Nedelja, 18.08.2019.

23:20

Đorđević: Možemo još bolje

Selektor srpskih košarkaša Aleksandar Đorđević rekao je da je njegova ekipa protiv Grčke pokazala kvalitet i taktičko znanje.

Izvor: PT

Ðorðeviæ: Možemo još bolje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

323

pre 4 godine

Svi hvalimo Milutinova i ja naravno i kažem da je sjajan i da nam je odmah posle Jokića na toj poziciji! Ali zaboravljamo da je on bio starter i da je imao dosta minuta na početku i da je tada bio totalno neprimetan, da ne kažem nešto gore. Zaključak? Kako to da je posle bio toliko dobar? Da li je do njega, Saletove taktike, igre saigrača, Grka ? Ima li neko da doda odgovor?
(djc-xxx, 19. avgust 2019 08:55)

Ja sam video da ga je Sale izveo na tajm aut i pored aut linije mu je odrzao predavanje. Kasnije su i saigraci imali drugaciji nacin igre sa Milutinovim i on je pokazao sta mu odgovara i svoj kvalitet i odigrao je drugo poluvreme odlicno. Od njega se to i takav prosek koseva i ocekuje. Mislim da ce njega tim i tekako da koristi u nastavku priprema i na SP. Tu ce da eksplodira jer je mnogo napredovao i odlicno je igrao celu proslu sezonu i to u jakom timu.

Nenad

pre 4 godine

Grobari da mi ne zamere ali Lucic i Milosavljevic su cesto,precesto povredjeni kao i Jovic. Znam sta su prednji ukrsteni ligamenti kolena povreda na sebi samom i mucenja te vrste,a Milosavljevic je jednom vec operisao to i retko,ali jako retko ne strada opet koleno. Ili igras sa strahom.


Pa koliko sam ja video, stradali su ligamenti na drugoj nozi, ne na toj koju je vec operisao.

Vise se povredjuju igraci koji su se vise trosili u svojim karijerama i to je cela nauka. A i godine su tu...Gagi je uvek igrao kao da mu je poslednja. Kao sto smo juce videli i drugima se igraci povredjuju, i bice toga jos. Nadam se samo da ce nas zaobici.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Svi hvalimo Milutinova i ja naravno i kažem da je sjajan i da nam je odmah posle Jokića na toj poziciji! Ali zaboravljamo da je on bio starter i da je imao dosta minuta na početku i da je tada bio totalno neprimetan, da ne kažem nešto gore. Zaključak? Kako to da je posle bio toliko dobar? Da li je do njega, Saletove taktike, igre saigrača, Grka ? Ima li neko da doda odgovor?
(djc-xxx, 19. avgust 2019 08:55)

Nije do Milutinova nego do saigraca. Nekoliko uzastopnih lob-pasova nije proslo, sto zbog dobre grcke odbrane, sto zbog toga da Milutinovu ne odgovara takva igra. Kasnije je dobio nekoliko uspesnih alley-oop dodavanja i lopte u ruke na 45 stepeni, gde se mnogo bolje snalazi. On jeste relativno snazan igrac ali zbog visokog tezista lako gubi poziciju kod lob pasova i kasnije teze od Jokica gradi poziciju ledjima kad protiv sebe ima "guzatog" Burusisa npr. ili kad ga udvajaju. Sinoc je odlicno odigrao drugo poluvreme kada je tim podredio igru spustanju lopte pod kos bez lob pasova (probijanja Jovica i Micia i pasovi Bogdanovica).

www.com

pre 4 godine

Uspesne probne utakmice Srbije posebno protiv Litvanije i Grcke. Povrede su deo sporta i cesto se desavaju posle bazicnih priprema kada krenu utakmice. To je slucaj u svim reprezentacijama ako neko prati to i zna a ne samo kod nas. Protiv Grka je jasno sta tim ne sme da radi, to se videlo u prvom poluvremenu a sta treba i to je jasno i igracima i Saletu. Polako iskacu igraci u prvi plan i kada je u pitanju odbrana, Guduric, Simonovic, Jovic i kada je u pitanju napad. Pojedini igraci promasuju ali i poentiraju bas kada je potrebno i kada se lomi rezultat. Janis je zaustavljen u drugom poluvremenu ali u toku cele utakmice su imali mnogo otvorenih suteva za 3, neverovatno je da su igraci potpuno sami sutirali. Tako da je onaj Grk sutirao za 3 kao nikada u karijeri? Covek se proslavi. Nasi bekovi su videli da u kontrama nema nista od polaganja u kos kada imas igraca kao sto je Janis, to je banana i to pod obavezno. Sut sa zadrskom i cimanjem odavno nisam video kod nasih igraca. Janis bi u tom slucaju naskocio na igraca, napravio faul a ovako je banana. To nasi igraci sada dobro znaju i siguran sam da ce to da menjaju. Guduric treba da SUTIRA, sto vise pa imace svoje procente. BB je u nekim mecevima promasivao ali je nastavljao da sutira i opet je dao veliki doprinos. Protiv Grka je to doslo na odlican procenat. I sve to protiv Grka bez Jokica i njegovog proseka od 15 do 20 koseva minimum? I onda se neko zali kako smo igrali?

Nebojsa

pre 4 godine

Znaci ako nije jednako dobar ne moze da komentarise? Ok, onda ti povuci sve komentare vezane za CZV jer nisi nikada bio sampion Evrope i sveta.
(nista o nicemu, 19. avgust 2019 08:31
Nikada u zivotu nisam komentarisao uspehe ili neuspehe Zvezde, pa nemam sta da povucem. Nema razloga za uzrujavanje, samo kazem da biti cetvrti na svetu ili u Evropi u bilo cemo je neverovatan rezultat, posebno za ovako malu zemlju a da ljudi bez licnih uspeha i dostignuca olako kritikuju druge neuporedivo uspesnije od sebe.

da da

pre 4 godine

Sale, sta se desava sa Bobijem?
Imam utisak da je van forme sve utakmice?!
Ostalo sve mi djeluje ok.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da sa, 19. avgust 2019 06:39) Utisak te vara, OK je Bobi, malo se zeza, malo uigravamo, štedi se... sve po malo, ali lagano dižemo formu za pravu stvar. Preneću mu da si se raspitivao! Pozdrav, Sale
(Sale Nacionale, 19. avgust 2019 09:43)
Izvini, nisam te prepoznao Sale.

Nebojsa

pre 4 godine

Mnogo sam cenio igracke kvalitete Sase Djordjevica, gde je bio tom klubu je donosio puno radosti i srece. Veliki lider na terenu i vodja.
Sto se reprezentacije tice mislim da je ova generacija preveliki zalogaj za njega
Nije se posebno istakao u trenerske vode, bilo gde da se nasao nije zavrsavao posao vec dobijao otkaz smenjivali su ga
Videlo se sinoc da mu fali iskustva jer svaki ozbiljan trener ne sme da ispusti osam poena na 40 sekundi do kraja, njemu je to sinoc poslo za rukom.
Neko ce reci to su pripremne utakmice i bolje to da bude sad nego u toku sampionata. Nema tu price ili znas da pivedes utakmicu kraju ili neznas.
Plasim ovakih utakmica na SP mozda ce ih biti, da zbog iskustva ili ne iskustva selektora udje u problem.

aki

pre 4 godine

Meni deluje nemoguce da strucni stab nije pripremio vise vrsta zonske odbrane sa Bobijem. Mozda nisu hteli da otkriju sve adute, ali mislim da je nesto od toga trebalo probati na ovim pripremnim utakmicama.

U odbrani covek na coveka Bobi ima dosta problema, mnogo je sporiji od laksih centara koji ga stalno izvlace iz reketa.

I u napadu jos nije dovoljno iskoriscen. Treba primetiti da su nas Grci odbranom dosta poremetili (narocito u prvom poluvremenu) i da smo imali dosta izgubljenih lopti u pokusajima spustanja lopte na centre.

Sve u svemu, trebala nam je jedna ovakva tvrda utakmica protiv "namazanih" igraca, a bogami i sudijske trojke (ko gura gospodju u crnom nije mi jasno odavno).

djc-xxx

pre 4 godine

Bobi je garbidz tajm igrac a toga nema na svetskom prvenstvu. Prema tome Bobi ne treba da ide u Kinu. Nisu ovi iz NBA bas toliko glupi pa ga samo koriste kad je utakmica odlucena.
Inace je Boban je faca i vrlo popularan u Americi van terena.Kad bi imao nekog opasnog agenta Amerikanca( mozda i ima , ne znam) uzeo bi nenormalno mnogo para od reklama i sponzora.
(Guromir, 19. avgust 2019 10:52

Da, baš bi jedan takav igrač mogao da bude udarna igla Zvezde u Evroligi i da obori tri rekorda tog takmičenja i da bude nezvanični MVP Evrolige, kao i da bude višestruki MVP ABA i domaće lige, itd, itd...

Jedna utakmica, a pogotovo pripremna, ne čini igrača. Posebno, kad se ima u vidu da se on sigurno čuva povreda (zbog konstitucije) i ne grize preterano. Ako pogledamo njegov učinak na svim dosadašnjim pripremnim utakmicama, on je odmah uz Jokića, pa čak zbirno i pre Milutinova, koji je zaista bio sjajan sinoć, ali tek posle "ribanja" na klupi (kao starter se nije odmah pokazao). :-)

orao suri

pre 4 godine

Kao trener nije osvojio ništa! Ne kritikujem samo pišem istinu.
(petarczv, 19. avgust 2019 10:58)

Kako nije, petreczv, lazljivce maleni? Tri srebra sa reprezentacijom i prosle god FIBA LS. Mozda jos nesto, a?

MC

pre 4 godine

Kakav Bobi dzoker,Bobi i Bogdan su limitirani igrači kada treba srce,dva igraca kod nas na koje racunati kada je kljucno su jedino Jokic i Bjelica

petarczv

pre 4 godine

Sale je jedna od najvećih legenda Srpskog sporta.Čovek je osvojio sve kao igrač a sad i kao trener.Nema takmičenja sa kojeg nije doneo medalju i ljudi ga hejtuju.Osvoji turnir gde je dna Grčka domaćin pred 20 hiljada svojih navijača igra kao u transu sa MVP NBA lige i protiv sudija,bez najboljeg svojeg igrača.Sramota me zbog tih ljudi!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 18. avgust 2019 23:42)

Kao trener nije osvojio ništa! Ne kritikujem samo pišem istinu.

Guromir

pre 4 godine

Bobi je garbidz tajm igrac a toga nema na svetskom prvenstvu. Prema tome Bobi ne treba da ide u Kinu. Nisu ovi iz NBA bas toliko glupi pa ga samo koriste kad je utakmica odlucena.

Inace je Boban je faca i vrlo popularan u Americi van terena.Kad bi imao nekog opasnog agenta Amerikanca( mozda i ima , ne znam) uzeo bi nenormalno mnogo para od reklama i sponzora.

Bircevidis

pre 4 godine

Saletu zameram jedino sto nije do kraja priprema drzao 14 igraca na pripremama. Bar Avramovica onog kao beka,da ne kukam kao za Nedovicem ili Kalinicem. Grobari da mi ne zamere ali Lucic i Milosavljevic su cesto,precesto povredjeni kao i Jovic. Znam sta su prednji ukrsteni ligamenti kolena povreda na sebi samom i mucenja te vrste,a Milosavljevic je jednom vec operisao to i retko,ali jako retko ne strada opet koleno. Ili igras sa strahom. Bircevic na srecu njegovu,nazalost,opet ide na veliko takmicenje. Raduljica nadam se da moze da skoci bar 5 cm iznad parketa,a Jovic,Micic i Simonovic da daju trojku kad oko njih nema nikoga,bolje nego na treningu situacije.Samo da se niko ne povredi finale je blizu

Sale Nacionale

pre 4 godine

Sale, sta se desava sa Bobijem?
Imam utisak da je van forme sve utakmice?!
Ostalo sve mi djeluje ok.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da sa, 19. avgust 2019 06:39) Utisak te vara, OK je Bobi, malo se zeza, malo uigravamo, štedi se... sve po malo, ali lagano dižemo formu za pravu stvar. Preneću mu da si se raspitivao! Pozdrav, Sale

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!
(Srbija sila, 18. avgust 2019 23:22)

50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
(komša, 18. avgust 2019 23:41)

Samo ti komšo uživaj na plaži i u TV prenosu.

Dvokorak

pre 4 godine

Kontrolisali smo skok i nadskakali ubedljivo Grke, uprkos 22 izgubljene lopte, dobrom odbranom uspeli da to neutrališemo.
Bobi mora da igra agresivnih pod košem i da se postavi akcija za njega.
Dobra utakmica i dobra pobeda, ali ne treba se previše zanositi, njima su falila 3 ključna igrača na spoljnoj liniji, a taktika im je smešno providna.
Dobra pouka našim beko ima za eventualnu utakmicu s USA, brže završavanje kontru i ulaza, inače rampa.
Sinoć smo izgledali smešno s onih 10 banana, samo je Jokić nije popio 🙄

srrrrrrrrrdjan

pre 4 godine

Ukoliko ne krene Teo, dilema ostaje jedino izmedju Raduljice i Marjanovica. Po meni - Marjanovic je u prednosti. Tacno je da u utakmicama, kao sto je bila ona juce, nema sta da trazi. Ali postoje utakmice sa manje kontakta gde njegova visina i igra u napadu i te kako mogu da dodju do izrazaja. Raduljica je ove godine neprimetan, daleko ispod forme. Mislim da je upravo on visak. Bircevic mora da ide jer Bjelica ne moze da odigra sve utakmice po 40 minuta.
Sto se tice niskih igraca, ako se oporavi Teo, a ja navijam da i on krene (ma sta ko ovde pisao), mislim da Micic rizikuje svoje mesto vise od drugih. Jovic je realno bolji i stabilniji plej od njega. Mozda Djordjevic malo porazmisli izmedju Micica i, takodje, plasljivog Gudurica, mada mislim da su sanse 65:35 u korist Gudurica. Iako i Guduric trenutno ne igra dobar basket.
Ekipa je dobra, uravnotezena. Dobro je da, osim Bogdanovica, koji zaista igra na vrhunskom nivou, u svakoj utakmici imamo po jednog "novog" igraca koji iznese pobedu. Jednom je to Bircevic, drugi put Jokic, treci put Bjelica...I to je ono sto nas razlikuje od drugih ekipa gde se uglavnom zna ko i kada moze da povuce.

Milence

pre 4 godine

Jednu stvar ću konstatovati. Mi skoro 20 god nismo imali ovako dobar tim. Sjajni momci, dobra atmosfera. Totalno je glupo bilo koga prozivati, biti površan i komentarisati nešto za šta nemamo znanje, a posebno ljude koji se profesionalno bave košarkom. Pružimo im maksimalnu podršku, pitanje je kada ćemo ponovo imati ovakav tim i kad je već tako onda daj da uživamo i ako Bog da, uz malo sreće, uzmemo i to zlato.

dragan

pre 4 godine

Mislim da je Sale napravio grešku u finišu reegularnog dela utakmice, kada je nepotrebno zvao tajmaout i praktički poremetio ekipu, a Grcima dao vremena da se konsoliduju i uz naše greške dođu do izjednačenja.
(Istina leči...., 19. avgust 2019 07:22)

Nisi razumeo. Ovo je trening utakmica. To je Sale namerno uradio da da Grcima malo vazduha da on zaigraju bolje, da se udje u neizvesnu zavrsnicu. Vaznije je trenirati neizvesnu zavrsnicu nego glatko pobediti.

d

pre 4 godine

kad ih gledam žao mi samo sto Sloveniju nismo pobedili.gledam Bogdana i ne verujem da mu je toliko malo falilo da ih odvalio.po meni je njegov stil brutalan

nista o nicemu

pre 4 godine

da ne bude kao 2015, kada smo se ispucali u grupi, a vec od osmine finala se mucili protiv finske i ceske, i na kraju bili 4.
(qwerty, 18. avgust 2019 23:42)
A u cemu si ti lutko cetvrti makar u svojoj ulici?
(Nebojsa, 19. avgust 2019 01:58)

Znaci ako nije jednako dobar ne moze da komentarise? Ok, onda ti povuci sve komentare vezane za CZV jer nisi nikada bio sampion Evrope i sveta.

Znalac košarke

pre 4 godine

@ Raduljica i Birca treba da otpadnu sa spiska,ako ne moze Teodosic da igra,onda bi trebao zvati nekog naknadno pleja-beka mozda probati ubediti Markovica,mozda Nedovica ili nekog od mladjih plejeva cisto da budu tu ako JOVIC i MICIC pocnu da srljaju kao do sada,organizatori igre su nam za sada najslabije karike po mom skromnom vidjenju.
(branko, 19. avgust 2019 06:17)
Naravno da treba da ispadnu blam je mene zbog Saleta kad vidim Birču i Radulju. Imamo Simanic Bananisu i Charlsa Jenkinsa koji su vasiona za ovu dvojicu da ne pominjem Kalinu. Ali ako Birča mora da ide onda OK.

zzbz

pre 4 godine

Bogdan, Bjelica i Jokic, oni su kljuc uspeha. Da budu spremni na prvenstvu, bez nekih povreda i mislim da mozemo daleko. Sinocna utakmica krenula opustenije sa nase strane, kao protiv Litvanije. Imam utisak da je Sale hteo da pusti Grke, ali je onda inat proradio kad je video sta rade sudije...
Svakako nebitna utakmica, jednog nebitnog turinira. Svi znamo sta je bitno, ono nam sledi. Utakmicu po utakmicu, bice pakleno prvenstvo, SAD, Spanija, Francuska, Litvanija, Grcka, Italija, Australija, Kanada, uvek neugodni Argentinci koji sad nemaju preterano kvalitetan sastav, Brazil... Bice izuzetno zanimljivo prvenstvo.

djc-xxx

pre 4 godine

Svi hvalimo Milutinova i ja naravno i kažem da je sjajan i da nam je odmah posle Jokića na toj poziciji! Ali zaboravljamo da je on bio starter i da je imao dosta minuta na početku i da je tada bio totalno neprimetan, da ne kažem nešto gore. Zaključak? Kako to da je posle bio toliko dobar? Da li je do njega, Saletove taktike, igre saigrača, Grka ? Ima li neko da doda odgovor?

Istina leči....

pre 4 godine

Mislim da je Sale napravio grešku u finišu reegularnog dela utakmice, kada je nepotrebno zvao tajmaout i praktički poremetio ekipu, a Grcima dao vremena da se konsoliduju i uz naše greške dođu do izjednačenja. No, nebitno jer je ovo pripremna utakmica, pa možda nije lože provežbati i takav scenario, ali se svakako na prvenstvu ovako nešto ne sme dešavati.

Kontras

pre 4 godine

Tvrdim da smo igrali sa 80 posto mogucnosti ovog tima, tima bez Jokica i Lucica. I pobedili Grcku u sred Atine. Samo da nas mimoidju povrede.

Cini mi se da Simonovic ide na SP kao krilo i igrac zadatka jer tu Lucic ne moze da igra stalno. Jovic je mnogo dobar u odbrani, mora tu malo vise asistencija, preterano dobar sut od njega ni ne treba ocekivati. Micic mora da krene energicije, da "grize", moze on to, vreme je. Guduric ce biti dzoker. Milutinov mora da ide uz Jokica. Treci centar... ja bih pre uzeo Marjanovica od Raduljice. Bircevic ce verovatno ici da menja Bjelicu na krilnom centru kad moze.

Jokic, Bjelica i Bogdan ce biti vodje. Jokic pre svega, vreme je.

Verujem da ce Sale napraviti takvu odbranu koja ce terati protivnike da grese kao nikad... Tu cekamo Jovica, Micica, Simonovica... A onda idu kontre na Gudurica, Lucica, Bogdana...

Necemo opet biti kompletni, falice nam minimum Milosavljevic i Nedovic, a mozda i Teo. Zato je moja prognoza srebro ili bronza, ali nadam se i verujem da mozemo do zlata.

neko bitan.

pre 4 godine

Да је онај ниво као пре пар година, друга прича, ово сада као неки лик из краја кад сиђе да опегла коју баскетицу.
Још једна очигледна ствар, бобија много слабо и погрешно користимо у нападу.
Мора да се нађе шема за њега , да прими лопту испод коша, он је ту употребљив, а не да праве изолацију за њега, на 5-6 метара од коша ко вечерас.
Шта може он на тој удаљености од коша?
Јако мало, ту је скоро неупотребљив.
(некле, 18. avgust 2019 23:47)
Jel zaista misliš da Sale nema šemu za Bobija spremnu?Dajte ljudi,jel realno da ste toliko naivni i ne vidite da Sale pola taktičkih stvari i šema u napadu nije pokazao?Bobi će biti džoker na prvenstvu!Ovo potpisujem.Još nešto,mislim da će osim Milosavljevića naravno,svi biti spremni za prvu utakmicu u Kini.Znači:Lučić,Teo,Jokić.Bez Kalinića i Nedovića,kojima se smeši OI u Japanu dogodine.Kalina momčina malo da popravi ponašanje i istupe u javnosti i može realno da konkuriše za 12 najboljih u Japanu.Pozdrav od pravog i iskrenog grobara.Želim dobro zdravlje svim našim reprezentativcima i napred Srbija!!!

Slobodan

pre 4 godine

Vidim neki komsija se smeje na konstataciju da smo igrali sa 50% snage... ako smo igrali i sa 50% prelomili smo ih kada smo to resili a produzeci su cini mi se bili zelja Djordjevica za neizvesnom zavrsnicom (zbog treninga) plus sudije. Grke ako sretnemo na SP naprasicemo ih sa 20 razlike opusteno. E sada ako su oni 3. favorit mi do finala nemamo ozbiljnog protivnika Sale je toga svestan i zato izmislja tenziju da se ne opuste ni jednog momenta. A koliki potencijal ima igra u napadu 2 na 2 Bogdanovic-Jokic to cemo se tek nagledati jednostavna i efikasna resenja u napadu ili kako su Bogi i Bjelica odigrali akciju kada je Beli bacio zakucavanje Milutinovu ima da ih rade na sitne fore...

branko

pre 4 godine

Raduljica i Birca treba da otpadnu sa spiska,ako ne moze Teodosic da igra,onda bi trebao zvati nekog naknadno pleja-beka mozda probati ubediti Markovica,mozda Nedovica ili nekog od mladjih plejeva cisto da budu tu ako JOVIC i MICIC pocnu da srljaju kao do sada,organizatori igre su nam za sada najslabije karike po mom skromnom vidjenju.

spups

pre 4 godine

Bilo bi fino da nas neko opali pred pocetak prvenstva da ne bi previse poleteli! Za nas mentalitet ne valja kad smo ovako dobri i kad nas svi hvale!

to je to

pre 4 godine

Милутинов мора да иде на првенство.
Дечко је много бољи и од Радуљице и Марјановића.
Реално је да Радуљица одпадне.
Где тај дечко и игра ли уопште кошарку задњих пар година?!
Његов врхунац је прошао у рију 2016.
Сад реално нема места у ростеру.
Да је онај ниво као пре пар година, друга прича, ово сада као неки лик из краја кад сиђе да опегла коју баскетицу.
Још једна очигледна ствар, бобија много слабо и погрешно користимо у нападу.
Мора да се нађе шема за њега , да прими лопту испод коша, он је ту употребљив, а не да праве изолацију за њега, на 5-6 метара од коша ко вечерас.
Шта може он на тој удаљености од коша?
Јако мало, ту је скоро неупотребљив.
(некле, 18. avgust 2019 23:47)

Jedini koji će da otpadne je Teodosić. Ovi što su igrali večeras + Jokić i Lučić i to je tim za SP.

prosto

pre 4 godine

Neće biti dovoljno Jokić, Bogdanovic i Bjelica za medalju,moraju i ostali pod hitno da poprave formu pogotovu Jović i Micić..to je moje mišljenje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobo.B, 18. avgust 2019 23:38)

Svi su oni u formi, potrebnoj, ovo su prijateljske utakmice, malo se i karte kriju. SP se igra sa 12 igrača i oni svi moraju da daju doprinos.

Locutus

pre 4 godine

"Pokazali smo kvalitet i individualno i taktičko znanje..."

Nažalost, njegovo taktičko znanje je uspelo da prokocka +8 na manje od minut do kraja. Pošto smo pobedili to sad niko ne pominje, ali završetak utakmice je vođen katastrofalno.

trener saradnik

pre 4 godine

Sale,svi znaju da je Bogdan igrac sloptom koji resava zadnji napad. Znamo da se ne sudi faul u zadnje 2-3sec. I pogadjamo sta ce igrati takticki protivnik na Bogdanu?igrali ste tako od 2016,pa I danas isto. Izolacija za njega za 1na 1. Providno je

Sale

pre 4 godine

je u pravu mozemo bolje , mi smo od ove ekipe Grcke kvalitetniji za desetak poena .To mislim kad su i oni i mi kompletni .Ono sto me odusevljava kod nas je ta odbrana ,igramo izuzetnu odbranu ,to je ona prava filozofoja nase kosarke da iz jake odbranr polazi i odlican napad .Drago mi je sto sve vise imamo tagigranih igraca ,iskreno cekam Micica da se malo vise oslobodi .

Nebojsa

pre 4 godine

da ne bude kao 2015, kada smo se ispucali u grupi, a vec od osmine finala se mucili protiv finske i ceske, i na kraju bili 4.
(qwerty, 18. avgust 2019 23:42)
A u cemu si ti lutko cetvrti makar u svojoj ulici?

10ka

pre 4 godine

Dobili smo Grke zato sto je igrao Milutinov. Zao mi je sto je Sale otkrio karte za svtsko ali kako se situacija na terenu odvijala morao je da udje i dovede nas u red. Zivi bili pa videli nama ce Bradulja da igra cetvorku na svetskom.

MladiOptimista

pre 4 godine

Odlična igra Srbije na pripremnim utakmicama, Jovicu Micicu svi nesto kao zamjeraju ali rade svoj dio posla, uloge su podjeljene da Bogdan Jokic i Bjelica budu glavni igraci pa onda svi ostali i to je dobro, imaju najveci pedigre, svi se lome u odbrani osjeca se veliko zajednistvo. samo naprijed momci i da ne osvojite medalju sa ovim pristupom niko vam ne moze zamjeriti!!!

Jax Teller

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!(Srbija sila, 18. avgust 2019 23:22)50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
(komša, 18. avgust 2019 23:41)

i šta ti tu nije jasno? da je 100% i normalne sudije, ovo bi bilo lagana pobjeda u regularnom vremenu!

SIMA

pre 4 godine

50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
(komša, 18. avgust 2019
pa da nije bilo u Grckoj i da sudije nisu navlacile plus maestro Jokic , dvadeset razlike je realno

Milan

pre 4 godine

Beli je večeras tako opušteno smirio Grke, Janisa pogotovo, odigrao sjajnu odbranu. Dao im nekoliko trojki, jedan ulaz kroz sredinu, tu izlomio Janisa, niko ne može da ga uhvati.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Sale je jedna od najvećih legenda Srpskog sporta.Čovek je osvojio sve kao igrač a sad i kao trener.Nema takmičenja sa kojeg nije doneo medalju i ljudi ga hejtuju.Osvoji turnir gde je dna Grčka domaćin pred 20 hiljada svojih navijača igra kao u transu sa MVP NBA lige i protiv sudija,bez najboljeg svojeg igrača.Sramota me zbog tih ljudi!

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Tako je Sale,legendo,kralju,bice to jos puno bolje do pocetka,samo da nas vise povrede zaobidju i bicemo glavni konkurenti za zlato!.

basketas

pre 4 godine

Igramo zaista dobro u ovoj fazi, jedino sto me brine je nedostatk igraca na pozicijama 1i2 zbog povreda Gagija i Tea. Turnir je dugacak a nasa rotacija na tim pozicijama jako kratka, ako ne gresim svega 4 igraca.

gremlin

pre 4 godine

Sale MOŽETE I MORATE ALI I ZNATE!!!Mene brine ko to sebi sme da dozvoli luksuz da pljuje jednog Bogdana,ili bilo koga reprezentativca koji je tu???KOJA JE TO HRABROST DA SE TO RADI???Ej???Ti pljujes po jednom Saši???NE KAŽEM DA NE TREBA KRITIKOVATI ALI MI ZA KSS I SELEKTORA I EKIPU NIKAKVOG RAZLOGA NEMA!!!Do zlata!!!

Slobo.B

pre 4 godine

Neće biti dovoljno Jokić, Bogdanovic i Bjelica za medalju,moraju i ostali pod hitno da poprave formu pogotovu Jović i Micić..to je moje mišljenje

Srbija sila

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!

некле

pre 4 godine

Милутинов мора да иде на првенство.
Дечко је много бољи и од Радуљице и Марјановића.
Реално је да Радуљица одпадне.
Где тај дечко и игра ли уопште кошарку задњих пар година?!
Његов врхунац је прошао у рију 2016.
Сад реално нема места у ростеру.
Да је онај ниво као пре пар година, друга прича, ово сада као неки лик из краја кад сиђе да опегла коју баскетицу.
Још једна очигледна ствар, бобија много слабо и погрешно користимо у нападу.
Мора да се нађе шема за њега , да прими лопту испод коша, он је ту употребљив, а не да праве изолацију за њега, на 5-6 метара од коша ко вечерас.
Шта може он на тој удаљености од коша?
Јако мало, ту је скоро неупотребљив.

komša

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!
(Srbija sila, 18. avgust 2019 23:22)

50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.

Srbija sila

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!

Slobo.B

pre 4 godine

Neće biti dovoljno Jokić, Bogdanovic i Bjelica za medalju,moraju i ostali pod hitno da poprave formu pogotovu Jović i Micić..to je moje mišljenje

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Sale je jedna od najvećih legenda Srpskog sporta.Čovek je osvojio sve kao igrač a sad i kao trener.Nema takmičenja sa kojeg nije doneo medalju i ljudi ga hejtuju.Osvoji turnir gde je dna Grčka domaćin pred 20 hiljada svojih navijača igra kao u transu sa MVP NBA lige i protiv sudija,bez najboljeg svojeg igrača.Sramota me zbog tih ljudi!

некле

pre 4 godine

Милутинов мора да иде на првенство.
Дечко је много бољи и од Радуљице и Марјановића.
Реално је да Радуљица одпадне.
Где тај дечко и игра ли уопште кошарку задњих пар година?!
Његов врхунац је прошао у рију 2016.
Сад реално нема места у ростеру.
Да је онај ниво као пре пар година, друга прича, ово сада као неки лик из краја кад сиђе да опегла коју баскетицу.
Још једна очигледна ствар, бобија много слабо и погрешно користимо у нападу.
Мора да се нађе шема за њега , да прими лопту испод коша, он је ту употребљив, а не да праве изолацију за њега, на 5-6 метара од коша ко вечерас.
Шта може он на тој удаљености од коша?
Јако мало, ту је скоро неупотребљив.

gremlin

pre 4 godine

Sale MOŽETE I MORATE ALI I ZNATE!!!Mene brine ko to sebi sme da dozvoli luksuz da pljuje jednog Bogdana,ili bilo koga reprezentativca koji je tu???KOJA JE TO HRABROST DA SE TO RADI???Ej???Ti pljujes po jednom Saši???NE KAŽEM DA NE TREBA KRITIKOVATI ALI MI ZA KSS I SELEKTORA I EKIPU NIKAKVOG RAZLOGA NEMA!!!Do zlata!!!

basketas

pre 4 godine

Igramo zaista dobro u ovoj fazi, jedino sto me brine je nedostatk igraca na pozicijama 1i2 zbog povreda Gagija i Tea. Turnir je dugacak a nasa rotacija na tim pozicijama jako kratka, ako ne gresim svega 4 igraca.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Tako je Sale,legendo,kralju,bice to jos puno bolje do pocetka,samo da nas vise povrede zaobidju i bicemo glavni konkurenti za zlato!.

neko bitan.

pre 4 godine

Да је онај ниво као пре пар година, друга прича, ово сада као неки лик из краја кад сиђе да опегла коју баскетицу.
Још једна очигледна ствар, бобија много слабо и погрешно користимо у нападу.
Мора да се нађе шема за њега , да прими лопту испод коша, он је ту употребљив, а не да праве изолацију за њега, на 5-6 метара од коша ко вечерас.
Шта може он на тој удаљености од коша?
Јако мало, ту је скоро неупотребљив.
(некле, 18. avgust 2019 23:47)
Jel zaista misliš da Sale nema šemu za Bobija spremnu?Dajte ljudi,jel realno da ste toliko naivni i ne vidite da Sale pola taktičkih stvari i šema u napadu nije pokazao?Bobi će biti džoker na prvenstvu!Ovo potpisujem.Još nešto,mislim da će osim Milosavljevića naravno,svi biti spremni za prvu utakmicu u Kini.Znači:Lučić,Teo,Jokić.Bez Kalinića i Nedovića,kojima se smeši OI u Japanu dogodine.Kalina momčina malo da popravi ponašanje i istupe u javnosti i može realno da konkuriše za 12 najboljih u Japanu.Pozdrav od pravog i iskrenog grobara.Želim dobro zdravlje svim našim reprezentativcima i napred Srbija!!!

Kontras

pre 4 godine

Tvrdim da smo igrali sa 80 posto mogucnosti ovog tima, tima bez Jokica i Lucica. I pobedili Grcku u sred Atine. Samo da nas mimoidju povrede.

Cini mi se da Simonovic ide na SP kao krilo i igrac zadatka jer tu Lucic ne moze da igra stalno. Jovic je mnogo dobar u odbrani, mora tu malo vise asistencija, preterano dobar sut od njega ni ne treba ocekivati. Micic mora da krene energicije, da "grize", moze on to, vreme je. Guduric ce biti dzoker. Milutinov mora da ide uz Jokica. Treci centar... ja bih pre uzeo Marjanovica od Raduljice. Bircevic ce verovatno ici da menja Bjelicu na krilnom centru kad moze.

Jokic, Bjelica i Bogdan ce biti vodje. Jokic pre svega, vreme je.

Verujem da ce Sale napraviti takvu odbranu koja ce terati protivnike da grese kao nikad... Tu cekamo Jovica, Micica, Simonovica... A onda idu kontre na Gudurica, Lucica, Bogdana...

Necemo opet biti kompletni, falice nam minimum Milosavljevic i Nedovic, a mozda i Teo. Zato je moja prognoza srebro ili bronza, ali nadam se i verujem da mozemo do zlata.

Slobodan

pre 4 godine

Vidim neki komsija se smeje na konstataciju da smo igrali sa 50% snage... ako smo igrali i sa 50% prelomili smo ih kada smo to resili a produzeci su cini mi se bili zelja Djordjevica za neizvesnom zavrsnicom (zbog treninga) plus sudije. Grke ako sretnemo na SP naprasicemo ih sa 20 razlike opusteno. E sada ako su oni 3. favorit mi do finala nemamo ozbiljnog protivnika Sale je toga svestan i zato izmislja tenziju da se ne opuste ni jednog momenta. A koliki potencijal ima igra u napadu 2 na 2 Bogdanovic-Jokic to cemo se tek nagledati jednostavna i efikasna resenja u napadu ili kako su Bogi i Bjelica odigrali akciju kada je Beli bacio zakucavanje Milutinovu ima da ih rade na sitne fore...

Milan

pre 4 godine

Beli je večeras tako opušteno smirio Grke, Janisa pogotovo, odigrao sjajnu odbranu. Dao im nekoliko trojki, jedan ulaz kroz sredinu, tu izlomio Janisa, niko ne može da ga uhvati.

to je to

pre 4 godine

Милутинов мора да иде на првенство.
Дечко је много бољи и од Радуљице и Марјановића.
Реално је да Радуљица одпадне.
Где тај дечко и игра ли уопште кошарку задњих пар година?!
Његов врхунац је прошао у рију 2016.
Сад реално нема места у ростеру.
Да је онај ниво као пре пар година, друга прича, ово сада као неки лик из краја кад сиђе да опегла коју баскетицу.
Још једна очигледна ствар, бобија много слабо и погрешно користимо у нападу.
Мора да се нађе шема за њега , да прими лопту испод коша, он је ту употребљив, а не да праве изолацију за њега, на 5-6 метара од коша ко вечерас.
Шта може он на тој удаљености од коша?
Јако мало, ту је скоро неупотребљив.
(некле, 18. avgust 2019 23:47)

Jedini koji će da otpadne je Teodosić. Ovi što su igrali večeras + Jokić i Lučić i to je tim za SP.

Nebojsa

pre 4 godine

da ne bude kao 2015, kada smo se ispucali u grupi, a vec od osmine finala se mucili protiv finske i ceske, i na kraju bili 4.
(qwerty, 18. avgust 2019 23:42)
A u cemu si ti lutko cetvrti makar u svojoj ulici?

spups

pre 4 godine

Bilo bi fino da nas neko opali pred pocetak prvenstva da ne bi previse poleteli! Za nas mentalitet ne valja kad smo ovako dobri i kad nas svi hvale!

prosto

pre 4 godine

Neće biti dovoljno Jokić, Bogdanovic i Bjelica za medalju,moraju i ostali pod hitno da poprave formu pogotovu Jović i Micić..to je moje mišljenje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobo.B, 18. avgust 2019 23:38)

Svi su oni u formi, potrebnoj, ovo su prijateljske utakmice, malo se i karte kriju. SP se igra sa 12 igrača i oni svi moraju da daju doprinos.

orao suri

pre 4 godine

Kao trener nije osvojio ništa! Ne kritikujem samo pišem istinu.
(petarczv, 19. avgust 2019 10:58)

Kako nije, petreczv, lazljivce maleni? Tri srebra sa reprezentacijom i prosle god FIBA LS. Mozda jos nesto, a?

Jax Teller

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!(Srbija sila, 18. avgust 2019 23:22)50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
(komša, 18. avgust 2019 23:41)

i šta ti tu nije jasno? da je 100% i normalne sudije, ovo bi bilo lagana pobjeda u regularnom vremenu!

komša

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!
(Srbija sila, 18. avgust 2019 23:22)

50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.

SIMA

pre 4 godine

50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
(komša, 18. avgust 2019
pa da nije bilo u Grckoj i da sudije nisu navlacile plus maestro Jokic , dvadeset razlike je realno

Sale

pre 4 godine

je u pravu mozemo bolje , mi smo od ove ekipe Grcke kvalitetniji za desetak poena .To mislim kad su i oni i mi kompletni .Ono sto me odusevljava kod nas je ta odbrana ,igramo izuzetnu odbranu ,to je ona prava filozofoja nase kosarke da iz jake odbranr polazi i odlican napad .Drago mi je sto sve vise imamo tagigranih igraca ,iskreno cekam Micica da se malo vise oslobodi .

MladiOptimista

pre 4 godine

Odlična igra Srbije na pripremnim utakmicama, Jovicu Micicu svi nesto kao zamjeraju ali rade svoj dio posla, uloge su podjeljene da Bogdan Jokic i Bjelica budu glavni igraci pa onda svi ostali i to je dobro, imaju najveci pedigre, svi se lome u odbrani osjeca se veliko zajednistvo. samo naprijed momci i da ne osvojite medalju sa ovim pristupom niko vam ne moze zamjeriti!!!

Locutus

pre 4 godine

"Pokazali smo kvalitet i individualno i taktičko znanje..."

Nažalost, njegovo taktičko znanje je uspelo da prokocka +8 na manje od minut do kraja. Pošto smo pobedili to sad niko ne pominje, ali završetak utakmice je vođen katastrofalno.

Sale Nacionale

pre 4 godine

Sale, sta se desava sa Bobijem?
Imam utisak da je van forme sve utakmice?!
Ostalo sve mi djeluje ok.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da sa, 19. avgust 2019 06:39) Utisak te vara, OK je Bobi, malo se zeza, malo uigravamo, štedi se... sve po malo, ali lagano dižemo formu za pravu stvar. Preneću mu da si se raspitivao! Pozdrav, Sale

trener saradnik

pre 4 godine

Sale,svi znaju da je Bogdan igrac sloptom koji resava zadnji napad. Znamo da se ne sudi faul u zadnje 2-3sec. I pogadjamo sta ce igrati takticki protivnik na Bogdanu?igrali ste tako od 2016,pa I danas isto. Izolacija za njega za 1na 1. Providno je

Istina leči....

pre 4 godine

Mislim da je Sale napravio grešku u finišu reegularnog dela utakmice, kada je nepotrebno zvao tajmaout i praktički poremetio ekipu, a Grcima dao vremena da se konsoliduju i uz naše greške dođu do izjednačenja. No, nebitno jer je ovo pripremna utakmica, pa možda nije lože provežbati i takav scenario, ali se svakako na prvenstvu ovako nešto ne sme dešavati.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!
(Srbija sila, 18. avgust 2019 23:22)

50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
(komša, 18. avgust 2019 23:41)

Samo ti komšo uživaj na plaži i u TV prenosu.

Milence

pre 4 godine

Jednu stvar ću konstatovati. Mi skoro 20 god nismo imali ovako dobar tim. Sjajni momci, dobra atmosfera. Totalno je glupo bilo koga prozivati, biti površan i komentarisati nešto za šta nemamo znanje, a posebno ljude koji se profesionalno bave košarkom. Pružimo im maksimalnu podršku, pitanje je kada ćemo ponovo imati ovakav tim i kad je već tako onda daj da uživamo i ako Bog da, uz malo sreće, uzmemo i to zlato.

da da

pre 4 godine

Sale, sta se desava sa Bobijem?
Imam utisak da je van forme sve utakmice?!
Ostalo sve mi djeluje ok.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da sa, 19. avgust 2019 06:39) Utisak te vara, OK je Bobi, malo se zeza, malo uigravamo, štedi se... sve po malo, ali lagano dižemo formu za pravu stvar. Preneću mu da si se raspitivao! Pozdrav, Sale
(Sale Nacionale, 19. avgust 2019 09:43)
Izvini, nisam te prepoznao Sale.

10ka

pre 4 godine

Dobili smo Grke zato sto je igrao Milutinov. Zao mi je sto je Sale otkrio karte za svtsko ali kako se situacija na terenu odvijala morao je da udje i dovede nas u red. Zivi bili pa videli nama ce Bradulja da igra cetvorku na svetskom.

dragan

pre 4 godine

Mislim da je Sale napravio grešku u finišu reegularnog dela utakmice, kada je nepotrebno zvao tajmaout i praktički poremetio ekipu, a Grcima dao vremena da se konsoliduju i uz naše greške dođu do izjednačenja.
(Istina leči...., 19. avgust 2019 07:22)

Nisi razumeo. Ovo je trening utakmica. To je Sale namerno uradio da da Grcima malo vazduha da on zaigraju bolje, da se udje u neizvesnu zavrsnicu. Vaznije je trenirati neizvesnu zavrsnicu nego glatko pobediti.

Bircevidis

pre 4 godine

Saletu zameram jedino sto nije do kraja priprema drzao 14 igraca na pripremama. Bar Avramovica onog kao beka,da ne kukam kao za Nedovicem ili Kalinicem. Grobari da mi ne zamere ali Lucic i Milosavljevic su cesto,precesto povredjeni kao i Jovic. Znam sta su prednji ukrsteni ligamenti kolena povreda na sebi samom i mucenja te vrste,a Milosavljevic je jednom vec operisao to i retko,ali jako retko ne strada opet koleno. Ili igras sa strahom. Bircevic na srecu njegovu,nazalost,opet ide na veliko takmicenje. Raduljica nadam se da moze da skoci bar 5 cm iznad parketa,a Jovic,Micic i Simonovic da daju trojku kad oko njih nema nikoga,bolje nego na treningu situacije.Samo da se niko ne povredi finale je blizu

branko

pre 4 godine

Raduljica i Birca treba da otpadnu sa spiska,ako ne moze Teodosic da igra,onda bi trebao zvati nekog naknadno pleja-beka mozda probati ubediti Markovica,mozda Nedovica ili nekog od mladjih plejeva cisto da budu tu ako JOVIC i MICIC pocnu da srljaju kao do sada,organizatori igre su nam za sada najslabije karike po mom skromnom vidjenju.

srrrrrrrrrdjan

pre 4 godine

Ukoliko ne krene Teo, dilema ostaje jedino izmedju Raduljice i Marjanovica. Po meni - Marjanovic je u prednosti. Tacno je da u utakmicama, kao sto je bila ona juce, nema sta da trazi. Ali postoje utakmice sa manje kontakta gde njegova visina i igra u napadu i te kako mogu da dodju do izrazaja. Raduljica je ove godine neprimetan, daleko ispod forme. Mislim da je upravo on visak. Bircevic mora da ide jer Bjelica ne moze da odigra sve utakmice po 40 minuta.
Sto se tice niskih igraca, ako se oporavi Teo, a ja navijam da i on krene (ma sta ko ovde pisao), mislim da Micic rizikuje svoje mesto vise od drugih. Jovic je realno bolji i stabilniji plej od njega. Mozda Djordjevic malo porazmisli izmedju Micica i, takodje, plasljivog Gudurica, mada mislim da su sanse 65:35 u korist Gudurica. Iako i Guduric trenutno ne igra dobar basket.
Ekipa je dobra, uravnotezena. Dobro je da, osim Bogdanovica, koji zaista igra na vrhunskom nivou, u svakoj utakmici imamo po jednog "novog" igraca koji iznese pobedu. Jednom je to Bircevic, drugi put Jokic, treci put Bjelica...I to je ono sto nas razlikuje od drugih ekipa gde se uglavnom zna ko i kada moze da povuce.

Nebojsa

pre 4 godine

Znaci ako nije jednako dobar ne moze da komentarise? Ok, onda ti povuci sve komentare vezane za CZV jer nisi nikada bio sampion Evrope i sveta.
(nista o nicemu, 19. avgust 2019 08:31
Nikada u zivotu nisam komentarisao uspehe ili neuspehe Zvezde, pa nemam sta da povucem. Nema razloga za uzrujavanje, samo kazem da biti cetvrti na svetu ili u Evropi u bilo cemo je neverovatan rezultat, posebno za ovako malu zemlju a da ljudi bez licnih uspeha i dostignuca olako kritikuju druge neuporedivo uspesnije od sebe.

d

pre 4 godine

kad ih gledam žao mi samo sto Sloveniju nismo pobedili.gledam Bogdana i ne verujem da mu je toliko malo falilo da ih odvalio.po meni je njegov stil brutalan

Dvokorak

pre 4 godine

Kontrolisali smo skok i nadskakali ubedljivo Grke, uprkos 22 izgubljene lopte, dobrom odbranom uspeli da to neutrališemo.
Bobi mora da igra agresivnih pod košem i da se postavi akcija za njega.
Dobra utakmica i dobra pobeda, ali ne treba se previše zanositi, njima su falila 3 ključna igrača na spoljnoj liniji, a taktika im je smešno providna.
Dobra pouka našim beko ima za eventualnu utakmicu s USA, brže završavanje kontru i ulaza, inače rampa.
Sinoć smo izgledali smešno s onih 10 banana, samo je Jokić nije popio 🙄

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Svi hvalimo Milutinova i ja naravno i kažem da je sjajan i da nam je odmah posle Jokića na toj poziciji! Ali zaboravljamo da je on bio starter i da je imao dosta minuta na početku i da je tada bio totalno neprimetan, da ne kažem nešto gore. Zaključak? Kako to da je posle bio toliko dobar? Da li je do njega, Saletove taktike, igre saigrača, Grka ? Ima li neko da doda odgovor?
(djc-xxx, 19. avgust 2019 08:55)

Nije do Milutinova nego do saigraca. Nekoliko uzastopnih lob-pasova nije proslo, sto zbog dobre grcke odbrane, sto zbog toga da Milutinovu ne odgovara takva igra. Kasnije je dobio nekoliko uspesnih alley-oop dodavanja i lopte u ruke na 45 stepeni, gde se mnogo bolje snalazi. On jeste relativno snazan igrac ali zbog visokog tezista lako gubi poziciju kod lob pasova i kasnije teze od Jokica gradi poziciju ledjima kad protiv sebe ima "guzatog" Burusisa npr. ili kad ga udvajaju. Sinoc je odlicno odigrao drugo poluvreme kada je tim podredio igru spustanju lopte pod kos bez lob pasova (probijanja Jovica i Micia i pasovi Bogdanovica).

zzbz

pre 4 godine

Bogdan, Bjelica i Jokic, oni su kljuc uspeha. Da budu spremni na prvenstvu, bez nekih povreda i mislim da mozemo daleko. Sinocna utakmica krenula opustenije sa nase strane, kao protiv Litvanije. Imam utisak da je Sale hteo da pusti Grke, ali je onda inat proradio kad je video sta rade sudije...
Svakako nebitna utakmica, jednog nebitnog turinira. Svi znamo sta je bitno, ono nam sledi. Utakmicu po utakmicu, bice pakleno prvenstvo, SAD, Spanija, Francuska, Litvanija, Grcka, Italija, Australija, Kanada, uvek neugodni Argentinci koji sad nemaju preterano kvalitetan sastav, Brazil... Bice izuzetno zanimljivo prvenstvo.

www.com

pre 4 godine

Uspesne probne utakmice Srbije posebno protiv Litvanije i Grcke. Povrede su deo sporta i cesto se desavaju posle bazicnih priprema kada krenu utakmice. To je slucaj u svim reprezentacijama ako neko prati to i zna a ne samo kod nas. Protiv Grka je jasno sta tim ne sme da radi, to se videlo u prvom poluvremenu a sta treba i to je jasno i igracima i Saletu. Polako iskacu igraci u prvi plan i kada je u pitanju odbrana, Guduric, Simonovic, Jovic i kada je u pitanju napad. Pojedini igraci promasuju ali i poentiraju bas kada je potrebno i kada se lomi rezultat. Janis je zaustavljen u drugom poluvremenu ali u toku cele utakmice su imali mnogo otvorenih suteva za 3, neverovatno je da su igraci potpuno sami sutirali. Tako da je onaj Grk sutirao za 3 kao nikada u karijeri? Covek se proslavi. Nasi bekovi su videli da u kontrama nema nista od polaganja u kos kada imas igraca kao sto je Janis, to je banana i to pod obavezno. Sut sa zadrskom i cimanjem odavno nisam video kod nasih igraca. Janis bi u tom slucaju naskocio na igraca, napravio faul a ovako je banana. To nasi igraci sada dobro znaju i siguran sam da ce to da menjaju. Guduric treba da SUTIRA, sto vise pa imace svoje procente. BB je u nekim mecevima promasivao ali je nastavljao da sutira i opet je dao veliki doprinos. Protiv Grka je to doslo na odlican procenat. I sve to protiv Grka bez Jokica i njegovog proseka od 15 do 20 koseva minimum? I onda se neko zali kako smo igrali?

aki

pre 4 godine

Meni deluje nemoguce da strucni stab nije pripremio vise vrsta zonske odbrane sa Bobijem. Mozda nisu hteli da otkriju sve adute, ali mislim da je nesto od toga trebalo probati na ovim pripremnim utakmicama.

U odbrani covek na coveka Bobi ima dosta problema, mnogo je sporiji od laksih centara koji ga stalno izvlace iz reketa.

I u napadu jos nije dovoljno iskoriscen. Treba primetiti da su nas Grci odbranom dosta poremetili (narocito u prvom poluvremenu) i da smo imali dosta izgubljenih lopti u pokusajima spustanja lopte na centre.

Sve u svemu, trebala nam je jedna ovakva tvrda utakmica protiv "namazanih" igraca, a bogami i sudijske trojke (ko gura gospodju u crnom nije mi jasno odavno).

Nenad

pre 4 godine

Grobari da mi ne zamere ali Lucic i Milosavljevic su cesto,precesto povredjeni kao i Jovic. Znam sta su prednji ukrsteni ligamenti kolena povreda na sebi samom i mucenja te vrste,a Milosavljevic je jednom vec operisao to i retko,ali jako retko ne strada opet koleno. Ili igras sa strahom.


Pa koliko sam ja video, stradali su ligamenti na drugoj nozi, ne na toj koju je vec operisao.

Vise se povredjuju igraci koji su se vise trosili u svojim karijerama i to je cela nauka. A i godine su tu...Gagi je uvek igrao kao da mu je poslednja. Kao sto smo juce videli i drugima se igraci povredjuju, i bice toga jos. Nadam se samo da ce nas zaobici.

djc-xxx

pre 4 godine

Svi hvalimo Milutinova i ja naravno i kažem da je sjajan i da nam je odmah posle Jokića na toj poziciji! Ali zaboravljamo da je on bio starter i da je imao dosta minuta na početku i da je tada bio totalno neprimetan, da ne kažem nešto gore. Zaključak? Kako to da je posle bio toliko dobar? Da li je do njega, Saletove taktike, igre saigrača, Grka ? Ima li neko da doda odgovor?

djc-xxx

pre 4 godine

Bobi je garbidz tajm igrac a toga nema na svetskom prvenstvu. Prema tome Bobi ne treba da ide u Kinu. Nisu ovi iz NBA bas toliko glupi pa ga samo koriste kad je utakmica odlucena.
Inace je Boban je faca i vrlo popularan u Americi van terena.Kad bi imao nekog opasnog agenta Amerikanca( mozda i ima , ne znam) uzeo bi nenormalno mnogo para od reklama i sponzora.
(Guromir, 19. avgust 2019 10:52

Da, baš bi jedan takav igrač mogao da bude udarna igla Zvezde u Evroligi i da obori tri rekorda tog takmičenja i da bude nezvanični MVP Evrolige, kao i da bude višestruki MVP ABA i domaće lige, itd, itd...

Jedna utakmica, a pogotovo pripremna, ne čini igrača. Posebno, kad se ima u vidu da se on sigurno čuva povreda (zbog konstitucije) i ne grize preterano. Ako pogledamo njegov učinak na svim dosadašnjim pripremnim utakmicama, on je odmah uz Jokića, pa čak zbirno i pre Milutinova, koji je zaista bio sjajan sinoć, ali tek posle "ribanja" na klupi (kao starter se nije odmah pokazao). :-)

Guromir

pre 4 godine

Bobi je garbidz tajm igrac a toga nema na svetskom prvenstvu. Prema tome Bobi ne treba da ide u Kinu. Nisu ovi iz NBA bas toliko glupi pa ga samo koriste kad je utakmica odlucena.

Inace je Boban je faca i vrlo popularan u Americi van terena.Kad bi imao nekog opasnog agenta Amerikanca( mozda i ima , ne znam) uzeo bi nenormalno mnogo para od reklama i sponzora.

323

pre 4 godine

Svi hvalimo Milutinova i ja naravno i kažem da je sjajan i da nam je odmah posle Jokića na toj poziciji! Ali zaboravljamo da je on bio starter i da je imao dosta minuta na početku i da je tada bio totalno neprimetan, da ne kažem nešto gore. Zaključak? Kako to da je posle bio toliko dobar? Da li je do njega, Saletove taktike, igre saigrača, Grka ? Ima li neko da doda odgovor?
(djc-xxx, 19. avgust 2019 08:55)

Ja sam video da ga je Sale izveo na tajm aut i pored aut linije mu je odrzao predavanje. Kasnije su i saigraci imali drugaciji nacin igre sa Milutinovim i on je pokazao sta mu odgovara i svoj kvalitet i odigrao je drugo poluvreme odlicno. Od njega se to i takav prosek koseva i ocekuje. Mislim da ce njega tim i tekako da koristi u nastavku priprema i na SP. Tu ce da eksplodira jer je mnogo napredovao i odlicno je igrao celu proslu sezonu i to u jakom timu.

Nebojsa

pre 4 godine

Mnogo sam cenio igracke kvalitete Sase Djordjevica, gde je bio tom klubu je donosio puno radosti i srece. Veliki lider na terenu i vodja.
Sto se reprezentacije tice mislim da je ova generacija preveliki zalogaj za njega
Nije se posebno istakao u trenerske vode, bilo gde da se nasao nije zavrsavao posao vec dobijao otkaz smenjivali su ga
Videlo se sinoc da mu fali iskustva jer svaki ozbiljan trener ne sme da ispusti osam poena na 40 sekundi do kraja, njemu je to sinoc poslo za rukom.
Neko ce reci to su pripremne utakmice i bolje to da bude sad nego u toku sampionata. Nema tu price ili znas da pivedes utakmicu kraju ili neznas.
Plasim ovakih utakmica na SP mozda ce ih biti, da zbog iskustva ili ne iskustva selektora udje u problem.

MC

pre 4 godine

Kakav Bobi dzoker,Bobi i Bogdan su limitirani igrači kada treba srce,dva igraca kod nas na koje racunati kada je kljucno su jedino Jokic i Bjelica

petarczv

pre 4 godine

Sale je jedna od najvećih legenda Srpskog sporta.Čovek je osvojio sve kao igrač a sad i kao trener.Nema takmičenja sa kojeg nije doneo medalju i ljudi ga hejtuju.Osvoji turnir gde je dna Grčka domaćin pred 20 hiljada svojih navijača igra kao u transu sa MVP NBA lige i protiv sudija,bez najboljeg svojeg igrača.Sramota me zbog tih ljudi!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 18. avgust 2019 23:42)

Kao trener nije osvojio ništa! Ne kritikujem samo pišem istinu.

Znalac košarke

pre 4 godine

@ Raduljica i Birca treba da otpadnu sa spiska,ako ne moze Teodosic da igra,onda bi trebao zvati nekog naknadno pleja-beka mozda probati ubediti Markovica,mozda Nedovica ili nekog od mladjih plejeva cisto da budu tu ako JOVIC i MICIC pocnu da srljaju kao do sada,organizatori igre su nam za sada najslabije karike po mom skromnom vidjenju.
(branko, 19. avgust 2019 06:17)
Naravno da treba da ispadnu blam je mene zbog Saleta kad vidim Birču i Radulju. Imamo Simanic Bananisu i Charlsa Jenkinsa koji su vasiona za ovu dvojicu da ne pominjem Kalinu. Ali ako Birča mora da ide onda OK.

nista o nicemu

pre 4 godine

da ne bude kao 2015, kada smo se ispucali u grupi, a vec od osmine finala se mucili protiv finske i ceske, i na kraju bili 4.
(qwerty, 18. avgust 2019 23:42)
A u cemu si ti lutko cetvrti makar u svojoj ulici?
(Nebojsa, 19. avgust 2019 01:58)

Znaci ako nije jednako dobar ne moze da komentarise? Ok, onda ti povuci sve komentare vezane za CZV jer nisi nikada bio sampion Evrope i sveta.

komša

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!
(Srbija sila, 18. avgust 2019 23:22)

50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.

petarczv

pre 4 godine

Sale je jedna od najvećih legenda Srpskog sporta.Čovek je osvojio sve kao igrač a sad i kao trener.Nema takmičenja sa kojeg nije doneo medalju i ljudi ga hejtuju.Osvoji turnir gde je dna Grčka domaćin pred 20 hiljada svojih navijača igra kao u transu sa MVP NBA lige i protiv sudija,bez najboljeg svojeg igrača.Sramota me zbog tih ljudi!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 18. avgust 2019 23:42)

Kao trener nije osvojio ništa! Ne kritikujem samo pišem istinu.

branko

pre 4 godine

Raduljica i Birca treba da otpadnu sa spiska,ako ne moze Teodosic da igra,onda bi trebao zvati nekog naknadno pleja-beka mozda probati ubediti Markovica,mozda Nedovica ili nekog od mladjih plejeva cisto da budu tu ako JOVIC i MICIC pocnu da srljaju kao do sada,organizatori igre su nam za sada najslabije karike po mom skromnom vidjenju.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Sale je jedna od najvećih legenda Srpskog sporta.Čovek je osvojio sve kao igrač a sad i kao trener.Nema takmičenja sa kojeg nije doneo medalju i ljudi ga hejtuju.Osvoji turnir gde je dna Grčka domaćin pred 20 hiljada svojih navijača igra kao u transu sa MVP NBA lige i protiv sudija,bez najboljeg svojeg igrača.Sramota me zbog tih ljudi!

Istina leči....

pre 4 godine

Mislim da je Sale napravio grešku u finišu reegularnog dela utakmice, kada je nepotrebno zvao tajmaout i praktički poremetio ekipu, a Grcima dao vremena da se konsoliduju i uz naše greške dođu do izjednačenja. No, nebitno jer je ovo pripremna utakmica, pa možda nije lože provežbati i takav scenario, ali se svakako na prvenstvu ovako nešto ne sme dešavati.

некле

pre 4 godine

Милутинов мора да иде на првенство.
Дечко је много бољи и од Радуљице и Марјановића.
Реално је да Радуљица одпадне.
Где тај дечко и игра ли уопште кошарку задњих пар година?!
Његов врхунац је прошао у рију 2016.
Сад реално нема места у ростеру.
Да је онај ниво као пре пар година, друга прича, ово сада као неки лик из краја кад сиђе да опегла коју баскетицу.
Још једна очигледна ствар, бобија много слабо и погрешно користимо у нападу.
Мора да се нађе шема за њега , да прими лопту испод коша, он је ту употребљив, а не да праве изолацију за њега, на 5-6 метара од коша ко вечерас.
Шта може он на тој удаљености од коша?
Јако мало, ту је скоро неупотребљив.

Locutus

pre 4 godine

"Pokazali smo kvalitet i individualno i taktičko znanje..."

Nažalost, njegovo taktičko znanje je uspelo da prokocka +8 na manje od minut do kraja. Pošto smo pobedili to sad niko ne pominje, ali završetak utakmice je vođen katastrofalno.

MC

pre 4 godine

Kakav Bobi dzoker,Bobi i Bogdan su limitirani igrači kada treba srce,dva igraca kod nas na koje racunati kada je kljucno su jedino Jokic i Bjelica

Slobo.B

pre 4 godine

Neće biti dovoljno Jokić, Bogdanovic i Bjelica za medalju,moraju i ostali pod hitno da poprave formu pogotovu Jović i Micić..to je moje mišljenje

Nebojsa

pre 4 godine

Mnogo sam cenio igracke kvalitete Sase Djordjevica, gde je bio tom klubu je donosio puno radosti i srece. Veliki lider na terenu i vodja.
Sto se reprezentacije tice mislim da je ova generacija preveliki zalogaj za njega
Nije se posebno istakao u trenerske vode, bilo gde da se nasao nije zavrsavao posao vec dobijao otkaz smenjivali su ga
Videlo se sinoc da mu fali iskustva jer svaki ozbiljan trener ne sme da ispusti osam poena na 40 sekundi do kraja, njemu je to sinoc poslo za rukom.
Neko ce reci to su pripremne utakmice i bolje to da bude sad nego u toku sampionata. Nema tu price ili znas da pivedes utakmicu kraju ili neznas.
Plasim ovakih utakmica na SP mozda ce ih biti, da zbog iskustva ili ne iskustva selektora udje u problem.

gremlin

pre 4 godine

Sale MOŽETE I MORATE ALI I ZNATE!!!Mene brine ko to sebi sme da dozvoli luksuz da pljuje jednog Bogdana,ili bilo koga reprezentativca koji je tu???KOJA JE TO HRABROST DA SE TO RADI???Ej???Ti pljujes po jednom Saši???NE KAŽEM DA NE TREBA KRITIKOVATI ALI MI ZA KSS I SELEKTORA I EKIPU NIKAKVOG RAZLOGA NEMA!!!Do zlata!!!

neko bitan.

pre 4 godine

Да је онај ниво као пре пар година, друга прича, ово сада као неки лик из краја кад сиђе да опегла коју баскетицу.
Још једна очигледна ствар, бобија много слабо и погрешно користимо у нападу.
Мора да се нађе шема за њега , да прими лопту испод коша, он је ту употребљив, а не да праве изолацију за њега, на 5-6 метара од коша ко вечерас.
Шта може он на тој удаљености од коша?
Јако мало, ту је скоро неупотребљив.
(некле, 18. avgust 2019 23:47)
Jel zaista misliš da Sale nema šemu za Bobija spremnu?Dajte ljudi,jel realno da ste toliko naivni i ne vidite da Sale pola taktičkih stvari i šema u napadu nije pokazao?Bobi će biti džoker na prvenstvu!Ovo potpisujem.Još nešto,mislim da će osim Milosavljevića naravno,svi biti spremni za prvu utakmicu u Kini.Znači:Lučić,Teo,Jokić.Bez Kalinića i Nedovića,kojima se smeši OI u Japanu dogodine.Kalina momčina malo da popravi ponašanje i istupe u javnosti i može realno da konkuriše za 12 najboljih u Japanu.Pozdrav od pravog i iskrenog grobara.Želim dobro zdravlje svim našim reprezentativcima i napred Srbija!!!

Srbija sila

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!

djc-xxx

pre 4 godine

Bobi je garbidz tajm igrac a toga nema na svetskom prvenstvu. Prema tome Bobi ne treba da ide u Kinu. Nisu ovi iz NBA bas toliko glupi pa ga samo koriste kad je utakmica odlucena.
Inace je Boban je faca i vrlo popularan u Americi van terena.Kad bi imao nekog opasnog agenta Amerikanca( mozda i ima , ne znam) uzeo bi nenormalno mnogo para od reklama i sponzora.
(Guromir, 19. avgust 2019 10:52

Da, baš bi jedan takav igrač mogao da bude udarna igla Zvezde u Evroligi i da obori tri rekorda tog takmičenja i da bude nezvanični MVP Evrolige, kao i da bude višestruki MVP ABA i domaće lige, itd, itd...

Jedna utakmica, a pogotovo pripremna, ne čini igrača. Posebno, kad se ima u vidu da se on sigurno čuva povreda (zbog konstitucije) i ne grize preterano. Ako pogledamo njegov učinak na svim dosadašnjim pripremnim utakmicama, on je odmah uz Jokića, pa čak zbirno i pre Milutinova, koji je zaista bio sjajan sinoć, ali tek posle "ribanja" na klupi (kao starter se nije odmah pokazao). :-)

10ka

pre 4 godine

Dobili smo Grke zato sto je igrao Milutinov. Zao mi je sto je Sale otkrio karte za svtsko ali kako se situacija na terenu odvijala morao je da udje i dovede nas u red. Zivi bili pa videli nama ce Bradulja da igra cetvorku na svetskom.

Kontras

pre 4 godine

Tvrdim da smo igrali sa 80 posto mogucnosti ovog tima, tima bez Jokica i Lucica. I pobedili Grcku u sred Atine. Samo da nas mimoidju povrede.

Cini mi se da Simonovic ide na SP kao krilo i igrac zadatka jer tu Lucic ne moze da igra stalno. Jovic je mnogo dobar u odbrani, mora tu malo vise asistencija, preterano dobar sut od njega ni ne treba ocekivati. Micic mora da krene energicije, da "grize", moze on to, vreme je. Guduric ce biti dzoker. Milutinov mora da ide uz Jokica. Treci centar... ja bih pre uzeo Marjanovica od Raduljice. Bircevic ce verovatno ici da menja Bjelicu na krilnom centru kad moze.

Jokic, Bjelica i Bogdan ce biti vodje. Jokic pre svega, vreme je.

Verujem da ce Sale napraviti takvu odbranu koja ce terati protivnike da grese kao nikad... Tu cekamo Jovica, Micica, Simonovica... A onda idu kontre na Gudurica, Lucica, Bogdana...

Necemo opet biti kompletni, falice nam minimum Milosavljevic i Nedovic, a mozda i Teo. Zato je moja prognoza srebro ili bronza, ali nadam se i verujem da mozemo do zlata.

Guromir

pre 4 godine

Bobi je garbidz tajm igrac a toga nema na svetskom prvenstvu. Prema tome Bobi ne treba da ide u Kinu. Nisu ovi iz NBA bas toliko glupi pa ga samo koriste kad je utakmica odlucena.

Inace je Boban je faca i vrlo popularan u Americi van terena.Kad bi imao nekog opasnog agenta Amerikanca( mozda i ima , ne znam) uzeo bi nenormalno mnogo para od reklama i sponzora.

trener saradnik

pre 4 godine

Sale,svi znaju da je Bogdan igrac sloptom koji resava zadnji napad. Znamo da se ne sudi faul u zadnje 2-3sec. I pogadjamo sta ce igrati takticki protivnik na Bogdanu?igrali ste tako od 2016,pa I danas isto. Izolacija za njega za 1na 1. Providno je

Nebojsa

pre 4 godine

da ne bude kao 2015, kada smo se ispucali u grupi, a vec od osmine finala se mucili protiv finske i ceske, i na kraju bili 4.
(qwerty, 18. avgust 2019 23:42)
A u cemu si ti lutko cetvrti makar u svojoj ulici?

basketas

pre 4 godine

Igramo zaista dobro u ovoj fazi, jedino sto me brine je nedostatk igraca na pozicijama 1i2 zbog povreda Gagija i Tea. Turnir je dugacak a nasa rotacija na tim pozicijama jako kratka, ako ne gresim svega 4 igraca.

nista o nicemu

pre 4 godine

da ne bude kao 2015, kada smo se ispucali u grupi, a vec od osmine finala se mucili protiv finske i ceske, i na kraju bili 4.
(qwerty, 18. avgust 2019 23:42)
A u cemu si ti lutko cetvrti makar u svojoj ulici?
(Nebojsa, 19. avgust 2019 01:58)

Znaci ako nije jednako dobar ne moze da komentarise? Ok, onda ti povuci sve komentare vezane za CZV jer nisi nikada bio sampion Evrope i sveta.

Znalac košarke

pre 4 godine

@ Raduljica i Birca treba da otpadnu sa spiska,ako ne moze Teodosic da igra,onda bi trebao zvati nekog naknadno pleja-beka mozda probati ubediti Markovica,mozda Nedovica ili nekog od mladjih plejeva cisto da budu tu ako JOVIC i MICIC pocnu da srljaju kao do sada,organizatori igre su nam za sada najslabije karike po mom skromnom vidjenju.
(branko, 19. avgust 2019 06:17)
Naravno da treba da ispadnu blam je mene zbog Saleta kad vidim Birču i Radulju. Imamo Simanic Bananisu i Charlsa Jenkinsa koji su vasiona za ovu dvojicu da ne pominjem Kalinu. Ali ako Birča mora da ide onda OK.

to je to

pre 4 godine

Милутинов мора да иде на првенство.
Дечко је много бољи и од Радуљице и Марјановића.
Реално је да Радуљица одпадне.
Где тај дечко и игра ли уопште кошарку задњих пар година?!
Његов врхунац је прошао у рију 2016.
Сад реално нема места у ростеру.
Да је онај ниво као пре пар година, друга прича, ово сада као неки лик из краја кад сиђе да опегла коју баскетицу.
Још једна очигледна ствар, бобија много слабо и погрешно користимо у нападу.
Мора да се нађе шема за њега , да прими лопту испод коша, он је ту употребљив, а не да праве изолацију за њега, на 5-6 метара од коша ко вечерас.
Шта може он на тој удаљености од коша?
Јако мало, ту је скоро неупотребљив.
(некле, 18. avgust 2019 23:47)

Jedini koji će da otpadne je Teodosić. Ovi što su igrali večeras + Jokić i Lučić i to je tim za SP.

spups

pre 4 godine

Bilo bi fino da nas neko opali pred pocetak prvenstva da ne bi previse poleteli! Za nas mentalitet ne valja kad smo ovako dobri i kad nas svi hvale!

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Tako je Sale,legendo,kralju,bice to jos puno bolje do pocetka,samo da nas vise povrede zaobidju i bicemo glavni konkurenti za zlato!.

srrrrrrrrrdjan

pre 4 godine

Ukoliko ne krene Teo, dilema ostaje jedino izmedju Raduljice i Marjanovica. Po meni - Marjanovic je u prednosti. Tacno je da u utakmicama, kao sto je bila ona juce, nema sta da trazi. Ali postoje utakmice sa manje kontakta gde njegova visina i igra u napadu i te kako mogu da dodju do izrazaja. Raduljica je ove godine neprimetan, daleko ispod forme. Mislim da je upravo on visak. Bircevic mora da ide jer Bjelica ne moze da odigra sve utakmice po 40 minuta.
Sto se tice niskih igraca, ako se oporavi Teo, a ja navijam da i on krene (ma sta ko ovde pisao), mislim da Micic rizikuje svoje mesto vise od drugih. Jovic je realno bolji i stabilniji plej od njega. Mozda Djordjevic malo porazmisli izmedju Micica i, takodje, plasljivog Gudurica, mada mislim da su sanse 65:35 u korist Gudurica. Iako i Guduric trenutno ne igra dobar basket.
Ekipa je dobra, uravnotezena. Dobro je da, osim Bogdanovica, koji zaista igra na vrhunskom nivou, u svakoj utakmici imamo po jednog "novog" igraca koji iznese pobedu. Jednom je to Bircevic, drugi put Jokic, treci put Bjelica...I to je ono sto nas razlikuje od drugih ekipa gde se uglavnom zna ko i kada moze da povuce.

prosto

pre 4 godine

Neće biti dovoljno Jokić, Bogdanovic i Bjelica za medalju,moraju i ostali pod hitno da poprave formu pogotovu Jović i Micić..to je moje mišljenje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobo.B, 18. avgust 2019 23:38)

Svi su oni u formi, potrebnoj, ovo su prijateljske utakmice, malo se i karte kriju. SP se igra sa 12 igrača i oni svi moraju da daju doprinos.

Slobodan

pre 4 godine

Vidim neki komsija se smeje na konstataciju da smo igrali sa 50% snage... ako smo igrali i sa 50% prelomili smo ih kada smo to resili a produzeci su cini mi se bili zelja Djordjevica za neizvesnom zavrsnicom (zbog treninga) plus sudije. Grke ako sretnemo na SP naprasicemo ih sa 20 razlike opusteno. E sada ako su oni 3. favorit mi do finala nemamo ozbiljnog protivnika Sale je toga svestan i zato izmislja tenziju da se ne opuste ni jednog momenta. A koliki potencijal ima igra u napadu 2 na 2 Bogdanovic-Jokic to cemo se tek nagledati jednostavna i efikasna resenja u napadu ili kako su Bogi i Bjelica odigrali akciju kada je Beli bacio zakucavanje Milutinovu ima da ih rade na sitne fore...

Bircevidis

pre 4 godine

Saletu zameram jedino sto nije do kraja priprema drzao 14 igraca na pripremama. Bar Avramovica onog kao beka,da ne kukam kao za Nedovicem ili Kalinicem. Grobari da mi ne zamere ali Lucic i Milosavljevic su cesto,precesto povredjeni kao i Jovic. Znam sta su prednji ukrsteni ligamenti kolena povreda na sebi samom i mucenja te vrste,a Milosavljevic je jednom vec operisao to i retko,ali jako retko ne strada opet koleno. Ili igras sa strahom. Bircevic na srecu njegovu,nazalost,opet ide na veliko takmicenje. Raduljica nadam se da moze da skoci bar 5 cm iznad parketa,a Jovic,Micic i Simonovic da daju trojku kad oko njih nema nikoga,bolje nego na treningu situacije.Samo da se niko ne povredi finale je blizu

Dvokorak

pre 4 godine

Kontrolisali smo skok i nadskakali ubedljivo Grke, uprkos 22 izgubljene lopte, dobrom odbranom uspeli da to neutrališemo.
Bobi mora da igra agresivnih pod košem i da se postavi akcija za njega.
Dobra utakmica i dobra pobeda, ali ne treba se previše zanositi, njima su falila 3 ključna igrača na spoljnoj liniji, a taktika im je smešno providna.
Dobra pouka našim beko ima za eventualnu utakmicu s USA, brže završavanje kontru i ulaza, inače rampa.
Sinoć smo izgledali smešno s onih 10 banana, samo je Jokić nije popio 🙄

dragan

pre 4 godine

Mislim da je Sale napravio grešku u finišu reegularnog dela utakmice, kada je nepotrebno zvao tajmaout i praktički poremetio ekipu, a Grcima dao vremena da se konsoliduju i uz naše greške dođu do izjednačenja.
(Istina leči...., 19. avgust 2019 07:22)

Nisi razumeo. Ovo je trening utakmica. To je Sale namerno uradio da da Grcima malo vazduha da on zaigraju bolje, da se udje u neizvesnu zavrsnicu. Vaznije je trenirati neizvesnu zavrsnicu nego glatko pobediti.

aki

pre 4 godine

Meni deluje nemoguce da strucni stab nije pripremio vise vrsta zonske odbrane sa Bobijem. Mozda nisu hteli da otkriju sve adute, ali mislim da je nesto od toga trebalo probati na ovim pripremnim utakmicama.

U odbrani covek na coveka Bobi ima dosta problema, mnogo je sporiji od laksih centara koji ga stalno izvlace iz reketa.

I u napadu jos nije dovoljno iskoriscen. Treba primetiti da su nas Grci odbranom dosta poremetili (narocito u prvom poluvremenu) i da smo imali dosta izgubljenih lopti u pokusajima spustanja lopte na centre.

Sve u svemu, trebala nam je jedna ovakva tvrda utakmica protiv "namazanih" igraca, a bogami i sudijske trojke (ko gura gospodju u crnom nije mi jasno odavno).

da da

pre 4 godine

Sale, sta se desava sa Bobijem?
Imam utisak da je van forme sve utakmice?!
Ostalo sve mi djeluje ok.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da sa, 19. avgust 2019 06:39) Utisak te vara, OK je Bobi, malo se zeza, malo uigravamo, štedi se... sve po malo, ali lagano dižemo formu za pravu stvar. Preneću mu da si se raspitivao! Pozdrav, Sale
(Sale Nacionale, 19. avgust 2019 09:43)
Izvini, nisam te prepoznao Sale.

Jax Teller

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!(Srbija sila, 18. avgust 2019 23:22)50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
(komša, 18. avgust 2019 23:41)

i šta ti tu nije jasno? da je 100% i normalne sudije, ovo bi bilo lagana pobjeda u regularnom vremenu!

djc-xxx

pre 4 godine

Svi hvalimo Milutinova i ja naravno i kažem da je sjajan i da nam je odmah posle Jokića na toj poziciji! Ali zaboravljamo da je on bio starter i da je imao dosta minuta na početku i da je tada bio totalno neprimetan, da ne kažem nešto gore. Zaključak? Kako to da je posle bio toliko dobar? Da li je do njega, Saletove taktike, igre saigrača, Grka ? Ima li neko da doda odgovor?

orao suri

pre 4 godine

Kao trener nije osvojio ništa! Ne kritikujem samo pišem istinu.
(petarczv, 19. avgust 2019 10:58)

Kako nije, petreczv, lazljivce maleni? Tri srebra sa reprezentacijom i prosle god FIBA LS. Mozda jos nesto, a?

SIMA

pre 4 godine

50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
(komša, 18. avgust 2019
pa da nije bilo u Grckoj i da sudije nisu navlacile plus maestro Jokic , dvadeset razlike je realno

zzbz

pre 4 godine

Bogdan, Bjelica i Jokic, oni su kljuc uspeha. Da budu spremni na prvenstvu, bez nekih povreda i mislim da mozemo daleko. Sinocna utakmica krenula opustenije sa nase strane, kao protiv Litvanije. Imam utisak da je Sale hteo da pusti Grke, ali je onda inat proradio kad je video sta rade sudije...
Svakako nebitna utakmica, jednog nebitnog turinira. Svi znamo sta je bitno, ono nam sledi. Utakmicu po utakmicu, bice pakleno prvenstvo, SAD, Spanija, Francuska, Litvanija, Grcka, Italija, Australija, Kanada, uvek neugodni Argentinci koji sad nemaju preterano kvalitetan sastav, Brazil... Bice izuzetno zanimljivo prvenstvo.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Cinjenica da smo mi veceras odlicnu Grcku sa njihovim navlacenjem od strane sudija i punom halom,dobili sa jedno 50% igre bez Jokica meni zaista uliva OGROMAN optimizam! OGROMAN! Samo napred Sale ka cilju!
(Srbija sila, 18. avgust 2019 23:22)

50% a igrali produžetke. hahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
(komša, 18. avgust 2019 23:41)

Samo ti komšo uživaj na plaži i u TV prenosu.

Sale Nacionale

pre 4 godine

Sale, sta se desava sa Bobijem?
Imam utisak da je van forme sve utakmice?!
Ostalo sve mi djeluje ok.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da sa, 19. avgust 2019 06:39) Utisak te vara, OK je Bobi, malo se zeza, malo uigravamo, štedi se... sve po malo, ali lagano dižemo formu za pravu stvar. Preneću mu da si se raspitivao! Pozdrav, Sale

Nenad

pre 4 godine

Grobari da mi ne zamere ali Lucic i Milosavljevic su cesto,precesto povredjeni kao i Jovic. Znam sta su prednji ukrsteni ligamenti kolena povreda na sebi samom i mucenja te vrste,a Milosavljevic je jednom vec operisao to i retko,ali jako retko ne strada opet koleno. Ili igras sa strahom.


Pa koliko sam ja video, stradali su ligamenti na drugoj nozi, ne na toj koju je vec operisao.

Vise se povredjuju igraci koji su se vise trosili u svojim karijerama i to je cela nauka. A i godine su tu...Gagi je uvek igrao kao da mu je poslednja. Kao sto smo juce videli i drugima se igraci povredjuju, i bice toga jos. Nadam se samo da ce nas zaobici.

www.com

pre 4 godine

Uspesne probne utakmice Srbije posebno protiv Litvanije i Grcke. Povrede su deo sporta i cesto se desavaju posle bazicnih priprema kada krenu utakmice. To je slucaj u svim reprezentacijama ako neko prati to i zna a ne samo kod nas. Protiv Grka je jasno sta tim ne sme da radi, to se videlo u prvom poluvremenu a sta treba i to je jasno i igracima i Saletu. Polako iskacu igraci u prvi plan i kada je u pitanju odbrana, Guduric, Simonovic, Jovic i kada je u pitanju napad. Pojedini igraci promasuju ali i poentiraju bas kada je potrebno i kada se lomi rezultat. Janis je zaustavljen u drugom poluvremenu ali u toku cele utakmice su imali mnogo otvorenih suteva za 3, neverovatno je da su igraci potpuno sami sutirali. Tako da je onaj Grk sutirao za 3 kao nikada u karijeri? Covek se proslavi. Nasi bekovi su videli da u kontrama nema nista od polaganja u kos kada imas igraca kao sto je Janis, to je banana i to pod obavezno. Sut sa zadrskom i cimanjem odavno nisam video kod nasih igraca. Janis bi u tom slucaju naskocio na igraca, napravio faul a ovako je banana. To nasi igraci sada dobro znaju i siguran sam da ce to da menjaju. Guduric treba da SUTIRA, sto vise pa imace svoje procente. BB je u nekim mecevima promasivao ali je nastavljao da sutira i opet je dao veliki doprinos. Protiv Grka je to doslo na odlican procenat. I sve to protiv Grka bez Jokica i njegovog proseka od 15 do 20 koseva minimum? I onda se neko zali kako smo igrali?

Milan

pre 4 godine

Beli je večeras tako opušteno smirio Grke, Janisa pogotovo, odigrao sjajnu odbranu. Dao im nekoliko trojki, jedan ulaz kroz sredinu, tu izlomio Janisa, niko ne može da ga uhvati.

MladiOptimista

pre 4 godine

Odlična igra Srbije na pripremnim utakmicama, Jovicu Micicu svi nesto kao zamjeraju ali rade svoj dio posla, uloge su podjeljene da Bogdan Jokic i Bjelica budu glavni igraci pa onda svi ostali i to je dobro, imaju najveci pedigre, svi se lome u odbrani osjeca se veliko zajednistvo. samo naprijed momci i da ne osvojite medalju sa ovim pristupom niko vam ne moze zamjeriti!!!

Sale

pre 4 godine

je u pravu mozemo bolje , mi smo od ove ekipe Grcke kvalitetniji za desetak poena .To mislim kad su i oni i mi kompletni .Ono sto me odusevljava kod nas je ta odbrana ,igramo izuzetnu odbranu ,to je ona prava filozofoja nase kosarke da iz jake odbranr polazi i odlican napad .Drago mi je sto sve vise imamo tagigranih igraca ,iskreno cekam Micica da se malo vise oslobodi .

Milence

pre 4 godine

Jednu stvar ću konstatovati. Mi skoro 20 god nismo imali ovako dobar tim. Sjajni momci, dobra atmosfera. Totalno je glupo bilo koga prozivati, biti površan i komentarisati nešto za šta nemamo znanje, a posebno ljude koji se profesionalno bave košarkom. Pružimo im maksimalnu podršku, pitanje je kada ćemo ponovo imati ovakav tim i kad je već tako onda daj da uživamo i ako Bog da, uz malo sreće, uzmemo i to zlato.

d

pre 4 godine

kad ih gledam žao mi samo sto Sloveniju nismo pobedili.gledam Bogdana i ne verujem da mu je toliko malo falilo da ih odvalio.po meni je njegov stil brutalan

Nebojsa

pre 4 godine

Znaci ako nije jednako dobar ne moze da komentarise? Ok, onda ti povuci sve komentare vezane za CZV jer nisi nikada bio sampion Evrope i sveta.
(nista o nicemu, 19. avgust 2019 08:31
Nikada u zivotu nisam komentarisao uspehe ili neuspehe Zvezde, pa nemam sta da povucem. Nema razloga za uzrujavanje, samo kazem da biti cetvrti na svetu ili u Evropi u bilo cemo je neverovatan rezultat, posebno za ovako malu zemlju a da ljudi bez licnih uspeha i dostignuca olako kritikuju druge neuporedivo uspesnije od sebe.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Svi hvalimo Milutinova i ja naravno i kažem da je sjajan i da nam je odmah posle Jokića na toj poziciji! Ali zaboravljamo da je on bio starter i da je imao dosta minuta na početku i da je tada bio totalno neprimetan, da ne kažem nešto gore. Zaključak? Kako to da je posle bio toliko dobar? Da li je do njega, Saletove taktike, igre saigrača, Grka ? Ima li neko da doda odgovor?
(djc-xxx, 19. avgust 2019 08:55)

Nije do Milutinova nego do saigraca. Nekoliko uzastopnih lob-pasova nije proslo, sto zbog dobre grcke odbrane, sto zbog toga da Milutinovu ne odgovara takva igra. Kasnije je dobio nekoliko uspesnih alley-oop dodavanja i lopte u ruke na 45 stepeni, gde se mnogo bolje snalazi. On jeste relativno snazan igrac ali zbog visokog tezista lako gubi poziciju kod lob pasova i kasnije teze od Jokica gradi poziciju ledjima kad protiv sebe ima "guzatog" Burusisa npr. ili kad ga udvajaju. Sinoc je odlicno odigrao drugo poluvreme kada je tim podredio igru spustanju lopte pod kos bez lob pasova (probijanja Jovica i Micia i pasovi Bogdanovica).

323

pre 4 godine

Svi hvalimo Milutinova i ja naravno i kažem da je sjajan i da nam je odmah posle Jokića na toj poziciji! Ali zaboravljamo da je on bio starter i da je imao dosta minuta na početku i da je tada bio totalno neprimetan, da ne kažem nešto gore. Zaključak? Kako to da je posle bio toliko dobar? Da li je do njega, Saletove taktike, igre saigrača, Grka ? Ima li neko da doda odgovor?
(djc-xxx, 19. avgust 2019 08:55)

Ja sam video da ga je Sale izveo na tajm aut i pored aut linije mu je odrzao predavanje. Kasnije su i saigraci imali drugaciji nacin igre sa Milutinovim i on je pokazao sta mu odgovara i svoj kvalitet i odigrao je drugo poluvreme odlicno. Od njega se to i takav prosek koseva i ocekuje. Mislim da ce njega tim i tekako da koristi u nastavku priprema i na SP. Tu ce da eksplodira jer je mnogo napredovao i odlicno je igrao celu proslu sezonu i to u jakom timu.