Nedelja, 08.09.2019.

15:04

Lekler ostavio Mercedese iza sebe i osvojio Moncu!

Vozač Ferarija Šarl Lekler ostvario je drugu pobedu zaredom u sezoni osvojivši trku za Veliku nagradu Italije.

Izvor: SN/LN

Lekler ostavio Mercedese iza sebe i osvojio Moncu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

The Wolf

pre 4 godine

Hamiltonu je ovo 12-ti podijum u sezoni (8 pobeda).
Hamilton ima ugodna 63 boda prednosti u odnosu na drugoplasiranog u šampionatu, 7 trka pre kraja sezone (ukoliko se prihvati žalba Alfe i ostane bez 2 boda iz Nemačke, imaće i dalje ugodnih 61 bod prednosti).
Hamiltonu možete da pljunete pod prozor, njegova forma je konstantna tokom cele sezone, neuspehom se smatra 3 mesto u trci, to dovoljno govori o kakvom vozaču se radi.
Slede trke koje više odgovaraju Mercedesu, Singapur i Rusija (ali tada neće biti do vozača već do mašine, jer to je suština, kada Mercedes pobedi, do mašine je, kada Ferrari pobedi, do vozača je, jel tako "stručnjaci"?).
Da se razumemo, ako ikada Hamilton potpiše za Ferrari, ja ću navijati za Hamiltona i Ferrari. To je jedina šansa Ferrarija da osvoji titulu u obe konkurencije posle toliko i toliko sušnih godina!

SM

pre 4 godine

Kakva fenomenalna utrka mladog Leclerca!

Ovako odvoziti utrku kad si skoro cijelo vrijeme pod pritiskom Hamiltona, čovjeka koji je na dobrom putu da postane najuspješniji svih vremena. Kapa do poda Charlesu koji će za mjesec dana napuniti tek 22 godine.

Bgd

pre 4 godine

Nevjerovatno da je ferari u zadnje dvije trke toliko napredovao i potpuno izdominirao u brzini. U mjesec dana da su nadoknadili 10 sekundi i pretocili ih u prednost, pa to nisu cista posla. U ovom Ferariju bi i Borkovic bio prvi. Nista ovdje nije umjece Leklera nego jednostavno brz bolid. To se vidjelo kad ga je Hamilton pritisnuo, decko se pogubio i neregularno izgurao Hamiltona. Naravno da nije kaznjen, Ferari je Fia. Ne mogu kazniti ferari zato sto im to donosi pare. Sramota. Tako je i Sumaher postao "najbolji" imao bolid koji je drugog na stazi prestizao za citav krug. Heej drugog, i onda se prica njegovom umjecu kao.
(sassicaia, 08. septembar 2019 18:19)

Mercedes je FIA. Nisu smeli ovog puta da daju Leklerku 5s kaznu kao pre par trka Fetelu kad je bio u duelu sa Hamiltonu jer su Ferštapenu gledali kroz prste kad je to isto uradio Leklerku pre par trka.

HanSolo

pre 4 godine

Mislite da bi taxista Raikonen ostvario isto ovo sto i Lekler??? ni za jos 10god da je vozio za Ferari. Odavno sam pisao da je Ferari morao da ga zameni jer je godinama bez tempa i brzine. Ferari mozda nije bio na nivou mercedesa ali je svake godine ostvario po neku pobedu , zahvaljujuci fetelu. Fetel...totalno van forme, svakom vozacu se to desi pa i njemu. Jos 1 god u Ferari posle toga red bul mozda cak i mercedes
(daki, 08. septembar 2019 17:21)

Te greške što nemac radi ove sezone Kimi nikad nije radio.. Kimi je u amaterskom Alfi i sve jedno je doneo skoro sve poene tima..

valsir

pre 4 godine

Ferrari je svet za sebe.
Ostalo su sitnice.
Najslavniji tim pobedio u Hramu F1.
Neki novi klinci su stigli.
Još kad bi Lando Noris došao u Skuderiju, ponovo bi smo vladali godinama.

CUPRIJA TOWN

pre 4 godine

danilo.Boli namiltona za ferari.Nemu je bitno samo jos jedno ime Sumaher,i posle toga penzija.A sto se tice namestanja pa ferari je u namestanju prvi do 2300 godine i da se vise ne takmici.Gledaj snuker, tu nema namestanja.

valsir

pre 4 godine

Ferrari je svet za sebe.
Ostalo su sitnice.
Najslavniji tim pobedio u Hramu F1.
Neki novi klinci su stigli.
Još kad bi Lando Noris došao u Skuderiju, ponovo bi smo vladali godinama.

danilo

pre 4 godine

sassicaia, 8. septembar 2019 18:19)a sta da kazemo za tvog namiltona covek u mercedesu moze da osvoji samo titulu jer je imao najbolji bolid ito ko zna koliko su varali

www

pre 4 godine

Za ove "mangupe" što se čude kako sad Ferrari ovako jak... pa jednostavno rečeno ove staze im odgovaraju zbog karakteristika bolida. Naime, ove godine je Ferrari pogrešio sa aerodinamikom. Bolid je spor kroz spore krivine, kojih na ove dve staze ili ima malo ili ih nema. Singapur će za Ferrari biti otrežnjenje i kao što neko već reče u nastavku kalendara Ferrari ima čemu da se nada samo eventualno u Americi ili Japanu. Inače komentar je od originalnog www a ne od onog kradljivca, kao i od onog kradljivca asd.

sir oliver

pre 4 godine

Monegasanin????
(Poslednji skaut, 08. septembar 2019 16:34)
Da, drzavljanin i stanovnik knezevine Monako ili Monegaske knezevine! Nisi valjda mislio da se kaze Monacanin? Ili Monakovljanin?

Limar nece doci.

pre 4 godine

Ferari je dobijo vozaca koji daje nadu za povratak na stare staze uspeha i dostojnu zamenu za velike asove Ferarija koji su ispisali zlatne strane istorije.
Velika pobeda Ferarija, velika pobeda mladog Leklerka.

Smeh

pre 4 godine

Žitelj Monaka je Monežanin. Bar je mene tako učila profesorica u gimnaziji...
(diplinž, 08. septembar 2019 16:41)

Ne znam u kojoj državi su te učili ali kod nas k nikako ne može da predje u g. Ili se nešto debelo promenilo u srpskom jeziku. Ali bi trebalo da bude Monačanin.

f1 fun

pre 4 godine

Naredne 2 trke ce pokazati da li je ferari zaista ostvario veliki pomak posle letnje pauze ili su Spa i Monza odgovarale njihovom bolidu. Moje misljenje je da ce se posle ove 2 trke stvari vratiti onako kako su i bile. Mercedes ima najbolji bolid, kada njima odgovara staza daleko su ispred svih , ferari je ostvario odlicne pobede ali su im mercedesi disali za vrat do samog kraja .

Goran ks

pre 4 godine

… FORZA FERRARI!!!
(darko023, 8. septembar 2019 16:55)


Pogledaj tabelu

1 Hamilton 284
2 Bottas 221
3 Verstappen 185
4 Leclerc 182
5 Vettel 169

1 Mercedes 505
2 Ferrari 351
3 Red Bull 266

I ti i ferari mozete da se forcate do mile volje gubitnici. 12 godina nema titule za vozaca , a 11 godina za konstruktora. Smesni ste.

patriota

pre 4 godine

Novi Schumacher.
Budući rekorder u broju osvojenih titula.
Napred Lekler, napred Ferari
(patriota, 08. septembar 2019 19:06)

Novi Šumaher? Znači namerava da izbacuje protivnike sa staze, da koristi nedezvoljeno gorivo...

Šteta što će voziti u eri Maxa Verštapena :)
(mileta, 08. septembar 2019 19:20)

Koje nedozvoljeno gorivo, kakav Verštapen.
Dečko je pravi šampion.

Zarko

pre 4 godine

Ja ne znam šta je Ferrari napravio sa motorom, ali ovo danas je bila čista demonstracija moći. Ferrari Spec.3 vs Mercedes Spec.3. Mercedes ni u zavetrini + DRS ne može da ga sustigne sa samo četiri desetinke zaostatka na izlasku iz parabolike. Još se Ferrari i odvaja. Italijani su prešli igricu na polju motora. Vreme je da se konačno sredi i ta šasija za sledeću sezonu.

vlasta

pre 4 godine

Žitelj Monaka je Monežanin. Bar je mene tako učila profesorica u gimnaziji...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (diplinž, 8. septembar 2019 16:41
Ja se ne bih igrao sa gramatikom.. Jednostavnije je reci Djokovicev zemljak.

moca

pre 4 godine

Malog je nemoguće obići u Monzi
(sim, 08. septembar 2019 16:31)

Moju babu bi teško obišao u tom Ferrariju. Hamilton je bolje vozio, mali grešio pod pritiskom, ali je bolid išao kao metak...

mileta

pre 4 godine

Novi Schumacher.
Budući rekorder u broju osvojenih titula.
Napred Lekler, napred Ferari
(patriota, 08. septembar 2019 19:06)

Novi Šumaher? Znači namerava da izbacuje protivnike sa staze, da koristi nedezvoljeno gorivo...

Šteta što će voziti u eri Maxa Verštapena :)

Aleksa

pre 4 godine

Cestitke Lekleru i Ferariju.
Dobili su konacno dve trke, doduse Velika nagrada Italije i Belgije im apsolutno odgovara zbog tolikih pravaca i ocigledno je da imaju najjaci motor. Taktika sa najtvrdjim gumama je bila odlican potez! Mislim da ce jos eventualno imati sanse za pobedu u Americi. Ide period gde ce se Red Bul i Mercedes boriti za pobede jer slede staze sa neuporedivo vise brzih krivina.

sassicaia

pre 4 godine

Nevjerovatno da je ferari u zadnje dvije trke toliko napredovao i potpuno izdominirao u brzini. U mjesec dana da su nadoknadili 10 sekundi i pretocili ih u prednost, pa to nisu cista posla. U ovom Ferariju bi i Borkovic bio prvi. Nista ovdje nije umjece Leklera nego jednostavno brz bolid. To se vidjelo kad ga je Hamilton pritisnuo, decko se pogubio i neregularno izgurao Hamiltona. Naravno da nije kaznjen, Ferari je Fia. Ne mogu kazniti ferari zato sto im to donosi pare. Sramota. Tako je i Sumaher postao "najbolji" imao bolid koji je drugog na stazi prestizao za citav krug. Heej drugog, i onda se prica njegovom umjecu kao.

dzonsa

pre 4 godine

jel sad jasno koliko je fetel los vozac..tj nije ni sena onog sampiona u red bulu koji je bio bar 3 sezone neregularan a i tamo ga je zadnje godine rikardo. redovtio dobijao..i druga stvar koliko botas nije sampionski materijal..nije cak ni klasa barikela i mase irvajna i ostalih drugih vozaca ekipe..lekler zasluzena pobeda i buducnost f 1..

wve

pre 4 godine

Kako mališa oduva Hamiltona?! Nije starko znao šta ga je smašlo i gde je. I to na spremljeno slavlje 90 rođendana Ferarija, koje je Lekler tima što je oduvao Hamiltona ali i botasa, višestruko uvećao.

Forza Ferari

pre 4 godine

Fantasticni Lekler,auu kakva voznja.Na tvrdim gumama drzao Hamiltona iza sebe koji je bio na srednje tvrdim gumama ! Posle nadmudrio i Botasa koji je bio na svezijim gumama.Master class voznja Charlsa,kapa dole.Vetel opet razocarao,neverovatno kako gresi i na kraju razocaravajuce 13 mesto.Bila bi jos zanimljivija trka kada bi i on bio u borbi za pobedu do samog kraja a imao je tempa da prati i Botasa i Hamiltona i Leklera.

Medvedev

pre 4 godine

Ferrari je oduvek bio sinonim za brzinu.Samo sto kod kola pored brzine imaju i najbolje ležanje na stazi a kod formule ih ta aerodinamika košta titula u ovoj hibridnoj eri.Snaga nije sporna mercedes ni pored drs a ne može da se približi kad su isptovremeno promenili gume nema sanse na pravcu da ga prestigne.Raikonen izgubi trku prošle god samo zbog guma ove god hamilton je bio blizu ali nema snagu motora da ga prestigne.Gume nove i kod jednom i kod drugom.Verstapena je prestigao u madjarskoj kad je zAmenio gume do tad isto pokušaji. Ali nista.

wve

pre 4 godine

Lekler sa slabijim bolidom očitao lekciju Mercedesima za drugu pobedu i prekid dominacije Mercedesa. I to još u Monci?! Ma bravo mali, biće od tebe veliki šampion!

daki

pre 4 godine

Mislite da bi taxista Raikonen ostvario isto ovo sto i Lekler??? ni za jos 10god da je vozio za Ferari. Odavno sam pisao da je Ferari morao da ga zameni jer je godinama bez tempa i brzine. Ferari mozda nije bio na nivou mercedesa ali je svake godine ostvario po neku pobedu , zahvaljujuci fetelu. Fetel...totalno van forme, svakom vozacu se to desi pa i njemu. Jos 1 god u Ferari posle toga red bul mozda cak i mercedes

sah 88

pre 4 godine

Kakva vožnja klinca, kakva lekcija Hamiltonu, kakvo oduvavanje na stazi u direktnoj borbi, kakav dan za nas Ferrarijevce. Hvala Lekleru što nam je uveličao i ulepšao slavlje u Monci. Fetel i dalje početničke greške, nema više koncentraciju, ubi ga Nemačka i Monca iz prošle sezone, tako da je vreme za penziju.

Tarpeson

pre 4 godine

Prošle godine u Nemačkoj Fetel je okončao svoj status šampiona i prbog vozača Ferarija. Što se tiče Leklera: Bravo malac, svaku do kraja da dobiješ!

Хумска БГ

pre 4 godine

Браво Леки, браво мајсторе! Кад Луис оде навијам за њега, и за Нориса и Квјата ако буду у прилици да буду конкурентни. Ботас к'о Ботас, ништа ново, Фетел без коментара, срамота. Строл ни крив ни дужан настрадао у оном чукању. Квјат пех, јбг. Рикардо, Хулк, Перез честитке. Макс солидан. Алфа аматерска грешка са Кимијем у избору гума. Мекларен само један бод у две трке али мислим да ће од следеће трке поново бити на нивоу. Како је заређало можда чак и Сингапур буде занимљива трка :)

ave

pre 4 godine

Bravo za Lekleza, još ae u Zauberu videlo da je neverovatan talenat, veliki potencijal i odličan vozač. Kako je danas ukrotio i ostavio iza sebe oba Mercedesa za udžbenike i sve pohvale!

Боца

pre 4 godine

Хамилтон већ шест година има убедлјиво најболји болид, намерно му доводе колеге које га пуштају, нема буквално трканје за шест година.И кад дође време за трканје нјега одува клиња.Човек је зрео за пензију.

joje

pre 4 godine

Za one koji pitaju ko ovo gleda i kome je ovo zanimljivo neka baci pogled na stazu u Monci. Na toj stazi nije visše imalo mesta gde igla da padne, prepuno ljudi, atmosfera karnevalska, nvijanje euforično i još sve to upotpunio Lekler Ferarijevom pobedom. Inače dobra trka.

bokelini77

pre 4 godine

Svaka cast Lekleru, bravo :). Ne znam koja vam je to zemlja Monega al ako vas zanima kako se kaze stanovnik Monaka moze recimo Monacanin.Primer Banat=Banacanin, Uzice=Uzicanin itd.Nisam novinar al ovo su osnove batice.

Ron Denis

pre 4 godine

Ferari već drugu sezonu za redom ima najbolji i najbrži bolid,i pored ove dve zadnje pobede mora se priznati jako slab učinak.Ali ovaj Fetel me iz trke u trku iznenadjuje,prosto se čudim kako ovakva spodoba ili je možda adekvatniji izraz kako ga je Strol danas nazvao,ima četiri titule kad lik trenutno nema kvalitet ni za današnji Wiliams.I dalje FIA ima dvostruke aršine i gleda ferariju kroz prste,prvo u kvalifikacijama fetelu ne poništavaju najbrži krug,u trci je zaslužio crnu zastavu, zbog onog kamikaza manevra na stazi,lekler isto dosta prljavo izgurao Hamiltona,kasnije skratio krivinu,nebezbedno se vratio na stazu i dobi samo upozorenje,da je na njegovom mestu bio Max,popio bi bar dve kazne.Potez dana je šmekerski potez Hamiltona i prolazak kroz šikanu i prepuštanje pozicije Botasu,kao što je nekad davno isto tako šmekerski prepustio titulu Rajkonenu,ali tada pod sugestijom Fie,kako ne bi McLaren bio izbačen iz šampionata a sve to zahvaljujući kvinslingu Alonsu i najvećoj spletkarskoj ekipi tj.Ferariju!

sky

pre 4 godine

Pobediti u Spa znaci da ste sjajan vozac,
pobedjivajuci po trkama sirom sveta ce vas naciniti sampionom,
ali pobeda u MONCI U CRVENOM ODELU VAS STAVLJA DIREKTNO U LEGENDE

Davor Pg

pre 4 godine

Odlicno je odvozio Lekler, cestitke. Da nisu toliko brzi na pravcu ostavio bi ga Hamilton, kakva vozacina. Da je imao Botasovu strategiju sigurno bi bio prvi. Fetel u penziju. Sad je barem to jasno i onima koji su do sad tvrdili da je bolji od Hamiltona! Hamilton, Lekler i Verstapen odrzavaju f1 zanimljivom!

PozdravZaKolegu

pre 4 godine

Zbog Leklera ponovo pratim svaku trku na ivici kauca kao prije 10...

Kakve borbe cemo gledati izmedju njega i Maksa u buducnosti, a tu su i Noris, Albon, Rasel, samo da neko od njih ne dobije predominantan bolid.

Činge

pre 4 godine

Napisao sam i posle predhodne trke a evo napisacu i sada. Steta sto je Ferari forsirao Fetela a blokirao Leklera do pre dve trke, jer bi sada Lekler bio daleko konkurentniji u borbi za titulu i imali bi smo veoma neizvezsno prvenstvo.

sassicaia

pre 4 godine

Hoce li Lekler biti kaznjen zbog onog namjernog guranja sa staze Hamiltona kad ga je ovaj prestizao. Naravno da nece. I onda navijaci ferarija imaju obraz da pricaju kako se mercedes gura od strane Fia. Obraz kao mekane gume poslije 30 krugova

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

cestitke za malog Leklerka ... Botas ko Fetel,kad je pritisak sve uprska...lagano je mogao do pobede da nije 3x pogresio u kljucnom trenutku... idemo dalje Singapur staza za Mercedes

serhio

pre 4 godine

Fantastična trka,nisam navijač ferarija ali mi je drago zbog trijumfa pred tifozima ovog dobrog dečka i vozača...
Oštra borba sa Hamiltonom ali fer,možda jednom malo oštrije ali to je ono što mi želimo i zbog čega i gledamo F1...

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

prvo Fetel nije ni trebao da bude cetvrti,jer je sa zve cetri gume izasao sa staze u Q3...a onda opet pokazuje da pod oritiskom nije nikakav vozac... mali Leklerk sigurno buducnost F1... A sad ajmo Ham do jos jedne pobede !

sassicaia

pre 4 godine

Koliko je ferari dominantan zadnje dvije trke tonje nevjerovatno. Sada ispade da je ovaj Lecler vozac neki. Pa u uvom ferariju bi i Sato bio prvi. Ovo nisu cista posla, da je u mjesec dana ferari ovako napredovao.

Yoloswag

pre 4 godine

Šta se dešava sa glavom ovog lika? Mora da nešto ozbiljno ne štima u privatnom životu Seba, ovo mi ne deluje kao isključivo problem sa formom i kompleksima usled bolje vožnje Leklera. Katastrofalna sezona iz njegove perspektive, gora od one poslednje u Red Bulu.

sky

pre 4 godine

Pobediti u Spa znaci da ste sjajan vozac,
pobedjivajuci po trkama sirom sveta ce vas naciniti sampionom,
ali pobeda u MONCI U CRVENOM ODELU VAS STAVLJA DIREKTNO U LEGENDE

joje

pre 4 godine

Za one koji pitaju ko ovo gleda i kome je ovo zanimljivo neka baci pogled na stazu u Monci. Na toj stazi nije visše imalo mesta gde igla da padne, prepuno ljudi, atmosfera karnevalska, nvijanje euforično i još sve to upotpunio Lekler Ferarijevom pobedom. Inače dobra trka.

Zarko

pre 4 godine

Ja ne znam šta je Ferrari napravio sa motorom, ali ovo danas je bila čista demonstracija moći. Ferrari Spec.3 vs Mercedes Spec.3. Mercedes ni u zavetrini + DRS ne može da ga sustigne sa samo četiri desetinke zaostatka na izlasku iz parabolike. Još se Ferrari i odvaja. Italijani su prešli igricu na polju motora. Vreme je da se konačno sredi i ta šasija za sledeću sezonu.

PozdravZaKolegu

pre 4 godine

Zbog Leklera ponovo pratim svaku trku na ivici kauca kao prije 10...

Kakve borbe cemo gledati izmedju njega i Maksa u buducnosti, a tu su i Noris, Albon, Rasel, samo da neko od njih ne dobije predominantan bolid.

dzonsa

pre 4 godine

jel sad jasno koliko je fetel los vozac..tj nije ni sena onog sampiona u red bulu koji je bio bar 3 sezone neregularan a i tamo ga je zadnje godine rikardo. redovtio dobijao..i druga stvar koliko botas nije sampionski materijal..nije cak ni klasa barikela i mase irvajna i ostalih drugih vozaca ekipe..lekler zasluzena pobeda i buducnost f 1..

Tarpeson

pre 4 godine

Prošle godine u Nemačkoj Fetel je okončao svoj status šampiona i prbog vozača Ferarija. Što se tiče Leklera: Bravo malac, svaku do kraja da dobiješ!

vlasta

pre 4 godine

Žitelj Monaka je Monežanin. Bar je mene tako učila profesorica u gimnaziji...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (diplinž, 8. septembar 2019 16:41
Ja se ne bih igrao sa gramatikom.. Jednostavnije je reci Djokovicev zemljak.

sah 88

pre 4 godine

Kakva vožnja klinca, kakva lekcija Hamiltonu, kakvo oduvavanje na stazi u direktnoj borbi, kakav dan za nas Ferrarijevce. Hvala Lekleru što nam je uveličao i ulepšao slavlje u Monci. Fetel i dalje početničke greške, nema više koncentraciju, ubi ga Nemačka i Monca iz prošle sezone, tako da je vreme za penziju.

serhio

pre 4 godine

Fantastična trka,nisam navijač ferarija ali mi je drago zbog trijumfa pred tifozima ovog dobrog dečka i vozača...
Oštra borba sa Hamiltonom ali fer,možda jednom malo oštrije ali to je ono što mi želimo i zbog čega i gledamo F1...

f1 fun

pre 4 godine

Naredne 2 trke ce pokazati da li je ferari zaista ostvario veliki pomak posle letnje pauze ili su Spa i Monza odgovarale njihovom bolidu. Moje misljenje je da ce se posle ove 2 trke stvari vratiti onako kako su i bile. Mercedes ima najbolji bolid, kada njima odgovara staza daleko su ispred svih , ferari je ostvario odlicne pobede ali su im mercedesi disali za vrat do samog kraja .

Aleksa

pre 4 godine

Cestitke Lekleru i Ferariju.
Dobili su konacno dve trke, doduse Velika nagrada Italije i Belgije im apsolutno odgovara zbog tolikih pravaca i ocigledno je da imaju najjaci motor. Taktika sa najtvrdjim gumama je bila odlican potez! Mislim da ce jos eventualno imati sanse za pobedu u Americi. Ide period gde ce se Red Bul i Mercedes boriti za pobede jer slede staze sa neuporedivo vise brzih krivina.

Yoloswag

pre 4 godine

Šta se dešava sa glavom ovog lika? Mora da nešto ozbiljno ne štima u privatnom životu Seba, ovo mi ne deluje kao isključivo problem sa formom i kompleksima usled bolje vožnje Leklera. Katastrofalna sezona iz njegove perspektive, gora od one poslednje u Red Bulu.

wve

pre 4 godine

Lekler sa slabijim bolidom očitao lekciju Mercedesima za drugu pobedu i prekid dominacije Mercedesa. I to još u Monci?! Ma bravo mali, biće od tebe veliki šampion!

ave

pre 4 godine

Bravo za Lekleza, još ae u Zauberu videlo da je neverovatan talenat, veliki potencijal i odličan vozač. Kako je danas ukrotio i ostavio iza sebe oba Mercedesa za udžbenike i sve pohvale!

patriota

pre 4 godine

Novi Schumacher.
Budući rekorder u broju osvojenih titula.
Napred Lekler, napred Ferari
(patriota, 08. septembar 2019 19:06)

Novi Šumaher? Znači namerava da izbacuje protivnike sa staze, da koristi nedezvoljeno gorivo...

Šteta što će voziti u eri Maxa Verštapena :)
(mileta, 08. septembar 2019 19:20)

Koje nedozvoljeno gorivo, kakav Verštapen.
Dečko je pravi šampion.

Forza Ferari

pre 4 godine

Fantasticni Lekler,auu kakva voznja.Na tvrdim gumama drzao Hamiltona iza sebe koji je bio na srednje tvrdim gumama ! Posle nadmudrio i Botasa koji je bio na svezijim gumama.Master class voznja Charlsa,kapa dole.Vetel opet razocarao,neverovatno kako gresi i na kraju razocaravajuce 13 mesto.Bila bi jos zanimljivija trka kada bi i on bio u borbi za pobedu do samog kraja a imao je tempa da prati i Botasa i Hamiltona i Leklera.

Činge

pre 4 godine

Napisao sam i posle predhodne trke a evo napisacu i sada. Steta sto je Ferari forsirao Fetela a blokirao Leklera do pre dve trke, jer bi sada Lekler bio daleko konkurentniji u borbi za titulu i imali bi smo veoma neizvezsno prvenstvo.

wve

pre 4 godine

Kako mališa oduva Hamiltona?! Nije starko znao šta ga je smašlo i gde je. I to na spremljeno slavlje 90 rođendana Ferarija, koje je Lekler tima što je oduvao Hamiltona ali i botasa, višestruko uvećao.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

cestitke za malog Leklerka ... Botas ko Fetel,kad je pritisak sve uprska...lagano je mogao do pobede da nije 3x pogresio u kljucnom trenutku... idemo dalje Singapur staza za Mercedes

Limar nece doci.

pre 4 godine

Ferari je dobijo vozaca koji daje nadu za povratak na stare staze uspeha i dostojnu zamenu za velike asove Ferarija koji su ispisali zlatne strane istorije.
Velika pobeda Ferarija, velika pobeda mladog Leklerka.

HanSolo

pre 4 godine

Mislite da bi taxista Raikonen ostvario isto ovo sto i Lekler??? ni za jos 10god da je vozio za Ferari. Odavno sam pisao da je Ferari morao da ga zameni jer je godinama bez tempa i brzine. Ferari mozda nije bio na nivou mercedesa ali je svake godine ostvario po neku pobedu , zahvaljujuci fetelu. Fetel...totalno van forme, svakom vozacu se to desi pa i njemu. Jos 1 god u Ferari posle toga red bul mozda cak i mercedes
(daki, 08. septembar 2019 17:21)

Te greške što nemac radi ove sezone Kimi nikad nije radio.. Kimi je u amaterskom Alfi i sve jedno je doneo skoro sve poene tima..

Smeh

pre 4 godine

Žitelj Monaka je Monežanin. Bar je mene tako učila profesorica u gimnaziji...
(diplinž, 08. septembar 2019 16:41)

Ne znam u kojoj državi su te učili ali kod nas k nikako ne može da predje u g. Ili se nešto debelo promenilo u srpskom jeziku. Ali bi trebalo da bude Monačanin.

bokelini77

pre 4 godine

Svaka cast Lekleru, bravo :). Ne znam koja vam je to zemlja Monega al ako vas zanima kako se kaze stanovnik Monaka moze recimo Monacanin.Primer Banat=Banacanin, Uzice=Uzicanin itd.Nisam novinar al ovo su osnove batice.

www

pre 4 godine

Za ove "mangupe" što se čude kako sad Ferrari ovako jak... pa jednostavno rečeno ove staze im odgovaraju zbog karakteristika bolida. Naime, ove godine je Ferrari pogrešio sa aerodinamikom. Bolid je spor kroz spore krivine, kojih na ove dve staze ili ima malo ili ih nema. Singapur će za Ferrari biti otrežnjenje i kao što neko već reče u nastavku kalendara Ferrari ima čemu da se nada samo eventualno u Americi ili Japanu. Inače komentar je od originalnog www a ne od onog kradljivca, kao i od onog kradljivca asd.

daki

pre 4 godine

Mislite da bi taxista Raikonen ostvario isto ovo sto i Lekler??? ni za jos 10god da je vozio za Ferari. Odavno sam pisao da je Ferari morao da ga zameni jer je godinama bez tempa i brzine. Ferari mozda nije bio na nivou mercedesa ali je svake godine ostvario po neku pobedu , zahvaljujuci fetelu. Fetel...totalno van forme, svakom vozacu se to desi pa i njemu. Jos 1 god u Ferari posle toga red bul mozda cak i mercedes

Medvedev

pre 4 godine

Ferrari je oduvek bio sinonim za brzinu.Samo sto kod kola pored brzine imaju i najbolje ležanje na stazi a kod formule ih ta aerodinamika košta titula u ovoj hibridnoj eri.Snaga nije sporna mercedes ni pored drs a ne može da se približi kad su isptovremeno promenili gume nema sanse na pravcu da ga prestigne.Raikonen izgubi trku prošle god samo zbog guma ove god hamilton je bio blizu ali nema snagu motora da ga prestigne.Gume nove i kod jednom i kod drugom.Verstapena je prestigao u madjarskoj kad je zAmenio gume do tad isto pokušaji. Ali nista.

Bgd

pre 4 godine

Nevjerovatno da je ferari u zadnje dvije trke toliko napredovao i potpuno izdominirao u brzini. U mjesec dana da su nadoknadili 10 sekundi i pretocili ih u prednost, pa to nisu cista posla. U ovom Ferariju bi i Borkovic bio prvi. Nista ovdje nije umjece Leklera nego jednostavno brz bolid. To se vidjelo kad ga je Hamilton pritisnuo, decko se pogubio i neregularno izgurao Hamiltona. Naravno da nije kaznjen, Ferari je Fia. Ne mogu kazniti ferari zato sto im to donosi pare. Sramota. Tako je i Sumaher postao "najbolji" imao bolid koji je drugog na stazi prestizao za citav krug. Heej drugog, i onda se prica njegovom umjecu kao.
(sassicaia, 08. septembar 2019 18:19)

Mercedes je FIA. Nisu smeli ovog puta da daju Leklerku 5s kaznu kao pre par trka Fetelu kad je bio u duelu sa Hamiltonu jer su Ferštapenu gledali kroz prste kad je to isto uradio Leklerku pre par trka.

Davor Pg

pre 4 godine

Odlicno je odvozio Lekler, cestitke. Da nisu toliko brzi na pravcu ostavio bi ga Hamilton, kakva vozacina. Da je imao Botasovu strategiju sigurno bi bio prvi. Fetel u penziju. Sad je barem to jasno i onima koji su do sad tvrdili da je bolji od Hamiltona! Hamilton, Lekler i Verstapen odrzavaju f1 zanimljivom!

Боца

pre 4 godine

Хамилтон већ шест година има убедлјиво најболји болид, намерно му доводе колеге које га пуштају, нема буквално трканје за шест година.И кад дође време за трканје нјега одува клиња.Човек је зрео за пензију.

Goran ks

pre 4 godine

… FORZA FERRARI!!!
(darko023, 8. septembar 2019 16:55)


Pogledaj tabelu

1 Hamilton 284
2 Bottas 221
3 Verstappen 185
4 Leclerc 182
5 Vettel 169

1 Mercedes 505
2 Ferrari 351
3 Red Bull 266

I ti i ferari mozete da se forcate do mile volje gubitnici. 12 godina nema titule za vozaca , a 11 godina za konstruktora. Smesni ste.

moca

pre 4 godine

Malog je nemoguće obići u Monzi
(sim, 08. septembar 2019 16:31)

Moju babu bi teško obišao u tom Ferrariju. Hamilton je bolje vozio, mali grešio pod pritiskom, ali je bolid išao kao metak...

sassicaia

pre 4 godine

Hoce li Lekler biti kaznjen zbog onog namjernog guranja sa staze Hamiltona kad ga je ovaj prestizao. Naravno da nece. I onda navijaci ferarija imaju obraz da pricaju kako se mercedes gura od strane Fia. Obraz kao mekane gume poslije 30 krugova

CUPRIJA TOWN

pre 4 godine

danilo.Boli namiltona za ferari.Nemu je bitno samo jos jedno ime Sumaher,i posle toga penzija.A sto se tice namestanja pa ferari je u namestanju prvi do 2300 godine i da se vise ne takmici.Gledaj snuker, tu nema namestanja.

Хумска БГ

pre 4 godine

Браво Леки, браво мајсторе! Кад Луис оде навијам за њега, и за Нориса и Квјата ако буду у прилици да буду конкурентни. Ботас к'о Ботас, ништа ново, Фетел без коментара, срамота. Строл ни крив ни дужан настрадао у оном чукању. Квјат пех, јбг. Рикардо, Хулк, Перез честитке. Макс солидан. Алфа аматерска грешка са Кимијем у избору гума. Мекларен само један бод у две трке али мислим да ће од следеће трке поново бити на нивоу. Како је заређало можда чак и Сингапур буде занимљива трка :)

Ron Denis

pre 4 godine

Ferari već drugu sezonu za redom ima najbolji i najbrži bolid,i pored ove dve zadnje pobede mora se priznati jako slab učinak.Ali ovaj Fetel me iz trke u trku iznenadjuje,prosto se čudim kako ovakva spodoba ili je možda adekvatniji izraz kako ga je Strol danas nazvao,ima četiri titule kad lik trenutno nema kvalitet ni za današnji Wiliams.I dalje FIA ima dvostruke aršine i gleda ferariju kroz prste,prvo u kvalifikacijama fetelu ne poništavaju najbrži krug,u trci je zaslužio crnu zastavu, zbog onog kamikaza manevra na stazi,lekler isto dosta prljavo izgurao Hamiltona,kasnije skratio krivinu,nebezbedno se vratio na stazu i dobi samo upozorenje,da je na njegovom mestu bio Max,popio bi bar dve kazne.Potez dana je šmekerski potez Hamiltona i prolazak kroz šikanu i prepuštanje pozicije Botasu,kao što je nekad davno isto tako šmekerski prepustio titulu Rajkonenu,ali tada pod sugestijom Fie,kako ne bi McLaren bio izbačen iz šampionata a sve to zahvaljujući kvinslingu Alonsu i najvećoj spletkarskoj ekipi tj.Ferariju!

valsir

pre 4 godine

Ferrari je svet za sebe.
Ostalo su sitnice.
Najslavniji tim pobedio u Hramu F1.
Neki novi klinci su stigli.
Još kad bi Lando Noris došao u Skuderiju, ponovo bi smo vladali godinama.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

prvo Fetel nije ni trebao da bude cetvrti,jer je sa zve cetri gume izasao sa staze u Q3...a onda opet pokazuje da pod oritiskom nije nikakav vozac... mali Leklerk sigurno buducnost F1... A sad ajmo Ham do jos jedne pobede !

mileta

pre 4 godine

Novi Schumacher.
Budući rekorder u broju osvojenih titula.
Napred Lekler, napred Ferari
(patriota, 08. septembar 2019 19:06)

Novi Šumaher? Znači namerava da izbacuje protivnike sa staze, da koristi nedezvoljeno gorivo...

Šteta što će voziti u eri Maxa Verštapena :)

sassicaia

pre 4 godine

Nevjerovatno da je ferari u zadnje dvije trke toliko napredovao i potpuno izdominirao u brzini. U mjesec dana da su nadoknadili 10 sekundi i pretocili ih u prednost, pa to nisu cista posla. U ovom Ferariju bi i Borkovic bio prvi. Nista ovdje nije umjece Leklera nego jednostavno brz bolid. To se vidjelo kad ga je Hamilton pritisnuo, decko se pogubio i neregularno izgurao Hamiltona. Naravno da nije kaznjen, Ferari je Fia. Ne mogu kazniti ferari zato sto im to donosi pare. Sramota. Tako je i Sumaher postao "najbolji" imao bolid koji je drugog na stazi prestizao za citav krug. Heej drugog, i onda se prica njegovom umjecu kao.

SM

pre 4 godine

Kakva fenomenalna utrka mladog Leclerca!

Ovako odvoziti utrku kad si skoro cijelo vrijeme pod pritiskom Hamiltona, čovjeka koji je na dobrom putu da postane najuspješniji svih vremena. Kapa do poda Charlesu koji će za mjesec dana napuniti tek 22 godine.

sir oliver

pre 4 godine

Monegasanin????
(Poslednji skaut, 08. septembar 2019 16:34)
Da, drzavljanin i stanovnik knezevine Monako ili Monegaske knezevine! Nisi valjda mislio da se kaze Monacanin? Ili Monakovljanin?

valsir

pre 4 godine

Ferrari je svet za sebe.
Ostalo su sitnice.
Najslavniji tim pobedio u Hramu F1.
Neki novi klinci su stigli.
Još kad bi Lando Noris došao u Skuderiju, ponovo bi smo vladali godinama.

The Wolf

pre 4 godine

Hamiltonu je ovo 12-ti podijum u sezoni (8 pobeda).
Hamilton ima ugodna 63 boda prednosti u odnosu na drugoplasiranog u šampionatu, 7 trka pre kraja sezone (ukoliko se prihvati žalba Alfe i ostane bez 2 boda iz Nemačke, imaće i dalje ugodnih 61 bod prednosti).
Hamiltonu možete da pljunete pod prozor, njegova forma je konstantna tokom cele sezone, neuspehom se smatra 3 mesto u trci, to dovoljno govori o kakvom vozaču se radi.
Slede trke koje više odgovaraju Mercedesu, Singapur i Rusija (ali tada neće biti do vozača već do mašine, jer to je suština, kada Mercedes pobedi, do mašine je, kada Ferrari pobedi, do vozača je, jel tako "stručnjaci"?).
Da se razumemo, ako ikada Hamilton potpiše za Ferrari, ja ću navijati za Hamiltona i Ferrari. To je jedina šansa Ferrarija da osvoji titulu u obe konkurencije posle toliko i toliko sušnih godina!

sassicaia

pre 4 godine

Koliko je ferari dominantan zadnje dvije trke tonje nevjerovatno. Sada ispade da je ovaj Lecler vozac neki. Pa u uvom ferariju bi i Sato bio prvi. Ovo nisu cista posla, da je u mjesec dana ferari ovako napredovao.

danilo

pre 4 godine

sassicaia, 8. septembar 2019 18:19)a sta da kazemo za tvog namiltona covek u mercedesu moze da osvoji samo titulu jer je imao najbolji bolid ito ko zna koliko su varali

sassicaia

pre 4 godine

Nevjerovatno da je ferari u zadnje dvije trke toliko napredovao i potpuno izdominirao u brzini. U mjesec dana da su nadoknadili 10 sekundi i pretocili ih u prednost, pa to nisu cista posla. U ovom Ferariju bi i Borkovic bio prvi. Nista ovdje nije umjece Leklera nego jednostavno brz bolid. To se vidjelo kad ga je Hamilton pritisnuo, decko se pogubio i neregularno izgurao Hamiltona. Naravno da nije kaznjen, Ferari je Fia. Ne mogu kazniti ferari zato sto im to donosi pare. Sramota. Tako je i Sumaher postao "najbolji" imao bolid koji je drugog na stazi prestizao za citav krug. Heej drugog, i onda se prica njegovom umjecu kao.

Ron Denis

pre 4 godine

Ferari već drugu sezonu za redom ima najbolji i najbrži bolid,i pored ove dve zadnje pobede mora se priznati jako slab učinak.Ali ovaj Fetel me iz trke u trku iznenadjuje,prosto se čudim kako ovakva spodoba ili je možda adekvatniji izraz kako ga je Strol danas nazvao,ima četiri titule kad lik trenutno nema kvalitet ni za današnji Wiliams.I dalje FIA ima dvostruke aršine i gleda ferariju kroz prste,prvo u kvalifikacijama fetelu ne poništavaju najbrži krug,u trci je zaslužio crnu zastavu, zbog onog kamikaza manevra na stazi,lekler isto dosta prljavo izgurao Hamiltona,kasnije skratio krivinu,nebezbedno se vratio na stazu i dobi samo upozorenje,da je na njegovom mestu bio Max,popio bi bar dve kazne.Potez dana je šmekerski potez Hamiltona i prolazak kroz šikanu i prepuštanje pozicije Botasu,kao što je nekad davno isto tako šmekerski prepustio titulu Rajkonenu,ali tada pod sugestijom Fie,kako ne bi McLaren bio izbačen iz šampionata a sve to zahvaljujući kvinslingu Alonsu i najvećoj spletkarskoj ekipi tj.Ferariju!

Goran ks

pre 4 godine

… FORZA FERRARI!!!
(darko023, 8. septembar 2019 16:55)


Pogledaj tabelu

1 Hamilton 284
2 Bottas 221
3 Verstappen 185
4 Leclerc 182
5 Vettel 169

1 Mercedes 505
2 Ferrari 351
3 Red Bull 266

I ti i ferari mozete da se forcate do mile volje gubitnici. 12 godina nema titule za vozaca , a 11 godina za konstruktora. Smesni ste.

sassicaia

pre 4 godine

Koliko je ferari dominantan zadnje dvije trke tonje nevjerovatno. Sada ispade da je ovaj Lecler vozac neki. Pa u uvom ferariju bi i Sato bio prvi. Ovo nisu cista posla, da je u mjesec dana ferari ovako napredovao.

sassicaia

pre 4 godine

Hoce li Lekler biti kaznjen zbog onog namjernog guranja sa staze Hamiltona kad ga je ovaj prestizao. Naravno da nece. I onda navijaci ferarija imaju obraz da pricaju kako se mercedes gura od strane Fia. Obraz kao mekane gume poslije 30 krugova

mileta

pre 4 godine

Novi Schumacher.
Budući rekorder u broju osvojenih titula.
Napred Lekler, napred Ferari
(patriota, 08. septembar 2019 19:06)

Novi Šumaher? Znači namerava da izbacuje protivnike sa staze, da koristi nedezvoljeno gorivo...

Šteta što će voziti u eri Maxa Verštapena :)

Боца

pre 4 godine

Хамилтон већ шест година има убедлјиво најболји болид, намерно му доводе колеге које га пуштају, нема буквално трканје за шест година.И кад дође време за трканје нјега одува клиња.Човек је зрео за пензију.

moca

pre 4 godine

Malog je nemoguće obići u Monzi
(sim, 08. septembar 2019 16:31)

Moju babu bi teško obišao u tom Ferrariju. Hamilton je bolje vozio, mali grešio pod pritiskom, ali je bolid išao kao metak...

wve

pre 4 godine

Kako mališa oduva Hamiltona?! Nije starko znao šta ga je smašlo i gde je. I to na spremljeno slavlje 90 rođendana Ferarija, koje je Lekler tima što je oduvao Hamiltona ali i botasa, višestruko uvećao.

wve

pre 4 godine

Lekler sa slabijim bolidom očitao lekciju Mercedesima za drugu pobedu i prekid dominacije Mercedesa. I to još u Monci?! Ma bravo mali, biće od tebe veliki šampion!

sah 88

pre 4 godine

Kakva vožnja klinca, kakva lekcija Hamiltonu, kakvo oduvavanje na stazi u direktnoj borbi, kakav dan za nas Ferrarijevce. Hvala Lekleru što nam je uveličao i ulepšao slavlje u Monci. Fetel i dalje početničke greške, nema više koncentraciju, ubi ga Nemačka i Monca iz prošle sezone, tako da je vreme za penziju.

valsir

pre 4 godine

Ferrari je svet za sebe.
Ostalo su sitnice.
Najslavniji tim pobedio u Hramu F1.
Neki novi klinci su stigli.
Još kad bi Lando Noris došao u Skuderiju, ponovo bi smo vladali godinama.

valsir

pre 4 godine

Ferrari je svet za sebe.
Ostalo su sitnice.
Najslavniji tim pobedio u Hramu F1.
Neki novi klinci su stigli.
Još kad bi Lando Noris došao u Skuderiju, ponovo bi smo vladali godinama.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

prvo Fetel nije ni trebao da bude cetvrti,jer je sa zve cetri gume izasao sa staze u Q3...a onda opet pokazuje da pod oritiskom nije nikakav vozac... mali Leklerk sigurno buducnost F1... A sad ajmo Ham do jos jedne pobede !

Bgd

pre 4 godine

Nevjerovatno da je ferari u zadnje dvije trke toliko napredovao i potpuno izdominirao u brzini. U mjesec dana da su nadoknadili 10 sekundi i pretocili ih u prednost, pa to nisu cista posla. U ovom Ferariju bi i Borkovic bio prvi. Nista ovdje nije umjece Leklera nego jednostavno brz bolid. To se vidjelo kad ga je Hamilton pritisnuo, decko se pogubio i neregularno izgurao Hamiltona. Naravno da nije kaznjen, Ferari je Fia. Ne mogu kazniti ferari zato sto im to donosi pare. Sramota. Tako je i Sumaher postao "najbolji" imao bolid koji je drugog na stazi prestizao za citav krug. Heej drugog, i onda se prica njegovom umjecu kao.
(sassicaia, 08. septembar 2019 18:19)

Mercedes je FIA. Nisu smeli ovog puta da daju Leklerku 5s kaznu kao pre par trka Fetelu kad je bio u duelu sa Hamiltonu jer su Ferštapenu gledali kroz prste kad je to isto uradio Leklerku pre par trka.

danilo

pre 4 godine

sassicaia, 8. septembar 2019 18:19)a sta da kazemo za tvog namiltona covek u mercedesu moze da osvoji samo titulu jer je imao najbolji bolid ito ko zna koliko su varali

sir oliver

pre 4 godine

Monegasanin????
(Poslednji skaut, 08. septembar 2019 16:34)
Da, drzavljanin i stanovnik knezevine Monako ili Monegaske knezevine! Nisi valjda mislio da se kaze Monacanin? Ili Monakovljanin?

daki

pre 4 godine

Mislite da bi taxista Raikonen ostvario isto ovo sto i Lekler??? ni za jos 10god da je vozio za Ferari. Odavno sam pisao da je Ferari morao da ga zameni jer je godinama bez tempa i brzine. Ferari mozda nije bio na nivou mercedesa ali je svake godine ostvario po neku pobedu , zahvaljujuci fetelu. Fetel...totalno van forme, svakom vozacu se to desi pa i njemu. Jos 1 god u Ferari posle toga red bul mozda cak i mercedes

CUPRIJA TOWN

pre 4 godine

danilo.Boli namiltona za ferari.Nemu je bitno samo jos jedno ime Sumaher,i posle toga penzija.A sto se tice namestanja pa ferari je u namestanju prvi do 2300 godine i da se vise ne takmici.Gledaj snuker, tu nema namestanja.

dzonsa

pre 4 godine

jel sad jasno koliko je fetel los vozac..tj nije ni sena onog sampiona u red bulu koji je bio bar 3 sezone neregularan a i tamo ga je zadnje godine rikardo. redovtio dobijao..i druga stvar koliko botas nije sampionski materijal..nije cak ni klasa barikela i mase irvajna i ostalih drugih vozaca ekipe..lekler zasluzena pobeda i buducnost f 1..

sky

pre 4 godine

Pobediti u Spa znaci da ste sjajan vozac,
pobedjivajuci po trkama sirom sveta ce vas naciniti sampionom,
ali pobeda u MONCI U CRVENOM ODELU VAS STAVLJA DIREKTNO U LEGENDE

patriota

pre 4 godine

Novi Schumacher.
Budući rekorder u broju osvojenih titula.
Napred Lekler, napred Ferari
(patriota, 08. septembar 2019 19:06)

Novi Šumaher? Znači namerava da izbacuje protivnike sa staze, da koristi nedezvoljeno gorivo...

Šteta što će voziti u eri Maxa Verštapena :)
(mileta, 08. septembar 2019 19:20)

Koje nedozvoljeno gorivo, kakav Verštapen.
Dečko je pravi šampion.

Činge

pre 4 godine

Napisao sam i posle predhodne trke a evo napisacu i sada. Steta sto je Ferari forsirao Fetela a blokirao Leklera do pre dve trke, jer bi sada Lekler bio daleko konkurentniji u borbi za titulu i imali bi smo veoma neizvezsno prvenstvo.

Davor Pg

pre 4 godine

Odlicno je odvozio Lekler, cestitke. Da nisu toliko brzi na pravcu ostavio bi ga Hamilton, kakva vozacina. Da je imao Botasovu strategiju sigurno bi bio prvi. Fetel u penziju. Sad je barem to jasno i onima koji su do sad tvrdili da je bolji od Hamiltona! Hamilton, Lekler i Verstapen odrzavaju f1 zanimljivom!

Limar nece doci.

pre 4 godine

Ferari je dobijo vozaca koji daje nadu za povratak na stare staze uspeha i dostojnu zamenu za velike asove Ferarija koji su ispisali zlatne strane istorije.
Velika pobeda Ferarija, velika pobeda mladog Leklerka.

HanSolo

pre 4 godine

Mislite da bi taxista Raikonen ostvario isto ovo sto i Lekler??? ni za jos 10god da je vozio za Ferari. Odavno sam pisao da je Ferari morao da ga zameni jer je godinama bez tempa i brzine. Ferari mozda nije bio na nivou mercedesa ali je svake godine ostvario po neku pobedu , zahvaljujuci fetelu. Fetel...totalno van forme, svakom vozacu se to desi pa i njemu. Jos 1 god u Ferari posle toga red bul mozda cak i mercedes
(daki, 08. septembar 2019 17:21)

Te greške što nemac radi ove sezone Kimi nikad nije radio.. Kimi je u amaterskom Alfi i sve jedno je doneo skoro sve poene tima..

Zarko

pre 4 godine

Ja ne znam šta je Ferrari napravio sa motorom, ali ovo danas je bila čista demonstracija moći. Ferrari Spec.3 vs Mercedes Spec.3. Mercedes ni u zavetrini + DRS ne može da ga sustigne sa samo četiri desetinke zaostatka na izlasku iz parabolike. Još se Ferrari i odvaja. Italijani su prešli igricu na polju motora. Vreme je da se konačno sredi i ta šasija za sledeću sezonu.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

cestitke za malog Leklerka ... Botas ko Fetel,kad je pritisak sve uprska...lagano je mogao do pobede da nije 3x pogresio u kljucnom trenutku... idemo dalje Singapur staza za Mercedes

vlasta

pre 4 godine

Žitelj Monaka je Monežanin. Bar je mene tako učila profesorica u gimnaziji...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (diplinž, 8. septembar 2019 16:41
Ja se ne bih igrao sa gramatikom.. Jednostavnije je reci Djokovicev zemljak.

The Wolf

pre 4 godine

Hamiltonu je ovo 12-ti podijum u sezoni (8 pobeda).
Hamilton ima ugodna 63 boda prednosti u odnosu na drugoplasiranog u šampionatu, 7 trka pre kraja sezone (ukoliko se prihvati žalba Alfe i ostane bez 2 boda iz Nemačke, imaće i dalje ugodnih 61 bod prednosti).
Hamiltonu možete da pljunete pod prozor, njegova forma je konstantna tokom cele sezone, neuspehom se smatra 3 mesto u trci, to dovoljno govori o kakvom vozaču se radi.
Slede trke koje više odgovaraju Mercedesu, Singapur i Rusija (ali tada neće biti do vozača već do mašine, jer to je suština, kada Mercedes pobedi, do mašine je, kada Ferrari pobedi, do vozača je, jel tako "stručnjaci"?).
Da se razumemo, ako ikada Hamilton potpiše za Ferrari, ja ću navijati za Hamiltona i Ferrari. To je jedina šansa Ferrarija da osvoji titulu u obe konkurencije posle toliko i toliko sušnih godina!

ave

pre 4 godine

Bravo za Lekleza, još ae u Zauberu videlo da je neverovatan talenat, veliki potencijal i odličan vozač. Kako je danas ukrotio i ostavio iza sebe oba Mercedesa za udžbenike i sve pohvale!

Хумска БГ

pre 4 godine

Браво Леки, браво мајсторе! Кад Луис оде навијам за њега, и за Нориса и Квјата ако буду у прилици да буду конкурентни. Ботас к'о Ботас, ништа ново, Фетел без коментара, срамота. Строл ни крив ни дужан настрадао у оном чукању. Квјат пех, јбг. Рикардо, Хулк, Перез честитке. Макс солидан. Алфа аматерска грешка са Кимијем у избору гума. Мекларен само један бод у две трке али мислим да ће од следеће трке поново бити на нивоу. Како је заређало можда чак и Сингапур буде занимљива трка :)

PozdravZaKolegu

pre 4 godine

Zbog Leklera ponovo pratim svaku trku na ivici kauca kao prije 10...

Kakve borbe cemo gledati izmedju njega i Maksa u buducnosti, a tu su i Noris, Albon, Rasel, samo da neko od njih ne dobije predominantan bolid.

Forza Ferari

pre 4 godine

Fantasticni Lekler,auu kakva voznja.Na tvrdim gumama drzao Hamiltona iza sebe koji je bio na srednje tvrdim gumama ! Posle nadmudrio i Botasa koji je bio na svezijim gumama.Master class voznja Charlsa,kapa dole.Vetel opet razocarao,neverovatno kako gresi i na kraju razocaravajuce 13 mesto.Bila bi jos zanimljivija trka kada bi i on bio u borbi za pobedu do samog kraja a imao je tempa da prati i Botasa i Hamiltona i Leklera.

Smeh

pre 4 godine

Žitelj Monaka je Monežanin. Bar je mene tako učila profesorica u gimnaziji...
(diplinž, 08. septembar 2019 16:41)

Ne znam u kojoj državi su te učili ali kod nas k nikako ne može da predje u g. Ili se nešto debelo promenilo u srpskom jeziku. Ali bi trebalo da bude Monačanin.

serhio

pre 4 godine

Fantastična trka,nisam navijač ferarija ali mi je drago zbog trijumfa pred tifozima ovog dobrog dečka i vozača...
Oštra borba sa Hamiltonom ali fer,možda jednom malo oštrije ali to je ono što mi želimo i zbog čega i gledamo F1...

Tarpeson

pre 4 godine

Prošle godine u Nemačkoj Fetel je okončao svoj status šampiona i prbog vozača Ferarija. Što se tiče Leklera: Bravo malac, svaku do kraja da dobiješ!

bokelini77

pre 4 godine

Svaka cast Lekleru, bravo :). Ne znam koja vam je to zemlja Monega al ako vas zanima kako se kaze stanovnik Monaka moze recimo Monacanin.Primer Banat=Banacanin, Uzice=Uzicanin itd.Nisam novinar al ovo su osnove batice.

joje

pre 4 godine

Za one koji pitaju ko ovo gleda i kome je ovo zanimljivo neka baci pogled na stazu u Monci. Na toj stazi nije visše imalo mesta gde igla da padne, prepuno ljudi, atmosfera karnevalska, nvijanje euforično i još sve to upotpunio Lekler Ferarijevom pobedom. Inače dobra trka.

Aleksa

pre 4 godine

Cestitke Lekleru i Ferariju.
Dobili su konacno dve trke, doduse Velika nagrada Italije i Belgije im apsolutno odgovara zbog tolikih pravaca i ocigledno je da imaju najjaci motor. Taktika sa najtvrdjim gumama je bila odlican potez! Mislim da ce jos eventualno imati sanse za pobedu u Americi. Ide period gde ce se Red Bul i Mercedes boriti za pobede jer slede staze sa neuporedivo vise brzih krivina.

www

pre 4 godine

Za ove "mangupe" što se čude kako sad Ferrari ovako jak... pa jednostavno rečeno ove staze im odgovaraju zbog karakteristika bolida. Naime, ove godine je Ferrari pogrešio sa aerodinamikom. Bolid je spor kroz spore krivine, kojih na ove dve staze ili ima malo ili ih nema. Singapur će za Ferrari biti otrežnjenje i kao što neko već reče u nastavku kalendara Ferrari ima čemu da se nada samo eventualno u Americi ili Japanu. Inače komentar je od originalnog www a ne od onog kradljivca, kao i od onog kradljivca asd.

SM

pre 4 godine

Kakva fenomenalna utrka mladog Leclerca!

Ovako odvoziti utrku kad si skoro cijelo vrijeme pod pritiskom Hamiltona, čovjeka koji je na dobrom putu da postane najuspješniji svih vremena. Kapa do poda Charlesu koji će za mjesec dana napuniti tek 22 godine.

Medvedev

pre 4 godine

Ferrari je oduvek bio sinonim za brzinu.Samo sto kod kola pored brzine imaju i najbolje ležanje na stazi a kod formule ih ta aerodinamika košta titula u ovoj hibridnoj eri.Snaga nije sporna mercedes ni pored drs a ne može da se približi kad su isptovremeno promenili gume nema sanse na pravcu da ga prestigne.Raikonen izgubi trku prošle god samo zbog guma ove god hamilton je bio blizu ali nema snagu motora da ga prestigne.Gume nove i kod jednom i kod drugom.Verstapena je prestigao u madjarskoj kad je zAmenio gume do tad isto pokušaji. Ali nista.

f1 fun

pre 4 godine

Naredne 2 trke ce pokazati da li je ferari zaista ostvario veliki pomak posle letnje pauze ili su Spa i Monza odgovarale njihovom bolidu. Moje misljenje je da ce se posle ove 2 trke stvari vratiti onako kako su i bile. Mercedes ima najbolji bolid, kada njima odgovara staza daleko su ispred svih , ferari je ostvario odlicne pobede ali su im mercedesi disali za vrat do samog kraja .

Yoloswag

pre 4 godine

Šta se dešava sa glavom ovog lika? Mora da nešto ozbiljno ne štima u privatnom životu Seba, ovo mi ne deluje kao isključivo problem sa formom i kompleksima usled bolje vožnje Leklera. Katastrofalna sezona iz njegove perspektive, gora od one poslednje u Red Bulu.