Petak, 14.02.2020.

12:20

Zvezda dovodi iskusnog pleja za završnicu sezone?

Kejlin Lukas, tridesetogodišnji Amerikanac, nalazi se veoma blizu Crvene zvezde.

Izvor: PT

Zvezda dovodi iskusnog pleja za završnicu sezone? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

Walt

pre 4 godine

kakve veze ima što je toliko stranaca u zvezdi i partizanu? uzmimo fudbal.u celoj premijer ligi engleza skoro da i nema,bar u onim najjačim klubovima.koliko turskih košarkaša recimo igra u feneru i efesu? ima zvezda i dosta domaćih igrača,ali iz nekih razloga ne koriste svoju šansu .nešto je verovatno do njih,ali nešto ido trenera.i najzad u čemu je fora ovih iskompleksiranih grobara,pa stalno pominju neki top 9 evro-lige zaboravljajući da je zvezda igrala i četvrt-finale i tri meča protiv cska izgubila na jednu loptu,da je to 9.mesto osvojila sa 16 pobeda u 30 utakmica i da je igrala polufinale evro-kupa i to sve za 6 godina,dok je za 15 godina velikog upliva države partizan igrao taj jedan f4 evro-lige u starom formatu,ali zato imao sezone i sa samo po dve pobede ukupno
(slobinator, 14. februar 2020 17:23)
“Velikog upliva države” hahahaha,kako vas bre nije sramota. Veliki upliv države se sastojao od toga da smo igrali fajnal for sa budžetom koji danas ne bi zadovoljavao minimalne kriterijume evrolige. Toliko nam je država pomogla,da smo igrali sa Vranešom,Kecmanom koji se vratio jedno sedmi put u Partizan,Perom Božićem i Strahinjom Miloševićem.

Imam rešeniiiiiiiiije!

pre 4 godine

E, sad da povećamo broj igrača u timu ili formirati nove razvojne ekipe. Ko kome može da zabrani kako će da se zove. Šteta za toliki stranci

slobinator

pre 4 godine

kakve veze ima što je toliko stranaca u zvezdi i partizanu? uzmimo fudbal.u celoj premijer ligi engleza skoro da i nema,bar u onim najjačim klubovima.koliko turskih košarkaša recimo igra u feneru i efesu? ima zvezda i dosta domaćih igrača,ali iz nekih razloga ne koriste svoju šansu .nešto je verovatno do njih,ali nešto ido trenera.i najzad u čemu je fora ovih iskompleksiranih grobara,pa stalno pominju neki top 9 evro-lige zaboravljajući da je zvezda igrala i četvrt-finale i tri meča protiv cska izgubila na jednu loptu,da je to 9.mesto osvojila sa 16 pobeda u 30 utakmica i da je igrala polufinale evro-kupa i to sve za 6 godina,dok je za 15 godina velikog upliva države partizan igrao taj jedan f4 evro-lige u starom formatu,ali zato imao sezone i sa samo po dve pobede ukupno

mitovi

pre 4 godine

Izgubise neki dan od Zvezde i odmah novo pojacanje. Kakav strah...
(Nikola, 13. februar 2020 15:26)

Pusti ti Partizan, mi dok smo dovodili strance, uz njih smo afirmisali domace igrace, vama niko nije kriv sto imate instant ekipu, i ato nemate pojma.
(s y l a, 14. februar 2020 16:57)

dovodili ste sve zivo, i strance i domace igrace.

PAOK

pre 4 godine

Grobarcice ceka tesko prolece, razvijanje kompleksa
(mulat, 14. februar 2020 15:54)

To bi bisto bilo kad bi Boston imao komplekse od Klivlenda

Demar Derozan

pre 4 godine

Plej je neophodan. Lorenco je do sada nosio tim, tako da bi jos jedan plej dosta znacio. Samo tu treba biti oprezan jer se ocekuje odmah doprinos timu, sto ce zavisiti od sveukupnog fizickog i zdravstvenog stanja igraca. Da li je Kejlin resenje, tesko je reci bez poznavanja njegove spreme.

Red

pre 4 godine

Na već kompletiran sastav na početku sezone dovodite još 4 igrača. Bravo panteri prešli ste igricu.
Partizan dovodi zbog povrede, a izgleda da neki dovode iz straha.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 14. februar 2020 12:56) # Link komentara

Nekako mi se cini,da je pre vas uhvatio strah.

Miskec

pre 4 godine

Fon
"Jer nam se tako moze i hoce...!" Da li su vam poznate ove reci, svojemerno ih je izgovarao vas propali trener! Niste se onda pitali odakle pare? Eto, sad znas odakle nam! I dovescemo bova o a ako nam se tako bude htelo!

s y l a

pre 4 godine

Izgubise neki dan od Zvezde i odmah novo pojacanje. Kakav strah...
(Nikola, 13. februar 2020 15:26)

Pusti ti Partizan, mi dok smo dovodili strance, uz njih smo afirmisali domace igrace, vama niko nije kriv sto imate instant ekipu, i ato nemate pojma.

Sole

pre 4 godine

Sajt Evro lige,budzet Zvezde 9,2 miliona dolara.Sajt Evro kupa,budzet Partizana 9,4 miluoba dolara.Zvezda kad je Partizan igrao Evro ligu imala duplo manji budzet.Toliko o tome da ste pastorcad.
(Bojan., 14. februar 2020 13:33)

Pa kada se ste imali duplo manji budžet kako ste napravili 20 miliona duga? Pre će biti da smo imali iste budžete nego su neki pauci i sadašnji književnik bili u upravi pa su pare nekako završavale u paukovoj mreži.

Bard Živa

pre 4 godine

sve se nema, a dovode se isključivo probrani kvalitetni i skupi igrači. jedva čekam da čujem kog centra dovode. budžet premašio 15 miliona...

Walldorf

pre 4 godine

Dve stvari su sigurne,kada je ovaj momak u pitanju.Neosporno se radi o kvalitetnom igracu.Sta vise,izuzetno kvalitetnom.Vezano sa tim,pravo je cudo,gledajuci ko sve igra u slabije rangiranim timovima NBA Lige,da nije sebi nasao uhlebljenje tamo.Nije se naigrao ni u Evropi.U Kinu je otisao,pa se brze bolje vratio otuda.Hocu reci,zaista cudnovata karijera za kvalitetnog igraca,koji ima 31.godinu.Dalje,nakon prosle sezone je bez angazmana,sto znaci da je vrlo upitno u kakvom je stanju.Ako dovodimo igraca koji treba da donese prevagu u finisu ove sezone,onda je logicno da dovedemo coveka koji je u punoj formi,igraca koji bi ODMAH bio od pomoci timu.Ne znam,meni sve ovo lici na ono sto je radio i Tomic letos,dovodeci velika imena(Istrosene igrace,igrace koji nisu dugo igrali)sto je dovelo do toga da cemo u PO ABA Lige sa treceg mesta.Voleo bih da gresim i da ovaj momak bude od koristi,odmah i sada.Da od prvog nastupa u dresu Zvezde dominira,jer,gledajuci njegove mogucnosti iz prosle sezone,to bi i morao.Sve u svemu,mozda je ovo i pustanje magle,pred dovodjenje nekog drugog igraca.Zivi bili pa videli.Napred ZVEZDA!!!Sportski pozdrav!

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@ja

Ne znam kojom to logikom stalno vidite svoje slabije a naše pakleno jake igrače.

Rašon Tomas recimo je najbolja četvorka u Italiji, i sam rekao da je imao dosta ponuda, i evroligaških, najbolje godine, atleta, zašto bi on takav bio slabiji i jeftiniji igrač od recimo matorog Gista i staklenog Brauna? Ako Gist na staru slavu ima pola miliona, Tomas sigurno nije ispod 450k. To ti je isto.

Isti je slučaj sa Voldenom, Pejdžom, sve su to igrači u najboljim godinama koji žele i da zarade i da igraju. Prošlih sezona jeste imali slabiji kadar definitivno, ove godine je bukvalno 50-50, nema nikakve razlike.

kalcokera

pre 4 godine

Samo što u Zvezdu po pravilu idu bolji, a u Partizan slabiji stranci. Zvezda dobije pare, a onda se da malo i Partizanu da se ne ljute. Ovaj uopšte nije pred zalaskom karijere, čovek ima 30 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 14. februar 2020 14:30)

A trinki drinki naspram neiskusnog alimpija tomica gavrila i sakote

vukan

pre 4 godine

ko li radi scouting u zvezdi nije mi jasno?! covek skoro godinu dana nije igrao, odbrsna katastrofa a i poznat je kao poenter a nikako kao neko ko razigrava... strasno

Penzioner

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a(Fin, 14. februar 2020)Ne finansiramo vise uzaludna lecenja i Panticeve ekskurzije po svetu pa sada zelimo da vidimo rezultate i tragove kuda idu nase pare,otuda ovaj igrac.

dje

pre 4 godine

(Czv Pz1989, 14. februar 2020 13:24)
Turcizmi su bili u upotrebi i pre mene,nisam ih ja uveo. Necu da moja generacija bude upamcena kao neka koja je pohrvatila jezik.

kride

pre 4 godine

@jelena Hvala ti, time sam i otvorio komentar, ocekivao sam da ce neko da mi objasni. Za svako poredjenje imate vrlo uverljivu pricu, jedino nisam jos cuo onu za Tomasa i Gista ali sam siguran da cu do kraja sezone dobiti i to objasnjenje. Hvala vam jos jednom

miki

pre 4 godine

Navijam za Zvezdu ali smucilo mi se ovo sto rade Zvezda i Partizan! Nikad vise stranaca nisu imali! Na sta lici ovo?! Gledam derbi i u jednom trenitku 10 stranaca na terenu!!! Sramota! Treba vratiti pravilo o max 2-3 stranca a da sve ostalo budu nasi igraci, pa kako bude. Pre cu da gledam takvu ekipu kako se muci u evrokupu nego ekipu od 10 stranaca kako ife na F4 Evrolige

dr Čova je u pravu

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a
(Fin, 14. februar 2020)

378. stranac.
A novac, pa od sezonskih i dnevnih, + dresovi...

ja

pre 4 godine

Hahahaha komedija a smejali se pre 2 dana, ne znaju sta sada da napisu
(influencer, 14. februar 2020 12:32)

Znamo.

Doveli smo sta mozemo.
A to je lik koji je pred raspadom karijere.

Nismo zasticeni od vladajuce partije kao neki pa da mozemo da biramo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 14. februar 2020 12:49)

Inače biste doveli Angolu Hahahahahah jaoooooo

trica

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere
(kride, 14. februar 2020 12:37)

Teodosic je otisao iz Olimpijakosa pre fazon 7-8 godina.
Ne blamiraj se.
(hours of love, 14. februar 2020 12:46)

Osgovorom si se sam izblamirao. Ali nece ti niko zameriti,vi ste tad I poceli da pratite kosarku.

Faruk Hadžibegić

pre 4 godine

@Toto ko tunjo

Ok sve. Nije sporno da smo mi lopovi i državni klub. I nema potrebe da se mi više pominjemo. To je jasno. Hajde sad na jedno drugo pitanje da odgovorimo. Kojim parama ste vi samo trenera doveli? Vi na papiru zadnjih 10 godina za njega zaradili niste. Odakle? Sve ovo ostalo, što dovodite svakodnevno, to vam priznam da vam igraju gratis, eventualno iz ljubavi plus plazma keks. Jedan, svaki drugi dan.

Loznica

pre 4 godine

Nikad vise stranaca u našim klubovima, šta je tu je.
Inače, mislim da je zvezda i bez ovoga bolja od nas, mi imamo energiju oni iskusnije igrače. Za nas je EK jedini prolaz u EL.

ja

pre 4 godine

Čim je doveden Angola vamo, znao sam da ide i nama jedan. Po sistemu spojenih sudova, radi budžetska rezerva podjednako. 

Svaka međusobna prozivka je besmislena i infantilna. Baš smo postali blizanci, kome milo kome drago. Meni nekako neprijatno.
(detektiv kokni kol, 14. februar 2020 13:54)

Samo što u Zvezdu po pravilu idu bolji, a u Partizan slabiji stranci. Zvezda dobije pare, a onda se da malo i Partizanu da se ne ljute. Ovaj uopšte nije pred zalaskom karijere, čovek ima 30 godina.

Zvezdasica

pre 4 godine

(djura, Recimo ove godine Djordjevic,a posebno Radanov koji prosle godine grejao klupu iz nekih nepoznatih razloga kidaju na terenu.

веверица

pre 4 godine

много је све ово глупо. изгубило је драж. не причам у контексту неке политике, препуцавања, откуд вам паре гробари / звездаши... али у оба клуба се ради опортунистички и стихијски. нема пројекта, нема континуитета, нема идентитета, не зна се шта је коме циљ... на крају ја не знам шта гледам и није ни замимљиво.

Steva Djubre

pre 4 godine

Sajt Evro lige,budzet Zvezde 9,2 miliona dolara.Sajt Evro kupa,budzet Partizana 9,4 miluoba dolara.Zvezda kad je Partizan igrao Evro ligu imala duplo manji budzet.Toliko o tome da ste pastorcad.
(Bojan., 14. februar 2020 13:33)

Nigde ni na sajtu EL ni na sajtu EK ne pise budzet ni jedne ekipe, koja je poenta ovakvog komentara kada se moze proveriti istinitost za 30 sekundi, osim da pokazete da nemate obraza i da vam je slagati nesto isto kao reci dobar dan...

Panter

pre 4 godine

Salu na stranu ja bih volela da FMP osvoji Kup Radivoja Korca.Vodila sam bratanca na njihove utakmice.Svi igraci,a posebno klinci ostavljau srce na terenu.
(Aleksandra, 14. februar 2020 13:18)

Salu na stranu, a na koji FMP si mislila?

Aleksandra

pre 4 godine

Salu na stranu ja bih volela da FMP osvoji Kup Radivoja Korca.Vodila sam bratanca na njihove utakmice.Svi igraci,a posebno klinci ostavljau srce na terenu.

FaLcO

pre 4 godine

Interesantna prica vezana je za ovog Lucasa. Naime nakon sezone 10/11 kada je Jerrels nakon odlicnih partija u Partizanu zaradio ugovor u Feneru uprava i strucni stab zeleli su da dovedu upravo njega kao rukija sa koledza ali je Olimpijakos dao jacu ponudu a zato je stigao Acy Law. Epilog: Lucas je promenio dosta klubova na relaciji NBDL-Evropa-NBA bez nekih preteranih uspeha a Law uzeo ABA Ligu i 2x EL upravo sa Olimpijakosom i otisao u zasluzenu penziju.

Edi

pre 4 godine

Jooooj a posle cujem strucnjake koji objasnjavaju kako je NBA samo biznis. A sta je ovo? Ajde da nema mladih i telentovanih, ajde da nismo kosarkaska nacija. Ljudi unistavaju sport a vi satro navijate, za koga vise se ni ne zna. Sta znaci navijati za crno-bele ili crveno-bele kad po ekipama igraju samo stranci i kad se igraci menjaju svake sezone?

Sabre

pre 4 godine

Najskuplji tim u istoriji srpske i regionalne košarke samo postaje još skuplji...
(Henderson, 14. februar 2020 12:36)

Tebra nije vest o likovima koji su ove sezone prve dinare zaradili u Evrokupu a pre toga i pored NIKAKVIH prihoda dovodili 20+ igraca po sezoni. Ove odlucili, malo smo i zaradili, prelice od penzionera, mozemo da dovedemo i 25+. Ali da, nije vest o Partizanu..

Ika

pre 4 godine

Lukas, Braun, Panter, Beron, Dženkins, Stratos, Faje, Braun, Gist, Odžo. 10 stranaca prošlo kroz klub, većina došla iz EL ekipa ili sa nekim NBA iskustvom.
(.x., 14. februar 2020 13:06)

Koje Nba iskustvo? Braun razvojna liga, nije sedeo ni na klupi, već na parketu pored glupe?
Lukas-razvojna liga
Panter-Virtus Bolonja i Aek, nema 10 utakmica za Olimpijakos
Beron-Turska
Faje-Grcka
Stratos-Hapoel Jerusalim
Odzo-Fmp
I kao slobodni igrači dovedeni Gist i Derick Braun

johny

pre 4 godine

Ajde navijaci Zvezde guknite sad. Na vest da ce Angola mozda doci u Partizan bilo vas je dvesta, odakle pare, sipa drzava, neogranicen budzet, a sta je sad ovo je li?! Sad vam je sve ok kad se sipa vama i opet dovodite skupljeg igraca, ovaj je duplo skuplji od Angole
(Admiral, 14. februar 2020 12:56)

Nema grobara koji u cent ne zna koliko koji igrač Zvezde košta. Znaju koliki je budžet. Eto kaže lik ovaj duplo skuplji od Angole koji je došao u "instituciju" iz ljubavi jer kada je bio mali slušao je o evropskim Seltiksima i igra za stan i hranu

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Висок је 185 цм. Не може бити гори од Филипа а надам се да ће бити достојна испомоћ Лоренцу... Појачавамо се за главни, завршни дио сезоне... Плеј је фалио и одавно су требали га довести, не знам да ли би се још требало на некој позицији појачати, не вјерујем...? Добро нам дошао у црвено-белу породицу. 👍

.x.

pre 4 godine

Lukas, Braun, Panter, Beron, Dženkins, Stratos, Faje, Braun, Gist, Odžo. 10 stranaca prošlo kroz klub, većina došla iz EL ekipa ili sa nekim NBA iskustvom.

dokle više

pre 4 godine

@djura
Nisi u pravu. Znaš zašto nema domaćih igrača? Zato što obeštećenje tih igrača košta više od plate stranca a od stanca dobijaš zagarantovani tzv "skill set" a domaćeg moraš da razvijaš godinama, da mu oslobađaš mesto u situacijama kada ćeš trpeti njegove greške zarad dobrih igara za 2 do 5 godina (zavisi od igrača i situacije) a to svakako nije zagarantovano. Stranca dovedeš i odmah klauzulu, posluješ pozitivno dok te razvoj domaćih igrača košta godinama i sve je to super dokle imaš prodaju i rezultate zajedno ali kada omane jedne godine ode klub u stečaj. Ja razumem i domaće klubove koji neće da daju bud zašta taj jedini talent koji razvijaju godinama i hoće da se obezbede da imaju procenat od budućeg transfera ili da bude jako obeštećenje a u oba slučaja je to skuplje od stranaca.
Fora je što Amerikanac u G-League može maximalno da ima godišnju platu od 150.000 dolara i tu je prednost naših klubova koji ponude blago veću sa bonusima i ko god da ode uz obeštećenje sledeća plata je oko milion a igraju jaku ligu i evropu.
Ja ne vidim da će i u budućnosti Partizan i Zvezda imati puno domaćih igrača iz navedenih razloga.

Spale

pre 4 godine

Ne zna se ko je gori, crveni ili crni. Mi se ovde prepucavamo svaki dan, a sve ista priča. Siguran sam da će se u nekoj od sledećih utakmica desiti situacija kad će na terenu biti deset stranaca. Užas

Српска Спарта ЦГЦЗ

pre 4 godine

Опалааа, роди мајка... САДА СВЕ ПОД НОГЕ ШАМПИОНЕ - ОСВОЈИЋЕМО СВЕ!

jelena

pre 4 godine

Ajde navijaci Zvezde guknite sad. Na vest da ce Angola mozda doci u Partizan bilo vas je dvesta, odakle pare, sipa drzava, neogranicen budzet, a sta je sad ovo je li?! Sad vam je sve ok kad se sipa vama i opet dovodite skupljeg igraca, ovaj je duplo skuplji od Angole
(Admiral, 14. februar 2020 12:56)

A po čemu je duplo skuplji?

primorska

pre 4 godine

U kosarci prelazni rok 365 dana!?.
(Ivan, 14. februar 2020 13:26) # Link komentara

Do 15 februara ! Nije to fudbal, kosarka nema para kao fudbal i zato se izlazi u susret kosarkaskim klubovima da dovode igrace onako kako imaju priliv novca! Vecina kosarkaskih klubova ne zaradjuje mnogo od ulaznica, a zarade velike nema niti od prodaje igraca !

Bojan.

pre 4 godine

Sajt Evro lige,budzet Zvezde 9,2 miliona dolara.Sajt Evro kupa,budzet Partizana 9,4 miluoba dolara.Zvezda kad je Partizan igrao Evro ligu imala duplo manji budzet.Toliko o tome da ste pastorcad.

Toto ko tunjo

pre 4 godine

Potrebno je da Stratos i Lorenco udju u formu. Partizan ce neminovno pasti u zavrsnici.
(Straight Outta München, 14. februar 2020 12:36)
Zavrsnici cega ? Kupa, ABA lige ili EC ? Slobodno vi gledajte u svoje dvoriste, nije valjda da se babite nama ?!

Ringe ringe raja ...

pre 4 godine

E, na šta se sveo naš sport: Partizan kupi 5 amerikanca i dvojicu proglasi srbima a "Zvezda" kupi osam crnaca i trojici daju srpsko državljanstvo. Onda se navijači kolju ko je bolji sportski klub a igraju crnci. I tu nije kraj jer regularno je još koješta a mi smo sportska nacija gde je košarka nacionalni sport. Naši najbolji igrači igraju u Americi i za njih navijaju mali amerikanci kojima amerikanci koji igraju u Srbiji nisu dovoljno dobri. Gde tu počinje košarka a gde crkava sport kao takav?

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Čim je doveden Angola vamo, znao sam da ide i nama jedan. Po sistemu spojenih sudova, radi budžetska rezerva podjednako.

Svaka međusobna prozivka je besmislena i infantilna. Baš smo postali blizanci, kome milo kome drago. Meni nekako neprijatno.

Toto ko tunjo

pre 4 godine

Tebra nije vest o likovima koji su ove sezone prve dinare zaradili u Evrokupu a pre toga i pored NIKAKVIH prihoda dovodili 20+ igraca po sezoni. Ove odlucili, malo smo i zaradili, prelice od penzionera, mozemo da dovedemo i 25+. Ali da, nije vest o Partizanu..
(Sabre, 14. februar 2020 13:01)
Ovih 10 godina najveci rezultat vaseg tima je TOP 9, napravili nikad nista, nestalo 10 milki duga. Daaa kroz UPPR (sta god to znacilo). Ahahhahaha

Tanasije

pre 4 godine

Nervira stvarno više ova priča o zapostavljanju mladih igrača i dovođenju stranaca. Ovo je danas profesionalni nivo košarke i ne može se porediti ni sa onim od pre 10-tak, a kamo li sa j kad su domaći klubovi poput Cibone, Jugoplastike i Partizana osvajali Evro titule. Jednostavno - neuporedivo. Nijedna današnja evropska ekipa, koja želi uspeh, ne može da bude konkurentana bez bar pola stranaca, najčešće Amera, ali i unutar evropskih igrača su promešane karte. Niko ne sputava domaće mlade da se uključe, jer je to čak i poželjno, obzirom da su znatno jeftiniji, a i na njima može da se zaradi. Problem je u mentalnom sklopu novih generacija. Uzmite Zvezdu, čiji juniori godinama igraju u završnicama EL, u najjačoj konkurenciji imaju prvo mesto i finala. Od najistaknutijih igrača tih generacija, kojima je predviđana sjajna karijera (Stojanović, Lazarević, Tejić, Aranitović, Boriša...) samo je Gudura napravio neku uspešnu karijeru. ostali, teško da će i do nekog proseka. Gde je problem? Kao, ne radi se dobro sa njima!? Pa igrač posle 19,20 je kao čovek zreo, i mora sam da radi na sebi i krči put karijere. Mladi koji ostanu uz prvi tim ne uspevaju da se nametnu jer i nemaju kvalitet. Kad odu u razvojni tim mesto da korisite priliku i naprave progres, nastave da tavore i tonu. Neki su preforsirani i povrede se, neko puca psihički kao Boriša, neki neuspešno traže prečice u Š klubovima ...Jedino predan, krvav rad i strpljenje vodi do uspeha. U ovim generacijama takvih je

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Koji crni plej, privatnik kao i Panter. Doduse ne bi ni imalo smisla dovoditi sada pravog pleja, nema kada da se uigra. Zato daj sto vise individualaca pa ako ih krene, dobice poneku utakmicu. Braun, Beron, Perperoglu, Panter, sad i ovaj. Sve izraziti individualci. Njima bih i ja mogao da budem trener. Ne bi bilo razlike.

Zvezda ce mozda resiti problem rotacije u napadu, ovakvim igracima. Ali ce odbrana biti veci problem. Narocito timska. Ne goji se prase pred bozic.

Sabre

pre 4 godine

Ovih 10 godina najveci rezultat vaseg tima je TOP 9, napravili nikad nista, nestalo 10 milki duga. Daaa kroz UPPR (sta god to znacilo). Ahahhahaha
(Toto ko tunjo, 14. februar 2020 13:20)

A sta je vas najveci uspeh MAJKE TI? Liche, sluzili ste do ove sezone i rekordnog ukrcavanja drzavnih para u sebe za pravljenje razlike timovima NE IZ EVROLIGE nego iz EVROKUPA. EJ. Mi npr. i dalje drzimo neke rekorde u EL, tipa Jovicev sa asistencijama, i neke od najubedljivijih pobeda u EL. Ja vam skidam kapu za ono sa Djordjevicem i sto ste nekada davno uspeli na Final 4, al liche, bukvalno ste mega nebitan tim vise od 10 godina tako da nisi u poziciji da nesto prozivas. Najveci uspeh nam je sto vas oducavamo od kosarke vec jako dugo vremena, a vidim pocelo je bas da ima danak na vasu psihu...

borivoje surdilovic

pre 4 godine

Ovaj moze da se plati parama od dve utakmice evrolige, a odakle partizan placa svoje igrace? Klub bez prihoda 7 godina.
(Ivan, 14. februar 2020 13:31)

jeste...i u olimpijakosu je isplacen od karata sa jedne utakmice.....samo sto vi na el imate po 3000 posetilaca....pa ce to potrajati....

djura

pre 4 godine

@zvezdasica

znas, postoje klubovi sem ova dva nabrojana gde domaci igraci mogu da se pokazu I dodju u ova dva kluba umesto stranaca, a nema ih zato sto umesto da treniraju oni se fenserisu po splavovima, znaci batali ti sport I drzi se neceg sto ti mozda bolje ide, spremanje rucka ili tako nesto

Admiral

pre 4 godine

@ Ovaj moze da se plati parama od dve utakmice evrolige, a odakle partizan placa svoje igrace? Klub bez prihoda 7 godina.
(Ivan, 14. februar 2020 13:31)

Da, da, bas moze, narocito kad napunite Arenu sa 5-6 hiljada navijaca, tu je zarada bas ogromna!

SUNĐER BOB

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.
(dje, 14. februar 2020 12:59)

U pravu si 100% ..priznajem...

i ne sviđa mi se sto je davalac koševa a ne dodavač lopte do drugog igrača koji postiže koševe ubacivanjem lopte kroz obruč..

:)

Komičar

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dje, 14. februar 2020 12:59)

@dje: Mogli bi, stvarno, da preskočite lekcije iz etimologije, pošto se saplićete o sopstveni jezik - skorer je strana reč, ali i poenter. Mi, na žalost, nemamo bolji izraz, jer bi "davalac koševa" (pritom je i "koš" uvezenica) zvučalo...blago rečeno glupo.
Uz to, vest je o dovođenju još jednog stranca u CZ. Da je zaista plejmejker (kreator je strana reč, takođe, za one koji se zalete, a stvaralac nije adekvatan termin), to bi bilo potpuno besmisleno jer dobrom plejmejkeru treba 20+ utakmica da se uigra sa ostatkom ekipe. Ako je bek-šuter, postavlja se pitanje da li je dovođenje još jednog potrebno. Povrh svega, u Zvezdi već igra nekolicina igrača koji "carine" loptu, pa cenim da će i dve lopte biti malo za napad. Jeste, u košarci je dovođenje igrača tokom sezone uobičajena praksa, ali realno, ko je od njih ikada dao neki ozbiljniji doprinos, bilo u Zvezdi, bilo u Partizanu?

ferdinand

pre 4 godine

Penzioneri like this !!!!
(Borat iz predgradja, 14. februar 2020 13:05)

Je l' si ovakav komentar ostavio i posle dovođenja npr. Angole?

Czv Pz1989

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dje, 14. februar 2020 12:59)
Niti je prvi, niti poslednji koji je upotrebio neku stranu rec. Od vek vekova je to tako. Primetio si skorer a nisi asistent? Ili smatras da je assist srpska rec? Mogao si onda da ga ispravis i kazes mu da je mogao da kaze dodavac. Pusti coveka neka se u 21 veku izrazava onako kako misli da je najbolje. Sta cemo sa stotine turcizama koje svakodnevno koristis u svom recniku? Sto ne nadjes neku domacu rec i za njih...

Borba

pre 4 godine

Potrebno je da Stratos i Lorenco udju u formu. Partizan ce neminovno pasti u zavrsnici.
(Straight Outta München, 14. februar 2020 12:36)

Partizan sa ovakvim rosterom neće pasti sigurno. Ni jedan igrac se nije istakao. Rade timski. Dok kod zvezde evo Panter je jedini koji nešto radi a dosao je poslednji. Stratos moze da udje u penziju. U formu nikad vise. LB jedva čeka da ode iz Bg.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Na već kompletiran sastav na početku sezone dovodite još 4 igrača. Bravo panteri prešli ste igricu.
Partizan dovodi zbog povrede, a izgleda da neki dovode iz straha.

Иду дани...

pre 4 godine

Калин Лукас на крају сезоне КАЛИШ Лукас 😁 Шалу на страну,један од играча са најтањом "личном картом" у последњих 5 година.Не обећава његов историјат Бог зна шта.Доведен чисто да растерети бековску линију када је организација напада али и брине велики пад форме Брауна па ово дође као неки очајнички потез да се колико толико санира штета ако се Браун не тргне до плеј-офа АБА лиге...

kride

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere

hours of love

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere
(kride, 14. februar 2020 12:37)

Teodosic je otisao iz Olimpijakosa pre fazon 7-8 godina.
Ne blamiraj se.

jelena

pre 4 godine

Najskuplji tim u istoriji srpske i regionalne košarke samo postaje još skuplji...
(Henderson, 14. februar 2020 12:36)

Slažem se sa onim igračem od pre dva dana ste postali nauskuplja ekipa aba live i EK.

dje

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.

jelena

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere
(kride, 14. februar 2020 12:37)

Evo ja cu da probam. Situacija o kojoj pričas je bila pre 9godina!!! A ako si zapamtio jos nešto iz teksta piše da se nije snasao i da je otpušten posle samo nekoliko meseci. Ali ti i tvoj grobarski mozak je samo zapamtio da je trebalo da zameni teodosica. Nakon toga celu karijeru je proveo u G ligi. I kao takav ne da ima manju platu nego ce biti dobro ako dobije samo kartu za avion stan i hranu. Znači osim par ocajnih meseci u olimpijakoau pre 9godina nema nikakvu karijeru van G lige koja je smešna videli smo kako je sampion g lige prosao sad protiv huventuda koja je osrednja evropska ekipa...

bgcz

pre 4 godine

I zvezda i partizan imaju preskupe ekipe, partizan i trenera, mnogo stranca. Nije problem u tome, problem je u izbegavanju navodjenja izvora finansija. Zvezda ima neko opravdanje, prodala je nekoliko igrača prethodnih godina za zaista veliki novac, on se potrošio ali je nadoknadjen kroz nagrade i sponzore. Gist 500 hiljada kažete? Zvezda je toliko skupila samo od pobeda u evroligi ove godine a možda bude i još neka pobeda. Partizanov tim je za nijansu jeftiniji al je trener poprilično skup, a čekaju ga i premije. Koji je izvor finansija partizana?

Admiral

pre 4 godine

Ajde navijaci Zvezde guknite sad. Na vest da ce Angola mozda doci u Partizan bilo vas je dvesta, odakle pare, sipa drzava, neogranicen budzet, a sta je sad ovo je li?! Sad vam je sve ok kad se sipa vama i opet dovodite skupljeg igraca, ovaj je duplo skuplji od Angole

.

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a
(Fin, 14. februar 2020 12:33)

Ви који не продајете играче а доводите 12 странаца сваке сезоне нашли неког да прозивате.

Pedja

pre 4 godine

Ovo je normalno trebalo da se uradi na pocetku sezone. Da junior kao igrac koji nije za El bude poslat u FMP, a doveden drugi plej. Navijam za Zvezdu, ali ova dovodjenja igraca bilo kog kluba i bilo kad u toku sezone su besmislena. Uveo bih prelazne rokove, kao u fudbalu, pa znas kad mozes da promenis klub. Ovako igrac moze 10 klubova da promeni tokom godine.

Milan

pre 4 godine

@Fin Vi se pitate odakle novac a tolika ste pojacanja doveli ove i prethodnig sezona a krajni dometi su vam KRK? Pogledaj samo koji igraci su igrali u Zvezdi kada ste pevali o katancu, a ko igra u umiljatom Partizanu kada "vlada" aparthejd.

hours of love

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a
(Fin, 14. februar 2020 12:33)

Za razliku od 456 stranca u partizanu lol

tamoneko

pre 4 godine

Apsolutno nito razumem ovo niti podržavam.

Lupa se silna lova na dovođene kojekakvih stranaca, da bi se igrala Euroliga koja nam nije prioritet (po rečima rukovodstva) ali zato fizički i finansijski iznuruje do kraja - da bi se opet krljala lova i živci ne bi se osvojila ulaznica (osvojila aba) za takmičenje za koje opet nećemo imati motiva?!

Niti se razvijaju naši igrači, niti vipe mpgu da ispratim ko je došao a ko otišao, niti razumem otkud toliko tamnoputih sa srpskim državljanstvima dok još uvek imamo 20 godina kasnije naše ljude sa izbrgličkim legitimacijama, bez državljanstva?!

Ovo važi za oba kluba!

Sve to treba privatizovati, pa ako propadne propadne.. Sve se skandinavci isekiraše što im država ne lupa lovu u košarku i raspali fudbal

hours of love

pre 4 godine

Hahahaha komedija a smejali se pre 2 dana, ne znaju sta sada da napisu
(influencer, 14. februar 2020 12:32)

Znamo.

Doveli smo sta mozemo.
A to je lik koji je pred raspadom karijere.

Nismo zasticeni od vladajuce partije kao neki pa da mozemo da biramo.

Bojan.

pre 4 godine

Sajt Evro lige,budzet Zvezde 9,2 miliona dolara.Sajt Evro kupa,budzet Partizana 9,4 miluoba dolara.Zvezda kad je Partizan igrao Evro ligu imala duplo manji budzet.Toliko o tome da ste pastorcad.

kride

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Čim je doveden Angola vamo, znao sam da ide i nama jedan. Po sistemu spojenih sudova, radi budžetska rezerva podjednako.

Svaka međusobna prozivka je besmislena i infantilna. Baš smo postali blizanci, kome milo kome drago. Meni nekako neprijatno.

hours of love

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a
(Fin, 14. februar 2020 12:33)

Za razliku od 456 stranca u partizanu lol

Иду дани...

pre 4 godine

Калин Лукас на крају сезоне КАЛИШ Лукас 😁 Шалу на страну,један од играча са најтањом "личном картом" у последњих 5 година.Не обећава његов историјат Бог зна шта.Доведен чисто да растерети бековску линију када је организација напада али и брине велики пад форме Брауна па ово дође као неки очајнички потез да се колико толико санира штета ако се Браун не тргне до плеј-офа АБА лиге...

Panter

pre 4 godine

Salu na stranu ja bih volela da FMP osvoji Kup Radivoja Korca.Vodila sam bratanca na njihove utakmice.Svi igraci,a posebno klinci ostavljau srce na terenu.
(Aleksandra, 14. februar 2020 13:18)

Salu na stranu, a na koji FMP si mislila?

jelena

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere
(kride, 14. februar 2020 12:37)

Evo ja cu da probam. Situacija o kojoj pričas je bila pre 9godina!!! A ako si zapamtio jos nešto iz teksta piše da se nije snasao i da je otpušten posle samo nekoliko meseci. Ali ti i tvoj grobarski mozak je samo zapamtio da je trebalo da zameni teodosica. Nakon toga celu karijeru je proveo u G ligi. I kao takav ne da ima manju platu nego ce biti dobro ako dobije samo kartu za avion stan i hranu. Znači osim par ocajnih meseci u olimpijakoau pre 9godina nema nikakvu karijeru van G lige koja je smešna videli smo kako je sampion g lige prosao sad protiv huventuda koja je osrednja evropska ekipa...

Ringe ringe raja ...

pre 4 godine

E, na šta se sveo naš sport: Partizan kupi 5 amerikanca i dvojicu proglasi srbima a "Zvezda" kupi osam crnaca i trojici daju srpsko državljanstvo. Onda se navijači kolju ko je bolji sportski klub a igraju crnci. I tu nije kraj jer regularno je još koješta a mi smo sportska nacija gde je košarka nacionalni sport. Naši najbolji igrači igraju u Americi i za njih navijaju mali amerikanci kojima amerikanci koji igraju u Srbiji nisu dovoljno dobri. Gde tu počinje košarka a gde crkava sport kao takav?

Tanasije

pre 4 godine

Nervira stvarno više ova priča o zapostavljanju mladih igrača i dovođenju stranaca. Ovo je danas profesionalni nivo košarke i ne može se porediti ni sa onim od pre 10-tak, a kamo li sa j kad su domaći klubovi poput Cibone, Jugoplastike i Partizana osvajali Evro titule. Jednostavno - neuporedivo. Nijedna današnja evropska ekipa, koja želi uspeh, ne može da bude konkurentana bez bar pola stranaca, najčešće Amera, ali i unutar evropskih igrača su promešane karte. Niko ne sputava domaće mlade da se uključe, jer je to čak i poželjno, obzirom da su znatno jeftiniji, a i na njima može da se zaradi. Problem je u mentalnom sklopu novih generacija. Uzmite Zvezdu, čiji juniori godinama igraju u završnicama EL, u najjačoj konkurenciji imaju prvo mesto i finala. Od najistaknutijih igrača tih generacija, kojima je predviđana sjajna karijera (Stojanović, Lazarević, Tejić, Aranitović, Boriša...) samo je Gudura napravio neku uspešnu karijeru. ostali, teško da će i do nekog proseka. Gde je problem? Kao, ne radi se dobro sa njima!? Pa igrač posle 19,20 je kao čovek zreo, i mora sam da radi na sebi i krči put karijere. Mladi koji ostanu uz prvi tim ne uspevaju da se nametnu jer i nemaju kvalitet. Kad odu u razvojni tim mesto da korisite priliku i naprave progres, nastave da tavore i tonu. Neki su preforsirani i povrede se, neko puca psihički kao Boriša, neki neuspešno traže prečice u Š klubovima ...Jedino predan, krvav rad i strpljenje vodi do uspeha. U ovim generacijama takvih je

bgcz

pre 4 godine

I zvezda i partizan imaju preskupe ekipe, partizan i trenera, mnogo stranca. Nije problem u tome, problem je u izbegavanju navodjenja izvora finansija. Zvezda ima neko opravdanje, prodala je nekoliko igrača prethodnih godina za zaista veliki novac, on se potrošio ali je nadoknadjen kroz nagrade i sponzore. Gist 500 hiljada kažete? Zvezda je toliko skupila samo od pobeda u evroligi ove godine a možda bude i još neka pobeda. Partizanov tim je za nijansu jeftiniji al je trener poprilično skup, a čekaju ga i premije. Koji je izvor finansija partizana?

Steva Djubre

pre 4 godine

Sajt Evro lige,budzet Zvezde 9,2 miliona dolara.Sajt Evro kupa,budzet Partizana 9,4 miluoba dolara.Zvezda kad je Partizan igrao Evro ligu imala duplo manji budzet.Toliko o tome da ste pastorcad.
(Bojan., 14. februar 2020 13:33)

Nigde ni na sajtu EL ni na sajtu EK ne pise budzet ni jedne ekipe, koja je poenta ovakvog komentara kada se moze proveriti istinitost za 30 sekundi, osim da pokazete da nemate obraza i da vam je slagati nesto isto kao reci dobar dan...

hours of love

pre 4 godine

Hahahaha komedija a smejali se pre 2 dana, ne znaju sta sada da napisu
(influencer, 14. februar 2020 12:32)

Znamo.

Doveli smo sta mozemo.
A to je lik koji je pred raspadom karijere.

Nismo zasticeni od vladajuce partije kao neki pa da mozemo da biramo.

hours of love

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere
(kride, 14. februar 2020 12:37)

Teodosic je otisao iz Olimpijakosa pre fazon 7-8 godina.
Ne blamiraj se.

dokle više

pre 4 godine

@djura
Nisi u pravu. Znaš zašto nema domaćih igrača? Zato što obeštećenje tih igrača košta više od plate stranca a od stanca dobijaš zagarantovani tzv "skill set" a domaćeg moraš da razvijaš godinama, da mu oslobađaš mesto u situacijama kada ćeš trpeti njegove greške zarad dobrih igara za 2 do 5 godina (zavisi od igrača i situacije) a to svakako nije zagarantovano. Stranca dovedeš i odmah klauzulu, posluješ pozitivno dok te razvoj domaćih igrača košta godinama i sve je to super dokle imaš prodaju i rezultate zajedno ali kada omane jedne godine ode klub u stečaj. Ja razumem i domaće klubove koji neće da daju bud zašta taj jedini talent koji razvijaju godinama i hoće da se obezbede da imaju procenat od budućeg transfera ili da bude jako obeštećenje a u oba slučaja je to skuplje od stranaca.
Fora je što Amerikanac u G-League može maximalno da ima godišnju platu od 150.000 dolara i tu je prednost naših klubova koji ponude blago veću sa bonusima i ko god da ode uz obeštećenje sledeća plata je oko milion a igraju jaku ligu i evropu.
Ja ne vidim da će i u budućnosti Partizan i Zvezda imati puno domaćih igrača iz navedenih razloga.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@ja

Ne znam kojom to logikom stalno vidite svoje slabije a naše pakleno jake igrače.

Rašon Tomas recimo je najbolja četvorka u Italiji, i sam rekao da je imao dosta ponuda, i evroligaških, najbolje godine, atleta, zašto bi on takav bio slabiji i jeftiniji igrač od recimo matorog Gista i staklenog Brauna? Ako Gist na staru slavu ima pola miliona, Tomas sigurno nije ispod 450k. To ti je isto.

Isti je slučaj sa Voldenom, Pejdžom, sve su to igrači u najboljim godinama koji žele i da zarade i da igraju. Prošlih sezona jeste imali slabiji kadar definitivno, ove godine je bukvalno 50-50, nema nikakve razlike.

Milan

pre 4 godine

@Fin Vi se pitate odakle novac a tolika ste pojacanja doveli ove i prethodnig sezona a krajni dometi su vam KRK? Pogledaj samo koji igraci su igrali u Zvezdi kada ste pevali o katancu, a ko igra u umiljatom Partizanu kada "vlada" aparthejd.

johny

pre 4 godine

Ajde navijaci Zvezde guknite sad. Na vest da ce Angola mozda doci u Partizan bilo vas je dvesta, odakle pare, sipa drzava, neogranicen budzet, a sta je sad ovo je li?! Sad vam je sve ok kad se sipa vama i opet dovodite skupljeg igraca, ovaj je duplo skuplji od Angole
(Admiral, 14. februar 2020 12:56)

Nema grobara koji u cent ne zna koliko koji igrač Zvezde košta. Znaju koliki je budžet. Eto kaže lik ovaj duplo skuplji od Angole koji je došao u "instituciju" iz ljubavi jer kada je bio mali slušao je o evropskim Seltiksima i igra za stan i hranu

.

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a
(Fin, 14. februar 2020 12:33)

Ви који не продајете играче а доводите 12 странаца сваке сезоне нашли неког да прозивате.

ferdinand

pre 4 godine

Penzioneri like this !!!!
(Borat iz predgradja, 14. februar 2020 13:05)

Je l' si ovakav komentar ostavio i posle dovođenja npr. Angole?

Red

pre 4 godine

Na već kompletiran sastav na početku sezone dovodite još 4 igrača. Bravo panteri prešli ste igricu.
Partizan dovodi zbog povrede, a izgleda da neki dovode iz straha.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 14. februar 2020 12:56) # Link komentara

Nekako mi se cini,da je pre vas uhvatio strah.

ja

pre 4 godine

Hahahaha komedija a smejali se pre 2 dana, ne znaju sta sada da napisu
(influencer, 14. februar 2020 12:32)

Znamo.

Doveli smo sta mozemo.
A to je lik koji je pred raspadom karijere.

Nismo zasticeni od vladajuce partije kao neki pa da mozemo da biramo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 14. februar 2020 12:49)

Inače biste doveli Angolu Hahahahahah jaoooooo

Faruk Hadžibegić

pre 4 godine

@Toto ko tunjo

Ok sve. Nije sporno da smo mi lopovi i državni klub. I nema potrebe da se mi više pominjemo. To je jasno. Hajde sad na jedno drugo pitanje da odgovorimo. Kojim parama ste vi samo trenera doveli? Vi na papiru zadnjih 10 godina za njega zaradili niste. Odakle? Sve ovo ostalo, što dovodite svakodnevno, to vam priznam da vam igraju gratis, eventualno iz ljubavi plus plazma keks. Jedan, svaki drugi dan.

dr Čova je u pravu

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a
(Fin, 14. februar 2020)

378. stranac.
A novac, pa od sezonskih i dnevnih, + dresovi...

kalcokera

pre 4 godine

Samo što u Zvezdu po pravilu idu bolji, a u Partizan slabiji stranci. Zvezda dobije pare, a onda se da malo i Partizanu da se ne ljute. Ovaj uopšte nije pred zalaskom karijere, čovek ima 30 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 14. februar 2020 14:30)

A trinki drinki naspram neiskusnog alimpija tomica gavrila i sakote

Ika

pre 4 godine

Lukas, Braun, Panter, Beron, Dženkins, Stratos, Faje, Braun, Gist, Odžo. 10 stranaca prošlo kroz klub, većina došla iz EL ekipa ili sa nekim NBA iskustvom.
(.x., 14. februar 2020 13:06)

Koje Nba iskustvo? Braun razvojna liga, nije sedeo ni na klupi, već na parketu pored glupe?
Lukas-razvojna liga
Panter-Virtus Bolonja i Aek, nema 10 utakmica za Olimpijakos
Beron-Turska
Faje-Grcka
Stratos-Hapoel Jerusalim
Odzo-Fmp
I kao slobodni igrači dovedeni Gist i Derick Braun

.x.

pre 4 godine

Lukas, Braun, Panter, Beron, Dženkins, Stratos, Faje, Braun, Gist, Odžo. 10 stranaca prošlo kroz klub, većina došla iz EL ekipa ili sa nekim NBA iskustvom.

Toto ko tunjo

pre 4 godine

Tebra nije vest o likovima koji su ove sezone prve dinare zaradili u Evrokupu a pre toga i pored NIKAKVIH prihoda dovodili 20+ igraca po sezoni. Ove odlucili, malo smo i zaradili, prelice od penzionera, mozemo da dovedemo i 25+. Ali da, nije vest o Partizanu..
(Sabre, 14. februar 2020 13:01)
Ovih 10 godina najveci rezultat vaseg tima je TOP 9, napravili nikad nista, nestalo 10 milki duga. Daaa kroz UPPR (sta god to znacilo). Ahahhahaha

tamoneko

pre 4 godine

Apsolutno nito razumem ovo niti podržavam.

Lupa se silna lova na dovođene kojekakvih stranaca, da bi se igrala Euroliga koja nam nije prioritet (po rečima rukovodstva) ali zato fizički i finansijski iznuruje do kraja - da bi se opet krljala lova i živci ne bi se osvojila ulaznica (osvojila aba) za takmičenje za koje opet nećemo imati motiva?!

Niti se razvijaju naši igrači, niti vipe mpgu da ispratim ko je došao a ko otišao, niti razumem otkud toliko tamnoputih sa srpskim državljanstvima dok još uvek imamo 20 godina kasnije naše ljude sa izbrgličkim legitimacijama, bez državljanstva?!

Ovo važi za oba kluba!

Sve to treba privatizovati, pa ako propadne propadne.. Sve se skandinavci isekiraše što im država ne lupa lovu u košarku i raspali fudbal

Sabre

pre 4 godine

Najskuplji tim u istoriji srpske i regionalne košarke samo postaje još skuplji...
(Henderson, 14. februar 2020 12:36)

Tebra nije vest o likovima koji su ove sezone prve dinare zaradili u Evrokupu a pre toga i pored NIKAKVIH prihoda dovodili 20+ igraca po sezoni. Ove odlucili, malo smo i zaradili, prelice od penzionera, mozemo da dovedemo i 25+. Ali da, nije vest o Partizanu..

jelena

pre 4 godine

Ajde navijaci Zvezde guknite sad. Na vest da ce Angola mozda doci u Partizan bilo vas je dvesta, odakle pare, sipa drzava, neogranicen budzet, a sta je sad ovo je li?! Sad vam je sve ok kad se sipa vama i opet dovodite skupljeg igraca, ovaj je duplo skuplji od Angole
(Admiral, 14. februar 2020 12:56)

A po čemu je duplo skuplji?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Висок је 185 цм. Не може бити гори од Филипа а надам се да ће бити достојна испомоћ Лоренцу... Појачавамо се за главни, завршни дио сезоне... Плеј је фалио и одавно су требали га довести, не знам да ли би се још требало на некој позицији појачати, не вјерујем...? Добро нам дошао у црвено-белу породицу. 👍

slobinator

pre 4 godine

kakve veze ima što je toliko stranaca u zvezdi i partizanu? uzmimo fudbal.u celoj premijer ligi engleza skoro da i nema,bar u onim najjačim klubovima.koliko turskih košarkaša recimo igra u feneru i efesu? ima zvezda i dosta domaćih igrača,ali iz nekih razloga ne koriste svoju šansu .nešto je verovatno do njih,ali nešto ido trenera.i najzad u čemu je fora ovih iskompleksiranih grobara,pa stalno pominju neki top 9 evro-lige zaboravljajući da je zvezda igrala i četvrt-finale i tri meča protiv cska izgubila na jednu loptu,da je to 9.mesto osvojila sa 16 pobeda u 30 utakmica i da je igrala polufinale evro-kupa i to sve za 6 godina,dok je za 15 godina velikog upliva države partizan igrao taj jedan f4 evro-lige u starom formatu,ali zato imao sezone i sa samo po dve pobede ukupno

borivoje surdilovic

pre 4 godine

Ovaj moze da se plati parama od dve utakmice evrolige, a odakle partizan placa svoje igrace? Klub bez prihoda 7 godina.
(Ivan, 14. februar 2020 13:31)

jeste...i u olimpijakosu je isplacen od karata sa jedne utakmice.....samo sto vi na el imate po 3000 posetilaca....pa ce to potrajati....

веверица

pre 4 godine

много је све ово глупо. изгубило је драж. не причам у контексту неке политике, препуцавања, откуд вам паре гробари / звездаши... али у оба клуба се ради опортунистички и стихијски. нема пројекта, нема континуитета, нема идентитета, не зна се шта је коме циљ... на крају ја не знам шта гледам и није ни замимљиво.

mitovi

pre 4 godine

Izgubise neki dan od Zvezde i odmah novo pojacanje. Kakav strah...
(Nikola, 13. februar 2020 15:26)

Pusti ti Partizan, mi dok smo dovodili strance, uz njih smo afirmisali domace igrace, vama niko nije kriv sto imate instant ekipu, i ato nemate pojma.
(s y l a, 14. februar 2020 16:57)

dovodili ste sve zivo, i strance i domace igrace.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Na već kompletiran sastav na početku sezone dovodite još 4 igrača. Bravo panteri prešli ste igricu.
Partizan dovodi zbog povrede, a izgleda da neki dovode iz straha.

Spale

pre 4 godine

Ne zna se ko je gori, crveni ili crni. Mi se ovde prepucavamo svaki dan, a sve ista priča. Siguran sam da će se u nekoj od sledećih utakmica desiti situacija kad će na terenu biti deset stranaca. Užas

FaLcO

pre 4 godine

Interesantna prica vezana je za ovog Lucasa. Naime nakon sezone 10/11 kada je Jerrels nakon odlicnih partija u Partizanu zaradio ugovor u Feneru uprava i strucni stab zeleli su da dovedu upravo njega kao rukija sa koledza ali je Olimpijakos dao jacu ponudu a zato je stigao Acy Law. Epilog: Lucas je promenio dosta klubova na relaciji NBDL-Evropa-NBA bez nekih preteranih uspeha a Law uzeo ABA Ligu i 2x EL upravo sa Olimpijakosom i otisao u zasluzenu penziju.

SUNĐER BOB

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.
(dje, 14. februar 2020 12:59)

U pravu si 100% ..priznajem...

i ne sviđa mi se sto je davalac koševa a ne dodavač lopte do drugog igrača koji postiže koševe ubacivanjem lopte kroz obruč..

:)

primorska

pre 4 godine

U kosarci prelazni rok 365 dana!?.
(Ivan, 14. februar 2020 13:26) # Link komentara

Do 15 februara ! Nije to fudbal, kosarka nema para kao fudbal i zato se izlazi u susret kosarkaskim klubovima da dovode igrace onako kako imaju priliv novca! Vecina kosarkaskih klubova ne zaradjuje mnogo od ulaznica, a zarade velike nema niti od prodaje igraca !

Admiral

pre 4 godine

@ Ovaj moze da se plati parama od dve utakmice evrolige, a odakle partizan placa svoje igrace? Klub bez prihoda 7 godina.
(Ivan, 14. februar 2020 13:31)

Da, da, bas moze, narocito kad napunite Arenu sa 5-6 hiljada navijaca, tu je zarada bas ogromna!

ja

pre 4 godine

Čim je doveden Angola vamo, znao sam da ide i nama jedan. Po sistemu spojenih sudova, radi budžetska rezerva podjednako. 

Svaka međusobna prozivka je besmislena i infantilna. Baš smo postali blizanci, kome milo kome drago. Meni nekako neprijatno.
(detektiv kokni kol, 14. februar 2020 13:54)

Samo što u Zvezdu po pravilu idu bolji, a u Partizan slabiji stranci. Zvezda dobije pare, a onda se da malo i Partizanu da se ne ljute. Ovaj uopšte nije pred zalaskom karijere, čovek ima 30 godina.

miki

pre 4 godine

Navijam za Zvezdu ali smucilo mi se ovo sto rade Zvezda i Partizan! Nikad vise stranaca nisu imali! Na sta lici ovo?! Gledam derbi i u jednom trenitku 10 stranaca na terenu!!! Sramota! Treba vratiti pravilo o max 2-3 stranca a da sve ostalo budu nasi igraci, pa kako bude. Pre cu da gledam takvu ekipu kako se muci u evrokupu nego ekipu od 10 stranaca kako ife na F4 Evrolige

Sole

pre 4 godine

Sajt Evro lige,budzet Zvezde 9,2 miliona dolara.Sajt Evro kupa,budzet Partizana 9,4 miluoba dolara.Zvezda kad je Partizan igrao Evro ligu imala duplo manji budzet.Toliko o tome da ste pastorcad.
(Bojan., 14. februar 2020 13:33)

Pa kada se ste imali duplo manji budžet kako ste napravili 20 miliona duga? Pre će biti da smo imali iste budžete nego su neki pauci i sadašnji književnik bili u upravi pa su pare nekako završavale u paukovoj mreži.

Demar Derozan

pre 4 godine

Plej je neophodan. Lorenco je do sada nosio tim, tako da bi jos jedan plej dosta znacio. Samo tu treba biti oprezan jer se ocekuje odmah doprinos timu, sto ce zavisiti od sveukupnog fizickog i zdravstvenog stanja igraca. Da li je Kejlin resenje, tesko je reci bez poznavanja njegove spreme.

Czv Pz1989

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dje, 14. februar 2020 12:59)
Niti je prvi, niti poslednji koji je upotrebio neku stranu rec. Od vek vekova je to tako. Primetio si skorer a nisi asistent? Ili smatras da je assist srpska rec? Mogao si onda da ga ispravis i kazes mu da je mogao da kaze dodavac. Pusti coveka neka se u 21 veku izrazava onako kako misli da je najbolje. Sta cemo sa stotine turcizama koje svakodnevno koristis u svom recniku? Sto ne nadjes neku domacu rec i za njih...

Walldorf

pre 4 godine

Dve stvari su sigurne,kada je ovaj momak u pitanju.Neosporno se radi o kvalitetnom igracu.Sta vise,izuzetno kvalitetnom.Vezano sa tim,pravo je cudo,gledajuci ko sve igra u slabije rangiranim timovima NBA Lige,da nije sebi nasao uhlebljenje tamo.Nije se naigrao ni u Evropi.U Kinu je otisao,pa se brze bolje vratio otuda.Hocu reci,zaista cudnovata karijera za kvalitetnog igraca,koji ima 31.godinu.Dalje,nakon prosle sezone je bez angazmana,sto znaci da je vrlo upitno u kakvom je stanju.Ako dovodimo igraca koji treba da donese prevagu u finisu ove sezone,onda je logicno da dovedemo coveka koji je u punoj formi,igraca koji bi ODMAH bio od pomoci timu.Ne znam,meni sve ovo lici na ono sto je radio i Tomic letos,dovodeci velika imena(Istrosene igrace,igrace koji nisu dugo igrali)sto je dovelo do toga da cemo u PO ABA Lige sa treceg mesta.Voleo bih da gresim i da ovaj momak bude od koristi,odmah i sada.Da od prvog nastupa u dresu Zvezde dominira,jer,gledajuci njegove mogucnosti iz prosle sezone,to bi i morao.Sve u svemu,mozda je ovo i pustanje magle,pred dovodjenje nekog drugog igraca.Zivi bili pa videli.Napred ZVEZDA!!!Sportski pozdrav!

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Koji crni plej, privatnik kao i Panter. Doduse ne bi ni imalo smisla dovoditi sada pravog pleja, nema kada da se uigra. Zato daj sto vise individualaca pa ako ih krene, dobice poneku utakmicu. Braun, Beron, Perperoglu, Panter, sad i ovaj. Sve izraziti individualci. Njima bih i ja mogao da budem trener. Ne bi bilo razlike.

Zvezda ce mozda resiti problem rotacije u napadu, ovakvim igracima. Ali ce odbrana biti veci problem. Narocito timska. Ne goji se prase pred bozic.

Miskec

pre 4 godine

Fon
"Jer nam se tako moze i hoce...!" Da li su vam poznate ove reci, svojemerno ih je izgovarao vas propali trener! Niste se onda pitali odakle pare? Eto, sad znas odakle nam! I dovescemo bova o a ako nam se tako bude htelo!

PAOK

pre 4 godine

Grobarcice ceka tesko prolece, razvijanje kompleksa
(mulat, 14. februar 2020 15:54)

To bi bisto bilo kad bi Boston imao komplekse od Klivlenda

jelena

pre 4 godine

Najskuplji tim u istoriji srpske i regionalne košarke samo postaje još skuplji...
(Henderson, 14. februar 2020 12:36)

Slažem se sa onim igračem od pre dva dana ste postali nauskuplja ekipa aba live i EK.

Admiral

pre 4 godine

Ajde navijaci Zvezde guknite sad. Na vest da ce Angola mozda doci u Partizan bilo vas je dvesta, odakle pare, sipa drzava, neogranicen budzet, a sta je sad ovo je li?! Sad vam je sve ok kad se sipa vama i opet dovodite skupljeg igraca, ovaj je duplo skuplji od Angole

dje

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.

Toto ko tunjo

pre 4 godine

Potrebno je da Stratos i Lorenco udju u formu. Partizan ce neminovno pasti u zavrsnici.
(Straight Outta München, 14. februar 2020 12:36)
Zavrsnici cega ? Kupa, ABA lige ili EC ? Slobodno vi gledajte u svoje dvoriste, nije valjda da se babite nama ?!

Sabre

pre 4 godine

Ovih 10 godina najveci rezultat vaseg tima je TOP 9, napravili nikad nista, nestalo 10 milki duga. Daaa kroz UPPR (sta god to znacilo). Ahahhahaha
(Toto ko tunjo, 14. februar 2020 13:20)

A sta je vas najveci uspeh MAJKE TI? Liche, sluzili ste do ove sezone i rekordnog ukrcavanja drzavnih para u sebe za pravljenje razlike timovima NE IZ EVROLIGE nego iz EVROKUPA. EJ. Mi npr. i dalje drzimo neke rekorde u EL, tipa Jovicev sa asistencijama, i neke od najubedljivijih pobeda u EL. Ja vam skidam kapu za ono sa Djordjevicem i sto ste nekada davno uspeli na Final 4, al liche, bukvalno ste mega nebitan tim vise od 10 godina tako da nisi u poziciji da nesto prozivas. Najveci uspeh nam je sto vas oducavamo od kosarke vec jako dugo vremena, a vidim pocelo je bas da ima danak na vasu psihu...

Borba

pre 4 godine

Potrebno je da Stratos i Lorenco udju u formu. Partizan ce neminovno pasti u zavrsnici.
(Straight Outta München, 14. februar 2020 12:36)

Partizan sa ovakvim rosterom neće pasti sigurno. Ni jedan igrac se nije istakao. Rade timski. Dok kod zvezde evo Panter je jedini koji nešto radi a dosao je poslednji. Stratos moze da udje u penziju. U formu nikad vise. LB jedva čeka da ode iz Bg.

Loznica

pre 4 godine

Nikad vise stranaca u našim klubovima, šta je tu je.
Inače, mislim da je zvezda i bez ovoga bolja od nas, mi imamo energiju oni iskusnije igrače. Za nas je EK jedini prolaz u EL.

Pedja

pre 4 godine

Ovo je normalno trebalo da se uradi na pocetku sezone. Da junior kao igrac koji nije za El bude poslat u FMP, a doveden drugi plej. Navijam za Zvezdu, ali ova dovodjenja igraca bilo kog kluba i bilo kad u toku sezone su besmislena. Uveo bih prelazne rokove, kao u fudbalu, pa znas kad mozes da promenis klub. Ovako igrac moze 10 klubova da promeni tokom godine.

vukan

pre 4 godine

ko li radi scouting u zvezdi nije mi jasno?! covek skoro godinu dana nije igrao, odbrsna katastrofa a i poznat je kao poenter a nikako kao neko ko razigrava... strasno

Penzioner

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a(Fin, 14. februar 2020)Ne finansiramo vise uzaludna lecenja i Panticeve ekskurzije po svetu pa sada zelimo da vidimo rezultate i tragove kuda idu nase pare,otuda ovaj igrac.

s y l a

pre 4 godine

Izgubise neki dan od Zvezde i odmah novo pojacanje. Kakav strah...
(Nikola, 13. februar 2020 15:26)

Pusti ti Partizan, mi dok smo dovodili strance, uz njih smo afirmisali domace igrace, vama niko nije kriv sto imate instant ekipu, i ato nemate pojma.

Aleksandra

pre 4 godine

Salu na stranu ja bih volela da FMP osvoji Kup Radivoja Korca.Vodila sam bratanca na njihove utakmice.Svi igraci,a posebno klinci ostavljau srce na terenu.

trica

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere
(kride, 14. februar 2020 12:37)

Teodosic je otisao iz Olimpijakosa pre fazon 7-8 godina.
Ne blamiraj se.
(hours of love, 14. februar 2020 12:46)

Osgovorom si se sam izblamirao. Ali nece ti niko zameriti,vi ste tad I poceli da pratite kosarku.

Komičar

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dje, 14. februar 2020 12:59)

@dje: Mogli bi, stvarno, da preskočite lekcije iz etimologije, pošto se saplićete o sopstveni jezik - skorer je strana reč, ali i poenter. Mi, na žalost, nemamo bolji izraz, jer bi "davalac koševa" (pritom je i "koš" uvezenica) zvučalo...blago rečeno glupo.
Uz to, vest je o dovođenju još jednog stranca u CZ. Da je zaista plejmejker (kreator je strana reč, takođe, za one koji se zalete, a stvaralac nije adekvatan termin), to bi bilo potpuno besmisleno jer dobrom plejmejkeru treba 20+ utakmica da se uigra sa ostatkom ekipe. Ako je bek-šuter, postavlja se pitanje da li je dovođenje još jednog potrebno. Povrh svega, u Zvezdi već igra nekolicina igrača koji "carine" loptu, pa cenim da će i dve lopte biti malo za napad. Jeste, u košarci je dovođenje igrača tokom sezone uobičajena praksa, ali realno, ko je od njih ikada dao neki ozbiljniji doprinos, bilo u Zvezdi, bilo u Partizanu?

djura

pre 4 godine

@zvezdasica

znas, postoje klubovi sem ova dva nabrojana gde domaci igraci mogu da se pokazu I dodju u ova dva kluba umesto stranaca, a nema ih zato sto umesto da treniraju oni se fenserisu po splavovima, znaci batali ti sport I drzi se neceg sto ti mozda bolje ide, spremanje rucka ili tako nesto

Bard Živa

pre 4 godine

sve se nema, a dovode se isključivo probrani kvalitetni i skupi igrači. jedva čekam da čujem kog centra dovode. budžet premašio 15 miliona...

dje

pre 4 godine

(Czv Pz1989, 14. februar 2020 13:24)
Turcizmi su bili u upotrebi i pre mene,nisam ih ja uveo. Necu da moja generacija bude upamcena kao neka koja je pohrvatila jezik.

Imam rešeniiiiiiiiije!

pre 4 godine

E, sad da povećamo broj igrača u timu ili formirati nove razvojne ekipe. Ko kome može da zabrani kako će da se zove. Šteta za toliki stranci

Српска Спарта ЦГЦЗ

pre 4 godine

Опалааа, роди мајка... САДА СВЕ ПОД НОГЕ ШАМПИОНЕ - ОСВОЈИЋЕМО СВЕ!

Zvezdasica

pre 4 godine

(djura, Recimo ove godine Djordjevic,a posebno Radanov koji prosle godine grejao klupu iz nekih nepoznatih razloga kidaju na terenu.

kride

pre 4 godine

@jelena Hvala ti, time sam i otvorio komentar, ocekivao sam da ce neko da mi objasni. Za svako poredjenje imate vrlo uverljivu pricu, jedino nisam jos cuo onu za Tomasa i Gista ali sam siguran da cu do kraja sezone dobiti i to objasnjenje. Hvala vam jos jednom

Edi

pre 4 godine

Jooooj a posle cujem strucnjake koji objasnjavaju kako je NBA samo biznis. A sta je ovo? Ajde da nema mladih i telentovanih, ajde da nismo kosarkaska nacija. Ljudi unistavaju sport a vi satro navijate, za koga vise se ni ne zna. Sta znaci navijati za crno-bele ili crveno-bele kad po ekipama igraju samo stranci i kad se igraci menjaju svake sezone?

Walt

pre 4 godine

kakve veze ima što je toliko stranaca u zvezdi i partizanu? uzmimo fudbal.u celoj premijer ligi engleza skoro da i nema,bar u onim najjačim klubovima.koliko turskih košarkaša recimo igra u feneru i efesu? ima zvezda i dosta domaćih igrača,ali iz nekih razloga ne koriste svoju šansu .nešto je verovatno do njih,ali nešto ido trenera.i najzad u čemu je fora ovih iskompleksiranih grobara,pa stalno pominju neki top 9 evro-lige zaboravljajući da je zvezda igrala i četvrt-finale i tri meča protiv cska izgubila na jednu loptu,da je to 9.mesto osvojila sa 16 pobeda u 30 utakmica i da je igrala polufinale evro-kupa i to sve za 6 godina,dok je za 15 godina velikog upliva države partizan igrao taj jedan f4 evro-lige u starom formatu,ali zato imao sezone i sa samo po dve pobede ukupno
(slobinator, 14. februar 2020 17:23)
“Velikog upliva države” hahahaha,kako vas bre nije sramota. Veliki upliv države se sastojao od toga da smo igrali fajnal for sa budžetom koji danas ne bi zadovoljavao minimalne kriterijume evrolige. Toliko nam je država pomogla,da smo igrali sa Vranešom,Kecmanom koji se vratio jedno sedmi put u Partizan,Perom Božićem i Strahinjom Miloševićem.

Bojan.

pre 4 godine

Sajt Evro lige,budzet Zvezde 9,2 miliona dolara.Sajt Evro kupa,budzet Partizana 9,4 miluoba dolara.Zvezda kad je Partizan igrao Evro ligu imala duplo manji budzet.Toliko o tome da ste pastorcad.

kride

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere

hours of love

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a
(Fin, 14. februar 2020 12:33)

Za razliku od 456 stranca u partizanu lol

hours of love

pre 4 godine

Hahahaha komedija a smejali se pre 2 dana, ne znaju sta sada da napisu
(influencer, 14. februar 2020 12:32)

Znamo.

Doveli smo sta mozemo.
A to je lik koji je pred raspadom karijere.

Nismo zasticeni od vladajuce partije kao neki pa da mozemo da biramo.

Panter

pre 4 godine

Salu na stranu ja bih volela da FMP osvoji Kup Radivoja Korca.Vodila sam bratanca na njihove utakmice.Svi igraci,a posebno klinci ostavljau srce na terenu.
(Aleksandra, 14. februar 2020 13:18)

Salu na stranu, a na koji FMP si mislila?

jelena

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere
(kride, 14. februar 2020 12:37)

Evo ja cu da probam. Situacija o kojoj pričas je bila pre 9godina!!! A ako si zapamtio jos nešto iz teksta piše da se nije snasao i da je otpušten posle samo nekoliko meseci. Ali ti i tvoj grobarski mozak je samo zapamtio da je trebalo da zameni teodosica. Nakon toga celu karijeru je proveo u G ligi. I kao takav ne da ima manju platu nego ce biti dobro ako dobije samo kartu za avion stan i hranu. Znači osim par ocajnih meseci u olimpijakoau pre 9godina nema nikakvu karijeru van G lige koja je smešna videli smo kako je sampion g lige prosao sad protiv huventuda koja je osrednja evropska ekipa...

ja

pre 4 godine

Čim je doveden Angola vamo, znao sam da ide i nama jedan. Po sistemu spojenih sudova, radi budžetska rezerva podjednako. 

Svaka međusobna prozivka je besmislena i infantilna. Baš smo postali blizanci, kome milo kome drago. Meni nekako neprijatno.
(detektiv kokni kol, 14. februar 2020 13:54)

Samo što u Zvezdu po pravilu idu bolji, a u Partizan slabiji stranci. Zvezda dobije pare, a onda se da malo i Partizanu da se ne ljute. Ovaj uopšte nije pred zalaskom karijere, čovek ima 30 godina.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Na već kompletiran sastav na početku sezone dovodite još 4 igrača. Bravo panteri prešli ste igricu.
Partizan dovodi zbog povrede, a izgleda da neki dovode iz straha.

trica

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere
(kride, 14. februar 2020 12:37)

Teodosic je otisao iz Olimpijakosa pre fazon 7-8 godina.
Ne blamiraj se.
(hours of love, 14. februar 2020 12:46)

Osgovorom si se sam izblamirao. Ali nece ti niko zameriti,vi ste tad I poceli da pratite kosarku.

Sabre

pre 4 godine

Ovih 10 godina najveci rezultat vaseg tima je TOP 9, napravili nikad nista, nestalo 10 milki duga. Daaa kroz UPPR (sta god to znacilo). Ahahhahaha
(Toto ko tunjo, 14. februar 2020 13:20)

A sta je vas najveci uspeh MAJKE TI? Liche, sluzili ste do ove sezone i rekordnog ukrcavanja drzavnih para u sebe za pravljenje razlike timovima NE IZ EVROLIGE nego iz EVROKUPA. EJ. Mi npr. i dalje drzimo neke rekorde u EL, tipa Jovicev sa asistencijama, i neke od najubedljivijih pobeda u EL. Ja vam skidam kapu za ono sa Djordjevicem i sto ste nekada davno uspeli na Final 4, al liche, bukvalno ste mega nebitan tim vise od 10 godina tako da nisi u poziciji da nesto prozivas. Najveci uspeh nam je sto vas oducavamo od kosarke vec jako dugo vremena, a vidim pocelo je bas da ima danak na vasu psihu...

PAOK

pre 4 godine

Grobarcice ceka tesko prolece, razvijanje kompleksa
(mulat, 14. februar 2020 15:54)

To bi bisto bilo kad bi Boston imao komplekse od Klivlenda

Admiral

pre 4 godine

Ajde navijaci Zvezde guknite sad. Na vest da ce Angola mozda doci u Partizan bilo vas je dvesta, odakle pare, sipa drzava, neogranicen budzet, a sta je sad ovo je li?! Sad vam je sve ok kad se sipa vama i opet dovodite skupljeg igraca, ovaj je duplo skuplji od Angole

.x.

pre 4 godine

Lukas, Braun, Panter, Beron, Dženkins, Stratos, Faje, Braun, Gist, Odžo. 10 stranaca prošlo kroz klub, većina došla iz EL ekipa ili sa nekim NBA iskustvom.

Toto ko tunjo

pre 4 godine

Tebra nije vest o likovima koji su ove sezone prve dinare zaradili u Evrokupu a pre toga i pored NIKAKVIH prihoda dovodili 20+ igraca po sezoni. Ove odlucili, malo smo i zaradili, prelice od penzionera, mozemo da dovedemo i 25+. Ali da, nije vest o Partizanu..
(Sabre, 14. februar 2020 13:01)
Ovih 10 godina najveci rezultat vaseg tima je TOP 9, napravili nikad nista, nestalo 10 milki duga. Daaa kroz UPPR (sta god to znacilo). Ahahhahaha

Steva Djubre

pre 4 godine

Sajt Evro lige,budzet Zvezde 9,2 miliona dolara.Sajt Evro kupa,budzet Partizana 9,4 miluoba dolara.Zvezda kad je Partizan igrao Evro ligu imala duplo manji budzet.Toliko o tome da ste pastorcad.
(Bojan., 14. februar 2020 13:33)

Nigde ni na sajtu EL ni na sajtu EK ne pise budzet ni jedne ekipe, koja je poenta ovakvog komentara kada se moze proveriti istinitost za 30 sekundi, osim da pokazete da nemate obraza i da vam je slagati nesto isto kao reci dobar dan...

bgcz

pre 4 godine

I zvezda i partizan imaju preskupe ekipe, partizan i trenera, mnogo stranca. Nije problem u tome, problem je u izbegavanju navodjenja izvora finansija. Zvezda ima neko opravdanje, prodala je nekoliko igrača prethodnih godina za zaista veliki novac, on se potrošio ali je nadoknadjen kroz nagrade i sponzore. Gist 500 hiljada kažete? Zvezda je toliko skupila samo od pobeda u evroligi ove godine a možda bude i još neka pobeda. Partizanov tim je za nijansu jeftiniji al je trener poprilično skup, a čekaju ga i premije. Koji je izvor finansija partizana?

Ika

pre 4 godine

Lukas, Braun, Panter, Beron, Dženkins, Stratos, Faje, Braun, Gist, Odžo. 10 stranaca prošlo kroz klub, većina došla iz EL ekipa ili sa nekim NBA iskustvom.
(.x., 14. februar 2020 13:06)

Koje Nba iskustvo? Braun razvojna liga, nije sedeo ni na klupi, već na parketu pored glupe?
Lukas-razvojna liga
Panter-Virtus Bolonja i Aek, nema 10 utakmica za Olimpijakos
Beron-Turska
Faje-Grcka
Stratos-Hapoel Jerusalim
Odzo-Fmp
I kao slobodni igrači dovedeni Gist i Derick Braun

borivoje surdilovic

pre 4 godine

Ovaj moze da se plati parama od dve utakmice evrolige, a odakle partizan placa svoje igrace? Klub bez prihoda 7 godina.
(Ivan, 14. februar 2020 13:31)

jeste...i u olimpijakosu je isplacen od karata sa jedne utakmice.....samo sto vi na el imate po 3000 posetilaca....pa ce to potrajati....

miki

pre 4 godine

Navijam za Zvezdu ali smucilo mi se ovo sto rade Zvezda i Partizan! Nikad vise stranaca nisu imali! Na sta lici ovo?! Gledam derbi i u jednom trenitku 10 stranaca na terenu!!! Sramota! Treba vratiti pravilo o max 2-3 stranca a da sve ostalo budu nasi igraci, pa kako bude. Pre cu da gledam takvu ekipu kako se muci u evrokupu nego ekipu od 10 stranaca kako ife na F4 Evrolige

Borba

pre 4 godine

Potrebno je da Stratos i Lorenco udju u formu. Partizan ce neminovno pasti u zavrsnici.
(Straight Outta München, 14. februar 2020 12:36)

Partizan sa ovakvim rosterom neće pasti sigurno. Ni jedan igrac se nije istakao. Rade timski. Dok kod zvezde evo Panter je jedini koji nešto radi a dosao je poslednji. Stratos moze da udje u penziju. U formu nikad vise. LB jedva čeka da ode iz Bg.

ferdinand

pre 4 godine

Penzioneri like this !!!!
(Borat iz predgradja, 14. februar 2020 13:05)

Je l' si ovakav komentar ostavio i posle dovođenja npr. Angole?

Penzioner

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a(Fin, 14. februar 2020)Ne finansiramo vise uzaludna lecenja i Panticeve ekskurzije po svetu pa sada zelimo da vidimo rezultate i tragove kuda idu nase pare,otuda ovaj igrac.

s y l a

pre 4 godine

Izgubise neki dan od Zvezde i odmah novo pojacanje. Kakav strah...
(Nikola, 13. februar 2020 15:26)

Pusti ti Partizan, mi dok smo dovodili strance, uz njih smo afirmisali domace igrace, vama niko nije kriv sto imate instant ekipu, i ato nemate pojma.

Sabre

pre 4 godine

Najskuplji tim u istoriji srpske i regionalne košarke samo postaje još skuplji...
(Henderson, 14. februar 2020 12:36)

Tebra nije vest o likovima koji su ove sezone prve dinare zaradili u Evrokupu a pre toga i pored NIKAKVIH prihoda dovodili 20+ igraca po sezoni. Ove odlucili, malo smo i zaradili, prelice od penzionera, mozemo da dovedemo i 25+. Ali da, nije vest o Partizanu..

Sole

pre 4 godine

Sajt Evro lige,budzet Zvezde 9,2 miliona dolara.Sajt Evro kupa,budzet Partizana 9,4 miluoba dolara.Zvezda kad je Partizan igrao Evro ligu imala duplo manji budzet.Toliko o tome da ste pastorcad.
(Bojan., 14. februar 2020 13:33)

Pa kada se ste imali duplo manji budžet kako ste napravili 20 miliona duga? Pre će biti da smo imali iste budžete nego su neki pauci i sadašnji književnik bili u upravi pa su pare nekako završavale u paukovoj mreži.

Imam rešeniiiiiiiiije!

pre 4 godine

E, sad da povećamo broj igrača u timu ili formirati nove razvojne ekipe. Ko kome može da zabrani kako će da se zove. Šteta za toliki stranci

Milan

pre 4 godine

@Fin Vi se pitate odakle novac a tolika ste pojacanja doveli ove i prethodnig sezona a krajni dometi su vam KRK? Pogledaj samo koji igraci su igrali u Zvezdi kada ste pevali o katancu, a ko igra u umiljatom Partizanu kada "vlada" aparthejd.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@ja

Ne znam kojom to logikom stalno vidite svoje slabije a naše pakleno jake igrače.

Rašon Tomas recimo je najbolja četvorka u Italiji, i sam rekao da je imao dosta ponuda, i evroligaških, najbolje godine, atleta, zašto bi on takav bio slabiji i jeftiniji igrač od recimo matorog Gista i staklenog Brauna? Ako Gist na staru slavu ima pola miliona, Tomas sigurno nije ispod 450k. To ti je isto.

Isti je slučaj sa Voldenom, Pejdžom, sve su to igrači u najboljim godinama koji žele i da zarade i da igraju. Prošlih sezona jeste imali slabiji kadar definitivno, ove godine je bukvalno 50-50, nema nikakve razlike.

.

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a
(Fin, 14. februar 2020 12:33)

Ви који не продајете играче а доводите 12 странаца сваке сезоне нашли неког да прозивате.

johny

pre 4 godine

Ajde navijaci Zvezde guknite sad. Na vest da ce Angola mozda doci u Partizan bilo vas je dvesta, odakle pare, sipa drzava, neogranicen budzet, a sta je sad ovo je li?! Sad vam je sve ok kad se sipa vama i opet dovodite skupljeg igraca, ovaj je duplo skuplji od Angole
(Admiral, 14. februar 2020 12:56)

Nema grobara koji u cent ne zna koliko koji igrač Zvezde košta. Znaju koliki je budžet. Eto kaže lik ovaj duplo skuplji od Angole koji je došao u "instituciju" iz ljubavi jer kada je bio mali slušao je o evropskim Seltiksima i igra za stan i hranu

Admiral

pre 4 godine

@ Ovaj moze da se plati parama od dve utakmice evrolige, a odakle partizan placa svoje igrace? Klub bez prihoda 7 godina.
(Ivan, 14. februar 2020 13:31)

Da, da, bas moze, narocito kad napunite Arenu sa 5-6 hiljada navijaca, tu je zarada bas ogromna!

jelena

pre 4 godine

Ajde navijaci Zvezde guknite sad. Na vest da ce Angola mozda doci u Partizan bilo vas je dvesta, odakle pare, sipa drzava, neogranicen budzet, a sta je sad ovo je li?! Sad vam je sve ok kad se sipa vama i opet dovodite skupljeg igraca, ovaj je duplo skuplji od Angole
(Admiral, 14. februar 2020 12:56)

A po čemu je duplo skuplji?

Faruk Hadžibegić

pre 4 godine

@Toto ko tunjo

Ok sve. Nije sporno da smo mi lopovi i državni klub. I nema potrebe da se mi više pominjemo. To je jasno. Hajde sad na jedno drugo pitanje da odgovorimo. Kojim parama ste vi samo trenera doveli? Vi na papiru zadnjih 10 godina za njega zaradili niste. Odakle? Sve ovo ostalo, što dovodite svakodnevno, to vam priznam da vam igraju gratis, eventualno iz ljubavi plus plazma keks. Jedan, svaki drugi dan.

Red

pre 4 godine

Na već kompletiran sastav na početku sezone dovodite još 4 igrača. Bravo panteri prešli ste igricu.
Partizan dovodi zbog povrede, a izgleda da neki dovode iz straha.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 14. februar 2020 12:56) # Link komentara

Nekako mi se cini,da je pre vas uhvatio strah.

hours of love

pre 4 godine

Sad ce neko da mi objasni kako neko ko u svom cv ima da je projektovan kao zamena za Teodosica prima manju platu nego momak kome je Ostende vrhunac karijere
(kride, 14. februar 2020 12:37)

Teodosic je otisao iz Olimpijakosa pre fazon 7-8 godina.
Ne blamiraj se.

Ringe ringe raja ...

pre 4 godine

E, na šta se sveo naš sport: Partizan kupi 5 amerikanca i dvojicu proglasi srbima a "Zvezda" kupi osam crnaca i trojici daju srpsko državljanstvo. Onda se navijači kolju ko je bolji sportski klub a igraju crnci. I tu nije kraj jer regularno je još koješta a mi smo sportska nacija gde je košarka nacionalni sport. Naši najbolji igrači igraju u Americi i za njih navijaju mali amerikanci kojima amerikanci koji igraju u Srbiji nisu dovoljno dobri. Gde tu počinje košarka a gde crkava sport kao takav?

Српска Спарта ЦГЦЗ

pre 4 godine

Опалааа, роди мајка... САДА СВЕ ПОД НОГЕ ШАМПИОНЕ - ОСВОЈИЋЕМО СВЕ!

kalcokera

pre 4 godine

Samo što u Zvezdu po pravilu idu bolji, a u Partizan slabiji stranci. Zvezda dobije pare, a onda se da malo i Partizanu da se ne ljute. Ovaj uopšte nije pred zalaskom karijere, čovek ima 30 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 14. februar 2020 14:30)

A trinki drinki naspram neiskusnog alimpija tomica gavrila i sakote

dr Čova je u pravu

pre 4 godine

Odakle novac? Ovo je 358. stranac ove sezone u prvoj sekciji FMP-a
(Fin, 14. februar 2020)

378. stranac.
A novac, pa od sezonskih i dnevnih, + dresovi...

Aleksandra

pre 4 godine

Salu na stranu ja bih volela da FMP osvoji Kup Radivoja Korca.Vodila sam bratanca na njihove utakmice.Svi igraci,a posebno klinci ostavljau srce na terenu.

Bard Živa

pre 4 godine

sve se nema, a dovode se isključivo probrani kvalitetni i skupi igrači. jedva čekam da čujem kog centra dovode. budžet premašio 15 miliona...

dje

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.

jelena

pre 4 godine

Najskuplji tim u istoriji srpske i regionalne košarke samo postaje još skuplji...
(Henderson, 14. februar 2020 12:36)

Slažem se sa onim igračem od pre dva dana ste postali nauskuplja ekipa aba live i EK.

Loznica

pre 4 godine

Nikad vise stranaca u našim klubovima, šta je tu je.
Inače, mislim da je zvezda i bez ovoga bolja od nas, mi imamo energiju oni iskusnije igrače. Za nas je EK jedini prolaz u EL.

ja

pre 4 godine

Hahahaha komedija a smejali se pre 2 dana, ne znaju sta sada da napisu
(influencer, 14. februar 2020 12:32)

Znamo.

Doveli smo sta mozemo.
A to je lik koji je pred raspadom karijere.

Nismo zasticeni od vladajuce partije kao neki pa da mozemo da biramo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 14. februar 2020 12:49)

Inače biste doveli Angolu Hahahahahah jaoooooo

Miskec

pre 4 godine

Fon
"Jer nam se tako moze i hoce...!" Da li su vam poznate ove reci, svojemerno ih je izgovarao vas propali trener! Niste se onda pitali odakle pare? Eto, sad znas odakle nam! I dovescemo bova o a ako nam se tako bude htelo!

mitovi

pre 4 godine

Izgubise neki dan od Zvezde i odmah novo pojacanje. Kakav strah...
(Nikola, 13. februar 2020 15:26)

Pusti ti Partizan, mi dok smo dovodili strance, uz njih smo afirmisali domace igrace, vama niko nije kriv sto imate instant ekipu, i ato nemate pojma.
(s y l a, 14. februar 2020 16:57)

dovodili ste sve zivo, i strance i domace igrace.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Висок је 185 цм. Не може бити гори од Филипа а надам се да ће бити достојна испомоћ Лоренцу... Појачавамо се за главни, завршни дио сезоне... Плеј је фалио и одавно су требали га довести, не знам да ли би се још требало на некој позицији појачати, не вјерујем...? Добро нам дошао у црвено-белу породицу. 👍

vukan

pre 4 godine

ko li radi scouting u zvezdi nije mi jasno?! covek skoro godinu dana nije igrao, odbrsna katastrofa a i poznat je kao poenter a nikako kao neko ko razigrava... strasno

Spale

pre 4 godine

Ne zna se ko je gori, crveni ili crni. Mi se ovde prepucavamo svaki dan, a sve ista priča. Siguran sam da će se u nekoj od sledećih utakmica desiti situacija kad će na terenu biti deset stranaca. Užas

Toto ko tunjo

pre 4 godine

Potrebno je da Stratos i Lorenco udju u formu. Partizan ce neminovno pasti u zavrsnici.
(Straight Outta München, 14. februar 2020 12:36)
Zavrsnici cega ? Kupa, ABA lige ili EC ? Slobodno vi gledajte u svoje dvoriste, nije valjda da se babite nama ?!

slobinator

pre 4 godine

kakve veze ima što je toliko stranaca u zvezdi i partizanu? uzmimo fudbal.u celoj premijer ligi engleza skoro da i nema,bar u onim najjačim klubovima.koliko turskih košarkaša recimo igra u feneru i efesu? ima zvezda i dosta domaćih igrača,ali iz nekih razloga ne koriste svoju šansu .nešto je verovatno do njih,ali nešto ido trenera.i najzad u čemu je fora ovih iskompleksiranih grobara,pa stalno pominju neki top 9 evro-lige zaboravljajući da je zvezda igrala i četvrt-finale i tri meča protiv cska izgubila na jednu loptu,da je to 9.mesto osvojila sa 16 pobeda u 30 utakmica i da je igrala polufinale evro-kupa i to sve za 6 godina,dok je za 15 godina velikog upliva države partizan igrao taj jedan f4 evro-lige u starom formatu,ali zato imao sezone i sa samo po dve pobede ukupno

Иду дани...

pre 4 godine

Калин Лукас на крају сезоне КАЛИШ Лукас 😁 Шалу на страну,један од играча са најтањом "личном картом" у последњих 5 година.Не обећава његов историјат Бог зна шта.Доведен чисто да растерети бековску линију када је организација напада али и брине велики пад форме Брауна па ово дође као неки очајнички потез да се колико толико санира штета ако се Браун не тргне до плеј-офа АБА лиге...

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Koji crni plej, privatnik kao i Panter. Doduse ne bi ni imalo smisla dovoditi sada pravog pleja, nema kada da se uigra. Zato daj sto vise individualaca pa ako ih krene, dobice poneku utakmicu. Braun, Beron, Perperoglu, Panter, sad i ovaj. Sve izraziti individualci. Njima bih i ja mogao da budem trener. Ne bi bilo razlike.

Zvezda ce mozda resiti problem rotacije u napadu, ovakvim igracima. Ali ce odbrana biti veci problem. Narocito timska. Ne goji se prase pred bozic.

Walt

pre 4 godine

kakve veze ima što je toliko stranaca u zvezdi i partizanu? uzmimo fudbal.u celoj premijer ligi engleza skoro da i nema,bar u onim najjačim klubovima.koliko turskih košarkaša recimo igra u feneru i efesu? ima zvezda i dosta domaćih igrača,ali iz nekih razloga ne koriste svoju šansu .nešto je verovatno do njih,ali nešto ido trenera.i najzad u čemu je fora ovih iskompleksiranih grobara,pa stalno pominju neki top 9 evro-lige zaboravljajući da je zvezda igrala i četvrt-finale i tri meča protiv cska izgubila na jednu loptu,da je to 9.mesto osvojila sa 16 pobeda u 30 utakmica i da je igrala polufinale evro-kupa i to sve za 6 godina,dok je za 15 godina velikog upliva države partizan igrao taj jedan f4 evro-lige u starom formatu,ali zato imao sezone i sa samo po dve pobede ukupno
(slobinator, 14. februar 2020 17:23)
“Velikog upliva države” hahahaha,kako vas bre nije sramota. Veliki upliv države se sastojao od toga da smo igrali fajnal for sa budžetom koji danas ne bi zadovoljavao minimalne kriterijume evrolige. Toliko nam je država pomogla,da smo igrali sa Vranešom,Kecmanom koji se vratio jedno sedmi put u Partizan,Perom Božićem i Strahinjom Miloševićem.

tamoneko

pre 4 godine

Apsolutno nito razumem ovo niti podržavam.

Lupa se silna lova na dovođene kojekakvih stranaca, da bi se igrala Euroliga koja nam nije prioritet (po rečima rukovodstva) ali zato fizički i finansijski iznuruje do kraja - da bi se opet krljala lova i živci ne bi se osvojila ulaznica (osvojila aba) za takmičenje za koje opet nećemo imati motiva?!

Niti se razvijaju naši igrači, niti vipe mpgu da ispratim ko je došao a ko otišao, niti razumem otkud toliko tamnoputih sa srpskim državljanstvima dok još uvek imamo 20 godina kasnije naše ljude sa izbrgličkim legitimacijama, bez državljanstva?!

Ovo važi za oba kluba!

Sve to treba privatizovati, pa ako propadne propadne.. Sve se skandinavci isekiraše što im država ne lupa lovu u košarku i raspali fudbal

Pedja

pre 4 godine

Ovo je normalno trebalo da se uradi na pocetku sezone. Da junior kao igrac koji nije za El bude poslat u FMP, a doveden drugi plej. Navijam za Zvezdu, ali ova dovodjenja igraca bilo kog kluba i bilo kad u toku sezone su besmislena. Uveo bih prelazne rokove, kao u fudbalu, pa znas kad mozes da promenis klub. Ovako igrac moze 10 klubova da promeni tokom godine.

Zvezdasica

pre 4 godine

(djura, Recimo ove godine Djordjevic,a posebno Radanov koji prosle godine grejao klupu iz nekih nepoznatih razloga kidaju na terenu.

djura

pre 4 godine

@zvezdasica

znas, postoje klubovi sem ova dva nabrojana gde domaci igraci mogu da se pokazu I dodju u ova dva kluba umesto stranaca, a nema ih zato sto umesto da treniraju oni se fenserisu po splavovima, znaci batali ti sport I drzi se neceg sto ti mozda bolje ide, spremanje rucka ili tako nesto

Czv Pz1989

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dje, 14. februar 2020 12:59)
Niti je prvi, niti poslednji koji je upotrebio neku stranu rec. Od vek vekova je to tako. Primetio si skorer a nisi asistent? Ili smatras da je assist srpska rec? Mogao si onda da ga ispravis i kazes mu da je mogao da kaze dodavac. Pusti coveka neka se u 21 veku izrazava onako kako misli da je najbolje. Sta cemo sa stotine turcizama koje svakodnevno koristis u svom recniku? Sto ne nadjes neku domacu rec i za njih...

FaLcO

pre 4 godine

Interesantna prica vezana je za ovog Lucasa. Naime nakon sezone 10/11 kada je Jerrels nakon odlicnih partija u Partizanu zaradio ugovor u Feneru uprava i strucni stab zeleli su da dovedu upravo njega kao rukija sa koledza ali je Olimpijakos dao jacu ponudu a zato je stigao Acy Law. Epilog: Lucas je promenio dosta klubova na relaciji NBDL-Evropa-NBA bez nekih preteranih uspeha a Law uzeo ABA Ligu i 2x EL upravo sa Olimpijakosom i otisao u zasluzenu penziju.

Komičar

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dje, 14. februar 2020 12:59)

@dje: Mogli bi, stvarno, da preskočite lekcije iz etimologije, pošto se saplićete o sopstveni jezik - skorer je strana reč, ali i poenter. Mi, na žalost, nemamo bolji izraz, jer bi "davalac koševa" (pritom je i "koš" uvezenica) zvučalo...blago rečeno glupo.
Uz to, vest je o dovođenju još jednog stranca u CZ. Da je zaista plejmejker (kreator je strana reč, takođe, za one koji se zalete, a stvaralac nije adekvatan termin), to bi bilo potpuno besmisleno jer dobrom plejmejkeru treba 20+ utakmica da se uigra sa ostatkom ekipe. Ako je bek-šuter, postavlja se pitanje da li je dovođenje još jednog potrebno. Povrh svega, u Zvezdi već igra nekolicina igrača koji "carine" loptu, pa cenim da će i dve lopte biti malo za napad. Jeste, u košarci je dovođenje igrača tokom sezone uobičajena praksa, ali realno, ko je od njih ikada dao neki ozbiljniji doprinos, bilo u Zvezdi, bilo u Partizanu?

Edi

pre 4 godine

Jooooj a posle cujem strucnjake koji objasnjavaju kako je NBA samo biznis. A sta je ovo? Ajde da nema mladih i telentovanih, ajde da nismo kosarkaska nacija. Ljudi unistavaju sport a vi satro navijate, za koga vise se ni ne zna. Sta znaci navijati za crno-bele ili crveno-bele kad po ekipama igraju samo stranci i kad se igraci menjaju svake sezone?

primorska

pre 4 godine

U kosarci prelazni rok 365 dana!?.
(Ivan, 14. februar 2020 13:26) # Link komentara

Do 15 februara ! Nije to fudbal, kosarka nema para kao fudbal i zato se izlazi u susret kosarkaskim klubovima da dovode igrace onako kako imaju priliv novca! Vecina kosarkaskih klubova ne zaradjuje mnogo od ulaznica, a zarade velike nema niti od prodaje igraca !

dokle više

pre 4 godine

@djura
Nisi u pravu. Znaš zašto nema domaćih igrača? Zato što obeštećenje tih igrača košta više od plate stranca a od stanca dobijaš zagarantovani tzv "skill set" a domaćeg moraš da razvijaš godinama, da mu oslobađaš mesto u situacijama kada ćeš trpeti njegove greške zarad dobrih igara za 2 do 5 godina (zavisi od igrača i situacije) a to svakako nije zagarantovano. Stranca dovedeš i odmah klauzulu, posluješ pozitivno dok te razvoj domaćih igrača košta godinama i sve je to super dokle imaš prodaju i rezultate zajedno ali kada omane jedne godine ode klub u stečaj. Ja razumem i domaće klubove koji neće da daju bud zašta taj jedini talent koji razvijaju godinama i hoće da se obezbede da imaju procenat od budućeg transfera ili da bude jako obeštećenje a u oba slučaja je to skuplje od stranaca.
Fora je što Amerikanac u G-League može maximalno da ima godišnju platu od 150.000 dolara i tu je prednost naših klubova koji ponude blago veću sa bonusima i ko god da ode uz obeštećenje sledeća plata je oko milion a igraju jaku ligu i evropu.
Ja ne vidim da će i u budućnosti Partizan i Zvezda imati puno domaćih igrača iz navedenih razloga.

Walldorf

pre 4 godine

Dve stvari su sigurne,kada je ovaj momak u pitanju.Neosporno se radi o kvalitetnom igracu.Sta vise,izuzetno kvalitetnom.Vezano sa tim,pravo je cudo,gledajuci ko sve igra u slabije rangiranim timovima NBA Lige,da nije sebi nasao uhlebljenje tamo.Nije se naigrao ni u Evropi.U Kinu je otisao,pa se brze bolje vratio otuda.Hocu reci,zaista cudnovata karijera za kvalitetnog igraca,koji ima 31.godinu.Dalje,nakon prosle sezone je bez angazmana,sto znaci da je vrlo upitno u kakvom je stanju.Ako dovodimo igraca koji treba da donese prevagu u finisu ove sezone,onda je logicno da dovedemo coveka koji je u punoj formi,igraca koji bi ODMAH bio od pomoci timu.Ne znam,meni sve ovo lici na ono sto je radio i Tomic letos,dovodeci velika imena(Istrosene igrace,igrace koji nisu dugo igrali)sto je dovelo do toga da cemo u PO ABA Lige sa treceg mesta.Voleo bih da gresim i da ovaj momak bude od koristi,odmah i sada.Da od prvog nastupa u dresu Zvezde dominira,jer,gledajuci njegove mogucnosti iz prosle sezone,to bi i morao.Sve u svemu,mozda je ovo i pustanje magle,pred dovodjenje nekog drugog igraca.Zivi bili pa videli.Napred ZVEZDA!!!Sportski pozdrav!

Demar Derozan

pre 4 godine

Plej je neophodan. Lorenco je do sada nosio tim, tako da bi jos jedan plej dosta znacio. Samo tu treba biti oprezan jer se ocekuje odmah doprinos timu, sto ce zavisiti od sveukupnog fizickog i zdravstvenog stanja igraca. Da li je Kejlin resenje, tesko je reci bez poznavanja njegove spreme.

SUNĐER BOB

pre 4 godine

Hm..vise je skorer nego asistent...slican Lorencu...da li nam treba takav plej?
(SUNĐER BOB, 14. februar 2020 12:37
Mogao si reci poenter, cemu rec skorer, zasto srbin voli da glumi hrvata i pohrvacuje inace lep jezik, ostace misterija za mene.
(dje, 14. februar 2020 12:59)

U pravu si 100% ..priznajem...

i ne sviđa mi se sto je davalac koševa a ne dodavač lopte do drugog igrača koji postiže koševe ubacivanjem lopte kroz obruč..

:)

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Čim je doveden Angola vamo, znao sam da ide i nama jedan. Po sistemu spojenih sudova, radi budžetska rezerva podjednako.

Svaka međusobna prozivka je besmislena i infantilna. Baš smo postali blizanci, kome milo kome drago. Meni nekako neprijatno.

веверица

pre 4 godine

много је све ово глупо. изгубило је драж. не причам у контексту неке политике, препуцавања, откуд вам паре гробари / звездаши... али у оба клуба се ради опортунистички и стихијски. нема пројекта, нема континуитета, нема идентитета, не зна се шта је коме циљ... на крају ја не знам шта гледам и није ни замимљиво.

Tanasije

pre 4 godine

Nervira stvarno više ova priča o zapostavljanju mladih igrača i dovođenju stranaca. Ovo je danas profesionalni nivo košarke i ne može se porediti ni sa onim od pre 10-tak, a kamo li sa j kad su domaći klubovi poput Cibone, Jugoplastike i Partizana osvajali Evro titule. Jednostavno - neuporedivo. Nijedna današnja evropska ekipa, koja želi uspeh, ne može da bude konkurentana bez bar pola stranaca, najčešće Amera, ali i unutar evropskih igrača su promešane karte. Niko ne sputava domaće mlade da se uključe, jer je to čak i poželjno, obzirom da su znatno jeftiniji, a i na njima može da se zaradi. Problem je u mentalnom sklopu novih generacija. Uzmite Zvezdu, čiji juniori godinama igraju u završnicama EL, u najjačoj konkurenciji imaju prvo mesto i finala. Od najistaknutijih igrača tih generacija, kojima je predviđana sjajna karijera (Stojanović, Lazarević, Tejić, Aranitović, Boriša...) samo je Gudura napravio neku uspešnu karijeru. ostali, teško da će i do nekog proseka. Gde je problem? Kao, ne radi se dobro sa njima!? Pa igrač posle 19,20 je kao čovek zreo, i mora sam da radi na sebi i krči put karijere. Mladi koji ostanu uz prvi tim ne uspevaju da se nametnu jer i nemaju kvalitet. Kad odu u razvojni tim mesto da korisite priliku i naprave progres, nastave da tavore i tonu. Neki su preforsirani i povrede se, neko puca psihički kao Boriša, neki neuspešno traže prečice u Š klubovima ...Jedino predan, krvav rad i strpljenje vodi do uspeha. U ovim generacijama takvih je

dje

pre 4 godine

(Czv Pz1989, 14. februar 2020 13:24)
Turcizmi su bili u upotrebi i pre mene,nisam ih ja uveo. Necu da moja generacija bude upamcena kao neka koja je pohrvatila jezik.

kride

pre 4 godine

@jelena Hvala ti, time sam i otvorio komentar, ocekivao sam da ce neko da mi objasni. Za svako poredjenje imate vrlo uverljivu pricu, jedino nisam jos cuo onu za Tomasa i Gista ali sam siguran da cu do kraja sezone dobiti i to objasnjenje. Hvala vam jos jednom