Petak, 29.11.2019.

13:01

"Ne može Makedonac da bude peta Zvezdina zvezda... Možda su i hteli da me puste u Partizan"

Legendarni fudbaler Milko Đurovski je za "<a href="https://www.nedeljnik.rs/odlazim-u-partizan-a-cvele-mi-kaze-da-se-dogovorimo-dacemo-ti-duplo-ali-laznih-para-milko-durovski-u-novom-nedeljniku/" class="text-link" target= "_blank">Nedeljnik</a>" rekao da nije mogao da bude Zvezdina zvezda jer je Makedonac.

Izvor: SV

"Ne može Makedonac da bude peta Zvezdina zvezda... Možda su i hteli da me puste u Partizan" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

beogradski

pre 4 godine

mk888

1500 karaktera nije dovoljno za argumentaciju, pa cu napisati sledece:
Cvetkovic
Cvetkovic
Cvetkovic
Cvetkovic
Cvetovski

Stoji na jednoj od mnogih nadgrobnih spoemnika u Makedoniji. A jezik je skoro pa isti kao onaj kojim govore Srbi na jugu. To je samo jos jedna varijanta srpskog, kao i bugarski, ali ti to ne razumes. Prica o jeziku je duga i komplikovana.

mk888

pre 4 godine

@beogradski

Kazes mi makedonci smo srbi i to je to? Ajd' molim te objasni kako to da je makedonski jezik daleko slicniji sa bugarskim nego sa srpskim? Znas da u makedonskom jeziku nema padeza (akuzativ, dativ..) za razliku od srpskog? Pa kako je to isti jezik kada je razlican u samoj osnovi i strukturi? Gramaticki makedonski i bugarski su identicni. A mozda su i bugari ustvari srbi, ko zna..? Vi apsolutno nemate ama bas nikakve osnove da tvrdite da smo mi srbi. To samo bugari (donegde) imaju osnov da nas prisvajaju, ali to je druga prica koja se vas srba apsolutno ne tice, vi ste uljezi u ovoj temi-kome pripadaju makedonci? Niko se od poznatih licnosti u istoriji iz makedonije nije izjasnjavao kao srbin. Onda sta vam ostaje, makedonija je bila srpska teritorija? Pa bili smo mi i rimska provincija, sta znaci da smo mi ustvari italjani ili ? Pet vekova turska itd.. A to sto je danasnja srbija bila pod carom samuilom, koji je vladao iz ohrida, koji se proglasio za car bugara a bio jermenskog porekla? Sta ste onda vi sad, jermeni mozda? Idemo dalje, ostaje vam slican jezik, da? Pa svi slovenski jezici su slicni, ja razumem jedno 20% ruskog. A dali znas da mnogi mladi u makedoniji ne razumeju bas srpski posto nisu odrasli u YU? A razumeju dobro bugarski koji se nikad ovde nije izucavao. Ali nema veze, mi smo srbi i tacka. Jos samo da naucimo padeze kako treba, posto komunisti koji su navodno stvorili makedonce zabranili su nam da ih koristimo. Anti-srpska zavera, sta ces..

beogradski

pre 4 godine

@Imbus
Ako cemo da se drzimo zvanicne istorijske teorije, o dokasku Slovena na Balkan, onda Makedonci ne mogu biti "stariji" narod od Srba, jer su u isto vreme dosli na Balkan. Problem te teirije po vas je sto se makedonski narod, pod tim imenom, za razliku od srpskog, ne pominje ni u jednom.istoriskom dokumentu. Svidjalo se to nekom ili ne, Mskedonci su Srbi. Vase je pravo da se tako ne osecate, ali istoriju ne mozete da promenite.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Ima barem nekoliko igrača daleko vrednijih od Milka, koji isto nisu postali zvezde, na prvom mestu Piksi
(EU Citizen, 29. novembar 2019 18:40)




:)))))
odaću ti najbolje čuvanu tajnu fk crvena zvezda, dostupna je samo nekolicini koji su izabrani po najstrožim zakonima konspiracije - piksi je peta zvezdina zvezda.

ne znam cemu potreba ovakvim izmisljanjma

pre 4 godine

@analiza izvini ali toliko lazi na jednom mestu moraju da se odmah negiraju Dzajic je Srbin iz Uba to je prvo ,nikakav Rom stavise nikada to nije niti rekao niti bio na nikakvim izborima osim onih za predsednika Zvezde , Vladimir Petrovic je Srbin iz Beograda ,s ovakvim lazima kako ste krenuli ispast ce da ni jedan Srbin nikad nije igrao fudbal

okanite se vi filozofiarnja o poreklima

pre 4 godine

@"analiza" jesi ti upravo napisao da je Dzajic Rom ? Pa ja ne mogu da verujem koliko ljudi ovde lupaju a veze nemaju

Durshluk

pre 4 godine

@Durshluk
Какве везе има северномакедонски устав са придевима у српском језику? Ако си из Северне Македоније, онда си Северномакедонац, зар не?

NE !!!To ti i pricam,i tebi i svima koji ne znaju...Ja sam Makedonac iz Severne Makedonije,pricam na makedonskom jeziku,a ne severnomakedonac...onda bi i jezik bio "severnomakedonski'.grci su hteli da nemamo suvereno pravo na celu Makedoniju(ovde uopste i nije vazno sto oni(grci) i nikad nisu ziveli 'dole,gde su ziveli moj deda baba i majka,ali su ratom i ugovorom sa velikim svetskim silama taj deo dobila....i to je to.Tako je -kako je...zasada.

Imbus

pre 4 godine

@Durshluk
Какве везе има северномакедонски устав са придевима у српском језику? Ако си из Северне Македоније, онда си Северномакедонац, зар не? Као и придеви севернокорејски или јужнокорејски. То како ће Северномакедонци да себе означавају на свом северномакедонском или какогод се звао језику, не обавезује нас да мењамо правила сопственог језика. И по нашем уставу, КиМ је неодвојиви део Србије, па се Северномакедонци тога не придржавају.
(Hrundi V. Bakshi
Oliver .....a,pazi tebe ?!!!Koja je tvoja logika?Ja ti kazem kako je po Ustavu S Makedonije,dakle zvanicno ime gradjana,koja ni poravila tvog Srskog jezika ne mogu da promene,posto je i pravilo Makedonskog jezika isto ,ali ne i u ovakvim slucajevima.Tu se to ne primenjuje,jer,treba da znas kad vec pises,da u Ustavu S. MKD pise da je Republika Severna Makedonija(drugi njen deo je ostao nazalaost nas tamo gore,na tvoju radost), a stanovnici R>S mkd -gradjani Secerne Makedonije sto nece reci "severnomakedonci',bez razlike sto tvoj jezik nudi prideve..Ovde to ne vazi !Jer je decidno napisano ,i ne moze da se menja kako je kome volja...dakle po treci put....jezikje Makedonski,Republika Severna Makedonija,narod nije "severnomakedonski"-vec gradjani R S Makedonije,da se ne uvrede vase cenjene "komsije'(zamalo).Pa da smo mi srbi- mi bismo to znali,a posto smo sytraiji narod samo vi mozete biti Makedonci-ukoliko to hocete da budete.Mi nikoga na silu nista ne teramo,samo ukazujemo na cinjenicama.

Oliver

pre 4 godine

То како ће Северномакедонци да себе означавају на свом северномакедонском или какогод се звао језику, не обавезује нас да мењамо правила сопственог језика.
(Hrundi V. Bakshi,

Bravo na izvrsnom komentaru. Pazi ti njega,da mene obavezuje Ustav Severne Makedonije,a ne pravila mog,srpskog jezika? Svasta. Pa ja ih nisam zvao Makedoncima i dok su se zvali Bivsa Jugoslovenska Republika Makedonija(BJRM) nego sam ih zvao stanovnici BJRM posto bi bilo nezgodno pridevski pa se moralo imenicki. Makedonci postoje samo u grckoj pokrajini Makedoniji. A u Severnoj Makedoniji postoje Severnomakedonci.Nikakvi Makedonci ne postoje u Severnoj Makedoniji.

Sokrat

pre 4 godine

Milko je "zaboravio" da je majka Dragoslava Šekularca bila Makedonka.
(Dinosaurus, 29. novembar 2019 13:34)

A Robijeva je iz okoline Čačka

Марко

pre 4 godine

Pižon je Hrvat, pa je bio Zvezdina zvezda...stub srpstva na ispitu...
(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 29. novembar 2019 16:12)

Прву генерацију ФК Партизан је чинило пола репрезентације НДХ: Матекало, Глазер, Брозовић, Чајковски, Рупник и омладински репрезентативац Бобек.

Hrundi V. Bakshi

pre 4 godine

@Durshluk
Какве везе има северномакедонски устав са придевима у српском језику? Ако си из Северне Македоније, онда си Северномакедонац, зар не? Као и придеви севернокорејски или јужнокорејски. То како ће Северномакедонци да себе означавају на свом северномакедонском или какогод се звао језику, не обавезује нас да мењамо правила сопственог језика. И по нашем уставу, КиМ је неодвојиви део Србије, па се Северномакедонци тога не придржавају.

Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom

pre 4 godine

Ne mlati praznu slamu. Da je neko rekao da Pancev bude 6. zvezda, niko ne bi ni trepnuo. Mozda bi samo trazili i da Robi bude sedma, Dejo osma, Miha deveta, Belodedic deseta, itd. Ti si bio nedorecen, i kao igrac i kao covek.

djedmedjed

pre 4 godine

Đurovski lupa gluposti. Bio je mega-talent poput Mrkele i Zvezda ih je čekala do besvjesti a ovi nikako da proigraju kako treba. Obadva su završila u osrednjim klubovima u Holandiji. Propali su i jedan i drugi

EU Citizen

pre 4 godine

Ima barem nekoliko igrača daleko vrednijih od Milka, koji isto nisu postali zvezde, na prvom mestu Piksi, pa Miloš Šestić, Savićević, Prosinečki, Pančev, Jugović... Bolje je da ima deset-petnaest zvezda, jer je bila dovoljno veliki klub za to, kakva god da je danas, nego ova kolektivistička glupost sa "generacijom 1991". Od ovoga je i brat Boško zaslužio vuše da bude zvezda.

Durshluk

pre 4 godine

nije ispravno reci Makedonac. ispravno je severnomakedonac.
(Milan
Ako bas hoces da znas pravu istinu-ispravno je Makedonac,jer tako stoji u Ustavu,bez razlike sto se drzava (na silu,bez konsezusa)zove Severna Makedonija-drzavljani iste su Makedonci,a ne severnomakedonci.I,da...Napred Partizan !!!

TV Radojica

pre 4 godine

Milko je bio veliki igrač, imao je potencijala da bude Zvezdina zvezda. Međutim, splet raznih okolnosti ga je odveo u Partizan gde je postao slabost Ivana Golca koji mu je dao svu slobodu u igri, a ovaj je uzvratio pravim bravurama. U Zvezdi je napravljena jedna mnogo veća nepravda - da za šestu zvezdu nije proglašen najbolji igrač koji je u njoj ikada igrao, čudesni dribler na krilima mašte, neponovljivi Dejan Savićević.

Ivan

pre 4 godine

@mr.wolf
Ne druskane, deca rade za 350e i beze zato sto ste ti i tebi slicni unistili drzavu, ratovali citavu jednu deceniju, prodavali firme za dinar i za sve krivili drzavu koju ste unistili.
Nije Jugoslavija bila prezaduzena, imala je manji dug nego sama Srbija danas.
A imala je i 19 ekonomiju sveta. Dakle, 19 ekonomija sveta je mogla da priiusti sebi da svojim gradjanima pravi stanove i prodaje po povlascenim cenama.
Inace, da si ucio ekonomiju nekada, znao bi da su firme propale zato sto su izgubile trziste.
Fabrike u Srbiji izgubile su trziste od 15 miliona ljudi u Jugoslaviji, a o stranom trzistu koje je izgubljeno zahvaljujuci sankcijama i ratovima, da ne pricamo. Ako imas fabriku u Srbiji koja se snabdeva sirovinama iz BiH, a prodaje proizvode u celoj SFRJ, naravno da ce da propadne kada izgubi jeftine sirovine i trziste velike drzave.
“Zastava” je proizvodila automobile za 20+ miliona ljudi, imala povlascen polozaj kao domaca fabrika i bila medju vecim fabrikama Evrope. I takva firma ne moze da sagradi stanove za radnike?!Nije ona propala zbog loseg uredjenja Jugoslavije, nego zbog toga sto ste ti i tebi slicni srusili Jugoslaviju.

Grada

pre 4 godine

Nisi bio ni blizu Zvezdine zvezde, mnogo problema si pravio u klubu, a gledao sam sve tvoje utakmice i nisam video nešto veliko u tvojoj igri.

mr.wolf

pre 4 godine

U Jugi si mogao da kupiš stan? Od plate? Pa, ako si bio fudbaler, možda. 
(Georg, 29. novembar 2019 13:48) 

Dečače nisi morao da ga kupuješ 
Dobio bi ga od firme,a sad i fudbalerima nije lako da ga kupe kod nas.
(dakiliz, 29. novembar 2019 15:03)

Ciko, bas zato sto si ga "dobio" od firme tvoja deca zive i rade za 350e, ako nisu otisli u inostranstvo. Samo ograniceni umovi mogu da veruju da se nesto tada "dobijalo". Nije, vec se drzava prezaduzila, kao i firme koje su "davale" stanove. Zato je sve i prslo, i zato necemo moci da se oporavimo nikad. To ti je nerentabilno poslovanje. Samo u Nisu je u istom trenutku ostalo bez posla 50.000 ljudi (Ei, Masinska, Jastrebac, Nisal....). Zato sto su mnogo vise trosili nego prihodovali. A to sto ljudi idealizuju Jugoslaviju, to su Bajke, i njihova naivnost. Svako normalan je jos 80te skapirao kako ce se sve zavrsiti.

Fenomen

pre 4 godine

Nisi Ti Milko ni do kolena Zvezdinim zvezdama...ni kao fudbaler, a jos manje kao covek. Zvezdine zvezde su bili ne samo vrhunski igraci nego gospoda za postovanje, a Ti nisi nista od toga. Da su Zvezdi smetali Makedonci ne bi ih toliko bilo u njenom dresu...Dojcinovski, Hristovski, Najdoski, Stojkovski, Bosko Djurovski, Kanatlarovski...i niko od njih nikada nije izjavio da je bio diskriminisan...samo Ti. I to o Tebi mnogo govori...

Fudbal i umetnost

pre 4 godine

@Senka, Pižon hrvat? Vladimir Petrović rođen u Beogradu. Igrao kao klinac u Hajduku sa Liona. Znaš, Lion se zove deo Beograda na opštini Zvezdara. Treba da te bude sramota Senka.

Анализа

pre 4 godine

Џаја никада није крио да је Циганин и то му нико никада није узео за зло. Чак је на једним изборима био на изборној листи. Био је и остао Звездина звезда. Исто важи за Пижона коме је отац био Хрват. Македонци какви су, такви су нису гори ни од једних ни од других. У генерацији 1990/91. неправедно би било било кога издвојити између Савићевића, Белодедића, Панчева и Просинечког. Сви су били звезде. Што се тиче Милка Ђуровског можда је био већи таленат од претходне четворице али недостајао му је однос према клубу, раду и игри какав је имао његов брат Бошко. Уместо да у светском фудбалу буде оно што је био Ван Бастен, пао је на ниво садашњих играча Звезде и Партизана.

LOVRA VEREBI

pre 4 godine

Milko Djurovski kako je živeo, radio, ponašao se tako, nije čudo što mu nešto stalno fali. Prošao je i u igračkom smislu onako kako treba da prodje nezadovoljan, pohlepa mladi čovek za to vreme.

Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom

pre 4 godine

Pižon je Hrvat, pa je bio Zvezdina zvezda...stub srpstva na ispitu...
(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 29. novembar 2019 16:12)

Auuuuu, sta ucini Ferdi Druijfe...!?

Миљан Станојевић

pre 4 godine

Па да је био бар мало другачији можда је могао да буде и првак Европе. Ја му не замерам ништа већ он сам себи замера своју празноглавост а ово што он као Македонац није могао да буде Звездина звезда је невиђена глупост. Као што и Пиксију не замерам што је отишао а могао је и он да буде првак Европе, он то себи замера. Све те младалачке лудости, погрешни савети и одлуке су се и Милку и Пиксију обиле о главу. Ту треба поменути и Савићевића...мада и он сам ко и ова двојица сад јасно виде шта су и где погрешили. А ово да је Милко дискриминисан зато што је Македонац је невиђена глупост.

Jugo sa klimom

pre 4 godine

Milko ko Milko, tepli su mu tada sa nekom rimom, imao je prilike i talenta da uradi vise, ko i mnogi drugi,pa i nije ostavio preterano traga. A po meni Sestic i Dule Savic su doktori fudbala bili i ostali za njega, a o igracima iz generacije sa pocetka 90` da ne pricamo....

senka

pre 4 godine

Ako je mogao Pižon, kao Hrvat, biti Zvezdina zvezda, onda nije problem da to postane i neki Makednonac. Ali, nešto ti je falilo, moj Đurovski. A, izgleda i danas.

Delija_PG

pre 4 godine

Milkov prelazak iz Zvezde nema nikakve veze sa samim Partizanom.To je bilo izmedju Zvezde i Milka , pukla veza i Milko je htio da Zvezdu napravi ljubomornom i da se osveti sa prvom *uravom na koju naidje.A *urava ko *urava istripovala da je riba prve klase nesvjesna svoje nebitnosti u cijeloj prici, i sada umjesto covjek da prica kako je gazio velikane Real, Bajern, Milan on prica o nekakvim Groningenima i ostaloj boraniji

dakiliz

pre 4 godine

U Jugi si mogao da kupiš stan? Od plate? Pa, ako si bio fudbaler, možda.
(Georg, 29. novembar 2019 13:48)

Dečače nisi morao da ga kupuješ
Dobio bi ga od firme,a sad i fudbalerima nije lako da ga kupe kod nas.

Eggy

pre 4 godine

Neko spomenuo Belodedica, pa covek ne da je legenda, nego je covek uzeo DVA kupa evropskih sampiona, sa dva razlicita kluba i to sa Steauom pa sa Zvezdom. Pa imate i Deju, pa Prosenickog , pa Panceva mislim sve su to legenda pa koga izdvojiti. E kava je to bila ekipa....

kao da je bilo nekad

pre 4 godine

Sad znam da koga ne podseća Mustafa.... ovaj je bio mnogo bolji igrač nego sto je Mustafa golman ali imaju isti IQ...

LIMAR NEĆE DOĆI !

pre 4 godine

Da je imao profesionalni odnos prema fudbalu i zivotu, bio bi jedan od najvecih igraca u istoriji bivse drzave.
Veliki igrac koji nikad nije pokazao koliko zaista ume, zna i vredi, upravo zbog svog stila zivota, nacina razmisljanja i ubedjenja da je bio ne zamenljiv.

Deks Dekster

pre 4 godine

Ne pratim fudbal, nemam pojma kakav je bio, ali sećam se da mi je drug pričao da su grupa njih osnovaca (igrom slučaja, to su bila deca iz doma za nezbrinute), od nekud gledala trening CZ, i kada im je bio dovoljno blizu, počeli su da viču "Milko, Milko...", sa željom samo da ih pogleda i da im mahne. On im je tada doviknuo: "Nemoj da vam dođem tamo, p*č*e ću da vam polomim!".
Posle te priče razumem svo ovo gađenje prema njemu na komentarima i definitivno sam siguran da takav čovek ne može da bude zvezda bilo gde, a kamo li da stane rame uz rame uz gospodina kakav je Piksi.

zastava101specijal

pre 4 godine

Sesta zvezdina zvezda je morao biti ili Deki Savicevic ili Robert Prosinecki. Mozdaaa i Pancev. Ova glupost cele generacije je idiotizam Lukica koji je sam sebe uvrstio tu. Uz sva politicka cuda, to je zanemarljivo. Pa robi voli zvezdu vise od hrvatske, potpisujem
(drmr, 29. novembar 2019 13:36
Pa upravo si izbrojao pet igrača i dao odgovor zašto
nema šeste zvezdine zvezde, od nabrojanih je prvi Savićević jer je sa zvezdom osvojio više od piksija a uz to se na zalasku karijere vratio u zvezdu, neki kažu da se baš za to vratio i da je dobio priznanje verovatno bi i završio karijeru u zvezdi.

zastava101specijal

pre 4 godine

Bio si dobar ali je Piksi bio bolji
(kimi vg, 29. novembar 2019 14:28)
Da ali samo zato što nije završio započeto u Zvezdi, na kraju i Piksi da je ostao još godinu bio bi najbolji svih vremena na ovim prostorima.

vladimir

pre 4 godine

Nemojte da se proser... Kad moram tako da se izrazim. Posle Piksija nema Zvezdine Zvezde jer niko nezna ko bi to trebalo da bude iz generazije 90-91. Zasluzio je Pancev, Prosinecki, Savicevic, cak i neki ne toliko atraktivni igraci u to vreme kao Mihajlovic. Da bi postao Zvezdina Zvezda, niko u tvojoj generaciji ne sme do kolena da ti bude. Ono Lukicevo sa celom generacijom treba zaboraviti sto pre.

devlinjo

pre 4 godine

Kucamo na vrata zaboravljenih asova u pokušaju. Koliko je ovakvih likova prošlo srpskum sportom, samo se ovaj sporadično javlja i želi da ostane u centru pažnje. Kao i njegovi klinci, skandal majstori i učesnici rijalitija. Pametnom dovoljno.

bigserb

pre 4 godine

O cemu prica ovaj covek? Kao prvo, ko je njega uopste proglasio zvezdom, otkud mu takva ideja?
Kao drugo, otkud mu ideja da svoje neispunjene ambicije u Zvezdi povezuje sa etnickom pripadnoscu?
Trece, kako on moze biti veca zvezda od recimo Milosa Sestica?
I dres nije bacio navijacima, vec pored klupe, a navijaci su ga sa Marakane ispratili pesmom "Idi Milko ko te j..e, moze Zvezda i bez tebe"!
Cisto da ljudi znaju istinu!

KOSINGAS

pre 4 godine

Da li to ovaj sebe poredi sa Piksijem, u igračkom smislu? Smešan je. Piksi je jedan od najboljih evropskih fudbalera svih vremena, a ovaj to nije bio čak ni u granicama SFRJ.

Cigan ne Delija

pre 4 godine

Obozavao sam te kao igraca Zvezde, da bi bio 5 Zvezdina zvezda ispunjavao si sve fudbalske uslove ali ljudske nisi. Tvoj brat Bosko je LEGENDA Zvezde a ti nisi dobrodošao ni kafu da popije u klubu. Sam si birao, vidim da te boli tretman koji imas od nas Zvezdasa i Zvezde kao kluba i da i dalje ne razumes zasto je to tako. E zato sto to ne razumes nisi bio ni blizu da budes 5 zvezda. Drugo nisi fer ni prema Partizanu sa tim kukanjem za Zvezdom. Ti za mene koji sam te Obozavao ne postojis kao igrac Zvezde! Stan imas ali nas Zvezdase nemas...

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

bacio si dres kod klupe za rezerve, jer je ceo stadion skandirao:
idi, milko, ko te ...., može zvezda i bez tebe!

posle toga si pokušavao da ostaneš, ali si izgubio podršku i navijača i uprave, tako da ovu priču možeš mačku o rep...

Vetar u ledja..

pre 4 godine

Milko..Milko.. ko te ne zna poverovao bi ti. Hteo si vise para i mislio si da mozes da ucenis Zvezdu. Sedeo si u kancelariji i rekao si Dzaji “Toliko mi nudi i Partizan...” Cvele, pokojni Pavika i ne znam ko jos, su skocili jer su znali kako ce Dzaja da reaguje i probali da smire strasti jer su smatrali da bi trebalo da ostanes i da ce Partizan biti prejak ako predjes ali ti je Dzaja rekao da onda ides u Partizan... To je jedina istina.. Bosko je legenda a ti...

Dusan

pre 4 godine

Zvezda je uvek imala sjajan odnos sa Makedoncima. Mnogo Makedonaca je navijalo pa i dalje navija za Zvezdu i cesto su se mogle videti zastave i transparenti sa makedonskim gradovima na Zvezdinim utakmicama. Mnogo Makedonaca je i igralo u Zvezdi, cak dvojica u generaciji iz Barija, a Pancev nam je i doneo titulu u onom poslednjem penalu.
Za razliku od Milka, brat Bosko mu je bio odlican igrac, radilica na terenu, ali i sjajna licnost, skroman, bez ikakvih ispada i ekscesa. A covek koji predje iz Zvezde u Partizan, ili obratno, uglavnom je budaletina, bas kao u ovom primeru. On sebe poredi sa Pizonom ili Piksijem, eeeej...

Godzzila

pre 4 godine

Sa Piksijem se ti nikako i ne možeš da se porediš. Ko' ti je uopšte i rekao da si trebao da budeš Peta Zvezdina Zvezda? Takve kao što si ti teraju iz Crvene Zvezde. Neka ti partizan odaje priznanje.

rodjaksasela

pre 4 godine

Zbog toga sto ste vi tako ziveli mi sad zivimo ovako. Bez najboljih smo ostali, bez identiteta, bez istorije i tradicije. Prezivesmo nekako, ali u teskom stanju.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

bacio si dres kod klupe za rezerve, jer je ceo stadion skandirao:
idi, milko, ko te ...., može zvezda i bez tebe!

posle toga si pokušavao da ostaneš, ali si izgubio podršku i navijača i uprave, tako da ovu priču možeš mačku o rep...

drmr

pre 4 godine

Sesta zvezdina zvezda je morao biti ili Deki Savicevic ili Robert Prosinecki. Mozdaaa i Pancev. Ova glupost cele generacije je idiotizam Lukica koji je sam sebe uvrstio tu. Uz sva politicka cuda, to je zanemarljivo. Pa robi voli zvezdu vise od hrvatske, potpisujem

Dragomir

pre 4 godine

Dosta vise o tvojoj karijeri koja je bila minorna. Skrenuo si paznju samo tim prelaskom. A posle? Nista. Zvezda te je bre odhranila a ti si sa tim cokaliskim mentalitetom hteo da budes zvezda. Da nisi igrao fudbal tovario bi ugalj.

Jovan

pre 4 godine

Milko je bio sigurno jedan od najatraktivnijih fudbalera Zvezde...Ali je on u pravu kada kaze nemoze Makedonac da bude Zvezdina Zvezda ... Piksi je bio u zvezdu 4 godina, isto kao i Savicevic i Prosinecki, i ovi dvoje su doneli sve sto Zvezda danas ima, i posle toga otislu u tadasnji Milan najbolji klub u Evropi i uvek super jaki Real... Ali na zalost Savicevic je Crnogorac, Prosinecki Hrvat, a Pancev Makedonac ... Sve mislim da tek treba da se zameni sa spomenikom Panceva, jedina Zlatna Kopacka Evrope iz Zvezde...

XYZ

pre 4 godine

Milko je bio odličan igrač,ali ništa bolji od Bore Cvetkovića,Duleta Savića,Zorana Filipovića,Miloša Bursaća...koja bre Zvezdina zvezda.

Gabrijel Omar

pre 4 godine

Milko je ovde malo pogubio konce. Bio je obozavan od Severa, trpeli su mu i nonsalanciju, i sitnije disciplinske ispade jer je imao ono nesto sto ljudi vole kod golgetera. Ono gde mislim da se Zvezda ogresila oko njega je bilo to sto su otezali da mu daju stan, sto je tad bila kruna dobrog ugovora. Kao, Zvezdino dete, ima vremena za njega, stanove moramo da dajemo glavnim pikovima u prelaznom roku itd. Ono sto je preteglo na stranu razlaza i precutnog pustanja niz vodu je bila serija crvenih kartona a narocito onaj protiv Atletika. Plus reakcija prilikom izlaska sa terena...Kao da je i navijacima i njemu bolo dosta jedni drugih. Ono sto je najmanje sporno je njegova nacionalna pripadnost. Pa ako je neko omiljen i rado prihvacen u Srbiji su Makedonci. Zvezda ih je uvek imala i vazilo je cak nepisano pravilo da nema titule dok nema makar jednog Makedoca u timu. Dojcinovski, Najdoski, Kanatlarovski, Pancev, Bosko Djurovski...svako je bio u najmanju ruku veoma postovan i od uprave i navijaca a neki su i danas klupse ikone. Onaj ko je dolazio na sever u godinama SFRJ lige, zna koliko se voleo Ilija Najdoski a o Pancevu da ne pricamo. Niko o Milku tada nije ni razmisljao u nacionalnim kategorijama. Kao ni o Prosineckom, Elsneru, Musemicu, Sabanadzovicu..Milka je u pravljenju velike karijere kostala neozbiljnost, nonsalancija i inat sa trenerima, kao i to sto je uvek igrao na suv talenat koji je , doduse, bio ogroman...

Dusan

pre 4 godine

Zvezda je uvek imala sjajan odnos sa Makedoncima. Mnogo Makedonaca je navijalo pa i dalje navija za Zvezdu i cesto su se mogle videti zastave i transparenti sa makedonskim gradovima na Zvezdinim utakmicama. Mnogo Makedonaca je i igralo u Zvezdi, cak dvojica u generaciji iz Barija, a Pancev nam je i doneo titulu u onom poslednjem penalu.
Za razliku od Milka, brat Bosko mu je bio odlican igrac, radilica na terenu, ali i sjajna licnost, skroman, bez ikakvih ispada i ekscesa. A covek koji predje iz Zvezde u Partizan, ili obratno, uglavnom je budaletina, bas kao u ovom primeru. On sebe poredi sa Pizonom ili Piksijem, eeeej...

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

bacio si dres kod klupe za rezerve, jer je ceo stadion skandirao:
idi, milko, ko te ...., može zvezda i bez tebe!

posle toga si pokušavao da ostaneš, ali si izgubio podršku i navijača i uprave, tako da ovu priču možeš mačku o rep...

Vetar u ledja..

pre 4 godine

Milko..Milko.. ko te ne zna poverovao bi ti. Hteo si vise para i mislio si da mozes da ucenis Zvezdu. Sedeo si u kancelariji i rekao si Dzaji “Toliko mi nudi i Partizan...” Cvele, pokojni Pavika i ne znam ko jos, su skocili jer su znali kako ce Dzaja da reaguje i probali da smire strasti jer su smatrali da bi trebalo da ostanes i da ce Partizan biti prejak ako predjes ali ti je Dzaja rekao da onda ides u Partizan... To je jedina istina.. Bosko je legenda a ti...

XYZ

pre 4 godine

Milko je bio odličan igrač,ali ništa bolji od Bore Cvetkovića,Duleta Savića,Zorana Filipovića,Miloša Bursaća...koja bre Zvezdina zvezda.

Gabrijel Omar

pre 4 godine

Milko je ovde malo pogubio konce. Bio je obozavan od Severa, trpeli su mu i nonsalanciju, i sitnije disciplinske ispade jer je imao ono nesto sto ljudi vole kod golgetera. Ono gde mislim da se Zvezda ogresila oko njega je bilo to sto su otezali da mu daju stan, sto je tad bila kruna dobrog ugovora. Kao, Zvezdino dete, ima vremena za njega, stanove moramo da dajemo glavnim pikovima u prelaznom roku itd. Ono sto je preteglo na stranu razlaza i precutnog pustanja niz vodu je bila serija crvenih kartona a narocito onaj protiv Atletika. Plus reakcija prilikom izlaska sa terena...Kao da je i navijacima i njemu bolo dosta jedni drugih. Ono sto je najmanje sporno je njegova nacionalna pripadnost. Pa ako je neko omiljen i rado prihvacen u Srbiji su Makedonci. Zvezda ih je uvek imala i vazilo je cak nepisano pravilo da nema titule dok nema makar jednog Makedoca u timu. Dojcinovski, Najdoski, Kanatlarovski, Pancev, Bosko Djurovski...svako je bio u najmanju ruku veoma postovan i od uprave i navijaca a neki su i danas klupse ikone. Onaj ko je dolazio na sever u godinama SFRJ lige, zna koliko se voleo Ilija Najdoski a o Pancevu da ne pricamo. Niko o Milku tada nije ni razmisljao u nacionalnim kategorijama. Kao ni o Prosineckom, Elsneru, Musemicu, Sabanadzovicu..Milka je u pravljenju velike karijere kostala neozbiljnost, nonsalancija i inat sa trenerima, kao i to sto je uvek igrao na suv talenat koji je , doduse, bio ogroman...

Godzzila

pre 4 godine

Sa Piksijem se ti nikako i ne možeš da se porediš. Ko' ti je uopšte i rekao da si trebao da budeš Peta Zvezdina Zvezda? Takve kao što si ti teraju iz Crvene Zvezde. Neka ti partizan odaje priznanje.

drmr

pre 4 godine

Sesta zvezdina zvezda je morao biti ili Deki Savicevic ili Robert Prosinecki. Mozdaaa i Pancev. Ova glupost cele generacije je idiotizam Lukica koji je sam sebe uvrstio tu. Uz sva politicka cuda, to je zanemarljivo. Pa robi voli zvezdu vise od hrvatske, potpisujem

Cigan ne Delija

pre 4 godine

Obozavao sam te kao igraca Zvezde, da bi bio 5 Zvezdina zvezda ispunjavao si sve fudbalske uslove ali ljudske nisi. Tvoj brat Bosko je LEGENDA Zvezde a ti nisi dobrodošao ni kafu da popije u klubu. Sam si birao, vidim da te boli tretman koji imas od nas Zvezdasa i Zvezde kao kluba i da i dalje ne razumes zasto je to tako. E zato sto to ne razumes nisi bio ni blizu da budes 5 zvezda. Drugo nisi fer ni prema Partizanu sa tim kukanjem za Zvezdom. Ti za mene koji sam te Obozavao ne postojis kao igrac Zvezde! Stan imas ali nas Zvezdase nemas...

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

bacio si dres kod klupe za rezerve, jer je ceo stadion skandirao:
idi, milko, ko te ...., može zvezda i bez tebe!

posle toga si pokušavao da ostaneš, ali si izgubio podršku i navijača i uprave, tako da ovu priču možeš mačku o rep...

Dragomir

pre 4 godine

Dosta vise o tvojoj karijeri koja je bila minorna. Skrenuo si paznju samo tim prelaskom. A posle? Nista. Zvezda te je bre odhranila a ti si sa tim cokaliskim mentalitetom hteo da budes zvezda. Da nisi igrao fudbal tovario bi ugalj.

bigserb

pre 4 godine

O cemu prica ovaj covek? Kao prvo, ko je njega uopste proglasio zvezdom, otkud mu takva ideja?
Kao drugo, otkud mu ideja da svoje neispunjene ambicije u Zvezdi povezuje sa etnickom pripadnoscu?
Trece, kako on moze biti veca zvezda od recimo Milosa Sestica?
I dres nije bacio navijacima, vec pored klupe, a navijaci su ga sa Marakane ispratili pesmom "Idi Milko ko te j..e, moze Zvezda i bez tebe"!
Cisto da ljudi znaju istinu!

Delija_PG

pre 4 godine

Milkov prelazak iz Zvezde nema nikakve veze sa samim Partizanom.To je bilo izmedju Zvezde i Milka , pukla veza i Milko je htio da Zvezdu napravi ljubomornom i da se osveti sa prvom *uravom na koju naidje.A *urava ko *urava istripovala da je riba prve klase nesvjesna svoje nebitnosti u cijeloj prici, i sada umjesto covjek da prica kako je gazio velikane Real, Bajern, Milan on prica o nekakvim Groningenima i ostaloj boraniji

dakiliz

pre 4 godine

U Jugi si mogao da kupiš stan? Od plate? Pa, ako si bio fudbaler, možda.
(Georg, 29. novembar 2019 13:48)

Dečače nisi morao da ga kupuješ
Dobio bi ga od firme,a sad i fudbalerima nije lako da ga kupe kod nas.

KOSINGAS

pre 4 godine

Da li to ovaj sebe poredi sa Piksijem, u igračkom smislu? Smešan je. Piksi je jedan od najboljih evropskih fudbalera svih vremena, a ovaj to nije bio čak ni u granicama SFRJ.

vladimir

pre 4 godine

Nemojte da se proser... Kad moram tako da se izrazim. Posle Piksija nema Zvezdine Zvezde jer niko nezna ko bi to trebalo da bude iz generazije 90-91. Zasluzio je Pancev, Prosinecki, Savicevic, cak i neki ne toliko atraktivni igraci u to vreme kao Mihajlovic. Da bi postao Zvezdina Zvezda, niko u tvojoj generaciji ne sme do kolena da ti bude. Ono Lukicevo sa celom generacijom treba zaboraviti sto pre.

zastava101specijal

pre 4 godine

Bio si dobar ali je Piksi bio bolji
(kimi vg, 29. novembar 2019 14:28)
Da ali samo zato što nije završio započeto u Zvezdi, na kraju i Piksi da je ostao još godinu bio bi najbolji svih vremena na ovim prostorima.

rodjaksasela

pre 4 godine

Zbog toga sto ste vi tako ziveli mi sad zivimo ovako. Bez najboljih smo ostali, bez identiteta, bez istorije i tradicije. Prezivesmo nekako, ali u teskom stanju.

devlinjo

pre 4 godine

Kucamo na vrata zaboravljenih asova u pokušaju. Koliko je ovakvih likova prošlo srpskum sportom, samo se ovaj sporadično javlja i želi da ostane u centru pažnje. Kao i njegovi klinci, skandal majstori i učesnici rijalitija. Pametnom dovoljno.

Deks Dekster

pre 4 godine

Ne pratim fudbal, nemam pojma kakav je bio, ali sećam se da mi je drug pričao da su grupa njih osnovaca (igrom slučaja, to su bila deca iz doma za nezbrinute), od nekud gledala trening CZ, i kada im je bio dovoljno blizu, počeli su da viču "Milko, Milko...", sa željom samo da ih pogleda i da im mahne. On im je tada doviknuo: "Nemoj da vam dođem tamo, p*č*e ću da vam polomim!".
Posle te priče razumem svo ovo gađenje prema njemu na komentarima i definitivno sam siguran da takav čovek ne može da bude zvezda bilo gde, a kamo li da stane rame uz rame uz gospodina kakav je Piksi.

Eggy

pre 4 godine

Neko spomenuo Belodedica, pa covek ne da je legenda, nego je covek uzeo DVA kupa evropskih sampiona, sa dva razlicita kluba i to sa Steauom pa sa Zvezdom. Pa imate i Deju, pa Prosenickog , pa Panceva mislim sve su to legenda pa koga izdvojiti. E kava je to bila ekipa....

Jovan

pre 4 godine

Milko je bio sigurno jedan od najatraktivnijih fudbalera Zvezde...Ali je on u pravu kada kaze nemoze Makedonac da bude Zvezdina Zvezda ... Piksi je bio u zvezdu 4 godina, isto kao i Savicevic i Prosinecki, i ovi dvoje su doneli sve sto Zvezda danas ima, i posle toga otislu u tadasnji Milan najbolji klub u Evropi i uvek super jaki Real... Ali na zalost Savicevic je Crnogorac, Prosinecki Hrvat, a Pancev Makedonac ... Sve mislim da tek treba da se zameni sa spomenikom Panceva, jedina Zlatna Kopacka Evrope iz Zvezde...

kao da je bilo nekad

pre 4 godine

Sad znam da koga ne podseća Mustafa.... ovaj je bio mnogo bolji igrač nego sto je Mustafa golman ali imaju isti IQ...

zastava101specijal

pre 4 godine

Sesta zvezdina zvezda je morao biti ili Deki Savicevic ili Robert Prosinecki. Mozdaaa i Pancev. Ova glupost cele generacije je idiotizam Lukica koji je sam sebe uvrstio tu. Uz sva politicka cuda, to je zanemarljivo. Pa robi voli zvezdu vise od hrvatske, potpisujem
(drmr, 29. novembar 2019 13:36
Pa upravo si izbrojao pet igrača i dao odgovor zašto
nema šeste zvezdine zvezde, od nabrojanih je prvi Savićević jer je sa zvezdom osvojio više od piksija a uz to se na zalasku karijere vratio u zvezdu, neki kažu da se baš za to vratio i da je dobio priznanje verovatno bi i završio karijeru u zvezdi.

LIMAR NEĆE DOĆI !

pre 4 godine

Da je imao profesionalni odnos prema fudbalu i zivotu, bio bi jedan od najvecih igraca u istoriji bivse drzave.
Veliki igrac koji nikad nije pokazao koliko zaista ume, zna i vredi, upravo zbog svog stila zivota, nacina razmisljanja i ubedjenja da je bio ne zamenljiv.

Миљан Станојевић

pre 4 godine

Па да је био бар мало другачији можда је могао да буде и првак Европе. Ја му не замерам ништа већ он сам себи замера своју празноглавост а ово што он као Македонац није могао да буде Звездина звезда је невиђена глупост. Као што и Пиксију не замерам што је отишао а могао је и он да буде првак Европе, он то себи замера. Све те младалачке лудости, погрешни савети и одлуке су се и Милку и Пиксију обиле о главу. Ту треба поменути и Савићевића...мада и он сам ко и ова двојица сад јасно виде шта су и где погрешили. А ово да је Милко дискриминисан зато што је Македонац је невиђена глупост.

Ivan

pre 4 godine

@mr.wolf
Ne druskane, deca rade za 350e i beze zato sto ste ti i tebi slicni unistili drzavu, ratovali citavu jednu deceniju, prodavali firme za dinar i za sve krivili drzavu koju ste unistili.
Nije Jugoslavija bila prezaduzena, imala je manji dug nego sama Srbija danas.
A imala je i 19 ekonomiju sveta. Dakle, 19 ekonomija sveta je mogla da priiusti sebi da svojim gradjanima pravi stanove i prodaje po povlascenim cenama.
Inace, da si ucio ekonomiju nekada, znao bi da su firme propale zato sto su izgubile trziste.
Fabrike u Srbiji izgubile su trziste od 15 miliona ljudi u Jugoslaviji, a o stranom trzistu koje je izgubljeno zahvaljujuci sankcijama i ratovima, da ne pricamo. Ako imas fabriku u Srbiji koja se snabdeva sirovinama iz BiH, a prodaje proizvode u celoj SFRJ, naravno da ce da propadne kada izgubi jeftine sirovine i trziste velike drzave.
“Zastava” je proizvodila automobile za 20+ miliona ljudi, imala povlascen polozaj kao domaca fabrika i bila medju vecim fabrikama Evrope. I takva firma ne moze da sagradi stanove za radnike?!Nije ona propala zbog loseg uredjenja Jugoslavije, nego zbog toga sto ste ti i tebi slicni srusili Jugoslaviju.

TV Radojica

pre 4 godine

Milko je bio veliki igrač, imao je potencijala da bude Zvezdina zvezda. Međutim, splet raznih okolnosti ga je odveo u Partizan gde je postao slabost Ivana Golca koji mu je dao svu slobodu u igri, a ovaj je uzvratio pravim bravurama. U Zvezdi je napravljena jedna mnogo veća nepravda - da za šestu zvezdu nije proglašen najbolji igrač koji je u njoj ikada igrao, čudesni dribler na krilima mašte, neponovljivi Dejan Savićević.

Fenomen

pre 4 godine

Nisi Ti Milko ni do kolena Zvezdinim zvezdama...ni kao fudbaler, a jos manje kao covek. Zvezdine zvezde su bili ne samo vrhunski igraci nego gospoda za postovanje, a Ti nisi nista od toga. Da su Zvezdi smetali Makedonci ne bi ih toliko bilo u njenom dresu...Dojcinovski, Hristovski, Najdoski, Stojkovski, Bosko Djurovski, Kanatlarovski...i niko od njih nikada nije izjavio da je bio diskriminisan...samo Ti. I to o Tebi mnogo govori...

mr.wolf

pre 4 godine

U Jugi si mogao da kupiš stan? Od plate? Pa, ako si bio fudbaler, možda. 
(Georg, 29. novembar 2019 13:48) 

Dečače nisi morao da ga kupuješ 
Dobio bi ga od firme,a sad i fudbalerima nije lako da ga kupe kod nas.
(dakiliz, 29. novembar 2019 15:03)

Ciko, bas zato sto si ga "dobio" od firme tvoja deca zive i rade za 350e, ako nisu otisli u inostranstvo. Samo ograniceni umovi mogu da veruju da se nesto tada "dobijalo". Nije, vec se drzava prezaduzila, kao i firme koje su "davale" stanove. Zato je sve i prslo, i zato necemo moci da se oporavimo nikad. To ti je nerentabilno poslovanje. Samo u Nisu je u istom trenutku ostalo bez posla 50.000 ljudi (Ei, Masinska, Jastrebac, Nisal....). Zato sto su mnogo vise trosili nego prihodovali. A to sto ljudi idealizuju Jugoslaviju, to su Bajke, i njihova naivnost. Svako normalan je jos 80te skapirao kako ce se sve zavrsiti.

Fudbal i umetnost

pre 4 godine

@Senka, Pižon hrvat? Vladimir Petrović rođen u Beogradu. Igrao kao klinac u Hajduku sa Liona. Znaš, Lion se zove deo Beograda na opštini Zvezdara. Treba da te bude sramota Senka.

Jugo sa klimom

pre 4 godine

Milko ko Milko, tepli su mu tada sa nekom rimom, imao je prilike i talenta da uradi vise, ko i mnogi drugi,pa i nije ostavio preterano traga. A po meni Sestic i Dule Savic su doktori fudbala bili i ostali za njega, a o igracima iz generacije sa pocetka 90` da ne pricamo....

Анализа

pre 4 godine

Џаја никада није крио да је Циганин и то му нико никада није узео за зло. Чак је на једним изборима био на изборној листи. Био је и остао Звездина звезда. Исто важи за Пижона коме је отац био Хрват. Македонци какви су, такви су нису гори ни од једних ни од других. У генерацији 1990/91. неправедно би било било кога издвојити између Савићевића, Белодедића, Панчева и Просинечког. Сви су били звезде. Што се тиче Милка Ђуровског можда је био већи таленат од претходне четворице али недостајао му је однос према клубу, раду и игри какав је имао његов брат Бошко. Уместо да у светском фудбалу буде оно што је био Ван Бастен, пао је на ниво садашњих играча Звезде и Партизана.

Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom

pre 4 godine

Ne mlati praznu slamu. Da je neko rekao da Pancev bude 6. zvezda, niko ne bi ni trepnuo. Mozda bi samo trazili i da Robi bude sedma, Dejo osma, Miha deveta, Belodedic deseta, itd. Ti si bio nedorecen, i kao igrac i kao covek.

senka

pre 4 godine

Ako je mogao Pižon, kao Hrvat, biti Zvezdina zvezda, onda nije problem da to postane i neki Makednonac. Ali, nešto ti je falilo, moj Đurovski. A, izgleda i danas.

LOVRA VEREBI

pre 4 godine

Milko Djurovski kako je živeo, radio, ponašao se tako, nije čudo što mu nešto stalno fali. Prošao je i u igračkom smislu onako kako treba da prodje nezadovoljan, pohlepa mladi čovek za to vreme.

Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom

pre 4 godine

Pižon je Hrvat, pa je bio Zvezdina zvezda...stub srpstva na ispitu...
(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 29. novembar 2019 16:12)

Auuuuu, sta ucini Ferdi Druijfe...!?

djedmedjed

pre 4 godine

Đurovski lupa gluposti. Bio je mega-talent poput Mrkele i Zvezda ih je čekala do besvjesti a ovi nikako da proigraju kako treba. Obadva su završila u osrednjim klubovima u Holandiji. Propali su i jedan i drugi

Марко

pre 4 godine

Pižon je Hrvat, pa je bio Zvezdina zvezda...stub srpstva na ispitu...
(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 29. novembar 2019 16:12)

Прву генерацију ФК Партизан је чинило пола репрезентације НДХ: Матекало, Глазер, Брозовић, Чајковски, Рупник и омладински репрезентативац Бобек.

Sokrat

pre 4 godine

Milko je "zaboravio" da je majka Dragoslava Šekularca bila Makedonka.
(Dinosaurus, 29. novembar 2019 13:34)

A Robijeva je iz okoline Čačka

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Ima barem nekoliko igrača daleko vrednijih od Milka, koji isto nisu postali zvezde, na prvom mestu Piksi
(EU Citizen, 29. novembar 2019 18:40)




:)))))
odaću ti najbolje čuvanu tajnu fk crvena zvezda, dostupna je samo nekolicini koji su izabrani po najstrožim zakonima konspiracije - piksi je peta zvezdina zvezda.

Grada

pre 4 godine

Nisi bio ni blizu Zvezdine zvezde, mnogo problema si pravio u klubu, a gledao sam sve tvoje utakmice i nisam video nešto veliko u tvojoj igri.

EU Citizen

pre 4 godine

Ima barem nekoliko igrača daleko vrednijih od Milka, koji isto nisu postali zvezde, na prvom mestu Piksi, pa Miloš Šestić, Savićević, Prosinečki, Pančev, Jugović... Bolje je da ima deset-petnaest zvezda, jer je bila dovoljno veliki klub za to, kakva god da je danas, nego ova kolektivistička glupost sa "generacijom 1991". Od ovoga je i brat Boško zaslužio vuše da bude zvezda.

Oliver

pre 4 godine

То како ће Северномакедонци да себе означавају на свом северномакедонском или какогод се звао језику, не обавезује нас да мењамо правила сопственог језика.
(Hrundi V. Bakshi,

Bravo na izvrsnom komentaru. Pazi ti njega,da mene obavezuje Ustav Severne Makedonije,a ne pravila mog,srpskog jezika? Svasta. Pa ja ih nisam zvao Makedoncima i dok su se zvali Bivsa Jugoslovenska Republika Makedonija(BJRM) nego sam ih zvao stanovnici BJRM posto bi bilo nezgodno pridevski pa se moralo imenicki. Makedonci postoje samo u grckoj pokrajini Makedoniji. A u Severnoj Makedoniji postoje Severnomakedonci.Nikakvi Makedonci ne postoje u Severnoj Makedoniji.

Hrundi V. Bakshi

pre 4 godine

@Durshluk
Какве везе има северномакедонски устав са придевима у српском језику? Ако си из Северне Македоније, онда си Северномакедонац, зар не? Као и придеви севернокорејски или јужнокорејски. То како ће Северномакедонци да себе означавају на свом северномакедонском или какогод се звао језику, не обавезује нас да мењамо правила сопственог језика. И по нашем уставу, КиМ је неодвојиви део Србије, па се Северномакедонци тога не придржавају.

Durshluk

pre 4 godine

nije ispravno reci Makedonac. ispravno je severnomakedonac.
(Milan
Ako bas hoces da znas pravu istinu-ispravno je Makedonac,jer tako stoji u Ustavu,bez razlike sto se drzava (na silu,bez konsezusa)zove Severna Makedonija-drzavljani iste su Makedonci,a ne severnomakedonci.I,da...Napred Partizan !!!

okanite se vi filozofiarnja o poreklima

pre 4 godine

@"analiza" jesi ti upravo napisao da je Dzajic Rom ? Pa ja ne mogu da verujem koliko ljudi ovde lupaju a veze nemaju

Durshluk

pre 4 godine

@Durshluk
Какве везе има северномакедонски устав са придевима у српском језику? Ако си из Северне Македоније, онда си Северномакедонац, зар не?

NE !!!To ti i pricam,i tebi i svima koji ne znaju...Ja sam Makedonac iz Severne Makedonije,pricam na makedonskom jeziku,a ne severnomakedonac...onda bi i jezik bio "severnomakedonski'.grci su hteli da nemamo suvereno pravo na celu Makedoniju(ovde uopste i nije vazno sto oni(grci) i nikad nisu ziveli 'dole,gde su ziveli moj deda baba i majka,ali su ratom i ugovorom sa velikim svetskim silama taj deo dobila....i to je to.Tako je -kako je...zasada.

ne znam cemu potreba ovakvim izmisljanjma

pre 4 godine

@analiza izvini ali toliko lazi na jednom mestu moraju da se odmah negiraju Dzajic je Srbin iz Uba to je prvo ,nikakav Rom stavise nikada to nije niti rekao niti bio na nikakvim izborima osim onih za predsednika Zvezde , Vladimir Petrovic je Srbin iz Beograda ,s ovakvim lazima kako ste krenuli ispast ce da ni jedan Srbin nikad nije igrao fudbal

mk888

pre 4 godine

@beogradski

Kazes mi makedonci smo srbi i to je to? Ajd' molim te objasni kako to da je makedonski jezik daleko slicniji sa bugarskim nego sa srpskim? Znas da u makedonskom jeziku nema padeza (akuzativ, dativ..) za razliku od srpskog? Pa kako je to isti jezik kada je razlican u samoj osnovi i strukturi? Gramaticki makedonski i bugarski su identicni. A mozda su i bugari ustvari srbi, ko zna..? Vi apsolutno nemate ama bas nikakve osnove da tvrdite da smo mi srbi. To samo bugari (donegde) imaju osnov da nas prisvajaju, ali to je druga prica koja se vas srba apsolutno ne tice, vi ste uljezi u ovoj temi-kome pripadaju makedonci? Niko se od poznatih licnosti u istoriji iz makedonije nije izjasnjavao kao srbin. Onda sta vam ostaje, makedonija je bila srpska teritorija? Pa bili smo mi i rimska provincija, sta znaci da smo mi ustvari italjani ili ? Pet vekova turska itd.. A to sto je danasnja srbija bila pod carom samuilom, koji je vladao iz ohrida, koji se proglasio za car bugara a bio jermenskog porekla? Sta ste onda vi sad, jermeni mozda? Idemo dalje, ostaje vam slican jezik, da? Pa svi slovenski jezici su slicni, ja razumem jedno 20% ruskog. A dali znas da mnogi mladi u makedoniji ne razumeju bas srpski posto nisu odrasli u YU? A razumeju dobro bugarski koji se nikad ovde nije izucavao. Ali nema veze, mi smo srbi i tacka. Jos samo da naucimo padeze kako treba, posto komunisti koji su navodno stvorili makedonce zabranili su nam da ih koristimo. Anti-srpska zavera, sta ces..

Imbus

pre 4 godine

@Durshluk
Какве везе има северномакедонски устав са придевима у српском језику? Ако си из Северне Македоније, онда си Северномакедонац, зар не? Као и придеви севернокорејски или јужнокорејски. То како ће Северномакедонци да себе означавају на свом северномакедонском или какогод се звао језику, не обавезује нас да мењамо правила сопственог језика. И по нашем уставу, КиМ је неодвојиви део Србије, па се Северномакедонци тога не придржавају.
(Hrundi V. Bakshi
Oliver .....a,pazi tebe ?!!!Koja je tvoja logika?Ja ti kazem kako je po Ustavu S Makedonije,dakle zvanicno ime gradjana,koja ni poravila tvog Srskog jezika ne mogu da promene,posto je i pravilo Makedonskog jezika isto ,ali ne i u ovakvim slucajevima.Tu se to ne primenjuje,jer,treba da znas kad vec pises,da u Ustavu S. MKD pise da je Republika Severna Makedonija(drugi njen deo je ostao nazalaost nas tamo gore,na tvoju radost), a stanovnici R>S mkd -gradjani Secerne Makedonije sto nece reci "severnomakedonci',bez razlike sto tvoj jezik nudi prideve..Ovde to ne vazi !Jer je decidno napisano ,i ne moze da se menja kako je kome volja...dakle po treci put....jezikje Makedonski,Republika Severna Makedonija,narod nije "severnomakedonski"-vec gradjani R S Makedonije,da se ne uvrede vase cenjene "komsije'(zamalo).Pa da smo mi srbi- mi bismo to znali,a posto smo sytraiji narod samo vi mozete biti Makedonci-ukoliko to hocete da budete.Mi nikoga na silu nista ne teramo,samo ukazujemo na cinjenicama.

beogradski

pre 4 godine

@Imbus
Ako cemo da se drzimo zvanicne istorijske teorije, o dokasku Slovena na Balkan, onda Makedonci ne mogu biti "stariji" narod od Srba, jer su u isto vreme dosli na Balkan. Problem te teirije po vas je sto se makedonski narod, pod tim imenom, za razliku od srpskog, ne pominje ni u jednom.istoriskom dokumentu. Svidjalo se to nekom ili ne, Mskedonci su Srbi. Vase je pravo da se tako ne osecate, ali istoriju ne mozete da promenite.

beogradski

pre 4 godine

mk888

1500 karaktera nije dovoljno za argumentaciju, pa cu napisati sledece:
Cvetkovic
Cvetkovic
Cvetkovic
Cvetkovic
Cvetovski

Stoji na jednoj od mnogih nadgrobnih spoemnika u Makedoniji. A jezik je skoro pa isti kao onaj kojim govore Srbi na jugu. To je samo jos jedna varijanta srpskog, kao i bugarski, ali ti to ne razumes. Prica o jeziku je duga i komplikovana.

Jovan

pre 4 godine

Milko je bio sigurno jedan od najatraktivnijih fudbalera Zvezde...Ali je on u pravu kada kaze nemoze Makedonac da bude Zvezdina Zvezda ... Piksi je bio u zvezdu 4 godina, isto kao i Savicevic i Prosinecki, i ovi dvoje su doneli sve sto Zvezda danas ima, i posle toga otislu u tadasnji Milan najbolji klub u Evropi i uvek super jaki Real... Ali na zalost Savicevic je Crnogorac, Prosinecki Hrvat, a Pancev Makedonac ... Sve mislim da tek treba da se zameni sa spomenikom Panceva, jedina Zlatna Kopacka Evrope iz Zvezde...

Dusan

pre 4 godine

Zvezda je uvek imala sjajan odnos sa Makedoncima. Mnogo Makedonaca je navijalo pa i dalje navija za Zvezdu i cesto su se mogle videti zastave i transparenti sa makedonskim gradovima na Zvezdinim utakmicama. Mnogo Makedonaca je i igralo u Zvezdi, cak dvojica u generaciji iz Barija, a Pancev nam je i doneo titulu u onom poslednjem penalu.
Za razliku od Milka, brat Bosko mu je bio odlican igrac, radilica na terenu, ali i sjajna licnost, skroman, bez ikakvih ispada i ekscesa. A covek koji predje iz Zvezde u Partizan, ili obratno, uglavnom je budaletina, bas kao u ovom primeru. On sebe poredi sa Pizonom ili Piksijem, eeeej...

rodjaksasela

pre 4 godine

Zbog toga sto ste vi tako ziveli mi sad zivimo ovako. Bez najboljih smo ostali, bez identiteta, bez istorije i tradicije. Prezivesmo nekako, ali u teskom stanju.

senka

pre 4 godine

Ako je mogao Pižon, kao Hrvat, biti Zvezdina zvezda, onda nije problem da to postane i neki Makednonac. Ali, nešto ti je falilo, moj Đurovski. A, izgleda i danas.

Godzzila

pre 4 godine

Sa Piksijem se ti nikako i ne možeš da se porediš. Ko' ti je uopšte i rekao da si trebao da budeš Peta Zvezdina Zvezda? Takve kao što si ti teraju iz Crvene Zvezde. Neka ti partizan odaje priznanje.

mr.wolf

pre 4 godine

U Jugi si mogao da kupiš stan? Od plate? Pa, ako si bio fudbaler, možda. 
(Georg, 29. novembar 2019 13:48) 

Dečače nisi morao da ga kupuješ 
Dobio bi ga od firme,a sad i fudbalerima nije lako da ga kupe kod nas.
(dakiliz, 29. novembar 2019 15:03)

Ciko, bas zato sto si ga "dobio" od firme tvoja deca zive i rade za 350e, ako nisu otisli u inostranstvo. Samo ograniceni umovi mogu da veruju da se nesto tada "dobijalo". Nije, vec se drzava prezaduzila, kao i firme koje su "davale" stanove. Zato je sve i prslo, i zato necemo moci da se oporavimo nikad. To ti je nerentabilno poslovanje. Samo u Nisu je u istom trenutku ostalo bez posla 50.000 ljudi (Ei, Masinska, Jastrebac, Nisal....). Zato sto su mnogo vise trosili nego prihodovali. A to sto ljudi idealizuju Jugoslaviju, to su Bajke, i njihova naivnost. Svako normalan je jos 80te skapirao kako ce se sve zavrsiti.

Delija_PG

pre 4 godine

Milkov prelazak iz Zvezde nema nikakve veze sa samim Partizanom.To je bilo izmedju Zvezde i Milka , pukla veza i Milko je htio da Zvezdu napravi ljubomornom i da se osveti sa prvom *uravom na koju naidje.A *urava ko *urava istripovala da je riba prve klase nesvjesna svoje nebitnosti u cijeloj prici, i sada umjesto covjek da prica kako je gazio velikane Real, Bajern, Milan on prica o nekakvim Groningenima i ostaloj boraniji

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

bacio si dres kod klupe za rezerve, jer je ceo stadion skandirao:
idi, milko, ko te ...., može zvezda i bez tebe!

posle toga si pokušavao da ostaneš, ali si izgubio podršku i navijača i uprave, tako da ovu priču možeš mačku o rep...

XYZ

pre 4 godine

Milko je bio odličan igrač,ali ništa bolji od Bore Cvetkovića,Duleta Savića,Zorana Filipovića,Miloša Bursaća...koja bre Zvezdina zvezda.

Dragomir

pre 4 godine

Dosta vise o tvojoj karijeri koja je bila minorna. Skrenuo si paznju samo tim prelaskom. A posle? Nista. Zvezda te je bre odhranila a ti si sa tim cokaliskim mentalitetom hteo da budes zvezda. Da nisi igrao fudbal tovario bi ugalj.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

bacio si dres kod klupe za rezerve, jer je ceo stadion skandirao:
idi, milko, ko te ...., može zvezda i bez tebe!

posle toga si pokušavao da ostaneš, ali si izgubio podršku i navijača i uprave, tako da ovu priču možeš mačku o rep...

Vetar u ledja..

pre 4 godine

Milko..Milko.. ko te ne zna poverovao bi ti. Hteo si vise para i mislio si da mozes da ucenis Zvezdu. Sedeo si u kancelariji i rekao si Dzaji “Toliko mi nudi i Partizan...” Cvele, pokojni Pavika i ne znam ko jos, su skocili jer su znali kako ce Dzaja da reaguje i probali da smire strasti jer su smatrali da bi trebalo da ostanes i da ce Partizan biti prejak ako predjes ali ti je Dzaja rekao da onda ides u Partizan... To je jedina istina.. Bosko je legenda a ti...

Cigan ne Delija

pre 4 godine

Obozavao sam te kao igraca Zvezde, da bi bio 5 Zvezdina zvezda ispunjavao si sve fudbalske uslove ali ljudske nisi. Tvoj brat Bosko je LEGENDA Zvezde a ti nisi dobrodošao ni kafu da popije u klubu. Sam si birao, vidim da te boli tretman koji imas od nas Zvezdasa i Zvezde kao kluba i da i dalje ne razumes zasto je to tako. E zato sto to ne razumes nisi bio ni blizu da budes 5 zvezda. Drugo nisi fer ni prema Partizanu sa tim kukanjem za Zvezdom. Ti za mene koji sam te Obozavao ne postojis kao igrac Zvezde! Stan imas ali nas Zvezdase nemas...

drmr

pre 4 godine

Sesta zvezdina zvezda je morao biti ili Deki Savicevic ili Robert Prosinecki. Mozdaaa i Pancev. Ova glupost cele generacije je idiotizam Lukica koji je sam sebe uvrstio tu. Uz sva politicka cuda, to je zanemarljivo. Pa robi voli zvezdu vise od hrvatske, potpisujem

dakiliz

pre 4 godine

U Jugi si mogao da kupiš stan? Od plate? Pa, ako si bio fudbaler, možda.
(Georg, 29. novembar 2019 13:48)

Dečače nisi morao da ga kupuješ
Dobio bi ga od firme,a sad i fudbalerima nije lako da ga kupe kod nas.

KOSINGAS

pre 4 godine

Da li to ovaj sebe poredi sa Piksijem, u igračkom smislu? Smešan je. Piksi je jedan od najboljih evropskih fudbalera svih vremena, a ovaj to nije bio čak ni u granicama SFRJ.

TV Radojica

pre 4 godine

Milko je bio veliki igrač, imao je potencijala da bude Zvezdina zvezda. Međutim, splet raznih okolnosti ga je odveo u Partizan gde je postao slabost Ivana Golca koji mu je dao svu slobodu u igri, a ovaj je uzvratio pravim bravurama. U Zvezdi je napravljena jedna mnogo veća nepravda - da za šestu zvezdu nije proglašen najbolji igrač koji je u njoj ikada igrao, čudesni dribler na krilima mašte, neponovljivi Dejan Savićević.

Durshluk

pre 4 godine

nije ispravno reci Makedonac. ispravno je severnomakedonac.
(Milan
Ako bas hoces da znas pravu istinu-ispravno je Makedonac,jer tako stoji u Ustavu,bez razlike sto se drzava (na silu,bez konsezusa)zove Severna Makedonija-drzavljani iste su Makedonci,a ne severnomakedonci.I,da...Napred Partizan !!!

Ivan

pre 4 godine

@mr.wolf
Ne druskane, deca rade za 350e i beze zato sto ste ti i tebi slicni unistili drzavu, ratovali citavu jednu deceniju, prodavali firme za dinar i za sve krivili drzavu koju ste unistili.
Nije Jugoslavija bila prezaduzena, imala je manji dug nego sama Srbija danas.
A imala je i 19 ekonomiju sveta. Dakle, 19 ekonomija sveta je mogla da priiusti sebi da svojim gradjanima pravi stanove i prodaje po povlascenim cenama.
Inace, da si ucio ekonomiju nekada, znao bi da su firme propale zato sto su izgubile trziste.
Fabrike u Srbiji izgubile su trziste od 15 miliona ljudi u Jugoslaviji, a o stranom trzistu koje je izgubljeno zahvaljujuci sankcijama i ratovima, da ne pricamo. Ako imas fabriku u Srbiji koja se snabdeva sirovinama iz BiH, a prodaje proizvode u celoj SFRJ, naravno da ce da propadne kada izgubi jeftine sirovine i trziste velike drzave.
“Zastava” je proizvodila automobile za 20+ miliona ljudi, imala povlascen polozaj kao domaca fabrika i bila medju vecim fabrikama Evrope. I takva firma ne moze da sagradi stanove za radnike?!Nije ona propala zbog loseg uredjenja Jugoslavije, nego zbog toga sto ste ti i tebi slicni srusili Jugoslaviju.

Oliver

pre 4 godine

То како ће Северномакедонци да себе означавају на свом северномакедонском или какогод се звао језику, не обавезује нас да мењамо правила сопственог језика.
(Hrundi V. Bakshi,

Bravo na izvrsnom komentaru. Pazi ti njega,da mene obavezuje Ustav Severne Makedonije,a ne pravila mog,srpskog jezika? Svasta. Pa ja ih nisam zvao Makedoncima i dok su se zvali Bivsa Jugoslovenska Republika Makedonija(BJRM) nego sam ih zvao stanovnici BJRM posto bi bilo nezgodno pridevski pa se moralo imenicki. Makedonci postoje samo u grckoj pokrajini Makedoniji. A u Severnoj Makedoniji postoje Severnomakedonci.Nikakvi Makedonci ne postoje u Severnoj Makedoniji.

devlinjo

pre 4 godine

Kucamo na vrata zaboravljenih asova u pokušaju. Koliko je ovakvih likova prošlo srpskum sportom, samo se ovaj sporadično javlja i želi da ostane u centru pažnje. Kao i njegovi klinci, skandal majstori i učesnici rijalitija. Pametnom dovoljno.

Imbus

pre 4 godine

@Durshluk
Какве везе има северномакедонски устав са придевима у српском језику? Ако си из Северне Македоније, онда си Северномакедонац, зар не? Као и придеви севернокорејски или јужнокорејски. То како ће Северномакедонци да себе означавају на свом северномакедонском или какогод се звао језику, не обавезује нас да мењамо правила сопственог језика. И по нашем уставу, КиМ је неодвојиви део Србије, па се Северномакедонци тога не придржавају.
(Hrundi V. Bakshi
Oliver .....a,pazi tebe ?!!!Koja je tvoja logika?Ja ti kazem kako je po Ustavu S Makedonije,dakle zvanicno ime gradjana,koja ni poravila tvog Srskog jezika ne mogu da promene,posto je i pravilo Makedonskog jezika isto ,ali ne i u ovakvim slucajevima.Tu se to ne primenjuje,jer,treba da znas kad vec pises,da u Ustavu S. MKD pise da je Republika Severna Makedonija(drugi njen deo je ostao nazalaost nas tamo gore,na tvoju radost), a stanovnici R>S mkd -gradjani Secerne Makedonije sto nece reci "severnomakedonci',bez razlike sto tvoj jezik nudi prideve..Ovde to ne vazi !Jer je decidno napisano ,i ne moze da se menja kako je kome volja...dakle po treci put....jezikje Makedonski,Republika Severna Makedonija,narod nije "severnomakedonski"-vec gradjani R S Makedonije,da se ne uvrede vase cenjene "komsije'(zamalo).Pa da smo mi srbi- mi bismo to znali,a posto smo sytraiji narod samo vi mozete biti Makedonci-ukoliko to hocete da budete.Mi nikoga na silu nista ne teramo,samo ukazujemo na cinjenicama.

mk888

pre 4 godine

@beogradski

Kazes mi makedonci smo srbi i to je to? Ajd' molim te objasni kako to da je makedonski jezik daleko slicniji sa bugarskim nego sa srpskim? Znas da u makedonskom jeziku nema padeza (akuzativ, dativ..) za razliku od srpskog? Pa kako je to isti jezik kada je razlican u samoj osnovi i strukturi? Gramaticki makedonski i bugarski su identicni. A mozda su i bugari ustvari srbi, ko zna..? Vi apsolutno nemate ama bas nikakve osnove da tvrdite da smo mi srbi. To samo bugari (donegde) imaju osnov da nas prisvajaju, ali to je druga prica koja se vas srba apsolutno ne tice, vi ste uljezi u ovoj temi-kome pripadaju makedonci? Niko se od poznatih licnosti u istoriji iz makedonije nije izjasnjavao kao srbin. Onda sta vam ostaje, makedonija je bila srpska teritorija? Pa bili smo mi i rimska provincija, sta znaci da smo mi ustvari italjani ili ? Pet vekova turska itd.. A to sto je danasnja srbija bila pod carom samuilom, koji je vladao iz ohrida, koji se proglasio za car bugara a bio jermenskog porekla? Sta ste onda vi sad, jermeni mozda? Idemo dalje, ostaje vam slican jezik, da? Pa svi slovenski jezici su slicni, ja razumem jedno 20% ruskog. A dali znas da mnogi mladi u makedoniji ne razumeju bas srpski posto nisu odrasli u YU? A razumeju dobro bugarski koji se nikad ovde nije izucavao. Ali nema veze, mi smo srbi i tacka. Jos samo da naucimo padeze kako treba, posto komunisti koji su navodno stvorili makedonce zabranili su nam da ih koristimo. Anti-srpska zavera, sta ces..

Gabrijel Omar

pre 4 godine

Milko je ovde malo pogubio konce. Bio je obozavan od Severa, trpeli su mu i nonsalanciju, i sitnije disciplinske ispade jer je imao ono nesto sto ljudi vole kod golgetera. Ono gde mislim da se Zvezda ogresila oko njega je bilo to sto su otezali da mu daju stan, sto je tad bila kruna dobrog ugovora. Kao, Zvezdino dete, ima vremena za njega, stanove moramo da dajemo glavnim pikovima u prelaznom roku itd. Ono sto je preteglo na stranu razlaza i precutnog pustanja niz vodu je bila serija crvenih kartona a narocito onaj protiv Atletika. Plus reakcija prilikom izlaska sa terena...Kao da je i navijacima i njemu bolo dosta jedni drugih. Ono sto je najmanje sporno je njegova nacionalna pripadnost. Pa ako je neko omiljen i rado prihvacen u Srbiji su Makedonci. Zvezda ih je uvek imala i vazilo je cak nepisano pravilo da nema titule dok nema makar jednog Makedoca u timu. Dojcinovski, Najdoski, Kanatlarovski, Pancev, Bosko Djurovski...svako je bio u najmanju ruku veoma postovan i od uprave i navijaca a neki su i danas klupse ikone. Onaj ko je dolazio na sever u godinama SFRJ lige, zna koliko se voleo Ilija Najdoski a o Pancevu da ne pricamo. Niko o Milku tada nije ni razmisljao u nacionalnim kategorijama. Kao ni o Prosineckom, Elsneru, Musemicu, Sabanadzovicu..Milka je u pravljenju velike karijere kostala neozbiljnost, nonsalancija i inat sa trenerima, kao i to sto je uvek igrao na suv talenat koji je , doduse, bio ogroman...

Jugo sa klimom

pre 4 godine

Milko ko Milko, tepli su mu tada sa nekom rimom, imao je prilike i talenta da uradi vise, ko i mnogi drugi,pa i nije ostavio preterano traga. A po meni Sestic i Dule Savic su doktori fudbala bili i ostali za njega, a o igracima iz generacije sa pocetka 90` da ne pricamo....

Fudbal i umetnost

pre 4 godine

@Senka, Pižon hrvat? Vladimir Petrović rođen u Beogradu. Igrao kao klinac u Hajduku sa Liona. Znaš, Lion se zove deo Beograda na opštini Zvezdara. Treba da te bude sramota Senka.

zastava101specijal

pre 4 godine

Bio si dobar ali je Piksi bio bolji
(kimi vg, 29. novembar 2019 14:28)
Da ali samo zato što nije završio započeto u Zvezdi, na kraju i Piksi da je ostao još godinu bio bi najbolji svih vremena na ovim prostorima.

Deks Dekster

pre 4 godine

Ne pratim fudbal, nemam pojma kakav je bio, ali sećam se da mi je drug pričao da su grupa njih osnovaca (igrom slučaja, to su bila deca iz doma za nezbrinute), od nekud gledala trening CZ, i kada im je bio dovoljno blizu, počeli su da viču "Milko, Milko...", sa željom samo da ih pogleda i da im mahne. On im je tada doviknuo: "Nemoj da vam dođem tamo, p*č*e ću da vam polomim!".
Posle te priče razumem svo ovo gađenje prema njemu na komentarima i definitivno sam siguran da takav čovek ne može da bude zvezda bilo gde, a kamo li da stane rame uz rame uz gospodina kakav je Piksi.

Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom

pre 4 godine

Pižon je Hrvat, pa je bio Zvezdina zvezda...stub srpstva na ispitu...
(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 29. novembar 2019 16:12)

Auuuuu, sta ucini Ferdi Druijfe...!?

Марко

pre 4 godine

Pižon je Hrvat, pa je bio Zvezdina zvezda...stub srpstva na ispitu...
(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 29. novembar 2019 16:12)

Прву генерацију ФК Партизан је чинило пола репрезентације НДХ: Матекало, Глазер, Брозовић, Чајковски, Рупник и омладински репрезентативац Бобек.

Fenomen

pre 4 godine

Nisi Ti Milko ni do kolena Zvezdinim zvezdama...ni kao fudbaler, a jos manje kao covek. Zvezdine zvezde su bili ne samo vrhunski igraci nego gospoda za postovanje, a Ti nisi nista od toga. Da su Zvezdi smetali Makedonci ne bi ih toliko bilo u njenom dresu...Dojcinovski, Hristovski, Najdoski, Stojkovski, Bosko Djurovski, Kanatlarovski...i niko od njih nikada nije izjavio da je bio diskriminisan...samo Ti. I to o Tebi mnogo govori...

Миљан Станојевић

pre 4 godine

Па да је био бар мало другачији можда је могао да буде и првак Европе. Ја му не замерам ништа већ он сам себи замера своју празноглавост а ово што он као Македонац није могао да буде Звездина звезда је невиђена глупост. Као што и Пиксију не замерам што је отишао а могао је и он да буде првак Европе, он то себи замера. Све те младалачке лудости, погрешни савети и одлуке су се и Милку и Пиксију обиле о главу. Ту треба поменути и Савићевића...мада и он сам ко и ова двојица сад јасно виде шта су и где погрешили. А ово да је Милко дискриминисан зато што је Македонац је невиђена глупост.

Grada

pre 4 godine

Nisi bio ni blizu Zvezdine zvezde, mnogo problema si pravio u klubu, a gledao sam sve tvoje utakmice i nisam video nešto veliko u tvojoj igri.

Hrundi V. Bakshi

pre 4 godine

@Durshluk
Какве везе има северномакедонски устав са придевима у српском језику? Ако си из Северне Македоније, онда си Северномакедонац, зар не? Као и придеви севернокорејски или јужнокорејски. То како ће Северномакедонци да себе означавају на свом северномакедонском или какогод се звао језику, не обавезује нас да мењамо правила сопственог језика. И по нашем уставу, КиМ је неодвојиви део Србије, па се Северномакедонци тога не придржавају.

bigserb

pre 4 godine

O cemu prica ovaj covek? Kao prvo, ko je njega uopste proglasio zvezdom, otkud mu takva ideja?
Kao drugo, otkud mu ideja da svoje neispunjene ambicije u Zvezdi povezuje sa etnickom pripadnoscu?
Trece, kako on moze biti veca zvezda od recimo Milosa Sestica?
I dres nije bacio navijacima, vec pored klupe, a navijaci su ga sa Marakane ispratili pesmom "Idi Milko ko te j..e, moze Zvezda i bez tebe"!
Cisto da ljudi znaju istinu!

zastava101specijal

pre 4 godine

Sesta zvezdina zvezda je morao biti ili Deki Savicevic ili Robert Prosinecki. Mozdaaa i Pancev. Ova glupost cele generacije je idiotizam Lukica koji je sam sebe uvrstio tu. Uz sva politicka cuda, to je zanemarljivo. Pa robi voli zvezdu vise od hrvatske, potpisujem
(drmr, 29. novembar 2019 13:36
Pa upravo si izbrojao pet igrača i dao odgovor zašto
nema šeste zvezdine zvezde, od nabrojanih je prvi Savićević jer je sa zvezdom osvojio više od piksija a uz to se na zalasku karijere vratio u zvezdu, neki kažu da se baš za to vratio i da je dobio priznanje verovatno bi i završio karijeru u zvezdi.

EU Citizen

pre 4 godine

Ima barem nekoliko igrača daleko vrednijih od Milka, koji isto nisu postali zvezde, na prvom mestu Piksi, pa Miloš Šestić, Savićević, Prosinečki, Pančev, Jugović... Bolje je da ima deset-petnaest zvezda, jer je bila dovoljno veliki klub za to, kakva god da je danas, nego ova kolektivistička glupost sa "generacijom 1991". Od ovoga je i brat Boško zaslužio vuše da bude zvezda.

Анализа

pre 4 godine

Џаја никада није крио да је Циганин и то му нико никада није узео за зло. Чак је на једним изборима био на изборној листи. Био је и остао Звездина звезда. Исто важи за Пижона коме је отац био Хрват. Македонци какви су, такви су нису гори ни од једних ни од других. У генерацији 1990/91. неправедно би било било кога издвојити између Савићевића, Белодедића, Панчева и Просинечког. Сви су били звезде. Што се тиче Милка Ђуровског можда је био већи таленат од претходне четворице али недостајао му је однос према клубу, раду и игри какав је имао његов брат Бошко. Уместо да у светском фудбалу буде оно што је био Ван Бастен, пао је на ниво садашњих играча Звезде и Партизана.

Durshluk

pre 4 godine

@Durshluk
Какве везе има северномакедонски устав са придевима у српском језику? Ако си из Северне Македоније, онда си Северномакедонац, зар не?

NE !!!To ti i pricam,i tebi i svima koji ne znaju...Ja sam Makedonac iz Severne Makedonije,pricam na makedonskom jeziku,a ne severnomakedonac...onda bi i jezik bio "severnomakedonski'.grci su hteli da nemamo suvereno pravo na celu Makedoniju(ovde uopste i nije vazno sto oni(grci) i nikad nisu ziveli 'dole,gde su ziveli moj deda baba i majka,ali su ratom i ugovorom sa velikim svetskim silama taj deo dobila....i to je to.Tako je -kako je...zasada.

kao da je bilo nekad

pre 4 godine

Sad znam da koga ne podseća Mustafa.... ovaj je bio mnogo bolji igrač nego sto je Mustafa golman ali imaju isti IQ...

beogradski

pre 4 godine

@Imbus
Ako cemo da se drzimo zvanicne istorijske teorije, o dokasku Slovena na Balkan, onda Makedonci ne mogu biti "stariji" narod od Srba, jer su u isto vreme dosli na Balkan. Problem te teirije po vas je sto se makedonski narod, pod tim imenom, za razliku od srpskog, ne pominje ni u jednom.istoriskom dokumentu. Svidjalo se to nekom ili ne, Mskedonci su Srbi. Vase je pravo da se tako ne osecate, ali istoriju ne mozete da promenite.

vladimir

pre 4 godine

Nemojte da se proser... Kad moram tako da se izrazim. Posle Piksija nema Zvezdine Zvezde jer niko nezna ko bi to trebalo da bude iz generazije 90-91. Zasluzio je Pancev, Prosinecki, Savicevic, cak i neki ne toliko atraktivni igraci u to vreme kao Mihajlovic. Da bi postao Zvezdina Zvezda, niko u tvojoj generaciji ne sme do kolena da ti bude. Ono Lukicevo sa celom generacijom treba zaboraviti sto pre.

Sokrat

pre 4 godine

Milko je "zaboravio" da je majka Dragoslava Šekularca bila Makedonka.
(Dinosaurus, 29. novembar 2019 13:34)

A Robijeva je iz okoline Čačka

LOVRA VEREBI

pre 4 godine

Milko Djurovski kako je živeo, radio, ponašao se tako, nije čudo što mu nešto stalno fali. Prošao je i u igračkom smislu onako kako treba da prodje nezadovoljan, pohlepa mladi čovek za to vreme.

Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom

pre 4 godine

Ne mlati praznu slamu. Da je neko rekao da Pancev bude 6. zvezda, niko ne bi ni trepnuo. Mozda bi samo trazili i da Robi bude sedma, Dejo osma, Miha deveta, Belodedic deseta, itd. Ti si bio nedorecen, i kao igrac i kao covek.

djedmedjed

pre 4 godine

Đurovski lupa gluposti. Bio je mega-talent poput Mrkele i Zvezda ih je čekala do besvjesti a ovi nikako da proigraju kako treba. Obadva su završila u osrednjim klubovima u Holandiji. Propali su i jedan i drugi

LIMAR NEĆE DOĆI !

pre 4 godine

Da je imao profesionalni odnos prema fudbalu i zivotu, bio bi jedan od najvecih igraca u istoriji bivse drzave.
Veliki igrac koji nikad nije pokazao koliko zaista ume, zna i vredi, upravo zbog svog stila zivota, nacina razmisljanja i ubedjenja da je bio ne zamenljiv.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Ima barem nekoliko igrača daleko vrednijih od Milka, koji isto nisu postali zvezde, na prvom mestu Piksi
(EU Citizen, 29. novembar 2019 18:40)




:)))))
odaću ti najbolje čuvanu tajnu fk crvena zvezda, dostupna je samo nekolicini koji su izabrani po najstrožim zakonima konspiracije - piksi je peta zvezdina zvezda.

Eggy

pre 4 godine

Neko spomenuo Belodedica, pa covek ne da je legenda, nego je covek uzeo DVA kupa evropskih sampiona, sa dva razlicita kluba i to sa Steauom pa sa Zvezdom. Pa imate i Deju, pa Prosenickog , pa Panceva mislim sve su to legenda pa koga izdvojiti. E kava je to bila ekipa....

beogradski

pre 4 godine

mk888

1500 karaktera nije dovoljno za argumentaciju, pa cu napisati sledece:
Cvetkovic
Cvetkovic
Cvetkovic
Cvetkovic
Cvetovski

Stoji na jednoj od mnogih nadgrobnih spoemnika u Makedoniji. A jezik je skoro pa isti kao onaj kojim govore Srbi na jugu. To je samo jos jedna varijanta srpskog, kao i bugarski, ali ti to ne razumes. Prica o jeziku je duga i komplikovana.

okanite se vi filozofiarnja o poreklima

pre 4 godine

@"analiza" jesi ti upravo napisao da je Dzajic Rom ? Pa ja ne mogu da verujem koliko ljudi ovde lupaju a veze nemaju

ne znam cemu potreba ovakvim izmisljanjma

pre 4 godine

@analiza izvini ali toliko lazi na jednom mestu moraju da se odmah negiraju Dzajic je Srbin iz Uba to je prvo ,nikakav Rom stavise nikada to nije niti rekao niti bio na nikakvim izborima osim onih za predsednika Zvezde , Vladimir Petrovic je Srbin iz Beograda ,s ovakvim lazima kako ste krenuli ispast ce da ni jedan Srbin nikad nije igrao fudbal