Utorak, 26.11.2019.

08:00

Može li Zvezda da zaustavi zahuktali Bajern?

Izvor: PT

Može li Zvezda da zaustavi zahuktali Bajern? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Mirko

pre 4 godine

Mi Zvezdaši nismo realni i zato sanjamo. Sanjali smo i prošle sezone i naši fudbaleri su nam podarili pobedu protiv osvajača Lige sampiona. Ta da napred crveno beli neka bog večeras sa vama

Tomi

pre 4 godine

uzgred, laksi raspored u kvalifikacijama vam je obezbedio bas taj partizan i niko drugi - 20 godina nijedan bod za srpski fudbal niste doneli, jer se nigde niste plasirali. a sad nesto mantras o ligi sampiona kao da ste redovni ucesnici...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 26. novembar 2019 12:17) #

Pa da li je moguće da ste toliko odlutali u nekakvo pomračenje svesti. Lakši raspored u kvalifikacijama nema veze sa bodovima partizana već sa izmenjenim pravilima UEFA u kvalifikacijama, znaš ono staza šampiona i staza lige. Strašno i smešno istovremeno.

Mediterano Blanco

pre 4 godine

oliko god mi je teško priznati, ovo nije ona Zvezda, niti će biti. Dok se ćuti na ovakva pojačanja i ovakvu igru, dok se ne razume realnost i traži se 300 evra za kartu, dok se na severu peva Kosovu i neke slične tužbalice, neće nama biti one Zvezde...
(Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 26. novembar 2019 11:55
DE CORAZON ES DE CORAZON,MADRID,MADRID,MADRID.Madrid je danas poslednji grad-bastion nekadašnje velicanstvene Zapadne-Hriscanske-Evropske civilizacije,tako su klubovi kao što su Zvezda,Dinamo,Slavija Prag,Lajpcig i itd. danas poslednji bastion nekadašnjeg pravog fudbala.Zato Zvezdo nema predaje,makar Bayern bio veceras 5 puta jaci od nas.Bamonooosss Estrella Roja,para siempre.

ognjenovic p

pre 4 godine

@nex, nisi ti nikakav zvezdas bas iz tog razloga sto si napisao.Pravi zvezdasi se uvek nadaju nerealnom,bodre ovaj sveti klub i daju mu snagu kada je najpotrebnije.Kakve veze ima sto je bajern 10 puta jaci?Bio je i liverpul i real sa ugom sancezom pa je popio tri komada za poluvreme na nasem stadionu,zvezda nije klub ciji se navijaci vode realnoscu,vec srljaju glavom o zid i govore da je pobeda cilj i kada je nemoguce.A ti druze idi pa navijaj za bilo koji od ostalih klubova nase smesne lige jer za zvezdu nisi

stari

pre 4 godine

Veliki uspeh je i sam plasman najuspesnijeg istocnoevropskog kluba u LS dve godine za redom ,kao i do sada osvojenih 7 bodova( iz dva ciklusa), i prva a zatim i druga pobeda u LS kluba sa ovih prostora.Mnogi su pre Zvezde to pokusavali ali nisu uspeli ( Partizan,Dinamo, do ove sezone,Maribor...)Hrabro,borba do kraja i da se nadamo bodu.

ovde

pre 4 godine

Po svim parametrima,od trenutne snage tima preko budzeta ,razlikebu ligi pa do snage i bogatstva drzave nije realno pobediti Bajern ali je sportski pokusati i uzeti makar bod.Za Zvezdu i nas fudbal uopste vazno je za redom ucestvovati i biti u grupi 32 najaca evropska kluba.Biti u eliti kao nekada.

neutralni felsh

pre 4 godine

@neutralni...
Ako taj laksi raspored znaci da smo nosioci samo u prvom kolu kvalifikacija, onda puno hvala na vasim silnim bodovima
(miloš, 26. novembar 2019 12:44)


nema na cemu, i drugi put. laksi raspored znaci (i) to da ne pocinjete kvalifikacije jos pocetkom jula.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Ovde samo nije jasno koliko ce zvezda puta da dobaci preko centra. U Minhenu je to bilo 13 puta, ovde mozda koji put vise. Cemu li se nadaju panteri, kako li su usmerene njihove mozdane vijuge?Lozenje ce biti do prva 2 minuta meca a onda sledi agonija opantera...
(Salaso, 26. novembar 2019 13:43)

Agonija je tvoj zivot kada si svestan svojih kompleksa bez mogucnosti da bilo sta promenis...a nac da ce tako biti celog tvog zivota.
Kada bolje razmislim meni je zao tebe

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

Bajern je jasno rekao da zeli pobedu. 10K eura na pobedu Bajerna. A za hrabrije iz x-2
(Diler, 26. novembar 2019 12:25)

Iz kakvog x-a crni ti...ovo se igr iz 2-2&I2+...

Salaso

pre 4 godine

Ovde samo nije jasno koliko ce zvezda puta da dobaci preko centra. U Minhenu je to bilo 13 puta, ovde mozda koji put vise. Cemu li se nadaju panteri, kako li su usmerene njihove mozdane vijuge?Lozenje ce biti do prva 2 minuta meca a onda sledi agonija opantera...

Sport

pre 4 godine

Ne razumem mnoge komentare ovde koji su zajedljivi. Naravno da je Bajern jaci, naravno da su skuplji tim, ali zar nije sve to isto bio i Liverpul pa se okliznuo? Nisu li Salzburg, Jang bojs, Kopenhagen takodje skuplji timovi, pa i Olimpijakos? Ipak su ispali ili izgubili od Zvezde. Ne igra novac ulogu uvek vec trenutak, sansa, huk sa tribina. Zvezdin tunel nije nesto sto je Zvezda provukla kroz medije ili rasprostranila kao nesto posebno, to je uradila ustvari prvo jedna engleska televizija, a kasnije su o tome pisali/pricali i drugi mediji. Postoji taj zal za nekadasnjim fudbalom, pre nego je upao u ovu komercijalnu masineriju. Cast takvog fudbala brane klubovi poput Zvezde, Partizana, Dinama, Hajduka, Legije i drugi slicni. Svi oni koji ne plivaju u parama, ne idu na turneje po Aziji da im klicu Kinezi, kojima nije pola publike na utakmici turisti koji su u poseti Londonu/Mancesteru/Parizu. Svi oni koji se muce sa danasnjom globalizacijom i prilagodjavanju necem univerzalnom umesto da svako zadrzi svoju neku posebnost. Svi oni koji idalje uspevaju imati u timu vise domacih igraca nego stranaca. Mozda bi ti klubovi prihvatili da budu poput Sitija, PSG i slicnih, ali nisu u mogucnosti. Ipak idalje postoji veliki broj ljudi koji ima postovanje bas prema tome kakvi su ti klubovi i voli da odgleda utakmicu bas protiv takvih klubova. Zanimljiv podatak je da u grupnoj fazi od svih utakmica Liverpula ona u Beogradu je bila na drugom mestu po gledanosti odmah iza Liv-PSG.

Tequila

pre 4 godine

Realno samo nekom pukom srecom. Mislim, dal stvarno mislite da igraci Bayerna mogu da budu pod strahom od "buke" na nadem stadionu. Pa na kraju krajeva, bolje su stmosfere na stadionu Bayerna, Borysije... nego na nasem stadionu. Jednostavno stadion Zvezde je los. Sve je odaljeno od terena. Ali to je sad druga tema. Neki minimalni poraz uz jedan Gol da unuljamo, recimo 2:1 bilo bi idealno, a da ne pricamo o neresenom rezultstu. Pa ko ce da zadrzi Kutinja i Levandovskog na primer. Tako da samo da ne bude 5,6:0

Matori

pre 4 godine

Pa evo vam redosled događaja...Pre početka meča padaju "pretnje" tradicijom,tunelom,atmosferom...Zatim besmislena koreografija na severu,pošto je to biznismenima(pardon,vodjama) jedino bitno.Pa onda strah da nas ne osramote, mučenje svih 90 minuta i gledanje na sat da sto pre ova agonija prođe,sve to prati pozorišna atmosfera jer je od "Rupe" ostalo samo sećanje kako je nekad bilo,"instagram navijači" više vole telefon nego "grla i dlanove".Siguran poraz(pitanje samo koliko golova prima Zvezda) i čuđenje mase kako je moguće da se pojedini igrači Zvezde bave baš ovim sportom.Na kraju izjave o "pokazanom karakteru" i slične stvari.
(goran, 26. novembar 2019 10:05)

Pa nista ti onda navijaj za uspesni partizan ...jer ipak je partizan pobedio rezultatom 0:1 Mancester...i na nivou je premijer lige.

partizan

pre 4 godine

Znaci po logici komentara ovde, jel to znaci da u kosarci Zvezda vecito pati jer je Partizan bio sampion Evrope? Cisto da razjasnimo.

crni

pre 4 godine

Ako bi uspela u tome, Zvezda bi izazvala nadajmo se poslednji zemljotres za danas!Samo hrabro večeras i bez respekta.
(Munja, 26. novembar 2019 12:05)
Bez respekta???? Auuuuu

neutralni felsh

pre 4 godine

Grobari... moze Zvezda da izgubi i 10 : 0 ... gubi od giganta u LŠ.

Vi LŠ videti necete. Prosla su vremena kad su brage, maribori i partizani igrali LŠ.
(Remo, 26. novembar 2019 10:59)



sad je jos grdje - sad igraju zvezde, klub brizovi, genkovi i lajpcizi.

uzgred, laksi raspored u kvalifikacijama vam je obezbedio bas taj partizan i niko drugi - 20 godina nijedan bod za srpski fudbal niste doneli, jer se nigde niste plasirali. a sad nesto mantras o ligi sampiona kao da ste redovni ucesnici...

Niko, Zvezdo, nema to što imaš ti...

pre 4 godine

e deteeeee oni kad su trebali da padnu oni su pali..i bas zbog tog trenutka tvoj mali vojni klub je ostao na margini MALIH KLUBOVA kojima je najveci domet pobeda proitv reala i pre neku nedelju kad ste zgazili mancester ahahaha
(idemo cigani kidaj gazi lomi, 26. novembar 2019 09:54)

A Zvezda je sacuvala cast protiv Bajerna u prvoj utakmici 0:3 a i napravila novi rekord srpskog fudbala u dvomecevima sa PSG 10:2 i Totenhemom 9:0...

Gari

pre 4 godine

Tacno tako navijaci Notingema su srecniji i ponosniji od navijaca Totenhema ili Sitija. I ti to nikada neces moci da razumes jer navijas za partizan, klub bez tradicije, trofeja i navijaca. Nikad necete imati trofej prvaka evrope. Nikad. Zivecete sa tim.

Zvezda i Notingem su sampioni Evrope. Zauvek.
(Remo, 26. novembar 2019 11:54)

Da sam isfrustriran na bilo koji nacin vasom titulom, ja bih te neke 2002/2003, kada postadoh svestan fudbala (a sto implicira i Zvezde i Partizana) poceo da navijam za crveno- bele. Prosto, zar ne?

No ni danas svi stanovnici npr. Barselone ne navijaju a priori za istoimeni tim. Ima i onih koji se opredele za Espanjol, ma koliko svesni slabosti u komparaciji sa timom Lea Mesija. I to ima svoje drazi.

Moras odrasti decace. Citaj izmedju redova.

dox

pre 4 godine

Urugvaj je bio svjetski prvak 1930. i 1950. sustav natjecanja se mijenjao, ali te 2 titule im niko nikada neće uzeti.Tako je i sa Zvezdom. A hejteri nek pate...(Zvezdaš iz Hrvatske, 26. novembar 2019 10:24)Po toj logici navijaci Notingema su zadovoljniji od npr. navijaca Totenhema ili Mancester Sitija jer imaju nesto sto ovi nemaju. Nidje veze. Sport se igra danas i za danas, a sto implicira da svaki navijac zeli permanentnu borbu za titule svog tima gledajuci pride igrace svetskog kalibra.Uostalom tako je u zivotu - zelis ovog trenutka da putujes, volis, uzivas, a ne da se secas kako si sa nekom divnom devojkom setao plazom pre 10 godina i bio strastven, dok danas sam sedis pred tastaturom bez imalo potencije da to isto ponovis. Ne znam koga to secanje ispunjava i cini srecnim (u redu je secati se svih trenutaka, biti ponosan, ali ne i ziveti od istih). To mi se vise cini kao traganje za utehom.
(Gari, 26. novembar 2019 10:58)

Postoji nešto što se zove tradicija, odanost, ljubav...
Mnogima kao što si ti to je teško za shvatiti...
Navijaj ti za Liverpul sada pošto su najbolji, pa od kraja ove sezone ko zna za koga...
Pojma ti nemaš a takvi nam definitivno ne trebaju, nažalost sa ovim cenama karata na stadion poslednja dva puta je došlo najviše takvih kao ti, da gledaju druge a za Zvezdu navijaju samo u slučaju da povede i pobedi

miloš

pre 4 godine

@neutralni...
Ako taj laksi raspored znaci da smo nosioci samo u prvom kolu kvalifikacija, onda puno hvala na vasim silnim bodovima

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Moras odrasti decace. Citaj izmedju redova.
(Gari, 26. novembar 2019 12:05)

Decace ?! Pa sam kazes da si 2002-2003 postao svestan fudbala... Pa koliko dete ti imas godina 20 ?!
I ti balavac nekome kazes "decace" ?!

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 4 godine

"Po toj logici navijaci Notingema su zadovoljniji od npr. navijaca Totenhema ili Mancester Sitija jer imaju nesto sto ovi nemaju. Nidje veze."

Velika je razlika. Tottenham i Manchester City imaju šanse da u budućnosti osvoje titulu prvaka Europe i svijeta. Partizan, Dinamo i raspali Hajduk, kao nekakvi najveći Zvezdini rivali, nemaju nikakvih, ni najmanjih šansi da budu ono što je Zvezdi uspjelo. Mi Zvezdini navijači dobili smo s Barijem i Tokijom vječni jackpot. Nemoguće ga je potrošiti.

A hejteri nek pate...

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Nisi grobar ti si ŠAMROKOVAC
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (O3on, 26. novembar 2019 11:49)

Brat,nikad nisam navijao za nase fudbalske klubove,niti cu. Ne zna se koji je odvratniji. Ne zna se koji vise sisa narodne pare.. A ti zivi u iluziji da u Srbiji postoje samo grobari i delije.. Postoji i treca vrsta - ljudi koji se gnusaju naseg fudbala i koji nisu zalepljeni navijackim ludilom.. Od fudbala profitiraju politicari,celnici klubova,igrac i vodje navijaca,svi ostali se zatupljuju i loze.

O3on

pre 4 godine

Plač grobara je snaga Zvezde.

Nijedan klub nije toliko voljen kao Zvezda.... i crći ćete pokušavati ... a Zvezdu će i dalje voleti milioni.

DŸabe, mali moj Šamrok.... sve vam je džabe.

Napred, Zvezda.

Remo

pre 4 godine

... ... ... To mi se vise cini kao traganje za utehom.
(Gari, 26. novembar 2019 10:58)

Koja gomila patetike... koliko nemoći i apsurda....jadno, jadno.

Fudbal je sport, cilj je pobeda i trofej.

Tacno tako navijaci Notingema su srecniji i ponosniji od navijaca Totenhema ili Sitija. I ti to nikada neces moci da razumes jer navijas za partizan, klub bez tradicije, trofeja i navijaca. Nikad necete imati trofej prvaka evrope. Nikad. Zivecete sa tim.

Zvezda i Notingem su sampioni Evrope. Zauvek.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 4 godine

Domaći igrači i srce na teren. Poraz nam ne gine, ali bar da ne gledam La Paru&co i razmišljam koja budala ih je dovela kao pojačanja.

Koliko god mi je teško priznati, ovo nije ona Zvezda, niti će biti. Dok se ćuti na ovakva pojačanja i ovakvu igru, dok se ne razume realnost i traži se 300 evra za kartu, dok se na severu peva Kosovu i neke slične tužbalice, neće nama biti one Zvezde...

lola

pre 4 godine

Ako su slabiji ( a jesu, mnogo) onda treba da igraju - ne na rezultat, već na popravljanje igre ( prilagođavanje) modernom nogometu. Rezultat može dađe na neki (prirodan) način.

O3on

pre 4 godine

Mogu jedino carinici na aerodromu da ih zaustave,niko drugi. Bice ovo filovanje sam rolnica. 2 i 5+ . P.S. nisam grobar,a ni zvezdas. Objektivnost je vazna !
(Pljuvac svih stilova, 26. novembar 2019 11:01)

Nisi grobar ti si ŠAMROKOVAC

misa

pre 4 godine

Tekma u Beogradu protiv Bayerna je bila za vječnost. Nakon Barija i Tokija sve je rekreativno, nema nervoze, laganica uživanja u Ligi prvaka. Bez obzira na rezultate.
(Zvezdaš iz Hrvatske, 26. novembar 2019 10:24)
pa to je razlika izmedju Bayerna i vas, vama je sve laganica zbog uspeha od pre 30 godina, a Bayern od tada 6 puta stizao do polufinala, tri puta gubio u finalu i dva puta osvajao

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Mogu jedino carinici na aerodromu da ih zaustave,niko drugi. Bice ovo filovanje sam rolnica. 2 i 5+ . P.S. nisam grobar,a ni zvezdas. Objektivnost je vazna !

bosanac

pre 4 godine

Pogledajte na ovoj slici na sta lici ovaj stadion, ruglo, pa zar se ne moze izdvojiti par hiljada eura da se okrece i renoviraju ovi zidovi i ova ograda promjeni koja je jos iz doba komunizma

Markoni

pre 4 godine

Iskreno, bilo bi sjajno da Zvezda iščupa makar bod pa da se malo opuštenije ode do Atine ali iskreno to više zavisi od toga kakav će Bajernu biti dan jednostavno velika je razlika u klasi. No svakako ne treba odustajati, treba se boriti jer su upravo ovakvi mečevi inspiracija za svakog igrača i momenat kada treba da pokažu najbolje od sebe.

PFC

pre 4 godine

Webber
Zivimo u zemlji gde imas +8 u prvenstvu jer nijedan tim osim Partizana i Javora nije smeo da se suprotstavi u domac3m prvenstvu, a cak i ako to pokusaju bivaju pokradeni sa dva penala u 90 i 93 minutu, pa tako stices prednost u prvenstvu, a onda dodje derbi i ne sutnes na gol, izgubis 2 0 i izblamiras se
Odes u LS pobedis jednu utakmicu i pomislis pa mi smo Bogovi univerzuma, a onda dodje Totenhem i spusti te na zemlju sa laganih 9 golova u mrezi
Koje crne sanse imate za prolaz dalje, vi ste i dalje ubedjeni da dobijate Olimpijakos tamo izgleda?
Pa veće šanse ima Partizan da dobije Alkmar nego vi Olimpijakos videces to i sam

maki0:5

pre 4 godine

najjaci su ovi sto kao gataju ko bi trebao da igra i u kakvoj formaciji da se suprostave bajernu ...:) vama jos nista nije jasno , j'el te crveno beli ;)

NikolaSrb

pre 4 godine

najjaci su ovi sto kao gataju ko bi trebao da igra i u kakvoj formaciji da se suprostave bajernu ...:) vama jos nista nije jasno , j'el te crveno beli ;)
(maki0:5, 26. novembar 2019 10:28)

A sta to treba da nam bude jasno?? treba da se predamo a da nije utakmica ni pocela??? sta je poenta tvog komentara???

Crni Gruja

pre 4 godine

E sad kad Miloje napravi bunker i poreda sve igrače ispred Borjana, nema toga ko će da zabije gol... Za ovakvim trenerom i igračima možemo samo igrati protiv Inđije i Mačve.

Kosta

pre 4 godine

Opet da pričam da sa ovima ne treba da ulazite u bilo kakvu raspravu. Ignor je za njih najveći udarac. Sve znaju, i želim im da svoje znanje naplate,izvolte u kladionicu, igrajte 6 plus, ili sta vec i uzmite parice.

pzkm

pre 4 godine

Kazu anonimni grobari dace nam Bajern 5-7 komada kao pred svaku mogucu zvezdinu utakmicu a ako se to ne desi slede komentari nikad gori Bajern i slicno... Olimpijakos nas pustio znate nije zvezda pobedila.Klasicna prica kompleksasa...
(Trancer, 26. novembar 2019 10:09)
nisu to kompleksasi dobro mozda za olimpijakos.Ali to je realnost i zvezde i partizana 5-7 komada od bajerna, totenhema i mancestera.

Milan

pre 4 godine

Zvezda može da pobedi Bajern, sve je moguće. Moramo da iskoristimo svoje šanse, da odigrano snažno, disciplinovano i da mnogo radimo, trčimo. Bajern će svakako imati više od igre, stvarati šanse, ali ako dobro odigramo u defanzivi i uz neizbežan faktor sreće, a u napadu kroz malo brže kontre nego inače i uz dobre prekide, imaćemo šansu za pobedu. Večeras 2:1 za Zvezdu. Ideeemoooo! Zvezdaaa! Srbija!

goran

pre 4 godine

Pa evo vam redosled događaja...Pre početka meča padaju "pretnje" tradicijom,tunelom,atmosferom...Zatim besmislena koreografija na severu,pošto je to biznismenima(pardon,vodjama) jedino bitno.Pa onda strah da nas ne osramote, mučenje svih 90 minuta i gledanje na sat da sto pre ova agonija prođe,sve to prati pozorišna atmosfera jer je od "Rupe" ostalo samo sećanje kako je nekad bilo,"instagram navijači" više vole telefon nego "grla i dlanove".Siguran poraz(pitanje samo koliko golova prima Zvezda) i čuđenje mase kako je moguće da se pojedini igrači Zvezde bave baš ovim sportom.Na kraju izjave o "pokazanom karakteru" i slične stvari.

Trancer

pre 4 godine

Kazu anonimni grobari dace nam Bajern 5-7 komada kao pred svaku mogucu zvezdinu utakmicu a ako se to ne desi slede komentari nikad gori Bajern i slicno... Olimpijakos nas pustio znate nije zvezda pobedila.Klasicna prica kompleksasa...

.

pre 4 godine

Ne može. Treba biti realan. Trenutno je zvezda, smešna ekipa, osim Marina, banane..
(JPR24, 26. novembar 2019 09:29)

Slažem se da ne može, ali zašto smešna ekipa? Igra LŠ na osnovu vajld-karda ili je na terenu izborila plasman?

Kao da Zvezda jedina gubi mečeve u LŠ, a najveći štos što je treća na tabeli??

Manje bodova od Zvezde umaju Galatasaraj, Genk, Olimpijakos, Atalanta, Slavija i Lil.

U redu, verovatno ostaje na tri boda i posle Bajerna, ali ako Olimpijakos ne pobedi u Londonu, u poslednjem kolu može remijem da izbori plasman u LE, što je veliki uspeh.

Čemu ta malodušnost, nije jasno.

kimiko

pre 4 godine

Pa to ti je moderan fudbal. Ima Bajern kvalitetnije igrace i brze. Kako parirati !? Tek sada se vidi u kakvoj je Miloje dilemi. Ako igramo zatvorenije, onda mozda i prodje neka kontra, jer ni oni nisu masine. Ali to ce biti za gledaoce vrlo stresno.
Opet, ako pokusamo sa nekim napadom, pitanje je imamo li kvalitet jer dosta lopti gubimo u pasovima na sredini.
Ne znam uopste kako postaviti taktiku!? Ko ovo resi, taj je za medalju :)

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 4 godine

Tekma u Beogradu protiv Bayerna je bila za vječnost. Nakon Barija i Tokija sve je rekreativno, nema nervoze, laganica uživanja u Ligi prvaka. Bez obzira na rezultate.

Oni koji spominju kako je to davna prošlost, pričaju gluposti. Urugvaj je bio svjetski prvak 1930. i 1950. sustav natjecanja se mijenjao, ali te 2 titule im niko nikada neće uzeti.

Tako je i sa Zvezdom. A hejteri nek pate...

Gari

pre 4 godine

Urugvaj je bio svjetski prvak 1930. i 1950. sustav natjecanja se mijenjao, ali te 2 titule im niko nikada neće uzeti.

Tako je i sa Zvezdom. A hejteri nek pate...
(Zvezdaš iz Hrvatske, 26. novembar 2019 10:24)

Po toj logici navijaci Notingema su zadovoljniji od npr. navijaca Totenhema ili Mancester Sitija jer imaju nesto sto ovi nemaju. Nidje veze. Sport se igra danas i za danas, a sto implicira da svaki navijac zeli permanentnu borbu za titule svog tima gledajuci pride igrace svetskog kalibra.
Uostalom tako je u zivotu - zelis ovog trenutka da putujes, volis, uzivas, a ne da se secas kako si sa nekom divnom devojkom setao plazom pre 10 godina i bio strastven, dok danas sam sedis pred tastaturom bez imalo potencije da to isto ponovis. Ne znam koga to secanje ispunjava i cini srecnim (u redu je secati se svih trenutaka, biti ponosan, ali ne i ziveti od istih). To mi se vise cini kao traganje za utehom.

Remo

pre 4 godine

Grobari... moze Zvezda da izgubi i 10 : 0 ... gubi od giganta u LŠ.

Vi LŠ videti necete. Prosla su vremena kad su brage, maribori i partizani igrali LŠ.

Nikos

pre 4 godine

Liga sampiona X 2 za redom.
Dve pobede
Desetine miliona u kasi
=
OGROMAN uspeh kakav niko kod nas nije postigao.

Sta god da bude mogu samo da Miloju kazem HVALA.
Pre par godina smo se raspadali a sada smo solidna evropska sredina iako vlast i dalje daje vise para komsijama, poklanja im stadione, placa licence...

Webber

pre 4 godine

Zivimo u zemlji gde ovi koji igraju Ligu Evrope gde skoro i nemaju sansu za Evropsko prolece i u domacem prvenstvu su na -8 ,smeju se ovima sto igraju LS I imaju daleko vece sanse za prolece u Evropi i koji su na +8 u prvenstvu, to samo govori u kakvoj drzavi zivimo.

Lars

pre 4 godine

Lepo bi bilo da ne izgube, a što se mene tiče, treće mesto i nokaut faza LE je veliki uspeh. Najverovatnije da se sve rešava u Pireju.

idemo cigani kidaj gazi lomi

pre 4 godine

(inspektor torrente?, 26. novembar 2019 09:29)
e deteeeee oni kad su trebali da padnu oni su pali..i bas zbog tog trenutka tvoj mali vojni klub je ostao na margini MALIH KLUBOVA kojima je najveci domet pobeda proitv reala i pre neku nedelju kad ste zgazili mancester ahahaha

Koja

pre 4 godine

xexexe ako TUNJEL ne zaustavi onda nista....bice izvucena sedmica veceras????
(inspektor torrente?, 26. novembar 2019 09:29)

Oces li da odes do kladionice mozda??? ne?

Kole

pre 4 godine

Da je Zvezda kao sto je uvek bila fudbalski klub najveci na Balkanu mogla bi da ostane neporazena. Zvezda sedam godina nije fudbalski klub nego taoc uprave i "navijača" zato neće moći da se odupre. Nema vise onu podršku sa tribina a to joj je davalo silnu snagu...

Kosjan

pre 4 godine

Uvek isti komentari... bice petarda bice sedmica ali uvek isti a onda slede komentari omalovazavanja tipa raspali tim ovaj raspali tim onaj tj svakog ko zvezda izbaci je nikad gori.

Webb

pre 4 godine

Lako je biti anoniman na internetu , lako je pricati i davati prognoze a niko od vas nece smeti da igra da ce zvezda da primi 5 komada...koliko ste samo puta omasili tokom leta i nije vas blam.

Mare

pre 4 godine

Sve je moguće, zaista se plašim Lewandowskog, čovek će sigurno dobiti zlatnu kopačku ove godine. 1 Bod nam je neophodan pred odlazak u Atinu, da bi smo izgubili rezultatom 4:2, 3:2, 2:1 ili 1:0 za 3. Mesto, ako Tottenham trijumfuje večeras. Garsia je povređen, znači opcije po krilima su : Van La Para, Vukanović i Simić, od starta bi bilo dobro Vulić-Petrović, pa Kanjas na poluvremenu, pružiti šansu i Tomaneu.

Vladan

pre 4 godine

I opet ta nepodnosljiva, izlizana prica o tunelu od koga se protivnicima odseku noge, o posebnoj atmosferi koje nema nigde na svetu. A onda dominacija gostiju sa posedom lopte 70%, 20 suteva na gol (12 u okvir gola). Tada krecu "tuzbalice" sa severa, jadikovke o Kosovu i na kraju izjave domacih o tome kako bi sve bilo drugacije da je ona polusansa Marina usla u gol...

sta im uradi Nebojsa da cvile ovako

pre 4 godine

xexexe ako TUNJEL ne zaustavi onda nista....bice izvucena sedmica veceras????
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (inspektor torrente?, 26. novembar 2019 09:29)
mnogo si duhovit...ali videcemo veceras...na vasoj utakmici kosarkaskoj prica mi ortak da ste se svi u pioniru hvatali za glavu kad ste culi rezultat sa Liverpulom...E TO TI JE KOMPLEKS

Dr

pre 4 godine

ljudi, budimo realni! ok, slažem se, čuda se dešavaju (pobeda nad liverpulom prošle godine), ali ovaj put teško! mada, ako zvezda napravi neko čudo, i pobedi bajern, idem odmah do kladže da stavim na bajern da osvaja ligu šampiona :)

Vladan

pre 4 godine

I opet ta nepodnosljiva, izlizana prica o tunelu od koga se protivnicima odseku noge, o posebnoj atmosferi koje nema nigde na svetu. A onda dominacija gostiju sa posedom lopte 70%, 20 suteva na gol (12 u okvir gola). Tada krecu "tuzbalice" sa severa, jadikovke o Kosovu i na kraju izjave domacih o tome kako bi sve bilo drugacije da je ona polusansa Marina usla u gol...

goran

pre 4 godine

Pa evo vam redosled događaja...Pre početka meča padaju "pretnje" tradicijom,tunelom,atmosferom...Zatim besmislena koreografija na severu,pošto je to biznismenima(pardon,vodjama) jedino bitno.Pa onda strah da nas ne osramote, mučenje svih 90 minuta i gledanje na sat da sto pre ova agonija prođe,sve to prati pozorišna atmosfera jer je od "Rupe" ostalo samo sećanje kako je nekad bilo,"instagram navijači" više vole telefon nego "grla i dlanove".Siguran poraz(pitanje samo koliko golova prima Zvezda) i čuđenje mase kako je moguće da se pojedini igrači Zvezde bave baš ovim sportom.Na kraju izjave o "pokazanom karakteru" i slične stvari.

Kole

pre 4 godine

Da je Zvezda kao sto je uvek bila fudbalski klub najveci na Balkanu mogla bi da ostane neporazena. Zvezda sedam godina nije fudbalski klub nego taoc uprave i "navijača" zato neće moći da se odupre. Nema vise onu podršku sa tribina a to joj je davalo silnu snagu...

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 4 godine

Tekma u Beogradu protiv Bayerna je bila za vječnost. Nakon Barija i Tokija sve je rekreativno, nema nervoze, laganica uživanja u Ligi prvaka. Bez obzira na rezultate.

Oni koji spominju kako je to davna prošlost, pričaju gluposti. Urugvaj je bio svjetski prvak 1930. i 1950. sustav natjecanja se mijenjao, ali te 2 titule im niko nikada neće uzeti.

Tako je i sa Zvezdom. A hejteri nek pate...

Dr

pre 4 godine

ljudi, budimo realni! ok, slažem se, čuda se dešavaju (pobeda nad liverpulom prošle godine), ali ovaj put teško! mada, ako zvezda napravi neko čudo, i pobedi bajern, idem odmah do kladže da stavim na bajern da osvaja ligu šampiona :)

Lars

pre 4 godine

Lepo bi bilo da ne izgube, a što se mene tiče, treće mesto i nokaut faza LE je veliki uspeh. Najverovatnije da se sve rešava u Pireju.

Trancer

pre 4 godine

Kazu anonimni grobari dace nam Bajern 5-7 komada kao pred svaku mogucu zvezdinu utakmicu a ako se to ne desi slede komentari nikad gori Bajern i slicno... Olimpijakos nas pustio znate nije zvezda pobedila.Klasicna prica kompleksasa...

Gari

pre 4 godine

Urugvaj je bio svjetski prvak 1930. i 1950. sustav natjecanja se mijenjao, ali te 2 titule im niko nikada neće uzeti.

Tako je i sa Zvezdom. A hejteri nek pate...
(Zvezdaš iz Hrvatske, 26. novembar 2019 10:24)

Po toj logici navijaci Notingema su zadovoljniji od npr. navijaca Totenhema ili Mancester Sitija jer imaju nesto sto ovi nemaju. Nidje veze. Sport se igra danas i za danas, a sto implicira da svaki navijac zeli permanentnu borbu za titule svog tima gledajuci pride igrace svetskog kalibra.
Uostalom tako je u zivotu - zelis ovog trenutka da putujes, volis, uzivas, a ne da se secas kako si sa nekom divnom devojkom setao plazom pre 10 godina i bio strastven, dok danas sam sedis pred tastaturom bez imalo potencije da to isto ponovis. Ne znam koga to secanje ispunjava i cini srecnim (u redu je secati se svih trenutaka, biti ponosan, ali ne i ziveti od istih). To mi se vise cini kao traganje za utehom.

sta im uradi Nebojsa da cvile ovako

pre 4 godine

xexexe ako TUNJEL ne zaustavi onda nista....bice izvucena sedmica veceras????
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (inspektor torrente?, 26. novembar 2019 09:29)
mnogo si duhovit...ali videcemo veceras...na vasoj utakmici kosarkaskoj prica mi ortak da ste se svi u pioniru hvatali za glavu kad ste culi rezultat sa Liverpulom...E TO TI JE KOMPLEKS

.

pre 4 godine

Ne može. Treba biti realan. Trenutno je zvezda, smešna ekipa, osim Marina, banane..
(JPR24, 26. novembar 2019 09:29)

Slažem se da ne može, ali zašto smešna ekipa? Igra LŠ na osnovu vajld-karda ili je na terenu izborila plasman?

Kao da Zvezda jedina gubi mečeve u LŠ, a najveći štos što je treća na tabeli??

Manje bodova od Zvezde umaju Galatasaraj, Genk, Olimpijakos, Atalanta, Slavija i Lil.

U redu, verovatno ostaje na tri boda i posle Bajerna, ali ako Olimpijakos ne pobedi u Londonu, u poslednjem kolu može remijem da izbori plasman u LE, što je veliki uspeh.

Čemu ta malodušnost, nije jasno.

Webber

pre 4 godine

Zivimo u zemlji gde ovi koji igraju Ligu Evrope gde skoro i nemaju sansu za Evropsko prolece i u domacem prvenstvu su na -8 ,smeju se ovima sto igraju LS I imaju daleko vece sanse za prolece u Evropi i koji su na +8 u prvenstvu, to samo govori u kakvoj drzavi zivimo.

neutralni felsh

pre 4 godine

Grobari... moze Zvezda da izgubi i 10 : 0 ... gubi od giganta u LŠ.

Vi LŠ videti necete. Prosla su vremena kad su brage, maribori i partizani igrali LŠ.
(Remo, 26. novembar 2019 10:59)



sad je jos grdje - sad igraju zvezde, klub brizovi, genkovi i lajpcizi.

uzgred, laksi raspored u kvalifikacijama vam je obezbedio bas taj partizan i niko drugi - 20 godina nijedan bod za srpski fudbal niste doneli, jer se nigde niste plasirali. a sad nesto mantras o ligi sampiona kao da ste redovni ucesnici...

idemo cigani kidaj gazi lomi

pre 4 godine

(inspektor torrente?, 26. novembar 2019 09:29)
e deteeeee oni kad su trebali da padnu oni su pali..i bas zbog tog trenutka tvoj mali vojni klub je ostao na margini MALIH KLUBOVA kojima je najveci domet pobeda proitv reala i pre neku nedelju kad ste zgazili mancester ahahaha

dox

pre 4 godine

Urugvaj je bio svjetski prvak 1930. i 1950. sustav natjecanja se mijenjao, ali te 2 titule im niko nikada neće uzeti.Tako je i sa Zvezdom. A hejteri nek pate...(Zvezdaš iz Hrvatske, 26. novembar 2019 10:24)Po toj logici navijaci Notingema su zadovoljniji od npr. navijaca Totenhema ili Mancester Sitija jer imaju nesto sto ovi nemaju. Nidje veze. Sport se igra danas i za danas, a sto implicira da svaki navijac zeli permanentnu borbu za titule svog tima gledajuci pride igrace svetskog kalibra.Uostalom tako je u zivotu - zelis ovog trenutka da putujes, volis, uzivas, a ne da se secas kako si sa nekom divnom devojkom setao plazom pre 10 godina i bio strastven, dok danas sam sedis pred tastaturom bez imalo potencije da to isto ponovis. Ne znam koga to secanje ispunjava i cini srecnim (u redu je secati se svih trenutaka, biti ponosan, ali ne i ziveti od istih). To mi se vise cini kao traganje za utehom.
(Gari, 26. novembar 2019 10:58)

Postoji nešto što se zove tradicija, odanost, ljubav...
Mnogima kao što si ti to je teško za shvatiti...
Navijaj ti za Liverpul sada pošto su najbolji, pa od kraja ove sezone ko zna za koga...
Pojma ti nemaš a takvi nam definitivno ne trebaju, nažalost sa ovim cenama karata na stadion poslednja dva puta je došlo najviše takvih kao ti, da gledaju druge a za Zvezdu navijaju samo u slučaju da povede i pobedi

PFC

pre 4 godine

Webber
Zivimo u zemlji gde imas +8 u prvenstvu jer nijedan tim osim Partizana i Javora nije smeo da se suprotstavi u domac3m prvenstvu, a cak i ako to pokusaju bivaju pokradeni sa dva penala u 90 i 93 minutu, pa tako stices prednost u prvenstvu, a onda dodje derbi i ne sutnes na gol, izgubis 2 0 i izblamiras se
Odes u LS pobedis jednu utakmicu i pomislis pa mi smo Bogovi univerzuma, a onda dodje Totenhem i spusti te na zemlju sa laganih 9 golova u mrezi
Koje crne sanse imate za prolaz dalje, vi ste i dalje ubedjeni da dobijate Olimpijakos tamo izgleda?
Pa veće šanse ima Partizan da dobije Alkmar nego vi Olimpijakos videces to i sam

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 4 godine

Domaći igrači i srce na teren. Poraz nam ne gine, ali bar da ne gledam La Paru&co i razmišljam koja budala ih je dovela kao pojačanja.

Koliko god mi je teško priznati, ovo nije ona Zvezda, niti će biti. Dok se ćuti na ovakva pojačanja i ovakvu igru, dok se ne razume realnost i traži se 300 evra za kartu, dok se na severu peva Kosovu i neke slične tužbalice, neće nama biti one Zvezde...

kimiko

pre 4 godine

Pa to ti je moderan fudbal. Ima Bajern kvalitetnije igrace i brze. Kako parirati !? Tek sada se vidi u kakvoj je Miloje dilemi. Ako igramo zatvorenije, onda mozda i prodje neka kontra, jer ni oni nisu masine. Ali to ce biti za gledaoce vrlo stresno.
Opet, ako pokusamo sa nekim napadom, pitanje je imamo li kvalitet jer dosta lopti gubimo u pasovima na sredini.
Ne znam uopste kako postaviti taktiku!? Ko ovo resi, taj je za medalju :)

Kosjan

pre 4 godine

Uvek isti komentari... bice petarda bice sedmica ali uvek isti a onda slede komentari omalovazavanja tipa raspali tim ovaj raspali tim onaj tj svakog ko zvezda izbaci je nikad gori.

O3on

pre 4 godine

Plač grobara je snaga Zvezde.

Nijedan klub nije toliko voljen kao Zvezda.... i crći ćete pokušavati ... a Zvezdu će i dalje voleti milioni.

DŸabe, mali moj Šamrok.... sve vam je džabe.

Napred, Zvezda.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Mogu jedino carinici na aerodromu da ih zaustave,niko drugi. Bice ovo filovanje sam rolnica. 2 i 5+ . P.S. nisam grobar,a ni zvezdas. Objektivnost je vazna !

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 4 godine

"Po toj logici navijaci Notingema su zadovoljniji od npr. navijaca Totenhema ili Mancester Sitija jer imaju nesto sto ovi nemaju. Nidje veze."

Velika je razlika. Tottenham i Manchester City imaju šanse da u budućnosti osvoje titulu prvaka Europe i svijeta. Partizan, Dinamo i raspali Hajduk, kao nekakvi najveći Zvezdini rivali, nemaju nikakvih, ni najmanjih šansi da budu ono što je Zvezdi uspjelo. Mi Zvezdini navijači dobili smo s Barijem i Tokijom vječni jackpot. Nemoguće ga je potrošiti.

A hejteri nek pate...

Webb

pre 4 godine

Lako je biti anoniman na internetu , lako je pricati i davati prognoze a niko od vas nece smeti da igra da ce zvezda da primi 5 komada...koliko ste samo puta omasili tokom leta i nije vas blam.

Remo

pre 4 godine

Grobari... moze Zvezda da izgubi i 10 : 0 ... gubi od giganta u LŠ.

Vi LŠ videti necete. Prosla su vremena kad su brage, maribori i partizani igrali LŠ.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Nisi grobar ti si ŠAMROKOVAC
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (O3on, 26. novembar 2019 11:49)

Brat,nikad nisam navijao za nase fudbalske klubove,niti cu. Ne zna se koji je odvratniji. Ne zna se koji vise sisa narodne pare.. A ti zivi u iluziji da u Srbiji postoje samo grobari i delije.. Postoji i treca vrsta - ljudi koji se gnusaju naseg fudbala i koji nisu zalepljeni navijackim ludilom.. Od fudbala profitiraju politicari,celnici klubova,igrac i vodje navijaca,svi ostali se zatupljuju i loze.

Crni Gruja

pre 4 godine

E sad kad Miloje napravi bunker i poreda sve igrače ispred Borjana, nema toga ko će da zabije gol... Za ovakvim trenerom i igračima možemo samo igrati protiv Inđije i Mačve.

Tequila

pre 4 godine

Realno samo nekom pukom srecom. Mislim, dal stvarno mislite da igraci Bayerna mogu da budu pod strahom od "buke" na nadem stadionu. Pa na kraju krajeva, bolje su stmosfere na stadionu Bayerna, Borysije... nego na nasem stadionu. Jednostavno stadion Zvezde je los. Sve je odaljeno od terena. Ali to je sad druga tema. Neki minimalni poraz uz jedan Gol da unuljamo, recimo 2:1 bilo bi idealno, a da ne pricamo o neresenom rezultstu. Pa ko ce da zadrzi Kutinja i Levandovskog na primer. Tako da samo da ne bude 5,6:0

Sport

pre 4 godine

Ne razumem mnoge komentare ovde koji su zajedljivi. Naravno da je Bajern jaci, naravno da su skuplji tim, ali zar nije sve to isto bio i Liverpul pa se okliznuo? Nisu li Salzburg, Jang bojs, Kopenhagen takodje skuplji timovi, pa i Olimpijakos? Ipak su ispali ili izgubili od Zvezde. Ne igra novac ulogu uvek vec trenutak, sansa, huk sa tribina. Zvezdin tunel nije nesto sto je Zvezda provukla kroz medije ili rasprostranila kao nesto posebno, to je uradila ustvari prvo jedna engleska televizija, a kasnije su o tome pisali/pricali i drugi mediji. Postoji taj zal za nekadasnjim fudbalom, pre nego je upao u ovu komercijalnu masineriju. Cast takvog fudbala brane klubovi poput Zvezde, Partizana, Dinama, Hajduka, Legije i drugi slicni. Svi oni koji ne plivaju u parama, ne idu na turneje po Aziji da im klicu Kinezi, kojima nije pola publike na utakmici turisti koji su u poseti Londonu/Mancesteru/Parizu. Svi oni koji se muce sa danasnjom globalizacijom i prilagodjavanju necem univerzalnom umesto da svako zadrzi svoju neku posebnost. Svi oni koji idalje uspevaju imati u timu vise domacih igraca nego stranaca. Mozda bi ti klubovi prihvatili da budu poput Sitija, PSG i slicnih, ali nisu u mogucnosti. Ipak idalje postoji veliki broj ljudi koji ima postovanje bas prema tome kakvi su ti klubovi i voli da odgleda utakmicu bas protiv takvih klubova. Zanimljiv podatak je da u grupnoj fazi od svih utakmica Liverpula ona u Beogradu je bila na drugom mestu po gledanosti odmah iza Liv-PSG.

Milan

pre 4 godine

Zvezda može da pobedi Bajern, sve je moguće. Moramo da iskoristimo svoje šanse, da odigrano snažno, disciplinovano i da mnogo radimo, trčimo. Bajern će svakako imati više od igre, stvarati šanse, ali ako dobro odigramo u defanzivi i uz neizbežan faktor sreće, a u napadu kroz malo brže kontre nego inače i uz dobre prekide, imaćemo šansu za pobedu. Večeras 2:1 za Zvezdu. Ideeemoooo! Zvezdaaa! Srbija!

Matori

pre 4 godine

Pa evo vam redosled događaja...Pre početka meča padaju "pretnje" tradicijom,tunelom,atmosferom...Zatim besmislena koreografija na severu,pošto je to biznismenima(pardon,vodjama) jedino bitno.Pa onda strah da nas ne osramote, mučenje svih 90 minuta i gledanje na sat da sto pre ova agonija prođe,sve to prati pozorišna atmosfera jer je od "Rupe" ostalo samo sećanje kako je nekad bilo,"instagram navijači" više vole telefon nego "grla i dlanove".Siguran poraz(pitanje samo koliko golova prima Zvezda) i čuđenje mase kako je moguće da se pojedini igrači Zvezde bave baš ovim sportom.Na kraju izjave o "pokazanom karakteru" i slične stvari.
(goran, 26. novembar 2019 10:05)

Pa nista ti onda navijaj za uspesni partizan ...jer ipak je partizan pobedio rezultatom 0:1 Mancester...i na nivou je premijer lige.

Salaso

pre 4 godine

Ovde samo nije jasno koliko ce zvezda puta da dobaci preko centra. U Minhenu je to bilo 13 puta, ovde mozda koji put vise. Cemu li se nadaju panteri, kako li su usmerene njihove mozdane vijuge?Lozenje ce biti do prva 2 minuta meca a onda sledi agonija opantera...

Mare

pre 4 godine

Sve je moguće, zaista se plašim Lewandowskog, čovek će sigurno dobiti zlatnu kopačku ove godine. 1 Bod nam je neophodan pred odlazak u Atinu, da bi smo izgubili rezultatom 4:2, 3:2, 2:1 ili 1:0 za 3. Mesto, ako Tottenham trijumfuje večeras. Garsia je povređen, znači opcije po krilima su : Van La Para, Vukanović i Simić, od starta bi bilo dobro Vulić-Petrović, pa Kanjas na poluvremenu, pružiti šansu i Tomaneu.

maki0:5

pre 4 godine

najjaci su ovi sto kao gataju ko bi trebao da igra i u kakvoj formaciji da se suprostave bajernu ...:) vama jos nista nije jasno , j'el te crveno beli ;)

bosanac

pre 4 godine

Pogledajte na ovoj slici na sta lici ovaj stadion, ruglo, pa zar se ne moze izdvojiti par hiljada eura da se okrece i renoviraju ovi zidovi i ova ograda promjeni koja je jos iz doba komunizma

Koja

pre 4 godine

xexexe ako TUNJEL ne zaustavi onda nista....bice izvucena sedmica veceras????
(inspektor torrente?, 26. novembar 2019 09:29)

Oces li da odes do kladionice mozda??? ne?

Niko, Zvezdo, nema to što imaš ti...

pre 4 godine

e deteeeee oni kad su trebali da padnu oni su pali..i bas zbog tog trenutka tvoj mali vojni klub je ostao na margini MALIH KLUBOVA kojima je najveci domet pobeda proitv reala i pre neku nedelju kad ste zgazili mancester ahahaha
(idemo cigani kidaj gazi lomi, 26. novembar 2019 09:54)

A Zvezda je sacuvala cast protiv Bajerna u prvoj utakmici 0:3 a i napravila novi rekord srpskog fudbala u dvomecevima sa PSG 10:2 i Totenhemom 9:0...

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

Bajern je jasno rekao da zeli pobedu. 10K eura na pobedu Bajerna. A za hrabrije iz x-2
(Diler, 26. novembar 2019 12:25)

Iz kakvog x-a crni ti...ovo se igr iz 2-2&I2+...

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Ovde samo nije jasno koliko ce zvezda puta da dobaci preko centra. U Minhenu je to bilo 13 puta, ovde mozda koji put vise. Cemu li se nadaju panteri, kako li su usmerene njihove mozdane vijuge?Lozenje ce biti do prva 2 minuta meca a onda sledi agonija opantera...
(Salaso, 26. novembar 2019 13:43)

Agonija je tvoj zivot kada si svestan svojih kompleksa bez mogucnosti da bilo sta promenis...a nac da ce tako biti celog tvog zivota.
Kada bolje razmislim meni je zao tebe

Nikos

pre 4 godine

Liga sampiona X 2 za redom.
Dve pobede
Desetine miliona u kasi
=
OGROMAN uspeh kakav niko kod nas nije postigao.

Sta god da bude mogu samo da Miloju kazem HVALA.
Pre par godina smo se raspadali a sada smo solidna evropska sredina iako vlast i dalje daje vise para komsijama, poklanja im stadione, placa licence...

NikolaSrb

pre 4 godine

najjaci su ovi sto kao gataju ko bi trebao da igra i u kakvoj formaciji da se suprostave bajernu ...:) vama jos nista nije jasno , j'el te crveno beli ;)
(maki0:5, 26. novembar 2019 10:28)

A sta to treba da nam bude jasno?? treba da se predamo a da nije utakmica ni pocela??? sta je poenta tvog komentara???

Kosta

pre 4 godine

Opet da pričam da sa ovima ne treba da ulazite u bilo kakvu raspravu. Ignor je za njih najveći udarac. Sve znaju, i želim im da svoje znanje naplate,izvolte u kladionicu, igrajte 6 plus, ili sta vec i uzmite parice.

lola

pre 4 godine

Ako su slabiji ( a jesu, mnogo) onda treba da igraju - ne na rezultat, već na popravljanje igre ( prilagođavanje) modernom nogometu. Rezultat može dađe na neki (prirodan) način.

misa

pre 4 godine

Tekma u Beogradu protiv Bayerna je bila za vječnost. Nakon Barija i Tokija sve je rekreativno, nema nervoze, laganica uživanja u Ligi prvaka. Bez obzira na rezultate.
(Zvezdaš iz Hrvatske, 26. novembar 2019 10:24)
pa to je razlika izmedju Bayerna i vas, vama je sve laganica zbog uspeha od pre 30 godina, a Bayern od tada 6 puta stizao do polufinala, tri puta gubio u finalu i dva puta osvajao

partizan

pre 4 godine

Znaci po logici komentara ovde, jel to znaci da u kosarci Zvezda vecito pati jer je Partizan bio sampion Evrope? Cisto da razjasnimo.

Gari

pre 4 godine

Tacno tako navijaci Notingema su srecniji i ponosniji od navijaca Totenhema ili Sitija. I ti to nikada neces moci da razumes jer navijas za partizan, klub bez tradicije, trofeja i navijaca. Nikad necete imati trofej prvaka evrope. Nikad. Zivecete sa tim.

Zvezda i Notingem su sampioni Evrope. Zauvek.
(Remo, 26. novembar 2019 11:54)

Da sam isfrustriran na bilo koji nacin vasom titulom, ja bih te neke 2002/2003, kada postadoh svestan fudbala (a sto implicira i Zvezde i Partizana) poceo da navijam za crveno- bele. Prosto, zar ne?

No ni danas svi stanovnici npr. Barselone ne navijaju a priori za istoimeni tim. Ima i onih koji se opredele za Espanjol, ma koliko svesni slabosti u komparaciji sa timom Lea Mesija. I to ima svoje drazi.

Moras odrasti decace. Citaj izmedju redova.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Moras odrasti decace. Citaj izmedju redova.
(Gari, 26. novembar 2019 12:05)

Decace ?! Pa sam kazes da si 2002-2003 postao svestan fudbala... Pa koliko dete ti imas godina 20 ?!
I ti balavac nekome kazes "decace" ?!

pzkm

pre 4 godine

Kazu anonimni grobari dace nam Bajern 5-7 komada kao pred svaku mogucu zvezdinu utakmicu a ako se to ne desi slede komentari nikad gori Bajern i slicno... Olimpijakos nas pustio znate nije zvezda pobedila.Klasicna prica kompleksasa...
(Trancer, 26. novembar 2019 10:09)
nisu to kompleksasi dobro mozda za olimpijakos.Ali to je realnost i zvezde i partizana 5-7 komada od bajerna, totenhema i mancestera.

O3on

pre 4 godine

Mogu jedino carinici na aerodromu da ih zaustave,niko drugi. Bice ovo filovanje sam rolnica. 2 i 5+ . P.S. nisam grobar,a ni zvezdas. Objektivnost je vazna !
(Pljuvac svih stilova, 26. novembar 2019 11:01)

Nisi grobar ti si ŠAMROKOVAC

crni

pre 4 godine

Ako bi uspela u tome, Zvezda bi izazvala nadajmo se poslednji zemljotres za danas!Samo hrabro večeras i bez respekta.
(Munja, 26. novembar 2019 12:05)
Bez respekta???? Auuuuu

Remo

pre 4 godine

... ... ... To mi se vise cini kao traganje za utehom.
(Gari, 26. novembar 2019 10:58)

Koja gomila patetike... koliko nemoći i apsurda....jadno, jadno.

Fudbal je sport, cilj je pobeda i trofej.

Tacno tako navijaci Notingema su srecniji i ponosniji od navijaca Totenhema ili Sitija. I ti to nikada neces moci da razumes jer navijas za partizan, klub bez tradicije, trofeja i navijaca. Nikad necete imati trofej prvaka evrope. Nikad. Zivecete sa tim.

Zvezda i Notingem su sampioni Evrope. Zauvek.

stari

pre 4 godine

Veliki uspeh je i sam plasman najuspesnijeg istocnoevropskog kluba u LS dve godine za redom ,kao i do sada osvojenih 7 bodova( iz dva ciklusa), i prva a zatim i druga pobeda u LS kluba sa ovih prostora.Mnogi su pre Zvezde to pokusavali ali nisu uspeli ( Partizan,Dinamo, do ove sezone,Maribor...)Hrabro,borba do kraja i da se nadamo bodu.

Markoni

pre 4 godine

Iskreno, bilo bi sjajno da Zvezda iščupa makar bod pa da se malo opuštenije ode do Atine ali iskreno to više zavisi od toga kakav će Bajernu biti dan jednostavno velika je razlika u klasi. No svakako ne treba odustajati, treba se boriti jer su upravo ovakvi mečevi inspiracija za svakog igrača i momenat kada treba da pokažu najbolje od sebe.

neutralni felsh

pre 4 godine

@neutralni...
Ako taj laksi raspored znaci da smo nosioci samo u prvom kolu kvalifikacija, onda puno hvala na vasim silnim bodovima
(miloš, 26. novembar 2019 12:44)


nema na cemu, i drugi put. laksi raspored znaci (i) to da ne pocinjete kvalifikacije jos pocetkom jula.

miloš

pre 4 godine

@neutralni...
Ako taj laksi raspored znaci da smo nosioci samo u prvom kolu kvalifikacija, onda puno hvala na vasim silnim bodovima

ognjenovic p

pre 4 godine

@nex, nisi ti nikakav zvezdas bas iz tog razloga sto si napisao.Pravi zvezdasi se uvek nadaju nerealnom,bodre ovaj sveti klub i daju mu snagu kada je najpotrebnije.Kakve veze ima sto je bajern 10 puta jaci?Bio je i liverpul i real sa ugom sancezom pa je popio tri komada za poluvreme na nasem stadionu,zvezda nije klub ciji se navijaci vode realnoscu,vec srljaju glavom o zid i govore da je pobeda cilj i kada je nemoguce.A ti druze idi pa navijaj za bilo koji od ostalih klubova nase smesne lige jer za zvezdu nisi

ovde

pre 4 godine

Po svim parametrima,od trenutne snage tima preko budzeta ,razlikebu ligi pa do snage i bogatstva drzave nije realno pobediti Bajern ali je sportski pokusati i uzeti makar bod.Za Zvezdu i nas fudbal uopste vazno je za redom ucestvovati i biti u grupi 32 najaca evropska kluba.Biti u eliti kao nekada.

Mediterano Blanco

pre 4 godine

oliko god mi je teško priznati, ovo nije ona Zvezda, niti će biti. Dok se ćuti na ovakva pojačanja i ovakvu igru, dok se ne razume realnost i traži se 300 evra za kartu, dok se na severu peva Kosovu i neke slične tužbalice, neće nama biti one Zvezde...
(Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 26. novembar 2019 11:55
DE CORAZON ES DE CORAZON,MADRID,MADRID,MADRID.Madrid je danas poslednji grad-bastion nekadašnje velicanstvene Zapadne-Hriscanske-Evropske civilizacije,tako su klubovi kao što su Zvezda,Dinamo,Slavija Prag,Lajpcig i itd. danas poslednji bastion nekadašnjeg pravog fudbala.Zato Zvezdo nema predaje,makar Bayern bio veceras 5 puta jaci od nas.Bamonooosss Estrella Roja,para siempre.

Mirko

pre 4 godine

Mi Zvezdaši nismo realni i zato sanjamo. Sanjali smo i prošle sezone i naši fudbaleri su nam podarili pobedu protiv osvajača Lige sampiona. Ta da napred crveno beli neka bog večeras sa vama

Tomi

pre 4 godine

uzgred, laksi raspored u kvalifikacijama vam je obezbedio bas taj partizan i niko drugi - 20 godina nijedan bod za srpski fudbal niste doneli, jer se nigde niste plasirali. a sad nesto mantras o ligi sampiona kao da ste redovni ucesnici...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 26. novembar 2019 12:17) #

Pa da li je moguće da ste toliko odlutali u nekakvo pomračenje svesti. Lakši raspored u kvalifikacijama nema veze sa bodovima partizana već sa izmenjenim pravilima UEFA u kvalifikacijama, znaš ono staza šampiona i staza lige. Strašno i smešno istovremeno.

O3on

pre 4 godine

Plač grobara je snaga Zvezde.

Nijedan klub nije toliko voljen kao Zvezda.... i crći ćete pokušavati ... a Zvezdu će i dalje voleti milioni.

DŸabe, mali moj Šamrok.... sve vam je džabe.

Napred, Zvezda.

Vladan

pre 4 godine

I opet ta nepodnosljiva, izlizana prica o tunelu od koga se protivnicima odseku noge, o posebnoj atmosferi koje nema nigde na svetu. A onda dominacija gostiju sa posedom lopte 70%, 20 suteva na gol (12 u okvir gola). Tada krecu "tuzbalice" sa severa, jadikovke o Kosovu i na kraju izjave domacih o tome kako bi sve bilo drugacije da je ona polusansa Marina usla u gol...

Trancer

pre 4 godine

Kazu anonimni grobari dace nam Bajern 5-7 komada kao pred svaku mogucu zvezdinu utakmicu a ako se to ne desi slede komentari nikad gori Bajern i slicno... Olimpijakos nas pustio znate nije zvezda pobedila.Klasicna prica kompleksasa...

sta im uradi Nebojsa da cvile ovako

pre 4 godine

xexexe ako TUNJEL ne zaustavi onda nista....bice izvucena sedmica veceras????
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (inspektor torrente?, 26. novembar 2019 09:29)
mnogo si duhovit...ali videcemo veceras...na vasoj utakmici kosarkaskoj prica mi ortak da ste se svi u pioniru hvatali za glavu kad ste culi rezultat sa Liverpulom...E TO TI JE KOMPLEKS

idemo cigani kidaj gazi lomi

pre 4 godine

(inspektor torrente?, 26. novembar 2019 09:29)
e deteeeee oni kad su trebali da padnu oni su pali..i bas zbog tog trenutka tvoj mali vojni klub je ostao na margini MALIH KLUBOVA kojima je najveci domet pobeda proitv reala i pre neku nedelju kad ste zgazili mancester ahahaha

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 4 godine

Tekma u Beogradu protiv Bayerna je bila za vječnost. Nakon Barija i Tokija sve je rekreativno, nema nervoze, laganica uživanja u Ligi prvaka. Bez obzira na rezultate.

Oni koji spominju kako je to davna prošlost, pričaju gluposti. Urugvaj je bio svjetski prvak 1930. i 1950. sustav natjecanja se mijenjao, ali te 2 titule im niko nikada neće uzeti.

Tako je i sa Zvezdom. A hejteri nek pate...

neutralni felsh

pre 4 godine

Grobari... moze Zvezda da izgubi i 10 : 0 ... gubi od giganta u LŠ.

Vi LŠ videti necete. Prosla su vremena kad su brage, maribori i partizani igrali LŠ.
(Remo, 26. novembar 2019 10:59)



sad je jos grdje - sad igraju zvezde, klub brizovi, genkovi i lajpcizi.

uzgred, laksi raspored u kvalifikacijama vam je obezbedio bas taj partizan i niko drugi - 20 godina nijedan bod za srpski fudbal niste doneli, jer se nigde niste plasirali. a sad nesto mantras o ligi sampiona kao da ste redovni ucesnici...

Gari

pre 4 godine

Urugvaj je bio svjetski prvak 1930. i 1950. sustav natjecanja se mijenjao, ali te 2 titule im niko nikada neće uzeti.

Tako je i sa Zvezdom. A hejteri nek pate...
(Zvezdaš iz Hrvatske, 26. novembar 2019 10:24)

Po toj logici navijaci Notingema su zadovoljniji od npr. navijaca Totenhema ili Mancester Sitija jer imaju nesto sto ovi nemaju. Nidje veze. Sport se igra danas i za danas, a sto implicira da svaki navijac zeli permanentnu borbu za titule svog tima gledajuci pride igrace svetskog kalibra.
Uostalom tako je u zivotu - zelis ovog trenutka da putujes, volis, uzivas, a ne da se secas kako si sa nekom divnom devojkom setao plazom pre 10 godina i bio strastven, dok danas sam sedis pred tastaturom bez imalo potencije da to isto ponovis. Ne znam koga to secanje ispunjava i cini srecnim (u redu je secati se svih trenutaka, biti ponosan, ali ne i ziveti od istih). To mi se vise cini kao traganje za utehom.

Milan

pre 4 godine

Zvezda može da pobedi Bajern, sve je moguće. Moramo da iskoristimo svoje šanse, da odigrano snažno, disciplinovano i da mnogo radimo, trčimo. Bajern će svakako imati više od igre, stvarati šanse, ali ako dobro odigramo u defanzivi i uz neizbežan faktor sreće, a u napadu kroz malo brže kontre nego inače i uz dobre prekide, imaćemo šansu za pobedu. Večeras 2:1 za Zvezdu. Ideeemoooo! Zvezdaaa! Srbija!

Remo

pre 4 godine

Grobari... moze Zvezda da izgubi i 10 : 0 ... gubi od giganta u LŠ.

Vi LŠ videti necete. Prosla su vremena kad su brage, maribori i partizani igrali LŠ.

Kole

pre 4 godine

Da je Zvezda kao sto je uvek bila fudbalski klub najveci na Balkanu mogla bi da ostane neporazena. Zvezda sedam godina nije fudbalski klub nego taoc uprave i "navijača" zato neće moći da se odupre. Nema vise onu podršku sa tribina a to joj je davalo silnu snagu...

goran

pre 4 godine

Pa evo vam redosled događaja...Pre početka meča padaju "pretnje" tradicijom,tunelom,atmosferom...Zatim besmislena koreografija na severu,pošto je to biznismenima(pardon,vodjama) jedino bitno.Pa onda strah da nas ne osramote, mučenje svih 90 minuta i gledanje na sat da sto pre ova agonija prođe,sve to prati pozorišna atmosfera jer je od "Rupe" ostalo samo sećanje kako je nekad bilo,"instagram navijači" više vole telefon nego "grla i dlanove".Siguran poraz(pitanje samo koliko golova prima Zvezda) i čuđenje mase kako je moguće da se pojedini igrači Zvezde bave baš ovim sportom.Na kraju izjave o "pokazanom karakteru" i slične stvari.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 4 godine

"Po toj logici navijaci Notingema su zadovoljniji od npr. navijaca Totenhema ili Mancester Sitija jer imaju nesto sto ovi nemaju. Nidje veze."

Velika je razlika. Tottenham i Manchester City imaju šanse da u budućnosti osvoje titulu prvaka Europe i svijeta. Partizan, Dinamo i raspali Hajduk, kao nekakvi najveći Zvezdini rivali, nemaju nikakvih, ni najmanjih šansi da budu ono što je Zvezdi uspjelo. Mi Zvezdini navijači dobili smo s Barijem i Tokijom vječni jackpot. Nemoguće ga je potrošiti.

A hejteri nek pate...

Kosjan

pre 4 godine

Uvek isti komentari... bice petarda bice sedmica ali uvek isti a onda slede komentari omalovazavanja tipa raspali tim ovaj raspali tim onaj tj svakog ko zvezda izbaci je nikad gori.

Crni Gruja

pre 4 godine

E sad kad Miloje napravi bunker i poreda sve igrače ispred Borjana, nema toga ko će da zabije gol... Za ovakvim trenerom i igračima možemo samo igrati protiv Inđije i Mačve.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Mogu jedino carinici na aerodromu da ih zaustave,niko drugi. Bice ovo filovanje sam rolnica. 2 i 5+ . P.S. nisam grobar,a ni zvezdas. Objektivnost je vazna !

Niko, Zvezdo, nema to što imaš ti...

pre 4 godine

e deteeeee oni kad su trebali da padnu oni su pali..i bas zbog tog trenutka tvoj mali vojni klub je ostao na margini MALIH KLUBOVA kojima je najveci domet pobeda proitv reala i pre neku nedelju kad ste zgazili mancester ahahaha
(idemo cigani kidaj gazi lomi, 26. novembar 2019 09:54)

A Zvezda je sacuvala cast protiv Bajerna u prvoj utakmici 0:3 a i napravila novi rekord srpskog fudbala u dvomecevima sa PSG 10:2 i Totenhemom 9:0...

Webber

pre 4 godine

Zivimo u zemlji gde ovi koji igraju Ligu Evrope gde skoro i nemaju sansu za Evropsko prolece i u domacem prvenstvu su na -8 ,smeju se ovima sto igraju LS I imaju daleko vece sanse za prolece u Evropi i koji su na +8 u prvenstvu, to samo govori u kakvoj drzavi zivimo.

Matori

pre 4 godine

Pa evo vam redosled događaja...Pre početka meča padaju "pretnje" tradicijom,tunelom,atmosferom...Zatim besmislena koreografija na severu,pošto je to biznismenima(pardon,vodjama) jedino bitno.Pa onda strah da nas ne osramote, mučenje svih 90 minuta i gledanje na sat da sto pre ova agonija prođe,sve to prati pozorišna atmosfera jer je od "Rupe" ostalo samo sećanje kako je nekad bilo,"instagram navijači" više vole telefon nego "grla i dlanove".Siguran poraz(pitanje samo koliko golova prima Zvezda) i čuđenje mase kako je moguće da se pojedini igrači Zvezde bave baš ovim sportom.Na kraju izjave o "pokazanom karakteru" i slične stvari.
(goran, 26. novembar 2019 10:05)

Pa nista ti onda navijaj za uspesni partizan ...jer ipak je partizan pobedio rezultatom 0:1 Mancester...i na nivou je premijer lige.

PFC

pre 4 godine

Webber
Zivimo u zemlji gde imas +8 u prvenstvu jer nijedan tim osim Partizana i Javora nije smeo da se suprotstavi u domac3m prvenstvu, a cak i ako to pokusaju bivaju pokradeni sa dva penala u 90 i 93 minutu, pa tako stices prednost u prvenstvu, a onda dodje derbi i ne sutnes na gol, izgubis 2 0 i izblamiras se
Odes u LS pobedis jednu utakmicu i pomislis pa mi smo Bogovi univerzuma, a onda dodje Totenhem i spusti te na zemlju sa laganih 9 golova u mrezi
Koje crne sanse imate za prolaz dalje, vi ste i dalje ubedjeni da dobijate Olimpijakos tamo izgleda?
Pa veće šanse ima Partizan da dobije Alkmar nego vi Olimpijakos videces to i sam

O3on

pre 4 godine

Mogu jedino carinici na aerodromu da ih zaustave,niko drugi. Bice ovo filovanje sam rolnica. 2 i 5+ . P.S. nisam grobar,a ni zvezdas. Objektivnost je vazna !
(Pljuvac svih stilova, 26. novembar 2019 11:01)

Nisi grobar ti si ŠAMROKOVAC

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Ovde samo nije jasno koliko ce zvezda puta da dobaci preko centra. U Minhenu je to bilo 13 puta, ovde mozda koji put vise. Cemu li se nadaju panteri, kako li su usmerene njihove mozdane vijuge?Lozenje ce biti do prva 2 minuta meca a onda sledi agonija opantera...
(Salaso, 26. novembar 2019 13:43)

Agonija je tvoj zivot kada si svestan svojih kompleksa bez mogucnosti da bilo sta promenis...a nac da ce tako biti celog tvog zivota.
Kada bolje razmislim meni je zao tebe

.

pre 4 godine

Ne može. Treba biti realan. Trenutno je zvezda, smešna ekipa, osim Marina, banane..
(JPR24, 26. novembar 2019 09:29)

Slažem se da ne može, ali zašto smešna ekipa? Igra LŠ na osnovu vajld-karda ili je na terenu izborila plasman?

Kao da Zvezda jedina gubi mečeve u LŠ, a najveći štos što je treća na tabeli??

Manje bodova od Zvezde umaju Galatasaraj, Genk, Olimpijakos, Atalanta, Slavija i Lil.

U redu, verovatno ostaje na tri boda i posle Bajerna, ali ako Olimpijakos ne pobedi u Londonu, u poslednjem kolu može remijem da izbori plasman u LE, što je veliki uspeh.

Čemu ta malodušnost, nije jasno.

Salaso

pre 4 godine

Ovde samo nije jasno koliko ce zvezda puta da dobaci preko centra. U Minhenu je to bilo 13 puta, ovde mozda koji put vise. Cemu li se nadaju panteri, kako li su usmerene njihove mozdane vijuge?Lozenje ce biti do prva 2 minuta meca a onda sledi agonija opantera...

Webb

pre 4 godine

Lako je biti anoniman na internetu , lako je pricati i davati prognoze a niko od vas nece smeti da igra da ce zvezda da primi 5 komada...koliko ste samo puta omasili tokom leta i nije vas blam.

maki0:5

pre 4 godine

najjaci su ovi sto kao gataju ko bi trebao da igra i u kakvoj formaciji da se suprostave bajernu ...:) vama jos nista nije jasno , j'el te crveno beli ;)

Remo

pre 4 godine

... ... ... To mi se vise cini kao traganje za utehom.
(Gari, 26. novembar 2019 10:58)

Koja gomila patetike... koliko nemoći i apsurda....jadno, jadno.

Fudbal je sport, cilj je pobeda i trofej.

Tacno tako navijaci Notingema su srecniji i ponosniji od navijaca Totenhema ili Sitija. I ti to nikada neces moci da razumes jer navijas za partizan, klub bez tradicije, trofeja i navijaca. Nikad necete imati trofej prvaka evrope. Nikad. Zivecete sa tim.

Zvezda i Notingem su sampioni Evrope. Zauvek.

Mediterano Blanco

pre 4 godine

oliko god mi je teško priznati, ovo nije ona Zvezda, niti će biti. Dok se ćuti na ovakva pojačanja i ovakvu igru, dok se ne razume realnost i traži se 300 evra za kartu, dok se na severu peva Kosovu i neke slične tužbalice, neće nama biti one Zvezde...
(Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 26. novembar 2019 11:55
DE CORAZON ES DE CORAZON,MADRID,MADRID,MADRID.Madrid je danas poslednji grad-bastion nekadašnje velicanstvene Zapadne-Hriscanske-Evropske civilizacije,tako su klubovi kao što su Zvezda,Dinamo,Slavija Prag,Lajpcig i itd. danas poslednji bastion nekadašnjeg pravog fudbala.Zato Zvezdo nema predaje,makar Bayern bio veceras 5 puta jaci od nas.Bamonooosss Estrella Roja,para siempre.

Mare

pre 4 godine

Sve je moguće, zaista se plašim Lewandowskog, čovek će sigurno dobiti zlatnu kopačku ove godine. 1 Bod nam je neophodan pred odlazak u Atinu, da bi smo izgubili rezultatom 4:2, 3:2, 2:1 ili 1:0 za 3. Mesto, ako Tottenham trijumfuje večeras. Garsia je povređen, znači opcije po krilima su : Van La Para, Vukanović i Simić, od starta bi bilo dobro Vulić-Petrović, pa Kanjas na poluvremenu, pružiti šansu i Tomaneu.

misa

pre 4 godine

Tekma u Beogradu protiv Bayerna je bila za vječnost. Nakon Barija i Tokija sve je rekreativno, nema nervoze, laganica uživanja u Ligi prvaka. Bez obzira na rezultate.
(Zvezdaš iz Hrvatske, 26. novembar 2019 10:24)
pa to je razlika izmedju Bayerna i vas, vama je sve laganica zbog uspeha od pre 30 godina, a Bayern od tada 6 puta stizao do polufinala, tri puta gubio u finalu i dva puta osvajao

Nikos

pre 4 godine

Liga sampiona X 2 za redom.
Dve pobede
Desetine miliona u kasi
=
OGROMAN uspeh kakav niko kod nas nije postigao.

Sta god da bude mogu samo da Miloju kazem HVALA.
Pre par godina smo se raspadali a sada smo solidna evropska sredina iako vlast i dalje daje vise para komsijama, poklanja im stadione, placa licence...

stari

pre 4 godine

Veliki uspeh je i sam plasman najuspesnijeg istocnoevropskog kluba u LS dve godine za redom ,kao i do sada osvojenih 7 bodova( iz dva ciklusa), i prva a zatim i druga pobeda u LS kluba sa ovih prostora.Mnogi su pre Zvezde to pokusavali ali nisu uspeli ( Partizan,Dinamo, do ove sezone,Maribor...)Hrabro,borba do kraja i da se nadamo bodu.

crni

pre 4 godine

Ako bi uspela u tome, Zvezda bi izazvala nadajmo se poslednji zemljotres za danas!Samo hrabro večeras i bez respekta.
(Munja, 26. novembar 2019 12:05)
Bez respekta???? Auuuuu

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Moras odrasti decace. Citaj izmedju redova.
(Gari, 26. novembar 2019 12:05)

Decace ?! Pa sam kazes da si 2002-2003 postao svestan fudbala... Pa koliko dete ti imas godina 20 ?!
I ti balavac nekome kazes "decace" ?!

Tequila

pre 4 godine

Realno samo nekom pukom srecom. Mislim, dal stvarno mislite da igraci Bayerna mogu da budu pod strahom od "buke" na nadem stadionu. Pa na kraju krajeva, bolje su stmosfere na stadionu Bayerna, Borysije... nego na nasem stadionu. Jednostavno stadion Zvezde je los. Sve je odaljeno od terena. Ali to je sad druga tema. Neki minimalni poraz uz jedan Gol da unuljamo, recimo 2:1 bilo bi idealno, a da ne pricamo o neresenom rezultstu. Pa ko ce da zadrzi Kutinja i Levandovskog na primer. Tako da samo da ne bude 5,6:0

Koja

pre 4 godine

xexexe ako TUNJEL ne zaustavi onda nista....bice izvucena sedmica veceras????
(inspektor torrente?, 26. novembar 2019 09:29)

Oces li da odes do kladionice mozda??? ne?

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Nisi grobar ti si ŠAMROKOVAC
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (O3on, 26. novembar 2019 11:49)

Brat,nikad nisam navijao za nase fudbalske klubove,niti cu. Ne zna se koji je odvratniji. Ne zna se koji vise sisa narodne pare.. A ti zivi u iluziji da u Srbiji postoje samo grobari i delije.. Postoji i treca vrsta - ljudi koji se gnusaju naseg fudbala i koji nisu zalepljeni navijackim ludilom.. Od fudbala profitiraju politicari,celnici klubova,igrac i vodje navijaca,svi ostali se zatupljuju i loze.

Sport

pre 4 godine

Ne razumem mnoge komentare ovde koji su zajedljivi. Naravno da je Bajern jaci, naravno da su skuplji tim, ali zar nije sve to isto bio i Liverpul pa se okliznuo? Nisu li Salzburg, Jang bojs, Kopenhagen takodje skuplji timovi, pa i Olimpijakos? Ipak su ispali ili izgubili od Zvezde. Ne igra novac ulogu uvek vec trenutak, sansa, huk sa tribina. Zvezdin tunel nije nesto sto je Zvezda provukla kroz medije ili rasprostranila kao nesto posebno, to je uradila ustvari prvo jedna engleska televizija, a kasnije su o tome pisali/pricali i drugi mediji. Postoji taj zal za nekadasnjim fudbalom, pre nego je upao u ovu komercijalnu masineriju. Cast takvog fudbala brane klubovi poput Zvezde, Partizana, Dinama, Hajduka, Legije i drugi slicni. Svi oni koji ne plivaju u parama, ne idu na turneje po Aziji da im klicu Kinezi, kojima nije pola publike na utakmici turisti koji su u poseti Londonu/Mancesteru/Parizu. Svi oni koji se muce sa danasnjom globalizacijom i prilagodjavanju necem univerzalnom umesto da svako zadrzi svoju neku posebnost. Svi oni koji idalje uspevaju imati u timu vise domacih igraca nego stranaca. Mozda bi ti klubovi prihvatili da budu poput Sitija, PSG i slicnih, ali nisu u mogucnosti. Ipak idalje postoji veliki broj ljudi koji ima postovanje bas prema tome kakvi su ti klubovi i voli da odgleda utakmicu bas protiv takvih klubova. Zanimljiv podatak je da u grupnoj fazi od svih utakmica Liverpula ona u Beogradu je bila na drugom mestu po gledanosti odmah iza Liv-PSG.

Dr

pre 4 godine

ljudi, budimo realni! ok, slažem se, čuda se dešavaju (pobeda nad liverpulom prošle godine), ali ovaj put teško! mada, ako zvezda napravi neko čudo, i pobedi bajern, idem odmah do kladže da stavim na bajern da osvaja ligu šampiona :)

dox

pre 4 godine

Urugvaj je bio svjetski prvak 1930. i 1950. sustav natjecanja se mijenjao, ali te 2 titule im niko nikada neće uzeti.Tako je i sa Zvezdom. A hejteri nek pate...(Zvezdaš iz Hrvatske, 26. novembar 2019 10:24)Po toj logici navijaci Notingema su zadovoljniji od npr. navijaca Totenhema ili Mancester Sitija jer imaju nesto sto ovi nemaju. Nidje veze. Sport se igra danas i za danas, a sto implicira da svaki navijac zeli permanentnu borbu za titule svog tima gledajuci pride igrace svetskog kalibra.Uostalom tako je u zivotu - zelis ovog trenutka da putujes, volis, uzivas, a ne da se secas kako si sa nekom divnom devojkom setao plazom pre 10 godina i bio strastven, dok danas sam sedis pred tastaturom bez imalo potencije da to isto ponovis. Ne znam koga to secanje ispunjava i cini srecnim (u redu je secati se svih trenutaka, biti ponosan, ali ne i ziveti od istih). To mi se vise cini kao traganje za utehom.
(Gari, 26. novembar 2019 10:58)

Postoji nešto što se zove tradicija, odanost, ljubav...
Mnogima kao što si ti to je teško za shvatiti...
Navijaj ti za Liverpul sada pošto su najbolji, pa od kraja ove sezone ko zna za koga...
Pojma ti nemaš a takvi nam definitivno ne trebaju, nažalost sa ovim cenama karata na stadion poslednja dva puta je došlo najviše takvih kao ti, da gledaju druge a za Zvezdu navijaju samo u slučaju da povede i pobedi

ovde

pre 4 godine

Po svim parametrima,od trenutne snage tima preko budzeta ,razlikebu ligi pa do snage i bogatstva drzave nije realno pobediti Bajern ali je sportski pokusati i uzeti makar bod.Za Zvezdu i nas fudbal uopste vazno je za redom ucestvovati i biti u grupi 32 najaca evropska kluba.Biti u eliti kao nekada.

ognjenovic p

pre 4 godine

@nex, nisi ti nikakav zvezdas bas iz tog razloga sto si napisao.Pravi zvezdasi se uvek nadaju nerealnom,bodre ovaj sveti klub i daju mu snagu kada je najpotrebnije.Kakve veze ima sto je bajern 10 puta jaci?Bio je i liverpul i real sa ugom sancezom pa je popio tri komada za poluvreme na nasem stadionu,zvezda nije klub ciji se navijaci vode realnoscu,vec srljaju glavom o zid i govore da je pobeda cilj i kada je nemoguce.A ti druze idi pa navijaj za bilo koji od ostalih klubova nase smesne lige jer za zvezdu nisi

bosanac

pre 4 godine

Pogledajte na ovoj slici na sta lici ovaj stadion, ruglo, pa zar se ne moze izdvojiti par hiljada eura da se okrece i renoviraju ovi zidovi i ova ograda promjeni koja je jos iz doba komunizma

Gari

pre 4 godine

Tacno tako navijaci Notingema su srecniji i ponosniji od navijaca Totenhema ili Sitija. I ti to nikada neces moci da razumes jer navijas za partizan, klub bez tradicije, trofeja i navijaca. Nikad necete imati trofej prvaka evrope. Nikad. Zivecete sa tim.

Zvezda i Notingem su sampioni Evrope. Zauvek.
(Remo, 26. novembar 2019 11:54)

Da sam isfrustriran na bilo koji nacin vasom titulom, ja bih te neke 2002/2003, kada postadoh svestan fudbala (a sto implicira i Zvezde i Partizana) poceo da navijam za crveno- bele. Prosto, zar ne?

No ni danas svi stanovnici npr. Barselone ne navijaju a priori za istoimeni tim. Ima i onih koji se opredele za Espanjol, ma koliko svesni slabosti u komparaciji sa timom Lea Mesija. I to ima svoje drazi.

Moras odrasti decace. Citaj izmedju redova.

Kosta

pre 4 godine

Opet da pričam da sa ovima ne treba da ulazite u bilo kakvu raspravu. Ignor je za njih najveći udarac. Sve znaju, i želim im da svoje znanje naplate,izvolte u kladionicu, igrajte 6 plus, ili sta vec i uzmite parice.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 4 godine

Domaći igrači i srce na teren. Poraz nam ne gine, ali bar da ne gledam La Paru&co i razmišljam koja budala ih je dovela kao pojačanja.

Koliko god mi je teško priznati, ovo nije ona Zvezda, niti će biti. Dok se ćuti na ovakva pojačanja i ovakvu igru, dok se ne razume realnost i traži se 300 evra za kartu, dok se na severu peva Kosovu i neke slične tužbalice, neće nama biti one Zvezde...

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

Bajern je jasno rekao da zeli pobedu. 10K eura na pobedu Bajerna. A za hrabrije iz x-2
(Diler, 26. novembar 2019 12:25)

Iz kakvog x-a crni ti...ovo se igr iz 2-2&I2+...

neutralni felsh

pre 4 godine

@neutralni...
Ako taj laksi raspored znaci da smo nosioci samo u prvom kolu kvalifikacija, onda puno hvala na vasim silnim bodovima
(miloš, 26. novembar 2019 12:44)


nema na cemu, i drugi put. laksi raspored znaci (i) to da ne pocinjete kvalifikacije jos pocetkom jula.

Lars

pre 4 godine

Lepo bi bilo da ne izgube, a što se mene tiče, treće mesto i nokaut faza LE je veliki uspeh. Najverovatnije da se sve rešava u Pireju.

NikolaSrb

pre 4 godine

najjaci su ovi sto kao gataju ko bi trebao da igra i u kakvoj formaciji da se suprostave bajernu ...:) vama jos nista nije jasno , j'el te crveno beli ;)
(maki0:5, 26. novembar 2019 10:28)

A sta to treba da nam bude jasno?? treba da se predamo a da nije utakmica ni pocela??? sta je poenta tvog komentara???

lola

pre 4 godine

Ako su slabiji ( a jesu, mnogo) onda treba da igraju - ne na rezultat, već na popravljanje igre ( prilagođavanje) modernom nogometu. Rezultat može dađe na neki (prirodan) način.

Markoni

pre 4 godine

Iskreno, bilo bi sjajno da Zvezda iščupa makar bod pa da se malo opuštenije ode do Atine ali iskreno to više zavisi od toga kakav će Bajernu biti dan jednostavno velika je razlika u klasi. No svakako ne treba odustajati, treba se boriti jer su upravo ovakvi mečevi inspiracija za svakog igrača i momenat kada treba da pokažu najbolje od sebe.

miloš

pre 4 godine

@neutralni...
Ako taj laksi raspored znaci da smo nosioci samo u prvom kolu kvalifikacija, onda puno hvala na vasim silnim bodovima

Tomi

pre 4 godine

uzgred, laksi raspored u kvalifikacijama vam je obezbedio bas taj partizan i niko drugi - 20 godina nijedan bod za srpski fudbal niste doneli, jer se nigde niste plasirali. a sad nesto mantras o ligi sampiona kao da ste redovni ucesnici...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 26. novembar 2019 12:17) #

Pa da li je moguće da ste toliko odlutali u nekakvo pomračenje svesti. Lakši raspored u kvalifikacijama nema veze sa bodovima partizana već sa izmenjenim pravilima UEFA u kvalifikacijama, znaš ono staza šampiona i staza lige. Strašno i smešno istovremeno.

Mirko

pre 4 godine

Mi Zvezdaši nismo realni i zato sanjamo. Sanjali smo i prošle sezone i naši fudbaleri su nam podarili pobedu protiv osvajača Lige sampiona. Ta da napred crveno beli neka bog večeras sa vama

pzkm

pre 4 godine

Kazu anonimni grobari dace nam Bajern 5-7 komada kao pred svaku mogucu zvezdinu utakmicu a ako se to ne desi slede komentari nikad gori Bajern i slicno... Olimpijakos nas pustio znate nije zvezda pobedila.Klasicna prica kompleksasa...
(Trancer, 26. novembar 2019 10:09)
nisu to kompleksasi dobro mozda za olimpijakos.Ali to je realnost i zvezde i partizana 5-7 komada od bajerna, totenhema i mancestera.

partizan

pre 4 godine

Znaci po logici komentara ovde, jel to znaci da u kosarci Zvezda vecito pati jer je Partizan bio sampion Evrope? Cisto da razjasnimo.

kimiko

pre 4 godine

Pa to ti je moderan fudbal. Ima Bajern kvalitetnije igrace i brze. Kako parirati !? Tek sada se vidi u kakvoj je Miloje dilemi. Ako igramo zatvorenije, onda mozda i prodje neka kontra, jer ni oni nisu masine. Ali to ce biti za gledaoce vrlo stresno.
Opet, ako pokusamo sa nekim napadom, pitanje je imamo li kvalitet jer dosta lopti gubimo u pasovima na sredini.
Ne znam uopste kako postaviti taktiku!? Ko ovo resi, taj je za medalju :)