Utorak, 11.06.2019.

20:16

Spektakularna partija Vasilija Micića za pobedu Efesa nad Fenerom!

Košarkaši Anadolu Efesa su savladali Fenerbahče u drugoj utakmici finalne serije turskog šampionata, rezultatom 101:93 posle produžetka i izjednačili u seriji.

Izvor: B92

Spektakularna partija Vasilija Miciæa za pobedu Efesa nad Fenerom! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

X

pre 4 godine

Prvo, ne može se na turnir ići sa 3 pleja, 3 beka, tri petice, a jednom trojkom.
Drugo, Lučić izvorno igra na poziciji 3, a ne na 4 i naravno, treba da ide. Ostaje problem druge četvorke pored Bjelice i tu će biti Mačvan ukoliko je spreman, ili Birčević, ili neko treći. Sa ovog tvog spiska: Teo, Vasilije, Jovic, Nedovic, Bogdan, Guduric, Gagi otpadaju bar dvojica, a to sigurno neće biti Vasa, Bogdan i Gagi. Lično bih pre vodio Jovića nego Teodosića i Nedovića pre nego Gudurića, ali videćmo šta kaže selektor.
(Nenad, 11. jun 2019 22:55)

O čemu ti pričaš čoveče? Košarka se promenila, nisu ovo 90-te. Kalinic i Lučić mogu da pokriju poziciju 4,čak to više i igraju u svojim klubovima. I Bjelica je izvorno trojka, ali poslednjih par godina prešao na 4. Isto tako dosta naših bekova može da pokrije poziciju 3.

zoran

pre 4 godine

Čovek igra odlično, ali se pitam, da li je on pley ili bek šuter. Ne vidim da im apuno asistencija, ali koševe daje, nije da ne daje.

Kole

pre 4 godine

Guduric je prosek, Nedovic ima bolje fizikalije i bolje ce ici uz Jokica na terenu. Uz Bogdanovica koji je neprikosnoven oni su dovoljni na 2, a na 1 Vasa, Teodosic I Jovic. Na 3 fizikalnci Kalinic i Lucic, 4 Bjelica i Jelovac (ne moze se ici samo da 1 cetvorkom) i petica Jokic, Milutinov, Marijanovic. Kladim se da ce biti ovako.

Dagoberto

pre 4 godine

ALI ALI ALI ne mogu da gresim dusu, momak je imao bas solidnu sezonu i mora biti na spisku !o
(Stefan COYG, 11. jun 2019 21:41)

Istina, zaista je tesko da bek suter ima procenat za 3 poena oko 12.5%
(Kukatilo, 11. jun 2019 22:58)

Pricaju o Guduricu... Samo da iznesem par cinjenica o Guduricu u evroligi...
Odigrao 36 utakmica sa prosekom od 22 minuta, prosecno 1 ukradena, 1 izgubljena, sa 2 napravljena i 2 iznudjena faula, sa 2 prosecno 2 skoka i 2 asistencije po mecu. Ali sto se tice procenata, retki su koji imaju bolje. Jer Guduric bacanja sutira sa 85 poso uspesnosti, za 2 poena je ubacio 62 od 97 pokusaja sto iznosi 63 posto uspesnosti a za 3 poena je ubacio 52 od 109 sa procentom uspesnosti od fenomenalnih 48 posto! Neverovatni procenti! E, sad, mozda ja nisam lepo razumeo ovog Kukatila, mozda je mislio na procente Bogdana za 3 od 12,5 posto jer to nekako lici na Bogdana-beka sutera...

Vitez Parkelot

pre 4 godine

Čitam Srbija ne može ići sa samo 2 pleja. A nama glavni igrač Jokić, koji organizuje napade. Uz njega je dovoljan bek koji ume da prevede loptu, Nedović, Bogdanović, Gagi, Gudurić... Nismo mi izgubili od Slovenaca zato što nismo imali pleja, već zato što nismo imali igrača koji pravi razliku na tom nivou (a oni jesu Dragića i Dončića), pa je u takvoj inferiornosti do izražaja došao nedostatak organizovana napada. Sad imamo Jokića. Pre nam je problem to što nam je Bjelica najbolji šuter, a u isto vreme jedina prava četvorka. Nemamo na toj poziciji "mesa" u reketu.

Grobar

pre 4 godine

Ne mogu da opisem koliko mi je tesko sto cekam poziv na kruzer i verovatno necu gledati lajv reprezentaciju.. Ove godine zlato!!!!
(Ddrogba, 12. jun 2019 05:39)

Ne znam da l si upoznat ali , imas tv i na kruzeru . E sad zavisi sta radis i koliko vremena imas za gledanje .?

PAR

pre 4 godine

@Stefan COYG

Ne bi trebalo da ispadne Jović, pre Nedović/Gudurić, jedan od njih dvojice. Preveliki je rizik povesti samo 2 pleja, od kojih je jedan Teo, koji je, u najmanju ruku, u diskutabilnoj formi jer ne igra mesecima. Videli smo na prošlom Evropskom šta je bilo kada se Jović povredio, Bogdan je igrao i pleja i dvojku, premorio se i pregoreo. On mora da bude odmoran da igra na dvojci, naročito što se i u odbrani troši. Po mom mišljenju je najbolji tandem Bogdan-Gagi-Neda, jer je Gagi odličan defanzivac i čovek zadatka (kako neko već napisa), a Bogdan i Nedović odlični napadači, solidni defanzivci i posvećeni 100%. Žao će mi biti ko god da ispadne jer je i Gudurić fenomenalan, ali sam sigurna da će biti mesta za njega na nekom narednom prvenstvu.

x

pre 4 godine

A NBA draft se blizi....
(Forrest13Bondurant, 11. jun 2019 21:28)

Kakav draft? Pa Vasa je draftovan jos pre 5 godina. Moze da ide kod Bobija u 76erse

Иван

pre 4 godine

Једини наш плеј који има улаз, и који има и напад и одбрану. А уз то је најмлађи у тројцу Тео-Јовић-Мицић. Скок, пас, преглед игре, транзиција, одличан, све је одлично и правовремено... Мислим да је Васа сигуран стартер у репрезентацији, поготово што би Теу одговарало да улази кад су ривали у бонусу, пошто он од наших играча вероватно најбоље изнуђује противничке фаулове.

Ако је Васа тај стартни плеј, а Јокић стартни пивот, може се очекивати игра с много контри и утрчавања од наше прве петорке. Јак темпо, без много задржавања лопте. Значи Богдан, Калина и Недовић уз њих. А с клупе Тео, Бели и Бобан и позициона кошарка. И свако долази до изражаја. Наравно, Бјелица може и с првом петорком.

Велика предност би била ако нам не буде падао интензитет игре, што је с таквом стартном петорком и заменама изводљиво.

Onokao..

pre 4 godine

Teo, budi covek, uvek si i bio, predlozi sam da budes rezervni plej u Kini...
(Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane, 11. jun 2019 20:24)

Cekaj, ti stvarno mislis da za tih mesec i po dana priprema i pripremnih utakmica oni sami nece videti ko je bolji od koga i ko zasluzuje da igra? Ne skupljaju se oni minut pre utakmice, pa daj da se dogovorimo...

highbury

pre 4 godine

Upravo odgledah sve poene. Utakmicu stvarno obelezili Srbi. Kalinic sutira preko ruke Micica, Guduric prevari Micica pa monstruozno zakuca, Micic zakuca preko Kalinica. Zamislite svu trojicu na istoj strani? 
A sad zamislite da su tu jos, Teodosic najbolji asistent Evrope, Bogdanovic montruozni trojkas i jedan od vodja ekipe, profesor Bjelica, najbolji NBA centar Jokic, najbolji centar Evrope Milutinov, najvisi igrac na turniru Bobi Marjanovic, surovi defanzivac Milosavljevic, pouzdani plej Jovic, munjeviti Lucic, zamenik kapitena Macvan, inteligentni Raduljica.... 
Deluje mi strasno, zamislite kako je nasim protivnicima.
(Mare, 11. jun 2019 20:57)

Odlican komentar ali zaboravio si najekspozivnijeg igraca Evrope Nedovica!

Ivan Veljković

pre 4 godine

Još jedna sjajna utakmica dva turska košarkaška velikana. Divovska borba zaista. U proiduževima Efes uspeo da pobedi Fener i izjednači na 1:1 u seriji i time najavi veliku borbu za titulu. I dalje mislim da je Fener favorit ali Efes je tim koji može da ih pobedi u seriji, to je više nego jasno. Biće strašna boprba do kraja ove serije.

Nenad

pre 4 godine

Teo - Vasilije - Jovic/Nedovic
Bogdan - Guduric - Gagi
Kalinic
Lucic - Bjelica
Jokic - Milutinov - Bobi
(Stefan COYG, 11. jun 2019 20:42)


Prvo, ne može se na turnir ići sa 3 pleja, 3 beka, tri petice, a jednom trojkom.
Drugo, Lučić izvorno igra na poziciji 3, a ne na 4 i naravno, treba da ide. Ostaje problem druge četvorke pored Bjelice i tu će biti Mačvan ukoliko je spreman, ili Birčević, ili neko treći. Sa ovog tvog spiska: Teo, Vasilije, Jovic, Nedovic, Bogdan, Guduric, Gagi otpadaju bar dvojica, a to sigurno neće biti Vasa, Bogdan i Gagi. Lično bih pre vodio Jovića nego Teodosića i Nedovića pre nego Gudurića, ali videćmo šta kaže selektor.

Kukatilo

pre 4 godine

Ja bicu iskren sada... imam averziju prema Guduricu... i to ne zato sto je on los igrac ili zato sto sam ja grobar, nego zbog celog hajpa ciganske zajednice oko njega. Kaoo bla bla blaa bice on bolji od Bogdanovica, samo vidite bla bla, nije kod Zeljka za dzabe... a svi znamo da se igrac kao Bogdan radja jednom u 2 decenije na Balkanu da se ne lazemo. Znaci naterali su me svojim nerealnim i neodgovornim komentarima da decka kosarkaski zamrzim. 

ALI ALI ALI ne mogu da gresim dusu, momak je imao bas solidnu sezonu i mora biti na spisku !o
(Stefan COYG, 11. jun 2019 21:41)

Istina, zaista je tesko da bek suter ima procenat za 3 poena oko 12.5%

Nenad

pre 4 godine

Bravo, Vaso! Dečko je godinama kritikovan sa svih strana, nekako mi baš lepo što je zapušio usta onima koji su ga proglasili propalitetom sa 20 godina.

Vasa je u juniorskoj konkurenciji već bio medju najvećim talentima na svetu. Kasno je shvatio da od talenta nema ništa bez rada. Čekalo se od tada da eksplodira. Mislim da mu je prethodna sezona u Zalgirisu kod Jasikevicijusa bila prekretnica u karijeri.

Srrrrrrrrrdjan

pre 4 godine

Bravo, Vaso! Dečko je godinama kritikovan sa svih strana, nekako mi baš lepo što je zapušio usta onima koji su ga proglasili propalitetom sa 20 godina.

Vasa je u juniorskoj konkurenciji već bio medju najvećim talentima na svetu. Kasno je shvatio da od talenta nema ništa bez rada. Čekalo se od tada da eksplodira. Mislim da mu je prethodna sezona u Zalgirisu kod Jasikevicijusa bila prekretnica u karijeri.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nenad, 11. jun 2019 22:09) # Link komentara

Priznajem, i ja sam bio jedan od njih (kritizera).
A i sada ne mogu da verujem kada i kako je ovaj covek “proradio”.
Naravno, drago mi je zbog njega, a jos vise zbog reprezentacije.
Svaka cast momce i srecno.

MYNX

pre 4 godine

Po meni je Micic zreo za nba ligu....kakav Simons i treba im plej za Embida....i Batlera ukoliko ostane....pogresuce po meni ako ne ode odma h sad je u ogromnom naletu!

minea

pre 4 godine

Sta zna Micic sta je 50 milki budzet :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 11. jun 2019 20:32

sta znaju komentari b92 sta znaci obraz i dostojanstvo.
igrom slucaja sam bio u turskoj nedavno i saznao relativno tacne budzete ekipa iz turske. zaprepastio bi se da recimo jedan efes ima mnogo veci budzet od fenera, sto se ne ogleda toliko u igrackom kadru koliko u sveopstim uslovima koji su im ove sezone omoguceni. feneru je otkazala dogus grupa koja je bila glavni sponzor i na pocetku sezone prakticno nisu ni imali sponzora. jedna darusafaka ima priblizan budzet kao fener, galata i turk telekom su tu negde.
tako da, u opravadnju zeljkovog poraza je uvek prisutan taj momenat budzeta, sto je vrlo bezobrazno sa strane komentatora, koji em su ostraceni, em neinformisani.
vasa je klasa, to se videlo jos prosle sezone. a fener ce ovu seriju dobiti na kraju.

x

pre 4 godine

Zvuči nerealno ali Vasa Micić je najbolji evropski plejmejker.
(as, 11. jun 2019 20:30)

Teo će najverovatnije ulaziti sa klupe. On je i u CSKA u sezoni kad je proglašen najboljim igračem Evrope ulazio uglavnom sa klupe, ali igrao svojih 25-30min.
U Evropskoj košarci biti starter nema tu težinu kao u NBA (tamo marketing diktira neke stvari). Ima tu dosta i do taktike. Neki igrači su bolji kad udju na pola četvrtine, zbog bonusa npr.

au

pre 4 godine

Bravo, Vaso! Dečko je godinama kritikovan sa svih strana, nekako mi baš lepo što je zapušio usta onima koji su ga proglasili propalitetom sa 20 godina.

@Stefan COYG,

Možda Nedović ali moguće i Gudurić, ako Nedović bude zdrav, ima veće šanse da ide u Kinu.

MYNX

pre 4 godine

Mare brate ipak bi to ovako da se pitam....Teodosic najbolji asistent na svetu....Bogdanovic najbolji bek u Evropi i jedan od retkih bekova koji su all round igraci....Kalinic najbolje krilo u El i ubedljivo najbolji defanzivac u el....Bjelica jedna od najboljih 4 Evrope za mene licno i najbolji....sut za 3 preko 50 odsto u nba na ne malo poseda....Jokic najbolji igrac na svetu....Micic najbolji plej u El....Nedovic najveca atleta u timu i jefan od najbrzih i najeksplozovnijih igraca u el....od belaca vec sasvim sigurno....Guduric najbolji suter u El levak klacer....Lučic igrac sa mozda i najvecim srcem u timu....monstruozni borac i atleta i jedno od najboljih krila u el....Marjanovic najdominantniji igrac u reketu na svetu....Jovic jedan od najbokjih plejeva u el....najbolja asistencija u el....i najbolji defanzivac na poziciji pleja u el....odlican pik igrac....Milutinov najbolji centar u el sigurno,najbolji defanzivac medju nasim centrima....odlican bloker i skakac....3 zamene za mene Raduljica odlicna tehnika za rep uvek daje 200 odsto....Milosavljevic sjajan defanzivno i borac neprikosnoveni....i Simanic jedan od najvecih talenata u Evropi odlican defanzivac vrhunski sut za 3 i atletske predispozicije....moze biti veliko iznenadjenje....

sasa the red baron

pre 4 godine

Mislim da je jasno da Fenjer mora da istupi iz lige...
Ostoja se licno uverio u sve nepravde sampionata, i vreme je da se ova opresija zaustavi..

August

pre 4 godine

Drugari, kad se kaže potencijalni reprezentativac, misli se pre svega na to da Sale još uvek nije objavio konačan spisak i da svi igrači koji se nalaze na širem spisku imaju šanse da se dokažu i budi uvršteni u najboljih 12. Poštujte momke koji su na spisku, nebitno da li putuju u Kinu ili ne. Neki od njih su izneli kvalifikacije a neće putovati. To je najveća snaga košarkaške reprezentacije. Svi su jednaki!!

Stefan COYG

pre 4 godine

@ @Stefan COYG,

Možda Nedović ali moguće i Gudurić, ako Nedović bude zdrav, ima veće šanse da ide u Kinu.
(au)

Ja bicu iskren sada... imam averziju prema Guduricu... i to ne zato sto je on los igrac ili zato sto sam ja grobar, nego zbog celog hajpa ciganske zajednice oko njega. Kaoo bla bla blaa bice on bolji od Bogdanovica, samo vidite bla bla, nije kod Zeljka za dzabe... a svi znamo da se igrac kao Bogdan radja jednom u 2 decenije na Balkanu da se ne lazemo. Znaci naterali su me svojim nerealnim i neodgovornim komentarima da decka kosarkaski zamrzim.

ALI ALI ALI ne mogu da gresim dusu, momak je imao bas solidnu sezonu i mora biti na spisku !

Micic

pre 4 godine

Je prevazisao Evropu vrc sad .Covek ima sve kartetistike da bi bio cak i rwvnopravan sa nkihovim bekovima .Em sto zna kosarku em sto je jak i na nogama i u gornjem delu tela ,jedino nema brzinu kao bekovi u Americi ,al verujem da bi za godinu daan i to tamo popravio ,ako su mogli Bobiju moci ce i njemu .Svaka cast za mentalitet,uz duzno postovanje Teodosica, Vasa bi trebao da bude starter .

Kukatilo

pre 4 godine

A koliko ste ga jedno vreme pljuvali ovde po komentarima...
(Boris, 11. jun 2019 20:56)

Pa zasluzio je. Kao sto sad zasluzuje da bude hvaljen. Sta je tu neobicno?

Fidel

pre 4 godine

Mare...Ajde bre oladite sa Guduricem,ceka se 2god da odigra solidnu partiju,i odmahu reprezentaciji.U zadnjoj cetvrtini kada se lomio rezultat.Nijednom nije sutirao na kos,osim tog jednog zakucavanja.Nema
hrabrost da peuzme odgovornost.Ali zato VASILIJE MICIC,briljira,uzivanje je gledati ga.Polomio
je i Gudurica,pogotovo Kalinica.Ma ,bravo Vaso rutalna partija.Kalinic,odlican kada niko nesme da sutira tu je on.Pogledajte,kako Zoc psuje Gudurica,Grobar sam ali ovo je Skandal.

Stefan COYG

pre 4 godine

Uuuu jeeeee... gledao sam tekmu. Vasilije ludi. Kakav napredak. Bez ustrucavanja mogu da kazem vodja ekipe koja je igrala finale Evrolige.

Inace ispasce Jovic ili Nedovic iz price za reprezentaciju. Gagi Milosavaljevic mozda nije bolji igrac od njih, ali je covek zadatka i Saletova produzena ruka na terenu. Mnogo ga voli i postuje Djordjevic.

Teo - Vasilije - Jovic/Nedovic
Bogdan - Guduric - Gagi
Kalinic
Lucic - Bjelica
Jokic - Milutinov - Bobi

MYNX

pre 4 godine

Prednja promena....ulaz....dribling....šut....daleko iznad prosecnog defanzivca....dobar 1 na 1....visina skoro 2 metra za pleja....dobre fizikalije i brzina....odlican pregled igre....i asistencija....visok iq....jednostavno momak nema mane....najkompletniji nas plej....a definitivno medju 5 nasih najboljih pga svih vremena uz Tea....Djordjevica....Moke i Milosa Vujanica....posle njih idu Jovke i Pefi

dm

pre 4 godine

Koja prednja promena i ulaz...Nba style...doveo je do ozbiljnog nivoa...a secam se u Bayern-u i Zvezdi koliko je imao tih "praznih" driblinga...bravo Vasso...

Dzudista

pre 4 godine

Au Vasa dominira...aj i ja da se igram malo selektora kao i svi..
Prva petorka:
1.Micic
2.Bogdanovic
3.Kalinic
4.Bjelica
5.Jokic
E sad zasto Vasa pre Teodosica, pa zato sto je i Markovic uvek igrao prvog pleja pa Teodosic ulazi u igru nakon pet minuta igre to je saletov sistem..i smatram da Teo i Jokic ne mogu da budu zajedno na terenu ali zato Teo i Bobi mogu da dominiraju...
Druga petorka:
1.Teodosic
2.Nedovic
3.Milosavljevic
4.Lucic
5.Marjanovic
E sad neki ce mi lupiti minuse zasto Gagi pa Gagi zato sto je odlican defanzivac a kad malo bolje pogledamo podjednako su jake prva i druga petorka sa totalno razlicitim igracima sto se tice stila igre...kao treceg pleja bih poveo Jovica i kao treceg centra Milutinova, to je po mom misljenju mojih 12 steta sto ce neko ispasti pre svega mislim na Gudurica jer smo popunjeni na poziciji 1 i 2.
Realno Raduljica je mator i ne I ozbiljno kosarku, Macvanu povrede unistile karijeru jedino bi mogao Jelovac na poziciji 4 kao iznenadjenje ali da se ne lazemo A klasu je bolji od Bircevica koji je redovno igrao za reprezentaciju odsustvom Bjelice..

Mare

pre 4 godine

Upravo odgledah sve poene. Utakmicu stvarno obelezili Srbi. Kalinic sutira preko ruke Micica, Guduric prevari Micica pa monstruozno zakuca, Micic zakuca preko Kalinica. Zamislite svu trojicu na istoj strani?
A sad zamislite da su tu jos, Teodosic najbolji asistent Evrope, Bogdanovic montruozni trojkas i jedan od vodja ekipe, profesor Bjelica, najbolji NBA centar Jokic, najbolji centar Evrope Milutinov, najvisi igrac na turniru Bobi Marjanovic, surovi defanzivac Milosavljevic, pouzdani plej Jovic, munjeviti Lucic, zamenik kapitena Macvan, inteligentni Raduljica....
Deluje mi strasno, zamislite kako je nasim protivnicima.

Miki kd

pre 4 godine

Samo još dobar trener i ekipa bi mogla daleko da dogura..Ovako sa Djordjevicem nista ne mozemo napraviti,,odlican igrač ali na zalost katastrofalan trener..

ivannyc

pre 4 godine

I nema potrebe da pisete “potencijalni reprezentativci” jer su oni reprezentativci! Niti imamo jos 60 igraca na istim pozicijama kao SAD niti su ovi nabrojani Nikola Jokic da ga u 20 i nekoj godini mole kao da je Papa Franjo i kao da igrao do sada 18 evropskih i 26 olimpijada!

aha

pre 4 godine

Koliko smo jaki na svim pozicijama, prosto se plasim da se nesto je dohodi i da se ne raspadnemo na svetskom, prosto 12 najboljih igra u zivotnoj formi pa cak i nedovic koji je gotovo celu sezonu bio povredjen.

aha

pre 4 godine

Koliko smo jaki na svim pozicijama, prosto se plasim da se nesto je dohodi i da se ne raspadnemo na svetskom, prosto 12 najboljih igra u zivotnoj formi pa cak i nedovic koji je gotovo celu sezonu bio povredjen.

Dzudista

pre 4 godine

Au Vasa dominira...aj i ja da se igram malo selektora kao i svi..
Prva petorka:
1.Micic
2.Bogdanovic
3.Kalinic
4.Bjelica
5.Jokic
E sad zasto Vasa pre Teodosica, pa zato sto je i Markovic uvek igrao prvog pleja pa Teodosic ulazi u igru nakon pet minuta igre to je saletov sistem..i smatram da Teo i Jokic ne mogu da budu zajedno na terenu ali zato Teo i Bobi mogu da dominiraju...
Druga petorka:
1.Teodosic
2.Nedovic
3.Milosavljevic
4.Lucic
5.Marjanovic
E sad neki ce mi lupiti minuse zasto Gagi pa Gagi zato sto je odlican defanzivac a kad malo bolje pogledamo podjednako su jake prva i druga petorka sa totalno razlicitim igracima sto se tice stila igre...kao treceg pleja bih poveo Jovica i kao treceg centra Milutinova, to je po mom misljenju mojih 12 steta sto ce neko ispasti pre svega mislim na Gudurica jer smo popunjeni na poziciji 1 i 2.
Realno Raduljica je mator i ne I ozbiljno kosarku, Macvanu povrede unistile karijeru jedino bi mogao Jelovac na poziciji 4 kao iznenadjenje ali da se ne lazemo A klasu je bolji od Bircevica koji je redovno igrao za reprezentaciju odsustvom Bjelice..

dm

pre 4 godine

Koja prednja promena i ulaz...Nba style...doveo je do ozbiljnog nivoa...a secam se u Bayern-u i Zvezdi koliko je imao tih "praznih" driblinga...bravo Vasso...

Kukatilo

pre 4 godine

A koliko ste ga jedno vreme pljuvali ovde po komentarima...
(Boris, 11. jun 2019 20:56)

Pa zasluzio je. Kao sto sad zasluzuje da bude hvaljen. Sta je tu neobicno?

August

pre 4 godine

Drugari, kad se kaže potencijalni reprezentativac, misli se pre svega na to da Sale još uvek nije objavio konačan spisak i da svi igrači koji se nalaze na širem spisku imaju šanse da se dokažu i budi uvršteni u najboljih 12. Poštujte momke koji su na spisku, nebitno da li putuju u Kinu ili ne. Neki od njih su izneli kvalifikacije a neće putovati. To je najveća snaga košarkaške reprezentacije. Svi su jednaki!!

Srrrrrrrrrdjan

pre 4 godine

Bravo, Vaso! Dečko je godinama kritikovan sa svih strana, nekako mi baš lepo što je zapušio usta onima koji su ga proglasili propalitetom sa 20 godina.

Vasa je u juniorskoj konkurenciji već bio medju najvećim talentima na svetu. Kasno je shvatio da od talenta nema ništa bez rada. Čekalo se od tada da eksplodira. Mislim da mu je prethodna sezona u Zalgirisu kod Jasikevicijusa bila prekretnica u karijeri.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nenad, 11. jun 2019 22:09) # Link komentara

Priznajem, i ja sam bio jedan od njih (kritizera).
A i sada ne mogu da verujem kada i kako je ovaj covek “proradio”.
Naravno, drago mi je zbog njega, a jos vise zbog reprezentacije.
Svaka cast momce i srecno.

MYNX

pre 4 godine

Mare brate ipak bi to ovako da se pitam....Teodosic najbolji asistent na svetu....Bogdanovic najbolji bek u Evropi i jedan od retkih bekova koji su all round igraci....Kalinic najbolje krilo u El i ubedljivo najbolji defanzivac u el....Bjelica jedna od najboljih 4 Evrope za mene licno i najbolji....sut za 3 preko 50 odsto u nba na ne malo poseda....Jokic najbolji igrac na svetu....Micic najbolji plej u El....Nedovic najveca atleta u timu i jefan od najbrzih i najeksplozovnijih igraca u el....od belaca vec sasvim sigurno....Guduric najbolji suter u El levak klacer....Lučic igrac sa mozda i najvecim srcem u timu....monstruozni borac i atleta i jedno od najboljih krila u el....Marjanovic najdominantniji igrac u reketu na svetu....Jovic jedan od najbokjih plejeva u el....najbolja asistencija u el....i najbolji defanzivac na poziciji pleja u el....odlican pik igrac....Milutinov najbolji centar u el sigurno,najbolji defanzivac medju nasim centrima....odlican bloker i skakac....3 zamene za mene Raduljica odlicna tehnika za rep uvek daje 200 odsto....Milosavljevic sjajan defanzivno i borac neprikosnoveni....i Simanic jedan od najvecih talenata u Evropi odlican defanzivac vrhunski sut za 3 i atletske predispozicije....moze biti veliko iznenadjenje....

highbury

pre 4 godine

Upravo odgledah sve poene. Utakmicu stvarno obelezili Srbi. Kalinic sutira preko ruke Micica, Guduric prevari Micica pa monstruozno zakuca, Micic zakuca preko Kalinica. Zamislite svu trojicu na istoj strani? 
A sad zamislite da su tu jos, Teodosic najbolji asistent Evrope, Bogdanovic montruozni trojkas i jedan od vodja ekipe, profesor Bjelica, najbolji NBA centar Jokic, najbolji centar Evrope Milutinov, najvisi igrac na turniru Bobi Marjanovic, surovi defanzivac Milosavljevic, pouzdani plej Jovic, munjeviti Lucic, zamenik kapitena Macvan, inteligentni Raduljica.... 
Deluje mi strasno, zamislite kako je nasim protivnicima.
(Mare, 11. jun 2019 20:57)

Odlican komentar ali zaboravio si najekspozivnijeg igraca Evrope Nedovica!

Onokao..

pre 4 godine

Teo, budi covek, uvek si i bio, predlozi sam da budes rezervni plej u Kini...
(Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane, 11. jun 2019 20:24)

Cekaj, ti stvarno mislis da za tih mesec i po dana priprema i pripremnih utakmica oni sami nece videti ko je bolji od koga i ko zasluzuje da igra? Ne skupljaju se oni minut pre utakmice, pa daj da se dogovorimo...

Micic

pre 4 godine

Je prevazisao Evropu vrc sad .Covek ima sve kartetistike da bi bio cak i rwvnopravan sa nkihovim bekovima .Em sto zna kosarku em sto je jak i na nogama i u gornjem delu tela ,jedino nema brzinu kao bekovi u Americi ,al verujem da bi za godinu daan i to tamo popravio ,ako su mogli Bobiju moci ce i njemu .Svaka cast za mentalitet,uz duzno postovanje Teodosica, Vasa bi trebao da bude starter .

Stefan COYG

pre 4 godine

Uuuu jeeeee... gledao sam tekmu. Vasilije ludi. Kakav napredak. Bez ustrucavanja mogu da kazem vodja ekipe koja je igrala finale Evrolige.

Inace ispasce Jovic ili Nedovic iz price za reprezentaciju. Gagi Milosavaljevic mozda nije bolji igrac od njih, ali je covek zadatka i Saletova produzena ruka na terenu. Mnogo ga voli i postuje Djordjevic.

Teo - Vasilije - Jovic/Nedovic
Bogdan - Guduric - Gagi
Kalinic
Lucic - Bjelica
Jokic - Milutinov - Bobi

x

pre 4 godine

Zvuči nerealno ali Vasa Micić je najbolji evropski plejmejker.
(as, 11. jun 2019 20:30)

Teo će najverovatnije ulaziti sa klupe. On je i u CSKA u sezoni kad je proglašen najboljim igračem Evrope ulazio uglavnom sa klupe, ali igrao svojih 25-30min.
U Evropskoj košarci biti starter nema tu težinu kao u NBA (tamo marketing diktira neke stvari). Ima tu dosta i do taktike. Neki igrači su bolji kad udju na pola četvrtine, zbog bonusa npr.

Nenad

pre 4 godine

Bravo, Vaso! Dečko je godinama kritikovan sa svih strana, nekako mi baš lepo što je zapušio usta onima koji su ga proglasili propalitetom sa 20 godina.

Vasa je u juniorskoj konkurenciji već bio medju najvećim talentima na svetu. Kasno je shvatio da od talenta nema ništa bez rada. Čekalo se od tada da eksplodira. Mislim da mu je prethodna sezona u Zalgirisu kod Jasikevicijusa bila prekretnica u karijeri.

Mare

pre 4 godine

Upravo odgledah sve poene. Utakmicu stvarno obelezili Srbi. Kalinic sutira preko ruke Micica, Guduric prevari Micica pa monstruozno zakuca, Micic zakuca preko Kalinica. Zamislite svu trojicu na istoj strani?
A sad zamislite da su tu jos, Teodosic najbolji asistent Evrope, Bogdanovic montruozni trojkas i jedan od vodja ekipe, profesor Bjelica, najbolji NBA centar Jokic, najbolji centar Evrope Milutinov, najvisi igrac na turniru Bobi Marjanovic, surovi defanzivac Milosavljevic, pouzdani plej Jovic, munjeviti Lucic, zamenik kapitena Macvan, inteligentni Raduljica....
Deluje mi strasno, zamislite kako je nasim protivnicima.

MYNX

pre 4 godine

Po meni je Micic zreo za nba ligu....kakav Simons i treba im plej za Embida....i Batlera ukoliko ostane....pogresuce po meni ako ne ode odma h sad je u ogromnom naletu!

Kukatilo

pre 4 godine

Ja bicu iskren sada... imam averziju prema Guduricu... i to ne zato sto je on los igrac ili zato sto sam ja grobar, nego zbog celog hajpa ciganske zajednice oko njega. Kaoo bla bla blaa bice on bolji od Bogdanovica, samo vidite bla bla, nije kod Zeljka za dzabe... a svi znamo da se igrac kao Bogdan radja jednom u 2 decenije na Balkanu da se ne lazemo. Znaci naterali su me svojim nerealnim i neodgovornim komentarima da decka kosarkaski zamrzim. 

ALI ALI ALI ne mogu da gresim dusu, momak je imao bas solidnu sezonu i mora biti na spisku !o
(Stefan COYG, 11. jun 2019 21:41)

Istina, zaista je tesko da bek suter ima procenat za 3 poena oko 12.5%

ivannyc

pre 4 godine

I nema potrebe da pisete “potencijalni reprezentativci” jer su oni reprezentativci! Niti imamo jos 60 igraca na istim pozicijama kao SAD niti su ovi nabrojani Nikola Jokic da ga u 20 i nekoj godini mole kao da je Papa Franjo i kao da igrao do sada 18 evropskih i 26 olimpijada!

MYNX

pre 4 godine

Prednja promena....ulaz....dribling....šut....daleko iznad prosecnog defanzivca....dobar 1 na 1....visina skoro 2 metra za pleja....dobre fizikalije i brzina....odlican pregled igre....i asistencija....visok iq....jednostavno momak nema mane....najkompletniji nas plej....a definitivno medju 5 nasih najboljih pga svih vremena uz Tea....Djordjevica....Moke i Milosa Vujanica....posle njih idu Jovke i Pefi

minea

pre 4 godine

Sta zna Micic sta je 50 milki budzet :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 11. jun 2019 20:32

sta znaju komentari b92 sta znaci obraz i dostojanstvo.
igrom slucaja sam bio u turskoj nedavno i saznao relativno tacne budzete ekipa iz turske. zaprepastio bi se da recimo jedan efes ima mnogo veci budzet od fenera, sto se ne ogleda toliko u igrackom kadru koliko u sveopstim uslovima koji su im ove sezone omoguceni. feneru je otkazala dogus grupa koja je bila glavni sponzor i na pocetku sezone prakticno nisu ni imali sponzora. jedna darusafaka ima priblizan budzet kao fener, galata i turk telekom su tu negde.
tako da, u opravadnju zeljkovog poraza je uvek prisutan taj momenat budzeta, sto je vrlo bezobrazno sa strane komentatora, koji em su ostraceni, em neinformisani.
vasa je klasa, to se videlo jos prosle sezone. a fener ce ovu seriju dobiti na kraju.

Fidel

pre 4 godine

Mare...Ajde bre oladite sa Guduricem,ceka se 2god da odigra solidnu partiju,i odmahu reprezentaciji.U zadnjoj cetvrtini kada se lomio rezultat.Nijednom nije sutirao na kos,osim tog jednog zakucavanja.Nema
hrabrost da peuzme odgovornost.Ali zato VASILIJE MICIC,briljira,uzivanje je gledati ga.Polomio
je i Gudurica,pogotovo Kalinica.Ma ,bravo Vaso rutalna partija.Kalinic,odlican kada niko nesme da sutira tu je on.Pogledajte,kako Zoc psuje Gudurica,Grobar sam ali ovo je Skandal.

sasa the red baron

pre 4 godine

Mislim da je jasno da Fenjer mora da istupi iz lige...
Ostoja se licno uverio u sve nepravde sampionata, i vreme je da se ova opresija zaustavi..

x

pre 4 godine

A NBA draft se blizi....
(Forrest13Bondurant, 11. jun 2019 21:28)

Kakav draft? Pa Vasa je draftovan jos pre 5 godina. Moze da ide kod Bobija u 76erse

Stefan COYG

pre 4 godine

@ @Stefan COYG,

Možda Nedović ali moguće i Gudurić, ako Nedović bude zdrav, ima veće šanse da ide u Kinu.
(au)

Ja bicu iskren sada... imam averziju prema Guduricu... i to ne zato sto je on los igrac ili zato sto sam ja grobar, nego zbog celog hajpa ciganske zajednice oko njega. Kaoo bla bla blaa bice on bolji od Bogdanovica, samo vidite bla bla, nije kod Zeljka za dzabe... a svi znamo da se igrac kao Bogdan radja jednom u 2 decenije na Balkanu da se ne lazemo. Znaci naterali su me svojim nerealnim i neodgovornim komentarima da decka kosarkaski zamrzim.

ALI ALI ALI ne mogu da gresim dusu, momak je imao bas solidnu sezonu i mora biti na spisku !

Ivan Veljković

pre 4 godine

Još jedna sjajna utakmica dva turska košarkaška velikana. Divovska borba zaista. U proiduževima Efes uspeo da pobedi Fener i izjednači na 1:1 u seriji i time najavi veliku borbu za titulu. I dalje mislim da je Fener favorit ali Efes je tim koji može da ih pobedi u seriji, to je više nego jasno. Biće strašna boprba do kraja ove serije.

Иван

pre 4 godine

Једини наш плеј који има улаз, и који има и напад и одбрану. А уз то је најмлађи у тројцу Тео-Јовић-Мицић. Скок, пас, преглед игре, транзиција, одличан, све је одлично и правовремено... Мислим да је Васа сигуран стартер у репрезентацији, поготово што би Теу одговарало да улази кад су ривали у бонусу, пошто он од наших играча вероватно најбоље изнуђује противничке фаулове.

Ако је Васа тај стартни плеј, а Јокић стартни пивот, може се очекивати игра с много контри и утрчавања од наше прве петорке. Јак темпо, без много задржавања лопте. Значи Богдан, Калина и Недовић уз њих. А с клупе Тео, Бели и Бобан и позициона кошарка. И свако долази до изражаја. Наравно, Бјелица може и с првом петорком.

Велика предност би била ако нам не буде падао интензитет игре, што је с таквом стартном петорком и заменама изводљиво.

Miki kd

pre 4 godine

Samo još dobar trener i ekipa bi mogla daleko da dogura..Ovako sa Djordjevicem nista ne mozemo napraviti,,odlican igrač ali na zalost katastrofalan trener..

au

pre 4 godine

Bravo, Vaso! Dečko je godinama kritikovan sa svih strana, nekako mi baš lepo što je zapušio usta onima koji su ga proglasili propalitetom sa 20 godina.

@Stefan COYG,

Možda Nedović ali moguće i Gudurić, ako Nedović bude zdrav, ima veće šanse da ide u Kinu.

Nenad

pre 4 godine

Teo - Vasilije - Jovic/Nedovic
Bogdan - Guduric - Gagi
Kalinic
Lucic - Bjelica
Jokic - Milutinov - Bobi
(Stefan COYG, 11. jun 2019 20:42)


Prvo, ne može se na turnir ići sa 3 pleja, 3 beka, tri petice, a jednom trojkom.
Drugo, Lučić izvorno igra na poziciji 3, a ne na 4 i naravno, treba da ide. Ostaje problem druge četvorke pored Bjelice i tu će biti Mačvan ukoliko je spreman, ili Birčević, ili neko treći. Sa ovog tvog spiska: Teo, Vasilije, Jovic, Nedovic, Bogdan, Guduric, Gagi otpadaju bar dvojica, a to sigurno neće biti Vasa, Bogdan i Gagi. Lično bih pre vodio Jovića nego Teodosića i Nedovića pre nego Gudurića, ali videćmo šta kaže selektor.

PAR

pre 4 godine

@Stefan COYG

Ne bi trebalo da ispadne Jović, pre Nedović/Gudurić, jedan od njih dvojice. Preveliki je rizik povesti samo 2 pleja, od kojih je jedan Teo, koji je, u najmanju ruku, u diskutabilnoj formi jer ne igra mesecima. Videli smo na prošlom Evropskom šta je bilo kada se Jović povredio, Bogdan je igrao i pleja i dvojku, premorio se i pregoreo. On mora da bude odmoran da igra na dvojci, naročito što se i u odbrani troši. Po mom mišljenju je najbolji tandem Bogdan-Gagi-Neda, jer je Gagi odličan defanzivac i čovek zadatka (kako neko već napisa), a Bogdan i Nedović odlični napadači, solidni defanzivci i posvećeni 100%. Žao će mi biti ko god da ispadne jer je i Gudurić fenomenalan, ali sam sigurna da će biti mesta za njega na nekom narednom prvenstvu.

Grobar

pre 4 godine

Ne mogu da opisem koliko mi je tesko sto cekam poziv na kruzer i verovatno necu gledati lajv reprezentaciju.. Ove godine zlato!!!!
(Ddrogba, 12. jun 2019 05:39)

Ne znam da l si upoznat ali , imas tv i na kruzeru . E sad zavisi sta radis i koliko vremena imas za gledanje .?

Dagoberto

pre 4 godine

ALI ALI ALI ne mogu da gresim dusu, momak je imao bas solidnu sezonu i mora biti na spisku !o
(Stefan COYG, 11. jun 2019 21:41)

Istina, zaista je tesko da bek suter ima procenat za 3 poena oko 12.5%
(Kukatilo, 11. jun 2019 22:58)

Pricaju o Guduricu... Samo da iznesem par cinjenica o Guduricu u evroligi...
Odigrao 36 utakmica sa prosekom od 22 minuta, prosecno 1 ukradena, 1 izgubljena, sa 2 napravljena i 2 iznudjena faula, sa 2 prosecno 2 skoka i 2 asistencije po mecu. Ali sto se tice procenata, retki su koji imaju bolje. Jer Guduric bacanja sutira sa 85 poso uspesnosti, za 2 poena je ubacio 62 od 97 pokusaja sto iznosi 63 posto uspesnosti a za 3 poena je ubacio 52 od 109 sa procentom uspesnosti od fenomenalnih 48 posto! Neverovatni procenti! E, sad, mozda ja nisam lepo razumeo ovog Kukatila, mozda je mislio na procente Bogdana za 3 od 12,5 posto jer to nekako lici na Bogdana-beka sutera...

Kole

pre 4 godine

Guduric je prosek, Nedovic ima bolje fizikalije i bolje ce ici uz Jokica na terenu. Uz Bogdanovica koji je neprikosnoven oni su dovoljni na 2, a na 1 Vasa, Teodosic I Jovic. Na 3 fizikalnci Kalinic i Lucic, 4 Bjelica i Jelovac (ne moze se ici samo da 1 cetvorkom) i petica Jokic, Milutinov, Marijanovic. Kladim se da ce biti ovako.

Vitez Parkelot

pre 4 godine

Čitam Srbija ne može ići sa samo 2 pleja. A nama glavni igrač Jokić, koji organizuje napade. Uz njega je dovoljan bek koji ume da prevede loptu, Nedović, Bogdanović, Gagi, Gudurić... Nismo mi izgubili od Slovenaca zato što nismo imali pleja, već zato što nismo imali igrača koji pravi razliku na tom nivou (a oni jesu Dragića i Dončića), pa je u takvoj inferiornosti do izražaja došao nedostatak organizovana napada. Sad imamo Jokića. Pre nam je problem to što nam je Bjelica najbolji šuter, a u isto vreme jedina prava četvorka. Nemamo na toj poziciji "mesa" u reketu.

X

pre 4 godine

Prvo, ne može se na turnir ići sa 3 pleja, 3 beka, tri petice, a jednom trojkom.
Drugo, Lučić izvorno igra na poziciji 3, a ne na 4 i naravno, treba da ide. Ostaje problem druge četvorke pored Bjelice i tu će biti Mačvan ukoliko je spreman, ili Birčević, ili neko treći. Sa ovog tvog spiska: Teo, Vasilije, Jovic, Nedovic, Bogdan, Guduric, Gagi otpadaju bar dvojica, a to sigurno neće biti Vasa, Bogdan i Gagi. Lično bih pre vodio Jovića nego Teodosića i Nedovića pre nego Gudurića, ali videćmo šta kaže selektor.
(Nenad, 11. jun 2019 22:55)

O čemu ti pričaš čoveče? Košarka se promenila, nisu ovo 90-te. Kalinic i Lučić mogu da pokriju poziciju 4,čak to više i igraju u svojim klubovima. I Bjelica je izvorno trojka, ali poslednjih par godina prešao na 4. Isto tako dosta naših bekova može da pokrije poziciju 3.

zoran

pre 4 godine

Čovek igra odlično, ali se pitam, da li je on pley ili bek šuter. Ne vidim da im apuno asistencija, ali koševe daje, nije da ne daje.

Miki kd

pre 4 godine

Samo još dobar trener i ekipa bi mogla daleko da dogura..Ovako sa Djordjevicem nista ne mozemo napraviti,,odlican igrač ali na zalost katastrofalan trener..

Nenad

pre 4 godine

Teo - Vasilije - Jovic/Nedovic
Bogdan - Guduric - Gagi
Kalinic
Lucic - Bjelica
Jokic - Milutinov - Bobi
(Stefan COYG, 11. jun 2019 20:42)


Prvo, ne može se na turnir ići sa 3 pleja, 3 beka, tri petice, a jednom trojkom.
Drugo, Lučić izvorno igra na poziciji 3, a ne na 4 i naravno, treba da ide. Ostaje problem druge četvorke pored Bjelice i tu će biti Mačvan ukoliko je spreman, ili Birčević, ili neko treći. Sa ovog tvog spiska: Teo, Vasilije, Jovic, Nedovic, Bogdan, Guduric, Gagi otpadaju bar dvojica, a to sigurno neće biti Vasa, Bogdan i Gagi. Lično bih pre vodio Jovića nego Teodosića i Nedovića pre nego Gudurića, ali videćmo šta kaže selektor.

sasa the red baron

pre 4 godine

Mislim da je jasno da Fenjer mora da istupi iz lige...
Ostoja se licno uverio u sve nepravde sampionata, i vreme je da se ova opresija zaustavi..

ivannyc

pre 4 godine

I nema potrebe da pisete “potencijalni reprezentativci” jer su oni reprezentativci! Niti imamo jos 60 igraca na istim pozicijama kao SAD niti su ovi nabrojani Nikola Jokic da ga u 20 i nekoj godini mole kao da je Papa Franjo i kao da igrao do sada 18 evropskih i 26 olimpijada!

MYNX

pre 4 godine

Prednja promena....ulaz....dribling....šut....daleko iznad prosecnog defanzivca....dobar 1 na 1....visina skoro 2 metra za pleja....dobre fizikalije i brzina....odlican pregled igre....i asistencija....visok iq....jednostavno momak nema mane....najkompletniji nas plej....a definitivno medju 5 nasih najboljih pga svih vremena uz Tea....Djordjevica....Moke i Milosa Vujanica....posle njih idu Jovke i Pefi

minea

pre 4 godine

Sta zna Micic sta je 50 milki budzet :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 11. jun 2019 20:32

sta znaju komentari b92 sta znaci obraz i dostojanstvo.
igrom slucaja sam bio u turskoj nedavno i saznao relativno tacne budzete ekipa iz turske. zaprepastio bi se da recimo jedan efes ima mnogo veci budzet od fenera, sto se ne ogleda toliko u igrackom kadru koliko u sveopstim uslovima koji su im ove sezone omoguceni. feneru je otkazala dogus grupa koja je bila glavni sponzor i na pocetku sezone prakticno nisu ni imali sponzora. jedna darusafaka ima priblizan budzet kao fener, galata i turk telekom su tu negde.
tako da, u opravadnju zeljkovog poraza je uvek prisutan taj momenat budzeta, sto je vrlo bezobrazno sa strane komentatora, koji em su ostraceni, em neinformisani.
vasa je klasa, to se videlo jos prosle sezone. a fener ce ovu seriju dobiti na kraju.

Dzudista

pre 4 godine

Au Vasa dominira...aj i ja da se igram malo selektora kao i svi..
Prva petorka:
1.Micic
2.Bogdanovic
3.Kalinic
4.Bjelica
5.Jokic
E sad zasto Vasa pre Teodosica, pa zato sto je i Markovic uvek igrao prvog pleja pa Teodosic ulazi u igru nakon pet minuta igre to je saletov sistem..i smatram da Teo i Jokic ne mogu da budu zajedno na terenu ali zato Teo i Bobi mogu da dominiraju...
Druga petorka:
1.Teodosic
2.Nedovic
3.Milosavljevic
4.Lucic
5.Marjanovic
E sad neki ce mi lupiti minuse zasto Gagi pa Gagi zato sto je odlican defanzivac a kad malo bolje pogledamo podjednako su jake prva i druga petorka sa totalno razlicitim igracima sto se tice stila igre...kao treceg pleja bih poveo Jovica i kao treceg centra Milutinova, to je po mom misljenju mojih 12 steta sto ce neko ispasti pre svega mislim na Gudurica jer smo popunjeni na poziciji 1 i 2.
Realno Raduljica je mator i ne I ozbiljno kosarku, Macvanu povrede unistile karijeru jedino bi mogao Jelovac na poziciji 4 kao iznenadjenje ali da se ne lazemo A klasu je bolji od Bircevica koji je redovno igrao za reprezentaciju odsustvom Bjelice..

Kukatilo

pre 4 godine

Ja bicu iskren sada... imam averziju prema Guduricu... i to ne zato sto je on los igrac ili zato sto sam ja grobar, nego zbog celog hajpa ciganske zajednice oko njega. Kaoo bla bla blaa bice on bolji od Bogdanovica, samo vidite bla bla, nije kod Zeljka za dzabe... a svi znamo da se igrac kao Bogdan radja jednom u 2 decenije na Balkanu da se ne lazemo. Znaci naterali su me svojim nerealnim i neodgovornim komentarima da decka kosarkaski zamrzim. 

ALI ALI ALI ne mogu da gresim dusu, momak je imao bas solidnu sezonu i mora biti na spisku !o
(Stefan COYG, 11. jun 2019 21:41)

Istina, zaista je tesko da bek suter ima procenat za 3 poena oko 12.5%

Fidel

pre 4 godine

Mare...Ajde bre oladite sa Guduricem,ceka se 2god da odigra solidnu partiju,i odmahu reprezentaciji.U zadnjoj cetvrtini kada se lomio rezultat.Nijednom nije sutirao na kos,osim tog jednog zakucavanja.Nema
hrabrost da peuzme odgovornost.Ali zato VASILIJE MICIC,briljira,uzivanje je gledati ga.Polomio
je i Gudurica,pogotovo Kalinica.Ma ,bravo Vaso rutalna partija.Kalinic,odlican kada niko nesme da sutira tu je on.Pogledajte,kako Zoc psuje Gudurica,Grobar sam ali ovo je Skandal.

Stefan COYG

pre 4 godine

@ @Stefan COYG,

Možda Nedović ali moguće i Gudurić, ako Nedović bude zdrav, ima veće šanse da ide u Kinu.
(au)

Ja bicu iskren sada... imam averziju prema Guduricu... i to ne zato sto je on los igrac ili zato sto sam ja grobar, nego zbog celog hajpa ciganske zajednice oko njega. Kaoo bla bla blaa bice on bolji od Bogdanovica, samo vidite bla bla, nije kod Zeljka za dzabe... a svi znamo da se igrac kao Bogdan radja jednom u 2 decenije na Balkanu da se ne lazemo. Znaci naterali su me svojim nerealnim i neodgovornim komentarima da decka kosarkaski zamrzim.

ALI ALI ALI ne mogu da gresim dusu, momak je imao bas solidnu sezonu i mora biti na spisku !

Mare

pre 4 godine

Upravo odgledah sve poene. Utakmicu stvarno obelezili Srbi. Kalinic sutira preko ruke Micica, Guduric prevari Micica pa monstruozno zakuca, Micic zakuca preko Kalinica. Zamislite svu trojicu na istoj strani?
A sad zamislite da su tu jos, Teodosic najbolji asistent Evrope, Bogdanovic montruozni trojkas i jedan od vodja ekipe, profesor Bjelica, najbolji NBA centar Jokic, najbolji centar Evrope Milutinov, najvisi igrac na turniru Bobi Marjanovic, surovi defanzivac Milosavljevic, pouzdani plej Jovic, munjeviti Lucic, zamenik kapitena Macvan, inteligentni Raduljica....
Deluje mi strasno, zamislite kako je nasim protivnicima.

Stefan COYG

pre 4 godine

Uuuu jeeeee... gledao sam tekmu. Vasilije ludi. Kakav napredak. Bez ustrucavanja mogu da kazem vodja ekipe koja je igrala finale Evrolige.

Inace ispasce Jovic ili Nedovic iz price za reprezentaciju. Gagi Milosavaljevic mozda nije bolji igrac od njih, ali je covek zadatka i Saletova produzena ruka na terenu. Mnogo ga voli i postuje Djordjevic.

Teo - Vasilije - Jovic/Nedovic
Bogdan - Guduric - Gagi
Kalinic
Lucic - Bjelica
Jokic - Milutinov - Bobi

Kukatilo

pre 4 godine

A koliko ste ga jedno vreme pljuvali ovde po komentarima...
(Boris, 11. jun 2019 20:56)

Pa zasluzio je. Kao sto sad zasluzuje da bude hvaljen. Sta je tu neobicno?

MYNX

pre 4 godine

Mare brate ipak bi to ovako da se pitam....Teodosic najbolji asistent na svetu....Bogdanovic najbolji bek u Evropi i jedan od retkih bekova koji su all round igraci....Kalinic najbolje krilo u El i ubedljivo najbolji defanzivac u el....Bjelica jedna od najboljih 4 Evrope za mene licno i najbolji....sut za 3 preko 50 odsto u nba na ne malo poseda....Jokic najbolji igrac na svetu....Micic najbolji plej u El....Nedovic najveca atleta u timu i jefan od najbrzih i najeksplozovnijih igraca u el....od belaca vec sasvim sigurno....Guduric najbolji suter u El levak klacer....Lučic igrac sa mozda i najvecim srcem u timu....monstruozni borac i atleta i jedno od najboljih krila u el....Marjanovic najdominantniji igrac u reketu na svetu....Jovic jedan od najbokjih plejeva u el....najbolja asistencija u el....i najbolji defanzivac na poziciji pleja u el....odlican pik igrac....Milutinov najbolji centar u el sigurno,najbolji defanzivac medju nasim centrima....odlican bloker i skakac....3 zamene za mene Raduljica odlicna tehnika za rep uvek daje 200 odsto....Milosavljevic sjajan defanzivno i borac neprikosnoveni....i Simanic jedan od najvecih talenata u Evropi odlican defanzivac vrhunski sut za 3 i atletske predispozicije....moze biti veliko iznenadjenje....

Ivan Veljković

pre 4 godine

Još jedna sjajna utakmica dva turska košarkaška velikana. Divovska borba zaista. U proiduževima Efes uspeo da pobedi Fener i izjednači na 1:1 u seriji i time najavi veliku borbu za titulu. I dalje mislim da je Fener favorit ali Efes je tim koji može da ih pobedi u seriji, to je više nego jasno. Biće strašna boprba do kraja ove serije.

zoran

pre 4 godine

Čovek igra odlično, ali se pitam, da li je on pley ili bek šuter. Ne vidim da im apuno asistencija, ali koševe daje, nije da ne daje.

aha

pre 4 godine

Koliko smo jaki na svim pozicijama, prosto se plasim da se nesto je dohodi i da se ne raspadnemo na svetskom, prosto 12 najboljih igra u zivotnoj formi pa cak i nedovic koji je gotovo celu sezonu bio povredjen.

highbury

pre 4 godine

Upravo odgledah sve poene. Utakmicu stvarno obelezili Srbi. Kalinic sutira preko ruke Micica, Guduric prevari Micica pa monstruozno zakuca, Micic zakuca preko Kalinica. Zamislite svu trojicu na istoj strani? 
A sad zamislite da su tu jos, Teodosic najbolji asistent Evrope, Bogdanovic montruozni trojkas i jedan od vodja ekipe, profesor Bjelica, najbolji NBA centar Jokic, najbolji centar Evrope Milutinov, najvisi igrac na turniru Bobi Marjanovic, surovi defanzivac Milosavljevic, pouzdani plej Jovic, munjeviti Lucic, zamenik kapitena Macvan, inteligentni Raduljica.... 
Deluje mi strasno, zamislite kako je nasim protivnicima.
(Mare, 11. jun 2019 20:57)

Odlican komentar ali zaboravio si najekspozivnijeg igraca Evrope Nedovica!

MYNX

pre 4 godine

Po meni je Micic zreo za nba ligu....kakav Simons i treba im plej za Embida....i Batlera ukoliko ostane....pogresuce po meni ako ne ode odma h sad je u ogromnom naletu!

Vitez Parkelot

pre 4 godine

Čitam Srbija ne može ići sa samo 2 pleja. A nama glavni igrač Jokić, koji organizuje napade. Uz njega je dovoljan bek koji ume da prevede loptu, Nedović, Bogdanović, Gagi, Gudurić... Nismo mi izgubili od Slovenaca zato što nismo imali pleja, već zato što nismo imali igrača koji pravi razliku na tom nivou (a oni jesu Dragića i Dončića), pa je u takvoj inferiornosti do izražaja došao nedostatak organizovana napada. Sad imamo Jokića. Pre nam je problem to što nam je Bjelica najbolji šuter, a u isto vreme jedina prava četvorka. Nemamo na toj poziciji "mesa" u reketu.

au

pre 4 godine

Bravo, Vaso! Dečko je godinama kritikovan sa svih strana, nekako mi baš lepo što je zapušio usta onima koji su ga proglasili propalitetom sa 20 godina.

@Stefan COYG,

Možda Nedović ali moguće i Gudurić, ako Nedović bude zdrav, ima veće šanse da ide u Kinu.

Dagoberto

pre 4 godine

ALI ALI ALI ne mogu da gresim dusu, momak je imao bas solidnu sezonu i mora biti na spisku !o
(Stefan COYG, 11. jun 2019 21:41)

Istina, zaista je tesko da bek suter ima procenat za 3 poena oko 12.5%
(Kukatilo, 11. jun 2019 22:58)

Pricaju o Guduricu... Samo da iznesem par cinjenica o Guduricu u evroligi...
Odigrao 36 utakmica sa prosekom od 22 minuta, prosecno 1 ukradena, 1 izgubljena, sa 2 napravljena i 2 iznudjena faula, sa 2 prosecno 2 skoka i 2 asistencije po mecu. Ali sto se tice procenata, retki su koji imaju bolje. Jer Guduric bacanja sutira sa 85 poso uspesnosti, za 2 poena je ubacio 62 od 97 pokusaja sto iznosi 63 posto uspesnosti a za 3 poena je ubacio 52 od 109 sa procentom uspesnosti od fenomenalnih 48 posto! Neverovatni procenti! E, sad, mozda ja nisam lepo razumeo ovog Kukatila, mozda je mislio na procente Bogdana za 3 od 12,5 posto jer to nekako lici na Bogdana-beka sutera...

Micic

pre 4 godine

Je prevazisao Evropu vrc sad .Covek ima sve kartetistike da bi bio cak i rwvnopravan sa nkihovim bekovima .Em sto zna kosarku em sto je jak i na nogama i u gornjem delu tela ,jedino nema brzinu kao bekovi u Americi ,al verujem da bi za godinu daan i to tamo popravio ,ako su mogli Bobiju moci ce i njemu .Svaka cast za mentalitet,uz duzno postovanje Teodosica, Vasa bi trebao da bude starter .

x

pre 4 godine

Zvuči nerealno ali Vasa Micić je najbolji evropski plejmejker.
(as, 11. jun 2019 20:30)

Teo će najverovatnije ulaziti sa klupe. On je i u CSKA u sezoni kad je proglašen najboljim igračem Evrope ulazio uglavnom sa klupe, ali igrao svojih 25-30min.
U Evropskoj košarci biti starter nema tu težinu kao u NBA (tamo marketing diktira neke stvari). Ima tu dosta i do taktike. Neki igrači su bolji kad udju na pola četvrtine, zbog bonusa npr.

August

pre 4 godine

Drugari, kad se kaže potencijalni reprezentativac, misli se pre svega na to da Sale još uvek nije objavio konačan spisak i da svi igrači koji se nalaze na širem spisku imaju šanse da se dokažu i budi uvršteni u najboljih 12. Poštujte momke koji su na spisku, nebitno da li putuju u Kinu ili ne. Neki od njih su izneli kvalifikacije a neće putovati. To je najveća snaga košarkaške reprezentacije. Svi su jednaki!!

Иван

pre 4 godine

Једини наш плеј који има улаз, и који има и напад и одбрану. А уз то је најмлађи у тројцу Тео-Јовић-Мицић. Скок, пас, преглед игре, транзиција, одличан, све је одлично и правовремено... Мислим да је Васа сигуран стартер у репрезентацији, поготово што би Теу одговарало да улази кад су ривали у бонусу, пошто он од наших играча вероватно најбоље изнуђује противничке фаулове.

Ако је Васа тај стартни плеј, а Јокић стартни пивот, може се очекивати игра с много контри и утрчавања од наше прве петорке. Јак темпо, без много задржавања лопте. Значи Богдан, Калина и Недовић уз њих. А с клупе Тео, Бели и Бобан и позициона кошарка. И свако долази до изражаја. Наравно, Бјелица може и с првом петорком.

Велика предност би била ако нам не буде падао интензитет игре, што је с таквом стартном петорком и заменама изводљиво.

Onokao..

pre 4 godine

Teo, budi covek, uvek si i bio, predlozi sam da budes rezervni plej u Kini...
(Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane, 11. jun 2019 20:24)

Cekaj, ti stvarno mislis da za tih mesec i po dana priprema i pripremnih utakmica oni sami nece videti ko je bolji od koga i ko zasluzuje da igra? Ne skupljaju se oni minut pre utakmice, pa daj da se dogovorimo...

PAR

pre 4 godine

@Stefan COYG

Ne bi trebalo da ispadne Jović, pre Nedović/Gudurić, jedan od njih dvojice. Preveliki je rizik povesti samo 2 pleja, od kojih je jedan Teo, koji je, u najmanju ruku, u diskutabilnoj formi jer ne igra mesecima. Videli smo na prošlom Evropskom šta je bilo kada se Jović povredio, Bogdan je igrao i pleja i dvojku, premorio se i pregoreo. On mora da bude odmoran da igra na dvojci, naročito što se i u odbrani troši. Po mom mišljenju je najbolji tandem Bogdan-Gagi-Neda, jer je Gagi odličan defanzivac i čovek zadatka (kako neko već napisa), a Bogdan i Nedović odlični napadači, solidni defanzivci i posvećeni 100%. Žao će mi biti ko god da ispadne jer je i Gudurić fenomenalan, ali sam sigurna da će biti mesta za njega na nekom narednom prvenstvu.

dm

pre 4 godine

Koja prednja promena i ulaz...Nba style...doveo je do ozbiljnog nivoa...a secam se u Bayern-u i Zvezdi koliko je imao tih "praznih" driblinga...bravo Vasso...

Kole

pre 4 godine

Guduric je prosek, Nedovic ima bolje fizikalije i bolje ce ici uz Jokica na terenu. Uz Bogdanovica koji je neprikosnoven oni su dovoljni na 2, a na 1 Vasa, Teodosic I Jovic. Na 3 fizikalnci Kalinic i Lucic, 4 Bjelica i Jelovac (ne moze se ici samo da 1 cetvorkom) i petica Jokic, Milutinov, Marijanovic. Kladim se da ce biti ovako.

Nenad

pre 4 godine

Bravo, Vaso! Dečko je godinama kritikovan sa svih strana, nekako mi baš lepo što je zapušio usta onima koji su ga proglasili propalitetom sa 20 godina.

Vasa je u juniorskoj konkurenciji već bio medju najvećim talentima na svetu. Kasno je shvatio da od talenta nema ništa bez rada. Čekalo se od tada da eksplodira. Mislim da mu je prethodna sezona u Zalgirisu kod Jasikevicijusa bila prekretnica u karijeri.

Grobar

pre 4 godine

Ne mogu da opisem koliko mi je tesko sto cekam poziv na kruzer i verovatno necu gledati lajv reprezentaciju.. Ove godine zlato!!!!
(Ddrogba, 12. jun 2019 05:39)

Ne znam da l si upoznat ali , imas tv i na kruzeru . E sad zavisi sta radis i koliko vremena imas za gledanje .?

Srrrrrrrrrdjan

pre 4 godine

Bravo, Vaso! Dečko je godinama kritikovan sa svih strana, nekako mi baš lepo što je zapušio usta onima koji su ga proglasili propalitetom sa 20 godina.

Vasa je u juniorskoj konkurenciji već bio medju najvećim talentima na svetu. Kasno je shvatio da od talenta nema ništa bez rada. Čekalo se od tada da eksplodira. Mislim da mu je prethodna sezona u Zalgirisu kod Jasikevicijusa bila prekretnica u karijeri.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nenad, 11. jun 2019 22:09) # Link komentara

Priznajem, i ja sam bio jedan od njih (kritizera).
A i sada ne mogu da verujem kada i kako je ovaj covek “proradio”.
Naravno, drago mi je zbog njega, a jos vise zbog reprezentacije.
Svaka cast momce i srecno.

x

pre 4 godine

A NBA draft se blizi....
(Forrest13Bondurant, 11. jun 2019 21:28)

Kakav draft? Pa Vasa je draftovan jos pre 5 godina. Moze da ide kod Bobija u 76erse

X

pre 4 godine

Prvo, ne može se na turnir ići sa 3 pleja, 3 beka, tri petice, a jednom trojkom.
Drugo, Lučić izvorno igra na poziciji 3, a ne na 4 i naravno, treba da ide. Ostaje problem druge četvorke pored Bjelice i tu će biti Mačvan ukoliko je spreman, ili Birčević, ili neko treći. Sa ovog tvog spiska: Teo, Vasilije, Jovic, Nedovic, Bogdan, Guduric, Gagi otpadaju bar dvojica, a to sigurno neće biti Vasa, Bogdan i Gagi. Lično bih pre vodio Jovića nego Teodosića i Nedovića pre nego Gudurića, ali videćmo šta kaže selektor.
(Nenad, 11. jun 2019 22:55)

O čemu ti pričaš čoveče? Košarka se promenila, nisu ovo 90-te. Kalinic i Lučić mogu da pokriju poziciju 4,čak to više i igraju u svojim klubovima. I Bjelica je izvorno trojka, ali poslednjih par godina prešao na 4. Isto tako dosta naših bekova može da pokrije poziciju 3.