Sreda, 14.08.2019.

17:27

"Prerano su otpisali Teodosića"

Nenad Krstić nekadašnji srpski reprezentativac i NBA košarkaš izjavio je kako veruje da će Miloš Teodosić igrati za Srbiju na Mundobasketu uprkos povredi.

Izvor: SN

"Prerano su otpisali Teodosiæa" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

paja

pre 4 godine

u reprezentaciji treba da budu samo zdravi i spremni igrači..decko nije dugo igrao i nije u formi,pivredio se a hoće da igra na svetskom..hoće i moja baba ali nije za tamo !!

Milan Kosanovic

pre 4 godine

Malo stariji neka se sete 98 I svetskog prvenstva kada je Djordjevic isao povredjen na takmicenje. Usao tek protiv Argentine. Dao par poena, par asistencija I bukvalno to je prevagnulo na nasu stranu. Ako ima sanse da Teodosic zaigra makar u 1/4 finalnoj neka ide. I to ne zbog toga sto ce da postigne 20 poena vec vise zbog toga sto ce protivnici morati da se koncentrisu na njega posebno kad je u igri sto nam daje vise prostora za druge igrace.

jedan od mnogih

pre 4 godine

@ zambezi i ostali

sve sto je Teodosic uradio zs reprezentaciju je u proslom vremenu i hvala mu za to do neba

po toj logici Sasa Djordjevic bi trebalo da je igrac trener jer je odradio barem 3 puta vise za reprezentaciju od Teodosica i sada bi trebalo da se skine u opremu da se protivnici, sta, uplase???

budimo realni i priznajmo da nam pored Micica i Jovica treba treca opcija na pleju, a da pri tome ne koristimo Jokica kao asistenta jer nije na poziciji 1??? daj bre malo da modernizujemo shvatanje kosarke i ukapiramo da ce nas i onaj skup rekreativaca iz NBA nadskociti i pretrcati i nadavati se trojki jer mi vec mislimo da je zlato nase

samo spremni igraci mogu da idu na SP, a Teodosic nije spreman vec par godina

nebaCar

pre 4 godine

Koliko Srbi imaju kratko pamcenje. Pa i da je jurio Jelisavetu 2 god, bez ijedbog meča on je i dalje za 2 klase ispred Micica i Jovica, koji kada igraju za reprez. Veze nemaju. Micicu svaka cast u Efesu, ali Efes i Srbija, kao da su dva razlicita igraca. Za reprez je toliko spor, uplasen, beskoristan.. Jovic tek.. Gledano realno Srbija nema pleja, ni Jovic ni Micic ne zasluzuju prvu petorku Srbije. Teodosic je vanzemaljac, zovite ga i u 40, garantujem da ce biti najbolji. Zato Teo oporavi se, bar po 10m po utakmici, dovoljno je. Bez njega, iskreno mislim da ne mozemo do zlata. Cak bih pozvao Nedovica za prvog pleja, pre ovih trenutnih jer je mnogo raznovrsniji, brzi i korisniji. A svakako mislim da ce faliti cvrstina Kalinica umesto Birče. Ovo sve kazem kao Partizanovac.
(Batistuta, 14. avgust 2019 23:15)

Ova poslednja rečenica mnogo toga govori.
Jović veze nema?
Dečko idi prati badminton

Zambezi

pre 4 godine

Ja tvrdim da nismo imali Teodosica sve ove godine bili bi na nivou Hrvatske u kosarci. Dobro, mozda ne bas toliko lose ali mnogo losije nego sto smo sada. Da se podsetimo samo: polufinale EP 2009. protiv Slovenije, cetvrtfinale SP 2010. protiv Spanije, Teova doktorska disertacija u 1/2 finalu SP 2014. protiv Francuske su primeri gde je Teo direktno odlucio utakmice i doneo nam medalje (2010. smo trebali da uzmemo srebro). Bez njega u timu igra je mnogo sporija sto se tice protoka lopte i to se videlo i u Klipersima prve sezone. Ako bude mogao da hoda treba da ide na SP pa makar igrao 5-10 minuta.

Batistuta

pre 4 godine

Koliko Srbi imaju kratko pamcenje. Pa i da je jurio Jelisavetu 2 god, bez ijedbog meča on je i dalje za 2 klase ispred Micica i Jovica, koji kada igraju za reprez. Veze nemaju. Micicu svaka cast u Efesu, ali Efes i Srbija, kao da su dva razlicita igraca. Za reprez je toliko spor, uplasen, beskoristan.. Jovic tek.. Gledano realno Srbija nema pleja, ni Jovic ni Micic ne zasluzuju prvu petorku Srbije. Teodosic je vanzemaljac, zovite ga i u 40, garantujem da ce biti najbolji. Zato Teo oporavi se, bar po 10m po utakmici, dovoljno je. Bez njega, iskreno mislim da ne mozemo do zlata. Cak bih pozvao Nedovica za prvog pleja, pre ovih trenutnih jer je mnogo raznovrsniji, brzi i korisniji. A svakako mislim da ce faliti cvrstina Kalinica umesto Birče. Ovo sve kazem kao Partizanovac.

original mrgud

pre 4 godine

Čovek je totalno van forme plus ova povreda,za sve one koji takvog Tea žele u reprezentaciji mogu reći da će ga oni prvi pljuvati u slučaju našeg neuspeha.

freality

pre 4 godine

Ja ne znam, svaki put kad dodje kod Krstica u KV, ja ih vidim po gradu mrtve pijane i Teo obavezno ne gasi pljuge.. Jos tada je igrao u Evropi..

cosmo

pre 4 godine

Je li vi stvarno verujete da je Teo povredjen?!Kao i Marjanovicu sto se nadula noga od puta...Jokic je na kraju ispao najposteniji - rekao je da zeli da radi na sebi.Odradio je sta je hteo i sad moze i zeli da igra za reprezentaciju.

Марко

pre 4 godine

Теодосић је најзаслужнији играч за медаље последњих 10 година...био увијек у првм петоркама првенстава...кажу "Јовић и Мицић бољи сада" бајо мој Тео и сада бољи преглед игре, но лук асистенције, бољи проценат шута и већа м**а када је густо. Брз опоравак брате, не обраћај пажњу на мишеве, њихов живот је сам по себи јадан....Бог с'тобом!
(Ранко Милановић Република Српска, 14. avgust 2019 21:50)

Славнић је имао још бољи преглед игре, а о таленту да и не говоримо. Хајде њега да поведемо, верујем да је у бољој форми од Теодосића.

umpahpah

pre 4 godine

A ajdemo realno. Covek 2 godine vuce povrede i nema kvalitetan mec u nogama, dodje na pripreme i povredi se.. Prvenstvo je za dve nedelje i sada se ocekuje da se oporavi i da zaigra punom snagom?
(Kimi, 14. avgust 2019 22:11)

Da... očekujemo

Dusan

pre 4 godine

Ja se nekako nadam da je ovo neka psiholoska igra pred prvenstvo i da Teo uopšte nije povredjen.. Ipak Sale radi u Italiji, verovatno je ispekao zanat. :)

Demar Derosan

pre 4 godine

@Ranko Milanovic
Dobar vam je komentar, uglavnom se slazem sa vama. Teo ima perfektan pregled igre i hrabro sutira kad je gusto. U tom segmentu Vasa i Jovke su daleko iza njega i mnogo su radili sa vrhunskim trenerima da bi ovaj segment popravil Vasa sa Jesakevicijusom, Jovke sa Radonjom i Saletom. Vasa i Jovke su trenutno fizicki spremniji od Tea, ali i tu treba biti oprezan jer Jovke ima rovita donja ledja a Vasa ligamente kolena. Ono sto se prirodno namece je da, ako Teo ne ide na SP, bi Stefan Markovic tu izvanredno odgovorio potrebama ali se povukao. Nekako se namece da moramo imato 3 pleja u ekipi da bi uvek imali 2 100 % spremna. Videlo se to u finalu EP sa Slovenijom kada Jovke nije mogao do kraja da igra pod blokadama.

Kimi

pre 4 godine

A ajdemo realno. Covek 2 godine vuce povrede i nema kvalitetan mec u nogama, dodje na pripreme i povredi se.. Prvenstvo je za dve nedelje i sada se ocekuje da se oporavi i da zaigra punom snagom? Malo se zanosimo meni se cini... Svetsko prvenstvo se igra sa najboljim i najspremnijim igracima a ne sa velikim imenima. Teoje danas ispod proseka, ne znamzasto svi ocekuju da pruzi partije koje je pruzao pre 5 godina..

box

pre 4 godine

Procitah ovde pre neki dan da su Krle i Teo dugo bili u sukobu i da nisu razgovarali iako su igrali (majstorski) u istom timu. Jel to istina i ako jeste da li ko zna razlog?

g4

pre 4 godine

Bilo bi dobro da je Krle u pravu. Ne treba se nadati puno, ako zaigra bice dobro. Ova situacija podseca na SP 1998. kada se Aleksandar Djordjevic zbog povrede dosta kasno prikljucio ekipi, ali je odigrao znacajnu rolu u zavrsnici prvenstva i doveo nas do zlata. Neka tako bude i sada.

Ранко Милановић Република Српска

pre 4 godine

Теодосић је најзаслужнији играч за медаље последњих 10 година...био увијек у првм петоркама првенстава...кажу "Јовић и Мицић бољи сада" бајо мој Тео и сада бољи преглед игре, но лук асистенције, бољи проценат шута и већа м**а када је густо. Брз опоравак брате, не обраћај пажњу на мишеве, њихов живот је сам по себи јадан....Бог с'тобом!

pope

pre 4 godine

Nenad 'To se ne svira kao faul u zadnjem minutu' Krstić !!!!
p.s. da ne bude zabune Grobar sam. Svaka čast na karijeri ali posle one izjave sve naredne uzimam sa rezervom!

istina

pre 4 godine

Procitah ovde pre neki dan da su Krle i Teo dugo bili u sukobu i da nisu razgovarali iako su igrali (majstorski) u istom timu. Jel to istina i ako jeste da li ko zna razlog?
(box, 14. avgust 2019 21:02)

Da, eto zbog nekog duela na treningu i uopšte sukoba dva kapitena.
Inače su posle te duge netrpeljivosti postali i kumovi.

revolting cock

pre 4 godine

@g4

Sale je igrao određenu ulogu, pre svega u 1/4 finalu, ali sigurno On nije doneo titulu. Doneli su je pre svih Rebrača I Bodiroga, te 1998.

ldjidji

pre 4 godine

covek ne igra kosarku vec dugo i sad i ova povreda.. treba da igraju najspremniji i igraci u najboljoj formi on definitivno nije spreman..hvala mu na svemu i zelim mu brz oporavak i sve najbilje u daljoj karijeri

Роџер Федерер - Краљ

pre 4 godine

Жао ми је Теа као брата, обријао се човек, уљудио се, спремао се за СП и онда повреда, дај Боже да игра јер је битан као подршка и мотивација, а и даље има више магије у рукама него ли Мицић и Јовић заједно

g4

pre 4 godine

Bilo bi dobro da je Krle u pravu. Ne treba se nadati puno, ako zaigra bice dobro. Ova situacija podseca na SP 1998. kada se Aleksandar Djordjevic zbog povrede dosta kasno prikljucio ekipi, ali je odigrao znacajnu rolu u zavrsnici prvenstva i doveo nas do zlata. Neka tako bude i sada.

Ранко Милановић Република Српска

pre 4 godine

Теодосић је најзаслужнији играч за медаље последњих 10 година...био увијек у првм петоркама првенстава...кажу "Јовић и Мицић бољи сада" бајо мој Тео и сада бољи преглед игре, но лук асистенције, бољи проценат шута и већа м**а када је густо. Брз опоравак брате, не обраћај пажњу на мишеве, њихов живот је сам по себи јадан....Бог с'тобом!

Роџер Федерер - Краљ

pre 4 godine

Жао ми је Теа као брата, обријао се човек, уљудио се, спремао се за СП и онда повреда, дај Боже да игра јер је битан као подршка и мотивација, а и даље има више магије у рукама него ли Мицић и Јовић заједно

istina

pre 4 godine

Procitah ovde pre neki dan da su Krle i Teo dugo bili u sukobu i da nisu razgovarali iako su igrali (majstorski) u istom timu. Jel to istina i ako jeste da li ko zna razlog?
(box, 14. avgust 2019 21:02)

Da, eto zbog nekog duela na treningu i uopšte sukoba dva kapitena.
Inače su posle te duge netrpeljivosti postali i kumovi.

Zambezi

pre 4 godine

Ja tvrdim da nismo imali Teodosica sve ove godine bili bi na nivou Hrvatske u kosarci. Dobro, mozda ne bas toliko lose ali mnogo losije nego sto smo sada. Da se podsetimo samo: polufinale EP 2009. protiv Slovenije, cetvrtfinale SP 2010. protiv Spanije, Teova doktorska disertacija u 1/2 finalu SP 2014. protiv Francuske su primeri gde je Teo direktno odlucio utakmice i doneo nam medalje (2010. smo trebali da uzmemo srebro). Bez njega u timu igra je mnogo sporija sto se tice protoka lopte i to se videlo i u Klipersima prve sezone. Ako bude mogao da hoda treba da ide na SP pa makar igrao 5-10 minuta.

revolting cock

pre 4 godine

@g4

Sale je igrao određenu ulogu, pre svega u 1/4 finalu, ali sigurno On nije doneo titulu. Doneli su je pre svih Rebrača I Bodiroga, te 1998.

freality

pre 4 godine

Ja ne znam, svaki put kad dodje kod Krstica u KV, ja ih vidim po gradu mrtve pijane i Teo obavezno ne gasi pljuge.. Jos tada je igrao u Evropi..

umpahpah

pre 4 godine

A ajdemo realno. Covek 2 godine vuce povrede i nema kvalitetan mec u nogama, dodje na pripreme i povredi se.. Prvenstvo je za dve nedelje i sada se ocekuje da se oporavi i da zaigra punom snagom?
(Kimi, 14. avgust 2019 22:11)

Da... očekujemo

ldjidji

pre 4 godine

covek ne igra kosarku vec dugo i sad i ova povreda.. treba da igraju najspremniji i igraci u najboljoj formi on definitivno nije spreman..hvala mu na svemu i zelim mu brz oporavak i sve najbilje u daljoj karijeri

Batistuta

pre 4 godine

Koliko Srbi imaju kratko pamcenje. Pa i da je jurio Jelisavetu 2 god, bez ijedbog meča on je i dalje za 2 klase ispred Micica i Jovica, koji kada igraju za reprez. Veze nemaju. Micicu svaka cast u Efesu, ali Efes i Srbija, kao da su dva razlicita igraca. Za reprez je toliko spor, uplasen, beskoristan.. Jovic tek.. Gledano realno Srbija nema pleja, ni Jovic ni Micic ne zasluzuju prvu petorku Srbije. Teodosic je vanzemaljac, zovite ga i u 40, garantujem da ce biti najbolji. Zato Teo oporavi se, bar po 10m po utakmici, dovoljno je. Bez njega, iskreno mislim da ne mozemo do zlata. Cak bih pozvao Nedovica za prvog pleja, pre ovih trenutnih jer je mnogo raznovrsniji, brzi i korisniji. A svakako mislim da ce faliti cvrstina Kalinica umesto Birče. Ovo sve kazem kao Partizanovac.

cosmo

pre 4 godine

Je li vi stvarno verujete da je Teo povredjen?!Kao i Marjanovicu sto se nadula noga od puta...Jokic je na kraju ispao najposteniji - rekao je da zeli da radi na sebi.Odradio je sta je hteo i sad moze i zeli da igra za reprezentaciju.

Kimi

pre 4 godine

A ajdemo realno. Covek 2 godine vuce povrede i nema kvalitetan mec u nogama, dodje na pripreme i povredi se.. Prvenstvo je za dve nedelje i sada se ocekuje da se oporavi i da zaigra punom snagom? Malo se zanosimo meni se cini... Svetsko prvenstvo se igra sa najboljim i najspremnijim igracima a ne sa velikim imenima. Teoje danas ispod proseka, ne znamzasto svi ocekuju da pruzi partije koje je pruzao pre 5 godina..

Марко

pre 4 godine

Теодосић је најзаслужнији играч за медаље последњих 10 година...био увијек у првм петоркама првенстава...кажу "Јовић и Мицић бољи сада" бајо мој Тео и сада бољи преглед игре, но лук асистенције, бољи проценат шута и већа м**а када је густо. Брз опоравак брате, не обраћај пажњу на мишеве, њихов живот је сам по себи јадан....Бог с'тобом!
(Ранко Милановић Република Српска, 14. avgust 2019 21:50)

Славнић је имао још бољи преглед игре, а о таленту да и не говоримо. Хајде њега да поведемо, верујем да је у бољој форми од Теодосића.

Dusan

pre 4 godine

Ja se nekako nadam da je ovo neka psiholoska igra pred prvenstvo i da Teo uopšte nije povredjen.. Ipak Sale radi u Italiji, verovatno je ispekao zanat. :)

Demar Derosan

pre 4 godine

@Ranko Milanovic
Dobar vam je komentar, uglavnom se slazem sa vama. Teo ima perfektan pregled igre i hrabro sutira kad je gusto. U tom segmentu Vasa i Jovke su daleko iza njega i mnogo su radili sa vrhunskim trenerima da bi ovaj segment popravil Vasa sa Jesakevicijusom, Jovke sa Radonjom i Saletom. Vasa i Jovke su trenutno fizicki spremniji od Tea, ali i tu treba biti oprezan jer Jovke ima rovita donja ledja a Vasa ligamente kolena. Ono sto se prirodno namece je da, ako Teo ne ide na SP, bi Stefan Markovic tu izvanredno odgovorio potrebama ali se povukao. Nekako se namece da moramo imato 3 pleja u ekipi da bi uvek imali 2 100 % spremna. Videlo se to u finalu EP sa Slovenijom kada Jovke nije mogao do kraja da igra pod blokadama.

pope

pre 4 godine

Nenad 'To se ne svira kao faul u zadnjem minutu' Krstić !!!!
p.s. da ne bude zabune Grobar sam. Svaka čast na karijeri ali posle one izjave sve naredne uzimam sa rezervom!

original mrgud

pre 4 godine

Čovek je totalno van forme plus ova povreda,za sve one koji takvog Tea žele u reprezentaciji mogu reći da će ga oni prvi pljuvati u slučaju našeg neuspeha.

box

pre 4 godine

Procitah ovde pre neki dan da su Krle i Teo dugo bili u sukobu i da nisu razgovarali iako su igrali (majstorski) u istom timu. Jel to istina i ako jeste da li ko zna razlog?

jedan od mnogih

pre 4 godine

@ zambezi i ostali

sve sto je Teodosic uradio zs reprezentaciju je u proslom vremenu i hvala mu za to do neba

po toj logici Sasa Djordjevic bi trebalo da je igrac trener jer je odradio barem 3 puta vise za reprezentaciju od Teodosica i sada bi trebalo da se skine u opremu da se protivnici, sta, uplase???

budimo realni i priznajmo da nam pored Micica i Jovica treba treca opcija na pleju, a da pri tome ne koristimo Jokica kao asistenta jer nije na poziciji 1??? daj bre malo da modernizujemo shvatanje kosarke i ukapiramo da ce nas i onaj skup rekreativaca iz NBA nadskociti i pretrcati i nadavati se trojki jer mi vec mislimo da je zlato nase

samo spremni igraci mogu da idu na SP, a Teodosic nije spreman vec par godina

Milan Kosanovic

pre 4 godine

Malo stariji neka se sete 98 I svetskog prvenstva kada je Djordjevic isao povredjen na takmicenje. Usao tek protiv Argentine. Dao par poena, par asistencija I bukvalno to je prevagnulo na nasu stranu. Ako ima sanse da Teodosic zaigra makar u 1/4 finalnoj neka ide. I to ne zbog toga sto ce da postigne 20 poena vec vise zbog toga sto ce protivnici morati da se koncentrisu na njega posebno kad je u igri sto nam daje vise prostora za druge igrace.

nebaCar

pre 4 godine

Koliko Srbi imaju kratko pamcenje. Pa i da je jurio Jelisavetu 2 god, bez ijedbog meča on je i dalje za 2 klase ispred Micica i Jovica, koji kada igraju za reprez. Veze nemaju. Micicu svaka cast u Efesu, ali Efes i Srbija, kao da su dva razlicita igraca. Za reprez je toliko spor, uplasen, beskoristan.. Jovic tek.. Gledano realno Srbija nema pleja, ni Jovic ni Micic ne zasluzuju prvu petorku Srbije. Teodosic je vanzemaljac, zovite ga i u 40, garantujem da ce biti najbolji. Zato Teo oporavi se, bar po 10m po utakmici, dovoljno je. Bez njega, iskreno mislim da ne mozemo do zlata. Cak bih pozvao Nedovica za prvog pleja, pre ovih trenutnih jer je mnogo raznovrsniji, brzi i korisniji. A svakako mislim da ce faliti cvrstina Kalinica umesto Birče. Ovo sve kazem kao Partizanovac.
(Batistuta, 14. avgust 2019 23:15)

Ova poslednja rečenica mnogo toga govori.
Jović veze nema?
Dečko idi prati badminton

paja

pre 4 godine

u reprezentaciji treba da budu samo zdravi i spremni igrači..decko nije dugo igrao i nije u formi,pivredio se a hoće da igra na svetskom..hoće i moja baba ali nije za tamo !!

pope

pre 4 godine

Nenad 'To se ne svira kao faul u zadnjem minutu' Krstić !!!!
p.s. da ne bude zabune Grobar sam. Svaka čast na karijeri ali posle one izjave sve naredne uzimam sa rezervom!

Марко

pre 4 godine

Теодосић је најзаслужнији играч за медаље последњих 10 година...био увијек у првм петоркама првенстава...кажу "Јовић и Мицић бољи сада" бајо мој Тео и сада бољи преглед игре, но лук асистенције, бољи проценат шута и већа м**а када је густо. Брз опоравак брате, не обраћај пажњу на мишеве, њихов живот је сам по себи јадан....Бог с'тобом!
(Ранко Милановић Република Српска, 14. avgust 2019 21:50)

Славнић је имао још бољи преглед игре, а о таленту да и не говоримо. Хајде њега да поведемо, верујем да је у бољој форми од Теодосића.

ldjidji

pre 4 godine

covek ne igra kosarku vec dugo i sad i ova povreda.. treba da igraju najspremniji i igraci u najboljoj formi on definitivno nije spreman..hvala mu na svemu i zelim mu brz oporavak i sve najbilje u daljoj karijeri

Batistuta

pre 4 godine

Koliko Srbi imaju kratko pamcenje. Pa i da je jurio Jelisavetu 2 god, bez ijedbog meča on je i dalje za 2 klase ispred Micica i Jovica, koji kada igraju za reprez. Veze nemaju. Micicu svaka cast u Efesu, ali Efes i Srbija, kao da su dva razlicita igraca. Za reprez je toliko spor, uplasen, beskoristan.. Jovic tek.. Gledano realno Srbija nema pleja, ni Jovic ni Micic ne zasluzuju prvu petorku Srbije. Teodosic je vanzemaljac, zovite ga i u 40, garantujem da ce biti najbolji. Zato Teo oporavi se, bar po 10m po utakmici, dovoljno je. Bez njega, iskreno mislim da ne mozemo do zlata. Cak bih pozvao Nedovica za prvog pleja, pre ovih trenutnih jer je mnogo raznovrsniji, brzi i korisniji. A svakako mislim da ce faliti cvrstina Kalinica umesto Birče. Ovo sve kazem kao Partizanovac.

umpahpah

pre 4 godine

A ajdemo realno. Covek 2 godine vuce povrede i nema kvalitetan mec u nogama, dodje na pripreme i povredi se.. Prvenstvo je za dve nedelje i sada se ocekuje da se oporavi i da zaigra punom snagom?
(Kimi, 14. avgust 2019 22:11)

Da... očekujemo

original mrgud

pre 4 godine

Čovek je totalno van forme plus ova povreda,za sve one koji takvog Tea žele u reprezentaciji mogu reći da će ga oni prvi pljuvati u slučaju našeg neuspeha.

Kimi

pre 4 godine

A ajdemo realno. Covek 2 godine vuce povrede i nema kvalitetan mec u nogama, dodje na pripreme i povredi se.. Prvenstvo je za dve nedelje i sada se ocekuje da se oporavi i da zaigra punom snagom? Malo se zanosimo meni se cini... Svetsko prvenstvo se igra sa najboljim i najspremnijim igracima a ne sa velikim imenima. Teoje danas ispod proseka, ne znamzasto svi ocekuju da pruzi partije koje je pruzao pre 5 godina..

cosmo

pre 4 godine

Je li vi stvarno verujete da je Teo povredjen?!Kao i Marjanovicu sto se nadula noga od puta...Jokic je na kraju ispao najposteniji - rekao je da zeli da radi na sebi.Odradio je sta je hteo i sad moze i zeli da igra za reprezentaciju.

Ранко Милановић Република Српска

pre 4 godine

Теодосић је најзаслужнији играч за медаље последњих 10 година...био увијек у првм петоркама првенстава...кажу "Јовић и Мицић бољи сада" бајо мој Тео и сада бољи преглед игре, но лук асистенције, бољи проценат шута и већа м**а када је густо. Брз опоравак брате, не обраћај пажњу на мишеве, њихов живот је сам по себи јадан....Бог с'тобом!

Роџер Федерер - Краљ

pre 4 godine

Жао ми је Теа као брата, обријао се човек, уљудио се, спремао се за СП и онда повреда, дај Боже да игра јер је битан као подршка и мотивација, а и даље има више магије у рукама него ли Мицић и Јовић заједно

Dusan

pre 4 godine

Ja se nekako nadam da je ovo neka psiholoska igra pred prvenstvo i da Teo uopšte nije povredjen.. Ipak Sale radi u Italiji, verovatno je ispekao zanat. :)

Zambezi

pre 4 godine

Ja tvrdim da nismo imali Teodosica sve ove godine bili bi na nivou Hrvatske u kosarci. Dobro, mozda ne bas toliko lose ali mnogo losije nego sto smo sada. Da se podsetimo samo: polufinale EP 2009. protiv Slovenije, cetvrtfinale SP 2010. protiv Spanije, Teova doktorska disertacija u 1/2 finalu SP 2014. protiv Francuske su primeri gde je Teo direktno odlucio utakmice i doneo nam medalje (2010. smo trebali da uzmemo srebro). Bez njega u timu igra je mnogo sporija sto se tice protoka lopte i to se videlo i u Klipersima prve sezone. Ako bude mogao da hoda treba da ide na SP pa makar igrao 5-10 minuta.

g4

pre 4 godine

Bilo bi dobro da je Krle u pravu. Ne treba se nadati puno, ako zaigra bice dobro. Ova situacija podseca na SP 1998. kada se Aleksandar Djordjevic zbog povrede dosta kasno prikljucio ekipi, ali je odigrao znacajnu rolu u zavrsnici prvenstva i doveo nas do zlata. Neka tako bude i sada.

revolting cock

pre 4 godine

@g4

Sale je igrao određenu ulogu, pre svega u 1/4 finalu, ali sigurno On nije doneo titulu. Doneli su je pre svih Rebrača I Bodiroga, te 1998.

jedan od mnogih

pre 4 godine

@ zambezi i ostali

sve sto je Teodosic uradio zs reprezentaciju je u proslom vremenu i hvala mu za to do neba

po toj logici Sasa Djordjevic bi trebalo da je igrac trener jer je odradio barem 3 puta vise za reprezentaciju od Teodosica i sada bi trebalo da se skine u opremu da se protivnici, sta, uplase???

budimo realni i priznajmo da nam pored Micica i Jovica treba treca opcija na pleju, a da pri tome ne koristimo Jokica kao asistenta jer nije na poziciji 1??? daj bre malo da modernizujemo shvatanje kosarke i ukapiramo da ce nas i onaj skup rekreativaca iz NBA nadskociti i pretrcati i nadavati se trojki jer mi vec mislimo da je zlato nase

samo spremni igraci mogu da idu na SP, a Teodosic nije spreman vec par godina

Demar Derosan

pre 4 godine

@Ranko Milanovic
Dobar vam je komentar, uglavnom se slazem sa vama. Teo ima perfektan pregled igre i hrabro sutira kad je gusto. U tom segmentu Vasa i Jovke su daleko iza njega i mnogo su radili sa vrhunskim trenerima da bi ovaj segment popravil Vasa sa Jesakevicijusom, Jovke sa Radonjom i Saletom. Vasa i Jovke su trenutno fizicki spremniji od Tea, ali i tu treba biti oprezan jer Jovke ima rovita donja ledja a Vasa ligamente kolena. Ono sto se prirodno namece je da, ako Teo ne ide na SP, bi Stefan Markovic tu izvanredno odgovorio potrebama ali se povukao. Nekako se namece da moramo imato 3 pleja u ekipi da bi uvek imali 2 100 % spremna. Videlo se to u finalu EP sa Slovenijom kada Jovke nije mogao do kraja da igra pod blokadama.

freality

pre 4 godine

Ja ne znam, svaki put kad dodje kod Krstica u KV, ja ih vidim po gradu mrtve pijane i Teo obavezno ne gasi pljuge.. Jos tada je igrao u Evropi..

nebaCar

pre 4 godine

Koliko Srbi imaju kratko pamcenje. Pa i da je jurio Jelisavetu 2 god, bez ijedbog meča on je i dalje za 2 klase ispred Micica i Jovica, koji kada igraju za reprez. Veze nemaju. Micicu svaka cast u Efesu, ali Efes i Srbija, kao da su dva razlicita igraca. Za reprez je toliko spor, uplasen, beskoristan.. Jovic tek.. Gledano realno Srbija nema pleja, ni Jovic ni Micic ne zasluzuju prvu petorku Srbije. Teodosic je vanzemaljac, zovite ga i u 40, garantujem da ce biti najbolji. Zato Teo oporavi se, bar po 10m po utakmici, dovoljno je. Bez njega, iskreno mislim da ne mozemo do zlata. Cak bih pozvao Nedovica za prvog pleja, pre ovih trenutnih jer je mnogo raznovrsniji, brzi i korisniji. A svakako mislim da ce faliti cvrstina Kalinica umesto Birče. Ovo sve kazem kao Partizanovac.
(Batistuta, 14. avgust 2019 23:15)

Ova poslednja rečenica mnogo toga govori.
Jović veze nema?
Dečko idi prati badminton

box

pre 4 godine

Procitah ovde pre neki dan da su Krle i Teo dugo bili u sukobu i da nisu razgovarali iako su igrali (majstorski) u istom timu. Jel to istina i ako jeste da li ko zna razlog?

paja

pre 4 godine

u reprezentaciji treba da budu samo zdravi i spremni igrači..decko nije dugo igrao i nije u formi,pivredio se a hoće da igra na svetskom..hoće i moja baba ali nije za tamo !!

Milan Kosanovic

pre 4 godine

Malo stariji neka se sete 98 I svetskog prvenstva kada je Djordjevic isao povredjen na takmicenje. Usao tek protiv Argentine. Dao par poena, par asistencija I bukvalno to je prevagnulo na nasu stranu. Ako ima sanse da Teodosic zaigra makar u 1/4 finalnoj neka ide. I to ne zbog toga sto ce da postigne 20 poena vec vise zbog toga sto ce protivnici morati da se koncentrisu na njega posebno kad je u igri sto nam daje vise prostora za druge igrace.

istina

pre 4 godine

Procitah ovde pre neki dan da su Krle i Teo dugo bili u sukobu i da nisu razgovarali iako su igrali (majstorski) u istom timu. Jel to istina i ako jeste da li ko zna razlog?
(box, 14. avgust 2019 21:02)

Da, eto zbog nekog duela na treningu i uopšte sukoba dva kapitena.
Inače su posle te duge netrpeljivosti postali i kumovi.