Petak, 21.06.2019.

15:15

Kirjos: Zašto bih tražio savet od Novaka?

Nik Kirjos ne vidi korist u traženju saveta od Novaka Đokovića.

Izvor: AK

Kirjos: Zašto bih tražio savet od Novaka? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

164 Komentari

Sortiraj po:

Jivan

pre 4 godine

Zamislite Nika Kirjosa kao predsednika udruženjja ATP igrača?!
Ma zamislite ga kao preds. bilo kakvog udruženja?!
Pretpostavite da vam je takav FREAK komšija, kolega ili u klupi sa vama?
Užas.

PistolPit

pre 4 godine

Ma i Novak filozofira ovde previse. Kad ga pitaju za Kirgiosa treba jednostavno da kaze "nemam komentara" i gotovo. Vec i ovako dobija previse medijske paznje ovaj lik.

Ranije is morao da osvojis veliku titulu kao mlad igrac da bi te ovoliko pominjali u medijima.

Bili trokorak

pre 4 godine

@Vladimir,daleko bilo da svi "mislimo" kao ti...Vas je pacera minoran broj koji mrzite sve vezano za najboljeg tenisera sveta! Na nivou ste statisticke greske,isplivate na povrsinu 2-3 puta godisnje kad Novak izgubi poneki mec,a ostalo vreme provodite kao misevi,u rupama!

taki p

pre 4 godine

Muka mi je od ovih sto se bune kako se Novak nesme kritikovati jer je "bozanstvo",sad je po njihovom Nik jedini na svetu koji ima hrabrosti,dive se jednom pajacu koji je u rijaliti fazonu.Nije sporno da sa onom ceremonijom proslave malo smara ljude,ipak to je njegova neka filozofija zivota koju je pokupio od Imasa,nema veze sa dopadljivoscu,svako bi ukapirao da se publici ne dopada,ipak on gura svoj fazon.Jos nesto,dok se Novak nije pojavio tenis se pratio na nivou badmingtona,njemu se zahvalite sto imate mogucnosti da gledate vrhunske meceve gotovo svake nedelje.Ovi sto kritikuju ne moraju uopste da gledaju i komentarisu njegove meceve,sad su oni boze moj "strucnjaci" pa moraju da se oglase.Pratite druge sportove,evo kladim se da ogromna vecina tih "strucnjaka" pojma nema ko je prvak sveta u hokeju na ledu,to je inace vrlo popularan sport u svetu,ali tu nema nasih igraca,klubova,reprezentacije,pa "strucnjaci" ne prate,zato da postujete Novaka i njegove rezultate,jer bi ste tenis gledali na stranim televizijama da nije bilo njega.

Mirko

pre 4 godine

(Eden GOAT Hazard, 21. jun 2019 19:00)

Eto, potvrdio si koncept koji sam malopre napisao - ako pljuje nešto ili nekoga koji je nešto veliko uradio u životu - onda je taj tvoj lik - svoj i autentičan. Ako bi pak poštovao i dao za pravo onome koji ima rezultate i postigao je nešto veliko u životu - onda je on po tebi - luzer i poltron.

'El shvataš kol'ko ti je bolesna logika?
Nisi ti ništa svoj, ti naprotiv uopšte ne znaš ko si, niti vrednuješ sebe. Zato ti se i sviđa ovaj polulik, koji je u suštini obična copina. Masa bez mozga.

Mirko

pre 4 godine

Ljudi vi mnogo gledate reality programe, prihvatili ste tu đubre kulturu, vama sada sve to ispada kao poželjan obrazac ponašanja. Niti je poželjno niti je vredno pljuvati po svemu i svakome, posebno ako taj neko ne ponudi nešto bolje ili da stvori neku novu vrednost koju će svi da poštuju, ugledaju se i žele za sebe.
Novak je to stvorio, a ovi svi kojima se to ne dopada imaju drugačiju funkciju u prirodi - da uništavaju.
Oni će to nastaviti da rade jer takve demonske energije su deo njihovog bića i priroda im je to namenila.
Ali to ne znači da i mi to moramo da prihvatimo.
Treš tok, glupiranje, nepoštovanje, iskompleksiranost - šta će to sve nama?

Novak radi onako kako oseća i kako želi, isto kao i Kirjos. Ali razlika među njima je ne velika nego kosmički velika, i nikad se ni u čemu ne bih ugledao na Kirjosa. Ko hoće i želi - izvol'te. Nismo isto društvo.

dominus

pre 4 godine

Kirjos je zapravo u pravu a Novak je sebe odavno izgubio. Ovakav tip ličnosti je potreban u svetu tenisa. Previše je tu političke korektnosti i tupavih izjava. Trojica vodećih a naročito ovaj naš, prednjače u tome.

Vladimir

pre 4 godine

Ja bih ovom zabranio da se bavi tenisom! Tenis je oduvek bio gospodski sport, tj sport za gospodu, a ovaj to sigurno nije!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šta to uradi Berone Billy!?, 21. jun 2019 15:32)

Momak je talentovan i govori ono sto svi mislimo.
Samo u Srbiji se ponasanje neke osobe ne sme kritikovati...

Pekar iz Londona

pre 4 godine

I meni smeta što ima potrebu svima da se dopadne. Ali takvi smo svi kad odemo u inostranstvo.
(Radoje, 21. jun 2019 20:47)

Nismo! Ja sam ostao normalan.

Billy iz trokoraka

pre 4 godine

Da ima komplekse od coveka kojeg je pobedio oba puta? Genijalno i vrlo inteligentno. 
(Bodibond, 21. jun 2019 18:43) 

LoL

Koja blasfemija da TI pričaš o inteligenciji... Bilo čijoj...

Nike school of sportsmanship

pre 4 godine

@Nikolina ,zar ti stvarno vjeruješ da se skupljači loptica pitaju na kojem meču žele da skupljaju loptice.Ha,ha,ha...
(svašta, 21. jun 2019 20:51)
IQ 60.
jumko, zato i jesi ovde na sajtu 24/7.
Naravno da se misli na intervju koji je pravljen na RG nekoliko puta.

salamander

pre 4 godine

bokelis

Novak nikad nije direktno ispoljavao nervozu prema skupljacima loptica, nego su mediji pokusavali da naprave pricu? Znaci, da ne verujemo svojim ocima i onom sto smo videli, nego tebi? Bravo, bogami, ovo je vec visi nivo opsesivnog obozavanja. I Kiriosovo ponasanje je cudno?

CATAPA

pre 4 godine

Kirijos je Federerov "zec" i u medijima govori ono što Federeru ne "priliči". Nama samo više okupira pažnju kada serinja protiv Novaka, ali on isto tako vređa i Nadala koji se nikada nikome nije ni zamerio i uvek je bio ljudina, sportista 100%.
Kirijos mu dođe nešto kao teniski Dragan Vučićević, ako me razumete.

Марко

pre 4 godine

Ocigledno je krenuo Novakovim stopama...ovako se i on ponasao na pocetku karijere, a i kasnije. Komentarisanje drugih, imitiranje, ismejavanje...
sjetih se Nadalovog spota sa Sakirom i Novakove parodije sa Troickim...
to se jednostavno ne radi...ili si gospodin ili nisi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (judita, 21. jun 2019 19:29)

Лоше ти је поређење. Новак никога није вређао клиначким форама као што је "Не знам ко је то" и слично. Никада није ниподаштавао ни резултате, ни игру других тенисера, а Кирјос то стално ради. Кирјос је за Новака рекао да је досадан. Да ли је то Новак икада за било кога рекао? Због имитација које помињеш нико се није љутио, јер се никоме није ругао. Манири овога Кирјоса су манири најобичнијег уличара. Да ли се сећаш како је вређао Вавринкину девојку? Да ли примећујеш какве су његове расправе са другим тенисерима и судијама. Заиста не могу да верујем да правиш тако глупо поређење. Кирјосова интелигенција је на нивоу детета од пет година.

Малац

pre 4 godine

Волео бих да се варам, али ко да гледам, Вимблдон- прво или друго коло Новак ће играти против овог, потенцијална бомба да се заустави у походу на још један слем.
Код Енглеза ништа није случајно.

C i n i k

pre 4 godine

Al nas smoriste s ovim Kirjosom to je stvarno loodilo.
Koga bi ovaj covek zanimao sem sto ga stalno zezaju i provociraju, a on se lozi, jer se nadaju da ce da napravi opet neku glupost pa da svima bude zanimljivo?

kuc kuc

pre 4 godine

Ako nekom nije jasno Kyrgios je projekat odlazećeg ali još uvek aktuelnog predsednika ATP Kermode-a i kompanije koja ga podržava uperen protiv Novaka i kompanije koja ga je smenila. To samo ćorav ili neupućen ne vidi.

Nadam se da ćete biti korektni i objaviti komentar.

judita

pre 4 godine

Ocigledno je krenuo Novakovim stopama...ovako se i on ponasao na pocetku karijere, a i kasnije. Komentarisanje drugih, imitiranje, ismejavanje...
sjetih se Nadalovog spota sa Sakirom i Novakove parodije sa Troickim...
to se jednostavno ne radi...ili si gospodin ili nisi...

Mirko

pre 4 godine

Retko ko ima ovolike komplekse. Ovaj vidi Noleta i u supi, izgleda!
(Miloš, 21. jun 2019 17:08)

Da ima komplekse od coveka kojeg je pobedio oba puta? Genijalno i vrlo inteligentno.
(Bodibond, 21. jun 2019 18:43)

Lik ima prvo problem sa svojom psihom, a ima i sa Novakom, jer je Novak sve ono što je suprotno od njega. Takođe ako nema problem, što se bavi Novakom? Što ga spominje gde stigne? Možda ga zato ljudi i provociraju jer vide da skače ko bik na crveno kad se priča o Novaku? Definitivno ima problem.

A to što je igrao sa Novakom samo četiri puta - ja bih tu video najveći problem, jer ga u polufinalima i finalima turnira nikad nema. Obavezno ispadne na početku ili prođe prvo ili drugo kolo i to je sve.
Možda on ima fizikalije ili talenat, al nema ono što je najbitnije da bi bio šampion.
U tom smislu sa Novakom ne može da stane ni u istu rečenicu.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Evo ga opet ovaj marginalac koji nije u stanju da zavredi pažnju sveta poslom kojim se bavi, tenisom, već mora da pljuje na svoje kolege koji su pritom miljama uspešniji od njega da bi uopšte mogao da da neki intervju. Tužno. Nekada veliki teniski talenat koji je obećavao novog velikog australijskog šampiona (mada je on izvorni Australijanac taman toliko koliko sam ja Kinez naravno), a danas najobičniji cirkuzant koji pravi budalu od sebe non stop. A novinari ga namerno ciljno provociraju Noletom naravno, jer znaju da mu je Nole ta tačka na koju puca, i on onda naravno krene da melje gluposti pa mu se celi svet smeje. Ali opet, ne razumem teniske novinare (u slučaju da su zaista teniski a ne rijaliti novinari) zašto ovome kompleksašu uporno nameštaju i postavljaju pitanja o Noletu kada znaju da on to mentalno nije sposoban da podnese i da će lupetati gluposti. O kej kažu neki jer se to traži i prodaje danas, ali opet, to je jedna velika velika antireklama za ovaj divni sport. Kome treba rijaliti klaun u tenisu? Zaista grubo pljuvanje radi ovaj dečko po ovome divnome sportu! Čujte ga, on našao da Noleta kritikuje jer "lomi rekete"??? A on šta radi, nije li nedavno stolicu jurio i bacao po teniskom terenu na zaprepašćenje publike?? Naravno da jeste!! I takav kakav je on našao da kritikuje bolje od sebe!! Treba ga momentalno udaljiti iz sveta tenisa, nije sposoban da se bavi tim poslom.

VUK

pre 4 godine

E pa sine, kada reket polomi br.1., on je mangup, kada to uradi balavander koji nema ni jedan GS , onda je on bitanga.Eto mala razlika. Samo treba da osvojiš nešto u karijeri .

svetDanas

pre 4 godine

Znaci bukvalno nebitan lik ovaj Nik Kirjos, iskrivljen kao upitnik, neki polu ciganin neskolovani i nezanimljivi. Navodno je talenat ali dalekoooo od toga, hocu reci da je klasican luzer. Kakvo je vreme doslo ljudi moji, pa samo da napravi neko naslov i postaje poznat i dobija pare, ovu vest inace nije prenelo sem nekih spanskih portala niko sem nas. Decko je tezak 10 miliona dolara!! 49 igrac atp liste koji nikada nista nije osvojio sem onog 250 ili 500 turnira protiv nadala. To je razlika izmedju poznatog i uspesnog, moze da se skine go sa lopticom u ustima i da trci po Londonu i na kraju ce ga pratiti odredjeni auditorium a posle izjavi kako je to sala i eto moze i na 30 miliona dolara da izadje sa svojim bogatstvom ali radom i rezultatima nema potrebe. Ova velika trojka ce zbog toga i ostati jedina ikada, sledece sto ce da rade je da budu i blogeri i vlogeri teniseri, pa da prave lazne skandale medju sobom, sve sem onog sto treba. Zaista naopako je sve. Opet i Novak je ovoga puta mogao reci "Ljudi ne zanima me taj klovn, svima je jasno ko je i sta je" a ne da moralise kao da mu pomogne i realno mu je Nik i odgovorio. Novak je kao jedan od najvecih ikada ubedljivo najtemperamentniji i sigurno mu ne bi pomogao.

Radijator

pre 4 godine

Pozrddav od ljubitelja i gledaoca ove igre od 1981.
(Nikolina, 21. jun 2019 18:11)
Toliko dugo gledas tenis i opet porices cinjenice?
Novak jeste zlostavljao skupljace loptica, a ti mozes da pratis od 1891. pa opet to ne mozes da promenis.
Postoji video zapis...posto se sa fanaticima ne da razgovarati drugacije.

Eden GOAT Hazard

pre 4 godine

Svidja mi se ovaj brat,krajnje politicki nekorektan znaci da je svoj za razliku od ovih ispranih mozgova skloni idolatriji,a koliko smo mi Srbi bolesni kad cujem Novak mnogo uradio za Srbiju to je kao u stilu Djurica da vices Aco Srbine...

Ivan4_2019

pre 4 godine

Hahaha evo ga opet ovaj Klaun! Rekoh ja da ovaj primitivac ne može da izdrži ni sat vremena a da ne pomene svoju noćnu moru Novaka Đokovića naravno! Hahahahahaha al' je prs'o! :-))))

danilo

pre 4 godine

Niste ni svesni koliko je ovaj lik u pravu. Ustvari znate da jeste (osim ovih baš baš zaslepljenih), ali vam je krivo što se neko drznuo da kaže istinu. Što bi inače ovaj tražio savet od nekoga ko se isto ponaša?...

kaokakao

pre 4 godine

@kaokakao 
Pa ako je uspesan u svom poslu nije bogom dan za stvari van terena,svi prosto imamo oci i usi,drugo od tih silnih pojedinacnih reprezentacija nije imala nikakve vajde,1 DK koji nema samo onaj ko ga nije igrao,koga briga za njegove turnire za pare i cemu ovoliko advokatisanje kao da vi licno imate nesto od njegovih rezultata i novca
(bard ziva, 21. jun 2019 17:15)

Ok, posto mi "advokatisemo",sta ti radis? Ako te sve ovo ne interesuje, nadji drugu zanimaciju. "Advokatisem" zbog dripaca poput Kirojsa, koji je samo sticajem okolnosti tu gdje jeste, a slicnih njemu ima svuda oko nas. Sto ne napadne druge , Mareja, Rodzera? Sta mislis? Jer ne smije, jer bi mu britanci napravili sou od zivota, ko sto su mu pretke jahali. Udario tamo gdje zna da nece dobiti preko nosa.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Nije mi jasno čemu ovoliki publicitet ovom "čoveku"!
(Thiosav, 21. jun 2019 17:19)

Vreme je takvo. Senzacionalizam u punom zamahu. Prodaje se.

Zele

pre 4 godine

Potpuno realno. Više volim kad je neko iskreno bezobrazan, nego kad izigrava ljubimca publike i "narodnog čoveka", a vidi se da mu je glava puna problema. 
(Ćiribu-ćilibar, 21. jun 2019 15:33) 

U komentaru nigde veze sa vezom. 
Aj objasni, ne vezano za ovu vest. Sta je pisac hteo da kaze?? 
Strasno ko sve komentarise
 (defekt, 21. jun 2019 15:54) 

Ako ti ne mozes tako "daleko da dobacis", to znaci samo jedno.

Milan

pre 4 godine

Da sam Nole ignorisao bih dotičnog. Muslim da je u fazi, da mu ni dobar psihijatar ne može mnogo pomoći. A jedina poruka koju bi imao za njega na Noletovom mestu bila bi: “I am Novak Djoković winner of 15GS title, who the f_ _ _ are you?”

Nikolina

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.
(rwlista, 21. jun 2019 17:25)
Da toliko ih maltretira da vec nekoliko puta biraju njegov mec na pitanja koji mec vole da rade kao skupljaci loptica.
Potrudi se malo da nadjes clanke, ima ih nekoliko na netu.
Tenis ostavi poznavaocima i ljubiteljima da komenarsu . Samopomoc protiv iracionalne mrznje- pre obzbiljnijih koraka.


Pozrddav od ljubitelja i gledaoca ove igre od 1981.

@Brat Grk

pre 4 godine

On ima veze sa Grcima koliko i većina ovde sa tenisom. Momak je odavno vesternizovan i žestoko neobrazovan. On ne pravi razliku između pristojnosti i nepristojnosti, dakle produkt virtuelne realnosti gde je sve ok, moguće, gde nema preterane razlike između dobrog i lošeg... Naravno, ovo nevaži za mali procenat ljudi kojima je ovaj, nažalost klovn upravo to, klovn za hranjenje ega i dobrog raspoloženja.

Donato

pre 4 godine

Uvazicu bilo koju kritiku kad Nice osvojis neki grend slem, aj zdravo
 (defekt, 21. jun 2019 15:57) 

A nekom je bas bitno dal' ces ti da uvazis ili ne.

Bodibond

pre 4 godine

Retko ko ima ovolike komplekse. Ovaj vidi Noleta i u supi, izgleda!
(Miloš, 21. jun 2019 17:08)

Da ima komplekse od coveka kojeg je pobedio oba puta? Genijalno i vrlo inteligentno.

Sotir

pre 4 godine

Što je čovek veća budala, ima veće šanse da se za njega zaintersuju novinari... Danima se piše o ovom liku samo zato što je pljuvač i to njegovo pljuvanje je najveći domet koji je dostigao u tenisu...

Ermin

pre 4 godine

Doci iz male Srbije, skoro pa bez nekog novca i biti broj jedan u svetu. Hej broj 1!!!
Pa ja ako bi przio kajganu najbolje na svetu isto bi digao nos!!!
Dodjimo svi do nivoa Novaka!
Ugledan covek, otac sin muz, brak ideal, nikad nisam procitao o nekom skandalu.
Decko je primer, a ako se negde nekom razdrao ili slomio reket to je normalno, ipak to je broj 1!!!

rwlista

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.

rwlista

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.

bard ziva

pre 4 godine

@kaokakao
Pa ako je uspesan u svom poslu nije bogom dan za stvari van terena,svi prosto imamo oci i usi,drugo od tih silnih pojedinacnih reprezentacija nije imala nikakve vajde,1 DK koji nema samo onaj ko ga nije igrao,koga briga za njegove turnire za pare i cemu ovoliko advokatisanje kao da vi licno imate nesto od njegovih rezultata i novca

Akhenaton

pre 4 godine

"Hahahahahahah... Koji je ovaj Nik kralj. Kirijos ga vraca na fabricka podesavanja i van terena i na terenu. Na terenu posebno, nikad ga Djokovic nije dobio, nalupa ga Nik gde god se sretnu, a u zadnje vreme ga i van terena unisti.
(BB, 21. jun 2019 16:20) "

I Zvezda je pobedila Liverpul ali je Liverpul prvak Evrope.
Jadan si ti ako ti je Kirjos uzor.

taki p

pre 4 godine

Decko upada u novinarske kandze,znamo sta su sve spremni da urade zarad nekih desavanja,od toga zive.Ipak sam je kriv,na pocetku karijere bio je vecini simpatican,talentovan,onda je veoma glupim potezima poceo da tone u svakom pogledu.On ne vidi da postaje karakteristican i poznat iskjlucivo po neosnovanom kritikovanju teniskih legendi,sve manje ljude interesuju rezultati,samo cekaju njegov sledeci ispad.Novak je bio u delimicno slicnoj situaciji kada je imitirao ostale igrace,u jednom trenutku je to zasenilo njegove rezultate,zato mu je Nole ponudio pomoc,ali ovom nema pomoci ocigledno.Sa druge strane kad vidim koliko se slihta Federeru smuci mi se,tu pokazuje dvolicnost,kad na to dodamo osnovnu nekulturu,ulicni recnik,nepostovanje kolega i sudija,dobijamo klasicnog cirkuzanta,bez sarma i dopadljivosti,klasican produkt potrosackog drustva.

faraon franc

pre 4 godine

A kada je Srdja Djokovic u vreme vrhunca karijere svog sina u onom cuvenom intervjuu seirio nad padom Federera,pljuvao Mareja,svog sina proglasio za Boga,i rekao da on jedino vredi u ovoj zemlji(dakle nista kosarkasi,vaterpolisti,Spanovicka,matematicari,naucnici),tada vam je sve bilo potaman.A sto Srdjan govori Novak misli samo glumi gospodina dobricu.Cemu onda uvredjenost,cemu dvostruki standardi.Sport je danas takav,lazni osmesi,lazna ljubaznost,i ovakvi likovi kao Kirjos mogu doneti samo dobro u taj ucmali svet gde se po svaku cenu mora pobediti,uzeti pehar a gde je tu ono sto sport treba da predstavlja.Zar je sport ovoliko sirenje mrznje prema decku zbog jedne opaske koja je btw.skroz na mestu.Pa nije rekao da je Novak npr.djubre od coveka,nije mu vredjao porodicu,a ispada da maltene ne moze da zaspi od mrznje prema njemu citajuci nase portale.A najsmesnije mi je ovo advokatisanje Novaka koji niti zivi ovde niti igra za reprezentaciju niti ga preterano zanimamo osim sto da neku crkavicu za krecenje zabavista radi licne samopromocije

rwlista

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.

Konj

pre 4 godine

Pa naravno, ovi PR majstori iz ATP-a i pojedini novinari zajendo s njima, kad vide da neka tema privlaci paznju teraju do kraja, dok se ne smuci ljudima.

MarcoPolo

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.
(rwlista, 21. jun 2019 17:25)

Dobro je kad se "derao". Nije uopšte u tome poenta. Svima je jasno da i Novak neki put pretera u nekim stvarima. Ali je stvar u tome da nema opravdanja da ga na bilo kakav način kritikuje neko kakav je nik.

teletabis iz Australije.....

pre 4 godine

Dečko je u pravu, on treba da traži savet od dodavača loptica a ne od Novaka..... Dečko, kada pominješ Novaka da ustaneš....

Branko Sajic

pre 4 godine

Kirijose evo zasto,
Novak je doktor tenisa za tebe i zato je br. 1 na ART listi. Drugo, ti si dostigao vrhinac i uposte ugrom i rezultatima nisi napredovao kao teniser. Ako ne trazis savet od Novaka, Rodzera ili Rafe od koga ces da trazis? Nekog nekog salabajzera koji je 375 na ATP listi? Tebi ne vredi fizicka spremnost i mladost...nego ti treba potpuno novi mentalni prilaz tenisu. Sumnjam da ces uspeti da se promenis. Ista situacijama je sa Grigorovom. Zato nece ni biti vaseg napretka za vas dvojicu. Ako nevolis Novaka, onda se barem ugledaj na Aleksandra Zvereva, mozda te on nesto nauci.
Sa srecom
Branko (Teniser) iz Amerike

kaokakao

pre 4 godine

Sve receno je istina koja boli.
(Vojkan, 21. jun 2019 15:44)

A istina je da je Novak 15 puta grend slem sampion, 31 masters, 5 zavrsnih mastersa, preko 250 nedelja na prvom mjestu... u pravu si, istina boli.

macak lucifer

pre 4 godine

decko, ti si profesionalac,znas i sam nema potrebe da se mnogo #urcis ako nisi uradio ono sto su ti momci uradili i dok to ne uradis, za mene si:cao,zdravo.a sad idem na Twitter da mu to kazem.

jaretina

pre 4 godine

recimo Dostojevski se nudi da mi ukaže na neke stvari u vezi pisanja, i ja kažem-Šta će mi savet od Fjodora?!

ti nemas pojma ko je i sta je "Fjodor".
klasican srpski navijac "nola"

Department Of Justice

pre 4 godine

Za 50 ili 100 godina, kada se bude govorilo o tenisu, Novak će biti pominjan kao jedan od najboljih svih vremena, ili čak najbolji (!!), a niko neće ni znati ko je bio Kirijos !!!

BB

pre 4 godine

Hahahahahahah... Koji je ovaj Nik kralj. Kirijos ga vraca na fabricka podesavanja i van terena i na terenu. Na terenu posebno, nikad ga Djokovic nije dobio, nalupa ga Nik gde god se sretnu, a u zadnje vreme ga i van terena unisti.

Branko Sajic

pre 4 godine

Kirijose evo zasto,
Novak je doktor tenisa za tebe i zato je br. 1 na ART listi. Drugo, ti si dostigao vrhinac i uposte ugrom i rezultatima nisi napredovao kao teniser. Ako ne trazis savet od Novaka, Rodzera ili Rafe od koga ces da trazis? Nekog nekog salabajzera koji je 375 na ATP listi? Tebi ne vredi fizicka spremnost i mladost...nego ti treba potpuno novi mentalni prilaz tenisu. Sumnjam da ces uspeti da se promenis. Ista situacijama je sa Grigorovom. Zato nece ni biti vaseg napretka za vas dvojicu. Ako nevolis Novaka, onda se barem ugledaj na Aleksandra Zvereva, mozda te on nesto nauci.
Sa srecom
Branko (Teniser) iz Amerike

bokelis

pre 4 godine

Novak nikad nije direktno ispoljavao nervozu prema sakupljacima loptica, nego su mediji pokusavali da naprave pricu od toga, kao sto ce pokusavati da naprave pricu izmedju Novaka i Kirjosa, iako je sam Kirjos pokrenuo tu pricu kao neka starleta, pa citaoci izvolte i citajte nepostojecu sagu o Novaku i Kirjosu...

Жеља

pre 4 godine

Шта ће ти савет кад ниси схватио да си у проблему. Играј само дубл са Томићем једини он може да те схвати.

macak lucifer

pre 4 godine

decko, ti si profesionalac,znas i sam nema potrebe da se mnogo #urcis ako nisi uradio ono sto su ti momci uradili i dok to ne uradis, za mene si:cao,zdravo.a sad idem na Twitter da mu to kazem.

miodrag

pre 4 godine

Popuno je u pravu covek, sta ce mu razgovor sa Novakom kad je Novak teniser a ne psihijatar!! Salu na stranu.....svi mi volimo istinu , bar deklarativno i kada se ne tice nas samih , I u tome sto ovaj pajac radi ima stvari koje su dobre, jer malo unose nemir, pozitivan , u fini beli svet....To su pre njega radili Gulbis I Janovic ali ipak na jedan civilizovaniji nacin , u tome je sav problem. Nik je sirov! Vi mozete da kazete mnoge stvari o Novaku koje su na mestu, kao sto je njegovo slanje ljubavi posle pobeda, ili ta njegova zelja da bude "voljen". To mnogi I od nas , njegovih navijaca ne vole I to se moze procitati u nasim komentarima....ali Nik je sirov, a uz to je ukapirao da ova "igra" sa Novakom njemu donosi pregrst medijske paznje od koje se on hrani….gledam ga juce protiv Felixa iz Kanade (odlican teniser I moj pik za broj 1 kroz koju godinu) I kako je on igrao poslednje poene…..to je krajnje neozbiljno, loptica kroz noge, nonsalanto kretanje, mrzovoljan izgled….I mnogi udarci u tom njegovom blesavljenju prolaze i zaista izgledaju atraktivno i naravno da ce I zbog toga biti gledan….mislim da cak ni ovi najbolji I kad bi hteli ne bi mogli da odigraju neke njegove udarce I to je sve privlacno…..naravno od njega rezultate ne treba ocekivati I on to I sam zna ….da rezimiram---mislim da je on preterao i presao granicu I prag koji moze da se tolerise u njegovom ponasanju na I van terena I posebno prema Novaku. No to je hrana ne samo za njega vec I za novinare...I nase

Mik

pre 4 godine

Ovo je sad vec i preterivanje. Fabrikovan sukob od koga bolji teniser moze samo imati stete. Kirjosu jos to i odgovara. On stalno trazi motivaciju na pogresnom mestu... To su i psiholoske igre koje treba da mu pomognu kada sledeci put bude igrao sa Djokovicem. Potrebno je da ga Đoković jednom lepo ispraši, pa će biti potpuno nebitan, kao sto i jeste...

salamander

pre 4 godine

Ne sme da kaze istinu? Mora da prihvati savet koji nije trazio, a koji mu se namece? Nije nikakav teniser, ali ne bi valjalo da se rano sretne sa Novakom na W? Stvarno, cirkus.

Goran

pre 4 godine

Novinari su ga pitali o Djokovicu. On nije sam poceo da prica o Novaku nego samo na svoj nacin odgovorio novinarima koji pokusavaju od svega da naprave pricu.

Mladen

pre 4 godine

Lik je smorio za medalju treba nasi mediji totalno da ga ignorisu. On je samo iskomplekrisan sto je protraceni talenat i zavidi boljima od sebe. Zna da mu je pljuvanje jedina sansa da ostane relevantan ali i to ce ubrzo da dosadi. Plus ga koriste ovi lobi novinarcici zbog vise politike u tenisu da dize prasinu jer se Djokovic mnogima zamerio smenjivanjem miljenika establismenta Kermoda ali je Kirjos suvise glup to da skapira.

Sloba

pre 4 godine

Kakva samoprojekcija. On jos nije naucio da se ljudi razlikuju. Polazi od cinjenice da su svi kao on ali se pretvaraju ili glume nesto drugo. Srecom, daleko je od istine. Cak se i jedan covek menja od dana do dana iz hiljadu razloga i uticaja na raspolozenje.

defekt

pre 4 godine

Potpuno realno. Više volim kad je neko iskreno bezobrazan, nego kad izigrava ljubimca publike i "narodnog čoveka", a vidi se da mu je glava puna problema.
(Ćiribu-ćilibar, 21. jun 2019 15:33)

U komentaru nigde veze sa vezom.
Aj objasni, ne vezano za ovu vest. Sta je pisac hteo da kaze??
Strasno ko sve komentarise

aha

pre 4 godine

Mislim da nasi novinari namerno potenciraju svakodnevno neke price u vezi ovog tenisera jer podize citanost nasih portala, mislim iskreno da on nigde ali nigde cak ni u Australiji nije zastupljen toliko u novinama kao kod nas. Iz prostog razloga jer se ljudi pale i citaju ovo ko ludi, salju brdo komentara, i normalno nasi novinari to provalili i svaki dan po prica o Kirjosu, a lik totalno ali totalno nebitan.

Ćiribu-ćilibar

pre 4 godine

Potpuno realno. Više volim kad je neko iskreno bezobrazan, nego kad izigrava ljubimca publike i "narodnog čoveka", a vidi se da mu je glava puna problema.

Šta to uradi Berone Billy!?

pre 4 godine

Ja bih ovom zabranio da se bavi tenisom! Tenis je oduvek bio gospodski sport, tj sport za gospodu, a ovaj to sigurno nije!

Бата Стојковић

pre 4 godine

Наш народ каже понуђен ко почашћен. Њему савет заправо не треба. Њему треба лекар. Гледао сам јуче његов меч против младог Канађанина. Могао је само да бесни јер су га сви игнорисали почев од противника, преко судије до публике. Игнорисати га је њему највећа казна.

Fiićo

pre 4 godine

Mislim da nasi novinari namerno potenciraju svakodnevno neke price u vezi ovog tenisera jer podize citanost nasih portala
(aha, 21. jun 2019 15:30)

Naših portala? Pa B92 je u vlasništvu grčke kompanije Antena group.

ocajno pero

pre 4 godine

Lepo nas narod kaze magarac u Bec, magarac iz Beca. Klasican primerak narcisoidnog tipa. Dugo sam razmišljao na koga me podseca njegovo ponasanje i setih se onog crtanog Pera Kojot genije. Sa naglaskom kada Pera sam sebi kaze Pero ti si suvi genije i onda bum eksplodira mu u facu bomba.

Max

pre 4 godine

Iskreno nije ni kritikovao Djokovica, niti mu se licno obratio, to vi novinari radite provokativne tekstove i izvlacite iz konteksta naslove. Novak ga je to pitao prije pet godina i sada samo pomenuo. Nije nista lose rekao Nik u vezi Novaka, samo je ukazao da se Novak takodje lose ponasa na terenu kao i on, odnosno da lomi rekete i ruzno se ophodi prema skupljacima loptica. To je samo donekle tacno, jer je Novak ipak daleko kulturniji od njega, dok Kirjos prelazi granice i ponizava sudije i skupljace loptica, a cesto nema postovanja ni prema protivnicima. Ali ok, njegovo ponasanje na terenu i dalje prolazi sa povremenim novcanim kaznama, tako da vidjecemo u kojem ce pravcu nastaviti da se ponasa, ili ce napraviti nesto za mnogo rigorozniju kaznu ili ce se smiriti. Uglavnom i pored toga sto zaradjuje novac, upropastava svoj talenat i karijeru ali to je njegov licni izbor.

Vonald Vegan

pre 4 godine

Vidim velika podrska za Giros Nika ovde. Ok, ako je takva faca, sto se ne bavi nekim sportom gde je ovkvo ponasanje uobicajeno, boks, hokej ili nesto slicno. Mslim podbada sudiju zbog kacketa, zato sto zna da mu sudija nece odgovoriti, isto i Novaka., Varvinku ranije. Zna da nema odgovora kao u hokeju npr. pa se zato i ponasa ovako. Ako je ovo svez vetar u tenisu, bolje da je omorina...

mickeyrs

pre 4 godine

Nekada su naslovi preuveličani, ali ova izjava Nika ukazuje da on zaista ima neki problem sa Novakom pa zato koristi svaku priliku za odapinjanje otrovnih strelica.

Ne bih dužio o razlikama u ponašanju u toku takmičarskog meča usled nervoze, pritiska i ponašanju nevaspitanog razmaženog deteta. Recimo da se Novaku toleriše mnogo toga jer je među najboljima u istoriji, to bi ovaj ... trebalo da skonta pre nego što se uporedi sa Novakom.

Ono što nije dobro je što će verovatno opet biti u Novakovom delu na W i očito je veoma motivisan da dokaže da je bolji od prvog na svetu, a kad mu je fokus tu, pa još na travi, vrlo je opasan. Ako dodamo i neke eventualne provokacije u toku meča i Novakovo labilno stanje, može biti vrlo neprijatan meč za gledanje.

MarcoPolo

pre 4 godine

Dečko je debelo ograničen, sa patološkom potrebom da bude u centru pažnje izigravanjem nekog mačo frajera. A mozga nigde.
Ne kapiram da tako pljuje sve oko sebe, iako ama baš nema ni najmanje povoda za tako nešto. Debil, ništa drugo.

Modiljani

pre 4 godine

Novak je jedan od najboljih tenisera svih vremena, i ti od takvog čoveka ne želiš savet? To je isto kao da ja sam neki mladi pisac, i recimo Dostojevski se nudi da mi ukaže na neke stvari u vezi pisanja, i ja kažem-Šta će mi savet od Fjodora?!

Vera

pre 4 godine

Mislim da se sada već debelo pretjeruje s tim što kaže NK, koga je to briga i po čemu on zaslužuje da se svaki dan piše o njemu!I zašto bi on morao gotiviti Novaka!Niti je on Novaku bitan niti bi trebao biti nama!On je "dečko od skandala"i očito će biti upamćen samo po tome!Za razliku od Noleta!

Fed je GOAT

pre 4 godine

""Zašto bih? Šta će mi reći? Šta mislite zbog čega bi trebalo da odem kod njega po savet? Ne razumem vas. Zar niste videli kako se Novak ponaša sa dodavačima lopti i kako razbija rekete? Niste videli to? Kako to ne "eksplodira" kao u slučaju sa mnom? Kada budete iskreni, kao što sad niste, onda ćemo moći da pričamo", rekao je Kirjos."

Bravo Kirjose!

Теоретичар завере, а можда и нисам?

pre 4 godine

Нешто ми је сумњиво толерисање његовог понашања од стране АТП и ИТФ. Шта би било кад би мало оплео по Федереру и Надалу. Надала је, додуше, једном пецнуо и никад више.

aha

pre 4 godine

Mislim da nasi novinari namerno potenciraju svakodnevno neke price u vezi ovog tenisera jer podize citanost nasih portala, mislim iskreno da on nigde ali nigde cak ni u Australiji nije zastupljen toliko u novinama kao kod nas. Iz prostog razloga jer se ljudi pale i citaju ovo ko ludi, salju brdo komentara, i normalno nasi novinari to provalili i svaki dan po prica o Kirjosu, a lik totalno ali totalno nebitan.

Šta to uradi Berone Billy!?

pre 4 godine

Ja bih ovom zabranio da se bavi tenisom! Tenis je oduvek bio gospodski sport, tj sport za gospodu, a ovaj to sigurno nije!

Modiljani

pre 4 godine

Novak je jedan od najboljih tenisera svih vremena, i ti od takvog čoveka ne želiš savet? To je isto kao da ja sam neki mladi pisac, i recimo Dostojevski se nudi da mi ukaže na neke stvari u vezi pisanja, i ja kažem-Šta će mi savet od Fjodora?!

Max

pre 4 godine

Iskreno nije ni kritikovao Djokovica, niti mu se licno obratio, to vi novinari radite provokativne tekstove i izvlacite iz konteksta naslove. Novak ga je to pitao prije pet godina i sada samo pomenuo. Nije nista lose rekao Nik u vezi Novaka, samo je ukazao da se Novak takodje lose ponasa na terenu kao i on, odnosno da lomi rekete i ruzno se ophodi prema skupljacima loptica. To je samo donekle tacno, jer je Novak ipak daleko kulturniji od njega, dok Kirjos prelazi granice i ponizava sudije i skupljace loptica, a cesto nema postovanja ni prema protivnicima. Ali ok, njegovo ponasanje na terenu i dalje prolazi sa povremenim novcanim kaznama, tako da vidjecemo u kojem ce pravcu nastaviti da se ponasa, ili ce napraviti nesto za mnogo rigorozniju kaznu ili ce se smiriti. Uglavnom i pored toga sto zaradjuje novac, upropastava svoj talenat i karijeru ali to je njegov licni izbor.

Теоретичар завере, а можда и нисам?

pre 4 godine

Нешто ми је сумњиво толерисање његовог понашања од стране АТП и ИТФ. Шта би било кад би мало оплео по Федереру и Надалу. Надала је, додуше, једном пецнуо и никад више.

Ćiribu-ćilibar

pre 4 godine

Potpuno realno. Više volim kad je neko iskreno bezobrazan, nego kad izigrava ljubimca publike i "narodnog čoveka", a vidi se da mu je glava puna problema.

taki p

pre 4 godine

Decko upada u novinarske kandze,znamo sta su sve spremni da urade zarad nekih desavanja,od toga zive.Ipak sam je kriv,na pocetku karijere bio je vecini simpatican,talentovan,onda je veoma glupim potezima poceo da tone u svakom pogledu.On ne vidi da postaje karakteristican i poznat iskjlucivo po neosnovanom kritikovanju teniskih legendi,sve manje ljude interesuju rezultati,samo cekaju njegov sledeci ispad.Novak je bio u delimicno slicnoj situaciji kada je imitirao ostale igrace,u jednom trenutku je to zasenilo njegove rezultate,zato mu je Nole ponudio pomoc,ali ovom nema pomoci ocigledno.Sa druge strane kad vidim koliko se slihta Federeru smuci mi se,tu pokazuje dvolicnost,kad na to dodamo osnovnu nekulturu,ulicni recnik,nepostovanje kolega i sudija,dobijamo klasicnog cirkuzanta,bez sarma i dopadljivosti,klasican produkt potrosackog drustva.

Akhenaton

pre 4 godine

"Hahahahahahah... Koji je ovaj Nik kralj. Kirijos ga vraca na fabricka podesavanja i van terena i na terenu. Na terenu posebno, nikad ga Djokovic nije dobio, nalupa ga Nik gde god se sretnu, a u zadnje vreme ga i van terena unisti.
(BB, 21. jun 2019 16:20) "

I Zvezda je pobedila Liverpul ali je Liverpul prvak Evrope.
Jadan si ti ako ti je Kirjos uzor.

bokelis

pre 4 godine

Novak nikad nije direktno ispoljavao nervozu prema sakupljacima loptica, nego su mediji pokusavali da naprave pricu od toga, kao sto ce pokusavati da naprave pricu izmedju Novaka i Kirjosa, iako je sam Kirjos pokrenuo tu pricu kao neka starleta, pa citaoci izvolte i citajte nepostojecu sagu o Novaku i Kirjosu...

Goran

pre 4 godine

Novinari su ga pitali o Djokovicu. On nije sam poceo da prica o Novaku nego samo na svoj nacin odgovorio novinarima koji pokusavaju od svega da naprave pricu.

VUK

pre 4 godine

E pa sine, kada reket polomi br.1., on je mangup, kada to uradi balavander koji nema ni jedan GS , onda je on bitanga.Eto mala razlika. Samo treba da osvojiš nešto u karijeri .

Mirko

pre 4 godine

Retko ko ima ovolike komplekse. Ovaj vidi Noleta i u supi, izgleda!
(Miloš, 21. jun 2019 17:08)

Da ima komplekse od coveka kojeg je pobedio oba puta? Genijalno i vrlo inteligentno.
(Bodibond, 21. jun 2019 18:43)

Lik ima prvo problem sa svojom psihom, a ima i sa Novakom, jer je Novak sve ono što je suprotno od njega. Takođe ako nema problem, što se bavi Novakom? Što ga spominje gde stigne? Možda ga zato ljudi i provociraju jer vide da skače ko bik na crveno kad se priča o Novaku? Definitivno ima problem.

A to što je igrao sa Novakom samo četiri puta - ja bih tu video najveći problem, jer ga u polufinalima i finalima turnira nikad nema. Obavezno ispadne na početku ili prođe prvo ili drugo kolo i to je sve.
Možda on ima fizikalije ili talenat, al nema ono što je najbitnije da bi bio šampion.
U tom smislu sa Novakom ne može da stane ni u istu rečenicu.

Бата Стојковић

pre 4 godine

Наш народ каже понуђен ко почашћен. Њему савет заправо не треба. Њему треба лекар. Гледао сам јуче његов меч против младог Канађанина. Могао је само да бесни јер су га сви игнорисали почев од противника, преко судије до публике. Игнорисати га је њему највећа казна.

mickeyrs

pre 4 godine

Nekada su naslovi preuveličani, ali ova izjava Nika ukazuje da on zaista ima neki problem sa Novakom pa zato koristi svaku priliku za odapinjanje otrovnih strelica.

Ne bih dužio o razlikama u ponašanju u toku takmičarskog meča usled nervoze, pritiska i ponašanju nevaspitanog razmaženog deteta. Recimo da se Novaku toleriše mnogo toga jer je među najboljima u istoriji, to bi ovaj ... trebalo da skonta pre nego što se uporedi sa Novakom.

Ono što nije dobro je što će verovatno opet biti u Novakovom delu na W i očito je veoma motivisan da dokaže da je bolji od prvog na svetu, a kad mu je fokus tu, pa još na travi, vrlo je opasan. Ako dodamo i neke eventualne provokacije u toku meča i Novakovo labilno stanje, može biti vrlo neprijatan meč za gledanje.

rwlista

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.

Жеља

pre 4 godine

Шта ће ти савет кад ниси схватио да си у проблему. Играј само дубл са Томићем једини он може да те схвати.

kaokakao

pre 4 godine

Sve receno je istina koja boli.
(Vojkan, 21. jun 2019 15:44)

A istina je da je Novak 15 puta grend slem sampion, 31 masters, 5 zavrsnih mastersa, preko 250 nedelja na prvom mjestu... u pravu si, istina boli.

Sotir

pre 4 godine

Što je čovek veća budala, ima veće šanse da se za njega zaintersuju novinari... Danima se piše o ovom liku samo zato što je pljuvač i to njegovo pljuvanje je najveći domet koji je dostigao u tenisu...

Mik

pre 4 godine

Ovo je sad vec i preterivanje. Fabrikovan sukob od koga bolji teniser moze samo imati stete. Kirjosu jos to i odgovara. On stalno trazi motivaciju na pogresnom mestu... To su i psiholoske igre koje treba da mu pomognu kada sledeci put bude igrao sa Djokovicem. Potrebno je da ga Đoković jednom lepo ispraši, pa će biti potpuno nebitan, kao sto i jeste...

Nikolina

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.
(rwlista, 21. jun 2019 17:25)
Da toliko ih maltretira da vec nekoliko puta biraju njegov mec na pitanja koji mec vole da rade kao skupljaci loptica.
Potrudi se malo da nadjes clanke, ima ih nekoliko na netu.
Tenis ostavi poznavaocima i ljubiteljima da komenarsu . Samopomoc protiv iracionalne mrznje- pre obzbiljnijih koraka.


Pozrddav od ljubitelja i gledaoca ove igre od 1981.

faraon franc

pre 4 godine

A kada je Srdja Djokovic u vreme vrhunca karijere svog sina u onom cuvenom intervjuu seirio nad padom Federera,pljuvao Mareja,svog sina proglasio za Boga,i rekao da on jedino vredi u ovoj zemlji(dakle nista kosarkasi,vaterpolisti,Spanovicka,matematicari,naucnici),tada vam je sve bilo potaman.A sto Srdjan govori Novak misli samo glumi gospodina dobricu.Cemu onda uvredjenost,cemu dvostruki standardi.Sport je danas takav,lazni osmesi,lazna ljubaznost,i ovakvi likovi kao Kirjos mogu doneti samo dobro u taj ucmali svet gde se po svaku cenu mora pobediti,uzeti pehar a gde je tu ono sto sport treba da predstavlja.Zar je sport ovoliko sirenje mrznje prema decku zbog jedne opaske koja je btw.skroz na mestu.Pa nije rekao da je Novak npr.djubre od coveka,nije mu vredjao porodicu,a ispada da maltene ne moze da zaspi od mrznje prema njemu citajuci nase portale.A najsmesnije mi je ovo advokatisanje Novaka koji niti zivi ovde niti igra za reprezentaciju niti ga preterano zanimamo osim sto da neku crkavicu za krecenje zabavista radi licne samopromocije

Марко

pre 4 godine

Ocigledno je krenuo Novakovim stopama...ovako se i on ponasao na pocetku karijere, a i kasnije. Komentarisanje drugih, imitiranje, ismejavanje...
sjetih se Nadalovog spota sa Sakirom i Novakove parodije sa Troickim...
to se jednostavno ne radi...ili si gospodin ili nisi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (judita, 21. jun 2019 19:29)

Лоше ти је поређење. Новак никога није вређао клиначким форама као што је "Не знам ко је то" и слично. Никада није ниподаштавао ни резултате, ни игру других тенисера, а Кирјос то стално ради. Кирјос је за Новака рекао да је досадан. Да ли је то Новак икада за било кога рекао? Због имитација које помињеш нико се није љутио, јер се никоме није ругао. Манири овога Кирјоса су манири најобичнијег уличара. Да ли се сећаш како је вређао Вавринкину девојку? Да ли примећујеш какве су његове расправе са другим тенисерима и судијама. Заиста не могу да верујем да правиш тако глупо поређење. Кирјосова интелигенција је на нивоу детета од пет година.

Department Of Justice

pre 4 godine

Za 50 ili 100 godina, kada se bude govorilo o tenisu, Novak će biti pominjan kao jedan od najboljih svih vremena, ili čak najbolji (!!), a niko neće ni znati ko je bio Kirijos !!!

Milan

pre 4 godine

Da sam Nole ignorisao bih dotičnog. Muslim da je u fazi, da mu ni dobar psihijatar ne može mnogo pomoći. A jedina poruka koju bi imao za njega na Noletovom mestu bila bi: “I am Novak Djoković winner of 15GS title, who the f_ _ _ are you?”

CATAPA

pre 4 godine

Kirijos je Federerov "zec" i u medijima govori ono što Federeru ne "priliči". Nama samo više okupira pažnju kada serinja protiv Novaka, ali on isto tako vređa i Nadala koji se nikada nikome nije ni zamerio i uvek je bio ljudina, sportista 100%.
Kirijos mu dođe nešto kao teniski Dragan Vučićević, ako me razumete.

Vonald Vegan

pre 4 godine

Vidim velika podrska za Giros Nika ovde. Ok, ako je takva faca, sto se ne bavi nekim sportom gde je ovkvo ponasanje uobicajeno, boks, hokej ili nesto slicno. Mslim podbada sudiju zbog kacketa, zato sto zna da mu sudija nece odgovoriti, isto i Novaka., Varvinku ranije. Zna da nema odgovora kao u hokeju npr. pa se zato i ponasa ovako. Ako je ovo svez vetar u tenisu, bolje da je omorina...

Mladen

pre 4 godine

Lik je smorio za medalju treba nasi mediji totalno da ga ignorisu. On je samo iskomplekrisan sto je protraceni talenat i zavidi boljima od sebe. Zna da mu je pljuvanje jedina sansa da ostane relevantan ali i to ce ubrzo da dosadi. Plus ga koriste ovi lobi novinarcici zbog vise politike u tenisu da dize prasinu jer se Djokovic mnogima zamerio smenjivanjem miljenika establismenta Kermoda ali je Kirjos suvise glup to da skapira.

jaretina

pre 4 godine

recimo Dostojevski se nudi da mi ukaže na neke stvari u vezi pisanja, i ja kažem-Šta će mi savet od Fjodora?!

ti nemas pojma ko je i sta je "Fjodor".
klasican srpski navijac "nola"

ocajno pero

pre 4 godine

Lepo nas narod kaze magarac u Bec, magarac iz Beca. Klasican primerak narcisoidnog tipa. Dugo sam razmišljao na koga me podseca njegovo ponasanje i setih se onog crtanog Pera Kojot genije. Sa naglaskom kada Pera sam sebi kaze Pero ti si suvi genije i onda bum eksplodira mu u facu bomba.

judita

pre 4 godine

Ocigledno je krenuo Novakovim stopama...ovako se i on ponasao na pocetku karijere, a i kasnije. Komentarisanje drugih, imitiranje, ismejavanje...
sjetih se Nadalovog spota sa Sakirom i Novakove parodije sa Troickim...
to se jednostavno ne radi...ili si gospodin ili nisi...

danilo

pre 4 godine

Niste ni svesni koliko je ovaj lik u pravu. Ustvari znate da jeste (osim ovih baš baš zaslepljenih), ali vam je krivo što se neko drznuo da kaže istinu. Što bi inače ovaj tražio savet od nekoga ko se isto ponaša?...

BB

pre 4 godine

Hahahahahahah... Koji je ovaj Nik kralj. Kirijos ga vraca na fabricka podesavanja i van terena i na terenu. Na terenu posebno, nikad ga Djokovic nije dobio, nalupa ga Nik gde god se sretnu, a u zadnje vreme ga i van terena unisti.

kaokakao

pre 4 godine

@kaokakao 
Pa ako je uspesan u svom poslu nije bogom dan za stvari van terena,svi prosto imamo oci i usi,drugo od tih silnih pojedinacnih reprezentacija nije imala nikakve vajde,1 DK koji nema samo onaj ko ga nije igrao,koga briga za njegove turnire za pare i cemu ovoliko advokatisanje kao da vi licno imate nesto od njegovih rezultata i novca
(bard ziva, 21. jun 2019 17:15)

Ok, posto mi "advokatisemo",sta ti radis? Ako te sve ovo ne interesuje, nadji drugu zanimaciju. "Advokatisem" zbog dripaca poput Kirojsa, koji je samo sticajem okolnosti tu gdje jeste, a slicnih njemu ima svuda oko nas. Sto ne napadne druge , Mareja, Rodzera? Sta mislis? Jer ne smije, jer bi mu britanci napravili sou od zivota, ko sto su mu pretke jahali. Udario tamo gdje zna da nece dobiti preko nosa.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Nije mi jasno čemu ovoliki publicitet ovom "čoveku"!
(Thiosav, 21. jun 2019 17:19)

Vreme je takvo. Senzacionalizam u punom zamahu. Prodaje se.

Ermin

pre 4 godine

Doci iz male Srbije, skoro pa bez nekog novca i biti broj jedan u svetu. Hej broj 1!!!
Pa ja ako bi przio kajganu najbolje na svetu isto bi digao nos!!!
Dodjimo svi do nivoa Novaka!
Ugledan covek, otac sin muz, brak ideal, nikad nisam procitao o nekom skandalu.
Decko je primer, a ako se negde nekom razdrao ili slomio reket to je normalno, ipak to je broj 1!!!

Bodibond

pre 4 godine

Retko ko ima ovolike komplekse. Ovaj vidi Noleta i u supi, izgleda!
(Miloš, 21. jun 2019 17:08)

Da ima komplekse od coveka kojeg je pobedio oba puta? Genijalno i vrlo inteligentno.

kuc kuc

pre 4 godine

Ako nekom nije jasno Kyrgios je projekat odlazećeg ali još uvek aktuelnog predsednika ATP Kermode-a i kompanije koja ga podržava uperen protiv Novaka i kompanije koja ga je smenila. To samo ćorav ili neupućen ne vidi.

Nadam se da ćete biti korektni i objaviti komentar.

rwlista

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.

Branko Sajic

pre 4 godine

Kirijose evo zasto,
Novak je doktor tenisa za tebe i zato je br. 1 na ART listi. Drugo, ti si dostigao vrhinac i uposte ugrom i rezultatima nisi napredovao kao teniser. Ako ne trazis savet od Novaka, Rodzera ili Rafe od koga ces da trazis? Nekog nekog salabajzera koji je 375 na ATP listi? Tebi ne vredi fizicka spremnost i mladost...nego ti treba potpuno novi mentalni prilaz tenisu. Sumnjam da ces uspeti da se promenis. Ista situacijama je sa Grigorovom. Zato nece ni biti vaseg napretka za vas dvojicu. Ako nevolis Novaka, onda se barem ugledaj na Aleksandra Zvereva, mozda te on nesto nauci.
Sa srecom
Branko (Teniser) iz Amerike

rwlista

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.

@Brat Grk

pre 4 godine

On ima veze sa Grcima koliko i većina ovde sa tenisom. Momak je odavno vesternizovan i žestoko neobrazovan. On ne pravi razliku između pristojnosti i nepristojnosti, dakle produkt virtuelne realnosti gde je sve ok, moguće, gde nema preterane razlike između dobrog i lošeg... Naravno, ovo nevaži za mali procenat ljudi kojima je ovaj, nažalost klovn upravo to, klovn za hranjenje ega i dobrog raspoloženja.

Fed je GOAT

pre 4 godine

""Zašto bih? Šta će mi reći? Šta mislite zbog čega bi trebalo da odem kod njega po savet? Ne razumem vas. Zar niste videli kako se Novak ponaša sa dodavačima lopti i kako razbija rekete? Niste videli to? Kako to ne "eksplodira" kao u slučaju sa mnom? Kada budete iskreni, kao što sad niste, onda ćemo moći da pričamo", rekao je Kirjos."

Bravo Kirjose!

teletabis iz Australije.....

pre 4 godine

Dečko je u pravu, on treba da traži savet od dodavača loptica a ne od Novaka..... Dečko, kada pominješ Novaka da ustaneš....

MarcoPolo

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.
(rwlista, 21. jun 2019 17:25)

Dobro je kad se "derao". Nije uopšte u tome poenta. Svima je jasno da i Novak neki put pretera u nekim stvarima. Ali je stvar u tome da nema opravdanja da ga na bilo kakav način kritikuje neko kakav je nik.

Eden GOAT Hazard

pre 4 godine

Svidja mi se ovaj brat,krajnje politicki nekorektan znaci da je svoj za razliku od ovih ispranih mozgova skloni idolatriji,a koliko smo mi Srbi bolesni kad cujem Novak mnogo uradio za Srbiju to je kao u stilu Djurica da vices Aco Srbine...

MarcoPolo

pre 4 godine

Dečko je debelo ograničen, sa patološkom potrebom da bude u centru pažnje izigravanjem nekog mačo frajera. A mozga nigde.
Ne kapiram da tako pljuje sve oko sebe, iako ama baš nema ni najmanje povoda za tako nešto. Debil, ništa drugo.

Vera

pre 4 godine

Mislim da se sada već debelo pretjeruje s tim što kaže NK, koga je to briga i po čemu on zaslužuje da se svaki dan piše o njemu!I zašto bi on morao gotiviti Novaka!Niti je on Novaku bitan niti bi trebao biti nama!On je "dečko od skandala"i očito će biti upamćen samo po tome!Za razliku od Noleta!

miodrag

pre 4 godine

Popuno je u pravu covek, sta ce mu razgovor sa Novakom kad je Novak teniser a ne psihijatar!! Salu na stranu.....svi mi volimo istinu , bar deklarativno i kada se ne tice nas samih , I u tome sto ovaj pajac radi ima stvari koje su dobre, jer malo unose nemir, pozitivan , u fini beli svet....To su pre njega radili Gulbis I Janovic ali ipak na jedan civilizovaniji nacin , u tome je sav problem. Nik je sirov! Vi mozete da kazete mnoge stvari o Novaku koje su na mestu, kao sto je njegovo slanje ljubavi posle pobeda, ili ta njegova zelja da bude "voljen". To mnogi I od nas , njegovih navijaca ne vole I to se moze procitati u nasim komentarima....ali Nik je sirov, a uz to je ukapirao da ova "igra" sa Novakom njemu donosi pregrst medijske paznje od koje se on hrani….gledam ga juce protiv Felixa iz Kanade (odlican teniser I moj pik za broj 1 kroz koju godinu) I kako je on igrao poslednje poene…..to je krajnje neozbiljno, loptica kroz noge, nonsalanto kretanje, mrzovoljan izgled….I mnogi udarci u tom njegovom blesavljenju prolaze i zaista izgledaju atraktivno i naravno da ce I zbog toga biti gledan….mislim da cak ni ovi najbolji I kad bi hteli ne bi mogli da odigraju neke njegove udarce I to je sve privlacno…..naravno od njega rezultate ne treba ocekivati I on to I sam zna ….da rezimiram---mislim da je on preterao i presao granicu I prag koji moze da se tolerise u njegovom ponasanju na I van terena I posebno prema Novaku. No to je hrana ne samo za njega vec I za novinare...I nase

Pekar iz Londona

pre 4 godine

I meni smeta što ima potrebu svima da se dopadne. Ali takvi smo svi kad odemo u inostranstvo.
(Radoje, 21. jun 2019 20:47)

Nismo! Ja sam ostao normalan.

Vladimir

pre 4 godine

Ja bih ovom zabranio da se bavi tenisom! Tenis je oduvek bio gospodski sport, tj sport za gospodu, a ovaj to sigurno nije!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šta to uradi Berone Billy!?, 21. jun 2019 15:32)

Momak je talentovan i govori ono sto svi mislimo.
Samo u Srbiji se ponasanje neke osobe ne sme kritikovati...

Fiićo

pre 4 godine

Mislim da nasi novinari namerno potenciraju svakodnevno neke price u vezi ovog tenisera jer podize citanost nasih portala
(aha, 21. jun 2019 15:30)

Naših portala? Pa B92 je u vlasništvu grčke kompanije Antena group.

Donato

pre 4 godine

Uvazicu bilo koju kritiku kad Nice osvojis neki grend slem, aj zdravo
 (defekt, 21. jun 2019 15:57) 

A nekom je bas bitno dal' ces ti da uvazis ili ne.

C i n i k

pre 4 godine

Al nas smoriste s ovim Kirjosom to je stvarno loodilo.
Koga bi ovaj covek zanimao sem sto ga stalno zezaju i provociraju, a on se lozi, jer se nadaju da ce da napravi opet neku glupost pa da svima bude zanimljivo?

Малац

pre 4 godine

Волео бих да се варам, али ко да гледам, Вимблдон- прво или друго коло Новак ће играти против овог, потенцијална бомба да се заустави у походу на још један слем.
Код Енглеза ништа није случајно.

PistolPit

pre 4 godine

Ma i Novak filozofira ovde previse. Kad ga pitaju za Kirgiosa treba jednostavno da kaze "nemam komentara" i gotovo. Vec i ovako dobija previse medijske paznje ovaj lik.

Ranije is morao da osvojis veliku titulu kao mlad igrac da bi te ovoliko pominjali u medijima.

defekt

pre 4 godine

Potpuno realno. Više volim kad je neko iskreno bezobrazan, nego kad izigrava ljubimca publike i "narodnog čoveka", a vidi se da mu je glava puna problema.
(Ćiribu-ćilibar, 21. jun 2019 15:33)

U komentaru nigde veze sa vezom.
Aj objasni, ne vezano za ovu vest. Sta je pisac hteo da kaze??
Strasno ko sve komentarise

bard ziva

pre 4 godine

@kaokakao
Pa ako je uspesan u svom poslu nije bogom dan za stvari van terena,svi prosto imamo oci i usi,drugo od tih silnih pojedinacnih reprezentacija nije imala nikakve vajde,1 DK koji nema samo onaj ko ga nije igrao,koga briga za njegove turnire za pare i cemu ovoliko advokatisanje kao da vi licno imate nesto od njegovih rezultata i novca

dominus

pre 4 godine

Kirjos je zapravo u pravu a Novak je sebe odavno izgubio. Ovakav tip ličnosti je potreban u svetu tenisa. Previše je tu političke korektnosti i tupavih izjava. Trojica vodećih a naročito ovaj naš, prednjače u tome.

Branko Sajic

pre 4 godine

Kirijose evo zasto,
Novak je doktor tenisa za tebe i zato je br. 1 na ART listi. Drugo, ti si dostigao vrhinac i uposte ugrom i rezultatima nisi napredovao kao teniser. Ako ne trazis savet od Novaka, Rodzera ili Rafe od koga ces da trazis? Nekog nekog salabajzera koji je 375 na ATP listi? Tebi ne vredi fizicka spremnost i mladost...nego ti treba potpuno novi mentalni prilaz tenisu. Sumnjam da ces uspeti da se promenis. Ista situacijama je sa Grigorovom. Zato nece ni biti vaseg napretka za vas dvojicu. Ako nevolis Novaka, onda se barem ugledaj na Aleksandra Zvereva, mozda te on nesto nauci.
Sa srecom
Branko (Teniser) iz Amerike

taki p

pre 4 godine

Muka mi je od ovih sto se bune kako se Novak nesme kritikovati jer je "bozanstvo",sad je po njihovom Nik jedini na svetu koji ima hrabrosti,dive se jednom pajacu koji je u rijaliti fazonu.Nije sporno da sa onom ceremonijom proslave malo smara ljude,ipak to je njegova neka filozofija zivota koju je pokupio od Imasa,nema veze sa dopadljivoscu,svako bi ukapirao da se publici ne dopada,ipak on gura svoj fazon.Jos nesto,dok se Novak nije pojavio tenis se pratio na nivou badmingtona,njemu se zahvalite sto imate mogucnosti da gledate vrhunske meceve gotovo svake nedelje.Ovi sto kritikuju ne moraju uopste da gledaju i komentarisu njegove meceve,sad su oni boze moj "strucnjaci" pa moraju da se oglase.Pratite druge sportove,evo kladim se da ogromna vecina tih "strucnjaka" pojma nema ko je prvak sveta u hokeju na ledu,to je inace vrlo popularan sport u svetu,ali tu nema nasih igraca,klubova,reprezentacije,pa "strucnjaci" ne prate,zato da postujete Novaka i njegove rezultate,jer bi ste tenis gledali na stranim televizijama da nije bilo njega.

svetDanas

pre 4 godine

Znaci bukvalno nebitan lik ovaj Nik Kirjos, iskrivljen kao upitnik, neki polu ciganin neskolovani i nezanimljivi. Navodno je talenat ali dalekoooo od toga, hocu reci da je klasican luzer. Kakvo je vreme doslo ljudi moji, pa samo da napravi neko naslov i postaje poznat i dobija pare, ovu vest inace nije prenelo sem nekih spanskih portala niko sem nas. Decko je tezak 10 miliona dolara!! 49 igrac atp liste koji nikada nista nije osvojio sem onog 250 ili 500 turnira protiv nadala. To je razlika izmedju poznatog i uspesnog, moze da se skine go sa lopticom u ustima i da trci po Londonu i na kraju ce ga pratiti odredjeni auditorium a posle izjavi kako je to sala i eto moze i na 30 miliona dolara da izadje sa svojim bogatstvom ali radom i rezultatima nema potrebe. Ova velika trojka ce zbog toga i ostati jedina ikada, sledece sto ce da rade je da budu i blogeri i vlogeri teniseri, pa da prave lazne skandale medju sobom, sve sem onog sto treba. Zaista naopako je sve. Opet i Novak je ovoga puta mogao reci "Ljudi ne zanima me taj klovn, svima je jasno ko je i sta je" a ne da moralise kao da mu pomogne i realno mu je Nik i odgovorio. Novak je kao jedan od najvecih ikada ubedljivo najtemperamentniji i sigurno mu ne bi pomogao.

salamander

pre 4 godine

Ne sme da kaze istinu? Mora da prihvati savet koji nije trazio, a koji mu se namece? Nije nikakav teniser, ali ne bi valjalo da se rano sretne sa Novakom na W? Stvarno, cirkus.

Konj

pre 4 godine

Pa naravno, ovi PR majstori iz ATP-a i pojedini novinari zajendo s njima, kad vide da neka tema privlaci paznju teraju do kraja, dok se ne smuci ljudima.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Evo ga opet ovaj marginalac koji nije u stanju da zavredi pažnju sveta poslom kojim se bavi, tenisom, već mora da pljuje na svoje kolege koji su pritom miljama uspešniji od njega da bi uopšte mogao da da neki intervju. Tužno. Nekada veliki teniski talenat koji je obećavao novog velikog australijskog šampiona (mada je on izvorni Australijanac taman toliko koliko sam ja Kinez naravno), a danas najobičniji cirkuzant koji pravi budalu od sebe non stop. A novinari ga namerno ciljno provociraju Noletom naravno, jer znaju da mu je Nole ta tačka na koju puca, i on onda naravno krene da melje gluposti pa mu se celi svet smeje. Ali opet, ne razumem teniske novinare (u slučaju da su zaista teniski a ne rijaliti novinari) zašto ovome kompleksašu uporno nameštaju i postavljaju pitanja o Noletu kada znaju da on to mentalno nije sposoban da podnese i da će lupetati gluposti. O kej kažu neki jer se to traži i prodaje danas, ali opet, to je jedna velika velika antireklama za ovaj divni sport. Kome treba rijaliti klaun u tenisu? Zaista grubo pljuvanje radi ovaj dečko po ovome divnome sportu! Čujte ga, on našao da Noleta kritikuje jer "lomi rekete"??? A on šta radi, nije li nedavno stolicu jurio i bacao po teniskom terenu na zaprepašćenje publike?? Naravno da jeste!! I takav kakav je on našao da kritikuje bolje od sebe!! Treba ga momentalno udaljiti iz sveta tenisa, nije sposoban da se bavi tim poslom.

macak lucifer

pre 4 godine

decko, ti si profesionalac,znas i sam nema potrebe da se mnogo #urcis ako nisi uradio ono sto su ti momci uradili i dok to ne uradis, za mene si:cao,zdravo.a sad idem na Twitter da mu to kazem.

Mirko

pre 4 godine

Ljudi vi mnogo gledate reality programe, prihvatili ste tu đubre kulturu, vama sada sve to ispada kao poželjan obrazac ponašanja. Niti je poželjno niti je vredno pljuvati po svemu i svakome, posebno ako taj neko ne ponudi nešto bolje ili da stvori neku novu vrednost koju će svi da poštuju, ugledaju se i žele za sebe.
Novak je to stvorio, a ovi svi kojima se to ne dopada imaju drugačiju funkciju u prirodi - da uništavaju.
Oni će to nastaviti da rade jer takve demonske energije su deo njihovog bića i priroda im je to namenila.
Ali to ne znači da i mi to moramo da prihvatimo.
Treš tok, glupiranje, nepoštovanje, iskompleksiranost - šta će to sve nama?

Novak radi onako kako oseća i kako želi, isto kao i Kirjos. Ali razlika među njima je ne velika nego kosmički velika, i nikad se ni u čemu ne bih ugledao na Kirjosa. Ko hoće i želi - izvol'te. Nismo isto društvo.

Sloba

pre 4 godine

Kakva samoprojekcija. On jos nije naucio da se ljudi razlikuju. Polazi od cinjenice da su svi kao on ali se pretvaraju ili glume nesto drugo. Srecom, daleko je od istine. Cak se i jedan covek menja od dana do dana iz hiljadu razloga i uticaja na raspolozenje.

Zele

pre 4 godine

Potpuno realno. Više volim kad je neko iskreno bezobrazan, nego kad izigrava ljubimca publike i "narodnog čoveka", a vidi se da mu je glava puna problema. 
(Ćiribu-ćilibar, 21. jun 2019 15:33) 

U komentaru nigde veze sa vezom. 
Aj objasni, ne vezano za ovu vest. Sta je pisac hteo da kaze?? 
Strasno ko sve komentarise
 (defekt, 21. jun 2019 15:54) 

Ako ti ne mozes tako "daleko da dobacis", to znaci samo jedno.

Billy iz trokoraka

pre 4 godine

Da ima komplekse od coveka kojeg je pobedio oba puta? Genijalno i vrlo inteligentno. 
(Bodibond, 21. jun 2019 18:43) 

LoL

Koja blasfemija da TI pričaš o inteligenciji... Bilo čijoj...

Ivan4_2019

pre 4 godine

Hahaha evo ga opet ovaj Klaun! Rekoh ja da ovaj primitivac ne može da izdrži ni sat vremena a da ne pomene svoju noćnu moru Novaka Đokovića naravno! Hahahahahaha al' je prs'o! :-))))

Radijator

pre 4 godine

Pozrddav od ljubitelja i gledaoca ove igre od 1981.
(Nikolina, 21. jun 2019 18:11)
Toliko dugo gledas tenis i opet porices cinjenice?
Novak jeste zlostavljao skupljace loptica, a ti mozes da pratis od 1891. pa opet to ne mozes da promenis.
Postoji video zapis...posto se sa fanaticima ne da razgovarati drugacije.

salamander

pre 4 godine

bokelis

Novak nikad nije direktno ispoljavao nervozu prema skupljacima loptica, nego su mediji pokusavali da naprave pricu? Znaci, da ne verujemo svojim ocima i onom sto smo videli, nego tebi? Bravo, bogami, ovo je vec visi nivo opsesivnog obozavanja. I Kiriosovo ponasanje je cudno?

Bili trokorak

pre 4 godine

@Vladimir,daleko bilo da svi "mislimo" kao ti...Vas je pacera minoran broj koji mrzite sve vezano za najboljeg tenisera sveta! Na nivou ste statisticke greske,isplivate na povrsinu 2-3 puta godisnje kad Novak izgubi poneki mec,a ostalo vreme provodite kao misevi,u rupama!

macak lucifer

pre 4 godine

decko, ti si profesionalac,znas i sam nema potrebe da se mnogo #urcis ako nisi uradio ono sto su ti momci uradili i dok to ne uradis, za mene si:cao,zdravo.a sad idem na Twitter da mu to kazem.

Mirko

pre 4 godine

(Eden GOAT Hazard, 21. jun 2019 19:00)

Eto, potvrdio si koncept koji sam malopre napisao - ako pljuje nešto ili nekoga koji je nešto veliko uradio u životu - onda je taj tvoj lik - svoj i autentičan. Ako bi pak poštovao i dao za pravo onome koji ima rezultate i postigao je nešto veliko u životu - onda je on po tebi - luzer i poltron.

'El shvataš kol'ko ti je bolesna logika?
Nisi ti ništa svoj, ti naprotiv uopšte ne znaš ko si, niti vrednuješ sebe. Zato ti se i sviđa ovaj polulik, koji je u suštini obična copina. Masa bez mozga.

Nike school of sportsmanship

pre 4 godine

@Nikolina ,zar ti stvarno vjeruješ da se skupljači loptica pitaju na kojem meču žele da skupljaju loptice.Ha,ha,ha...
(svašta, 21. jun 2019 20:51)
IQ 60.
jumko, zato i jesi ovde na sajtu 24/7.
Naravno da se misli na intervju koji je pravljen na RG nekoliko puta.

Jivan

pre 4 godine

Zamislite Nika Kirjosa kao predsednika udruženjja ATP igrača?!
Ma zamislite ga kao preds. bilo kakvog udruženja?!
Pretpostavite da vam je takav FREAK komšija, kolega ili u klupi sa vama?
Užas.

Ćiribu-ćilibar

pre 4 godine

Potpuno realno. Više volim kad je neko iskreno bezobrazan, nego kad izigrava ljubimca publike i "narodnog čoveka", a vidi se da mu je glava puna problema.

BB

pre 4 godine

Hahahahahahah... Koji je ovaj Nik kralj. Kirijos ga vraca na fabricka podesavanja i van terena i na terenu. Na terenu posebno, nikad ga Djokovic nije dobio, nalupa ga Nik gde god se sretnu, a u zadnje vreme ga i van terena unisti.

rwlista

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.

rwlista

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.

rwlista

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.

jaretina

pre 4 godine

recimo Dostojevski se nudi da mi ukaže na neke stvari u vezi pisanja, i ja kažem-Šta će mi savet od Fjodora?!

ti nemas pojma ko je i sta je "Fjodor".
klasican srpski navijac "nola"

Bodibond

pre 4 godine

Retko ko ima ovolike komplekse. Ovaj vidi Noleta i u supi, izgleda!
(Miloš, 21. jun 2019 17:08)

Da ima komplekse od coveka kojeg je pobedio oba puta? Genijalno i vrlo inteligentno.

judita

pre 4 godine

Ocigledno je krenuo Novakovim stopama...ovako se i on ponasao na pocetku karijere, a i kasnije. Komentarisanje drugih, imitiranje, ismejavanje...
sjetih se Nadalovog spota sa Sakirom i Novakove parodije sa Troickim...
to se jednostavno ne radi...ili si gospodin ili nisi...

Vladimir

pre 4 godine

Ja bih ovom zabranio da se bavi tenisom! Tenis je oduvek bio gospodski sport, tj sport za gospodu, a ovaj to sigurno nije!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šta to uradi Berone Billy!?, 21. jun 2019 15:32)

Momak je talentovan i govori ono sto svi mislimo.
Samo u Srbiji se ponasanje neke osobe ne sme kritikovati...

Šta to uradi Berone Billy!?

pre 4 godine

Ja bih ovom zabranio da se bavi tenisom! Tenis je oduvek bio gospodski sport, tj sport za gospodu, a ovaj to sigurno nije!

danilo

pre 4 godine

Niste ni svesni koliko je ovaj lik u pravu. Ustvari znate da jeste (osim ovih baš baš zaslepljenih), ali vam je krivo što se neko drznuo da kaže istinu. Što bi inače ovaj tražio savet od nekoga ko se isto ponaša?...

Modiljani

pre 4 godine

Novak je jedan od najboljih tenisera svih vremena, i ti od takvog čoveka ne želiš savet? To je isto kao da ja sam neki mladi pisac, i recimo Dostojevski se nudi da mi ukaže na neke stvari u vezi pisanja, i ja kažem-Šta će mi savet od Fjodora?!

Fed je GOAT

pre 4 godine

""Zašto bih? Šta će mi reći? Šta mislite zbog čega bi trebalo da odem kod njega po savet? Ne razumem vas. Zar niste videli kako se Novak ponaša sa dodavačima lopti i kako razbija rekete? Niste videli to? Kako to ne "eksplodira" kao u slučaju sa mnom? Kada budete iskreni, kao što sad niste, onda ćemo moći da pričamo", rekao je Kirjos."

Bravo Kirjose!

Eden GOAT Hazard

pre 4 godine

Svidja mi se ovaj brat,krajnje politicki nekorektan znaci da je svoj za razliku od ovih ispranih mozgova skloni idolatriji,a koliko smo mi Srbi bolesni kad cujem Novak mnogo uradio za Srbiju to je kao u stilu Djurica da vices Aco Srbine...

faraon franc

pre 4 godine

A kada je Srdja Djokovic u vreme vrhunca karijere svog sina u onom cuvenom intervjuu seirio nad padom Federera,pljuvao Mareja,svog sina proglasio za Boga,i rekao da on jedino vredi u ovoj zemlji(dakle nista kosarkasi,vaterpolisti,Spanovicka,matematicari,naucnici),tada vam je sve bilo potaman.A sto Srdjan govori Novak misli samo glumi gospodina dobricu.Cemu onda uvredjenost,cemu dvostruki standardi.Sport je danas takav,lazni osmesi,lazna ljubaznost,i ovakvi likovi kao Kirjos mogu doneti samo dobro u taj ucmali svet gde se po svaku cenu mora pobediti,uzeti pehar a gde je tu ono sto sport treba da predstavlja.Zar je sport ovoliko sirenje mrznje prema decku zbog jedne opaske koja je btw.skroz na mestu.Pa nije rekao da je Novak npr.djubre od coveka,nije mu vredjao porodicu,a ispada da maltene ne moze da zaspi od mrznje prema njemu citajuci nase portale.A najsmesnije mi je ovo advokatisanje Novaka koji niti zivi ovde niti igra za reprezentaciju niti ga preterano zanimamo osim sto da neku crkavicu za krecenje zabavista radi licne samopromocije

bokelis

pre 4 godine

Novak nikad nije direktno ispoljavao nervozu prema sakupljacima loptica, nego su mediji pokusavali da naprave pricu od toga, kao sto ce pokusavati da naprave pricu izmedju Novaka i Kirjosa, iako je sam Kirjos pokrenuo tu pricu kao neka starleta, pa citaoci izvolte i citajte nepostojecu sagu o Novaku i Kirjosu...

Nikolina

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.
(rwlista, 21. jun 2019 17:25)
Da toliko ih maltretira da vec nekoliko puta biraju njegov mec na pitanja koji mec vole da rade kao skupljaci loptica.
Potrudi se malo da nadjes clanke, ima ih nekoliko na netu.
Tenis ostavi poznavaocima i ljubiteljima da komenarsu . Samopomoc protiv iracionalne mrznje- pre obzbiljnijih koraka.


Pozrddav od ljubitelja i gledaoca ove igre od 1981.

Donato

pre 4 godine

Uvazicu bilo koju kritiku kad Nice osvojis neki grend slem, aj zdravo
 (defekt, 21. jun 2019 15:57) 

A nekom je bas bitno dal' ces ti da uvazis ili ne.

dominus

pre 4 godine

Kirjos je zapravo u pravu a Novak je sebe odavno izgubio. Ovakav tip ličnosti je potreban u svetu tenisa. Previše je tu političke korektnosti i tupavih izjava. Trojica vodećih a naročito ovaj naš, prednjače u tome.

Radijator

pre 4 godine

Pozrddav od ljubitelja i gledaoca ove igre od 1981.
(Nikolina, 21. jun 2019 18:11)
Toliko dugo gledas tenis i opet porices cinjenice?
Novak jeste zlostavljao skupljace loptica, a ti mozes da pratis od 1891. pa opet to ne mozes da promenis.
Postoji video zapis...posto se sa fanaticima ne da razgovarati drugacije.

Zele

pre 4 godine

Potpuno realno. Više volim kad je neko iskreno bezobrazan, nego kad izigrava ljubimca publike i "narodnog čoveka", a vidi se da mu je glava puna problema. 
(Ćiribu-ćilibar, 21. jun 2019 15:33) 

U komentaru nigde veze sa vezom. 
Aj objasni, ne vezano za ovu vest. Sta je pisac hteo da kaze?? 
Strasno ko sve komentarise
 (defekt, 21. jun 2019 15:54) 

Ako ti ne mozes tako "daleko da dobacis", to znaci samo jedno.

Fiićo

pre 4 godine

Mislim da nasi novinari namerno potenciraju svakodnevno neke price u vezi ovog tenisera jer podize citanost nasih portala
(aha, 21. jun 2019 15:30)

Naših portala? Pa B92 je u vlasništvu grčke kompanije Antena group.

Akhenaton

pre 4 godine

"Hahahahahahah... Koji je ovaj Nik kralj. Kirijos ga vraca na fabricka podesavanja i van terena i na terenu. Na terenu posebno, nikad ga Djokovic nije dobio, nalupa ga Nik gde god se sretnu, a u zadnje vreme ga i van terena unisti.
(BB, 21. jun 2019 16:20) "

I Zvezda je pobedila Liverpul ali je Liverpul prvak Evrope.
Jadan si ti ako ti je Kirjos uzor.

teletabis iz Australije.....

pre 4 godine

Dečko je u pravu, on treba da traži savet od dodavača loptica a ne od Novaka..... Dečko, kada pominješ Novaka da ustaneš....

bard ziva

pre 4 godine

@kaokakao
Pa ako je uspesan u svom poslu nije bogom dan za stvari van terena,svi prosto imamo oci i usi,drugo od tih silnih pojedinacnih reprezentacija nije imala nikakve vajde,1 DK koji nema samo onaj ko ga nije igrao,koga briga za njegove turnire za pare i cemu ovoliko advokatisanje kao da vi licno imate nesto od njegovih rezultata i novca

Branko Sajic

pre 4 godine

Kirijose evo zasto,
Novak je doktor tenisa za tebe i zato je br. 1 na ART listi. Drugo, ti si dostigao vrhinac i uposte ugrom i rezultatima nisi napredovao kao teniser. Ako ne trazis savet od Novaka, Rodzera ili Rafe od koga ces da trazis? Nekog nekog salabajzera koji je 375 na ATP listi? Tebi ne vredi fizicka spremnost i mladost...nego ti treba potpuno novi mentalni prilaz tenisu. Sumnjam da ces uspeti da se promenis. Ista situacijama je sa Grigorovom. Zato nece ni biti vaseg napretka za vas dvojicu. Ako nevolis Novaka, onda se barem ugledaj na Aleksandra Zvereva, mozda te on nesto nauci.
Sa srecom
Branko (Teniser) iz Amerike

Ermin

pre 4 godine

Doci iz male Srbije, skoro pa bez nekog novca i biti broj jedan u svetu. Hej broj 1!!!
Pa ja ako bi przio kajganu najbolje na svetu isto bi digao nos!!!
Dodjimo svi do nivoa Novaka!
Ugledan covek, otac sin muz, brak ideal, nikad nisam procitao o nekom skandalu.
Decko je primer, a ako se negde nekom razdrao ili slomio reket to je normalno, ipak to je broj 1!!!

defekt

pre 4 godine

Potpuno realno. Više volim kad je neko iskreno bezobrazan, nego kad izigrava ljubimca publike i "narodnog čoveka", a vidi se da mu je glava puna problema.
(Ćiribu-ćilibar, 21. jun 2019 15:33)

U komentaru nigde veze sa vezom.
Aj objasni, ne vezano za ovu vest. Sta je pisac hteo da kaze??
Strasno ko sve komentarise

Branko Sajic

pre 4 godine

Kirijose evo zasto,
Novak je doktor tenisa za tebe i zato je br. 1 na ART listi. Drugo, ti si dostigao vrhinac i uposte ugrom i rezultatima nisi napredovao kao teniser. Ako ne trazis savet od Novaka, Rodzera ili Rafe od koga ces da trazis? Nekog nekog salabajzera koji je 375 na ATP listi? Tebi ne vredi fizicka spremnost i mladost...nego ti treba potpuno novi mentalni prilaz tenisu. Sumnjam da ces uspeti da se promenis. Ista situacijama je sa Grigorovom. Zato nece ni biti vaseg napretka za vas dvojicu. Ako nevolis Novaka, onda se barem ugledaj na Aleksandra Zvereva, mozda te on nesto nauci.
Sa srecom
Branko (Teniser) iz Amerike

MarcoPolo

pre 4 godine

Novakovi navijači,očito ne prate tenis,jer da prate znali bi da se derao na skupljače loptica što mu ih brže ne dodaju.Ali i da su to vid jeli oni "opravdali " njegovo ponašanje .Kad će njegovi navijači shvatiti da Npvak jeste vrhunski teniser ,ali nije božanstvo,koje se ne smije kritikovati.
(rwlista, 21. jun 2019 17:25)

Dobro je kad se "derao". Nije uopšte u tome poenta. Svima je jasno da i Novak neki put pretera u nekim stvarima. Ali je stvar u tome da nema opravdanja da ga na bilo kakav način kritikuje neko kakav je nik.

mickeyrs

pre 4 godine

Nekada su naslovi preuveličani, ali ova izjava Nika ukazuje da on zaista ima neki problem sa Novakom pa zato koristi svaku priliku za odapinjanje otrovnih strelica.

Ne bih dužio o razlikama u ponašanju u toku takmičarskog meča usled nervoze, pritiska i ponašanju nevaspitanog razmaženog deteta. Recimo da se Novaku toleriše mnogo toga jer je među najboljima u istoriji, to bi ovaj ... trebalo da skonta pre nego što se uporedi sa Novakom.

Ono što nije dobro je što će verovatno opet biti u Novakovom delu na W i očito je veoma motivisan da dokaže da je bolji od prvog na svetu, a kad mu je fokus tu, pa još na travi, vrlo je opasan. Ako dodamo i neke eventualne provokacije u toku meča i Novakovo labilno stanje, može biti vrlo neprijatan meč za gledanje.

Department Of Justice

pre 4 godine

Za 50 ili 100 godina, kada se bude govorilo o tenisu, Novak će biti pominjan kao jedan od najboljih svih vremena, ili čak najbolji (!!), a niko neće ni znati ko je bio Kirijos !!!

Max

pre 4 godine

Iskreno nije ni kritikovao Djokovica, niti mu se licno obratio, to vi novinari radite provokativne tekstove i izvlacite iz konteksta naslove. Novak ga je to pitao prije pet godina i sada samo pomenuo. Nije nista lose rekao Nik u vezi Novaka, samo je ukazao da se Novak takodje lose ponasa na terenu kao i on, odnosno da lomi rekete i ruzno se ophodi prema skupljacima loptica. To je samo donekle tacno, jer je Novak ipak daleko kulturniji od njega, dok Kirjos prelazi granice i ponizava sudije i skupljace loptica, a cesto nema postovanja ni prema protivnicima. Ali ok, njegovo ponasanje na terenu i dalje prolazi sa povremenim novcanim kaznama, tako da vidjecemo u kojem ce pravcu nastaviti da se ponasa, ili ce napraviti nesto za mnogo rigorozniju kaznu ili ce se smiriti. Uglavnom i pored toga sto zaradjuje novac, upropastava svoj talenat i karijeru ali to je njegov licni izbor.

kaokakao

pre 4 godine

Sve receno je istina koja boli.
(Vojkan, 21. jun 2019 15:44)

A istina je da je Novak 15 puta grend slem sampion, 31 masters, 5 zavrsnih mastersa, preko 250 nedelja na prvom mjestu... u pravu si, istina boli.

kaokakao

pre 4 godine

@kaokakao 
Pa ako je uspesan u svom poslu nije bogom dan za stvari van terena,svi prosto imamo oci i usi,drugo od tih silnih pojedinacnih reprezentacija nije imala nikakve vajde,1 DK koji nema samo onaj ko ga nije igrao,koga briga za njegove turnire za pare i cemu ovoliko advokatisanje kao da vi licno imate nesto od njegovih rezultata i novca
(bard ziva, 21. jun 2019 17:15)

Ok, posto mi "advokatisemo",sta ti radis? Ako te sve ovo ne interesuje, nadji drugu zanimaciju. "Advokatisem" zbog dripaca poput Kirojsa, koji je samo sticajem okolnosti tu gdje jeste, a slicnih njemu ima svuda oko nas. Sto ne napadne druge , Mareja, Rodzera? Sta mislis? Jer ne smije, jer bi mu britanci napravili sou od zivota, ko sto su mu pretke jahali. Udario tamo gdje zna da nece dobiti preko nosa.

Milan

pre 4 godine

Da sam Nole ignorisao bih dotičnog. Muslim da je u fazi, da mu ni dobar psihijatar ne može mnogo pomoći. A jedina poruka koju bi imao za njega na Noletovom mestu bila bi: “I am Novak Djoković winner of 15GS title, who the f_ _ _ are you?”

Mirko

pre 4 godine

Retko ko ima ovolike komplekse. Ovaj vidi Noleta i u supi, izgleda!
(Miloš, 21. jun 2019 17:08)

Da ima komplekse od coveka kojeg je pobedio oba puta? Genijalno i vrlo inteligentno.
(Bodibond, 21. jun 2019 18:43)

Lik ima prvo problem sa svojom psihom, a ima i sa Novakom, jer je Novak sve ono što je suprotno od njega. Takođe ako nema problem, što se bavi Novakom? Što ga spominje gde stigne? Možda ga zato ljudi i provociraju jer vide da skače ko bik na crveno kad se priča o Novaku? Definitivno ima problem.

A to što je igrao sa Novakom samo četiri puta - ja bih tu video najveći problem, jer ga u polufinalima i finalima turnira nikad nema. Obavezno ispadne na početku ili prođe prvo ili drugo kolo i to je sve.
Možda on ima fizikalije ili talenat, al nema ono što je najbitnije da bi bio šampion.
U tom smislu sa Novakom ne može da stane ni u istu rečenicu.

CATAPA

pre 4 godine

Kirijos je Federerov "zec" i u medijima govori ono što Federeru ne "priliči". Nama samo više okupira pažnju kada serinja protiv Novaka, ali on isto tako vređa i Nadala koji se nikada nikome nije ni zamerio i uvek je bio ljudina, sportista 100%.
Kirijos mu dođe nešto kao teniski Dragan Vučićević, ako me razumete.

Goran

pre 4 godine

Novinari su ga pitali o Djokovicu. On nije sam poceo da prica o Novaku nego samo na svoj nacin odgovorio novinarima koji pokusavaju od svega da naprave pricu.

taki p

pre 4 godine

Decko upada u novinarske kandze,znamo sta su sve spremni da urade zarad nekih desavanja,od toga zive.Ipak sam je kriv,na pocetku karijere bio je vecini simpatican,talentovan,onda je veoma glupim potezima poceo da tone u svakom pogledu.On ne vidi da postaje karakteristican i poznat iskjlucivo po neosnovanom kritikovanju teniskih legendi,sve manje ljude interesuju rezultati,samo cekaju njegov sledeci ispad.Novak je bio u delimicno slicnoj situaciji kada je imitirao ostale igrace,u jednom trenutku je to zasenilo njegove rezultate,zato mu je Nole ponudio pomoc,ali ovom nema pomoci ocigledno.Sa druge strane kad vidim koliko se slihta Federeru smuci mi se,tu pokazuje dvolicnost,kad na to dodamo osnovnu nekulturu,ulicni recnik,nepostovanje kolega i sudija,dobijamo klasicnog cirkuzanta,bez sarma i dopadljivosti,klasican produkt potrosackog drustva.

Теоретичар завере, а можда и нисам?

pre 4 godine

Нешто ми је сумњиво толерисање његовог понашања од стране АТП и ИТФ. Шта би било кад би мало оплео по Федереру и Надалу. Надала је, додуше, једном пецнуо и никад више.

salamander

pre 4 godine

Ne sme da kaze istinu? Mora da prihvati savet koji nije trazio, a koji mu se namece? Nije nikakav teniser, ali ne bi valjalo da se rano sretne sa Novakom na W? Stvarno, cirkus.

svetDanas

pre 4 godine

Znaci bukvalno nebitan lik ovaj Nik Kirjos, iskrivljen kao upitnik, neki polu ciganin neskolovani i nezanimljivi. Navodno je talenat ali dalekoooo od toga, hocu reci da je klasican luzer. Kakvo je vreme doslo ljudi moji, pa samo da napravi neko naslov i postaje poznat i dobija pare, ovu vest inace nije prenelo sem nekih spanskih portala niko sem nas. Decko je tezak 10 miliona dolara!! 49 igrac atp liste koji nikada nista nije osvojio sem onog 250 ili 500 turnira protiv nadala. To je razlika izmedju poznatog i uspesnog, moze da se skine go sa lopticom u ustima i da trci po Londonu i na kraju ce ga pratiti odredjeni auditorium a posle izjavi kako je to sala i eto moze i na 30 miliona dolara da izadje sa svojim bogatstvom ali radom i rezultatima nema potrebe. Ova velika trojka ce zbog toga i ostati jedina ikada, sledece sto ce da rade je da budu i blogeri i vlogeri teniseri, pa da prave lazne skandale medju sobom, sve sem onog sto treba. Zaista naopako je sve. Opet i Novak je ovoga puta mogao reci "Ljudi ne zanima me taj klovn, svima je jasno ko je i sta je" a ne da moralise kao da mu pomogne i realno mu je Nik i odgovorio. Novak je kao jedan od najvecih ikada ubedljivo najtemperamentniji i sigurno mu ne bi pomogao.

Марко

pre 4 godine

Ocigledno je krenuo Novakovim stopama...ovako se i on ponasao na pocetku karijere, a i kasnije. Komentarisanje drugih, imitiranje, ismejavanje...
sjetih se Nadalovog spota sa Sakirom i Novakove parodije sa Troickim...
to se jednostavno ne radi...ili si gospodin ili nisi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (judita, 21. jun 2019 19:29)

Лоше ти је поређење. Новак никога није вређао клиначким форама као што је "Не знам ко је то" и слично. Никада није ниподаштавао ни резултате, ни игру других тенисера, а Кирјос то стално ради. Кирјос је за Новака рекао да је досадан. Да ли је то Новак икада за било кога рекао? Због имитација које помињеш нико се није љутио, јер се никоме није ругао. Манири овога Кирјоса су манири најобичнијег уличара. Да ли се сећаш како је вређао Вавринкину девојку? Да ли примећујеш какве су његове расправе са другим тенисерима и судијама. Заиста не могу да верујем да правиш тако глупо поређење. Кирјосова интелигенција је на нивоу детета од пет година.

Sotir

pre 4 godine

Što je čovek veća budala, ima veće šanse da se za njega zaintersuju novinari... Danima se piše o ovom liku samo zato što je pljuvač i to njegovo pljuvanje je najveći domet koji je dostigao u tenisu...

VUK

pre 4 godine

E pa sine, kada reket polomi br.1., on je mangup, kada to uradi balavander koji nema ni jedan GS , onda je on bitanga.Eto mala razlika. Samo treba da osvojiš nešto u karijeri .

aha

pre 4 godine

Mislim da nasi novinari namerno potenciraju svakodnevno neke price u vezi ovog tenisera jer podize citanost nasih portala, mislim iskreno da on nigde ali nigde cak ni u Australiji nije zastupljen toliko u novinama kao kod nas. Iz prostog razloga jer se ljudi pale i citaju ovo ko ludi, salju brdo komentara, i normalno nasi novinari to provalili i svaki dan po prica o Kirjosu, a lik totalno ali totalno nebitan.

@Brat Grk

pre 4 godine

On ima veze sa Grcima koliko i većina ovde sa tenisom. Momak je odavno vesternizovan i žestoko neobrazovan. On ne pravi razliku između pristojnosti i nepristojnosti, dakle produkt virtuelne realnosti gde je sve ok, moguće, gde nema preterane razlike između dobrog i lošeg... Naravno, ovo nevaži za mali procenat ljudi kojima je ovaj, nažalost klovn upravo to, klovn za hranjenje ega i dobrog raspoloženja.

Mladen

pre 4 godine

Lik je smorio za medalju treba nasi mediji totalno da ga ignorisu. On je samo iskomplekrisan sto je protraceni talenat i zavidi boljima od sebe. Zna da mu je pljuvanje jedina sansa da ostane relevantan ali i to ce ubrzo da dosadi. Plus ga koriste ovi lobi novinarcici zbog vise politike u tenisu da dize prasinu jer se Djokovic mnogima zamerio smenjivanjem miljenika establismenta Kermoda ali je Kirjos suvise glup to da skapira.

miodrag

pre 4 godine

Popuno je u pravu covek, sta ce mu razgovor sa Novakom kad je Novak teniser a ne psihijatar!! Salu na stranu.....svi mi volimo istinu , bar deklarativno i kada se ne tice nas samih , I u tome sto ovaj pajac radi ima stvari koje su dobre, jer malo unose nemir, pozitivan , u fini beli svet....To su pre njega radili Gulbis I Janovic ali ipak na jedan civilizovaniji nacin , u tome je sav problem. Nik je sirov! Vi mozete da kazete mnoge stvari o Novaku koje su na mestu, kao sto je njegovo slanje ljubavi posle pobeda, ili ta njegova zelja da bude "voljen". To mnogi I od nas , njegovih navijaca ne vole I to se moze procitati u nasim komentarima....ali Nik je sirov, a uz to je ukapirao da ova "igra" sa Novakom njemu donosi pregrst medijske paznje od koje se on hrani….gledam ga juce protiv Felixa iz Kanade (odlican teniser I moj pik za broj 1 kroz koju godinu) I kako je on igrao poslednje poene…..to je krajnje neozbiljno, loptica kroz noge, nonsalanto kretanje, mrzovoljan izgled….I mnogi udarci u tom njegovom blesavljenju prolaze i zaista izgledaju atraktivno i naravno da ce I zbog toga biti gledan….mislim da cak ni ovi najbolji I kad bi hteli ne bi mogli da odigraju neke njegove udarce I to je sve privlacno…..naravno od njega rezultate ne treba ocekivati I on to I sam zna ….da rezimiram---mislim da je on preterao i presao granicu I prag koji moze da se tolerise u njegovom ponasanju na I van terena I posebno prema Novaku. No to je hrana ne samo za njega vec I za novinare...I nase

Bili trokorak

pre 4 godine

@Vladimir,daleko bilo da svi "mislimo" kao ti...Vas je pacera minoran broj koji mrzite sve vezano za najboljeg tenisera sveta! Na nivou ste statisticke greske,isplivate na povrsinu 2-3 puta godisnje kad Novak izgubi poneki mec,a ostalo vreme provodite kao misevi,u rupama!

Vonald Vegan

pre 4 godine

Vidim velika podrska za Giros Nika ovde. Ok, ako je takva faca, sto se ne bavi nekim sportom gde je ovkvo ponasanje uobicajeno, boks, hokej ili nesto slicno. Mslim podbada sudiju zbog kacketa, zato sto zna da mu sudija nece odgovoriti, isto i Novaka., Varvinku ranije. Zna da nema odgovora kao u hokeju npr. pa se zato i ponasa ovako. Ako je ovo svez vetar u tenisu, bolje da je omorina...

Mik

pre 4 godine

Ovo je sad vec i preterivanje. Fabrikovan sukob od koga bolji teniser moze samo imati stete. Kirjosu jos to i odgovara. On stalno trazi motivaciju na pogresnom mestu... To su i psiholoske igre koje treba da mu pomognu kada sledeci put bude igrao sa Djokovicem. Potrebno je da ga Đoković jednom lepo ispraši, pa će biti potpuno nebitan, kao sto i jeste...

macak lucifer

pre 4 godine

decko, ti si profesionalac,znas i sam nema potrebe da se mnogo #urcis ako nisi uradio ono sto su ti momci uradili i dok to ne uradis, za mene si:cao,zdravo.a sad idem na Twitter da mu to kazem.

kuc kuc

pre 4 godine

Ako nekom nije jasno Kyrgios je projekat odlazećeg ali još uvek aktuelnog predsednika ATP Kermode-a i kompanije koja ga podržava uperen protiv Novaka i kompanije koja ga je smenila. To samo ćorav ili neupućen ne vidi.

Nadam se da ćete biti korektni i objaviti komentar.

Billy iz trokoraka

pre 4 godine

Da ima komplekse od coveka kojeg je pobedio oba puta? Genijalno i vrlo inteligentno. 
(Bodibond, 21. jun 2019 18:43) 

LoL

Koja blasfemija da TI pričaš o inteligenciji... Bilo čijoj...

Pekar iz Londona

pre 4 godine

I meni smeta što ima potrebu svima da se dopadne. Ali takvi smo svi kad odemo u inostranstvo.
(Radoje, 21. jun 2019 20:47)

Nismo! Ja sam ostao normalan.

macak lucifer

pre 4 godine

decko, ti si profesionalac,znas i sam nema potrebe da se mnogo #urcis ako nisi uradio ono sto su ti momci uradili i dok to ne uradis, za mene si:cao,zdravo.a sad idem na Twitter da mu to kazem.

taki p

pre 4 godine

Muka mi je od ovih sto se bune kako se Novak nesme kritikovati jer je "bozanstvo",sad je po njihovom Nik jedini na svetu koji ima hrabrosti,dive se jednom pajacu koji je u rijaliti fazonu.Nije sporno da sa onom ceremonijom proslave malo smara ljude,ipak to je njegova neka filozofija zivota koju je pokupio od Imasa,nema veze sa dopadljivoscu,svako bi ukapirao da se publici ne dopada,ipak on gura svoj fazon.Jos nesto,dok se Novak nije pojavio tenis se pratio na nivou badmingtona,njemu se zahvalite sto imate mogucnosti da gledate vrhunske meceve gotovo svake nedelje.Ovi sto kritikuju ne moraju uopste da gledaju i komentarisu njegove meceve,sad su oni boze moj "strucnjaci" pa moraju da se oglase.Pratite druge sportove,evo kladim se da ogromna vecina tih "strucnjaka" pojma nema ko je prvak sveta u hokeju na ledu,to je inace vrlo popularan sport u svetu,ali tu nema nasih igraca,klubova,reprezentacije,pa "strucnjaci" ne prate,zato da postujete Novaka i njegove rezultate,jer bi ste tenis gledali na stranim televizijama da nije bilo njega.

ocajno pero

pre 4 godine

Lepo nas narod kaze magarac u Bec, magarac iz Beca. Klasican primerak narcisoidnog tipa. Dugo sam razmišljao na koga me podseca njegovo ponasanje i setih se onog crtanog Pera Kojot genije. Sa naglaskom kada Pera sam sebi kaze Pero ti si suvi genije i onda bum eksplodira mu u facu bomba.

MarcoPolo

pre 4 godine

Dečko je debelo ograničen, sa patološkom potrebom da bude u centru pažnje izigravanjem nekog mačo frajera. A mozga nigde.
Ne kapiram da tako pljuje sve oko sebe, iako ama baš nema ni najmanje povoda za tako nešto. Debil, ništa drugo.

Ivan4_2019

pre 4 godine

Hahaha evo ga opet ovaj Klaun! Rekoh ja da ovaj primitivac ne može da izdrži ni sat vremena a da ne pomene svoju noćnu moru Novaka Đokovića naravno! Hahahahahaha al' je prs'o! :-))))

Малац

pre 4 godine

Волео бих да се варам, али ко да гледам, Вимблдон- прво или друго коло Новак ће играти против овог, потенцијална бомба да се заустави у походу на још један слем.
Код Енглеза ништа није случајно.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Evo ga opet ovaj marginalac koji nije u stanju da zavredi pažnju sveta poslom kojim se bavi, tenisom, već mora da pljuje na svoje kolege koji su pritom miljama uspešniji od njega da bi uopšte mogao da da neki intervju. Tužno. Nekada veliki teniski talenat koji je obećavao novog velikog australijskog šampiona (mada je on izvorni Australijanac taman toliko koliko sam ja Kinez naravno), a danas najobičniji cirkuzant koji pravi budalu od sebe non stop. A novinari ga namerno ciljno provociraju Noletom naravno, jer znaju da mu je Nole ta tačka na koju puca, i on onda naravno krene da melje gluposti pa mu se celi svet smeje. Ali opet, ne razumem teniske novinare (u slučaju da su zaista teniski a ne rijaliti novinari) zašto ovome kompleksašu uporno nameštaju i postavljaju pitanja o Noletu kada znaju da on to mentalno nije sposoban da podnese i da će lupetati gluposti. O kej kažu neki jer se to traži i prodaje danas, ali opet, to je jedna velika velika antireklama za ovaj divni sport. Kome treba rijaliti klaun u tenisu? Zaista grubo pljuvanje radi ovaj dečko po ovome divnome sportu! Čujte ga, on našao da Noleta kritikuje jer "lomi rekete"??? A on šta radi, nije li nedavno stolicu jurio i bacao po teniskom terenu na zaprepašćenje publike?? Naravno da jeste!! I takav kakav je on našao da kritikuje bolje od sebe!! Treba ga momentalno udaljiti iz sveta tenisa, nije sposoban da se bavi tim poslom.

salamander

pre 4 godine

bokelis

Novak nikad nije direktno ispoljavao nervozu prema skupljacima loptica, nego su mediji pokusavali da naprave pricu? Znaci, da ne verujemo svojim ocima i onom sto smo videli, nego tebi? Bravo, bogami, ovo je vec visi nivo opsesivnog obozavanja. I Kiriosovo ponasanje je cudno?

Vera

pre 4 godine

Mislim da se sada već debelo pretjeruje s tim što kaže NK, koga je to briga i po čemu on zaslužuje da se svaki dan piše o njemu!I zašto bi on morao gotiviti Novaka!Niti je on Novaku bitan niti bi trebao biti nama!On je "dečko od skandala"i očito će biti upamćen samo po tome!Za razliku od Noleta!

Konj

pre 4 godine

Pa naravno, ovi PR majstori iz ATP-a i pojedini novinari zajendo s njima, kad vide da neka tema privlaci paznju teraju do kraja, dok se ne smuci ljudima.

Sloba

pre 4 godine

Kakva samoprojekcija. On jos nije naucio da se ljudi razlikuju. Polazi od cinjenice da su svi kao on ali se pretvaraju ili glume nesto drugo. Srecom, daleko je od istine. Cak se i jedan covek menja od dana do dana iz hiljadu razloga i uticaja na raspolozenje.

Бата Стојковић

pre 4 godine

Наш народ каже понуђен ко почашћен. Њему савет заправо не треба. Њему треба лекар. Гледао сам јуче његов меч против младог Канађанина. Могао је само да бесни јер су га сви игнорисали почев од противника, преко судије до публике. Игнорисати га је њему највећа казна.

C i n i k

pre 4 godine

Al nas smoriste s ovim Kirjosom to je stvarno loodilo.
Koga bi ovaj covek zanimao sem sto ga stalno zezaju i provociraju, a on se lozi, jer se nadaju da ce da napravi opet neku glupost pa da svima bude zanimljivo?

Mirko

pre 4 godine

Ljudi vi mnogo gledate reality programe, prihvatili ste tu đubre kulturu, vama sada sve to ispada kao poželjan obrazac ponašanja. Niti je poželjno niti je vredno pljuvati po svemu i svakome, posebno ako taj neko ne ponudi nešto bolje ili da stvori neku novu vrednost koju će svi da poštuju, ugledaju se i žele za sebe.
Novak je to stvorio, a ovi svi kojima se to ne dopada imaju drugačiju funkciju u prirodi - da uništavaju.
Oni će to nastaviti da rade jer takve demonske energije su deo njihovog bića i priroda im je to namenila.
Ali to ne znači da i mi to moramo da prihvatimo.
Treš tok, glupiranje, nepoštovanje, iskompleksiranost - šta će to sve nama?

Novak radi onako kako oseća i kako želi, isto kao i Kirjos. Ali razlika među njima je ne velika nego kosmički velika, i nikad se ni u čemu ne bih ugledao na Kirjosa. Ko hoće i želi - izvol'te. Nismo isto društvo.

Mirko

pre 4 godine

(Eden GOAT Hazard, 21. jun 2019 19:00)

Eto, potvrdio si koncept koji sam malopre napisao - ako pljuje nešto ili nekoga koji je nešto veliko uradio u životu - onda je taj tvoj lik - svoj i autentičan. Ako bi pak poštovao i dao za pravo onome koji ima rezultate i postigao je nešto veliko u životu - onda je on po tebi - luzer i poltron.

'El shvataš kol'ko ti je bolesna logika?
Nisi ti ništa svoj, ti naprotiv uopšte ne znaš ko si, niti vrednuješ sebe. Zato ti se i sviđa ovaj polulik, koji je u suštini obična copina. Masa bez mozga.

Жеља

pre 4 godine

Шта ће ти савет кад ниси схватио да си у проблему. Играј само дубл са Томићем једини он може да те схвати.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Nije mi jasno čemu ovoliki publicitet ovom "čoveku"!
(Thiosav, 21. jun 2019 17:19)

Vreme je takvo. Senzacionalizam u punom zamahu. Prodaje se.

Nike school of sportsmanship

pre 4 godine

@Nikolina ,zar ti stvarno vjeruješ da se skupljači loptica pitaju na kojem meču žele da skupljaju loptice.Ha,ha,ha...
(svašta, 21. jun 2019 20:51)
IQ 60.
jumko, zato i jesi ovde na sajtu 24/7.
Naravno da se misli na intervju koji je pravljen na RG nekoliko puta.

PistolPit

pre 4 godine

Ma i Novak filozofira ovde previse. Kad ga pitaju za Kirgiosa treba jednostavno da kaze "nemam komentara" i gotovo. Vec i ovako dobija previse medijske paznje ovaj lik.

Ranije is morao da osvojis veliku titulu kao mlad igrac da bi te ovoliko pominjali u medijima.

Jivan

pre 4 godine

Zamislite Nika Kirjosa kao predsednika udruženjja ATP igrača?!
Ma zamislite ga kao preds. bilo kakvog udruženja?!
Pretpostavite da vam je takav FREAK komšija, kolega ili u klupi sa vama?
Užas.