1. @dorcolac slazes se s njihovim sovinizmom, ma bravo
    (tebi nesto fali kao i njemu, 3. decembar 2019 17:23)

    # Link komentara

  2. @Pijani zlotvor

    Moram da priznam da se slažem s tobom, ali ovde nema sa kime da se govori o tome. Odma skače pritisak svima.
    (Dorćolac, 3. decembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  3. pijani zlotvore,hvala ti sto smatras da je kosovo nase i da se ne dira u tudje ;)..nadam se da ces poslati pismo svojoj kolindici trazeci da se ponasaju po tom principu i da povuku priznanje kosova..a sad bih te pitao zasto je hdz prvo sto je uradio povukao da su srbi konstituivan narod??? i zasto je franjo izjavio da srbe treba proterati/pokatoliciti/pobiti..ili je i to sve propaganda???? a kad utvrdis da to nije propaganda nego istina i to i ono sto sam pisao u proslom komentaru,zapitaj se da li su srbi trebali ko u 2 sv ratu da cekaju da ih ko ovce prikoljete ili su ipak ovaj put sprecili ledjno plivanje niz savu kako rece onomad onaj vas omladinac..
    (maksa, 2. decembar 2019 22:37)

    # Link komentara

  4. Srbi uporno ne mogu shvatiti, teritorij hrvatske poznat je a sabor i hrvatsko plemstvo nad tim prostorom imaju ingerencije stotinama godina. To sto ste vi, kao izbjeglice pred turcima, dosli u hr, ne daje vam pravo na odvajanje i komadanje tudjeg kao sto ni ovi 'doktori i odvjetnici' iz sirije i pakistana koji masovno sele u njemacku nece za 200 god imati pravo, ni po bogu ni po zakonu, da uzmu puske u ruke i proglase nekakve sirijske islamske drzave usred njemacke.

    Hrvati stoljecima zive na kosovu i vojvodini, pa opet, jel izbila pobuna? Jesmo protjerali srbe iz subotice? Jesmo poslali tenkove na sid, backu palanku? Nismo.
    U cemu je vas problem, da li je moguce da ste svi toliko mentalno zaostali da ne shvacate znacenje rijeci 'tudje'?
    (Pijani zlotvor, 2. decembar 2019 17:56)

    Mentalmo zaostali? Još da nije sitnice u vidu činjenice da je ovde postojala jedna država zvana Jugoslavija, pa i da ima smisla odgovarati na ove tvoje baljezgarije i uvrede i polemisati o tome ko je digao pobunu i počeo rat jer je hteo tuđe. Ko je koga istrebio... a mogao je čak mirno svoju državu da stvori da je drugome daleko manje pravo, da u njoj ostane bio spreman priznati. No, ko o čemu... Rekao bih ti da se stidiš, ali Jovan Dučić je čovek bio 100% u pravu, tako da...
    (my way, 2. decembar 2019 21:25)

    # Link komentara

  5. Srbi su sami otisli ,ja ih razumijem,tesko je ostati kad osjecas krivnju.To ih vecina kaze,samo cinjenice.
    (Ivan Juric, 2. decembar 2019 21:23)

    # Link komentara

  6. Partizan-Besiktas-0:4-(2014-Bilić trener)..ulazi na stadion sa aplauzom-prema tribine-(smekerski) i po završetku utakmice CEO stadion isprati ga sa APLAUZOM..(za takve trenutke se IGRA-ŽIVI).
    (MKD-4, 2. decembar 2019 21:09)

    # Link komentara

  7. @nostalgicna toliki komentar samo da dokazes da nemas pojma, mozda da si i odgledao koju utakmicu Jugoslavije pa ajde, ovako prodavati neke spike o hrabrosti a prolaziti na penale je smesno
    (znamo da vas pere.., 2. decembar 2019 20:56)

    # Link komentara

  8. @nostalgicna: zaboravih... monte video jugoslavija nije uracunata zbog "jugonostalgicara"?!? kakvih crnih jugonostalgicara, kada su hrvati bojkotovali tu reprezentaciju...
     (lal, 2. decembar 2019 20:21)

    # Link komentara

  9. (Pijani zlotvor, 02. decembar 2019 17:56)

    Ne lupetaj ustaso bolesna. Bas se nicega ne stidite. Vasa jedina istorija je 2. dvetski rat i besomucno klanje i masakriranje Srba.
    Ali budi uveren da jos nije sve gotovo, bice vam vraceno sa kamatama...
     (Termodinamicar, 2. decembar 2019 20:20)

    # Link komentara

  10. @nostalgicna: da najbolji igrac japana nije dao dva komada spaniji, ne bi se ni igralo protiv argentine...
    promasili 3 penala, ali ajde da opljunemo piksija... tada je i maradona "fulao" penal... verovatno je i on dunster... samo je luka veliki, zato sto je imao drugu sansu da se ispravi...
    a nemacka se plasi i srbije, da li su oni nas uopste ikada dobili?!? nam su problem azerbejdzani i obala "bjelokosti"...
     (lal, 2. decembar 2019 20:08)

    # Link komentara

  11. (maksa, 2. decembar 2019 17:00)

    Dokad cete gurati tu propagandu?
    (Mj23, 2. decembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  12. što se tiče poređenja reprezentacija jugoslavije i hrvatske, razlika je slijedeća: jugoslavija je u 45 godina bila na ukupno 8 od 11 SP, osvojila 0 medalja; hrvatska u 28 godina bila na 5 od 6 - osvojeni srebro i bronca; EP: jugoslavija u 30 godina 4 od 8 nastupa ( 2x druga), hrvatska u 28 godina 6 od 7 (2 četvrtfinala). Ključna razlika je u mentalitetu tih reprezentacija: jedna uvijek podvijena repa, druga sa stavom i mudima, trener prve pribojavao se farskih o. ( ivica osim) druga uvijek dobro igra protiv top svjetskih reprezentacija, jednu je danska nabijala sa 5:0, druga je dobijala dansku ( prvaka europe sa 3:0), jedna je uvijek gubila od npr. njemačke, druge se njemačka boji, prva je gubila 1/4 SP-a jer je najbolji igrač japanske lige fulao penal protiv argentine, druga je prošla 1/4 SP-a,premda je najbolji svjetski i europski igrač, najbolji igrač SP te godine, fulao penal u produžecima, ali je imao muda opet pucati i zabiti ga u raspucavanju. itd. itd. istine radi, ovdje nije uračunata statistika prve, monte video bog te video jugoslavije, čisto da se ne stvori dodatna konfuzija i depra kod jugonostalgičara, budući ni oni sami nisu sigurni za kojom od te dvije jugoslavije žale.
    (nostalgična, 2. decembar 2019 18:46)

    # Link komentara

  13. Samo me zanima kakvo veze njihovo porodicno bogatstvo je imalo sa tim u koje su skole isli u Jugoslaviji? Pa nije to bila Engleska pa da je samo bogatima dostupno dobro obrazovanje vec svakom radnom coveku.
    (google, 2. decembar 2019 18:45)

    # Link komentara

  14. ne čitam čim piše hrvat o raspadu jugoslavije, ratu...
    (blablabla, 2. decembar 2019 18:27)

    # Link komentara

  15. @pijani zlotvor osim sto su Srbi ziveli tamo 500 godina imali pravo pred zakonom koja je postavila A-U a kad su dosli na vlast hrvatski primitivci (mentalno zaostali) onda je zavladalo bezakonje, a ove pricice da je to bilo vase pisi kolindici, vecinu teritorija poklonili su vam drugi ,Srbi su vam dali Istru i Dalmaciju (jos jedan kraj gde su vekovima ziveli)
    (ti jos nisi u kavezu, 2. decembar 2019 18:18)

    # Link komentara

  16. pijani zlotvor

    Ovo što si napiso je živa istina. Slaven Bilić je bio dobar fudbaler bio 3 na svetu sa Hrvatskom a sada je i dobar trener.
    (Trajko, 2. decembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  17. @pijani zlotvor mi jako dobro znamo sta znaci tudje vi ocito ne posto ste 95 proterali Srbe koji su tamo ziveli 500 godina, a vi ste bili samo jedan od naroda AU kao i Srbi, toliko o vama
    (ko je tu mentalno zaostao?, 2. decembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  18. Srbi uporno ne mogu shvatiti, teritorij hrvatske poznat je a sabor i hrvatsko plemstvo nad tim prostorom imaju ingerencije stotinama godina. To sto ste vi, kao izbjeglice pred turcima, dosli u hr, ne daje vam pravo na odvajanje i komadanje tudjeg kao sto ni ovi 'doktori i odvjetnici' iz sirije i pakistana koji masovno sele u njemacku nece za 200 god imati pravo, ni po bogu ni po zakonu, da uzmu puske u ruke i proglase nekakve sirijske islamske drzave usred njemacke.

    Hrvati stoljecima zive na kosovu i vojvodini, pa opet, jel izbila pobuna? Jesmo protjerali srbe iz subotice? Jesmo poslali tenkove na sid, backu palanku? Nismo.
    U cemu je vas problem, da li je moguce da ste svi toliko mentalno zaostali da ne shvacate znacenje rijeci 'tudje'?
    (Pijani zlotvor, 2. decembar 2019 17:56)

    # Link komentara

  19. Prvo su pljuvali na pokojnu državu.
    Sada plaču.
    Smešno.
     (Jovan.A., 2. decembar 2019 17:48)

    # Link komentara

  20. Cekaj, pa kako sad zivelo se dobro? Zar nije tvoja predsednica pricala kako nije smela da izadje iz zemlje, kako je bilo dve vrste jogurta u prodavnici i da je morala vlastima da prijavljuje nedeljno koliko ce hleba pojesti?
    (Black, 2. decembar 2019 17:26)

    # Link komentara

  21. @prika iz susjedstva mi cemo da uzivamo u nasoj ekipi vi u svojoj , malo bolje pogledaj ukupne plasmane i jos k tome da je Juga igrala 2 puta finale EP,polufinale EP i 2 x polufinale SP, ali u pravu si u jednom to je proslost o kojoj nemas pojma zato bi i stavio Bobana i ovih 7 koji niko normalan ne bi stavio u prvi tim ispred Stojkovica i ostalih pa se ne bi ni plasirali, svaka cast na zadnjem rezultatu ali cini mi se da vam nece bas cesto takvi da dolaze s obzirom na kvalitet, jedno sta je iznad prosecno kod vas je ova napuhanost
    (sta radis tu kad ne volis ostale narode, 2. decembar 2019 17:23)

    # Link komentara

  22. Eh samo da smo se svi razisli kao ljudi bez rata i ostalih gluposti.
     (Zoran LFC, 2. decembar 2019 17:21)

    # Link komentara

  23. @prika Pancev gurac lopte osvajac zlatne kopacke ispred tvojih silnih koji mu tada nisu bili ni do koljena, slazem se s tobom samo u ovom sto manje Jugovica -jos da ti shvatis da imas svoje portale ne ove "jugoslavenske" pa tamo mozes da siris mitomaniju koliko god hoces
    (ni jedan od tih 8 ne bi bio u prvoj, 2. decembar 2019 17:14)

    # Link komentara

  24. Bilić je gospodin čovek, bio i ostao.
    (Slaninar, 2. decembar 2019 17:12)

    # Link komentara

  25. @prika iz susjedstva mi cemo da uzivamo u nasoj ekipi vi u svojoj , malo bolje pogledaj ukupne plasmane i jos k tome da je Juga igrala 2 puta finale EP,polufinale EP i 2 x polufinale SP, ali u pravu si u jednom to je proslost o kojoj nemas pojma zato bi i stavio Bobana i ovih 7 koji niko normalan ne bi stavio u prvi tim ispred Stojkovica i ostalih pa se ne bi ni plasirali, svaka cast na zadnjem rezultatu ali cini mi se da vam nece bas cesto takvi da dolaze s obzirom na kvalitet, jedno sta je iznad prosecno kod vas je ova napuhanost
    (jos si tu mitomanu, 2. decembar 2019 17:11)

    # Link komentara

  26. @aor, 2. decembar 2019 16:39

    Sva sreca pa ste vi jugonostalgicari i obozavaoci onih koji nece da vise zive sa vama u izumiranju. Kof je u pravu.
    (Miroljub, 2. decembar 2019 17:06)

    # Link komentara

  27. prvi put da čujem poštenu izjavu od Hrvata u vezi rata - živeli su dobro, ali su hteli svoju državu. Samo još nije rekao da rata ne bi ni bilo da u nju nisu hteli da odvedu i neke koji je nisu hteli. Inače, sama želja je skroz korektna, samo, trebalo je da nas ne lažu sa bratstvom i jugoslovenstvom ceo 20.vek, nego da sami grade svoju zemlju i svoju budilućnost. Ovako smo im je mi ispunili na tacni a zauzvrat dobili genocid, katastrofu, demografsku i nacionalnu. Da, kad te neko prevari, kriv si jer si glup, ali to ne umanjuje njegovu krivicu.
     (superhik, 2. decembar 2019 17:02)

    # Link komentara

  28. Niste uopste dobro preveli sta je rekao,ni rec. Rekao je sledece o ratu: Mi smo oduvek zeleli svoju drzavu. Nazalost, umesto ko makedoci i crnogorci da smo trazili mirnim putem,mi smo se naoruzavali i srbima pokazali nase staro lice iz II sv rata,pisuci parole po njihovim kucama i skolama. S obzirom koje smo sve grozote radili tada,srbi su se u strahu od novih,dohvatili pusaka i osvojili nam pola drzave i to tamo gde su vekovima ziveli. Sreca nasa pa je Nato zalegao iza nas inace i dalje bi postojala Republika Srpska Krajina. Malo mi je i smesno kad nasi domoljubi pocnu da velicaju Gotovinu,on ni kriv ni duzan ispao junak. A to sto su se srbi uhvatili za puske,nije im nista vredelo,ipak smo ih isterali iz kuca 95te. A kad malo pogledamo malo dalje u istoriju,pa da ti srbi nisu oslobodili dalmaciju u I sv. ratu,ja bih bio danas hrvat rodjen u italiji...eto to je rekao Slaven Bilic..
    (maksa, 2. decembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  29. Srbi, uživajte u svojoj ekipi. A meni bi već tada igrali Ivković, Jozić, Jarni, Panadić, Boban, Prosinečki, Šuker, Bokšić. Eto vam 8. Boban bio najbolje ocijenjeni igrač lige, ali naskočio policajca pa nije išao. Jarni i Bokšić griju klupu, ali igraju Spasić i Pančev, gurač u gol s pola metra. Da ne spominjem Šabanadžovića , Brnovića i ostale. Uživajte u maštanju o Piksiju i baražima i patnji iz kvalifikacija u kvalifikacije. Jebeš 11 hrvatskih plasmana u odnosu na 9 Jugoslavije. A gdje bi nam tek bio kraj da ovu energiju razjebu Kolarov, Pjanić, ostali “Jugovići”. Odumire i ono sitno nostalgičara kod nas, vrijeme to neumitno rješava. A kako reče “Kof” ovi novi i ne znaju za zajedničko. Znaju, zato, za odlične rezultate naše, HR reprezentacije...
    (prika iz susjedstva, 2. decembar 2019 16:58)

    # Link komentara

  30. @Pa i ne bas. Srbi, nazalost, nisu prvi trazili svoju drzavu onda kada je trebalo, pre drugog svetskog rata.
    Jos tada je trebalo izvesti razmenu stanovnistva, konsolidovati populaciju na teritoriji danasnje Srbije (sa autonomnim pokrajinama koje onda ne bi bile autonomne) i verovatno delom danasnje Makedonije i Bosne, koja bi tada verovatno pristala da bude deo te drzave.
    U takvoj drzavi, suzivot sa Albancima, Makedoncima i Bosnjacima bi bio moguc, jer ne bi vise postojale osnove za trazenje drzavnosti i cepanje teritorije.
    Izbegli bi komuniste, atentate i posle rata izvrsili tranziciju u parlamentarnu monarhiju, po modelu Velike Britanije, sa dobrom perspektivom postepene demokratizacije drustva i industrijske transformacije sa zdravijom raspodelom na drzavnu, privatnu i crkvenu imovinu.
    (haylee, 2. decembar 2019 16:33)
    Ma bila je i ta opcia V Srbije al komsie oce da nas napadnu, vranzuzi, nemci i englezi spremni da podupru napad, i kralj je bio nateran na kraljevinu jugoslavije, ali jednu veliku gresku je kralj napravio---trebao je ozenit jednu zdravu seljanku hrvaticu a sloveniju neprivatati i onda nebi bio ni ubjen, a Tita nebi imao sanse jer kralja su svi voleli osim slovenaca i slovenci su huskale hrvate arvati uska bosnjake a bosnjaci albance a sve to uskanje je bilo pod palicom zapada. Ratovi su bili neizbezni i nece nam nikad dozvoliti na napravimo iskrenu ljubav na balkanu jer bi brzo postali sila i to evropa nedozvoljava.
    (Beoman, 2. decembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  31. Tada smo svi imali kakvu takvu drzavu... sada je niko nema jer smo svi tudje sluge.
     (Djole, 2. decembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  32. @Luka Laban
    O onom Mihajlovicu koji izigrava heroja jer je bolestan? Onom koji se dernja po bolnici zbog fudbala, dok pored njega u sobama ljudi umiru bez mogucnosti da budu postedjeni njegove dreke? Onom velikom Srbinu kojem deca ne znaju dve reci srpskog?
    (aor, 2. decembar 2019 16:41)

    # Link komentara

  33. @Kof
    Ne nego cemo da pisemo i pricamo o tvojim idolima, Putinu, Rusima, ponekom americkom sportisti, fudbalerima iz Engleske, Spanije, Nemacke, Italije... a o onima s kojima smo ziveli eto necemo. Ti ces da mi odredis. Kunes se u Srbiju, sanjas da nestane i postane deo Rusije, slavis Putina, slavis slavu, mislis da si vernik a obozavas Staljina i izigravas mi tu nekog patriotu.
    Idi sad patrioto gledaj kako se Veljko ozenio, pa cekaj da vidis jel dobio sina ili cerku, koji auto je kupio, gde sve ima stan i kucu, to je patriotizam, i uporedo s tim spremaj papire da bezis na mrski zapad.
    (aor, 2. decembar 2019 16:39)

    # Link komentara

  34. @prika iz susjedstva
    A danas ne moraju iz svih “republika”, odnosno pokrajina, gradova, zupanija, cega hoces, ali zato moraju iz klubova i menadzerskih agencija. Tako da danas reprezentacije sastavljaju menadzeri.
    Ne znam kojih bi ti 8 stavio iz Hrvatske u ono doba, pored Savicevica, Mijatovica, Piksija, Panceva, Jugovica, Mihajlovica.... osim Prosineckog, Bobana i Sukera, ne vidim koji je Hrvat u to vreme zasluzio mesto medju 11 najboljih?
    O toj se reprezentaciji prica. Ta je mogla daleko, ali nije. Zamisli samo reprezentaciju u kojoj igraju
    Savicevic, Piksi, Prosinecki, Boban, Mijatovic, Pancev, Suker? Drim tim. Ali eto...
    (aor, 2. decembar 2019 16:35)

    # Link komentara

  35. Pa i ne bas. Srbi, nazalost, nisu prvi trazili svoju drzavu onda kada je trebalo, pre drugog svetskog rata.

    Jos tada je trebalo izvesti razmenu stanovnistva, konsolidovati populaciju na teritoriji danasnje Srbije (sa autonomnim pokrajinama koje onda ne bi bile autonomne) i verovatno delom danasnje Makedonije i Bosne, koja bi tada verovatno pristala da bude deo te drzave.
    U takvoj drzavi, suzivot sa Albancima, Makedoncima i Bosnjacima bi bio moguc, jer ne bi vise postojale osnove za trazenje drzavnosti i cepanje teritorije.

    Izbegli bi komuniste, atentate i posle rata izvrsili tranziciju u parlamentarnu monarhiju, po modelu Velike Britanije, sa dobrom perspektivom postepene demokratizacije drustva i industrijske transformacije sa zdravijom raspodelom na drzavnu, privatnu i crkvenu imovinu.


    ----
    Procitam ova 2 komentara, a Bilic izjavio ""Imali smo dobar život, da budem iskren, ali smo želeli svoju državuu i ta ideja se javila kada je došlo do raspada SSSR-a, u našem gradu je vladala ratna atmosfera...". Stvarno da se zapitas ko je ovde lud i kakvi se ovde arsini primenjuju, posto da je Srbin nesto ovako rekao bio bi ne normalan covek, jugonostalgicar, vec naprotiv ratnohuskac, terorista, nacionalista...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (my way, 2. decembar 2019 14:59)
    (haylee, 2. decembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  36. @prika iz susjedstva jedini koji ovde fantazira si ti , reprezentacija je kao prvo bila jaka jer je igrala cetvrtfinale i ispala od Maradonine Argentine na penale a celo vreme je igrala s igracem manje, drugo kojih bre 8 hrvata, ako cemo realno tada su najbolji igraci bili vecinom Srbi predvodjeni Stojkovicem (najboljim igracem lige i uopste zemlje) kakav Boban, i na kraju da fala Bogu sto smo se razisli ali ti to jos ne razumes pa jos visis ovde na portalu i prosipas bajke, ne moramo svi da citamo vasa neznanja i blamiranja bas svaki dan
    (sto pre odete bolje za sve, 2. decembar 2019 16:32)

    # Link komentara

  37. @prika iz susjedstav evo ga neznalica i mitoman kojih 8 hrvata (ne bi znao 3 da nabrojis), da je igrala postava Zvezde + neko iz Partizana i Piksi i to je reprezentacija ,koji Boban on tad sigurno nije bio prvi igrac lige
    (opet napuhano i opet nemate pojma, 2. decembar 2019 16:05)

    # Link komentara

  38. Temelj ove naše reprezentacije je stvorio upravo Bilić.Tada smo igrali lijepo i moderno,i mogli smo pobijediti svakoga.Šteta što za razliku od Dalića nije imao ono najvažnije-sreću.
    (DražHr, 2. decembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  39. Evo ga Miško, “Juga bi uzela svetsko i bar dva ep”. Ahahahahaha! Koji ste vi mitomani, a čak ni Srbija nije u pitanju. Jugoslaviia je bila truba, baš kao njeno rukovodstvo. Pa i kad Banković zabije Bugarima uz “Ljudi moji, jeli to moguće”, na prvenstvu im Danska zabije 5 konada. A onda favoriti odu u Italiju, 1990-e, nikad jači, a glavati Osim izvodi Jugoslaviju na teren. Pa od svih igraju po dvojica, bratstvo i jedinstvo. Srećom, najbolji igrač lige Boban kažnjen pa nije ni bio. Pa tako mogu igrati Baždarević i deda Sušić, Spasić (dok Jarni grije klupu), i slično. Od svih po 2, umjesto 8 Hrvata i poneki Srbin, plus Savicevic. To bi bilo ispravno. Hvala Bogu da smo se riješili Miška i te vrste fantazija...
    (prika iz susjedstva, 2. decembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  40. Nisam pročitao komentare, ali očekujem tipa "gospodin" , "korektna izjava", "eh da je više ovakvih kod nas", uvek neki hvalospevi o hrvatima.
     (MilošTOP, 2. decembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  41. Sa ove distance gledano rat je svim fudbalerima prikocio karijere. Od nesrecnog EP92 do danas Juga bi uzela svetsko I bar dva EP, oni bi naplatili vecim ugovorima, imali bi Jugo skolu trenera kao u basketu I oni bi radili po najvecim klubovima.
    P.S. Zvezda bi jos jednom uzela LS do 96-te I liga bi bila ozbiljna, mozda sa dva kluba u LS
    (Misko, 2. decembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  42. Ko bi rekao da je ovaj normalan covek? Ja sam ga svrstavao u kategoriju Bobana , u kategoriju ultra nacionalista, desnicara.
    (Nikola, 02. decembar 2019 13:01)
    Znao sam da je g jer je pametan čovek
    (Stevan Stevo Stevica, 02. decembar 2019 12:32)

    Procitam ova 2 komentara, a Bilic izjavio ""Imali smo dobar život, da budem iskren, ali smo želeli svoju državuu i ta ideja se javila kada je došlo do raspada SSSR-a, u našem gradu je vladala ratna atmosfera...". Stvarno da se zapitas ko je ovde lud i kakvi se ovde arsini primenjuju, posto da je Srbin nesto ovako rekao bio bi ne normalan covek, jugonostalgicar, vec naprotiv ratnohuskac, terorista, nacionalista...
     (my way, 2. decembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  43. @Kof
    Divan komentar
     (Vesna, 2. decembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  44. Sasvim korektna izjava koja ne daje prostora ni domoljubima ni srbendama da pljuju
    (Igor, 2. decembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  45. U redu je što ste želeli svoju državu, samo ste trebali to da uradite sami pre Jugoslavije, bilo bi mnogo poštenije tako.
    (Profesor emeritus, 2. decembar 2019 14:49)

    # Link komentara

  46. Slaven Bilic - za dobre ljude je ljudina, za lose ljude je pickurina.
    (Bata Leka, 2. decembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  47. Kamo sreće da je ovaj gospodin selektor Srbije.
     (Sale, 2. decembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  48. Smešno i tužno je kada komentare o ratu i odnosima sa Hrvatima pišu oni koji tada nisu ni rođeni, a kamoli u ratu učestvovali. Istorija se ne može izbrisati, pa ni bivša Jugoslavija, niti počinje od vas mladih. Razumem mladost, kada sam je imao 17-18 godina mislio sam da su oni od 40 mnogo matori, a za one od 50 i više godina samo što nisu umrli. Daće Bog, doživeće te 50 g. i videćete svoj život i svet oko vas drugim očima.
    Do tada uživajte u mladosti uz meru poštovanja prema starijima i iskusnijima, jer i sami ćete to postati.
     (@Laki, 2. decembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  49. Pisite o Sinisi Mihajlovicu, a ne o ovom....
    (Luka Laban, 2. decembar 2019 13:24)

    Ako se je u poslednje vreme o nekome ovde pisalo, onda o S. Mihajlovicu. Nalost, znamo i zbog cega. A ovo o Bilicu, meni je O.K. Kako bi inace saznali da je covek izgleda normalan... jedan od retkih Hrvata koji otvoreno kaze da se je i u Jugoslaviji dobro zivelo... bar njegova porodica. Moja porodica nije dobro zivela, jedva smo sastavljali kraj s krajem. Pokojni otac ucitelj, majka domacica i nas dva brata. Za 'leba smo imali, i za nista drugo. Nekome je ta Jugoslavija bila majka, a nekome maceha... kao i danasnja Srbija, Hrvatska, Bosna... sve te balkanske kvazi drzave.
    (Nikola '58, 2. decembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  50. @стеван
    нигде није рекао да жали за југославијом. то си ти сам умислио.
     (живац, 2. decembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  51. (Kof, 02. decembar 2019 13:00)
    Bravo!
    (logan, 2. decembar 2019 13:34)

    # Link komentara

  52. Pisite o Sinisi Mihajlovicu, a ne o ovom....
    (Luka Laban, 2. decembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  53. Sad kad ljudi krenu da izvrcu njegovu izjavu. Nista on ovdje o ratu nije rekao sem da je bio rat, i da su gledali kako da odu u inostranstvo i da nije morao da ide u vojsku. Nista sporno
     (djuro123, 2. decembar 2019 13:17)

    # Link komentara

  54. Stvarno se napatio tokom ratnih i poratnih godina mlateci milione po Evropi, s'tobom saosecaju gubitnici tranzicije od Istocne Slavonije, Baranje sve do Jadrana i Zagorja Ambasodore.
     (Hari Haler, 2. decembar 2019 13:12)

    # Link komentara

  55. Ko bi rekao da je ovaj normalan covek? Ja sam ga svrstavao u kategoriju Bobana , u kategoriju ultra nacionalista, desnicara.
     (Nikola, 2. decembar 2019 13:01)

    # Link komentara

  56. Dobro i? Koga briga više za Hrvate? Sve je manje ljudi koji su živeli u Jugoslaviji sa Hrvatima, a sve više nas koji nismo. Eto, za nas koji nismo, oni su važni koliko i Mađari i Rumuni.
    Nebitni su. Juče Modrić, danas Bilić, sutra ćemo možda da čitamo srceparajuću ispovest Thompsona, kao najavu za nastup u beogradskoj areni.
    (Kof, 2. decembar 2019 13:00)

    # Link komentara

  57. Pošten i gospodin čovek
     (Topcina, 2. decembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  58. Dobro ste skontali
    (Plavi konj, 2. decembar 2019 12:35)

    # Link komentara

  59. Toliko naših, recimo Rambo Petković, vi pišete o strancima nebitnim za nas.
     (ja, 2. decembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  60. Znao sam da je jugonostalgičar jer je pametan čovek
    (Stevan Stevo Stevica, 2. decembar 2019 12:32)

    # Link komentara