"Sramota nas je, idemo na sve ili ništa"

Trener Radničkog iz Niša Simo Krunić izjavio je da je ekipi jako teško pao poraz od Flore u Talinu 2:0 i da će u revanšu učiniti sve da nadoknadi minus.

PT Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Ljakse.
     (ArtuDitu, 12. jul 2019 11:41)

    # Link komentara

  2. ljudi...sta da radimo sa Simom?!
    On je zaista bas povukao mulj.
     (punimlimenke, 12. jul 2019 11:39)

    # Link komentara

  3. Човек је био гост у студију РТС-а на финалу Лиге Европе Арсенал - Челзи. Упитан да прокоментарише полувреме, најлаганије изјављује - "Желео бих овим путем да се захвалим Славиши Кокези и Младену Крстајићу што су ми пружили прилику да будем уз репрезентацију против Немачке, не желим себе да хвалим, али сматрам да сам најбољи тренер у домаћој лиги после Милојевића и Лалатовића, још једном хвала Славиши Кокези на поверењу."

    Парафразирао сам у малим цртама, али је захвалница била, два пута за Кокезу и изјава да је трећи по реду. Алооо! На питање како су играли прво полувреме Арсенал и Челзи. Жива истина!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Тони Старк, 11. jul 2019 23:56)

    Imao je slične izvale na RTS i posle utakmice Siti-Totenhem, gde je izjavio nešto tipa naši treneri su bolji od Gvardiole, samo su ispod radara. Svašta je još izlupetao ali se ne sećam.
    (ja, 12. jul 2019 10:12)

    # Link komentara

  4. Haha bili jednaki do 73!! pa bas lepo.
     (neafirmisani, 12. jul 2019 09:41)

    # Link komentara

  5. Sta zna Flora, ko je Toncev !!!
     (mich, 12. jul 2019 07:59)

    # Link komentara

  6. Morate u revanšu pokazati karakter!
    (DCHH, 12. jul 2019 07:42)

    # Link komentara

  7. Е овако игра кукавичка и изгубили
    смо па шта није смак света,добићемо у реваншу и идемо даље.Сви губе понекад.Два,потпуно заслужено друго место прошле године шта више кукате намештено,па Звездани и Патлиџану се највише помаже у овој шугавој лиги каква таква је... ко је требао у Европу клубови без стадиона и навича ,ко? И треће навијам за Раднички навијаћу и верујем у пролаз даље.Негативци и примитивци пријатно
     (Југ у срцу, 12. jul 2019 07:36)

    # Link komentara

  8. Jel on simo ili zivko.
     (bo, 12. jul 2019 06:55)

    # Link komentara

  9. Nije los rezultat, bolje nego 0:5 budimo realni.
    (Mago, 12. jul 2019 04:23)

    # Link komentara

  10. Cekajte ljudi, nas prvak igra 0:0 u Litvaniji, a drugoplasirani gubi 2:0 u Estoniji?
    (Srle, 11. jul 2019 22:03)


    ceka se da odigra i treceplasirani pa da zurka bude potpuna :)
     (neutralni felsh, 12. jul 2019 04:11)

    # Link komentara

  11. Bolje da ispadnu nekog da prime 10 komada u narednom kolu protiv svaba.
     (Milanovcanin, 12. jul 2019 00:56)

    # Link komentara

  12. Човек је био гост у студију РТС-а на финалу Лиге Европе Арсенал - Челзи. Упитан да прокоментарише полувреме, најлаганије изјављује - "Желео бих овим путем да се захвалим Славиши Кокези и Младену Крстајићу што су ми пружили прилику да будем уз репрезентацију против Немачке, не желим себе да хвалим, али сматрам да сам најбољи тренер у домаћој лиги после Милојевића и Лалатовића, још једном хвала Славиши Кокези на поверењу."

    Парафразирао сам у малим цртама, али је захвалница била, два пута за Кокезу и изјава да је трећи по реду. Алооо! На питање како су играли прво полувреме Арсенал и Челзи. Жива истина!
     (Тони Старк, 11. jul 2019 23:56)

    # Link komentara

  13. Moj brat!
    (Veljoni, 11. jul 2019 23:53)

    # Link komentara

  14. hahahah nijei uvek izjednačeno do prvog primljenog/postignut gola? Di bre nalaze ovu naprednu bratiju?
     (Nenad Čanak, 11. jul 2019 23:46)

    # Link komentara

  15. Nekada mi je ovaj Radnički bio izuzetno simpatičan klub i radovali su me njegovi dobri rezultati. Danas su mi odvratni!
     (Oskar Smit, 11. jul 2019 23:37)

    # Link komentara

  16. Igra Radničkog je bila OK.
    Tim koji se sastavljen pre pet dana igra vrhunski fudbal. Dok se malo uštimuju, pa u Nišu u revanšu 3:0 u ime Boga.

    Idemo Radnički!!!!!!
    (Djole, 11. jul 2019 23:35)

    # Link komentara

  17. Samo vjezbajte penale, sikirancije bez...
     (Lord, 11. jul 2019 23:33)

    # Link komentara

  18. Gde je Tončev ? Sakrio se u rupu.
     (PFC, 11. jul 2019 23:27)

    # Link komentara

  19. vestacki vicesampion hara evropom...
     (neutralni felsh, 11. jul 2019 23:06)

    # Link komentara

  20. A što vika Ivica na sea to?
     (Moca NS, 11. jul 2019 23:01)

    # Link komentara

  21. Ovo ću reći samo jednom... Utakmica se igra 90, a ne 75 minuta!
    I ne znam da li stvarno mislite da će posle ove bruke biti pun Čair. Ja ću biti na stadionu samo zato što volim ovaj klub, kakav takav. Jedan od retkih.
     (miki, 11. jul 2019 22:55)

    # Link komentara

  22. To je taj tim , drugo mesto super lige ! Nema vas od Hamburgera ali vazno da budete zvezdina filijala , kao sto rece onomad Toncev, bicete prvaci i ja verujem u to ali jedan Talin je za vas majka !
    (veteran, 11. jul 2019 22:53)

    # Link komentara

  23. Sram te bilo, slicnu ekipu Cukaricki gazi od prvog do poslednjeg minuta, pobedi 3-0 i promasi bruku sansi za 6-0, dok tvoja ekipa ne stvori ni krstenu sansu...
    (Arthas, 11. jul 2019 22:48)

    # Link komentara

  24. Haha drugoplasirani tim iz nase lige.Nazalost Toncev ne moze zavrsiti sudije u ovim utakmicama.
     (Novajlije, 11. jul 2019 22:36)

    # Link komentara

  25. Simo nisi ti kriv ono sto je Radnicki radio prosle godine to je bruka i sramota i tako se vraca........
     (sportista, 11. jul 2019 22:34)

    # Link komentara

  26. Очајан тренер ! Тактика дефанзива! Нула! Брука!
    (SrbinMusliman, 11. jul 2019 22:33)

    # Link komentara

  27. E, moj, Simo, i mene sramota što si ti trener Radničkog, a što je Tončev predsednik, pa ništa. Tončev je isplaćao dugove za drugo mesto Pankovim, Haskićem i drugima, ocenio da protiv Ajntrahta nema leba i rešio da je jeftinije da ispadnemo. Samo tako je objašnjivo da si ti postao trener, a da nam je tim ovakav kao danas. Ko je gledao utakmicu, zna o čemu pričam. Vama teške noge, a Čukaričkom nisu...
    (Granota, 11. jul 2019 22:32)

    # Link komentara

  28. Е ово је виц дана. Симу Крунића је нешто срамота. То се зове дух. Поред онакве игре и срамотног пораза, задржиш смисао за шалу.
    (Штилцована катаболцна, 11. jul 2019 22:23)

    # Link komentara

  29. Тако ти је кад целе сезоне играш намештене утакмице па наиђеш на неку Флору, Судуву...Нит судије да ти свира пенал, нит противници да се склоне...
    (Бобан, 11. jul 2019 22:16)

    # Link komentara

  30. Simo kosmos iz dalekog svemiraaaa
     (public enemy, 11. jul 2019 22:14)

    # Link komentara

  31. koja laprdanja a koji drugi izbor imas ..da cuvas rezultat mozda...
     (deda, 11. jul 2019 22:13)

    # Link komentara

  32. Kakav si klub Krunicu napustio i otisao ...
     (West, 11. jul 2019 22:13)

    # Link komentara

  33. I sta vam sada vredi one silne kradje I namestanja u prosloj sezoni, osim sto su se igraci nabedili da su stvarno igraci!
     (montoya, 11. jul 2019 22:08)

    # Link komentara

  34. Aaaaauuuuuu kakav blam?!
    (sah 88, 11. jul 2019 22:07)

    # Link komentara

  35. hahahaga, karmica stizeee panterska filijalo
     (Sta ucini to Dominiče Time??!!??, 11. jul 2019 22:03)

    # Link komentara

  36. Cekajte ljudi, nas prvak igra 0:0 u Litvaniji, a drugoplasirani gubi 2:0 u Estoniji?
    (Srle, 11. jul 2019 22:03)

    # Link komentara

  37. I treba da te bude sramota. Igraš defanzivno protiv Flore. Ej Flore. Jako kukavički odigrano. Retko kukavički trener sedi na klupi jednog dobrog kluba.
     (Kazikli Beg, 11. jul 2019 22:03)

    # Link komentara

  38. Lalat je mnogo bolje vodio ekipu sa ovim trenerom ce otici lagano u drugu ligu nema iskustva gubi od flore a hteli zakazati sa frankurtom oni bi ih dobili sa 5:0 bez problema...
    (Mane, 11. jul 2019 22:00)

    # Link komentara

  39. joj...
    nemaš ti simo pojma
     (@, 11. jul 2019 21:57)

    # Link komentara

  40. Toliko o zasluzenom drugom mestu i kvalitetu jos jedne u nizu zvezdinih filijala
    (Majk, 11. jul 2019 21:56)

    # Link komentara

  41. Da da...nema sudija i fss u evropi! Zato ste i vi i zvezda lose odigrali! Navike su cudo!
    (vuk, 11. jul 2019 21:54)

    # Link komentara

  42. I mene je sramota sto zivim u drzavi u kojoj ste vi zauzeli drugo mesto.
     (The Dictator, 11. jul 2019 21:53)

    # Link komentara

  43. Kolika nadmenost kod ovog coveka, strasno! A pritom je veliki primitivac! A nije mi ni zao Radnickog zbog prepodobnog Tonceva.
     (ivan grozni, 11. jul 2019 21:50)

    # Link komentara

  44. To je ta ekipa koja je tako dominantno zauzela drugo mesto u Premijer ligi... nego njegov duh u evropskim utakmicama ne lebdi izgleda ili se duh samo preselio u Novi Sad...
     (The Dictator, 11. jul 2019 21:50)

    # Link komentara

  45. Dokle će ovakvi da budu u fudbalu???
    (tata dvoje lepe dece, 11. jul 2019 21:47)

    # Link komentara

  46. Nisu te ispoštovali, jbg brt.
     (detektiv kokni kol, 11. jul 2019 21:41)

    # Link komentara

  47. To je ta potpuno zasluzeno drugoplasirana ekipa iz Srbije, Lalatovicu spavas li mirno...
    (Lav Jasin, 11. jul 2019 21:35)

    # Link komentara

  48. I treba da vas je sramota, kao drugi iz Srbije ne možete da izborite ni nerešeno sa anonimusima
     (milek, 11. jul 2019 21:33)

    # Link komentara

  49. Simo slabo je to !!!
     (Capo, 11. jul 2019 21:26)

    # Link komentara

  50. Jedan je Lalat!
     (ljubitelj sudjenja, 11. jul 2019 21:26)

    # Link komentara

  51. Pa nije to nasa livadska liga ovde su sudije neutralne.
     (kaleb, 11. jul 2019 21:25)

    # Link komentara

  52. Koji lik. Kao bacen sa Marsa. Sns poltron
    .. Izgubice i u Nisu od ovih amatera.
     (xD, 11. jul 2019 21:24)

    # Link komentara

  53. Sramota je da drugoplasirana ekipa u SLS izgubi od estonske ekipe... Al' to je stanje našeg fudbala. Dokle god ne bude privatizacije klubova neće nam biti bolje!!!
     (NSslaninar, 11. jul 2019 21:20)

    # Link komentara

  54. A ne valja Lalat?! Za ovog sarlatana je Jirgen Klop licno.
    (ViscoSalejo, 11. jul 2019 21:18)

    # Link komentara

  55. Flora i Radnički ekipe sličnog kvaliteta! Radnički otišao da odigra 0:0, sramota! Meč Čukaričkog za 2 klase bolji!
     (cukce, 11. jul 2019 21:18)

    # Link komentara

  56. presudila je "ta njihova spremnost" hahaha
    nezgodna ta spremnost, pazite se nje
     (to je plan, 11. jul 2019 21:17)

    # Link komentara

  57. Sramno i kukavički,to je vaša igra.
     (braca, 11. jul 2019 21:14)

    # Link komentara

  58. Hohoho sns klub lako je pobeđivati u srpskoj namestenoj ligi
     (ercov, 11. jul 2019 21:14)

    # Link komentara

  59. Nemoj Simo, igrajte na X.
     (Arch, 11. jul 2019 21:12)

    # Link komentara

  60. Ovaj Krunic je za Reality, ne za trenera.
     (Losmii, 11. jul 2019 21:10)

    # Link komentara

  61. Real s’Nisavu bre!
    (pedjahn, 11. jul 2019 21:08)

    # Link komentara

  62. Бруко једна, седи један бре
     (дуле, 11. jul 2019 21:07)

    # Link komentara

  63. Necu da komentarisem niti da kritikujem puno posle prve utakmice jer u ovakvom sistemu se igtaju naravno dve utakmice i uvek moze da bude kao Liverpul i Barsa proale godine..ili PSG i Barsa..tako da eto vam sansa sledece nedelje..ALI ako kuci ne izbacite ove indijance, auuuuu svi u Nisavu komplet!!! A ako prodjete svaka cast!
     (RealaN iZ NiSh, 11. jul 2019 21:07)

    # Link komentara

  64. Je l to taj velikan koji je bio u vrhu "super lige" posle toliko sezona ? :)
     (Ne dajte se prevariti braco Srbi, 11. jul 2019 21:07)

    # Link komentara

  65. Nije to sramota već realnost srpskog fudbala.Imate drugačije kriterijume u Srbiji a drugačije u Evropi.Treba da vas bude sramota 2 mesta u Srbiji a ne Evrope jer logično je da niste bili 2 u Srbiji ne bi ni igrali Evropu...
    (Jon Bon Jovi, 11. jul 2019 21:07)

    # Link komentara

  66. Lažni klub u Evropi nemaju svoje sudije pod dupetom da im karikaju bodove ugledate se na radnik bjeljiba bjede jedne kukate čitavu godinu i na kraju izgubite od amatera, džaba partizan i zvezda skupljaju bodove kad ih Tončev prokocka
     (disel, 11. jul 2019 21:01)

    # Link komentara

  67. Jel oni to nisu SNS, pa je zapalo..?
     (Golja, 11. jul 2019 21:01)

    # Link komentara

  68. Lalat je doktor za ovog strucnjaka.
    (afrogipsy, 11. jul 2019 21:01)

    # Link komentara

  69. Mene sramota TEBE kad vidim!!!!
    To mi se nije desavalo nikad :)))
     (Dachazvezda, 11. jul 2019 21:00)

    # Link komentara

  70. danas svi igraju fudbal hehehe
     (blizanac, 11. jul 2019 20:59)

    # Link komentara

  71. I treba da vas je sramota.Samo Zvezda i Partizan sakupljaju bodove a ostala dva kluba nikad nista.Samo mrvice.Bruka.
    (sloba, 11. jul 2019 20:56)