Nedelja, 12.01.2020.

12:57

Đoković je gromada, u dva seta isprašio Nadala!

Novak Đoković je doneo Srbiji izjednačujući poen u finalu ATP Kupa u Sidneju.

Izvor: Z.K.

Ðokoviæ je gromada, u dva seta isprašio Nadala! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

realno

pre 4 godine

@veli joza hahha ma ti ces da kazes da nema s od srpskog ,Srbin ,rodjen u Srbiji, pravoslavac kao i Nemanjici a jos nastupa za Srbiju ali nema s od srpskog, haha zato vi itekako vecinom vucete srpske korene

z.n.

pre 4 godine

"Ako se po jutru dan poznaje", po prikazanom na ATP kupu, Novak slovi kao najveći favorit na AO. Njegova igra je snažna, samouverena, ali nekoliko stvari me brine. Pre svega, Dmitri Medvedev. Svaki Novakov meč sa njim je teška i titanska borba. Pa i u poslednjem gemu, kada se očekivala "tačka na i" Medvedev se nije predavao i imao je nekoliko brejk lopti. Mislim da mu je na predstojećem GS najozbiljniji protivnik i najveća prepreka. To se naročito moglo osetiti u par situacija kada je posle dugotrajnih razmena Novak ostajao bez daha. Medvedev je dosta mlađi (čini mi se nekih 8-9 godina) i brže se oporavlja nakon dugotrajnih razmena, što zbog te razlike u godinama postaje i prirodno. Nadam se da će tokom ovih preostalih 10-ak dana do pravih napora, Novak intenzivno raditi na kondiciji, jer je veliko pitanje kako bi se nosio sa Medvedevim u meču na 3 dobijena seta (setimo se samo panike Nadala, nakon 2:0 na USA Open-u).
Ne vidim drugog protovnika koji bi nosio toliko opasnosti po Novaka. Rafa deluje kao da mu je Novak bukvalno "ušao u glavu". Za Federera je pitanje, dokle će uopšte i stići? Drugi, "mladi lavovi" kao da još nemaju mentalni kontinuitet za višesatnu borbu sa Novakom. Eventualna opasnost bi mogao da bude i Vavrinka, ako "poludi", ali deluje mi kao da su za njega ipak prošla ta vremena...

Isprani mozgovi kkSNS

pre 4 godine

Ma bravo.

Nemanjići katolici a Nole nema ni s od srpskog :)

Bravo:))))
(Veli Jože, 12. januar 2020 16:07)

Ti sigurno imas. U ostalo svi ste vi Srbi

nikol dz feimija

pre 4 godine

(aaaaauuuuuu breeee, 12. januar 2020 13:19)

Naravno, DA NIJE GOFAN GROMADA.

Da li ste učili srpski jezik ? Ili neki drugi koji se sada zove drugačiji a zapravo je srpski ? DA LI ZNATE ZNAČENJE REČI "GROMADA" ?

NE ZNATE.

Gofan je napravio dobru pobedu, dobar meč odigrao, pobedio je drugi put Nadala a izgubio je 4 puta u 6 mečeva. Dobro se drži David protiv Rafe i to je lepo.

TO ŠTO JE SADA DOBIO NADALA JE DOBRO ZA NJEGA i ništa više.

GOfan (1990. godište)je osvojio ukupno 4 turnira, Mec i Kicbil i to 2014. a onda i 2017.Šenžen i Tokio. Istina, igrao je još 9 finala, bio vicešampion, čak u Sinsinatiju i Londonu, što su lepi rezultati, ali nemaju veze sa "gromadom".

Najbolji na listi je bio 7. i to 2017. u novembru.

Osvojio je 13 ipo miliona od turnira, do sada.

NOvak je uzeo 13 miliona i 130 hiljada za 2019. od turnirskih nagrada !!

BILO BI LEPO DA ZNATE ZNAČENJE REČI, PA ONDA DA PITATE, ALI NIJE SRAMOTA NE ZNATI NEGO NE NAUČITI. SADA ZNATE I NAUČILI STE.

Isto tako naš Lajović je dobar igrač, odličan čak, pobedio je Hačanova i to je odličan rezultat za njega i za srpski tim, ali to ne znači da je bolji od Hačanova, kao što i objektivno nije iako ga dobija već tri puta, odgovara mu, ali nije bolji teniser za sada. I to ne umanjuje značaj Dušanove pobede a ni ovaj poraz Karenu ne umanjuje kvalitet njegovog tenisa.

SVAKO DOBRO.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(АЗ-5, 12. januar 2020 15:40)


VALJDA ZBOG ONIH SILNIH BOMBARDOVANJA SRBIJE JOŠ OD 19. VEKA, PA PREKO CELOG 20. VEKA, a i zbog onih 100 za jednog, A MORA DA SE USPOSTAVI KAKAVA TAKVA RAVNOTEŽA JER PRIRODA JE HARMONIJA.

Veli Jože

pre 4 godine

Nole,Srbendo!!!Proslavljaš ovu našu Nemanjićku Srbiju.
 (ujka sa Fomtane, 12. januar 2020 15:26)

Ma bravo.

Nemanjići katolici a Nole nema ni s od srpskog :)

Bravo:))))

sakupljac minusa

pre 4 godine

Nije tenis samo šljaka. Da nije toliko osvojio RG gospodin tesne gaće bi po osvojenim GS bio daleko iza Novaka. Novaku odgivara i trava i beton a uspeo je i na zemlji. Uostalom najbolji teniser u pislednjoj dekadi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 12. januar 2020 15:3
Izgleda vas sve ovde mnogo boli ta sljaka. Izbaci ti beton pa vidi ko bi kolko GS imao. Covek osvoji 2 W i 4 US i stalno se potencira sljaka. Brzo se zaboravlja krompir iz prosle sezone. Definitivno Novak u zadnjoj dekadi igra najbolji tenis. Al samim tim sto i pored toga nije stigao po GS ovu dvojicu govori da ne moze biti najbolji. Jer najbolji je onaj koji osvaja trofeje i kad ima boljih igraca od njega

hajde, sad...

pre 4 godine

Jedino objasnjenje logicno je da Nadal nema samopouzdanja i da igra daleko od svoje igre jer je ovo neprihvatljivo.Medevedev, Cicipas, Kirjos, Sapovalov,Bautista...svi bi sigurno posteno izmucli Novaka ali ne i Nadal.Jesam navijac Rafe i pod utiskom sam ali ovo se ne moze nazvati klasikom.
(rafa, 12. januar 14:01)

Kazete da niste strucni a onda dajete dosta dobar pregled Nadalove igre, sve da biste na krau uprskali omalovazavanjem njegove igre.
DA pocnem od kraja - sve te koje ste pomenuli na kraju Nadal je pretkao na zavrsnom Masteru u Londonu gde je podloga bila jos brza od ove!
Dakle, Nadal nije igrao lose, Novak je igrao odlicno, ali vi izgleda imate problem da to sebi priznate.
Trece, kada govorite od Nadalovom spinu i omalovazavate ga, pitam se da li ste ikada igrali protiv igraca koji udara top spin koji vam odskace u visini glave i vise. To kada vam uleti na bekhend je mnogo teze nego niza lopta bilo koje brzine - u tom smislu, to sto su Novakovi udarci brzi ne znaci nista, to je normalno jer udara dosta ravno - ono sto Novakove udarce cini opasnim je: 1) preciznost kombinovana sa snagom 2) mogucnost da udara bekhend u visokoj tacki, ali dok je jos u penjanju (to je postigao svojom razgibanoscu).
Na kraju, Nadal moze da ceka loptu nekoliko metara iza linije - ima dovoljno snage da i dalje udari duboku loptu, a ima vremena da se namesti. Problemi su nastali 2011.godine kada je Novak poceo da igra kratke dijagonale, to se ne stize kada se stoji mnogo pozadi.

slaviša šmigič

pre 4 godine

pa recimo najružnije navijanje što se tiče tenisa prvo mesto zauzimaju španci i to bez premca onda dolaze englezi pa tek posle može,da se priča o argentini hrvatskoj i srbiji švajcarskoj pa englezi imaju tu tradiciju bele odeče i gospoda a zviždi se iz 20.hiljada grla na duplu servis grešku,kao da su došli iz šume a španci su tek nacija koja treba,da čuti pravi divljaci ko da se odvija rat a ne tenis pa normalno,da bi i mene bolelo kad bi izgubio toliko dvoboja od novaka djokoviča još glavne sudije napravile nekoliko grešaka gde jih nole spašavao lošeg sudjenja po srbiju.

Robert

pre 4 godine

Sramotni Nadal izjavio da Srbija ne razume tenis aludirajuci na publiku, sramotni Nadal kome nije smetala Madridska publika pre mesec dana. Koliko je covek malen u porazu strasno.
(Boyan, 12. januar 2020 13:59)

"Rafa uvek gospodin" - top komentar na jednu jucerasnju vest.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Samo,da kažem što kaže i statistika nadal je poslednji put dobio novaka 2013.godine inače mu nije oduzeo ni set takva dominacija je izmedju novaka i nadala koji može,da dobije federera ali novaka gotovo pa nemoguče lekcije dobivao od novaka tokom čitave karijere ej da izgubišp 8 finala zaredom od istog suprmana novaka nikako nadal nemože biti na nivou novaka i njegove igre pa makar novak dodje spreman ne više od 60 pa dpo max 70 posto forme sad samo zamislite,da je novak imao ovakvu potporu kao federer tokom čitave karijere on je najbolji pa makar sad stavio reket o klim kako bi neki rekli.

NY

pre 4 godine

Niste razumeli moj komentar jer ga niste procitali pazljivo, a takodje i ne gledate meceve jer navijate stomakom. Ocigledno je da se niste bavili sportom i niste u stanju da analizirate meceve.
(Demar Derozan, 12. januar

Razumeli smo tvoj komentar i shvatili da o tenisu nemaš pojma. Nije tenis samo šljaka. Da nije toliko osvojio RG gospodin tesne gaće bi po osvojenim GS bio daleko iza Novaka. Novaku odgivara i trava i beton a uspeo je i na zemlji. Uostalom najbolji teniser u pislednjoj dekadi

slaviša šmigič

pre 4 godine

Niste razumeli moj komentar jer ga niste procitali pazljivo, a takodje i ne gledate meceve jer navijate stomakom. Ocigledno je da se niste bavili sportom i niste u stanju da analizirate meceve.
šta ima tu,da se razume svaki tvoj komentar uperen je protiv novaka koji eto šiba sve redom a nije ni na 70 posto onoga što može odigrati u tenisu nije još u formi ali i ovakav on je super strela nikole tesle za ostale učesnike tenisa.nole samo nabij komplekse ovakvima poput jumka koji drži jedno 5 različitih nikova sa kojima se potpisuje kao,da se radi o srbskom navijaču.

zelim da budem euforican

pre 4 godine

Ne bih bio euforican, Novak jeste dobio, ali ko je pazljivo gledao mec treba da analizira drugi set pazljivo, treba imati u vidu da je ovo beton koji nije Rafina omiljena podloga, koja je vrsta ovog turnira i koja je njegova svrha, takodje mislim da je tim Spanije pametno doneo odluku da Rafa ne igra dubl, treba sve ovo posmatrati slicno SP u kosarci koje je odrzano u Kino kada smo mislili da sve ide glatko dok nisu dosli Spanija i Argentina na red.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Demar Derozan, 12. januar 2020 14:16

Pa hajde analizirajte drugi set, bas bih voleo da vidim vasu strucnu analizu.
Moje vidjenje je da je Nole vodio igru i drugom setu, vise neforsiranih gresaka, ali takodje mnogo vise vinera. Osim jednog gema, sve svoje serve je dobijao lagano, Nadal se u vecini njih mucio - i naravno, ta nadmoce je dosla do izrazaja u taj brejku.
Sama igra - raznovrsnija nego ikad, serva drasticno popravljena, narocito drugi servis. I, kao, sto rekoh agresivno, kontrola igre, preuzimanje rizika, preciznost. Kao u najbolja vremena.
Hajde sada vi.
P.S. Nadal jeste Argentina, ona je u ovom slucaju vec dosla, nema boljeg protivnika od njega ni u Australiji (koliko se secam on je prosle godine na AO sve pocistio pre Novaka)

Milan_PT

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!

Наравно да јесте, баш као и Дејвис куп. Чим се добијају бодови и организује га АТП улази у међусобну статистику.

Спортски поздрав!
(Џонац, 12. januar 2020 13:54)

Davis Cup organizuje ITF, a ne ATP, tako da nema ATP poena za Davis Cup, ali ima za ovaj ATP Cup.
U periodu 2009-2015 dobijali su se i ATP poeni za DC, ali više ne...

DokHoliday

pre 4 godine

Ja bih rekao da Novaku vise lezi Nadal nego svi ovi klinci racunajuci i Vavrinku i Tima . Sa Rafom laganica vec godinama na tvrdoj podlozi. RG je vec druga prica.

Vegeta

pre 4 godine

(Sića, 12. januar 2020 14:16)

Care radim u mocartu 4 god, nikad nisam cuo da neko prica protiv Djokovica a proslo je milioni ljudi kroz kladionicu, ako se ti obazires na sendvicare poput Jumka Mikija koji se po ceo dan bave Djokovicem onda s tobom nesto nije u redu :)

JPR24

pre 4 godine

Pa jel onda i Gofan gromada? A da on nije naš, samo su naši gromade.
(aaaaauuuuuu breeee, 12. januar 2020 13:19)

A ko je rekao da Gofan nije bio gromada !? Ti ?

sasa

pre 4 godine

Ne bih bio euforican, Novak jeste dobio, ali ko je pazljivo gledao mec treba da analizira drugi set pazljivo, treba imati u vidu da je ovo beton koji nije Rafina omiljena podloga, koja je vrsta ovog turnira i koja je njegova svrha, takodje mislim da je tim Spanije pametno doneo odluku da Rafa ne igra dubl, treba sve ovo posmatrati slicno SP u kosarci koje je odrzano u Kino kada smo mislili da sve ide glatko dok nisu dosli Spanija i Argentina na red.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Demar Derozan, 12. januar 2020 14:16)

Samo ti posmatraj kao SP u kosarci. Dotle cemo mi ovo da osvojimo.

Demar Derozan

pre 4 godine

@sasa
Niste razumeli moj komentar jer ga niste procitali pazljivo, a takodje i ne gledate meceve jer navijate stomakom. Ocigledno je da se niste bavili sportom i niste u stanju da analizirate meceve.

Mikii

pre 4 godine

Viškovic ga spustio doktorski
(Hari, 12. januar 2020 14:11)

E, ako ga je Viskovic "spustio", onda treba da se postidi. Viskovic sa sport kluba. Gromada. Svetska.

Jumko

pre 4 godine

@Vegeta Care, oni koji imaju drugacije misljenje o "fenomenu Djokovic u Srbiji", a razlikuje se od tvog za 180 stepeni, ne idu u kladionicu, veruj mi!

Djido

pre 4 godine

Umesto da se covek sklonio iz singla, odmorio se i cekao dubl, on sad prakticno pokloni titulu protivnicima. Nekad mi se cini da Nadal bukvalno ide sam protiv sebe. Neverovatno.
(Mikii, 12. januar 2020 13:39)

Šta, bre, lupetaš!
Da se Nadal sklonio iz singla, Novak bi pobedio Aguta (koji bi postao igrač broj 1). Lajović bi pobedio Bustu ili Lopeza koji bi postali igrač broj 2. I šta će im onda dubl i šta bi im tu Nadal pomogao.
Ali danas svako ima internet pa može da baljezga šta mu padne napamet.

NY

pre 4 godine

Davis Cup organizuje ITF, a ne ATP, tako da nema ATP poena za Davis Cup, ali ima za ovaj ATP Cup.
U periodu 2009-2015 dobijali su se i ATP poeni za DC, ali više ne...
(Milan_PT, 12. januar 2020 14:12)

Ima poena i za Davis cup. Guglaj

rafa

pre 4 godine

Treba odati priznanje Nadalu za sve sta je postigao u karijeri sa ovakvom tehnikom koju ima. Nisam strucnjak na ovom polju ali bih voleo da mi neko pojasni fenomen Nadal? Kakva je to taktika,odn tehnika sampiona u pitanju da ti ne mozes da pogodis dalje od sredine terena ceo mec ni jednu postenu lopticu? Njegov spin sada radi protiv njega.Dajes protivniku vremena da se brani saljuci mu balone a nisi kadar da bar onda pokusas pronaci neki ugao na terenu tim spinom i izbaciti ga. Danas nije mogao da ostane 3 udarca u poenu sa Novakom a da ne ode 4 m nazad.nije Novak spektakularan, problem je u Nadalu i strahu koji ima od ravne lopte. 90% udaraca izvodi sa zadjne noge i onda imamo podatak da mu je forhend 20 km na h sporji od Novakovog!? To je sramota za takvog sampiona i pored svih stvari i povreda koje su ga snasle. Jedino objasnjenje logicno je da Nadal nema samopouzdanja i da igra daleko od svoje igre jer je ovo neprihvatljivo.Medevedev, Cicipas, Kirjos, Sapovalov,Bautista...svi bi sigurno posteno izmucli Novaka ali ne i Nadal.Jesam navijac Rafe i pod utiskom sam ali ovo se ne moze nazvati klasikom.Los mec Nadala i poruka da nema mnogo cemu da se nada na Austalien openu dok ne resi neke stavari sa sobom,dok jos ima vremena i ako ga ima uopste.

Sića

pre 4 godine

Ne mogu nikako da shvatim, godinama unazad, da neko ko je Srbin može nešto da napiše protiv najvećeg srpskog sportiste svih vremena i čoveka koji je promenio sliku Srbije i samih Srba u svetu, naravno u najpozitivnijem smislu, što će vam prvi reći Australijanci srpskog porekla. Ti koji pričaju protiv Noleta, a Srbi su, a ima ih na ovom sajtu, ili su nezadovoljni svojim životom pa ne mogu da podnesu tuđi uspeh ili im nešto nije u redu sa zdravljem, što im možemo onda i oprostiti, ali bi trebalo u tom slučaju da se što pre obrate dobrim psihijatrima.
Idemo Nole, legendo, kada budeš prestao da igraš tenis, videće Srbi šta su imali u sportu uopšte, a koji su bili deo tvog igračkog vremena svedoci neponovljibog uspeha jednog srpskog sportiste u sportu koga igra bukvalno ceo svet.

Milan_PT

pre 4 godine

Umesto da se covek sklonio iz singla, odmorio se i cekao dubl, on sad prakticno pokloni titulu protivnicima. Nekad mi se cini da Nadal bukvalno ide sam protiv sebe. Neverovatno.
(Mikii, 12. januar 2020 13:39)

@Mikii, ne može se biti povređen za singl-meč, pa 2 sata kasnije igrati dubl. Prva dvojica igrača moraju da izađu na singl da bi igrali i dubl po potrebi...

Demar Derozan

pre 4 godine

Ne bih bio euforican, Novak jeste dobio, ali ko je pazljivo gledao mec treba da analizira drugi set pazljivo, treba imati u vidu da je ovo beton koji nije Rafina omiljena podloga, koja je vrsta ovog turnira i koja je njegova svrha, takodje mislim da je tim Spanije pametno doneo odluku da Rafa ne igra dubl, treba sve ovo posmatrati slicno SP u kosarci koje je odrzano u Kino kada smo mislili da sve ide glatko dok nisu dosli Spanija i Argentina na red.

Jumko

pre 4 godine

Hahahahaha, bunite se na izjavu Nadala!? Pa jeste li bili nekada na DC mecu u Srbiji ili na Bg openu dok je trajao i videli kako se to srpska publika razume u tenis? Ili vam smeta iskrenost Nadala koji ne vrda i uvek kaze kako jeste?

Гиле

pre 4 godine

@Рафа, питаш се која је техника. Технички то није исправно, али сви клинци су једно време тако хтели да играју. Оно што је код Надала специфично његове лопте одскачу високо(додуше данас ниже него некад), када играч треба да врати мора да подигне знатно руку, током меча ударци противника постају све непрецизни. Иначе снага спина и брзина лоптице је огромна у тим сируцијама. Тако да је противник натерам на грешку. Е сада Новак то хвата у пењању и тиме ниже хвата, и снагу лоптице враћа противнику. Како је Рафа спустио тај одскок тако је и Федерер почео чешће да га добија.

rafa

pre 4 godine

(Гиле
Jasno je to meni ali nije ocekivano da Novak moze da stoji na liniji i da rutisnki stize sve lopte Nadala u penjanju. To znaci da ovaj vrlo neprecizno udara.Nekada je gore odigrati protivniku jako na reket nego samo prebaciti mrtvu loptu. Stvar je u tome da Nadal prakticno vise gura nego udara lopticu iz forhenda.Razlog je taj sto cesto kasni na lopticu. Njegovi udarci nemaju vise ni upola penetraciju kao nekada, to su prakticno baloni odigrani sa ledja i Novak dobija lopte kao na tacni i zato i moze ovako da dominira,bez obzira da li pobedi ili ne. Medjutim, kada dobije sporiju lopticu Novaka onda jednim udarcem zavrsi poen. Zato on mora da usporava igru i da igra slajs na ovim brzim podlogama. Nadam se da cemo gledati jos meceva ove dvojice.pozdrav

Mare

pre 4 godine

Nadal je tokom citavog turnira igrao losije, ne cudi me ovaj rezultat, mucio se i sa japancem tako da bilo je izvezno da ce dubl odlucivati. Srecno nasima

Hari

pre 4 godine

Sramotni Nadal izjavio da Srbija ne razume tenis aludirajuci na publiku, sramotni Nadal kome nije smetala Madridska publika pre mesec dana. Koliko je covek malen u porazu strasno.
(Boyan, 12. januar 2020 13:59)

Viškovic ga spustio doktorski

ljubisa

pre 4 godine

Kakav teniski mec u Sidneju, kakva pobeda Novaka protiv Nadalaa, kakva atmosfera. So proud to bi pravoslavan, so proud to be Srbin. Koliko samo Novak budi i cuva nacionalnu pripadnost i ponos Srba svuda po Svetu.... n e m a c e n u !!!

brat iz huda

pre 4 godine

grande Nole, kakav covek, kakav borac. Ali pohvale i Rafi ubedljivo dva najveca tenisera, ovakvi dueli njih dvojice, nece moci niko nikada da pruzi, kakav tenis!!!

Fica

pre 4 godine

Novak bi se vise namucio protiv Aguta,ali u sustini ni jedan teniser i. i jedna verzija ni jednog tenisera koji je ikad igrao tenis najboljem Novaku ne bi mogla nista. GOAT.

Mikii

pre 4 godine

Umesto da se covek sklonio iz singla, odmorio se i cekao dubl, on sad prakticno pokloni titulu protivnicima. Nekad mi se cini da Nadal bukvalno ide sam protiv sebe. Neverovatno.

Vukasin

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!

Andrija

pre 4 godine

Za one koje zanima.
Na ATP Cupu Nole je zaradio 660 poena, a Rafa samo 250. Tako da je Nole razliku na ATP listi smanjio za 410 poena, sa 930 na 520 poena.
Takodje Nole sad ima skor plus 3 u medjusobnim pobedama.

Na Aus tralian Openu Nole brani titulu 2000 poena, a Rafa finale 1200 poena.
Da bi posle Australije Nole bio prvi mora da odbrani titulu a da Rafa ne dodje do polufinala.

Boyan

pre 4 godine

Sramotni Nadal izjavio da Srbija ne razume tenis aludirajuci na publiku, sramotni Nadal kome nije smetala Madridska publika pre mesec dana. Koliko je covek malen u porazu strasno.

Џонац

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!

Наравно да јесте, баш као и Дејвис куп. Чим се добијају бодови и организује га АТП улази у међусобну статистику.

Спортски поздрав!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Borba titana iz koje u zadnjih 10 godina uvek izađe kao pobednik Srbin!I u 33 godine istim žarom igra kao da mu je 16!Legenda!

pile

pre 4 godine

Koja je funkcija Marka Djokovica u ekipi Srbije ? Ako zeli da bodri svoga brata, nek to radi sa tribina ! Zasto ne bi mogao brat od Cacica da sedi isto u ekipi Srbije kao Marko ?!

drmr

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!
(Vukasin, 12. januar 2020 13:39)

Naravno da da.

brat iz huda

pre 4 godine

grande Nole, kakav covek, kakav borac. Ali pohvale i Rafi ubedljivo dva najveca tenisera, ovakvi dueli njih dvojice, nece moci niko nikada da pruzi, kakav tenis!!!

Andrija

pre 4 godine

Za one koje zanima.
Na ATP Cupu Nole je zaradio 660 poena, a Rafa samo 250. Tako da je Nole razliku na ATP listi smanjio za 410 poena, sa 930 na 520 poena.
Takodje Nole sad ima skor plus 3 u medjusobnim pobedama.

Na Aus tralian Openu Nole brani titulu 2000 poena, a Rafa finale 1200 poena.
Da bi posle Australije Nole bio prvi mora da odbrani titulu a da Rafa ne dodje do polufinala.

Vegeta

pre 4 godine

(Sića, 12. januar 2020 14:16)

Care radim u mocartu 4 god, nikad nisam cuo da neko prica protiv Djokovica a proslo je milioni ljudi kroz kladionicu, ako se ti obazires na sendvicare poput Jumka Mikija koji se po ceo dan bave Djokovicem onda s tobom nesto nije u redu :)

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Borba titana iz koje u zadnjih 10 godina uvek izađe kao pobednik Srbin!I u 33 godine istim žarom igra kao da mu je 16!Legenda!

Sića

pre 4 godine

Ne mogu nikako da shvatim, godinama unazad, da neko ko je Srbin može nešto da napiše protiv najvećeg srpskog sportiste svih vremena i čoveka koji je promenio sliku Srbije i samih Srba u svetu, naravno u najpozitivnijem smislu, što će vam prvi reći Australijanci srpskog porekla. Ti koji pričaju protiv Noleta, a Srbi su, a ima ih na ovom sajtu, ili su nezadovoljni svojim životom pa ne mogu da podnesu tuđi uspeh ili im nešto nije u redu sa zdravljem, što im možemo onda i oprostiti, ali bi trebalo u tom slučaju da se što pre obrate dobrim psihijatrima.
Idemo Nole, legendo, kada budeš prestao da igraš tenis, videće Srbi šta su imali u sportu uopšte, a koji su bili deo tvog igračkog vremena svedoci neponovljibog uspeha jednog srpskog sportiste u sportu koga igra bukvalno ceo svet.

Djido

pre 4 godine

Umesto da se covek sklonio iz singla, odmorio se i cekao dubl, on sad prakticno pokloni titulu protivnicima. Nekad mi se cini da Nadal bukvalno ide sam protiv sebe. Neverovatno.
(Mikii, 12. januar 2020 13:39)

Šta, bre, lupetaš!
Da se Nadal sklonio iz singla, Novak bi pobedio Aguta (koji bi postao igrač broj 1). Lajović bi pobedio Bustu ili Lopeza koji bi postali igrač broj 2. I šta će im onda dubl i šta bi im tu Nadal pomogao.
Ali danas svako ima internet pa može da baljezga šta mu padne napamet.

ljubisa

pre 4 godine

Kakav teniski mec u Sidneju, kakva pobeda Novaka protiv Nadalaa, kakva atmosfera. So proud to bi pravoslavan, so proud to be Srbin. Koliko samo Novak budi i cuva nacionalnu pripadnost i ponos Srba svuda po Svetu.... n e m a c e n u !!!

sasa

pre 4 godine

Ne bih bio euforican, Novak jeste dobio, ali ko je pazljivo gledao mec treba da analizira drugi set pazljivo, treba imati u vidu da je ovo beton koji nije Rafina omiljena podloga, koja je vrsta ovog turnira i koja je njegova svrha, takodje mislim da je tim Spanije pametno doneo odluku da Rafa ne igra dubl, treba sve ovo posmatrati slicno SP u kosarci koje je odrzano u Kino kada smo mislili da sve ide glatko dok nisu dosli Spanija i Argentina na red.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Demar Derozan, 12. januar 2020 14:16)

Samo ti posmatraj kao SP u kosarci. Dotle cemo mi ovo da osvojimo.

Fica

pre 4 godine

Novak bi se vise namucio protiv Aguta,ali u sustini ni jedan teniser i. i jedna verzija ni jednog tenisera koji je ikad igrao tenis najboljem Novaku ne bi mogla nista. GOAT.

NY

pre 4 godine

Niste razumeli moj komentar jer ga niste procitali pazljivo, a takodje i ne gledate meceve jer navijate stomakom. Ocigledno je da se niste bavili sportom i niste u stanju da analizirate meceve.
(Demar Derozan, 12. januar

Razumeli smo tvoj komentar i shvatili da o tenisu nemaš pojma. Nije tenis samo šljaka. Da nije toliko osvojio RG gospodin tesne gaće bi po osvojenim GS bio daleko iza Novaka. Novaku odgivara i trava i beton a uspeo je i na zemlji. Uostalom najbolji teniser u pislednjoj dekadi

DokHoliday

pre 4 godine

Ja bih rekao da Novaku vise lezi Nadal nego svi ovi klinci racunajuci i Vavrinku i Tima . Sa Rafom laganica vec godinama na tvrdoj podlozi. RG je vec druga prica.

Boyan

pre 4 godine

Sramotni Nadal izjavio da Srbija ne razume tenis aludirajuci na publiku, sramotni Nadal kome nije smetala Madridska publika pre mesec dana. Koliko je covek malen u porazu strasno.

Hari

pre 4 godine

Sramotni Nadal izjavio da Srbija ne razume tenis aludirajuci na publiku, sramotni Nadal kome nije smetala Madridska publika pre mesec dana. Koliko je covek malen u porazu strasno.
(Boyan, 12. januar 2020 13:59)

Viškovic ga spustio doktorski

Џонац

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!

Наравно да јесте, баш као и Дејвис куп. Чим се добијају бодови и организује га АТП улази у међусобну статистику.

Спортски поздрав!

JPR24

pre 4 godine

Pa jel onda i Gofan gromada? A da on nije naš, samo su naši gromade.
(aaaaauuuuuu breeee, 12. januar 2020 13:19)

A ko je rekao da Gofan nije bio gromada !? Ti ?

slaviša šmigič

pre 4 godine

pa recimo najružnije navijanje što se tiče tenisa prvo mesto zauzimaju španci i to bez premca onda dolaze englezi pa tek posle može,da se priča o argentini hrvatskoj i srbiji švajcarskoj pa englezi imaju tu tradiciju bele odeče i gospoda a zviždi se iz 20.hiljada grla na duplu servis grešku,kao da su došli iz šume a španci su tek nacija koja treba,da čuti pravi divljaci ko da se odvija rat a ne tenis pa normalno,da bi i mene bolelo kad bi izgubio toliko dvoboja od novaka djokoviča još glavne sudije napravile nekoliko grešaka gde jih nole spašavao lošeg sudjenja po srbiju.

Milan_PT

pre 4 godine

Umesto da se covek sklonio iz singla, odmorio se i cekao dubl, on sad prakticno pokloni titulu protivnicima. Nekad mi se cini da Nadal bukvalno ide sam protiv sebe. Neverovatno.
(Mikii, 12. januar 2020 13:39)

@Mikii, ne može se biti povređen za singl-meč, pa 2 sata kasnije igrati dubl. Prva dvojica igrača moraju da izađu na singl da bi igrali i dubl po potrebi...

zelim da budem euforican

pre 4 godine

Ne bih bio euforican, Novak jeste dobio, ali ko je pazljivo gledao mec treba da analizira drugi set pazljivo, treba imati u vidu da je ovo beton koji nije Rafina omiljena podloga, koja je vrsta ovog turnira i koja je njegova svrha, takodje mislim da je tim Spanije pametno doneo odluku da Rafa ne igra dubl, treba sve ovo posmatrati slicno SP u kosarci koje je odrzano u Kino kada smo mislili da sve ide glatko dok nisu dosli Spanija i Argentina na red.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Demar Derozan, 12. januar 2020 14:16

Pa hajde analizirajte drugi set, bas bih voleo da vidim vasu strucnu analizu.
Moje vidjenje je da je Nole vodio igru i drugom setu, vise neforsiranih gresaka, ali takodje mnogo vise vinera. Osim jednog gema, sve svoje serve je dobijao lagano, Nadal se u vecini njih mucio - i naravno, ta nadmoce je dosla do izrazaja u taj brejku.
Sama igra - raznovrsnija nego ikad, serva drasticno popravljena, narocito drugi servis. I, kao, sto rekoh agresivno, kontrola igre, preuzimanje rizika, preciznost. Kao u najbolja vremena.
Hajde sada vi.
P.S. Nadal jeste Argentina, ona je u ovom slucaju vec dosla, nema boljeg protivnika od njega ni u Australiji (koliko se secam on je prosle godine na AO sve pocistio pre Novaka)

slaviša šmigič

pre 4 godine

Samo,da kažem što kaže i statistika nadal je poslednji put dobio novaka 2013.godine inače mu nije oduzeo ni set takva dominacija je izmedju novaka i nadala koji može,da dobije federera ali novaka gotovo pa nemoguče lekcije dobivao od novaka tokom čitave karijere ej da izgubišp 8 finala zaredom od istog suprmana novaka nikako nadal nemože biti na nivou novaka i njegove igre pa makar novak dodje spreman ne više od 60 pa dpo max 70 posto forme sad samo zamislite,da je novak imao ovakvu potporu kao federer tokom čitave karijere on je najbolji pa makar sad stavio reket o klim kako bi neki rekli.

hajde, sad...

pre 4 godine

Jedino objasnjenje logicno je da Nadal nema samopouzdanja i da igra daleko od svoje igre jer je ovo neprihvatljivo.Medevedev, Cicipas, Kirjos, Sapovalov,Bautista...svi bi sigurno posteno izmucli Novaka ali ne i Nadal.Jesam navijac Rafe i pod utiskom sam ali ovo se ne moze nazvati klasikom.
(rafa, 12. januar 14:01)

Kazete da niste strucni a onda dajete dosta dobar pregled Nadalove igre, sve da biste na krau uprskali omalovazavanjem njegove igre.
DA pocnem od kraja - sve te koje ste pomenuli na kraju Nadal je pretkao na zavrsnom Masteru u Londonu gde je podloga bila jos brza od ove!
Dakle, Nadal nije igrao lose, Novak je igrao odlicno, ali vi izgleda imate problem da to sebi priznate.
Trece, kada govorite od Nadalovom spinu i omalovazavate ga, pitam se da li ste ikada igrali protiv igraca koji udara top spin koji vam odskace u visini glave i vise. To kada vam uleti na bekhend je mnogo teze nego niza lopta bilo koje brzine - u tom smislu, to sto su Novakovi udarci brzi ne znaci nista, to je normalno jer udara dosta ravno - ono sto Novakove udarce cini opasnim je: 1) preciznost kombinovana sa snagom 2) mogucnost da udara bekhend u visokoj tacki, ali dok je jos u penjanju (to je postigao svojom razgibanoscu).
Na kraju, Nadal moze da ceka loptu nekoliko metara iza linije - ima dovoljno snage da i dalje udari duboku loptu, a ima vremena da se namesti. Problemi su nastali 2011.godine kada je Novak poceo da igra kratke dijagonale, to se ne stize kada se stoji mnogo pozadi.

z.n.

pre 4 godine

"Ako se po jutru dan poznaje", po prikazanom na ATP kupu, Novak slovi kao najveći favorit na AO. Njegova igra je snažna, samouverena, ali nekoliko stvari me brine. Pre svega, Dmitri Medvedev. Svaki Novakov meč sa njim je teška i titanska borba. Pa i u poslednjem gemu, kada se očekivala "tačka na i" Medvedev se nije predavao i imao je nekoliko brejk lopti. Mislim da mu je na predstojećem GS najozbiljniji protivnik i najveća prepreka. To se naročito moglo osetiti u par situacija kada je posle dugotrajnih razmena Novak ostajao bez daha. Medvedev je dosta mlađi (čini mi se nekih 8-9 godina) i brže se oporavlja nakon dugotrajnih razmena, što zbog te razlike u godinama postaje i prirodno. Nadam se da će tokom ovih preostalih 10-ak dana do pravih napora, Novak intenzivno raditi na kondiciji, jer je veliko pitanje kako bi se nosio sa Medvedevim u meču na 3 dobijena seta (setimo se samo panike Nadala, nakon 2:0 na USA Open-u).
Ne vidim drugog protovnika koji bi nosio toliko opasnosti po Novaka. Rafa deluje kao da mu je Novak bukvalno "ušao u glavu". Za Federera je pitanje, dokle će uopšte i stići? Drugi, "mladi lavovi" kao da još nemaju mentalni kontinuitet za višesatnu borbu sa Novakom. Eventualna opasnost bi mogao da bude i Vavrinka, ako "poludi", ali deluje mi kao da su za njega ipak prošla ta vremena...

Isprani mozgovi kkSNS

pre 4 godine

Ma bravo.

Nemanjići katolici a Nole nema ni s od srpskog :)

Bravo:))))
(Veli Jože, 12. januar 2020 16:07)

Ti sigurno imas. U ostalo svi ste vi Srbi

Vukasin

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!

drmr

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!
(Vukasin, 12. januar 2020 13:39)

Naravno da da.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(АЗ-5, 12. januar 2020 15:40)


VALJDA ZBOG ONIH SILNIH BOMBARDOVANJA SRBIJE JOŠ OD 19. VEKA, PA PREKO CELOG 20. VEKA, a i zbog onih 100 za jednog, A MORA DA SE USPOSTAVI KAKAVA TAKVA RAVNOTEŽA JER PRIRODA JE HARMONIJA.

Robert

pre 4 godine

Sramotni Nadal izjavio da Srbija ne razume tenis aludirajuci na publiku, sramotni Nadal kome nije smetala Madridska publika pre mesec dana. Koliko je covek malen u porazu strasno.
(Boyan, 12. januar 2020 13:59)

"Rafa uvek gospodin" - top komentar na jednu jucerasnju vest.

Mare

pre 4 godine

Nadal je tokom citavog turnira igrao losije, ne cudi me ovaj rezultat, mucio se i sa japancem tako da bilo je izvezno da ce dubl odlucivati. Srecno nasima

Гиле

pre 4 godine

@Рафа, питаш се која је техника. Технички то није исправно, али сви клинци су једно време тако хтели да играју. Оно што је код Надала специфично његове лопте одскачу високо(додуше данас ниже него некад), када играч треба да врати мора да подигне знатно руку, током меча ударци противника постају све непрецизни. Иначе снага спина и брзина лоптице је огромна у тим сируцијама. Тако да је противник натерам на грешку. Е сада Новак то хвата у пењању и тиме ниже хвата, и снагу лоптице враћа противнику. Како је Рафа спустио тај одскок тако је и Федерер почео чешће да га добија.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Niste razumeli moj komentar jer ga niste procitali pazljivo, a takodje i ne gledate meceve jer navijate stomakom. Ocigledno je da se niste bavili sportom i niste u stanju da analizirate meceve.
šta ima tu,da se razume svaki tvoj komentar uperen je protiv novaka koji eto šiba sve redom a nije ni na 70 posto onoga što može odigrati u tenisu nije još u formi ali i ovakav on je super strela nikole tesle za ostale učesnike tenisa.nole samo nabij komplekse ovakvima poput jumka koji drži jedno 5 različitih nikova sa kojima se potpisuje kao,da se radi o srbskom navijaču.

Milan_PT

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!

Наравно да јесте, баш као и Дејвис куп. Чим се добијају бодови и организује га АТП улази у међусобну статистику.

Спортски поздрав!
(Џонац, 12. januar 2020 13:54)

Davis Cup organizuje ITF, a ne ATP, tako da nema ATP poena za Davis Cup, ali ima za ovaj ATP Cup.
U periodu 2009-2015 dobijali su se i ATP poeni za DC, ali više ne...

NY

pre 4 godine

Davis Cup organizuje ITF, a ne ATP, tako da nema ATP poena za Davis Cup, ali ima za ovaj ATP Cup.
U periodu 2009-2015 dobijali su se i ATP poeni za DC, ali više ne...
(Milan_PT, 12. januar 2020 14:12)

Ima poena i za Davis cup. Guglaj

pile

pre 4 godine

Koja je funkcija Marka Djokovica u ekipi Srbije ? Ako zeli da bodri svoga brata, nek to radi sa tribina ! Zasto ne bi mogao brat od Cacica da sedi isto u ekipi Srbije kao Marko ?!

nikol dz feimija

pre 4 godine

(aaaaauuuuuu breeee, 12. januar 2020 13:19)

Naravno, DA NIJE GOFAN GROMADA.

Da li ste učili srpski jezik ? Ili neki drugi koji se sada zove drugačiji a zapravo je srpski ? DA LI ZNATE ZNAČENJE REČI "GROMADA" ?

NE ZNATE.

Gofan je napravio dobru pobedu, dobar meč odigrao, pobedio je drugi put Nadala a izgubio je 4 puta u 6 mečeva. Dobro se drži David protiv Rafe i to je lepo.

TO ŠTO JE SADA DOBIO NADALA JE DOBRO ZA NJEGA i ništa više.

GOfan (1990. godište)je osvojio ukupno 4 turnira, Mec i Kicbil i to 2014. a onda i 2017.Šenžen i Tokio. Istina, igrao je još 9 finala, bio vicešampion, čak u Sinsinatiju i Londonu, što su lepi rezultati, ali nemaju veze sa "gromadom".

Najbolji na listi je bio 7. i to 2017. u novembru.

Osvojio je 13 ipo miliona od turnira, do sada.

NOvak je uzeo 13 miliona i 130 hiljada za 2019. od turnirskih nagrada !!

BILO BI LEPO DA ZNATE ZNAČENJE REČI, PA ONDA DA PITATE, ALI NIJE SRAMOTA NE ZNATI NEGO NE NAUČITI. SADA ZNATE I NAUČILI STE.

Isto tako naš Lajović je dobar igrač, odličan čak, pobedio je Hačanova i to je odličan rezultat za njega i za srpski tim, ali to ne znači da je bolji od Hačanova, kao što i objektivno nije iako ga dobija već tri puta, odgovara mu, ali nije bolji teniser za sada. I to ne umanjuje značaj Dušanove pobede a ni ovaj poraz Karenu ne umanjuje kvalitet njegovog tenisa.

SVAKO DOBRO.

Mikii

pre 4 godine

Viškovic ga spustio doktorski
(Hari, 12. januar 2020 14:11)

E, ako ga je Viskovic "spustio", onda treba da se postidi. Viskovic sa sport kluba. Gromada. Svetska.

Jumko

pre 4 godine

Hahahahaha, bunite se na izjavu Nadala!? Pa jeste li bili nekada na DC mecu u Srbiji ili na Bg openu dok je trajao i videli kako se to srpska publika razume u tenis? Ili vam smeta iskrenost Nadala koji ne vrda i uvek kaze kako jeste?

rafa

pre 4 godine

(Гиле
Jasno je to meni ali nije ocekivano da Novak moze da stoji na liniji i da rutisnki stize sve lopte Nadala u penjanju. To znaci da ovaj vrlo neprecizno udara.Nekada je gore odigrati protivniku jako na reket nego samo prebaciti mrtvu loptu. Stvar je u tome da Nadal prakticno vise gura nego udara lopticu iz forhenda.Razlog je taj sto cesto kasni na lopticu. Njegovi udarci nemaju vise ni upola penetraciju kao nekada, to su prakticno baloni odigrani sa ledja i Novak dobija lopte kao na tacni i zato i moze ovako da dominira,bez obzira da li pobedi ili ne. Medjutim, kada dobije sporiju lopticu Novaka onda jednim udarcem zavrsi poen. Zato on mora da usporava igru i da igra slajs na ovim brzim podlogama. Nadam se da cemo gledati jos meceva ove dvojice.pozdrav

rafa

pre 4 godine

Treba odati priznanje Nadalu za sve sta je postigao u karijeri sa ovakvom tehnikom koju ima. Nisam strucnjak na ovom polju ali bih voleo da mi neko pojasni fenomen Nadal? Kakva je to taktika,odn tehnika sampiona u pitanju da ti ne mozes da pogodis dalje od sredine terena ceo mec ni jednu postenu lopticu? Njegov spin sada radi protiv njega.Dajes protivniku vremena da se brani saljuci mu balone a nisi kadar da bar onda pokusas pronaci neki ugao na terenu tim spinom i izbaciti ga. Danas nije mogao da ostane 3 udarca u poenu sa Novakom a da ne ode 4 m nazad.nije Novak spektakularan, problem je u Nadalu i strahu koji ima od ravne lopte. 90% udaraca izvodi sa zadjne noge i onda imamo podatak da mu je forhend 20 km na h sporji od Novakovog!? To je sramota za takvog sampiona i pored svih stvari i povreda koje su ga snasle. Jedino objasnjenje logicno je da Nadal nema samopouzdanja i da igra daleko od svoje igre jer je ovo neprihvatljivo.Medevedev, Cicipas, Kirjos, Sapovalov,Bautista...svi bi sigurno posteno izmucli Novaka ali ne i Nadal.Jesam navijac Rafe i pod utiskom sam ali ovo se ne moze nazvati klasikom.Los mec Nadala i poruka da nema mnogo cemu da se nada na Austalien openu dok ne resi neke stavari sa sobom,dok jos ima vremena i ako ga ima uopste.

sakupljac minusa

pre 4 godine

Nije tenis samo šljaka. Da nije toliko osvojio RG gospodin tesne gaće bi po osvojenim GS bio daleko iza Novaka. Novaku odgivara i trava i beton a uspeo je i na zemlji. Uostalom najbolji teniser u pislednjoj dekadi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 12. januar 2020 15:3
Izgleda vas sve ovde mnogo boli ta sljaka. Izbaci ti beton pa vidi ko bi kolko GS imao. Covek osvoji 2 W i 4 US i stalno se potencira sljaka. Brzo se zaboravlja krompir iz prosle sezone. Definitivno Novak u zadnjoj dekadi igra najbolji tenis. Al samim tim sto i pored toga nije stigao po GS ovu dvojicu govori da ne moze biti najbolji. Jer najbolji je onaj koji osvaja trofeje i kad ima boljih igraca od njega

Mikii

pre 4 godine

Umesto da se covek sklonio iz singla, odmorio se i cekao dubl, on sad prakticno pokloni titulu protivnicima. Nekad mi se cini da Nadal bukvalno ide sam protiv sebe. Neverovatno.

Veli Jože

pre 4 godine

Nole,Srbendo!!!Proslavljaš ovu našu Nemanjićku Srbiju.
 (ujka sa Fomtane, 12. januar 2020 15:26)

Ma bravo.

Nemanjići katolici a Nole nema ni s od srpskog :)

Bravo:))))

Jumko

pre 4 godine

@Vegeta Care, oni koji imaju drugacije misljenje o "fenomenu Djokovic u Srbiji", a razlikuje se od tvog za 180 stepeni, ne idu u kladionicu, veruj mi!

Demar Derozan

pre 4 godine

Ne bih bio euforican, Novak jeste dobio, ali ko je pazljivo gledao mec treba da analizira drugi set pazljivo, treba imati u vidu da je ovo beton koji nije Rafina omiljena podloga, koja je vrsta ovog turnira i koja je njegova svrha, takodje mislim da je tim Spanije pametno doneo odluku da Rafa ne igra dubl, treba sve ovo posmatrati slicno SP u kosarci koje je odrzano u Kino kada smo mislili da sve ide glatko dok nisu dosli Spanija i Argentina na red.

Demar Derozan

pre 4 godine

@sasa
Niste razumeli moj komentar jer ga niste procitali pazljivo, a takodje i ne gledate meceve jer navijate stomakom. Ocigledno je da se niste bavili sportom i niste u stanju da analizirate meceve.

realno

pre 4 godine

@veli joza hahha ma ti ces da kazes da nema s od srpskog ,Srbin ,rodjen u Srbiji, pravoslavac kao i Nemanjici a jos nastupa za Srbiju ali nema s od srpskog, haha zato vi itekako vecinom vucete srpske korene

Mikii

pre 4 godine

Umesto da se covek sklonio iz singla, odmorio se i cekao dubl, on sad prakticno pokloni titulu protivnicima. Nekad mi se cini da Nadal bukvalno ide sam protiv sebe. Neverovatno.

Jumko

pre 4 godine

Hahahahaha, bunite se na izjavu Nadala!? Pa jeste li bili nekada na DC mecu u Srbiji ili na Bg openu dok je trajao i videli kako se to srpska publika razume u tenis? Ili vam smeta iskrenost Nadala koji ne vrda i uvek kaze kako jeste?

Demar Derozan

pre 4 godine

Ne bih bio euforican, Novak jeste dobio, ali ko je pazljivo gledao mec treba da analizira drugi set pazljivo, treba imati u vidu da je ovo beton koji nije Rafina omiljena podloga, koja je vrsta ovog turnira i koja je njegova svrha, takodje mislim da je tim Spanije pametno doneo odluku da Rafa ne igra dubl, treba sve ovo posmatrati slicno SP u kosarci koje je odrzano u Kino kada smo mislili da sve ide glatko dok nisu dosli Spanija i Argentina na red.

pile

pre 4 godine

Koja je funkcija Marka Djokovica u ekipi Srbije ? Ako zeli da bodri svoga brata, nek to radi sa tribina ! Zasto ne bi mogao brat od Cacica da sedi isto u ekipi Srbije kao Marko ?!

Veli Jože

pre 4 godine

Nole,Srbendo!!!Proslavljaš ovu našu Nemanjićku Srbiju.
 (ujka sa Fomtane, 12. januar 2020 15:26)

Ma bravo.

Nemanjići katolici a Nole nema ni s od srpskog :)

Bravo:))))

sakupljac minusa

pre 4 godine

Nije tenis samo šljaka. Da nije toliko osvojio RG gospodin tesne gaće bi po osvojenim GS bio daleko iza Novaka. Novaku odgivara i trava i beton a uspeo je i na zemlji. Uostalom najbolji teniser u pislednjoj dekadi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 12. januar 2020 15:3
Izgleda vas sve ovde mnogo boli ta sljaka. Izbaci ti beton pa vidi ko bi kolko GS imao. Covek osvoji 2 W i 4 US i stalno se potencira sljaka. Brzo se zaboravlja krompir iz prosle sezone. Definitivno Novak u zadnjoj dekadi igra najbolji tenis. Al samim tim sto i pored toga nije stigao po GS ovu dvojicu govori da ne moze biti najbolji. Jer najbolji je onaj koji osvaja trofeje i kad ima boljih igraca od njega

Mikii

pre 4 godine

Viškovic ga spustio doktorski
(Hari, 12. januar 2020 14:11)

E, ako ga je Viskovic "spustio", onda treba da se postidi. Viskovic sa sport kluba. Gromada. Svetska.

Jumko

pre 4 godine

@Vegeta Care, oni koji imaju drugacije misljenje o "fenomenu Djokovic u Srbiji", a razlikuje se od tvog za 180 stepeni, ne idu u kladionicu, veruj mi!

rafa

pre 4 godine

Treba odati priznanje Nadalu za sve sta je postigao u karijeri sa ovakvom tehnikom koju ima. Nisam strucnjak na ovom polju ali bih voleo da mi neko pojasni fenomen Nadal? Kakva je to taktika,odn tehnika sampiona u pitanju da ti ne mozes da pogodis dalje od sredine terena ceo mec ni jednu postenu lopticu? Njegov spin sada radi protiv njega.Dajes protivniku vremena da se brani saljuci mu balone a nisi kadar da bar onda pokusas pronaci neki ugao na terenu tim spinom i izbaciti ga. Danas nije mogao da ostane 3 udarca u poenu sa Novakom a da ne ode 4 m nazad.nije Novak spektakularan, problem je u Nadalu i strahu koji ima od ravne lopte. 90% udaraca izvodi sa zadjne noge i onda imamo podatak da mu je forhend 20 km na h sporji od Novakovog!? To je sramota za takvog sampiona i pored svih stvari i povreda koje su ga snasle. Jedino objasnjenje logicno je da Nadal nema samopouzdanja i da igra daleko od svoje igre jer je ovo neprihvatljivo.Medevedev, Cicipas, Kirjos, Sapovalov,Bautista...svi bi sigurno posteno izmucli Novaka ali ne i Nadal.Jesam navijac Rafe i pod utiskom sam ali ovo se ne moze nazvati klasikom.Los mec Nadala i poruka da nema mnogo cemu da se nada na Austalien openu dok ne resi neke stavari sa sobom,dok jos ima vremena i ako ga ima uopste.

Demar Derozan

pre 4 godine

@sasa
Niste razumeli moj komentar jer ga niste procitali pazljivo, a takodje i ne gledate meceve jer navijate stomakom. Ocigledno je da se niste bavili sportom i niste u stanju da analizirate meceve.

rafa

pre 4 godine

(Гиле
Jasno je to meni ali nije ocekivano da Novak moze da stoji na liniji i da rutisnki stize sve lopte Nadala u penjanju. To znaci da ovaj vrlo neprecizno udara.Nekada je gore odigrati protivniku jako na reket nego samo prebaciti mrtvu loptu. Stvar je u tome da Nadal prakticno vise gura nego udara lopticu iz forhenda.Razlog je taj sto cesto kasni na lopticu. Njegovi udarci nemaju vise ni upola penetraciju kao nekada, to su prakticno baloni odigrani sa ledja i Novak dobija lopte kao na tacni i zato i moze ovako da dominira,bez obzira da li pobedi ili ne. Medjutim, kada dobije sporiju lopticu Novaka onda jednim udarcem zavrsi poen. Zato on mora da usporava igru i da igra slajs na ovim brzim podlogama. Nadam se da cemo gledati jos meceva ove dvojice.pozdrav

Boyan

pre 4 godine

Sramotni Nadal izjavio da Srbija ne razume tenis aludirajuci na publiku, sramotni Nadal kome nije smetala Madridska publika pre mesec dana. Koliko je covek malen u porazu strasno.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Borba titana iz koje u zadnjih 10 godina uvek izađe kao pobednik Srbin!I u 33 godine istim žarom igra kao da mu je 16!Legenda!

Vegeta

pre 4 godine

(Sića, 12. januar 2020 14:16)

Care radim u mocartu 4 god, nikad nisam cuo da neko prica protiv Djokovica a proslo je milioni ljudi kroz kladionicu, ako se ti obazires na sendvicare poput Jumka Mikija koji se po ceo dan bave Djokovicem onda s tobom nesto nije u redu :)

NY

pre 4 godine

Davis Cup organizuje ITF, a ne ATP, tako da nema ATP poena za Davis Cup, ali ima za ovaj ATP Cup.
U periodu 2009-2015 dobijali su se i ATP poeni za DC, ali više ne...
(Milan_PT, 12. januar 2020 14:12)

Ima poena i za Davis cup. Guglaj

Djido

pre 4 godine

Umesto da se covek sklonio iz singla, odmorio se i cekao dubl, on sad prakticno pokloni titulu protivnicima. Nekad mi se cini da Nadal bukvalno ide sam protiv sebe. Neverovatno.
(Mikii, 12. januar 2020 13:39)

Šta, bre, lupetaš!
Da se Nadal sklonio iz singla, Novak bi pobedio Aguta (koji bi postao igrač broj 1). Lajović bi pobedio Bustu ili Lopeza koji bi postali igrač broj 2. I šta će im onda dubl i šta bi im tu Nadal pomogao.
Ali danas svako ima internet pa može da baljezga šta mu padne napamet.

Sića

pre 4 godine

Ne mogu nikako da shvatim, godinama unazad, da neko ko je Srbin može nešto da napiše protiv najvećeg srpskog sportiste svih vremena i čoveka koji je promenio sliku Srbije i samih Srba u svetu, naravno u najpozitivnijem smislu, što će vam prvi reći Australijanci srpskog porekla. Ti koji pričaju protiv Noleta, a Srbi su, a ima ih na ovom sajtu, ili su nezadovoljni svojim životom pa ne mogu da podnesu tuđi uspeh ili im nešto nije u redu sa zdravljem, što im možemo onda i oprostiti, ali bi trebalo u tom slučaju da se što pre obrate dobrim psihijatrima.
Idemo Nole, legendo, kada budeš prestao da igraš tenis, videće Srbi šta su imali u sportu uopšte, a koji su bili deo tvog igračkog vremena svedoci neponovljibog uspeha jednog srpskog sportiste u sportu koga igra bukvalno ceo svet.

slaviša šmigič

pre 4 godine

pa recimo najružnije navijanje što se tiče tenisa prvo mesto zauzimaju španci i to bez premca onda dolaze englezi pa tek posle može,da se priča o argentini hrvatskoj i srbiji švajcarskoj pa englezi imaju tu tradiciju bele odeče i gospoda a zviždi se iz 20.hiljada grla na duplu servis grešku,kao da su došli iz šume a španci su tek nacija koja treba,da čuti pravi divljaci ko da se odvija rat a ne tenis pa normalno,da bi i mene bolelo kad bi izgubio toliko dvoboja od novaka djokoviča još glavne sudije napravile nekoliko grešaka gde jih nole spašavao lošeg sudjenja po srbiju.

Isprani mozgovi kkSNS

pre 4 godine

Ma bravo.

Nemanjići katolici a Nole nema ni s od srpskog :)

Bravo:))))
(Veli Jože, 12. januar 2020 16:07)

Ti sigurno imas. U ostalo svi ste vi Srbi

Hari

pre 4 godine

Sramotni Nadal izjavio da Srbija ne razume tenis aludirajuci na publiku, sramotni Nadal kome nije smetala Madridska publika pre mesec dana. Koliko je covek malen u porazu strasno.
(Boyan, 12. januar 2020 13:59)

Viškovic ga spustio doktorski

Milan_PT

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!

Наравно да јесте, баш као и Дејвис куп. Чим се добијају бодови и организује га АТП улази у међусобну статистику.

Спортски поздрав!
(Џонац, 12. januar 2020 13:54)

Davis Cup organizuje ITF, a ne ATP, tako da nema ATP poena za Davis Cup, ali ima za ovaj ATP Cup.
U periodu 2009-2015 dobijali su se i ATP poeni za DC, ali više ne...

slaviša šmigič

pre 4 godine

Niste razumeli moj komentar jer ga niste procitali pazljivo, a takodje i ne gledate meceve jer navijate stomakom. Ocigledno je da se niste bavili sportom i niste u stanju da analizirate meceve.
šta ima tu,da se razume svaki tvoj komentar uperen je protiv novaka koji eto šiba sve redom a nije ni na 70 posto onoga što može odigrati u tenisu nije još u formi ali i ovakav on je super strela nikole tesle za ostale učesnike tenisa.nole samo nabij komplekse ovakvima poput jumka koji drži jedno 5 različitih nikova sa kojima se potpisuje kao,da se radi o srbskom navijaču.

brat iz huda

pre 4 godine

grande Nole, kakav covek, kakav borac. Ali pohvale i Rafi ubedljivo dva najveca tenisera, ovakvi dueli njih dvojice, nece moci niko nikada da pruzi, kakav tenis!!!

Mare

pre 4 godine

Nadal je tokom citavog turnira igrao losije, ne cudi me ovaj rezultat, mucio se i sa japancem tako da bilo je izvezno da ce dubl odlucivati. Srecno nasima

Robert

pre 4 godine

Sramotni Nadal izjavio da Srbija ne razume tenis aludirajuci na publiku, sramotni Nadal kome nije smetala Madridska publika pre mesec dana. Koliko je covek malen u porazu strasno.
(Boyan, 12. januar 2020 13:59)

"Rafa uvek gospodin" - top komentar na jednu jucerasnju vest.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(АЗ-5, 12. januar 2020 15:40)


VALJDA ZBOG ONIH SILNIH BOMBARDOVANJA SRBIJE JOŠ OD 19. VEKA, PA PREKO CELOG 20. VEKA, a i zbog onih 100 za jednog, A MORA DA SE USPOSTAVI KAKAVA TAKVA RAVNOTEŽA JER PRIRODA JE HARMONIJA.

z.n.

pre 4 godine

"Ako se po jutru dan poznaje", po prikazanom na ATP kupu, Novak slovi kao najveći favorit na AO. Njegova igra je snažna, samouverena, ali nekoliko stvari me brine. Pre svega, Dmitri Medvedev. Svaki Novakov meč sa njim je teška i titanska borba. Pa i u poslednjem gemu, kada se očekivala "tačka na i" Medvedev se nije predavao i imao je nekoliko brejk lopti. Mislim da mu je na predstojećem GS najozbiljniji protivnik i najveća prepreka. To se naročito moglo osetiti u par situacija kada je posle dugotrajnih razmena Novak ostajao bez daha. Medvedev je dosta mlađi (čini mi se nekih 8-9 godina) i brže se oporavlja nakon dugotrajnih razmena, što zbog te razlike u godinama postaje i prirodno. Nadam se da će tokom ovih preostalih 10-ak dana do pravih napora, Novak intenzivno raditi na kondiciji, jer je veliko pitanje kako bi se nosio sa Medvedevim u meču na 3 dobijena seta (setimo se samo panike Nadala, nakon 2:0 na USA Open-u).
Ne vidim drugog protovnika koji bi nosio toliko opasnosti po Novaka. Rafa deluje kao da mu je Novak bukvalno "ušao u glavu". Za Federera je pitanje, dokle će uopšte i stići? Drugi, "mladi lavovi" kao da još nemaju mentalni kontinuitet za višesatnu borbu sa Novakom. Eventualna opasnost bi mogao da bude i Vavrinka, ako "poludi", ali deluje mi kao da su za njega ipak prošla ta vremena...

Џонац

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!

Наравно да јесте, баш као и Дејвис куп. Чим се добијају бодови и организује га АТП улази у међусобну статистику.

Спортски поздрав!

NY

pre 4 godine

Niste razumeli moj komentar jer ga niste procitali pazljivo, a takodje i ne gledate meceve jer navijate stomakom. Ocigledno je da se niste bavili sportom i niste u stanju da analizirate meceve.
(Demar Derozan, 12. januar

Razumeli smo tvoj komentar i shvatili da o tenisu nemaš pojma. Nije tenis samo šljaka. Da nije toliko osvojio RG gospodin tesne gaće bi po osvojenim GS bio daleko iza Novaka. Novaku odgivara i trava i beton a uspeo je i na zemlji. Uostalom najbolji teniser u pislednjoj dekadi

ljubisa

pre 4 godine

Kakav teniski mec u Sidneju, kakva pobeda Novaka protiv Nadalaa, kakva atmosfera. So proud to bi pravoslavan, so proud to be Srbin. Koliko samo Novak budi i cuva nacionalnu pripadnost i ponos Srba svuda po Svetu.... n e m a c e n u !!!

Andrija

pre 4 godine

Za one koje zanima.
Na ATP Cupu Nole je zaradio 660 poena, a Rafa samo 250. Tako da je Nole razliku na ATP listi smanjio za 410 poena, sa 930 na 520 poena.
Takodje Nole sad ima skor plus 3 u medjusobnim pobedama.

Na Aus tralian Openu Nole brani titulu 2000 poena, a Rafa finale 1200 poena.
Da bi posle Australije Nole bio prvi mora da odbrani titulu a da Rafa ne dodje do polufinala.

Milan_PT

pre 4 godine

Umesto da se covek sklonio iz singla, odmorio se i cekao dubl, on sad prakticno pokloni titulu protivnicima. Nekad mi se cini da Nadal bukvalno ide sam protiv sebe. Neverovatno.
(Mikii, 12. januar 2020 13:39)

@Mikii, ne može se biti povređen za singl-meč, pa 2 sata kasnije igrati dubl. Prva dvojica igrača moraju da izađu na singl da bi igrali i dubl po potrebi...

sasa

pre 4 godine

Ne bih bio euforican, Novak jeste dobio, ali ko je pazljivo gledao mec treba da analizira drugi set pazljivo, treba imati u vidu da je ovo beton koji nije Rafina omiljena podloga, koja je vrsta ovog turnira i koja je njegova svrha, takodje mislim da je tim Spanije pametno doneo odluku da Rafa ne igra dubl, treba sve ovo posmatrati slicno SP u kosarci koje je odrzano u Kino kada smo mislili da sve ide glatko dok nisu dosli Spanija i Argentina na red.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Demar Derozan, 12. januar 2020 14:16)

Samo ti posmatraj kao SP u kosarci. Dotle cemo mi ovo da osvojimo.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Samo,da kažem što kaže i statistika nadal je poslednji put dobio novaka 2013.godine inače mu nije oduzeo ni set takva dominacija je izmedju novaka i nadala koji može,da dobije federera ali novaka gotovo pa nemoguče lekcije dobivao od novaka tokom čitave karijere ej da izgubišp 8 finala zaredom od istog suprmana novaka nikako nadal nemože biti na nivou novaka i njegove igre pa makar novak dodje spreman ne više od 60 pa dpo max 70 posto forme sad samo zamislite,da je novak imao ovakvu potporu kao federer tokom čitave karijere on je najbolji pa makar sad stavio reket o klim kako bi neki rekli.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(aaaaauuuuuu breeee, 12. januar 2020 13:19)

Naravno, DA NIJE GOFAN GROMADA.

Da li ste učili srpski jezik ? Ili neki drugi koji se sada zove drugačiji a zapravo je srpski ? DA LI ZNATE ZNAČENJE REČI "GROMADA" ?

NE ZNATE.

Gofan je napravio dobru pobedu, dobar meč odigrao, pobedio je drugi put Nadala a izgubio je 4 puta u 6 mečeva. Dobro se drži David protiv Rafe i to je lepo.

TO ŠTO JE SADA DOBIO NADALA JE DOBRO ZA NJEGA i ništa više.

GOfan (1990. godište)je osvojio ukupno 4 turnira, Mec i Kicbil i to 2014. a onda i 2017.Šenžen i Tokio. Istina, igrao je još 9 finala, bio vicešampion, čak u Sinsinatiju i Londonu, što su lepi rezultati, ali nemaju veze sa "gromadom".

Najbolji na listi je bio 7. i to 2017. u novembru.

Osvojio je 13 ipo miliona od turnira, do sada.

NOvak je uzeo 13 miliona i 130 hiljada za 2019. od turnirskih nagrada !!

BILO BI LEPO DA ZNATE ZNAČENJE REČI, PA ONDA DA PITATE, ALI NIJE SRAMOTA NE ZNATI NEGO NE NAUČITI. SADA ZNATE I NAUČILI STE.

Isto tako naš Lajović je dobar igrač, odličan čak, pobedio je Hačanova i to je odličan rezultat za njega i za srpski tim, ali to ne znači da je bolji od Hačanova, kao što i objektivno nije iako ga dobija već tri puta, odgovara mu, ali nije bolji teniser za sada. I to ne umanjuje značaj Dušanove pobede a ni ovaj poraz Karenu ne umanjuje kvalitet njegovog tenisa.

SVAKO DOBRO.

hajde, sad...

pre 4 godine

Jedino objasnjenje logicno je da Nadal nema samopouzdanja i da igra daleko od svoje igre jer je ovo neprihvatljivo.Medevedev, Cicipas, Kirjos, Sapovalov,Bautista...svi bi sigurno posteno izmucli Novaka ali ne i Nadal.Jesam navijac Rafe i pod utiskom sam ali ovo se ne moze nazvati klasikom.
(rafa, 12. januar 14:01)

Kazete da niste strucni a onda dajete dosta dobar pregled Nadalove igre, sve da biste na krau uprskali omalovazavanjem njegove igre.
DA pocnem od kraja - sve te koje ste pomenuli na kraju Nadal je pretkao na zavrsnom Masteru u Londonu gde je podloga bila jos brza od ove!
Dakle, Nadal nije igrao lose, Novak je igrao odlicno, ali vi izgleda imate problem da to sebi priznate.
Trece, kada govorite od Nadalovom spinu i omalovazavate ga, pitam se da li ste ikada igrali protiv igraca koji udara top spin koji vam odskace u visini glave i vise. To kada vam uleti na bekhend je mnogo teze nego niza lopta bilo koje brzine - u tom smislu, to sto su Novakovi udarci brzi ne znaci nista, to je normalno jer udara dosta ravno - ono sto Novakove udarce cini opasnim je: 1) preciznost kombinovana sa snagom 2) mogucnost da udara bekhend u visokoj tacki, ali dok je jos u penjanju (to je postigao svojom razgibanoscu).
Na kraju, Nadal moze da ceka loptu nekoliko metara iza linije - ima dovoljno snage da i dalje udari duboku loptu, a ima vremena da se namesti. Problemi su nastali 2011.godine kada je Novak poceo da igra kratke dijagonale, to se ne stize kada se stoji mnogo pozadi.

Fica

pre 4 godine

Novak bi se vise namucio protiv Aguta,ali u sustini ni jedan teniser i. i jedna verzija ni jednog tenisera koji je ikad igrao tenis najboljem Novaku ne bi mogla nista. GOAT.

Vukasin

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!

Гиле

pre 4 godine

@Рафа, питаш се која је техника. Технички то није исправно, али сви клинци су једно време тако хтели да играју. Оно што је код Надала специфично његове лопте одскачу високо(додуше данас ниже него некад), када играч треба да врати мора да подигне знатно руку, током меча ударци противника постају све непрецизни. Иначе снага спина и брзина лоптице је огромна у тим сируцијама. Тако да је противник натерам на грешку. Е сада Новак то хвата у пењању и тиме ниже хвата, и снагу лоптице враћа противнику. Како је Рафа спустио тај одскок тако је и Федерер почео чешће да га добија.

DokHoliday

pre 4 godine

Ja bih rekao da Novaku vise lezi Nadal nego svi ovi klinci racunajuci i Vavrinku i Tima . Sa Rafom laganica vec godinama na tvrdoj podlozi. RG je vec druga prica.

JPR24

pre 4 godine

Pa jel onda i Gofan gromada? A da on nije naš, samo su naši gromade.
(aaaaauuuuuu breeee, 12. januar 2020 13:19)

A ko je rekao da Gofan nije bio gromada !? Ti ?

drmr

pre 4 godine

Svaka cast Novaku!!! Da li neko zna da li je ovo zvanican mec i da mi ulazi u medjustonu statistiku Novaka i Rafe.

Sportski pozdrav!!!
(Vukasin, 12. januar 2020 13:39)

Naravno da da.

zelim da budem euforican

pre 4 godine

Ne bih bio euforican, Novak jeste dobio, ali ko je pazljivo gledao mec treba da analizira drugi set pazljivo, treba imati u vidu da je ovo beton koji nije Rafina omiljena podloga, koja je vrsta ovog turnira i koja je njegova svrha, takodje mislim da je tim Spanije pametno doneo odluku da Rafa ne igra dubl, treba sve ovo posmatrati slicno SP u kosarci koje je odrzano u Kino kada smo mislili da sve ide glatko dok nisu dosli Spanija i Argentina na red.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Demar Derozan, 12. januar 2020 14:16

Pa hajde analizirajte drugi set, bas bih voleo da vidim vasu strucnu analizu.
Moje vidjenje je da je Nole vodio igru i drugom setu, vise neforsiranih gresaka, ali takodje mnogo vise vinera. Osim jednog gema, sve svoje serve je dobijao lagano, Nadal se u vecini njih mucio - i naravno, ta nadmoce je dosla do izrazaja u taj brejku.
Sama igra - raznovrsnija nego ikad, serva drasticno popravljena, narocito drugi servis. I, kao, sto rekoh agresivno, kontrola igre, preuzimanje rizika, preciznost. Kao u najbolja vremena.
Hajde sada vi.
P.S. Nadal jeste Argentina, ona je u ovom slucaju vec dosla, nema boljeg protivnika od njega ni u Australiji (koliko se secam on je prosle godine na AO sve pocistio pre Novaka)

realno

pre 4 godine

@veli joza hahha ma ti ces da kazes da nema s od srpskog ,Srbin ,rodjen u Srbiji, pravoslavac kao i Nemanjici a jos nastupa za Srbiju ali nema s od srpskog, haha zato vi itekako vecinom vucete srpske korene