Poznati Zvezdini rivali na letnjim pripremama

Fudbaleri Crvene zvezde, nakon dana odmora u Beogradu, u ponedeljak će se uputiti u Vindišgarsten, bazu za drugi deo letnjih priprema.

SN Izvor: B92, zvanični sajt
Pošaljite komentar
  1. A najjaci rival je Apolon inace cetvrti najjaci kiparski klub, odmah posle Apoela, Anortozisa i Aela.
     (Bodibond, 17. jun 2019 10:50)

    # Link komentara

  2. @Njah
    Jeste, zvezdi svojoj nista nije platio, vi ste zbog neverovatnih rezultata kako u Evropi tako u prvenstvu (osvojili koji kup, i dva puta prvenstvo, ispadali od raznih Kairata) u periodu od 2007- 2017 uspeli da se izvadite iz vise milionskog duga i doveli onakve igrace, sigurno za kikiriki da igraju.
    Samo vi kojima je Terzić legenda mozete da verujete da je on platio Partizanu licencu. Klasicno spinovanje.
     (Bane, 17. jun 2019 10:24)

    # Link komentara

  3. Samo Partizan !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 16. jun 2019 22:09) # Link komentara

    Ko?
    (Red, 16. jun 2019 22:52)

    # Link komentara

  4. Samo Partizan !
     (Sale, 16. jun 2019 22:09)

    # Link komentara

  5. Ove sezone ni liga evrope.. Sledi vam gašenje zauvek 
    (PAOK Šampion, 16. jun 2019 19:34) 

    To bi bilo sjajno.
     (Bodibond, 16. jun 2019 21:50)

    # Link komentara

  6. @ Звездаш у срцу - Далеко је он од господина. Кога прогнозирате у првом и другом претколу лиге шампиона? 🤔🔴⚪
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 16. jun 2019 20:36)

    # Link komentara

  7. Ovaj gospodin Paok je stvarno dosadan.
     (ZVEZDAŠ U SRCU, 16. jun 2019 20:15)

    # Link komentara

  8. Stvarno ga pretera ovaj PAOK.
     (PROF DR MR Psihijatar, 16. jun 2019 20:14)

    # Link komentara

  9. Ja samo da kažem....
    Ovaj što se potpisuje sa PAOK mnogo dosadan.
    Hvala,laku noć i prijatno.
     (PROF DR MR Psihijatar, 16. jun 2019 20:14)

    # Link komentara

  10. Jedva cekam evropske utakmice i nadam se okretanje ledja onom koji nam prodaje pokrajinu. Valjda ovi interesenti sa sipke nece deliti samare neistomisljenicima. A trebali bi oni prvi u zvizduke kada vec prave koreografije i pesme o tome
     (Zvezdas, 16. jun 2019 20:03)

    # Link komentara

  11. Ove sezone ni liga evrope.. Sledi vam gašenje zauvek
    (PAOK Šampion, 16. jun 2019 19:34)

    Pa dobro,sta da se radi ako ne bude ni LE.
    Vi ste igrali silne lige šampiona i još više LE,pa ste u kanalu(priznajte to sebi već jednom).
    Ali lakše je kriviti AV...istog onog koji vam je platio licencu da biste igrali u Evropi...
    Dok isti taj čovek koga krivite za svoje neznanje,Zvezdi nije hteo da plati istu tu licencu...
    Ali u pravu ste...ON je kriv...da...
     (Njah, 16. jun 2019 19:55)

    # Link komentara

  12. Ove sezone ni liga evrope.. Sledi vam gašenje zauvek
    (PAOK Šampion, 16. jun 2019 19:34)

    Па добро, чему мржња сад ? Јел овде вас неко помиње... Зар вам није боље да имамо бар неког представника у Европи ?
     (ВељаЦЗВ, 16. jun 2019 19:38)