a kao drugo, i mnogo je veća sramota primiti onakav gol kao što je Grin primio od Dempsija 2010. nego što je Dejvid Siman primio ovakav... i najvećima se dešava, a Siman, za koga verovatno nisi nikad čuo, je jedan od najboljih engleskih golmana ikad. Proguglaj, imaš vremena sad ;)
     (Alessandro NESTA#13#, 27. mart 2020 10:21)

    # Link komentara

  101. Vidi se da je produzio udarac unutrasnjom, sa premalim uglom za neki efej, tj centarsut. Nikakva slucajnost. Tacno je ciljao gde je lopta zavrsila i perfektno izveden udarac. Majstor svog zanata. Jedan od najboljih igraca svih vremena. Inace je sam pobedio engleze, gol Rivalda je takodje njegova zasluga. Povukao loptu sa centra, biciklom poslao Eslija Kola na travu, i zatim posluzio Rivalda kao na tacni. Do kraja je uspeo dobiti i crveni pa nije igrao protiv Turske u polufinalu. Inace taj Brazil nije bio uopste medju glavnim favoritima. Pre prvenstva su to bili Argentina , Francuska, Italja i upravo Engleska, ali prve dve su skandalozno ispali jos u grupi, talijane su sudije masakrirale kao i spance , engleze su sami prosli i zavrsili u finalu sa nemcima koji su takodje iz sene dosli do finala. Cudno prvenstvo koje je obelezilo pre svega katastrofalno sudjenje . Ipak, ovo je jos jedan dokaz koliko moras imati jaku ekipu na svim pozicijama da bi osvajao trofeje. Ronaldo bez Rivalda i Ronaldinja nista ne bi mogao sam, kao i obratno, ali ni svi oni ne bi mogli nista bez super odbrane aa Cafuom, R. Carloson, Roke Juniorom itd. Na sredini su takodje imali ze roberta, emersona, edmilsona.. kompletna ekipa!
    (Mali_buda, 27. mart 2020 10:20)

    # Link komentara

  102. Po samom načinu izvođenja se vidi da nije slučajnost..Vidi se da je gađao taj ugao, jer da nije pokret noge bi mu više bio ka unutra da je zafelšira..Nešto slično kao što David Luiz šutira slobodnjake..Samo što je Ronaldinjo takav doktor fudbala da je priča za sebe :)
    (Toro, 27. mart 2020 10:19)

    # Link komentara

  103. Garantujem da 100 % Srba ovde ne vidi slucajnost.
    (Dragan RS, 27. mart 2020 10:18)

    # Link komentara

  104. ma kakva slucajnost, doneo covek odluku!
    (lfc, 27. mart 2020 10:17)

    # Link komentara

  105. slucajnost nije ali nije bas ni remek delo. Jeste bio prcizan sut i sa velike daljine ali pre svega se radi o uzasnoj reakciji golmana. Gol Karlosa iz slobodnjaka je remek delo, jer je zaista bilo neodbranjivo.
     (aca, 27. mart 2020 10:17)

    # Link komentara

  106. Definitivno namerno, nema sumnje. Tacno se vidi kako se zaleteo naglobo mah posle sudijinog zvizduka da se Simen ne vrati na gol liniju. Vido ga je da je izasao i namerno ovo sutirao. Ni njegovi jos nisu bili spremni za centarsut.
    Jednostavno majstor fudbala.
     (4k4.Dex, 27. mart 2020 10:17)

    # Link komentara

  107. Pogledajte snimak gdje vise puta uzastopno pogadja precku na treningu i sve ce vam biti jasno. Nema slucajnosti covjek je majstor.
     (Banjaluka, 27. mart 2020 10:15)

    # Link komentara

  108. Dasa !!!
    (Alex, 27. mart 2020 10:14)

    # Link komentara

  109. Dejvid Simen nije mu to jedini takav primljeni gol...potrazite,ima taj bravura...a Ronaldinjo i sad je bolji od 80% igrača...
    (gremlin, 27. mart 2020 10:13)

    # Link komentara

  110. Kad je Gaucho u pitanju sve je 100% majstorija i 0% slucajnost
    (Gnzls, 27. mart 2020 10:12)

    # Link komentara

  111. Sigurno nije tako lose centrirao ?
     (simela, 27. mart 2020 10:08)

    # Link komentara

  112. Znajuci koji je genije, ovo je bilo cisto majstorstvo. 10+ za gol, jos protiv Engleza...
     (xxl, 27. mart 2020 10:06)

    # Link komentara

  113. Kod njega nema slučajnosti!!!
     (xxx, 27. mart 2020 10:04)

    # Link komentara

  114. Čisto majstorstvo. Ni manje ni više!
    (borivoje šurdilović, 27. mart 2020 10:02)

    # Link komentara

  115. Slučajnost? Da l ste bre normalni? Ronaldinjo može da zakuca preko Dikembe Mutomba. Nema kod njega slučajnosti, samo suve fudbalske genijalnosti.
     (Slobodan, 27. mart 2020 10:02)

    # Link komentara

  116. Slucajno muno pa sta bude, koja majstorija. Golman je nivo Robert Grin. Ovo bi svako uhvatio jednom rukom
     (Piemonte Calcho, 27. mart 2020 10:01)

    # Link komentara

  117. Za mene najbolji igrac svih vremena!
    (miksererrr, 27. mart 2020 09:59)

    # Link komentara