Četvrtak, 13.02.2020.

15:01

Zvezda preko Radničkog sa +40 do polufinala Kupa Koraća

Košarkaši Crvene zvezde ubedjivo su pobedili beogradski Radnički 107:67 i plasirali se u polufinale Kupa Radivoja Koraća.

Izvor: MS

Zvezda preko Radnièkog sa +40 do polufinala Kupa Koraæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

147 Komentari

Sortiraj po:

lal

pre 4 godine

mozes svuda naci devijaciju, znaju neki i kada je slot masina napunjena... broje karte u black jacku i slicno...
kvote su promenljive upravo zato sto igraju zivi ljudi... na ruletu je uvek ista kvota da ce pasti neki broj...
poenta i jeste da zvezda dobije liverpul jednom u 15 puta ako je kvota 13, moraju i svi oni koji cekaju 1.07 na liverpul da izgube vise novca nego sto su zaradili u prethodnih 10 utakmica kladeci se protiv zvezde...
a ako pricamo o namestanju, tu su opet glavne kladionice koje su spremne da plate nekome ispadanje iz lige posto im je to isplativija varijanta nego da zavrsi X koji odgovara obema ekipama u poslednjem kolu (ima 0.1% slucajeva kada teniser namesti mec, zato sto sam moze to da odradi i javi trojici ljudi da zarade, ali to je kap u moru, posto ce milioni igrati na favorita i pasti tiket zbog te namestaljke)...
sistem je jaci i zna vise u 99.99% slucajeva (i ko ciju zenu i kome je baba na samrti i ko se skida sa dopinga i kome odgovara poraz i cije je dete bolesno i ko ne prica sa caletom)... koliko puta je blokiran neki mec... ili jos ludje, mozes da se kladis na pobedu nekog tima, ali ne i na njegov poraz...

da, da

pre 4 godine

(lal, 13. februar 2020 22:28)

Lepo si rekao da se ne kladis, tako da nisi bas u pravu. Kladionica jeste nauka ali nije samo to, u tome se razlikuje od ciste kocke i u tome je njena draz. Koliko oni god pazljvo predvidjali, sport igraju ljudi i lopta je okrugla i odstupanja se desavaju. Postoje stvari koje statistika ne moze uvek da vidi kao sto su umor igraca, motivisanost, biranje boljeg zreba porazom itd. Uostalom ako posmatramo i cistu statistiku postoje ljudi tipseri koji izucavaju statistiku kao i ljudi koji rade u kladionicama i koji ih u tome nekad i nadmase. Slazem se za to da je kvota koju si pogodio zapravo umanjena za 10-15%, to je zapravo i njihov cilj da daju potpuno objektivne kvote, i da od 100% uplata vrate igracima 85-90%, a tih 10ak% zadrze. I tu se sad ponovo vracamo na sustinu - kladionica nije cista kocka pa da je moguce dati potpuno objketivne kvote kao kad se izvlace brojevi, i cilj svakog igraca je naci kvotu koja mu daje vece izglede od brojke kojom je predstavljena.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Видим доста причате о кладионици... Па паре се ту губе, добијају и све тако у круг. Ево из мог угла, треба играти кладионицу ко прати и воли спорт. Улагати онако свако према својим могућностима кад се има неког "вишка" пара ал не треба претјеривати са величином улога јер и живот свакао пролази и какав би то живот био кад се не би пробало и оно нешто што је помало и забрањено, осуђивано ал што је и страст и што ми који волимо спорт то и волимо онако? Опет кажем, не треба претјеривати и угрожавати своју егзистенцију и породице... А фаворити к'о фаворити углавном дођу(побиједе) ал ми углавном одиграмо и онога понеког што не дође(не побиједи). "ТУЦИТЕ" НА ФАВОРИТЕ ПА НЕКА ИДЕ ЖИВОТ!

lal

pre 4 godine

@da,da: tako mali perica zamislja kockanje... kladionice zaradjuju iskljucivo na nauci, ne dozvoljavaju igracima postene uslove u 99.99% slucajeva, ostalo je greska... ako imas kvote 1.9 i 1.9 na 50%-50% jasno je da si hendikepiran za 10% svog uloga i da ces na beskonacno velikom uzorku biti u minusu 10%... isto vazi za sve "discipline" u kojima se kladis protiv kuce (black jack, rulet, slot masine)... kada igras protiv drugih igraca, onda se zivi od piksle...
inace ozbiljne kladionice menjaju kvote u odnosu na uplate, tako da su i sa te strane pokrivene i moze se reci da se igraci klade jedni protiv drugih, dok kuca ima zagarantovan procenat zarade...

jelena

pre 4 godine

Pa jesu veliki strucnjaci. Da maše sve kladionice bi bile zatvorene.
(jelena, 13. februar 2020 19:39)

Baš naprotiv. Da sve pogadjaju onda bi svi favoriti dolazili i tek tad ne bi imali nikakvu zaradu jer vecina igraca tipuje na favorite. Upravo ona kvota koju "omaše" im donosi zaradu.
Zapravo pravi osnov njihove zarade i nije u tim kvotama, već u kockarskoj strasti, činjenici da će sve što dobije igrač pre ili kasnije da vrati i to uvećano.
(da,da, 13. februar 2020 20:11)

Druže ko priča o favoritima, ovde je reč o hendikepu koji ti ljudi određuju u kosarci konkretno. Ne moras da budes strucnjak da pogodis da ce zvezda da dobije radnički. Hendikeperi odredjuju za koliko je jedna ekipa bolja od druge. Za ovu utakmicu je hendikep bio +40.5 za radnički sto znači sa su odredili da je zvezda bolja za 40 razlike i pazi kad su pogodili u poen. Ali dzabe tebi objasnjavam ocigledno ne razumeš...

cocoloco

pre 4 godine

@cocolocoKažeš 2 ekipe sličnog kvaliteta? Šta bi bilo da je Zvezda jača? Možda 100 razlike na kraju? Možda bi trebalo uvesti neki IQ test koji ako rešiš možeš poslati komentat. Ovako uglavnom samo čitaš komentare koji mogu da te zaglupe.
(Smeh, 13. februar 2020 19:30)
Lako je da nabijes debeljuskaste amatere kad padnu sa snagom, videli smo u prvoj cetvrtini citavu filozofiju naseg trenera i generalno nase igre u napadu i odbrani... ali sta ja tebi objasnjavam, bitno je da smo dbili 40 razlike...

da,da

pre 4 godine

(jelena, 13. februar 2020 21:08)

Da ti malo pratiš znala bi koliko često da granica ne bude ni priblizna rezultatu, bude ponekad kao sad, ali kao sto sam rekao suština njihove zarade nije u tome.

lal

pre 4 godine

@da,da: kvota odredjuje favorita... i to ti kaze covek koji se kladi jednom u 4 godine (za sp popunjavam neke porodicne tikete sa brojem bodova, najboljim strelcima i te gluposti, cisto da mi sve utakmice budu zanimljivije)...
ako je kvota na zvezdu protiv reala u fudbalu 2 onda ona nije favorit, ali ako je kvota 100 odjednom postaje... (favorit u smislu tima na koji je potrebno staviti pare da bi zaradio, posto ce zvezda od 100 puta dobiti real makar 5 puta) bas iz tog razloga izuzetni statisticari rade u kladionicama i odredjuju kvote...
zamisli da su stavili na ovu utakmicu hendikep 100 i kvotu 1.9... pa ugasili bi kladionice posle toga, kladili bi se i gladni penzioneri na radnicki...
odnos snaga nije presudan, presudni su parametri koje odredjuju kladionice... greske se desavaju, ali su veoma retke... danasnji hendikep od 40.5 je klasicna dominacija nauke....

veverac

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

Tačno, za razliku od tebe koji... oh, wait

da,da

pre 4 godine

Pa jesu veliki strucnjaci. Da maše sve kladionice bi bile zatvorene.
(jelena, 13. februar 2020 19:39)

Baš naprotiv. Da sve pogadjaju onda bi svi favoriti dolazili i tek tad ne bi imali nikakvu zaradu jer vecina igraca tipuje na favorite. Upravo ona kvota koju "omaše" im donosi zaradu.
Zapravo pravi osnov njihove zarade i nije u tim kvotama, već u kockarskoj strasti, činjenici da će sve što dobije igrač pre ili kasnije da vrati i to uvećano.

Miskec

pre 4 godine

"Kad budete napustili ABA, sve utakmice ce biti ovako zalosne. Bar necete morati da pisete saopstenja.
(Begi"
Ili da cepamo srpski pasos!

Chox

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

A sta ti onda radis ovde ?

jako i do samog kraja

pre 4 godine

@Džoni

Kratko jasno, trener. Od odlaska Radonjića, nemamo trenera sa čvrstom rukom i gvozdenim postulatima igre.

Alimpije, Tomić, naročito Šakota svi su vodili timove na mahove, individualni kvalitet i inspiraciju pojedinaca. Mečevi protiv Panate i Olija su očiti primer. Gledaš čoveka koji bukvalno ne zna gde udara, izmeša 12 igrača za 20 minuta, gubi 15-20 razlike, sve puca i na čistu volju 2 igrača u napadu i odbrani sa protivnikom koji i sam luduje, okreće meč kao nemi posmatrač, luk jeo luk mirisao.

Šta god uradili do kraja sezone, mora se seći iznova. Osnova Davidovac, Dobrić, Radanov, Ristić, Kuridža, Đorđević sa par dobrih a ne olinjalih matorih stranaca i perpektivnim trenerom, zašto ne i Vlada Jovanović, bi doneli duže i toplije vetrove našem klubu.

da,da

pre 4 godine

Sad kao kladionice pogodile hendikep na ovoj utakmici i oni kao veliki strucnjaci. Maše i oni u procenama i to debelo, nego su u plusu jer uvek ima onih koji maše još više.

cocoloco

pre 4 godine

cocoloco: važno je da se ti razumeš u košarku!
(SAŠA FRANKFURT, 13. februar 2020 19:11)
Ako se tebi ova igra dopala, bolje od tebe sigurno!

jelena

pre 4 godine

Sad kao kladionice pogodile hendikep na ovoj utakmici i oni kao veliki strucnjaci. Maše i oni u procenama i to debelo, nego su u plusu jer uvek ima onih koji maše još više.
(da,da, 13. februar 2020 19:18)

Pa jesu veliki strucnjaci. Da maše sve kladionice bi bile zatvorene.

Džoni

pre 4 godine

Nama je svejedno da li igramo protiv Barse ili protiv Radničkog mi moramo da krenemo iz debelog minusa. E sad, Radnički stignemo i prestignemo a ove ozbiljnije protivnike neke stignemo a neke ne uspemo. Nije mi jasno zašto nam je svaki ulazak u meč ovako loš? Da li oni misle da mogu i decu ispred zgrade da pobede bez da se malo angažuju? To ozbiljne EL ekipe ne praštaju. Daš fore protivniku svaku utakmicu 10, 15 poena???? Meni neshvatljivo.

Pivot

pre 4 godine

Pravi šuterski trening za Zvezdu i odlično iskustvo za košarkaše Radnickog koji su imali priliku da odigraju utakmicu protiv evroligasa.

Smeh

pre 4 godine

@cocoloco

Kažeš 2 ekipe sličnog kvaliteta? Šta bi bilo da je Zvezda jača? Možda 100 razlike na kraju? Možda bi trebalo uvesti neki IQ test koji ako rešiš možeš poslati komentat. Ovako uglavnom samo čitaš komentare koji mogu da te zaglupe.

cocoloco

pre 4 godine

Evo još jednog koji tera trenera. Koji je u početku terao Radonju, pa Alimpija, pa Tomića, pa Andriju i evo sada i Šakotu. A koga bi ti momak za trenera. Osim samog sebe pošto si "stručnjak" koga bi ti. Terao bi ti i Pat Rajlija i Fil Džeksona i Greg Popoviča
(znalac, 13. februar 2020 18:53)
Nemoj Radonju u isti kos, eto mozda bas njega... Topica, Kokoskova, Sasu Obradovica, Luku Pavicevica, Gurovica, Milojevica... Zar je bitno? Sve je bolje od ovoga...

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@srb

Hendikepe, poene kao i sve silne kvote generalno rade preozbiljne glave, statističari koji su masno plaćeni za taj posao.

Nema slučajnosti u kladioničarskom svetu.

Yoghi

pre 4 godine

Panter opet najvise minuta?Protiv Radnickog? Ima li drugih igraca? Ume li ovaj covek da odmori igraca? Kuka da je odigrano 767 utakmica za 3 dana i opet mu igraju udarne minute svi oni igraci koji su odigrali te 767 utakmice.

KKP

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...
(Objektivno, 13. februar 2020 17:56)
Jel se smuvaste vas dva crvendaca?

Soko73

pre 4 godine

Dobro, mislili su samo da izađu na teren i da će Radnički davati autokoševe. Moraju malo i da se oznoje. Ovaj Duđerski likom i igrom liči na Teodosića, ali samo liči:). Ovom Šakoti sa centrom izgleda da mu je neka fora da ga ne ureknu. Prvo Kuzmić započne utakmicu i više se ne vraća, a sad isto i Odžo

petarczv

pre 4 godine

A niko od vas da napise da Arena od ove godine ima NBA ligu, sto vredi vise od svih ostalih zajedno...
(Student, 13. februar 2020 17:59)

U nba se nedeljno odigra 40 meceva a arena prenosi jedan wow hahahhaaha

svako dobro

pre 4 godine

Sedam "jeftinih" stranaca protiv beogradske omladine...
(Zufer Avdija, 13. februar 2020 18:08)


Dobar ti je komentar, samo sto sam siguran da ti nisi bas toliko zadovoljan. Ipak bolje zvuci “beogradski klinci”, a jos bolje “partizanovi klinci”, ili najbolje “partizanova deca”. Znamo da su vam u dnk takve konstrukcije, fazon familija ovo ono, mi smo porodica i taj rad...
Nemoj da si tuzan. Bice prilike, a i ovo je bilo blizu.

jelena

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...
(Objektivno, 13. februar 2020 17:56)

Igraju Radnički Zvezda, vama Dule i Partizan u glavi. Vidiš ti šta ti je kompleks...
Inače, ti drugi, da si i malo objektivan kao što naravno nisi, priznao bi da Duleta nije oterao Radonjić, već Peković zarad svojih interesa, koji nemaju ama baš nikakve veze sa sportskim okvirima. Mada verujem da znaš to, nego eto voliš da lupaš gluposti koje nemaju veze sa vezom.

(panter pudlica, 13. februar 2020 18:33)

Ne znam ko ima komplexe nadimak sve govori o tebi

pARTizan

pre 4 godine

Дечко, имаш интернет па се информиши, ако ниси довољно интелигентан нека ти покаже неко.
(Гробарска интелигенција, 13. februar 2020 17:50)

Decko, to je ironija, jer su nizeligasi i u ovoj nasoj osakacenoj ligi bez 4 najjaca kluba....i bas kao takvi, gle cuda, nalete na zvezdu...ja sam sad pokusao da ti objasnim, ali ako nisi dovoljno inteligentan da i sad skapiras, proguglaj malo po tom internetu, za to i nije potrebna neka inteligencija.
Srdacan pozdrav za predgradje

cocoloco

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni. (Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14)Nadam se majstore da si stavio dvojku u hedikepu hahahah dokle ces vise da se blamiras?
(jelena, 13. februar 2020 18:35)
Pa dvojka je i dosla na kraju... ovo je smesno bilo, kao da gledamo dve ekipe slicnog kvaliteta... samo jedna bolje fizicki pripremljena.

Stark

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14) # Link komentara
Preporučujem (+30)Ne preporučujem (-5)
Au pa i protiv ovih se mucite!!Hahahahaha!!!
(Grobar, 13. februar 2020 17:14)

Toliko se mucimo da vodimo 20 razlike.

jelena

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni.
(Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14)

Nadam se majstore da si stavio dvojku u hedikepu hahahah dokle ces vise da se blamiras?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Grobari se ponadali!
(Mihajlo, 13. februar 2020 18:36)
Ko je očekivao išta osim čiste pobede CZ?!Pa CZ dnevno daje na plate koliko ovaj Radnički godišnje hahahahahh

SrbEUin

pre 4 godine

SK prenosi
Premijer ligu
Primeru
Teniske GS i masters turnire
Evroligu
Evrokup
Kvalifikacije reprezntacija za fudbalska takmičenja
OI
Još su tu:
Auto-moto
Bundes liga
Turska košarkaška liga
Američki fudbal
Figh club
I na Eurosportu
Atletika
Ski takmičenja

Ukratko: koga sport zanima nema boljeg izora od SBB.
A Informativni kanali ni ne postoje na MTS-u...

Гробарска интелигенција

pre 4 godine

Ovi slepci izgubili prvu četvrtinu od pretposlednjeg tima srpske lige ahahaahahahaha
(ja, 13. februar 2020 17:54)

Како је гробару мало потребно да буде срећан. За боље и не зна.

Suncev zrak

pre 4 godine

@ student.. auu poznavaoce vrhunske kosarke nizam te prepozn'o.... nba liga je cirkus, gledati evroligu i evrokup, pa sve da tamo nema partizana i zvezde, a ima, je mnogo bolji sportski program od nba lige. Kad se sve sabere i oduzme, SK je ispred arene i to puno!

panter pudlica

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...
(Objektivno, 13. februar 2020 17:56)

Igraju Radnički Zvezda, vama Dule i Partizan u glavi. Vidiš ti šta ti je kompleks...
Inače, ti drugi, da si i malo objektivan kao što naravno nisi, priznao bi da Duleta nije oterao Radonjić, već Peković zarad svojih interesa, koji nemaju ama baš nikakve veze sa sportskim okvirima. Mada verujem da znaš to, nego eto voliš da lupaš gluposti koje nemaju veze sa vezom.

Buhahahahaha

pre 4 godine

Kad budete napustili ABA, sve utakmice ce biti ovako zalosne. Bar necete morati da pisete saopstenja.
(Begi

Ma vise volimo da vas urnisemo.

Markobg

pre 4 godine

za ove što upoređuju i spore se za i protiv arena-sk ja bi voleo kad bi se na trzistu pojavio jedan kablovski operater koji bi u ponudi imao sve kanale pa da se svako za svoje pare odluči šta će da gleda.To je jedino ispravno ali u srbiji očigledno nemoguće.

cocoloco

pre 4 godine

Lebranko ni protiv ovih ne moze da igra vise... Steta za Dobrica sto ne dobija vise prostora, ovaj deda ga uvek zaboravi na klupi...

znalac

pre 4 godine

Sreca pa ovi nemaju snage ni za poluvreme... Bice bolje kad promenimo trenera, gore od ovoga ne moze.
(cocoloco, 13. februar 2020 18:36)

Evo još jednog koji tera trenera. Koji je u početku terao Radonju, pa Alimpija, pa Tomića, pa Andriju i evo sada i Šakotu. A koga bi ti momak za trenera. Osim samog sebe pošto si "stručnjak" koga bi ti. Terao bi ti i Pat Rajlija i Fil Džeksona i Greg Popoviča

petarczv

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14) # Link komentara
Preporučujem (+30)Ne preporučujem (-5)
Au pa i protiv ovih se mucite!!Hahahahaha!!!
(Grobar, 13. februar 2020 17:14)

Jel vas blam?

Njaah

pre 4 godine

Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona,
Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,
(Pravda za 16.000.000 evra, 13. februar 2020 17:24)

Nisam bas shvatio da li je ovo kontra argument ili si samo dodao sjajne sportske dogadjaje?

Pravda za 16.000.000 evra

pre 4 godine

Hahah dobar vic.
Arena ima samo ligu šampiona i od ove godine NBA.
SK prenosi
Premijer ligu
Primeru
Teniske GS i masters turnire
Evroligu
Evrokup
Kvalifikacije za evropska infudbalska takmičenja
Ma sitnica...
(Njaah, 13. februar 2020 17:16). Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona,
Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,

eveready

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

sva sreca pa tebe zanimaju sve vesti, iz kulture, politike, sporta...

StefanBg

pre 4 godine

A kompleksasi navijaci komsije malog samo prate i prate Zvezdu. Samo Zvezda u glavi. Uskoro cete gledati i treninge Zvezde koliko smo vam u glavi.

Objektivno

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...

znalac

pre 4 godine

Zvezdo, puštaj ovo. Igrači malo da se relaksiraju, odmore. Dobiješ ovo a za dva dana nova utakmica i ne daj bože i finale. Što je mnogo mnogo je

Suicidal Tendencies

pre 4 godine

Mislim da i KKP treba da ispadne u prvom kolu i da odmaramo, spremamo se za ABA i EC, ipak je to bitnije u ovom trenutku. ?

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

@...Kup je ionako nevažno takmičenje. Partizanu se ove izborne godine mora dati neki trofej.

Ево ја ти тврдим да ће ове сезоне Партизан узети све трофеје, а не заборави, већ имамо један "небитан" АБА куп.

vrati dug

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Izbrisao je on i CZ, samo za njom niko ne tuguje.
(ej bre, 13. februar 2020 17:26)

izbrisao je i vas, eto kmecite sest godina.

Igor

pre 4 godine

@usput
Ako mislis da je Arena kvalitetnija od Sport Kluba onda imas ozbiljnih problema momak. Pa komentatori na SK su svetlosnim godinama daleko od neznalica sa Arene! A o kvalitetu programa ne bih trosio reci.

doktor

pre 4 godine

Sa ovakvim igračima , trener Zvezde ima jedino obavezu sa igrače motiviše za igru. Sakota to izgleda ne ume. Čovek nema energiju, a to se odražava na igrače. Dakle, osnovni problem je to.

veliki strumf

pre 4 godine

Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona, Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,
(Pravda za 16.000.000 evra, 13. februar 2020 17:24). Druže, engleska i španska liga su 3 puta vrednije od italijanske, francuske, škotske i belgijske lige zajedno! Ko uopšte gleda Belgijance i Skote - samo onaj ko bas nema šta drugo da radi. Liga kup i nemački kup pa tek - koga to zanima?? Jedino sto vredi na Areni je Liga šampiona i ABA liga. SK ima neuporedivo bolji izbor. Fudbal - bolje lige. Košarka - Evroliga i Evrokup. Tenis - Vimbldon i mastersi, plus ostali veliki turniri. Formula, moto sport i još mnogo toga.

kapri

pre 4 godine

Samo da kažem da mi je neizmerno drago što se SBB, nakon 15 godina, setio da ukine svoje kanale ostalim provajderima. Možda Arena ima monopol nad domaćim sportom, što se videlo pre par godina na primeru ABA lige, ali Sport Klub je i dalje svemirski brod za njih.
(011, 13. februar 2020 16:41)

Zavisi ko šta voli od sporta. Ja npr. gledam Abu, Primeru (sport klub), Calcio, Francusku ligu i tenis (koji je većinom na sk-u). Kad mi treba sport klub, imam EON tv aplikaciju za koju mi je ortak dao broj ugovora. Za ostale kanale ubedljivo je SBB najbolji.

Стара школа

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.

slobinator

pre 4 godine

Da li je moguće da je Šakota i Radničkom dao foru 21-9,pa su tek onda njegovi puleni nešto počeli da igraju? I šta je sa Lorencom? Čovek se vuče po terenu kao neki starac.Bože me sačuvaj šta se to dogodi sa Zvezdom za samo mesec dana i onih 6 pobeda u 8 kola evro-lige

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

Национални куп не може да се гледа ни на једној ТВ са националном фреквенцијом! Срамота!

slobinator

pre 4 godine

Moraju igraci Radbickog da markiraju Brauna i Pantera, da im ne daju da sutaju trojke.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)

Samo da Zvezdu Idea ne krenu trojke i Radnicki ce da pobedi sto i ocekujem.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)


Ako Radnicki bude igrao kao Mornar pobedice.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:08)

Bodibond lako si prepoznatljiv.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NikolaSrb, 13. februar 2020 17:18)

Sad je još gluplji nego što je bio

veliki strumf

pre 4 godine

Senilni stručnjak u 1/4 primio 28 poena od ekipe u kojoj najmanje 3 igrača imaju drugi posao od koga žive!!! Trener evroligaske ekipe!!!

Student

pre 4 godine

@Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona, Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,(Pravda za 16.000.000 evra, 13. februar 2020 17:24). Druže, engleska i španska liga su 3 puta vrednije od italijanske, francuske, škotske i belgijske lige zajedno! Ko uopšte gleda Belgijance i Skote - samo onaj ko bas nema šta drugo da radi. Liga kup i nemački kup pa tek - koga to zanima?? Jedino sto vredi na Areni je Liga šampiona i ABA liga. SK ima neuporedivo bolji izbor. Fudbal - bolje lige. Košarka - Evroliga i Evrokup. Tenis - Vimbldon i mastersi, plus ostali veliki turniri. Formula, moto sport i još mnogo toga.
(veliki strumf, 13. februar 2020 17:54)
A niko od vas da napise da Arena od ove godine ima NBA ligu, sto vredi vise od svih ostalih zajedno...

kosjann

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

Rece covek koji je non stop na zvezdinim vestima.

veliki strumf

pre 4 godine

Lazic odavno ne zaslužuje da igra ni sekund. Na svakoj utakmici njegov +/- je u debelom minusu! Trebalo je i on u paketu sa Covicem i Kuzmicem. Svaki sekund mu je čista šteta po Zvezdu.

Njaah

pre 4 godine

Imam i arene i sport klubove, slo, hr, bih, srb. Reci da je SK svemirski brod za arene je nebuloza univerzum razmera. SK palim samo kad je moto gp. Sta da gledam, kinesku kosarku, italijansku odbojku, 3. GER ligu,...?! Ma dajte vise.
(usput, 13. februar 2020 16:54)

Hahah dobar vic.
Arena ima samo ligu šampiona i od ove godine NBA.
SK prenosi
Premijer ligu
Primeru
Teniske GS i masters turnire
Evroligu
Evrokup
Kvalifikacije za evropska infudbalska takmičenja
Ma sitnica...

isprovociran

pre 4 godine

Jel Dundjerski kao igrac FMPa probao da isprovocira Lovernja pre par godina?
(matori 2, 13. februar 2020 17:33)

tvoj zivot je ispunjen vaznim dogadjajima, ako takve stvari pamtis. blago tebi.

Kninska kobra

pre 4 godine

Senilni stručnjak u 1/4 primio 28 poena od ekipe u kojoj najmanje 3 igrača imaju drugi posao od koga žive!!! Trener evroligaske ekipe!!!
(veliki strumf, 13. februar 2020 17:25)

Za 60 datih koševa na poluvremenu su zaslužni igrači a za primljene samo Šakota? Ajde gledajte utakmicu pa posle komentarišite, ispadate samo smešni.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Po meni je sramno kako god da se ova utakmica završi da gubiš 1/4 protiv srpskoligaša Radničkog i primiš 28 poena a nije ni završena 1/4.Da nema ovo Srbina Pantera veliki projekat države Srbije bi dao čitavih 9 poena za 1/4??!!??

Smogovci

pre 4 godine

Eto i sa Radničkim -10,12 početak...
Šakota i stručni štab spremaju utakmice po fazonu "ajde krenuće jednom", ljudi prestanite više ovog gubitnika da branite.

Gde su sad oni "odmara, rotira, nemate pojma, podržite klub..." GDE STE?
Javite se.

Čovek doneo dve akcije pre 3 meseca i šta još? Igramo kao najgora ekipa, energija nigde, hemija... ništa ne postoji.
Ostaće upamćen kao duduk u rangu Repeše, tim bez igre.

Гробарска интелигенција

pre 4 godine

U kojoj je ligi ovaj Radnicki?
(pARTizan, 13. februar 2020 17:36)

Дечко, имаш интернет па се информиши, ако ниси довољно интелигентан нека ти покаже неко.

cocoloco

pre 4 godine

Secam se svog prvog utiska kad sam cuo da je Sakota novi trener Zvezde! U fazonu zar ovaj nije odavno u penziji?!? Prvi utisak nikad ne vara!

У3

pre 4 godine

Deri mutante !!!!
(JPR24, 13. februar 2020 17:21)

Јесу одрани, али не знам што је Раднички мурант?

veliki strumf

pre 4 godine

Sakota patentirao start -10 posle 5 minuta, nebitno da li je protivnik Himki, Panatinaikos, Mornar ili ovi amateri... Koliko čovek blage veze nema. Ej, ali svaki meč isto. To je opasna dijagnoza. Nego, bolje da idmah ispadnemo, da se ekipa odmori. Kup je ionako nevažno takmičenje. Partizanu se ove izborne godine mora dati neki trofej.

Zapazanje

pre 4 godine

Zar je moguce Sakota,da i Radnickom moramo da damo fore od 10+ razlike i posle da jurimo? Alo bre,covece,nateraj ih da igraju ozbiljno od pocetka ili se skloni sa tog mesta,da dodje ko zna.

NikolaSrb

pre 4 godine

Moraju igraci Radbickog da markiraju Brauna i Pantera, da im ne daju da sutaju trojke.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)

Samo da Zvezdu Idea ne krenu trojke i Radnicki ce da pobedi sto i ocekujem.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)


Ako Radnicki bude igrao kao Mornar pobedice.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:08)

Bodibond lako si prepoznatljiv.

У3

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

А ти где си? Колико човек може да испадне глуп.

ej bre

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Izbrisao je on i CZ, samo za njom niko ne tuguje.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Dos’o Duda?
(Slobodan Zika Jalovina, 13. februar 2020 16:09)
Eh,dok je bio Duda dotle je i bilo našeg sporta...Nostalgija,bajo moj za tim vremenima....

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Samo da kažem da mi je neizmerno drago što se SBB, nakon 15 godina, setio da ukine svoje kanale ostalim provajderima. Možda Arena ima monopol nad domaćim sportom, što se videlo pre par godina na primeru ABA lige, ali Sport Klub je i dalje svemirski brod za njih.
(011, 13. februar 2020 16:41)
Oni su mene iznervirali kada su pre jedno 5-6 godina mene ostavili bez lige šampiona a imao sam total TV.Sad traže neku kosmičku pravdu.Ako da Bog da im nikada SBB ne da sport klubove.Bar 7 narednih godina!Da im vrate za sve.Najviše me pogodilo kada zovem operatera a on kaže meni nažalost ne možemo da imamo više Arene jer telekom je izbacio cifre na koje niko ne može da pristane...Karma je čudo!

011

pre 4 godine

Samo da kažem da mi je neizmerno drago što se SBB, nakon 15 godina, setio da ukine svoje kanale ostalim provajderima. Možda Arena ima monopol nad domaćim sportom, što se videlo pre par godina na primeru ABA lige, ali Sport Klub je i dalje svemirski brod za njih.

usput

pre 4 godine

011...
Imam i arene i sport klubove, slo, hr, bih, srb. Reci da je SK svemirski brod za arene je nebuloza univerzum razmera. SK palim samo kad je moto gp. Sta da gledam, kinesku kosarku, italijansku odbojku, 3. GER ligu,...?! Ma dajte vise.

Njaah

pre 4 godine

Imam i arene i sport klubove, slo, hr, bih, srb. Reci da je SK svemirski brod za arene je nebuloza univerzum razmera. SK palim samo kad je moto gp. Sta da gledam, kinesku kosarku, italijansku odbojku, 3. GER ligu,...?! Ma dajte vise.
(usput, 13. februar 2020 16:54)

Hahah dobar vic.
Arena ima samo ligu šampiona i od ove godine NBA.
SK prenosi
Premijer ligu
Primeru
Teniske GS i masters turnire
Evroligu
Evrokup
Kvalifikacije za evropska infudbalska takmičenja
Ma sitnica...

011

pre 4 godine

Samo da kažem da mi je neizmerno drago što se SBB, nakon 15 godina, setio da ukine svoje kanale ostalim provajderima. Možda Arena ima monopol nad domaćim sportom, što se videlo pre par godina na primeru ABA lige, ali Sport Klub je i dalje svemirski brod za njih.

Стара школа

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.

Objektivno

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...

slobinator

pre 4 godine

Da li je moguće da je Šakota i Radničkom dao foru 21-9,pa su tek onda njegovi puleni nešto počeli da igraju? I šta je sa Lorencom? Čovek se vuče po terenu kao neki starac.Bože me sačuvaj šta se to dogodi sa Zvezdom za samo mesec dana i onih 6 pobeda u 8 kola evro-lige

У3

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

А ти где си? Колико човек може да испадне глуп.

vrati dug

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Izbrisao je on i CZ, samo za njom niko ne tuguje.
(ej bre, 13. februar 2020 17:26)

izbrisao je i vas, eto kmecite sest godina.

Džoni

pre 4 godine

Nama je svejedno da li igramo protiv Barse ili protiv Radničkog mi moramo da krenemo iz debelog minusa. E sad, Radnički stignemo i prestignemo a ove ozbiljnije protivnike neke stignemo a neke ne uspemo. Nije mi jasno zašto nam je svaki ulazak u meč ovako loš? Da li oni misle da mogu i decu ispred zgrade da pobede bez da se malo angažuju? To ozbiljne EL ekipe ne praštaju. Daš fore protivniku svaku utakmicu 10, 15 poena???? Meni neshvatljivo.

Zapazanje

pre 4 godine

Zar je moguce Sakota,da i Radnickom moramo da damo fore od 10+ razlike i posle da jurimo? Alo bre,covece,nateraj ih da igraju ozbiljno od pocetka ili se skloni sa tog mesta,da dodje ko zna.

veliki strumf

pre 4 godine

Lazic odavno ne zaslužuje da igra ni sekund. Na svakoj utakmici njegov +/- je u debelom minusu! Trebalo je i on u paketu sa Covicem i Kuzmicem. Svaki sekund mu je čista šteta po Zvezdu.

Buhahahahaha

pre 4 godine

Kad budete napustili ABA, sve utakmice ce biti ovako zalosne. Bar necete morati da pisete saopstenja.
(Begi

Ma vise volimo da vas urnisemo.

jelena

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni.
(Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14)

Nadam se majstore da si stavio dvojku u hedikepu hahahah dokle ces vise da se blamiras?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Dos’o Duda?
(Slobodan Zika Jalovina, 13. februar 2020 16:09)
Eh,dok je bio Duda dotle je i bilo našeg sporta...Nostalgija,bajo moj za tim vremenima....

NikolaSrb

pre 4 godine

Moraju igraci Radbickog da markiraju Brauna i Pantera, da im ne daju da sutaju trojke.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)

Samo da Zvezdu Idea ne krenu trojke i Radnicki ce da pobedi sto i ocekujem.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)


Ako Radnicki bude igrao kao Mornar pobedice.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:08)

Bodibond lako si prepoznatljiv.

veliki strumf

pre 4 godine

Senilni stručnjak u 1/4 primio 28 poena od ekipe u kojoj najmanje 3 igrača imaju drugi posao od koga žive!!! Trener evroligaske ekipe!!!

Гробарска интелигенција

pre 4 godine

Ovi slepci izgubili prvu četvrtinu od pretposlednjeg tima srpske lige ahahaahahahaha
(ja, 13. februar 2020 17:54)

Како је гробару мало потребно да буде срећан. За боље и не зна.

Pivot

pre 4 godine

Pravi šuterski trening za Zvezdu i odlično iskustvo za košarkaše Radnickog koji su imali priliku da odigraju utakmicu protiv evroligasa.

Chox

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

A sta ti onda radis ovde ?

slobinator

pre 4 godine

Moraju igraci Radbickog da markiraju Brauna i Pantera, da im ne daju da sutaju trojke.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)

Samo da Zvezdu Idea ne krenu trojke i Radnicki ce da pobedi sto i ocekujem.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)


Ako Radnicki bude igrao kao Mornar pobedice.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:08)

Bodibond lako si prepoznatljiv.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NikolaSrb, 13. februar 2020 17:18)

Sad je još gluplji nego što je bio

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

Национални куп не може да се гледа ни на једној ТВ са националном фреквенцијом! Срамота!

isprovociran

pre 4 godine

Jel Dundjerski kao igrac FMPa probao da isprovocira Lovernja pre par godina?
(matori 2, 13. februar 2020 17:33)

tvoj zivot je ispunjen vaznim dogadjajima, ako takve stvari pamtis. blago tebi.

petarczv

pre 4 godine

A niko od vas da napise da Arena od ove godine ima NBA ligu, sto vredi vise od svih ostalih zajedno...
(Student, 13. februar 2020 17:59)

U nba se nedeljno odigra 40 meceva a arena prenosi jedan wow hahahhaaha

Гробарска интелигенција

pre 4 godine

U kojoj je ligi ovaj Radnicki?
(pARTizan, 13. februar 2020 17:36)

Дечко, имаш интернет па се информиши, ако ниси довољно интелигентан нека ти покаже неко.

kosjann

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

Rece covek koji je non stop na zvezdinim vestima.

doktor

pre 4 godine

Sa ovakvim igračima , trener Zvezde ima jedino obavezu sa igrače motiviše za igru. Sakota to izgleda ne ume. Čovek nema energiju, a to se odražava na igrače. Dakle, osnovni problem je to.

Markobg

pre 4 godine

za ove što upoređuju i spore se za i protiv arena-sk ja bi voleo kad bi se na trzistu pojavio jedan kablovski operater koji bi u ponudi imao sve kanale pa da se svako za svoje pare odluči šta će da gleda.To je jedino ispravno ali u srbiji očigledno nemoguće.

Stark

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14) # Link komentara
Preporučujem (+30)Ne preporučujem (-5)
Au pa i protiv ovih se mucite!!Hahahahaha!!!
(Grobar, 13. februar 2020 17:14)

Toliko se mucimo da vodimo 20 razlike.

jelena

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...
(Objektivno, 13. februar 2020 17:56)

Igraju Radnički Zvezda, vama Dule i Partizan u glavi. Vidiš ti šta ti je kompleks...
Inače, ti drugi, da si i malo objektivan kao što naravno nisi, priznao bi da Duleta nije oterao Radonjić, već Peković zarad svojih interesa, koji nemaju ama baš nikakve veze sa sportskim okvirima. Mada verujem da znaš to, nego eto voliš da lupaš gluposti koje nemaju veze sa vezom.

(panter pudlica, 13. februar 2020 18:33)

Ne znam ko ima komplexe nadimak sve govori o tebi

SrbEUin

pre 4 godine

SK prenosi
Premijer ligu
Primeru
Teniske GS i masters turnire
Evroligu
Evrokup
Kvalifikacije reprezntacija za fudbalska takmičenja
OI
Još su tu:
Auto-moto
Bundes liga
Turska košarkaška liga
Američki fudbal
Figh club
I na Eurosportu
Atletika
Ski takmičenja

Ukratko: koga sport zanima nema boljeg izora od SBB.
A Informativni kanali ni ne postoje na MTS-u...

znalac

pre 4 godine

Sreca pa ovi nemaju snage ni za poluvreme... Bice bolje kad promenimo trenera, gore od ovoga ne moze.
(cocoloco, 13. februar 2020 18:36)

Evo još jednog koji tera trenera. Koji je u početku terao Radonju, pa Alimpija, pa Tomića, pa Andriju i evo sada i Šakotu. A koga bi ti momak za trenera. Osim samog sebe pošto si "stručnjak" koga bi ti. Terao bi ti i Pat Rajlija i Fil Džeksona i Greg Popoviča

jako i do samog kraja

pre 4 godine

@Džoni

Kratko jasno, trener. Od odlaska Radonjića, nemamo trenera sa čvrstom rukom i gvozdenim postulatima igre.

Alimpije, Tomić, naročito Šakota svi su vodili timove na mahove, individualni kvalitet i inspiraciju pojedinaca. Mečevi protiv Panate i Olija su očiti primer. Gledaš čoveka koji bukvalno ne zna gde udara, izmeša 12 igrača za 20 minuta, gubi 15-20 razlike, sve puca i na čistu volju 2 igrača u napadu i odbrani sa protivnikom koji i sam luduje, okreće meč kao nemi posmatrač, luk jeo luk mirisao.

Šta god uradili do kraja sezone, mora se seći iznova. Osnova Davidovac, Dobrić, Radanov, Ristić, Kuridža, Đorđević sa par dobrih a ne olinjalih matorih stranaca i perpektivnim trenerom, zašto ne i Vlada Jovanović, bi doneli duže i toplije vetrove našem klubu.

У3

pre 4 godine

Deri mutante !!!!
(JPR24, 13. februar 2020 17:21)

Јесу одрани, али не знам што је Раднички мурант?

Kninska kobra

pre 4 godine

Senilni stručnjak u 1/4 primio 28 poena od ekipe u kojoj najmanje 3 igrača imaju drugi posao od koga žive!!! Trener evroligaske ekipe!!!
(veliki strumf, 13. februar 2020 17:25)

Za 60 datih koševa na poluvremenu su zaslužni igrači a za primljene samo Šakota? Ajde gledajte utakmicu pa posle komentarišite, ispadate samo smešni.

Smogovci

pre 4 godine

Eto i sa Radničkim -10,12 početak...
Šakota i stručni štab spremaju utakmice po fazonu "ajde krenuće jednom", ljudi prestanite više ovog gubitnika da branite.

Gde su sad oni "odmara, rotira, nemate pojma, podržite klub..." GDE STE?
Javite se.

Čovek doneo dve akcije pre 3 meseca i šta još? Igramo kao najgora ekipa, energija nigde, hemija... ništa ne postoji.
Ostaće upamćen kao duduk u rangu Repeše, tim bez igre.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Samo da kažem da mi je neizmerno drago što se SBB, nakon 15 godina, setio da ukine svoje kanale ostalim provajderima. Možda Arena ima monopol nad domaćim sportom, što se videlo pre par godina na primeru ABA lige, ali Sport Klub je i dalje svemirski brod za njih.
(011, 13. februar 2020 16:41)
Oni su mene iznervirali kada su pre jedno 5-6 godina mene ostavili bez lige šampiona a imao sam total TV.Sad traže neku kosmičku pravdu.Ako da Bog da im nikada SBB ne da sport klubove.Bar 7 narednih godina!Da im vrate za sve.Najviše me pogodilo kada zovem operatera a on kaže meni nažalost ne možemo da imamo više Arene jer telekom je izbacio cifre na koje niko ne može da pristane...Karma je čudo!

cocoloco

pre 4 godine

Lebranko ni protiv ovih ne moze da igra vise... Steta za Dobrica sto ne dobija vise prostora, ovaj deda ga uvek zaboravi na klupi...

Igor

pre 4 godine

@usput
Ako mislis da je Arena kvalitetnija od Sport Kluba onda imas ozbiljnih problema momak. Pa komentatori na SK su svetlosnim godinama daleko od neznalica sa Arene! A o kvalitetu programa ne bih trosio reci.

KKP

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...
(Objektivno, 13. februar 2020 17:56)
Jel se smuvaste vas dva crvendaca?

Student

pre 4 godine

@Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona, Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,(Pravda za 16.000.000 evra, 13. februar 2020 17:24). Druže, engleska i španska liga su 3 puta vrednije od italijanske, francuske, škotske i belgijske lige zajedno! Ko uopšte gleda Belgijance i Skote - samo onaj ko bas nema šta drugo da radi. Liga kup i nemački kup pa tek - koga to zanima?? Jedino sto vredi na Areni je Liga šampiona i ABA liga. SK ima neuporedivo bolji izbor. Fudbal - bolje lige. Košarka - Evroliga i Evrokup. Tenis - Vimbldon i mastersi, plus ostali veliki turniri. Formula, moto sport i još mnogo toga.
(veliki strumf, 13. februar 2020 17:54)
A niko od vas da napise da Arena od ove godine ima NBA ligu, sto vredi vise od svih ostalih zajedno...

StefanBg

pre 4 godine

A kompleksasi navijaci komsije malog samo prate i prate Zvezdu. Samo Zvezda u glavi. Uskoro cete gledati i treninge Zvezde koliko smo vam u glavi.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@srb

Hendikepe, poene kao i sve silne kvote generalno rade preozbiljne glave, statističari koji su masno plaćeni za taj posao.

Nema slučajnosti u kladioničarskom svetu.

jelena

pre 4 godine

Sad kao kladionice pogodile hendikep na ovoj utakmici i oni kao veliki strucnjaci. Maše i oni u procenama i to debelo, nego su u plusu jer uvek ima onih koji maše još više.
(da,da, 13. februar 2020 19:18)

Pa jesu veliki strucnjaci. Da maše sve kladionice bi bile zatvorene.

svako dobro

pre 4 godine

Sedam "jeftinih" stranaca protiv beogradske omladine...
(Zufer Avdija, 13. februar 2020 18:08)


Dobar ti je komentar, samo sto sam siguran da ti nisi bas toliko zadovoljan. Ipak bolje zvuci “beogradski klinci”, a jos bolje “partizanovi klinci”, ili najbolje “partizanova deca”. Znamo da su vam u dnk takve konstrukcije, fazon familija ovo ono, mi smo porodica i taj rad...
Nemoj da si tuzan. Bice prilike, a i ovo je bilo blizu.

petarczv

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14) # Link komentara
Preporučujem (+30)Ne preporučujem (-5)
Au pa i protiv ovih se mucite!!Hahahahaha!!!
(Grobar, 13. februar 2020 17:14)

Jel vas blam?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Grobari se ponadali!
(Mihajlo, 13. februar 2020 18:36)
Ko je očekivao išta osim čiste pobede CZ?!Pa CZ dnevno daje na plate koliko ovaj Radnički godišnje hahahahahh

Smeh

pre 4 godine

@cocoloco

Kažeš 2 ekipe sličnog kvaliteta? Šta bi bilo da je Zvezda jača? Možda 100 razlike na kraju? Možda bi trebalo uvesti neki IQ test koji ako rešiš možeš poslati komentat. Ovako uglavnom samo čitaš komentare koji mogu da te zaglupe.

panter pudlica

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...
(Objektivno, 13. februar 2020 17:56)

Igraju Radnički Zvezda, vama Dule i Partizan u glavi. Vidiš ti šta ti je kompleks...
Inače, ti drugi, da si i malo objektivan kao što naravno nisi, priznao bi da Duleta nije oterao Radonjić, već Peković zarad svojih interesa, koji nemaju ama baš nikakve veze sa sportskim okvirima. Mada verujem da znaš to, nego eto voliš da lupaš gluposti koje nemaju veze sa vezom.

Suncev zrak

pre 4 godine

@ student.. auu poznavaoce vrhunske kosarke nizam te prepozn'o.... nba liga je cirkus, gledati evroligu i evrokup, pa sve da tamo nema partizana i zvezde, a ima, je mnogo bolji sportski program od nba lige. Kad se sve sabere i oduzme, SK je ispred arene i to puno!

Yoghi

pre 4 godine

Panter opet najvise minuta?Protiv Radnickog? Ima li drugih igraca? Ume li ovaj covek da odmori igraca? Kuka da je odigrano 767 utakmica za 3 dana i opet mu igraju udarne minute svi oni igraci koji su odigrali te 767 utakmice.

cocoloco

pre 4 godine

Secam se svog prvog utiska kad sam cuo da je Sakota novi trener Zvezde! U fazonu zar ovaj nije odavno u penziji?!? Prvi utisak nikad ne vara!

veverac

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

Tačno, za razliku od tebe koji... oh, wait

veliki strumf

pre 4 godine

Sakota patentirao start -10 posle 5 minuta, nebitno da li je protivnik Himki, Panatinaikos, Mornar ili ovi amateri... Koliko čovek blage veze nema. Ej, ali svaki meč isto. To je opasna dijagnoza. Nego, bolje da idmah ispadnemo, da se ekipa odmori. Kup je ionako nevažno takmičenje. Partizanu se ove izborne godine mora dati neki trofej.

Miskec

pre 4 godine

"Kad budete napustili ABA, sve utakmice ce biti ovako zalosne. Bar necete morati da pisete saopstenja.
(Begi"
Ili da cepamo srpski pasos!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Po meni je sramno kako god da se ova utakmica završi da gubiš 1/4 protiv srpskoligaša Radničkog i primiš 28 poena a nije ni završena 1/4.Da nema ovo Srbina Pantera veliki projekat države Srbije bi dao čitavih 9 poena za 1/4??!!??

veliki strumf

pre 4 godine

Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona, Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,
(Pravda za 16.000.000 evra, 13. februar 2020 17:24). Druže, engleska i španska liga su 3 puta vrednije od italijanske, francuske, škotske i belgijske lige zajedno! Ko uopšte gleda Belgijance i Skote - samo onaj ko bas nema šta drugo da radi. Liga kup i nemački kup pa tek - koga to zanima?? Jedino sto vredi na Areni je Liga šampiona i ABA liga. SK ima neuporedivo bolji izbor. Fudbal - bolje lige. Košarka - Evroliga i Evrokup. Tenis - Vimbldon i mastersi, plus ostali veliki turniri. Formula, moto sport i još mnogo toga.

eveready

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

sva sreca pa tebe zanimaju sve vesti, iz kulture, politike, sporta...

jelena

pre 4 godine

Pa jesu veliki strucnjaci. Da maše sve kladionice bi bile zatvorene.
(jelena, 13. februar 2020 19:39)

Baš naprotiv. Da sve pogadjaju onda bi svi favoriti dolazili i tek tad ne bi imali nikakvu zaradu jer vecina igraca tipuje na favorite. Upravo ona kvota koju "omaše" im donosi zaradu.
Zapravo pravi osnov njihove zarade i nije u tim kvotama, već u kockarskoj strasti, činjenici da će sve što dobije igrač pre ili kasnije da vrati i to uvećano.
(da,da, 13. februar 2020 20:11)

Druže ko priča o favoritima, ovde je reč o hendikepu koji ti ljudi određuju u kosarci konkretno. Ne moras da budes strucnjak da pogodis da ce zvezda da dobije radnički. Hendikeperi odredjuju za koliko je jedna ekipa bolja od druge. Za ovu utakmicu je hendikep bio +40.5 za radnički sto znači sa su odredili da je zvezda bolja za 40 razlike i pazi kad su pogodili u poen. Ali dzabe tebi objasnjavam ocigledno ne razumeš...

Njaah

pre 4 godine

Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona,
Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,
(Pravda za 16.000.000 evra, 13. februar 2020 17:24)

Nisam bas shvatio da li je ovo kontra argument ili si samo dodao sjajne sportske dogadjaje?

Soko73

pre 4 godine

Dobro, mislili su samo da izađu na teren i da će Radnički davati autokoševe. Moraju malo i da se oznoje. Ovaj Duđerski likom i igrom liči na Teodosića, ali samo liči:). Ovom Šakoti sa centrom izgleda da mu je neka fora da ga ne ureknu. Prvo Kuzmić započne utakmicu i više se ne vraća, a sad isto i Odžo

pARTizan

pre 4 godine

Дечко, имаш интернет па се информиши, ако ниси довољно интелигентан нека ти покаже неко.
(Гробарска интелигенција, 13. februar 2020 17:50)

Decko, to je ironija, jer su nizeligasi i u ovoj nasoj osakacenoj ligi bez 4 najjaca kluba....i bas kao takvi, gle cuda, nalete na zvezdu...ja sam sad pokusao da ti objasnim, ali ako nisi dovoljno inteligentan da i sad skapiras, proguglaj malo po tom internetu, za to i nije potrebna neka inteligencija.
Srdacan pozdrav za predgradje

lal

pre 4 godine

@da,da: tako mali perica zamislja kockanje... kladionice zaradjuju iskljucivo na nauci, ne dozvoljavaju igracima postene uslove u 99.99% slucajeva, ostalo je greska... ako imas kvote 1.9 i 1.9 na 50%-50% jasno je da si hendikepiran za 10% svog uloga i da ces na beskonacno velikom uzorku biti u minusu 10%... isto vazi za sve "discipline" u kojima se kladis protiv kuce (black jack, rulet, slot masine)... kada igras protiv drugih igraca, onda se zivi od piksle...
inace ozbiljne kladionice menjaju kvote u odnosu na uplate, tako da su i sa te strane pokrivene i moze se reci da se igraci klade jedni protiv drugih, dok kuca ima zagarantovan procenat zarade...

ej bre

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Izbrisao je on i CZ, samo za njom niko ne tuguje.

kapri

pre 4 godine

Samo da kažem da mi je neizmerno drago što se SBB, nakon 15 godina, setio da ukine svoje kanale ostalim provajderima. Možda Arena ima monopol nad domaćim sportom, što se videlo pre par godina na primeru ABA lige, ali Sport Klub je i dalje svemirski brod za njih.
(011, 13. februar 2020 16:41)

Zavisi ko šta voli od sporta. Ja npr. gledam Abu, Primeru (sport klub), Calcio, Francusku ligu i tenis (koji je većinom na sk-u). Kad mi treba sport klub, imam EON tv aplikaciju za koju mi je ortak dao broj ugovora. Za ostale kanale ubedljivo je SBB najbolji.

da,da

pre 4 godine

Sad kao kladionice pogodile hendikep na ovoj utakmici i oni kao veliki strucnjaci. Maše i oni u procenama i to debelo, nego su u plusu jer uvek ima onih koji maše još više.

znalac

pre 4 godine

Zvezdo, puštaj ovo. Igrači malo da se relaksiraju, odmore. Dobiješ ovo a za dva dana nova utakmica i ne daj bože i finale. Što je mnogo mnogo je

usput

pre 4 godine

011...
Imam i arene i sport klubove, slo, hr, bih, srb. Reci da je SK svemirski brod za arene je nebuloza univerzum razmera. SK palim samo kad je moto gp. Sta da gledam, kinesku kosarku, italijansku odbojku, 3. GER ligu,...?! Ma dajte vise.

da,da

pre 4 godine

Pa jesu veliki strucnjaci. Da maše sve kladionice bi bile zatvorene.
(jelena, 13. februar 2020 19:39)

Baš naprotiv. Da sve pogadjaju onda bi svi favoriti dolazili i tek tad ne bi imali nikakvu zaradu jer vecina igraca tipuje na favorite. Upravo ona kvota koju "omaše" im donosi zaradu.
Zapravo pravi osnov njihove zarade i nije u tim kvotama, već u kockarskoj strasti, činjenici da će sve što dobije igrač pre ili kasnije da vrati i to uvećano.

cocoloco

pre 4 godine

@cocolocoKažeš 2 ekipe sličnog kvaliteta? Šta bi bilo da je Zvezda jača? Možda 100 razlike na kraju? Možda bi trebalo uvesti neki IQ test koji ako rešiš možeš poslati komentat. Ovako uglavnom samo čitaš komentare koji mogu da te zaglupe.
(Smeh, 13. februar 2020 19:30)
Lako je da nabijes debeljuskaste amatere kad padnu sa snagom, videli smo u prvoj cetvrtini citavu filozofiju naseg trenera i generalno nase igre u napadu i odbrani... ali sta ja tebi objasnjavam, bitno je da smo dbili 40 razlike...

cocoloco

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni. (Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14)Nadam se majstore da si stavio dvojku u hedikepu hahahah dokle ces vise da se blamiras?
(jelena, 13. februar 2020 18:35)
Pa dvojka je i dosla na kraju... ovo je smesno bilo, kao da gledamo dve ekipe slicnog kvaliteta... samo jedna bolje fizicki pripremljena.

cocoloco

pre 4 godine

Evo još jednog koji tera trenera. Koji je u početku terao Radonju, pa Alimpija, pa Tomića, pa Andriju i evo sada i Šakotu. A koga bi ti momak za trenera. Osim samog sebe pošto si "stručnjak" koga bi ti. Terao bi ti i Pat Rajlija i Fil Džeksona i Greg Popoviča
(znalac, 13. februar 2020 18:53)
Nemoj Radonju u isti kos, eto mozda bas njega... Topica, Kokoskova, Sasu Obradovica, Luku Pavicevica, Gurovica, Milojevica... Zar je bitno? Sve je bolje od ovoga...

Pravda za 16.000.000 evra

pre 4 godine

Hahah dobar vic.
Arena ima samo ligu šampiona i od ove godine NBA.
SK prenosi
Premijer ligu
Primeru
Teniske GS i masters turnire
Evroligu
Evrokup
Kvalifikacije za evropska infudbalska takmičenja
Ma sitnica...
(Njaah, 13. februar 2020 17:16). Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona,
Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,

Suicidal Tendencies

pre 4 godine

Mislim da i KKP treba da ispadne u prvom kolu i da odmaramo, spremamo se za ABA i EC, ipak je to bitnije u ovom trenutku. ?

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

@...Kup je ionako nevažno takmičenje. Partizanu se ove izborne godine mora dati neki trofej.

Ево ја ти тврдим да ће ове сезоне Партизан узети све трофеје, а не заборави, већ имамо један "небитан" АБА куп.

lal

pre 4 godine

@da,da: kvota odredjuje favorita... i to ti kaze covek koji se kladi jednom u 4 godine (za sp popunjavam neke porodicne tikete sa brojem bodova, najboljim strelcima i te gluposti, cisto da mi sve utakmice budu zanimljivije)...
ako je kvota na zvezdu protiv reala u fudbalu 2 onda ona nije favorit, ali ako je kvota 100 odjednom postaje... (favorit u smislu tima na koji je potrebno staviti pare da bi zaradio, posto ce zvezda od 100 puta dobiti real makar 5 puta) bas iz tog razloga izuzetni statisticari rade u kladionicama i odredjuju kvote...
zamisli da su stavili na ovu utakmicu hendikep 100 i kvotu 1.9... pa ugasili bi kladionice posle toga, kladili bi se i gladni penzioneri na radnicki...
odnos snaga nije presudan, presudni su parametri koje odredjuju kladionice... greske se desavaju, ali su veoma retke... danasnji hendikep od 40.5 je klasicna dominacija nauke....

da,da

pre 4 godine

(jelena, 13. februar 2020 21:08)

Da ti malo pratiš znala bi koliko često da granica ne bude ni priblizna rezultatu, bude ponekad kao sad, ali kao sto sam rekao suština njihove zarade nije u tome.

cocoloco

pre 4 godine

cocoloco: važno je da se ti razumeš u košarku!
(SAŠA FRANKFURT, 13. februar 2020 19:11)
Ako se tebi ova igra dopala, bolje od tebe sigurno!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Видим доста причате о кладионици... Па паре се ту губе, добијају и све тако у круг. Ево из мог угла, треба играти кладионицу ко прати и воли спорт. Улагати онако свако према својим могућностима кад се има неког "вишка" пара ал не треба претјеривати са величином улога јер и живот свакао пролази и какав би то живот био кад се не би пробало и оно нешто што је помало и забрањено, осуђивано ал што је и страст и што ми који волимо спорт то и волимо онако? Опет кажем, не треба претјеривати и угрожавати своју егзистенцију и породице... А фаворити к'о фаворити углавном дођу(побиједе) ал ми углавном одиграмо и онога понеког што не дође(не побиједи). "ТУЦИТЕ" НА ФАВОРИТЕ ПА НЕКА ИДЕ ЖИВОТ!

da, da

pre 4 godine

(lal, 13. februar 2020 22:28)

Lepo si rekao da se ne kladis, tako da nisi bas u pravu. Kladionica jeste nauka ali nije samo to, u tome se razlikuje od ciste kocke i u tome je njena draz. Koliko oni god pazljvo predvidjali, sport igraju ljudi i lopta je okrugla i odstupanja se desavaju. Postoje stvari koje statistika ne moze uvek da vidi kao sto su umor igraca, motivisanost, biranje boljeg zreba porazom itd. Uostalom ako posmatramo i cistu statistiku postoje ljudi tipseri koji izucavaju statistiku kao i ljudi koji rade u kladionicama i koji ih u tome nekad i nadmase. Slazem se za to da je kvota koju si pogodio zapravo umanjena za 10-15%, to je zapravo i njihov cilj da daju potpuno objektivne kvote, i da od 100% uplata vrate igracima 85-90%, a tih 10ak% zadrze. I tu se sad ponovo vracamo na sustinu - kladionica nije cista kocka pa da je moguce dati potpuno objketivne kvote kao kad se izvlace brojevi, i cilj svakog igraca je naci kvotu koja mu daje vece izglede od brojke kojom je predstavljena.

lal

pre 4 godine

mozes svuda naci devijaciju, znaju neki i kada je slot masina napunjena... broje karte u black jacku i slicno...
kvote su promenljive upravo zato sto igraju zivi ljudi... na ruletu je uvek ista kvota da ce pasti neki broj...
poenta i jeste da zvezda dobije liverpul jednom u 15 puta ako je kvota 13, moraju i svi oni koji cekaju 1.07 na liverpul da izgube vise novca nego sto su zaradili u prethodnih 10 utakmica kladeci se protiv zvezde...
a ako pricamo o namestanju, tu su opet glavne kladionice koje su spremne da plate nekome ispadanje iz lige posto im je to isplativija varijanta nego da zavrsi X koji odgovara obema ekipama u poslednjem kolu (ima 0.1% slucajeva kada teniser namesti mec, zato sto sam moze to da odradi i javi trojici ljudi da zarade, ali to je kap u moru, posto ce milioni igrati na favorita i pasti tiket zbog te namestaljke)...
sistem je jaci i zna vise u 99.99% slucajeva (i ko ciju zenu i kome je baba na samrti i ko se skida sa dopinga i kome odgovara poraz i cije je dete bolesno i ko ne prica sa caletom)... koliko puta je blokiran neki mec... ili jos ludje, mozes da se kladis na pobedu nekog tima, ali ne i na njegov poraz...

Стара школа

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.

Objektivno

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...

usput

pre 4 godine

011...
Imam i arene i sport klubove, slo, hr, bih, srb. Reci da je SK svemirski brod za arene je nebuloza univerzum razmera. SK palim samo kad je moto gp. Sta da gledam, kinesku kosarku, italijansku odbojku, 3. GER ligu,...?! Ma dajte vise.

KKP

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...
(Objektivno, 13. februar 2020 17:56)
Jel se smuvaste vas dva crvendaca?

panter pudlica

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...
(Objektivno, 13. februar 2020 17:56)

Igraju Radnički Zvezda, vama Dule i Partizan u glavi. Vidiš ti šta ti je kompleks...
Inače, ti drugi, da si i malo objektivan kao što naravno nisi, priznao bi da Duleta nije oterao Radonjić, već Peković zarad svojih interesa, koji nemaju ama baš nikakve veze sa sportskim okvirima. Mada verujem da znaš to, nego eto voliš da lupaš gluposti koje nemaju veze sa vezom.

011

pre 4 godine

Samo da kažem da mi je neizmerno drago što se SBB, nakon 15 godina, setio da ukine svoje kanale ostalim provajderima. Možda Arena ima monopol nad domaćim sportom, što se videlo pre par godina na primeru ABA lige, ali Sport Klub je i dalje svemirski brod za njih.

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

@...Kup je ionako nevažno takmičenje. Partizanu se ove izborne godine mora dati neki trofej.

Ево ја ти тврдим да ће ове сезоне Партизан узети све трофеје, а не заборави, већ имамо један "небитан" АБА куп.

Student

pre 4 godine

@Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona, Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,(Pravda za 16.000.000 evra, 13. februar 2020 17:24). Druže, engleska i španska liga su 3 puta vrednije od italijanske, francuske, škotske i belgijske lige zajedno! Ko uopšte gleda Belgijance i Skote - samo onaj ko bas nema šta drugo da radi. Liga kup i nemački kup pa tek - koga to zanima?? Jedino sto vredi na Areni je Liga šampiona i ABA liga. SK ima neuporedivo bolji izbor. Fudbal - bolje lige. Košarka - Evroliga i Evrokup. Tenis - Vimbldon i mastersi, plus ostali veliki turniri. Formula, moto sport i još mnogo toga.
(veliki strumf, 13. februar 2020 17:54)
A niko od vas da napise da Arena od ove godine ima NBA ligu, sto vredi vise od svih ostalih zajedno...

ej bre

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Izbrisao je on i CZ, samo za njom niko ne tuguje.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Dos’o Duda?
(Slobodan Zika Jalovina, 13. februar 2020 16:09)
Eh,dok je bio Duda dotle je i bilo našeg sporta...Nostalgija,bajo moj za tim vremenima....

pARTizan

pre 4 godine

Дечко, имаш интернет па се информиши, ако ниси довољно интелигентан нека ти покаже неко.
(Гробарска интелигенција, 13. februar 2020 17:50)

Decko, to je ironija, jer su nizeligasi i u ovoj nasoj osakacenoj ligi bez 4 najjaca kluba....i bas kao takvi, gle cuda, nalete na zvezdu...ja sam sad pokusao da ti objasnim, ali ako nisi dovoljno inteligentan da i sad skapiras, proguglaj malo po tom internetu, za to i nije potrebna neka inteligencija.
Srdacan pozdrav za predgradje

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Grobari se ponadali!
(Mihajlo, 13. februar 2020 18:36)
Ko je očekivao išta osim čiste pobede CZ?!Pa CZ dnevno daje na plate koliko ovaj Radnički godišnje hahahahahh

Njaah

pre 4 godine

Imam i arene i sport klubove, slo, hr, bih, srb. Reci da je SK svemirski brod za arene je nebuloza univerzum razmera. SK palim samo kad je moto gp. Sta da gledam, kinesku kosarku, italijansku odbojku, 3. GER ligu,...?! Ma dajte vise.
(usput, 13. februar 2020 16:54)

Hahah dobar vic.
Arena ima samo ligu šampiona i od ove godine NBA.
SK prenosi
Premijer ligu
Primeru
Teniske GS i masters turnire
Evroligu
Evrokup
Kvalifikacije za evropska infudbalska takmičenja
Ma sitnica...

cocoloco

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni. (Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14)Nadam se majstore da si stavio dvojku u hedikepu hahahah dokle ces vise da se blamiras?
(jelena, 13. februar 2020 18:35)
Pa dvojka je i dosla na kraju... ovo je smesno bilo, kao da gledamo dve ekipe slicnog kvaliteta... samo jedna bolje fizicki pripremljena.

veliki strumf

pre 4 godine

Sakota patentirao start -10 posle 5 minuta, nebitno da li je protivnik Himki, Panatinaikos, Mornar ili ovi amateri... Koliko čovek blage veze nema. Ej, ali svaki meč isto. To je opasna dijagnoza. Nego, bolje da idmah ispadnemo, da se ekipa odmori. Kup je ionako nevažno takmičenje. Partizanu se ove izborne godine mora dati neki trofej.

NikolaSrb

pre 4 godine

Moraju igraci Radbickog da markiraju Brauna i Pantera, da im ne daju da sutaju trojke.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)

Samo da Zvezdu Idea ne krenu trojke i Radnicki ce da pobedi sto i ocekujem.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)


Ako Radnicki bude igrao kao Mornar pobedice.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:08)

Bodibond lako si prepoznatljiv.

Buhahahahaha

pre 4 godine

Kad budete napustili ABA, sve utakmice ce biti ovako zalosne. Bar necete morati da pisete saopstenja.
(Begi

Ma vise volimo da vas urnisemo.

У3

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

А ти где си? Колико човек може да испадне глуп.

vrati dug

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Izbrisao je on i CZ, samo za njom niko ne tuguje.
(ej bre, 13. februar 2020 17:26)

izbrisao je i vas, eto kmecite sest godina.

cocoloco

pre 4 godine

Evo još jednog koji tera trenera. Koji je u početku terao Radonju, pa Alimpija, pa Tomića, pa Andriju i evo sada i Šakotu. A koga bi ti momak za trenera. Osim samog sebe pošto si "stručnjak" koga bi ti. Terao bi ti i Pat Rajlija i Fil Džeksona i Greg Popoviča
(znalac, 13. februar 2020 18:53)
Nemoj Radonju u isti kos, eto mozda bas njega... Topica, Kokoskova, Sasu Obradovica, Luku Pavicevica, Gurovica, Milojevica... Zar je bitno? Sve je bolje od ovoga...

cocoloco

pre 4 godine

cocoloco: važno je da se ti razumeš u košarku!
(SAŠA FRANKFURT, 13. februar 2020 19:11)
Ako se tebi ova igra dopala, bolje od tebe sigurno!

kosjann

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

Rece covek koji je non stop na zvezdinim vestima.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Po meni je sramno kako god da se ova utakmica završi da gubiš 1/4 protiv srpskoligaša Radničkog i primiš 28 poena a nije ni završena 1/4.Da nema ovo Srbina Pantera veliki projekat države Srbije bi dao čitavih 9 poena za 1/4??!!??

znalac

pre 4 godine

Sreca pa ovi nemaju snage ni za poluvreme... Bice bolje kad promenimo trenera, gore od ovoga ne moze.
(cocoloco, 13. februar 2020 18:36)

Evo još jednog koji tera trenera. Koji je u početku terao Radonju, pa Alimpija, pa Tomića, pa Andriju i evo sada i Šakotu. A koga bi ti momak za trenera. Osim samog sebe pošto si "stručnjak" koga bi ti. Terao bi ti i Pat Rajlija i Fil Džeksona i Greg Popoviča

SrbEUin

pre 4 godine

SK prenosi
Premijer ligu
Primeru
Teniske GS i masters turnire
Evroligu
Evrokup
Kvalifikacije reprezntacija za fudbalska takmičenja
OI
Još su tu:
Auto-moto
Bundes liga
Turska košarkaška liga
Američki fudbal
Figh club
I na Eurosportu
Atletika
Ski takmičenja

Ukratko: koga sport zanima nema boljeg izora od SBB.
A Informativni kanali ni ne postoje na MTS-u...

petarczv

pre 4 godine

A niko od vas da napise da Arena od ove godine ima NBA ligu, sto vredi vise od svih ostalih zajedno...
(Student, 13. februar 2020 17:59)

U nba se nedeljno odigra 40 meceva a arena prenosi jedan wow hahahhaaha

isprovociran

pre 4 godine

Jel Dundjerski kao igrac FMPa probao da isprovocira Lovernja pre par godina?
(matori 2, 13. februar 2020 17:33)

tvoj zivot je ispunjen vaznim dogadjajima, ako takve stvari pamtis. blago tebi.

petarczv

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14) # Link komentara
Preporučujem (+30)Ne preporučujem (-5)
Au pa i protiv ovih se mucite!!Hahahahaha!!!
(Grobar, 13. februar 2020 17:14)

Jel vas blam?

veliki strumf

pre 4 godine

Lazic odavno ne zaslužuje da igra ni sekund. Na svakoj utakmici njegov +/- je u debelom minusu! Trebalo je i on u paketu sa Covicem i Kuzmicem. Svaki sekund mu je čista šteta po Zvezdu.

jelena

pre 4 godine

Мој Раднички са Крста из лиге је својевремено избацио Дуле Вујошевић као њихов тренер, само да би све најперспективније играче у Србији повео са собом у Партизан. Уништио је један од највећих клубова у Србији.
(Стара школа, 13. februar 2020 17:16)

Zato je tog prodavca magle unistio Dejan Radonjic i poslao ga u arhivu...
(Objektivno, 13. februar 2020 17:56)

Igraju Radnički Zvezda, vama Dule i Partizan u glavi. Vidiš ti šta ti je kompleks...
Inače, ti drugi, da si i malo objektivan kao što naravno nisi, priznao bi da Duleta nije oterao Radonjić, već Peković zarad svojih interesa, koji nemaju ama baš nikakve veze sa sportskim okvirima. Mada verujem da znaš to, nego eto voliš da lupaš gluposti koje nemaju veze sa vezom.

(panter pudlica, 13. februar 2020 18:33)

Ne znam ko ima komplexe nadimak sve govori o tebi

eveready

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

sva sreca pa tebe zanimaju sve vesti, iz kulture, politike, sporta...

Гробарска интелигенција

pre 4 godine

U kojoj je ligi ovaj Radnicki?
(pARTizan, 13. februar 2020 17:36)

Дечко, имаш интернет па се информиши, ако ниси довољно интелигентан нека ти покаже неко.

Kninska kobra

pre 4 godine

Senilni stručnjak u 1/4 primio 28 poena od ekipe u kojoj najmanje 3 igrača imaju drugi posao od koga žive!!! Trener evroligaske ekipe!!!
(veliki strumf, 13. februar 2020 17:25)

Za 60 datih koševa na poluvremenu su zaslužni igrači a za primljene samo Šakota? Ajde gledajte utakmicu pa posle komentarišite, ispadate samo smešni.

Гробарска интелигенција

pre 4 godine

Ovi slepci izgubili prvu četvrtinu od pretposlednjeg tima srpske lige ahahaahahahaha
(ja, 13. februar 2020 17:54)

Како је гробару мало потребно да буде срећан. За боље и не зна.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Samo da kažem da mi je neizmerno drago što se SBB, nakon 15 godina, setio da ukine svoje kanale ostalim provajderima. Možda Arena ima monopol nad domaćim sportom, što se videlo pre par godina na primeru ABA lige, ali Sport Klub je i dalje svemirski brod za njih.
(011, 13. februar 2020 16:41)
Oni su mene iznervirali kada su pre jedno 5-6 godina mene ostavili bez lige šampiona a imao sam total TV.Sad traže neku kosmičku pravdu.Ako da Bog da im nikada SBB ne da sport klubove.Bar 7 narednih godina!Da im vrate za sve.Najviše me pogodilo kada zovem operatera a on kaže meni nažalost ne možemo da imamo više Arene jer telekom je izbacio cifre na koje niko ne može da pristane...Karma je čudo!

cocoloco

pre 4 godine

Secam se svog prvog utiska kad sam cuo da je Sakota novi trener Zvezde! U fazonu zar ovaj nije odavno u penziji?!? Prvi utisak nikad ne vara!

jelena

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni.
(Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14)

Nadam se majstore da si stavio dvojku u hedikepu hahahah dokle ces vise da se blamiras?

jako i do samog kraja

pre 4 godine

@Džoni

Kratko jasno, trener. Od odlaska Radonjića, nemamo trenera sa čvrstom rukom i gvozdenim postulatima igre.

Alimpije, Tomić, naročito Šakota svi su vodili timove na mahove, individualni kvalitet i inspiraciju pojedinaca. Mečevi protiv Panate i Olija su očiti primer. Gledaš čoveka koji bukvalno ne zna gde udara, izmeša 12 igrača za 20 minuta, gubi 15-20 razlike, sve puca i na čistu volju 2 igrača u napadu i odbrani sa protivnikom koji i sam luduje, okreće meč kao nemi posmatrač, luk jeo luk mirisao.

Šta god uradili do kraja sezone, mora se seći iznova. Osnova Davidovac, Dobrić, Radanov, Ristić, Kuridža, Đorđević sa par dobrih a ne olinjalih matorih stranaca i perpektivnim trenerom, zašto ne i Vlada Jovanović, bi doneli duže i toplije vetrove našem klubu.

Pravda za 16.000.000 evra

pre 4 godine

Hahah dobar vic.
Arena ima samo ligu šampiona i od ove godine NBA.
SK prenosi
Premijer ligu
Primeru
Teniske GS i masters turnire
Evroligu
Evrokup
Kvalifikacije za evropska infudbalska takmičenja
Ma sitnica...
(Njaah, 13. februar 2020 17:16). Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona,
Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,

veliki strumf

pre 4 godine

Senilni stručnjak u 1/4 primio 28 poena od ekipe u kojoj najmanje 3 igrača imaju drugi posao od koga žive!!! Trener evroligaske ekipe!!!

StefanBg

pre 4 godine

A kompleksasi navijaci komsije malog samo prate i prate Zvezdu. Samo Zvezda u glavi. Uskoro cete gledati i treninge Zvezde koliko smo vam u glavi.

У3

pre 4 godine

Deri mutante !!!!
(JPR24, 13. februar 2020 17:21)

Јесу одрани, али не знам што је Раднички мурант?

svako dobro

pre 4 godine

Sedam "jeftinih" stranaca protiv beogradske omladine...
(Zufer Avdija, 13. februar 2020 18:08)


Dobar ti je komentar, samo sto sam siguran da ti nisi bas toliko zadovoljan. Ipak bolje zvuci “beogradski klinci”, a jos bolje “partizanovi klinci”, ili najbolje “partizanova deca”. Znamo da su vam u dnk takve konstrukcije, fazon familija ovo ono, mi smo porodica i taj rad...
Nemoj da si tuzan. Bice prilike, a i ovo je bilo blizu.

Chox

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
(Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

A sta ti onda radis ovde ?

cocoloco

pre 4 godine

@cocolocoKažeš 2 ekipe sličnog kvaliteta? Šta bi bilo da je Zvezda jača? Možda 100 razlike na kraju? Možda bi trebalo uvesti neki IQ test koji ako rešiš možeš poslati komentat. Ovako uglavnom samo čitaš komentare koji mogu da te zaglupe.
(Smeh, 13. februar 2020 19:30)
Lako je da nabijes debeljuskaste amatere kad padnu sa snagom, videli smo u prvoj cetvrtini citavu filozofiju naseg trenera i generalno nase igre u napadu i odbrani... ali sta ja tebi objasnjavam, bitno je da smo dbili 40 razlike...

slobinator

pre 4 godine

Moraju igraci Radbickog da markiraju Brauna i Pantera, da im ne daju da sutaju trojke.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)

Samo da Zvezdu Idea ne krenu trojke i Radnicki ce da pobedi sto i ocekujem.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:09)


Ako Radnicki bude igrao kao Mornar pobedice.
(Will Mosley, 13. februar 2020 17:08)

Bodibond lako si prepoznatljiv.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NikolaSrb, 13. februar 2020 17:18)

Sad je još gluplji nego što je bio

znalac

pre 4 godine

Zvezdo, puštaj ovo. Igrači malo da se relaksiraju, odmore. Dobiješ ovo a za dva dana nova utakmica i ne daj bože i finale. Što je mnogo mnogo je

veliki strumf

pre 4 godine

Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona, Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,
(Pravda za 16.000.000 evra, 13. februar 2020 17:24). Druže, engleska i španska liga su 3 puta vrednije od italijanske, francuske, škotske i belgijske lige zajedno! Ko uopšte gleda Belgijance i Skote - samo onaj ko bas nema šta drugo da radi. Liga kup i nemački kup pa tek - koga to zanima?? Jedino sto vredi na Areni je Liga šampiona i ABA liga. SK ima neuporedivo bolji izbor. Fudbal - bolje lige. Košarka - Evroliga i Evrokup. Tenis - Vimbldon i mastersi, plus ostali veliki turniri. Formula, moto sport i još mnogo toga.

cocoloco

pre 4 godine

Lebranko ni protiv ovih ne moze da igra vise... Steta za Dobrica sto ne dobija vise prostora, ovaj deda ga uvek zaboravi na klupi...

veverac

pre 4 godine

Ovo ne zanima navijače Zvezde. Eno ih svi na vestima o Partizanu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 13. februar 2020 16:40)

Tačno, za razliku od tebe koji... oh, wait

Smeh

pre 4 godine

@cocoloco

Kažeš 2 ekipe sličnog kvaliteta? Šta bi bilo da je Zvezda jača? Možda 100 razlike na kraju? Možda bi trebalo uvesti neki IQ test koji ako rešiš možeš poslati komentat. Ovako uglavnom samo čitaš komentare koji mogu da te zaglupe.

Pivot

pre 4 godine

Pravi šuterski trening za Zvezdu i odlično iskustvo za košarkaše Radnickog koji su imali priliku da odigraju utakmicu protiv evroligasa.

Suicidal Tendencies

pre 4 godine

Mislim da i KKP treba da ispadne u prvom kolu i da odmaramo, spremamo se za ABA i EC, ipak je to bitnije u ovom trenutku. ?

Smogovci

pre 4 godine

Eto i sa Radničkim -10,12 početak...
Šakota i stručni štab spremaju utakmice po fazonu "ajde krenuće jednom", ljudi prestanite više ovog gubitnika da branite.

Gde su sad oni "odmara, rotira, nemate pojma, podržite klub..." GDE STE?
Javite se.

Čovek doneo dve akcije pre 3 meseca i šta još? Igramo kao najgora ekipa, energija nigde, hemija... ništa ne postoji.
Ostaće upamćen kao duduk u rangu Repeše, tim bez igre.

doktor

pre 4 godine

Sa ovakvim igračima , trener Zvezde ima jedino obavezu sa igrače motiviše za igru. Sakota to izgleda ne ume. Čovek nema energiju, a to se odražava na igrače. Dakle, osnovni problem je to.

Stark

pre 4 godine

Kladionice su dale hendikep od 41 poen. I takav Radnički vodi 12 razlike... Toliki milioni bačeni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 13. februar 2020 17:14) # Link komentara
Preporučujem (+30)Ne preporučujem (-5)
Au pa i protiv ovih se mucite!!Hahahahaha!!!
(Grobar, 13. februar 2020 17:14)

Toliko se mucimo da vodimo 20 razlike.

da,da

pre 4 godine

Pa jesu veliki strucnjaci. Da maše sve kladionice bi bile zatvorene.
(jelena, 13. februar 2020 19:39)

Baš naprotiv. Da sve pogadjaju onda bi svi favoriti dolazili i tek tad ne bi imali nikakvu zaradu jer vecina igraca tipuje na favorite. Upravo ona kvota koju "omaše" im donosi zaradu.
Zapravo pravi osnov njihove zarade i nije u tim kvotama, već u kockarskoj strasti, činjenici da će sve što dobije igrač pre ili kasnije da vrati i to uvećano.

Yoghi

pre 4 godine

Panter opet najvise minuta?Protiv Radnickog? Ima li drugih igraca? Ume li ovaj covek da odmori igraca? Kuka da je odigrano 767 utakmica za 3 dana i opet mu igraju udarne minute svi oni igraci koji su odigrali te 767 utakmice.

Njaah

pre 4 godine

Arenasport ima i Ligu evrope, ABA ligu, FIBA Ligu šampiona,
Endesa ligu, italijansku, francusku, belgijsku, škotsku fud ligu, engleski Liga kup, nemački kup, NHL,
(Pravda za 16.000.000 evra, 13. februar 2020 17:24)

Nisam bas shvatio da li je ovo kontra argument ili si samo dodao sjajne sportske dogadjaje?

Suncev zrak

pre 4 godine

@ student.. auu poznavaoce vrhunske kosarke nizam te prepozn'o.... nba liga je cirkus, gledati evroligu i evrokup, pa sve da tamo nema partizana i zvezde, a ima, je mnogo bolji sportski program od nba lige. Kad se sve sabere i oduzme, SK je ispred arene i to puno!

Soko73

pre 4 godine

Dobro, mislili su samo da izađu na teren i da će Radnički davati autokoševe. Moraju malo i da se oznoje. Ovaj Duđerski likom i igrom liči na Teodosića, ali samo liči:). Ovom Šakoti sa centrom izgleda da mu je neka fora da ga ne ureknu. Prvo Kuzmić započne utakmicu i više se ne vraća, a sad isto i Odžo

da,da

pre 4 godine

Sad kao kladionice pogodile hendikep na ovoj utakmici i oni kao veliki strucnjaci. Maše i oni u procenama i to debelo, nego su u plusu jer uvek ima onih koji maše još više.

jelena

pre 4 godine

Sad kao kladionice pogodile hendikep na ovoj utakmici i oni kao veliki strucnjaci. Maše i oni u procenama i to debelo, nego su u plusu jer uvek ima onih koji maše još više.
(da,da, 13. februar 2020 19:18)

Pa jesu veliki strucnjaci. Da maše sve kladionice bi bile zatvorene.

Miskec

pre 4 godine

"Kad budete napustili ABA, sve utakmice ce biti ovako zalosne. Bar necete morati da pisete saopstenja.
(Begi"
Ili da cepamo srpski pasos!

lal

pre 4 godine

@da,da: kvota odredjuje favorita... i to ti kaze covek koji se kladi jednom u 4 godine (za sp popunjavam neke porodicne tikete sa brojem bodova, najboljim strelcima i te gluposti, cisto da mi sve utakmice budu zanimljivije)...
ako je kvota na zvezdu protiv reala u fudbalu 2 onda ona nije favorit, ali ako je kvota 100 odjednom postaje... (favorit u smislu tima na koji je potrebno staviti pare da bi zaradio, posto ce zvezda od 100 puta dobiti real makar 5 puta) bas iz tog razloga izuzetni statisticari rade u kladionicama i odredjuju kvote...
zamisli da su stavili na ovu utakmicu hendikep 100 i kvotu 1.9... pa ugasili bi kladionice posle toga, kladili bi se i gladni penzioneri na radnicki...
odnos snaga nije presudan, presudni su parametri koje odredjuju kladionice... greske se desavaju, ali su veoma retke... danasnji hendikep od 40.5 je klasicna dominacija nauke....

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Видим доста причате о кладионици... Па паре се ту губе, добијају и све тако у круг. Ево из мог угла, треба играти кладионицу ко прати и воли спорт. Улагати онако свако према својим могућностима кад се има неког "вишка" пара ал не треба претјеривати са величином улога јер и живот свакао пролази и какав би то живот био кад се не би пробало и оно нешто што је помало и забрањено, осуђивано ал што је и страст и што ми који волимо спорт то и волимо онако? Опет кажем, не треба претјеривати и угрожавати своју егзистенцију и породице... А фаворити к'о фаворити углавном дођу(побиједе) ал ми углавном одиграмо и онога понеког што не дође(не побиједи). "ТУЦИТЕ" НА ФАВОРИТЕ ПА НЕКА ИДЕ ЖИВОТ!

lal

pre 4 godine

mozes svuda naci devijaciju, znaju neki i kada je slot masina napunjena... broje karte u black jacku i slicno...
kvote su promenljive upravo zato sto igraju zivi ljudi... na ruletu je uvek ista kvota da ce pasti neki broj...
poenta i jeste da zvezda dobije liverpul jednom u 15 puta ako je kvota 13, moraju i svi oni koji cekaju 1.07 na liverpul da izgube vise novca nego sto su zaradili u prethodnih 10 utakmica kladeci se protiv zvezde...
a ako pricamo o namestanju, tu su opet glavne kladionice koje su spremne da plate nekome ispadanje iz lige posto im je to isplativija varijanta nego da zavrsi X koji odgovara obema ekipama u poslednjem kolu (ima 0.1% slucajeva kada teniser namesti mec, zato sto sam moze to da odradi i javi trojici ljudi da zarade, ali to je kap u moru, posto ce milioni igrati na favorita i pasti tiket zbog te namestaljke)...
sistem je jaci i zna vise u 99.99% slucajeva (i ko ciju zenu i kome je baba na samrti i ko se skida sa dopinga i kome odgovara poraz i cije je dete bolesno i ko ne prica sa caletom)... koliko puta je blokiran neki mec... ili jos ludje, mozes da se kladis na pobedu nekog tima, ali ne i na njegov poraz...

Zapazanje

pre 4 godine

Zar je moguce Sakota,da i Radnickom moramo da damo fore od 10+ razlike i posle da jurimo? Alo bre,covece,nateraj ih da igraju ozbiljno od pocetka ili se skloni sa tog mesta,da dodje ko zna.

Igor

pre 4 godine

@usput
Ako mislis da je Arena kvalitetnija od Sport Kluba onda imas ozbiljnih problema momak. Pa komentatori na SK su svetlosnim godinama daleko od neznalica sa Arene! A o kvalitetu programa ne bih trosio reci.

slobinator

pre 4 godine

Da li je moguće da je Šakota i Radničkom dao foru 21-9,pa su tek onda njegovi puleni nešto počeli da igraju? I šta je sa Lorencom? Čovek se vuče po terenu kao neki starac.Bože me sačuvaj šta se to dogodi sa Zvezdom za samo mesec dana i onih 6 pobeda u 8 kola evro-lige

kapri

pre 4 godine

Samo da kažem da mi je neizmerno drago što se SBB, nakon 15 godina, setio da ukine svoje kanale ostalim provajderima. Možda Arena ima monopol nad domaćim sportom, što se videlo pre par godina na primeru ABA lige, ali Sport Klub je i dalje svemirski brod za njih.
(011, 13. februar 2020 16:41)

Zavisi ko šta voli od sporta. Ja npr. gledam Abu, Primeru (sport klub), Calcio, Francusku ligu i tenis (koji je većinom na sk-u). Kad mi treba sport klub, imam EON tv aplikaciju za koju mi je ortak dao broj ugovora. Za ostale kanale ubedljivo je SBB najbolji.

Džoni

pre 4 godine

Nama je svejedno da li igramo protiv Barse ili protiv Radničkog mi moramo da krenemo iz debelog minusa. E sad, Radnički stignemo i prestignemo a ove ozbiljnije protivnike neke stignemo a neke ne uspemo. Nije mi jasno zašto nam je svaki ulazak u meč ovako loš? Da li oni misle da mogu i decu ispred zgrade da pobede bez da se malo angažuju? To ozbiljne EL ekipe ne praštaju. Daš fore protivniku svaku utakmicu 10, 15 poena???? Meni neshvatljivo.

da,da

pre 4 godine

(jelena, 13. februar 2020 21:08)

Da ti malo pratiš znala bi koliko često da granica ne bude ni priblizna rezultatu, bude ponekad kao sad, ali kao sto sam rekao suština njihove zarade nije u tome.

lal

pre 4 godine

@da,da: tako mali perica zamislja kockanje... kladionice zaradjuju iskljucivo na nauci, ne dozvoljavaju igracima postene uslove u 99.99% slucajeva, ostalo je greska... ako imas kvote 1.9 i 1.9 na 50%-50% jasno je da si hendikepiran za 10% svog uloga i da ces na beskonacno velikom uzorku biti u minusu 10%... isto vazi za sve "discipline" u kojima se kladis protiv kuce (black jack, rulet, slot masine)... kada igras protiv drugih igraca, onda se zivi od piksle...
inace ozbiljne kladionice menjaju kvote u odnosu na uplate, tako da su i sa te strane pokrivene i moze se reci da se igraci klade jedni protiv drugih, dok kuca ima zagarantovan procenat zarade...

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

Национални куп не може да се гледа ни на једној ТВ са националном фреквенцијом! Срамота!

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@srb

Hendikepe, poene kao i sve silne kvote generalno rade preozbiljne glave, statističari koji su masno plaćeni za taj posao.

Nema slučajnosti u kladioničarskom svetu.

jelena

pre 4 godine

Pa jesu veliki strucnjaci. Da maše sve kladionice bi bile zatvorene.
(jelena, 13. februar 2020 19:39)

Baš naprotiv. Da sve pogadjaju onda bi svi favoriti dolazili i tek tad ne bi imali nikakvu zaradu jer vecina igraca tipuje na favorite. Upravo ona kvota koju "omaše" im donosi zaradu.
Zapravo pravi osnov njihove zarade i nije u tim kvotama, već u kockarskoj strasti, činjenici da će sve što dobije igrač pre ili kasnije da vrati i to uvećano.
(da,da, 13. februar 2020 20:11)

Druže ko priča o favoritima, ovde je reč o hendikepu koji ti ljudi određuju u kosarci konkretno. Ne moras da budes strucnjak da pogodis da ce zvezda da dobije radnički. Hendikeperi odredjuju za koliko je jedna ekipa bolja od druge. Za ovu utakmicu je hendikep bio +40.5 za radnički sto znači sa su odredili da je zvezda bolja za 40 razlike i pazi kad su pogodili u poen. Ali dzabe tebi objasnjavam ocigledno ne razumeš...

da, da

pre 4 godine

(lal, 13. februar 2020 22:28)

Lepo si rekao da se ne kladis, tako da nisi bas u pravu. Kladionica jeste nauka ali nije samo to, u tome se razlikuje od ciste kocke i u tome je njena draz. Koliko oni god pazljvo predvidjali, sport igraju ljudi i lopta je okrugla i odstupanja se desavaju. Postoje stvari koje statistika ne moze uvek da vidi kao sto su umor igraca, motivisanost, biranje boljeg zreba porazom itd. Uostalom ako posmatramo i cistu statistiku postoje ljudi tipseri koji izucavaju statistiku kao i ljudi koji rade u kladionicama i koji ih u tome nekad i nadmase. Slazem se za to da je kvota koju si pogodio zapravo umanjena za 10-15%, to je zapravo i njihov cilj da daju potpuno objektivne kvote, i da od 100% uplata vrate igracima 85-90%, a tih 10ak% zadrze. I tu se sad ponovo vracamo na sustinu - kladionica nije cista kocka pa da je moguce dati potpuno objketivne kvote kao kad se izvlace brojevi, i cilj svakog igraca je naci kvotu koja mu daje vece izglede od brojke kojom je predstavljena.

Markobg

pre 4 godine

za ove što upoređuju i spore se za i protiv arena-sk ja bi voleo kad bi se na trzistu pojavio jedan kablovski operater koji bi u ponudi imao sve kanale pa da se svako za svoje pare odluči šta će da gleda.To je jedino ispravno ali u srbiji očigledno nemoguće.