1. Posle Adama Morisona, Beron najbolji stranac suter u novijoj istoriji Zvezde..
    (Dex, 18. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  2. Šta god da se dogodi, setimo se samo kako je Partizan izgledao na polovini prvog dela ABA lige sa (skoro) istim ovim igračima, a kako je sada na jednu loptu sa Zvezdom. Sramota ili ne, skoro svi igrači Partizana su dali svoj maksimum.
    (Pero, 18. jun 2019 16:21)

    # Link komentara

  3. Pa jesu koraci.....
    (Dusan Andrijasevic, 18. jun 2019 16:19)

    # Link komentara

  4. Prvo da naucis kada se gleda snimak.Gleda se da li je namerna licna, da li je isteklo vreme suta.Koraci, dupla, tri sekunde se ne gledaju
    (Zvezdaaaa, 18. jun 2019 14:16)

    Pošto se radi o poslednjih 10 sekundi, svaka lična se svira kao namerna, tako da su sudije i bez gledanja snimka morale

    da dosude nesportsku ličnu Stefanu Jankoviću,
    potom da Billy izvede dva bacanja
    i da nakon toga Zvezda izvede loptu sa strane.

    Šta mi imamo danas umesto toga?

    Imamo jedno bljutavo spinovanje i omalovažavanje pošteno osvojene titule.

    Da je, kojim slučajem, Billy promašio polaganje, Zvezda bi izgubila, jer nije dosuđen očigledan, školski primer faula.

    Teorija: "Ne svira se to na kraju utakmice", pada u vodu posle događaja u finalu Kupa Srbije.

    Najpoštenije je da se svira po pravilima do poslednje stotinke, dakle koraci posle faula su potpuno bespredmetni.
    (ni po babu ni po stričevima, 18. jun 2019 15:56)

    # Link komentara

  5. Nece odobriti naravno, ali kad bi Zvezdica ulozila zalbu u roku od 2 sata bi doneli odluku da se mec ponovi.
     (Bodibond, 18. jun 2019 15:55)

    # Link komentara

  6. Dzabe to, odbice nas kao Buducnost.
     (Bodibond, 18. jun 2019 15:54)

    # Link komentara

  7. u ovoj gunguli niko ne primecuje ,jednu stvar,a to je da je iskljucivi krivac za ovakav poraz Trinkijeri...nedoupustiva igra bez rezona kad se lomi rezultat.Svedok mi je zena,u sve cetiri utakmice sam pogađao po nekoliko sekundi ranije da ce Fmp da da trojku i tacno koji igrac...alo...ja iz fotelje znam ko ce da ga da i da ce da stignu svaki put kad Partizan povede...nesumnjivo da je igra malo unapređena ,ali nikako na nivou iole ozbiljnog kluba.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nišlija, 18. jun 2019 09:10)

    Ti to o polufinalnoj utakmici? Zakasnio si sa komentarom,sinoc se igralo finale i na srecu ogromne vecine je zavrseno kako treba. Jedino ako ne ne znas s kim igra tvoj mali klub,to je vec druga prica...
    (Nis-Zvezdin grad, 18. jun 2019 15:40)

    # Link komentara

  8. Drobnjak nije sutnuo trojku iz auta, nego 5cm iza linije za 3 poena, sto je cist kos...aaali je primio loptu skokom iz auta a da nije nagazio regularni deo terena., tu je zackoljica...kad vec pametujete.
    (eXe, 18. jun 2019 00:44)

    A, izvini, nismo znali. Taj koš je onda regularan, zar ne? Mislim... kad već pametuješ...
     (Gordon Bennett, 18. jun 2019 15:32)

    # Link komentara

  9. Utakmica je zavrsena i ne moze se ponistiti matrijalne povrede pravila nije bilo. Mogu samo sudije biti kaznjenje zbog koraka Berona ali i zbog koraka Renfroa napad pre toga.
     (POPE, 18. jun 2019 15:14)

    # Link komentara

  10. Voleo bi ponovljenu utakmicu.
    (Poglavica, 18. jun 2019 14:33)

    # Link komentara

  11. Zapamtite jednom za svagda. Drobnjak nije dao koš iz auta. Drobnjak je sa obe noge bio u terenu, odrazio se i dao trojku. Aut je bio pre toga u primanju lopte i taj aut niko nikad ne bi video da ga nije primetio Tegeltija i javno objavio i onda su tek počeli svi da ciče. A ovde čujem genijalce koji ,,znaju" da je sa obe noge bio u autu kad je šutirao. Alo nije. Pogledajte snimak pa komentarišite.
    (Lesser watch, 18. jun 2019 14:23)

    # Link komentara

  12. Imenjače, Belošević je morao da pogleda snimak, ako ni zbog čega drugog, onda zbog vremena koga je ostalo još. Samo, onda bi se malo teže objasnili koraci, a pale bi i tehničke zbog napuštanja terena. Vrlo dobro on to zna, kao što zna da mu posle ovogodišnjih ispada niko više neće dati da sudi F4. 
    (Nenad, 17. jun 2019 22:5

    Prvo da naucis kada se gleda snimak.Gleda se da li je namerna licna, da li je isteklo vreme suta.Koraci, dupla, tri sekunde se ne gledaju
     (Zvezdaaaa, 18. jun 2019 14:16)

    # Link komentara

  13. Da se zna bre ko je Crvena Zvezda !Idemo jos jace
     (muta, 18. jun 2019 13:49)

    # Link komentara

  14. u ovoj gunguli niko ne primecuje ,jednu stvar,a to je da je iskljucivi krivac za ovakav poraz Trinkijeri...nedoupustiva igra bez rezona kad se lomi rezultat.Svedok mi je zena,u sve cetiri utakmice sam pogađao po nekoliko sekundi ranije da ce Fmp da da trojku i tacno koji igrac...alo...ja iz fotelje znam ko ce da ga da i da ce da stignu svaki put kad Partizan povede...nesumnjivo da je igra malo unapređena ,ali nikako na nivou iole ozbiljnog kluba.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nišlija, 18. jun 2019 09:10) # Link komentara


    Juče ste igrali sa Zvezdom Sa FMP-om ste igrali prethodna tri polufinala i rezultat je 2:1 za FMP. O tvojoj stručnosti ne bih, jer ne znaš ni s kim ste igrali.
    (Sofronije, 18. jun 2019 13:10)

    # Link komentara

  15. Vrlo jasna greska u koracima.
    Dakle kos se ne moze priznati.
    Dileme nema.
    2:2 i peta utakmica.
    (Vlado, 18. jun 2019 12:26)

    # Link komentara

  16. "Imenjače, Belošević je morao da pogleda snimak, ako ni zbog čega drugog, onda zbog vremena koga je ostalo još. Samo, onda bi se malo teže objasnili koraci, a pale bi i tehničke zbog napuštanja terena. Vrlo dobro on to zna, kao što zna da mu posle ovogodišnjih ispada niko više neće dati da sudi F4.
    (Nenad, 17. jun 2019 22:51) "
    Veze ni ti ni tebi slicni nemate sa pravilima. Sudija gledajuci snimak moze da ponisti SAMO poslednju odluku. Znaci ako gleda da li je igrac nagazio liniju za 3 pri sutu i vidi da je isti igrac napravio korake NE MOZE da sudi korake! Jedino sto moze da promeni je da li su 2 ili 3 poena. Snimak se koristi SAMO ako je nesto video a nije siguran sta je video.
    Sledece, oglasila se sirena za kraj utakmice. Igraci nemaju NIKAKVU obavezu da ostanu na terenu i slobodni su da odu u svlacionicu.
    Koraci. U Evropi da u NBA se ovo ne svira. A pod uticajem velikog broja NBA igraca se retko i u Evropi svira. Uostalom pogledajte "Bradley Beal traveling" kada NBA sudijska organizacija posle utakmice tvrdi da cak ni ovo nisu koraci..
    (Nele, 18. jun 2019 12:17)

    # Link komentara

  17. Zasto sudije nisu pogledale snimak? Zasto niko iz Partizana se nije zalio na korake? Zasto se ne moze ponistiti kos i dodjeliti pobeda Partizanu? Zasto mora uvek da bude problema? Zasto se mora dozvoliti sudijama da oni odlucuju utakmicu kada se moze pogledati snimak? Zasto se ne uvede pravilo da se utakmica moze ponistiti posle gresaka sudija? Ima jos puno zasto ali se ovom mora stati u kraj.
    (zozo, 18. jun 2019 02:04)

    Zašto sudije nisu svirale identične korake Renfrou 10 sekundi ispred koraka Berona?
    (samo pitam, 18. jun 2019 12:15)

    # Link komentara

  18. Šta kažu,
    greška u koracima je napravljena pre faula na prvom koraku?
    (pa da, logično, 18. jun 2019 12:04)

    # Link komentara

  19. Treba dostojanstva imati i u porazu. Tu je velicina a ne samo plakanje i kuknjava. Onu stvar Partizan nije imao da prelomi meč a imao ga je i šta sad. Da se igra dok Partizan ne pobedi. Navikli tako. Koraci su bili kao i mnogo ģrešaka na Zvezdinu štetu ali to je sport
    (Mirko, 18. jun 2019 00:33)

    Bilo je mnogo gresaka i to na obe strane. Hoces da tvrdis da je ostecen samo tvoj tim?? Ali OVA GRESKA je direktno donela pobedu tvom timu . Znaci koraci koji su u poslednjoj sekundi doneli pobedu. A to je velika razlika. Kos Zagorca i 3 poena su CISTA pobeda. Ovo je prljavo i nezasluzeno. Nisu sudili korake koji vidi svaki sudija i gledalac, to se jednostavno vidi jer ti bode oci, znaju se pravila. Partizan bi imao napad a bio je u vodjstvu. Prema tome , zapitaj se kako ste osvojili titulu. Treba da vas je barem malo sramota. Nista vi niste dokazali da ste bolji kada ovako pobedjujete.
    (123, 18. jun 2019 10:46)

    # Link komentara

  20. Super je što su ovako uzeli... Ova sramota ostaje večno... A i onako bi nas dobili u majstorici laganeze... Imaju duplo i skuplji i bolji tim bez obzira na povrede... Samo se toliko spinuje kao da smo u nekom egalu... Niđe veze... Ovo Trinkijeriju treba da bude motiv za sledeću sezonu a ne razlog za defetizam i beg... Glave gore grobari... Lako je dobar u dobru biti...
    (Mile rikverc, 18. jun 2019 00:32)

    Ako sramota ostaje večno, je l te sramota Drobnjakovog kosa, pazi sad, IZ AUTA?
     (76er, 18. jun 2019 10:31)

    # Link komentara

  21. Zbog ovog neizlaska na dodelu medalja, grobari ima da prodju kao njihova braca Hrvati. Nece osvojiti titulu narednih 20 godina.
    (urke87, 17. jun 2019 23:09)... jer mnogo je bolje ukrasti pehar!
    (Metropola, 18. jun 2019 09:29)

    # Link komentara

  22. Mislim da i navijači Partizana i Crvene zvezde gereše. U zemlji košarke nama je ok da Partizan osvoji titulu trojkom iz auta a da korake Berona nazove karmom. Zar smo dotle došli da sujeverjem osvajamo titulu?! Ovo otvara vrata drugim, budućim greškama sudija kada će npr. navijači Partizana reći: ''Ovo je karma zbog koraka Berona''. Na ovaj način nikada nećemo uspeti da zadržimo mlade, kao što su Marinković ili Dobrić. Nisu ludi da igraju u ovakvim okolnostima. Ovo uopšte nije dobro za košarku.
    (dta, 18. jun 2019 09:27)

    # Link komentara

  23. SD Istupanje
    (REALAN, 18. jun 2019 09:13)

    # Link komentara

  24. u ovoj gunguli niko ne primecuje ,jednu stvar,a to je da je iskljucivi krivac za ovakav poraz Trinkijeri...nedoupustiva igra bez rezona kad se lomi rezultat.Svedok mi je zena,u sve cetiri utakmice sam pogađao po nekoliko sekundi ranije da ce Fmp da da trojku i tacno koji igrac...alo...ja iz fotelje znam ko ce da ga da i da ce da stignu svaki put kad Partizan povede...nesumnjivo da je igra malo unapređena ,ali nikako na nivou iole ozbiljnog kluba.
     (nišlija, 18. jun 2019 09:10)

    # Link komentara

  25. sprint na 100metara :D
    (lesa, 18. jun 2019 09:06)

    # Link komentara

  26. Posle dugo dugo dugo vrmenena se budim ujutru nikad srecniji,ne toliko zbog titule koliko zbog nacina na koji smo je osvojili. Sada mi vise nece smetati nik Drobnjak iz auta( zato sto nam se moze) itd. Hvala COVICU.
    (Billy Billy koraci, 18. jun 2019 09:02)

    # Link komentara

  27. који бре кораци? ево гледам, и гледам, и опет гледам, и све је регуларно. да друге стране, одличан улаз, пробио чувара и дао кош. заслужено.
     (мики, 18. jun 2019 08:46)

    # Link komentara

  28. Nema greške u koracima ali je dobar izgovor.Sudije nisu dosudile veliki broj prekršaja od strane igrača Partizana koje su namerno pravili.Zato je rezultat ovako izjednačen.
    (www, 18. jun 2019 08:43)

    # Link komentara

  29. Ima li veceg zla u srpskoj kosarci od Zvezde??? 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 17. jun 2019 21:44) # 

    FMP!
    (Karaburac, 17. jun 2019 23:27)

    Партизан. то му дође крај.
     (мики, 18. jun 2019 08:43)

    # Link komentara

  30. Uprkos trudu da pročitam komentare, dosta je teško. Koraci- jesu, nisu. 0,7 ili 0,3- jeste, nije. Dosta mučno za čitanje. Ja bih nešto drugo prokomentarisao. Bili je došao na početku ove sezone. Ukupno sezona traje 10 meseci. Dečko je za samo 10 meseci ukapirao da sa gostujućeg terena moraš bežati u svlačionicu. "Da se ja sklonim sa terena, pevaćemo unutra". To je tužno. Nemojte da mi pominjete Turke i Grke, oni su isti ili gori. Ali to je ono "država nema snage".
     (Zlatko, 18. jun 2019 08:10)

    # Link komentara

  31. jel nije blam ove ljude da se prave ludi i pominju Drobnjaka kada je na toj utakmici sudija pokrao Partizan?namerno nisu svirali faul na Tripkovicu jer su mislili da ce Drobnjak promasiti a Tripkovic bi dao bacanja.Ne sviras ocigledan faul na sekund pre kraja,Drobnjak srecno pogodi i to je poklonjeno Partiyanu?ja bi radije da se svirao faul na Tripkovicu a ne da se pokusava da se pokloni pobeda Zvezdi (onoj Zvezdi,pravoj,ugasenoj, ne ovom fmp-u).
    (glisa, 18. jun 2019 08:02)

    # Link komentara

  32. Koraci ocigledno jesu. Ali dajte molim vas? Ponistavanje utakmice? Sudija nije svirao, da l' je namerno ili ne, to je to. Sve sto treba da se desi je da sudije treba da snose odgovornost (ako je to uopste i moguce u ovoj nasoj drzavi). Bilo je diskutabilno sudjenje na obe strane celu ovu seriju. Ja uvek kazem, odigraj kvalitetno utakmicu, pobedi 10 razlike i nemoj da dozvolis da ti sudija odlucuju utakmicu, ovako, nema ljutnje.
     (Marko, 18. jun 2019 07:48)

    # Link komentara

  33. Celu seriju krasi katastrofalno sudjenje. Gledanje snimka je radjeno samo u slučaju podrzavanja ili postravanja odluka u korist Partizana. Zagorac pre trojke u poslednjoj sekundi gura sa obe ruke Berona pre prijema lopte, sinoc oba centra Zvezde u problemu sa faulovima nakon 2,5 minuta. Pritom niti jedan niti drugi poznati po brzom ulasku u probleme sa faulovima, Marinković hodajući floping koji se ne sankcioniše, konstantan pritisak na sudije sto od klupe sto od igrača Partizana i to se ne sankcioniše. Ja razumem želju Partizana da osvoji titulu i da se sredstva ne biraju, ali ako ste već tako urnisali sudije onda očekujte da se i one mogu pogubiti. Mogu da drve koliko hoće, ali korake u tom trenutku niko nije video! Dobro pogledajte odmah nakon kosa i videćete da niko ne reaguje, niko ne mlatara rukama ili da pokazuje korake. Zvezda je uvek izlazila na dodelu medalja i kada je Partizan dominirao i stisla ruku protivniku čak i kada su kukali na kradje. Partizan izgleda ne može smoći snage za tako nešto. Sale uvrsti Davidovca na prošireni spisak jer je dečko zaslužio da provede vreme sa iskusnim reprezentativcima.
    (Ono, 18. jun 2019 07:36)

    # Link komentara

  34. A bre, KKP sada da trazi izuzece trojice sudija, za sledecu sezonu, da nam nikad vise ne sude, imaju svako pravo, pa i materijalni dokaz za to.
     (helm, 18. jun 2019 07:35)

    # Link komentara

  35. Stvarno su bili koraci,
    (Leroy, 18. jun 2019 07:34)

    # Link komentara

  36. Pitajte preskupo plaćenog trenera kako je dozvolio da izgubite prednost
    od 14 poena i da zavisite od poslednje sekunde utakmice.
    (Marko, 18. jun 2019 07:34)

    # Link komentara

  37. Kaze: "Kad je Beron uhvatio loptu s obe ruke napravio je 2 koraka".
    Je l' sa njima treba da udisemo isti vazduh i "pokusavamo" da osvojimo trofeje?
    ISTUPITE IZ LIGE NEKA IGRAJU SAMI SA SOBOM!
     (LorD, 18. jun 2019 07:10)

    # Link komentara

  38. violeta marković
    to je to!
     (tex viler, 18. jun 2019 06:45)

    # Link komentara

  39. Kad je Beron uhvatio loptu sa obe ruke napravio je 2 koraka. Pa pustite snimke i proverite...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deda Kreza, 17. jun 2019 23:26)

    Znači, uhvatim loptu jednom rukom, pretrčim ceo teren, kada dođem do koša uhvatim sa dve i napravim dva koraka.......
    (Loznica, 18. jun 2019 06:43)

    # Link komentara

  40. @spinmasters: stvarno si spin majstor... ako si ti lepo video, zasto onda kazes 3-4??? i to nisu bili sitni koraci... 3... prakticno 4...
    i to posle 1001og usporenog snimka...
     (lal, 18. jun 2019 06:35)

    # Link komentara

  41. Tri koraka hoću jaaa, neću jedan neću dva...!!
     (SAŠA FRANKFURT, 18. jun 2019 06:00)

    # Link komentara

  42. Biće sutra nova utakmica: Partizan - Budućnost, za titulu!!
     (SAŠA FRANKFURT, 18. jun 2019 05:56)

    # Link komentara

  43. Necemo da se zalimo,neka se pamte po ovakvoj osvojenoj tituli.
     (Ramones, 18. jun 2019 05:52)

    # Link komentara

  44. Kao bivsi rukometas mogu samo da kazem da su ovo koraci i u rukometu
    (Niko, 17. jun 2019 23:15)

    Zato si i bivši!
     (Šta to uradi Berone Billy!?, 18. jun 2019 05:33)

    # Link komentara

  45. Slabi ste i jedni i drugi..nema veze ko je sampion.
    (Boks, 18. jun 2019 05:31)

    # Link komentara

  46. Излизана фора ала Бокан???
     (Ноле, 18. jun 2019 02:17)

    # Link komentara

  47. Zasto sudije nisu pogledale snimak? Zasto niko iz Partizana se nije zalio na korake? Zasto se ne moze ponistiti kos i dodjeliti pobeda Partizanu? Zasto mora uvek da bude problema? Zasto se mora dozvoliti sudijama da oni odlucuju utakmicu kada se moze pogledati snimak? Zasto se ne uvede pravilo da se utakmica moze ponistiti posle gresaka sudija? Ima jos puno zasto ali se ovom mora stati u kraj.
    (zozo, 18. jun 2019 02:04)

    # Link komentara

  48. Ma dajjj pa treba im dozvoliti trokorak...bar u zadnjem napadu aman.
     (majstor, 18. jun 2019 01:43)

    # Link komentara

  49. Судије нису намерно погрешиле. То што је та грешка одлучила победника вечерас, случајно, десило се. Уосталом како би рекао др Ч... "то се у задњој секунди нигде не свира". Питајте уосаталом Крситћа, он сигурно зна. Нама Јовчићев куп, а вама?
    (Драган, 18. jun 2019 01:39)

    # Link komentara

  50. @niko
    nisi ti ni prosao pored rukometnog igralista.
     (POPE, 18. jun 2019 01:27)

    # Link komentara

  51. Ja da sam na mestu Covica a nisam poklonio bi im ovu titulu neka se deca raduju.Mi smo osvojili ono jedino bitno u nasoj kosarci a to je ABA i ucesce u LE.
     (POPE, 18. jun 2019 01:26)

    # Link komentara

  52. Šta je život par koraka, malo tuge i meraka ejjjjjjj......
     (garo, 18. jun 2019 00:59)

    # Link komentara

  53. Naravno da postoji vece zlo u srpskoj kosarci od Zvezde. Zove se Partizan, klub koji je više od decenije bio apsolutni vlasnik srpskog sporta i ciji su politicari unistavali sve sto vredi u Srbiji, da bi Partizan bio prvak u svim sportovima vec u novembru mesecu sa po 17-25 bodova prednosti
    (Sir Oliver, 18. jun 2019 00:53)

    # Link komentara

  54. Drobnjak nije sutnuo trojku iz auta, nego 5cm iza linije za 3 poena, sto je cist kos...aaali je primio loptu skokom iz auta a da nije nagazio regularni deo terena., tu je zackoljica...kad vec pametujete.
     (eXe, 18. jun 2019 00:44)

    # Link komentara

  55. Ovo ne sluti na dobro!
    Posle najave zalbe Partizana, iz uprave vodovoda su najavili strajk gladju!
    (Don Quijote, 18. jun 2019 00:36)

    # Link komentara

  56. Treba dostojanstva imati i u porazu. Tu je velicina a ne samo plakanje i kuknjava. Onu stvar Partizan nije imao da prelomi meč a imao ga je i šta sad. Da se igra dok Partizan ne pobedi. Navikli tako. Koraci su bili kao i mnogo ģrešaka na Zvezdinu štetu ali to je sport
    (Mirko, 18. jun 2019 00:33)

    # Link komentara

  57. Super je što su ovako uzeli... Ova sramota ostaje večno... A i onako bi nas dobili u majstorici laganeze... Imaju duplo i skuplji i bolji tim bez obzira na povrede... Samo se toliko spinuje kao da smo u nekom egalu... Niđe veze... Ovo Trinkijeriju treba da bude motiv za sledeću sezonu a ne razlog za defetizam i beg... Glave gore grobari... Lako je dobar u dobru biti...
     (Mile rikverc, 18. jun 2019 00:32)

    # Link komentara

  58. Apsolitno mi je nebitno ko ce osvojiti,ali ovo su koraci..
    (Drug Ostoja, 18. jun 2019 00:26)

    # Link komentara

  59. Zalbu moze da resava samo Vlasta jer je on jedini bio na dodeli ispred kss. Ostali clanovi izgleda nisu mogli da podnesu pobedu zvezde, kao i prosle godine, pa nisu bili tu. Zalosno kakav nam je savez.
    (Dragan, 18. jun 2019 00:16)

    # Link komentara

  60. Ne treba traziti da se ponisti utakmica nego samo napraviti pritisak na KSS da dozivotno suspenduje sudije iz svih takmicenja tj. da im kao krovni savez ne izda licencu!
    Problem resen za sva vremena jer nikome vise nece pasti na pamet da pristane ovo da radi.
     (ja pa ja, 18. jun 2019 00:05)

    # Link komentara

  61. Kad ste bolji sto kradete!!!!!!
     (Spale, 18. jun 2019 00:03)

    # Link komentara

  62. Ajde partizani dosta plakanja, jedna titula manje vise, ionako vam je Ostoja sredio 'vajld kard' za iducu sezonu. :)))))
     (UGASENO JSD partizai, 18. jun 2019 00:02)

    # Link komentara

  63. oooo cigani, morao sam zbog vas da bunarim snimak.... pa Drobnjak bio u terenu kad je dobio loptu. čista trojka. protiv prave zvezde do duše.
    (kiki riki, 17. jun 2019 22:41)

    Очигледно не знаш правила, или мислиш да је исто као у фудбалу. Када је играч у ваздуху, тј. у скоку, његова позиција се одређује према месту одакле је скочио. Дробњак је скочио из аута и у скоку примио лопту. То што је он у ваздуху био у границама терена, то је небитно. Скочио је из аута, дакле, аут је. [link]
    (Марко, 18. jun 2019 00:01)

    # Link komentara

  64. [link]
    kažeš "jedan direktno optužen za aferu gepek"?ko ga je to optužio?zaboravljaš jednog direktno optuženog za aferu "Proleter"(privatizacija fabrike burazerskom metodom)pa afera 20 miliona koordinacionog centra za KiM(zvanično),pa afera Andjus,pa afera atentat na Djindjića i zemunski klan,pa afera ILR Železnik (otimanje fabrike bukvalno za dž i prebacivanje industrijskog zemljišta u gradjevinsko bez naknade),pa afera Džajić (Džaja ga nokautirao)...te si afere zaboravio a što se tiče UPPR-Ada li možeš da objasniš po kom osnovu eventualni trofeji idu zaledjenoj zvezdi koja se ne takmiči.Hvala jer znam da niti će ovo objaviti niti umeš da odgovoriš
    (zufer avdija, 17. jun 2019 23:58)

    # Link komentara

  65. Hahahahaha
     (bgd, 17. jun 2019 23:49)

    # Link komentara

  66. Jedva cekam Duletov komentar na sve ovo.Tegi klasika,kakva liga,takve I sudije I ono cuveno:"Pa sta ste ocekivali,da sudije smeju da sude korake".Partizan je utakmicu mogao da dobije sutem Renfroa iz ugla,ali je promasio I to je to.Mozda je Trinki mogao nekog nizeg da stavi da cuva Dobrica ali se verovatno plasio njegovog suta iz mesta preko ruke pa je pri preuzimanju nastradao Jankovic(ako je).Mora se pohvaliti Zvezdina zelja da ovo mucenje zavrsi I stvarno im svaka cast.Partizan se takodje trudio,postujem,ali bas ono sto je Trinki rekao je neistina,nisu imali....
    (ValterNBG, 17. jun 2019 23:49)

    # Link komentara

  67. Uf sto mi poznato ovo nesto? Kao da sam vec video negde...
    (Realan, 17. jun 2019 23:49)

    # Link komentara

  68. Slažem se da koraci nisu materijalna povreda pravila igre ali napuštanje (beg sa terena) pre isteka vremena trajanja utakmice svakako jeste materijalna povreda pravila. Trebalo je dosuditi pet tehničkih grešaka (za svakog od pet igrača) zbog napuštanja terena pre isteka vremena. Belošević koji je sudio bezbroj evroligaških utakmica ovo nije smeo da previdi. Na niske je grane pao. Ona druga dvojica me i ne čude jer realno ne znaju ni da sude
    (Petar, 17. jun 2019 22:04)

    Eno ti poslednjih 10 sekundi u klipu gore, cujes sirenu odmah nakon kosa, nisi gluv.
     (bvb, 17. jun 2019 23:46)

    # Link komentara

  69. Ovo mi je najsladja titula ikada. Hvala ti BILI.
    (Jesu BILLY BILLY BILLY koraci, 17. jun 2019 23:43)

    # Link komentara

  70. Ovo je karma za onu trojku Partizana iz auta koju ste nam godinama pominjali i to je to. Dosta kuknjave, priznajte to. Sutra je novi dan. Naravno Zvezda je zasluženi šampion Srbije, bolja je od vas, ne kukajte više, sačuvajte bar malo dostojanstva i gradite tim za sledeću sezonu.
    (Ivan, 17. jun 2019 23:41)

    # Link komentara

  71. Nema potrebe bilo sta "osporavati"... Oduvek je crveno bela boja, i u kosarci i u fudbalu, bilo ruglo ovog naseg Beograda. Crveno bela rulja neka vlada, urla, i senluci, a mi cemo svoje rane lizati sami, i pobediti sledeci put, kad jednom opet bude popustila stega policijsko-bezbednosnih struktura u ovoj izmrcvarenoj zemlji...
     (Violeta Markovic Ljubicica, 17. jun 2019 23:41)

    # Link komentara

  72. Po 100. put,nije bilo za tituli i nije bilo iz auta.
    (tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua, 17. jun 2019 22:24)

    То је та партизанска част..
    Ни стида ни срама ни образа!
    Као ономад у Вршцу кад рече "маг" да је лаж да су упали у судијску свлачионицу, кад оно камере снимиле....
     (Црвена звезда 1913, 17. jun 2019 23:36)

    # Link komentara

  73. Biće sutra nova utakmica na Adi.
    Ide se dalje preko repesaža.
    Provereno.
     (DIKOTILEDON, 17. jun 2019 23:30)

    # Link komentara

  74. Ima li veceg zla u srpskoj kosarci od Zvezde???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 17. jun 2019 21:44) #

    FMP!
    (Karaburac, 17. jun 2019 23:27)

    # Link komentara

  75. Kad je Beron uhvatio loptu sa obe ruke napravio je 2 koraka. Pa pustite snimke i proverite...
     (Deda Kreza, 17. jun 2019 23:26)

    # Link komentara

  76. No dobro, kao da je bitno, kakva liga - takav i šampion.
    (Nenad, 17. jun 2019)

    A tek vicesampion...
    (ViscoSalejo, 17. jun 2019 23:25)

    # Link komentara

  77. Ultra je bezveze ovako dobiti, ali ne mogu da se otmem utisku da je ovo konacno dospela karma za sve vas sa "Drobnjak iz auta" fazonima GODINAMA...
    (Sabre, 17. jun 2019 23:24)

    # Link komentara

  78. zbog vremena koga je ostalo još.
    (Nenad, 17. jun 2019 22:51)

    Ti nemas pojma kada se gleda snimak.Za nesportsku, istek vremena, gazenje linije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ja Klaudije, 17. jun 2019 23:02)

    A za preostalo vreme na satu se ne gleda? Od kad to?
    (Nenad, 17. jun 2019 23:24)

    # Link komentara

  79. Nedostaje mi vreme kada smo sudijama skakali po kicmi. Sve je bilo bolje.
     (MarkoPFC, 17. jun 2019 23:23)

    # Link komentara

  80. Drobnjak iz auta.
     (jocca, 17. jun 2019 23:23)

    # Link komentara

  81. Хоћемо ли да поништимо и ону утакмицу када је Дробњак дао тројку из аута?
    (Марко, 17. jun 2019 23:22)

    # Link komentara

  82. Ali komentari tipa da niko nije video korake, ili da su bili tesko uocljivi :) Mozda slep covek nije video.
    Zamislite da odigrate poslednji napad tako sto uzmete loptu i napravite 3-4 koraka i zakucate!!! Ha ha ha pa jeste li to negde videli?!?
    Ovo je teska povreda pravila ovo nije neki sitan propust! Covek 1-1 na centru igra izolaciju i sudije ne dosude korake... I to ne 3 sitna koraka vec prakticno 4!Ha ha
    Ne kazem da sada treba ponistiti utakmicu i slicno, to je gotovo...ali ovoj trojici sudija izreci suspenziju pa nek traze drugi posao!
    (spinmasters, 17. jun 2019 23:21)

    # Link komentara

  83. Nema od toga ništa, nema materijalne povrede igre, ni u teoriji da se poništi. Ako nisu dosuđeni koraci odmah, ni gledanjem snimka ne bi mogli da promene odluku. Jedino je moglo da se dopusti odigravanje još 2-4 desetinke koliko je ostalo posle prolaska lopte kroz koš, iako merioci vremena uglavnom formalno reaguju tek kad lopta dotakne pod. Možda da im se dozvoli odigravanje još tih 4/10 i da reaktiviraju Kecmana... pa ima nade!? Naravno, sve to može, ali samo u snovima. Gotovo je prvenstvo.
    (Bili Zec, 17. jun 2019 23:20)

    # Link komentara

  84. Ali bilo je odluka i na stetu Zvezde kroz istoriju, i ja pamtim Drobnjakovu trojku, nekako najsvezije.. Znaci ocigledno gazenje aut linije, snimak potvrdjuje a grobari teraju šegu, zezaju i slave.. A sad potrešeni, zaboga, kako kad koraci..? Prihvatite poraz i to je to..
    (dex, 17. jun 2019 22:21)
    Samo da se zna Drobnjak nije gazio liniju petom nego prstima
     (ArDzej65, 17. jun 2019 23:16)

    # Link komentara

  85. Kao bivsi rukometas mogu samo da kazem da su ovo koraci i u rukometu
    (Niko, 17. jun 2019 23:15)

    # Link komentara

  86. Partizanovac sam i mogu da kažem da je ovo glupost, bez obzira što su zaista bili koraci. Veći je problem što je nakon koša ostalo 0.7 sekundi a sudije nisu htele da vrate sat već su istog momenta pobegle sa terena. Međutim, da su gledali vreme onda bi (valjda) videli i korake, a onda...
    (Mr. Blondie, 17. jun 2019 22:49)Gdje si vidio da je ostalo 0.7 sec do kraja??Nas 4 gledamo zaledjeni sta ce biti sad i sudija mase rukama kraj??Koji kanal so gledao,SOS Tegi tv??
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rajko, 17. jun 2019 23:01)

    0.7 bi ostalo da su dosudili korake, ovake je ostalo 0.3 sekunde. U svakom slučaju skandal je što sudije ne pregledaju snimak da vide da li je još vremena ostalo do kraja jer se to uvek radi. Viđani su koševi i za tako kratko vreme, može da se nabaci lopta na koš i samo prikuca. Belošević samo stoji, pravi se nem, onda mu prilazi Tomić i ostatak stručnog štaba Zvezde i počinje da se rukuje sa njima. Srećan valjda što je sve ispalo kao što je bilo planirano - da Zvezda bude prvak.
    (ja, 17. jun 2019 23:14)

    # Link komentara

  87. Koraci cisti !
     (Crypto nije buducnost, 17. jun 2019 23:14)

    # Link komentara

  88. Šta je život par koraka, malo tuge i meraka, malo brate, malo malo je... jesu li Billy koraci?
    (Spale, 17. jun 2019 23:10)

    # Link komentara

  89. Ima li veceg zla u srpskoj kosarci od Zvezde???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 17. jun 2019 21:44) #
    IMA PARTIZAN !!!
    (Centar, 17. jun 2019 23:10)

    # Link komentara

  90. xe xe xe
    (sass, 17. jun 2019 23:10)

    # Link komentara

  91. SRAMOTA!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezdas do neba, 17. jun 2019 22:37)

    ok, moraš da pojasniš. jel sramota što je partizan uložio žalbu ili to što je beron shvatio da se lakše daje koš kad ne moraš da tapkaš loptu?
    (fmp 1913, 17. jun 2019 23:09)

    # Link komentara

  92. Zbog ovog neizlaska na dodelu medalja, grobari ima da prodju kao njihova braca Hrvati. Nece osvojiti titulu narednih 20 godina.
    (urke87, 17. jun 2019 23:09)

    # Link komentara

  93. Dosta kukanja ljudi..realno smo bolji,cak i da ste dobili ovu tekmu u majstorici bi vas demolirali..zato jedan savet...treniraj,treniraj i samo treniraj i mozda jednog dana nesto i uspete da napravite..
    (Igor delija, 17. jun 2019 22:3

    Pa kad ste bolji što kradete?
    Jednostavno pobedite 10-20 razlike i sve ok.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (moby, 17. jun 2019 22:42)

    Tukli smo vas redovno u Aba ligi sa po toliko,bez problema ali vam ovde sudije pomazu obilato da ostanete u igri a vi se satro zalite na njih.Od pocetka sezone,iz Zvezdine prve petorke nedostaje 4 igraca(Regland,Perperoglu,Cirbes i Dobric)a partizan se pojacao sa 4 nova igraca(Renfro,Jaramaz i oba Jankovica) i opet nista ali ste malo smanjili razliku u kvalitetu,sto je i ocekivano ali bi bilo sramota da se otislo u petu utakmicu ili ne daj boze da partizan osvoji titulu sa ovakvim timom.
    (Istina, 17. jun 2019 23:08)

    # Link komentara

  94. moby, pa jesmo i to 25 u ABA kad je trebalo. Ovo sve ostalo je irelevantno, ali opet slatko.
    (Milos, 17. jun 2019 23:07)

    # Link komentara

  95. Dosta kukanja ljudi..realno smo bolji,cak i da ste dobili ovu tekmu u majstorici bi vas demolirali..zato jedan savet...treniraj,treniraj i samo treniraj i mozda jednog dana nesto i uspete da napravite..
    (Igor delija, 17. jun 2019 22:3

    Pa kad ste bolji što kradete?
    Jednostavno pobedite 10-20 razlike i sve ok.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (moby, 17. jun 2019 22:42)

    Tukli smo vas redovno u Aba ligi sa po toliko,bez problema ali vam ovde sudije pomazu obilato da ostanete u igri a vi se satro zalite na njih.Od pocetka sezone,iz Zvezdine prve petorke nedostaje 4 igraca(Regland,Perperoglu,Cirbes i Dobric)a partizan se pojacao sa 4 nova igraca(Renfro,Jaramaz i oba Jankovica) i opet nista ali ste malo smanjili razliku u kvalitetu,sto je i ocekivano ali bi bilo sramota da se otislo u petu utakmicu ili ne daj boze da partizan osvoji titulu sa ovakvim timom.
    (Istina, 17. jun 2019 23:07)

    # Link komentara

  96. Ako se bude pitao Tegeltija, pored ove utakmice biće poništene i sve prethodne u kojima je Zvezda pobedila
     (Muta Gonzales, 17. jun 2019 23:04)

    # Link komentara

  97. U NBA to nisu koraci, sami smo trazili amerikance, eto ih, za njih je trokorakk ispravan.. Jedino krivac je trener partizana, od plus 14 do poraza, sve drugo je laganje samog sebe..
    (Toma, 17. jun 2019 23:04)

    # Link komentara

  98. Od kosarkaskih navijaca ocekujem da znaju da se vreme ne zaustavlja posle kosa u zadnja dva minuta.
    Igraci zvezde sunotrcali posle zvuka sirene, jer su bili gadjani sa tribina.

    Sta jos nije jasno?
    (analiticar amater, 17. jun 2019 22:12)

    Greška, upravo se u poslednja 2 minuta obavezno štopuje svaka stotinka. To što su izašli iz ovog ili onog razloga nije opravdanje za činenicu da su napustili teren pre kraja, što se sankcioniše. No dobro, kao da je bitno, kakva liga - takav i šampion.
    (Nenad, 17. jun 2019 23:02)

    # Link komentara

  99. Ko gubi ima pravo da se ljuti. :)
     (pados, 17. jun 2019 23:02)

    # Link komentara

  100. Imenjače, Belošević je morao da pogleda snimak, ako ni zbog čega drugog, onda zbog vremena koga je ostalo još. Samo, onda bi se malo teže objasnili koraci, a pale bi i tehničke zbog napuštanja terena. Vrlo dobro on to zna, kao što zna da mu posle ovogodišnjih ispada niko više neće dati da sudi F4.
    (Nenad, 17. jun 2019 22:51)

    Ti nemas pojma kada se gleda snimak.Za nesportsku, istek vremena, gazenje linije.
     (Ja Klaudije, 17. jun 2019 23:02)

    # Link komentara

  101. Slabi ste i jedni i drugi..nema veze ko je sampion.
    (Boks, 17. jun 2019 23:02)

    # Link komentara

  102. Partizanovac sam i mogu da kažem da je ovo glupost, bez obzira što su zaista bili koraci. Veći je problem što je nakon koša ostalo 0.7 sekundi a sudije nisu htele da vrate sat već su istog momenta pobegle sa terena. Međutim, da su gledali vreme onda bi (valjda) videli i korake, a onda...
    (Mr. Blondie, 17. jun 2019 22:49)Gdje si vidio da je ostalo 0.7 sec do kraja??Nas 4 gledamo zaledjeni sta ce biti sad i sudija mase rukama kraj??Koji kanal so gledao,SOS Tegi tv??
     (Rajko, 17. jun 2019 23:01)

    # Link komentara

  103. drobnjak iz auta... koliko ste samo ponavljali... sta bi sad?
     (nik, 17. jun 2019 23:01)

    # Link komentara

  104. ha,ha....smešni ste...mogao je koš da se poništi samo na terenu...sad je gotovo....ovo vam je za drobnjakovu trojku iz auta...zasluženo zvezdo,zasluženo...
    (zoran69, 17. jun 2019 23:00)

    # Link komentara

  105. Naravno da treba utakmicu ponistiti.VAR nije registrovao da su igraci Zvezde nekoliko puta igrali rukom u svom reketu
     (Marinko, 17. jun 2019 22:59)

    # Link komentara

  106. Nista nema sladje kad se Varvari i Grobari Bokan i Ostoja udruze protiv C.Zvezde, pa traze ponistenje serije i finalne utakmice
     (Nebojsa, 17. jun 2019 22:59)

    # Link komentara

  107. Берон се зезнуо, мислио да игра рукомет!
    (Слободан Ћук, 17. jun 2019 22:59)

    # Link komentara

  108. oooo cigani, morao sam zbog vas da bunarim snimak.... pa Drobnjak bio u terenu kad je dobio loptu. čista trojka. protiv prave zvezde do duše.
    (kiki riki, 17. jun 2019 22:41)
    ako tebi ono nije aut gde covek stoji u plavom delu auta a parket je zute boje onda nemamo sta da pricamo.

    8
     (e, 17. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  109. Režimski klub.Režimsko suđenje.Tamni vilajet srpskog sporta.
    (Ćorke Snežni, 17. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  110. Aha,vazi...kad ponove onu kad je Drobnjak dao trojku iz auta,moze i ovu.Sudije su cuvale partizan u igri u sve cetri utakmice i sad kukaju kada su odgledali snimak a odmah nakon kosa,niko nije ni signalizirao,niti se bunio,niti primetio,nista...veca kradja je bila u finale kupa u Nisu nego ovo.
    (Realno, 17. jun 2019 22:57)

    # Link komentara

  111. Bili su koraci, nema dileme oko toga. Zao mi je sto je na taj nacin resena serija i malo bacena senka na pobedu, ali nesporno je da je Zvezda bolja ekipa. Setimo se da nam nisu igrali Perperoglu i Regland dobar deo sezone, samim tim ostatak tima je bio istrosen i umoran u zavrsnici, ali svaka cast momcima kako su izgurali. Bice iduce sezone dobrih derbija, bice kvalitetniji i jedni i drugi.
    (gunner, 17. jun 2019 22:56)

    # Link komentara

  112. Opet?Dosadni su vise.U svakom sportu kmece i lelecuI poraz je deo igre kao i sudijska greska.
    (zasto, 17. jun 2019 22:56)

    # Link komentara

  113. BILLY!!!

    Sad kad se Ostoja i Bokan udruze... Da se poniste finale, i vrate manastiri, i da Milo bude vecni predsednik... Svi zajedno Grobari, odcepite se od lige, drzave, i pripojite kome god hocete..
    (sasa the red baron, 17. jun 2019 22:55)

    # Link komentara

  114. grobari ja ne vidim gde je problem.Normalno d su bili koraci,ali zar Drobnjak ne dade iz auta.Ono bese tada se to zvala dominacija.
     (est, 17. jun 2019 22:54)

    # Link komentara

  115. Koje odluke su odlucile kup?
    Noga Davidovca u kontri, Cirbes povlaci mrezicu pri sutu Dobrica, prestup Dobrica kod bacanja, koraci Berona kod trojke, Cirbes rvackim zahvatom sklanja Gagica...
    Da cujem vas, Renfro Covic, situacija ili ili?
    Da li je Covic stojao s dvije noge ili ne?
    Obraz đončina.
    Cak i da ponude 5. mec, ne bih izasao na teren, jer bi nas pokrali po ko zna koji put ove sezone.
    Eto i za taj kup mjeseci lazu.
    Nema to stida ni sekunde.
     (KD, 17. jun 2019 22:54)

    # Link komentara

  116. Petre, morao bih da ti odgovorim na tvoj komentar. Ako tako gledas i predlazes te tehnicke greske, trebala bi onda i ona trojka Kecmana da bude ponistena i da se sudi tehnicka klupi Cibone koja je komplet istrcala do sredine terena kada je Bogdanovic dao trojku za vodjstvo Cibone. Kecman je dao trojku dok su na terenu igraci i klupa Cibone slavili pobedu. Sudija je tada trebao da ili ponisti kos i rascisti teren, i ponovi napad partizana, ili da ponisti kos i da da tehnicku gresku klupi Cibone. Sudije nisu nista od toga uradile i partizan je osvojio titulu ABA lige. Sportski pozdrav.
    (zvezdas, 17. jun 2019 22:28)
    Sve se slažem.. sudije su upravo to trebale da urade
    (Petar, 17. jun 2019 22:53)

    # Link komentara

  117. Lako je sada kad gledaju snimak, što nisu tražili gledanje odmah? Jednostavno, niko nije video.
     (Toma, 17. jun 2019 22:53)

    # Link komentara

  118. može Bokan da vam sastavi žalbu, ima sačuvan šablon
     (Veverac, 17. jun 2019 22:52)

    # Link komentara

  119. A zasto odmah nisu trazili da se pregleda video snimak? Imali su mogucnosti, ako nisu primetili i ne zasluzuju sada.
    (nenad grobar, 17. jun 2019 21:41)

    Imenjače, Belošević je morao da pogleda snimak, ako ni zbog čega drugog, onda zbog vremena koga je ostalo još. Samo, onda bi se malo teže objasnili koraci, a pale bi i tehničke zbog napuštanja terena. Vrlo dobro on to zna, kao što zna da mu posle ovogodišnjih ispada niko više neće dati da sudi F4.
    (Nenad, 17. jun 2019 22:51)

    # Link komentara

  120. KK Partizan je ovoj finalnoj seriji brutalno pokraden. Očigledne greške sudija, pogotovo u četvrtim četvrtinama. Zanimljivo koliko je nekom stalo da Zvezda osvoji trofej koji praktično ne znači ništa, makar i na silu.
    (lečenje frustracija, 17. jun 2019 22:50)

    # Link komentara

  121. Partizanovac sam i mogu da kažem da je ovo glupost, bez obzira što su zaista bili koraci. Veći je problem što je nakon koša ostalo 0.7 sekundi a sudije nisu htele da vrate sat već su istog momenta pobegle sa terena. Međutim, da su gledali vreme onda bi (valjda) videli i korake, a onda...
     (Mr. Blondie, 17. jun 2019 22:49)

    # Link komentara

  122. Јесу били кораци то не спорим. Али то нико у целој хали није видио нити играчи нити судије нити ваша клупа. Захвалите се публици јер су сви из страха од реакције публике кренули да бегају са терена па никоме није пало на памет да провери или се жали на задњи напад.
     (Воип, 17. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  123. Elementarno nepoznavanje pravila utakmica se ne može poništiti mogu samo sudije biti kažnjene za previd
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oli, 17. jun 2019 21:51)

    Ko će onda da sudi u sledećem prvenstvu? Mada, pitanje je, da li će posle svega, prvenstvo biti igrano. Ovako sudjenje i organizaciju, svakako treba bojkotovati.
    (Neša, 17. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  124. Sami smo krivi.
    Pokradu nas u prvoj, mi razmišljamo da li da istupimo.
    Istupi već jednom, krašće te doveka.
    Ne znaju drugačije...
     (moka, 17. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  125. ja kao zvezdas kazem, ono su bili cisti koraci berona. realno treba peta da se igra.
    (Poznavalac, 17. jun 2019 22:18)

    kako sad ovo? gde je mentalna gimnastika, krivljenje vremena i prostora i sl? nisi ti zvezdaš.
    (nebojša, 17. jun 2019 22:44)

    # Link komentara

  126. Nije koš nego tačdaun
    (Mille, 17. jun 2019 22:44)

    # Link komentara

  127. Smehotresna olimpijada! Gubitnici ne znaju sportski da priznaju poraz.Ova žalba je samo da se dodvore svojim navijačkim frakcijama.žalba će naravno biti odbačena jer nama materijalne povrede pravila igre.Na kraju skandiranje Vučiću.Što vam je kriv Vučić? Valjda što vam je doveo milionskog trenera i dao pare da kupite skupe strance.Nije vam on uvalio 7 poslednjih poena na istu foru nego Bili Beron.Šta mi zvezdaši onda da kažemo za 13 godina tadićevog i terora ostalih žutih? Šta da kažemo za 6 vezanih u fudbalu? Šta d kažemo za 2011. i titule u svim ekipnim sportovima za Partizan.Tada bilo lepo,a?Tada niste vikali Tadiću p...
    (slobinator, 17. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  128. Koliko se secam nasim novinarima je tesko palo kada igraci Zvezde nisu hteli da prime medalje u kupu a sad je ok sto ovi nisu uzeli medalje? 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pravo pitanje, 17. jun 2019 21:38) 
    Kup ste izgubili regularno i posteno, rekla i komisija evroligaskih sudija, a ovo je recimo cista kradja, e sad sto ti ne vidis razliku, to je opet tvoja sramota!
    (Bre, 17. jun 2019 22:24)

    Koja komisija evroligaskih sudija.Dete ne izmisljaj
     (Kaiser, 17. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  129. Iskreno, koliko god mi smetalo sto se u nasem sportu konstantno desavaju ovakve stvari i koliko god mi bilo krivo sto smo na ovaj nacin izgubili, nekako mi je lakse kad se svake godine ove serije zavrse pa kakav god bio konacan ishod. Muka mi je vise od saopstenja i kukanja kako jednih, tako i drugih, podeljenih i placenih navijaca kao i ovih sto se nasladjuju sudijskim greskama kad to ide u korist njihovog tima. 
    Kad bi postojalo dugme za neki generalni restart, pa da krenemo ispocetka kako ovde tako i sa onim primadonama u fudbalu.
    (999, 17. jun 2019 21:40)

    Kao i za sve ostalo u istoriji "restart" nije dovoljan!!!

    Moramo još mnogo toga da doooobro naučimo, pa da nam se ovakve stvari ne dešavaju...
     (P76-ers, 17. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  130. Dosta kukanja ljudi..realno smo bolji,cak i da ste dobili ovu tekmu u majstorici bi vas demolirali..zato jedan savet...treniraj,treniraj i samo treniraj i mozda jednog dana nesto i uspete da napravite..
    (Igor delija, 17. jun 2019 22:3

    Pa kad ste bolji što kradete?
    Jednostavno pobedite 10-20 razlike i sve ok.
     (moby, 17. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  131. oooo cigani, morao sam zbog vas da bunarim snimak.... pa Drobnjak bio u terenu kad je dobio loptu. čista trojka. protiv prave zvezde do duše.
    (kiki riki, 17. jun 2019 22:41)

    # Link komentara

  132. Prva utakmica saopstenje, cetvrta saopstenje.Zalba na korake a nije zalba sto su centri Zvezde vec u prvoj cetvrtini vec bili puni licnih.Nije zalba na domacinsko sudjenje.E pa to je moralo da stane.Da li ste zasluzili pobedu?Da li ste bili bolji? Umislili ste da ste veliki
     (Johny Walker, 17. jun 2019 22:41)

    # Link komentara

  133. Dobro je sto se ovako zavrsilo i to kazem ozbiljno. Da se vidi sta se radi. Bruka i sramota za srpsku kosarku, dno dna. Sve i da smo osvojili, malo bi nam to znacilo, ovako je ceo svet video kako fmp krade titulu u zemlji kosarke. Zvezdi karma ne moze nista jer zveda ne postoji, a fmp-u...
    Volim Partizan!
     (_S, 17. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  134. SRAMOTA!!!
     (Zvezdas do neba, 17. jun 2019 22:37)

    # Link komentara

  135. Dosta kukanja ljudi..realno smo bolji,cak i da ste dobili ovu tekmu u majstorici bi vas demolirali..zato jedan savet...treniraj,treniraj i samo treniraj i mozda jednog dana nesto i uspete da napravite..
     (Igor delija, 17. jun 2019 22:36)

    # Link komentara

  136. Bolje da se ne igra peta Zvezda bi vas demolirala kao u ABA ligi,ovako imacete argument da ste osteceni.
     (Goran, 17. jun 2019 22:36)

    # Link komentara

  137. Slavi te titulu sade ako vas nije sramota
    (as, 17. jun 2019 21:41)

    Osnovno obrazovanje je obavezno, ali uzalud provedene godine u školi niko nije mogao da ti oduzme...
     (P76-ers, 17. jun 2019 22:36)

    # Link komentara

  138. Vraćam snimak već dvadeset puta. Ovo nije bio trokorak, već četvorokrak.
    (Neša, 17. jun 2019 22:10)

    Ajde ??? :)))))))))
     (UGASENO JSD partizai, 17. jun 2019 22:34)

    # Link komentara

  139. grobari su u pravu. Ova trojica su čitav meč navlacili za Partizan, brutalno i bezobrazno...zato više i ne treba da sude...
     (zemun, 17. jun 2019 22:33)

    # Link komentara

  140. E smradova ....i Buducnost i partizan neregularno
    (Kosuta sulejman, 17. jun 2019 22:31)

    # Link komentara

  141. @boki
    Ima i veceras je to “zlo” porazeno oruzjem koje je obilato koristilo. Da ne bude zabune, to “zlo” nije oduvek postojalo u tom obliku, to je krenulo sa Duletom cija je zivotna misija bila da Zvezda nestane. Za vreme vase dominacije su nestali klubovi po Srbiji, tukke su se sudije u svlacionici a reprezentacija 7 godina nije mogla da uzme medalju. Skupo nas je sve to kostalo.... Inace, koraci cisti kao suza...
    (Vetar u ledja.., 17. jun 2019 22:30)

    # Link komentara

  142. Goran&da li se skoro igrao neki kup licimeru?
     (marko992, 17. jun 2019 22:30)

    # Link komentara

  143. Naravno da nece biti ponavljanja utakmice, nisu se ponavljala finala SP i Olimpijade i naravno da su ovo bili cisti koraci.Vama grobarima ce mnogo biti bolje kad shvatite, za pocetak, da su godine vase dominacije bile plod mnogo necasnih radnji,otimanja igraca, pretnji sudijama, kupovalo se na veliko,nije bilo zime. A da sam u pravu pokazao je jedan kos koji je negde Aprila meseca 2014 postigao Nolan Smit. On je stavio tacku na crno beli svet a ne Covic, da je sve bilo izgradjeno na zdravim osnovama, ne bi se tako lako srusilo. Drugo, vas klub su finansijski devastirali vasi ljudi kojima se klanjate, jedan od njih, direktno optuzen za aferu "gepek " , jos je i napredovao, umesto da bude dozivotno udaljen iz sporta on postao predsednik saveza. Rugali ste se UPPR-u a da u isti nikada usli niste. Drzava vam u klub poslala coveka od poverenja predsednika sa tasnom punom para a on odmah objavio kako je prepolovio dug, samo nije objasnio kako, pa vila na Senjaku pa trener koji je nama bio skup a vama ne.....I na kraju prica sa EL, potpuno nerealna ali to ne smeta pojedinima ovde da pisu o instituciji kojoj se svi klanjaju u Evropi a A licencu ima Bajern
     (deki, 17. jun 2019 22:29)

    # Link komentara

  144. Za sve ove koji kažu da treba igrati petu utakmicu,pretpostavljam,da ako se utvrdi da je bilo greške sudija koje su uticale na rezultat,trebalo bi valjda da se ponovi utakmica.Nekako bi to logičnije bilo rješenje,a ne sumnjam da tako kaže pravilnik KLS.E sad,donekle sličan slučaj je bio u finalu CG prvenstva,ali...
     (War Inside My Head, 17. jun 2019 22:29)

    # Link komentara

  145. Da su tražili da se ponovi utakmica posle trojke Drobnjaka, sve bi bilo ok. Pošto su ćutali i smišljali avangardne "pošalice" onda ništa...
    (dex, 17. jun 2019 22:29)

    # Link komentara

  146. Drobnjak,pa Drobnjak...au ala smarate vise.
    (MJ, 17. jun 2019 22:08)

    Karma je cudo.
     (Popov, 17. jun 2019 22:29)

    # Link komentara

  147. Sve regularno.
     (Non, 17. jun 2019 22:28)

    # Link komentara

  148. Kako su se samo sprdali sa Drobnjakovom trojkom iz auta... 
    Vas je u košarci stiglo baš ono što ste želeli drugima. Kako ono qrva umire gasi se :)
    (manje mrzite, 17. jun 2019 22:18)

    Ima ovde jedan se potpisuje kao Drobnjak iz auta... Menjam nick u Bili Trokorak
     (Henk Mudi, 17. jun 2019 22:28)

    # Link komentara

  149. Црвена звезда је заслужила да овако освоји титулу. Судијском одлуком. Какав председник таква и титула.
    (Драган, 17. jun 2019 22:28)

    # Link komentara

  150. Petre, morao bih da ti odgovorim na tvoj komentar. Ako tako gledas i predlazes te tehnicke greske, trebala bi onda i ona trojka Kecmana da bude ponistena i da se sudi tehnicka klupi Cibone koja je komplet istrcala do sredine terena kada je Bogdanovic dao trojku za vodjstvo Cibone. Kecman je dao trojku dok su na terenu igraci i klupa Cibone slavili pobedu. Sudija je tada trebao da ili ponisti kos i rascisti teren, i ponovi napad partizana, ili da ponisti kos i da da tehnicku gresku klupi Cibone. Sudije nisu nista od toga uradile i partizan je osvojio titulu ABA lige. Sportski pozdrav.
     (zvezdas, 17. jun 2019 22:28)

    # Link komentara

  151. Moze, ali bez gledalaca. ili da se cetvrta igra dok ne pobedite
     (NY, 17. jun 2019 22:26)

    # Link komentara

  152. zasto utakmica pogledati snimak i ponisti nepriznati neregularan kos-poen napravio je tri koraka pri ulazu ocigledno greska u koracima lepo se vidi na snimku toliko
    (Milos, 17. jun 2019 22:26)

    # Link komentara

  153. Koliko se secam nasim novinarima je tesko palo kada igraci Zvezde nisu hteli da prime medalje u kupu a sad je ok sto ovi nisu uzeli medalje?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pravo pitanje, 17. jun 2019 21:38)
    Kup ste izgubili regularno i posteno, rekla i komisija evroligaskih sudija, a ovo je recimo cista kradja, e sad sto ti ne vidis razliku, to je opet tvoja sramota!
    (Bre, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  154. Dobili smo šta smo tražili.
     (Oluci i limovi, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  155. Sudije u srpskoj kosarci su dno dna, pocev od ovog Belosevica, tri debila ne vide trokorak, pa sto niste gledali snimak, posto ga gledate svaki cas, ovi momci treniraju i lome se na terenu, a tri debila odlucuju o utakmici, pa bolje da se kosarka kod nas ni ne igra kad su sudije bitnije od igraca!!!!!!
    (hugo, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  156. Po 100. put,nije bilo za tituli i nije bilo iz auta.
    (tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  157. Posteno, bila su 3 koraka ali ni prvi ni poslednji put da se nesto slicno desava u derbijima...
    (Vetar u ledja.., 17. jun 2019 22:23)

    # Link komentara

  158. Da bi pobedonosni kos bio regularan igrac koji sutira mora bar pola metra da bude u autu.
    (MILOJKO, 17. jun 2019 22:23)

    # Link komentara

  159. Zvezda nije ulagala zalbu finalu kupa kada nije sudjen faul 5 sec pre kraja a svirana bacanja 0,6 sec pre kraja
     (Autolakirer, 17. jun 2019 22:22)

    # Link komentara

  160. Ovo nije grrška u proceni sudija,ovo je kao da uhvatiš loptu i rukom uneseš u gol na fudbalskoj utakmici. Ali nagledali smo se svega naprednog, pa čak i gola sa atletske staze, nepostojećeg gola od strane CZ46.
     (Grr, 17. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  161. Kako je lako vladati, svadjati i manipulisati narodnu sirotinju...
     (adio, 17. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  162. Ali bilo je odluka i na stetu Zvezde kroz istoriju, i ja pamtim Drobnjakovu trojku, nekako najsvezije.. Znaci ocigledno gazenje aut linije, snimak potvrdjuje a grobari teraju šegu, zezaju i slave.. A sad potrešeni, zaboga, kako kad koraci..? Prihvatite poraz i to je to..
    (dex, 17. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  163. Po meni je ovo licemerno na mnogo nivoa. Prva stvar, bilo je sudijskih gresaka na stetu zvezde u mnogo situacija na ovoj utakmici. Zar vam nije palo na pamet da tom logikom zvezda moze da se zali na bilo sta sto se desilo u toku utakmice? Zasto je samo poslednji napad na mecu merodavan ko je koliko ostecen i da li je regularna utakmica?
    (Ivan, 17. jun 2019 22:20)

    # Link komentara

  164. Ponovljeni snimak moze da se gleda za sledece situacije:
    1. Da li je nesporska ili obican faul? Cak i da se na snimku vidi da faul upste nije bilo postuje se prva odluka da je faul
    2. Od kog igraca se lopta odbila u aut
    3. Da li je nagazena linije za tri poena prilikom pogodjenog suta
    4. Koliko je vremena ostalo do kraja napada ili utakmice

    U svim tim situacijama vreme stoji jer je prekinuto. Nesme se promeniti odluka da li je faul ili nije (situacija iz finala kupa gledalo se da li je nesporski ili obican faul), da li su koraci ili nisu, da li je bilo tri sekunde u reketu, da li je bila dupla ili ne. Jednostavno da se gledao snimak partizan bi dobio 0,5 sekundi za nov napad, koraci ne bi bili tema gledanja snimka. Takva su pravila , ali to niko ne zna.
    (mire, 17. jun 2019 22:20)

    # Link komentara

  165. Koraci kao kuća, ali poništavanje bi bilo smešno. Bilo je grešaka ogromnih u seriji i na jednoj i na drugoj strani
    (Devotion, 17. jun 2019 22:20)

    # Link komentara

  166. Grobari jel nas čujete, grobari vi ste čudna raja nekada ste......
     (zdravkors, 17. jun 2019 22:20)

    # Link komentara

  167. Ajde sto su koraci, ali zar nije tehnicka kad napustis teren, a vreme nije isteklo?
     (Borkes, 17. jun 2019 22:20)

    # Link komentara

  168. A jel i istupate iz lige sledeće godine?
     (MomaSRB, 17. jun 2019 22:20)

    # Link komentara

  169. Док палме њишу гране, нема титуле за партизане.
    (Maxim, 17. jun 2019 22:18)

    # Link komentara

  170. Prvo suspendovati dvoranu zbog lose klimatizacije, prokisnjavanja i generalno losih uslova. A posle sve ostalo. Cela serija se moze proglasiti neregularnom, zbog dvorane. Sramota.
    (L, 17. jun 2019 22:18)

    # Link komentara

  171. Kako su se samo sprdali sa Drobnjakovom trojkom iz auta...
    Vas je u košarci stiglo baš ono što ste želeli drugima. Kako ono qrva umire gasi se :)
    (manje mrzite, 17. jun 2019 22:18)

    # Link komentara

  172. ja kao zvezdas kazem, ono su bili cisti koraci berona. realno treba peta da se igra.
    (Poznavalac, 17. jun 2019 22:18)

    # Link komentara

  173. Kad se setim onog faula 0.2 do kraja, pa cekaj bre grobari nije li vas sramota???
     (Ime, 17. jun 2019 22:17)

    # Link komentara

  174. Treba da se ponisti utakmica, kos nije regularan jer nije postignut iz auta!!!!!
    (Vi ste ponos 32 zagorske, 17. jun 2019 22:17)

    # Link komentara

  175. Trokorak vidan iz aviona. Hahaha, au šta se radi. Sve puca od "regularnosti". NBA Zvezda. :)
    (Eto ipak neiskustvo, 17. jun 2019 22:08)

    Znam da boli druze, ali ne brini se, nece proci hahaha...
     (Rade, 17. jun 2019 22:17)

    # Link komentara

  176. Koraci su bili bili bili hahahahahahahah
     (Macko, 17. jun 2019 22:16)

    # Link komentara

  177. Pristajemo al da vam prvo oduzmu titulu kad je Drobnjak dao iz auta i pre početka 5 utakmice dodele trofej nama pa onda ako osvojite osvojite
    (Delija, 17. jun 2019 21:44)

    Prvo,to je bila prva utakmica u seriji.Pobedili smo vas sa 3:1.
    Drugo,nije bio koš iz auta.Pre nego što je uhvatio loptu već je bio u terenu.
    Treće,napraviti tri koraka nije slučajnost,već namera.
    I zato bi morala da se igra peta.
    (+41, 17. jun 2019 22:16)

    # Link komentara

  178. Pristajemo al da vam prvo oduzmu titulu kad je Drobnjak dao iz auta i pre početka 5 utakmice dodele trofej nama pa onda ako osvojite osvojite
    (Delija, 17. jun 2019 21:44)

    Prvo,to je bila prva utakmica u seriji.Pobedili smo vas sa 3:1.
    Drugo,nije bio koš iz auta.Pre nego što je uhvatio loptu već je bio u terenu.
    Treće,napraviti tri koraka nije slučajnost,već namera.
    I zato bi morala da se igra peta.
    (+41, 17. jun 2019 22:16)

    # Link komentara

  179. I Drobnjak je dao trojku iz auta, pa niko nije ulagao žalbu
     (zdravkors, 17. jun 2019 22:15)

    # Link komentara

  180. Kad ćete prestati sa takvim sistemom ko skupi više bodova i koš razlika pa kom obojci a kom opanci sa tim cirkusiom nisam siguran da je velika zarada?????!!!
    (momo brko, 17. jun 2019 22:15)

    # Link komentara

  181. Jedna stvar za ove sto vicu Drobnjak iz auta da jeste ali on covek nije znao gde mu je noga u tom trenutku i nije kriv, a ovaj je znao sta je uradio i zato je odma i pobegao... A za Dusana Kecmana komentar to samo pokazuje koliko ste mali, sta je on imao sa tim sto je 5-6 hrvata uslo na teren, sudija je dao znak da se lopta izvede...
    (Slaninar, 17. jun 2019 21:42)

    Ovaj je pobegao jer ste zasuli teren raznim kovanicama, upaljacima... Pogledaj snimak! A, lopte ne moze da se izvede ako je klupa i rukovodstvo nekog tima u terenu. To bi ti, kao "veliki" trebao da znas.
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 22:15)

    # Link komentara

  182. Pozdrav iz ,Amerike I NBA, a,ste su to koraci? Hihihi pitajte Labron James u vezi koraka hahahha
    (Stryker, 17. jun 2019 22:15)

    # Link komentara

  183. Поново ради биоскоп(суд удруженог рада)!
     (Црвена звезда 1913, 17. jun 2019 22:15)

    # Link komentara

  184. Bravo! Sto vise loptanja i rijalitija, da narod tu trosi energiju..da politicari i tajkuni mogu mirno da rade..
     (hlebaigara, 17. jun 2019 22:15)

    # Link komentara

  185. Sad jos da vam priznaju titule iz perioda krstaskih ratova jedno desetak i da dosijete jos jednu zvezdicu na grbu i onda ste kompletni. Mene zivo zanima gde je vama navijacima zvezde obraz, je l' ta vrsta izumrela. Pa smejace vam se sutra cela Evropa na ovoj tituli, koja je ionako izgubila svaki smisao i znacaj. No, cestitam vam na osvojenoj tituli nek vam je na cast.
     (Koleee, 17. jun 2019 22:14)

    # Link komentara

  186. @Apk

    Kako nismo primetili korake?

    Pogledaj snimak, Jaramaz odmah, i to tri puta glavnom sudiji sugeriše na korake...

    Krivim Trinkija koji je iskulirao, nije zagrizao i izvršio pritisak da se gleda snimak...

    Mada, koliko znam, sudije ne mogu naknadno suditi ono što nije suđeno...

    Naravno, problem je što trojica sudija "nisu videla" ono što je videlo pola hale...

    Smešno...
    (Kure, 17. jun 2019 22:13)

    # Link komentara

  187. Samo mi recite jel' se ponavlja utakmica od udara groma ili pre ??? :)))))))))
     (UGASENO JSD partizai, 17. jun 2019 22:13)

    # Link komentara

  188. Koraci nisu materijalna povreda pravila, i cak da se gleda snimak ne sme se ponistiti kos zbog koraka! Naucite pravila.
    (brus vejnov sobar, 17. jun 2019 21:58)

    Тако је профо!
     (Црвена звезда 1913, 17. jun 2019 22:13)

    # Link komentara

  189. Plase mecku resetom, sudije su celu utakmicu navlacile za partizan.
    Koraci se ne proveravaju na video snimku, ili se sude odmah ili cao.

    Sudije nisu primetile, gledale su moguci faul, a verovatno niko od njih nije bio 100% siguran, a gledanja nema......

    Od kosarkaskih navijaca ocekujem da znaju da se vreme ne zaustavlja posle kosa u zadnja dva minuta.

    Igraci zvezde sunotrcali posle zvuka sirene, jer su bili gadjani sa tribina.

    Sta jos nije jasno?
    (analiticar amater, 17. jun 2019 22:12)

    # Link komentara

  190. jel ste poneli one vence i svece grobari? nas sahranjivali, a oni mucenici ne mogu da opepele uz svu pkmoc vlasti. dr nebojsa covic stavio tacku na crno beli svet.
     (crni_redstar, 17. jun 2019 22:12)

    # Link komentara

  191. Ima li veceg zla u srpskoj kosarci od Zvezde???
    (boki, 17. jun 2019 21:44)

    Ima, partizan!
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  192. Najveći bdp, investicije, standard, jedna pobeda zbog koraka, više, manje
     (spin, 17. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  193. Pa ovo je sve normalno u zemlji Let iznad kukavičijeg gnezda.
     (Grr, 17. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  194. Ни они ваши не изађоше у Атини на постоље ко људи па фала Богу никад га више не видеше. 
    Даће Бог исто и ЈСД-у.
    (Горан, 17. jun 2019 22:03)

    Hahaha najjaci si care !!!
     (UGASENO JSD partizai, 17. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  195. Mislim da je ovo poslednje prvenstvo koje igra Partizan.Nije jedini koji nece igrati.
    Vratice se kad prvenstvo ponovo preuzme KSS . Kao Olimpijakos i Igokea .
    Pozdrav,
     (hrk-hrk, 17. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  196. @Petar,ne trebali su da ostanu i izgube glave od ovih vasih "divnih ljubitelja kosarke"...
     (Komunalac, 17. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  197. Bogami, daleko veci materijal za ponistenje utakmice je taj sto su igraci zvezde napustili teren pre isteka vremena.
    (Sonic, 17. jun 2019 22:10)

    # Link komentara

  198. I jos nesto.... Odbrana poslednjeg napada je kriminalna... Reket kao pista prazan, a lopta kod čoveka koji tri puta ulazi na istu foru. Čuva ga Janković, koji ne treba d je n parketu NIKAKO... i ponavljam.... Koraci kao vrata.... Ali....
    (Neko iz mase, 17. jun 2019 22:10)

    # Link komentara

  199. Vodili preko 10 razlike i sad kriv bilijev trokorak. Ako cemo realno i.proslu ste trebali da izgubite ali imali ste srece sa onom trojkom u poslednjoj sekundi.
    (John Gotty, 17. jun 2019 22:05)

    Pa jeste, Beronov trokorak je doneo pobedu Zvezdi. Da sudije rade svoj posao kako treba, pobeda bi otišla Partizanu i igrala bi se peta utakmica. Ovako su Delon, Belošević, Oberknežević I kompanija ponovo pogurali Zvezdu. Svaki derbi, bilo fudbalski ili košarkaški sudije prave katastrofalne previde na štetu Partizana.
     (Del Piero#10, 17. jun 2019 22:10)

    # Link komentara

  200. Vraćam snimak već dvadeset puta. Ovo nije bio trokorak, već četvorokrak.
    (Neša, 17. jun 2019 22:10)

    # Link komentara

  201. Trokorak vidan iz aviona. Hahaha, au šta se radi. Sve puca od "regularnosti". NBA Zvezda. :)
    (Eto ipak neiskustvo, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  202. Trokorak vidan iz aviona. Hahaha, au šta se radi. Sve puca od "regularnosti". NBA Zvezda. :)
    (Eto ipak neiskustvo, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  203. @ Ajmo arhitekte i gemetri iz jsd partizan na posao.....
    (ivanjica, 17. jun 2019 21:43)

    Ako si u opste pratio tada, VI ste ti koji su prvi na twiteru objavili sliku sa rukom povucene 2 crvene linije i tvrdili da je gol. Ali vi ste zvezdasi, vi se ne stidite nicega.
    (Delije sa seRvera, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  204. Ako se ponisti jedna utakmica zbog bilo cega, otvara se pandorina kutija, i niko nikada vise nece prihvatati svoje poraze, nego ce se svi zaliti za sve. Tako da dovidjenja i prijatno.
    (Ivan, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  205. Drobnjak,pa Drobnjak...au ala smarate vise.
     (MJ, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  206. Šta se pravimo glupi - ok, koraci su bili, nisu svirani (zašto nije ni bitno), zvezdi titula i idemo dalje. Realno, bolji su i dobro smo se borili, ali bolji su cele godine i to je to, da se igrala 5., isto tako bi 95% bilo isto. Umesto kukanja ajmo mi lepo složiti kockice za sledeće sezone i to je to. I jedni i drugi mi se smučili od svih saopštenja i kukanja... umesto basketa samo se priča o podgorici, pioniru, pljuvanju, košuljama, koracima itd... glave gore i borba, a ne žalbe i kukanje (važi i za nas i komšije, jer kod njih je isto, čim izgube utakmicu).
    (nik, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  207. Partizanova 5. titula trojkom iz auta......Zvezdina 5. titula koraci....
    (12 godina kasnije, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  208. Tegejtlija vanrednu emisiju pravi
    (er, 17. jun 2019 21:42)

    Kad bi samo POKUŠAO da budeš realan kao Tegi,poštovao bih te kao čoveka... Najgore je nemati obraza!!!
     (brankopartizan, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  209. Ne zna Bili sta je akademija... Lucidno smekerski.
    (ViscoSalejo, 17. jun 2019 22:07)

    # Link komentara

  210. @Ima li veceg zla u srpskoj kosarci od Zvezde???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 17. jun 2019 21:44)

    Ima.

    Partizan.


    Nego cenim da ponistavanje utakmice nije dovoljno. Treba primeniti recept od FK-a, istupanje iz lige i vracanje pasosa!!!
    (Nikola, 17. jun 2019 22:07)

    # Link komentara

  211. Bolje da nabave kosmodisk za Jovanovića ?
     (lekauskas, 17. jun 2019 22:07)

    # Link komentara

  212. Ahahaha pa koraci ni ne podlezu gledanju snimka, to je sudijski previd
     (7, 17. jun 2019 22:06)

    # Link komentara

  213. P O N I S T E N K O S

    Igra se 5 utakmica
    (Mitar, 17. jun 2019 22:06)

    # Link komentara

  214. Sad je kasno.Pet puta gledam snimak i jedva se vidi u onoj brzini da su koraci.Trebali su da traze da pregledaju snimak.
    (miki, 17. jun 2019 21:49)

    Trokorak se vidi i na usporenom snimku i na ubrzanom snimku i na realnom snimku. Nije ga video sudija koji je bio 2 metra od desavanja :)))
     (Bogoje Panajotovic, 17. jun 2019 22:06)

    # Link komentara

  215. M
    Ččččukam! Drobnjak iz auta a? Time se dičite!!!
     (jaštaman, 17. jun 2019 22:06)

    # Link komentara

  216. Ovi sto se vecito pozivaju na Drobnjakov kos iz auta previdjaju bitnu razliku - tada nije postojalo pregledanje snimka, a sada je duznost sudija bila da snimak pregledaju. Takodje, Drobnjak je u taj isti aut izguran faulom. I konacno, ako se neko poziva na neregularan kos, samim tim priznaje da je i ovo neregularno.
    (Nenad, 17. jun 2019 22:06)

    # Link komentara

  217. A saopštenje.
     (micaiz kafica, 17. jun 2019 22:06)

    # Link komentara

  218. ma sta mi sada glumimo,nismo mogli Zvezdi ama bas nista,10 meceva u sezoni i skor 7-3 za njih....meni samo nije jasno kako se Trinkijeriju izgubio Jaramaz i Aleksej Nikolic tokom ove serije.Oni su trebali da budu prevaga.....Imaju od centara Odza i trapavog Ristica i opet bolji...
    Zagorac slab,Vanja se pali svaku drugu i jedino Velickovic napaljen....ne vidim da ce i sledece godine biti bolje...
     (batman, 17. jun 2019 22:05)

    # Link komentara

  219. I? Jesu BILLY koraci? Ahahahaha
     (BF, 17. jun 2019 22:05)

    # Link komentara

  220. Vodili preko 10 razlike i sad kriv bilijev trokorak. Ako cemo realno i.proslu ste trebali da izgubite ali imali ste srece sa onom trojkom u poslednjoj sekundi.
     (John Gotty, 17. jun 2019 22:05)

    # Link komentara

  221. Hahahahahahhahah, hahahahhahaha, Limarija poludela, hahahahhahahha
     (Wilfred, 17. jun 2019 22:05)

    # Link komentara

  222. Koraci nisu materijalna povreda pravila, zavrsice se kao u Crnoj Gori, konstatovace se da su sudije pogresile ali da se utakmica registruje ...
    (Milos, 17. jun 2019 21:45)
    Slažem se da koraci nisu materijalna povreda pravila igre ali napuštanje (beg sa terena) pre isteka vremena trajanja utakmice svakako jeste materijalna povreda pravila. Trebalo je dosuditi pet tehničkih grešaka (za svakog od pet igrača) zbog napuštanja terena pre isteka vremena. Belošević koji je sudio bezbroj evroligaških utakmica ovo nije smeo da previdi. Na niske je grane pao. Ona druga dvojica me i ne čude jer realno ne znaju ni da sude
    (Petar, 17. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  223. Kako nezvanicno saznajemo KK Crvena Zvezda je podnela zvanicnu zalbu kako bi se ponistila utakmica izmedju Crvene zvezde i partizana koja je odigrana pre desetak godina. Naime potvrdjeno je da je igrac partizana Predrag Drobnjak dao nevazecu trojku iz auta, koja je uticala na konacan rezultat utakmice i cele finalne serija. Ukoliko ova odluka bude usvojena, crvena zvezda ce se imati 21 titulu, dok ce partizan imati 20.
    (Bili Beron iz 3 (a mozda i iz 4) koraka u zadnoj sekundi, 17. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  224. mene je sramota od ovih komentara..sta nam se to desava bre?
     (Vaske, 17. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  225. Znate li koliko je bilo sudijskih odluka i koraka za igrace partizana a sudije to nisu videle? Vidim mediji se bave poslednjom akcijom ali normalno nikad nece da se bave prethodnim.
    (exe, 17. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  226. Ни они ваши не изађоше у Атини на постоље ко људи па фала Богу никад га више не видеше.
    Даће Бог исто и ЈСД-у.
    (Горан, 17. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  227. ne mogu da verujem da kukate na korake,trazite rupe u vasem timu,Zvezda vas je dobila bez pleja a Davidovac je igrao centra...eeej...
     (Nenad, 17. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  228. Ne lupajte vise,te aut,te drobnjak...ponistena je pre dve-tri godine jedna utakmica u evro ligi kad je tako u poslednjoj sekundi doslo do materijalne povrede pravila...nema sile da zvezda ovo dobije,ajde videcete
    (Milan, 17. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  229. Vide da su bili koraci kosarkasa CZ.
    (Igor Grobar, 17. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  230. Znate li koliko je bilo sudijskih odluka i koraka za igrace partizana a sudije to nisu videle? Vidim mediji se bave poslednjom akcijom ali normalno nikad nece da se bave prethodnim.
    (exe, 17. jun 2019 22:02)

    # Link komentara

  231. Kakve veze imaju FMP i Drobnjakova trojka?
     (Bane, 17. jun 2019 22:02)

    # Link komentara

  232. Kakav alibi za talijana.
    (nesgie, 17. jun 2019 22:02)

    # Link komentara

  233. Priručnik: Kako osvojiti KSL u tri koraka
    Autor: Billy Baron (teeth)
    (Mox Partizanovac, 17. jun 2019 20:58)
    A možemo i Mateusa da pitamo!
    (MomaSRB, 17. jun 2019 21:05)

    Ili Dzaju o Muslinovim titulama u Zvezdi: "Najbolje ja znam kako je Muslin osvajao titule sa Zvezdom".
    (pobegulje sa terena, 17. jun 2019 22:02)

    # Link komentara

  234. Covek napravio rukometaski prodor! Cudi me da nisu pogledali snimak?
    (Toske, 17. jun 2019 21:40)

    Pa kad celu seriju igrate rukometnu odbranu.
     (Gordon Bennett, 17. jun 2019 22:01)

    # Link komentara

  235. Idete utabanom stazom vasih tvoraca... koji takodje nisu izasli na dodelu medalja...
    (Eh, 17. jun 2019 22:01)

    # Link komentara

  236. Belošević neiskusan sudija, ista priča kao i u prvoj utakmici ABA F4. Treba se potruditi i pomoći FIBI da penzioniše ovu prodanu dušu.
     (Grr, 17. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  237. Beron jeste napravio korake. Posle hvatanja lopte je napravio 3 cela koraka, ne 4 ili vise koliko neki kazu, ali svakako vise od dozvoljena 2. That being said, ocekujem da Partizan dobije isti odgovor kao sto je dobila Zvezda na zalbu kad je Drobnjak dao trojku iz auta.
    (Milan, 17. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  238. Malo pojasnjenje..jel idemo od 00 ili se ponistava samo ova tekma..ili 22 pa majstorica...busii hahhaahha busi..nemojte se igrati vatrom opet cemo vas ugaziti kao plitak potok..
     (Igor delija, 17. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  239. Dovedite geometra
    (Red Star, 17. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  240. Kakva otimacina pocev od prve utakmice..Uprava ako je ozbiljna preko ovog ne smije preci po cjenu da vise ne igra domacu ligu!
    (Vl, 17. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  241. odmah? nesto se ne secam da su se bunili kad su dali kos..
     (iceman, 17. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  242. ja sam zvezdas. Zasto da se ponisti utakmica? Po meni ovo je cista pobeda Partizana, lik je napravio ne 3 nego 4 koraka. Meni ko pravom zvezdasu ovakva pobeda ne treba. Ovo je bruka ako ostane pobeda Zvezde.
     (Vaske, 17. jun 2019 21:59)

    # Link komentara

  243. Ako se poništi utakmica, mozda u to vreme dodje do pojave grada kao elementarne nepogode, pa treba ispaljivati protivgradnu zaštitu, a to opet povlaci troškove...tako da je bolje...bilo, ne ponovilo se.
    (kimiko, 17. jun 2019 21:59)

    # Link komentara

  244. 15 poena prednosti im nije bilo dosta, pa bi "institucija" sad jos i da se utakmica ponisti, neverovatno!!
    (Fikio, 17. jun 2019 21:59)

    # Link komentara

  245. Beron će takođe da vrati MVP priznanje, svi igrači medalje nakon što su ih već primili, šampionski pehar takođe...
    Partizan je trebao odmah na terenu da reaguje, ali ni oni u prvi mah nisu primetili da je bio trokorak.
    Svakako je utakmicu na kraju prelomila užasna odlika Trinkijerija da stavi Stefana Jankovića na Berona.
    Inače idalje ne mogu da verujem da za Davidovca nema mesta na širem spisku. Plus čovek igra pozicije koje su nam najdeficitarnije! Drugi deo sezone uz Berona i Perperoglua ubedljivo najbolji igrač zvezde. Igrao po potrebi sve pozicije 1-5, ubacio brdo važnih šuteva, dobar u odbrani...
     (Apk, 17. jun 2019 21:59)

    # Link komentara

  246. Zavadi pa vladaj.
     (revolting cock, 17. jun 2019 21:59)

    # Link komentara

  247. Koraci nisu materijalna povreda pravila, i cak da se gleda snimak ne sme se ponistiti kos zbog koraka! Naucite pravila.
     (brus vejnov sobar, 17. jun 2019 21:58)

    # Link komentara

  248. Ukoliko ugledni profesor Vuletic, na bar 14 strana napise zalbu, istu ce zalbena komisija KSS prihvatiti, bez glasanja i igrace se peta utakmica cim se hala "A.Nikolic" renovira.
    Salu na stranu, velika je sramota kako su dodeljene medalje igracima KKCZ, ali meni licno je darze sto ih je dodelio gospodin Vlasta Vlaisavljevic, nego vanvremenski likovi iz KSS.
    (pedja, 17. jun 2019 21:58)

    # Link komentara

  249. Kada će te jedanput da čestitate boljem, uvek nešto fali, ovog puta je nevreme krivo za poraz ?!
     (Grada, 17. jun 2019 21:58)

    # Link komentara

  250. Koje odluke su odlucile kup?
    Noga Davidovca u kontri, Cirbes povlaci mrezicu pri sutu Dobrica, prestup Dobrica kod bacanja, koraci Berona kod trojke, Cirbes rvackim zahvatom sklanja Gagica...
    Da cujem vas, Renfro Covic, situacija ili ili?
    Da li je Covic stojao s dvije noge ili ne?
    Obraz đončina.
     (RGL, 17. jun 2019 21:57)

    # Link komentara

  251. Vazi, nema problema. Sutra ponavljamo utakmicu u skolskom. Uostalom, sto se nervirate kada cemo se sresti u Evroligi. Cim vam daju wild kard.. ;)
    (Lars, 17. jun 2019 21:57)

    # Link komentara

  252. Kakav četvorokorak, Karabatić bi pozavidio!
    Ovo su u rukometu koraci.
     (Ramuš voli cz!, 17. jun 2019 21:56)

    # Link komentara

  253. Ovo je samo dokaz koliko je "bivsa institucija" neozbiljna, a posebno ljudi koji ih vode...ma moze i da se ponovi nemate nikakve sanse SMESNI STE...
    P.S. Beron je odmah znao da su tri koraka, zato je i napravio onu farsu, satro bezi, kaznite ona tri debila sto to nik nije video, a sto se tice ponavljanja utakmice PRESMESNA PRICA...
     (mich, 17. jun 2019 21:56)

    # Link komentara

  254. @ (ja, 17. jun 2019 21:44)

    O Bože inteligentnog li komentara o_0
    Kako neko uopšte smisli da ovako nešto napiše?
    Kakve veze ima da li je za 1:0, 34:23 ili titulu? Pa valjda su pravila ista na svakoj utakmici.

    Ako sam dobro razumeo pisac je hteo da kaže da je za 1:0 u redu, ali za 3:1 nije u redu... zanimljivo.

    Pre bih rekao onako kako jeste. Ako je crno onda je u redu, ako je crveno onda nije u redu. Jel tako šefe?

    Svako normalan bi inače rekao da nije u redu ni jedno ni drugo.
    (istina, 17. jun 2019 21:56)

    # Link komentara

  255. Veliki sam grobar ali ne izaci po medalje je veliki minus za nase rukovodstvo. Zalite se, radite sta hocete ali po medalju se izlazi i cestita Se pobedniku
    (Idn, 17. jun 2019 21:56)

    # Link komentara

  256. Ja bi da se odbije zalbai jos da Zvezda za nagradu prisvoji titulu s trojkom Drobnjaka-moze im se ... P.S. Novi trener Partizana je Vlado Scepanovic
    (xxx, 17. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  257. Drobnjak iz auta, a da to se ne računa.... ?
     (he he, 17. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  258. Čist trokorak!
    (marli, 17. jun 2019 21:54)

    # Link komentara

  259. E sad necete osvojiti jos najmanje 10 godina.
     (ja, 17. jun 2019 21:52)

    # Link komentara

  260. Zalite se sudu udruzenog rada, kad vec na terenu ne mozete nista da osvojite...
    (ViscoSalejo, 17. jun 2019 21:52)

    # Link komentara

  261. Кме,кмееее!
    (Метну га Били, 17. jun 2019 21:52)

    # Link komentara

  262. Elementarno nepoznavanje pravila utakmica se ne može poništiti mogu samo sudije biti kažnjene za previd
     (oli, 17. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  263. Neverovatno je da niko iz Partizana,osim mozda Jaramaza nije primetio korake u momentu.Inace,kos bi sigurno bio ponisten.Trinkijeri je odmah otisao da cestita Tomicu i tu je bio kraj.A koraka je bilo cak 4
    (kolja, 17. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  264. Cisti koraci.

    I igraci zvezde itekako to znaju. Zato i nisu znali sta bi sami sa sobom na kraju. 'Dal se radujemo il mozda i ne, ipak su bili koraci?'

    Cestitke na 'veeeeelikoj' pobedi.
    (Kucina popolare, 17. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  265. Ti si samo mali Partizan!
    (Delija, 17. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  266. Koraci su BILY BILY BILY BILY
    (Serbo, 17. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  267. Ahahaha…haha h

    Sa vama komedija poslednjih 6 godina...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pozdrav iz Minhena, 17. jun 2019 21:37)

    Pa ni Partizan nije mnogo bolji. I oni su postali komicni...
    (Mile Cile, 17. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  268. Прво се жале да је истекло време при шуту, онда да је остало још времена. Час три корака, час четири... Нека се Теги и Пантић већ једном усагласе.
     (Стара школа, 17. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  269. Ovo su čisti koraci :)
     (Dorćol, 17. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  270. Bili zasto ste dali partizanu kos posle trokoraka? BILI: Zato sto mi se može... @dulevujošević
     (petarczw, 17. jun 2019 21:50)

    # Link komentara

  271. Ali prvo da se poništi ona Drobnjakova iz auta!
    (sah 88, 17. jun 2019 21:35
    Vazi,ali da se ponisti i ona Guduriceva,posle uzickog kola.
     (Roki, 17. jun 2019 21:50)

    # Link komentara

  272. Da li je realno da vreme nije zaustavljeno?
     (danilovic, 17. jun 2019 21:49)

    # Link komentara

  273. Ovi derbiji su farsa... pogotovo u nebitnoj KSL i apsolitno nebitnom Kupu. Samo se stvara tenzija a nikom nista ne znaci.
     (4k4.Dex, 17. jun 2019 21:49)

    # Link komentara

  274. Sad je kasno.Pet puta gledam snimak i jedva se vidi u onoj brzini da su koraci.Trebali su da traze da pregledaju snimak.
     (miki, 17. jun 2019 21:49)

    # Link komentara

  275. Ulozite tri zalbe jer bila su tri koraka. Kaze Bili da je mogao ovo da zavrsi i dvokorakom ali posto je omaz Drobnjakovoj trojci iz auta, zato tri koraka. A vi...Isplacite se, pa pocnite da mastate o sledecoj sezoni.
    (Sentor, 17. jun 2019 21:49)

    # Link komentara

  276. Dosta sa spinovanjem drobnjaka iz auta jer i vi imate go dat iz gol auta... Dosta vise bre sa ovakvim stvarima....
     (muamua, 17. jun 2019 21:48)

    # Link komentara

  277. Ali prvo da se poništi ona Drobnjakova iz auta!
    (sah 88, 17. jun 2019 21:35)

    Kakve vi veze imate sa tim klubom?
     (mobq, 17. jun 2019 21:48)

    # Link komentara

  278. Ja bih im dao tu titulu odmah. Nikad nisam razumeo ni jedne ni druge,zašto žalbe, zašto saopštenja. Pa dozvoljavate da na kraju zavisite od pola koša u zadnjih 10 sekundi, i jedni i drugi.
     (mihail, 17. jun 2019 21:48)

    # Link komentara

  279. Da li je ovo realno?Pa nikad nikom nije poništena utakmica u istoriji profesionalnog sporta???!!Pa jel treba da ponište zbog faula na Gasolu u NBA ceo mec?Daj ljudi uozbiljite se..Bilo,prošlo...i onako su kvalitetniji od nas..
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 21:36)

    Teška povreda pravila.
    Šta ti nije jasno.
    Ovo je ravno slobodnom udarcu u boksu...
     (moka, 17. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  280. Nakucava minuse a sebi pluseve
    (dnevna doza prosečnog, 17. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  281. Zalba da se razmatra samo ako postoji ekspertiza istih strucnih lica koji su vestacili kod kosa Drobnjaka iz auta...
     (Bg, 17. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  282. Lol hahaha da se ponisti utakmica hahaha
     (4k4.Dex, 17. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  283. Obavezno...iczgleda da ste samo jedno u pravu grobari..sve se vraca,sve se placa..
     (Igor delija, 17. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  284. Iz ovog ugla odavde se i nevidi da je bio trokorak, a realno bio je dvokorak, ali šta drugo očekivati od KK Saopštenje Sledeća Sezona nego tužibabisanje!
    kmee, kmee...
    (Roque Santa Cruz, 17. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  285. Pocinje da mi bude zao Novice... Pogledajte ga samo
     (Kukatilo, 17. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  286. Kakvo ponistenje samo treba ponistiti kos i to je pobeda Partizana
    (Zozo, 17. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  287. Ooopaa pa ni vi ne izadjoste na dodelu,aaa? A Drobnjak iz auta kadar nevera ahahahah
     (pjana, 17. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  288. S njima uvek komedija..
     (sone, 17. jun 2019 21:45)

    # Link komentara

  289. Sudije grese kao i u kosarci tako i u fudbalu i to nije sporno, sporno je to sto uvodjenjem gledanja snimaka i Vara u fudbalu treba te greske da se iskorene, a kad se sudija oglusi na to onda jedino na sta mozes da pomislis da je kradja organizovana.
    (sef strucnog staba, 17. jun 2019 21:45)

    # Link komentara

  290. Koraci nisu materijalna povreda pravila, zavrsice se kao u Crnoj Gori, konstatovace se da su sudije pogresile ali da se utakmica registruje ...
     (Milos, 17. jun 2019 21:45)

    # Link komentara

  291. Hoce pazite kako da nece.
    Da je ovo normalna drzava, ova cetira koraka bi svira sva trojica sudija.
     (RGL, 17. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  292. зашто судије нису гледале снимак?
     (Мишо, 17. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  293. Ali prvo da se poništi ona Drobnjakova iz auta!
    (sah 88, 17. jun 2019 21:35)

    To nije bilo za titulu nego za 1:0 u seriji.
     (ja, 17. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  294. Ima li veceg zla u srpskoj kosarci od Zvezde???
     (boki, 17. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  295. Pristajemo al da vam prvo oduzmu titulu kad je Drobnjak dao iz auta i pre početka 5 utakmice dodele trofej nama pa onda ako osvojite osvojite
    (Delija, 17. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  296. Samo da tetki odnesem lek pa cemo da razmotrimo...
     (Daleko jecaju zvezde mio se gasi sjaj, 17. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  297. Stvarno smo postali smejurija od kluba.Nekada smo bili veliki klub.Pa nije prošlo ni 10 min.posle utakmice...Tuga od društva.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  298. Finale kupa im je bilo super, tako oni zamisljaju pravdu.
    (ejjj, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  299. A pa ovo nece tek tako da moze. Prvo da vratite titulu posle trojke iz auta, pa da vratite titulu Ciboni, i onda izlazimo na peti mec, da vas potucemo do nogu.
     (Ivan, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  300. Zasto sudije nisu pogledale snimak ove situacije ? Pa ono je trokorak bio, kao suza . Ipak riba smrdi od glave ...
    (Kraken, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  301. copy:Buducnost
    paste:Partizan
    (Anonimus, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  302. Koraci ko laki oblaci, skoči da te zemlja odbaci!!!
     (Drobnjak, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  303. Koraci jesu evidentno. Tesko da ih sudije nisu videle. Utakmicu niko nece ponistiti. Ipak je ovo Srbija i srpski sport
     (Neutralnu, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  304. hahahahahahah kakva institucija od kluba
     (Magico, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  305. Zalbu potpisao Drobnjak
    (sergio, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  306. Ajmo arhitekte i gemetri iz jsd partizan na posao.....
    (ivanjica, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  307. Hahahahahhahahahhahahahahaabbahahhahahahahahahhahahahahahhhhhahahaabavahabhaahhhahha
     (petarczw, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  308. Izadji Maaaaalaaaaa....
    (Mladjo, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  309. Tegejtlija vanrednu emisiju pravi
     (er, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  310. Ili ima da istupite ?
    (Herr, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  311. Je l' istupaju iz KLS?
     (Ilija Dukić, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  312. I mi da ulozimo zalbu da se ponisti utakmica kad Drobnjak dao trojku iz auta.i ta je bila za titulu,nego tada je sve to bilo normalno,a sada nije.Sad ce da kmece narednih 10 godina
    (Bojan., 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  313. Jeste potpisali zapisnik jeste. Nema vam dakle od toga ništa.
    (ave, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  314. Pa kad Mozzart priznaje da su bili koraci,šta reći dalje
    (Bojan, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  315. Jedna stvar za ove sto vicu Drobnjak iz auta da jeste ali on covek nije znao gde mu je noga u tom trenutku i nije kriv, a ovaj je znao sta je uradio i zato je odma i pobegao... A za Dusana Kecmana komentar to samo pokazuje koliko ste mali, sta je on imao sa tim sto je 5-6 hrvata uslo na teren, sudija je dao znak da se lopta izvede...
     (Slaninar, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  316. Gde ste bili kad je Drobnjak šutirao iz auta?
     (golub pismonoša, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  317. Od ovoga nažalost nema ništa. Čestitke Zvezdi na tituli, jeste način na koji su je osvojili sraman, ali su globalno ove sezone bili bolji. A Zagorac...ne znam šta bih rekla!
     (Par, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  318. Slavi te titulu sade ako vas nije sramota
     (as, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  319. Hahahahahahaha licimeri na delu. Kako da ne, kad vratite pokradene titule može nova.. Svakako niste bolji. Sramota.
     (@1, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  320. A zasto odmah nisu trazili da se pregleda video snimak? Imali su mogucnosti, ako nisu primetili i ne zasluzuju sada.
    (nenad grobar, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  321. Može..ali ako pre toga ponište titulu posle Drobnjakove trojke iz auta.
     (GavriloIzPrincipa, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  322. Što? Samo zato što se Beron prošetao do koša i titule?! Ja se evo još smejem i tražim onu Drobnjakovu trojku iz auta za titulu!
    (sah 88, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  323. Bolje da ne prihvate žalbu,kao što i neće,ali ceo svet je video šta radi Zvezdana...
    (Grobar, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  324. Iskreno, koliko god mi smetalo sto se u nasem sportu konstantno desavaju ovakve stvari i koliko god mi bilo krivo sto smo na ovaj nacin izgubili, nekako mi je lakse kad se svake godine ove serije zavrse pa kakav god bio konacan ishod. Muka mi je vise od saopstenja i kukanja kako jednih, tako i drugih, podeljenih i placenih navijaca kao i ovih sto se nasladjuju sudijskim greskama kad to ide u korist njihovog tima.
    Kad bi postojalo dugme za neki generalni restart, pa da krenemo ispocetka kako ovde tako i sa onim primadonama u fudbalu.
     (999, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  325. Nikad nisu umeli da gube :p
    (Oki, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  326. Hahaha ovo ima samo u zemlji Srbiji,Drobnjak iz auta onda onaj turčin protiv nas na SP i jel neka poništena hahaha
    (Delija, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  327. Hahahaahahahahahaahahah....
    Bice bolje sledece sezone!!!
     (Dule Pacov, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  328. Covek napravio rukometaski prodor! Cudi me da nisu pogledali snimak?
     (Toske, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  329. Šteta... Mogli ste da odigrate malo bolju odbranu, samo malo bolju odbranu i da pobedite. Ovako morate da tražite da se poništi utakmica. A mogli ste da odigrate samo malo bolju odbranu...
     (Nemanja, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  330. Biliju je trebalo i pasos i viza za ovo.
    (Nekki, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  331. Ponistite i Drobnjaka hahahaha
    (Delija, 17. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  332. Cekaj...jel se to zali Scepanovic koji je dao onu trojku iz auta...
     (Djape Knez, 17. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  333. Ko o cemu grobari o postenju
    (roki, 17. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  334. 5:54 do kraja, Renfro posle auta pravi isto to, samo nisu poslednje sekunde. Ne može se zbog neke sumnjive odluke poništavati utakmica, nikad se ni jedna ne bi završila.
    (Vazduplohov, 17. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  335. Mukice...
    (Billy, 17. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  336. Nema leba...
    (gremlin, 17. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  337. U ovoj ligi tesko da moze da se dobija zalba na ovo. Tacnije u ovoj zemlji.
    (kosarka, 17. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  338. Koliko se secam nasim novinarima je tesko palo kada igraci Zvezde nisu hteli da prime medalje u kupu a sad je ok sto ovi nisu uzeli medalje?
     (pravo pitanje, 17. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  339. Šta je sporno u šetnji Berona do koša?! Da li je to neko na terenu primetio? Da li se neko žalio? Dok su se od šoka opasuljili i došli sebi on lisičarski otrčao u tunel a zapisnike da je sve ok svi potpisali. I na kraju i ono najbitnije vraćeno za Drobnjakovu trojku za titulu iz auta.
    (ave, 17. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  340. Jedan, dva, tri, četiri.... koš. Ma nisu bili trokoraci ko to kaže.... 😁
    (MS, 17. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  341. Hahhahahahaha. Ma da, sigurno ce da poniste.
     (Gruzanin, 17. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  342. E jeste sad. Ajd da ponovimo sve koje ste izgubili.
     (AXON, 17. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  343. Kos je postignut na 0.6 pre kraja. Sve i da nisu bili koraci, sat nije zaustavljen sto je vec ozbiljan previd. Po ovoj logici Perasovic i Bojan Bogdanovic jos uvek slave titulu iz 2010.
    (#10 kapiten, 17. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  344. To bi bilo po prvi put u istoriji profesionalnog sporta....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  345. Cim se ponisti finale kupa zbog sudijskih odluka koje su odlucile finale kupa
     (pravo pitanje, 17. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  346. Cim se ponisti finale kupa zbog sudijskih odluka koje su odlucile finale kupa.
     (pravo pitanje, 17. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  347. Zvezda ima Covica mi imamo Ostoju nema razlike ... trebalo je da im cestitamo a ne ovako samo mozemo da ostanemo bez sponzora
     (Teofil, 17. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  348. Ahahaha…haha h

    Sa vama komedija poslednjih 6 godina...
     (Pozdrav iz Minhena, 17. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  349. Da li je ovo realno?Pa nikad nikom nije poništena utakmica u istoriji profesionalnog sporta???!!Pa jel treba da ponište zbog faula na Gasolu u NBA ceo mec?Daj ljudi uozbiljite se..Bilo,prošlo...i onako su kvalitetniji od nas..
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  350. Kada se poništi Drobnjakova trojka može i ovo znači nikada!!!
     (oli, 17. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  351. Zašto da se poništi?! Pa samo vraćeno za ono Drobnjakovo iz auta kada su se dotični smejali!
    (wve, 17. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  352. Haha navijam za Partizan ali nemojte je ponavljat da ne gledamo ovu farsu. Inace kos je neregularan.
     (neko, 17. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  353. Ali prvo da se poništi ona Drobnjakova iz auta!
    (sah 88, 17. jun 2019 21:35)

    # Link komentara