1. (Djordje NS, 14. februar 2020 02:04)

    Pokazao je njemu Mesi ko je tata 9 godina gde su igrali u istoj ligi u istim uslovima protiv istih protivnika. Mesi je 7x proglasen za najboljeg igraca u sezoni, a Ronaldo samo 1.

    A svi klubovi u kojima je igrao Ronaldo su bili neverovatno jaki i bez njega tako da ti te price o Caviju, Iniesti, Nejmaru, Suarezu nemaju smisla.

    A kriza u Barsi je bila i pre povrede Suareza tako da ti ni to sto si napisao nema smisla.

    I za kraj, neka Ronaldo ode u Napoli i neka ih odvede do titule i neka sa njima bude najbolji i ja cu prvi priznati da je bolji od Mesija. Ali on nema hrabrosti da se oproba u nekom slabijem timu.
    (kkk, 14. februar 2020 19:20)

    # Link komentara

  2. Mesi je karijeru poceo u klubu koji 5 sezona pre njega nije imao nijedan zvanican trofej (Barselona 0 trofeja od sezone 1999/2000 do 2003/04)! Kada Ronaldo predje u klub koji nema osvojen zvanican trofej 5 sezona i osvoji bar 5 titula sa tim klubom onda se moze reci da je Ronaldo bolji igrac od Mesija.
    Mesijev ucinak u LS 2005/06: 1 gol i 1 asistencija za 322 minuta na 6 utakmica, 4 pobede, 2 remija i 0 poraza. Od tih 6 meceva, 4 puta je poceo mec, 2 puta je kompletirao ceo mec, 2 puta je zamenjen i 2 puta je usao sa klupe.
    (Da dodam, 14. februar 2020 15:44)

    # Link komentara

  3. "I isto toliko ima i barsa LS u mesijevoj eri"

    Mesijeva era od 2006? On je u toj tituli ucestvovao kao isto koliko Saciri u Liverpulovoj prosle sezone. To je Ronaldinjova era, tek njegovim odlaskom pocinje Mesijeva era.
     (stevan, 14. februar 2020 12:52)

    # Link komentara

  4. Kao prvo, ne slažem se ni sa jednom rečenicom koju si napisao. Dalje, niko od Messija ne traži da ode iz Barse u Malu Moštanicu ili neku treću ligu, Bayern, Mančester, Mančester City, PSG, Liverpool, Monaco, gde god...ali ne, taj film nećeš gledati. I to više nije ni važno šta ja kažem, o tome već ceo svet priča da ne sme nigde da se oproba jer bi tada pale maske da li je on stvarno toliko dobar ili je mnogo lakše biti dobar u jakoj i privilegovanoj Barsi.
    A ne slažem se ni sa tim da Barsa nikad više neće biti ovako "jaka" kao što je danas. Barsa je bila neverovatno jaka uz Ronaldinja, uz Ćavija i Iniestu, uz Neymara i Suareza, bilo je tu još jakih imena Anri i Ibrahimović. A sad kad nema nikog od njih (neki otišli, neki završili karijeru, a Suarez povređen) odmah kriza u Barsi i tema da li Messi odlazi. Ma kako da ne.
    Ronaldo mu je pokazao ko je tata u četiri različita kluba i različite lige i s kim god da je igrao bio je najbolji.
    (Djordje NS, 14. februar 2020 02:04)


    mislis da bi ronaldo napustao sporting da je tamo imao uslove za fudbalski razvoj i trofeje kao sto je mesi skoro od starta imao u barsi? mesi je od starta imao maksimalni fokus od kluba koji je bio igracki i finansijski dovoljno jak da ima najvece ambicije - da obezbedi najbolje saigrace.
    ronaldo je to dobio tek u unitedu, zato sto je poceo u nedovoljno jakom sportingu. on je iz uniteda presao u real kad su mu obecali bas to sto u unitedu nije mogao da dobije. mislis da nije pogodio sta ce da usledi posle odlaska fergusona i najavljene racionalizacije troskova, sto je iz uprave bilo najavljeno jos tada, dakle stagnaciju? to je skoro svako sa strane video osim vecine unitedovih navijaca.
    ronaldo vrlo pametno vodi karijeru sve vreme. on niposto nije sirovina, kako ga mesijevci gledaju. presao je u real, klub koji dominira po ulaganjima i ambicijama, i koji mu je obecao ono sto je united sve manje mogao da mu pruzi. to je i dobio.
    top igraci u top klubove ne dolaze kao transferi nego kao deo projekta. isto vazi i za njihovo zadrzavanje u klubu. kad vide da projekat vise nema iste prioritete, onda traze dalje kao ronaldo u juventus, ili ostaju i bore se za sebe, kao sto to radi mesi. juventus mu je obecao dominaciju, a on ih je uverio da moze da pomogne i to je to. top igraci su ambiciozni, naravno, i traze sistem podredjen sebi da bi davali maximum. ne vazi samo za fudbal vazi za sve.
    mesi to ima u barsi, sistem podredjen njemu, i zasto bi trazio leba preko pogace?
     (neutralni felsh, 14. februar 2020 12:46)

    # Link komentara

  5. Beograd

    Najbolji trio ikada?mozda u Barseloni,nisi ti izgleda gledao trio iz Mancestera,Runija,Teveza,Ronalda,e to je bio najbolji napadački trio koji sam ja gledao,sto se tice Nejmara,on je marketinski igrač,posto se danas sve svodi na marketing a ne na fudbalske kvalitete,a i fudbalskoj javnosti treba neka zvezda koja ce da odmeni Ronalda i Mesija kada se povuku.Posto na fudbalskoj mapi nema ni navidiku fudbalera za koje bih rekao da ce biti svetske zvezde,samo klinci nemojte mi spominjati ono dete Halanda,tek je odigrao jednu dobru sezonu,pre 10-15 godina je napadacima trebalo da odigraju par sezona na vrhunskom nivo da bi bili primeceni a ne danas,kada menadzeri i kriminalci vode glavnu rec,da bi oprali pare od poslova koji su sa one strane zakona.Onda igraci kao sto je Haland posle jedne dobre sezone predje za nekoliko miliona evra i to nikome nije sumnjivo?pa naravno kada su u ovome svi upleteni,od fife i uefe,pa do vlasnika klubova i menadzera.Nadam se da cete mi objaviti komentar.
    (Niko, 14. februar 2020 07:31)


    koliko samouverenih zabluda na jednom mestu...

    prvo: runi tevez ronaldo? to bese onaj unitedov trio koji je izgubio 2 finala lige sampiona od strane barsinog trija za koji kazes da nije bolji... zanimljivo. sta si to gledao, broj golova u ligi ili uticaj na igru, zasto je bolji kad ni po jednom uporednom parametru nije bolji? cak ni hronoloski. navijas za united, zato si ih spomenuo. hoces da ti nabrojim bar desetak drugih podjednako dobrih igrackih tzv. trija (to je novinarski izum, ekipa tako ne funkcionisa alu nema veze) ako ne i boljih... jedan imas bas u tvom unitedu. skols (onakvog majstora si izostavio?) gigs, runi. a imas i stariji iz devedesetih - guglaj :)

    drugo: nejmar jeste majstor. mozda ti smeta medijski hajp oko njega, ili stil igre, ali ne mozes da kazes da je marketinski igrac. on je svoj talent pokazao jos na pocetku, u brazilu, van glavne scene.

    trece: naravno da ce svaki relativno nepoznat igrac koji privuce paznju igrom ili golovima izazvati interesovanje drugih klubova i da ce samim tim da mu poraste cena na trzistu. toga je uvek bilo i bice. ko se seca endi kerola i koliko ga je platio liverpul posle samo jedne bum sezone u west hemu...

    nekad u zlatno doba kalca si imao brdo takvih transfera posle jedne dobre sezone. tada se 5-6 najjacih klubova otimalo za svakog igraca u nameri da drugima zaprzi corbu.

    nisu to mafijaske pare kao sto tvrdis... to su pare od sponzora. ekonomski bum je izazvao vece cene za igrace, jer su top klubovi poceli vise da zaradjuju. igraci i klubovi sad imaju vecu medijsku paznju nego ikada, ne samo igra, internet reklame mercendajzing... normalno je da su i cene vece kad je upliv kapitala drasticno veci, vise se obrce. menadzeri su samo posledica. na kraju krajeva, dobri ili losi, oni su se pojavili kao potreba igraca da se zastite od losih ugovora kakve su im uprave klubova cesto nudile pre 70-ih. po upravama ajkule iz pravne slube samo smisljaju sitna slova za ugovor a fudbaler ko fudbaler - potpise pa posle gleda sta je potpisao.
    nisu ni klubovi nevinasca. menadzeri su posledica a ne uzrok.
    jeste, kladionica i kafana mnogo vole pricu o mafiji. ali to je druga liga. ti pricas o prvoj.
     (neutralni felsh, 14. februar 2020 12:27)

    # Link komentara

  6. (Roni, 14. februar 2020 10:54)

    jeste Messi je zasluzan i za onu iz 2006 gde je odigrao pola sata , a ta generacija Spanaca je sve osvojila na reprezentativnom nivou tako da Messi nije bio ni potreban.
    (kiki boixos nois zvani hari, 14. februar 2020 11:31)

    # Link komentara

  7. (Roni, 14. februar 2020 10:54)

    jeste Messi je zasluzan i za onu iz 2006 gde je odigrao pola sata , a ta generacija Spanaca je sve osvojila na reprezentativnom nivou tako da Messi nije bio ni potreban.
    (kiki boixos nois zvani hari, 14. februar 2020 11:25)

    # Link komentara

  8. Mamac da Mesi pređe kod nas je smanjenje poreza na zaradu.

    FORZA INTER
    (Wes#10, 13. februar 2020 22:25)

    Da se Mesi boji poreza, otišao bi u MK :)
    (banjica, 13. februar 2020 23:06)

    Pa nije baš ni da se ne "boji", jer je i on odgovarao za utaju poreza kao i Ronaldo, pa čini mi se, čak i Modrić. Naravno tu se ne misli na zaraduu od kluba, jer se to u principu zna, nego se misli na raznorazne komercijalne poslove, gde oni lavovski deo zarađuju od reklama i sponzorisanja ranih proizvoda. Pa eto taj Mesi reklamira "naš" čips i to zato što je firma Marbo kupljena od strane Pepsi Kole a Mesi ima eksluzivni ugovor o reklamiranju svih proizvoda koji su pod korporacijom Pepsi Kole. E sad koliko dobija od Pepsi Kole i da li plaća na to porez, koliko plaća, šta čini da bi plaćanje tog poreza smanjio....itd to su ona bitna pitanja za svakog profesinalnog fudbalera i uopšte sportiste, a "ljubav" je negde na nekom drugom mestu
    (Coco Bill, 14. februar 2020 11:04)

    # Link komentara

  9. Optimus, 14. februar 2020 10:02

    I isto toliko ima i barsa LS u mesijevoj eri,dakle 4 ! Ali je upravo ogromna razlika u domacim takmicenjima i zato je barsa bez premca zadnjih 15 god hehe. Cak 10 titula u eri Mesija, real samo 4 u tom periodu, u ronaldovoj eri samo 2 ! 7-3 u nacionalnim kupovima, 2-0 u tripletama i ono mozda sto je najsladje, bezbrojna ponizavanja Reala od strane Mesijeve barse koji je najbolji strelac i asistent u istoriii derbija..onih 3-0 na nou campu, kad je Mesi provukao loptu kroz usi Casiljasu i zabio Canavara u stativu, neprocenjivo..pa 6-2 , 4-0, 4-1 na Bernabeu..:)) urnebesno! Pa 5-0 i 5-1 na nou campu, cudesno:)) . Pa vec spomenuti evropski klasiko..dakle razbijanje na proste faktore:)). Real je najstrofejniii klub ikad. Necemo sad ulaziti kako su osvajali mnoge titule kroz istoroju, znamo svi,al kako god, najtrofejniji su . To su cinjenice i ja nemam problem s tim. Ti ako si uzivao u majstorijama Di stefana i Puskasa mora da ti je srce puno, bilo je to dobro vreme za Real:)). Al je cinjejica isto tako da barsa na celu sa Mesijem zadnjih 10 i kusur godina razbija Real, mnogo uspesniji kad se racunaju svi trofeji i medjusobni sudari i to ostavlja traga na vas Realovce i kikijevce i moram priznat prelepo vas je slusati i citati koliko vam je muka i koliko je vam je kompleksa nabijeno:))). Najdominantnija generacija ikad, predvodjena najboljim igracem ikad. Mesijeva barsa ! Hvala vam neizmerno na bezbroj cudesnih fudbalskih trenutaka:)
    (Roni, 14. februar 2020 10:54)

    # Link komentara

  10. Време је да Терза регује. Отишао је Марин има простора.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Кутловић, 13. februar 2020 22:35)

    Ma reagovao bi Terza, nego ne može, pošto je sad u gužvi jer se sprema za Lids
    (ogledalo naroda, 14. februar 2020 10:38)

    # Link komentara

  11. Roni@ kako se zove igrac koji je najvise dao golova na gostovanjima na Nou Kampu? CR7 Legenda kluba Puyol je i sam izjavio da u Barseloni treba dobro da se zamisle,na vrhuncu najboljeg igraca u istoriji njihovog kluba, Real uzima 4 sklempa u 5 godina. Bas susan period.Razlika izmedju ova dva kluba je u svetlosnim godinama,sto je i brazilski Ronaldo izjavio. Iznad Reala nije niko pa ni CR7, dok Mesi odredjuje i smene cistacicama.
    (Optimus, 14. februar 2020 10:02)

    # Link komentara

  12. (Roni, 14. februar 2020 08:19)

    najsusniji period u istoriji a osvojeno 4 od 5 LS? ne drugar, to je ubedljivo najuspesniji period Reala u modernoj istoriji a od kako je taj svestraniji i talentovaniji igrac preuzeo glavnu rec Barselona stalno ispada na tragikomican nacin.
    (kiki boixos nois zvani hari, 14. februar 2020 09:40)

    # Link komentara

  13. Ja bih ga pustio da ide.
     (krvna zrnca, 14. februar 2020 09:26)

    # Link komentara

  14. DordjeNS

    MESI je njemu pokazao ko je tata u Spaniji. Najrevelantije poredjenje od koga vi kikijevci bezite kao djavoli od krsta :). 9 god , frajer doneo samo 2 titule Realu. Jedan od najsusnijih perioda u istoriji Reala.Mesi cak 6 titula barsi i cak 7 x bio proglasen igracem godine i ligi. Na sve to, neke od najtezih poraza u istoriji El klasika Real je doziveo zadnih 10 god na celu sa Ronaldom. 3, 4, 5, 6 komada im trpali kad su hteli na celu sa carobnjakom Mesijem. Za usporedbu npr,Ronaldo ima samo 1 asistenciju naspram cak 14 Mesija u el klasicima. Al kao da i to nije bilo dovoljno, u jedinom evropskom klasiku u polufinalu opet Mesi izdominiro s onim legendarnim slalomom na sred Bernabeu:). Brisao prasinu doslovmo sa Realom i Ronaldom. Dovoljno je samo reci da da je barsa uzela 8 od zadnjih 11 liga, a tu su i 3 LS , dve triplete, 6 kupova... i onda se postavlja pitanje ,kakav si ti to prvak Evrope a ni u svojoj drzavi nisi prvak,dominantan? Al odgovor svi znamo. Tako sto se ukine pravilo ofsajda i sviraju penali na svaki jaci udar vetra:).Najveca lakrdija u istoriji evropskog fudbala su one Realove LS. I svaka cast kikikju na dokazovanju u veoma prosecnim Unitedu, Realu i Juventusi.To je bas mnogo tesko:) .Citav svet zna da je Mesi bolji, svestraniji,talentovaniji igrac, i to vas bas boli:).Samo plitak covek ne vidi ociglednu razliku. Pa zato necu da vam pristajem na muku. Kiki najlepsi, najhumaniji , najbolji svih vremena. Mesi dkktaror, ucenjuje klub, ma strasno;)
    (Roni, 14. februar 2020 08:19)

    # Link komentara

  15. Znaci poenta svega je da zeli Nejmara ? Ako ce dovodjenje njega da resi sve...
    (Veza je cudo, 14. februar 2020 08:03)

    # Link komentara

  16. Rasturio je repku sada ce I klub u kojem igra!
    (miodrag, 14. februar 2020 07:38)

    # Link komentara

  17. Mesi nece napustiti Barcelonu.Godine su ga sustigle, sto ako mu nekrene pa MC stavi ga na klupi. Takav luksuz mu netreba.
     (Zoran, 14. februar 2020 07:32)

    # Link komentara

  18. Beograd

    Najbolji trio ikada?mozda u Barseloni,nisi ti izgleda gledao trio iz Mancestera,Runija,Teveza,Ronalda,e to je bio najbolji napadački trio koji sam ja gledao,sto se tice Nejmara,on je marketinski igrač,posto se danas sve svodi na marketing a ne na fudbalske kvalitete,a i fudbalskoj javnosti treba neka zvezda koja ce da odmeni Ronalda i Mesija kada se povuku.Posto na fudbalskoj mapi nema ni navidiku fudbalera za koje bih rekao da ce biti svetske zvezde,samo klinci nemojte mi spominjati ono dete Halanda,tek je odigrao jednu dobru sezonu,pre 10-15 godina je napadacima trebalo da odigraju par sezona na vrhunskom nivo da bi bili primeceni a ne danas,kada menadzeri i kriminalci vode glavnu rec,da bi oprali pare od poslova koji su sa one strane zakona.Onda igraci kao sto je Haland posle jedne dobre sezone predje za nekoliko miliona evra i to nikome nije sumnjivo?pa naravno kada su u ovome svi upleteni,od fife i uefe,pa do vlasnika klubova i menadzera.Nadam se da cete mi objaviti komentar.
    (Niko, 14. februar 2020 07:31)

    # Link komentara

  19. A da ode u Juventus i zaigra sa bata Kristijanom... bilo bi večeras Leo mesi!
     (bucko, 14. februar 2020 07:20)

    # Link komentara

  20. Messi = fudbal.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 14. februar 2020 07:15)

    # Link komentara

  21. @ Dj4pe - druže, kako si uspeo da ti "znači" bude uzrečica i u pisanju?
     (Joseph Picone, 14. februar 2020 06:54)

    # Link komentara

  22. Tако је. Нејмар у Барсу, ту му је и место, а Меси у Јуве код Роналда.
    (А. Петров, 14. februar 2020 06:47)

    # Link komentara

  23. I Maradona je otisao iz Barselona.. Bitni su trofeji i titule a, toga, sad nema u Barsi.. Zato nova imena.. Najeca greska ako ponovo dovedu onog klovna Neimara..
     (donatelo, 14. februar 2020 03:51)

    # Link komentara

  24. Pa potrošili su samo 570 miliona evra neto (naspram 290 reala ) u zadnjih 7-8 godina . Samo su Manchester Citi, United i PSG ispred njih. Red je da ih prestignu :)
    (tiberije, 14. februar 2020 03:49)

    # Link komentara

  25. Čuj, igrač ucjenjuje klub, ne poštuje trenera i upravu.., otjerati ga- uzeti pare i gotovo.., nije igrač veći od kluba..., nek ode u Englesku ili Italiju- lako je u Barseloni biti autoritet..
    (aa, 13. februar 2020 23:30)

    lako je u barseloni biti autoritet?
    prvo, nigde nije lako biti autoritet.
    drugo, seti se ko je sve igrao u barsi, to je top klub gde su igrali top igraci. ne samo ronaldinjo rivaldo ronaldo romario krojf maradona... teze je biti autoritet u barsi nego u nekom italijanskom klubu. u engleskoj pola klubova vise nema autoritete. trenerske da, igracke ne.

    npr. unitedov problem je sto nema igrace koji su autoritet saigracima, a to je nekad imao. celzi takodje. siti je mlada ekipa, nema prirodnog vodju. klop nesto pokusava na par adresa, ali slabo to ide, niko u ekipi nema jaci karakter. to je problem.

    znas kako u fudbalu igrac postaje autoritet? ne tako sto se pravi vazan nego tako sto ne slusa trenera nego igra svoju igru - i na taj nacin postigne gol ili vise, ili razbije kako odigra vezu. u pocetku se trener ljuti pa ga stavlja na klupu, ali onda izostanu rezultati. onda ga pusti u izmenu, on da gol ili resi utakmicu.

    pusti ga kao startera on opet igra svoju igru i razbije... tad ekipa gine za takvog igraca i dobije kompaktnost. tad se kolega ne ljuti kad mu upadnes u poziciju preuzmes posao.

    sve to godinama radi mesi, ko se seca njegovih pocetaka i rata i sa rajkardom, potom i sa gvardiolom i sa tvrdoglavim enrikeom, zna na sta mislim. isto kao i ronaldo. tvoja tvrdnja da je takvim igracima tesko da budu autoritet u slabijim ekipama nego u trenutnim, je vrlo naivno stanoviste.
     (neutralni felsh, 14. februar 2020 02:37)

    # Link komentara

  26. (Djordje NS, 13. februar 2020 23:11)

    Mene vise zanima da li ce Ronaldo ikada smeti otici u neki slabiji tim, a ne igrati samo po najjacima. Citav karijeru ide na sigurno i igra samo po najjacima klubovima.

    A sto se tice Mesija, svi znamo da Barselona vise nikad nece biti uspesna kao za njegovo vreme. On i Ronaldinjo su napravili od Barselone ovo sto su danas. Ali ja i dalje ne verujem u ovo sta se pise. Madridske novine su uvek bile poznate po tome sto svim silama zele da ocrne Barselonu.
    (ppp, 14. februar 2020 00:00)

    Kao prvo, ne slažem se ni sa jednom rečenicom koju si napisao. Dalje, niko od Messija ne traži da ode iz Barse u Malu Moštanicu ili neku treću ligu, Bayern, Mančester, Mančester City, PSG, Liverpool, Monaco, gde god...ali ne, taj film nećeš gledati. I to više nije ni važno šta ja kažem, o tome već ceo svet priča da ne sme nigde da se oproba jer bi tada pale maske da li je on stvarno toliko dobar ili je mnogo lakše biti dobar u jakoj i privilegovanoj Barsi.
    A ne slažem se ni sa tim da Barsa nikad više neće biti ovako "jaka" kao što je danas. Barsa je bila neverovatno jaka uz Ronaldinja, uz Ćavija i Iniestu, uz Neymara i Suareza, bilo je tu još jakih imena Anri i Ibrahimović. A sad kad nema nikog od njih (neki otišli, neki završili karijeru, a Suarez povređen) odmah kriza u Barsi i tema da li Messi odlazi. Ma kako da ne.
    Ronaldo mu je pokazao ko je tata u četiri različita kluba i različite lige i s kim god da je igrao bio je najbolji.
    (Djordje NS, 14. februar 2020 02:04)

    # Link komentara

  27. (Djordje NS, 13. februar 2020 23:11)


    Mene vise zanima da li ce Ronaldo ikada smeti otici u neki slabiji tim, a ne igrati samo po najjacima. Citav karijeru ide na sigurno i igra samo po najjacima klubovima.

    A sto se tice Mesija, svi znamo da Barselona vise nikad nece biti uspesna kao za njegovo vreme. On i Ronaldinjo su napravili od Barselone ovo sto su danas. Ali ja i dalje ne verujem u ovo sta se pise. Madridske novine su uvek bile poznate po tome sto svim silama zele da ocrne Barselonu.
    (ppp, 14. februar 2020 00:00)


    izvini, zasto bi ronaldo prelazio u slabije klubove? isto vazi i za mesija i za svakog igraca, pa neka je i opstinska liga. da bi se dokazali? kome, nama ili nekakvoj fudbalskoj boginji pravde? top igraci traze top klubove, i obratno.

    sto se tice mesija... barsa ce biti priblizno uspesna, jer su obezbedili finansije i uslove i top ime da nogu da dovedu koga hoce. da, ronaldinjo je dao krila u novoj eri, mesi je sve to nastavio i potvrdio izuzetnom igrackom dominacijom.
    ali i pre njih su bili rivaldo, ronaldo, romario, krojf, maradona... igrali su u barsi majstori i pre njih dvojice, bili su postovani.
    ali upravo zahvaljujuci prvoj dvojici, barsa je dosla u situaciju da moze i bez mesija. oni su im obezbedili trofeje, top popularnost i jake sponzore - bas u prelomno vreme kad su se delile karte za novo doba. medju globalizovane top klubove, medju 10 klubova koji dominiraju trzistem, ostali statiraju: seti se samo koji su otpali, ostali - 1 italijan 1 francuz 1nemac 2-3 spanca, 3-4 engleza i to je skoro sve, ostali ulaze i izlaze povremeno.

    barsa trenutno moze da se nosi sa svima. godinama dominiraju, a cak i danas su blagi favoriti protiv skoro svakog od ostalih iz top10. zbog faktora mesi... a trzisno su egal, a to ce verovatno i ostati u narednoj deceniji.
    zato i mesi trazi najbolje uslove, saigrace za trofeje. ova uprava je debelo podbacila i on ima pravo da se ljuti.

    prvo su nezahvalno iskulirali alvesa za ugovor (mesijev prvi asistent), od tada nikako da srede desnog beka, zatim trapavo prepustili vecito kolebljivog nejmara, doveli neozbiljnog dembelea, koji je ipak klasa ispod, kao salili se sa kutinjom, idi mi dodji mi, misteriozni grizman, nesto pokusavaju bez koncepcije i rezona.

    posle kazu mesi se mesa u sve. kamo srece, ali on cim im nesto kaze oni se naljute, nije abidal prvi nego je prvi to uradio javno. zato im mesi vraca na ovakav nacin, secka ugovor na po godinu. u pravu je, on voli barsu ali treba i uprava da je voli tako sto ispostuje pojacanja i obezbedi pouzdan kvalitet.
     (neutralni felsh, 14. februar 2020 02:01)

    # Link komentara

  28. @Mikii
    besmisleno je verovati u sve sto novine pisu, dok je imbecilno verovati u pisanje suprotnog tabora, toliko o tome..
    (deda, 14. februar 2020 01:54)

    # Link komentara

  29. Messi samo jednom odgovorio Abidalu da kaze imena ako vec iznosi to da ima igraca koji ne rade dovoljno, sve nakon toga je medijska prica, a vi pricate gde ce Messi da ide, kako niko nije veci od kluba, sram ga bilo bla bla, ucenjuje klub, drzi direktora za taoca, razmesta premesta baca bombe hahahah bravo intelektualci moji, mnogo znate o fudbalu.
    (Hiamt, 14. februar 2020 01:50)

    # Link komentara

  30. Djordje NS

    Ne razumem zasto bi isao u slabiji tim kad je sampion covek gladan trofeja i dokazovanja
    (Markoss, 14. februar 2020 01:10)

    # Link komentara

  31. Mene vise zanima da li ce Ronaldo ikada smeti otici u neki slabiji tim, a ne igrati samo po najjacima. Citav karijeru ide na sigurno i igra samo po najjacima klubovima.

    A sto se tice Mesija, svi znamo da Barselona vise nikad nece biti uspesna kao za njegovo vreme. On i Ronaldinjo su napravili od Barselone ovo sto su danas. Ali ja i dalje ne verujem u ovo sta se pise. Madridske novine su uvek bile poznate po tome sto svim silama zele da ocrne Barselonu.
    (ppp, 14. februar 2020 00:00)
    ---…--
    Jeste sigurno! Treniraš da budeš najbolji i onda tražiš neki slabiji klub koji ima slabije igrače i nema ambiciju da juri LŠ.
    Onda još kažeš da ti smanje platu!
    Oćeš ti sutra da tražiš da ti smanje platu da se dokažeš pred nama kako si čovek od reči?
     (KimiRaikonen, 14. februar 2020 00:11)

    # Link komentara

  32. (Djordje NS, 13. februar 2020 23:11)


    Mene vise zanima da li ce Ronaldo ikada smeti otici u neki slabiji tim, a ne igrati samo po najjacima. Citav karijeru ide na sigurno i igra samo po najjacima klubovima.

    A sto se tice Mesija, svi znamo da Barselona vise nikad nece biti uspesna kao za njegovo vreme. On i Ronaldinjo su napravili od Barselone ovo sto su danas. Ali ja i dalje ne verujem u ovo sta se pise. Madridske novine su uvek bile poznate po tome sto svim silama zele da ocrne Barselonu.
    (ppp, 14. februar 2020 00:00)

    # Link komentara

  33. Mesi je izjavio pred sezonu da se nikada nije mešao u dovođenje igrača!
    (Matrix, 13. februar 2020 23:59)

    # Link komentara

  34. Barsa bez Mesija bi danas bila na dnu tabele
     (Nocni covek, 13. februar 2020 23:57)

    # Link komentara

  35. Mesi je trebao da ode jos pre par sezona kada su ga trazili Siti i Inter, a ne da ostaje u Barseloni i da sam vuce tim godinama gde uprava nije bila u stanju ni Nejmara da zadrzi
     (hawk, 13. februar 2020 23:55)

    # Link komentara

  36. Raspustiti citavu upravu..doveli 500 miliona pojacanja a Mesi im i dalje postize dve trecine golova
     (Valter, 13. februar 2020 23:52)

    # Link komentara

  37. Čuj, igrač ucjenjuje klub, ne poštuje trenera i upravu.., otjerati ga- uzeti pare i gotovo.., nije igrač veći od kluba..., nek ode u Englesku ili Italiju- lako je u Barseloni biti autoritet..
     (aa, 13. februar 2020 23:30)

    # Link komentara

  38. Penaldo, pa penaldo... Ubiše djeca i hejteri sa komentarima.

    Nisam navijač niti jednog od ova 2 kluba.

    Milan bio bolji. Zar treba 100x ponoviti da bolji ne pobjeđuje uvijek.

    Crveni, odnosno 2x žuti opravdano.
    Penal! Šta reći. Udarac prema golu, odbrambeni igrač ima raširene ruke i lopta ga pogađa u lijevu ruku, što je svakom ko je gledao očigledno. I šta sad?!? Pa penal, brale!
    Navijačima Milana, kriv sudija, a ne dva tupava igrača Milana, koji prave bespotrebno duple žute kartone i tako glup penal.

    Ima revanš pa neka pobjede "jadni" Juventus.
    (Pero, 13. februar 2020 23:28)

    # Link komentara

  39. Čitam komentare i ne verujem kakvih stručnjaka ovde sve ima... Šta se lozite odmah čim pročitate neku vest kad ne znate ni da li je istina to što pišu mediji. Ako neko od igrača treba da se pita u vezi dovodjenja pojačanja u klub onda je sasvim logično da to bude Mesi. U Barsi je realno gledano uprava nula od kako je Bartomeu predsednik kluba. Samo pogledajte pojačanja od kako je on na toj funkciji.. Znači potpuno drugačija politika kluba.. Znači transferi za nerealne cene, Što pre nije bio slučaj u ovom klubu. Što se tiče Neimara.. Non stop ljudi ovde komentarisu kako je on nesto izdao klub i ne znam ni ja šta... Znači Barsa je odredila otkupnu klauzulu i ta klauzula je plaćena i igrač je napustio klub... Stvarno ih je izdao.. Toliko da su za tu izdaju uzeli 222 miliona... Jadni stvarno...
    (Dj4pe, 13. februar 2020 23:27)

    # Link komentara

  40. Mesi je obesmislio Barselonin slogan "vise od kluba". Okej, jedan je od najvecih igraca ikada, legenda, ali nije i ne sme da bude veci od kulture i tradicije. Kad bi mu pokazali zube, smirio bi se. Ako i ne, najvecu gresku u karijeri bi napravio ako bi otisao odatle, i on to vrlo dobro zna. Oni su svakako s njim ili bez njega u teskoj dubiozi i odavno zreli za kompletan remont. To je svima jasno. Dozvoljavati jednom igracu, koliko god da je dobar, da ucenjuje i da bude strah i trepet je u najmanju ruku sramotno za klub renomea Barselone.
     (Mikii, 13. februar 2020 23:27)

    # Link komentara

  41. "Mes que un club" - Leo Mesi, ocigledno..
    (ShoneNI, 13. februar 2020 23:27)

    # Link komentara

  42. @dario biti lider voditi bilo kakav tim do vrha i biti pekmez koji ucenjuje klub. Na to si mislio ili je to tebi isto
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sico, 13. februar 2020 23:04)

    Ma asolutno si u pravu. Niti on zna sta je voditi ekipu do vrha, niti je cvecka. Kmekavac pravi. Bas ti hvala sto nam prenosis info iz prve ruke posto je poznato da si dobar a njim i provodis svakodnevno vreme s mesijem. Mali napoleon, novi Peron. Cuo sam da cak i predsednika Argentine hoce smenit. Sram ga bilo. Hobit a ucenjuje i place stalno. Treba ga nekako zatvorit misa mu njegovog:)
    (Dario, 13. februar 2020 23:14)

    # Link komentara

  43. Ovo već postaje apsurdnije i od Kasandre i Ljovisne zajedno, hoće li princeza Messi smeti da napusti Barsu ili kao i svake godine tvrdi pazar?

    A koliko tek pojma nemaju o fudbalu svi ovi klinci koji ovde pišu kako je Messi veći od kluba... Toliko je veći da celu svoju karijeru provede u klubu manjim od sebe... Stručnjak do stručnjaka.
    (Djordje NS, 13. februar 2020 23:11)

    # Link komentara

  44. Razlika izmedju Mesija i Ronalda. Lepo je Bleacher Report prikazao, pogledajte
    [link]
    (Vase ime*, 13. februar 2020 23:11)

    # Link komentara

  45. @Jedini slucaj u kome se moze reci da je igrac veci od kluba, koliko god to bilo tesko za neke da prihvate...(Student, 13. februar 2020 21:51)Mozda na nekoj igrici, ali ti si student tako da ti ne treba uzeti za zlo, ali moras promeniti razmisljanje. Gde je bio i gde je sada , ko je za to zasluzan ?
    (Don Dzonson, 13. februar 2020 22:18)
    Slazem se, da nije Barselone ne bi bilo ni Mesija, ali on je prevazisao normalne granice igraca, postao je legenda cije ime je “teze” od same Barselone.
    (Student, 13. februar 2020 23:09)

    # Link komentara

  46. @Beograd
    I, sta ti jos kaze Nejmar? Je l’ pozdravio staru ekipu iz kraja?
    (Srdjan, 13. februar 2020 23:08)

    # Link komentara

  47. "Sazvati hitno savet bezbednosti UN-a i u skladu sa zenevskim konvenkcijama stati u odbranu demokratije kao vekovne tekovine i moralne spirale evropske civilazicije. Vazduse i kopnene snage NATO alijanse staviti u stanje pripravnosti a stanovnistvo sirom kontinenta staviti pod zastitu i van uticaja argentinslog diktatora Lionela Mesija. Nakon 15 god diktature, psihicke torture i ponizavanja koje su mnogi prozivljavali s njim , sto je ostavilo na zalost trajne posledice na mnostvo ljudi, pogotovo mladjih, doslo je vreme za promeme!" Stoji u saopstenju kancelarije generalnog sekretara NATO-a, Jensa Stoltenberga!
    (Q-pax, 13. februar 2020 23:07)

    # Link komentara

  48. Mamac da Mesi pređe kod nas je smanjenje poreza na zaradu.

    FORZA INTER
    (Wes#10, 13. februar 2020 22:25)

    Da se Mesi boji poreza, otišao bi u MK :)
    (banjica, 13. februar 2020 23:06)

    # Link komentara

  49. @dario biti lider voditi bilo kakav tim do vrha i biti pekmez koji ucenjuje klub. Na to si mislio ili je to tebi isto
     (sico, 13. februar 2020 23:04)

    # Link komentara

  50. To su izmisljotine.
    Na veceri kod Raketica za Sv.Nikolu se pricalo da je Neimar zavrsio svoje u Barci.
    Ima dosta igraca na trzistu koji se mogu uklopiti i dati ekipi ono sto je potrebno za jos koju titulu dok se Mesi ne vrati u Argentinu.
    (mali grga, 13. februar 2020 23:01)

    # Link komentara

  51. Mesi je jako loš čovek, to svi znaju. U pravu je Zlatan što ga ne voli.
    (Jabučilo, 13. februar 2020 23:00)

    # Link komentara

  52. све су ово лажне вести. Не одлучује Меси ништа, а вероватно ни не уцењује. Клоп и Гвардиола су свакоме са мало мозга опет показали да је фудбал тимска игра. ниједан играч није већи од тима, а камоли клуба. Барса би ладно била друга у лиги без Месија, не видим у чему је проблем када престане да игра.
     (мики, 13. februar 2020 22:56)

    # Link komentara

  53. @neki veliki dr

    Slažem se, samo naš ludi narod misli da su na najvišim sportskim nivoima prisutne emocije i brojanje krvnih zrnaca. E onda i imamo situaciju da pojedinci počnu verovati u nekakve teorije zavera. Najnoviji primer je Real Madrid, gde su pojedinci bili ubeđeni da je ceo Real Madrid skovao zaveru protiv Jovića samo zato što je Srbin. Takvo stanje u svesti naroda i medijima nije bilo pre 2012.
    (banjica, 13. februar 2020 22:52)

    # Link komentara

  54. U poslednjih 30 godina za Barsu su igrali Maradona, Ronaldinjo, Kuman, Stoickov, Ronaldo, Rivaldo, Zlatan, Eto, Cavi, Inijesta i jos mnogo odlicnih igraca. Zalosno je sta im Mesi radi. Em ih ukopao sa platom od 50 mil., em mu dovode skupa pojacanja i redom propadaju: Dembele, Kutinjo, Grizman...
     (Aca86, 13. februar 2020 22:45)

    # Link komentara

  55. Ovo je jedini slucaj da je klub ispod igraca, malac radi sta mu je volja
    (pazarac, 13. februar 2020 22:43)

    # Link komentara

  56. Koliko smaraju pro-Madridski mediji. Da bas dovode Nejmara zbog Mesija, ne zato sto je Nejmar marketinska masina i drugi najbolji igrac na svetu (kada nije povredjen sto je 10% vremena zadnjih godina). Dal se isplati platiti toliko za konstantno povredjenog igraca? Da verovatno, ljudi zaboravljaju da je Brazil jedna od najvecih drzava na svetu i Nejmar je tamo bozanstvo trenutno plus ostala instagram deca koja prate njega i zalizanog, to su tone i tone novca od marketinga. Pa ne dovode Prijovica kao da zadovolje Mesija pa da neko to iznosi kao nesto negativno. Sledece godine su u Barsi izbori i moraju da dovedu bombu sto bi rekao nas dragi Iliev, kod nas asfaltiraju seoske puteve, tamo dovode skupe igrace.
    (adfbsfsfgfs, 13. februar 2020 22:42)

    # Link komentara

  57. Nejmar pobegao od barse, vredjao klub, on i njegova familija, ako ga vrate nazad to znaci da je nejmar veci od barse.
     (salerno, 13. februar 2020 22:37)

    # Link komentara

  58. Време је да Терза регује. Отишао је Марин има простора.
     (Кутловић, 13. februar 2020 22:35)

    # Link komentara

  59. Angažovaće ga Juventus da igra zajedno sa Ronaldom. To bi bila marketingška atomska bomba.
     (xxyyzz, 13. februar 2020 22:34)

    # Link komentara

  60. Mesi je veći od Barcelone, a Federer je veći i od tenisa!
     (Uroš, 13. februar 2020 22:30)

    # Link komentara

  61. Mamac da Mesi pređe kod nas je smanjenje poreza na zaradu.

    FORZA INTER
    (Wes#10, 13. februar 2020 22:25)

    # Link komentara

  62. Jedini slucaj u kome se moze reci da je igrac veci od kluba, koliko god to bilo tesko za neke da prihvate...
    (Student, 13. februar 2020 21:51)


    Mozda na nekoj igrici, ali ti si student tako da ti ne treba uzeti za zlo, ali moras promeniti razmisljanje. Gde je bio i gde je sada , ko je za to zasluzan ?
     (Don Dzonson, 13. februar 2020 22:18)

    # Link komentara

  63. Mesi nije vise onaj stari Mesi.
     (Zeleni Zub, krajnje bistrog uma, 13. februar 2020 22:17)

    # Link komentara

  64. ne znam koliko ce im doneti u igrackom smislu, ali marketinski to ce biti pravo eksplozija, zamislite samo sta sve uraditi od tog povratka, pa njegovo iskupljenja, izvinjenja plus jos sponzori, top tri najisplatiljivih igraca za marketing..
    (n, 13. februar 2020 22:15)

    # Link komentara

  65. Kakvi luzeri, ako ce jadan igrac da bude veci od kluba i da moze da ih ucenjuje. Ugasite odmah klub, brukate istoriju tog kluba.Barselona je postojala mnogo pre Mesija, i postojace i posle Mesija. ali sramota je za klub da dozvoli da ih jedan igrac koji jeste zvezda, ucenjuje i govori sta trebaju da rade.
     (Mare, 13. februar 2020 22:11)

    # Link komentara

  66. Jedini slucaj u kome se moze reci da je igrac veci od kluba, koliko god to bilo tesko za neke da prihvate...
    (Student, 13. februar 2020 21:51

    Cak i da jeste tako, s obzirom sta i kolilo im je doneo sve u karijeri i ne cudi ako vedri i oblaci mada ja cisto sumnjam u to. Ne postoji igrac mozda od vremena Pelea i Di stefana koji je jednom klubu doneo toliko toga kolkoo Mesi barsi.. pa mozda mu ni oni nisu ravni. Covek se zamrzne kad vidi sve te silne golove i trofeje. Ogroman respekt od starog topnika.
    (Holl, 13. februar 2020 22:11)

    # Link komentara

  67. Naymar je tip igraca, koji mora i moze da bude glavni u bilo kom timu. Cak i u Barseloni samo da nije Messi tamo. Ne sto je Mesi bolji, nego jednostavno on je Barselona. On je jedan od 2 najbolja igraca i nece on da bude u senci Messia. Tip igraca koji je najbolji u svom timu/klubu i reprenzetaciji. Tako da Nayimar Je Bog i batina u svetu fudbala. Ja znam da ga ljudi mrze. Pa on ni ne ocekuje da ga neki ljudi od 40+ godina vole. Jednostavmo doktor fudbala. Pravi Brazilac.
     (Tequila, 13. februar 2020 22:11)

    # Link komentara

  68. Idi i srećno negde daleko. Zamrzeo sam Barsu zbog Mesija. Voleo sam je u eri Rivalda, Klajverta... Pa u eri Ronaldinja, Deka itd... Barsa nije Mesi i ne može on da bude ispred kluba. Barsa je postojala pre njega, postojaće i posle. Već je i u godinama, doviđenja i hvala lepo za sve!!!
     (Žile, 13. februar 2020 22:10)

    # Link komentara

  69. Al je izabrao pojacanje, neverovatno. 10 boljih igraca ima u Evropi u napadu od njega trenutno, ako ne i vise! Mesija ocigledno volim zato sto uglavnom cuti...
    (Lemi, 13. februar 2020 22:10)

    # Link komentara

  70. @Beograd
    Poslovni svet ne funkcioniše po toj patetici o kojoj pričaš. Ljudi praštaju, traže nove zajedničke interese i idu dalje. Stavljaju interes iznad svog ega zarad opšteg dobrog. Eto zašto hoće da ga dovedu. Samo savršeni srbi ne znaju da praštaju, jer eto ponosni smo jako. Zato nam kriminal cveta, dizu se kola u vazduh u 7 popodne, svaki drugi je "fudbalski menadžer" itd
     (neki veliki dr, 13. februar 2020 22:07)

    # Link komentara

  71. Cekajte malo , kad barsa ili Argentina izgube, tada je Mesi bez harizme, nije vodja, nema liderske sposobnosti itd its..a sad odjednom je diktator, veci od kluba, menja trenere, dovodi igrace, smenjuje predsednike, sportske direktore.. dakle, ajde odlucite se i skontajte sta je, pa da trolate sa stilom, da nam se ne blamirate misa mu njegovog:)
    (Dario, 13. februar 2020 22:07)

    # Link komentara

  72. Kad im ode Messi biće truba od kluba.Neće igrati ni ligu šampiona.
     (ivan delija, 13. februar 2020 22:05)

    # Link komentara

  73. Nek povede i veratia . sličan stil kao ćavi
     (neko iz mase, 13. februar 2020 22:03)

    # Link komentara

  74. Da nije bilo Barselone sad bi bio neki konobar u Argentini. I tako im vraća??? Mali smrad
    (krajisnik, 13. februar 2020 22:01)

    # Link komentara

  75. Izvor vam je vrhunski...
    (Bole, 13. februar 2020 21:59)

    # Link komentara

  76. Čekamo te, Leo...
    (Il Biscione ⚫🔵, 13. februar 2020 21:58)

    # Link komentara

  77. Zasto ocajnicki potez?
    Pa jedini pametan potez ako planiraju da vladaju jos nekoliko godina
    Nisu oni Psz da mu dopuste takvo ponasanje u klubu.
    Prvi bi ga Mesi licno vaspitao a i igrao bi ozbiljniju ligu.
     (hm, 13. februar 2020 21:57)

    # Link komentara

  78. Ceo klub taoc jednog igraca hehe
    (Darki001, 13. februar 2020 21:56)

    # Link komentara

  79. On misli da će osvojiti LŠ ako dovedu Nejmara? hahahahaaaa

    Koliko je samo PSŽ odrešio kesu za Nejmara i Mbapea sa istim ciljem, pa prošle sezone nisu stigli ni do četrtfinala LŠ. Kupili njih dvojicu za 400+ miliona evra i ćorak!
    (banjica, 13. februar 2020 21:53)

    # Link komentara

  80. Ja da se pitam ne bih ga doveo za dzabe. Stoji da je odlican vrhunski fudbaler ali je pod pritiskom oca i megalomanske pohvale za parama napustio Barsu kad joj je bio najpotrebniji. Ej trio Mesi Suarez i Nejmar mozda i najbolji sto je ikad igrao iz one sezone 2015 kad su pokorili svet on napusta tim i prelazi da igra Francusku trecerazrednu ligu. Kao da je u Barsi igrao za kokice. Da je ostao verovatno bi osvojili najmanje jos koju LS. Ovako potrcao je za parama u Pariz misleci da ce tamo osvojiti zlatnu loptu ili podici usati trofej. Malo se prevario i duboko zali zbog toga. Nedostaje mu Barsa i drustvo iz tima jer on to u PSZ definitivno nema.
     (Beograd, 13. februar 2020 21:52)

    # Link komentara

  81. Barsi vise fale Ćavi i Iniesta nego sto će Mesi faliti, a ako hoce neka ide. Dovedu Ronalda u inat.
    (OPREM DOBRO, 13. februar 2020 21:52)

    # Link komentara

  82. Mislim da je Messi čovjek od riječi kada je rekao da jedini klub pored Barcelone u kojem bi igrao je njegov Newell's old boys! Realno Barcelona mu je omogućila ovo sto je danas da bude najbolji na svijetu već godinama!
     (kad porastem biću ništa, 13. februar 2020 21:52)

    # Link komentara

  83. Jedini slucaj u kome se moze reci da je igrac veci od kluba, koliko god to bilo tesko za neke da prihvate...
    (Student, 13. februar 2020 21:51)

    # Link komentara

  84. Idi Mesi u drugi klub, dosta si sam igrao i vukao klub, pravac u Inter
     (Adnan, 13. februar 2020 21:50)

    # Link komentara

  85. Nejmar dolazi 100% jer su Mbapeu mnogo povecali platu, bice opet MSN
     (Tod, 13. februar 2020 21:48)

    # Link komentara