Sreda, 14.08.2019.

23:36

Kecmanović eliminisao Zvereva!

Srpski teniser Miomir Kecmanović je savladao Aleksandra Zvereva u drugom kolu turnira u Sinsinatiju posle tri odigrana seta!

Izvor: SV

Kecmanoviæ eliminisao Zvereva! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

147 Komentari

Sortiraj po:

2011.

pre 4 godine

Otpozdrav iz Beograda@ lijepo je čovjek objasnio....zlatno doba tenisa, ko je kriv mlađim igračima što pažnju ne fokusiraju na igru i nemaju pobjednički mentalitet već jezikom hvale sami sebe i pričaju kako mogu sve i svašta a u suštini teniska arena im služi kao manekenska pista. Nje problem ove belike trojke što omladina neće da iskoristi motiv velike trojke, najveće u istoriji a bome i u budućnosti će dugo da budu pojam.

Otpozdrav iz Beograda

pre 4 godine

@Pozdrav iz Toronta
Nije zlatno doba, baš zato što trojica igraju jedan protiv drugoga, kakve je protivnike imao Novak u šest kola na Vimbldonu dok nije došlo do finala s Federerom? Imao je šest slabih protivnika. Ako u prvih petnaest imate samo trojicu koji su osvojili GS, kako se onda može govoriti o "zlatnom dobu"? O kakvom zlatnom dobu svetskog tenisa može biti govora kad je jedan od trojice velikih još pre pet godina imao 34. godine? Zar njegovo slanje u penziju nije počelo pre šest-sedam godina? Ako on sutra ode, onda će dvojica činiti "zlatno doba"? Ne čitate pažljivo, napisao sam da je zlatno doba bilo pre deset godina, i rekao da je danas zavladalo bronzano. Mladi ne pokazuje kvalitet, i ne znam kako će tenis izgledati za dve-tri godine.

Pozdrav iz Toronta

pre 4 godine

(Ni zlatno, ni srfebrno, nego bronzano doba, 15. avgust 2019 00:53)

Trojica najvecih ikada igraju u istoj eri jedni protiv drugih u finalima najvecih turnira, ako to nije zlatno doba tenisa ne znam sta je.

Problem za mladje je u tome sto velika trojka, i pored svojih godina, ne pada u igri vec napreduje - kako na taktickom tako i na igrackom planu. Potpuno su, za razliku od ogromne vecine "mladih zvezda", posveceni sportu, svaki minut i svaki zalogaj im je isplaniran. Imaju velike timove, a u njima, pored svakojakih trenera, i statisticare koji im kao na dlanu prikazu kako treba da odigraju protiv sledeceg protivnika da bi za x procenata pocecali sanse za pobedu. Kad gledas Rodzera, vidis da se covek krece na terenu kao i pre 15 godina, a zbog iskustva mozda i bolje, defanziva mu je fantasticna, backhand my je takodje neuporedivo bolji nego ranije, a na Vimbldonu pre par nedelja je takticki potpuno nadigrao Novaka i samo cudom nije osvojio titulu. Sta da kazemo za Rafu koji na betonu u finalu mastersa kao od sale razvaljuje Medvedeva koji do finala nije izgubio ni jedan set. Novak, to je tek posebna prica.

Dobros-AV

pre 4 godine

Ljudi, gde ste gledali meč, obzirom da nijedan SportKlub kanal nije radio prenose sa centralnog terena???
(Grinja, 15. avgust 2019 11:16)

Grinjo, jesi cuo za internet? Moram ti reci iz licnog iskustva: jako zgodna stvar. Samo pitas onog ciku sto sve zna, mislim da se zove Google gde ima 'free link live tennis' ... i samo kliknes na nesto od onoga sto ti cika Google nadje.

star of the east

pre 4 godine

Mimo igra danas protiv Bautiste Aguta oko 20:30 h. Biće još zanimljivim mečeva: Sabalenka - Sakari, Osaka - Sje-Su Vej, Kuznjecova - Stivens. Sve ću to da gledam. Gledao bih i Nola, ali on igra tek oko 1 posle ponoći.

Pozdrav iz Toronta

pre 4 godine

Nezasluzeno ko je gledao zna o cemu pricam...
(Mikii, 14. avgust 2019 23:46)

Ha, ha, pa Zverev je zasluzeno izgubio, to je sigurno.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Bravo Kecmanoviću samo napred! Pobedio je Miša Kecmanović poreokretom i Zvereva u Sinsinatiju i nastavlja da izbacuje ove nove teniske nade jer je kolo pre toga izbacio i izvikanog Alijasima lagano. Samo napred Mišo junače, imaš igru za Top 20 već sada!

star of the east

pre 4 godine

Hajde! Srpski br. 1 uskoro! Nadajmo se.
(kiza, 15. avgust 2019 11:02)

Polako druže Kizo. Kada je Olga osvojila turnir u Moskvi čitali smo "Evo je uskoro u top 10", a sada vidite Mima kao novog broja 1 posle drugog kola Sinsinatija.

1104

pre 4 godine

@ (OgiBG, 14. avgust 2019 23:46)

Bravo Ogi. Najstručniji komentar. Dodao bih da pored dubine mora malo jače da reskira i gađa uglove. Ovakvo njegovo vraćanje na reket protivnika će da mu se osveti već sa malo jačim igračima. S tom navikom će ostati limitiran igrač. Nole neka mu bude ugled.

Mi smo sremci vise nam stomaci

pre 4 godine

Pratim Miomira jos od juniorske konkurencije i vidi se da napreduje iz turnira u turnir,najkasnije za dve godine mozemo se nadati nekoj tutuli

Ahm

pre 4 godine

Pokusaj objektivnog
Zasto nisi tako objetivan kada je Novak u pitanju? On uvek gubi zbog svega drugog, a ne zato sto je protivnik bio bolji. Ne prija kada procitas da je, recimo Sasa, pobedio sam sebe? Naravno da ne prija, to nije normalno. Treba ovde neko za Sasu da napise tako nesto, pa da ljudi shvate koliko je taj komentar glup. Sto je najgore, opet ce to biti opravdanje kada Novak izgubi. Sto se Sase tice, on gore od ovoga ne moze, sredice se sigurno. Momir, samo napred.

Shalabajzer

pre 4 godine

Citam o momku vec 2-3 god. I juce prvi put gledam live od kraja prvog seta. Miomir ima veliki potencijal i vjerujem da ce daleko dogurati ako bude imao dobre ljude oko sebe.
Ako ima zelju da bude bas top igrac, po meni mora obavezno poboljsati defanzivu i fizicku spremnost. Jucer se moglo primijetiti da ima spasilacki prsten oko pojasa.
Nadam se da ce uspjeti..... IDEMOOO

toni bandera

pre 4 godine

Sad pogledah žreb, ako Dušan prođe Batistutu, čeka ga Švarcvald kome može da drži tenisku kliniku, a u polufinalu De Minotaur koji jeste jak ko bik ali skromnog teniskog znanja.
Najlakši poso ga čeka u finalu, jer Đovaku ova titula više ništa ne znači. Već je pokazivao i ranije da je široke ruke i da se trudi da na mladima svet ostane, ionako je došo samo još jednom da isprepada čiču u projektovanom polufinalu

Свашта

pre 4 godine

Ови ликови што гледЈу статистику и броје дупле грешке,одмах да батале тенис и од сад да прате карлинг.Ако си шампион наћи ћеш начин да победиш а златна кајла тениса претендује да буде најбољи.Јадни људи, престаните да омаловажавате и потцењујете победу момка који је храбром игром и вером у себе ппбедио Зверева.Мишо само напред све ударце имаш и од тебе самог зависи где ћеш стићи у годинама које долазе.

toni bandera

pre 4 godine

Aman ljudi, Miša mu je stariji brat, čovek se zove Aleksandar, mada planira da ga skrati u Alex, slično kao što se Stanislav prekrstio u Stena. Meni to govori da je dečko verovatno psihički olabavio, što ne znači da Milomiru ne skidam kapu.

miodrag

pre 4 godine

Meni I dalje nije do kraja jasan ovaj nas Miomir! Da li flegma ili mentalna gromada, ne znam, ali jedno sigurno znam- on nekom magijom utice na svoje protivnike oni protiv njega ne mogu da pogode servu, duplih koliko hoces, dvocifren broj uvek. Deluje sasavo ali on gura dalje!

Srpsko dete

pre 4 godine

Bilo bi dobro da neko napiše i objavi. Kecmanović je stigao do 16 najboljih preko kvalifikacija...
Četiri "kvalifikatora", uključujući Kecmanovića, su stigli do 3. kruga na ATP Masters 1000 turnirima, treći put u istoriji serija (od 1990). Druga tri kvalifikatora su Španac Pablo Kareno Busta, Japanac Yoshihito Nishioka i ruski Andrej Rublev. Druga dva puta bile su 2005 Hamburg i 2001 Monte-Karlo...
Možemo zaključiti da velika budućnost čeka našeg mladog tenisera.

Kg

pre 4 godine

U slesecem kolu ima najtezeg protivnika, Aguta. Ako slucajno pobedi (ili namerno) bice mu otvoren put do finala. Jer zbog Nadalovog kukavicluka donji deo zreba nema vise ozbiljnih igraca...

Pokušaj objektivnog

pre 4 godine

Ovi komentari pobedio je Zverev sebe imaju prizvuk malicioznih... Forma i prisutnost zavisi i od protivnika, greske (iako su servis) mogu biti i posledica osećaja nemoći ili frustriranosti igrom protivnika... Ne kažem da Zverev nije pomogao, ali malom treba skinuti kapu i te greske ipak staviti u drugi plan!

m/m

pre 4 godine

Све честитке на победи, само напред

(А сада слава у главу и ноћни живот, спонзоруше....)

CrniGruja

pre 4 godine

Mislim da ce biti stalni top 10. Ima sve za to. Od kvalitetnih udaraca, do mentalne snage, koja je nekada najbitnija. Bravo mali, velike stvari su pred tobom.

ko razume s'vatiće!

pre 4 godine

Zverev je zauzet sprema se da dominira svetskim tenisom kad se top3 povuku.
(haha, 14. avgust 2019 23:53)

Ali najjače je to što kada se ova trojica povuku Zverev će imati 40 godina?

Yoloswag

pre 4 godine

Momak je za kalibar jači od Janka i Viktora, samo da nastavi ovako. 2 sjajne pobede u nizu. Jeste da zverev igra očajno ove godine, al bez obzira - pobediti takvog igrača nije mala stvar.. Srećno protiv Aguta, mada je tu Španac ppveći favorit - nema kiksa kod njega.

realno

pre 4 godine

Momak je u juniorskoj konkurenciji bio prvi na svetu, a to nije slucajno.
Neki iz juniorske konkurencije se ne snadju bas najbolje u seniorskoj, ali to ocigledno nije slucaj sa Misom.
Monfis je bio prvi na listi kao junior, Tipsareic takodje, Kirjios i Coric isto i svi oni su se sasvim lepo snasli i u seniorskoj konkurenciji i bili u stanju da pobedjuju i ove najbolje poput Federera, Nadala ili Djokovica.

Nadajmo se da ce i Kecmanovic ici njihovim stopama, pa mozda i bolje od njih.

Canadaboy

pre 4 godine

Bas danas odgovaram nekom “strucnjaku” na hr 24 sata da Kecmanovic ima iste sanse kao i Zverev, Tsitsipas, Coric i ostali da bude novi broj 1, kad se veliki povuku sa scene. Hvala Kecmane sto me nisi “zakopao”....

Danas

pre 4 godine

Bas sam prije neki dan gledala njegove intervjue i mislim se kakav divan decko. Svaka cast Miomiru, sjajna igra. Uvijek je tu neki nas teniser da doceka ostale na putu ali kakvi momci su ovi nasi mladi teniseri, nemam rijeci. Svaki turnir je za nas uzivanje, svaki turnir novo iznenadjenje. Svi su mi dragi, posebno Miomir i Laslo su meni licno omiljeni.

Swedenonline

pre 4 godine

Bravo, majstore, svaka cast.
Zanimljivo je da su i Felix i Zverev imali velikih problema sa svojim servisom, ali to, naravno, ne umanjuje velicinu ove dve pobede.
Kecma u prvih dvadeset!
(Idemooooooo, 14. avgust 2019 23:40)

Servis zavisi od koliko je dobar taj koji ga dočekuje, ako je dobar tera servera na rizik i bude zategnute ruke.

Milojko

pre 4 godine

Jeste Zverev potpuno pukao, ali zaista raduje sa koliko zrelosti Miomir igra, a tek mu je 19. Solidan servis, dobar bekend, konzistentan i kvalitetan forhend sa dosta spina. Fali mu da popravi slajs, dubina udaraca i ritern, ali ono sto je skroz fascinantno je mirnoca i stabilnost koju ima u glavi sa 19 godina. Ako ovako nastavi bice vec dogodine top 10 igrac. Da li ce imati vise domete tesko je predvideti, ali po ovome sto do sad vidimo, glavu ima za, sto da ne, i buduceg broja jedan i osvajaca grend slemova.

Napo Leon

pre 4 godine

Kecmanović,hoće imati lepu karijeru.
Verovatno,neće osvajati Grandslemove ,ali će ući u Top 20 i tu će biti stalno,možda čak,uđe i u Top 10..on će biti nešto kao ovaj Agut ili u najboljem slučaju kao Conga

sempervivum

pre 4 godine

Јесте Зверев правио глупости, али радује што Кецмановић игра смирено, без много грешака, са доста поузданих удараца. И на претходном мечу је било исто тако.

Djido

pre 4 godine

Nezasluzeno ko je gledao zna o cemu pricam... (Mikii, 14. avgust 2019 23:46)

Da, da, kao i Novak u finalu Vimbldona. To si nam već objasnio.

Guromir

pre 4 godine

Gledao sam samo zadnji geem i primetio da je Zverev neverovatno smrsao kao da boluje od anoreksije. Sta se dogadja sa ovim momkom, ako mu neko ne pomogne on moze i vrlo brzo da zavrsi karijeru.

Kecmanovicu ,svaka cast ,guraj dalje imaces lepu karijeru.

Ni zlatno, ni srfebrno, nego bronzano doba

pre 4 godine

Da li se ovo može nazvati "zlatnom erom tenisa", gde, pored trojice velikih, imamo u vrhu i Zvereva, Nišikorija, Tima, Cicipasa Medvedeva, Hašanova, Fonjinija? Nijedan od njih nema GS a ne znam da li svi zajedno imaju pet mastersa? Dodao bih i da je Federer u 39. godini i da je Nadal odavno prešao svoj zenit. A trojka ima 54 GS, mastersa verovatno devedeset, šta dalje? Prva decenija 21. veka i prvih pet god-šest godina druge decenije jesu "zlatno doba" i nemojte mi mehanički udarati minuse, nije otmeno biti gluh.

veliki strumf

pre 4 godine

Bravo, Miomire! Jedini koji ima šanse da bude naslednik Noleta. Dobro, u pravom smislu reci naslediti Novaka je nemoguće, ali Miomir je naša najveća nada za budućnost. Dečko za dve nedelje tek 20 puni. Pobedio je u 2 dana dvojicu sjajnih mladih igrača, svoje velike konkurente u budućnosti, na ovako velikom turniru i to dominantnom igrom. Da jos malo ojača, da kondiciju dovede na pravi nivo - doći će i veliki rezultati. Samo napred u nove pobede!

crna gora a ne montenegro

pre 4 godine

Jos jedan Srbin ce uskoro postati milioner ,i to me jako raduje ,blago majci koja rodi ovakve sinove jer ce usreciti jos 10 familija oko sebe .Mozda redom gubimo na politickim utakmicama ali zato sportom osvajamo svijet.Cestitam momcino!!!

znanje-imanje

pre 4 godine

Zverev je pokazao kako je izvrstan, igra atraktivno, može mnogo, svašta ume... Ali naš igrač je i floridijanac, pa je imao metereološku prednost glede kombinacije sunce-vrućina-vlaga i to je bilo to. (Za vas koji ismevate Felixa i Alexandra - Miša je držao tempo u teškim okolnostima i oni su pukli, ne shvatam kako to ne shvatate...) Šteta što se to nije ostvarilo već u, finišu prvog seta. Ovako će mu sledeći, peti meč ovde, sigurno biti težak. I jako je potrebno da i oni odigraju 3 seta. Eto rankinga 47, a možda bude i ranking 40!

Ludi Milojko

pre 4 godine

Saša Zverev je davno izgubljeni sin Gorana Ivaniševića! Šalu na stranu ali lik neodoljivo liči po svemu na Gorana, po ponašanju na terenu, po duplim greškama, po frizuri, bradi, stilu igre, ma sve.

Rajko

pre 4 godine

Ovom pobedom je prešao nivo. Ima igru .. samo rad, rad, rad i hladna glava.
Šta za ručak sutra? Pojma nemam.
Ovaj promašio penal..go Liverpool!

Sad će i registracija vozila..i to košta jedno 25.000.

OgiBG

pre 4 godine

Bravo momcino. Vazno je da nema straha od bolje rangiranih igraca! Igra je tu, malo dublje lopte i na pragu je Misa top 20 za pocetak. Dalje zavisi od izbora tima i setovanja na teniski nacin zivota, kao sto to rade velikani ovog sporta! mozes Miso, BRAVO!

matori

pre 4 godine

bravo za Mišu, ali je Zverev odigrao kriminalno.
što se tiče Miše, mislim da bi trebalo da skine koji kilogram, što bi mu donelo na poboljšanju kretanja, jer neke udarce što je lošije igrao su bili plod baš lošijeg nameštanja na loptu. na svu sreću, Zverev to danas nije mogao da iskoristi. ( mislim, koristio je on to dobro, ali je generalno loše igrao, pa je rezultat takav kakav je...)

Srbi najstariji narod

pre 4 godine

Bravo za Kecmanovića! Svaka čast, nije mala stvar pobediti 6 igrača na svetu koji je bio treći na svetu do početka maja meseca.
Generalno odlična godina za srpski tenis... Đoković, Đere, Kecmanović, Lajković, Krajinović, itd. Polako karijere završavaju Tipsarević i Troicki ali ima ko da ih nasledi.
Kecmanović verovatno i najveći talenat od svih gore nabrojanih posle Novaka.

no1

pre 4 godine

Sad samo ponovo cekam komentare kao posle meca sa Auger Alijasimom da mu je poklonjena pobeda,da mali ima srece,da je protivnik napravio 20 duplih itd..Uspeh se kod nas ne prasta.Inace Kecman vrhunski danas.Ima sve sto mu treba za najvece domete.Ocekujem inace na AO 2020 da bude jedno od najprijatnijih iznenadjenja,taman toliko da do kraja sezone stekne jos iskustva I da onda po zavrsetku sezone dodatno unapredi igru.Sve najbolje Kecmane.

DovlAa

pre 4 godine

Sjajna igra Kecmanovica bas se vidi da je napredovao dosta, svaki udarac odlican, a sta reci za Zvereva covjek je u 3 seta napravio 20 duplih servis gresaka, bas mu se uvuklu nesto u glavu i ako se brzo ne sabere ostace samo jos jedan u nizu talenata koji nije uzeo GS.

Idemooooooo

pre 4 godine

Bravo, majstore, svaka cast.
Zanimljivo je da su i Felix i Zverev imali velikih problema sa svojim servisom, ali to, naravno, ne umanjuje velicinu ove dve pobede.
Kecma u prvih dvadeset!

dulle

pre 4 godine

Odlično je odigrao drugi i treći set. Igra kao da je već 10 godina profesionalac, svaka mu čast! Lepa karijera je pred njim ako ovako nastavi.

Ivan J

pre 4 godine

20 servis gresaka. Zverev pobedio Zvereva. Svidja mi se Kecmanov bekend. Jos malo da istrenira kontrolu udarca i ubojito ce to oruzje biti. Mogao bi to da postane jedan od boljih na turu. Bravo Kecmane

Kanidja PG

pre 4 godine

Potpuno zasluzeno,cak je trebalo da bude 2-0.
Kecmanovic polako ali sigurno izrasta u drugi reket Srbije,tinejdzer sa svega 19god.
Usao je u top 50 a do kraja god ne brani nista znaci samo skok na ATP listi,a poceo je 2019 kao 130 igrac sveta.
Sta reci za Zvereva a da vec nije dovoljno je samo tragicnih 20 duplih servis gresaka i to treba znati u 3 seta igre.

Srđan

pre 4 godine

Iskreno, ne pamtim kad sam vidio top 10 tenisera da odigra ovako los mec kao Zverev sada. 20 duplih, ne moze 4-5 udaraca da poveze, uzas. Drago mi je sto je Miomir pobijedio, samo naprijed, koral po korak, al mi zao Zvereva (iako ga ne gotivim) jer je generalno dobar teniser i vidi se da nema foksa, da ga stvari van tenisa totalno remete, steta.

Slavko Vrekic

pre 4 godine

Svaka čast majstore. Malo po malo probijas put. Čak se i zdreb otvorio malo sada ali kako god, korak po korak. Srećno u nastavku i budi uporan u karijeri jer može da bude blistava.

Srđan

pre 4 godine

@Sijena :"Stilom igre,i kretanjem deluje kao neka apgrejdovana verzija Wawrinke... Ovaj mali ce po meni minimum pet grend slemova u karijeri uzeti,siguran sam u to..."

Ne treba pretjerivati, budimo realni, posebno ovo poredjenje sa Vavrinkom.

Mare

pre 4 godine

Da se razumemo, svaka čast Kecmanoviću odigrao je solidan meč. Ali Zverev je ovde pobedio sam sebe. Pratim tenis 20 godina i još nisam video da je neko napravio 20 duplih servis grešaka u jednom meču, i to na 2 dobijena seta. Dečko je totalno izgubljen.

Nišlija

pre 4 godine

Појео златокосу, није ни приметила, колко је опседнута собом.... Цепај само Кецмане !!!!!!!

Sijena

pre 4 godine

Kecmanovic je buduci broj jedan, koliko god neko to mozda sad osporavao.Decko ima savrsen forhend,vrlo dobar bekend,mentalno jako stabilan,u bitnim trenucima stalozen,smiren tu vrlo,ali vrlo podseca na Djokovica.Stilom igre,i kretanjem deluje kao neka apgrejdovana verzija Wawrinke,a tek mu je dvadeset godina.Ne trebamo porediti nijednog buduceg tenisera sa Novakom,niti ocekivati priblizno dobre rezultate(To se jednom rodi i nikad vise najveci svih vremena),ali ovaj mali ce po meni minimum pet grend slemova u karijeri uzeti,siguran sam u to :) Sto se Zvereva tice covek je napravio 20 duplih gresaka,sto JA od kad pratim tenis nikad nisam video,i to je stvarno katastrofalno i sramotno za jednog tenisera tog ranga,a da ne pricamo da se od njega ocekuje da bude visestruki osvajac najvecih turnira,i buduci broj jedan,ne znam ,ali meni se cini da od njega nema nista,lep pozdrav braco

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Sve čestitke Kecmanu na pobedi,medjutim treba biti objektivan i realan,nezeleći da umanjim uspeh naseg tenisera ali ne treba sada dizati u nebesa ovu pobedu jer svako ko je gledao meč zna da je Nemac odigrao skandolozan meč mogu reci na nivou rekreativca,primera radi,Zverev je napravio 20 duplih gresaka uz brdo neiznudjenih,dok nas teniser nije nista spektakularno igrao,i kao takvog ga je jedva dobio,ali pobeda je pobeda idemo dalje bravooo!!!.

pssssst,It is I,Leclerc !

pre 4 godine

Шта друго рећи осим БРАВО ! И док је Ђере првенствено играч за шљаку Кецмановић са друге стране има најбоље предиспозиције за бетон.Пошто највише има турнира на бетону може остварити завидну каријеру ако буде пружао игру као сада у Синсинатију.Волио бих рећи да је ово сензација али знајући Зверева у претходних 6 мјесеци рекло би се сасвим нормална ствар...Но свакако не умањује успјех Кецмановића.

Cole

pre 4 godine

decko krupnim
koracima koraca ka TOP 30/40, a ono
sto mi se najvise svidja kod njega,
je to sto decko sa 19 godina nema
ama bas nikakav respekt prema ostalim
igracima. Jedva cekam da ga vidim
protiv velike trojke, a vrlo moguce
da ce on sa jos nekolicinom u dogledno
vreme da cini neku veliku trojku/cetvorku, u svakom slucaju,
sve najbolje u daljoj karijeri. Poz.

Tule

pre 4 godine

Kaze neko otvorio mu se žreb? Jer su ispali Marej i Cilic? Hahaha
U narednom kolu najverovatnije ide na Bautistu Aguta, koji je po meni treći favorit posle Djokovica i Federera. Sve u svemu mnogo sreće mu želim.

crna gora a ne montenegro

pre 4 godine

Jos jedan Srbin ce uskoro postati milioner ,i to me jako raduje ,blago majci koja rodi ovakve sinove jer ce usreciti jos 10 familija oko sebe .Mozda redom gubimo na politickim utakmicama ali zato sportom osvajamo svijet.Cestitam momcino!!!

Tule

pre 4 godine

Kaze neko otvorio mu se žreb? Jer su ispali Marej i Cilic? Hahaha
U narednom kolu najverovatnije ide na Bautistu Aguta, koji je po meni treći favorit posle Djokovica i Federera. Sve u svemu mnogo sreće mu želim.

pssssst,It is I,Leclerc !

pre 4 godine

Шта друго рећи осим БРАВО ! И док је Ђере првенствено играч за шљаку Кецмановић са друге стране има најбоље предиспозиције за бетон.Пошто највише има турнира на бетону може остварити завидну каријеру ако буде пружао игру као сада у Синсинатију.Волио бих рећи да је ово сензација али знајући Зверева у претходних 6 мјесеци рекло би се сасвим нормална ствар...Но свакако не умањује успјех Кецмановића.

Nišlija

pre 4 godine

Појео златокосу, није ни приметила, колко је опседнута собом.... Цепај само Кецмане !!!!!!!

Srbi najstariji narod

pre 4 godine

Bravo za Kecmanovića! Svaka čast, nije mala stvar pobediti 6 igrača na svetu koji je bio treći na svetu do početka maja meseca.
Generalno odlična godina za srpski tenis... Đoković, Đere, Kecmanović, Lajković, Krajinović, itd. Polako karijere završavaju Tipsarević i Troicki ali ima ko da ih nasledi.
Kecmanović verovatno i najveći talenat od svih gore nabrojanih posle Novaka.

dulle

pre 4 godine

Odlično je odigrao drugi i treći set. Igra kao da je već 10 godina profesionalac, svaka mu čast! Lepa karijera je pred njim ako ovako nastavi.

Slavko Vrekic

pre 4 godine

Svaka čast majstore. Malo po malo probijas put. Čak se i zdreb otvorio malo sada ali kako god, korak po korak. Srećno u nastavku i budi uporan u karijeri jer može da bude blistava.

Cole

pre 4 godine

decko krupnim
koracima koraca ka TOP 30/40, a ono
sto mi se najvise svidja kod njega,
je to sto decko sa 19 godina nema
ama bas nikakav respekt prema ostalim
igracima. Jedva cekam da ga vidim
protiv velike trojke, a vrlo moguce
da ce on sa jos nekolicinom u dogledno
vreme da cini neku veliku trojku/cetvorku, u svakom slucaju,
sve najbolje u daljoj karijeri. Poz.

Kanidja PG

pre 4 godine

Potpuno zasluzeno,cak je trebalo da bude 2-0.
Kecmanovic polako ali sigurno izrasta u drugi reket Srbije,tinejdzer sa svega 19god.
Usao je u top 50 a do kraja god ne brani nista znaci samo skok na ATP listi,a poceo je 2019 kao 130 igrac sveta.
Sta reci za Zvereva a da vec nije dovoljno je samo tragicnih 20 duplih servis gresaka i to treba znati u 3 seta igre.

no1

pre 4 godine

Sad samo ponovo cekam komentare kao posle meca sa Auger Alijasimom da mu je poklonjena pobeda,da mali ima srece,da je protivnik napravio 20 duplih itd..Uspeh se kod nas ne prasta.Inace Kecman vrhunski danas.Ima sve sto mu treba za najvece domete.Ocekujem inace na AO 2020 da bude jedno od najprijatnijih iznenadjenja,taman toliko da do kraja sezone stekne jos iskustva I da onda po zavrsetku sezone dodatno unapredi igru.Sve najbolje Kecmane.

Mare

pre 4 godine

Da se razumemo, svaka čast Kecmanoviću odigrao je solidan meč. Ali Zverev je ovde pobedio sam sebe. Pratim tenis 20 godina i još nisam video da je neko napravio 20 duplih servis grešaka u jednom meču, i to na 2 dobijena seta. Dečko je totalno izgubljen.

ko razume s'vatiće!

pre 4 godine

Zverev je zauzet sprema se da dominira svetskim tenisom kad se top3 povuku.
(haha, 14. avgust 2019 23:53)

Ali najjače je to što kada se ova trojica povuku Zverev će imati 40 godina?

Sijena

pre 4 godine

Kecmanovic je buduci broj jedan, koliko god neko to mozda sad osporavao.Decko ima savrsen forhend,vrlo dobar bekend,mentalno jako stabilan,u bitnim trenucima stalozen,smiren tu vrlo,ali vrlo podseca na Djokovica.Stilom igre,i kretanjem deluje kao neka apgrejdovana verzija Wawrinke,a tek mu je dvadeset godina.Ne trebamo porediti nijednog buduceg tenisera sa Novakom,niti ocekivati priblizno dobre rezultate(To se jednom rodi i nikad vise najveci svih vremena),ali ovaj mali ce po meni minimum pet grend slemova u karijeri uzeti,siguran sam u to :) Sto se Zvereva tice covek je napravio 20 duplih gresaka,sto JA od kad pratim tenis nikad nisam video,i to je stvarno katastrofalno i sramotno za jednog tenisera tog ranga,a da ne pricamo da se od njega ocekuje da bude visestruki osvajac najvecih turnira,i buduci broj jedan,ne znam ,ali meni se cini da od njega nema nista,lep pozdrav braco

Idemooooooo

pre 4 godine

Bravo, majstore, svaka cast.
Zanimljivo je da su i Felix i Zverev imali velikih problema sa svojim servisom, ali to, naravno, ne umanjuje velicinu ove dve pobede.
Kecma u prvih dvadeset!

Ivan J

pre 4 godine

20 servis gresaka. Zverev pobedio Zvereva. Svidja mi se Kecmanov bekend. Jos malo da istrenira kontrolu udarca i ubojito ce to oruzje biti. Mogao bi to da postane jedan od boljih na turu. Bravo Kecmane

Srđan

pre 4 godine

@Sijena :"Stilom igre,i kretanjem deluje kao neka apgrejdovana verzija Wawrinke... Ovaj mali ce po meni minimum pet grend slemova u karijeri uzeti,siguran sam u to..."

Ne treba pretjerivati, budimo realni, posebno ovo poredjenje sa Vavrinkom.

matori

pre 4 godine

bravo za Mišu, ali je Zverev odigrao kriminalno.
što se tiče Miše, mislim da bi trebalo da skine koji kilogram, što bi mu donelo na poboljšanju kretanja, jer neke udarce što je lošije igrao su bili plod baš lošijeg nameštanja na loptu. na svu sreću, Zverev to danas nije mogao da iskoristi. ( mislim, koristio je on to dobro, ali je generalno loše igrao, pa je rezultat takav kakav je...)

Pokušaj objektivnog

pre 4 godine

Ovi komentari pobedio je Zverev sebe imaju prizvuk malicioznih... Forma i prisutnost zavisi i od protivnika, greske (iako su servis) mogu biti i posledica osećaja nemoći ili frustriranosti igrom protivnika... Ne kažem da Zverev nije pomogao, ali malom treba skinuti kapu i te greske ipak staviti u drugi plan!

DovlAa

pre 4 godine

Sjajna igra Kecmanovica bas se vidi da je napredovao dosta, svaki udarac odlican, a sta reci za Zvereva covjek je u 3 seta napravio 20 duplih servis gresaka, bas mu se uvuklu nesto u glavu i ako se brzo ne sabere ostace samo jos jedan u nizu talenata koji nije uzeo GS.

OgiBG

pre 4 godine

Bravo momcino. Vazno je da nema straha od bolje rangiranih igraca! Igra je tu, malo dublje lopte i na pragu je Misa top 20 za pocetak. Dalje zavisi od izbora tima i setovanja na teniski nacin zivota, kao sto to rade velikani ovog sporta! mozes Miso, BRAVO!

Rajko

pre 4 godine

Ovom pobedom je prešao nivo. Ima igru .. samo rad, rad, rad i hladna glava.
Šta za ručak sutra? Pojma nemam.
Ovaj promašio penal..go Liverpool!

Sad će i registracija vozila..i to košta jedno 25.000.

CrniGruja

pre 4 godine

Mislim da ce biti stalni top 10. Ima sve za to. Od kvalitetnih udaraca, do mentalne snage, koja je nekada najbitnija. Bravo mali, velike stvari su pred tobom.

realno

pre 4 godine

Momak je u juniorskoj konkurenciji bio prvi na svetu, a to nije slucajno.
Neki iz juniorske konkurencije se ne snadju bas najbolje u seniorskoj, ali to ocigledno nije slucaj sa Misom.
Monfis je bio prvi na listi kao junior, Tipsareic takodje, Kirjios i Coric isto i svi oni su se sasvim lepo snasli i u seniorskoj konkurenciji i bili u stanju da pobedjuju i ove najbolje poput Federera, Nadala ili Djokovica.

Nadajmo se da ce i Kecmanovic ici njihovim stopama, pa mozda i bolje od njih.

Srđan

pre 4 godine

Iskreno, ne pamtim kad sam vidio top 10 tenisera da odigra ovako los mec kao Zverev sada. 20 duplih, ne moze 4-5 udaraca da poveze, uzas. Drago mi je sto je Miomir pobijedio, samo naprijed, koral po korak, al mi zao Zvereva (iako ga ne gotivim) jer je generalno dobar teniser i vidi se da nema foksa, da ga stvari van tenisa totalno remete, steta.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Sve čestitke Kecmanu na pobedi,medjutim treba biti objektivan i realan,nezeleći da umanjim uspeh naseg tenisera ali ne treba sada dizati u nebesa ovu pobedu jer svako ko je gledao meč zna da je Nemac odigrao skandolozan meč mogu reci na nivou rekreativca,primera radi,Zverev je napravio 20 duplih gresaka uz brdo neiznudjenih,dok nas teniser nije nista spektakularno igrao,i kao takvog ga je jedva dobio,ali pobeda je pobeda idemo dalje bravooo!!!.

Yoloswag

pre 4 godine

Momak je za kalibar jači od Janka i Viktora, samo da nastavi ovako. 2 sjajne pobede u nizu. Jeste da zverev igra očajno ove godine, al bez obzira - pobediti takvog igrača nije mala stvar.. Srećno protiv Aguta, mada je tu Španac ppveći favorit - nema kiksa kod njega.

Canadaboy

pre 4 godine

Bas danas odgovaram nekom “strucnjaku” na hr 24 sata da Kecmanovic ima iste sanse kao i Zverev, Tsitsipas, Coric i ostali da bude novi broj 1, kad se veliki povuku sa scene. Hvala Kecmane sto me nisi “zakopao”....

Srpsko dete

pre 4 godine

Bilo bi dobro da neko napiše i objavi. Kecmanović je stigao do 16 najboljih preko kvalifikacija...
Četiri "kvalifikatora", uključujući Kecmanovića, su stigli do 3. kruga na ATP Masters 1000 turnirima, treći put u istoriji serija (od 1990). Druga tri kvalifikatora su Španac Pablo Kareno Busta, Japanac Yoshihito Nishioka i ruski Andrej Rublev. Druga dva puta bile su 2005 Hamburg i 2001 Monte-Karlo...
Možemo zaključiti da velika budućnost čeka našeg mladog tenisera.

Kg

pre 4 godine

U slesecem kolu ima najtezeg protivnika, Aguta. Ako slucajno pobedi (ili namerno) bice mu otvoren put do finala. Jer zbog Nadalovog kukavicluka donji deo zreba nema vise ozbiljnih igraca...

Свашта

pre 4 godine

Ови ликови што гледЈу статистику и броје дупле грешке,одмах да батале тенис и од сад да прате карлинг.Ако си шампион наћи ћеш начин да победиш а златна кајла тениса претендује да буде најбољи.Јадни људи, престаните да омаловажавате и потцењујете победу момка који је храбром игром и вером у себе ппбедио Зверева.Мишо само напред све ударце имаш и од тебе самог зависи где ћеш стићи у годинама које долазе.

miodrag

pre 4 godine

Meni I dalje nije do kraja jasan ovaj nas Miomir! Da li flegma ili mentalna gromada, ne znam, ali jedno sigurno znam- on nekom magijom utice na svoje protivnike oni protiv njega ne mogu da pogode servu, duplih koliko hoces, dvocifren broj uvek. Deluje sasavo ali on gura dalje!

Danas

pre 4 godine

Bas sam prije neki dan gledala njegove intervjue i mislim se kakav divan decko. Svaka cast Miomiru, sjajna igra. Uvijek je tu neki nas teniser da doceka ostale na putu ali kakvi momci su ovi nasi mladi teniseri, nemam rijeci. Svaki turnir je za nas uzivanje, svaki turnir novo iznenadjenje. Svi su mi dragi, posebno Miomir i Laslo su meni licno omiljeni.

toni bandera

pre 4 godine

Aman ljudi, Miša mu je stariji brat, čovek se zove Aleksandar, mada planira da ga skrati u Alex, slično kao što se Stanislav prekrstio u Stena. Meni to govori da je dečko verovatno psihički olabavio, što ne znači da Milomiru ne skidam kapu.

Djido

pre 4 godine

Nezasluzeno ko je gledao zna o cemu pricam... (Mikii, 14. avgust 2019 23:46)

Da, da, kao i Novak u finalu Vimbldona. To si nam već objasnio.

Shalabajzer

pre 4 godine

Citam o momku vec 2-3 god. I juce prvi put gledam live od kraja prvog seta. Miomir ima veliki potencijal i vjerujem da ce daleko dogurati ako bude imao dobre ljude oko sebe.
Ako ima zelju da bude bas top igrac, po meni mora obavezno poboljsati defanzivu i fizicku spremnost. Jucer se moglo primijetiti da ima spasilacki prsten oko pojasa.
Nadam se da ce uspjeti..... IDEMOOO

Swedenonline

pre 4 godine

Bravo, majstore, svaka cast.
Zanimljivo je da su i Felix i Zverev imali velikih problema sa svojim servisom, ali to, naravno, ne umanjuje velicinu ove dve pobede.
Kecma u prvih dvadeset!
(Idemooooooo, 14. avgust 2019 23:40)

Servis zavisi od koliko je dobar taj koji ga dočekuje, ako je dobar tera servera na rizik i bude zategnute ruke.

sempervivum

pre 4 godine

Јесте Зверев правио глупости, али радује што Кецмановић игра смирено, без много грешака, са доста поузданих удараца. И на претходном мечу је било исто тако.

Ludi Milojko

pre 4 godine

Saša Zverev je davno izgubljeni sin Gorana Ivaniševića! Šalu na stranu ali lik neodoljivo liči po svemu na Gorana, po ponašanju na terenu, po duplim greškama, po frizuri, bradi, stilu igre, ma sve.

Milojko

pre 4 godine

Jeste Zverev potpuno pukao, ali zaista raduje sa koliko zrelosti Miomir igra, a tek mu je 19. Solidan servis, dobar bekend, konzistentan i kvalitetan forhend sa dosta spina. Fali mu da popravi slajs, dubina udaraca i ritern, ali ono sto je skroz fascinantno je mirnoca i stabilnost koju ima u glavi sa 19 godina. Ako ovako nastavi bice vec dogodine top 10 igrac. Da li ce imati vise domete tesko je predvideti, ali po ovome sto do sad vidimo, glavu ima za, sto da ne, i buduceg broja jedan i osvajaca grend slemova.

Mi smo sremci vise nam stomaci

pre 4 godine

Pratim Miomira jos od juniorske konkurencije i vidi se da napreduje iz turnira u turnir,najkasnije za dve godine mozemo se nadati nekoj tutuli

veliki strumf

pre 4 godine

Bravo, Miomire! Jedini koji ima šanse da bude naslednik Noleta. Dobro, u pravom smislu reci naslediti Novaka je nemoguće, ali Miomir je naša najveća nada za budućnost. Dečko za dve nedelje tek 20 puni. Pobedio je u 2 dana dvojicu sjajnih mladih igrača, svoje velike konkurente u budućnosti, na ovako velikom turniru i to dominantnom igrom. Da jos malo ojača, da kondiciju dovede na pravi nivo - doći će i veliki rezultati. Samo napred u nove pobede!

toni bandera

pre 4 godine

Sad pogledah žreb, ako Dušan prođe Batistutu, čeka ga Švarcvald kome može da drži tenisku kliniku, a u polufinalu De Minotaur koji jeste jak ko bik ali skromnog teniskog znanja.
Najlakši poso ga čeka u finalu, jer Đovaku ova titula više ništa ne znači. Već je pokazivao i ranije da je široke ruke i da se trudi da na mladima svet ostane, ionako je došo samo još jednom da isprepada čiču u projektovanom polufinalu

Guromir

pre 4 godine

Gledao sam samo zadnji geem i primetio da je Zverev neverovatno smrsao kao da boluje od anoreksije. Sta se dogadja sa ovim momkom, ako mu neko ne pomogne on moze i vrlo brzo da zavrsi karijeru.

Kecmanovicu ,svaka cast ,guraj dalje imaces lepu karijeru.

m/m

pre 4 godine

Све честитке на победи, само напред

(А сада слава у главу и ноћни живот, спонзоруше....)

Pozdrav iz Toronta

pre 4 godine

Nezasluzeno ko je gledao zna o cemu pricam...
(Mikii, 14. avgust 2019 23:46)

Ha, ha, pa Zverev je zasluzeno izgubio, to je sigurno.

znanje-imanje

pre 4 godine

Zverev je pokazao kako je izvrstan, igra atraktivno, može mnogo, svašta ume... Ali naš igrač je i floridijanac, pa je imao metereološku prednost glede kombinacije sunce-vrućina-vlaga i to je bilo to. (Za vas koji ismevate Felixa i Alexandra - Miša je držao tempo u teškim okolnostima i oni su pukli, ne shvatam kako to ne shvatate...) Šteta što se to nije ostvarilo već u, finišu prvog seta. Ovako će mu sledeći, peti meč ovde, sigurno biti težak. I jako je potrebno da i oni odigraju 3 seta. Eto rankinga 47, a možda bude i ranking 40!

1104

pre 4 godine

@ (OgiBG, 14. avgust 2019 23:46)

Bravo Ogi. Najstručniji komentar. Dodao bih da pored dubine mora malo jače da reskira i gađa uglove. Ovakvo njegovo vraćanje na reket protivnika će da mu se osveti već sa malo jačim igračima. S tom navikom će ostati limitiran igrač. Nole neka mu bude ugled.

star of the east

pre 4 godine

Hajde! Srpski br. 1 uskoro! Nadajmo se.
(kiza, 15. avgust 2019 11:02)

Polako druže Kizo. Kada je Olga osvojila turnir u Moskvi čitali smo "Evo je uskoro u top 10", a sada vidite Mima kao novog broja 1 posle drugog kola Sinsinatija.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Bravo Kecmanoviću samo napred! Pobedio je Miša Kecmanović poreokretom i Zvereva u Sinsinatiju i nastavlja da izbacuje ove nove teniske nade jer je kolo pre toga izbacio i izvikanog Alijasima lagano. Samo napred Mišo junače, imaš igru za Top 20 već sada!

Pozdrav iz Toronta

pre 4 godine

(Ni zlatno, ni srfebrno, nego bronzano doba, 15. avgust 2019 00:53)

Trojica najvecih ikada igraju u istoj eri jedni protiv drugih u finalima najvecih turnira, ako to nije zlatno doba tenisa ne znam sta je.

Problem za mladje je u tome sto velika trojka, i pored svojih godina, ne pada u igri vec napreduje - kako na taktickom tako i na igrackom planu. Potpuno su, za razliku od ogromne vecine "mladih zvezda", posveceni sportu, svaki minut i svaki zalogaj im je isplaniran. Imaju velike timove, a u njima, pored svakojakih trenera, i statisticare koji im kao na dlanu prikazu kako treba da odigraju protiv sledeceg protivnika da bi za x procenata pocecali sanse za pobedu. Kad gledas Rodzera, vidis da se covek krece na terenu kao i pre 15 godina, a zbog iskustva mozda i bolje, defanziva mu je fantasticna, backhand my je takodje neuporedivo bolji nego ranije, a na Vimbldonu pre par nedelja je takticki potpuno nadigrao Novaka i samo cudom nije osvojio titulu. Sta da kazemo za Rafu koji na betonu u finalu mastersa kao od sale razvaljuje Medvedeva koji do finala nije izgubio ni jedan set. Novak, to je tek posebna prica.

Ni zlatno, ni srfebrno, nego bronzano doba

pre 4 godine

Da li se ovo može nazvati "zlatnom erom tenisa", gde, pored trojice velikih, imamo u vrhu i Zvereva, Nišikorija, Tima, Cicipasa Medvedeva, Hašanova, Fonjinija? Nijedan od njih nema GS a ne znam da li svi zajedno imaju pet mastersa? Dodao bih i da je Federer u 39. godini i da je Nadal odavno prešao svoj zenit. A trojka ima 54 GS, mastersa verovatno devedeset, šta dalje? Prva decenija 21. veka i prvih pet god-šest godina druge decenije jesu "zlatno doba" i nemojte mi mehanički udarati minuse, nije otmeno biti gluh.

Dobros-AV

pre 4 godine

Ljudi, gde ste gledali meč, obzirom da nijedan SportKlub kanal nije radio prenose sa centralnog terena???
(Grinja, 15. avgust 2019 11:16)

Grinjo, jesi cuo za internet? Moram ti reci iz licnog iskustva: jako zgodna stvar. Samo pitas onog ciku sto sve zna, mislim da se zove Google gde ima 'free link live tennis' ... i samo kliknes na nesto od onoga sto ti cika Google nadje.

Napo Leon

pre 4 godine

Kecmanović,hoće imati lepu karijeru.
Verovatno,neće osvajati Grandslemove ,ali će ući u Top 20 i tu će biti stalno,možda čak,uđe i u Top 10..on će biti nešto kao ovaj Agut ili u najboljem slučaju kao Conga

Ahm

pre 4 godine

Pokusaj objektivnog
Zasto nisi tako objetivan kada je Novak u pitanju? On uvek gubi zbog svega drugog, a ne zato sto je protivnik bio bolji. Ne prija kada procitas da je, recimo Sasa, pobedio sam sebe? Naravno da ne prija, to nije normalno. Treba ovde neko za Sasu da napise tako nesto, pa da ljudi shvate koliko je taj komentar glup. Sto je najgore, opet ce to biti opravdanje kada Novak izgubi. Sto se Sase tice, on gore od ovoga ne moze, sredice se sigurno. Momir, samo napred.

star of the east

pre 4 godine

Mimo igra danas protiv Bautiste Aguta oko 20:30 h. Biće još zanimljivim mečeva: Sabalenka - Sakari, Osaka - Sje-Su Vej, Kuznjecova - Stivens. Sve ću to da gledam. Gledao bih i Nola, ali on igra tek oko 1 posle ponoći.

Otpozdrav iz Beograda

pre 4 godine

@Pozdrav iz Toronta
Nije zlatno doba, baš zato što trojica igraju jedan protiv drugoga, kakve je protivnike imao Novak u šest kola na Vimbldonu dok nije došlo do finala s Federerom? Imao je šest slabih protivnika. Ako u prvih petnaest imate samo trojicu koji su osvojili GS, kako se onda može govoriti o "zlatnom dobu"? O kakvom zlatnom dobu svetskog tenisa može biti govora kad je jedan od trojice velikih još pre pet godina imao 34. godine? Zar njegovo slanje u penziju nije počelo pre šest-sedam godina? Ako on sutra ode, onda će dvojica činiti "zlatno doba"? Ne čitate pažljivo, napisao sam da je zlatno doba bilo pre deset godina, i rekao da je danas zavladalo bronzano. Mladi ne pokazuje kvalitet, i ne znam kako će tenis izgledati za dve-tri godine.

2011.

pre 4 godine

Otpozdrav iz Beograda@ lijepo je čovjek objasnio....zlatno doba tenisa, ko je kriv mlađim igračima što pažnju ne fokusiraju na igru i nemaju pobjednički mentalitet već jezikom hvale sami sebe i pričaju kako mogu sve i svašta a u suštini teniska arena im služi kao manekenska pista. Nje problem ove belike trojke što omladina neće da iskoristi motiv velike trojke, najveće u istoriji a bome i u budućnosti će dugo da budu pojam.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Sve čestitke Kecmanu na pobedi,medjutim treba biti objektivan i realan,nezeleći da umanjim uspeh naseg tenisera ali ne treba sada dizati u nebesa ovu pobedu jer svako ko je gledao meč zna da je Nemac odigrao skandolozan meč mogu reci na nivou rekreativca,primera radi,Zverev je napravio 20 duplih gresaka uz brdo neiznudjenih,dok nas teniser nije nista spektakularno igrao,i kao takvog ga je jedva dobio,ali pobeda je pobeda idemo dalje bravooo!!!.

Ni zlatno, ni srfebrno, nego bronzano doba

pre 4 godine

Da li se ovo može nazvati "zlatnom erom tenisa", gde, pored trojice velikih, imamo u vrhu i Zvereva, Nišikorija, Tima, Cicipasa Medvedeva, Hašanova, Fonjinija? Nijedan od njih nema GS a ne znam da li svi zajedno imaju pet mastersa? Dodao bih i da je Federer u 39. godini i da je Nadal odavno prešao svoj zenit. A trojka ima 54 GS, mastersa verovatno devedeset, šta dalje? Prva decenija 21. veka i prvih pet god-šest godina druge decenije jesu "zlatno doba" i nemojte mi mehanički udarati minuse, nije otmeno biti gluh.

Srđan

pre 4 godine

@Sijena :"Stilom igre,i kretanjem deluje kao neka apgrejdovana verzija Wawrinke... Ovaj mali ce po meni minimum pet grend slemova u karijeri uzeti,siguran sam u to..."

Ne treba pretjerivati, budimo realni, posebno ovo poredjenje sa Vavrinkom.

crna gora a ne montenegro

pre 4 godine

Jos jedan Srbin ce uskoro postati milioner ,i to me jako raduje ,blago majci koja rodi ovakve sinove jer ce usreciti jos 10 familija oko sebe .Mozda redom gubimo na politickim utakmicama ali zato sportom osvajamo svijet.Cestitam momcino!!!

m/m

pre 4 godine

Све честитке на победи, само напред

(А сада слава у главу и ноћни живот, спонзоруше....)

Napo Leon

pre 4 godine

Kecmanović,hoće imati lepu karijeru.
Verovatno,neće osvajati Grandslemove ,ali će ući u Top 20 i tu će biti stalno,možda čak,uđe i u Top 10..on će biti nešto kao ovaj Agut ili u najboljem slučaju kao Conga

toni bandera

pre 4 godine

Sad pogledah žreb, ako Dušan prođe Batistutu, čeka ga Švarcvald kome može da drži tenisku kliniku, a u polufinalu De Minotaur koji jeste jak ko bik ali skromnog teniskog znanja.
Najlakši poso ga čeka u finalu, jer Đovaku ova titula više ništa ne znači. Već je pokazivao i ranije da je široke ruke i da se trudi da na mladima svet ostane, ionako je došo samo još jednom da isprepada čiču u projektovanom polufinalu

Srđan

pre 4 godine

Iskreno, ne pamtim kad sam vidio top 10 tenisera da odigra ovako los mec kao Zverev sada. 20 duplih, ne moze 4-5 udaraca da poveze, uzas. Drago mi je sto je Miomir pobijedio, samo naprijed, koral po korak, al mi zao Zvereva (iako ga ne gotivim) jer je generalno dobar teniser i vidi se da nema foksa, da ga stvari van tenisa totalno remete, steta.

Sijena

pre 4 godine

Kecmanovic je buduci broj jedan, koliko god neko to mozda sad osporavao.Decko ima savrsen forhend,vrlo dobar bekend,mentalno jako stabilan,u bitnim trenucima stalozen,smiren tu vrlo,ali vrlo podseca na Djokovica.Stilom igre,i kretanjem deluje kao neka apgrejdovana verzija Wawrinke,a tek mu je dvadeset godina.Ne trebamo porediti nijednog buduceg tenisera sa Novakom,niti ocekivati priblizno dobre rezultate(To se jednom rodi i nikad vise najveci svih vremena),ali ovaj mali ce po meni minimum pet grend slemova u karijeri uzeti,siguran sam u to :) Sto se Zvereva tice covek je napravio 20 duplih gresaka,sto JA od kad pratim tenis nikad nisam video,i to je stvarno katastrofalno i sramotno za jednog tenisera tog ranga,a da ne pricamo da se od njega ocekuje da bude visestruki osvajac najvecih turnira,i buduci broj jedan,ne znam ,ali meni se cini da od njega nema nista,lep pozdrav braco

Rajko

pre 4 godine

Ovom pobedom je prešao nivo. Ima igru .. samo rad, rad, rad i hladna glava.
Šta za ručak sutra? Pojma nemam.
Ovaj promašio penal..go Liverpool!

Sad će i registracija vozila..i to košta jedno 25.000.

Otpozdrav iz Beograda

pre 4 godine

@Pozdrav iz Toronta
Nije zlatno doba, baš zato što trojica igraju jedan protiv drugoga, kakve je protivnike imao Novak u šest kola na Vimbldonu dok nije došlo do finala s Federerom? Imao je šest slabih protivnika. Ako u prvih petnaest imate samo trojicu koji su osvojili GS, kako se onda može govoriti o "zlatnom dobu"? O kakvom zlatnom dobu svetskog tenisa može biti govora kad je jedan od trojice velikih još pre pet godina imao 34. godine? Zar njegovo slanje u penziju nije počelo pre šest-sedam godina? Ako on sutra ode, onda će dvojica činiti "zlatno doba"? Ne čitate pažljivo, napisao sam da je zlatno doba bilo pre deset godina, i rekao da je danas zavladalo bronzano. Mladi ne pokazuje kvalitet, i ne znam kako će tenis izgledati za dve-tri godine.

Mare

pre 4 godine

Da se razumemo, svaka čast Kecmanoviću odigrao je solidan meč. Ali Zverev je ovde pobedio sam sebe. Pratim tenis 20 godina i još nisam video da je neko napravio 20 duplih servis grešaka u jednom meču, i to na 2 dobijena seta. Dečko je totalno izgubljen.

toni bandera

pre 4 godine

Aman ljudi, Miša mu je stariji brat, čovek se zove Aleksandar, mada planira da ga skrati u Alex, slično kao što se Stanislav prekrstio u Stena. Meni to govori da je dečko verovatno psihički olabavio, što ne znači da Milomiru ne skidam kapu.

Srbi najstariji narod

pre 4 godine

Bravo za Kecmanovića! Svaka čast, nije mala stvar pobediti 6 igrača na svetu koji je bio treći na svetu do početka maja meseca.
Generalno odlična godina za srpski tenis... Đoković, Đere, Kecmanović, Lajković, Krajinović, itd. Polako karijere završavaju Tipsarević i Troicki ali ima ko da ih nasledi.
Kecmanović verovatno i najveći talenat od svih gore nabrojanih posle Novaka.

Cole

pre 4 godine

decko krupnim
koracima koraca ka TOP 30/40, a ono
sto mi se najvise svidja kod njega,
je to sto decko sa 19 godina nema
ama bas nikakav respekt prema ostalim
igracima. Jedva cekam da ga vidim
protiv velike trojke, a vrlo moguce
da ce on sa jos nekolicinom u dogledno
vreme da cini neku veliku trojku/cetvorku, u svakom slucaju,
sve najbolje u daljoj karijeri. Poz.

Slavko Vrekic

pre 4 godine

Svaka čast majstore. Malo po malo probijas put. Čak se i zdreb otvorio malo sada ali kako god, korak po korak. Srećno u nastavku i budi uporan u karijeri jer može da bude blistava.

Tule

pre 4 godine

Kaze neko otvorio mu se žreb? Jer su ispali Marej i Cilic? Hahaha
U narednom kolu najverovatnije ide na Bautistu Aguta, koji je po meni treći favorit posle Djokovica i Federera. Sve u svemu mnogo sreće mu želim.

no1

pre 4 godine

Sad samo ponovo cekam komentare kao posle meca sa Auger Alijasimom da mu je poklonjena pobeda,da mali ima srece,da je protivnik napravio 20 duplih itd..Uspeh se kod nas ne prasta.Inace Kecman vrhunski danas.Ima sve sto mu treba za najvece domete.Ocekujem inace na AO 2020 da bude jedno od najprijatnijih iznenadjenja,taman toliko da do kraja sezone stekne jos iskustva I da onda po zavrsetku sezone dodatno unapredi igru.Sve najbolje Kecmane.

matori

pre 4 godine

bravo za Mišu, ali je Zverev odigrao kriminalno.
što se tiče Miše, mislim da bi trebalo da skine koji kilogram, što bi mu donelo na poboljšanju kretanja, jer neke udarce što je lošije igrao su bili plod baš lošijeg nameštanja na loptu. na svu sreću, Zverev to danas nije mogao da iskoristi. ( mislim, koristio je on to dobro, ali je generalno loše igrao, pa je rezultat takav kakav je...)

Nišlija

pre 4 godine

Појео златокосу, није ни приметила, колко је опседнута собом.... Цепај само Кецмане !!!!!!!

Pokušaj objektivnog

pre 4 godine

Ovi komentari pobedio je Zverev sebe imaju prizvuk malicioznih... Forma i prisutnost zavisi i od protivnika, greske (iako su servis) mogu biti i posledica osećaja nemoći ili frustriranosti igrom protivnika... Ne kažem da Zverev nije pomogao, ali malom treba skinuti kapu i te greske ipak staviti u drugi plan!

ko razume s'vatiće!

pre 4 godine

Zverev je zauzet sprema se da dominira svetskim tenisom kad se top3 povuku.
(haha, 14. avgust 2019 23:53)

Ali najjače je to što kada se ova trojica povuku Zverev će imati 40 godina?

Свашта

pre 4 godine

Ови ликови што гледЈу статистику и броје дупле грешке,одмах да батале тенис и од сад да прате карлинг.Ако си шампион наћи ћеш начин да победиш а златна кајла тениса претендује да буде најбољи.Јадни људи, престаните да омаловажавате и потцењујете победу момка који је храбром игром и вером у себе ппбедио Зверева.Мишо само напред све ударце имаш и од тебе самог зависи где ћеш стићи у годинама које долазе.

DovlAa

pre 4 godine

Sjajna igra Kecmanovica bas se vidi da je napredovao dosta, svaki udarac odlican, a sta reci za Zvereva covjek je u 3 seta napravio 20 duplih servis gresaka, bas mu se uvuklu nesto u glavu i ako se brzo ne sabere ostace samo jos jedan u nizu talenata koji nije uzeo GS.

Kg

pre 4 godine

U slesecem kolu ima najtezeg protivnika, Aguta. Ako slucajno pobedi (ili namerno) bice mu otvoren put do finala. Jer zbog Nadalovog kukavicluka donji deo zreba nema vise ozbiljnih igraca...

Ahm

pre 4 godine

Pokusaj objektivnog
Zasto nisi tako objetivan kada je Novak u pitanju? On uvek gubi zbog svega drugog, a ne zato sto je protivnik bio bolji. Ne prija kada procitas da je, recimo Sasa, pobedio sam sebe? Naravno da ne prija, to nije normalno. Treba ovde neko za Sasu da napise tako nesto, pa da ljudi shvate koliko je taj komentar glup. Sto je najgore, opet ce to biti opravdanje kada Novak izgubi. Sto se Sase tice, on gore od ovoga ne moze, sredice se sigurno. Momir, samo napred.

star of the east

pre 4 godine

Mimo igra danas protiv Bautiste Aguta oko 20:30 h. Biće još zanimljivim mečeva: Sabalenka - Sakari, Osaka - Sje-Su Vej, Kuznjecova - Stivens. Sve ću to da gledam. Gledao bih i Nola, ali on igra tek oko 1 posle ponoći.

Ivan J

pre 4 godine

20 servis gresaka. Zverev pobedio Zvereva. Svidja mi se Kecmanov bekend. Jos malo da istrenira kontrolu udarca i ubojito ce to oruzje biti. Mogao bi to da postane jedan od boljih na turu. Bravo Kecmane

CrniGruja

pre 4 godine

Mislim da ce biti stalni top 10. Ima sve za to. Od kvalitetnih udaraca, do mentalne snage, koja je nekada najbitnija. Bravo mali, velike stvari su pred tobom.

Idemooooooo

pre 4 godine

Bravo, majstore, svaka cast.
Zanimljivo je da su i Felix i Zverev imali velikih problema sa svojim servisom, ali to, naravno, ne umanjuje velicinu ove dve pobede.
Kecma u prvih dvadeset!

Kanidja PG

pre 4 godine

Potpuno zasluzeno,cak je trebalo da bude 2-0.
Kecmanovic polako ali sigurno izrasta u drugi reket Srbije,tinejdzer sa svega 19god.
Usao je u top 50 a do kraja god ne brani nista znaci samo skok na ATP listi,a poceo je 2019 kao 130 igrac sveta.
Sta reci za Zvereva a da vec nije dovoljno je samo tragicnih 20 duplih servis gresaka i to treba znati u 3 seta igre.

pssssst,It is I,Leclerc !

pre 4 godine

Шта друго рећи осим БРАВО ! И док је Ђере првенствено играч за шљаку Кецмановић са друге стране има најбоље предиспозиције за бетон.Пошто највише има турнира на бетону може остварити завидну каријеру ако буде пружао игру као сада у Синсинатију.Волио бих рећи да је ово сензација али знајући Зверева у претходних 6 мјесеци рекло би се сасвим нормална ствар...Но свакако не умањује успјех Кецмановића.

miodrag

pre 4 godine

Meni I dalje nije do kraja jasan ovaj nas Miomir! Da li flegma ili mentalna gromada, ne znam, ali jedno sigurno znam- on nekom magijom utice na svoje protivnike oni protiv njega ne mogu da pogode servu, duplih koliko hoces, dvocifren broj uvek. Deluje sasavo ali on gura dalje!

Ivan Veljković

pre 4 godine

Bravo Kecmanoviću samo napred! Pobedio je Miša Kecmanović poreokretom i Zvereva u Sinsinatiju i nastavlja da izbacuje ove nove teniske nade jer je kolo pre toga izbacio i izvikanog Alijasima lagano. Samo napred Mišo junače, imaš igru za Top 20 već sada!

dulle

pre 4 godine

Odlično je odigrao drugi i treći set. Igra kao da je već 10 godina profesionalac, svaka mu čast! Lepa karijera je pred njim ako ovako nastavi.

Djido

pre 4 godine

Nezasluzeno ko je gledao zna o cemu pricam... (Mikii, 14. avgust 2019 23:46)

Da, da, kao i Novak u finalu Vimbldona. To si nam već objasnio.

veliki strumf

pre 4 godine

Bravo, Miomire! Jedini koji ima šanse da bude naslednik Noleta. Dobro, u pravom smislu reci naslediti Novaka je nemoguće, ali Miomir je naša najveća nada za budućnost. Dečko za dve nedelje tek 20 puni. Pobedio je u 2 dana dvojicu sjajnih mladih igrača, svoje velike konkurente u budućnosti, na ovako velikom turniru i to dominantnom igrom. Da jos malo ojača, da kondiciju dovede na pravi nivo - doći će i veliki rezultati. Samo napred u nove pobede!

Ludi Milojko

pre 4 godine

Saša Zverev je davno izgubljeni sin Gorana Ivaniševića! Šalu na stranu ali lik neodoljivo liči po svemu na Gorana, po ponašanju na terenu, po duplim greškama, po frizuri, bradi, stilu igre, ma sve.

Guromir

pre 4 godine

Gledao sam samo zadnji geem i primetio da je Zverev neverovatno smrsao kao da boluje od anoreksije. Sta se dogadja sa ovim momkom, ako mu neko ne pomogne on moze i vrlo brzo da zavrsi karijeru.

Kecmanovicu ,svaka cast ,guraj dalje imaces lepu karijeru.

Canadaboy

pre 4 godine

Bas danas odgovaram nekom “strucnjaku” na hr 24 sata da Kecmanovic ima iste sanse kao i Zverev, Tsitsipas, Coric i ostali da bude novi broj 1, kad se veliki povuku sa scene. Hvala Kecmane sto me nisi “zakopao”....

realno

pre 4 godine

Momak je u juniorskoj konkurenciji bio prvi na svetu, a to nije slucajno.
Neki iz juniorske konkurencije se ne snadju bas najbolje u seniorskoj, ali to ocigledno nije slucaj sa Misom.
Monfis je bio prvi na listi kao junior, Tipsareic takodje, Kirjios i Coric isto i svi oni su se sasvim lepo snasli i u seniorskoj konkurenciji i bili u stanju da pobedjuju i ove najbolje poput Federera, Nadala ili Djokovica.

Nadajmo se da ce i Kecmanovic ici njihovim stopama, pa mozda i bolje od njih.

Dobros-AV

pre 4 godine

Ljudi, gde ste gledali meč, obzirom da nijedan SportKlub kanal nije radio prenose sa centralnog terena???
(Grinja, 15. avgust 2019 11:16)

Grinjo, jesi cuo za internet? Moram ti reci iz licnog iskustva: jako zgodna stvar. Samo pitas onog ciku sto sve zna, mislim da se zove Google gde ima 'free link live tennis' ... i samo kliknes na nesto od onoga sto ti cika Google nadje.

Milojko

pre 4 godine

Jeste Zverev potpuno pukao, ali zaista raduje sa koliko zrelosti Miomir igra, a tek mu je 19. Solidan servis, dobar bekend, konzistentan i kvalitetan forhend sa dosta spina. Fali mu da popravi slajs, dubina udaraca i ritern, ali ono sto je skroz fascinantno je mirnoca i stabilnost koju ima u glavi sa 19 godina. Ako ovako nastavi bice vec dogodine top 10 igrac. Da li ce imati vise domete tesko je predvideti, ali po ovome sto do sad vidimo, glavu ima za, sto da ne, i buduceg broja jedan i osvajaca grend slemova.

Yoloswag

pre 4 godine

Momak je za kalibar jači od Janka i Viktora, samo da nastavi ovako. 2 sjajne pobede u nizu. Jeste da zverev igra očajno ove godine, al bez obzira - pobediti takvog igrača nije mala stvar.. Srećno protiv Aguta, mada je tu Španac ppveći favorit - nema kiksa kod njega.

Srpsko dete

pre 4 godine

Bilo bi dobro da neko napiše i objavi. Kecmanović je stigao do 16 najboljih preko kvalifikacija...
Četiri "kvalifikatora", uključujući Kecmanovića, su stigli do 3. kruga na ATP Masters 1000 turnirima, treći put u istoriji serija (od 1990). Druga tri kvalifikatora su Španac Pablo Kareno Busta, Japanac Yoshihito Nishioka i ruski Andrej Rublev. Druga dva puta bile su 2005 Hamburg i 2001 Monte-Karlo...
Možemo zaključiti da velika budućnost čeka našeg mladog tenisera.

Pozdrav iz Toronta

pre 4 godine

(Ni zlatno, ni srfebrno, nego bronzano doba, 15. avgust 2019 00:53)

Trojica najvecih ikada igraju u istoj eri jedni protiv drugih u finalima najvecih turnira, ako to nije zlatno doba tenisa ne znam sta je.

Problem za mladje je u tome sto velika trojka, i pored svojih godina, ne pada u igri vec napreduje - kako na taktickom tako i na igrackom planu. Potpuno su, za razliku od ogromne vecine "mladih zvezda", posveceni sportu, svaki minut i svaki zalogaj im je isplaniran. Imaju velike timove, a u njima, pored svakojakih trenera, i statisticare koji im kao na dlanu prikazu kako treba da odigraju protiv sledeceg protivnika da bi za x procenata pocecali sanse za pobedu. Kad gledas Rodzera, vidis da se covek krece na terenu kao i pre 15 godina, a zbog iskustva mozda i bolje, defanziva mu je fantasticna, backhand my je takodje neuporedivo bolji nego ranije, a na Vimbldonu pre par nedelja je takticki potpuno nadigrao Novaka i samo cudom nije osvojio titulu. Sta da kazemo za Rafu koji na betonu u finalu mastersa kao od sale razvaljuje Medvedeva koji do finala nije izgubio ni jedan set. Novak, to je tek posebna prica.

OgiBG

pre 4 godine

Bravo momcino. Vazno je da nema straha od bolje rangiranih igraca! Igra je tu, malo dublje lopte i na pragu je Misa top 20 za pocetak. Dalje zavisi od izbora tima i setovanja na teniski nacin zivota, kao sto to rade velikani ovog sporta! mozes Miso, BRAVO!

znanje-imanje

pre 4 godine

Zverev je pokazao kako je izvrstan, igra atraktivno, može mnogo, svašta ume... Ali naš igrač je i floridijanac, pa je imao metereološku prednost glede kombinacije sunce-vrućina-vlaga i to je bilo to. (Za vas koji ismevate Felixa i Alexandra - Miša je držao tempo u teškim okolnostima i oni su pukli, ne shvatam kako to ne shvatate...) Šteta što se to nije ostvarilo već u, finišu prvog seta. Ovako će mu sledeći, peti meč ovde, sigurno biti težak. I jako je potrebno da i oni odigraju 3 seta. Eto rankinga 47, a možda bude i ranking 40!

sempervivum

pre 4 godine

Јесте Зверев правио глупости, али радује што Кецмановић игра смирено, без много грешака, са доста поузданих удараца. И на претходном мечу је било исто тако.

Danas

pre 4 godine

Bas sam prije neki dan gledala njegove intervjue i mislim se kakav divan decko. Svaka cast Miomiru, sjajna igra. Uvijek je tu neki nas teniser da doceka ostale na putu ali kakvi momci su ovi nasi mladi teniseri, nemam rijeci. Svaki turnir je za nas uzivanje, svaki turnir novo iznenadjenje. Svi su mi dragi, posebno Miomir i Laslo su meni licno omiljeni.

Swedenonline

pre 4 godine

Bravo, majstore, svaka cast.
Zanimljivo je da su i Felix i Zverev imali velikih problema sa svojim servisom, ali to, naravno, ne umanjuje velicinu ove dve pobede.
Kecma u prvih dvadeset!
(Idemooooooo, 14. avgust 2019 23:40)

Servis zavisi od koliko je dobar taj koji ga dočekuje, ako je dobar tera servera na rizik i bude zategnute ruke.

Pozdrav iz Toronta

pre 4 godine

Nezasluzeno ko je gledao zna o cemu pricam...
(Mikii, 14. avgust 2019 23:46)

Ha, ha, pa Zverev je zasluzeno izgubio, to je sigurno.

2011.

pre 4 godine

Otpozdrav iz Beograda@ lijepo je čovjek objasnio....zlatno doba tenisa, ko je kriv mlađim igračima što pažnju ne fokusiraju na igru i nemaju pobjednički mentalitet već jezikom hvale sami sebe i pričaju kako mogu sve i svašta a u suštini teniska arena im služi kao manekenska pista. Nje problem ove belike trojke što omladina neće da iskoristi motiv velike trojke, najveće u istoriji a bome i u budućnosti će dugo da budu pojam.

Shalabajzer

pre 4 godine

Citam o momku vec 2-3 god. I juce prvi put gledam live od kraja prvog seta. Miomir ima veliki potencijal i vjerujem da ce daleko dogurati ako bude imao dobre ljude oko sebe.
Ako ima zelju da bude bas top igrac, po meni mora obavezno poboljsati defanzivu i fizicku spremnost. Jucer se moglo primijetiti da ima spasilacki prsten oko pojasa.
Nadam se da ce uspjeti..... IDEMOOO

Mi smo sremci vise nam stomaci

pre 4 godine

Pratim Miomira jos od juniorske konkurencije i vidi se da napreduje iz turnira u turnir,najkasnije za dve godine mozemo se nadati nekoj tutuli

1104

pre 4 godine

@ (OgiBG, 14. avgust 2019 23:46)

Bravo Ogi. Najstručniji komentar. Dodao bih da pored dubine mora malo jače da reskira i gađa uglove. Ovakvo njegovo vraćanje na reket protivnika će da mu se osveti već sa malo jačim igračima. S tom navikom će ostati limitiran igrač. Nole neka mu bude ugled.

star of the east

pre 4 godine

Hajde! Srpski br. 1 uskoro! Nadajmo se.
(kiza, 15. avgust 2019 11:02)

Polako druže Kizo. Kada je Olga osvojila turnir u Moskvi čitali smo "Evo je uskoro u top 10", a sada vidite Mima kao novog broja 1 posle drugog kola Sinsinatija.