Petak, 09.08.2019.

13:52

Đorđević: Jokić izgleda dobro, imao sam razgovor s Bogdanovićem

Selektor košarakške reprezentacije Srbije Aleksandar Đorđević rekao je da će susret protiv Litvanije biti prava prilika za proveru svega što ih očekuje.

Izvor: PT

Ðorðeviæ: Jokiæ izgleda dobro, imao sam razgovor s Bogdanoviæem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Boro iz Pobede

pre 4 godine

Došao bi večeras u Arenu da vidim Jokića. Da li će Jokić igrati uopšte ako moze neko da mi pomogne pošto imam do Beograda više od 200km! Hvala u napred.

micaiz kafica

pre 4 godine

Sale je veliki selektor, dokaz za to je poraz protiv Slovenije.
Minut do kraja i vodstva Srbije, Bogdanović brzopleto ispaljuje trojku, pokušavajući prestići sujetnog selektora i kraj.
Sale ne zna koga dati i kako doturiti loptu Bobanu koji je naj bolji centar ali kad kasni lopta, centar može napraviti samo faul u napadu.
Eto šta je sujetni Sale postigao.

76er

pre 4 godine

Nedović 2/3 sezone povredjen 
Kome ovo nije jasno? 
Očigledno vama malim slovom jer veliko ne zasluzujete,ne volite ni sport ni Srbiju.. Saleta mozete samo da mrzite jer mu niste ni do vrha plitkih kosarkaskih patika
(Ja, 09. avgust 2019 21:00)

Kako tebi nije jasno da je Macvan jos gore povredjen bio, da je Nedovic na sva usta pricao i pokazao da je spreman, da bi prvo on otpao pa Macvan, ajde gledaj malo sa obe strane, a ne samo da branis jednu. Nedovic je odlican momak, drug i covek pre svega. Djordjevic je veliki sportista, dobar REPREZENTATIVNI trener odnosno selektor, jer mu se namestio strucni stab i 7-8 vanserijskih igraca, pre svega koji nisu sujetni kao on. Mitomanija me ne zanima, bravo osvojio je on kao igrac mnogo medalja i doneo radosti nasoj zemlji, ali ovo sada sve je zasluga momaka koji igraju. Vec sam napisao jednom, negodujete kada neko "botuje" za Djokovica i Jokica, a vi to isto, jos i gore radite za Djordjevica, samo vas niko ne provaljuje. Ako mi ne verujete procitajte neke komentare pohvale u vezi sve trojice i videcete veliku slicnost, prestanite.

kriss

pre 4 godine

Sa pozitivnom atmosferom i drugarstvom i zajedništvom uz veliku zvezdu Jokića ovom timu je nebo granica!Upamtite ovaj komentar pa ćemo se čuti posle SP da li sam bio u pravu ili ne...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 09. avgust 2019 13:57)

čoveče kako misliš čuti posle SP kada dnevno ostaviš na desetine komentara što o sportu što o putovanjima, kuvanju, politici....

Ja

pre 4 godine

wade@i slični
pojma nemaš ni o kosarci ni o sportu.!!!! Ti ne razlikujes jlub od reprezentacije!!! Za tebe rezultat nije nikakvo merilo... Promeni rubriku,idi na putovanja ili zdravlje bice ti od koristi... Ti ili si provokator-bot,ili pacijent,a mozda i mrziš Srbiju!!!
Kalinica smo apsolvirali,reprezentativac ne moze da se bavi politikom,pogotovo onom koja je protiv nacije... trebao je da dodje na pripreme pa da ga neko propusti kroz šake,jer velika većina misli drugačije...
Nedović 2/3 sezone povredjen
Kome ovo nije jasno?
Očigledno vama malim slovom jer veliko ne zasluzujete,ne volite ni sport ni Srbiju.. Saleta mozete samo da mrzite jer mu niste ni do vrha plitkih kosarkaskih patika

Ja

pre 4 godine

wade@i svi crveno beli pljuvači Saleta
2017g su nam centri bili Kuzmic i Marjanović,čime vam je ispunjena poluvekovna zelja..i rezultat:
Vidmar ih je obojicu spakovao u rucni prtljag... Šta tu nije uradio selektor kako treba? Pa oni su gori od Gagića bili...

Siniša

pre 4 godine

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1575685#k31003975 A šta je Denver to osvojio u poslednjih par godina? Za našu reprezentaciju se zna.

wade

pre 4 godine

Reprezentativni uzorak jedne nacije, uključujući i trenerski tim - treba da čini grupa vanserijskih ljudi i igrača. Uspeh na međunarodnoj sceni je pitanje opšteg dobra (a ne ličnih interesa) za jednu državu. Pošto je istina (uvek) lekovita reći ću (sasvim neskromno): Đorđević jeste bio veliki igrač, ali je (očekivano) sasvim osrednji trener, jer - igračka inteligencija ne podrazumeva kasniji visokokvalitetan trenerski (pedagoško-psihološko-taktički) rad, kom ostvarenju su bliži nekada visokokotirani osrednji igrači - koji su svoje fizičke, pa i tehničke nedostatke tokom igračke karijere - kompenzovali visokom socijalnom i organizaciom inteligencijom. Takav je npr. Željko Obradović i o tome danas svedoči svaka njegova utakmica (i svaki njegov "time-out")! Današnji treneri poput Đorđevića, Jasikevičijusa, Nikole Grbića (takođe) - uglavnom zasnivaju svoj autoritet na nespornoj igračkoj harizmi, ali su po svim ostalim (zahtevnim) kriterijumima - vrlo "tanki" selektori! Đorđević ima sreću da u njegovoj trenerskoj eri postoji jedna izuzetno jaka grupa igrača, ali i pored toga - mora biti vrlo oprezan i temeljan u radu (npr. "Stručni štab" se ne bira po kumstvu!), pa tako ne sme da dozvoli rani gubitak Micova, kao ni odbacivanje Kalinića i Nedovića - jer njima nisu kvalitetom i funkcionalnošću dorasli ni Simonović, ni Birčević, ni Lučić, ni Milosavljević, Raduljica ... Pozivanje na taktičke razloge je sasvim nedorečeno i puno "promaje" (shvatićete kad čujete Saletove "time-out"e)!

wade

pre 4 godine

Reprezentativni uzorak jedne nacije, uključujući i trenerski tim - treba da čini grupa vanserijskih ljudi i igrača. Uspeh na međunarodnoj sceni je pitanje opšteg dobra (a ne ličnih interesa) za jednu državu. Pošto je istina (uvek) lekovita reći ću (sasvim neskromno): Đorđević jeste bio veliki igrač, ali je (očekivano) sasvim osrednji trener, jer - igračka inteligencija ne podrazumeva kasniji visokokvalitetan trenerski (pedagoško-psihološko-taktički) rad, kom ostvarenju su bliži nekada visokokotirani osrednji igrači - koji su svoje fizičke, pa i tehničke nedostatke tokom igračke karijere - kompenzovali visokom socijalnom i organizaciom inteligencijom. Takav je npr. Željko Obradović i o tome danas svedoči svaka njegova utakmica (i svaki njegov "time-out")! Današnji treneri poput Đorđevića, Jasikevičijusa, Nikole Grbića (takođe) - uglavnom zasnivaju svoj autoritet na nespornoj igračkoj harizmi, ali su po svim ostalim (zahtevnim) kriterijumima - vrlo "tanki" selektori! Đorđević ima sreću da u njegovoj trenerskoj eri postoji jedna izuzetno jaka grupa igrača, ali i pored toga - mora biti vrlo oprezan i temeljan u radu (npr. "Stručni štab" se ne bira po kumstvu!), pa tako ne sme da dozvoli rani gubitak Micova, kao ni odbacivanje Kalinića i Nedovića - jer njima nisu kvalitetom i funkcionalnošću dorasli ni Simonović, ni Birčević, ni Lučić, ni Milosavljević, Raduljica ... Pozivanje na taktičke razloge je sasvim nedorečeno i puno "promaje" (shvatićete kad čujete Saletove "time-out"e)!

mohikanac

pre 4 godine

@Dragan...
A kakvu odbranu je postavio na Dragiću i Dončiću?
Da ne uzimam Prepeliča i Jaku što je još poražavajuće, mnogo ga bez ikakvih rezultata uzdižete.
Ja bih voleo da se on obaveže da će osvojiti jer:
USA petopozivci
Španija šarena
Kanada bez 2 najbolja igrača
Francuska šarena još Ertel otkazao
Italija izgleda bez 3 najbolja...

Šta li će i ko sem njega biti kriv ako ne osvoji? Igrači koje on birao, sreća, viša sila...
Staviti ovom prosečnom treneru ultimatum, zlato ili ostavka.
Ovde je On zver bez mane pa izvolite mene ste ubedili, Srbiju zbog selektora gledam kao osvajača.

blagonakloni

pre 4 godine

Ja očekujem Sale medalje sa reprezentacijom zaokruži na pola tuceta! Dakle, zlato- svetsko, srebro- Olimpijada, zlato- evropsko, i ti bi bilo 4:2 za srebro, a može i zlato na Olimpijadi- ali samo ako Ameri pošalju baš sve zvezde i tako se zeznu, pošalju li 2,3 superstara koji se gotive i uklapaju i ostale odlične- onda ih je nemoguće dobiti!
Napred Sale i momci- bez obzira što mi Kalina oduvek spada u ljubimce, a posle jasno i hrabro iznetih stavova, još i više i što sam siguran da je Nedović medju 12 najboljih. Ali svako ima pravo da ima svoje mišljenje, a Sale hrabro nosi svoju odgovo rnost! Zato ćemo i slaviti!

član lože

pre 4 godine

@borboc neprijatno je čitati analize pravopisno neispravne, da bi se neko kvalifikovao da deli mišljenje o nečemu mora za početak da bude pismen, a zatim i stručan...

Sumadin

pre 4 godine

Sale ukoliko ne podredi svoju igru Jokicu i ako ga bude koristio kao klasicnu peticu bice potpuni promasaj. Jokica velicamo kao najboljeg igraca na prvenstvu, cini mi se da on to nece biti ni u nasoj reprezentaciji a tek prvenstvu! Ko je gledao denver zna sta jokic moze i zna, a ko gleda samo repku bice zadovoljan i sa jokicevih 20pt 6-7asist i 10ak skokova, ali Nikola je mnogo vise i u Denveru on dolazi do istih brojki ali ceo tim leti oko njega.

Ranko PG.

pre 4 godine

nijesi ti ambasador ni politicar da obavljas razgovore no budi trener pravi vodja i povedi najbolje momke za sobom neka se ne igraju imenom s r b i j e no neka ginu i donesu medalju , sto sjajniju to bolju ! jer nacija to o ekuje od njih ! Srecno Bracoo !!!

Profa

pre 4 godine

Gospodine bobrock za tebe i tebi slične Sale je bio i biće broj 1!!!Zato pssssst... To što su ti napisao više liči na Klodovikovo blebetanje... Valjda si čitao Alan Ford stripove, nadam se...

afrogipsy

pre 4 godine

Svi vi koji pljujete po Djordjeviću i Teodosiću, za početak bi trebalo da ustanete i stanete u stav mirno kad pišete o njima bilo šta. Zatim svi vi koji unosite tenzije na relaciji Zvezda Partizan u razgovore o reprezentaciji Srbije, znajte da samo stvarate negativnu energiju koja je nešto poslednje što nam treba pred veliko i važno takmičenje na kome ima 5-6 ako ne i više jakih ekipa, a mi imamo najjači tim u poslednjih 12 godina. Te price Simon treba da otpadne jer je cigan, sale n8je zvao kalinica jwr je sale grobar, a kalina cigan, to su notorne gluposti i molio bih vas da prekinete sa njima.

bskfan

pre 4 godine

@paradigma

poenta komentara je bila da Bogi nije bio spreman ni prve ni druge godine u NBA. Pocne dobro a onda kako vreme prolazi sve losiji da bi na kraju sezone bio katastrofalan iako je prosle godine odigrao samo 70 utakmica po 28 minuta. Ako nije bio spreman ni za 70 utakmica kako bi onda odigrao 104 utakmice, 35 minuat po utamici, kao Siakam i druzina iz Toronta? Sreca njegova da nisu usli u plejof jer bi to bilo totalno pucanje.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Nismo dugo imali ovakvu neznalicu na klupi. Veliki igrac, jos veci anti strucnjak. Sve sposobnosti crpi kroz marketing, populizam i floskule kojima samo menja redosled reci. Da mu nije ove sjajne generacije koja bi iznela velika takmicenja s dobrim rezultatima i bez selektora, nista ne bi uradio. Jednostavno ne ume i nije sposoban. Dobar motivator koji ima autoritet i to je to. Nema klupe s koje nije oteran, a to ce se nastaviti u Virtusu, zivi bili pa videli. Zeljko, Duda, Kari i s druge strane on, jednostavno nisu ista kategorija.
(ams, 9. avgust 2019 15:33) 

# Link komentara

Preporučujem (+34)

Ne preporučujem (-69

Neznalica koja bez par igraca rastavi na kvantne cestice NBA Australiju u polufinalu Oi? Kako je moguce da neznalica napravi onakvu bolesnu odbranu? Ja nikad u zivotu bolju odbranu nisam gledao na Fiba takmicenjima od nase u prvom poluvremenu protiv Aus..

baksooz

pre 4 godine

Dobar je Djordjevic, ali nije on kalibar Zoca, i Ivkovica. Postujem ga maksimalno, pogotovo kao igraca- tu je bio carcina, ali mi je ipak zao sto jedan od ove dvojice gore pomenutih nije selektor...
Djordjevica ponajvise krivim za poslednjih 5 minuta protiv Slovenije u finalu, mislim da je tu takticki lose odigrao i ubacio pogresne igrace u odlucujucim momentima.
Ali jbg. mozda je nesto od tada naucio- drzim palceve za Srbiju, imamo jako dobar tim,steta sto je za Kalinica ispalo kako je ispalo, treba nam jos jedna jaka cetvorka,ali i ovako smo jaki

Losmi

pre 4 godine

Ne treba niko da ga pljuje, taman posla. Ali ne treba niko ni da ga uzdiže kao ti i naziva Bogom i slično, jer prosto, imamo bar 3 bolja i uspešnija trenera od njega. Iskreno mislim, bez da omalovažim Saleta, da nijedan od ove trojice ne bi izgubio finale od Slovenije. To što je osvojio sa reprezentacijom zadnjih par godina, za to svaka mu čast, ali isto se može reći da je u dobro vreme na dobrom mestu, a bilo je tu i malo sreće poput žreba na SP i OI. To što su naši igrači dominantni po Evropi, pa i NBA nije zasluga ni njega ni saveza. Na njemu je da ih uklopi i prenese to veliko iskustvo. Tako da bez uzdizanja čoveka bespotrebno, svi vi isti ćete mu u suprotnom psovati sve ako kiksnemo na SP-u.

Koji nasi igraci su dominantni po Evropi i NBA?

Dugogodišnji vlažni snovi predgrađa

pre 4 godine

Ovaj trener je trebao posle Slovenije da popije otkaz. Zato sto je poraz od te reprezentacije neuspeh pa makar bio u finalu. Tebao je on da popije otkaz kad je glumio ludilo I nje zvao ovog I onog I svoju veliku sujetu krio iza funkcije trenera.I sada je normalno da se postavi pitanje dali ce samo zvezdasi da ispadnu sa spiska. I dali sprema gaf odnosno da ponovo glumi ludilo da ne povede Teodosica uz obrazlozenje da nema minute u nogama. I to sve u dosluhu sa menagerima I teodosicem koji je kao reprezentativac potpisao ugovor sa djordjevicem. I koji je tu njegov deo. Ako na to dodamo lojalnost partizanu I stavljanje u zapecak zvezdine igrace dolazimo do zakljucka pa predsednik kss treba da bude neko puno mocniji I neko ko moze da najuri ovog slatkorecivog glumca.
(bobrock, 9. avgust 2019 15:51)

Naravno, a ovaj tvoj komentar je u potpunosti lišen bilo kakve klubaške ostrašćenosti i neobjektivnosti.

Trovach

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende...Cesto me tvoji komentari nerviraju, ali se sa nekima ponekad slazem. Imamo uzasno jaku postavu, momci su bas motivisani (koliko puta u zivotu ti se pruza sansa da postanes svetski sampion?), Sale je vise nego dobar strucnjak i ako ne napravimo bas glupe kikseve, mislim da je realno da se u finalu sudarimo sa Amerima, a onda kom' opanci, kom' obojci.

јд123

pre 4 godine

Nismo dugo imali ovakvu neznalicu na klupi. Veliki igrac, jos veci anti strucnjak. Zeljko, Duda, Kari i s druge strane on, jednostavno nisu ista kategorija.
(ams, 9. avgust 2019 15:33)

Наши људи имају пилеће памћење. Зар си заборавио како је Жељко прошао када је последњи пут водио репрезентацију? Заборавио си изгледа и где нам је била репрезентација када ју је преузео Ђорђевић. Нећеш ваљда рећи да је тада Ђорђевић имао боље играче него Жељко? Жоц је неспорно један од најбољих клупских тренера, али се у репрезентацији није прославио. А Сале? Преузео репрезентацију, која је била у расулу и одмах сребрна медаља.

Уопште ме не чуди што нам иде овако како нам иде у држави и друштву. Ми смо нација са најкраћим памћењем на свету. Та пилећа памет нас је већ толико коштала и још увек кошта.

Још кажеш

”ove sjajne generacije koja bi iznela velika takmicenja s dobrim rezultatima i bez selektora”

Тако је и Толе Карџић говорио за Радомира Антића, да би и он одвео фудбалску репрезентацију Србије на СП са онаквим играчима. А сви знамо на колико великих такмичења се Србија после отпуштања Антића квалификовала.

Овакви коментатори су обични демагози, манипулатори и популисте а не Сале. Предлажем вам терапију чињеница уместо што солите памет у коментарима.

Srbenda ne postoji već samo Srbin

pre 4 godine

(hahah, 09. avgust 2019 14:49)
Apsolutno si u pravu . Ja mu lupam minuse i ne gledam šta piše . Težak pacijent je u pitanju .

brm

pre 4 godine

Šta je sa košarkašima koji su izborili učešće na svetskom prvenstvu za Srbiju? Da li im je Đorđević dao barem zahvalnicu?
(zašto, 9. avgust 2019 14:41)

Kad imaš odigrane reprezentativne utakmice u jednoj od najjačih svetskih reprezentacija, onda dobar menadžer uspe da se izbori za 20-50% veću platu igraču. Gde ćeš bolje od toga? Većina tih igrača, da nije bilo ovih prozora, nosili bi dres reprezentacije samo ako bi ga kupili u butiku.

Dušan

pre 4 godine

Sale pokazuje kakav Srpski mentalitet treba da bude u svim sferama života. Biti pošten, profesionalan, istrajan, kritičar i samo kritičan, dati konstruktivna rešenja i stati iza svojih reči. Kad Srpska nacija to pokaže na delu do 80% eto i mene nazad. A do tada to primenjujem u inostranstvu da bar malo popravim sliku naše nacije. Pozdrav.
(Vlada, 09. avgust 2019 15:17)
Koji si ti sebi kralj, Vlado!

Dusan

pre 4 godine

Videcemo selektore koja prica ce da bude posle dvomeca sa Litvonijom.
Za sada je to bilo ocekivano...a sad treba uklopiti ove momke koji se tek prikljucuju.
Licno,ne ocekujem vrhunsku predstavu jer je rano za takve partije,ali ako neko moze da nas namuci to su bas Litvanci. Trebace tu dosta jurnjave za njima,puno preuzimanja,jer znamo da ako im krene sut moze biti velikih problema.

Paradigma

pre 4 godine

@vlada

verovatno dosao nespreman, a Jokic mu je jos prosle godine dao dobar savet: "to sto uradis tokom leta, to ti je". Kad krene sezona onda je kasno. Jokic je prosle sezone za 7 meseci odigrao 94 utakmice.
(bskfan, 9. avgust 2019 14:51)

Da, ali je od toga proslo 3 meseca. To je americki sistem, u regularnom delu se igra svaki drugi, treci dan, treninzi su samo lagani, uglavnom suterski i takticki. A posle sezone ogromna pauza.

MYNX

pre 4 godine

Posle Kalinica i Nedovica.....ova neznalica od selektora izbacuje Bobija da bi mu išao neznalica Bircevic.....zivi bili pa videli.....tipa ispricace da se ne uklapa u koncept Bobi i td.....svaki dobar trener na svetu bi Bobija pozeleo da ima.....bar za par minuta na parketu.....a ovaj Bobija ne ume da iskoristi pa ga izbacuje!

Jumko

pre 4 godine

@Visitor Verovatno su ta trojica na koje mislis bolji treneri od Saleta, ali verovatno nijedan ne bi dosao ni do finala sa tim timom sa Eura... Pogotovu Obradovic i Ivkovic koji su i pokazali da se ne snalaze ako imaju mnogo otkaza i "narusenu" hemiju u ekipi sa tim mnogim otkazima, kao sto je imao Sale pre 2. godine! Zeljko je uspeo 1998, ali je to puno jaca ekipa bila nego sto smo je imali 2017.

anica

pre 4 godine

Ne znam sta se podrazumeva pod tim "spreman", oni su profesionalni sportisti i mislim da su usli odavno u tu rutinu, ne sumnjajte vi u Bogdanovica i Jokica, znaju oni sta da rade:)
Sto se tice Sase Djordjevica, pricala sam skoro sa sestrom posto su meni braca sestre svi tih godina Saletovih, koliko je bio lep i kako je krs postera imala. Iskreno, jeste harizmatican i lep covek, a plus sto mu se u ocima vidi da je dobar. Sto se kosarke tice, moj omiljeni nas bivsi kosarkas i kao trener je sjajan, mislim da cemo uspeti na prvenstvu, samo hrabro Sasa!

Kukatilo

pre 4 godine

Koji je povod za razgovor sa Bogdanovićem?
(vlada bgd, 09. avgust 2019 14:27)

Verovatno je dosao i ne moze da promasi sut, pa je Saletu bilo neprijatno

bobrock

pre 4 godine

Ovaj trener je trebao posle Slovenije da popije otkaz. Zato sto je poraz od te reprezentacije neuspeh pa makar bio u finalu. Tebao je on da popije otkaz kad je glumio ludilo I nje zvao ovog I onog I svoju veliku sujetu krio iza funkcije trenera.I sada je normalno da se postavi pitanje dali ce samo zvezdasi da ispadnu sa spiska. I dali sprema gaf odnosno da ponovo glumi ludilo da ne povede Teodosica uz obrazlozenje da nema minute u nogama. I to sve u dosluhu sa menagerima I teodosicem koji je kao reprezentativac potpisao ugovor sa djordjevicem. I koji je tu njegov deo. Ako na to dodamo lojalnost partizanu I stavljanje u zapecak zvezdine igrace dolazimo do zakljucka pa predsednik kss treba da bude neko puno mocniji I neko ko moze da najuri ovog slatkorecivog glumca.

Visitor

pre 4 godine

Sale Djordjevic hodajuci BOG...i humanista,i trener i pedagog i pobednik i trener i selektor,a ko ga “pljune”nek se pogleda u ogledalo...ako sme...
(gremlin, 9. avgust 2019 14:00)

Ne treba niko da ga pljuje, taman posla. Ali ne treba niko ni da ga uzdiže kao ti i naziva Bogom i slično, jer prosto, imamo bar 3 bolja i uspešnija trenera od njega. Iskreno mislim, bez da omalovažim Saleta, da nijedan od ove trojice ne bi izgubio finale od Slovenije. To što je osvojio sa reprezentacijom zadnjih par godina, za to svaka mu čast, ali isto se može reći da je u dobro vreme na dobrom mestu, a bilo je tu i malo sreće poput žreba na SP i OI. To što su naši igrači dominantni po Evropi, pa i NBA nije zasluga ni njega ni saveza. Na njemu je da ih uklopi i prenese to veliko iskustvo. Tako da bez uzdizanja čoveka bespotrebno, svi vi isti ćete mu u suprotnom psovati sve ako kiksnemo na SP-u.

ams

pre 4 godine

Nismo dugo imali ovakvu neznalicu na klupi. Veliki igrac, jos veci anti strucnjak. Sve sposobnosti crpi kroz marketing, populizam i floskule kojima samo menja redosled reci. Da mu nije ove sjajne generacije koja bi iznela velika takmicenja s dobrim rezultatima i bez selektora, nista ne bi uradio. Jednostavno ne ume i nije sposoban. Dobar motivator koji ima autoritet i to je to. Nema klupe s koje nije oteran, a to ce se nastaviti u Virtusu, zivi bili pa videli. Zeljko, Duda, Kari i s druge strane on, jednostavno nisu ista kategorija.

Vlada

pre 4 godine

Sale pokazuje kakav Srpski mentalitet treba da bude u svim sferama života. Biti pošten, profesionalan, istrajan, kritičar i samo kritičan, dati konstruktivna rešenja i stati iza svojih reči. Kad Srpska nacija to pokaže na delu do 80% eto i mene nazad. A do tada to primenjujem u inostranstvu da bar malo popravim sliku naše nacije. Pozdrav.

Mitar iz Dubiča

pre 4 godine

Ovaj trener je trebao posle Slovenije da popije otkaz. Zato sto je poraz od te reprezentacije neuspeh pa makar bio u finalu. Tebao je on da popije otkaz kad je glumio ludilo I nje zvao ovog I onog I svoju veliku sujetu krio iza funkcije trenera.I sada je normalno da se postavi pitanje dali ce samo zvezdasi da ispadnu sa spiska. I dali sprema gaf odnosno da ponovo glumi ludilo da ne povede Teodosica uz obrazlozenje da nema minute u nogama. I to sve u dosluhu sa menagerima I teodosicem koji je kao reprezentativac potpisao ugovor sa djordjevicem. I koji je tu njegov deo. Ako na to dodamo lojalnost partizanu I stavljanje u zapecak zvezdine igrace dolazimo do zakljucka pa predsednik kss treba da bude neko puno mocniji I neko ko moze da najuri ovog slatkorecivog glumca.
(bobrock, 09. avgust 2019 15:51)

Nije bolest sve sto boli!!! Bolece vas Sale do kraja vasih bednih zivota!

slaviša

pre 4 godine

Nemoj mnogo vi da se zaigrate sa tim litvanskim kostolomcima da nedaj bože ne izlome nekog našeg igrača, pa posle možemo da se slikamo...

matrix74

pre 4 godine

Ovaj srpski team kosarkasa, je u samom vrhu ovog sporta. Imamo igrace u najboljim ligama, spojeni u jedan team koji moze definitivno do medalje.
Svetsko prvenstvo u kosarci je veliko takmicenje, tako da je ipak vazno. A ameri ako ispadnu pre finala, nemoraju da se cude i traze izgovore. Jedna Grcka sa Atetok. Borus. itd. Francuska sa Goberom itd. su jake ekipe koje mogu iznenaditi svakog na 1. utakmicu.
To sto njihova 1.klasa nece da igra, to je njihova stvar. Zvanje svetskog prvaka se dobija na SP FIBA takmicenja, ne u NBA koliko god to vikali.
Zato samo napred momci, borite se za finale i pobedu.

aco

pre 4 godine

Што би Лале рекле, дебео и здрав као дрен! Верујем да је Јокић највећи кошаркашки феномен икад.

hahah

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 09. avgust 2019 13:57)

Vau, kakav populizam da se dobije sto vise pluseva, sa sve tim teatralnim "zapamtite ovo". A rekao si nesto sto otprilike vrapci znaju na grani.

Ранко Милановић Република Српска

pre 4 godine

Моје мишљење зашто се Јокић није прикључио 2. Авг. је због осигурања...контам да су у савезу хтјели да уштеде, а овај ће се свеједно лако уклопити....контам да је мањи износ.

Bicu Slobodan

pre 4 godine

"Oni su radili sami, u dobroj su fizičkoj formi. A ovo drugo ćemo znati na kraju. Ako bude kako smo se nadali, reći ćemo to je super. Ako ne bude, imaćemo neki izgovor koji ja ne volim. Imao sam razgovor sa Bogdanovićem, ne volim da imamo bilo kakve izgovore pred veliko takmičenje."
Po ovome zakljucujem da je Bogdan dosao na pripreme nespreman.

Ponekad je samo potrebna petlja

pre 4 godine

Treba razlikovati nesebicnost u igri od neodlučnosti da se šutne otvoren šut ili da se krene snažno ka obruču. U ovo ne ubrajam Lučića i Teodosića kad hoće. Svi ostali se dodaju i nesebični su jer se plaše da promaše. Samo hrabro momci. Uzimajte te šuteve, probijajte te odbrane!!!

gremlin

pre 4 godine

Sale Djordjevic hodajuci BOG...i humanista,i trener i pedagog i pobednik i trener i selektor,a ko ga “pljune”nek se pogleda u ogledalo...ako sme...

bskfan

pre 4 godine

@vlada

verovatno dosao nespreman, a Jokic mu je jos prosle godine dao dobar savet: "to sto uradis tokom leta, to ti je". Kad krene sezona onda je kasno. Jokic je prosle sezone za 7 meseci odigrao 94 utakmice.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Sa pozitivnom atmosferom i drugarstvom i zajedništvom uz veliku zvezdu Jokića ovom timu je nebo granica!Upamtite ovaj komentar pa ćemo se čuti posle SP da li sam bio u pravu ili ne...

gremlin

pre 4 godine

Sale Djordjevic hodajuci BOG...i humanista,i trener i pedagog i pobednik i trener i selektor,a ko ga “pljune”nek se pogleda u ogledalo...ako sme...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Sa pozitivnom atmosferom i drugarstvom i zajedništvom uz veliku zvezdu Jokića ovom timu je nebo granica!Upamtite ovaj komentar pa ćemo se čuti posle SP da li sam bio u pravu ili ne...

aco

pre 4 godine

Што би Лале рекле, дебео и здрав као дрен! Верујем да је Јокић највећи кошаркашки феномен икад.

Kukatilo

pre 4 godine

Koji je povod za razgovor sa Bogdanovićem?
(vlada bgd, 09. avgust 2019 14:27)

Verovatno je dosao i ne moze da promasi sut, pa je Saletu bilo neprijatno

Ранко Милановић Република Српска

pre 4 godine

Моје мишљење зашто се Јокић није прикључио 2. Авг. је због осигурања...контам да су у савезу хтјели да уштеде, а овај ће се свеједно лако уклопити....контам да је мањи износ.

Bicu Slobodan

pre 4 godine

"Oni su radili sami, u dobroj su fizičkoj formi. A ovo drugo ćemo znati na kraju. Ako bude kako smo se nadali, reći ćemo to je super. Ako ne bude, imaćemo neki izgovor koji ja ne volim. Imao sam razgovor sa Bogdanovićem, ne volim da imamo bilo kakve izgovore pred veliko takmičenje."
Po ovome zakljucujem da je Bogdan dosao na pripreme nespreman.

bskfan

pre 4 godine

@vlada

verovatno dosao nespreman, a Jokic mu je jos prosle godine dao dobar savet: "to sto uradis tokom leta, to ti je". Kad krene sezona onda je kasno. Jokic je prosle sezone za 7 meseci odigrao 94 utakmice.

Mitar iz Dubiča

pre 4 godine

Ovaj trener je trebao posle Slovenije da popije otkaz. Zato sto je poraz od te reprezentacije neuspeh pa makar bio u finalu. Tebao je on da popije otkaz kad je glumio ludilo I nje zvao ovog I onog I svoju veliku sujetu krio iza funkcije trenera.I sada je normalno da se postavi pitanje dali ce samo zvezdasi da ispadnu sa spiska. I dali sprema gaf odnosno da ponovo glumi ludilo da ne povede Teodosica uz obrazlozenje da nema minute u nogama. I to sve u dosluhu sa menagerima I teodosicem koji je kao reprezentativac potpisao ugovor sa djordjevicem. I koji je tu njegov deo. Ako na to dodamo lojalnost partizanu I stavljanje u zapecak zvezdine igrace dolazimo do zakljucka pa predsednik kss treba da bude neko puno mocniji I neko ko moze da najuri ovog slatkorecivog glumca.
(bobrock, 09. avgust 2019 15:51)

Nije bolest sve sto boli!!! Bolece vas Sale do kraja vasih bednih zivota!

hahah

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 09. avgust 2019 13:57)

Vau, kakav populizam da se dobije sto vise pluseva, sa sve tim teatralnim "zapamtite ovo". A rekao si nesto sto otprilike vrapci znaju na grani.

Vlada

pre 4 godine

Sale pokazuje kakav Srpski mentalitet treba da bude u svim sferama života. Biti pošten, profesionalan, istrajan, kritičar i samo kritičan, dati konstruktivna rešenja i stati iza svojih reči. Kad Srpska nacija to pokaže na delu do 80% eto i mene nazad. A do tada to primenjujem u inostranstvu da bar malo popravim sliku naše nacije. Pozdrav.

matrix74

pre 4 godine

Ovaj srpski team kosarkasa, je u samom vrhu ovog sporta. Imamo igrace u najboljim ligama, spojeni u jedan team koji moze definitivno do medalje.
Svetsko prvenstvo u kosarci je veliko takmicenje, tako da je ipak vazno. A ameri ako ispadnu pre finala, nemoraju da se cude i traze izgovore. Jedna Grcka sa Atetok. Borus. itd. Francuska sa Goberom itd. su jake ekipe koje mogu iznenaditi svakog na 1. utakmicu.
To sto njihova 1.klasa nece da igra, to je njihova stvar. Zvanje svetskog prvaka se dobija na SP FIBA takmicenja, ne u NBA koliko god to vikali.
Zato samo napred momci, borite se za finale i pobedu.

Visitor

pre 4 godine

Sale Djordjevic hodajuci BOG...i humanista,i trener i pedagog i pobednik i trener i selektor,a ko ga “pljune”nek se pogleda u ogledalo...ako sme...
(gremlin, 9. avgust 2019 14:00)

Ne treba niko da ga pljuje, taman posla. Ali ne treba niko ni da ga uzdiže kao ti i naziva Bogom i slično, jer prosto, imamo bar 3 bolja i uspešnija trenera od njega. Iskreno mislim, bez da omalovažim Saleta, da nijedan od ove trojice ne bi izgubio finale od Slovenije. To što je osvojio sa reprezentacijom zadnjih par godina, za to svaka mu čast, ali isto se može reći da je u dobro vreme na dobrom mestu, a bilo je tu i malo sreće poput žreba na SP i OI. To što su naši igrači dominantni po Evropi, pa i NBA nije zasluga ni njega ni saveza. Na njemu je da ih uklopi i prenese to veliko iskustvo. Tako da bez uzdizanja čoveka bespotrebno, svi vi isti ćete mu u suprotnom psovati sve ako kiksnemo na SP-u.

slaviša

pre 4 godine

Nemoj mnogo vi da se zaigrate sa tim litvanskim kostolomcima da nedaj bože ne izlome nekog našeg igrača, pa posle možemo da se slikamo...

Dragan-Borca

pre 4 godine

Nismo dugo imali ovakvu neznalicu na klupi. Veliki igrac, jos veci anti strucnjak. Sve sposobnosti crpi kroz marketing, populizam i floskule kojima samo menja redosled reci. Da mu nije ove sjajne generacije koja bi iznela velika takmicenja s dobrim rezultatima i bez selektora, nista ne bi uradio. Jednostavno ne ume i nije sposoban. Dobar motivator koji ima autoritet i to je to. Nema klupe s koje nije oteran, a to ce se nastaviti u Virtusu, zivi bili pa videli. Zeljko, Duda, Kari i s druge strane on, jednostavno nisu ista kategorija.
(ams, 9. avgust 2019 15:33) 

# Link komentara

Preporučujem (+34)

Ne preporučujem (-69

Neznalica koja bez par igraca rastavi na kvantne cestice NBA Australiju u polufinalu Oi? Kako je moguce da neznalica napravi onakvu bolesnu odbranu? Ja nikad u zivotu bolju odbranu nisam gledao na Fiba takmicenjima od nase u prvom poluvremenu protiv Aus..

afrogipsy

pre 4 godine

Svi vi koji pljujete po Djordjeviću i Teodosiću, za početak bi trebalo da ustanete i stanete u stav mirno kad pišete o njima bilo šta. Zatim svi vi koji unosite tenzije na relaciji Zvezda Partizan u razgovore o reprezentaciji Srbije, znajte da samo stvarate negativnu energiju koja je nešto poslednje što nam treba pred veliko i važno takmičenje na kome ima 5-6 ako ne i više jakih ekipa, a mi imamo najjači tim u poslednjih 12 godina. Te price Simon treba da otpadne jer je cigan, sale n8je zvao kalinica jwr je sale grobar, a kalina cigan, to su notorne gluposti i molio bih vas da prekinete sa njima.

ams

pre 4 godine

Nismo dugo imali ovakvu neznalicu na klupi. Veliki igrac, jos veci anti strucnjak. Sve sposobnosti crpi kroz marketing, populizam i floskule kojima samo menja redosled reci. Da mu nije ove sjajne generacije koja bi iznela velika takmicenja s dobrim rezultatima i bez selektora, nista ne bi uradio. Jednostavno ne ume i nije sposoban. Dobar motivator koji ima autoritet i to je to. Nema klupe s koje nije oteran, a to ce se nastaviti u Virtusu, zivi bili pa videli. Zeljko, Duda, Kari i s druge strane on, jednostavno nisu ista kategorija.

Ponekad je samo potrebna petlja

pre 4 godine

Treba razlikovati nesebicnost u igri od neodlučnosti da se šutne otvoren šut ili da se krene snažno ka obruču. U ovo ne ubrajam Lučića i Teodosića kad hoće. Svi ostali se dodaju i nesebični su jer se plaše da promaše. Samo hrabro momci. Uzimajte te šuteve, probijajte te odbrane!!!

anica

pre 4 godine

Ne znam sta se podrazumeva pod tim "spreman", oni su profesionalni sportisti i mislim da su usli odavno u tu rutinu, ne sumnjajte vi u Bogdanovica i Jokica, znaju oni sta da rade:)
Sto se tice Sase Djordjevica, pricala sam skoro sa sestrom posto su meni braca sestre svi tih godina Saletovih, koliko je bio lep i kako je krs postera imala. Iskreno, jeste harizmatican i lep covek, a plus sto mu se u ocima vidi da je dobar. Sto se kosarke tice, moj omiljeni nas bivsi kosarkas i kao trener je sjajan, mislim da cemo uspeti na prvenstvu, samo hrabro Sasa!

Jumko

pre 4 godine

@Visitor Verovatno su ta trojica na koje mislis bolji treneri od Saleta, ali verovatno nijedan ne bi dosao ni do finala sa tim timom sa Eura... Pogotovu Obradovic i Ivkovic koji su i pokazali da se ne snalaze ako imaju mnogo otkaza i "narusenu" hemiju u ekipi sa tim mnogim otkazima, kao sto je imao Sale pre 2. godine! Zeljko je uspeo 1998, ali je to puno jaca ekipa bila nego sto smo je imali 2017.

Dusan

pre 4 godine

Videcemo selektore koja prica ce da bude posle dvomeca sa Litvonijom.
Za sada je to bilo ocekivano...a sad treba uklopiti ove momke koji se tek prikljucuju.
Licno,ne ocekujem vrhunsku predstavu jer je rano za takve partije,ali ako neko moze da nas namuci to su bas Litvanci. Trebace tu dosta jurnjave za njima,puno preuzimanja,jer znamo da ako im krene sut moze biti velikih problema.

јд123

pre 4 godine

Nismo dugo imali ovakvu neznalicu na klupi. Veliki igrac, jos veci anti strucnjak. Zeljko, Duda, Kari i s druge strane on, jednostavno nisu ista kategorija.
(ams, 9. avgust 2019 15:33)

Наши људи имају пилеће памћење. Зар си заборавио како је Жељко прошао када је последњи пут водио репрезентацију? Заборавио си изгледа и где нам је била репрезентација када ју је преузео Ђорђевић. Нећеш ваљда рећи да је тада Ђорђевић имао боље играче него Жељко? Жоц је неспорно један од најбољих клупских тренера, али се у репрезентацији није прославио. А Сале? Преузео репрезентацију, која је била у расулу и одмах сребрна медаља.

Уопште ме не чуди што нам иде овако како нам иде у држави и друштву. Ми смо нација са најкраћим памћењем на свету. Та пилећа памет нас је већ толико коштала и још увек кошта.

Још кажеш

”ove sjajne generacije koja bi iznela velika takmicenja s dobrim rezultatima i bez selektora”

Тако је и Толе Карџић говорио за Радомира Антића, да би и он одвео фудбалску репрезентацију Србије на СП са онаквим играчима. А сви знамо на колико великих такмичења се Србија после отпуштања Антића квалификовала.

Овакви коментатори су обични демагози, манипулатори и популисте а не Сале. Предлажем вам терапију чињеница уместо што солите памет у коментарима.

76er

pre 4 godine

Nedović 2/3 sezone povredjen 
Kome ovo nije jasno? 
Očigledno vama malim slovom jer veliko ne zasluzujete,ne volite ni sport ni Srbiju.. Saleta mozete samo da mrzite jer mu niste ni do vrha plitkih kosarkaskih patika
(Ja, 09. avgust 2019 21:00)

Kako tebi nije jasno da je Macvan jos gore povredjen bio, da je Nedovic na sva usta pricao i pokazao da je spreman, da bi prvo on otpao pa Macvan, ajde gledaj malo sa obe strane, a ne samo da branis jednu. Nedovic je odlican momak, drug i covek pre svega. Djordjevic je veliki sportista, dobar REPREZENTATIVNI trener odnosno selektor, jer mu se namestio strucni stab i 7-8 vanserijskih igraca, pre svega koji nisu sujetni kao on. Mitomanija me ne zanima, bravo osvojio je on kao igrac mnogo medalja i doneo radosti nasoj zemlji, ali ovo sada sve je zasluga momaka koji igraju. Vec sam napisao jednom, negodujete kada neko "botuje" za Djokovica i Jokica, a vi to isto, jos i gore radite za Djordjevica, samo vas niko ne provaljuje. Ako mi ne verujete procitajte neke komentare pohvale u vezi sve trojice i videcete veliku slicnost, prestanite.

MYNX

pre 4 godine

Posle Kalinica i Nedovica.....ova neznalica od selektora izbacuje Bobija da bi mu išao neznalica Bircevic.....zivi bili pa videli.....tipa ispricace da se ne uklapa u koncept Bobi i td.....svaki dobar trener na svetu bi Bobija pozeleo da ima.....bar za par minuta na parketu.....a ovaj Bobija ne ume da iskoristi pa ga izbacuje!

Dušan

pre 4 godine

Sale pokazuje kakav Srpski mentalitet treba da bude u svim sferama života. Biti pošten, profesionalan, istrajan, kritičar i samo kritičan, dati konstruktivna rešenja i stati iza svojih reči. Kad Srpska nacija to pokaže na delu do 80% eto i mene nazad. A do tada to primenjujem u inostranstvu da bar malo popravim sliku naše nacije. Pozdrav.
(Vlada, 09. avgust 2019 15:17)
Koji si ti sebi kralj, Vlado!

wade

pre 4 godine

Reprezentativni uzorak jedne nacije, uključujući i trenerski tim - treba da čini grupa vanserijskih ljudi i igrača. Uspeh na međunarodnoj sceni je pitanje opšteg dobra (a ne ličnih interesa) za jednu državu. Pošto je istina (uvek) lekovita reći ću (sasvim neskromno): Đorđević jeste bio veliki igrač, ali je (očekivano) sasvim osrednji trener, jer - igračka inteligencija ne podrazumeva kasniji visokokvalitetan trenerski (pedagoško-psihološko-taktički) rad, kom ostvarenju su bliži nekada visokokotirani osrednji igrači - koji su svoje fizičke, pa i tehničke nedostatke tokom igračke karijere - kompenzovali visokom socijalnom i organizaciom inteligencijom. Takav je npr. Željko Obradović i o tome danas svedoči svaka njegova utakmica (i svaki njegov "time-out")! Današnji treneri poput Đorđevića, Jasikevičijusa, Nikole Grbića (takođe) - uglavnom zasnivaju svoj autoritet na nespornoj igračkoj harizmi, ali su po svim ostalim (zahtevnim) kriterijumima - vrlo "tanki" selektori! Đorđević ima sreću da u njegovoj trenerskoj eri postoji jedna izuzetno jaka grupa igrača, ali i pored toga - mora biti vrlo oprezan i temeljan u radu (npr. "Stručni štab" se ne bira po kumstvu!), pa tako ne sme da dozvoli rani gubitak Micova, kao ni odbacivanje Kalinića i Nedovića - jer njima nisu kvalitetom i funkcionalnošću dorasli ni Simonović, ni Birčević, ni Lučić, ni Milosavljević, Raduljica ... Pozivanje na taktičke razloge je sasvim nedorečeno i puno "promaje" (shvatićete kad čujete Saletove "time-out"e)!

Dugogodišnji vlažni snovi predgrađa

pre 4 godine

Ovaj trener je trebao posle Slovenije da popije otkaz. Zato sto je poraz od te reprezentacije neuspeh pa makar bio u finalu. Tebao je on da popije otkaz kad je glumio ludilo I nje zvao ovog I onog I svoju veliku sujetu krio iza funkcije trenera.I sada je normalno da se postavi pitanje dali ce samo zvezdasi da ispadnu sa spiska. I dali sprema gaf odnosno da ponovo glumi ludilo da ne povede Teodosica uz obrazlozenje da nema minute u nogama. I to sve u dosluhu sa menagerima I teodosicem koji je kao reprezentativac potpisao ugovor sa djordjevicem. I koji je tu njegov deo. Ako na to dodamo lojalnost partizanu I stavljanje u zapecak zvezdine igrace dolazimo do zakljucka pa predsednik kss treba da bude neko puno mocniji I neko ko moze da najuri ovog slatkorecivog glumca.
(bobrock, 9. avgust 2019 15:51)

Naravno, a ovaj tvoj komentar je u potpunosti lišen bilo kakve klubaške ostrašćenosti i neobjektivnosti.

Sumadin

pre 4 godine

Sale ukoliko ne podredi svoju igru Jokicu i ako ga bude koristio kao klasicnu peticu bice potpuni promasaj. Jokica velicamo kao najboljeg igraca na prvenstvu, cini mi se da on to nece biti ni u nasoj reprezentaciji a tek prvenstvu! Ko je gledao denver zna sta jokic moze i zna, a ko gleda samo repku bice zadovoljan i sa jokicevih 20pt 6-7asist i 10ak skokova, ali Nikola je mnogo vise i u Denveru on dolazi do istih brojki ali ceo tim leti oko njega.

Paradigma

pre 4 godine

@vlada

verovatno dosao nespreman, a Jokic mu je jos prosle godine dao dobar savet: "to sto uradis tokom leta, to ti je". Kad krene sezona onda je kasno. Jokic je prosle sezone za 7 meseci odigrao 94 utakmice.
(bskfan, 9. avgust 2019 14:51)

Da, ali je od toga proslo 3 meseca. To je americki sistem, u regularnom delu se igra svaki drugi, treci dan, treninzi su samo lagani, uglavnom suterski i takticki. A posle sezone ogromna pauza.

brm

pre 4 godine

Šta je sa košarkašima koji su izborili učešće na svetskom prvenstvu za Srbiju? Da li im je Đorđević dao barem zahvalnicu?
(zašto, 9. avgust 2019 14:41)

Kad imaš odigrane reprezentativne utakmice u jednoj od najjačih svetskih reprezentacija, onda dobar menadžer uspe da se izbori za 20-50% veću platu igraču. Gde ćeš bolje od toga? Većina tih igrača, da nije bilo ovih prozora, nosili bi dres reprezentacije samo ako bi ga kupili u butiku.

bobrock

pre 4 godine

Ovaj trener je trebao posle Slovenije da popije otkaz. Zato sto je poraz od te reprezentacije neuspeh pa makar bio u finalu. Tebao je on da popije otkaz kad je glumio ludilo I nje zvao ovog I onog I svoju veliku sujetu krio iza funkcije trenera.I sada je normalno da se postavi pitanje dali ce samo zvezdasi da ispadnu sa spiska. I dali sprema gaf odnosno da ponovo glumi ludilo da ne povede Teodosica uz obrazlozenje da nema minute u nogama. I to sve u dosluhu sa menagerima I teodosicem koji je kao reprezentativac potpisao ugovor sa djordjevicem. I koji je tu njegov deo. Ako na to dodamo lojalnost partizanu I stavljanje u zapecak zvezdine igrace dolazimo do zakljucka pa predsednik kss treba da bude neko puno mocniji I neko ko moze da najuri ovog slatkorecivog glumca.

blagonakloni

pre 4 godine

Ja očekujem Sale medalje sa reprezentacijom zaokruži na pola tuceta! Dakle, zlato- svetsko, srebro- Olimpijada, zlato- evropsko, i ti bi bilo 4:2 za srebro, a može i zlato na Olimpijadi- ali samo ako Ameri pošalju baš sve zvezde i tako se zeznu, pošalju li 2,3 superstara koji se gotive i uklapaju i ostale odlične- onda ih je nemoguće dobiti!
Napred Sale i momci- bez obzira što mi Kalina oduvek spada u ljubimce, a posle jasno i hrabro iznetih stavova, još i više i što sam siguran da je Nedović medju 12 najboljih. Ali svako ima pravo da ima svoje mišljenje, a Sale hrabro nosi svoju odgovo rnost! Zato ćemo i slaviti!

Profa

pre 4 godine

Gospodine bobrock za tebe i tebi slične Sale je bio i biće broj 1!!!Zato pssssst... To što su ti napisao više liči na Klodovikovo blebetanje... Valjda si čitao Alan Ford stripove, nadam se...

kriss

pre 4 godine

Sa pozitivnom atmosferom i drugarstvom i zajedništvom uz veliku zvezdu Jokića ovom timu je nebo granica!Upamtite ovaj komentar pa ćemo se čuti posle SP da li sam bio u pravu ili ne...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 09. avgust 2019 13:57)

čoveče kako misliš čuti posle SP kada dnevno ostaviš na desetine komentara što o sportu što o putovanjima, kuvanju, politici....

wade

pre 4 godine

Reprezentativni uzorak jedne nacije, uključujući i trenerski tim - treba da čini grupa vanserijskih ljudi i igrača. Uspeh na međunarodnoj sceni je pitanje opšteg dobra (a ne ličnih interesa) za jednu državu. Pošto je istina (uvek) lekovita reći ću (sasvim neskromno): Đorđević jeste bio veliki igrač, ali je (očekivano) sasvim osrednji trener, jer - igračka inteligencija ne podrazumeva kasniji visokokvalitetan trenerski (pedagoško-psihološko-taktički) rad, kom ostvarenju su bliži nekada visokokotirani osrednji igrači - koji su svoje fizičke, pa i tehničke nedostatke tokom igračke karijere - kompenzovali visokom socijalnom i organizaciom inteligencijom. Takav je npr. Željko Obradović i o tome danas svedoči svaka njegova utakmica (i svaki njegov "time-out")! Današnji treneri poput Đorđevića, Jasikevičijusa, Nikole Grbića (takođe) - uglavnom zasnivaju svoj autoritet na nespornoj igračkoj harizmi, ali su po svim ostalim (zahtevnim) kriterijumima - vrlo "tanki" selektori! Đorđević ima sreću da u njegovoj trenerskoj eri postoji jedna izuzetno jaka grupa igrača, ali i pored toga - mora biti vrlo oprezan i temeljan u radu (npr. "Stručni štab" se ne bira po kumstvu!), pa tako ne sme da dozvoli rani gubitak Micova, kao ni odbacivanje Kalinića i Nedovića - jer njima nisu kvalitetom i funkcionalnošću dorasli ni Simonović, ni Birčević, ni Lučić, ni Milosavljević, Raduljica ... Pozivanje na taktičke razloge je sasvim nedorečeno i puno "promaje" (shvatićete kad čujete Saletove "time-out"e)!

micaiz kafica

pre 4 godine

Sale je veliki selektor, dokaz za to je poraz protiv Slovenije.
Minut do kraja i vodstva Srbije, Bogdanović brzopleto ispaljuje trojku, pokušavajući prestići sujetnog selektora i kraj.
Sale ne zna koga dati i kako doturiti loptu Bobanu koji je naj bolji centar ali kad kasni lopta, centar može napraviti samo faul u napadu.
Eto šta je sujetni Sale postigao.

član lože

pre 4 godine

@borboc neprijatno je čitati analize pravopisno neispravne, da bi se neko kvalifikovao da deli mišljenje o nečemu mora za početak da bude pismen, a zatim i stručan...

Ranko PG.

pre 4 godine

nijesi ti ambasador ni politicar da obavljas razgovore no budi trener pravi vodja i povedi najbolje momke za sobom neka se ne igraju imenom s r b i j e no neka ginu i donesu medalju , sto sjajniju to bolju ! jer nacija to o ekuje od njih ! Srecno Bracoo !!!

Trovach

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende...Cesto me tvoji komentari nerviraju, ali se sa nekima ponekad slazem. Imamo uzasno jaku postavu, momci su bas motivisani (koliko puta u zivotu ti se pruza sansa da postanes svetski sampion?), Sale je vise nego dobar strucnjak i ako ne napravimo bas glupe kikseve, mislim da je realno da se u finalu sudarimo sa Amerima, a onda kom' opanci, kom' obojci.

Ja

pre 4 godine

wade@i svi crveno beli pljuvači Saleta
2017g su nam centri bili Kuzmic i Marjanović,čime vam je ispunjena poluvekovna zelja..i rezultat:
Vidmar ih je obojicu spakovao u rucni prtljag... Šta tu nije uradio selektor kako treba? Pa oni su gori od Gagića bili...

baksooz

pre 4 godine

Dobar je Djordjevic, ali nije on kalibar Zoca, i Ivkovica. Postujem ga maksimalno, pogotovo kao igraca- tu je bio carcina, ali mi je ipak zao sto jedan od ove dvojice gore pomenutih nije selektor...
Djordjevica ponajvise krivim za poslednjih 5 minuta protiv Slovenije u finalu, mislim da je tu takticki lose odigrao i ubacio pogresne igrace u odlucujucim momentima.
Ali jbg. mozda je nesto od tada naucio- drzim palceve za Srbiju, imamo jako dobar tim,steta sto je za Kalinica ispalo kako je ispalo, treba nam jos jedna jaka cetvorka,ali i ovako smo jaki

bskfan

pre 4 godine

@paradigma

poenta komentara je bila da Bogi nije bio spreman ni prve ni druge godine u NBA. Pocne dobro a onda kako vreme prolazi sve losiji da bi na kraju sezone bio katastrofalan iako je prosle godine odigrao samo 70 utakmica po 28 minuta. Ako nije bio spreman ni za 70 utakmica kako bi onda odigrao 104 utakmice, 35 minuat po utamici, kao Siakam i druzina iz Toronta? Sreca njegova da nisu usli u plejof jer bi to bilo totalno pucanje.

Losmi

pre 4 godine

Ne treba niko da ga pljuje, taman posla. Ali ne treba niko ni da ga uzdiže kao ti i naziva Bogom i slično, jer prosto, imamo bar 3 bolja i uspešnija trenera od njega. Iskreno mislim, bez da omalovažim Saleta, da nijedan od ove trojice ne bi izgubio finale od Slovenije. To što je osvojio sa reprezentacijom zadnjih par godina, za to svaka mu čast, ali isto se može reći da je u dobro vreme na dobrom mestu, a bilo je tu i malo sreće poput žreba na SP i OI. To što su naši igrači dominantni po Evropi, pa i NBA nije zasluga ni njega ni saveza. Na njemu je da ih uklopi i prenese to veliko iskustvo. Tako da bez uzdizanja čoveka bespotrebno, svi vi isti ćete mu u suprotnom psovati sve ako kiksnemo na SP-u.

Koji nasi igraci su dominantni po Evropi i NBA?

mohikanac

pre 4 godine

@Dragan...
A kakvu odbranu je postavio na Dragiću i Dončiću?
Da ne uzimam Prepeliča i Jaku što je još poražavajuće, mnogo ga bez ikakvih rezultata uzdižete.
Ja bih voleo da se on obaveže da će osvojiti jer:
USA petopozivci
Španija šarena
Kanada bez 2 najbolja igrača
Francuska šarena još Ertel otkazao
Italija izgleda bez 3 najbolja...

Šta li će i ko sem njega biti kriv ako ne osvoji? Igrači koje on birao, sreća, viša sila...
Staviti ovom prosečnom treneru ultimatum, zlato ili ostavka.
Ovde je On zver bez mane pa izvolite mene ste ubedili, Srbiju zbog selektora gledam kao osvajača.

Srbenda ne postoji već samo Srbin

pre 4 godine

(hahah, 09. avgust 2019 14:49)
Apsolutno si u pravu . Ja mu lupam minuse i ne gledam šta piše . Težak pacijent je u pitanju .

Ja

pre 4 godine

wade@i slični
pojma nemaš ni o kosarci ni o sportu.!!!! Ti ne razlikujes jlub od reprezentacije!!! Za tebe rezultat nije nikakvo merilo... Promeni rubriku,idi na putovanja ili zdravlje bice ti od koristi... Ti ili si provokator-bot,ili pacijent,a mozda i mrziš Srbiju!!!
Kalinica smo apsolvirali,reprezentativac ne moze da se bavi politikom,pogotovo onom koja je protiv nacije... trebao je da dodje na pripreme pa da ga neko propusti kroz šake,jer velika većina misli drugačije...
Nedović 2/3 sezone povredjen
Kome ovo nije jasno?
Očigledno vama malim slovom jer veliko ne zasluzujete,ne volite ni sport ni Srbiju.. Saleta mozete samo da mrzite jer mu niste ni do vrha plitkih kosarkaskih patika

Boro iz Pobede

pre 4 godine

Došao bi večeras u Arenu da vidim Jokića. Da li će Jokić igrati uopšte ako moze neko da mi pomogne pošto imam do Beograda više od 200km! Hvala u napred.

Siniša

pre 4 godine

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1575685#k31003975 A šta je Denver to osvojio u poslednjih par godina? Za našu reprezentaciju se zna.

bobrock

pre 4 godine

Ovaj trener je trebao posle Slovenije da popije otkaz. Zato sto je poraz od te reprezentacije neuspeh pa makar bio u finalu. Tebao je on da popije otkaz kad je glumio ludilo I nje zvao ovog I onog I svoju veliku sujetu krio iza funkcije trenera.I sada je normalno da se postavi pitanje dali ce samo zvezdasi da ispadnu sa spiska. I dali sprema gaf odnosno da ponovo glumi ludilo da ne povede Teodosica uz obrazlozenje da nema minute u nogama. I to sve u dosluhu sa menagerima I teodosicem koji je kao reprezentativac potpisao ugovor sa djordjevicem. I koji je tu njegov deo. Ako na to dodamo lojalnost partizanu I stavljanje u zapecak zvezdine igrace dolazimo do zakljucka pa predsednik kss treba da bude neko puno mocniji I neko ko moze da najuri ovog slatkorecivog glumca.

MYNX

pre 4 godine

Posle Kalinica i Nedovica.....ova neznalica od selektora izbacuje Bobija da bi mu išao neznalica Bircevic.....zivi bili pa videli.....tipa ispricace da se ne uklapa u koncept Bobi i td.....svaki dobar trener na svetu bi Bobija pozeleo da ima.....bar za par minuta na parketu.....a ovaj Bobija ne ume da iskoristi pa ga izbacuje!

ams

pre 4 godine

Nismo dugo imali ovakvu neznalicu na klupi. Veliki igrac, jos veci anti strucnjak. Sve sposobnosti crpi kroz marketing, populizam i floskule kojima samo menja redosled reci. Da mu nije ove sjajne generacije koja bi iznela velika takmicenja s dobrim rezultatima i bez selektora, nista ne bi uradio. Jednostavno ne ume i nije sposoban. Dobar motivator koji ima autoritet i to je to. Nema klupe s koje nije oteran, a to ce se nastaviti u Virtusu, zivi bili pa videli. Zeljko, Duda, Kari i s druge strane on, jednostavno nisu ista kategorija.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Sa pozitivnom atmosferom i drugarstvom i zajedništvom uz veliku zvezdu Jokića ovom timu je nebo granica!Upamtite ovaj komentar pa ćemo se čuti posle SP da li sam bio u pravu ili ne...

gremlin

pre 4 godine

Sale Djordjevic hodajuci BOG...i humanista,i trener i pedagog i pobednik i trener i selektor,a ko ga “pljune”nek se pogleda u ogledalo...ako sme...

Mitar iz Dubiča

pre 4 godine

Ovaj trener je trebao posle Slovenije da popije otkaz. Zato sto je poraz od te reprezentacije neuspeh pa makar bio u finalu. Tebao je on da popije otkaz kad je glumio ludilo I nje zvao ovog I onog I svoju veliku sujetu krio iza funkcije trenera.I sada je normalno da se postavi pitanje dali ce samo zvezdasi da ispadnu sa spiska. I dali sprema gaf odnosno da ponovo glumi ludilo da ne povede Teodosica uz obrazlozenje da nema minute u nogama. I to sve u dosluhu sa menagerima I teodosicem koji je kao reprezentativac potpisao ugovor sa djordjevicem. I koji je tu njegov deo. Ako na to dodamo lojalnost partizanu I stavljanje u zapecak zvezdine igrace dolazimo do zakljucka pa predsednik kss treba da bude neko puno mocniji I neko ko moze da najuri ovog slatkorecivog glumca.
(bobrock, 09. avgust 2019 15:51)

Nije bolest sve sto boli!!! Bolece vas Sale do kraja vasih bednih zivota!

Ранко Милановић Република Српска

pre 4 godine

Моје мишљење зашто се Јокић није прикључио 2. Авг. је због осигурања...контам да су у савезу хтјели да уштеде, а овај ће се свеједно лако уклопити....контам да је мањи износ.

Visitor

pre 4 godine

Sale Djordjevic hodajuci BOG...i humanista,i trener i pedagog i pobednik i trener i selektor,a ko ga “pljune”nek se pogleda u ogledalo...ako sme...
(gremlin, 9. avgust 2019 14:00)

Ne treba niko da ga pljuje, taman posla. Ali ne treba niko ni da ga uzdiže kao ti i naziva Bogom i slično, jer prosto, imamo bar 3 bolja i uspešnija trenera od njega. Iskreno mislim, bez da omalovažim Saleta, da nijedan od ove trojice ne bi izgubio finale od Slovenije. To što je osvojio sa reprezentacijom zadnjih par godina, za to svaka mu čast, ali isto se može reći da je u dobro vreme na dobrom mestu, a bilo je tu i malo sreće poput žreba na SP i OI. To što su naši igrači dominantni po Evropi, pa i NBA nije zasluga ni njega ni saveza. Na njemu je da ih uklopi i prenese to veliko iskustvo. Tako da bez uzdizanja čoveka bespotrebno, svi vi isti ćete mu u suprotnom psovati sve ako kiksnemo na SP-u.

wade

pre 4 godine

Reprezentativni uzorak jedne nacije, uključujući i trenerski tim - treba da čini grupa vanserijskih ljudi i igrača. Uspeh na međunarodnoj sceni je pitanje opšteg dobra (a ne ličnih interesa) za jednu državu. Pošto je istina (uvek) lekovita reći ću (sasvim neskromno): Đorđević jeste bio veliki igrač, ali je (očekivano) sasvim osrednji trener, jer - igračka inteligencija ne podrazumeva kasniji visokokvalitetan trenerski (pedagoško-psihološko-taktički) rad, kom ostvarenju su bliži nekada visokokotirani osrednji igrači - koji su svoje fizičke, pa i tehničke nedostatke tokom igračke karijere - kompenzovali visokom socijalnom i organizaciom inteligencijom. Takav je npr. Željko Obradović i o tome danas svedoči svaka njegova utakmica (i svaki njegov "time-out")! Današnji treneri poput Đorđevića, Jasikevičijusa, Nikole Grbića (takođe) - uglavnom zasnivaju svoj autoritet na nespornoj igračkoj harizmi, ali su po svim ostalim (zahtevnim) kriterijumima - vrlo "tanki" selektori! Đorđević ima sreću da u njegovoj trenerskoj eri postoji jedna izuzetno jaka grupa igrača, ali i pored toga - mora biti vrlo oprezan i temeljan u radu (npr. "Stručni štab" se ne bira po kumstvu!), pa tako ne sme da dozvoli rani gubitak Micova, kao ni odbacivanje Kalinića i Nedovića - jer njima nisu kvalitetom i funkcionalnošću dorasli ni Simonović, ni Birčević, ni Lučić, ni Milosavljević, Raduljica ... Pozivanje na taktičke razloge je sasvim nedorečeno i puno "promaje" (shvatićete kad čujete Saletove "time-out"e)!

mohikanac

pre 4 godine

@Dragan...
A kakvu odbranu je postavio na Dragiću i Dončiću?
Da ne uzimam Prepeliča i Jaku što je još poražavajuće, mnogo ga bez ikakvih rezultata uzdižete.
Ja bih voleo da se on obaveže da će osvojiti jer:
USA petopozivci
Španija šarena
Kanada bez 2 najbolja igrača
Francuska šarena još Ertel otkazao
Italija izgleda bez 3 najbolja...

Šta li će i ko sem njega biti kriv ako ne osvoji? Igrači koje on birao, sreća, viša sila...
Staviti ovom prosečnom treneru ultimatum, zlato ili ostavka.
Ovde je On zver bez mane pa izvolite mene ste ubedili, Srbiju zbog selektora gledam kao osvajača.

Ranko PG.

pre 4 godine

nijesi ti ambasador ni politicar da obavljas razgovore no budi trener pravi vodja i povedi najbolje momke za sobom neka se ne igraju imenom s r b i j e no neka ginu i donesu medalju , sto sjajniju to bolju ! jer nacija to o ekuje od njih ! Srecno Bracoo !!!

micaiz kafica

pre 4 godine

Sale je veliki selektor, dokaz za to je poraz protiv Slovenije.
Minut do kraja i vodstva Srbije, Bogdanović brzopleto ispaljuje trojku, pokušavajući prestići sujetnog selektora i kraj.
Sale ne zna koga dati i kako doturiti loptu Bobanu koji je naj bolji centar ali kad kasni lopta, centar može napraviti samo faul u napadu.
Eto šta je sujetni Sale postigao.

wade

pre 4 godine

Reprezentativni uzorak jedne nacije, uključujući i trenerski tim - treba da čini grupa vanserijskih ljudi i igrača. Uspeh na međunarodnoj sceni je pitanje opšteg dobra (a ne ličnih interesa) za jednu državu. Pošto je istina (uvek) lekovita reći ću (sasvim neskromno): Đorđević jeste bio veliki igrač, ali je (očekivano) sasvim osrednji trener, jer - igračka inteligencija ne podrazumeva kasniji visokokvalitetan trenerski (pedagoško-psihološko-taktički) rad, kom ostvarenju su bliži nekada visokokotirani osrednji igrači - koji su svoje fizičke, pa i tehničke nedostatke tokom igračke karijere - kompenzovali visokom socijalnom i organizaciom inteligencijom. Takav je npr. Željko Obradović i o tome danas svedoči svaka njegova utakmica (i svaki njegov "time-out")! Današnji treneri poput Đorđevića, Jasikevičijusa, Nikole Grbića (takođe) - uglavnom zasnivaju svoj autoritet na nespornoj igračkoj harizmi, ali su po svim ostalim (zahtevnim) kriterijumima - vrlo "tanki" selektori! Đorđević ima sreću da u njegovoj trenerskoj eri postoji jedna izuzetno jaka grupa igrača, ali i pored toga - mora biti vrlo oprezan i temeljan u radu (npr. "Stručni štab" se ne bira po kumstvu!), pa tako ne sme da dozvoli rani gubitak Micova, kao ni odbacivanje Kalinića i Nedovića - jer njima nisu kvalitetom i funkcionalnošću dorasli ni Simonović, ni Birčević, ni Lučić, ni Milosavljević, Raduljica ... Pozivanje na taktičke razloge je sasvim nedorečeno i puno "promaje" (shvatićete kad čujete Saletove "time-out"e)!

anica

pre 4 godine

Ne znam sta se podrazumeva pod tim "spreman", oni su profesionalni sportisti i mislim da su usli odavno u tu rutinu, ne sumnjajte vi u Bogdanovica i Jokica, znaju oni sta da rade:)
Sto se tice Sase Djordjevica, pricala sam skoro sa sestrom posto su meni braca sestre svi tih godina Saletovih, koliko je bio lep i kako je krs postera imala. Iskreno, jeste harizmatican i lep covek, a plus sto mu se u ocima vidi da je dobar. Sto se kosarke tice, moj omiljeni nas bivsi kosarkas i kao trener je sjajan, mislim da cemo uspeti na prvenstvu, samo hrabro Sasa!

Ponekad je samo potrebna petlja

pre 4 godine

Treba razlikovati nesebicnost u igri od neodlučnosti da se šutne otvoren šut ili da se krene snažno ka obruču. U ovo ne ubrajam Lučića i Teodosića kad hoće. Svi ostali se dodaju i nesebični su jer se plaše da promaše. Samo hrabro momci. Uzimajte te šuteve, probijajte te odbrane!!!

Losmi

pre 4 godine

Ne treba niko da ga pljuje, taman posla. Ali ne treba niko ni da ga uzdiže kao ti i naziva Bogom i slično, jer prosto, imamo bar 3 bolja i uspešnija trenera od njega. Iskreno mislim, bez da omalovažim Saleta, da nijedan od ove trojice ne bi izgubio finale od Slovenije. To što je osvojio sa reprezentacijom zadnjih par godina, za to svaka mu čast, ali isto se može reći da je u dobro vreme na dobrom mestu, a bilo je tu i malo sreće poput žreba na SP i OI. To što su naši igrači dominantni po Evropi, pa i NBA nije zasluga ni njega ni saveza. Na njemu je da ih uklopi i prenese to veliko iskustvo. Tako da bez uzdizanja čoveka bespotrebno, svi vi isti ćete mu u suprotnom psovati sve ako kiksnemo na SP-u.

Koji nasi igraci su dominantni po Evropi i NBA?

Ja

pre 4 godine

wade@i slični
pojma nemaš ni o kosarci ni o sportu.!!!! Ti ne razlikujes jlub od reprezentacije!!! Za tebe rezultat nije nikakvo merilo... Promeni rubriku,idi na putovanja ili zdravlje bice ti od koristi... Ti ili si provokator-bot,ili pacijent,a mozda i mrziš Srbiju!!!
Kalinica smo apsolvirali,reprezentativac ne moze da se bavi politikom,pogotovo onom koja je protiv nacije... trebao je da dodje na pripreme pa da ga neko propusti kroz šake,jer velika većina misli drugačije...
Nedović 2/3 sezone povredjen
Kome ovo nije jasno?
Očigledno vama malim slovom jer veliko ne zasluzujete,ne volite ni sport ni Srbiju.. Saleta mozete samo da mrzite jer mu niste ni do vrha plitkih kosarkaskih patika

Ja

pre 4 godine

wade@i svi crveno beli pljuvači Saleta
2017g su nam centri bili Kuzmic i Marjanović,čime vam je ispunjena poluvekovna zelja..i rezultat:
Vidmar ih je obojicu spakovao u rucni prtljag... Šta tu nije uradio selektor kako treba? Pa oni su gori od Gagića bili...

Bicu Slobodan

pre 4 godine

"Oni su radili sami, u dobroj su fizičkoj formi. A ovo drugo ćemo znati na kraju. Ako bude kako smo se nadali, reći ćemo to je super. Ako ne bude, imaćemo neki izgovor koji ja ne volim. Imao sam razgovor sa Bogdanovićem, ne volim da imamo bilo kakve izgovore pred veliko takmičenje."
Po ovome zakljucujem da je Bogdan dosao na pripreme nespreman.

Sumadin

pre 4 godine

Sale ukoliko ne podredi svoju igru Jokicu i ako ga bude koristio kao klasicnu peticu bice potpuni promasaj. Jokica velicamo kao najboljeg igraca na prvenstvu, cini mi se da on to nece biti ni u nasoj reprezentaciji a tek prvenstvu! Ko je gledao denver zna sta jokic moze i zna, a ko gleda samo repku bice zadovoljan i sa jokicevih 20pt 6-7asist i 10ak skokova, ali Nikola je mnogo vise i u Denveru on dolazi do istih brojki ali ceo tim leti oko njega.

Siniša

pre 4 godine

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1575685#k31003975 A šta je Denver to osvojio u poslednjih par godina? Za našu reprezentaciju se zna.

matrix74

pre 4 godine

Ovaj srpski team kosarkasa, je u samom vrhu ovog sporta. Imamo igrace u najboljim ligama, spojeni u jedan team koji moze definitivno do medalje.
Svetsko prvenstvo u kosarci je veliko takmicenje, tako da je ipak vazno. A ameri ako ispadnu pre finala, nemoraju da se cude i traze izgovore. Jedna Grcka sa Atetok. Borus. itd. Francuska sa Goberom itd. su jake ekipe koje mogu iznenaditi svakog na 1. utakmicu.
To sto njihova 1.klasa nece da igra, to je njihova stvar. Zvanje svetskog prvaka se dobija na SP FIBA takmicenja, ne u NBA koliko god to vikali.
Zato samo napred momci, borite se za finale i pobedu.

Vlada

pre 4 godine

Sale pokazuje kakav Srpski mentalitet treba da bude u svim sferama života. Biti pošten, profesionalan, istrajan, kritičar i samo kritičan, dati konstruktivna rešenja i stati iza svojih reči. Kad Srpska nacija to pokaže na delu do 80% eto i mene nazad. A do tada to primenjujem u inostranstvu da bar malo popravim sliku naše nacije. Pozdrav.

Kukatilo

pre 4 godine

Koji je povod za razgovor sa Bogdanovićem?
(vlada bgd, 09. avgust 2019 14:27)

Verovatno je dosao i ne moze da promasi sut, pa je Saletu bilo neprijatno

baksooz

pre 4 godine

Dobar je Djordjevic, ali nije on kalibar Zoca, i Ivkovica. Postujem ga maksimalno, pogotovo kao igraca- tu je bio carcina, ali mi je ipak zao sto jedan od ove dvojice gore pomenutih nije selektor...
Djordjevica ponajvise krivim za poslednjih 5 minuta protiv Slovenije u finalu, mislim da je tu takticki lose odigrao i ubacio pogresne igrace u odlucujucim momentima.
Ali jbg. mozda je nesto od tada naucio- drzim palceve za Srbiju, imamo jako dobar tim,steta sto je za Kalinica ispalo kako je ispalo, treba nam jos jedna jaka cetvorka,ali i ovako smo jaki

Profa

pre 4 godine

Gospodine bobrock za tebe i tebi slične Sale je bio i biće broj 1!!!Zato pssssst... To što su ti napisao više liči na Klodovikovo blebetanje... Valjda si čitao Alan Ford stripove, nadam se...

hahah

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 09. avgust 2019 13:57)

Vau, kakav populizam da se dobije sto vise pluseva, sa sve tim teatralnim "zapamtite ovo". A rekao si nesto sto otprilike vrapci znaju na grani.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Nismo dugo imali ovakvu neznalicu na klupi. Veliki igrac, jos veci anti strucnjak. Sve sposobnosti crpi kroz marketing, populizam i floskule kojima samo menja redosled reci. Da mu nije ove sjajne generacije koja bi iznela velika takmicenja s dobrim rezultatima i bez selektora, nista ne bi uradio. Jednostavno ne ume i nije sposoban. Dobar motivator koji ima autoritet i to je to. Nema klupe s koje nije oteran, a to ce se nastaviti u Virtusu, zivi bili pa videli. Zeljko, Duda, Kari i s druge strane on, jednostavno nisu ista kategorija.
(ams, 9. avgust 2019 15:33) 

# Link komentara

Preporučujem (+34)

Ne preporučujem (-69

Neznalica koja bez par igraca rastavi na kvantne cestice NBA Australiju u polufinalu Oi? Kako je moguce da neznalica napravi onakvu bolesnu odbranu? Ja nikad u zivotu bolju odbranu nisam gledao na Fiba takmicenjima od nase u prvom poluvremenu protiv Aus..

76er

pre 4 godine

Nedović 2/3 sezone povredjen 
Kome ovo nije jasno? 
Očigledno vama malim slovom jer veliko ne zasluzujete,ne volite ni sport ni Srbiju.. Saleta mozete samo da mrzite jer mu niste ni do vrha plitkih kosarkaskih patika
(Ja, 09. avgust 2019 21:00)

Kako tebi nije jasno da je Macvan jos gore povredjen bio, da je Nedovic na sva usta pricao i pokazao da je spreman, da bi prvo on otpao pa Macvan, ajde gledaj malo sa obe strane, a ne samo da branis jednu. Nedovic je odlican momak, drug i covek pre svega. Djordjevic je veliki sportista, dobar REPREZENTATIVNI trener odnosno selektor, jer mu se namestio strucni stab i 7-8 vanserijskih igraca, pre svega koji nisu sujetni kao on. Mitomanija me ne zanima, bravo osvojio je on kao igrac mnogo medalja i doneo radosti nasoj zemlji, ali ovo sada sve je zasluga momaka koji igraju. Vec sam napisao jednom, negodujete kada neko "botuje" za Djokovica i Jokica, a vi to isto, jos i gore radite za Djordjevica, samo vas niko ne provaljuje. Ako mi ne verujete procitajte neke komentare pohvale u vezi sve trojice i videcete veliku slicnost, prestanite.

Jumko

pre 4 godine

@Visitor Verovatno su ta trojica na koje mislis bolji treneri od Saleta, ali verovatno nijedan ne bi dosao ni do finala sa tim timom sa Eura... Pogotovu Obradovic i Ivkovic koji su i pokazali da se ne snalaze ako imaju mnogo otkaza i "narusenu" hemiju u ekipi sa tim mnogim otkazima, kao sto je imao Sale pre 2. godine! Zeljko je uspeo 1998, ali je to puno jaca ekipa bila nego sto smo je imali 2017.

bskfan

pre 4 godine

@paradigma

poenta komentara je bila da Bogi nije bio spreman ni prve ni druge godine u NBA. Pocne dobro a onda kako vreme prolazi sve losiji da bi na kraju sezone bio katastrofalan iako je prosle godine odigrao samo 70 utakmica po 28 minuta. Ako nije bio spreman ni za 70 utakmica kako bi onda odigrao 104 utakmice, 35 minuat po utamici, kao Siakam i druzina iz Toronta? Sreca njegova da nisu usli u plejof jer bi to bilo totalno pucanje.

afrogipsy

pre 4 godine

Svi vi koji pljujete po Djordjeviću i Teodosiću, za početak bi trebalo da ustanete i stanete u stav mirno kad pišete o njima bilo šta. Zatim svi vi koji unosite tenzije na relaciji Zvezda Partizan u razgovore o reprezentaciji Srbije, znajte da samo stvarate negativnu energiju koja je nešto poslednje što nam treba pred veliko i važno takmičenje na kome ima 5-6 ako ne i više jakih ekipa, a mi imamo najjači tim u poslednjih 12 godina. Te price Simon treba da otpadne jer je cigan, sale n8je zvao kalinica jwr je sale grobar, a kalina cigan, to su notorne gluposti i molio bih vas da prekinete sa njima.

aco

pre 4 godine

Што би Лале рекле, дебео и здрав као дрен! Верујем да је Јокић највећи кошаркашки феномен икад.

Dugogodišnji vlažni snovi predgrađa

pre 4 godine

Ovaj trener je trebao posle Slovenije da popije otkaz. Zato sto je poraz od te reprezentacije neuspeh pa makar bio u finalu. Tebao je on da popije otkaz kad je glumio ludilo I nje zvao ovog I onog I svoju veliku sujetu krio iza funkcije trenera.I sada je normalno da se postavi pitanje dali ce samo zvezdasi da ispadnu sa spiska. I dali sprema gaf odnosno da ponovo glumi ludilo da ne povede Teodosica uz obrazlozenje da nema minute u nogama. I to sve u dosluhu sa menagerima I teodosicem koji je kao reprezentativac potpisao ugovor sa djordjevicem. I koji je tu njegov deo. Ako na to dodamo lojalnost partizanu I stavljanje u zapecak zvezdine igrace dolazimo do zakljucka pa predsednik kss treba da bude neko puno mocniji I neko ko moze da najuri ovog slatkorecivog glumca.
(bobrock, 9. avgust 2019 15:51)

Naravno, a ovaj tvoj komentar je u potpunosti lišen bilo kakve klubaške ostrašćenosti i neobjektivnosti.

blagonakloni

pre 4 godine

Ja očekujem Sale medalje sa reprezentacijom zaokruži na pola tuceta! Dakle, zlato- svetsko, srebro- Olimpijada, zlato- evropsko, i ti bi bilo 4:2 za srebro, a može i zlato na Olimpijadi- ali samo ako Ameri pošalju baš sve zvezde i tako se zeznu, pošalju li 2,3 superstara koji se gotive i uklapaju i ostale odlične- onda ih je nemoguće dobiti!
Napred Sale i momci- bez obzira što mi Kalina oduvek spada u ljubimce, a posle jasno i hrabro iznetih stavova, još i više i što sam siguran da je Nedović medju 12 najboljih. Ali svako ima pravo da ima svoje mišljenje, a Sale hrabro nosi svoju odgovo rnost! Zato ćemo i slaviti!

Paradigma

pre 4 godine

@vlada

verovatno dosao nespreman, a Jokic mu je jos prosle godine dao dobar savet: "to sto uradis tokom leta, to ti je". Kad krene sezona onda je kasno. Jokic je prosle sezone za 7 meseci odigrao 94 utakmice.
(bskfan, 9. avgust 2019 14:51)

Da, ali je od toga proslo 3 meseca. To je americki sistem, u regularnom delu se igra svaki drugi, treci dan, treninzi su samo lagani, uglavnom suterski i takticki. A posle sezone ogromna pauza.

bskfan

pre 4 godine

@vlada

verovatno dosao nespreman, a Jokic mu je jos prosle godine dao dobar savet: "to sto uradis tokom leta, to ti je". Kad krene sezona onda je kasno. Jokic je prosle sezone za 7 meseci odigrao 94 utakmice.

јд123

pre 4 godine

Nismo dugo imali ovakvu neznalicu na klupi. Veliki igrac, jos veci anti strucnjak. Zeljko, Duda, Kari i s druge strane on, jednostavno nisu ista kategorija.
(ams, 9. avgust 2019 15:33)

Наши људи имају пилеће памћење. Зар си заборавио како је Жељко прошао када је последњи пут водио репрезентацију? Заборавио си изгледа и где нам је била репрезентација када ју је преузео Ђорђевић. Нећеш ваљда рећи да је тада Ђорђевић имао боље играче него Жељко? Жоц је неспорно један од најбољих клупских тренера, али се у репрезентацији није прославио. А Сале? Преузео репрезентацију, која је била у расулу и одмах сребрна медаља.

Уопште ме не чуди што нам иде овако како нам иде у држави и друштву. Ми смо нација са најкраћим памћењем на свету. Та пилећа памет нас је већ толико коштала и још увек кошта.

Још кажеш

”ove sjajne generacije koja bi iznela velika takmicenja s dobrim rezultatima i bez selektora”

Тако је и Толе Карџић говорио за Радомира Антића, да би и он одвео фудбалску репрезентацију Србије на СП са онаквим играчима. А сви знамо на колико великих такмичења се Србија после отпуштања Антића квалификовала.

Овакви коментатори су обични демагози, манипулатори и популисте а не Сале. Предлажем вам терапију чињеница уместо што солите памет у коментарима.

član lože

pre 4 godine

@borboc neprijatno je čitati analize pravopisno neispravne, da bi se neko kvalifikovao da deli mišljenje o nečemu mora za početak da bude pismen, a zatim i stručan...

slaviša

pre 4 godine

Nemoj mnogo vi da se zaigrate sa tim litvanskim kostolomcima da nedaj bože ne izlome nekog našeg igrača, pa posle možemo da se slikamo...

Dusan

pre 4 godine

Videcemo selektore koja prica ce da bude posle dvomeca sa Litvonijom.
Za sada je to bilo ocekivano...a sad treba uklopiti ove momke koji se tek prikljucuju.
Licno,ne ocekujem vrhunsku predstavu jer je rano za takve partije,ali ako neko moze da nas namuci to su bas Litvanci. Trebace tu dosta jurnjave za njima,puno preuzimanja,jer znamo da ako im krene sut moze biti velikih problema.

kriss

pre 4 godine

Sa pozitivnom atmosferom i drugarstvom i zajedništvom uz veliku zvezdu Jokića ovom timu je nebo granica!Upamtite ovaj komentar pa ćemo se čuti posle SP da li sam bio u pravu ili ne...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 09. avgust 2019 13:57)

čoveče kako misliš čuti posle SP kada dnevno ostaviš na desetine komentara što o sportu što o putovanjima, kuvanju, politici....

Trovach

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende...Cesto me tvoji komentari nerviraju, ali se sa nekima ponekad slazem. Imamo uzasno jaku postavu, momci su bas motivisani (koliko puta u zivotu ti se pruza sansa da postanes svetski sampion?), Sale je vise nego dobar strucnjak i ako ne napravimo bas glupe kikseve, mislim da je realno da se u finalu sudarimo sa Amerima, a onda kom' opanci, kom' obojci.

Dušan

pre 4 godine

Sale pokazuje kakav Srpski mentalitet treba da bude u svim sferama života. Biti pošten, profesionalan, istrajan, kritičar i samo kritičan, dati konstruktivna rešenja i stati iza svojih reči. Kad Srpska nacija to pokaže na delu do 80% eto i mene nazad. A do tada to primenjujem u inostranstvu da bar malo popravim sliku naše nacije. Pozdrav.
(Vlada, 09. avgust 2019 15:17)
Koji si ti sebi kralj, Vlado!

brm

pre 4 godine

Šta je sa košarkašima koji su izborili učešće na svetskom prvenstvu za Srbiju? Da li im je Đorđević dao barem zahvalnicu?
(zašto, 9. avgust 2019 14:41)

Kad imaš odigrane reprezentativne utakmice u jednoj od najjačih svetskih reprezentacija, onda dobar menadžer uspe da se izbori za 20-50% veću platu igraču. Gde ćeš bolje od toga? Većina tih igrača, da nije bilo ovih prozora, nosili bi dres reprezentacije samo ako bi ga kupili u butiku.

Boro iz Pobede

pre 4 godine

Došao bi večeras u Arenu da vidim Jokića. Da li će Jokić igrati uopšte ako moze neko da mi pomogne pošto imam do Beograda više od 200km! Hvala u napred.

Srbenda ne postoji već samo Srbin

pre 4 godine

(hahah, 09. avgust 2019 14:49)
Apsolutno si u pravu . Ja mu lupam minuse i ne gledam šta piše . Težak pacijent je u pitanju .