Utorak, 11.06.2019.

20:36

Aleksandar Mitrović – 24 godine, 25 golova za Srbiju!

Aleksandar Mitrović ima svega 24 godine, a već izgleda kao da čitavu večnost nosi “devetku“ nacionalne selekcije Srbije.

Izvor: SV

Aleksandar Mitroviæ – 24 godine, 25 golova za Srbiju! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

petarczw

pre 4 godine

Svi komentarisu Jovic ovo ono i slazem se treba naci mesta i za njega, ali da sklonis Mitra koji daje gol skoro svaku utakmicu za reprezentaciju bi bilo neozbiljno. Pogledajte njegov odnos utakmica i golova. Pa ni Ronaldo nema bolji.
(Dzoni, 11. jun 2019 20:52)

Druze u naslovu je odnos godina i golova a mitrovic ima 49 nastupa za A tim i postigao je 25golova sto prostom matematikom znaci pola gola po utakmici a ne duplo vise kako si ti implicirao i 800+ ljidi ti je dao +... Sa druge strane Cristiano Ronaldo ima 158 učešća za A tim Portugalije i ima 88 golova sto je 0,65 gola po utakmici... Ali vazno da a si se ti nalupetao...

Goran ks

pre 4 godine

Ja postujem misljenje jednog od najboljih trenera Rafe Beniteza, dakle Mitro pojma nema. A za Jovica pokazace vreme, nije los ali mnogo promasuje.

dalibor79

pre 4 godine

domagoj, selektor nam nije drugorazredan vec je jos i gori. a sto se tice drugorazrednih igraca da krenem redom: drugorazredni golman dmitrovic je medju 5-8 najboljih golmana u spaniji. vas golman greje klupu u engleskome drugoligasu. drugorazredni milenkovic vredi na trzistu vise nego bilo koji vas odbranbeni igrac. drugorazredni defanzivni vezni matic spada medju najbolje defanzivne venze igrace na svetu. drugorazredni milinkovic-savic je proglasen za najboljeg veznoga igraca u italiji( gde vasi igraci pasalic,rog,pjaca vise vremena provode na klupi nego na terenu), drugorazredni kostic i jovic su izabrani u najbolji sastav u sezoni 2018-2019 i to u jednom od najjacih prvenstva na svetu (nemackome), drugorazredni tadic je izabran medju najbolje igrace u ligi sampiona, ljajic izabran u najbolji sastasv turskog sampionata. bolje se ti malo vise brine o vasim igracima. i vas pobedjuju ko god stigne. a jos kada vam se oproste od rep. modric i rakitic za koje nemate ni blizu zamenu tek ce vam biti veselo.

Max

pre 4 godine

Kad igra za reprezentaciju nije bitno da li je Zvezdas ili Partizanovac a Mitrovic je jedan od retkih koji pruza svoj maximum kad igra za reprezentaciju. Cak i pri rezultatu 5:0 za ukrajinu jurio je za defanzivcima ukrajine dok su drugi jedva cekali kraj

Mile

pre 4 godine

Mitrovic je emotivan, posvecen igri. On ima zelju da igra i da daje golove. To nije mali kvalitet. Ali, on je trom, spor (visegodisnji problemi sa kilazom), narcisoidan, voli da se parkira i da mu drugi donesu loptu na tacni, a on da je samo gurne u mrezu. On je mera nase zaostalosti za modernim fudbalom.
(nenad, 12. jun 2019 08:08


nenade sta lupas covece.


decko ima 88 kilograma a kada je bio u fulamu imao je 81kg.

planski je odradjeno njegovo povecanje kilaze.

dečko je nabijen i izgleda veoma krupno.

ima intervju o tome.

Grobar

pre 4 godine

Bitno je da vi slavite 0:0 sa Realom kao najvece ostvarenje vaseg malog kluba.
(Najrealnije, 12. jun 2019 01:31)

otprilike , obojica ste isti !

Profesionalac

pre 4 godine

Neverovatno koliko negativnih misljenja o PRVOM foru nasde reprezentacije. Samo zato jer je Partizanov klinac. Da budem fer, isto toliko gluposti o Jovicu, zato jer dolazi iz Zvezde. Toliko ne postovanja...Umesto da smo srecni kakve napadace imamo uz Prijovica koji takodje mora dobijati sansu cesce. Dugo nismo imali ovakve napadace, dugo. Uglavnom odbrana i zadnji vezni...Sad kad imamo prave napadace, nije dosta sto je jedan igrao u Premijer ligi i dao 10 golova u Fulhamu, za reprezentaciju 25 golova. Nije dosta sto je Jovic bio medju prvim strelcima Bundeslige i zahvaljujuci strasnoj sezoni potpisao za jedan Real...Oni su stvarini ljudi a ne pajaci za tastaturom i imaginarni likovi u virtualnom svetu.

Jocca

pre 4 godine

Odličan igrač za reprezentaciju, uvek da sve od sebe i uvek blizu crvenog kartona.
Zato i tesko prolazi u klubovima, nemir u njemu ga pobedi

neko

pre 4 godine

Mitrogol je sinonim za nasu mladu,perspektivnu i poletnu reprezentaciju Srbije.Osporavaju ga samo komsije Hrvati i navijači zvezde(čast izuzecima).A njima je,kada se uzme sve u obzir,oprosteno vređanje naše uzdanice Mitrogola.
Naravno ovde treba istaći i ulogu saveza i selektora na igru koja je trenutno katastrofalna.U nekom idealnom svetu,sa idealnim rukovodstvom FSS i kvalitetnim selektorom,bili bismo jedna od najboljih i najatraktivnijih fudbalskih reprezentacija sveta u fudbalu.Naravno ispred Hrvata,svakako.Mada su i kroasani jos uvek dosta dobri,ali stare i dani slave im uveliko prolaze,dok nasi dani tek dolaze!

nenad

pre 4 godine

Mitrovic je emotivan, posvecen igri. On ima zelju da igra i da daje golove. To nije mali kvalitet. Ali, on je trom, spor (visegodisnji problemi sa kilazom), narcisoidan, voli da se parkira i da mu drugi donesu loptu na tacni, a on da je samo gurne u mrezu. On je mera nase zaostalosti za modernim fudbalom.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

Rade grobar
Mislim da pogresno postavljas stvari.
Ja sam malo stariji, jasno pamtim finale KEŠ-a 66-te. U polufinalu u Mančesteru je bio najveći autobus pred golom ali SMO prošli dalje. Kažem SMO kao Zvezdaš jer je Partizan beogradski i srpski klub. Znači i MOJ.
Kao da Italijani nikad nisu pravili mulj i uzimali titule a cenimo ih svi. Piše se i pamti pobednik. Zvezda je te 91-ve bila najjača. Jača od svih. A igrao se fudbal i tad.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

Oduvek sam navijač Zvezde ali Aleksandar mi je toliko drag i simpatičan. Apsolutno boje kluba za koje neko igra ili je igrao nisu važne kada je neko takav kao on.
Zato mi nisu jasni Grobari koji mrze Novaka jer se deklarisao kao Zvezdas.

dalibor79

pre 4 godine

mozemo pricati mnogo ali realno mitrovic daje uvek 100% na terenu kada igra za rep. a jovicu ce trebati jos neko vreme da se uigra sa ostalima. a za tebe domagaj, ko vama to igra u napadu? pa vas najbolji napadac igra u hofenhajmu,koliko golova je vas najboli napadac (kramaric)postigao dok je igrao u engleskoj? uz to je stariji od mitrovica 3 godine. nesto se taj svetska klasa od kramarica nije proslavio u engleskoj. a usput kramaric je u prosloj sezoni postigo 17 golova od toga 6 sa penala. odbij te golove koje je postigo iz penala i isto toliko golova je postigo kao mitrovic u engleskoj. samo sto je englsko prvenstvo jace od nemackog. jovic i mitrovic su izmislili fudbal za kramarica.

dzeronimo

pre 4 godine

13 golova mitrogol daje do kraja evropskog I sa 25god vec postaje najbolji strelac na ovim prostorima svih vremena!

a vi imate obraza da ga poredite sa jovicem. ne mogu da verujem da je onaj strucnjak krstajic stavio I polu povredjenog mitra na klupu, a oveo onog jovica od pocetka.

Mile

pre 4 godine

koliko ja obozavam ovog coveka da to nije normalno.

obozavam ga kao nekada Nemanju Vidica koji je ginuo za Manchester.

jedan od najvecih boraca danasnjice, i to je njegova najveca prednost.


puno srece da nadje bolji tim od fulama, jer decko zasluzuje.

bice zanimljivo videti gde ce preci

y

pre 4 godine

Toliko smo dobri i zanimljivi fudbal igramo da naše utakmice traju kao večnost. A tek da se i plasiramo na većinu takmičenja...
Mitros nam je kao suvo zlato, kakav paradoks kao i sve ostalo.

mihail

pre 4 godine

Svi komentarisu Jovic ovo ono i slazem se treba naci mesta i za njega, ali da sklonis Mitra koji daje gol skoro svaku utakmicu za reprezentaciju bi bilo neozbiljno. Pogledajte njegov odnos utakmica i golova. Pa ni Ronaldo nema bolji.
(Dzoni, 11. jun 2019 20:52)


Nerazumljivo da se Jović vređa posle 2 utakmice. Dajte mu šansu,ja poštujem Mitrovića ako je igrao za Partizan. Pa nije ni on na svakoj utakmici odigrao perfektno. Prava mera i za jednog i drugog su jači timovi. I samo neka daju golove svi. Prestanimo da se delimo na klubove,ovo je reprezentacija.

Armadajj

pre 4 godine

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.
(Rade grobar, 11. jun )

Druže, 22 fudbalska su uspela u tome, sa ili bez autobusa. Ponavljam samo 22, tj. Zveda i 21 klub, imaju trofej prvaka Evrope....Aloo

Najrealnije

pre 4 godine

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.
(Rade grobar, 11. jun 2019 23:06)

Kako boli taj Bari,toliko da kompleksi prste na sve strane.Zasto bi se neko stideo sto je postao prvak Evrope u fudbalu? Nije tacno da nije igralo pola Evrope,vec samo engleski sampion ali oni su bili kaznjeni 5 godina,tako da,po tebi,nijedan prvak Evrope u tih 5 godina ne bi smeo da slavi tu titulu.Naravno da cemo slaviti i pobedu nad Nemackom a mogla je biti nedavno jos jedna kad je Jovic dao gol za vodstvo ali nismo izdrzali da sacuvamo to vodstvo. Zvezda je pregazila svakog do finala au toj utakmici se odlucila za drugu taktiku i cilj opravdava sredstva,mada sam siguran da bi tukli taj Olimpik,da su se otvorili jer tesko da je iko bio jaci od sredine gde su igrali Jugovic,Mihajlovic,Savicevic i Prosinecki,sa Pancevim u spicu i Belodedicem kao liberom.Bitno je da vi slavite 0:0 sa Realom kao najvece ostvarenje vaseg malog kluba.

...

pre 4 godine

Broj minuta potrebnih za postizanje gola u dresu reprezentacije:
114 Kostic
115 Bajevic
119 Veselinovic
124 Galic
141 Marjanovic
149 Bobek
166 Mitic
173 Mitrovic


Luka Jovic ima 244 minuta u reprezentaciji i 2 gola, tako da je njegov prosek sada 122, a siguran sam da cim se uigra sa reprezentacijom da ce to biti jos bolje, daleko je Jovic bolji od Mitrovica, ali svaka cast i Mitrovicu koji uvek daje sve od sebe u dresu Srbije.

Toliko

pre 4 godine

Sa tolikom minutazom i utakmicama protiv slabih reprezentacija,Jovic i Prijovic bi postigli po 40+ golova.
(Istina, 11. jun 2019 22:57)

Pa što ne dadose bar jedan protiv Ukrajine?
(bbROD, 11. jun 2019 23:52)

Sto ne dade Mitrovic,igrao je koliko i Prijovic na toj utakmici?! Ah,da,Ukrajina je drugorazredna reprezentacija a on daje samo protiv trecerazrednih i jos slabijih...Litvanija,Crna Gora,Moldavija,Rumunija,Gruzija i sl.

Dag Kristi

pre 4 godine

Pa realno Domagoj je 100% upravu. 

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil, 
Holandiju,Argentinu....
(kimi, 11. jun 2019 22:34)

Ni ja nemam više, a sećam se da smo tukli Nemce na SP-u, ispred Francuza i Španaca smo bili na tabeli, što je takođe uspeh. Protiv Italije smo odigrali dve nerešene u kvalifikacijama, a protiv Engleza se ni sam ne sećam kada smo igrali.

ШУМАДИНАЦ

pre 4 godine

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.
(Rade grobar, 11. jun 2019 23:06)

Дечко, имали смо играча мање

ccc?

pre 4 godine

svake godine po gol...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NapaćeniPenzos, 11. jun 2019 21:23)


Znaci prvi gol je dao u pelenama? A sesti kada je krenuo u vrtic?? To si hteo da kazes?

serbica

pre 4 godine

Mitrovic je napadac starog kova, njegov stil igre zahtjeva da mu podredi igra cijele momcadi a to vise ne prolazi, tj moze proc u srbiji koja je godinama navikla na bunarenje, duga lopta na mitrovica ovaj zadrzi dok ostali ne dodju i pravac kazneni prostor. Nesto slicno igra i rusija. No ako srbija zeli promijeniti svoj stil igre, ubrzati ga i priblizit se danasnjem modernom nogometu, mitrovic ce biti teski uteg. U pitanju je zahvalan igrac, ali nikad on nece zavrsit u nekom vecem klubu jer nepokretljivi sidras u danasnjem brzom nogometu je igrac manje. U nekom klubu koji se bori za opstanak, tu moze proc. Da je recimo igrao prije 25 godina bio bi zvijer. Ove golove sto je pozabijao, svaka cast, al razlog tomu jest upravo igra koja se i bazira iskljucivo na njega.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 11. jun 2019 22:26)

Zato vi sa vasim "supermodernim" napadacima razbijate Spaniju,Francusku,Madjarsku,Azerbejdzan i Vels sa po 5 komada u proseku...Hhahahahah kakvi kompleksi

Rade grobar

pre 4 godine

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil,
Holandiju,Argentinu....
(kimi, 11. jun 2019 22:34)

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.

Milovan

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

Pa realno Domagoj je 100% upravu.

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil,
Holandiju,Argentinu....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 11. jun 2019 22:34)

Vidi Kroasana kako sam sebi replicira.Drugorazredna repka je ona ciji igraci igraju u "superjakim" Kopenhagenu,Rizesporu,Klub Brizu i koju gazi Madjarska kao od sale.To je Hrvatska

bbROD

pre 4 godine

Sa tolikom minutazom i utakmicama protiv slabih reprezentacija,Jovic i Prijovic bi postigli po 40+ golova.
(Istina, 11. jun 2019 22:57)

Pa što ne dadose bar jedan protiv Ukrajine?

Dragan

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

Jel to kaze navijac drugorazredne reprezentacije koju je veceras isamarao Tunis u gostima?! Posle Estonije i Madjarske,nova "velesila" ocitala lekciju "velesili" hahahah

ko te pita uopste

pre 4 godine

@kimi pa pobedili smo nemce na sp 2010 ,a ovaj domagoj je ogledalo njihovog drustva ,iskompleksirani poluobrazovani klinac koji nema pojma o zivotu ali zna da mrzi Srbe, ne vidim po cemu je Mitrovic drugorazredan igrac posebno s ovakvom statistikom ali dobro njemu je i Nole drugorazredan teniser ,Jokic drugorazredan kosarkas itd.

Лепи Цане

pre 4 godine

Дакле, у просеку гол по години живота. Надам се да ће побољшати тај просек...

111

pre 4 godine

Uporedjujete strelce iz SFRJ gde reprezentacija ode i pobedi Obalu Slonovace ili Luxemburg sa 12:0 i 13:0 .. a danas kad ti dodje Luxenburg ili Kazahstan..do 90 min juris prvi ili drugi gol da bi pobedio. Ko da uporedjujes Nadala i Rod Lajvera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Realac S' Nišave, 11. jun 2019 23:10)


Pa mozes da budes u pravu jedino da je fudbal nazadovao u tim zemljama ali nije. Fudbal je napredovao. E sada ces ti da kazes da smo mi nazadovali a drugi da su napredovali? A zasto onda Brazil, Nemacka, Argentina, Francuska ne pobede nekoga kao mi nekada Zair sa 9-0?? Ili ta Obala Slonovace ili Luksemburg ne izgube sa 12 ili 13 0?? Prema tome mislim da je jasno da je tvoj cilj omalovazavanje Mitrovica. Ja jedino mogu da dodam, kada bi svi nasi igraci "ginuli" na svakoj utakmici kao Mitar, mi bi bili najmanje evropski prvaci.

Objektivno

pre 4 godine

Imamo li boljeg,nemamo.Ali majka Srbija je kroz istoriju dokazala da se vrlo lako odriče svojih najboljih sinova.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (predrag, 11. jun 2019 21:45)

Imamo,imamo i to mnogo boljih...

Realac S' Nišave

pre 4 godine

Uporedjujete strelce iz SFRJ gde reprezentacija ode i pobedi Obalu Slonovace ili Luxemburg sa 12:0 i 13:0 .. a danas kad ti dodje Luxenburg ili Kazahstan..do 90 min juris prvi ili drugi gol da bi pobedio. Ko da uporedjujes Nadala i Rod Lajvera.

Aleks

pre 4 godine

Narednih 10 godina imamo spic napada, dva vrhunska.
Sredinu... ako se ne aktiviraju Gacinovic, Zile, Grujic (Radonjica sam vec otpisao) ne znam kako cemo da izmislimo.
Odbrana, uz Blekija mora jos neko, Kolarov je vec pred penzijom...

I da, treba trener da se promeni... Selektor, kako li se vec naziva ono cudo na klupi.

beogradski

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

OK.

croata

pre 4 godine

Mitrovic je napadac starog kova, njegov stil igre zahtjeva da mu podredi igra cijele momcadi a to vise ne prolazi, tj moze proc u srbiji koja je godinama navikla na bunarenje, duga lopta na mitrovica ovaj zadrzi dok ostali ne dodju i pravac kazneni prostor. Nesto slicno igra i rusija. No ako srbija zeli promijeniti svoj stil igre, ubrzati ga i priblizit se danasnjem modernom nogometu, mitrovic ce biti teski uteg. U pitanju je zahvalan igrac, ali nikad on nece zavrsit u nekom vecem klubu jer nepokretljivi sidras u danasnjem brzom nogometu je igrac manje. U nekom klubu koji se bori za opstanak, tu moze proc. Da je recimo igrao prije 25 godina bio bi zvijer. Ove golove sto je pozabijao, svaka cast, al razlog tomu jest upravo igra koja se i bazira iskljucivo na njega.

Istina

pre 4 godine

Gotovo sve golove je postigao trecerazrednim reprezentacijama a imao je minutazu,gotovo sve po 90 minuta,iako nicim nije zasluzivao da igra jer je vise od godinu dana grejao klupu u Njukaslu.Sa tolikom minutazom i utakmicama protiv slabih reprezentacija,Jovic i Prijovic bi postigli po 40+ golova.

kimi

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

Pa realno Domagoj je 100% upravu.

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil,
Holandiju,Argentinu....

Domagoj

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .

Dragan

pre 4 godine

Samo da ima jos jednog i to brzog napadaca pored sebe. To odmah vuce jednog iz sredine u protvnickom timu nazad u odbranu i otvara sredinu za nase vezne.

sofronije

pre 4 godine

Odnos broja utakmica i broja postignutih golova najboljih strelaca u istoriji SFRJ, SRJ, SCG i Srbije:

63/38 Bobek
51/37 Galic
58/37 Marjanovic
102/37 Milosevic
59/32 Mitic
37/29 Bajevic
37/28 Veselinovic
33/26 Kostic
73/26 Mijatovic
48/25 Mitrovic


Broj minuta potrebnih za postizanje gola u dresu reprezentacije:
114 Kostic
115 Bajevic
119 Veselinovic
124 Galic
141 Marjanovic
149 Bobek
166 Mitic
173 Mitrovic

Mitar je klinac od 24 godine a sto se igara u reprezentaciji tice prestigao je legende poput Dzajica, Milutinovica, Vukotica, Savicevica, Bjekovica itd. Ne moze Mitar svakako da se stavlja u isti kos po kvalitetu sa Dzajom ili Mocom ali rezultati i zalaganje u reprezentaciji mu se nikako ne mopgu osporiti.

I najvaznije, za reprezentaciju uvek daje maksimum, za razliku od nekih mnogo vecih imena, boljih igraca ali ocigledno losijih ljudi i manjih patriota od njega.

sofronije

pre 4 godine

Nije isto ako Pera Peric postigne 30 golova na 150 utakmica i ako MiKa MIkic postigne 25 golova na 40 utakmica, tako da bi novinari trebali malo da prouce statistiku i da izadju sa vise preciznih podataka koji bi vrlo dobro zapusili usta svim Mitrovim kriticarima, po odnosu datih golova po utakmici, Mitar je mozda vec sada najbolji napadac u istoriji jugoslovenskog/srpskog fudbala! Po kvalitetu svakako nije ali dzabe nama i Ronaldo i Mesi na terenu ako za reprezentaciju ne daju 100% sebe... A Mitar je svaki minut na terenu proveden u dresu Srbije dao maksimum i zato ga treba postovati bez obzira za koga navijate i u kom klubu trenutno igra Mitrovic...

Hit

pre 4 godine

Najbolji su mi komentari "zvezdasa" kako je on "drugoligaski" fudbaler,kako ne sluzi nicemu u reprezentaciji,drvo itd...Kao i komentari "partizanovaca" za Jovica posle jednog promasaja,da ce grejati klupu u Realu,a sledece godine otici na pozajmicu u Eibar....Mitrovic gde god igrao,odavno je zacementirao svoje mesto u reprezentaciji dokle god je to makar profesionalni nivo.Dosta mi je onih kvazinapadaca sa statistikama 60 meceva za reprezentaciju,8 golova,od toga 5 u prijateljskim protiv Juzne Koreje i Izraela,a 3 protiv Farskih Ostrva u nekim vec izgubljenim kvalifikacijama.Kakav god da je,Mitrovic ima sjajnu statistiku,daje golove,daje celog sebe reprezentaciji,i fantasticno se nadopunjuje sa napadacem sasvim drugih karakteristika Jovicem.Do kraja karijere bice ubedljivo najbolji strelac u nasoj istoriji,a onda ce ga preteci Jovic.Zajedno ce dati mnogo nasem timu

Слободан

pre 4 godine

Svaka čast na zalaganju! Dečko je jedno vreme igrao za 3 reprezentativne selekcije...želim mu da što pre dodje do 50 golova u nacionalnom dresu!

mr.wolf

pre 4 godine

Najbolji su mi komentari "zvezdasa" kako je on "drugoligaski" fudbaler,kako ne sluzi nicemu u reprezentaciji,drvo itd...Kao i komentari "partizanovaca" za Jovica posle jednog promasaja,da ce grejati klupu u Realu,a sledece godine otici na pozajmicu u Eibar....Mitrovic gde god igrao,odavno je zacementirao svoje mesto u reprezentaciji dokle god je to makar profesionalni nivo.Dosta mi je onih kvazinapadaca sa statistikama 60 meceva za reprezentaciju,8 golova,od toga 5 u prijateljskim protiv Juzne Koreje i Izraela,a 3 protiv Farskih Ostrva u nekim vec izgubljenim kvalifikacijama.Kakav god da je,Mitrovic ima sjajnu statistiku,daje golove,daje celog sebe reprezentaciji,i fantasticno se nadopunjuje sa napadacem sasvim drugih karakteristika Jovicem.Do kraja karijere bice ubedljivo najbolji strelac u nasoj istoriji,a onda ce ga preteci Jovic.Zajedno ce dati mnogo nasem timu
(Hit, 11. jun 2019 21:01)

Nadam se da se ostvare tvoje prognoze. Ja sam zvezdas, i volim reprezentaciju. Ima puno grobara koji su meni prirasli za srce svojim igrama u reprezentaciji. Milosevic, Duljaj, Mijatovic, Ilic... Top 10. Mitrovic odlican igrac daleko od drugoligasa, ali i daleko od top klase. Ali je skolski primer "reprezentativnog" igraca. Koliko je samo Klose dao golova a u klubovima se nije naigrao. Jovic, videcemo, ako dobije sansu mozda je iskoristi, samo se plasim da ga ne "prekomanduju" da bude neko ofanzivno krilo....

FSS

pre 4 godine

Mijat je postigao 29.golova za reprezentaciju, a ne 26, ali vama je ocigledno izvor wikipedija, iako nije bio klasican spic, vec vise polutka, a Mitru svaka cast, bori se kao lav, jedini je bio dostojan da se na svetskom prvenstvu nazove reprezentativcem, i ako Bog da, bice sledeci najbolji strelac Srbije...

Leonida

pre 4 godine

Pa naravno da ne treba skloniti Mitra, dečko uvek daje 100% svojih mogućnosti za reprezentaciju. Zato trebaju da igraju i on i Jović

Valerij

pre 4 godine

Mnogo poredjenja, malo realnih.
Ako se pise o listi golgetera onda tu nema mesta poredjenjima, ko, kad i kako.
Mitrovic ima sansu koju ce verovatno iskoristiti i biti medju top 3 ako ne i najbolji strelac, jer realno nema konkurenciju a i stvarno gine na terenu na svakoj tekmi za reprezentaciju.
Nije realno porediti ga sa velicinama kao sto su Piksi, Dejo, Pedja, Mijat, Deki.....Tu je jedino Mijat igrao klasicnog spica donekle, a imao je jos bar 3-4 igraca koji su mogli da postignu gol kao dobar dan.Dejo, Piksi i Stankovic su namestili gomilu golova koje su dali Savo, Mijatovic, Kovacevic i ostali a i sami su postigli solidan broj s obzirom na poziciju u timu.
Lista najboljih strelaca je jedno i onda odrazava fakticko stanje i ciste egzaktne brojeve, a lista najboljih igraca potpuno drugo i ona moze biti subjektivna, tacnije uglavnom je subjektivna za svakoga.Neko je voleo Piksija, neko Deju, neko Dekija, neko Mihu.

Mr. Blondie

pre 4 godine

Do pre neku godinu je bilo nezamislivo da se neko probije na top10 listu, napadači su nam bili izrazito neefikasni. Nakon raspada SFRJ samo su Kežman i Žigić jedva došli do oko 20, Piksi, Dejo, Stanković, Lazović i Tadić imaju oko 15. Koliko sada mogu da se setim, 10 su dali i Jokan, Kovačević, Bane, Kolarov, Pantelić, Krasić, Lane. Valjda je nekima sada jasno koliko je ovih 37 Savinih golova, koji uvek bio osporavan i vređan od strane navijača jednog kluba. I Mijat je imao nekoliko fantastičnih godina, vukao je rerezentaciju 96-00. Mitar lagano pretiče sve a tek su mu 24. Nadam se da će mu se još neko prključiti, mogao bi i Jović 30+ ili Tadić 20+.

BoltonBastard

pre 4 godine

S obzirom da je Srbija naslednica SFRJ iskren da budem, drago mi je što će neko konačno preteći bivšeg reprezentativca nogometne reprezentacije NDH Stjepana Bobeka.

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Mitrovica volim jer uvek igra srcem. Bori se do poslednjeg atoma snage.
Nema neki fudbalski talenat u pogledu tehnike,ali sjajno barata onim sto ima. Snaga,igra glavom,osecaj za gol.
Mitrovic,Jovic,Tadic,Kostic,Gacinovic,Milivojevic,Matic,ZA OSTALE NISAM PAMETAN...sto se tice startnih 11.

Kontraš

pre 4 godine

e to makar profesionalni nivo.Dosta mi je onih kvazinapadaca sa statistikama 60 meceva za reprezentaciju,8 golova,od toga 5 u prijateljskim protiv Juzne Koreje i Izraela,a 3 protiv Farskih Ostrva u nekim vec izgubljenim kvalifikacijama.Kakav god da je,Mitrovic ima sjajnu statistiku,daje golove,daje celog sebe reprezentaciji,i fantasticno se nadopunjuje sa napadacem sasvim drugih karakteristika Jovicem.Do kraja karijere bice ubedljivo najbolji strelac u nasoj istoriji,a onda ce ga preteci Jovic.Zajedno ce dati mnogo nasem timu
(Hit, 11. jun 2019 21:01) Sto bi rekao onaj “sabre” WOW!

Boze me sacuvaj

pre 4 godine

Wow, jel stvarno ima 24?! Wow. Covek nekako izgleda mnogo starije i kao da je tu sto godina xD Ali nema veze, car je, i definitivno nas najbolji spic trenutno, a to kazem ko Zvezdas.
(Sabre, 11. jun 2019 21:02) # Link komentara

Wow, stvarno ima 24 god. Wow.

Sabre

pre 4 godine

Wow, jel stvarno ima 24?! Wow. Covek nekako izgleda mnogo starije i kao da je tu sto godina xD Ali nema veze, car je, i definitivno nas najbolji spic trenutno, a to kazem ko Zvezdas.

Kontraš

pre 4 godine

Wow, jel stvarno ima 24?! Wow. Covek nekako izgleda mnogo starije i kao da je tu sto godina xD Ali nema veze, car je, i definitivno nas najbolji spic trenutno, a to kazem ko Zvezdas.
(Sabre, 11. jun 2019 21:02) wow, ti Zvezdas? Wow

Mihajlo

pre 4 godine

Mijatovic je bio poluspic a ne centarfor,namestao je golove mnogo vise nego sto je davao,kao Del Pjero,Toti. Tako da nije za poredjenje sa Mitrovicem.

TranziciCija

pre 4 godine

@mile
Ne znam da li si sarkastican ili ne, ali evo uzmi ovaj podatak- Mijatovic je za nas (tadasnji) nacionalni tim igrao na 73 utakmice i dao 26 golova. Dakle, Mitrovic ima daleko bolje prolazno vreme..

Dzoni

pre 4 godine

Svi komentarisu Jovic ovo ono i slazem se treba naci mesta i za njega, ali da sklonis Mitra koji daje gol skoro svaku utakmicu za reprezentaciju bi bilo neozbiljno. Pogledajte njegov odnos utakmica i golova. Pa ni Ronaldo nema bolji.

Dzoni

pre 4 godine

Svi komentarisu Jovic ovo ono i slazem se treba naci mesta i za njega, ali da sklonis Mitra koji daje gol skoro svaku utakmicu za reprezentaciju bi bilo neozbiljno. Pogledajte njegov odnos utakmica i golova. Pa ni Ronaldo nema bolji.

Sabre

pre 4 godine

Wow, jel stvarno ima 24?! Wow. Covek nekako izgleda mnogo starije i kao da je tu sto godina xD Ali nema veze, car je, i definitivno nas najbolji spic trenutno, a to kazem ko Zvezdas.

TranziciCija

pre 4 godine

@mile
Ne znam da li si sarkastican ili ne, ali evo uzmi ovaj podatak- Mijatovic je za nas (tadasnji) nacionalni tim igrao na 73 utakmice i dao 26 golova. Dakle, Mitrovic ima daleko bolje prolazno vreme..

sofronije

pre 4 godine

Odnos broja utakmica i broja postignutih golova najboljih strelaca u istoriji SFRJ, SRJ, SCG i Srbije:

63/38 Bobek
51/37 Galic
58/37 Marjanovic
102/37 Milosevic
59/32 Mitic
37/29 Bajevic
37/28 Veselinovic
33/26 Kostic
73/26 Mijatovic
48/25 Mitrovic


Broj minuta potrebnih za postizanje gola u dresu reprezentacije:
114 Kostic
115 Bajevic
119 Veselinovic
124 Galic
141 Marjanovic
149 Bobek
166 Mitic
173 Mitrovic

Mitar je klinac od 24 godine a sto se igara u reprezentaciji tice prestigao je legende poput Dzajica, Milutinovica, Vukotica, Savicevica, Bjekovica itd. Ne moze Mitar svakako da se stavlja u isti kos po kvalitetu sa Dzajom ili Mocom ali rezultati i zalaganje u reprezentaciji mu se nikako ne mopgu osporiti.

I najvaznije, za reprezentaciju uvek daje maksimum, za razliku od nekih mnogo vecih imena, boljih igraca ali ocigledno losijih ljudi i manjih patriota od njega.

Hit

pre 4 godine

Najbolji su mi komentari "zvezdasa" kako je on "drugoligaski" fudbaler,kako ne sluzi nicemu u reprezentaciji,drvo itd...Kao i komentari "partizanovaca" za Jovica posle jednog promasaja,da ce grejati klupu u Realu,a sledece godine otici na pozajmicu u Eibar....Mitrovic gde god igrao,odavno je zacementirao svoje mesto u reprezentaciji dokle god je to makar profesionalni nivo.Dosta mi je onih kvazinapadaca sa statistikama 60 meceva za reprezentaciju,8 golova,od toga 5 u prijateljskim protiv Juzne Koreje i Izraela,a 3 protiv Farskih Ostrva u nekim vec izgubljenim kvalifikacijama.Kakav god da je,Mitrovic ima sjajnu statistiku,daje golove,daje celog sebe reprezentaciji,i fantasticno se nadopunjuje sa napadacem sasvim drugih karakteristika Jovicem.Do kraja karijere bice ubedljivo najbolji strelac u nasoj istoriji,a onda ce ga preteci Jovic.Zajedno ce dati mnogo nasem timu

Mr. Blondie

pre 4 godine

Do pre neku godinu je bilo nezamislivo da se neko probije na top10 listu, napadači su nam bili izrazito neefikasni. Nakon raspada SFRJ samo su Kežman i Žigić jedva došli do oko 20, Piksi, Dejo, Stanković, Lazović i Tadić imaju oko 15. Koliko sada mogu da se setim, 10 su dali i Jokan, Kovačević, Bane, Kolarov, Pantelić, Krasić, Lane. Valjda je nekima sada jasno koliko je ovih 37 Savinih golova, koji uvek bio osporavan i vređan od strane navijača jednog kluba. I Mijat je imao nekoliko fantastičnih godina, vukao je rerezentaciju 96-00. Mitar lagano pretiče sve a tek su mu 24. Nadam se da će mu se još neko prključiti, mogao bi i Jović 30+ ili Tadić 20+.

bbROD

pre 4 godine

Sa tolikom minutazom i utakmicama protiv slabih reprezentacija,Jovic i Prijovic bi postigli po 40+ golova.
(Istina, 11. jun 2019 22:57)

Pa što ne dadose bar jedan protiv Ukrajine?

Слободан

pre 4 godine

Svaka čast na zalaganju! Dečko je jedno vreme igrao za 3 reprezentativne selekcije...želim mu da što pre dodje do 50 golova u nacionalnom dresu!

sofronije

pre 4 godine

Nije isto ako Pera Peric postigne 30 golova na 150 utakmica i ako MiKa MIkic postigne 25 golova na 40 utakmica, tako da bi novinari trebali malo da prouce statistiku i da izadju sa vise preciznih podataka koji bi vrlo dobro zapusili usta svim Mitrovim kriticarima, po odnosu datih golova po utakmici, Mitar je mozda vec sada najbolji napadac u istoriji jugoslovenskog/srpskog fudbala! Po kvalitetu svakako nije ali dzabe nama i Ronaldo i Mesi na terenu ako za reprezentaciju ne daju 100% sebe... A Mitar je svaki minut na terenu proveden u dresu Srbije dao maksimum i zato ga treba postovati bez obzira za koga navijate i u kom klubu trenutno igra Mitrovic...

Dragan

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

Jel to kaze navijac drugorazredne reprezentacije koju je veceras isamarao Tunis u gostima?! Posle Estonije i Madjarske,nova "velesila" ocitala lekciju "velesili" hahahah

FSS

pre 4 godine

Mijat je postigao 29.golova za reprezentaciju, a ne 26, ali vama je ocigledno izvor wikipedija, iako nije bio klasican spic, vec vise polutka, a Mitru svaka cast, bori se kao lav, jedini je bio dostojan da se na svetskom prvenstvu nazove reprezentativcem, i ako Bog da, bice sledeci najbolji strelac Srbije...

Mihajlo

pre 4 godine

Mijatovic je bio poluspic a ne centarfor,namestao je golove mnogo vise nego sto je davao,kao Del Pjero,Toti. Tako da nije za poredjenje sa Mitrovicem.

Rade grobar

pre 4 godine

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil,
Holandiju,Argentinu....
(kimi, 11. jun 2019 22:34)

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.

Leonida

pre 4 godine

Pa naravno da ne treba skloniti Mitra, dečko uvek daje 100% svojih mogućnosti za reprezentaciju. Zato trebaju da igraju i on i Jović

Aleks

pre 4 godine

Narednih 10 godina imamo spic napada, dva vrhunska.
Sredinu... ako se ne aktiviraju Gacinovic, Zile, Grujic (Radonjica sam vec otpisao) ne znam kako cemo da izmislimo.
Odbrana, uz Blekija mora jos neko, Kolarov je vec pred penzijom...

I da, treba trener da se promeni... Selektor, kako li se vec naziva ono cudo na klupi.

111

pre 4 godine

Uporedjujete strelce iz SFRJ gde reprezentacija ode i pobedi Obalu Slonovace ili Luxemburg sa 12:0 i 13:0 .. a danas kad ti dodje Luxenburg ili Kazahstan..do 90 min juris prvi ili drugi gol da bi pobedio. Ko da uporedjujes Nadala i Rod Lajvera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Realac S' Nišave, 11. jun 2019 23:10)


Pa mozes da budes u pravu jedino da je fudbal nazadovao u tim zemljama ali nije. Fudbal je napredovao. E sada ces ti da kazes da smo mi nazadovali a drugi da su napredovali? A zasto onda Brazil, Nemacka, Argentina, Francuska ne pobede nekoga kao mi nekada Zair sa 9-0?? Ili ta Obala Slonovace ili Luksemburg ne izgube sa 12 ili 13 0?? Prema tome mislim da je jasno da je tvoj cilj omalovazavanje Mitrovica. Ja jedino mogu da dodam, kada bi svi nasi igraci "ginuli" na svakoj utakmici kao Mitar, mi bi bili najmanje evropski prvaci.

Milovan

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

Pa realno Domagoj je 100% upravu.

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil,
Holandiju,Argentinu....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 11. jun 2019 22:34)

Vidi Kroasana kako sam sebi replicira.Drugorazredna repka je ona ciji igraci igraju u "superjakim" Kopenhagenu,Rizesporu,Klub Brizu i koju gazi Madjarska kao od sale.To je Hrvatska

croata

pre 4 godine

Mitrovic je napadac starog kova, njegov stil igre zahtjeva da mu podredi igra cijele momcadi a to vise ne prolazi, tj moze proc u srbiji koja je godinama navikla na bunarenje, duga lopta na mitrovica ovaj zadrzi dok ostali ne dodju i pravac kazneni prostor. Nesto slicno igra i rusija. No ako srbija zeli promijeniti svoj stil igre, ubrzati ga i priblizit se danasnjem modernom nogometu, mitrovic ce biti teski uteg. U pitanju je zahvalan igrac, ali nikad on nece zavrsit u nekom vecem klubu jer nepokretljivi sidras u danasnjem brzom nogometu je igrac manje. U nekom klubu koji se bori za opstanak, tu moze proc. Da je recimo igrao prije 25 godina bio bi zvijer. Ove golove sto je pozabijao, svaka cast, al razlog tomu jest upravo igra koja se i bazira iskljucivo na njega.

Boze me sacuvaj

pre 4 godine

Wow, jel stvarno ima 24?! Wow. Covek nekako izgleda mnogo starije i kao da je tu sto godina xD Ali nema veze, car je, i definitivno nas najbolji spic trenutno, a to kazem ko Zvezdas.
(Sabre, 11. jun 2019 21:02) # Link komentara

Wow, stvarno ima 24 god. Wow.

beogradski

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

OK.

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Mitrovica volim jer uvek igra srcem. Bori se do poslednjeg atoma snage.
Nema neki fudbalski talenat u pogledu tehnike,ali sjajno barata onim sto ima. Snaga,igra glavom,osecaj za gol.
Mitrovic,Jovic,Tadic,Kostic,Gacinovic,Milivojevic,Matic,ZA OSTALE NISAM PAMETAN...sto se tice startnih 11.

mr.wolf

pre 4 godine

Najbolji su mi komentari "zvezdasa" kako je on "drugoligaski" fudbaler,kako ne sluzi nicemu u reprezentaciji,drvo itd...Kao i komentari "partizanovaca" za Jovica posle jednog promasaja,da ce grejati klupu u Realu,a sledece godine otici na pozajmicu u Eibar....Mitrovic gde god igrao,odavno je zacementirao svoje mesto u reprezentaciji dokle god je to makar profesionalni nivo.Dosta mi je onih kvazinapadaca sa statistikama 60 meceva za reprezentaciju,8 golova,od toga 5 u prijateljskim protiv Juzne Koreje i Izraela,a 3 protiv Farskih Ostrva u nekim vec izgubljenim kvalifikacijama.Kakav god da je,Mitrovic ima sjajnu statistiku,daje golove,daje celog sebe reprezentaciji,i fantasticno se nadopunjuje sa napadacem sasvim drugih karakteristika Jovicem.Do kraja karijere bice ubedljivo najbolji strelac u nasoj istoriji,a onda ce ga preteci Jovic.Zajedno ce dati mnogo nasem timu
(Hit, 11. jun 2019 21:01)

Nadam se da se ostvare tvoje prognoze. Ja sam zvezdas, i volim reprezentaciju. Ima puno grobara koji su meni prirasli za srce svojim igrama u reprezentaciji. Milosevic, Duljaj, Mijatovic, Ilic... Top 10. Mitrovic odlican igrac daleko od drugoligasa, ali i daleko od top klase. Ali je skolski primer "reprezentativnog" igraca. Koliko je samo Klose dao golova a u klubovima se nije naigrao. Jovic, videcemo, ako dobije sansu mozda je iskoristi, samo se plasim da ga ne "prekomanduju" da bude neko ofanzivno krilo....

Realac S' Nišave

pre 4 godine

Uporedjujete strelce iz SFRJ gde reprezentacija ode i pobedi Obalu Slonovace ili Luxemburg sa 12:0 i 13:0 .. a danas kad ti dodje Luxenburg ili Kazahstan..do 90 min juris prvi ili drugi gol da bi pobedio. Ko da uporedjujes Nadala i Rod Lajvera.

serbica

pre 4 godine

Mitrovic je napadac starog kova, njegov stil igre zahtjeva da mu podredi igra cijele momcadi a to vise ne prolazi, tj moze proc u srbiji koja je godinama navikla na bunarenje, duga lopta na mitrovica ovaj zadrzi dok ostali ne dodju i pravac kazneni prostor. Nesto slicno igra i rusija. No ako srbija zeli promijeniti svoj stil igre, ubrzati ga i priblizit se danasnjem modernom nogometu, mitrovic ce biti teski uteg. U pitanju je zahvalan igrac, ali nikad on nece zavrsit u nekom vecem klubu jer nepokretljivi sidras u danasnjem brzom nogometu je igrac manje. U nekom klubu koji se bori za opstanak, tu moze proc. Da je recimo igrao prije 25 godina bio bi zvijer. Ove golove sto je pozabijao, svaka cast, al razlog tomu jest upravo igra koja se i bazira iskljucivo na njega.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 11. jun 2019 22:26)

Zato vi sa vasim "supermodernim" napadacima razbijate Spaniju,Francusku,Madjarsku,Azerbejdzan i Vels sa po 5 komada u proseku...Hhahahahah kakvi kompleksi

Profesionalac

pre 4 godine

Neverovatno koliko negativnih misljenja o PRVOM foru nasde reprezentacije. Samo zato jer je Partizanov klinac. Da budem fer, isto toliko gluposti o Jovicu, zato jer dolazi iz Zvezde. Toliko ne postovanja...Umesto da smo srecni kakve napadace imamo uz Prijovica koji takodje mora dobijati sansu cesce. Dugo nismo imali ovakve napadace, dugo. Uglavnom odbrana i zadnji vezni...Sad kad imamo prave napadace, nije dosta sto je jedan igrao u Premijer ligi i dao 10 golova u Fulhamu, za reprezentaciju 25 golova. Nije dosta sto je Jovic bio medju prvim strelcima Bundeslige i zahvaljujuci strasnoj sezoni potpisao za jedan Real...Oni su stvarini ljudi a ne pajaci za tastaturom i imaginarni likovi u virtualnom svetu.

Kontraš

pre 4 godine

e to makar profesionalni nivo.Dosta mi je onih kvazinapadaca sa statistikama 60 meceva za reprezentaciju,8 golova,od toga 5 u prijateljskim protiv Juzne Koreje i Izraela,a 3 protiv Farskih Ostrva u nekim vec izgubljenim kvalifikacijama.Kakav god da je,Mitrovic ima sjajnu statistiku,daje golove,daje celog sebe reprezentaciji,i fantasticno se nadopunjuje sa napadacem sasvim drugih karakteristika Jovicem.Do kraja karijere bice ubedljivo najbolji strelac u nasoj istoriji,a onda ce ga preteci Jovic.Zajedno ce dati mnogo nasem timu
(Hit, 11. jun 2019 21:01) Sto bi rekao onaj “sabre” WOW!

Jocca

pre 4 godine

Odličan igrač za reprezentaciju, uvek da sve od sebe i uvek blizu crvenog kartona.
Zato i tesko prolazi u klubovima, nemir u njemu ga pobedi

Dragan

pre 4 godine

Samo da ima jos jednog i to brzog napadaca pored sebe. To odmah vuce jednog iz sredine u protvnickom timu nazad u odbranu i otvara sredinu za nase vezne.

ko te pita uopste

pre 4 godine

@kimi pa pobedili smo nemce na sp 2010 ,a ovaj domagoj je ogledalo njihovog drustva ,iskompleksirani poluobrazovani klinac koji nema pojma o zivotu ali zna da mrzi Srbe, ne vidim po cemu je Mitrovic drugorazredan igrac posebno s ovakvom statistikom ali dobro njemu je i Nole drugorazredan teniser ,Jokic drugorazredan kosarkas itd.

Valerij

pre 4 godine

Mnogo poredjenja, malo realnih.
Ako se pise o listi golgetera onda tu nema mesta poredjenjima, ko, kad i kako.
Mitrovic ima sansu koju ce verovatno iskoristiti i biti medju top 3 ako ne i najbolji strelac, jer realno nema konkurenciju a i stvarno gine na terenu na svakoj tekmi za reprezentaciju.
Nije realno porediti ga sa velicinama kao sto su Piksi, Dejo, Pedja, Mijat, Deki.....Tu je jedino Mijat igrao klasicnog spica donekle, a imao je jos bar 3-4 igraca koji su mogli da postignu gol kao dobar dan.Dejo, Piksi i Stankovic su namestili gomilu golova koje su dali Savo, Mijatovic, Kovacevic i ostali a i sami su postigli solidan broj s obzirom na poziciju u timu.
Lista najboljih strelaca je jedno i onda odrazava fakticko stanje i ciste egzaktne brojeve, a lista najboljih igraca potpuno drugo i ona moze biti subjektivna, tacnije uglavnom je subjektivna za svakoga.Neko je voleo Piksija, neko Deju, neko Dekija, neko Mihu.

BoltonBastard

pre 4 godine

S obzirom da je Srbija naslednica SFRJ iskren da budem, drago mi je što će neko konačno preteći bivšeg reprezentativca nogometne reprezentacije NDH Stjepana Bobeka.

Kontraš

pre 4 godine

Wow, jel stvarno ima 24?! Wow. Covek nekako izgleda mnogo starije i kao da je tu sto godina xD Ali nema veze, car je, i definitivno nas najbolji spic trenutno, a to kazem ko Zvezdas.
(Sabre, 11. jun 2019 21:02) wow, ti Zvezdas? Wow

dalibor79

pre 4 godine

mozemo pricati mnogo ali realno mitrovic daje uvek 100% na terenu kada igra za rep. a jovicu ce trebati jos neko vreme da se uigra sa ostalima. a za tebe domagaj, ko vama to igra u napadu? pa vas najbolji napadac igra u hofenhajmu,koliko golova je vas najboli napadac (kramaric)postigao dok je igrao u engleskoj? uz to je stariji od mitrovica 3 godine. nesto se taj svetska klasa od kramarica nije proslavio u engleskoj. a usput kramaric je u prosloj sezoni postigo 17 golova od toga 6 sa penala. odbij te golove koje je postigo iz penala i isto toliko golova je postigo kao mitrovic u engleskoj. samo sto je englsko prvenstvo jace od nemackog. jovic i mitrovic su izmislili fudbal za kramarica.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

Oduvek sam navijač Zvezde ali Aleksandar mi je toliko drag i simpatičan. Apsolutno boje kluba za koje neko igra ili je igrao nisu važne kada je neko takav kao on.
Zato mi nisu jasni Grobari koji mrze Novaka jer se deklarisao kao Zvezdas.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

Rade grobar
Mislim da pogresno postavljas stvari.
Ja sam malo stariji, jasno pamtim finale KEŠ-a 66-te. U polufinalu u Mančesteru je bio najveći autobus pred golom ali SMO prošli dalje. Kažem SMO kao Zvezdaš jer je Partizan beogradski i srpski klub. Znači i MOJ.
Kao da Italijani nikad nisu pravili mulj i uzimali titule a cenimo ih svi. Piše se i pamti pobednik. Zvezda je te 91-ve bila najjača. Jača od svih. A igrao se fudbal i tad.

neko

pre 4 godine

Mitrogol je sinonim za nasu mladu,perspektivnu i poletnu reprezentaciju Srbije.Osporavaju ga samo komsije Hrvati i navijači zvezde(čast izuzecima).A njima je,kada se uzme sve u obzir,oprosteno vređanje naše uzdanice Mitrogola.
Naravno ovde treba istaći i ulogu saveza i selektora na igru koja je trenutno katastrofalna.U nekom idealnom svetu,sa idealnim rukovodstvom FSS i kvalitetnim selektorom,bili bismo jedna od najboljih i najatraktivnijih fudbalskih reprezentacija sveta u fudbalu.Naravno ispred Hrvata,svakako.Mada su i kroasani jos uvek dosta dobri,ali stare i dani slave im uveliko prolaze,dok nasi dani tek dolaze!

Mile

pre 4 godine

koliko ja obozavam ovog coveka da to nije normalno.

obozavam ga kao nekada Nemanju Vidica koji je ginuo za Manchester.

jedan od najvecih boraca danasnjice, i to je njegova najveca prednost.


puno srece da nadje bolji tim od fulama, jer decko zasluzuje.

bice zanimljivo videti gde ce preci

mihail

pre 4 godine

Svi komentarisu Jovic ovo ono i slazem se treba naci mesta i za njega, ali da sklonis Mitra koji daje gol skoro svaku utakmicu za reprezentaciju bi bilo neozbiljno. Pogledajte njegov odnos utakmica i golova. Pa ni Ronaldo nema bolji.
(Dzoni, 11. jun 2019 20:52)


Nerazumljivo da se Jović vređa posle 2 utakmice. Dajte mu šansu,ja poštujem Mitrovića ako je igrao za Partizan. Pa nije ni on na svakoj utakmici odigrao perfektno. Prava mera i za jednog i drugog su jači timovi. I samo neka daju golove svi. Prestanimo da se delimo na klubove,ovo je reprezentacija.

Mile

pre 4 godine

Mitrovic je emotivan, posvecen igri. On ima zelju da igra i da daje golove. To nije mali kvalitet. Ali, on je trom, spor (visegodisnji problemi sa kilazom), narcisoidan, voli da se parkira i da mu drugi donesu loptu na tacni, a on da je samo gurne u mrezu. On je mera nase zaostalosti za modernim fudbalom.
(nenad, 12. jun 2019 08:08


nenade sta lupas covece.


decko ima 88 kilograma a kada je bio u fulamu imao je 81kg.

planski je odradjeno njegovo povecanje kilaze.

dečko je nabijen i izgleda veoma krupno.

ima intervju o tome.

kimi

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

Pa realno Domagoj je 100% upravu.

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil,
Holandiju,Argentinu....

Max

pre 4 godine

Kad igra za reprezentaciju nije bitno da li je Zvezdas ili Partizanovac a Mitrovic je jedan od retkih koji pruza svoj maximum kad igra za reprezentaciju. Cak i pri rezultatu 5:0 za ukrajinu jurio je za defanzivcima ukrajine dok su drugi jedva cekali kraj

Grobar

pre 4 godine

Bitno je da vi slavite 0:0 sa Realom kao najvece ostvarenje vaseg malog kluba.
(Najrealnije, 12. jun 2019 01:31)

otprilike , obojica ste isti !

Istina

pre 4 godine

Gotovo sve golove je postigao trecerazrednim reprezentacijama a imao je minutazu,gotovo sve po 90 minuta,iako nicim nije zasluzivao da igra jer je vise od godinu dana grejao klupu u Njukaslu.Sa tolikom minutazom i utakmicama protiv slabih reprezentacija,Jovic i Prijovic bi postigli po 40+ golova.

Domagoj

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .

Dag Kristi

pre 4 godine

Pa realno Domagoj je 100% upravu. 

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil, 
Holandiju,Argentinu....
(kimi, 11. jun 2019 22:34)

Ni ja nemam više, a sećam se da smo tukli Nemce na SP-u, ispred Francuza i Španaca smo bili na tabeli, što je takođe uspeh. Protiv Italije smo odigrali dve nerešene u kvalifikacijama, a protiv Engleza se ni sam ne sećam kada smo igrali.

Objektivno

pre 4 godine

Imamo li boljeg,nemamo.Ali majka Srbija je kroz istoriju dokazala da se vrlo lako odriče svojih najboljih sinova.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (predrag, 11. jun 2019 21:45)

Imamo,imamo i to mnogo boljih...

nenad

pre 4 godine

Mitrovic je emotivan, posvecen igri. On ima zelju da igra i da daje golove. To nije mali kvalitet. Ali, on je trom, spor (visegodisnji problemi sa kilazom), narcisoidan, voli da se parkira i da mu drugi donesu loptu na tacni, a on da je samo gurne u mrezu. On je mera nase zaostalosti za modernim fudbalom.

dalibor79

pre 4 godine

domagoj, selektor nam nije drugorazredan vec je jos i gori. a sto se tice drugorazrednih igraca da krenem redom: drugorazredni golman dmitrovic je medju 5-8 najboljih golmana u spaniji. vas golman greje klupu u engleskome drugoligasu. drugorazredni milenkovic vredi na trzistu vise nego bilo koji vas odbranbeni igrac. drugorazredni defanzivni vezni matic spada medju najbolje defanzivne venze igrace na svetu. drugorazredni milinkovic-savic je proglasen za najboljeg veznoga igraca u italiji( gde vasi igraci pasalic,rog,pjaca vise vremena provode na klupi nego na terenu), drugorazredni kostic i jovic su izabrani u najbolji sastav u sezoni 2018-2019 i to u jednom od najjacih prvenstva na svetu (nemackome), drugorazredni tadic je izabran medju najbolje igrace u ligi sampiona, ljajic izabran u najbolji sastasv turskog sampionata. bolje se ti malo vise brine o vasim igracima. i vas pobedjuju ko god stigne. a jos kada vam se oproste od rep. modric i rakitic za koje nemate ni blizu zamenu tek ce vam biti veselo.

Лепи Цане

pre 4 godine

Дакле, у просеку гол по години живота. Надам се да ће побољшати тај просек...

y

pre 4 godine

Toliko smo dobri i zanimljivi fudbal igramo da naše utakmice traju kao večnost. A tek da se i plasiramo na većinu takmičenja...
Mitros nam je kao suvo zlato, kakav paradoks kao i sve ostalo.

ccc?

pre 4 godine

svake godine po gol...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NapaćeniPenzos, 11. jun 2019 21:23)


Znaci prvi gol je dao u pelenama? A sesti kada je krenuo u vrtic?? To si hteo da kazes?

dzeronimo

pre 4 godine

13 golova mitrogol daje do kraja evropskog I sa 25god vec postaje najbolji strelac na ovim prostorima svih vremena!

a vi imate obraza da ga poredite sa jovicem. ne mogu da verujem da je onaj strucnjak krstajic stavio I polu povredjenog mitra na klupu, a oveo onog jovica od pocetka.

Armadajj

pre 4 godine

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.
(Rade grobar, 11. jun )

Druže, 22 fudbalska su uspela u tome, sa ili bez autobusa. Ponavljam samo 22, tj. Zveda i 21 klub, imaju trofej prvaka Evrope....Aloo

Najrealnije

pre 4 godine

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.
(Rade grobar, 11. jun 2019 23:06)

Kako boli taj Bari,toliko da kompleksi prste na sve strane.Zasto bi se neko stideo sto je postao prvak Evrope u fudbalu? Nije tacno da nije igralo pola Evrope,vec samo engleski sampion ali oni su bili kaznjeni 5 godina,tako da,po tebi,nijedan prvak Evrope u tih 5 godina ne bi smeo da slavi tu titulu.Naravno da cemo slaviti i pobedu nad Nemackom a mogla je biti nedavno jos jedna kad je Jovic dao gol za vodstvo ali nismo izdrzali da sacuvamo to vodstvo. Zvezda je pregazila svakog do finala au toj utakmici se odlucila za drugu taktiku i cilj opravdava sredstva,mada sam siguran da bi tukli taj Olimpik,da su se otvorili jer tesko da je iko bio jaci od sredine gde su igrali Jugovic,Mihajlovic,Savicevic i Prosinecki,sa Pancevim u spicu i Belodedicem kao liberom.Bitno je da vi slavite 0:0 sa Realom kao najvece ostvarenje vaseg malog kluba.

ШУМАДИНАЦ

pre 4 godine

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.
(Rade grobar, 11. jun 2019 23:06)

Дечко, имали смо играча мање

...

pre 4 godine

Broj minuta potrebnih za postizanje gola u dresu reprezentacije:
114 Kostic
115 Bajevic
119 Veselinovic
124 Galic
141 Marjanovic
149 Bobek
166 Mitic
173 Mitrovic


Luka Jovic ima 244 minuta u reprezentaciji i 2 gola, tako da je njegov prosek sada 122, a siguran sam da cim se uigra sa reprezentacijom da ce to biti jos bolje, daleko je Jovic bolji od Mitrovica, ali svaka cast i Mitrovicu koji uvek daje sve od sebe u dresu Srbije.

Toliko

pre 4 godine

Sa tolikom minutazom i utakmicama protiv slabih reprezentacija,Jovic i Prijovic bi postigli po 40+ golova.
(Istina, 11. jun 2019 22:57)

Pa što ne dadose bar jedan protiv Ukrajine?
(bbROD, 11. jun 2019 23:52)

Sto ne dade Mitrovic,igrao je koliko i Prijovic na toj utakmici?! Ah,da,Ukrajina je drugorazredna reprezentacija a on daje samo protiv trecerazrednih i jos slabijih...Litvanija,Crna Gora,Moldavija,Rumunija,Gruzija i sl.

Goran ks

pre 4 godine

Ja postujem misljenje jednog od najboljih trenera Rafe Beniteza, dakle Mitro pojma nema. A za Jovica pokazace vreme, nije los ali mnogo promasuje.

petarczw

pre 4 godine

Svi komentarisu Jovic ovo ono i slazem se treba naci mesta i za njega, ali da sklonis Mitra koji daje gol skoro svaku utakmicu za reprezentaciju bi bilo neozbiljno. Pogledajte njegov odnos utakmica i golova. Pa ni Ronaldo nema bolji.
(Dzoni, 11. jun 2019 20:52)

Druze u naslovu je odnos godina i golova a mitrovic ima 49 nastupa za A tim i postigao je 25golova sto prostom matematikom znaci pola gola po utakmici a ne duplo vise kako si ti implicirao i 800+ ljidi ti je dao +... Sa druge strane Cristiano Ronaldo ima 158 učešća za A tim Portugalije i ima 88 golova sto je 0,65 gola po utakmici... Ali vazno da a si se ti nalupetao...

Domagoj

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .

kimi

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

Pa realno Domagoj je 100% upravu.

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil,
Holandiju,Argentinu....

Objektivno

pre 4 godine

Imamo li boljeg,nemamo.Ali majka Srbija je kroz istoriju dokazala da se vrlo lako odriče svojih najboljih sinova.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (predrag, 11. jun 2019 21:45)

Imamo,imamo i to mnogo boljih...

Istina

pre 4 godine

Gotovo sve golove je postigao trecerazrednim reprezentacijama a imao je minutazu,gotovo sve po 90 minuta,iako nicim nije zasluzivao da igra jer je vise od godinu dana grejao klupu u Njukaslu.Sa tolikom minutazom i utakmicama protiv slabih reprezentacija,Jovic i Prijovic bi postigli po 40+ golova.

BoltonBastard

pre 4 godine

S obzirom da je Srbija naslednica SFRJ iskren da budem, drago mi je što će neko konačno preteći bivšeg reprezentativca nogometne reprezentacije NDH Stjepana Bobeka.

Rade grobar

pre 4 godine

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil,
Holandiju,Argentinu....
(kimi, 11. jun 2019 22:34)

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.

111

pre 4 godine

Uporedjujete strelce iz SFRJ gde reprezentacija ode i pobedi Obalu Slonovace ili Luxemburg sa 12:0 i 13:0 .. a danas kad ti dodje Luxenburg ili Kazahstan..do 90 min juris prvi ili drugi gol da bi pobedio. Ko da uporedjujes Nadala i Rod Lajvera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Realac S' Nišave, 11. jun 2019 23:10)


Pa mozes da budes u pravu jedino da je fudbal nazadovao u tim zemljama ali nije. Fudbal je napredovao. E sada ces ti da kazes da smo mi nazadovali a drugi da su napredovali? A zasto onda Brazil, Nemacka, Argentina, Francuska ne pobede nekoga kao mi nekada Zair sa 9-0?? Ili ta Obala Slonovace ili Luksemburg ne izgube sa 12 ili 13 0?? Prema tome mislim da je jasno da je tvoj cilj omalovazavanje Mitrovica. Ja jedino mogu da dodam, kada bi svi nasi igraci "ginuli" na svakoj utakmici kao Mitar, mi bi bili najmanje evropski prvaci.

Лепи Цане

pre 4 godine

Дакле, у просеку гол по години живота. Надам се да ће побољшати тај просек...

nenad

pre 4 godine

Mitrovic je emotivan, posvecen igri. On ima zelju da igra i da daje golove. To nije mali kvalitet. Ali, on je trom, spor (visegodisnji problemi sa kilazom), narcisoidan, voli da se parkira i da mu drugi donesu loptu na tacni, a on da je samo gurne u mrezu. On je mera nase zaostalosti za modernim fudbalom.

croata

pre 4 godine

Mitrovic je napadac starog kova, njegov stil igre zahtjeva da mu podredi igra cijele momcadi a to vise ne prolazi, tj moze proc u srbiji koja je godinama navikla na bunarenje, duga lopta na mitrovica ovaj zadrzi dok ostali ne dodju i pravac kazneni prostor. Nesto slicno igra i rusija. No ako srbija zeli promijeniti svoj stil igre, ubrzati ga i priblizit se danasnjem modernom nogometu, mitrovic ce biti teski uteg. U pitanju je zahvalan igrac, ali nikad on nece zavrsit u nekom vecem klubu jer nepokretljivi sidras u danasnjem brzom nogometu je igrac manje. U nekom klubu koji se bori za opstanak, tu moze proc. Da je recimo igrao prije 25 godina bio bi zvijer. Ove golove sto je pozabijao, svaka cast, al razlog tomu jest upravo igra koja se i bazira iskljucivo na njega.

Dzoni

pre 4 godine

Svi komentarisu Jovic ovo ono i slazem se treba naci mesta i za njega, ali da sklonis Mitra koji daje gol skoro svaku utakmicu za reprezentaciju bi bilo neozbiljno. Pogledajte njegov odnos utakmica i golova. Pa ni Ronaldo nema bolji.

serbica

pre 4 godine

Mitrovic je napadac starog kova, njegov stil igre zahtjeva da mu podredi igra cijele momcadi a to vise ne prolazi, tj moze proc u srbiji koja je godinama navikla na bunarenje, duga lopta na mitrovica ovaj zadrzi dok ostali ne dodju i pravac kazneni prostor. Nesto slicno igra i rusija. No ako srbija zeli promijeniti svoj stil igre, ubrzati ga i priblizit se danasnjem modernom nogometu, mitrovic ce biti teski uteg. U pitanju je zahvalan igrac, ali nikad on nece zavrsit u nekom vecem klubu jer nepokretljivi sidras u danasnjem brzom nogometu je igrac manje. U nekom klubu koji se bori za opstanak, tu moze proc. Da je recimo igrao prije 25 godina bio bi zvijer. Ove golove sto je pozabijao, svaka cast, al razlog tomu jest upravo igra koja se i bazira iskljucivo na njega.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 11. jun 2019 22:26)

Zato vi sa vasim "supermodernim" napadacima razbijate Spaniju,Francusku,Madjarsku,Azerbejdzan i Vels sa po 5 komada u proseku...Hhahahahah kakvi kompleksi

Realac S' Nišave

pre 4 godine

Uporedjujete strelce iz SFRJ gde reprezentacija ode i pobedi Obalu Slonovace ili Luxemburg sa 12:0 i 13:0 .. a danas kad ti dodje Luxenburg ili Kazahstan..do 90 min juris prvi ili drugi gol da bi pobedio. Ko da uporedjujes Nadala i Rod Lajvera.

Kontraš

pre 4 godine

Wow, jel stvarno ima 24?! Wow. Covek nekako izgleda mnogo starije i kao da je tu sto godina xD Ali nema veze, car je, i definitivno nas najbolji spic trenutno, a to kazem ko Zvezdas.
(Sabre, 11. jun 2019 21:02) wow, ti Zvezdas? Wow

Valerij

pre 4 godine

Mnogo poredjenja, malo realnih.
Ako se pise o listi golgetera onda tu nema mesta poredjenjima, ko, kad i kako.
Mitrovic ima sansu koju ce verovatno iskoristiti i biti medju top 3 ako ne i najbolji strelac, jer realno nema konkurenciju a i stvarno gine na terenu na svakoj tekmi za reprezentaciju.
Nije realno porediti ga sa velicinama kao sto su Piksi, Dejo, Pedja, Mijat, Deki.....Tu je jedino Mijat igrao klasicnog spica donekle, a imao je jos bar 3-4 igraca koji su mogli da postignu gol kao dobar dan.Dejo, Piksi i Stankovic su namestili gomilu golova koje su dali Savo, Mijatovic, Kovacevic i ostali a i sami su postigli solidan broj s obzirom na poziciju u timu.
Lista najboljih strelaca je jedno i onda odrazava fakticko stanje i ciste egzaktne brojeve, a lista najboljih igraca potpuno drugo i ona moze biti subjektivna, tacnije uglavnom je subjektivna za svakoga.Neko je voleo Piksija, neko Deju, neko Dekija, neko Mihu.

Toliko

pre 4 godine

Sa tolikom minutazom i utakmicama protiv slabih reprezentacija,Jovic i Prijovic bi postigli po 40+ golova.
(Istina, 11. jun 2019 22:57)

Pa što ne dadose bar jedan protiv Ukrajine?
(bbROD, 11. jun 2019 23:52)

Sto ne dade Mitrovic,igrao je koliko i Prijovic na toj utakmici?! Ah,da,Ukrajina je drugorazredna reprezentacija a on daje samo protiv trecerazrednih i jos slabijih...Litvanija,Crna Gora,Moldavija,Rumunija,Gruzija i sl.

...

pre 4 godine

Broj minuta potrebnih za postizanje gola u dresu reprezentacije:
114 Kostic
115 Bajevic
119 Veselinovic
124 Galic
141 Marjanovic
149 Bobek
166 Mitic
173 Mitrovic


Luka Jovic ima 244 minuta u reprezentaciji i 2 gola, tako da je njegov prosek sada 122, a siguran sam da cim se uigra sa reprezentacijom da ce to biti jos bolje, daleko je Jovic bolji od Mitrovica, ali svaka cast i Mitrovicu koji uvek daje sve od sebe u dresu Srbije.

Dragan

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

Jel to kaze navijac drugorazredne reprezentacije koju je veceras isamarao Tunis u gostima?! Posle Estonije i Madjarske,nova "velesila" ocitala lekciju "velesili" hahahah

Mihajlo

pre 4 godine

Mijatovic je bio poluspic a ne centarfor,namestao je golove mnogo vise nego sto je davao,kao Del Pjero,Toti. Tako da nije za poredjenje sa Mitrovicem.

bbROD

pre 4 godine

Sa tolikom minutazom i utakmicama protiv slabih reprezentacija,Jovic i Prijovic bi postigli po 40+ golova.
(Istina, 11. jun 2019 22:57)

Pa što ne dadose bar jedan protiv Ukrajine?

Goran ks

pre 4 godine

Ja postujem misljenje jednog od najboljih trenera Rafe Beniteza, dakle Mitro pojma nema. A za Jovica pokazace vreme, nije los ali mnogo promasuje.

Sabre

pre 4 godine

Wow, jel stvarno ima 24?! Wow. Covek nekako izgleda mnogo starije i kao da je tu sto godina xD Ali nema veze, car je, i definitivno nas najbolji spic trenutno, a to kazem ko Zvezdas.

Milovan

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

Pa realno Domagoj je 100% upravu.

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil,
Holandiju,Argentinu....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 11. jun 2019 22:34)

Vidi Kroasana kako sam sebi replicira.Drugorazredna repka je ona ciji igraci igraju u "superjakim" Kopenhagenu,Rizesporu,Klub Brizu i koju gazi Madjarska kao od sale.To je Hrvatska

Hit

pre 4 godine

Najbolji su mi komentari "zvezdasa" kako je on "drugoligaski" fudbaler,kako ne sluzi nicemu u reprezentaciji,drvo itd...Kao i komentari "partizanovaca" za Jovica posle jednog promasaja,da ce grejati klupu u Realu,a sledece godine otici na pozajmicu u Eibar....Mitrovic gde god igrao,odavno je zacementirao svoje mesto u reprezentaciji dokle god je to makar profesionalni nivo.Dosta mi je onih kvazinapadaca sa statistikama 60 meceva za reprezentaciju,8 golova,od toga 5 u prijateljskim protiv Juzne Koreje i Izraela,a 3 protiv Farskih Ostrva u nekim vec izgubljenim kvalifikacijama.Kakav god da je,Mitrovic ima sjajnu statistiku,daje golove,daje celog sebe reprezentaciji,i fantasticno se nadopunjuje sa napadacem sasvim drugih karakteristika Jovicem.Do kraja karijere bice ubedljivo najbolji strelac u nasoj istoriji,a onda ce ga preteci Jovic.Zajedno ce dati mnogo nasem timu

beogradski

pre 4 godine

A kome je on zabijao golove, Engleskoj, Francuzima ,Njemackoj ? Ili boraniji nekoj, a igra za Fulam, pa kako takva klasa nije u Bajernu, Atletiku,Juventusu kao nas Mandzukic ? Drugorazredni tim, drugorazredni repka za drugorazrednog igraca. Kod nas bi sedeo na tribinama i gledao vatrene .
(Domagoj, 11. jun 2019 22:18)

OK.

Najrealnije

pre 4 godine

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.
(Rade grobar, 11. jun 2019 23:06)

Kako boli taj Bari,toliko da kompleksi prste na sve strane.Zasto bi se neko stideo sto je postao prvak Evrope u fudbalu? Nije tacno da nije igralo pola Evrope,vec samo engleski sampion ali oni su bili kaznjeni 5 godina,tako da,po tebi,nijedan prvak Evrope u tih 5 godina ne bi smeo da slavi tu titulu.Naravno da cemo slaviti i pobedu nad Nemackom a mogla je biti nedavno jos jedna kad je Jovic dao gol za vodstvo ali nismo izdrzali da sacuvamo to vodstvo. Zvezda je pregazila svakog do finala au toj utakmici se odlucila za drugu taktiku i cilj opravdava sredstva,mada sam siguran da bi tukli taj Olimpik,da su se otvorili jer tesko da je iko bio jaci od sredine gde su igrali Jugovic,Mihajlovic,Savicevic i Prosinecki,sa Pancevim u spicu i Belodedicem kao liberom.Bitno je da vi slavite 0:0 sa Realom kao najvece ostvarenje vaseg malog kluba.

dzeronimo

pre 4 godine

13 golova mitrogol daje do kraja evropskog I sa 25god vec postaje najbolji strelac na ovim prostorima svih vremena!

a vi imate obraza da ga poredite sa jovicem. ne mogu da verujem da je onaj strucnjak krstajic stavio I polu povredjenog mitra na klupu, a oveo onog jovica od pocetka.

Armadajj

pre 4 godine

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.
(Rade grobar, 11. jun )

Druže, 22 fudbalska su uspela u tome, sa ili bez autobusa. Ponavljam samo 22, tj. Zveda i 21 klub, imaju trofej prvaka Evrope....Aloo

Boze me sacuvaj

pre 4 godine

Wow, jel stvarno ima 24?! Wow. Covek nekako izgleda mnogo starije i kao da je tu sto godina xD Ali nema veze, car je, i definitivno nas najbolji spic trenutno, a to kazem ko Zvezdas.
(Sabre, 11. jun 2019 21:02) # Link komentara

Wow, stvarno ima 24 god. Wow.

sofronije

pre 4 godine

Nije isto ako Pera Peric postigne 30 golova na 150 utakmica i ako MiKa MIkic postigne 25 golova na 40 utakmica, tako da bi novinari trebali malo da prouce statistiku i da izadju sa vise preciznih podataka koji bi vrlo dobro zapusili usta svim Mitrovim kriticarima, po odnosu datih golova po utakmici, Mitar je mozda vec sada najbolji napadac u istoriji jugoslovenskog/srpskog fudbala! Po kvalitetu svakako nije ali dzabe nama i Ronaldo i Mesi na terenu ako za reprezentaciju ne daju 100% sebe... A Mitar je svaki minut na terenu proveden u dresu Srbije dao maksimum i zato ga treba postovati bez obzira za koga navijate i u kom klubu trenutno igra Mitrovic...

ШУМАДИНАЦ

pre 4 godine

Tako mlad a zaboravan, pobedili smo Nemacku, sa igracem vise igrali smo sraman bunker 65 minuta, selektor Antic koga ovde svi hvale. Ali pobeda je pobeda, kao oni sto parkirase dva autobusa i bez stida slave neki Bari,a pola Evrope tada nije ni igralo.
(Rade grobar, 11. jun 2019 23:06)

Дечко, имали смо играча мање

TranziciCija

pre 4 godine

@mile
Ne znam da li si sarkastican ili ne, ali evo uzmi ovaj podatak- Mijatovic je za nas (tadasnji) nacionalni tim igrao na 73 utakmice i dao 26 golova. Dakle, Mitrovic ima daleko bolje prolazno vreme..

sofronije

pre 4 godine

Odnos broja utakmica i broja postignutih golova najboljih strelaca u istoriji SFRJ, SRJ, SCG i Srbije:

63/38 Bobek
51/37 Galic
58/37 Marjanovic
102/37 Milosevic
59/32 Mitic
37/29 Bajevic
37/28 Veselinovic
33/26 Kostic
73/26 Mijatovic
48/25 Mitrovic


Broj minuta potrebnih za postizanje gola u dresu reprezentacije:
114 Kostic
115 Bajevic
119 Veselinovic
124 Galic
141 Marjanovic
149 Bobek
166 Mitic
173 Mitrovic

Mitar je klinac od 24 godine a sto se igara u reprezentaciji tice prestigao je legende poput Dzajica, Milutinovica, Vukotica, Savicevica, Bjekovica itd. Ne moze Mitar svakako da se stavlja u isti kos po kvalitetu sa Dzajom ili Mocom ali rezultati i zalaganje u reprezentaciji mu se nikako ne mopgu osporiti.

I najvaznije, za reprezentaciju uvek daje maksimum, za razliku od nekih mnogo vecih imena, boljih igraca ali ocigledno losijih ljudi i manjih patriota od njega.

ko te pita uopste

pre 4 godine

@kimi pa pobedili smo nemce na sp 2010 ,a ovaj domagoj je ogledalo njihovog drustva ,iskompleksirani poluobrazovani klinac koji nema pojma o zivotu ali zna da mrzi Srbe, ne vidim po cemu je Mitrovic drugorazredan igrac posebno s ovakvom statistikom ali dobro njemu je i Nole drugorazredan teniser ,Jokic drugorazredan kosarkas itd.

Aleks

pre 4 godine

Narednih 10 godina imamo spic napada, dva vrhunska.
Sredinu... ako se ne aktiviraju Gacinovic, Zile, Grujic (Radonjica sam vec otpisao) ne znam kako cemo da izmislimo.
Odbrana, uz Blekija mora jos neko, Kolarov je vec pred penzijom...

I da, treba trener da se promeni... Selektor, kako li se vec naziva ono cudo na klupi.

Mr. Blondie

pre 4 godine

Do pre neku godinu je bilo nezamislivo da se neko probije na top10 listu, napadači su nam bili izrazito neefikasni. Nakon raspada SFRJ samo su Kežman i Žigić jedva došli do oko 20, Piksi, Dejo, Stanković, Lazović i Tadić imaju oko 15. Koliko sada mogu da se setim, 10 su dali i Jokan, Kovačević, Bane, Kolarov, Pantelić, Krasić, Lane. Valjda je nekima sada jasno koliko je ovih 37 Savinih golova, koji uvek bio osporavan i vređan od strane navijača jednog kluba. I Mijat je imao nekoliko fantastičnih godina, vukao je rerezentaciju 96-00. Mitar lagano pretiče sve a tek su mu 24. Nadam se da će mu se još neko prključiti, mogao bi i Jović 30+ ili Tadić 20+.

neko

pre 4 godine

Mitrogol je sinonim za nasu mladu,perspektivnu i poletnu reprezentaciju Srbije.Osporavaju ga samo komsije Hrvati i navijači zvezde(čast izuzecima).A njima je,kada se uzme sve u obzir,oprosteno vređanje naše uzdanice Mitrogola.
Naravno ovde treba istaći i ulogu saveza i selektora na igru koja je trenutno katastrofalna.U nekom idealnom svetu,sa idealnim rukovodstvom FSS i kvalitetnim selektorom,bili bismo jedna od najboljih i najatraktivnijih fudbalskih reprezentacija sveta u fudbalu.Naravno ispred Hrvata,svakako.Mada su i kroasani jos uvek dosta dobri,ali stare i dani slave im uveliko prolaze,dok nasi dani tek dolaze!

Leonida

pre 4 godine

Pa naravno da ne treba skloniti Mitra, dečko uvek daje 100% svojih mogućnosti za reprezentaciju. Zato trebaju da igraju i on i Jović

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Mitrovica volim jer uvek igra srcem. Bori se do poslednjeg atoma snage.
Nema neki fudbalski talenat u pogledu tehnike,ali sjajno barata onim sto ima. Snaga,igra glavom,osecaj za gol.
Mitrovic,Jovic,Tadic,Kostic,Gacinovic,Milivojevic,Matic,ZA OSTALE NISAM PAMETAN...sto se tice startnih 11.

Kontraš

pre 4 godine

e to makar profesionalni nivo.Dosta mi je onih kvazinapadaca sa statistikama 60 meceva za reprezentaciju,8 golova,od toga 5 u prijateljskim protiv Juzne Koreje i Izraela,a 3 protiv Farskih Ostrva u nekim vec izgubljenim kvalifikacijama.Kakav god da je,Mitrovic ima sjajnu statistiku,daje golove,daje celog sebe reprezentaciji,i fantasticno se nadopunjuje sa napadacem sasvim drugih karakteristika Jovicem.Do kraja karijere bice ubedljivo najbolji strelac u nasoj istoriji,a onda ce ga preteci Jovic.Zajedno ce dati mnogo nasem timu
(Hit, 11. jun 2019 21:01) Sto bi rekao onaj “sabre” WOW!

Слободан

pre 4 godine

Svaka čast na zalaganju! Dečko je jedno vreme igrao za 3 reprezentativne selekcije...želim mu da što pre dodje do 50 golova u nacionalnom dresu!

Dragan

pre 4 godine

Samo da ima jos jednog i to brzog napadaca pored sebe. To odmah vuce jednog iz sredine u protvnickom timu nazad u odbranu i otvara sredinu za nase vezne.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

Rade grobar
Mislim da pogresno postavljas stvari.
Ja sam malo stariji, jasno pamtim finale KEŠ-a 66-te. U polufinalu u Mančesteru je bio najveći autobus pred golom ali SMO prošli dalje. Kažem SMO kao Zvezdaš jer je Partizan beogradski i srpski klub. Znači i MOJ.
Kao da Italijani nikad nisu pravili mulj i uzimali titule a cenimo ih svi. Piše se i pamti pobednik. Zvezda je te 91-ve bila najjača. Jača od svih. A igrao se fudbal i tad.

Grobar

pre 4 godine

Bitno je da vi slavite 0:0 sa Realom kao najvece ostvarenje vaseg malog kluba.
(Najrealnije, 12. jun 2019 01:31)

otprilike , obojica ste isti !

mr.wolf

pre 4 godine

Najbolji su mi komentari "zvezdasa" kako je on "drugoligaski" fudbaler,kako ne sluzi nicemu u reprezentaciji,drvo itd...Kao i komentari "partizanovaca" za Jovica posle jednog promasaja,da ce grejati klupu u Realu,a sledece godine otici na pozajmicu u Eibar....Mitrovic gde god igrao,odavno je zacementirao svoje mesto u reprezentaciji dokle god je to makar profesionalni nivo.Dosta mi je onih kvazinapadaca sa statistikama 60 meceva za reprezentaciju,8 golova,od toga 5 u prijateljskim protiv Juzne Koreje i Izraela,a 3 protiv Farskih Ostrva u nekim vec izgubljenim kvalifikacijama.Kakav god da je,Mitrovic ima sjajnu statistiku,daje golove,daje celog sebe reprezentaciji,i fantasticno se nadopunjuje sa napadacem sasvim drugih karakteristika Jovicem.Do kraja karijere bice ubedljivo najbolji strelac u nasoj istoriji,a onda ce ga preteci Jovic.Zajedno ce dati mnogo nasem timu
(Hit, 11. jun 2019 21:01)

Nadam se da se ostvare tvoje prognoze. Ja sam zvezdas, i volim reprezentaciju. Ima puno grobara koji su meni prirasli za srce svojim igrama u reprezentaciji. Milosevic, Duljaj, Mijatovic, Ilic... Top 10. Mitrovic odlican igrac daleko od drugoligasa, ali i daleko od top klase. Ali je skolski primer "reprezentativnog" igraca. Koliko je samo Klose dao golova a u klubovima se nije naigrao. Jovic, videcemo, ako dobije sansu mozda je iskoristi, samo se plasim da ga ne "prekomanduju" da bude neko ofanzivno krilo....

FSS

pre 4 godine

Mijat je postigao 29.golova za reprezentaciju, a ne 26, ali vama je ocigledno izvor wikipedija, iako nije bio klasican spic, vec vise polutka, a Mitru svaka cast, bori se kao lav, jedini je bio dostojan da se na svetskom prvenstvu nazove reprezentativcem, i ako Bog da, bice sledeci najbolji strelac Srbije...

y

pre 4 godine

Toliko smo dobri i zanimljivi fudbal igramo da naše utakmice traju kao večnost. A tek da se i plasiramo na većinu takmičenja...
Mitros nam je kao suvo zlato, kakav paradoks kao i sve ostalo.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

Oduvek sam navijač Zvezde ali Aleksandar mi je toliko drag i simpatičan. Apsolutno boje kluba za koje neko igra ili je igrao nisu važne kada je neko takav kao on.
Zato mi nisu jasni Grobari koji mrze Novaka jer se deklarisao kao Zvezdas.

dalibor79

pre 4 godine

mozemo pricati mnogo ali realno mitrovic daje uvek 100% na terenu kada igra za rep. a jovicu ce trebati jos neko vreme da se uigra sa ostalima. a za tebe domagaj, ko vama to igra u napadu? pa vas najbolji napadac igra u hofenhajmu,koliko golova je vas najboli napadac (kramaric)postigao dok je igrao u engleskoj? uz to je stariji od mitrovica 3 godine. nesto se taj svetska klasa od kramarica nije proslavio u engleskoj. a usput kramaric je u prosloj sezoni postigo 17 golova od toga 6 sa penala. odbij te golove koje je postigo iz penala i isto toliko golova je postigo kao mitrovic u engleskoj. samo sto je englsko prvenstvo jace od nemackog. jovic i mitrovic su izmislili fudbal za kramarica.

Profesionalac

pre 4 godine

Neverovatno koliko negativnih misljenja o PRVOM foru nasde reprezentacije. Samo zato jer je Partizanov klinac. Da budem fer, isto toliko gluposti o Jovicu, zato jer dolazi iz Zvezde. Toliko ne postovanja...Umesto da smo srecni kakve napadace imamo uz Prijovica koji takodje mora dobijati sansu cesce. Dugo nismo imali ovakve napadace, dugo. Uglavnom odbrana i zadnji vezni...Sad kad imamo prave napadace, nije dosta sto je jedan igrao u Premijer ligi i dao 10 golova u Fulhamu, za reprezentaciju 25 golova. Nije dosta sto je Jovic bio medju prvim strelcima Bundeslige i zahvaljujuci strasnoj sezoni potpisao za jedan Real...Oni su stvarini ljudi a ne pajaci za tastaturom i imaginarni likovi u virtualnom svetu.

Dag Kristi

pre 4 godine

Pa realno Domagoj je 100% upravu. 

Imam 28 godina i za života se ne sećam da smo u fudbalu ikada pobedili Italiju,Španiju,Englesku,Nemačku,Brazil, 
Holandiju,Argentinu....
(kimi, 11. jun 2019 22:34)

Ni ja nemam više, a sećam se da smo tukli Nemce na SP-u, ispred Francuza i Španaca smo bili na tabeli, što je takođe uspeh. Protiv Italije smo odigrali dve nerešene u kvalifikacijama, a protiv Engleza se ni sam ne sećam kada smo igrali.

mihail

pre 4 godine

Svi komentarisu Jovic ovo ono i slazem se treba naci mesta i za njega, ali da sklonis Mitra koji daje gol skoro svaku utakmicu za reprezentaciju bi bilo neozbiljno. Pogledajte njegov odnos utakmica i golova. Pa ni Ronaldo nema bolji.
(Dzoni, 11. jun 2019 20:52)


Nerazumljivo da se Jović vređa posle 2 utakmice. Dajte mu šansu,ja poštujem Mitrovića ako je igrao za Partizan. Pa nije ni on na svakoj utakmici odigrao perfektno. Prava mera i za jednog i drugog su jači timovi. I samo neka daju golove svi. Prestanimo da se delimo na klubove,ovo je reprezentacija.

Mile

pre 4 godine

koliko ja obozavam ovog coveka da to nije normalno.

obozavam ga kao nekada Nemanju Vidica koji je ginuo za Manchester.

jedan od najvecih boraca danasnjice, i to je njegova najveca prednost.


puno srece da nadje bolji tim od fulama, jer decko zasluzuje.

bice zanimljivo videti gde ce preci

Jocca

pre 4 godine

Odličan igrač za reprezentaciju, uvek da sve od sebe i uvek blizu crvenog kartona.
Zato i tesko prolazi u klubovima, nemir u njemu ga pobedi

dalibor79

pre 4 godine

domagoj, selektor nam nije drugorazredan vec je jos i gori. a sto se tice drugorazrednih igraca da krenem redom: drugorazredni golman dmitrovic je medju 5-8 najboljih golmana u spaniji. vas golman greje klupu u engleskome drugoligasu. drugorazredni milenkovic vredi na trzistu vise nego bilo koji vas odbranbeni igrac. drugorazredni defanzivni vezni matic spada medju najbolje defanzivne venze igrace na svetu. drugorazredni milinkovic-savic je proglasen za najboljeg veznoga igraca u italiji( gde vasi igraci pasalic,rog,pjaca vise vremena provode na klupi nego na terenu), drugorazredni kostic i jovic su izabrani u najbolji sastav u sezoni 2018-2019 i to u jednom od najjacih prvenstva na svetu (nemackome), drugorazredni tadic je izabran medju najbolje igrace u ligi sampiona, ljajic izabran u najbolji sastasv turskog sampionata. bolje se ti malo vise brine o vasim igracima. i vas pobedjuju ko god stigne. a jos kada vam se oproste od rep. modric i rakitic za koje nemate ni blizu zamenu tek ce vam biti veselo.

ccc?

pre 4 godine

svake godine po gol...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NapaćeniPenzos, 11. jun 2019 21:23)


Znaci prvi gol je dao u pelenama? A sesti kada je krenuo u vrtic?? To si hteo da kazes?

Mile

pre 4 godine

Mitrovic je emotivan, posvecen igri. On ima zelju da igra i da daje golove. To nije mali kvalitet. Ali, on je trom, spor (visegodisnji problemi sa kilazom), narcisoidan, voli da se parkira i da mu drugi donesu loptu na tacni, a on da je samo gurne u mrezu. On je mera nase zaostalosti za modernim fudbalom.
(nenad, 12. jun 2019 08:08


nenade sta lupas covece.


decko ima 88 kilograma a kada je bio u fulamu imao je 81kg.

planski je odradjeno njegovo povecanje kilaze.

dečko je nabijen i izgleda veoma krupno.

ima intervju o tome.

petarczw

pre 4 godine

Svi komentarisu Jovic ovo ono i slazem se treba naci mesta i za njega, ali da sklonis Mitra koji daje gol skoro svaku utakmicu za reprezentaciju bi bilo neozbiljno. Pogledajte njegov odnos utakmica i golova. Pa ni Ronaldo nema bolji.
(Dzoni, 11. jun 2019 20:52)

Druze u naslovu je odnos godina i golova a mitrovic ima 49 nastupa za A tim i postigao je 25golova sto prostom matematikom znaci pola gola po utakmici a ne duplo vise kako si ti implicirao i 800+ ljidi ti je dao +... Sa druge strane Cristiano Ronaldo ima 158 učešća za A tim Portugalije i ima 88 golova sto je 0,65 gola po utakmici... Ali vazno da a si se ti nalupetao...

Max

pre 4 godine

Kad igra za reprezentaciju nije bitno da li je Zvezdas ili Partizanovac a Mitrovic je jedan od retkih koji pruza svoj maximum kad igra za reprezentaciju. Cak i pri rezultatu 5:0 za ukrajinu jurio je za defanzivcima ukrajine dok su drugi jedva cekali kraj