Subota, 16.11.2019.

20:30

Tim u finalu, posle Federera i Novaka bolji i od Zvereva!

Austrijanac Dominik Tim plasirao se u finale ATP tur finala u Londonu.

Izvor: Z.K.

Tim u finalu, posle Federera i Novaka bolji i od Zvereva! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Nevinost nije na ceni

pre 4 godine

(CroFed, 17. novembar 2019 09:42


Da, Kecmanović, zaista izgleda starije, ima samo valjda 20 godina, a recimo mojoj drugarici on deluje po licu, kao da ima blizu 30. Takva valjda genetika, takva mu fizionomija lica...a moguće da će sa 30 izgledati mlađe mnogo...ali to je nešto što si se tako rođenjem dodeli...nema veze sa radom i trudom...jednostavno je tako...ali je momak ok i lepo zapravo izgleda...ali deluje staruje, tako je

Milos BL

pre 4 godine

@LJubo 

On i ako osvoji recimo još 2 Roland Garrosa, mnogi će mu spočitavati da je primarno prašinar koji nije mogao zadnjih 7-8 godina karijere parirati Rogeru i Novaku na bržim podlogama...
(CroFed, 17. novembar 2019 09:40)

A nije sramota porazavajucih 1:12 Rogera i Novaka protiv Rafe na RG, plus su za jedan mec izbjegli jos sigurna 3-4 ciscenja od strane Rafe na Pariskoj sljaci. Tako da ovih 1:12 izgleda cak i dobro. A sta tek reci za Rafinih 25 mastersa na sljaci naspram 15 Rogerovih i Novakovih. A najvise porazavajuca cinjenica od svih cinjenica je da se i pored cinjenice da se 3 Slema godisnje igraju na brzim podlogama, Nadal ponovo ima samo jedan Slem manje od Rogera i cak 3 vise od Novaka.

CroFed

pre 4 godine

@LJubo

On i ako osvoji recimo još 2 Roland Garrosa, mnogi će mu spočitavati da je primarno prašinar koji nije mogao zadnjih 7-8 godina karijere parirati Rogeru i Novaku na bržim podlogama...

Branko

pre 4 godine

Само је Ноле изгубио од ветерана Роџера и од “подмлатка” Тима. Смена генерација је на сцени, само уз највећу концентрацију и упорност може да достигне двојку испред себе. Тешко и све теже али још увек могуће.

Srki s

pre 4 godine

Pa tenis ide dalje, jedni odlaze-penzionišu se, drugi ostaju i osvajaju turnire, i tako kroz vreme. A kome se to ne sviđa neka gleda snimke mečeva penzionisanih ili već davno ostareli bivših tenisera

Zoran Knezevic

pre 4 godine

Bojim se da u ovom finalu u Londonu nece biti gledalaca?! Nema Rodzera Federera?! Da se u Srbiji desavalo, na teniskom terenu ili, preciznije, u publici, ono sto smo videli u Londonu, bili bismo medijski "rascereceni". Onoliko primitivizma, onoliko nepristojnosti, kod publike, sebi mogu da dozvole samo ljudi ogrezli u primitivizam i divljastvo, uprkos njihovom stalnom drzanju lekcija drugima i pozivanju na svoju veliku kulturu. U mecu protiv Djokovica urlici i neartikulisana galama, prilikom svake greske Djokovica, prevazilazili su svaki nivo vidjen na teniskim terenima. U mecu protiv Cicipasa je bilo slicno, s time, sto im je Cicipas "ugasio" i poslednje nade da ce se njihov idol naci u finalu. Da se ne lazemo, to je samo iz svima dobro poznatih razloga, koje niko ne zeli javno da artikulise. Valjda je sramota reci ono sto jeste?! On se zove Rodzer a onaj drugi Novak?! Ili, on je Rodzer a protivnik mu je Stefanos. Sta mislite za koga ce navijati publika u Londonu, za Dominika Tima ili za Stefanosa Cicipasa? Smeo bih da se kladim da ce navijati za Dominika Tima. Da li zato sto je Dominik Tium "njihov" ili, zbog imena i prezimena onog drugog, pitanje je sad?

Cane

pre 4 godine

Zverev se jeste samoubio glupim greškama u najgorim mogućim trenucima, ali je Tim igrao vrlo postojano, koncentrisano i precizno. Fantastično je riternirao i potpuno anulirao servise Zvereva koji uopšte nisu bili ni loši. Zato je Zverev i pukao jer je od početka bilo jasno da ovaj meč ne može da dobije, da je nemoćan.
Ispade Novak najslabiji na turniru. Beretini se makar iskupio onom pobedom nad finalistom, a možda i pobednikom ovog turnira. A najveći gubitnik je ipak Nadal.

CroFed

pre 4 godine

@Torrente

Mali ispravak, 11. No da, nitko, ali baš nitko od sadašnje garniture tenisača 20-25 god neće ni prismrditi rekordima velike trojke

cile

pre 4 godine

U tekstu se kaze "Nemac bio bolji",a to je uvreda za Dominika Tima koji je čist austrijanac. Austrijanci samo govore nemački jezik i to je sve. Reći austrijancu da je nemac nije lepo. Ima svajcarskih kantona u kojima se govori nemacki jezik ali oni su švajcarci itd.

Mare

pre 4 godine

Thiem? Kako ste vi ljudi nepismeni to je užas. U srpskom jeziku nema nepostojećih izgovora, čita se svako slovo koje je napisano, nema Th,već samo T.. Nema IEM već samo IM. Dakle Tim.

Pišemo i izgovaramo sva strana imena na srpskom, prvo zato što je to jezičko pravilo kod na, drugo zato sto smo tako podjednako ispoštovali sve te strance.
Zasto ovo kazem, ispoštovali?

Ne znam da li ste primetili, ali pojedinci kada forsiraju tu priču o pravilnom pisanju nečijeg imena i kako ga treba pisati u orginalu, uvek ta imena pišu zapravo po engleskom pravopisu. Tako recimo neko kinesko ime neće pisati kineskim slovima, već na engleskom ili recimo Grigor Dimitrov, neće pisati u orginalu na bugarskoj ćirilici Григор Димитров, već na latinici.

Prosto rečeno uopšte imena ne pišu u orginalu, već "po engleski". To je gosodo moja, u srpskom jeziku, odlika nepismenih ljudi.

Torrente

pre 4 godine

Naslednik Nadala. Opak Teniser.

Velika trojka je vec ispala... brzo i (ne)ocekivano i mislim da je ovaj momak sledece najvece ime tenisa... Najubedljiviji.
(O3on, 16. novembar 2019 23:11)

Kakav crni naslednik Nadala?
Pa Rafa je do 26. godine imao 13 GS titula.

Fistik

pre 4 godine

Tim u odlicnoj formi, kao da gledam Federera u mladjim danima.
(Bodibond, 16. novembar 2019 22:54)

Kad je Federer bio u mladjim danima ti nisi ni bio u planu da se rodis

O3on

pre 4 godine

Naslednik Nadala. Opak Teniser.

Velika trojka je vec ispala... brzo i (ne)ocekivano i mislim da je ovaj momak sledece najvece ime tenisa... Najubedljiviji.

ret

pre 4 godine

Tim je danas igrao dosta slabije nego protiv Novaka.Zanimljivo je da je tada odigrao najbolji mec u svojoj karijeri,a da je i tada Novak vodio 4 prema jedan u t.brejku.

Milorad

pre 4 godine

Slušajte čiču što će vam reći, ovi mlađi nisu rođeni za grem slemove, za njih je veliki teret dva dobijena seta, a od trif dobijena seta, mogu samo da sanjaju.Situacija je takva sa mlađim teniserima. Po meni nije se pojavio još teniser ranga Mareja, a kamo li trojke, Marej jeste četvorka, bio je dosta četvorka, trojka, dvojka, a prvak ne znam baš tačno da li godinu, godinu ipo, ali je prosek četvrti teniser sveta. Da nije Marijevog kuka, ne bi mlađani igrali ni jedno finale.

zeljo bl

pre 4 godine

ja licno obozavam novaka, kao i moja familija. i mislim da imamo srecu da gledamo najblji tenis ikad, nole fedeks i nadal. hvala im. priznajem da tenis necu pratiti sa tolikim zarom kad se novak povuce. al ja ga volim . zivela republika srpska

rajko

pre 4 godine

Znao na koga mislite dok
Nisam sve pročitao. Thiem, a ne Tim. Poštujte kako se covek zove!!!
(Miroslav, 16. novembar 2019 22:51)

Coveku je to prezime, zove se Dominik.
(Bodibond, 16. novembar 2019 22:54)

Možete ga zvati Timo.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Izdominirao Tim i lagano pobedio Zvereva za svoje novo veliko finale. Očekivao sam bolju partiju Zvereva međutim toga večeras nije bilo, odigrao je Nemac najgori meč na ovom turniru i naravno da je to Tim iskoristio i rutinski prošao u finale. Da je Zverev bio na onom nivou kao protiv Nadala bio bi veliki meč večeras, međutim totalno je podbacio, ispromašivao se i Tim zasluženo ide u finale. Posle ubedljive pobede protiv Federera i epske pobede protiv Noleta evo sada je pobedio Tim i branioca titule Zvereva i imaćemo sjajno finale sutra Tim protiv Cicipasa u kome će sve prštati od borbe.

novak do poslednjeg daha ...

pre 4 godine

Kad se setim kako se Djokovic i Nadal 'ubijaju' na terenu do poslednjeg daha ovo sto ovi mladi prikazuju je uzas
(Kole, 16. novembar 2019 23:02)

Nadal - da, ovaj nas - veoma diskutabilno.
Uzgred ne btw, mogao je biti kralj, ovako je samo treci, statisticki.

Vaso

pre 4 godine

Problem sa ovim Timom je sto igra samo protiv najjacih i u naletima, prosle i preprosle godine ga nije bilo na mapi, ove godine samo IW od velikih turnira onda do RG nista, gde ga opet hvata 'ludilo' pa opet pola godine nista do sada i takve igrace nikad necu ceniti kao ni ove klince gde niko od njih nema GS jos uvek, uzivajmo dok ova 3 KRALJA igraju posle toga mozemo preci na Boćanje.

Žalosno ko sve ovde piše

pre 4 godine

@Miroslav
Kako se osećaš u svojoj gluposti kad kažeš da je on Thiem a ne Tim? Nikad nisi čuo da se u srpskom pravopisu strane reči pišu onako kako se izgovaraju, dakle fonetski?

Che

pre 4 godine

Normalno je da će u jednom trenutku doći do te već godinama spominjane smene velike trojke,ali još po mom skromnom mišljenju do toga neće doći! Siguran sam da će se Novak i Nadal još mnogo pitati narednih sezona,za Fedexa ne znam (zbog godina)! Kao što je Novak nedavno rekao,sve je u konstantnosti! Samo bih naveo primer Wawrinke,igrač koji po igri je rame uz rame sa gore navedenom trojicom,ali nije nikada bio konstantan.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Dominik igra veoma dobar tenis.Udara jače nego drugi i to ceo meč.Ima snage,ali se i trosi.Neznam koliko će izdržati na ovom nivou ako bude igrao sa ovakvom silinom.Verovatno ne tako dugo.
Stefanos je tehnicki kompletniji(sve mu je na visokom nivou sem sto treba malo strpljenja i fokusa na servisu),ali kad Dominik krene na sve ili ništa biće uzbudljivo.Dominik će,kao i dosad,praviti poene i za sebe i za njega.Kad si takav fajter onda i grešiš puno.To je ono sto može prevagnuti i da mladji osvoji ovaj turnir.

Bodibond

pre 4 godine

Znao na koga mislite dok 
Nisam sve pročitao. Thiem, a ne Tim. Poštujte kako se covek zove!!!
(Miroslav, 16. novembar 2019 22:51)

Coveku je to prezime, zove se Dominik.

Mikii

pre 4 godine

Koliko je samo Nadal odigrao ocajno prvi mec, kad je onako lako izgubio od ovog smotanog Zvereva koji ne moze da pridje Thiemu. Bice dobro finale, Cicipas je druga prica.

Misa

pre 4 godine

Meni je ovaj Tim najbolji od ovih klinaca. I onaj mali rus je ok. Cicipas i zverev su isuvise umisljeni, da manje o sebi razmisljaju a vise o igri mozda bi i bilo nesto od njih

Ispravka

pre 4 godine

Veren je sa francuskom teniserkom Mladenović, teniserkom koja naravno igra za svoju reprezentaciju, Francusku.
Čuj "naša', to ti je kao da Crnogorci za Raonića vele "naš".
Mnogo bitno s kim je veren, taman da i jest "naša", Thiem odličan teniser i to je to.

Labud

pre 4 godine

Tim je posle Nadalja kralj Šljake broj dva ali na ovom turniru je pokazao svoju snaku i na tvrdoj podlozi. Njega Nolo više nikada neće uspeti da pobedi i znamo svi da mu je nabio kompleks. Dominik osvaja ovaj turnir, sutra stavljam ogroman novac za osvajanje Londona. Pošto sam već dobro naplatio Nolovo ispadanje verujem da će mi se prognoza ostvariti i u nedelju!

lopta

pre 4 godine

Navijam za Tima, dobar je decko inace veren je sa nasom Kristinom Mladenovic. Igra lep napadacki tenis i vrlo je kulturan i odmeren teniser.

Istina

pre 4 godine

Najbolje finale bi bilo Tsitsipas-Thiem. Uzivancija za gledanje, obojica igraju jednorucne udarce, napadacki, ofanzivni tenis, ne cekaju greske protivnika nego traze winnere.
Nadam se tom finalu.

Torrente

pre 4 godine

Naslednik Nadala. Opak Teniser.

Velika trojka je vec ispala... brzo i (ne)ocekivano i mislim da je ovaj momak sledece najvece ime tenisa... Najubedljiviji.
(O3on, 16. novembar 2019 23:11)

Kakav crni naslednik Nadala?
Pa Rafa je do 26. godine imao 13 GS titula.

Istina

pre 4 godine

Najbolje finale bi bilo Tsitsipas-Thiem. Uzivancija za gledanje, obojica igraju jednorucne udarce, napadacki, ofanzivni tenis, ne cekaju greske protivnika nego traze winnere.
Nadam se tom finalu.

Ispravka

pre 4 godine

Veren je sa francuskom teniserkom Mladenović, teniserkom koja naravno igra za svoju reprezentaciju, Francusku.
Čuj "naša', to ti je kao da Crnogorci za Raonića vele "naš".
Mnogo bitno s kim je veren, taman da i jest "naša", Thiem odličan teniser i to je to.

Fistik

pre 4 godine

Tim u odlicnoj formi, kao da gledam Federera u mladjim danima.
(Bodibond, 16. novembar 2019 22:54)

Kad je Federer bio u mladjim danima ti nisi ni bio u planu da se rodis

Milorad

pre 4 godine

Slušajte čiču što će vam reći, ovi mlađi nisu rođeni za grem slemove, za njih je veliki teret dva dobijena seta, a od trif dobijena seta, mogu samo da sanjaju.Situacija je takva sa mlađim teniserima. Po meni nije se pojavio još teniser ranga Mareja, a kamo li trojke, Marej jeste četvorka, bio je dosta četvorka, trojka, dvojka, a prvak ne znam baš tačno da li godinu, godinu ipo, ali je prosek četvrti teniser sveta. Da nije Marijevog kuka, ne bi mlađani igrali ni jedno finale.

zeljo bl

pre 4 godine

ja licno obozavam novaka, kao i moja familija. i mislim da imamo srecu da gledamo najblji tenis ikad, nole fedeks i nadal. hvala im. priznajem da tenis necu pratiti sa tolikim zarom kad se novak povuce. al ja ga volim . zivela republika srpska

Vaso

pre 4 godine

Problem sa ovim Timom je sto igra samo protiv najjacih i u naletima, prosle i preprosle godine ga nije bilo na mapi, ove godine samo IW od velikih turnira onda do RG nista, gde ga opet hvata 'ludilo' pa opet pola godine nista do sada i takve igrace nikad necu ceniti kao ni ove klince gde niko od njih nema GS jos uvek, uzivajmo dok ova 3 KRALJA igraju posle toga mozemo preci na Boćanje.

Bodibond

pre 4 godine

Znao na koga mislite dok 
Nisam sve pročitao. Thiem, a ne Tim. Poštujte kako se covek zove!!!
(Miroslav, 16. novembar 2019 22:51)

Coveku je to prezime, zove se Dominik.

Žalosno ko sve ovde piše

pre 4 godine

@Miroslav
Kako se osećaš u svojoj gluposti kad kažeš da je on Thiem a ne Tim? Nikad nisi čuo da se u srpskom pravopisu strane reči pišu onako kako se izgovaraju, dakle fonetski?

Mikii

pre 4 godine

Koliko je samo Nadal odigrao ocajno prvi mec, kad je onako lako izgubio od ovog smotanog Zvereva koji ne moze da pridje Thiemu. Bice dobro finale, Cicipas je druga prica.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Izdominirao Tim i lagano pobedio Zvereva za svoje novo veliko finale. Očekivao sam bolju partiju Zvereva međutim toga večeras nije bilo, odigrao je Nemac najgori meč na ovom turniru i naravno da je to Tim iskoristio i rutinski prošao u finale. Da je Zverev bio na onom nivou kao protiv Nadala bio bi veliki meč večeras, međutim totalno je podbacio, ispromašivao se i Tim zasluženo ide u finale. Posle ubedljive pobede protiv Federera i epske pobede protiv Noleta evo sada je pobedio Tim i branioca titule Zvereva i imaćemo sjajno finale sutra Tim protiv Cicipasa u kome će sve prštati od borbe.

Che

pre 4 godine

Normalno je da će u jednom trenutku doći do te već godinama spominjane smene velike trojke,ali još po mom skromnom mišljenju do toga neće doći! Siguran sam da će se Novak i Nadal još mnogo pitati narednih sezona,za Fedexa ne znam (zbog godina)! Kao što je Novak nedavno rekao,sve je u konstantnosti! Samo bih naveo primer Wawrinke,igrač koji po igri je rame uz rame sa gore navedenom trojicom,ali nije nikada bio konstantan.

rajko

pre 4 godine

Znao na koga mislite dok
Nisam sve pročitao. Thiem, a ne Tim. Poštujte kako se covek zove!!!
(Miroslav, 16. novembar 2019 22:51)

Coveku je to prezime, zove se Dominik.
(Bodibond, 16. novembar 2019 22:54)

Možete ga zvati Timo.

ret

pre 4 godine

Tim je danas igrao dosta slabije nego protiv Novaka.Zanimljivo je da je tada odigrao najbolji mec u svojoj karijeri,a da je i tada Novak vodio 4 prema jedan u t.brejku.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Dominik igra veoma dobar tenis.Udara jače nego drugi i to ceo meč.Ima snage,ali se i trosi.Neznam koliko će izdržati na ovom nivou ako bude igrao sa ovakvom silinom.Verovatno ne tako dugo.
Stefanos je tehnicki kompletniji(sve mu je na visokom nivou sem sto treba malo strpljenja i fokusa na servisu),ali kad Dominik krene na sve ili ništa biće uzbudljivo.Dominik će,kao i dosad,praviti poene i za sebe i za njega.Kad si takav fajter onda i grešiš puno.To je ono sto može prevagnuti i da mladji osvoji ovaj turnir.

lopta

pre 4 godine

Navijam za Tima, dobar je decko inace veren je sa nasom Kristinom Mladenovic. Igra lep napadacki tenis i vrlo je kulturan i odmeren teniser.

Misa

pre 4 godine

Meni je ovaj Tim najbolji od ovih klinaca. I onaj mali rus je ok. Cicipas i zverev su isuvise umisljeni, da manje o sebi razmisljaju a vise o igri mozda bi i bilo nesto od njih

novak do poslednjeg daha ...

pre 4 godine

Kad se setim kako se Djokovic i Nadal 'ubijaju' na terenu do poslednjeg daha ovo sto ovi mladi prikazuju je uzas
(Kole, 16. novembar 2019 23:02)

Nadal - da, ovaj nas - veoma diskutabilno.
Uzgred ne btw, mogao je biti kralj, ovako je samo treci, statisticki.

Labud

pre 4 godine

Tim je posle Nadalja kralj Šljake broj dva ali na ovom turniru je pokazao svoju snaku i na tvrdoj podlozi. Njega Nolo više nikada neće uspeti da pobedi i znamo svi da mu je nabio kompleks. Dominik osvaja ovaj turnir, sutra stavljam ogroman novac za osvajanje Londona. Pošto sam već dobro naplatio Nolovo ispadanje verujem da će mi se prognoza ostvariti i u nedelju!

O3on

pre 4 godine

Naslednik Nadala. Opak Teniser.

Velika trojka je vec ispala... brzo i (ne)ocekivano i mislim da je ovaj momak sledece najvece ime tenisa... Najubedljiviji.

Srki s

pre 4 godine

Pa tenis ide dalje, jedni odlaze-penzionišu se, drugi ostaju i osvajaju turnire, i tako kroz vreme. A kome se to ne sviđa neka gleda snimke mečeva penzionisanih ili već davno ostareli bivših tenisera

Zoran Knezevic

pre 4 godine

Bojim se da u ovom finalu u Londonu nece biti gledalaca?! Nema Rodzera Federera?! Da se u Srbiji desavalo, na teniskom terenu ili, preciznije, u publici, ono sto smo videli u Londonu, bili bismo medijski "rascereceni". Onoliko primitivizma, onoliko nepristojnosti, kod publike, sebi mogu da dozvole samo ljudi ogrezli u primitivizam i divljastvo, uprkos njihovom stalnom drzanju lekcija drugima i pozivanju na svoju veliku kulturu. U mecu protiv Djokovica urlici i neartikulisana galama, prilikom svake greske Djokovica, prevazilazili su svaki nivo vidjen na teniskim terenima. U mecu protiv Cicipasa je bilo slicno, s time, sto im je Cicipas "ugasio" i poslednje nade da ce se njihov idol naci u finalu. Da se ne lazemo, to je samo iz svima dobro poznatih razloga, koje niko ne zeli javno da artikulise. Valjda je sramota reci ono sto jeste?! On se zove Rodzer a onaj drugi Novak?! Ili, on je Rodzer a protivnik mu je Stefanos. Sta mislite za koga ce navijati publika u Londonu, za Dominika Tima ili za Stefanosa Cicipasa? Smeo bih da se kladim da ce navijati za Dominika Tima. Da li zato sto je Dominik Tium "njihov" ili, zbog imena i prezimena onog drugog, pitanje je sad?

Branko

pre 4 godine

Само је Ноле изгубио од ветерана Роџера и од “подмлатка” Тима. Смена генерација је на сцени, само уз највећу концентрацију и упорност може да достигне двојку испред себе. Тешко и све теже али још увек могуће.

Mare

pre 4 godine

Thiem? Kako ste vi ljudi nepismeni to je užas. U srpskom jeziku nema nepostojećih izgovora, čita se svako slovo koje je napisano, nema Th,već samo T.. Nema IEM već samo IM. Dakle Tim.

Pišemo i izgovaramo sva strana imena na srpskom, prvo zato što je to jezičko pravilo kod na, drugo zato sto smo tako podjednako ispoštovali sve te strance.
Zasto ovo kazem, ispoštovali?

Ne znam da li ste primetili, ali pojedinci kada forsiraju tu priču o pravilnom pisanju nečijeg imena i kako ga treba pisati u orginalu, uvek ta imena pišu zapravo po engleskom pravopisu. Tako recimo neko kinesko ime neće pisati kineskim slovima, već na engleskom ili recimo Grigor Dimitrov, neće pisati u orginalu na bugarskoj ćirilici Григор Димитров, već na latinici.

Prosto rečeno uopšte imena ne pišu u orginalu, već "po engleski". To je gosodo moja, u srpskom jeziku, odlika nepismenih ljudi.

CroFed

pre 4 godine

@LJubo

On i ako osvoji recimo još 2 Roland Garrosa, mnogi će mu spočitavati da je primarno prašinar koji nije mogao zadnjih 7-8 godina karijere parirati Rogeru i Novaku na bržim podlogama...

cile

pre 4 godine

U tekstu se kaze "Nemac bio bolji",a to je uvreda za Dominika Tima koji je čist austrijanac. Austrijanci samo govore nemački jezik i to je sve. Reći austrijancu da je nemac nije lepo. Ima svajcarskih kantona u kojima se govori nemacki jezik ali oni su švajcarci itd.

CroFed

pre 4 godine

@Torrente

Mali ispravak, 11. No da, nitko, ali baš nitko od sadašnje garniture tenisača 20-25 god neće ni prismrditi rekordima velike trojke

Cane

pre 4 godine

Zverev se jeste samoubio glupim greškama u najgorim mogućim trenucima, ali je Tim igrao vrlo postojano, koncentrisano i precizno. Fantastično je riternirao i potpuno anulirao servise Zvereva koji uopšte nisu bili ni loši. Zato je Zverev i pukao jer je od početka bilo jasno da ovaj meč ne može da dobije, da je nemoćan.
Ispade Novak najslabiji na turniru. Beretini se makar iskupio onom pobedom nad finalistom, a možda i pobednikom ovog turnira. A najveći gubitnik je ipak Nadal.

Milos BL

pre 4 godine

@LJubo 

On i ako osvoji recimo još 2 Roland Garrosa, mnogi će mu spočitavati da je primarno prašinar koji nije mogao zadnjih 7-8 godina karijere parirati Rogeru i Novaku na bržim podlogama...
(CroFed, 17. novembar 2019 09:40)

A nije sramota porazavajucih 1:12 Rogera i Novaka protiv Rafe na RG, plus su za jedan mec izbjegli jos sigurna 3-4 ciscenja od strane Rafe na Pariskoj sljaci. Tako da ovih 1:12 izgleda cak i dobro. A sta tek reci za Rafinih 25 mastersa na sljaci naspram 15 Rogerovih i Novakovih. A najvise porazavajuca cinjenica od svih cinjenica je da se i pored cinjenice da se 3 Slema godisnje igraju na brzim podlogama, Nadal ponovo ima samo jedan Slem manje od Rogera i cak 3 vise od Novaka.

Nevinost nije na ceni

pre 4 godine

(CroFed, 17. novembar 2019 09:42


Da, Kecmanović, zaista izgleda starije, ima samo valjda 20 godina, a recimo mojoj drugarici on deluje po licu, kao da ima blizu 30. Takva valjda genetika, takva mu fizionomija lica...a moguće da će sa 30 izgledati mlađe mnogo...ali to je nešto što si se tako rođenjem dodeli...nema veze sa radom i trudom...jednostavno je tako...ali je momak ok i lepo zapravo izgleda...ali deluje staruje, tako je

Labud

pre 4 godine

Tim je posle Nadalja kralj Šljake broj dva ali na ovom turniru je pokazao svoju snaku i na tvrdoj podlozi. Njega Nolo više nikada neće uspeti da pobedi i znamo svi da mu je nabio kompleks. Dominik osvaja ovaj turnir, sutra stavljam ogroman novac za osvajanje Londona. Pošto sam već dobro naplatio Nolovo ispadanje verujem da će mi se prognoza ostvariti i u nedelju!

novak do poslednjeg daha ...

pre 4 godine

Kad se setim kako se Djokovic i Nadal 'ubijaju' na terenu do poslednjeg daha ovo sto ovi mladi prikazuju je uzas
(Kole, 16. novembar 2019 23:02)

Nadal - da, ovaj nas - veoma diskutabilno.
Uzgred ne btw, mogao je biti kralj, ovako je samo treci, statisticki.

O3on

pre 4 godine

Naslednik Nadala. Opak Teniser.

Velika trojka je vec ispala... brzo i (ne)ocekivano i mislim da je ovaj momak sledece najvece ime tenisa... Najubedljiviji.

lopta

pre 4 godine

Navijam za Tima, dobar je decko inace veren je sa nasom Kristinom Mladenovic. Igra lep napadacki tenis i vrlo je kulturan i odmeren teniser.

Misa

pre 4 godine

Meni je ovaj Tim najbolji od ovih klinaca. I onaj mali rus je ok. Cicipas i zverev su isuvise umisljeni, da manje o sebi razmisljaju a vise o igri mozda bi i bilo nesto od njih

zeljo bl

pre 4 godine

ja licno obozavam novaka, kao i moja familija. i mislim da imamo srecu da gledamo najblji tenis ikad, nole fedeks i nadal. hvala im. priznajem da tenis necu pratiti sa tolikim zarom kad se novak povuce. al ja ga volim . zivela republika srpska

Istina

pre 4 godine

Najbolje finale bi bilo Tsitsipas-Thiem. Uzivancija za gledanje, obojica igraju jednorucne udarce, napadacki, ofanzivni tenis, ne cekaju greske protivnika nego traze winnere.
Nadam se tom finalu.

Vaso

pre 4 godine

Problem sa ovim Timom je sto igra samo protiv najjacih i u naletima, prosle i preprosle godine ga nije bilo na mapi, ove godine samo IW od velikih turnira onda do RG nista, gde ga opet hvata 'ludilo' pa opet pola godine nista do sada i takve igrace nikad necu ceniti kao ni ove klince gde niko od njih nema GS jos uvek, uzivajmo dok ova 3 KRALJA igraju posle toga mozemo preci na Boćanje.

Fistik

pre 4 godine

Tim u odlicnoj formi, kao da gledam Federera u mladjim danima.
(Bodibond, 16. novembar 2019 22:54)

Kad je Federer bio u mladjim danima ti nisi ni bio u planu da se rodis

Milorad

pre 4 godine

Slušajte čiču što će vam reći, ovi mlađi nisu rođeni za grem slemove, za njih je veliki teret dva dobijena seta, a od trif dobijena seta, mogu samo da sanjaju.Situacija je takva sa mlađim teniserima. Po meni nije se pojavio još teniser ranga Mareja, a kamo li trojke, Marej jeste četvorka, bio je dosta četvorka, trojka, dvojka, a prvak ne znam baš tačno da li godinu, godinu ipo, ali je prosek četvrti teniser sveta. Da nije Marijevog kuka, ne bi mlađani igrali ni jedno finale.

Ispravka

pre 4 godine

Veren je sa francuskom teniserkom Mladenović, teniserkom koja naravno igra za svoju reprezentaciju, Francusku.
Čuj "naša', to ti je kao da Crnogorci za Raonića vele "naš".
Mnogo bitno s kim je veren, taman da i jest "naša", Thiem odličan teniser i to je to.

ret

pre 4 godine

Tim je danas igrao dosta slabije nego protiv Novaka.Zanimljivo je da je tada odigrao najbolji mec u svojoj karijeri,a da je i tada Novak vodio 4 prema jedan u t.brejku.

Žalosno ko sve ovde piše

pre 4 godine

@Miroslav
Kako se osećaš u svojoj gluposti kad kažeš da je on Thiem a ne Tim? Nikad nisi čuo da se u srpskom pravopisu strane reči pišu onako kako se izgovaraju, dakle fonetski?

Torrente

pre 4 godine

Naslednik Nadala. Opak Teniser.

Velika trojka je vec ispala... brzo i (ne)ocekivano i mislim da je ovaj momak sledece najvece ime tenisa... Najubedljiviji.
(O3on, 16. novembar 2019 23:11)

Kakav crni naslednik Nadala?
Pa Rafa je do 26. godine imao 13 GS titula.

Zoran Knezevic

pre 4 godine

Bojim se da u ovom finalu u Londonu nece biti gledalaca?! Nema Rodzera Federera?! Da se u Srbiji desavalo, na teniskom terenu ili, preciznije, u publici, ono sto smo videli u Londonu, bili bismo medijski "rascereceni". Onoliko primitivizma, onoliko nepristojnosti, kod publike, sebi mogu da dozvole samo ljudi ogrezli u primitivizam i divljastvo, uprkos njihovom stalnom drzanju lekcija drugima i pozivanju na svoju veliku kulturu. U mecu protiv Djokovica urlici i neartikulisana galama, prilikom svake greske Djokovica, prevazilazili su svaki nivo vidjen na teniskim terenima. U mecu protiv Cicipasa je bilo slicno, s time, sto im je Cicipas "ugasio" i poslednje nade da ce se njihov idol naci u finalu. Da se ne lazemo, to je samo iz svima dobro poznatih razloga, koje niko ne zeli javno da artikulise. Valjda je sramota reci ono sto jeste?! On se zove Rodzer a onaj drugi Novak?! Ili, on je Rodzer a protivnik mu je Stefanos. Sta mislite za koga ce navijati publika u Londonu, za Dominika Tima ili za Stefanosa Cicipasa? Smeo bih da se kladim da ce navijati za Dominika Tima. Da li zato sto je Dominik Tium "njihov" ili, zbog imena i prezimena onog drugog, pitanje je sad?

Bodibond

pre 4 godine

Znao na koga mislite dok 
Nisam sve pročitao. Thiem, a ne Tim. Poštujte kako se covek zove!!!
(Miroslav, 16. novembar 2019 22:51)

Coveku je to prezime, zove se Dominik.

Mikii

pre 4 godine

Koliko je samo Nadal odigrao ocajno prvi mec, kad je onako lako izgubio od ovog smotanog Zvereva koji ne moze da pridje Thiemu. Bice dobro finale, Cicipas je druga prica.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Dominik igra veoma dobar tenis.Udara jače nego drugi i to ceo meč.Ima snage,ali se i trosi.Neznam koliko će izdržati na ovom nivou ako bude igrao sa ovakvom silinom.Verovatno ne tako dugo.
Stefanos je tehnicki kompletniji(sve mu je na visokom nivou sem sto treba malo strpljenja i fokusa na servisu),ali kad Dominik krene na sve ili ništa biće uzbudljivo.Dominik će,kao i dosad,praviti poene i za sebe i za njega.Kad si takav fajter onda i grešiš puno.To je ono sto može prevagnuti i da mladji osvoji ovaj turnir.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Izdominirao Tim i lagano pobedio Zvereva za svoje novo veliko finale. Očekivao sam bolju partiju Zvereva međutim toga večeras nije bilo, odigrao je Nemac najgori meč na ovom turniru i naravno da je to Tim iskoristio i rutinski prošao u finale. Da je Zverev bio na onom nivou kao protiv Nadala bio bi veliki meč večeras, međutim totalno je podbacio, ispromašivao se i Tim zasluženo ide u finale. Posle ubedljive pobede protiv Federera i epske pobede protiv Noleta evo sada je pobedio Tim i branioca titule Zvereva i imaćemo sjajno finale sutra Tim protiv Cicipasa u kome će sve prštati od borbe.

Che

pre 4 godine

Normalno je da će u jednom trenutku doći do te već godinama spominjane smene velike trojke,ali još po mom skromnom mišljenju do toga neće doći! Siguran sam da će se Novak i Nadal još mnogo pitati narednih sezona,za Fedexa ne znam (zbog godina)! Kao što je Novak nedavno rekao,sve je u konstantnosti! Samo bih naveo primer Wawrinke,igrač koji po igri je rame uz rame sa gore navedenom trojicom,ali nije nikada bio konstantan.

rajko

pre 4 godine

Znao na koga mislite dok
Nisam sve pročitao. Thiem, a ne Tim. Poštujte kako se covek zove!!!
(Miroslav, 16. novembar 2019 22:51)

Coveku je to prezime, zove se Dominik.
(Bodibond, 16. novembar 2019 22:54)

Možete ga zvati Timo.

Cane

pre 4 godine

Zverev se jeste samoubio glupim greškama u najgorim mogućim trenucima, ali je Tim igrao vrlo postojano, koncentrisano i precizno. Fantastično je riternirao i potpuno anulirao servise Zvereva koji uopšte nisu bili ni loši. Zato je Zverev i pukao jer je od početka bilo jasno da ovaj meč ne može da dobije, da je nemoćan.
Ispade Novak najslabiji na turniru. Beretini se makar iskupio onom pobedom nad finalistom, a možda i pobednikom ovog turnira. A najveći gubitnik je ipak Nadal.

CroFed

pre 4 godine

@LJubo

On i ako osvoji recimo još 2 Roland Garrosa, mnogi će mu spočitavati da je primarno prašinar koji nije mogao zadnjih 7-8 godina karijere parirati Rogeru i Novaku na bržim podlogama...

Srki s

pre 4 godine

Pa tenis ide dalje, jedni odlaze-penzionišu se, drugi ostaju i osvajaju turnire, i tako kroz vreme. A kome se to ne sviđa neka gleda snimke mečeva penzionisanih ili već davno ostareli bivših tenisera

Branko

pre 4 godine

Само је Ноле изгубио од ветерана Роџера и од “подмлатка” Тима. Смена генерација је на сцени, само уз највећу концентрацију и упорност може да достигне двојку испред себе. Тешко и све теже али још увек могуће.

Milos BL

pre 4 godine

@LJubo 

On i ako osvoji recimo još 2 Roland Garrosa, mnogi će mu spočitavati da je primarno prašinar koji nije mogao zadnjih 7-8 godina karijere parirati Rogeru i Novaku na bržim podlogama...
(CroFed, 17. novembar 2019 09:40)

A nije sramota porazavajucih 1:12 Rogera i Novaka protiv Rafe na RG, plus su za jedan mec izbjegli jos sigurna 3-4 ciscenja od strane Rafe na Pariskoj sljaci. Tako da ovih 1:12 izgleda cak i dobro. A sta tek reci za Rafinih 25 mastersa na sljaci naspram 15 Rogerovih i Novakovih. A najvise porazavajuca cinjenica od svih cinjenica je da se i pored cinjenice da se 3 Slema godisnje igraju na brzim podlogama, Nadal ponovo ima samo jedan Slem manje od Rogera i cak 3 vise od Novaka.

Mare

pre 4 godine

Thiem? Kako ste vi ljudi nepismeni to je užas. U srpskom jeziku nema nepostojećih izgovora, čita se svako slovo koje je napisano, nema Th,već samo T.. Nema IEM već samo IM. Dakle Tim.

Pišemo i izgovaramo sva strana imena na srpskom, prvo zato što je to jezičko pravilo kod na, drugo zato sto smo tako podjednako ispoštovali sve te strance.
Zasto ovo kazem, ispoštovali?

Ne znam da li ste primetili, ali pojedinci kada forsiraju tu priču o pravilnom pisanju nečijeg imena i kako ga treba pisati u orginalu, uvek ta imena pišu zapravo po engleskom pravopisu. Tako recimo neko kinesko ime neće pisati kineskim slovima, već na engleskom ili recimo Grigor Dimitrov, neće pisati u orginalu na bugarskoj ćirilici Григор Димитров, već na latinici.

Prosto rečeno uopšte imena ne pišu u orginalu, već "po engleski". To je gosodo moja, u srpskom jeziku, odlika nepismenih ljudi.

cile

pre 4 godine

U tekstu se kaze "Nemac bio bolji",a to je uvreda za Dominika Tima koji je čist austrijanac. Austrijanci samo govore nemački jezik i to je sve. Reći austrijancu da je nemac nije lepo. Ima svajcarskih kantona u kojima se govori nemacki jezik ali oni su švajcarci itd.

CroFed

pre 4 godine

@Torrente

Mali ispravak, 11. No da, nitko, ali baš nitko od sadašnje garniture tenisača 20-25 god neće ni prismrditi rekordima velike trojke

Nevinost nije na ceni

pre 4 godine

(CroFed, 17. novembar 2019 09:42


Da, Kecmanović, zaista izgleda starije, ima samo valjda 20 godina, a recimo mojoj drugarici on deluje po licu, kao da ima blizu 30. Takva valjda genetika, takva mu fizionomija lica...a moguće da će sa 30 izgledati mlađe mnogo...ali to je nešto što si se tako rođenjem dodeli...nema veze sa radom i trudom...jednostavno je tako...ali je momak ok i lepo zapravo izgleda...ali deluje staruje, tako je