1. Naravno da više ne može fizički izdržati puno turnira u nizu. Ali, bez igranja nema forme. I sam je rekao da ga je na AO koštalo to što je imaom dugu pauzu i nije bio uigran, premda ne vjerujem da bi bolje prošao s Đokovićem. Đokoviću su neki zamjerili učešće na ATP kupu, kroz koji je projurio k'o simplon i dobio nevjerovatan zalet i zbog publike polet za sjajnu igru na AO. Može Federer godinu dana trenirati na travi, ali bez mečeva to nije od presudnog značaja. Isto vjerujem da ga u tenisu više ne drži ljubav prema igri nego samo pusta želja da osvoji bar još jedan GS, bilo koji. Na OI u Tokio ide zbog sponzora. Mislim da ni on sam ne vjeruje, ma koliko umišljen bio, da može osvojiti zlato.
    Opet ponavljam da je pogriješio što se nije ranije povukao, kao rekorder. Sve što bi se desilo poslije toga, više ga se ne bi ticalo. Otišao bi kao najuspješniji j svojoj eri. Sad su mu rekordi prilično ugroženi, a veliko je pitanje da li je i koliko sposoban da ih brani. To vam je isto kao s kockarom koji dugo u nizu pobjeđuje i kad počne gubiti ne zna stati. Uobrazi da ga sreća neće napustiti i da je ubpitanju samo mala kriza.
    Moralo bi mnogo toga da mu ide na ruku pa da osvoji još bilo šta vrijedno pomena. Nisu mu samo Nadal i Đoković prepreka. Mlađi su prestali da ga se boje.
    (Bl, 15. februar 2020 14:09)

    # Link komentara

  2. Federer kroz čitavu karijeru pa sve dosad kad je reč o šljaci je odigrao ukupno 26 finalaa od čega mu je prvo bilo veliko na mastersima i GS kad je reč jest Hamburg kad je pobedio 2002 godine Marat Safina pa onda Rim 2003 i poraz od malog poznatog Španca Mantilje i onda naravno poznato usledi li su porazi silni od Rafe koji je počeo da ga tuče na šljaci svim mastersima i grend slemovima. 11 titula uglavnom oni vredniji su Hamburg (4) i Madrid(2) šljaka i plava tj Rolan Garos. Ostalo su Gštad,Instabul, Bavaria, Ženeva Open i td.. Znači da nije bio Nadal on bi praktično bioo uspešniji na šljaci po broju titula.

    Vrloo racionalna odluka iako će skliznut sa pozicije na atp listi jer tu je dogurao do četvrtfinala i ne verujem da na RG može punoo da uradi. Tako da će bacit karte na Vimbldon poslednji što ima i preostaje.
    (Poštovalac igre, 14. februar 2020 23:54)

    # Link komentara

  3. Federer doneo oduku da vezba na travi narednih 6 meseci. Isto to je uradio 2018. I na kraju corak, oba puta. Lazni je to King. Zmislite kada bi Nole 6 meseci vezbao sam travu, buhahaha.
    (proliver, 14. februar 2020 18:25)

    # Link komentara

  4. Federer je GOAT. A ujedno i igra najlepsi i najbolji tenis
    (Misa, 14. februar 2020 17:56)

    # Link komentara

  5. @Ivan

    Svaka čast na razmišljanju!
    (CroFed, 14. februar 2020 16:59)

    # Link komentara

  6. @Pitam se

    1) Čovjek ima gotovo 39 godina

    2) Ima 5 finala Roland Garrosa što je složit će se svi više nego dobro

    3) Da se nije Rafa pojavio u njegovo vrijeme, Roger bi bio jedan od najvećih zemljaša
    (CroFed, 14. februar 2020 16:55)

    # Link komentara

  7. @NS A šta radi statista Novak na mastersima? Izbacuje ga ko god stigne, a niko to ne primećuje. Čovek u 2 godine osvojio 3 mastersa, a ima 33 godine i već se štedi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jovan, 14. februar 2020 12:51)

    Novak ima 34 mastersa (33 godine ) nasprem Federerovih 28 (sa 39 godina )
    Gde bi Novaku bio kraj da se jos fokusira i na masterse...
    (teniski ekspert od 2011, 14. februar 2020 16:22)

    # Link komentara

  8. Очекивано, стари лисац одлично распоређује снагу и зато и јесте дуго у овом спорту. Надам се да ће упасти у Нолетов део жреба да буде додатни мотив Новаку.
    (Рајко Четник, 14. februar 2020 15:37)

    # Link komentara

  9. Ivane slazem se da je potreban tenisu al je jos vise potreban Noletu za nabijanje statistike.
    (Radoslav, 14. februar 2020 15:16)

    # Link komentara

  10. Rodja i sa 40 moze lagano da prodje u drugu nedelju GS sa ovom nezrelom decurlijom. Za vise od 1/4f treba da mu se potrefi malo i zreb i sreca da ne izgubi mnogo snage u prvim kolima kao na AO ove godine. Tim tempom je lagano u prvih 10 makar samo GS igrao.
     (rada, 14. februar 2020 15:12)

    # Link komentara

  11. Ivane slazem se,potreban je tenisu al je jos vise potreban Noletu za poboljsavanja statistike h2h.
    (Radoslav, 14. februar 2020 15:11)

    # Link komentara

  12. Ajmo legendo, pa da osvojiš Rolan Garos...

    Ma zezam se, šta lupate minuse!?

    Ajmo Rođo, pa polako u penziju...

    Ma zezam se, ti si G.O.A.T.

    Ma zezam se...
    (Nicky boy, 14. februar 2020 14:35)

    # Link komentara

  13. Paradoksalno, ali ovim gubi bodove i samim tim borbu za prvo mesto, ostaće na 310 nedelja. Teško da će Federer u ovim godinama moći da se vrati na vrh ATP liste. Jeste ovo lepa prilika za Novaka da još više poveća prednost i zadrži prvo mesto pošto Nadal brani više bodova na sezoni šljake. Neće biti lako, ali verujem da Novak već krajem godine obara i taj rekord od 310 nedelja.
    (srle, 14. februar 2020 14:04)

    # Link komentara

  14. nadam se da ce ove godine napokon da pogleda "sreca" Djokovica sa zrebom..da u polufinalu ide na dzemperka..a ne na Tima..zadnje 4 godina su on i Tim u istom kosturu..nek se on roka sa Nadalom za finale..
    (SouL, 14. februar 2020 13:08)

    Pitanje je da li ce Dzempirko ostaci medju 4. Izgubice taj mali broj poena na sljaci, a na betonu brani 2100 od maksimalnih 2500 poena na sledeca 3 turnira, tako da se moze desiti da sklizne ispod 4 mesta. Ako ipak bude medju 4 na RG, on ide u Nadalovu polovinu zreba, to je barem jasno kao dan. Oduvek je Djokovic na RG dobijao tezu varijantu u polufinalu!
    (antiDebil, 14. februar 2020 13:57)

    # Link komentara

  15. Sakupljam sve ove bisere i nipodaštavanja vezano za najvećeg ikada gospodina Federera, pa jednom kada Djoković dodje u te godine i po prirodi stvari pravi selekciju igranja turnira shvatićete Nolovci kakve ste besmislice pisali i shvatiti da ste ništa drugo do obične neznalice i budale!!
    (Labud, 14. februar 2020 13:52)

    # Link komentara

  16. Novak bi pre RG trebalo da igra samo Monte Karlo i Barselonu (500), Madrid i Rim ga uvek iscrpe za RG, ne vidim zasto to ne bi prepustio Rafi i Timu neka se oni tu mentalno i fizicki trose, njemu te titule i poeni ne trebaju pred RG!
    (123, 14. februar 2020 13:24)

    # Link komentara

  17. @NS A šta radi statista Novak na mastersima? Izbacuje ga ko god stigne, a niko to ne primećuje. Čovek u 2 godine osvojio 3 mastersa, a ima 33 godine i već se štedi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jovan, 14. februar 2020 12:51)

    Evo, i ti lupaš gluposti, pa ti niko ništa ne zamera.
    (Jok, šišarke, 14. februar 2020 13:20)

    # Link komentara

  18. Nece on igrati ni RG. Sve karte baca na Vimbldon, koji mu je poslednja sansa da osvoji jos jedan GS.
    (x, 14. februar 2020 10:44)

    Zar mu 15 : 40 nije bila POSLEDNJA šansa. I prokockao je, na žalost.

    Inače, njegovi rezultati tokom karijere su zaista grandiozni. Ali, što reče Don Fernando mladom Don Sančezu u Kornejevom Sidu:

    "I ma kakvo da je o tom čije mnjenje,
    Pokornost vladaru nije poniženje..."
    (Zoran, 14. februar 2020 13:18)

    # Link komentara

  19. Оматорио!
     (Пера, 14. februar 2020 13:15)

    # Link komentara

  20. Мздра одлука, долази на РГ и у великом стилу, супериорно као и увек, га осваја, победом 6;2 6:3 и 6:1 над краљем шљаке Р. Надалом. Јел тако Јумко?
    (mlekadzija, 14. februar 2020 13:10)

    # Link komentara

  21. Мздра одлука, долази на РГ и у великом стилу, супериорно као и увек, га осваја, победом 6;2 6:3 и 6:1 над краљем шљаке Р. Надалом. Јел тако Јумко?
    (mlekadzija, 14. februar 2020 13:10)

    # Link komentara

  22. nadam se da ce ove godine napokon da pogleda "sreca" Djokovica sa zrebom..da u polufinalu ide na dzemperka..a ne na Tima..zadnje 4 godina su on i Tim u istom kosturu..nek se on roka sa Nadalom za finale..
     (SouL, 14. februar 2020 13:08)

    # Link komentara

  23. Očekivana odluka Federera naravno. Štaviše, mislim da bi i Rolan Garos propustio da nije prošlogodišnjeg polufinala zbog čega brani poprilično velik broj bodova pa će pokušati da dogura što dalje u Parizu da ne bi drastišno pao na ATP Listi, a inače svestan je da su mu veoma male šanse da taj Slem opet osvoji, pored Rafe i Tima naravno, ali i Đokovića, Medvedeva, Cicipasa, i ostalih sjajnih igrača koji i na šljaci igraju veoma dobro. Dobro je što će Federer igrati Garos i ove godine, dobeo za sve nas iskrene ljubitelje tenisa naravno, jer radi se o velikom majstoru ove igre, radi se o jednom od najvećih šampiona sposobnih da eto i sa punih 38 godina beleže vrhunske rezultate. I u ovim godinama Federer je kao što vidimo sposoban da dogura do završnica Slemova i da pruža velike partije, prošle godine je igrao polufinale Garosa, finale Vimbija, ove sezone počeo sa polufinalom Melburna i nema nimalo razloga da ne igra, naprotiv, sposoban je i dalje da ide do završnica najvećih turnira. Ove sezone mu je prioritet pre svega Vimbi naravno, tamo će pokušati da se dočepa do još jednog Slema, zna da mu je tu najveća šansa za to, i potom će probati i na Olimpijadi naravno. Bude li tu opet zabeležio velike rezultate onda možemo sa sigurnošću reći da će veliki Federer biti na Turu i sledeće sezone. Neka je zdrav i neka igra što duže, potreban je tenisu.
    (Ivan, 14. februar 2020 13:05)

    # Link komentara

  24. Svaka mu cast na svemu. Ali ako zeli da igra mora biti svestan da ide u dubiozu sto se medjusobnog skora sa najboljima tice. On je Federer imao 25 ili 45 porazi se jednako broje. To samo ovi zaslepljeni srbomrsci nalaze opravdanje za poraze u godinama. Jel treba da ga pustaju kao dedicu na vratima u busu?
     (Star, 14. februar 2020 12:59)

    # Link komentara

  25. @NS A šta radi statista Novak na mastersima? Izbacuje ga ko god stigne, a niko to ne primećuje. Čovek u 2 godine osvojio 3 mastersa, a ima 33 godine i već se štedi.
     (jovan, 14. februar 2020 12:51)

    # Link komentara

  26. Sta ima da se priprema kada zna da ce ispasti najkasnije u 2. kolu. Dzemperosanac...
     (Ihtiostega, 14. februar 2020 12:39)

    # Link komentara

  27. A na RG mora zbog sponzora.
    (Analiticar, 14. februar 2020 12:37)

    # Link komentara

  28. Federer??? Ko je to?
     (mickey, 14. februar 2020 12:23)

    # Link komentara

  29. Kod njega je bitna jedino odluka o penziji.
     (Blokada, 14. februar 2020 12:17)

    # Link komentara

  30. @lovac na Federeromane
    Na RG Ima sansi za titulu koliko i Nolo
    (bs, 14. februar 2020 11:33)

    Well, how do you do?
    (lovac na Federeromane, 14. februar 2020 12:16)

    # Link komentara

  31. @Pitam se
    Taj isti Federer koji kazes da je sprdnja na sljaci ima Gren Slem na na sljaci i zaustavio 2011. pobedonosni niz Novaka upravo na sljaci.
    (Odgovaram vam, 14. februar 2020 12:16)

    # Link komentara

  32. И да одигра неће даље од трећег кола...
     (Bob Rock, 14. februar 2020 12:08)

    # Link komentara

  33. Pametno, potpuno podrzavam ovu odluku. A mogao bi da preskoci i RG, kao i Indian Vels, kao i Majami. Ma znate sta , mogao bi da preskoci i Vimbldon i Olimpijske igre i Montreal i Sinsinati i US open i sve do Bazela, i lepo da odigra oprostajni turnir u Bazelu i nakon toga penzija. Realno to bi bilo najapametnije za njega
    (Pirke, 14. februar 2020 12:07)

    # Link komentara

  34. @lovac na Federeromane
    Na RG Ima sansi za titulu koliko i Nolo
    (bs, 14. februar 2020 11:33)

    Gotcha...I mean...How do you do?
    (lovac na Federreomane, 14. februar 2020 12:00)

    # Link komentara

  35. 00
    Kada Federer igra samo GS onda je mukica, igra da ga ne bi prestigli Novak i Rafa, a ne uziva u tenisu. Sa druge strane, savetujes Novaku da se okrene samo GS jer je to najvaznije, da se mane manjih turnira. Ako ja tebe razumem, sta ti u stvari mislis, ubij me. Inace, ne razumem ljude koji imaju dvostruke arsine, a vecina Novakovih navijaca je takva.
    (Uf, 14. februar 2020 11:55)

    # Link komentara

  36. deda,dosadan si
     (nik, 14. februar 2020 11:42)

    # Link komentara

  37. Ако мисли да победи Новака не сме да има меч лопте.
    (Васа, 14. februar 2020 11:41)

    # Link komentara

  38. То онај што је три године прескакао РГ?
    (Мелбурншки краљ је Ђоковић!, 14. februar 2020 11:36)

    # Link komentara

  39. Kako Goat moze biti igrac koji je na sljaci obicna sprdnja?
     (Pitam se, 14. februar 2020 11:34)

    # Link komentara

  40. @lovac na Federeromane
    Na RG Ima sansi za titulu koliko i Nolo
     (bs, 14. februar 2020 11:33)

    # Link komentara

  41. Prošle godine sam imao sreću da ga gledam uživo na turniru u Madridu. Šteta što ove godine neće ponovo igrati, ali se nadam dobrim mečevima našeg šampiona i uživanju na terenima u Magičnoj kutiji!
    (Dule, 14. februar 2020 11:32)

    # Link komentara

  42. U tekstu pise da Federer ima 38 godina. Ispravite to. Lik ima 40 godina.
    (Vlado Banja Luka, 14. februar 2020 11:29)

    # Link komentara

  43. Na RG ispada u 3.kolu !
     (Boris Banović, 14. februar 2020 11:26)

    # Link komentara

  44. Ocemo jos jedared 40-15
     (Puki, 14. februar 2020 11:24)

    # Link komentara

  45. mukica,koliko pati.Voleo bi igra a da pobedi.Kakva je to muka,siromašak u duši,može imati para koliko god hoće,može imati titula i pobeda,ali dušu i ponos to nema.Sirotinja
    (Dragan Dimitrijevic, 14. februar 2020 11:15)

    # Link komentara

  46. Ne može više.
    Stisle ga godine...
     (Smuleco, 14. februar 2020 11:14)

    # Link komentara

  47. 'Ajde, Federeromani, napišite nam još hvalospeva o tome kako je King Rožije doneo ispravnu odluku i kako će imati prednost u odnosu na ostale rivale na Rolan Garosu.
    (lovac na Federeromane, 14. februar 2020 11:14)

    # Link komentara

  48. Ide na Wimbldon na sve ili ništa, poslednji pokušaj u prebogatoj karijeri da se dohvati 21 gs. Iskreno bih voleo da ga vidim u još jednom finalu wibldon-a kao i prošle godine. Naravno sa istim protivnikom i sa istim ishodom kao prošle godine. Srećno najvećoj trojci svetskog tenisa ikada, i da vas povrede zaobiđu.
     (Šonko Neri, 14. februar 2020 11:09)

    # Link komentara

  49. Mora da ispoštuje, ali ga realno zabolje za raspali Slem RG... Kali se za W i OI.
     (Ekspert, 14. februar 2020 11:08)

    # Link komentara

  50. Federer doneo odluku : "Novak Djokovic je najbolji svih vremena" !
    (Boban, 14. februar 2020 11:04)

    # Link komentara

  51. Неће да квари скор против Рафе и Нолета.
     (Лепи Цане, 14. februar 2020 11:04)

    # Link komentara

  52. Jos jedan dokaz da ne uziva u tenisu nego mu je bitno samo da ga samo ne prestignu Djokovic i Nadal u grend slemovima, razumem da pobedjujes i da osvajas nesto pa igraj, ali ovo brukanje mi nije jasno, pa i da osvoji Vimbldon opet ce ga ova dvojica prestici, sto mu lepo bez igranja ne daju taj jos jedan slem i da se ne muci vise
     (00, 14. februar 2020 11:02)

    # Link komentara

  53. Pa verovatno ce da propusti i Rolan Garos. Slicno poslednjih godina radi i Serena, zbog godina odigra jedan pripremni tunir i dodje na GS. Naravno da nece da ga osvoji, trebaju ti mecevi da udjes u formu.
    (NS, 14. februar 2020 11:00)

    # Link komentara

  54. znaci da ce i RG doci ceremonijalno
     (Znalac, 14. februar 2020 10:48)

    # Link komentara

  55. Nece on igrati ni RG. Sve karte baca na Vimbldon, koji mu je poslednja sansa da osvoji jos jedan GS.
    (x, 14. februar 2020 10:44)

    # Link komentara