1. dakle, pokazes licnu kartu i oni te puste? ciju licnu kartu? kosovsku?

    drugarski savet broj jedan: nikad nemoj da citas i vozis minibus u isto vreme, jer onda obe stvari ne radis ko sto treba. za "janis joplin" sam rekao da mi se ne svidja kako peva a ne da ne zna da peva.
    drugarski savet broj 2: napisi na minibusu "kosovo je srbija" pa im prodji na granicu.
    (neutralni felsh, 15. jun 2019 14:24)

    Sta bi , doveo si ljude u zabludu u vezi pasosa, i sada to i ne spominjes, umesto da se izvinis. Moja l.k je izdata u mup Krusevac, kada se ocita vidi se adresa iz Pristine, jer se nisam i necu se odjaviti iz mog rodnog grada, imam prijavu poravka u Ks.I tako prolazim granicu i ja I svi drugi. Tvoju zluradost i podcenjivacki ton odgovora, verovatno mislis da si duhovit, ne zelim da komentarisem . Eu citizen je zlato za tebe , jer nas udavi samo sa neomarksizmom, ali ti , ti si jedna veoma opasna osoba. Ovim sam zavrsio raspravu , spremam se za uzivanje, rasturanje kk partizana.
    (Goran ks, 15. jun 2019 15:34)

    # Link komentara

  2. kosovo je srbija"... papagaje mozes nauciti da ponavljaju svaku bajku. mozes li da udjes tamo bez pasosa? ne mozes. (neutralni felsh, 15. jun 2019 08:44) 

    A da odes na Kosmet smejali bi se i Srbi i Albanci na granici da im pokazes pasos. Imam minibus i bavim se prevozom putnika 11 godina na relaciji Krusevac-Gracanica. Pokazes licnu kartu, provere u bazi podataka da nisi trazen, i pozele ti Albanci srecan put, zato ne pisi ovakve odvratne neistine, Ali sta ocekivati od osobe koja jednom napisa da Janis Joplin nije imala pojma da peva. Onaj Eu citizen je malo dete u odnosu na tebe kakve sve nebuloze pises godinama.
    (Goran ks, 15. jun 2019 12:58)


    dakle, pokazes licnu kartu i oni te puste? ciju licnu kartu? kosovsku?

    drugarski savet broj jedan: nikad nemoj da citas i vozis minibus u isto vreme, jer onda obe stvari ne radis ko sto treba. za "janis joplin" sam rekao da mi se ne svidja kako peva a ne da ne zna da peva.
    drugarski savet broj 2: napisi na minibusu "kosovo je srbija" pa im prodji na granicu.
     (neutralni felsh, 15. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  3. To o cemu si pisao je pre dokaz da je Srbija vec priznala Kosovo, nego dokaz da je Kosov deo Srbije.
    (Magma, 15. jun 2019 13:58)

    Niti sam pisao o tome ko je priznao ili ne, ko je nezavistan ili ne , ko ima pravo da bude clan FIFA, UEFA a ti mi to odgovaras ? Znam vrlo dobro sta je potpisano u Briselu. Reagovao sam na tesku neistinu da treba pasos, a ne samo l.karta. Objasni se sa neutralnim felsom da li je drzavnost ulazak sa l.k ili pasosem a ne samnom.
    (Goran ks, 15. jun 2019 14:14)

    # Link komentara

  4. A da odes na Kosmet smejali bi se i Srbi i Albanci na granici da im pokazes pasos. Imam minibus i bavim se prevozom putnika 11 godina na relaciji Krusevac-Gracanica. Pokazes licnu kartu, provere u bazi podataka da nisi trazen, i pozele ti Albanci srecan put, zato ne pisi ovakve odvratne neistine, Ali sta ocekivati od osobe koja jednom napisa da Janis Joplin nije imala pojma da peva. Onaj Eu citizen je malo dete u odnosu na tebe kakve sve nebuloze pises godinama.
    (Goran ks, 15. jun 2019 12:58)

    Za prelazak iz SLO u ITA ti ne treba ni licna karta. Jesu li jedna drzava? Nisu. To o cemu ti pricas prositice iz birelskog sporazuma, a u stom tom sporazumu stoji da Srbija nece sprecavati Kosovo pri prijemu u medjunarodne organizacije, a izmedju ostalih i FIFA i UEFA. Malo se informisi. To o cemu si pisao je pre dokaz da je Srbija vec priznala Kosovo, nego dokaz da je Kosov deo Srbije.
    (Magma, 15. jun 2019 13:58)

    # Link komentara

  5. Pitanje za ove koji više ovde po ceo dan i pišu protiv Terzica. Da li treba igrati utakmice sa kosovskom reprezentacijom? Po meni, ne. Sport je sporedna stvar i nebitno je na kraju ko koga pobedi i ko sa kim igra, ali pitanje kosova je primarna stvar jer utiče na naše živote. Srbija nikada, pa ni u finalu SP ne treba igrati sa kvazi reprezentacijom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uzimam.kokice, 15. jun 2019 07:34)

    Pitanje za ove sto brane Terzica? Ako CZV kojim slucajem izvuce Pristinu, u LS da li treba odigrati tu utakmicu ili se suociti sa petogodisnjom zabranom igranja evropskih takmicenja? Hteli mi to da priznamo ili ne, situacija sa Kosovom ce se tesko promenit, a na nama je da odlucimo hocemo li zivot nastaviti ili se zakopati u mulj. Zivot ide dalje ljudi, pomirite se sa tim. Ma koliko zeleli Kosovo verovatno vise nikada nece biti deo Srbije. To je jednostavno tako. Nekada treba istini pogledati u oci. Sad ce biti da sam izdajnik i petokolonas, a samo sam surovo realan.
    (andrejka, 15. jun 2019 13:20)

    # Link komentara

  6. kosovo je srbija"... papagaje mozes nauciti da ponavljaju svaku bajku. mozes li da udjes tamo bez pasosa? ne mozes. (neutralni felsh, 15. jun 2019 08:44)

    A da odes na Kosmet smejali bi se i Srbi i Albanci na granici da im pokazes pasos. Imam minibus i bavim se prevozom putnika 11 godina na relaciji Krusevac-Gracanica. Pokazes licnu kartu, provere u bazi podataka da nisi trazen, i pozele ti Albanci srecan put, zato ne pisi ovakve odvratne neistine, Ali sta ocekivati od osobe koja jednom napisa da Janis Joplin nije imala pojma da peva. Onaj Eu citizen je malo dete u odnosu na tebe kakve sve nebuloze pises godinama.
    (Goran ks, 15. jun 2019 12:58)

    # Link komentara

  7. Kada bude isao na novo "doskolovavanje u SAD",stvarno ce morati da ide tamo.Nece ga primiti u CG...
     (Dragi, 15. jun 2019 12:19)

    # Link komentara

  8. Neigranje je bilo cast i ponos. Tesko ce Savicevic shvatiti sta je to.
    (ja, 15. jun 2019 06:16)

    Eh, kad se setim sta je nekad pricao... Jos jedan Milov transformers.
     (Toto-ko-tunjo-i-legenda-o-purgeru, 15. jun 2019 09:50)

    # Link komentara

  9. Sampione, kralju, ti si olicenje svega onoga sto se desava na ovim prostorima evo 30 godina. Pa covjece ne mogu da shvatim da ti poznajes bolje sve prostore od nas koji zive na tim prostorima.

    Evo da probam da ti objasnim zasto nisi u pravu. Ja sam Crnogorac iz Crne Gore, zena mi je Srpkinja iz Srbije, kum Srbin iz Hercegovine. Kao Crnogorac iz Crne Gore glasam opoziciju, prevedeno srpske stranke iz Crne Gore jer nisam Milogorac!
    Prosvijetli me i reci mi samo kad vec kazes da Crna Gora treba da se vrati tamo gdje i pripada, odnosno Srbiji, kad je to bilo u istroji da je Crna Gora pripadala Srbiji, covjece??

    Problem je sto smatras da je tvoj stav ispravan, kao i vecina, a ne znas ni zasto ni kako????
    (jugguja, 15. jun 2019 00:24)
    Samo nam objasni kojim jezikom komuniciraš sa ženom i kumom. Eto i kum ti je ispao Srbin iz Hercegovine, kao što postoje i Srbi iz Bosne i Hrvatske. Jedino si ti, Srbin iz Crne Gore, ispao Crnogorac. Evo, mene baš zanima da mi neko objasni, po čemu se razlikuju Srbin iz Crne gore i neko ko se izjašnjava kao Crnogorac iz Crne Gore.
    (terza1., 15. jun 2019 09:36)

    # Link komentara

  10. Neobrazovani i poluobrazovani su osnova ovoga drustva - Gospodin Tiket.
    (Satira, 15. jun 2019 09:16)

    # Link komentara

  11. (macak, 14. jun 2019 23:09)

    to ce moci da se desi samo u finalu...a od toga nema nista
    ..
     (Aleksandar I, 15. jun 2019 09:07)

    # Link komentara

  12. Samo jedno bih zamolio sve vas koji ovo procitate. Da pokusate da pronadjete kad i gde su zneske reprezentacije Srbije i tzv. Kosova odigrale utakmicu 7.juna? Dejo insistira na tome a ja za to niti sam cuo niti moze da de pronadje bilo kakav podatak o tome.
     (blaza zobla, 15. jun 2019 08:48)

    # Link komentara

  13. sad nam terzic prodaje pricu da je veci zvezdas od deje... zemljo, otvori se.
     (neutralni felsh, 15. jun 2019 08:45)

    # Link komentara

  14. Bivša SFRJ nije se takmičila protiv Španije zbog Franka, a sada mnogi zagovaraju da Srbija treba da igra protiv Kosova? Kakvo bre Kosovo? To za nas nije niti će ikada biti država i tačka. 
    (Džoni, 14. jun 2019 23:11) 

    "kosovo je srbija"... papagaje mozes nauciti da ponavljaju svaku bajku. mozes li da udjes tamo bez pasosa? ne mozes. o cemu dalje da pricamo, o tome kako cete ga vi junaci povratiti jednog dana? takvi su ga i izgubili, jer nikad nisu videli dalje od svoga nosa.
    bolje se najzad smirite i stalozite da ne izgubimo jos ponesto od ovog sto nam je ostalo od srbije. za pocetak, dovoljno je pogledati cinjenicama u oci.
     (neutralni felsh, 15. jun 2019 08:44)

    # Link komentara

  15. Otkako je među prvima priznala Srpsku pokrajnu Kosovo kao državu za mene lično dotična država ne interesuje.
     (ljubomilko, 15. jun 2019 08:43)

    # Link komentara

  16. @Goran ks, ajde istrazi malo bolje, pa vidi jel Dejo slagao. Ili mlada reprezentacija nije reprezentacija Srbije, ne racuna se?
     (Crnogorac, 15. jun 2019 08:20)

    # Link komentara

  17. Hahah, ovaj zaista misli da njemu i njemu sličnima neko veruje.
    (Pedja, 15. jun 2019 08:17)

    # Link komentara

  18. Sto im nisi zabranio da igraju protiv Srbije?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sumadinac, 14. jun 2019 22:10) # Link komentara

    Bravo, pravo u centar!
    (Sah-mat, 15. jun 2019 08:06)

    # Link komentara

  19. Ne priznajem Kosovo,ali ne priznajem ni Terzića! Dejo genije, pa ti si booog
     (ISPRSKANA TEGLA, 15. jun 2019 08:01)

    # Link komentara

  20. Pitanje za ove koji više ovde po ceo dan i pišu protiv Terzica. Da li treba igrati utakmice sa kosovskom reprezentacijom? Po meni, ne. Sport je sporedna stvar i nebitno je na kraju ko koga pobedi i ko sa kim igra, ali pitanje kosova je primarna stvar jer utiče na naše živote. Srbija nikada, pa ni u finalu SP ne treba igrati sa kvazi reprezentacijom.
     (uzimam.kokice, 15. jun 2019 07:34)

    # Link komentara

  21. Da stojiš mirno kad Dejino ime izgovaraš!
    (Ja, 14. jun 2019 20:57)
    Za razliku od Savicevica, Terza je izneo gospodsko saopstenje.
     (Dule Pacov, 15. jun 2019 07:33)

    # Link komentara

  22. nije posao sportista da brinu tu brigu. posao sportista je da izadju “na crtu” protivniku i takmice se i pobede, ako su bolji. ovde su zakazali fudbalski savez srbije i sve vlade srbije poslednjih 30 godina. ONI su doveli do toga da je kosovo prakticno nezavisna drzava i da se sportisti takmice pod zastavom kosova.
    (mrmlj, 15. jun 2019 06:58)

    # Link komentara

  23. Neigranje je bilo cast i ponos. Tesko ce Savicevic shvatiti sta je to.
     (ja, 15. jun 2019 06:16)

    # Link komentara

  24. Kako nepostojeći, a meni isplaćen tiket na kladionici protiv Bugarske (Bugarska - Kosovo 2:3)...
    (Dusan Svilar, 15. jun 2019 06:02)

    # Link komentara

  25. tako je terzaaa
     (nemanja, 15. jun 2019 03:43)

    # Link komentara

  26. Zamlacivanje naroda... Celoga balkana dok grcamo sa platama od 200 eu
    (Da, 15. jun 2019 02:22)

    # Link komentara

  27. bgczv: piši u svoje ime!!! Ja sam Zvezdaš 40 i kusur godina, ali sigurno da me Dejo više ne interesuje!! Po njemu su trebali da igraju protiv Kosova?! Dejo se je prodao za siću!! Robi je za njega ljudska gromada!!
     (SAŠA FRANKFURT, 15. jun 2019 01:47)

    # Link komentara

  28. Kome sad verovati, legendi Crvene Zvezde ili novokomponovanoj "legendi" Crvene Zvezde? Navijaci u velikoj nedoumici.
    (cartman, 14. jun 2019 21:32) nema nikakve nedoumice... Dejo majstore pa ti si Bog.
    (Against modern football, 15. jun 2019 01:21)

    # Link komentara

  29. @ Djura,

    Sampione, kralju, ti si olicenje svega onoga sto se desava na ovim prostorima evo 30 godina. Pa covjece ne mogu da shvatim da ti poznajes bolje sve prostore od nas koji zive na tim prostorima.

    Evo da probam da ti objasnim zasto nisi u pravu. Ja sam Crnogorac iz Crne Gore, zena mi je Srpkinja iz Srbije, kum Srbin iz Hercegovine. Kao Crnogorac iz Crne Gore glasam opoziciju, prevedeno srpske stranke iz Crne Gore jer nisam Milogorac!
    Prosvijetli me i reci mi samo kad vec kazes da Crna Gora treba da se vrati tamo gdje i pripada, odnosno Srbiji, kad je to bilo u istroji da je Crna Gora pripadala Srbiji, covjece??

    Problem je sto smatras da je tvoj stav ispravan, kao i vecina, a ne znas ni zasto ni kako????
    (jugguja, 15. jun 2019 00:24)

    # Link komentara

  30. Politika i sport....mešati ili ne mešati...Terzić i Dejo... potpuno je nebitno ko je kome šta rekao, u pitanju je Srbija i ona je iznad svih prepucavanja i pojedinaca. Dejo je definitivno stao na stranu svog poslodavca i samim tim je pokazao svima nama u Srbiji da mu je više stalo do fotelje nego do prijateljstva sa Srbima. Mogao je jednostavno da ništa ne komentariše dalje i da pusti da sve prođe. Šta mu je to trebalo? Jednostavno žalosno.
    (Flag1o1, 15. jun 2019 00:22)

    # Link komentara

  31. Tebi je ofk-a dala ime i prezime, ljubav i emociji i ti si znao da uzvratis.
     (aca, 15. jun 2019 00:19)

    # Link komentara

  32. Majstori ne igraju PRIJATELJSKE utakmice.
     (Kvrga, 15. jun 2019 00:13)

    # Link komentara

  33. Zasto nisu? Ovako je sladje i vise se place. A to je i cilj medjusobnih odnosa na ovim prostorima. Tako vaspitavam svoju deci. Stavise, ja bih izasao na teren, svukao trenerku i u majici "Kosovo je Srbija" odsetao sa terena.
    (Toto-ko-tunjo-i-legenda-o-purgeru, 14. jun 2019 22:26)

    Blago tvojoj deci. Znaci sutra finale Srbija - Kosovo, mi 5x jaci i nasi se okrenu i odu i prepuste titulu (ili uopste kvalifikacije i sl.).
    Stvarno samo u korist svoje stete
    (izaci i pobediti s 5 razlike, 14. jun 2019 23:30)@@

    Sta tebi nije jasno Kosovo i Metohija je deo Srbije i oko toga nema ali, kako, sto, zasto itd.
    Dok je nama Rusije Kine Indije Brazila Spanije kosovo je deo Srbije.
    (Dusan, 14. jun 2019 23:57)

    # Link komentara

  34. 17 april 2015g. Zenska reprezentacija Srbije-Kosovo 42-15, kvalifikacije za prvenstvo Evrope u rukometu.. Znaci, Savicevic je rekao istinu.
    (objektivitet, 14. jun 2019 22:58)

    Savicevic je rekao: Tog dana kad mi igramo protiv Kosova, njihova rukometna ženska reprezentacija igra protiv Kosova, i tu nije bilo problema.

    Znaci istog dana , 7. juna igrao se rukomet i fudbal ,dejo je slagao a ti nemas ni o od objektivnosti.
    (Goran ks, 14. jun 2019 23:53)

    # Link komentara

  35. Dejan Savićević je i ljudska i fudbalska veličina. "Desetka" u Zvezdi i Milanu, dvostruki osvajač Kupa šampiona. A po čemu je poznat Terzić? Po upropašćavanju OFK Beograda koji ga je iznedrio, po bekstvu i po suđenju čije ročište nija zakazano već pune 2 godine. Svako slovo koje je Dejo izgovorio o Terziću je tačno. Bravo Dejo, mnogi se plaše da se zamere Terziću ali ti si pokazao da nisi bilo ko već da imaš petlju.
    (Predrag Popović, 14. jun 2019 23:51)

    # Link komentara

  36. "Rekao sam već pre nekoliko dana da ne treba mešati politiku i sport", rece Terzic u prvoj recenici. Zar nije mesanje politike i sporta to sto su igraci odbili da igraju?? Ja licno podrzavam tu odluku ali Terzicu ne budi licemeran, govoris ne treba mesati politiku i sport a igraci to mesali najdirektnije!
     (Admiral, 14. jun 2019 23:50)

    # Link komentara

  37. Samo jedno pojašnjenje pošto sam ostavio komentar i na Savićevićevu izjavu. Ni ja, a verujem i većina koja je ostavila negativan komentar, nije sigurno zato da brani Terzića. Ima njega ko da brani. I ovde u vlasti a bogami i tamo. O Savićeviću sam sve napisao. Naravno da ću da ga osudim, pa nisam ja iz onog bolesnog dela navijača Partizana koji brane Vujoševića i kad kaže da su srbi krivi za ratove. Hvala Bogu, meni još uvek niko ne može da ispere mozak toliko. Pre svega sam srbin. Video sam par komentara o ne mešaju politike u sport. Otimanje dela zemlje nije politika. To su trebali da vas nauče roditelji. To što je Savićević postao milogorac umesto srbina iz Crne Gore, što i jesu svi dole, to je njegov problem. I voleo bih da se desi to što prizivaju pripadnici Dulove sekte, da prođe ovo zlo i da se i Kosovo i Metohija a i Crna Gora i Republika Srpska ponovo pripoje tamo gde i pripadaju, Srbiji. Pozdrav za sve srbe iz Crne Gore.
    (Đura, 14. jun 2019 23:48)

    # Link komentara

  38. Bivša SFRJ nije se takmičila protiv Španije zbog Franka, a sada mnogi zagovaraju da Srbija treba da igra protiv Kosova? Kakvo bre Kosovo? To za nas nije niti će ikada biti država i tačka.
    (Džoni, 14. jun 2019 23:11)

    Uvijek me iznova fasciniraju ljudi koji pisu netacne stvari s takvom uvjerenoscu kao da su najvezi znalci...
    A sta je s najpoznatijom utakmicom fudbalske reprezentacije SFRJ?
    Majistorica protiv Spanije za odlazak na svjetsko prvenstvo u SR Njemackoj odigrana u Frankfurtu 13. februara 1974. a Franko umro 20. novembra 1975. godine...dakle, potpuno netacno da SFRJ nije igrala protiv Frankove Spanije...
     (Serpico, 14. jun 2019 23:47)

    # Link komentara

  39. Između Deje i Terze kao Zvezdas 38 godina,uvijek biram Deju
    (Republika Srpska, 14. jun 2019 23:46)

    # Link komentara

  40. omg, a jutros bih se zakeleo da je nemoguce da budem na terzinoj strani u bilo kojoj raspravi...kad ono medjutim
     (Kursula, 14. jun 2019 23:44)

    # Link komentara

  41. Sta bi sa onim na pocetku da ne mesamo sport i politiku?
    (Milivoje, 14. jun 2019 23:37)

    # Link komentara

  42. Zasto nisu? Ovako je sladje i vise se place. A to je i cilj medjusobnih odnosa na ovim prostorima. Tako vaspitavam svoju deci. Stavise, ja bih izasao na teren, svukao trenerku i u majici "Kosovo je Srbija" odsetao sa terena.
    (Toto-ko-tunjo-i-legenda-o-purgeru, 14. jun 2019 22:26)

    Blago tvojoj deci. Znaci sutra finale Srbija - Kosovo, mi 5x jaci i nasi se okrenu i odu i prepuste titulu (ili uopste kvalifikacije i sl.).
    Stvarno samo u korist svoje stete
    (izaci i pobediti s 5 razlike, 14. jun 2019 23:30)

    # Link komentara

  43. Moze li neko da mi posalje link Politinog zabavnika, da ne citam vise o tzv Kosovu i tzv fudbalerima. Unapred zahvalan.
    (Stanojko, 14. jun 2019 23:29)

    # Link komentara

  44. E vala, " junačke države ", i netreba da igraju !
     (Grada, 14. jun 2019 23:13)

    # Link komentara

  45. Doktorski odgovor
    (pedja Dorcolac, 14. jun 2019 23:13)

    # Link komentara

  46. Toto ko tunjo...nije meni tebe zao, zao mi je tvoje djece koju vaspitavas na takav nacin...Nego to je samo tvoj i niciji drugo problem.

    Terzic prica da ne treba mijesati politiku i sport, a prica klasicnu politicku pricu. Amneziju ne komentarise jer zna gdje se sklonio a zna i zasto i ko mu je pomogao. lako je demantovati ovo, makar Terzicu. A pomenuti navijace zvezde i staviti ih u bilo kakvu relaciju sa postovanjem ili bratskom Crnom Gorom, to se u razumnim krugovima zove - prica ravna nuli.
    (jugguja, 14. jun 2019 23:12)

    # Link komentara

  47. Bivša SFRJ nije se takmičila protiv Španije zbog Franka, a sada mnogi zagovaraju da Srbija treba da igra protiv Kosova? Kakvo bre Kosovo? To za nas nije niti će ikada biti država i tačka.
     (Džoni, 14. jun 2019 23:11)

    # Link komentara

  48. Postavljam opet pitanje svima koji podržavaju ovu odluku, u nadi da će mi sada komentar biti objavljen..

    Znači nebitno da li neko navija na Zvezde i Partizan, pitanje je kako će se postupiti kada se desi da u kvalifikacijama nekog takmičenja dodje do susreta ekipe sa Kosova protiv Zvezde ili Partizana ili recimo na nekom prvenstvu reprezentacije Kosova protiv nas.. A vrlo je moguće već na narednom Evropskom da dodje do toga..
     (macak, 14. jun 2019 23:09)

    # Link komentara

  49. Na dan utakmice odbiti???? meni se cini da su oni koji su organizovali to bili su sigurni da utakmica i nece biti odigrana i time bi naskodili CG.Dolaze teska vremena za Futbalski savez Srbije.
    (skender, 14. jun 2019 23:08)

    # Link komentara

  50. Podrska Zvezdasima i treneru! Pozdrav svim Delijama iz Istre!
     (Alex, 14. jun 2019 23:02)

    # Link komentara

  51. 17 april 2015g. Zenska reprezentacija Srbije-Kosovo 42-15, kvalifikacije za prvenstvo Evrope u rukometu.. Znaci, Savicevic je rekao istinu.
     (objektivitet, 14. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  52. A ko.je na vas vrsio pritisak da priznate Kosovo????
    (Darki001, 14. jun 2019 22:55)

    # Link komentara

  53. verovatno jos uvek nece dopustiti ali jednoga dana ce se i to desiti da neki klub tzv. Republike Kosovo u kvalifikacijama za LS igra protiv nekog naseg kluba npr. Zvezde. Za 10, 15 god nebitno ali bice kad tad. Zapamtite ovo i postupite isto kao sad. Da ne bude kad vas neko podseti na ovu situaciju: e kad je to bilo, pre 100 godina, mi smo sportisti ne interesuje nas politika... i pojedini politicari su do pre par god pricali da ce kad dodju na vlast da hapse one koji vode bili kakve razgovore sa Tačijem...
     (aca, 14. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  54. A sto nisu onda rekli da nece da igraju za nacionalni tim pre par meseci kad su saznali da je CG u grupi sa Kosovom, nego su nastavili igrat i primat platu u tom periodu, pa se sad setili da ipak nece da igraju jer im je Kosovo u grupi? Za selektora jos vise isto vazi.
    (selektor, 14. jun 2019 22:43)

    # Link komentara

  55. A da pustite ljude da igraju fudbal?
     (legenda, 14. jun 2019 22:41)

    # Link komentara

  56. На нивоу Србије, као државе, забранити свим спортистима наступе са непостојећом државом. И по цену било које казне.
    (Nišlija, 14. jun 2019 22:29)

    Naravno.
     (Toto-ko-tunjo-i-legenda-o-purgeru, 14. jun 2019 22:41)

    # Link komentara

  57. Ko je dozvolio da kosovo uđe u Fifu i Uefu ko je dozvolio da se nadju u žrebu za kvalifikacije???Taj je pravi krivac!!!!
     (Srpski vojnik, 14. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  58. Nisam znao da je Tumbaković iz Zvezde.
    (litle Town In Serbia, 14. jun 2019 22:38)

    # Link komentara

  59. На нивоу Србије, као државе, забранити свим спортистима наступе са непостојећом државом. И по цену било које казне.
     (Nišlija, 14. jun 2019 22:29)

    # Link komentara

  60. Zašto uvek







    Nek se drugi pitaju zašto ih zapadne nekakav Dejo a nas veličine Terza i Kokeza.
    (Miloš, 14. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  61. sto nisu odmah reagoviali kad su znali da su u istoj grupi... nego se cekali poslednji dan da odluce... da vide sta ce BG da im kaze
    (Skopje, 14. jun 2019 21:57)

    Zasto nisu? Ovako je sladje i vise se place. A to je i cilj medjusobnih odnosa na ovim prostorima. Tako vaspitavam svoju deci. Stavise, ja bih izasao na teren, svukao trenerku i u majici "Kosovo je Srbija" odsetao sa terena.
     (Toto-ko-tunjo-i-legenda-o-purgeru, 14. jun 2019 22:26)

    # Link komentara

  62. Zasto gospodine ne komentarises deo Saviceviceve izjave vezane za optužnicu protiv tebe koja je u fioci?
     (milionce za odbranu sa slobode, 14. jun 2019 22:25)

    # Link komentara

  63. Niste im dali republiku pa dobili džavu pa sad plačete
     (ri, 14. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  64. Ne pravi Terzicu heroje od momaka koji nisu smjeli da igraju utakmicu zbog prijetnji a ne zbog uvjerenja. Inace ne bi ni dosli na okupljanje.
    (Terza madjija, 14. jun 2019 22:06)

    I na Tumbu izvrsio pritisak? Aman, sjasite vise. Imate valjda neki vas portal za lecenje frustracija. Priznali ste Kosovo, volite se medjusobno, pikajte lopte, a pozovite i ove odavde s druge strane brda. Zvezdini igraci ce uvek ovako reagovati i ne razumem cemu dalja diskusija. Manite se Srbije. Manite se Zvezde.
     (Toto-ko-tunjo-i-legenda-o-purgeru, 14. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  65. mnogo gotivim deju ....politika se umesala i sve i sto je vredelo sad propada..dejo majstore kako god zvezdasi te vole.
     (bgczv, 14. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  66. Nisi ti dostojan gosp. Savičeviću da komentarišeš šta Srbin treba da radi, za razliku od vas nama je još uvek nešto sveto, vama i dragim nam susedima isprani su mozgovi poodavno, i vama i svim ostalima koji pljujete po nama, srpski opanak je mnogo dao, ali pikajte fudbal sa svojom braćom, i niste za bolje
     (bzzzzz, 14. jun 2019 22:10)

    # Link komentara

  67. Sto im nisi zabranio da igraju protiv Srbije?
     (Sumadinac, 14. jun 2019 22:10)

    # Link komentara

  68. Ne pravi Terzicu heroje od momaka koji nisu smjeli da igraju utakmicu zbog prijetnji a ne zbog uvjerenja. Inace ne bi ni dosli na okupljanje.
     (Terza madjija, 14. jun 2019 22:06)

    # Link komentara

  69. Siguran sam da bi CG pobijedila ubjedljivo protiv tzv Kosova, da su igrali kompletni i da nije bilo frke i turbulencije u timu zbog neigranja drugih igraca. Mislim da bi svi bili mnogo zadovoljniji da je CG pobijedila za jedne a za druge sto je tzv Kosovo izgubilo i gubi sanse za EP. Ovako neka se plasiraju na EP i neka promovisu Kosovo, mozda o tome Terza nije razmisljao..
     (jovanpg, 14. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  70. Bravo za Terzića...ne treba da igra niko, Srbi su to brale...koga interesuje šta priča Savićević...Kosovo je Srbija...igrači nisu igrali protiv Kosova a ne Crne Gore...ja sada nikada ne bih igrao ni za Crnu Goru...Bravo za Stojkovića, Ivanića i Tumbakovića...BRAVOOOOO
     (dax, 14. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  71. Sta nisu rekli godinu dana prije,a znali su da igraju?ovdje je ocito rijec o pritisku kluba na igrace..
    (Zigzag, 14. jun 2019 22:02)

    # Link komentara

  72. sto nisu odmah reagoviali kad su znali da su u istoj grupi... nego se cekali poslednji dan da odluce... da vide sta ce BG da im kaze
    (Skopje, 14. jun 2019 21:57)

    # Link komentara

  73. Ja nigde u Savicevicevoj izjavi nisam video da on pominje Crvenu zvezdu ili Srbiju nego isključivo Zvezdana Terzića. Ko ima razuma zna da to nije isto
    (Rade, 14. jun 2019 21:48)

    # Link komentara

  74. Bravo za igrače Zvezde, tako se poštuju i vole klub za koji igraš i država tog kluba!
    (sah 88, 14. jun 2019 20:47)

    Tako sto neces da igras za reprezentaciju svoje zemlje protiv reprezentacije trece zemlje, koju je tvoja zemlja inace priznala?
    Logika ti ocigledno nije jaca strana.
    (Gazda Dojkan, 14. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  75. Daaaaj
     (frantic voša, 14. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  76. Isti dan su igrale zenske juniorske reprezentacije Srbije i Kosova u rukometu, a to je precutano!
     (istina ziva, 14. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  77. Da igraci ne igraju protiv Kosova ali zato Srbija igra zenski rukomet protiv Kosova. Pukli smo skroz :(
     (baraka, 14. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  78. Ne ulazim u to ko je u pravu, ali predmet protiv Terzića stoji u fioci već 10 godina. Dakle, službe ipak rade .
     (ne ti, 14. jun 2019 21:35)

    # Link komentara

  79. Kome sad verovati, legendi Crvene Zvezde ili novokomponovanoj "legendi" Crvene Zvezde? Navijaci u velikoj nedoumici.
    (cartman, 14. jun 2019 21:32)

    # Link komentara

  80. U pravu je Terzic. Nema zbog cega Dejo da se ljuti.
     (zzz, 14. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  81. Rekao je da si nikakav čovek zato što nisi njega zvao da on to reši, već si mu radio iza leđa dan pred utakmicu.
    (dragiša, 14. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  82. Pa valjda je veći patriotizam ako igraš protiv Kosova,nego ako ne igraš?! Veći efekat bi bio da su seli na travu za vreme intoniranja kosovske himne i posle da su ima zabili pet komada!
    (Jovan, 14. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  83. A kosovari koriste i smeju nam se. Nikad se mi pameti nećemo naučiti.
    (Nenad, 14. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  84. crveni udbaši su se vazda najmanje bavili sportom, uvek su tu gde je keš da nam prodaju patriotizam.
    (ende, 14. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  85. Ko te ne zna Terzicu skupo bi te platio.Mogli su lepo reci kada je bilo izvlačenje grupa ovako:”Mi smo Srbi i ne želimo da igramo protiv tkz.Kosova”.Sto rekli u mom kraju ruka ruci nismo Turci....I svako na svoju stranu puta.Zasto u minut do 12 se menjaju planovi 100%?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. jun 2019 21:15)

    # Link komentara

  86. Браво Терза. Одмерено, истинито и господски.
     (beograd, 14. jun 2019 21:15)

    # Link komentara

  87. Čuj na "određene" fudbalere. Pa koje "određene" ako se već zna da nije na sve?
    (Luka, 14. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  88. A to su saznali to prepodne? Smesni ste ili bolje receno jadni. Kad gazda prizna , trcacete da igrate prijateljske utakmice sa njima
     (matori 2, 14. jun 2019 21:13)

    # Link komentara

  89. Ko vise vjeruje u sve sto terzic izgovori
    (Lukk, 14. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  90. Korektan odgovor.Niti je kriv Dejo niti Zvezda niti igraci.Drzava je kriva sto je politiku umesala sport.Kosovo je clan FIFA,UEFA, MOK i svih medjunarodnih sportskih organizacija.Kina i Amerika se pomirili ping pong mecom.Treniras ceo zivot a onda zbog politike ne mozes na mec da te ovde ne bi gledali popreko i nazivali izdajicom
     (Zvezdaaaaa, 14. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  91. Ne znam na koju bi stranu, ali protiv zvezdine legende kao što je Dejo, ja ne mogu
     (krajisnik, 14. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  92. Dejan Savićević jedini iz regiona glasao protiv ulaska Kosova u UEFA, čime se direktno zamerio državnom vrhu svoje zemlje.
    (Perun, 14. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  93. Za koliko je smanjen dug ovim cirkusom Madjijo?
     (Mali od Bg, 14. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  94. Zašto Stojkovic, Ivanic i Tumbaković posle žreba prošle godine nisu rekli da ne žele da igraju protiv Kosova, kao i zašto je dan pre meča na konferenciji za medije Tumbaković najnormalnije pričao o taktici za tu utakmicu ?
    (Perun, 14. jun 2019 20:58)

    # Link komentara

  95. Da stojiš mirno kad Dejino ime izgovaraš!
     (Ja, 14. jun 2019 20:57)

    # Link komentara

  96. Mozes da ga ne volis, mrzis, al sto terza magija moze da te onako, kulturno stavi gde ti je mesto, i to da mu svaka rec i zarez budu na mestu!
     (fix, 14. jun 2019 20:56)

    # Link komentara

  97. Terziću, toliko si pošten da ti sve verujem.
     (Malkom, 14. jun 2019 20:53)

    # Link komentara

  98. Terzić je mnogo veće (prez)ime od Savićevića!
    (zvezdale, 14. jun 2019 20:52)

    # Link komentara

  99. I da ih jeste naterali za to imate podrsku od mene, kao i verujem vecine nasih navijaca. Nego sta cemo sa sramotnom prodajom Joveljica za mizerna 4m + svega 10% naredne prodaje, ili datum ove svadje nije slucajnost?
    (Arthas, 14. jun 2019 20:51)

    # Link komentara

  100. Sve pohvale za igrače Zvezde, nikada protiv Kosova*!
    (wve, 14. jun 2019 20:49)

    # Link komentara

  101. Bravo za igrače Zvezde, tako se poštuju i vole klub za koji igraš i država tog kluba!
    (sah 88, 14. jun 2019 20:47)

    # Link komentara