Petak, 21.02.2020.

11:25

Šampion Evrope u Beogradu – Zvezda sa novim plejom napada CSKA

Košarkaši Crvene zvezde dočekaće aktuelnog šampiona Evrope CSKA iz Moskve u meču 25. kola Evrolige.

Izvor:

Šampion Evrope u Beogradu – Zvezda sa novim plejom napada CSKA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Neverovatno kome?

pre 4 godine

Poraz je bio vrlo izvestan 38 minuta. Neko je onda dao sve od sebe da pogura ali košarka ne pali na guranje. Nije to fudbal!

kalcokera i trokorak bili

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Dali bi ste vi sve vase pobede za ta dva poraza "na neutralnom terenu".
(Gazda Dojkan, 21. februar 2020 13:58)

ja ne bih
final for nista ne znaci
ako.se ne.osvoji

final four

pre 4 godine

ja ne bih
final for nista ne znaci
ako.se ne.osvoji
(kalcokera i trokorak bili, 21. februar 2020 15:04)

"Final for" zaista nista ne znaci.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Dali bi ste vi sve vase pobede za ta dva poraza "na neutralnom terenu".
(Gazda Dojkan, 21. februar 2020 13:58)

ja ne bih
final for nista ne znaci
ako.se ne.osvoji
(kalcokera i trokorak bili, 21. februar 2020 15:04)

Vise ti znace pobede u rekreativnim terminima Top9?

panter pudlica

pre 4 godine

A koliko je ulozeno u partizan nis mts? Jel znas mozda?
(Realno, 21. februar 2020 12:20)

Jedno je sigurno - ni približno koliko u vas, kako god da se zovete.

Enrik Masip

pre 4 godine

Igra zvezde je blagi uzas, trener kao da ne postoji. Sve se zasniva na solo akcijama brauna ili pantera, ili se ceka beron da ispali trojku. Gist, odzo, dzenkins, lazic nicemu ne sluze

Samo je kosarka sport

pre 4 godine

Za nas je vaznije da Makabi dobije Valensiju,sto se tice ovog meca, sve je moguce. Mnogo je velika kvota na cska. Realno je 1,10. Nesto se kuva.

top lista nadrealista

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da se zna, 21. februar 2020 11:31)

B'ate nemoj to da im radis... crveni alarm... cacnuo si ih u mravinjak... hahahahaha

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Dali bi ste vi sve vase pobede za ta dva poraza "na neutralnom terenu".

Radoslav

pre 4 godine

Jel znate zasto zvezdasi stalno drobe da su pokradeni u kupu?Pa kad bi pogledali istini u oci da su izgubili iskljucivo svojom krivicom,na najgluplji moguci nacin ne praveci faulove za bacanja oni bi poludeli.

Bocko

pre 4 godine

Drobnjak-dao si jos jedan dokaz da za grobare istorija kosarke pocinje 1976. Zvezda je 1973 usla medju cetiri najbolje ekipe Evrope izbacivsi u dve legendarne utakmice tadasnjeg sampiona Simental iz Milana. Takodje smo te sezone postali prva strana ekipa koja je pobedila Real u Madridu.

Realno

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
-Takođe da se zna.Partizan 4 puta na final four evrolige,1 titula prvaka Evrope,nekoliko top 8...
-Crvena Zvezda 1 top 8 u istoriji kluba dugoj 7 godina i 100 miliona € uloženih u veliki projekat države Srbije..To su činjenice...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. februar 2020 11:45)

A koliko je ulozeno u partizan nis mts? Jel znas mozda?

veliki strumf

pre 4 godine

Tako da nemoj mnogo LIMENKO da se busas u grudi,nego idi vidi imate li neki trofej ove god.pozz
(Ripstol, 21. februar 2020 11:55). Dje si Bajo, iz Laktasa se javljaš? Šta ima ba? Možeš se slikati sa tim trofejima - oni glavni tek dolaze, a odlično se zna ko te trofeje uzima! Kao i ovih 5-6 godina unazad. I pozdravi rumunskog generala obavezno!

Ilija

pre 4 godine

Kako sad ovaj Lukas ima pravo nastupa u Euroligi, a ovaj Angola iz Partizana nema pravo nastupa u Eurokupu. A istog datuma je bio rok za registrovanje igrača u EL i EC.

Student

pre 4 godine

@(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. februar 2020 11:45)
Ma sta 100 miliona, milijarda je ulozena u nas hahahahhahaahahha jao grobari kako ste smesni ovo nema nigde

Johnny

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Sta se dogodilo sa objektivnom argumentacijom i "politickom korektnoscu" premda je rec o najvecem rivalu?

Partizan je, vrlo cesto, igrao u grupnoj fazi sa 6 timova gde se vrlo cesto do poslednjeg kola nije znalo ko ce dalje, a sto implicira da se vodila velika borba. Na primer - CSKA danas i sa porazom ide izvesno dalje. Dozira ritam. No onomad bi ih poraz vodio ka verovatnoj eliminaciji.

Drugo - Partizan je cesto imao takve timove da je prvi centar bio Djuro Ostojic, a plej Vule Avdalovic ili pak stepenik nize. Sa tim igracima ne mozes bas mnogo.

Cak i onaj tim iz 2010. nije imao niti jedno zvucno ime Evro- kosarke kao npr. Perperoglu danas.

Sa druge strane Zvezda ima neuporedivo bolji tim. Barem 5 igraca moze da igra u nekom od TOP 10 timova Evrope bez problema. Budzet gotovo neogranicen.

PS. da ulozis 200 miliona eura u Radnik iz Surdulice - prosao bi u LS i izvesno bio 3. u grupi ili cak i 2. Pametan covek bi to pripisao novcu dok bi usijana i limitirana glava rekla - eto ga! Radnik za samo godinu dana uspeo ono sto PFC i CZ nisu za 20 godina. To je vec patoloski fenomen.

Sah-mat

pre 4 godine

A zbog cega ovoliki broj grobara? Kakve veze imate vi sa utakmicom zvezde sa Cska? Kompleksi su neizlecivi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nicker, 21. februar 2020 12:24) # Link komentara

Pa eto, da bi nam ti objasnio kako su kompleksi neizlecivi.
Pogotovu u kosarci, tu su kompleksi zacementirani.

PFC

pre 4 godine

Da se zna
Od 6 učešća ovo vam je četvrto gde vam je zagarantovano minimalno 30 utakmica
Dok smo mi toliko imali za dve sezone, da si ti meni ti ziv i zdrav
Osim toga igrali smo i na F4 a sta ste vi uradili za vreme vasih ucesca u EL?

fakti

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.
(OMG!!??, 21. februar 2020 11:56)

Novi sistem je neuporedivo tezi, vise nema Prokoma Budiveljnika i slicnih.

neba

pre 4 godine

Ortez ih je tukao 30 razlike,i Fenerbahce do tada anonimni kosarkaski klub u sred Pionira...cisto da se grobari malo podsete ucesca u Evroligi

Toni Stark

pre 4 godine

@da se zna

Znamo. Iduće sezone će ponovo EL biti nikad slabija a Budivelnik najjači klub na planeti, kao onomad u Cipiripiju.

Porediti sistem sa 4 tima u grupi i ligom od 18 timova je neumesno.

crno - beli BRAVO BRAVOOO

pre 4 godine

Sad će braća Armejci da ih dokrajče... Samo zbog kompleksa i poređenja našeg Partizana sa malim prigradsko-privatnim klubom, ne smete da ih stavljate u istu rečenicu nikako a kad izgovarate ime šampiona Evrope da stojite mirno!!! Sportski poyy panteri!!!

Mesecina,mesecina....

pre 4 godine

Nemoraju da dolaze (ustedece i novac i vreme),posaljite im pismo da ste jako umorni,i da ste im predali za stolom utakmicu.To bi bilo korektno i zbog navijaca da ne gube vreme i da se ne nerviraju.DRAGA NASA ZVEZDO,tako se samo gube navijaci!!!Neka Vam je Bog na pomoci!

Ivan

pre 4 godine

ajmo zvezdo do pobede, nije sve tako crno, kup je morao da ode glodarima da se raja smiri. sad krece zvezdina dominacija. samo jako i cvrsto i ocekujem jaku podrsku sa tribina. dolazi nam aktuelni sampion evrope

PredragDrobnjak

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Podsetimo, Partizan je u sezoni 1991/1992 pobedivsi Huventud u finalu EL postao sampion evrope.Takodje, crno - beli su jos u 3 navrata igrali F4, kao i top 8.Sa druge strane, Zvezdin najveci uspesi su jedan top 8 i jedan top 9.Cisto da se zna.

panter pudlica

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Pa možemo da podsetimo i to da je Partizan imao čak 4 učešća na f4 uz jednu titulu i uz više plasmana u top 16 i top 8. Skorovi su nebitni ako ne isprate određeni uspeh, zar ne? Ajd u zdravlje panteru...

veliki strumf

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.
(OMG!!??, 21. februar 2020 11:56). Opet gomila grobarskih neistina! Sa vama zaista nešto nije u redu! Prvo, Zvezda je igrala top 8 pre nekoliko godina, ispala od CSKA i ne znam zašto grobari imaju konstantnu potrebu da to nipodastavaju i izmišljaju nekakav top 9. Drugo, taj sistem u kojem je Partizan igrao je neuporedivo, neuporedivo LAKŠI! Ligaški sistem je uvek tezi, jer na veliki broj utakmica slabiji tim teško da može da iznenadi. A kada se igra na ispadanje - mogućnost iznenadjenja je neuporedivo veća. Dokaz tome su kupovi u svim sportovima koje ponekad osvoje i drugoligaši ili generalno slabije ekipe. Takodje, Zvezdi je bilo mnogo lakše da uzme KEŠ igrajući ukupno 9 utakmica sa sampionima Švajcarske, Škotske, DDR nego da uopšte u ovoj konkurenciji udje u LS! Tako je i Partizan uzeo 92. igrajući košarku sa Nadjarima, Holandjanima, Belgijancima a tek na kraju sa Italijanima i Spancima. Sto sad ne udjete u LS ili Evroligu - godinama ni blizu niste. I u Evrokupu ste bili kanta za napucavanje do ove godine a to je taj tvoj sistem po grupama i nokaut koji je neuporedivo lakši - tu igraš sa jednom do dva teška protivnika, a u ligi ih ima 10 teških!

Lajavi krelac

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.
(OMG!!??, 21. februar 2020 11:56)

Da, lakše je igrati 30 utakmica sa 15 najboljih i najbogatijih timova nego doći do F4 sa 5-6 pobeda protiv Zjelone Gore, Prokoma, Marusija i drugih boranija...

milos_no6

pre 4 godine

Ovaj format el već je smorio, timovi igraju kao da je prijateljska a ne elitno evropsko takmičenje. Mnogo zanimljivije bi bilo recimo 2 grupe po 10 timova i onda play off

Sima

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31) Partizan 4 puta f4 i sampion evrope,a mali fmp nula f4. da se zna :))

Ripstol

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
Decko ranije je sistem takmicenja bio mnogo tezi(moras dve grupe da prodjes da bi prezimeo u Evropi).A sada igras 40 utakmica samo ako udjes u euroligu i kalkulacije su ogromne,tj jaci sebi mogu da dopuste da izgube ili nonsalantno sa pola gasa da igraju vecinu utakmica,dok slabije ekipe moraju da grizu svaku.Tako da nemoj mnogo LIMENKO da se busas u grudi,nego idi vidi imate li neki trofej ove god.pozz

Hmmmm

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Da samo sto je Partizan igrao kada su u grubi bila 4 tima i svaka utakmica je bila na krv i noz dok ovde sad recimo CSKA moze da igra sa pola gasa i da izgubi nista mu nece puno uticati jer je svakako vec prosao dalje, i dosta timova dozira cim izbore ucesce u nastavku pocnu da cuvaju ekipu za nastavak takmicenja i samo otaljavaju preostale utakmice, tako da ovi podatci bas i nisu za poredjenje, da nekazemo da je Partizan osvojio jednom EL Inekoliko puta bio na F4 sto je za Zvezdu naucna fantastika realno...

petar

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
Partizan svih tih sezona imao 3-4-5 mladih igraca zeljnih dokazivanja, ostali su popunjavali sastav. Nikad vise od 12 igraca sa sve klupom. Jedino smo imali nezamenljivog generala. Zvezda naprotiv ima 20 ak igraca, vecina dokazana imena, tj prezimena i krajnje zamenljive trenere koji se nekim razlogom tesko smenjuju.

RAF

pre 4 godine

@da se zna
Partizan je tada imao 10 puta manji budzet od zvezde sad. Partizan je tad imao maksimalno 1 do 2 stranca i to najcesce igrace bez ikakvog ili minimalnog iskustva. Partizan je tada gurao Srpske igrace koji su kasnije a i sad cine 50% reprezenaticije. A sad Zvezda? Armija stranaca, preplacenih placenika i ni jedan reprezentativac cak ni u najavi. Cak i FMP ima vise reprezentativaca u najavi nego Zvezda.

I da se razumemo, i Partizan je sad isti, nije nista bolji. Poenta je da se ne moze porediti vreme od pre 10, 15 godina i sad. Los pokusaj trolovanja

OMG!!??

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
-Takođe da se zna.Partizan 4 puta na final four evrolige,1 titula prvaka Evrope,nekoliko top 8...
-Crvena Zvezda 1 top 8 u istoriji kluba dugoj 7 godina i 100 miliona € uloženih u veliki projekat države Srbije..To su činjenice...

da se zna

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Колико пута је Звезда при тако приказоној "већој успешности" играла на Ф4 ЕЛ? Последњи пут та Партизан који статистички лошије пролази је играо Ф4 2010 у Паризу и на једну лопту пропустио игру у финалу. Нема те статистике која може да сакрије успехе најтрофејнијег српског клуба.

NY

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

U ovakvom formatu takmučenja Partizan nikada nije učestvovao. Igrao grupne faze i nikada veći broj pobeda od poraza. Nilada nije pobedio Real u Madridu. Sastavi grupa bili PAOK, Lotomatika, Rytas, Huventud, Zelena gora, Šarloa, Olimpija, Virtus, Kinder. itda. Roster timova nije imao NBA igrače, budžeti daleko manji

Steva Djubre

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Opa prvo pa musko, nece napisati napred crveno beli mozemo dobiti, nece napisati jak je CSKA ako izgubimo nije sramota, nece napisati svi u dvoranu, nego odma po Partizanu, i posle se ljute kad im ljudi kazu da ih drmaju kompleksi u kosarci, evo da te jos malo ukanalim Partizan je tu istu EL osvojio jednom i vise puta bio na F4 o cemu vi samo mozete da sanjate, mislim kad si vec navodio te podatke mogao si i da navedes i ove :)

dalibor

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da se zna, 21. februar 2020 11:31) # Link komentara
Preporučujem (0)Ne preporučujem (0)
NAZALOST SU OVO POSLEDNJE UTAKMICE ZVEZDI U EL ZAUVEK...

TIGER

pre 4 godine

@ da se zna

A pošto sve znaš, javi nam kako je taj "evroligaš" od deset miliona evra prošao u Nišu 😂😂😂
I čisto da te obavestim da broj pobeda ništa ne znači ako nemaš veće uspehe, a oni se ogledaju u učešćima na završnim turnirima i pozivima slavnih NBA timova. Ajd sad u tvoju rupu u predgrađu 😊

da se zna

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
-Takođe da se zna.Partizan 4 puta na final four evrolige,1 titula prvaka Evrope,nekoliko top 8...
-Crvena Zvezda 1 top 8 u istoriji kluba dugoj 7 godina i 100 miliona € uloženih u veliki projekat države Srbije..To su činjenice...

neba

pre 4 godine

Ortez ih je tukao 30 razlike,i Fenerbahce do tada anonimni kosarkaski klub u sred Pionira...cisto da se grobari malo podsete ucesca u Evroligi

Sima

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31) Partizan 4 puta f4 i sampion evrope,a mali fmp nula f4. da se zna :))

Hmmmm

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Da samo sto je Partizan igrao kada su u grubi bila 4 tima i svaka utakmica je bila na krv i noz dok ovde sad recimo CSKA moze da igra sa pola gasa i da izgubi nista mu nece puno uticati jer je svakako vec prosao dalje, i dosta timova dozira cim izbore ucesce u nastavku pocnu da cuvaju ekipu za nastavak takmicenja i samo otaljavaju preostale utakmice, tako da ovi podatci bas i nisu za poredjenje, da nekazemo da je Partizan osvojio jednom EL Inekoliko puta bio na F4 sto je za Zvezdu naucna fantastika realno...

fakti

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.
(OMG!!??, 21. februar 2020 11:56)

Novi sistem je neuporedivo tezi, vise nema Prokoma Budiveljnika i slicnih.

NY

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

U ovakvom formatu takmučenja Partizan nikada nije učestvovao. Igrao grupne faze i nikada veći broj pobeda od poraza. Nilada nije pobedio Real u Madridu. Sastavi grupa bili PAOK, Lotomatika, Rytas, Huventud, Zelena gora, Šarloa, Olimpija, Virtus, Kinder. itda. Roster timova nije imao NBA igrače, budžeti daleko manji

veliki strumf

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.
(OMG!!??, 21. februar 2020 11:56). Opet gomila grobarskih neistina! Sa vama zaista nešto nije u redu! Prvo, Zvezda je igrala top 8 pre nekoliko godina, ispala od CSKA i ne znam zašto grobari imaju konstantnu potrebu da to nipodastavaju i izmišljaju nekakav top 9. Drugo, taj sistem u kojem je Partizan igrao je neuporedivo, neuporedivo LAKŠI! Ligaški sistem je uvek tezi, jer na veliki broj utakmica slabiji tim teško da može da iznenadi. A kada se igra na ispadanje - mogućnost iznenadjenja je neuporedivo veća. Dokaz tome su kupovi u svim sportovima koje ponekad osvoje i drugoligaši ili generalno slabije ekipe. Takodje, Zvezdi je bilo mnogo lakše da uzme KEŠ igrajući ukupno 9 utakmica sa sampionima Švajcarske, Škotske, DDR nego da uopšte u ovoj konkurenciji udje u LS! Tako je i Partizan uzeo 92. igrajući košarku sa Nadjarima, Holandjanima, Belgijancima a tek na kraju sa Italijanima i Spancima. Sto sad ne udjete u LS ili Evroligu - godinama ni blizu niste. I u Evrokupu ste bili kanta za napucavanje do ove godine a to je taj tvoj sistem po grupama i nokaut koji je neuporedivo lakši - tu igraš sa jednom do dva teška protivnika, a u ligi ih ima 10 teških!

OMG!!??

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.

petar

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
Partizan svih tih sezona imao 3-4-5 mladih igraca zeljnih dokazivanja, ostali su popunjavali sastav. Nikad vise od 12 igraca sa sve klupom. Jedino smo imali nezamenljivog generala. Zvezda naprotiv ima 20 ak igraca, vecina dokazana imena, tj prezimena i krajnje zamenljive trenere koji se nekim razlogom tesko smenjuju.

Ivan

pre 4 godine

ajmo zvezdo do pobede, nije sve tako crno, kup je morao da ode glodarima da se raja smiri. sad krece zvezdina dominacija. samo jako i cvrsto i ocekujem jaku podrsku sa tribina. dolazi nam aktuelni sampion evrope

Student

pre 4 godine

@(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. februar 2020 11:45)
Ma sta 100 miliona, milijarda je ulozena u nas hahahahhahaahahha jao grobari kako ste smesni ovo nema nigde

Bocko

pre 4 godine

Drobnjak-dao si jos jedan dokaz da za grobare istorija kosarke pocinje 1976. Zvezda je 1973 usla medju cetiri najbolje ekipe Evrope izbacivsi u dve legendarne utakmice tadasnjeg sampiona Simental iz Milana. Takodje smo te sezone postali prva strana ekipa koja je pobedila Real u Madridu.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.
(OMG!!??, 21. februar 2020 11:56)

Da, lakše je igrati 30 utakmica sa 15 najboljih i najbogatijih timova nego doći do F4 sa 5-6 pobeda protiv Zjelone Gore, Prokoma, Marusija i drugih boranija...

veliki strumf

pre 4 godine

Tako da nemoj mnogo LIMENKO da se busas u grudi,nego idi vidi imate li neki trofej ove god.pozz
(Ripstol, 21. februar 2020 11:55). Dje si Bajo, iz Laktasa se javljaš? Šta ima ba? Možeš se slikati sa tim trofejima - oni glavni tek dolaze, a odlično se zna ko te trofeje uzima! Kao i ovih 5-6 godina unazad. I pozdravi rumunskog generala obavezno!

TIGER

pre 4 godine

@ da se zna

A pošto sve znaš, javi nam kako je taj "evroligaš" od deset miliona evra prošao u Nišu 😂😂😂
I čisto da te obavestim da broj pobeda ništa ne znači ako nemaš veće uspehe, a oni se ogledaju u učešćima na završnim turnirima i pozivima slavnih NBA timova. Ajd sad u tvoju rupu u predgrađu 😊

PredragDrobnjak

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Podsetimo, Partizan je u sezoni 1991/1992 pobedivsi Huventud u finalu EL postao sampion evrope.Takodje, crno - beli su jos u 3 navrata igrali F4, kao i top 8.Sa druge strane, Zvezdin najveci uspesi su jedan top 8 i jedan top 9.Cisto da se zna.

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Колико пута је Звезда при тако приказоној "већој успешности" играла на Ф4 ЕЛ? Последњи пут та Партизан који статистички лошије пролази је играо Ф4 2010 у Паризу и на једну лопту пропустио игру у финалу. Нема те статистике која може да сакрије успехе најтрофејнијег српског клуба.

Steva Djubre

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Opa prvo pa musko, nece napisati napred crveno beli mozemo dobiti, nece napisati jak je CSKA ako izgubimo nije sramota, nece napisati svi u dvoranu, nego odma po Partizanu, i posle se ljute kad im ljudi kazu da ih drmaju kompleksi u kosarci, evo da te jos malo ukanalim Partizan je tu istu EL osvojio jednom i vise puta bio na F4 o cemu vi samo mozete da sanjate, mislim kad si vec navodio te podatke mogao si i da navedes i ove :)

Realno

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
-Takođe da se zna.Partizan 4 puta na final four evrolige,1 titula prvaka Evrope,nekoliko top 8...
-Crvena Zvezda 1 top 8 u istoriji kluba dugoj 7 godina i 100 miliona € uloženih u veliki projekat države Srbije..To su činjenice...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. februar 2020 11:45)

A koliko je ulozeno u partizan nis mts? Jel znas mozda?

RAF

pre 4 godine

@da se zna
Partizan je tada imao 10 puta manji budzet od zvezde sad. Partizan je tad imao maksimalno 1 do 2 stranca i to najcesce igrace bez ikakvog ili minimalnog iskustva. Partizan je tada gurao Srpske igrace koji su kasnije a i sad cine 50% reprezenaticije. A sad Zvezda? Armija stranaca, preplacenih placenika i ni jedan reprezentativac cak ni u najavi. Cak i FMP ima vise reprezentativaca u najavi nego Zvezda.

I da se razumemo, i Partizan je sad isti, nije nista bolji. Poenta je da se ne moze porediti vreme od pre 10, 15 godina i sad. Los pokusaj trolovanja

Radoslav

pre 4 godine

Jel znate zasto zvezdasi stalno drobe da su pokradeni u kupu?Pa kad bi pogledali istini u oci da su izgubili iskljucivo svojom krivicom,na najgluplji moguci nacin ne praveci faulove za bacanja oni bi poludeli.

Mesecina,mesecina....

pre 4 godine

Nemoraju da dolaze (ustedece i novac i vreme),posaljite im pismo da ste jako umorni,i da ste im predali za stolom utakmicu.To bi bilo korektno i zbog navijaca da ne gube vreme i da se ne nerviraju.DRAGA NASA ZVEZDO,tako se samo gube navijaci!!!Neka Vam je Bog na pomoci!

Sah-mat

pre 4 godine

A zbog cega ovoliki broj grobara? Kakve veze imate vi sa utakmicom zvezde sa Cska? Kompleksi su neizlecivi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nicker, 21. februar 2020 12:24) # Link komentara

Pa eto, da bi nam ti objasnio kako su kompleksi neizlecivi.
Pogotovu u kosarci, tu su kompleksi zacementirani.

Ripstol

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
Decko ranije je sistem takmicenja bio mnogo tezi(moras dve grupe da prodjes da bi prezimeo u Evropi).A sada igras 40 utakmica samo ako udjes u euroligu i kalkulacije su ogromne,tj jaci sebi mogu da dopuste da izgube ili nonsalantno sa pola gasa da igraju vecinu utakmica,dok slabije ekipe moraju da grizu svaku.Tako da nemoj mnogo LIMENKO da se busas u grudi,nego idi vidi imate li neki trofej ove god.pozz

milos_no6

pre 4 godine

Ovaj format el već je smorio, timovi igraju kao da je prijateljska a ne elitno evropsko takmičenje. Mnogo zanimljivije bi bilo recimo 2 grupe po 10 timova i onda play off

Johnny

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Sta se dogodilo sa objektivnom argumentacijom i "politickom korektnoscu" premda je rec o najvecem rivalu?

Partizan je, vrlo cesto, igrao u grupnoj fazi sa 6 timova gde se vrlo cesto do poslednjeg kola nije znalo ko ce dalje, a sto implicira da se vodila velika borba. Na primer - CSKA danas i sa porazom ide izvesno dalje. Dozira ritam. No onomad bi ih poraz vodio ka verovatnoj eliminaciji.

Drugo - Partizan je cesto imao takve timove da je prvi centar bio Djuro Ostojic, a plej Vule Avdalovic ili pak stepenik nize. Sa tim igracima ne mozes bas mnogo.

Cak i onaj tim iz 2010. nije imao niti jedno zvucno ime Evro- kosarke kao npr. Perperoglu danas.

Sa druge strane Zvezda ima neuporedivo bolji tim. Barem 5 igraca moze da igra u nekom od TOP 10 timova Evrope bez problema. Budzet gotovo neogranicen.

PS. da ulozis 200 miliona eura u Radnik iz Surdulice - prosao bi u LS i izvesno bio 3. u grupi ili cak i 2. Pametan covek bi to pripisao novcu dok bi usijana i limitirana glava rekla - eto ga! Radnik za samo godinu dana uspeo ono sto PFC i CZ nisu za 20 godina. To je vec patoloski fenomen.

panter pudlica

pre 4 godine

A koliko je ulozeno u partizan nis mts? Jel znas mozda?
(Realno, 21. februar 2020 12:20)

Jedno je sigurno - ni približno koliko u vas, kako god da se zovete.

crno - beli BRAVO BRAVOOO

pre 4 godine

Sad će braća Armejci da ih dokrajče... Samo zbog kompleksa i poređenja našeg Partizana sa malim prigradsko-privatnim klubom, ne smete da ih stavljate u istu rečenicu nikako a kad izgovarate ime šampiona Evrope da stojite mirno!!! Sportski poyy panteri!!!

Samo je kosarka sport

pre 4 godine

Za nas je vaznije da Makabi dobije Valensiju,sto se tice ovog meca, sve je moguce. Mnogo je velika kvota na cska. Realno je 1,10. Nesto se kuva.

top lista nadrealista

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da se zna, 21. februar 2020 11:31)

B'ate nemoj to da im radis... crveni alarm... cacnuo si ih u mravinjak... hahahahaha

PFC

pre 4 godine

Da se zna
Od 6 učešća ovo vam je četvrto gde vam je zagarantovano minimalno 30 utakmica
Dok smo mi toliko imali za dve sezone, da si ti meni ti ziv i zdrav
Osim toga igrali smo i na F4 a sta ste vi uradili za vreme vasih ucesca u EL?

Enrik Masip

pre 4 godine

Igra zvezde je blagi uzas, trener kao da ne postoji. Sve se zasniva na solo akcijama brauna ili pantera, ili se ceka beron da ispali trojku. Gist, odzo, dzenkins, lazic nicemu ne sluze

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Dali bi ste vi sve vase pobede za ta dva poraza "na neutralnom terenu".

dalibor

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da se zna, 21. februar 2020 11:31) # Link komentara
Preporučujem (0)Ne preporučujem (0)
NAZALOST SU OVO POSLEDNJE UTAKMICE ZVEZDI U EL ZAUVEK...

Toni Stark

pre 4 godine

@da se zna

Znamo. Iduće sezone će ponovo EL biti nikad slabija a Budivelnik najjači klub na planeti, kao onomad u Cipiripiju.

Porediti sistem sa 4 tima u grupi i ligom od 18 timova je neumesno.

panter pudlica

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Pa možemo da podsetimo i to da je Partizan imao čak 4 učešća na f4 uz jednu titulu i uz više plasmana u top 16 i top 8. Skorovi su nebitni ako ne isprate određeni uspeh, zar ne? Ajd u zdravlje panteru...

Ilija

pre 4 godine

Kako sad ovaj Lukas ima pravo nastupa u Euroligi, a ovaj Angola iz Partizana nema pravo nastupa u Eurokupu. A istog datuma je bio rok za registrovanje igrača u EL i EC.

final four

pre 4 godine

ja ne bih
final for nista ne znaci
ako.se ne.osvoji
(kalcokera i trokorak bili, 21. februar 2020 15:04)

"Final for" zaista nista ne znaci.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Dali bi ste vi sve vase pobede za ta dva poraza "na neutralnom terenu".
(Gazda Dojkan, 21. februar 2020 13:58)

ja ne bih
final for nista ne znaci
ako.se ne.osvoji
(kalcokera i trokorak bili, 21. februar 2020 15:04)

Vise ti znace pobede u rekreativnim terminima Top9?

kalcokera i trokorak bili

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Dali bi ste vi sve vase pobede za ta dva poraza "na neutralnom terenu".
(Gazda Dojkan, 21. februar 2020 13:58)

ja ne bih
final for nista ne znaci
ako.se ne.osvoji

Neverovatno kome?

pre 4 godine

Poraz je bio vrlo izvestan 38 minuta. Neko je onda dao sve od sebe da pogura ali košarka ne pali na guranje. Nije to fudbal!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
-Takođe da se zna.Partizan 4 puta na final four evrolige,1 titula prvaka Evrope,nekoliko top 8...
-Crvena Zvezda 1 top 8 u istoriji kluba dugoj 7 godina i 100 miliona € uloženih u veliki projekat države Srbije..To su činjenice...

da se zna

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.

OMG!!??

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.

Sima

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31) Partizan 4 puta f4 i sampion evrope,a mali fmp nula f4. da se zna :))

Hmmmm

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Da samo sto je Partizan igrao kada su u grubi bila 4 tima i svaka utakmica je bila na krv i noz dok ovde sad recimo CSKA moze da igra sa pola gasa i da izgubi nista mu nece puno uticati jer je svakako vec prosao dalje, i dosta timova dozira cim izbore ucesce u nastavku pocnu da cuvaju ekipu za nastavak takmicenja i samo otaljavaju preostale utakmice, tako da ovi podatci bas i nisu za poredjenje, da nekazemo da je Partizan osvojio jednom EL Inekoliko puta bio na F4 sto je za Zvezdu naucna fantastika realno...

neba

pre 4 godine

Ortez ih je tukao 30 razlike,i Fenerbahce do tada anonimni kosarkaski klub u sred Pionira...cisto da se grobari malo podsete ucesca u Evroligi

crno - beli BRAVO BRAVOOO

pre 4 godine

Sad će braća Armejci da ih dokrajče... Samo zbog kompleksa i poređenja našeg Partizana sa malim prigradsko-privatnim klubom, ne smete da ih stavljate u istu rečenicu nikako a kad izgovarate ime šampiona Evrope da stojite mirno!!! Sportski poyy panteri!!!

TIGER

pre 4 godine

@ da se zna

A pošto sve znaš, javi nam kako je taj "evroligaš" od deset miliona evra prošao u Nišu 😂😂😂
I čisto da te obavestim da broj pobeda ništa ne znači ako nemaš veće uspehe, a oni se ogledaju u učešćima na završnim turnirima i pozivima slavnih NBA timova. Ajd sad u tvoju rupu u predgrađu 😊

Ripstol

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
Decko ranije je sistem takmicenja bio mnogo tezi(moras dve grupe da prodjes da bi prezimeo u Evropi).A sada igras 40 utakmica samo ako udjes u euroligu i kalkulacije su ogromne,tj jaci sebi mogu da dopuste da izgube ili nonsalantno sa pola gasa da igraju vecinu utakmica,dok slabije ekipe moraju da grizu svaku.Tako da nemoj mnogo LIMENKO da se busas u grudi,nego idi vidi imate li neki trofej ove god.pozz

PredragDrobnjak

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Podsetimo, Partizan je u sezoni 1991/1992 pobedivsi Huventud u finalu EL postao sampion evrope.Takodje, crno - beli su jos u 3 navrata igrali F4, kao i top 8.Sa druge strane, Zvezdin najveci uspesi su jedan top 8 i jedan top 9.Cisto da se zna.

petar

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
Partizan svih tih sezona imao 3-4-5 mladih igraca zeljnih dokazivanja, ostali su popunjavali sastav. Nikad vise od 12 igraca sa sve klupom. Jedino smo imali nezamenljivog generala. Zvezda naprotiv ima 20 ak igraca, vecina dokazana imena, tj prezimena i krajnje zamenljive trenere koji se nekim razlogom tesko smenjuju.

PFC

pre 4 godine

Da se zna
Od 6 učešća ovo vam je četvrto gde vam je zagarantovano minimalno 30 utakmica
Dok smo mi toliko imali za dve sezone, da si ti meni ti ziv i zdrav
Osim toga igrali smo i na F4 a sta ste vi uradili za vreme vasih ucesca u EL?

Johnny

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Sta se dogodilo sa objektivnom argumentacijom i "politickom korektnoscu" premda je rec o najvecem rivalu?

Partizan je, vrlo cesto, igrao u grupnoj fazi sa 6 timova gde se vrlo cesto do poslednjeg kola nije znalo ko ce dalje, a sto implicira da se vodila velika borba. Na primer - CSKA danas i sa porazom ide izvesno dalje. Dozira ritam. No onomad bi ih poraz vodio ka verovatnoj eliminaciji.

Drugo - Partizan je cesto imao takve timove da je prvi centar bio Djuro Ostojic, a plej Vule Avdalovic ili pak stepenik nize. Sa tim igracima ne mozes bas mnogo.

Cak i onaj tim iz 2010. nije imao niti jedno zvucno ime Evro- kosarke kao npr. Perperoglu danas.

Sa druge strane Zvezda ima neuporedivo bolji tim. Barem 5 igraca moze da igra u nekom od TOP 10 timova Evrope bez problema. Budzet gotovo neogranicen.

PS. da ulozis 200 miliona eura u Radnik iz Surdulice - prosao bi u LS i izvesno bio 3. u grupi ili cak i 2. Pametan covek bi to pripisao novcu dok bi usijana i limitirana glava rekla - eto ga! Radnik za samo godinu dana uspeo ono sto PFC i CZ nisu za 20 godina. To je vec patoloski fenomen.

dalibor

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da se zna, 21. februar 2020 11:31) # Link komentara
Preporučujem (0)Ne preporučujem (0)
NAZALOST SU OVO POSLEDNJE UTAKMICE ZVEZDI U EL ZAUVEK...

Sah-mat

pre 4 godine

A zbog cega ovoliki broj grobara? Kakve veze imate vi sa utakmicom zvezde sa Cska? Kompleksi su neizlecivi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nicker, 21. februar 2020 12:24) # Link komentara

Pa eto, da bi nam ti objasnio kako su kompleksi neizlecivi.
Pogotovu u kosarci, tu su kompleksi zacementirani.

Steva Djubre

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Opa prvo pa musko, nece napisati napred crveno beli mozemo dobiti, nece napisati jak je CSKA ako izgubimo nije sramota, nece napisati svi u dvoranu, nego odma po Partizanu, i posle se ljute kad im ljudi kazu da ih drmaju kompleksi u kosarci, evo da te jos malo ukanalim Partizan je tu istu EL osvojio jednom i vise puta bio na F4 o cemu vi samo mozete da sanjate, mislim kad si vec navodio te podatke mogao si i da navedes i ove :)

NY

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

U ovakvom formatu takmučenja Partizan nikada nije učestvovao. Igrao grupne faze i nikada veći broj pobeda od poraza. Nilada nije pobedio Real u Madridu. Sastavi grupa bili PAOK, Lotomatika, Rytas, Huventud, Zelena gora, Šarloa, Olimpija, Virtus, Kinder. itda. Roster timova nije imao NBA igrače, budžeti daleko manji

panter pudlica

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Pa možemo da podsetimo i to da je Partizan imao čak 4 učešća na f4 uz jednu titulu i uz više plasmana u top 16 i top 8. Skorovi su nebitni ako ne isprate određeni uspeh, zar ne? Ajd u zdravlje panteru...

veliki strumf

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.
(OMG!!??, 21. februar 2020 11:56). Opet gomila grobarskih neistina! Sa vama zaista nešto nije u redu! Prvo, Zvezda je igrala top 8 pre nekoliko godina, ispala od CSKA i ne znam zašto grobari imaju konstantnu potrebu da to nipodastavaju i izmišljaju nekakav top 9. Drugo, taj sistem u kojem je Partizan igrao je neuporedivo, neuporedivo LAKŠI! Ligaški sistem je uvek tezi, jer na veliki broj utakmica slabiji tim teško da može da iznenadi. A kada se igra na ispadanje - mogućnost iznenadjenja je neuporedivo veća. Dokaz tome su kupovi u svim sportovima koje ponekad osvoje i drugoligaši ili generalno slabije ekipe. Takodje, Zvezdi je bilo mnogo lakše da uzme KEŠ igrajući ukupno 9 utakmica sa sampionima Švajcarske, Škotske, DDR nego da uopšte u ovoj konkurenciji udje u LS! Tako je i Partizan uzeo 92. igrajući košarku sa Nadjarima, Holandjanima, Belgijancima a tek na kraju sa Italijanima i Spancima. Sto sad ne udjete u LS ili Evroligu - godinama ni blizu niste. I u Evrokupu ste bili kanta za napucavanje do ove godine a to je taj tvoj sistem po grupama i nokaut koji je neuporedivo lakši - tu igraš sa jednom do dva teška protivnika, a u ligi ih ima 10 teških!

RAF

pre 4 godine

@da se zna
Partizan je tada imao 10 puta manji budzet od zvezde sad. Partizan je tad imao maksimalno 1 do 2 stranca i to najcesce igrace bez ikakvog ili minimalnog iskustva. Partizan je tada gurao Srpske igrace koji su kasnije a i sad cine 50% reprezenaticije. A sad Zvezda? Armija stranaca, preplacenih placenika i ni jedan reprezentativac cak ni u najavi. Cak i FMP ima vise reprezentativaca u najavi nego Zvezda.

I da se razumemo, i Partizan je sad isti, nije nista bolji. Poenta je da se ne moze porediti vreme od pre 10, 15 godina i sad. Los pokusaj trolovanja

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Колико пута је Звезда при тако приказоној "већој успешности" играла на Ф4 ЕЛ? Последњи пут та Партизан који статистички лошије пролази је играо Ф4 2010 у Паризу и на једну лопту пропустио игру у финалу. Нема те статистике која може да сакрије успехе најтрофејнијег српског клуба.

Ilija

pre 4 godine

Kako sad ovaj Lukas ima pravo nastupa u Euroligi, a ovaj Angola iz Partizana nema pravo nastupa u Eurokupu. A istog datuma je bio rok za registrovanje igrača u EL i EC.

Student

pre 4 godine

@(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. februar 2020 11:45)
Ma sta 100 miliona, milijarda je ulozena u nas hahahahhahaahahha jao grobari kako ste smesni ovo nema nigde

top lista nadrealista

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da se zna, 21. februar 2020 11:31)

B'ate nemoj to da im radis... crveni alarm... cacnuo si ih u mravinjak... hahahahaha

Ivan

pre 4 godine

ajmo zvezdo do pobede, nije sve tako crno, kup je morao da ode glodarima da se raja smiri. sad krece zvezdina dominacija. samo jako i cvrsto i ocekujem jaku podrsku sa tribina. dolazi nam aktuelni sampion evrope

panter pudlica

pre 4 godine

A koliko je ulozeno u partizan nis mts? Jel znas mozda?
(Realno, 21. februar 2020 12:20)

Jedno je sigurno - ni približno koliko u vas, kako god da se zovete.

veliki strumf

pre 4 godine

Tako da nemoj mnogo LIMENKO da se busas u grudi,nego idi vidi imate li neki trofej ove god.pozz
(Ripstol, 21. februar 2020 11:55). Dje si Bajo, iz Laktasa se javljaš? Šta ima ba? Možeš se slikati sa tim trofejima - oni glavni tek dolaze, a odlično se zna ko te trofeje uzima! Kao i ovih 5-6 godina unazad. I pozdravi rumunskog generala obavezno!

Realno

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)
-Takođe da se zna.Partizan 4 puta na final four evrolige,1 titula prvaka Evrope,nekoliko top 8...
-Crvena Zvezda 1 top 8 u istoriji kluba dugoj 7 godina i 100 miliona € uloženih u veliki projekat države Srbije..To su činjenice...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. februar 2020 11:45)

A koliko je ulozeno u partizan nis mts? Jel znas mozda?

kalcokera i trokorak bili

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Dali bi ste vi sve vase pobede za ta dva poraza "na neutralnom terenu".
(Gazda Dojkan, 21. februar 2020 13:58)

ja ne bih
final for nista ne znaci
ako.se ne.osvoji

fakti

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.
(OMG!!??, 21. februar 2020 11:56)

Novi sistem je neuporedivo tezi, vise nema Prokoma Budiveljnika i slicnih.

Radoslav

pre 4 godine

Jel znate zasto zvezdasi stalno drobe da su pokradeni u kupu?Pa kad bi pogledali istini u oci da su izgubili iskljucivo svojom krivicom,na najgluplji moguci nacin ne praveci faulove za bacanja oni bi poludeli.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Dali bi ste vi sve vase pobede za ta dva poraza "na neutralnom terenu".
(Gazda Dojkan, 21. februar 2020 13:58)

ja ne bih
final for nista ne znaci
ako.se ne.osvoji
(kalcokera i trokorak bili, 21. februar 2020 15:04)

Vise ti znace pobede u rekreativnim terminima Top9?

Bocko

pre 4 godine

Drobnjak-dao si jos jedan dokaz da za grobare istorija kosarke pocinje 1976. Zvezda je 1973 usla medju cetiri najbolje ekipe Evrope izbacivsi u dve legendarne utakmice tadasnjeg sampiona Simental iz Milana. Takodje smo te sezone postali prva strana ekipa koja je pobedila Real u Madridu.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Подсетимо, Партизан је имао 13 учешћа у Евролиги, а Црвеној звезди је ово шесто. Црно-бели су у том периоду код куће остварили скор 60-45, у гостима 20-87, уз два пораза на неутралном терену, на финалном турниру у Паризу. Звездин скор код куће је 41-26, у гостима 21-49.
(da se zna, 21. februar 2020 11:31)

Dali bi ste vi sve vase pobede za ta dva poraza "na neutralnom terenu".

Mesecina,mesecina....

pre 4 godine

Nemoraju da dolaze (ustedece i novac i vreme),posaljite im pismo da ste jako umorni,i da ste im predali za stolom utakmicu.To bi bilo korektno i zbog navijaca da ne gube vreme i da se ne nerviraju.DRAGA NASA ZVEZDO,tako se samo gube navijaci!!!Neka Vam je Bog na pomoci!

Lajavi krelac

pre 4 godine

Da se zna ,Druze ovaj sadasnji sistem euro lige je potpuno drugaciji od onoga sto je Partizan igrao i u ovom sistemu je ZvezdaFMP bila max top 9 dok je stari sistem neuporedivo tezi i takmicenje po grupama i nokaut faze Partizan osvojio i par puta bio na final 4,cisto da se zna.
(OMG!!??, 21. februar 2020 11:56)

Da, lakše je igrati 30 utakmica sa 15 najboljih i najbogatijih timova nego doći do F4 sa 5-6 pobeda protiv Zjelone Gore, Prokoma, Marusija i drugih boranija...

Toni Stark

pre 4 godine

@da se zna

Znamo. Iduće sezone će ponovo EL biti nikad slabija a Budivelnik najjači klub na planeti, kao onomad u Cipiripiju.

Porediti sistem sa 4 tima u grupi i ligom od 18 timova je neumesno.

Enrik Masip

pre 4 godine

Igra zvezde je blagi uzas, trener kao da ne postoji. Sve se zasniva na solo akcijama brauna ili pantera, ili se ceka beron da ispali trojku. Gist, odzo, dzenkins, lazic nicemu ne sluze

milos_no6

pre 4 godine

Ovaj format el već je smorio, timovi igraju kao da je prijateljska a ne elitno evropsko takmičenje. Mnogo zanimljivije bi bilo recimo 2 grupe po 10 timova i onda play off

Samo je kosarka sport

pre 4 godine

Za nas je vaznije da Makabi dobije Valensiju,sto se tice ovog meca, sve je moguce. Mnogo je velika kvota na cska. Realno je 1,10. Nesto se kuva.

Neverovatno kome?

pre 4 godine

Poraz je bio vrlo izvestan 38 minuta. Neko je onda dao sve od sebe da pogura ali košarka ne pali na guranje. Nije to fudbal!

final four

pre 4 godine

ja ne bih
final for nista ne znaci
ako.se ne.osvoji
(kalcokera i trokorak bili, 21. februar 2020 15:04)

"Final for" zaista nista ne znaci.