Nedelja, 16.06.2019.

17:42

Slaviša Jokanović preuzeo Al Garafu

Katarski fudbalski klub Al Garafa dogovorio je dvogodišnju saradnju sa srpskim stručnjakom Slavišom Jokanovićem.

Izvor: SN

Slaviša Jokanoviæ preuzeo Al Garafu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Vlado

pre 4 godine

Ovaj FSS moze dovesti samo Tumbu.
Ako ce ih slusati.
Znamo sta se desilo sa najvecim strucnjacima.
Anticem i Muslinom.
Pa je dosao Krsta da bi igrao SMS...

budibogsnama

pre 4 godine

I? Čudite se da je odbio klupu FSS? Nije vam jasno? Pročitajte svoje komentare o Krstajiću, MUslinu dok je bio selektor, i onima pre njih, pre nego što donesete bilo kakav zaključak. Setite se sprdnje sa Dekijem Stankovićem dok je igrao za državni tim, setite se kako ste jednodušno razapeli Vidića posle onog penala...I tako dalje...Klupa Srbije nije posao za selektora, već za menadžere i uhlebljene kadrove. Selektor je tu više kao dežurna pljuvaonica, i zato će na klupi uvek biti treneri koji ne mogu nigde da uzmu pare. Čovek dobio višemilionski ugovor, zna se ko mu je gazda, ako ga otpuste postoje klauzule ugovora koje štite njegova prava, a možda mu i bonuse daju. Sve regulisano, čist posao. Na klupi Srbije bi za male pare morao da leći nacionalne frustracije Srba, a to je popriličan paket. Zato, živela Al Žirafa, ili kako se već zove...

Deki

pre 4 godine

Šta ste navalili na čoveka! Očigledno nije imao ponude iz prve lige, u drugoj nije hteo ponovo da radi. Raditi u ostalim ligama Evrope gde se ne priča engleski je drugačije, mada je uspešno radio u Izraelu. Šta, zaboraviće trenerski posao u Kataru? Uzeće dobru lovu za dve godine, pa opet može da krene sa Championship. Mada, na bliskom istoku se brzo dobija otkaz ako ne krene kako treba...

dzeryy

pre 4 godine

Ovo je, zaista, jedinstven slučaj da jedan trener između klupe reprezentacije svoje zemlje i nekog kluba iz Katara izabere Katar. Ali ta činjenica ne pokazuje kakav je on čovek, nego kakva je njegova zemlja. Srećno Jokane. Možda, jednog dana, kad sve ovo prođe... A proći će.
(Zvonko Mihajlovski, 16. jun 2019 23:03

koliko glup komentar toliko glupih pluseva!

bmiles

pre 4 godine

I sta sad,udri po Slavisi!Izneverio Srbiju,svi ga vewc videli na klupi Srbije,pa je razocaranje veliko!Sahraniste ga odmah kao da je raditi u Kataru,sramota,o ljudi moji,gde odoste!Jednostavno niko mu nije ponudio bolje uslove i zasto da ne!?vas ce da pita,neverovatno kako se vecina poistovecuje sa poznatim licnostima u sferi sporta.Svi nesto predlazu a dalje od pijace Zelenog Venca nisu otisli.Sta ti je komp i socijalna mreza.svako se usudjuje da kritikuje,predlaze,omalovazava,covek odlucio,uzeo posao,naplatice svoj rad - gotova prica! Da ce propasti kao tremer, sumnjam,zar je bilo koji klub PL,koji se od starta bori za opstanak bolja opcija od bilo kog sampiona drzave!?Ja bih isto na njegovom mestu izabrao sampiona Katara.Lakse svakako a i dobra je lova,za razliku od nekih vecito anonimnih Premijer ili Champion ligasa!

Misko Raznatovic

pre 4 godine

"Da ti ovaj klub u koji je on otišao ponudi 5 miliona po sezoni ili npr Brajton, Lester, nebitno, milion, gde bi ti lično otišao realno? Da uzmeš 10 miliona za dve godine ili dva?
(bojan, 16. jun 2019 17:58)"

Druze nije on bio siromasan ni kao igrac ni kao trener niti Arapi bacaju milione kao carape. Tuzno je sto je odabrao da ide da radi van Evrope.

Thor

pre 4 godine

Sta ste bre napali coveka, njegov zivot, njegova karijera, njegov izbor. Jok nego ce da se cima sa Kokezom, Terzom, Milosevicem i slicnim cirkusantima, pa Darfur ima ozbiljniji fudbalski savez od nas.

Dex

pre 4 godine

Jokan je zaista veliki gospodin i nesumnjivo ima ogroman trenerski potencijal. Samim tim dosta je cudan ovaj potez, OK, novac svakako igra veliku ulogu. Koliko god da je do sada zaradio, a zaradio je poprilicno, tesko je odbiti jaku ponudu Arapa, nepise koliko iznosi godisnja plata ali sigurno nije ispod 3-4 miliona evra po godini. Za dve godine uzeti 7-8 miliona evra nije mala stvar, a dve godine prodju za cas. On tamo mozda nece mnogo napredovati, ali ce biti pod manjim stresom, lagodan zivot, opusteno!

Mediji su pricali o raznim klubovima iz Engleske koji su za njega zainteresovani, ali pitanje je koliko je to istina. Covek vise nema zelju da se bavi klubovima iz druge lige, on je zeleo nesto poput Evertona, mozda i Celsija.... ali tesko je dobiti posao u tim klubovima. Tako da bi ja pre rekao da on nije imao adekvatnu ponudu u Evropi, samim tim je doneo ovu odluku.

Nadam se ipak, da ce kroz par godina da se vrati u Evropu i da vodi neki srednji klub iz Spanije ili Engleske, gde mu novac i nece biti prioritet, a sto se reprezentacije tice, dok je ova garnitura netreba se nadati nicemu pozitivnom. Na celo saveza mora doci neko posten, neki bivsi as, Deki Stankovic, Sasa Ilic, Pedja Mijatovic, neko ko zna da rukovodi posteno, bez malverzacija.

Sve najbolje Jokane!!!

Filip11

pre 4 godine

Pa dobro,nije neki ekstra potez,ali mi je ok.Prvo i glavno je bilo spasiti se FSS-a,ko će još sa njima da ima posla.Drugo,bio je i Skolari u Kini,Japanu,Uzbekistanu,Kuvajtu,pa eto,opet je došao u Gremio i sad je u Palmeirasu.Kapelo isto.Marčelo Lipi već 6-7 godina u Kini.Hulk i ostali igrači,Tevez bio malo i ojadio ih.Niko od njih nije "bio gladan",obezbeđeni finansijski odavno.Tako da,imaće 52g. kad se vrati,nije kasno.Svi smo različiti,ima čovek neki svoj razlog.A mi smo drugo:) otišli bi u neki klub sa lepom klimom,500k po sezoni,tipa Kaljari ili Las Palmas i neka ide život :)

gospodin jokan

pre 4 godine

hehehe liga bez briga a puna looove elem ne placaju englezi bas toliko koliko vi mislite tamo gde su stranci da ali gde su englezi vlasnici tesko tako da je ovo exstra ponuda koja se ne odbija covek verovatno ima dobre agente jel mislite da je kao srbin lako uci u engleski fudbal nije a on u cempionsip moze vec na zimu da se vrati ako bude hteo jer je napravio ime a i oni englezi moraju da znaju da moraju da mu ponude nesto vise od tepsije ribe a to se na ovakav nacin najbolje postize i za kraj ko je taj kokeza i sa cime je zasluzio da bude predsednik FSS i da bude sef jednom jokanovicu sta je on to ucinio za srpski fudbal

Zvonko Mihajlovski

pre 4 godine

Ovo je, zaista, jedinstven slučaj da jedan trener između klupe reprezentacije svoje zemlje i nekog kluba iz Katara izabere Katar. Ali ta činjenica ne pokazuje kakav je on čovek, nego kakva je njegova zemlja. Srećno Jokane. Možda, jednog dana, kad sve ovo prođe... A proći će.

Bob

pre 4 godine

Slavisa Jokanovic nije drug član...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 16. jun 2019 17:48)


Po toj logici niko normalan i nece preuzeti selekciju, odmah cemo mu na ledjima napisati bot. A posle cemo da se nerviramo i tako u nedogled. Tacnije tako je vec 30 godina.

Milan

pre 4 godine

Voleo bih da gresim ali ovo je verovatno kraj ozbiljne karijere za Jokana. Ne osudjujem, verovatno bih isto uradio na njegovom mestu ali nadao sam se da ce uzeti neki engleski klub.

Ko će da kreira igru?

pre 4 godine

Dmitrovic (Eibar) 20

Maksimović (Napoli) 17
Nastasić (Šalke) 22
Milenković (Fiorentina) 35
Kolarov (Fener) 15

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20

Tadić (Ajaks) 20
Mitrović (Fulam) 25
Jović (Ajntraht) 60

klupa:
Veljkovic (Verder) 8
Zivkovic (Benfika)
Ljajic (Fener) 15
Milinković Savić (Lacio) 75
Grujić (Herta) 18
Kostic (Ajntraht)
Gacinovic (Ajntraht)
Prijovic (S.A)
i ostali
(Selektor # 7,000,001, 16. jun 2019 21:08)

U veznom redu, 3 zadnja vezna + smlatina Maksimović na desnom beku. Svaka čast "selektore". Koliko se ljudi u Srbiji razumeju u fudbal, Krstajić još ispada Murinjo.

Blenheim Palace

pre 4 godine

E ako mi je ovo jasno, ok, pare, sve to znam, ali kao sto neko ovdje napisa ,,pa covjek nije gladan,, itd.. od covjek sigurno trideset godina zaradjuje ogroman novac.. ,,Legne,, ti zivot, imas kucu i familiju u Londonu, cijene te, mozes da biras klub, zvao ga WBA,koji ce se opet boriti za Premier League, na sat vremena voznje, eej Nottingham Forest, kakva tradicija, pa zar sve to nije dovoljno.. Imam utisak da je covjek Veliki Gospodin, uvijek je umjeren, odmjeren.. zelim mu svu srecu naravno.. ali, da sam u istoj situaciji, bitniji bi mi bio huk tradicije i istorije Engleskih Stadiona i timova, pab na cosku i druzenje nego svi milioni Katara. Pozdrav iz Podgorice.

Demagogija

pre 4 godine

Odlučio da se penzioniše. Svaka čast na karijeri, mogla je biti i uspešnija u trenerskom poslu, ali zašto ne uzeti dobru kintu od Arapa i obezbediti mirnu starost. Srećno!

selektor #7..

pre 4 godine

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20
Au druze, pa ko ce od ove trojce da napravi neku asistenciju , ne moze napred Tadic sam da kreira...
Da nisi bio na usavrsavanje kod Bata Djore?
(Gospodin, 16. jun 2019 21:39)

@gospodin
bata djoro zar mislis da su asistencije veci problem od promaje? ova reprezentacija treba da ima samo jedan cilj, a to je da sacuva svoj gol. Da li si primetio u zadnjih par godina da imamo ubedljivo najlosiju odbranu na svetu!? secas se Muslinove panike? kad smo slucajno primali po 3 umesto 10 golova!? veznjaci moraju da budu svi zadnji, a ispred zadnje cetvorke (4-3). tadic ce tako dobiti prostora, a imace koga da uposli napred (mitorgol i jovic). istovremeno zatvaras sve rupe, a njih trojicu pustas da rade po svom. Jedino tako moze. Sve ostalo je samoubistvo!

Gospodin

pre 4 godine

Prvih 11 novog selektora 4-3-3:

Dmitrovic (Eibar) 20

Maksimović (Napoli) 17
Nastasić (Šalke) 22
Milenković (Fiorentina) 35
Kolarov (Fener) 15

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20

Tadić (Ajaks) 20
Mitrović (Fulam) 25
Jović (Ajntraht) 60

klupa:
Veljkovic (Verder) 8
Zivkovic (Benfika)
Ljajic (Fener) 15
Milinković Savić (Lacio) 75
Grujić (Herta) 18
Kostic (Ajntraht)
Gacinovic (Ajntraht)
Prijovic (S.A)
i ostali
(Selektor # 7,000,001, 16. jun 2019 21:08) # Link komentara

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20
Au druze, pa ko ce od ove trojce da napravi neku asistenciju , ne moze napred Tadic sam da kreira...
Da nisi bio na usavrsavanje kod Bata Djore?

Mile Dodik

pre 4 godine

Srbija nikada nije I nece imati dobrog fudbalskog trenera. R.Antic,LJ.Petrovic,S.Muslin,Lj.Tumbakovic,S.Jokanovic,V.Vasovic,V.Popovic,Djukic,Pizon,Zivadinovic,Santrac,... Sve su to neozbiljni,nizerazredni treneri. Zato,izmedju ostalog,Srbija nikada nece biti fudbalski uspesna zemlja.

Selektor # 7,000,001

pre 4 godine

Prvih 11 novog selektora 4-3-3:

Dmitrovic (Eibar) 20

Maksimović (Napoli) 17
Nastasić (Šalke) 22
Milenković (Fiorentina) 35
Kolarov (Fener) 15

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20

Tadić (Ajaks) 20
Mitrović (Fulam) 25
Jović (Ajntraht) 60

klupa:
Veljkovic (Verder) 8
Zivkovic (Benfika)
Ljajic (Fener) 15
Milinković Savić (Lacio) 75
Grujić (Herta) 18
Kostic (Ajntraht)
Gacinovic (Ajntraht)
Prijovic (S.A)
i ostali

Yana

pre 4 godine

Podrzavam coveka. Sta ne kapirte. Sve se vrti oko para. Obezbediti porodicu i briga ga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lud, zbunjen-nenormalan, 16. jun 2019 20:54)

@lud
ti stvarno mislis da se on nije obezbedio jos sa prvim transferom iz Partizana?

Miker

pre 4 godine

Steta, Slavisa je veliki kapacitet ali verujem da je ponuda bila takva da je jednostavno nije mogao odbiti. Obezbediti svoju porodicu za zivota, kao i naredne generacije je neki cilj ka kome svi tezimo.

E moj druže, pa samo premijom koju je dobio od bogatog gazde Fulama za ulazak u PL on je obezbedio porodici lagodan život. Plus visoke plate iz Fulama, Votforda...tako da njemu novac i ne treba. Takodje je glupo obezbedjivati bilo koga jer takav čovek sutra postane nikakav i ne ume da ceni ništa. Ja sam odbio sve od mojih i krenuo od nule iako sam imao sve da se ne mučim. Zaradio sam pored novca i bogato iskustvo u životu koje nema cenu. Sutra ću tako i svoju decu učiti iako ću im obezbediti te uslove o kojima pričamo. Jokan je trebalo da napreduje i da se izgradi kao stabilan trener u najboljoj ligi na svetu i da zaradi možda i više nego u Kataru ali to je njegov izbor. Daleko od toga da trener u Kataru ima veća primanja od prvog trenera u PL u nekom jačem klubu, ne zanosite se puno.

blaza

pre 4 godine

Kapiram da nece da se bakce sa ovima iz sveza al da mu za karijeru vaznije da vodi tim iz Katara to mi bas nije jasno.Da uradi nesto sa repr.u kvalifikacijama i na prvenstvu bio bi mnogo veci uspeh nego ovo al dobro.

lala

pre 4 godine

Jokana su svojevremeno u primeri nazivali pezetarom zato što je iz većeg kluba prešao u manji zbog para. Nije da ga ja krivim zbog toga možda bih i ja to uradio da sam na njegovom mestu ali on je takav čovek da više gleda finansijsku stranu

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@Tanko Jokane
On nije ispao sa Fulamom. Smenili su ga mnogo pre ispadanja i to u periodu kada je imao teske protivnike iza sebe i kada i nije bilo realno da se ocekuje da bude mnogo bolje plasiran...

Bromazepam

pre 4 godine

Iskreno, razočarao sam se u njegovu odluku. Što neko reče, liga bez briga, ali zato sigurno neće napredovati tamo. Mogao je neku bolju odluku da donese.

Djalma

pre 4 godine

Izmedju blata i zlata izabrao zlato a trebao je blato. Jel tako Srbi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan, 16. jun 2019 18:36) # Link komentara

Ali Srpsko blato je ok, jer ono ima dusu.

ničim izazvan

pre 4 godine

(FLavio, 16. jun 2019 18:12)
Da li ga poznaješ lično pa komentarises da je pojurio za parama?

Izgleda da je 21 vek doneo 3 oko

stoptryharding

pre 4 godine

Mislio sam da ce bar uzeti opet neki klub u Cempionsipu. Razocaran sam po tom pitanju, ali moramo da razumemo da je ovo bila ponuda koja se ne odbija

Dule

pre 4 godine

Stvarno ne razumem neke maliciozne komentatore.Jokan je otisao u Katar da se finasijski obezbedi i to je njegov izbor,njegova stvar,novca nikad dovoljno.Bice vremena i za Evropu,nece mu u Kataru ispariti trenersko znanje i ugled.Veliki je to gospodin medju trenerima.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

То значи да неће преузети Србију... Вјероватно боље по њега... 🙄

abcd

pre 4 godine

Zar nije jolanovic igrao 10+ godina po Spaniji,Engleskoj i zaradio brdo para?na sve to,zar nije odlicno zaradjivao i u Fulamu,prethodno u Votfordu?Ok je ici za novcem,to je njima posao,ali je normalno i da su ljudbitelji fudbala kod nas malo razocarani sto necemo gledati Jokana kako vodi neku bolju ekipu u top 4 lige u Evropi.

ništa više nema smisla

pre 4 godine

čovek je kao igrač već namlatio para. umesto da nastavi da se bori da napravi karijeru i neko ime koje će ostati i kad ga ne bude bilo ...

Djocko Harizmatovic

pre 4 godine

Ovi što govore da je dobar potez jer uzmi te pare Jokane kao da će imati procenat od Jokanove love, a deluju mi da bi prodali rođenu majku za platicu od 1000 evra. Užasan potez Jokanovića, ali to samo govori da je trener pete klase, da vredi nečemu završio bi u La Ligi makar.

Samo realno

pre 4 godine

Zasto neki misle da je s ovim zavrsio karijeru s ovim potezom. I Dalić je bio u Emiratima pa su ga se sjetili
(alexxx, 16. jun 2019 19:14)

A i da je završio...završava sa tričavih 3-4-5 miliona više...evo ja bi završio svoju danas..za 0,5..i veselio se 10 kafana častio...3 godine ne bi znao gde sam..pa onda polako.

Ivan4_2019

pre 4 godine

To mu je otprilike rang fudbalskog kluba po merilu njegovog trenerskog kvaliteta. A Premijer liga je, priznaćete, za njega zaista bila previše složena stvar.

jsx

pre 4 godine

Covek je imao sasvim solidno karijeru, vodio je vec timove u LS (sa Apoelom je stigao dalje nego PSZ ove sezone, cini mi se :) ) i Premier ligi. Kao sto smatrate da mu je dosta para, moze reci i da mu je dosta takmicenja. Steta, sto nije dosao do toga da vodi Real, Barsu, Junajted, Liverpul. Medjutim, da bi stigao dotle moras ili da budes legenda nekog od tih timova kao fudbaler ili da budes vas fantastican trener kao Klop ili sta god je Valverde radio :). A ruku na srce, Valverde je vodio Bilbao koji je ipak jaci tim od Jokanovicevih.
Mogao je da odabere Srbiju, ali to niko normalan ne bi izabrao cak ni da je savez normalan. Ovde svi, ukljucujuci i fudbalere misli od jednog top 10/15 evropskog tima misle da je Brazil iz 2002. ili najmanje Belgija i verovatno bi nakon eliminacije od Portugala ili Engleske, ne daj Boze Hrvatske hteli da ga lincuju. Ovako, napravice pauzu godinu dana (ili par godina), biti fino placen i videti da li da se craca u Englesku ili da uziva u zasluzenoj penziji.

roten

pre 4 godine

Ovde komentari kao da je do juče Jokanović vodio Real ili Liverpul pa svi razočarani što je uzeo keš i otišao u Katar.Nije baš da je ovo leto Jokanović "zvezda prelaznog roka".I da,naravno da čovek kao što je Jokanović neće preuzeti našu reprezentaciju,niti će ga Kokeza i ekipa zvati,niti bi on pristao da saradjuje sa takvim ljudima.Isto važi i za Piksija i za Antića.

oscar

pre 4 godine

Ovo nisi smeo da prihvatis, bruka i sramota. Gde ti je ambicija?? Samo pare vidis, sramoto jedna, iz Premiershipa ti da odes u Katar umesto da se boris u Evropi i stvoris si ime. Aj zdravo, uzivaj
(Petar, 16. jun 2019 17:50)

Nek si mu rek'o. Sad ce pod utiskom tvog komentara koga je sigurno procitao, promeniti odluku, i preuzeti Fk Pec Cvole!

sima

pre 4 godine

A pogledajte rezultate ankete "Koga želite na mestu selektora Srbije?". Umesto za selektora Srbije ode on u Katar. Srbi su oduvek glasali za pogrešne.

Mr. Blondie

pre 4 godine

Koliko nezrelih ljudi na ovom sajtu, razmišljanje im je samo crno belo, te otišao za parama, te ugasio karijeru bla bla bla. A da nema možda malo i sivog? Možda se odlučio za Katar jer će moći više vremena da posveti porodici, manje će biti na putovanjima, nema magle i kišetine kao na ostrvu, možda hoće da izađe iz rutine i oseti još neku kulturu (uostalom već radio od Engleske, preko Španije i Izraela pa sve do Tajlanda).

FLavio

pre 4 godine

Ne razumem ljude koji ovo odobravaju.Pa zar nije igrac njegovog kalibra vec dovoljno para zaradio tokom igracke karijere? Da vas podsetim - Vojvodina,Partizan,Deportivo,Celzi uz jos nekoliko manjih klubova.Zar nije i u dosadasnjoj trenerskoj karijeri mnogo para uzeo? Kako nekom to moze da bude motiv? Sada,kada je sazreo,kada treba da se bori za veliku scenu,da ima takmicarskih ambicija,da postane neko ime u vecim okvirima,on ode u Saudijsku Arabiju,da trenira egzoticne igrace u egzoticnoj ligi,zbog toga sto je ce uz dosadasnjih 30 zaradjenih miliona zaraditi jos 5?(hipoteticki govorim,simbolicno,nebitno koliko je zaradio i koliko ce da doda,kad svi znamo da je zaradio ono sto mi ne mozemo ni da zamislimo u svojim zivotima).Mislio sam da je Slavisa mudar covek,ali opasno je pao u mojim ocima.Sta je sa ovim 21.vekom i zasto svi jure toliko za parama,i to najvise oni koji vec imaju ogromne pare,nikad mi nece biti jasno

Ђенерал

pre 4 godine

Ови што коментаришу како га није срамота, треба највише да се стиде.
Да имамо нормалну државу и систем, а немамо, Славиша, Пикси и остали прослављени фудбалери би водили ФСС, а Лука Миливојевић би био капитен Србије.
Славиша сретно и да у будућности будеш селектор Србије и тренер Челзија.

Pozdrav iz Minhena

pre 4 godine

Najvise me cude ovi komentari "obezbediti porodicu ....." Pa covek je igrao profesionalni fudbal u Celziju, ej!!!!! Nije dosao gladan na trenersku klupu.

Kimi Raikonen

pre 4 godine

Mislio sam da je Slavisa mudar covek,ali opasno je pao u mojim ocima.Sta je sa ovim 21.vekom i zasto svi jure toliko za parama,i to najvise oni koji vec imaju ogromne pare,nikad mi nece biti jasno
(FLavio, 16. jun 2019 18:12)
--------------
A šta misliš o ljudima koji vole da zagledaju u tuđi tanjir i da drugima organizuju život?
Možda njega baš zanima da razvija fudbal u svetu ili da se skloni sa ove scene da se odmori ili da šta god!
Čak iako je samo novac motiv, pošteno ga zarađuje! Otišao je na godinu + mogućnost ostanka još jednu, nije na marsu.

Moe

pre 4 godine

Velika sramota.Potrcao za lovom.Kao da nista u karijeri nije zaradio kao igrac i trener pa da ode u pustinju kod arapa.Srozao je svoj trenerski nivo skroz i vise ga niko iz Evrope nece hteti,mozda neki Kazakstanci..

Aleksandar Novakovic

pre 4 godine

Iskreno, i ja sam malo iznenadjen,
a pomalo i uvre"DJ"en njegovim izborom.
Salim se naravno. Vidim da ga gomila
pljuje za izbor kluba ali ko smo mi
da pljujemo necije izbor, svako donosi
odluke u svoje ime. Covek je ceo zivot
u fudbalu, valjda MNOOOGO bolje zna sta
mu je ciniti nego mi tastatura strucnjaci.
U svakom slucaju, zelim mu sve najbolje
u daljoj karijeri. Poz.

Марко

pre 4 godine

Koja bruka pa ovo nije realno!! Covek je prso totalno, otisao u Katar pa dal je moguce! A cenim ga kao jednog od najboljih srpskih trenera ali evo ocigledno je to nas nivo sto se tice fudbala, da nam treneri vode timove po Kataru, Tajlandu i Kini.
(Petar, 16. jun 2019 17:48)

Da ti ovaj klub u koji je on otišao ponudi 5 miliona po sezoni ili npr Brajton, Lester, nebitno, milion, gde bi ti lično otišao realno? Da uzmeš 10 miliona za dve godine ili dva?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojan, 16. jun 2019 17:58)

За нормалног човека један милион је више него довољан. Само је питање да ли је он баш тако велики тренер као што га овде неки представљају.

Eggy

pre 4 godine

A gde se ono igra svetsko prvenstvo za 3 godine? Ide tamo uzme pare, isteka ugovora preuzima neku od azijskih reprezentacija, mozda i sam Katar, prolazi u drugi krug i sebi podize cenu, mozda covek ima takav plan?

Poslednji samuraj

pre 4 godine

Za one koji smatraju da je ovo los porez jedna informacija. Sledece SP se igra ovde. Ceo fudbalski svet ce biti okrenut ka Kataru tako ne da je otisao van vidokruga nego je itekako u vidljivom krugu. Bese covek vodio Izraelski klub.

Da su nasi imalo pametni da ga iskoriste oko logistike ako se plasiramo. To je ono sto nikada nismo imali a Nemci npr nepeikosnoveni. Na Sp uBrazilu dosli su izgradili svoj kamp osvoji, kamp ramonyirali i vratili za Nemacku. Kamp je bio idealno udaljen od svih mesta gde su igrali posto je Brazil ogroman i eto samo na ovu sitnicu su bili u nekoj prednosti.

krle

pre 4 godine

On još u fulamu se obezbedio finansijski za ceo svoj zivot i za zivot svojih unuka. On bi ovaj novac zaradio i u Evropi ali posle Katara njemu se moze staviti tačka na karijeru sto jeste jako tuzno...

Mr. Blondie

pre 4 godine

@
O kakvoj novoj kulturi pricas? Izguglaj malo, 80 posto stanovnika Katara čine stranci
(Mare, 16. jun 2019 18:22)

1. Nije lepo da nipodaštavaš druge kulture i narode
2. Neće sigurno on da obilazi gradilišta i da se druži sa građevinarima iz Pakistana

Misa

pre 4 godine

Meni je ovo ok. A vi veoma pametni strucnjaci sto pljujete, niste u pravu, svuda je posao isti, osvojiti arapsku norvesku ili premijer ligu je podjednako tesko. To sto vi to ne razumete, ne znaci da nije tako.

prokleta avlija

pre 4 godine

Razumem da nece u reprezentaciju,niko normalan nece u taj osinjak,ali otici u Katar.On koji je finansijski obezbedjen i bez trenerskog posla.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Pa bolje da si u trećoj Engleskoj nego ovo. Čuj pare, pa nije da nema leba da jede. Tužno Jokane, pametan si tip da bi išao linijom manjeg otpora. Na bliski istok se ide sa 60+ godina. Gre'ota.

Lilian Thuram

pre 4 godine

koliko se secam , potvrdio je da je odbijao ponude Nottingem Forresta,Francuskog Bordoa,i jos nekoliko timova iz Engleske. ocigledno je ova ponuda bila izuzetno unosna te je nije mogao odbiti. kako god sa srecom Jokane.

Petar

pre 4 godine

Koja bruka pa ovo nije realno!! Covek je prso totalno, otisao u Katar pa dal je moguce! A cenim ga kao jednog od najboljih srpskih trenera ali evo ocigledno je to nas nivo sto se tice fudbala, da nam treneri vode timove po Kataru, Tajlandu i Kini.

esirealan

pre 4 godine

nije to to, pusti pare, budi u evropskom cirkusu, gde ćeš zbog keša da se bakćeš sa "fudbalerima" sa dve leve noge, stvoren si ti za mnogo više

Steta

pre 4 godine

Au Jokane,malo si me razocarao.Ocekivao sam da ces odbiti reprezentaciju zbog nekog engleskog kluba,ali ovo je ispod tvog nivoa,steta.Nadam se da cemo te ipak kad tad gledati u trenerci srpske reprezentacije na klupi...Taman ce se valjda i u srpskom fudbalu nesto korenito promeniti pa da se necemu nadamo

realan dxb zr

pre 4 godine

Steta, Slavisa je veliki kapacitet ali verujem da je ponuda bila takva da je jednostavno nije mogao odbiti. Obezbediti svoju porodicu za zivota, kao i naredne generacije je neki cilj ka kome svi tezimo.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Otkud nije Srbiji?Zasto nije pristao da drugi sastavljaju spiskove?Da drugi sastavljaju prvih 11.Da drugi stavljaju vezne igrace u napad?!Zasto Jokanovicu Slavisa?Zasto???!!??

bojan

pre 4 godine

Koja bruka pa ovo nije realno!! Covek je prso totalno, otisao u Katar pa dal je moguce! A cenim ga kao jednog od najboljih srpskih trenera ali evo ocigledno je to nas nivo sto se tice fudbala, da nam treneri vode timove po Kataru, Tajlandu i Kini.
(Petar, 16. jun 2019 17:48)

Da ti ovaj klub u koji je on otišao ponudi 5 miliona po sezoni ili npr Brajton, Lester, nebitno, milion, gde bi ti lično otišao realno? Da uzmeš 10 miliona za dve godine ili dva?

Nenad

pre 4 godine

Kako god da je Fulam prošao protekle sezone, imati u CV-u stavku "menadžer kluba u premijer ligi" sigurno otvara mnoga vrata. I onda posle svega otići na Bliski istok jeste finansijski pun pogodak, ali profesionalno potpun ćorak.

Petar

pre 4 godine

Ovo nisi smeo da prihvatis, bruka i sramota. Gde ti je ambicija?? Samo pare vidis, sramoto jedna, iz Premiershipa ti da odes u Katar umesto da se boris u Evropi i stvoris si ime. Aj zdravo, uzivaj

Sir Oliver

pre 4 godine

Jednu sezonu ce da odradi tamo a onda preuzima Celzi, nize uspjehe i postaje sir Slavisa. Hehehe on je bio kandidat za Celzi koliko i Mitrovic da zamijeni Drogbu.

realan dxb zr

pre 4 godine

Steta, Slavisa je veliki kapacitet ali verujem da je ponuda bila takva da je jednostavno nije mogao odbiti. Obezbediti svoju porodicu za zivota, kao i naredne generacije je neki cilj ka kome svi tezimo.

Nenad

pre 4 godine

Kako god da je Fulam prošao protekle sezone, imati u CV-u stavku "menadžer kluba u premijer ligi" sigurno otvara mnoga vrata. I onda posle svega otići na Bliski istok jeste finansijski pun pogodak, ali profesionalno potpun ćorak.

bojan

pre 4 godine

Koja bruka pa ovo nije realno!! Covek je prso totalno, otisao u Katar pa dal je moguce! A cenim ga kao jednog od najboljih srpskih trenera ali evo ocigledno je to nas nivo sto se tice fudbala, da nam treneri vode timove po Kataru, Tajlandu i Kini.
(Petar, 16. jun 2019 17:48)

Da ti ovaj klub u koji je on otišao ponudi 5 miliona po sezoni ili npr Brajton, Lester, nebitno, milion, gde bi ti lično otišao realno? Da uzmeš 10 miliona za dve godine ili dva?

oscar

pre 4 godine

Ovo nisi smeo da prihvatis, bruka i sramota. Gde ti je ambicija?? Samo pare vidis, sramoto jedna, iz Premiershipa ti da odes u Katar umesto da se boris u Evropi i stvoris si ime. Aj zdravo, uzivaj
(Petar, 16. jun 2019 17:50)

Nek si mu rek'o. Sad ce pod utiskom tvog komentara koga je sigurno procitao, promeniti odluku, i preuzeti Fk Pec Cvole!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Otkud nije Srbiji?Zasto nije pristao da drugi sastavljaju spiskove?Da drugi sastavljaju prvih 11.Da drugi stavljaju vezne igrace u napad?!Zasto Jokanovicu Slavisa?Zasto???!!??

Zvonko Mihajlovski

pre 4 godine

Ovo je, zaista, jedinstven slučaj da jedan trener između klupe reprezentacije svoje zemlje i nekog kluba iz Katara izabere Katar. Ali ta činjenica ne pokazuje kakav je on čovek, nego kakva je njegova zemlja. Srećno Jokane. Možda, jednog dana, kad sve ovo prođe... A proći će.

Lilian Thuram

pre 4 godine

koliko se secam , potvrdio je da je odbijao ponude Nottingem Forresta,Francuskog Bordoa,i jos nekoliko timova iz Engleske. ocigledno je ova ponuda bila izuzetno unosna te je nije mogao odbiti. kako god sa srecom Jokane.

Ђенерал

pre 4 godine

Ови што коментаришу како га није срамота, треба највише да се стиде.
Да имамо нормалну државу и систем, а немамо, Славиша, Пикси и остали прослављени фудбалери би водили ФСС, а Лука Миливојевић би био капитен Србије.
Славиша сретно и да у будућности будеш селектор Србије и тренер Челзија.

Kimi Raikonen

pre 4 godine

Mislio sam da je Slavisa mudar covek,ali opasno je pao u mojim ocima.Sta je sa ovim 21.vekom i zasto svi jure toliko za parama,i to najvise oni koji vec imaju ogromne pare,nikad mi nece biti jasno
(FLavio, 16. jun 2019 18:12)
--------------
A šta misliš o ljudima koji vole da zagledaju u tuđi tanjir i da drugima organizuju život?
Možda njega baš zanima da razvija fudbal u svetu ili da se skloni sa ove scene da se odmori ili da šta god!
Čak iako je samo novac motiv, pošteno ga zarađuje! Otišao je na godinu + mogućnost ostanka još jednu, nije na marsu.

Pozdrav iz Minhena

pre 4 godine

Najvise me cude ovi komentari "obezbediti porodicu ....." Pa covek je igrao profesionalni fudbal u Celziju, ej!!!!! Nije dosao gladan na trenersku klupu.

roten

pre 4 godine

Ovde komentari kao da je do juče Jokanović vodio Real ili Liverpul pa svi razočarani što je uzeo keš i otišao u Katar.Nije baš da je ovo leto Jokanović "zvezda prelaznog roka".I da,naravno da čovek kao što je Jokanović neće preuzeti našu reprezentaciju,niti će ga Kokeza i ekipa zvati,niti bi on pristao da saradjuje sa takvim ljudima.Isto važi i za Piksija i za Antića.

Petar

pre 4 godine

Ovo nisi smeo da prihvatis, bruka i sramota. Gde ti je ambicija?? Samo pare vidis, sramoto jedna, iz Premiershipa ti da odes u Katar umesto da se boris u Evropi i stvoris si ime. Aj zdravo, uzivaj

Djalma

pre 4 godine

Izmedju blata i zlata izabrao zlato a trebao je blato. Jel tako Srbi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan, 16. jun 2019 18:36) # Link komentara

Ali Srpsko blato je ok, jer ono ima dusu.

Mr. Blondie

pre 4 godine

Koliko nezrelih ljudi na ovom sajtu, razmišljanje im je samo crno belo, te otišao za parama, te ugasio karijeru bla bla bla. A da nema možda malo i sivog? Možda se odlučio za Katar jer će moći više vremena da posveti porodici, manje će biti na putovanjima, nema magle i kišetine kao na ostrvu, možda hoće da izađe iz rutine i oseti još neku kulturu (uostalom već radio od Engleske, preko Španije i Izraela pa sve do Tajlanda).

FLavio

pre 4 godine

Ne razumem ljude koji ovo odobravaju.Pa zar nije igrac njegovog kalibra vec dovoljno para zaradio tokom igracke karijere? Da vas podsetim - Vojvodina,Partizan,Deportivo,Celzi uz jos nekoliko manjih klubova.Zar nije i u dosadasnjoj trenerskoj karijeri mnogo para uzeo? Kako nekom to moze da bude motiv? Sada,kada je sazreo,kada treba da se bori za veliku scenu,da ima takmicarskih ambicija,da postane neko ime u vecim okvirima,on ode u Saudijsku Arabiju,da trenira egzoticne igrace u egzoticnoj ligi,zbog toga sto je ce uz dosadasnjih 30 zaradjenih miliona zaraditi jos 5?(hipoteticki govorim,simbolicno,nebitno koliko je zaradio i koliko ce da doda,kad svi znamo da je zaradio ono sto mi ne mozemo ni da zamislimo u svojim zivotima).Mislio sam da je Slavisa mudar covek,ali opasno je pao u mojim ocima.Sta je sa ovim 21.vekom i zasto svi jure toliko za parama,i to najvise oni koji vec imaju ogromne pare,nikad mi nece biti jasno

Petar

pre 4 godine

Koja bruka pa ovo nije realno!! Covek je prso totalno, otisao u Katar pa dal je moguce! A cenim ga kao jednog od najboljih srpskih trenera ali evo ocigledno je to nas nivo sto se tice fudbala, da nam treneri vode timove po Kataru, Tajlandu i Kini.

Demagogija

pre 4 godine

Odlučio da se penzioniše. Svaka čast na karijeri, mogla je biti i uspešnija u trenerskom poslu, ali zašto ne uzeti dobru kintu od Arapa i obezbediti mirnu starost. Srećno!

Aleksandar Novakovic

pre 4 godine

Iskreno, i ja sam malo iznenadjen,
a pomalo i uvre"DJ"en njegovim izborom.
Salim se naravno. Vidim da ga gomila
pljuje za izbor kluba ali ko smo mi
da pljujemo necije izbor, svako donosi
odluke u svoje ime. Covek je ceo zivot
u fudbalu, valjda MNOOOGO bolje zna sta
mu je ciniti nego mi tastatura strucnjaci.
U svakom slucaju, zelim mu sve najbolje
u daljoj karijeri. Poz.

Eggy

pre 4 godine

A gde se ono igra svetsko prvenstvo za 3 godine? Ide tamo uzme pare, isteka ugovora preuzima neku od azijskih reprezentacija, mozda i sam Katar, prolazi u drugi krug i sebi podize cenu, mozda covek ima takav plan?

Mr. Blondie

pre 4 godine

@
O kakvoj novoj kulturi pricas? Izguglaj malo, 80 posto stanovnika Katara čine stranci
(Mare, 16. jun 2019 18:22)

1. Nije lepo da nipodaštavaš druge kulture i narode
2. Neće sigurno on da obilazi gradilišta i da se druži sa građevinarima iz Pakistana

Bob

pre 4 godine

Slavisa Jokanovic nije drug član...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 16. jun 2019 17:48)


Po toj logici niko normalan i nece preuzeti selekciju, odmah cemo mu na ledjima napisati bot. A posle cemo da se nerviramo i tako u nedogled. Tacnije tako je vec 30 godina.

Blenheim Palace

pre 4 godine

E ako mi je ovo jasno, ok, pare, sve to znam, ali kao sto neko ovdje napisa ,,pa covjek nije gladan,, itd.. od covjek sigurno trideset godina zaradjuje ogroman novac.. ,,Legne,, ti zivot, imas kucu i familiju u Londonu, cijene te, mozes da biras klub, zvao ga WBA,koji ce se opet boriti za Premier League, na sat vremena voznje, eej Nottingham Forest, kakva tradicija, pa zar sve to nije dovoljno.. Imam utisak da je covjek Veliki Gospodin, uvijek je umjeren, odmjeren.. zelim mu svu srecu naravno.. ali, da sam u istoj situaciji, bitniji bi mi bio huk tradicije i istorije Engleskih Stadiona i timova, pab na cosku i druzenje nego svi milioni Katara. Pozdrav iz Podgorice.

sima

pre 4 godine

A pogledajte rezultate ankete "Koga želite na mestu selektora Srbije?". Umesto za selektora Srbije ode on u Katar. Srbi su oduvek glasali za pogrešne.

Sir Oliver

pre 4 godine

Jednu sezonu ce da odradi tamo a onda preuzima Celzi, nize uspjehe i postaje sir Slavisa. Hehehe on je bio kandidat za Celzi koliko i Mitrovic da zamijeni Drogbu.

Samo realno

pre 4 godine

Zasto neki misle da je s ovim zavrsio karijeru s ovim potezom. I Dalić je bio u Emiratima pa su ga se sjetili
(alexxx, 16. jun 2019 19:14)

A i da je završio...završava sa tričavih 3-4-5 miliona više...evo ja bi završio svoju danas..za 0,5..i veselio se 10 kafana častio...3 godine ne bi znao gde sam..pa onda polako.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Pa bolje da si u trećoj Engleskoj nego ovo. Čuj pare, pa nije da nema leba da jede. Tužno Jokane, pametan si tip da bi išao linijom manjeg otpora. Na bliski istok se ide sa 60+ godina. Gre'ota.

Poslednji samuraj

pre 4 godine

Za one koji smatraju da je ovo los porez jedna informacija. Sledece SP se igra ovde. Ceo fudbalski svet ce biti okrenut ka Kataru tako ne da je otisao van vidokruga nego je itekako u vidljivom krugu. Bese covek vodio Izraelski klub.

Da su nasi imalo pametni da ga iskoriste oko logistike ako se plasiramo. To je ono sto nikada nismo imali a Nemci npr nepeikosnoveni. Na Sp uBrazilu dosli su izgradili svoj kamp osvoji, kamp ramonyirali i vratili za Nemacku. Kamp je bio idealno udaljen od svih mesta gde su igrali posto je Brazil ogroman i eto samo na ovu sitnicu su bili u nekoj prednosti.

Yana

pre 4 godine

Podrzavam coveka. Sta ne kapirte. Sve se vrti oko para. Obezbediti porodicu i briga ga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lud, zbunjen-nenormalan, 16. jun 2019 20:54)

@lud
ti stvarno mislis da se on nije obezbedio jos sa prvim transferom iz Partizana?

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

То значи да неће преузети Србију... Вјероватно боље по њега... 🙄

Milan

pre 4 godine

Voleo bih da gresim ali ovo je verovatno kraj ozbiljne karijere za Jokana. Ne osudjujem, verovatno bih isto uradio na njegovom mestu ali nadao sam se da ce uzeti neki engleski klub.

stoptryharding

pre 4 godine

Mislio sam da ce bar uzeti opet neki klub u Cempionsipu. Razocaran sam po tom pitanju, ali moramo da razumemo da je ovo bila ponuda koja se ne odbija

Bromazepam

pre 4 godine

Iskreno, razočarao sam se u njegovu odluku. Što neko reče, liga bez briga, ali zato sigurno neće napredovati tamo. Mogao je neku bolju odluku da donese.

prokleta avlija

pre 4 godine

Razumem da nece u reprezentaciju,niko normalan nece u taj osinjak,ali otici u Katar.On koji je finansijski obezbedjen i bez trenerskog posla.

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@Tanko Jokane
On nije ispao sa Fulamom. Smenili su ga mnogo pre ispadanja i to u periodu kada je imao teske protivnike iza sebe i kada i nije bilo realno da se ocekuje da bude mnogo bolje plasiran...

abcd

pre 4 godine

Zar nije jolanovic igrao 10+ godina po Spaniji,Engleskoj i zaradio brdo para?na sve to,zar nije odlicno zaradjivao i u Fulamu,prethodno u Votfordu?Ok je ici za novcem,to je njima posao,ali je normalno i da su ljudbitelji fudbala kod nas malo razocarani sto necemo gledati Jokana kako vodi neku bolju ekipu u top 4 lige u Evropi.

Misa

pre 4 godine

Meni je ovo ok. A vi veoma pametni strucnjaci sto pljujete, niste u pravu, svuda je posao isti, osvojiti arapsku norvesku ili premijer ligu je podjednako tesko. To sto vi to ne razumete, ne znaci da nije tako.

jsx

pre 4 godine

Covek je imao sasvim solidno karijeru, vodio je vec timove u LS (sa Apoelom je stigao dalje nego PSZ ove sezone, cini mi se :) ) i Premier ligi. Kao sto smatrate da mu je dosta para, moze reci i da mu je dosta takmicenja. Steta, sto nije dosao do toga da vodi Real, Barsu, Junajted, Liverpul. Medjutim, da bi stigao dotle moras ili da budes legenda nekog od tih timova kao fudbaler ili da budes vas fantastican trener kao Klop ili sta god je Valverde radio :). A ruku na srce, Valverde je vodio Bilbao koji je ipak jaci tim od Jokanovicevih.
Mogao je da odabere Srbiju, ali to niko normalan ne bi izabrao cak ni da je savez normalan. Ovde svi, ukljucujuci i fudbalere misli od jednog top 10/15 evropskog tima misle da je Brazil iz 2002. ili najmanje Belgija i verovatno bi nakon eliminacije od Portugala ili Engleske, ne daj Boze Hrvatske hteli da ga lincuju. Ovako, napravice pauzu godinu dana (ili par godina), biti fino placen i videti da li da se craca u Englesku ili da uziva u zasluzenoj penziji.

Mile Dodik

pre 4 godine

Srbija nikada nije I nece imati dobrog fudbalskog trenera. R.Antic,LJ.Petrovic,S.Muslin,Lj.Tumbakovic,S.Jokanovic,V.Vasovic,V.Popovic,Djukic,Pizon,Zivadinovic,Santrac,... Sve su to neozbiljni,nizerazredni treneri. Zato,izmedju ostalog,Srbija nikada nece biti fudbalski uspesna zemlja.

Dule

pre 4 godine

Stvarno ne razumem neke maliciozne komentatore.Jokan je otisao u Katar da se finasijski obezbedi i to je njegov izbor,njegova stvar,novca nikad dovoljno.Bice vremena i za Evropu,nece mu u Kataru ispariti trenersko znanje i ugled.Veliki je to gospodin medju trenerima.

Miker

pre 4 godine

Steta, Slavisa je veliki kapacitet ali verujem da je ponuda bila takva da je jednostavno nije mogao odbiti. Obezbediti svoju porodicu za zivota, kao i naredne generacije je neki cilj ka kome svi tezimo.

E moj druže, pa samo premijom koju je dobio od bogatog gazde Fulama za ulazak u PL on je obezbedio porodici lagodan život. Plus visoke plate iz Fulama, Votforda...tako da njemu novac i ne treba. Takodje je glupo obezbedjivati bilo koga jer takav čovek sutra postane nikakav i ne ume da ceni ništa. Ja sam odbio sve od mojih i krenuo od nule iako sam imao sve da se ne mučim. Zaradio sam pored novca i bogato iskustvo u životu koje nema cenu. Sutra ću tako i svoju decu učiti iako ću im obezbediti te uslove o kojima pričamo. Jokan je trebalo da napreduje i da se izgradi kao stabilan trener u najboljoj ligi na svetu i da zaradi možda i više nego u Kataru ali to je njegov izbor. Daleko od toga da trener u Kataru ima veća primanja od prvog trenera u PL u nekom jačem klubu, ne zanosite se puno.

blaza

pre 4 godine

Kapiram da nece da se bakce sa ovima iz sveza al da mu za karijeru vaznije da vodi tim iz Katara to mi bas nije jasno.Da uradi nesto sa repr.u kvalifikacijama i na prvenstvu bio bi mnogo veci uspeh nego ovo al dobro.

Ko će da kreira igru?

pre 4 godine

Dmitrovic (Eibar) 20

Maksimović (Napoli) 17
Nastasić (Šalke) 22
Milenković (Fiorentina) 35
Kolarov (Fener) 15

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20

Tadić (Ajaks) 20
Mitrović (Fulam) 25
Jović (Ajntraht) 60

klupa:
Veljkovic (Verder) 8
Zivkovic (Benfika)
Ljajic (Fener) 15
Milinković Savić (Lacio) 75
Grujić (Herta) 18
Kostic (Ajntraht)
Gacinovic (Ajntraht)
Prijovic (S.A)
i ostali
(Selektor # 7,000,001, 16. jun 2019 21:08)

U veznom redu, 3 zadnja vezna + smlatina Maksimović na desnom beku. Svaka čast "selektore". Koliko se ljudi u Srbiji razumeju u fudbal, Krstajić još ispada Murinjo.

Марко

pre 4 godine

Koja bruka pa ovo nije realno!! Covek je prso totalno, otisao u Katar pa dal je moguce! A cenim ga kao jednog od najboljih srpskih trenera ali evo ocigledno je to nas nivo sto se tice fudbala, da nam treneri vode timove po Kataru, Tajlandu i Kini.
(Petar, 16. jun 2019 17:48)

Da ti ovaj klub u koji je on otišao ponudi 5 miliona po sezoni ili npr Brajton, Lester, nebitno, milion, gde bi ti lično otišao realno? Da uzmeš 10 miliona za dve godine ili dva?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojan, 16. jun 2019 17:58)

За нормалног човека један милион је више него довољан. Само је питање да ли је он баш тако велики тренер као што га овде неки представљају.

krle

pre 4 godine

On još u fulamu se obezbedio finansijski za ceo svoj zivot i za zivot svojih unuka. On bi ovaj novac zaradio i u Evropi ali posle Katara njemu se moze staviti tačka na karijeru sto jeste jako tuzno...

ničim izazvan

pre 4 godine

(FLavio, 16. jun 2019 18:12)
Da li ga poznaješ lično pa komentarises da je pojurio za parama?

Izgleda da je 21 vek doneo 3 oko

Gospodin

pre 4 godine

Prvih 11 novog selektora 4-3-3:

Dmitrovic (Eibar) 20

Maksimović (Napoli) 17
Nastasić (Šalke) 22
Milenković (Fiorentina) 35
Kolarov (Fener) 15

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20

Tadić (Ajaks) 20
Mitrović (Fulam) 25
Jović (Ajntraht) 60

klupa:
Veljkovic (Verder) 8
Zivkovic (Benfika)
Ljajic (Fener) 15
Milinković Savić (Lacio) 75
Grujić (Herta) 18
Kostic (Ajntraht)
Gacinovic (Ajntraht)
Prijovic (S.A)
i ostali
(Selektor # 7,000,001, 16. jun 2019 21:08) # Link komentara

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20
Au druze, pa ko ce od ove trojce da napravi neku asistenciju , ne moze napred Tadic sam da kreira...
Da nisi bio na usavrsavanje kod Bata Djore?

lala

pre 4 godine

Jokana su svojevremeno u primeri nazivali pezetarom zato što je iz većeg kluba prešao u manji zbog para. Nije da ga ja krivim zbog toga možda bih i ja to uradio da sam na njegovom mestu ali on je takav čovek da više gleda finansijsku stranu

selektor #7..

pre 4 godine

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20
Au druze, pa ko ce od ove trojce da napravi neku asistenciju , ne moze napred Tadic sam da kreira...
Da nisi bio na usavrsavanje kod Bata Djore?
(Gospodin, 16. jun 2019 21:39)

@gospodin
bata djoro zar mislis da su asistencije veci problem od promaje? ova reprezentacija treba da ima samo jedan cilj, a to je da sacuva svoj gol. Da li si primetio u zadnjih par godina da imamo ubedljivo najlosiju odbranu na svetu!? secas se Muslinove panike? kad smo slucajno primali po 3 umesto 10 golova!? veznjaci moraju da budu svi zadnji, a ispred zadnje cetvorke (4-3). tadic ce tako dobiti prostora, a imace koga da uposli napred (mitorgol i jovic). istovremeno zatvaras sve rupe, a njih trojicu pustas da rade po svom. Jedino tako moze. Sve ostalo je samoubistvo!

Djocko Harizmatovic

pre 4 godine

Ovi što govore da je dobar potez jer uzmi te pare Jokane kao da će imati procenat od Jokanove love, a deluju mi da bi prodali rođenu majku za platicu od 1000 evra. Užasan potez Jokanovića, ali to samo govori da je trener pete klase, da vredi nečemu završio bi u La Ligi makar.

Steta

pre 4 godine

Au Jokane,malo si me razocarao.Ocekivao sam da ces odbiti reprezentaciju zbog nekog engleskog kluba,ali ovo je ispod tvog nivoa,steta.Nadam se da cemo te ipak kad tad gledati u trenerci srpske reprezentacije na klupi...Taman ce se valjda i u srpskom fudbalu nesto korenito promeniti pa da se necemu nadamo

Moe

pre 4 godine

Velika sramota.Potrcao za lovom.Kao da nista u karijeri nije zaradio kao igrac i trener pa da ode u pustinju kod arapa.Srozao je svoj trenerski nivo skroz i vise ga niko iz Evrope nece hteti,mozda neki Kazakstanci..

ništa više nema smisla

pre 4 godine

čovek je kao igrač već namlatio para. umesto da nastavi da se bori da napravi karijeru i neko ime koje će ostati i kad ga ne bude bilo ...

Ivan4_2019

pre 4 godine

To mu je otprilike rang fudbalskog kluba po merilu njegovog trenerskog kvaliteta. A Premijer liga je, priznaćete, za njega zaista bila previše složena stvar.

esirealan

pre 4 godine

nije to to, pusti pare, budi u evropskom cirkusu, gde ćeš zbog keša da se bakćeš sa "fudbalerima" sa dve leve noge, stvoren si ti za mnogo više

budibogsnama

pre 4 godine

I? Čudite se da je odbio klupu FSS? Nije vam jasno? Pročitajte svoje komentare o Krstajiću, MUslinu dok je bio selektor, i onima pre njih, pre nego što donesete bilo kakav zaključak. Setite se sprdnje sa Dekijem Stankovićem dok je igrao za državni tim, setite se kako ste jednodušno razapeli Vidića posle onog penala...I tako dalje...Klupa Srbije nije posao za selektora, već za menadžere i uhlebljene kadrove. Selektor je tu više kao dežurna pljuvaonica, i zato će na klupi uvek biti treneri koji ne mogu nigde da uzmu pare. Čovek dobio višemilionski ugovor, zna se ko mu je gazda, ako ga otpuste postoje klauzule ugovora koje štite njegova prava, a možda mu i bonuse daju. Sve regulisano, čist posao. Na klupi Srbije bi za male pare morao da leći nacionalne frustracije Srba, a to je popriličan paket. Zato, živela Al Žirafa, ili kako se već zove...

Thor

pre 4 godine

Sta ste bre napali coveka, njegov zivot, njegova karijera, njegov izbor. Jok nego ce da se cima sa Kokezom, Terzom, Milosevicem i slicnim cirkusantima, pa Darfur ima ozbiljniji fudbalski savez od nas.

Deki

pre 4 godine

Šta ste navalili na čoveka! Očigledno nije imao ponude iz prve lige, u drugoj nije hteo ponovo da radi. Raditi u ostalim ligama Evrope gde se ne priča engleski je drugačije, mada je uspešno radio u Izraelu. Šta, zaboraviće trenerski posao u Kataru? Uzeće dobru lovu za dve godine, pa opet može da krene sa Championship. Mada, na bliskom istoku se brzo dobija otkaz ako ne krene kako treba...

Selektor # 7,000,001

pre 4 godine

Prvih 11 novog selektora 4-3-3:

Dmitrovic (Eibar) 20

Maksimović (Napoli) 17
Nastasić (Šalke) 22
Milenković (Fiorentina) 35
Kolarov (Fener) 15

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20

Tadić (Ajaks) 20
Mitrović (Fulam) 25
Jović (Ajntraht) 60

klupa:
Veljkovic (Verder) 8
Zivkovic (Benfika)
Ljajic (Fener) 15
Milinković Savić (Lacio) 75
Grujić (Herta) 18
Kostic (Ajntraht)
Gacinovic (Ajntraht)
Prijovic (S.A)
i ostali

Dex

pre 4 godine

Jokan je zaista veliki gospodin i nesumnjivo ima ogroman trenerski potencijal. Samim tim dosta je cudan ovaj potez, OK, novac svakako igra veliku ulogu. Koliko god da je do sada zaradio, a zaradio je poprilicno, tesko je odbiti jaku ponudu Arapa, nepise koliko iznosi godisnja plata ali sigurno nije ispod 3-4 miliona evra po godini. Za dve godine uzeti 7-8 miliona evra nije mala stvar, a dve godine prodju za cas. On tamo mozda nece mnogo napredovati, ali ce biti pod manjim stresom, lagodan zivot, opusteno!

Mediji su pricali o raznim klubovima iz Engleske koji su za njega zainteresovani, ali pitanje je koliko je to istina. Covek vise nema zelju da se bavi klubovima iz druge lige, on je zeleo nesto poput Evertona, mozda i Celsija.... ali tesko je dobiti posao u tim klubovima. Tako da bi ja pre rekao da on nije imao adekvatnu ponudu u Evropi, samim tim je doneo ovu odluku.

Nadam se ipak, da ce kroz par godina da se vrati u Evropu i da vodi neki srednji klub iz Spanije ili Engleske, gde mu novac i nece biti prioritet, a sto se reprezentacije tice, dok je ova garnitura netreba se nadati nicemu pozitivnom. Na celo saveza mora doci neko posten, neki bivsi as, Deki Stankovic, Sasa Ilic, Pedja Mijatovic, neko ko zna da rukovodi posteno, bez malverzacija.

Sve najbolje Jokane!!!

dzeryy

pre 4 godine

Ovo je, zaista, jedinstven slučaj da jedan trener između klupe reprezentacije svoje zemlje i nekog kluba iz Katara izabere Katar. Ali ta činjenica ne pokazuje kakav je on čovek, nego kakva je njegova zemlja. Srećno Jokane. Možda, jednog dana, kad sve ovo prođe... A proći će.
(Zvonko Mihajlovski, 16. jun 2019 23:03

koliko glup komentar toliko glupih pluseva!

bmiles

pre 4 godine

I sta sad,udri po Slavisi!Izneverio Srbiju,svi ga vewc videli na klupi Srbije,pa je razocaranje veliko!Sahraniste ga odmah kao da je raditi u Kataru,sramota,o ljudi moji,gde odoste!Jednostavno niko mu nije ponudio bolje uslove i zasto da ne!?vas ce da pita,neverovatno kako se vecina poistovecuje sa poznatim licnostima u sferi sporta.Svi nesto predlazu a dalje od pijace Zelenog Venca nisu otisli.Sta ti je komp i socijalna mreza.svako se usudjuje da kritikuje,predlaze,omalovazava,covek odlucio,uzeo posao,naplatice svoj rad - gotova prica! Da ce propasti kao tremer, sumnjam,zar je bilo koji klub PL,koji se od starta bori za opstanak bolja opcija od bilo kog sampiona drzave!?Ja bih isto na njegovom mestu izabrao sampiona Katara.Lakse svakako a i dobra je lova,za razliku od nekih vecito anonimnih Premijer ili Champion ligasa!

gospodin jokan

pre 4 godine

hehehe liga bez briga a puna looove elem ne placaju englezi bas toliko koliko vi mislite tamo gde su stranci da ali gde su englezi vlasnici tesko tako da je ovo exstra ponuda koja se ne odbija covek verovatno ima dobre agente jel mislite da je kao srbin lako uci u engleski fudbal nije a on u cempionsip moze vec na zimu da se vrati ako bude hteo jer je napravio ime a i oni englezi moraju da znaju da moraju da mu ponude nesto vise od tepsije ribe a to se na ovakav nacin najbolje postize i za kraj ko je taj kokeza i sa cime je zasluzio da bude predsednik FSS i da bude sef jednom jokanovicu sta je on to ucinio za srpski fudbal

Filip11

pre 4 godine

Pa dobro,nije neki ekstra potez,ali mi je ok.Prvo i glavno je bilo spasiti se FSS-a,ko će još sa njima da ima posla.Drugo,bio je i Skolari u Kini,Japanu,Uzbekistanu,Kuvajtu,pa eto,opet je došao u Gremio i sad je u Palmeirasu.Kapelo isto.Marčelo Lipi već 6-7 godina u Kini.Hulk i ostali igrači,Tevez bio malo i ojadio ih.Niko od njih nije "bio gladan",obezbeđeni finansijski odavno.Tako da,imaće 52g. kad se vrati,nije kasno.Svi smo različiti,ima čovek neki svoj razlog.A mi smo drugo:) otišli bi u neki klub sa lepom klimom,500k po sezoni,tipa Kaljari ili Las Palmas i neka ide život :)

Vlado

pre 4 godine

Ovaj FSS moze dovesti samo Tumbu.
Ako ce ih slusati.
Znamo sta se desilo sa najvecim strucnjacima.
Anticem i Muslinom.
Pa je dosao Krsta da bi igrao SMS...

Misko Raznatovic

pre 4 godine

"Da ti ovaj klub u koji je on otišao ponudi 5 miliona po sezoni ili npr Brajton, Lester, nebitno, milion, gde bi ti lično otišao realno? Da uzmeš 10 miliona za dve godine ili dva?
(bojan, 16. jun 2019 17:58)"

Druze nije on bio siromasan ni kao igrac ni kao trener niti Arapi bacaju milione kao carape. Tuzno je sto je odabrao da ide da radi van Evrope.

Petar

pre 4 godine

Ovo nisi smeo da prihvatis, bruka i sramota. Gde ti je ambicija?? Samo pare vidis, sramoto jedna, iz Premiershipa ti da odes u Katar umesto da se boris u Evropi i stvoris si ime. Aj zdravo, uzivaj

Petar

pre 4 godine

Koja bruka pa ovo nije realno!! Covek je prso totalno, otisao u Katar pa dal je moguce! A cenim ga kao jednog od najboljih srpskih trenera ali evo ocigledno je to nas nivo sto se tice fudbala, da nam treneri vode timove po Kataru, Tajlandu i Kini.

Ivan4_2019

pre 4 godine

To mu je otprilike rang fudbalskog kluba po merilu njegovog trenerskog kvaliteta. A Premijer liga je, priznaćete, za njega zaista bila previše složena stvar.

FLavio

pre 4 godine

Ne razumem ljude koji ovo odobravaju.Pa zar nije igrac njegovog kalibra vec dovoljno para zaradio tokom igracke karijere? Da vas podsetim - Vojvodina,Partizan,Deportivo,Celzi uz jos nekoliko manjih klubova.Zar nije i u dosadasnjoj trenerskoj karijeri mnogo para uzeo? Kako nekom to moze da bude motiv? Sada,kada je sazreo,kada treba da se bori za veliku scenu,da ima takmicarskih ambicija,da postane neko ime u vecim okvirima,on ode u Saudijsku Arabiju,da trenira egzoticne igrace u egzoticnoj ligi,zbog toga sto je ce uz dosadasnjih 30 zaradjenih miliona zaraditi jos 5?(hipoteticki govorim,simbolicno,nebitno koliko je zaradio i koliko ce da doda,kad svi znamo da je zaradio ono sto mi ne mozemo ni da zamislimo u svojim zivotima).Mislio sam da je Slavisa mudar covek,ali opasno je pao u mojim ocima.Sta je sa ovim 21.vekom i zasto svi jure toliko za parama,i to najvise oni koji vec imaju ogromne pare,nikad mi nece biti jasno

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Pa bolje da si u trećoj Engleskoj nego ovo. Čuj pare, pa nije da nema leba da jede. Tužno Jokane, pametan si tip da bi išao linijom manjeg otpora. Na bliski istok se ide sa 60+ godina. Gre'ota.

Марко

pre 4 godine

Koja bruka pa ovo nije realno!! Covek je prso totalno, otisao u Katar pa dal je moguce! A cenim ga kao jednog od najboljih srpskih trenera ali evo ocigledno je to nas nivo sto se tice fudbala, da nam treneri vode timove po Kataru, Tajlandu i Kini.
(Petar, 16. jun 2019 17:48)

Da ti ovaj klub u koji je on otišao ponudi 5 miliona po sezoni ili npr Brajton, Lester, nebitno, milion, gde bi ti lično otišao realno? Da uzmeš 10 miliona za dve godine ili dva?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojan, 16. jun 2019 17:58)

За нормалног човека један милион је више него довољан. Само је питање да ли је он баш тако велики тренер као што га овде неки представљају.

Mile Dodik

pre 4 godine

Srbija nikada nije I nece imati dobrog fudbalskog trenera. R.Antic,LJ.Petrovic,S.Muslin,Lj.Tumbakovic,S.Jokanovic,V.Vasovic,V.Popovic,Djukic,Pizon,Zivadinovic,Santrac,... Sve su to neozbiljni,nizerazredni treneri. Zato,izmedju ostalog,Srbija nikada nece biti fudbalski uspesna zemlja.

Moe

pre 4 godine

Velika sramota.Potrcao za lovom.Kao da nista u karijeri nije zaradio kao igrac i trener pa da ode u pustinju kod arapa.Srozao je svoj trenerski nivo skroz i vise ga niko iz Evrope nece hteti,mozda neki Kazakstanci..

sima

pre 4 godine

A pogledajte rezultate ankete "Koga želite na mestu selektora Srbije?". Umesto za selektora Srbije ode on u Katar. Srbi su oduvek glasali za pogrešne.

Djocko Harizmatovic

pre 4 godine

Ovi što govore da je dobar potez jer uzmi te pare Jokane kao da će imati procenat od Jokanove love, a deluju mi da bi prodali rođenu majku za platicu od 1000 evra. Užasan potez Jokanovića, ali to samo govori da je trener pete klase, da vredi nečemu završio bi u La Ligi makar.

Miker

pre 4 godine

Steta, Slavisa je veliki kapacitet ali verujem da je ponuda bila takva da je jednostavno nije mogao odbiti. Obezbediti svoju porodicu za zivota, kao i naredne generacije je neki cilj ka kome svi tezimo.

E moj druže, pa samo premijom koju je dobio od bogatog gazde Fulama za ulazak u PL on je obezbedio porodici lagodan život. Plus visoke plate iz Fulama, Votforda...tako da njemu novac i ne treba. Takodje je glupo obezbedjivati bilo koga jer takav čovek sutra postane nikakav i ne ume da ceni ništa. Ja sam odbio sve od mojih i krenuo od nule iako sam imao sve da se ne mučim. Zaradio sam pored novca i bogato iskustvo u životu koje nema cenu. Sutra ću tako i svoju decu učiti iako ću im obezbediti te uslove o kojima pričamo. Jokan je trebalo da napreduje i da se izgradi kao stabilan trener u najboljoj ligi na svetu i da zaradi možda i više nego u Kataru ali to je njegov izbor. Daleko od toga da trener u Kataru ima veća primanja od prvog trenera u PL u nekom jačem klubu, ne zanosite se puno.

ništa više nema smisla

pre 4 godine

čovek je kao igrač već namlatio para. umesto da nastavi da se bori da napravi karijeru i neko ime koje će ostati i kad ga ne bude bilo ...

Pozdrav iz Minhena

pre 4 godine

Najvise me cude ovi komentari "obezbediti porodicu ....." Pa covek je igrao profesionalni fudbal u Celziju, ej!!!!! Nije dosao gladan na trenersku klupu.

realan dxb zr

pre 4 godine

Steta, Slavisa je veliki kapacitet ali verujem da je ponuda bila takva da je jednostavno nije mogao odbiti. Obezbediti svoju porodicu za zivota, kao i naredne generacije je neki cilj ka kome svi tezimo.

krle

pre 4 godine

On još u fulamu se obezbedio finansijski za ceo svoj zivot i za zivot svojih unuka. On bi ovaj novac zaradio i u Evropi ali posle Katara njemu se moze staviti tačka na karijeru sto jeste jako tuzno...

Selektor # 7,000,001

pre 4 godine

Prvih 11 novog selektora 4-3-3:

Dmitrovic (Eibar) 20

Maksimović (Napoli) 17
Nastasić (Šalke) 22
Milenković (Fiorentina) 35
Kolarov (Fener) 15

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20

Tadić (Ajaks) 20
Mitrović (Fulam) 25
Jović (Ajntraht) 60

klupa:
Veljkovic (Verder) 8
Zivkovic (Benfika)
Ljajic (Fener) 15
Milinković Savić (Lacio) 75
Grujić (Herta) 18
Kostic (Ajntraht)
Gacinovic (Ajntraht)
Prijovic (S.A)
i ostali

prokleta avlija

pre 4 godine

Razumem da nece u reprezentaciju,niko normalan nece u taj osinjak,ali otici u Katar.On koji je finansijski obezbedjen i bez trenerskog posla.

Blenheim Palace

pre 4 godine

E ako mi je ovo jasno, ok, pare, sve to znam, ali kao sto neko ovdje napisa ,,pa covjek nije gladan,, itd.. od covjek sigurno trideset godina zaradjuje ogroman novac.. ,,Legne,, ti zivot, imas kucu i familiju u Londonu, cijene te, mozes da biras klub, zvao ga WBA,koji ce se opet boriti za Premier League, na sat vremena voznje, eej Nottingham Forest, kakva tradicija, pa zar sve to nije dovoljno.. Imam utisak da je covjek Veliki Gospodin, uvijek je umjeren, odmjeren.. zelim mu svu srecu naravno.. ali, da sam u istoj situaciji, bitniji bi mi bio huk tradicije i istorije Engleskih Stadiona i timova, pab na cosku i druzenje nego svi milioni Katara. Pozdrav iz Podgorice.

Sir Oliver

pre 4 godine

Jednu sezonu ce da odradi tamo a onda preuzima Celzi, nize uspjehe i postaje sir Slavisa. Hehehe on je bio kandidat za Celzi koliko i Mitrovic da zamijeni Drogbu.

Nenad

pre 4 godine

Kako god da je Fulam prošao protekle sezone, imati u CV-u stavku "menadžer kluba u premijer ligi" sigurno otvara mnoga vrata. I onda posle svega otići na Bliski istok jeste finansijski pun pogodak, ali profesionalno potpun ćorak.

Bromazepam

pre 4 godine

Iskreno, razočarao sam se u njegovu odluku. Što neko reče, liga bez briga, ali zato sigurno neće napredovati tamo. Mogao je neku bolju odluku da donese.

bojan

pre 4 godine

Koja bruka pa ovo nije realno!! Covek je prso totalno, otisao u Katar pa dal je moguce! A cenim ga kao jednog od najboljih srpskih trenera ali evo ocigledno je to nas nivo sto se tice fudbala, da nam treneri vode timove po Kataru, Tajlandu i Kini.
(Petar, 16. jun 2019 17:48)

Da ti ovaj klub u koji je on otišao ponudi 5 miliona po sezoni ili npr Brajton, Lester, nebitno, milion, gde bi ti lično otišao realno? Da uzmeš 10 miliona za dve godine ili dva?

Steta

pre 4 godine

Au Jokane,malo si me razocarao.Ocekivao sam da ces odbiti reprezentaciju zbog nekog engleskog kluba,ali ovo je ispod tvog nivoa,steta.Nadam se da cemo te ipak kad tad gledati u trenerci srpske reprezentacije na klupi...Taman ce se valjda i u srpskom fudbalu nesto korenito promeniti pa da se necemu nadamo

oscar

pre 4 godine

Ovo nisi smeo da prihvatis, bruka i sramota. Gde ti je ambicija?? Samo pare vidis, sramoto jedna, iz Premiershipa ti da odes u Katar umesto da se boris u Evropi i stvoris si ime. Aj zdravo, uzivaj
(Petar, 16. jun 2019 17:50)

Nek si mu rek'o. Sad ce pod utiskom tvog komentara koga je sigurno procitao, promeniti odluku, i preuzeti Fk Pec Cvole!

Yana

pre 4 godine

Podrzavam coveka. Sta ne kapirte. Sve se vrti oko para. Obezbediti porodicu i briga ga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lud, zbunjen-nenormalan, 16. jun 2019 20:54)

@lud
ti stvarno mislis da se on nije obezbedio jos sa prvim transferom iz Partizana?

Mr. Blondie

pre 4 godine

Koliko nezrelih ljudi na ovom sajtu, razmišljanje im je samo crno belo, te otišao za parama, te ugasio karijeru bla bla bla. A da nema možda malo i sivog? Možda se odlučio za Katar jer će moći više vremena da posveti porodici, manje će biti na putovanjima, nema magle i kišetine kao na ostrvu, možda hoće da izađe iz rutine i oseti još neku kulturu (uostalom već radio od Engleske, preko Španije i Izraela pa sve do Tajlanda).

Milan

pre 4 godine

Voleo bih da gresim ali ovo je verovatno kraj ozbiljne karijere za Jokana. Ne osudjujem, verovatno bih isto uradio na njegovom mestu ali nadao sam se da ce uzeti neki engleski klub.

abcd

pre 4 godine

Zar nije jolanovic igrao 10+ godina po Spaniji,Engleskoj i zaradio brdo para?na sve to,zar nije odlicno zaradjivao i u Fulamu,prethodno u Votfordu?Ok je ici za novcem,to je njima posao,ali je normalno i da su ljudbitelji fudbala kod nas malo razocarani sto necemo gledati Jokana kako vodi neku bolju ekipu u top 4 lige u Evropi.

lala

pre 4 godine

Jokana su svojevremeno u primeri nazivali pezetarom zato što je iz većeg kluba prešao u manji zbog para. Nije da ga ja krivim zbog toga možda bih i ja to uradio da sam na njegovom mestu ali on je takav čovek da više gleda finansijsku stranu

Zvonko Mihajlovski

pre 4 godine

Ovo je, zaista, jedinstven slučaj da jedan trener između klupe reprezentacije svoje zemlje i nekog kluba iz Katara izabere Katar. Ali ta činjenica ne pokazuje kakav je on čovek, nego kakva je njegova zemlja. Srećno Jokane. Možda, jednog dana, kad sve ovo prođe... A proći će.

selektor #7..

pre 4 godine

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20
Au druze, pa ko ce od ove trojce da napravi neku asistenciju , ne moze napred Tadic sam da kreira...
Da nisi bio na usavrsavanje kod Bata Djore?
(Gospodin, 16. jun 2019 21:39)

@gospodin
bata djoro zar mislis da su asistencije veci problem od promaje? ova reprezentacija treba da ima samo jedan cilj, a to je da sacuva svoj gol. Da li si primetio u zadnjih par godina da imamo ubedljivo najlosiju odbranu na svetu!? secas se Muslinove panike? kad smo slucajno primali po 3 umesto 10 golova!? veznjaci moraju da budu svi zadnji, a ispred zadnje cetvorke (4-3). tadic ce tako dobiti prostora, a imace koga da uposli napred (mitorgol i jovic). istovremeno zatvaras sve rupe, a njih trojicu pustas da rade po svom. Jedino tako moze. Sve ostalo je samoubistvo!

esirealan

pre 4 godine

nije to to, pusti pare, budi u evropskom cirkusu, gde ćeš zbog keša da se bakćeš sa "fudbalerima" sa dve leve noge, stvoren si ti za mnogo više

Kimi Raikonen

pre 4 godine

Mislio sam da je Slavisa mudar covek,ali opasno je pao u mojim ocima.Sta je sa ovim 21.vekom i zasto svi jure toliko za parama,i to najvise oni koji vec imaju ogromne pare,nikad mi nece biti jasno
(FLavio, 16. jun 2019 18:12)
--------------
A šta misliš o ljudima koji vole da zagledaju u tuđi tanjir i da drugima organizuju život?
Možda njega baš zanima da razvija fudbal u svetu ili da se skloni sa ove scene da se odmori ili da šta god!
Čak iako je samo novac motiv, pošteno ga zarađuje! Otišao je na godinu + mogućnost ostanka još jednu, nije na marsu.

blaza

pre 4 godine

Kapiram da nece da se bakce sa ovima iz sveza al da mu za karijeru vaznije da vodi tim iz Katara to mi bas nije jasno.Da uradi nesto sa repr.u kvalifikacijama i na prvenstvu bio bi mnogo veci uspeh nego ovo al dobro.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Otkud nije Srbiji?Zasto nije pristao da drugi sastavljaju spiskove?Da drugi sastavljaju prvih 11.Da drugi stavljaju vezne igrace u napad?!Zasto Jokanovicu Slavisa?Zasto???!!??

Demagogija

pre 4 godine

Odlučio da se penzioniše. Svaka čast na karijeri, mogla je biti i uspešnija u trenerskom poslu, ali zašto ne uzeti dobru kintu od Arapa i obezbediti mirnu starost. Srećno!

Ko će da kreira igru?

pre 4 godine

Dmitrovic (Eibar) 20

Maksimović (Napoli) 17
Nastasić (Šalke) 22
Milenković (Fiorentina) 35
Kolarov (Fener) 15

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20

Tadić (Ajaks) 20
Mitrović (Fulam) 25
Jović (Ajntraht) 60

klupa:
Veljkovic (Verder) 8
Zivkovic (Benfika)
Ljajic (Fener) 15
Milinković Savić (Lacio) 75
Grujić (Herta) 18
Kostic (Ajntraht)
Gacinovic (Ajntraht)
Prijovic (S.A)
i ostali
(Selektor # 7,000,001, 16. jun 2019 21:08)

U veznom redu, 3 zadnja vezna + smlatina Maksimović na desnom beku. Svaka čast "selektore". Koliko se ljudi u Srbiji razumeju u fudbal, Krstajić još ispada Murinjo.

dzeryy

pre 4 godine

Ovo je, zaista, jedinstven slučaj da jedan trener između klupe reprezentacije svoje zemlje i nekog kluba iz Katara izabere Katar. Ali ta činjenica ne pokazuje kakav je on čovek, nego kakva je njegova zemlja. Srećno Jokane. Možda, jednog dana, kad sve ovo prođe... A proći će.
(Zvonko Mihajlovski, 16. jun 2019 23:03

koliko glup komentar toliko glupih pluseva!

Bob

pre 4 godine

Slavisa Jokanovic nije drug član...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 16. jun 2019 17:48)


Po toj logici niko normalan i nece preuzeti selekciju, odmah cemo mu na ledjima napisati bot. A posle cemo da se nerviramo i tako u nedogled. Tacnije tako je vec 30 godina.

Ђенерал

pre 4 godine

Ови што коментаришу како га није срамота, треба највише да се стиде.
Да имамо нормалну државу и систем, а немамо, Славиша, Пикси и остали прослављени фудбалери би водили ФСС, а Лука Миливојевић би био капитен Србије.
Славиша сретно и да у будућности будеш селектор Србије и тренер Челзија.

Misa

pre 4 godine

Meni je ovo ok. A vi veoma pametni strucnjaci sto pljujete, niste u pravu, svuda je posao isti, osvojiti arapsku norvesku ili premijer ligu je podjednako tesko. To sto vi to ne razumete, ne znaci da nije tako.

Poslednji samuraj

pre 4 godine

Za one koji smatraju da je ovo los porez jedna informacija. Sledece SP se igra ovde. Ceo fudbalski svet ce biti okrenut ka Kataru tako ne da je otisao van vidokruga nego je itekako u vidljivom krugu. Bese covek vodio Izraelski klub.

Da su nasi imalo pametni da ga iskoriste oko logistike ako se plasiramo. To je ono sto nikada nismo imali a Nemci npr nepeikosnoveni. Na Sp uBrazilu dosli su izgradili svoj kamp osvoji, kamp ramonyirali i vratili za Nemacku. Kamp je bio idealno udaljen od svih mesta gde su igrali posto je Brazil ogroman i eto samo na ovu sitnicu su bili u nekoj prednosti.

roten

pre 4 godine

Ovde komentari kao da je do juče Jokanović vodio Real ili Liverpul pa svi razočarani što je uzeo keš i otišao u Katar.Nije baš da je ovo leto Jokanović "zvezda prelaznog roka".I da,naravno da čovek kao što je Jokanović neće preuzeti našu reprezentaciju,niti će ga Kokeza i ekipa zvati,niti bi on pristao da saradjuje sa takvim ljudima.Isto važi i za Piksija i za Antića.

Djalma

pre 4 godine

Izmedju blata i zlata izabrao zlato a trebao je blato. Jel tako Srbi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan, 16. jun 2019 18:36) # Link komentara

Ali Srpsko blato je ok, jer ono ima dusu.

Lilian Thuram

pre 4 godine

koliko se secam , potvrdio je da je odbijao ponude Nottingem Forresta,Francuskog Bordoa,i jos nekoliko timova iz Engleske. ocigledno je ova ponuda bila izuzetno unosna te je nije mogao odbiti. kako god sa srecom Jokane.

Aleksandar Novakovic

pre 4 godine

Iskreno, i ja sam malo iznenadjen,
a pomalo i uvre"DJ"en njegovim izborom.
Salim se naravno. Vidim da ga gomila
pljuje za izbor kluba ali ko smo mi
da pljujemo necije izbor, svako donosi
odluke u svoje ime. Covek je ceo zivot
u fudbalu, valjda MNOOOGO bolje zna sta
mu je ciniti nego mi tastatura strucnjaci.
U svakom slucaju, zelim mu sve najbolje
u daljoj karijeri. Poz.

Eggy

pre 4 godine

A gde se ono igra svetsko prvenstvo za 3 godine? Ide tamo uzme pare, isteka ugovora preuzima neku od azijskih reprezentacija, mozda i sam Katar, prolazi u drugi krug i sebi podize cenu, mozda covek ima takav plan?

Dule

pre 4 godine

Stvarno ne razumem neke maliciozne komentatore.Jokan je otisao u Katar da se finasijski obezbedi i to je njegov izbor,njegova stvar,novca nikad dovoljno.Bice vremena i za Evropu,nece mu u Kataru ispariti trenersko znanje i ugled.Veliki je to gospodin medju trenerima.

Gospodin

pre 4 godine

Prvih 11 novog selektora 4-3-3:

Dmitrovic (Eibar) 20

Maksimović (Napoli) 17
Nastasić (Šalke) 22
Milenković (Fiorentina) 35
Kolarov (Fener) 15

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20

Tadić (Ajaks) 20
Mitrović (Fulam) 25
Jović (Ajntraht) 60

klupa:
Veljkovic (Verder) 8
Zivkovic (Benfika)
Ljajic (Fener) 15
Milinković Savić (Lacio) 75
Grujić (Herta) 18
Kostic (Ajntraht)
Gacinovic (Ajntraht)
Prijovic (S.A)
i ostali
(Selektor # 7,000,001, 16. jun 2019 21:08) # Link komentara

Maksimovic (Getafe) 10
Matić (M. junajted) 35
Milivojević (K. Palas) 20
Au druze, pa ko ce od ove trojce da napravi neku asistenciju , ne moze napred Tadic sam da kreira...
Da nisi bio na usavrsavanje kod Bata Djore?

Misko Raznatovic

pre 4 godine

"Da ti ovaj klub u koji je on otišao ponudi 5 miliona po sezoni ili npr Brajton, Lester, nebitno, milion, gde bi ti lično otišao realno? Da uzmeš 10 miliona za dve godine ili dva?
(bojan, 16. jun 2019 17:58)"

Druze nije on bio siromasan ni kao igrac ni kao trener niti Arapi bacaju milione kao carape. Tuzno je sto je odabrao da ide da radi van Evrope.

jsx

pre 4 godine

Covek je imao sasvim solidno karijeru, vodio je vec timove u LS (sa Apoelom je stigao dalje nego PSZ ove sezone, cini mi se :) ) i Premier ligi. Kao sto smatrate da mu je dosta para, moze reci i da mu je dosta takmicenja. Steta, sto nije dosao do toga da vodi Real, Barsu, Junajted, Liverpul. Medjutim, da bi stigao dotle moras ili da budes legenda nekog od tih timova kao fudbaler ili da budes vas fantastican trener kao Klop ili sta god je Valverde radio :). A ruku na srce, Valverde je vodio Bilbao koji je ipak jaci tim od Jokanovicevih.
Mogao je da odabere Srbiju, ali to niko normalan ne bi izabrao cak ni da je savez normalan. Ovde svi, ukljucujuci i fudbalere misli od jednog top 10/15 evropskog tima misle da je Brazil iz 2002. ili najmanje Belgija i verovatno bi nakon eliminacije od Portugala ili Engleske, ne daj Boze Hrvatske hteli da ga lincuju. Ovako, napravice pauzu godinu dana (ili par godina), biti fino placen i videti da li da se craca u Englesku ili da uziva u zasluzenoj penziji.

ničim izazvan

pre 4 godine

(FLavio, 16. jun 2019 18:12)
Da li ga poznaješ lično pa komentarises da je pojurio za parama?

Izgleda da je 21 vek doneo 3 oko

stoptryharding

pre 4 godine

Mislio sam da ce bar uzeti opet neki klub u Cempionsipu. Razocaran sam po tom pitanju, ali moramo da razumemo da je ovo bila ponuda koja se ne odbija

Samo realno

pre 4 godine

Zasto neki misle da je s ovim zavrsio karijeru s ovim potezom. I Dalić je bio u Emiratima pa su ga se sjetili
(alexxx, 16. jun 2019 19:14)

A i da je završio...završava sa tričavih 3-4-5 miliona više...evo ja bi završio svoju danas..za 0,5..i veselio se 10 kafana častio...3 godine ne bi znao gde sam..pa onda polako.

Mr. Blondie

pre 4 godine

@
O kakvoj novoj kulturi pricas? Izguglaj malo, 80 posto stanovnika Katara čine stranci
(Mare, 16. jun 2019 18:22)

1. Nije lepo da nipodaštavaš druge kulture i narode
2. Neće sigurno on da obilazi gradilišta i da se druži sa građevinarima iz Pakistana

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@Tanko Jokane
On nije ispao sa Fulamom. Smenili su ga mnogo pre ispadanja i to u periodu kada je imao teske protivnike iza sebe i kada i nije bilo realno da se ocekuje da bude mnogo bolje plasiran...

Filip11

pre 4 godine

Pa dobro,nije neki ekstra potez,ali mi je ok.Prvo i glavno je bilo spasiti se FSS-a,ko će još sa njima da ima posla.Drugo,bio je i Skolari u Kini,Japanu,Uzbekistanu,Kuvajtu,pa eto,opet je došao u Gremio i sad je u Palmeirasu.Kapelo isto.Marčelo Lipi već 6-7 godina u Kini.Hulk i ostali igrači,Tevez bio malo i ojadio ih.Niko od njih nije "bio gladan",obezbeđeni finansijski odavno.Tako da,imaće 52g. kad se vrati,nije kasno.Svi smo različiti,ima čovek neki svoj razlog.A mi smo drugo:) otišli bi u neki klub sa lepom klimom,500k po sezoni,tipa Kaljari ili Las Palmas i neka ide život :)

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

То значи да неће преузети Србију... Вјероватно боље по њега... 🙄

Dex

pre 4 godine

Jokan je zaista veliki gospodin i nesumnjivo ima ogroman trenerski potencijal. Samim tim dosta je cudan ovaj potez, OK, novac svakako igra veliku ulogu. Koliko god da je do sada zaradio, a zaradio je poprilicno, tesko je odbiti jaku ponudu Arapa, nepise koliko iznosi godisnja plata ali sigurno nije ispod 3-4 miliona evra po godini. Za dve godine uzeti 7-8 miliona evra nije mala stvar, a dve godine prodju za cas. On tamo mozda nece mnogo napredovati, ali ce biti pod manjim stresom, lagodan zivot, opusteno!

Mediji su pricali o raznim klubovima iz Engleske koji su za njega zainteresovani, ali pitanje je koliko je to istina. Covek vise nema zelju da se bavi klubovima iz druge lige, on je zeleo nesto poput Evertona, mozda i Celsija.... ali tesko je dobiti posao u tim klubovima. Tako da bi ja pre rekao da on nije imao adekvatnu ponudu u Evropi, samim tim je doneo ovu odluku.

Nadam se ipak, da ce kroz par godina da se vrati u Evropu i da vodi neki srednji klub iz Spanije ili Engleske, gde mu novac i nece biti prioritet, a sto se reprezentacije tice, dok je ova garnitura netreba se nadati nicemu pozitivnom. Na celo saveza mora doci neko posten, neki bivsi as, Deki Stankovic, Sasa Ilic, Pedja Mijatovic, neko ko zna da rukovodi posteno, bez malverzacija.

Sve najbolje Jokane!!!

Thor

pre 4 godine

Sta ste bre napali coveka, njegov zivot, njegova karijera, njegov izbor. Jok nego ce da se cima sa Kokezom, Terzom, Milosevicem i slicnim cirkusantima, pa Darfur ima ozbiljniji fudbalski savez od nas.

bmiles

pre 4 godine

I sta sad,udri po Slavisi!Izneverio Srbiju,svi ga vewc videli na klupi Srbije,pa je razocaranje veliko!Sahraniste ga odmah kao da je raditi u Kataru,sramota,o ljudi moji,gde odoste!Jednostavno niko mu nije ponudio bolje uslove i zasto da ne!?vas ce da pita,neverovatno kako se vecina poistovecuje sa poznatim licnostima u sferi sporta.Svi nesto predlazu a dalje od pijace Zelenog Venca nisu otisli.Sta ti je komp i socijalna mreza.svako se usudjuje da kritikuje,predlaze,omalovazava,covek odlucio,uzeo posao,naplatice svoj rad - gotova prica! Da ce propasti kao tremer, sumnjam,zar je bilo koji klub PL,koji se od starta bori za opstanak bolja opcija od bilo kog sampiona drzave!?Ja bih isto na njegovom mestu izabrao sampiona Katara.Lakse svakako a i dobra je lova,za razliku od nekih vecito anonimnih Premijer ili Champion ligasa!

gospodin jokan

pre 4 godine

hehehe liga bez briga a puna looove elem ne placaju englezi bas toliko koliko vi mislite tamo gde su stranci da ali gde su englezi vlasnici tesko tako da je ovo exstra ponuda koja se ne odbija covek verovatno ima dobre agente jel mislite da je kao srbin lako uci u engleski fudbal nije a on u cempionsip moze vec na zimu da se vrati ako bude hteo jer je napravio ime a i oni englezi moraju da znaju da moraju da mu ponude nesto vise od tepsije ribe a to se na ovakav nacin najbolje postize i za kraj ko je taj kokeza i sa cime je zasluzio da bude predsednik FSS i da bude sef jednom jokanovicu sta je on to ucinio za srpski fudbal

Deki

pre 4 godine

Šta ste navalili na čoveka! Očigledno nije imao ponude iz prve lige, u drugoj nije hteo ponovo da radi. Raditi u ostalim ligama Evrope gde se ne priča engleski je drugačije, mada je uspešno radio u Izraelu. Šta, zaboraviće trenerski posao u Kataru? Uzeće dobru lovu za dve godine, pa opet može da krene sa Championship. Mada, na bliskom istoku se brzo dobija otkaz ako ne krene kako treba...

budibogsnama

pre 4 godine

I? Čudite se da je odbio klupu FSS? Nije vam jasno? Pročitajte svoje komentare o Krstajiću, MUslinu dok je bio selektor, i onima pre njih, pre nego što donesete bilo kakav zaključak. Setite se sprdnje sa Dekijem Stankovićem dok je igrao za državni tim, setite se kako ste jednodušno razapeli Vidića posle onog penala...I tako dalje...Klupa Srbije nije posao za selektora, već za menadžere i uhlebljene kadrove. Selektor je tu više kao dežurna pljuvaonica, i zato će na klupi uvek biti treneri koji ne mogu nigde da uzmu pare. Čovek dobio višemilionski ugovor, zna se ko mu je gazda, ako ga otpuste postoje klauzule ugovora koje štite njegova prava, a možda mu i bonuse daju. Sve regulisano, čist posao. Na klupi Srbije bi za male pare morao da leći nacionalne frustracije Srba, a to je popriličan paket. Zato, živela Al Žirafa, ili kako se već zove...

Vlado

pre 4 godine

Ovaj FSS moze dovesti samo Tumbu.
Ako ce ih slusati.
Znamo sta se desilo sa najvecim strucnjacima.
Anticem i Muslinom.
Pa je dosao Krsta da bi igrao SMS...