Ponedeljak, 08.07.2019.

19:20

Lejkersi sve jači – stigao i Bredli

Američki košarkaš Ejveri Bredli postao je novi član NBA franšize Los Anđeles Lejkersa.

Izvor: SN

Lejkersi sve jaèi – stigao i Bredli IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Fan LAL 84

pre 4 godine

Ma ne mrze ovi hejteri Lebrona koliko mrze Lejkerse. Jos oni pamte ono sa zvukom sirene 2002 . Ori za tri!!!!! 😂 Tada se izrodila mrznja izgleda. I da ponovimo.... Ne dovode Lejkersi Lebronu igrace, vec je isti takodje placen da bi druga fransiza u istoriji, a ako da bog za dve sezone i prva bila konkurent za titulu. Pa valjda je 10 godina posta dovoljno????

jorgovan

pre 4 godine

Cekaj kakve sad 3 zvezde u Lejkersima? Ko su ovi igraci? Zar nismo do sad slusali kako niko nece da igra sa kraljicom hahaha Perica i Stef nece preziveti ovaj prelazni rok

bozza

pre 4 godine

bozza, 09. jul 2019 15:55 

Kao svaki lebrotov bot bestidno branis svog ljubimca ali ima nas raznih pa je i to u redu valjda...normalni igraci koji su sportski i konkurentno nastrojeni biraju jednog dobrog igraca pored sebe i tako lepo duo moze da napadne titulu... A tvoj ljubimac bira po jos bar dve superzvezde i to TRI puta za redom... Voriorsi su postsli prakticno all star tim i doveli su jednu zvezdu i to je smetalo zato sto su bez dovodjenja ikoga strpljivo izgrsdili tim koji je razbijao... Dakle postena igra... A tvoju ishitrrnu izjavu umnogome demantuje jinacki podvig DIRKA NOVICKOG... porazmisli malo bolje... Pokusavam na milion nacina da opravdam odluke lebrona ali u najmanju ruku one su kukavicke... Jeste kd otisao u bruklin sa kajrijem ali koga jos ima tamo... A ovo je sramota za svakog objektivnog fana nba lige... Liga nije imala prava da se mesa u transver krisa pola jer ako je fransizi sudjeno da se preseli neka se preseli... Litl rok nema fransizu u arkanzasu pa sto da ne... Ne moze se tako sramno uticati na karijeru mladog igraca i klipersi nikada nisu bili super tim koji bi se mogao porediti sa jednim od lebronovih
(stefan, 09. jul 2019 16:34)

Mavsi su u sampionskoj ekipi pored Novickog imali i Kida, Stojakovica, Jeta, Stivnsona, Meriona, Chandlera i jos dosta iskusnih igraca na klupi. Cim neko iznese cinjenice, odmah dobije etiketu "lebrot". Meni su mnogo simpaticniji Kari i Lenard kao igraci, ali ne mogu da ne postujem LBJa za sve sto je postigao i koliko je kompletan igrac. Sto se tice GSWa, mislim da su imali srece kod prve titule, jer su Cavsi igrali bez Irvinga i Lava. Sledece godine ih je sahranio Green svojom glupom, prljavom i nekontrolisanom igrom. Koliko im KD nije ili jeste trebao, vidi se iz dve titule koje su nadmocno osvojili sa njim, i dve koje nisu bez njega. Ako se neko zaista kaci sampionskim timovima, to je DMC, kome je karijera u ozbiljnoj krizi, u GSW je otisao da se ogrebe za titulu i sada sa istom idejom ide u LAL... ali ne mogu da kazem da je los igrac i da ne moze da napravi prevagu na terenu... a ti i Petar lepo za ruke pa na grupnu terapiju kontrole mrznje i besa

petarczv

pre 4 godine

Mavsi su u sampionskoj ekipi pored Novickog imali i Kida, Stojakovica, Jeta, Stivnsona, Meriona, Chandlera i jos dosta iskusnih igraca na klupi. Cim neko iznese cinjenice, odmah dobije etiketu "lebrot". Meni su mnogo simpaticniji Kari i Lenard kao igraci, ali ne mogu da ne postujem LBJa za sve sto je postigao i koliko je kompletan igrac. Sto se tice GSWa, mislim da su imali srece kod prve titule, jer su Cavsi igrali bez Irvinga i Lava. Sledece godine ih je sahranio Green svojom glupom, prljavom i nekontrolisanom igrom. Koliko im KD nije ili jeste trebao, vidi se iz dve titule koje su nadmocno osvojili sa njim, i dve koje nisu bez njega. Ako se neko zaista kaci sampionskim timovima, to je DMC, kome je karijera u ozbiljnoj krizi, u GSW je otisao da se ogrebe za titulu i sada sa istom idejom ide u LAL... ali ne mogu da kazem da je los igrac i da ne moze da napravi prevagu na terenu... a ti i Petar lepo za ruke pa na grupnu terapiju kontrole mrznje i besa
(bozza, 09. jul 2019 17:15)

Sem nowitskog nijedan igrac nije bio all starr to su sve igraci bili na zalasku karijere... Kidd je imao 38godina!!! Stijakovic 34, merion 34... Tako da ne lupaj lebotu

Mj 23

pre 4 godine

Sledeca sezona za lejkerse izgledace ovako - povrede lebrona i dejvisa. Lejkersi propustaju plejof ponovo a lbj ide u penziju. Zapamtite ovo.

stefan

pre 4 godine

bozza, 09. jul 2019 15:55

Kao svaki lebrotov bot bestidno branis svog ljubimca ali ima nas raznih pa je i to u redu valjda...normalni igraci koji su sportski i konkurentno nastrojeni biraju jednog dobrog igraca pored sebe i tako lepo duo moze da napadne titulu... A tvoj ljubimac bira po jos bar dve superzvezde i to TRI puta za redom... Voriorsi su postsli prakticno all star tim i doveli su jednu zvezdu i to je smetalo zato sto su bez dovodjenja ikoga strpljivo izgrsdili tim koji je razbijao... Dakle postena igra... A tvoju ishitrrnu izjavu umnogome demantuje jinacki podvig DIRKA NOVICKOG... porazmisli malo bolje... Pokusavam na milion nacina da opravdam odluke lebrona ali u najmanju ruku one su kukavicke... Jeste kd otisao u bruklin sa kajrijem ali koga jos ima tamo... A ovo je sramota za svakog objektivnog fana nba lige... Liga nije imala prava da se mesa u transver krisa pola jer ako je fransizi sudjeno da se preseli neka se preseli... Litl rok nema fransizu u arkanzasu pa sto da ne... Ne moze se tako sramno uticati na karijeru mladog igraca i klipersi nikada nisu bili super tim koji bi se mogao porediti sa jednim od lebronovih

stefan

pre 4 godine

Kako se odma okrece, sad lebrotovi furaju priču "sta je problem sto su lejkersi napravili moćan tim svi mogu svi imaju isti budzet" hahahahah lecemeri najveći ali dzaba sve, kraljica titulu neće videti..
(petarczv, 09. jul 2019 15:45)

Pa naravno... Sve je manje bitno.. Najbitinije je da dzejms uzme titulu... I da. Se navija protiv golden stejta... Zao mi je sto su doveli kd plakali bi hejteri i ove godine da su videli 4/5... Ali sve na stranu ratnici su posten tim sa malom mrljom u smislu dovodjenja kd ali sve sto su izfradili gradili su godinama posteno i strpljivo... A kraljica moze samo da izvoljeva i da siluje nece joj pomoci..... Ali najjace je kako idolopokloni i pljuju kd-a i ratnike a ovaj covek je bukvalno promenio ceo ali ceo tim... Od kad je dosso prosle godine zadrzao je jednog jedinog igraca ljudi moji.... Pa posle pljujete bosnjake i. Hrvate kako su indoktrinirsni... Pa ti je jos jedan dokaz da smo isti narod... Ahahahahah

bozza

pre 4 godine

Kako se odma okrece, sad lebrotovi furaju priču "sta je problem sto su lejkersi napravili moćan tim svi mogu svi imaju isti budzet" hahahahah lecemeri najveći ali dzaba sve, kraljica titulu neće videti..
(petarczv, 09. jul 2019 15:45)

tebi su svi lebrotovi jer si oslepeo od mrznje (kao Jumko na Djokovica). Mene iskreno svrbi za LBJa, veliki je igrac ali se prosle sezone se spustio na zemlju iako su oko njega sastavili katastrofalnu ekipu. Ove godine su se svi nekako podelili i dogovorili, pa sad imamo bar 6 pretendenata na titulu na zapadu (LAL, LAC, JAZZ, HOU, GSW, DEN...) i bar 5 na istoku (76ERS, MIL, NETS, CEL, RAP...), sto je svakako dobro. LAL imaju savrseno balansiran roster i ako uspeju da uklope ekipu, mislim da su najozbiljniji kandidati za titulu na zapadu. Najozbiljniji konkurenti su ima JAZZ pa onda LAC i HOU, ali ne bih otpisivao ni ostale ekipe, koje tokom sezone mogu da se pojacaju trejdovima i promene balans snage. U svakom slucaju, bice dobra sezona za gledanje... svima osim hejterima

bozza

pre 4 godine

sram ih bilo, pokvarenjaci jedni... umesto da pomognu komsijama da dovedu i trecu zvezdu u tim sa Lenardom I PG13, ili bar da podrze Netse dok im KD ne ozdravi... a oni potrosili svoje pare na klupu i oce da budu sampioni... nitkovi pokvareni i onaj LBJ sto ga svi mrzimo 
(bozza, 09. jul 2019 14:04) 

Bozo na stranu petar koji mrzi lebrona ali da te iskreno pitam evo kao postovalac njegovih sposobnosti u najmanju ruku.... Prvu put sa majamijem je u redu... Drugi put sa cle je zaista preterivanje... Pa sta reci za treci put... Kao svakom ljubitelju kosarke zasmetalo mi je kada je kd dosao u rstnike jer bi i bez njega uzeli te dve titule iako je njegov ucinak neupitan ali isto tako mi objektivno smeta da se nekome tri puta namesta supertim da bi uzeo titulu na silu.. Jer jadan od nije imao godinama dobru podrsku kao mlad u cle pa sad sta... Pa sta da kaze kris pol?... Zasto mu je onemoguceno da predje u lejkerse sa kobijem... A cle dzejmsov je za njegov nju orleans vrhunski tim bio realno... Ako mene neko pita dvostruki standardi... Oni su bukvalno ceo tim izmenili u jednoj sezoni... Ostali su dzejms i kuzma... I popunili se vrhunski ne samo u startnoj petorci nego i klupa prska realno.. Svi oni koji su pljuvali voriorse sad bi trebalo da pljuju ovaj sraman potez... Po meni je dzejms najmanji sportista od svih kolega zbog ovakvog ponasanja... Ja razumem da je zeljan titule i dostizanja mj ali sto je mnogo mnogo je... Ocekujem kosmicku pravdu pa da klipove ove sezone uzmu titulu a da se ratnici ooorave za sledecu sezonu i razbiju za jos jednu..sportski pozdrav
(stefan, 09. jul 2019 14:30)

LBJ je uvek kao slobodni agent prelazio u drugi klub i dogovarao sa saigracima kakav tim bi napravili. To su sad uradili Lenard i PG13, kao i KD i Irving i tu ne vidim nista sporno. Titulu odavno ne moze da osvoji tim sa jednom zvezdom, to je pokazano i dokazano poslednjih 20ak godina. GSW je u svojim redovima imao 3 all star igraca, kada je doveo KDa kao MVP klasu, na to se nadovezao i DMC naredne sezone. LBJ nije izmislio formiranje sampionske ekipe, to su pre njega uradili Celticsi sa velikom trojkom, a pre njih LAL sa Kobe/Shaq kombinacijom, pa cak i Bullsi dovodjenjem Rodmana pa postojeci tandem Jordan/Pippen. U takve timove obicno dolaze prekaljeni veterani za manje novca, jer zele da uzmu titulu na kraju karijere. Prica oko CP3 i prelaska u LAL je nesto drugo, NO je tada bio pod privremenom upravom lige, CP3 je bio njihov. fransizni igrac a ne slobodni agent, fransiza se mucila i pretila da se ugasi, i komesar je u najboljem interesu lige doneo odluku da se taj trejd blokira. Osim toga, postojala je opasnost da se dokinacija LAL nastavi, i to je pretilo da obesmisli konkurenciju u ostatku lige. CP3 je kasnije kao slobodni agent presao u LAC i formirao supertim, ali nije uspeo nista znacajnije da uradi

petarczv

pre 4 godine

Kako se odma okrece, sad lebrotovi furaju priču "sta je problem sto su lejkersi napravili moćan tim svi mogu svi imaju isti budzet" hahahahah lecemeri najveći ali dzaba sve, kraljica titulu neće videti..

stefan

pre 4 godine

Ne vidim sto je problem sto su Lejkersi uz par dobrih poteza napravili solidan tim. Svi timovi, uslovno receno, imaju isti budzet kojim raspolazu. 
NBA nije Real Madrid ili Bayern M. u Nemackoj koji ce da pokupuje sve sto valja i na taj nacim unisti druge klubove.
(LesMiserables, 09. jul 2019 13:13)
Pa da ali sto se onda truje po ratnicima koj isu posten tim sto je dosao kd i zasto krisu polu nije dozviljeno ds dodje u lejkere a dzejmsu se pravi ovakava ekipa... Nije u redu.. Po meni najjaci tim uz klipove za sledecu sezonu

stefan

pre 4 godine

sram ih bilo, pokvarenjaci jedni... umesto da pomognu komsijama da dovedu i trecu zvezdu u tim sa Lenardom I PG13, ili bar da podrze Netse dok im KD ne ozdravi... a oni potrosili svoje pare na klupu i oce da budu sampioni... nitkovi pokvareni i onaj LBJ sto ga svi mrzimo
(bozza, 09. jul 2019 14:04)

Bozo na stranu petar koji mrzi lebrona ali da te iskreno pitam evo kao postovalac njegovih sposobnosti u najmanju ruku.... Prvu put sa majamijem je u redu... Drugi put sa cle je zaista preterivanje... Pa sta reci za treci put... Kao svakom ljubitelju kosarke zasmetalo mi je kada je kd dosao u rstnike jer bi i bez njega uzeli te dve titule iako je njegov ucinak neupitan ali isto tako mi objektivno smeta da se nekome tri puta namesta supertim da bi uzeo titulu na silu.. Jer jadan od nije imao godinama dobru podrsku kao mlad u cle pa sad sta... Pa sta da kaze kris pol?... Zasto mu je onemoguceno da predje u lejkerse sa kobijem... A cle dzejmsov je za njegov nju orleans vrhunski tim bio realno... Ako mene neko pita dvostruki standardi... Oni su bukvalno ceo tim izmenili u jednoj sezoni... Ostali su dzejms i kuzma... I popunili se vrhunski ne samo u startnoj petorci nego i klupa prska realno.. Svi oni koji su pljuvali voriorse sad bi trebalo da pljuju ovaj sraman potez... Po meni je dzejms najmanji sportista od svih kolega zbog ovakvog ponasanja... Ja razumem da je zeljan titule i dostizanja mj ali sto je mnogo mnogo je... Ocekujem kosmicku pravdu pa da klipove ove sezone uzmu titulu a da se ratnici ooorave za sledecu sezonu i razbiju za jos jednu..sportski pozdrav

bozza

pre 4 godine

Sve sto je bilo na tržištu su pokupovali ali bukvalno sve. Mora lazni kralj da udjr u playoff po svaku cenu...
(petarczv, 09. jul 2019 10:12)

sram ih bilo, pokvarenjaci jedni... umesto da pomognu komsijama da dovedu i trecu zvezdu u tim sa Lenardom I PG13, ili bar da podrze Netse dok im KD ne ozdravi... a oni potrosili svoje pare na klupu i oce da budu sampioni... nitkovi pokvareni i onaj LBJ sto ga svi mrzimo

stefan

pre 4 godine

Moram priznati da ipak kralj osvaja prsten.
(petarczv, 09. jul 2019 12:57)

Ja mislim da ce sam da uzme prsten ovoga puta... Koliko nedolicnan i nedokazan trebas biti jeremi da se potpisujes u tudje ime i trolujes ovako..... Ako ga uzme uzece ga sasvim sam bez podrske... Ahahahaahahah

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ne vidim sto je problem sto su Lejkersi uz par dobrih poteza napravili solidan tim. Svi timovi, uslovno receno, imaju isti budzet kojim raspolazu.
NBA nije Real Madrid ili Bayern M. u Nemackoj koji ce da pokupuje sve sto valja i na taj nacim unisti druge klubove. (LesMiserables)

Pa kad problematici pristupas i poimas je samo kroz prizmu jednakog budzeta kojim svaki od NBA timova raspolaze, i logicno je da ne vidis.

basketball reference

pre 4 godine

@petarczv

"Zašto bi Kavai stalno igrao sam"?

A kada je to pa on igrao "sam"?!
Za razliku od Džejmsa, koji je prvih 7 godina karijere igrao sa polupanim amaterima u timu i iste doveo u veliko NBA finale, Kavai Lenard od samog dolaska u ligu je uvek bio okružen sa najmanje 2 vrhunska igrača!
Eto i ove sezone kada je uzeo prsten, imao je oko sebe sjajne pojedince, all star igrače i nekadašnje najbolje odbrambene igrače lige.
Sve je to ok, i treba da ima dobar tim a ne da se vuče po Feniksu ili Minesoti i traći svoj talenat ali zašto je onda problem ako se oko Lebrona okupi nekoliko krštenih igrača?
Ma najbolje da Lebron pređe u Feniks u trejdu za Bukera i onda sam pobedi sve živo i osvoji titulu?!

LesMiserables

pre 4 godine

Ne vidim sto je problem sto su Lejkersi uz par dobrih poteza napravili solidan tim. Svi timovi, uslovno receno, imaju isti budzet kojim raspolazu.
NBA nije Real Madrid ili Bayern M. u Nemackoj koji ce da pokupuje sve sto valja i na taj nacim unisti druge klubove.

CJC

pre 4 godine

Problem kod Bredlija je što momku kao da se ne igra košarka od kako je otišao iz Bostona. Bukvalno odrađuje ugovore. Tako da te priče o odbrani zaboravite, nije on više klinac koji će kidisati na loptu i igrača.
Neko ovde spominje KCP kao neko pojačanje...momak koji bez trave ne može da ustane iz kreveta, mislite da je to pojačanje?

Ne vidim ja neki uspeh kod njih, Lebron je davno prošao svoje najbolje, AD će standardno propustiti 30-50 tekmi, o klovnu Kazinsu tek ne bih mnogo...ostali veterani su tu samo da se ogrebu još malo do penzije...i tu je Kuzma.

Na zapadu trenutno i igrački i timski ima bar 5 jačih ekipa.

Keynes

pre 4 godine

Jos Vestbruk u LA za svaki slucaj... Da LBJ-u ne izmakne slucajno prsten. Ma dajte mu odmah, ne mora ni da se muci da sklapa ovakve nonsense timove.

petarczv

pre 4 godine

Ali lejkersi dovode igrace kao da nemajy seleri cap. Ozbiljna muljaza se pravi i izgleda se pare daju ispod zita kroz druge kombinacije spotovi, filmovi, trebalo bi adam silver da reaguje...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ja bih voleo da ni ne udju u plejof. Rondo, Lebron, Dejvis, Kazins.., ekipa vizuelno i zvucno nalik, ala monstrumima iz "Space Jam-a".
Doduse, Lebron je najveci deo svoje karijere i okruzen upravo takvim saigracima, nalik gusterima ili reptilima.

petarczv

pre 4 godine

Ovo je mozda najjaca ekipa po imenima u celoj nba!!! Rondo,KCP, Lebron, kuzma, dejvis,bredli, mcgee, caruso,deni grin, kazins, kvin kuk, dadli... Samo da vidim sta ce lebrotovi smisliti zasto lraljica nije uspela da osvoji prsten... A nece ga osvojiti jer je luzer

petarczv

pre 4 godine

Po mom skromnom misljenju ovo je kapitalno pojacanje za jezerase. 

Sa greenom i bredlijem pravi se bedem na bekovskim pozicijama. 

Ukoliko kazins bude 80 ppsto starog igraca vrlo lako titula moze kod njih da zavrsi. 

Ova ekipa ima dubinu i potencijal svakako, ako ne budu u kanalu sa povredama eto ih u finalu.
(Elmer, 08. jul 2019 22:33)

Slažem se, falio im je ovakav igrac koji igrabodbranu na bekovskim pozicijama ali je to slabo. Bredli nece imati mesta u prvoj petorci. e sad pogledaj odbranu klipersa. Beverly (najbolji play defanzivac u ligi uz smarta), lenard svake godine prva defanzivna petorka, dzordz isto, montrezi harel... Razlika izmedju lejkersa i clipersa jenu tome sto Klipersi igraju u oba pravca skoro svi! A imaju dva najbolja igrača u oba pravca u celom nba! Kazins, kuzma, lebron ne igraju odbranu pogotovo lebron koji je zadnji put odigrao pristojnu odbranu 2016 godine...

petarczv

pre 4 godine

Pa Stefane, navedi mi jednu superzvezdu koja ne želi da igra sa superzvezdama? Evo ti i Kawhi nije hteo da potpiše bez PG13. Rekao je Torontu i LAC ko dovede PG13 za njega će potpisati a da niko nije doveo onda bi otišao u Lejkerse. 
Toronto se samo zeznuo jer je mogao da dovede i Russ-a i PG13, to je trejd od 3 igrača ako računamo da bi i Kawhi potpisao višegodišnji ugovor.
(ko je ovde lud, 09. jul 2019 08:47)

Naveo si bas primer koji pobija tvoju teoriju. Pa bas kawhi nije hteo da formira super tim sa još dve super zvezde!! Mogao je lagano da izabere lejkerse i da igra sa lebronom i dejvisom ali nije. A to sto je trazio dzordza to je normalno pa svaka ekipa ima barem dve zvezde zasto bi on stalno igrao sam...

Miki1212

pre 4 godine

Solidan igrač, veoma koristan u oba smera,živnuo malo u Memfisu. Mogao bi pomoći ovom timu pre svega defanzivno. Lejkersi su mi totalna nepoznanica ove godine. U timu ima košarkaškog znanja i iskustva na pretek, nažalost većina su skloni povredama ili se vraćaju iz istih, LeBron je prošao zenit, kao i Rondo, defanzivno su lošiji i on i Rondo i Kazins. Koliko će sada tu pumoći Grin i Bredli videćemo. Očekujem ih u plej-ofu svakako. E sad za nešto više će trebati da se poslože mnoge kockice,želim im da svi ostanu zdravi veći deo sezone.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Pa Stefane, navedi mi jednu superzvezdu koja ne želi da igra sa superzvezdama? Evo ti i Kawhi nije hteo da potpiše bez PG13. Rekao je Torontu i LAC ko dovede PG13 za njega će potpisati a da niko nije doveo onda bi otišao u Lejkerse.
Toronto se samo zeznuo jer je mogao da dovede i Russ-a i PG13, to je trejd od 3 igrača ako računamo da bi i Kawhi potpisao višegodišnji ugovor.

Vudu

pre 4 godine

Dace mu kes kroz neki vid marketinga tipa snimice reklamu sa Dzejmsom i Dejvisom i sl. Ovih 10m daju cisto da izgleda sve po nba pravilima.

stefan

pre 4 godine

Kada budu na sredini tabele ponovo ce ljubitelji doticnog da ga brane kako nema sa kim da igra.Zivi bili pa videli ....
(Dusan, 08. jul 2019 22:24)

Braco moj nije dosao james u lejkere zbog toga... Nego zbog ovoga... Da mu se instant dovedu superzvezde zvezde i da mu se preko novi popuni tim na svim pozicijama.. Prosle godine nije uspeo ove jeste sta reci... Tako je bilo i u majamiju tako je bilu i u cle i sada je tako... Po ko zna koji put mnogo jadno ali PREJADNO

Nba fan

pre 4 godine

Nista pametno necu napisati sto vec nije receno ovde.
Dodao bih da mi je bas krivo jer sam navijac klipersa. Bredli je izuzetno pojacanje, mozda i presudno

Powerslave

pre 4 godine

Dobar igrač, ali bio u Bostonu. Od tad, ništa nije pokazao ni u Detroitu ni u Klipersima ni u Memfisu, stalno bio povređen tako da ne čudi što je potpisao za "male" pare, očigledno na njega gledaju kao neku vrstu rizika, a i nije da on može da ima neke velike prohteve.

Biće dobro pojačanje mada se sećam da sam čitao da ga napredna statistika "ne voli" uopšte, kao, lepo izgleda sve to ovako na oko, ali da je Bostonova odbrana često bila gora sa njim na parketu nego kad je na klupi. Tako da, ko zna... ali u svakom slučaju su Lejkersi dosta jači nego prošle godine.

cole

pre 4 godine

10 miliona na dvije godine za ovakvog igraca je dzaba,odlican posao lejkersa,bolje nego da su doveli lenarda,onda ne bi imali ovako kvalitetnu klupu,a dobra klupa u plej ofu znaci puno

Elmer

pre 4 godine

Po mom skromnom misljenju ovo je kapitalno pojacanje za jezerase.

Sa greenom i bredlijem pravi se bedem na bekovskim pozicijama.

Ukoliko kazins bude 80 ppsto starog igraca vrlo lako titula moze kod njih da zavrsi.

Ova ekipa ima dubinu i potencijal svakako, ako ne budu u kanalu sa povredama eto ih u finalu.

Elmer

pre 4 godine

Po mom skromnom misljenju ovo je kapitalno pojacanje za jezerase.

Sa greenom i bredlijem pravi se bedem na bekovskim pozicijama.

Ukoliko kazins bude 80 ppsto starog igraca vrlo lako titula moze kod njih da zavrsi.

Ova ekipa ima dubinu i potencijal svakako, ako ne budu u kanalu sa povredama eto ih u finalu.

cole

pre 4 godine

10 miliona na dvije godine za ovakvog igraca je dzaba,odlican posao lejkersa,bolje nego da su doveli lenarda,onda ne bi imali ovako kvalitetnu klupu,a dobra klupa u plej ofu znaci puno

Vudu

pre 4 godine

Dace mu kes kroz neki vid marketinga tipa snimice reklamu sa Dzejmsom i Dejvisom i sl. Ovih 10m daju cisto da izgleda sve po nba pravilima.

Miki1212

pre 4 godine

Solidan igrač, veoma koristan u oba smera,živnuo malo u Memfisu. Mogao bi pomoći ovom timu pre svega defanzivno. Lejkersi su mi totalna nepoznanica ove godine. U timu ima košarkaškog znanja i iskustva na pretek, nažalost većina su skloni povredama ili se vraćaju iz istih, LeBron je prošao zenit, kao i Rondo, defanzivno su lošiji i on i Rondo i Kazins. Koliko će sada tu pumoći Grin i Bredli videćemo. Očekujem ih u plej-ofu svakako. E sad za nešto više će trebati da se poslože mnoge kockice,želim im da svi ostanu zdravi veći deo sezone.

stefan

pre 4 godine

Kada budu na sredini tabele ponovo ce ljubitelji doticnog da ga brane kako nema sa kim da igra.Zivi bili pa videli ....
(Dusan, 08. jul 2019 22:24)

Braco moj nije dosao james u lejkere zbog toga... Nego zbog ovoga... Da mu se instant dovedu superzvezde zvezde i da mu se preko novi popuni tim na svim pozicijama.. Prosle godine nije uspeo ove jeste sta reci... Tako je bilo i u majamiju tako je bilu i u cle i sada je tako... Po ko zna koji put mnogo jadno ali PREJADNO

bozza

pre 4 godine

Sve sto je bilo na tržištu su pokupovali ali bukvalno sve. Mora lazni kralj da udjr u playoff po svaku cenu...
(petarczv, 09. jul 2019 10:12)

sram ih bilo, pokvarenjaci jedni... umesto da pomognu komsijama da dovedu i trecu zvezdu u tim sa Lenardom I PG13, ili bar da podrze Netse dok im KD ne ozdravi... a oni potrosili svoje pare na klupu i oce da budu sampioni... nitkovi pokvareni i onaj LBJ sto ga svi mrzimo

Powerslave

pre 4 godine

Dobar igrač, ali bio u Bostonu. Od tad, ništa nije pokazao ni u Detroitu ni u Klipersima ni u Memfisu, stalno bio povređen tako da ne čudi što je potpisao za "male" pare, očigledno na njega gledaju kao neku vrstu rizika, a i nije da on može da ima neke velike prohteve.

Biće dobro pojačanje mada se sećam da sam čitao da ga napredna statistika "ne voli" uopšte, kao, lepo izgleda sve to ovako na oko, ali da je Bostonova odbrana često bila gora sa njim na parketu nego kad je na klupi. Tako da, ko zna... ali u svakom slučaju su Lejkersi dosta jači nego prošle godine.

LesMiserables

pre 4 godine

Ne vidim sto je problem sto su Lejkersi uz par dobrih poteza napravili solidan tim. Svi timovi, uslovno receno, imaju isti budzet kojim raspolazu.
NBA nije Real Madrid ili Bayern M. u Nemackoj koji ce da pokupuje sve sto valja i na taj nacim unisti druge klubove.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Pa Stefane, navedi mi jednu superzvezdu koja ne želi da igra sa superzvezdama? Evo ti i Kawhi nije hteo da potpiše bez PG13. Rekao je Torontu i LAC ko dovede PG13 za njega će potpisati a da niko nije doveo onda bi otišao u Lejkerse.
Toronto se samo zeznuo jer je mogao da dovede i Russ-a i PG13, to je trejd od 3 igrača ako računamo da bi i Kawhi potpisao višegodišnji ugovor.

petarczv

pre 4 godine

Po mom skromnom misljenju ovo je kapitalno pojacanje za jezerase. 

Sa greenom i bredlijem pravi se bedem na bekovskim pozicijama. 

Ukoliko kazins bude 80 ppsto starog igraca vrlo lako titula moze kod njih da zavrsi. 

Ova ekipa ima dubinu i potencijal svakako, ako ne budu u kanalu sa povredama eto ih u finalu.
(Elmer, 08. jul 2019 22:33)

Slažem se, falio im je ovakav igrac koji igrabodbranu na bekovskim pozicijama ali je to slabo. Bredli nece imati mesta u prvoj petorci. e sad pogledaj odbranu klipersa. Beverly (najbolji play defanzivac u ligi uz smarta), lenard svake godine prva defanzivna petorka, dzordz isto, montrezi harel... Razlika izmedju lejkersa i clipersa jenu tome sto Klipersi igraju u oba pravca skoro svi! A imaju dva najbolja igrača u oba pravca u celom nba! Kazins, kuzma, lebron ne igraju odbranu pogotovo lebron koji je zadnji put odigrao pristojnu odbranu 2016 godine...

bozza

pre 4 godine

Kako se odma okrece, sad lebrotovi furaju priču "sta je problem sto su lejkersi napravili moćan tim svi mogu svi imaju isti budzet" hahahahah lecemeri najveći ali dzaba sve, kraljica titulu neće videti..
(petarczv, 09. jul 2019 15:45)

tebi su svi lebrotovi jer si oslepeo od mrznje (kao Jumko na Djokovica). Mene iskreno svrbi za LBJa, veliki je igrac ali se prosle sezone se spustio na zemlju iako su oko njega sastavili katastrofalnu ekipu. Ove godine su se svi nekako podelili i dogovorili, pa sad imamo bar 6 pretendenata na titulu na zapadu (LAL, LAC, JAZZ, HOU, GSW, DEN...) i bar 5 na istoku (76ERS, MIL, NETS, CEL, RAP...), sto je svakako dobro. LAL imaju savrseno balansiran roster i ako uspeju da uklope ekipu, mislim da su najozbiljniji kandidati za titulu na zapadu. Najozbiljniji konkurenti su ima JAZZ pa onda LAC i HOU, ali ne bih otpisivao ni ostale ekipe, koje tokom sezone mogu da se pojacaju trejdovima i promene balans snage. U svakom slucaju, bice dobra sezona za gledanje... svima osim hejterima

Nba fan

pre 4 godine

Nista pametno necu napisati sto vec nije receno ovde.
Dodao bih da mi je bas krivo jer sam navijac klipersa. Bredli je izuzetno pojacanje, mozda i presudno

bozza

pre 4 godine

sram ih bilo, pokvarenjaci jedni... umesto da pomognu komsijama da dovedu i trecu zvezdu u tim sa Lenardom I PG13, ili bar da podrze Netse dok im KD ne ozdravi... a oni potrosili svoje pare na klupu i oce da budu sampioni... nitkovi pokvareni i onaj LBJ sto ga svi mrzimo 
(bozza, 09. jul 2019 14:04) 

Bozo na stranu petar koji mrzi lebrona ali da te iskreno pitam evo kao postovalac njegovih sposobnosti u najmanju ruku.... Prvu put sa majamijem je u redu... Drugi put sa cle je zaista preterivanje... Pa sta reci za treci put... Kao svakom ljubitelju kosarke zasmetalo mi je kada je kd dosao u rstnike jer bi i bez njega uzeli te dve titule iako je njegov ucinak neupitan ali isto tako mi objektivno smeta da se nekome tri puta namesta supertim da bi uzeo titulu na silu.. Jer jadan od nije imao godinama dobru podrsku kao mlad u cle pa sad sta... Pa sta da kaze kris pol?... Zasto mu je onemoguceno da predje u lejkerse sa kobijem... A cle dzejmsov je za njegov nju orleans vrhunski tim bio realno... Ako mene neko pita dvostruki standardi... Oni su bukvalno ceo tim izmenili u jednoj sezoni... Ostali su dzejms i kuzma... I popunili se vrhunski ne samo u startnoj petorci nego i klupa prska realno.. Svi oni koji su pljuvali voriorse sad bi trebalo da pljuju ovaj sraman potez... Po meni je dzejms najmanji sportista od svih kolega zbog ovakvog ponasanja... Ja razumem da je zeljan titule i dostizanja mj ali sto je mnogo mnogo je... Ocekujem kosmicku pravdu pa da klipove ove sezone uzmu titulu a da se ratnici ooorave za sledecu sezonu i razbiju za jos jednu..sportski pozdrav
(stefan, 09. jul 2019 14:30)

LBJ je uvek kao slobodni agent prelazio u drugi klub i dogovarao sa saigracima kakav tim bi napravili. To su sad uradili Lenard i PG13, kao i KD i Irving i tu ne vidim nista sporno. Titulu odavno ne moze da osvoji tim sa jednom zvezdom, to je pokazano i dokazano poslednjih 20ak godina. GSW je u svojim redovima imao 3 all star igraca, kada je doveo KDa kao MVP klasu, na to se nadovezao i DMC naredne sezone. LBJ nije izmislio formiranje sampionske ekipe, to su pre njega uradili Celticsi sa velikom trojkom, a pre njih LAL sa Kobe/Shaq kombinacijom, pa cak i Bullsi dovodjenjem Rodmana pa postojeci tandem Jordan/Pippen. U takve timove obicno dolaze prekaljeni veterani za manje novca, jer zele da uzmu titulu na kraju karijere. Prica oko CP3 i prelaska u LAL je nesto drugo, NO je tada bio pod privremenom upravom lige, CP3 je bio njihov. fransizni igrac a ne slobodni agent, fransiza se mucila i pretila da se ugasi, i komesar je u najboljem interesu lige doneo odluku da se taj trejd blokira. Osim toga, postojala je opasnost da se dokinacija LAL nastavi, i to je pretilo da obesmisli konkurenciju u ostatku lige. CP3 je kasnije kao slobodni agent presao u LAC i formirao supertim, ali nije uspeo nista znacajnije da uradi

basketball reference

pre 4 godine

@petarczv

"Zašto bi Kavai stalno igrao sam"?

A kada je to pa on igrao "sam"?!
Za razliku od Džejmsa, koji je prvih 7 godina karijere igrao sa polupanim amaterima u timu i iste doveo u veliko NBA finale, Kavai Lenard od samog dolaska u ligu je uvek bio okružen sa najmanje 2 vrhunska igrača!
Eto i ove sezone kada je uzeo prsten, imao je oko sebe sjajne pojedince, all star igrače i nekadašnje najbolje odbrambene igrače lige.
Sve je to ok, i treba da ima dobar tim a ne da se vuče po Feniksu ili Minesoti i traći svoj talenat ali zašto je onda problem ako se oko Lebrona okupi nekoliko krštenih igrača?
Ma najbolje da Lebron pređe u Feniks u trejdu za Bukera i onda sam pobedi sve živo i osvoji titulu?!

bozza

pre 4 godine

bozza, 09. jul 2019 15:55 

Kao svaki lebrotov bot bestidno branis svog ljubimca ali ima nas raznih pa je i to u redu valjda...normalni igraci koji su sportski i konkurentno nastrojeni biraju jednog dobrog igraca pored sebe i tako lepo duo moze da napadne titulu... A tvoj ljubimac bira po jos bar dve superzvezde i to TRI puta za redom... Voriorsi su postsli prakticno all star tim i doveli su jednu zvezdu i to je smetalo zato sto su bez dovodjenja ikoga strpljivo izgrsdili tim koji je razbijao... Dakle postena igra... A tvoju ishitrrnu izjavu umnogome demantuje jinacki podvig DIRKA NOVICKOG... porazmisli malo bolje... Pokusavam na milion nacina da opravdam odluke lebrona ali u najmanju ruku one su kukavicke... Jeste kd otisao u bruklin sa kajrijem ali koga jos ima tamo... A ovo je sramota za svakog objektivnog fana nba lige... Liga nije imala prava da se mesa u transver krisa pola jer ako je fransizi sudjeno da se preseli neka se preseli... Litl rok nema fransizu u arkanzasu pa sto da ne... Ne moze se tako sramno uticati na karijeru mladog igraca i klipersi nikada nisu bili super tim koji bi se mogao porediti sa jednim od lebronovih
(stefan, 09. jul 2019 16:34)

Mavsi su u sampionskoj ekipi pored Novickog imali i Kida, Stojakovica, Jeta, Stivnsona, Meriona, Chandlera i jos dosta iskusnih igraca na klupi. Cim neko iznese cinjenice, odmah dobije etiketu "lebrot". Meni su mnogo simpaticniji Kari i Lenard kao igraci, ali ne mogu da ne postujem LBJa za sve sto je postigao i koliko je kompletan igrac. Sto se tice GSWa, mislim da su imali srece kod prve titule, jer su Cavsi igrali bez Irvinga i Lava. Sledece godine ih je sahranio Green svojom glupom, prljavom i nekontrolisanom igrom. Koliko im KD nije ili jeste trebao, vidi se iz dve titule koje su nadmocno osvojili sa njim, i dve koje nisu bez njega. Ako se neko zaista kaci sampionskim timovima, to je DMC, kome je karijera u ozbiljnoj krizi, u GSW je otisao da se ogrebe za titulu i sada sa istom idejom ide u LAL... ali ne mogu da kazem da je los igrac i da ne moze da napravi prevagu na terenu... a ti i Petar lepo za ruke pa na grupnu terapiju kontrole mrznje i besa

petarczv

pre 4 godine

Pa Stefane, navedi mi jednu superzvezdu koja ne želi da igra sa superzvezdama? Evo ti i Kawhi nije hteo da potpiše bez PG13. Rekao je Torontu i LAC ko dovede PG13 za njega će potpisati a da niko nije doveo onda bi otišao u Lejkerse. 
Toronto se samo zeznuo jer je mogao da dovede i Russ-a i PG13, to je trejd od 3 igrača ako računamo da bi i Kawhi potpisao višegodišnji ugovor.
(ko je ovde lud, 09. jul 2019 08:47)

Naveo si bas primer koji pobija tvoju teoriju. Pa bas kawhi nije hteo da formira super tim sa još dve super zvezde!! Mogao je lagano da izabere lejkerse i da igra sa lebronom i dejvisom ali nije. A to sto je trazio dzordza to je normalno pa svaka ekipa ima barem dve zvezde zasto bi on stalno igrao sam...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ja bih voleo da ni ne udju u plejof. Rondo, Lebron, Dejvis, Kazins.., ekipa vizuelno i zvucno nalik, ala monstrumima iz "Space Jam-a".
Doduse, Lebron je najveci deo svoje karijere i okruzen upravo takvim saigracima, nalik gusterima ili reptilima.

Keynes

pre 4 godine

Jos Vestbruk u LA za svaki slucaj... Da LBJ-u ne izmakne slucajno prsten. Ma dajte mu odmah, ne mora ni da se muci da sklapa ovakve nonsense timove.

petarczv

pre 4 godine

Ali lejkersi dovode igrace kao da nemajy seleri cap. Ozbiljna muljaza se pravi i izgleda se pare daju ispod zita kroz druge kombinacije spotovi, filmovi, trebalo bi adam silver da reaguje...

CJC

pre 4 godine

Problem kod Bredlija je što momku kao da se ne igra košarka od kako je otišao iz Bostona. Bukvalno odrađuje ugovore. Tako da te priče o odbrani zaboravite, nije on više klinac koji će kidisati na loptu i igrača.
Neko ovde spominje KCP kao neko pojačanje...momak koji bez trave ne može da ustane iz kreveta, mislite da je to pojačanje?

Ne vidim ja neki uspeh kod njih, Lebron je davno prošao svoje najbolje, AD će standardno propustiti 30-50 tekmi, o klovnu Kazinsu tek ne bih mnogo...ostali veterani su tu samo da se ogrebu još malo do penzije...i tu je Kuzma.

Na zapadu trenutno i igrački i timski ima bar 5 jačih ekipa.

petarczv

pre 4 godine

Mavsi su u sampionskoj ekipi pored Novickog imali i Kida, Stojakovica, Jeta, Stivnsona, Meriona, Chandlera i jos dosta iskusnih igraca na klupi. Cim neko iznese cinjenice, odmah dobije etiketu "lebrot". Meni su mnogo simpaticniji Kari i Lenard kao igraci, ali ne mogu da ne postujem LBJa za sve sto je postigao i koliko je kompletan igrac. Sto se tice GSWa, mislim da su imali srece kod prve titule, jer su Cavsi igrali bez Irvinga i Lava. Sledece godine ih je sahranio Green svojom glupom, prljavom i nekontrolisanom igrom. Koliko im KD nije ili jeste trebao, vidi se iz dve titule koje su nadmocno osvojili sa njim, i dve koje nisu bez njega. Ako se neko zaista kaci sampionskim timovima, to je DMC, kome je karijera u ozbiljnoj krizi, u GSW je otisao da se ogrebe za titulu i sada sa istom idejom ide u LAL... ali ne mogu da kazem da je los igrac i da ne moze da napravi prevagu na terenu... a ti i Petar lepo za ruke pa na grupnu terapiju kontrole mrznje i besa
(bozza, 09. jul 2019 17:15)

Sem nowitskog nijedan igrac nije bio all starr to su sve igraci bili na zalasku karijere... Kidd je imao 38godina!!! Stijakovic 34, merion 34... Tako da ne lupaj lebotu

petarczv

pre 4 godine

Ovo je mozda najjaca ekipa po imenima u celoj nba!!! Rondo,KCP, Lebron, kuzma, dejvis,bredli, mcgee, caruso,deni grin, kazins, kvin kuk, dadli... Samo da vidim sta ce lebrotovi smisliti zasto lraljica nije uspela da osvoji prsten... A nece ga osvojiti jer je luzer

Mj 23

pre 4 godine

Sledeca sezona za lejkerse izgledace ovako - povrede lebrona i dejvisa. Lejkersi propustaju plejof ponovo a lbj ide u penziju. Zapamtite ovo.

petarczv

pre 4 godine

Kako se odma okrece, sad lebrotovi furaju priču "sta je problem sto su lejkersi napravili moćan tim svi mogu svi imaju isti budzet" hahahahah lecemeri najveći ali dzaba sve, kraljica titulu neće videti..

stefan

pre 4 godine

sram ih bilo, pokvarenjaci jedni... umesto da pomognu komsijama da dovedu i trecu zvezdu u tim sa Lenardom I PG13, ili bar da podrze Netse dok im KD ne ozdravi... a oni potrosili svoje pare na klupu i oce da budu sampioni... nitkovi pokvareni i onaj LBJ sto ga svi mrzimo
(bozza, 09. jul 2019 14:04)

Bozo na stranu petar koji mrzi lebrona ali da te iskreno pitam evo kao postovalac njegovih sposobnosti u najmanju ruku.... Prvu put sa majamijem je u redu... Drugi put sa cle je zaista preterivanje... Pa sta reci za treci put... Kao svakom ljubitelju kosarke zasmetalo mi je kada je kd dosao u rstnike jer bi i bez njega uzeli te dve titule iako je njegov ucinak neupitan ali isto tako mi objektivno smeta da se nekome tri puta namesta supertim da bi uzeo titulu na silu.. Jer jadan od nije imao godinama dobru podrsku kao mlad u cle pa sad sta... Pa sta da kaze kris pol?... Zasto mu je onemoguceno da predje u lejkerse sa kobijem... A cle dzejmsov je za njegov nju orleans vrhunski tim bio realno... Ako mene neko pita dvostruki standardi... Oni su bukvalno ceo tim izmenili u jednoj sezoni... Ostali su dzejms i kuzma... I popunili se vrhunski ne samo u startnoj petorci nego i klupa prska realno.. Svi oni koji su pljuvali voriorse sad bi trebalo da pljuju ovaj sraman potez... Po meni je dzejms najmanji sportista od svih kolega zbog ovakvog ponasanja... Ja razumem da je zeljan titule i dostizanja mj ali sto je mnogo mnogo je... Ocekujem kosmicku pravdu pa da klipove ove sezone uzmu titulu a da se ratnici ooorave za sledecu sezonu i razbiju za jos jednu..sportski pozdrav

stefan

pre 4 godine

Ne vidim sto je problem sto su Lejkersi uz par dobrih poteza napravili solidan tim. Svi timovi, uslovno receno, imaju isti budzet kojim raspolazu. 
NBA nije Real Madrid ili Bayern M. u Nemackoj koji ce da pokupuje sve sto valja i na taj nacim unisti druge klubove.
(LesMiserables, 09. jul 2019 13:13)
Pa da ali sto se onda truje po ratnicima koj isu posten tim sto je dosao kd i zasto krisu polu nije dozviljeno ds dodje u lejkere a dzejmsu se pravi ovakava ekipa... Nije u redu.. Po meni najjaci tim uz klipove za sledecu sezonu

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ne vidim sto je problem sto su Lejkersi uz par dobrih poteza napravili solidan tim. Svi timovi, uslovno receno, imaju isti budzet kojim raspolazu.
NBA nije Real Madrid ili Bayern M. u Nemackoj koji ce da pokupuje sve sto valja i na taj nacim unisti druge klubove. (LesMiserables)

Pa kad problematici pristupas i poimas je samo kroz prizmu jednakog budzeta kojim svaki od NBA timova raspolaze, i logicno je da ne vidis.

stefan

pre 4 godine

bozza, 09. jul 2019 15:55

Kao svaki lebrotov bot bestidno branis svog ljubimca ali ima nas raznih pa je i to u redu valjda...normalni igraci koji su sportski i konkurentno nastrojeni biraju jednog dobrog igraca pored sebe i tako lepo duo moze da napadne titulu... A tvoj ljubimac bira po jos bar dve superzvezde i to TRI puta za redom... Voriorsi su postsli prakticno all star tim i doveli su jednu zvezdu i to je smetalo zato sto su bez dovodjenja ikoga strpljivo izgrsdili tim koji je razbijao... Dakle postena igra... A tvoju ishitrrnu izjavu umnogome demantuje jinacki podvig DIRKA NOVICKOG... porazmisli malo bolje... Pokusavam na milion nacina da opravdam odluke lebrona ali u najmanju ruku one su kukavicke... Jeste kd otisao u bruklin sa kajrijem ali koga jos ima tamo... A ovo je sramota za svakog objektivnog fana nba lige... Liga nije imala prava da se mesa u transver krisa pola jer ako je fransizi sudjeno da se preseli neka se preseli... Litl rok nema fransizu u arkanzasu pa sto da ne... Ne moze se tako sramno uticati na karijeru mladog igraca i klipersi nikada nisu bili super tim koji bi se mogao porediti sa jednim od lebronovih

jorgovan

pre 4 godine

Cekaj kakve sad 3 zvezde u Lejkersima? Ko su ovi igraci? Zar nismo do sad slusali kako niko nece da igra sa kraljicom hahaha Perica i Stef nece preziveti ovaj prelazni rok

stefan

pre 4 godine

Moram priznati da ipak kralj osvaja prsten.
(petarczv, 09. jul 2019 12:57)

Ja mislim da ce sam da uzme prsten ovoga puta... Koliko nedolicnan i nedokazan trebas biti jeremi da se potpisujes u tudje ime i trolujes ovako..... Ako ga uzme uzece ga sasvim sam bez podrske... Ahahahaahahah

stefan

pre 4 godine

Kako se odma okrece, sad lebrotovi furaju priču "sta je problem sto su lejkersi napravili moćan tim svi mogu svi imaju isti budzet" hahahahah lecemeri najveći ali dzaba sve, kraljica titulu neće videti..
(petarczv, 09. jul 2019 15:45)

Pa naravno... Sve je manje bitno.. Najbitinije je da dzejms uzme titulu... I da. Se navija protiv golden stejta... Zao mi je sto su doveli kd plakali bi hejteri i ove godine da su videli 4/5... Ali sve na stranu ratnici su posten tim sa malom mrljom u smislu dovodjenja kd ali sve sto su izfradili gradili su godinama posteno i strpljivo... A kraljica moze samo da izvoljeva i da siluje nece joj pomoci..... Ali najjace je kako idolopokloni i pljuju kd-a i ratnike a ovaj covek je bukvalno promenio ceo ali ceo tim... Od kad je dosso prosle godine zadrzao je jednog jedinog igraca ljudi moji.... Pa posle pljujete bosnjake i. Hrvate kako su indoktrinirsni... Pa ti je jos jedan dokaz da smo isti narod... Ahahahahah

Fan LAL 84

pre 4 godine

Ma ne mrze ovi hejteri Lebrona koliko mrze Lejkerse. Jos oni pamte ono sa zvukom sirene 2002 . Ori za tri!!!!! 😂 Tada se izrodila mrznja izgleda. I da ponovimo.... Ne dovode Lejkersi Lebronu igrace, vec je isti takodje placen da bi druga fransiza u istoriji, a ako da bog za dve sezone i prva bila konkurent za titulu. Pa valjda je 10 godina posta dovoljno????

stefan

pre 4 godine

Kada budu na sredini tabele ponovo ce ljubitelji doticnog da ga brane kako nema sa kim da igra.Zivi bili pa videli ....
(Dusan, 08. jul 2019 22:24)

Braco moj nije dosao james u lejkere zbog toga... Nego zbog ovoga... Da mu se instant dovedu superzvezde zvezde i da mu se preko novi popuni tim na svim pozicijama.. Prosle godine nije uspeo ove jeste sta reci... Tako je bilo i u majamiju tako je bilu i u cle i sada je tako... Po ko zna koji put mnogo jadno ali PREJADNO

Keynes

pre 4 godine

Jos Vestbruk u LA za svaki slucaj... Da LBJ-u ne izmakne slucajno prsten. Ma dajte mu odmah, ne mora ni da se muci da sklapa ovakve nonsense timove.

petarczv

pre 4 godine

Ovo je mozda najjaca ekipa po imenima u celoj nba!!! Rondo,KCP, Lebron, kuzma, dejvis,bredli, mcgee, caruso,deni grin, kazins, kvin kuk, dadli... Samo da vidim sta ce lebrotovi smisliti zasto lraljica nije uspela da osvoji prsten... A nece ga osvojiti jer je luzer

petarczv

pre 4 godine

Mavsi su u sampionskoj ekipi pored Novickog imali i Kida, Stojakovica, Jeta, Stivnsona, Meriona, Chandlera i jos dosta iskusnih igraca na klupi. Cim neko iznese cinjenice, odmah dobije etiketu "lebrot". Meni su mnogo simpaticniji Kari i Lenard kao igraci, ali ne mogu da ne postujem LBJa za sve sto je postigao i koliko je kompletan igrac. Sto se tice GSWa, mislim da su imali srece kod prve titule, jer su Cavsi igrali bez Irvinga i Lava. Sledece godine ih je sahranio Green svojom glupom, prljavom i nekontrolisanom igrom. Koliko im KD nije ili jeste trebao, vidi se iz dve titule koje su nadmocno osvojili sa njim, i dve koje nisu bez njega. Ako se neko zaista kaci sampionskim timovima, to je DMC, kome je karijera u ozbiljnoj krizi, u GSW je otisao da se ogrebe za titulu i sada sa istom idejom ide u LAL... ali ne mogu da kazem da je los igrac i da ne moze da napravi prevagu na terenu... a ti i Petar lepo za ruke pa na grupnu terapiju kontrole mrznje i besa
(bozza, 09. jul 2019 17:15)

Sem nowitskog nijedan igrac nije bio all starr to su sve igraci bili na zalasku karijere... Kidd je imao 38godina!!! Stijakovic 34, merion 34... Tako da ne lupaj lebotu

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ja bih voleo da ni ne udju u plejof. Rondo, Lebron, Dejvis, Kazins.., ekipa vizuelno i zvucno nalik, ala monstrumima iz "Space Jam-a".
Doduse, Lebron je najveci deo svoje karijere i okruzen upravo takvim saigracima, nalik gusterima ili reptilima.

CJC

pre 4 godine

Problem kod Bredlija je što momku kao da se ne igra košarka od kako je otišao iz Bostona. Bukvalno odrađuje ugovore. Tako da te priče o odbrani zaboravite, nije on više klinac koji će kidisati na loptu i igrača.
Neko ovde spominje KCP kao neko pojačanje...momak koji bez trave ne može da ustane iz kreveta, mislite da je to pojačanje?

Ne vidim ja neki uspeh kod njih, Lebron je davno prošao svoje najbolje, AD će standardno propustiti 30-50 tekmi, o klovnu Kazinsu tek ne bih mnogo...ostali veterani su tu samo da se ogrebu još malo do penzije...i tu je Kuzma.

Na zapadu trenutno i igrački i timski ima bar 5 jačih ekipa.

Elmer

pre 4 godine

Po mom skromnom misljenju ovo je kapitalno pojacanje za jezerase.

Sa greenom i bredlijem pravi se bedem na bekovskim pozicijama.

Ukoliko kazins bude 80 ppsto starog igraca vrlo lako titula moze kod njih da zavrsi.

Ova ekipa ima dubinu i potencijal svakako, ako ne budu u kanalu sa povredama eto ih u finalu.

petarczv

pre 4 godine

Pa Stefane, navedi mi jednu superzvezdu koja ne želi da igra sa superzvezdama? Evo ti i Kawhi nije hteo da potpiše bez PG13. Rekao je Torontu i LAC ko dovede PG13 za njega će potpisati a da niko nije doveo onda bi otišao u Lejkerse. 
Toronto se samo zeznuo jer je mogao da dovede i Russ-a i PG13, to je trejd od 3 igrača ako računamo da bi i Kawhi potpisao višegodišnji ugovor.
(ko je ovde lud, 09. jul 2019 08:47)

Naveo si bas primer koji pobija tvoju teoriju. Pa bas kawhi nije hteo da formira super tim sa još dve super zvezde!! Mogao je lagano da izabere lejkerse i da igra sa lebronom i dejvisom ali nije. A to sto je trazio dzordza to je normalno pa svaka ekipa ima barem dve zvezde zasto bi on stalno igrao sam...

petarczv

pre 4 godine

Ali lejkersi dovode igrace kao da nemajy seleri cap. Ozbiljna muljaza se pravi i izgleda se pare daju ispod zita kroz druge kombinacije spotovi, filmovi, trebalo bi adam silver da reaguje...

Mj 23

pre 4 godine

Sledeca sezona za lejkerse izgledace ovako - povrede lebrona i dejvisa. Lejkersi propustaju plejof ponovo a lbj ide u penziju. Zapamtite ovo.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Pa Stefane, navedi mi jednu superzvezdu koja ne želi da igra sa superzvezdama? Evo ti i Kawhi nije hteo da potpiše bez PG13. Rekao je Torontu i LAC ko dovede PG13 za njega će potpisati a da niko nije doveo onda bi otišao u Lejkerse.
Toronto se samo zeznuo jer je mogao da dovede i Russ-a i PG13, to je trejd od 3 igrača ako računamo da bi i Kawhi potpisao višegodišnji ugovor.

petarczv

pre 4 godine

Po mom skromnom misljenju ovo je kapitalno pojacanje za jezerase. 

Sa greenom i bredlijem pravi se bedem na bekovskim pozicijama. 

Ukoliko kazins bude 80 ppsto starog igraca vrlo lako titula moze kod njih da zavrsi. 

Ova ekipa ima dubinu i potencijal svakako, ako ne budu u kanalu sa povredama eto ih u finalu.
(Elmer, 08. jul 2019 22:33)

Slažem se, falio im je ovakav igrac koji igrabodbranu na bekovskim pozicijama ali je to slabo. Bredli nece imati mesta u prvoj petorci. e sad pogledaj odbranu klipersa. Beverly (najbolji play defanzivac u ligi uz smarta), lenard svake godine prva defanzivna petorka, dzordz isto, montrezi harel... Razlika izmedju lejkersa i clipersa jenu tome sto Klipersi igraju u oba pravca skoro svi! A imaju dva najbolja igrača u oba pravca u celom nba! Kazins, kuzma, lebron ne igraju odbranu pogotovo lebron koji je zadnji put odigrao pristojnu odbranu 2016 godine...

stefan

pre 4 godine

Ne vidim sto je problem sto su Lejkersi uz par dobrih poteza napravili solidan tim. Svi timovi, uslovno receno, imaju isti budzet kojim raspolazu. 
NBA nije Real Madrid ili Bayern M. u Nemackoj koji ce da pokupuje sve sto valja i na taj nacim unisti druge klubove.
(LesMiserables, 09. jul 2019 13:13)
Pa da ali sto se onda truje po ratnicima koj isu posten tim sto je dosao kd i zasto krisu polu nije dozviljeno ds dodje u lejkere a dzejmsu se pravi ovakava ekipa... Nije u redu.. Po meni najjaci tim uz klipove za sledecu sezonu

stefan

pre 4 godine

bozza, 09. jul 2019 15:55

Kao svaki lebrotov bot bestidno branis svog ljubimca ali ima nas raznih pa je i to u redu valjda...normalni igraci koji su sportski i konkurentno nastrojeni biraju jednog dobrog igraca pored sebe i tako lepo duo moze da napadne titulu... A tvoj ljubimac bira po jos bar dve superzvezde i to TRI puta za redom... Voriorsi su postsli prakticno all star tim i doveli su jednu zvezdu i to je smetalo zato sto su bez dovodjenja ikoga strpljivo izgrsdili tim koji je razbijao... Dakle postena igra... A tvoju ishitrrnu izjavu umnogome demantuje jinacki podvig DIRKA NOVICKOG... porazmisli malo bolje... Pokusavam na milion nacina da opravdam odluke lebrona ali u najmanju ruku one su kukavicke... Jeste kd otisao u bruklin sa kajrijem ali koga jos ima tamo... A ovo je sramota za svakog objektivnog fana nba lige... Liga nije imala prava da se mesa u transver krisa pola jer ako je fransizi sudjeno da se preseli neka se preseli... Litl rok nema fransizu u arkanzasu pa sto da ne... Ne moze se tako sramno uticati na karijeru mladog igraca i klipersi nikada nisu bili super tim koji bi se mogao porediti sa jednim od lebronovih

stefan

pre 4 godine

Kako se odma okrece, sad lebrotovi furaju priču "sta je problem sto su lejkersi napravili moćan tim svi mogu svi imaju isti budzet" hahahahah lecemeri najveći ali dzaba sve, kraljica titulu neće videti..
(petarczv, 09. jul 2019 15:45)

Pa naravno... Sve je manje bitno.. Najbitinije je da dzejms uzme titulu... I da. Se navija protiv golden stejta... Zao mi je sto su doveli kd plakali bi hejteri i ove godine da su videli 4/5... Ali sve na stranu ratnici su posten tim sa malom mrljom u smislu dovodjenja kd ali sve sto su izfradili gradili su godinama posteno i strpljivo... A kraljica moze samo da izvoljeva i da siluje nece joj pomoci..... Ali najjace je kako idolopokloni i pljuju kd-a i ratnike a ovaj covek je bukvalno promenio ceo ali ceo tim... Od kad je dosso prosle godine zadrzao je jednog jedinog igraca ljudi moji.... Pa posle pljujete bosnjake i. Hrvate kako su indoktrinirsni... Pa ti je jos jedan dokaz da smo isti narod... Ahahahahah

petarczv

pre 4 godine

Kako se odma okrece, sad lebrotovi furaju priču "sta je problem sto su lejkersi napravili moćan tim svi mogu svi imaju isti budzet" hahahahah lecemeri najveći ali dzaba sve, kraljica titulu neće videti..

cole

pre 4 godine

10 miliona na dvije godine za ovakvog igraca je dzaba,odlican posao lejkersa,bolje nego da su doveli lenarda,onda ne bi imali ovako kvalitetnu klupu,a dobra klupa u plej ofu znaci puno

stefan

pre 4 godine

sram ih bilo, pokvarenjaci jedni... umesto da pomognu komsijama da dovedu i trecu zvezdu u tim sa Lenardom I PG13, ili bar da podrze Netse dok im KD ne ozdravi... a oni potrosili svoje pare na klupu i oce da budu sampioni... nitkovi pokvareni i onaj LBJ sto ga svi mrzimo
(bozza, 09. jul 2019 14:04)

Bozo na stranu petar koji mrzi lebrona ali da te iskreno pitam evo kao postovalac njegovih sposobnosti u najmanju ruku.... Prvu put sa majamijem je u redu... Drugi put sa cle je zaista preterivanje... Pa sta reci za treci put... Kao svakom ljubitelju kosarke zasmetalo mi je kada je kd dosao u rstnike jer bi i bez njega uzeli te dve titule iako je njegov ucinak neupitan ali isto tako mi objektivno smeta da se nekome tri puta namesta supertim da bi uzeo titulu na silu.. Jer jadan od nije imao godinama dobru podrsku kao mlad u cle pa sad sta... Pa sta da kaze kris pol?... Zasto mu je onemoguceno da predje u lejkerse sa kobijem... A cle dzejmsov je za njegov nju orleans vrhunski tim bio realno... Ako mene neko pita dvostruki standardi... Oni su bukvalno ceo tim izmenili u jednoj sezoni... Ostali su dzejms i kuzma... I popunili se vrhunski ne samo u startnoj petorci nego i klupa prska realno.. Svi oni koji su pljuvali voriorse sad bi trebalo da pljuju ovaj sraman potez... Po meni je dzejms najmanji sportista od svih kolega zbog ovakvog ponasanja... Ja razumem da je zeljan titule i dostizanja mj ali sto je mnogo mnogo je... Ocekujem kosmicku pravdu pa da klipove ove sezone uzmu titulu a da se ratnici ooorave za sledecu sezonu i razbiju za jos jednu..sportski pozdrav

Vudu

pre 4 godine

Dace mu kes kroz neki vid marketinga tipa snimice reklamu sa Dzejmsom i Dejvisom i sl. Ovih 10m daju cisto da izgleda sve po nba pravilima.

stefan

pre 4 godine

Moram priznati da ipak kralj osvaja prsten.
(petarczv, 09. jul 2019 12:57)

Ja mislim da ce sam da uzme prsten ovoga puta... Koliko nedolicnan i nedokazan trebas biti jeremi da se potpisujes u tudje ime i trolujes ovako..... Ako ga uzme uzece ga sasvim sam bez podrske... Ahahahaahahah

Powerslave

pre 4 godine

Dobar igrač, ali bio u Bostonu. Od tad, ništa nije pokazao ni u Detroitu ni u Klipersima ni u Memfisu, stalno bio povređen tako da ne čudi što je potpisao za "male" pare, očigledno na njega gledaju kao neku vrstu rizika, a i nije da on može da ima neke velike prohteve.

Biće dobro pojačanje mada se sećam da sam čitao da ga napredna statistika "ne voli" uopšte, kao, lepo izgleda sve to ovako na oko, ali da je Bostonova odbrana često bila gora sa njim na parketu nego kad je na klupi. Tako da, ko zna... ali u svakom slučaju su Lejkersi dosta jači nego prošle godine.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ne vidim sto je problem sto su Lejkersi uz par dobrih poteza napravili solidan tim. Svi timovi, uslovno receno, imaju isti budzet kojim raspolazu.
NBA nije Real Madrid ili Bayern M. u Nemackoj koji ce da pokupuje sve sto valja i na taj nacim unisti druge klubove. (LesMiserables)

Pa kad problematici pristupas i poimas je samo kroz prizmu jednakog budzeta kojim svaki od NBA timova raspolaze, i logicno je da ne vidis.

Nba fan

pre 4 godine

Nista pametno necu napisati sto vec nije receno ovde.
Dodao bih da mi je bas krivo jer sam navijac klipersa. Bredli je izuzetno pojacanje, mozda i presudno

Miki1212

pre 4 godine

Solidan igrač, veoma koristan u oba smera,živnuo malo u Memfisu. Mogao bi pomoći ovom timu pre svega defanzivno. Lejkersi su mi totalna nepoznanica ove godine. U timu ima košarkaškog znanja i iskustva na pretek, nažalost većina su skloni povredama ili se vraćaju iz istih, LeBron je prošao zenit, kao i Rondo, defanzivno su lošiji i on i Rondo i Kazins. Koliko će sada tu pumoći Grin i Bredli videćemo. Očekujem ih u plej-ofu svakako. E sad za nešto više će trebati da se poslože mnoge kockice,želim im da svi ostanu zdravi veći deo sezone.

LesMiserables

pre 4 godine

Ne vidim sto je problem sto su Lejkersi uz par dobrih poteza napravili solidan tim. Svi timovi, uslovno receno, imaju isti budzet kojim raspolazu.
NBA nije Real Madrid ili Bayern M. u Nemackoj koji ce da pokupuje sve sto valja i na taj nacim unisti druge klubove.

bozza

pre 4 godine

Sve sto je bilo na tržištu su pokupovali ali bukvalno sve. Mora lazni kralj da udjr u playoff po svaku cenu...
(petarczv, 09. jul 2019 10:12)

sram ih bilo, pokvarenjaci jedni... umesto da pomognu komsijama da dovedu i trecu zvezdu u tim sa Lenardom I PG13, ili bar da podrze Netse dok im KD ne ozdravi... a oni potrosili svoje pare na klupu i oce da budu sampioni... nitkovi pokvareni i onaj LBJ sto ga svi mrzimo

bozza

pre 4 godine

sram ih bilo, pokvarenjaci jedni... umesto da pomognu komsijama da dovedu i trecu zvezdu u tim sa Lenardom I PG13, ili bar da podrze Netse dok im KD ne ozdravi... a oni potrosili svoje pare na klupu i oce da budu sampioni... nitkovi pokvareni i onaj LBJ sto ga svi mrzimo 
(bozza, 09. jul 2019 14:04) 

Bozo na stranu petar koji mrzi lebrona ali da te iskreno pitam evo kao postovalac njegovih sposobnosti u najmanju ruku.... Prvu put sa majamijem je u redu... Drugi put sa cle je zaista preterivanje... Pa sta reci za treci put... Kao svakom ljubitelju kosarke zasmetalo mi je kada je kd dosao u rstnike jer bi i bez njega uzeli te dve titule iako je njegov ucinak neupitan ali isto tako mi objektivno smeta da se nekome tri puta namesta supertim da bi uzeo titulu na silu.. Jer jadan od nije imao godinama dobru podrsku kao mlad u cle pa sad sta... Pa sta da kaze kris pol?... Zasto mu je onemoguceno da predje u lejkerse sa kobijem... A cle dzejmsov je za njegov nju orleans vrhunski tim bio realno... Ako mene neko pita dvostruki standardi... Oni su bukvalno ceo tim izmenili u jednoj sezoni... Ostali su dzejms i kuzma... I popunili se vrhunski ne samo u startnoj petorci nego i klupa prska realno.. Svi oni koji su pljuvali voriorse sad bi trebalo da pljuju ovaj sraman potez... Po meni je dzejms najmanji sportista od svih kolega zbog ovakvog ponasanja... Ja razumem da je zeljan titule i dostizanja mj ali sto je mnogo mnogo je... Ocekujem kosmicku pravdu pa da klipove ove sezone uzmu titulu a da se ratnici ooorave za sledecu sezonu i razbiju za jos jednu..sportski pozdrav
(stefan, 09. jul 2019 14:30)

LBJ je uvek kao slobodni agent prelazio u drugi klub i dogovarao sa saigracima kakav tim bi napravili. To su sad uradili Lenard i PG13, kao i KD i Irving i tu ne vidim nista sporno. Titulu odavno ne moze da osvoji tim sa jednom zvezdom, to je pokazano i dokazano poslednjih 20ak godina. GSW je u svojim redovima imao 3 all star igraca, kada je doveo KDa kao MVP klasu, na to se nadovezao i DMC naredne sezone. LBJ nije izmislio formiranje sampionske ekipe, to su pre njega uradili Celticsi sa velikom trojkom, a pre njih LAL sa Kobe/Shaq kombinacijom, pa cak i Bullsi dovodjenjem Rodmana pa postojeci tandem Jordan/Pippen. U takve timove obicno dolaze prekaljeni veterani za manje novca, jer zele da uzmu titulu na kraju karijere. Prica oko CP3 i prelaska u LAL je nesto drugo, NO je tada bio pod privremenom upravom lige, CP3 je bio njihov. fransizni igrac a ne slobodni agent, fransiza se mucila i pretila da se ugasi, i komesar je u najboljem interesu lige doneo odluku da se taj trejd blokira. Osim toga, postojala je opasnost da se dokinacija LAL nastavi, i to je pretilo da obesmisli konkurenciju u ostatku lige. CP3 je kasnije kao slobodni agent presao u LAC i formirao supertim, ali nije uspeo nista znacajnije da uradi

bozza

pre 4 godine

bozza, 09. jul 2019 15:55 

Kao svaki lebrotov bot bestidno branis svog ljubimca ali ima nas raznih pa je i to u redu valjda...normalni igraci koji su sportski i konkurentno nastrojeni biraju jednog dobrog igraca pored sebe i tako lepo duo moze da napadne titulu... A tvoj ljubimac bira po jos bar dve superzvezde i to TRI puta za redom... Voriorsi su postsli prakticno all star tim i doveli su jednu zvezdu i to je smetalo zato sto su bez dovodjenja ikoga strpljivo izgrsdili tim koji je razbijao... Dakle postena igra... A tvoju ishitrrnu izjavu umnogome demantuje jinacki podvig DIRKA NOVICKOG... porazmisli malo bolje... Pokusavam na milion nacina da opravdam odluke lebrona ali u najmanju ruku one su kukavicke... Jeste kd otisao u bruklin sa kajrijem ali koga jos ima tamo... A ovo je sramota za svakog objektivnog fana nba lige... Liga nije imala prava da se mesa u transver krisa pola jer ako je fransizi sudjeno da se preseli neka se preseli... Litl rok nema fransizu u arkanzasu pa sto da ne... Ne moze se tako sramno uticati na karijeru mladog igraca i klipersi nikada nisu bili super tim koji bi se mogao porediti sa jednim od lebronovih
(stefan, 09. jul 2019 16:34)

Mavsi su u sampionskoj ekipi pored Novickog imali i Kida, Stojakovica, Jeta, Stivnsona, Meriona, Chandlera i jos dosta iskusnih igraca na klupi. Cim neko iznese cinjenice, odmah dobije etiketu "lebrot". Meni su mnogo simpaticniji Kari i Lenard kao igraci, ali ne mogu da ne postujem LBJa za sve sto je postigao i koliko je kompletan igrac. Sto se tice GSWa, mislim da su imali srece kod prve titule, jer su Cavsi igrali bez Irvinga i Lava. Sledece godine ih je sahranio Green svojom glupom, prljavom i nekontrolisanom igrom. Koliko im KD nije ili jeste trebao, vidi se iz dve titule koje su nadmocno osvojili sa njim, i dve koje nisu bez njega. Ako se neko zaista kaci sampionskim timovima, to je DMC, kome je karijera u ozbiljnoj krizi, u GSW je otisao da se ogrebe za titulu i sada sa istom idejom ide u LAL... ali ne mogu da kazem da je los igrac i da ne moze da napravi prevagu na terenu... a ti i Petar lepo za ruke pa na grupnu terapiju kontrole mrznje i besa

Fan LAL 84

pre 4 godine

Ma ne mrze ovi hejteri Lebrona koliko mrze Lejkerse. Jos oni pamte ono sa zvukom sirene 2002 . Ori za tri!!!!! 😂 Tada se izrodila mrznja izgleda. I da ponovimo.... Ne dovode Lejkersi Lebronu igrace, vec je isti takodje placen da bi druga fransiza u istoriji, a ako da bog za dve sezone i prva bila konkurent za titulu. Pa valjda je 10 godina posta dovoljno????

basketball reference

pre 4 godine

@petarczv

"Zašto bi Kavai stalno igrao sam"?

A kada je to pa on igrao "sam"?!
Za razliku od Džejmsa, koji je prvih 7 godina karijere igrao sa polupanim amaterima u timu i iste doveo u veliko NBA finale, Kavai Lenard od samog dolaska u ligu je uvek bio okružen sa najmanje 2 vrhunska igrača!
Eto i ove sezone kada je uzeo prsten, imao je oko sebe sjajne pojedince, all star igrače i nekadašnje najbolje odbrambene igrače lige.
Sve je to ok, i treba da ima dobar tim a ne da se vuče po Feniksu ili Minesoti i traći svoj talenat ali zašto je onda problem ako se oko Lebrona okupi nekoliko krštenih igrača?
Ma najbolje da Lebron pređe u Feniks u trejdu za Bukera i onda sam pobedi sve živo i osvoji titulu?!

bozza

pre 4 godine

Kako se odma okrece, sad lebrotovi furaju priču "sta je problem sto su lejkersi napravili moćan tim svi mogu svi imaju isti budzet" hahahahah lecemeri najveći ali dzaba sve, kraljica titulu neće videti..
(petarczv, 09. jul 2019 15:45)

tebi su svi lebrotovi jer si oslepeo od mrznje (kao Jumko na Djokovica). Mene iskreno svrbi za LBJa, veliki je igrac ali se prosle sezone se spustio na zemlju iako su oko njega sastavili katastrofalnu ekipu. Ove godine su se svi nekako podelili i dogovorili, pa sad imamo bar 6 pretendenata na titulu na zapadu (LAL, LAC, JAZZ, HOU, GSW, DEN...) i bar 5 na istoku (76ERS, MIL, NETS, CEL, RAP...), sto je svakako dobro. LAL imaju savrseno balansiran roster i ako uspeju da uklope ekipu, mislim da su najozbiljniji kandidati za titulu na zapadu. Najozbiljniji konkurenti su ima JAZZ pa onda LAC i HOU, ali ne bih otpisivao ni ostale ekipe, koje tokom sezone mogu da se pojacaju trejdovima i promene balans snage. U svakom slucaju, bice dobra sezona za gledanje... svima osim hejterima

jorgovan

pre 4 godine

Cekaj kakve sad 3 zvezde u Lejkersima? Ko su ovi igraci? Zar nismo do sad slusali kako niko nece da igra sa kraljicom hahaha Perica i Stef nece preziveti ovaj prelazni rok