1. Čuj ovog potcenjivača: Vanvlit prošle godine za dlaku 6. Igrač lige, Siakam ove godine MIP bez premca, Gasol je bio u prvoj petorki lige, Ibaka 3x prva defanzivna petorka, Deni Grin pre nekoliko godina druga defanzivna petorka lige i rekorder po broju datih trojki u velikom finalu (Stef oborio rekord), 2 all-stara, kakav god da je Lauri... Kakva crna smešna ekipa, koji sport ti pratiš?

    Svaka čast GSW na pobedi, ovo može da ode i u 7. ali su teško osakaćeni povredama, a Reptorsi su puni samopouzdanja i uvek nekog krene.
    (Tumbarajko, 12. jun 2019 08:30)

    # Link komentara

  2. @stefan Ortak, slazem se sa tvojim misljenjem u vezi LBJ. Gde se taj pojavi, pa ode, ta fransiza narednih deset godina bude u debelim problemima.To je OK, ali, cak i tako vestacki sklopljeni timovi su bili pojam za Rep'se.Rep'si su gomila igraca koji u zivotu nisu igrali na ovom nivou. Vanvlit,Siakam,Gasol... suvi prosek.Od trece utakmice protiv Baksa, oni ne lice na sebe.Pa Vanvlit je cele sezone na 6-7. ppg. Gasol, nista bolji od onog Poljaka,sto su ga liferovali iz Vasingtona.Mogu zahvaliti trenutnoj situaciji sa povredama u GSW, inace bi bila metla ili,eventualno 4-1,4-2.maksimum! Sto se tice aure sampiona, ipak su jedan Vejd,Bosh,Irving,Smit,Love, igraci vredni postovanja.Oni poseduju to "nesto", sto ih svrstava u rang vekikana.Naravno,zalosno je da ih je LBJ koristio kao toalet papir,kao puko sredstvo da sebi obezbedi zaledjinu u jurnjavi za brojevima i statistikom.Na kraju krajeva,sami su izabrali.Sve u svemu, ekipa GSW je pravljena 4-5.godina.Korak po korak.Pocev od Stefa, 2009, pa Kleja dve i desete, ili jedanaeste pa nadalje.Zato GSW i traje na visokom nivou sve ove godine.Nadam se,bar jos tri sezone na ovom nivou.Sportski pozdrav!
    (Walldorf, 11. jun 2019 18:38)

    # Link komentara

  3. Ima ovde još mnogo da se igra. Sinoć se nismo radovali ali nismo utučeni, ima još prilika. Već sam ranije komentarisao, Klay Thompson je najbolji i najvažniji igrač GSW. Od njegovog učinka zavisi rezultat cele ekipe dok Curry igra za svoju statistiku. Ne može igrač na poziciji guard da bude najefikasniji igrač u timu, treba da je efikasan ali da pored toga razigrava i ostale. Ako on da 50 poena ostali su nerazigrani i tu nema sreće.
    (We the North, 11. jun 2019 16:56)

    # Link komentara

  4. @stefan

    Au dečače, kakve je tebi traume izazvao Lebron Džejms. To će te pratiti čitavog života:( Nadam se da će ti vremenom biti bolje.
     (obraz, 11. jun 2019 16:31)

    # Link komentara

  5. Klej Tompson, zapamtite to ime
    Taj ne sme da prodje
    (Urox, 11. jun 2019 16:31)

    # Link komentara

  6. Toronto Reptors?Nema tu stila,rodjaci.Neke fine linije koja odvaja sampione od ostalih.Aura, cak i ovako osakacenih GSW,se nazire,oseca u vazduhu.E,to se ne moze kupiti.Ta aura sampiona je krasila i Klivlend.I Majami.I Seltikse.I Lejkerse.I Bulse.I jos mnogo njih.Ta aura velicine,istinske i ciste, krasi i Carlsa Barklija,iako mu se nije dalo da uzme prsten.I jos mnoge igrace i timove koji su ostavili dubokog traga u NBA,a da nikada nisu bili na krovu sveta.Toronto Reptors,jednostavno, nije ta liga, i nikada nece ni biti.Ono sto je bila prva reakcija Kanadjana na stravicnu povredu KD je bruka i sramota o kojoj ce se pricati danima!Sramota,zaista.Posle mu,kao,aplaudiraju.Kakvo licemerje i prljavost!!!Sinoc su tzv.delioci pravde zaista "briljirali".Tokom cele serije,a posebno sinoc,radili su stvari koje bi zakonom trebalo tretirati kao oruzanu pljacku!Direktno nanosenje materijalne stete,merene u stotinama miliona USD.Svojim odlukama,unistavali su,i onako vec desetkovane sampione.Necu nabrajati detalje.Potrajalo bi.Neka svako pogleda u snimku,tokom dana.Srce sampiona i dalje kuca!!!Bez obzira kako ce se serija zavrsiti, Reotorsi nisu najkvalitetnija ekipa NBA,i krajnje je vreme da se ukine sistem Istok-Zapad. Tako ce se omoguciti da zaista najkvalitetniji dodju do finala.Zato sam i pisao da je sudar GSW-HR, finale pre finala.Serija se nastavlja.Treba dobiti narednu utakmicu.A onda...Rep'si ce se u sedmoj bukvalno raspasti.Taj pritisak, oni jednostavno,nece izdrzati...
    (Walldorf, 11. jun 2019 14:44)

    Slazem se sa najvecim delom komentara ali da su klivlend i majami zracili sampionsku auru... Tesko.... Sintetski supertimovi usmrdjeni superegom njenog visocanstva nikada nece biti postovani kao veliki voriorsi..niti bilo koji nba sampionski tim.. jer jednostavno smrde... Nikada.
    Nece biti ni do kolena sloznoj braci i vojsci ratnika iz ouklenda i san franciska..
     (stefan, 11. jun 2019 16:25)

    # Link komentara

  7. Sve, sve, ali situacija na 3 minute pre kraja meca - Toronto Reptorsi imaju sve u svojim rukama = u punom su naletu, imaju vodjstvo od 102:96, imaju posed lopte (tj. napad) i, sto je najvaznije, imaju Kavaji Lenarda "in the zone" (stavise, rekao bih da je on u tom trenutku bio u punoj i pravoj "majkldzordanovskoj zoni" i da je, posto je postigao 10 vezanih poena u 4 napada zaredom tada delovao i izgledao nezaustavljivo i nepogresivo). I onda, apsolutno nicim izazvan, trener Reptorsa Nik Nurs trazi tajm-aut i na taj nacin potpuna prekida, preseca i zaustavlja sampionski momentum svoje ekipe. Neverovatno! Jedan od najgorih i najglupljih kosarkaskih trenerskih poteza koje sam video u svom 48-godisnjem zivotu!

    p.s. - Uopste me ne bi cudilo da Voriorsi, sa svojim sampionskim mentalitetom koji poseduju, sada u potpunosti naprave preokret i dobiju ovu finalnu seriju.
    (Mad Max, 11. jun 2019 16:20)

    # Link komentara

  8. @petarczw

    Tako je! Videli smo kako je Kavai sampion uzeo stvar u svoje ruke...
     (obraz, 11. jun 2019 16:13)

    # Link komentara

  9. Taj sporni time out je zatrazio Kawhi posto je bio umoran.
     (Twolf, 11. jun 2019 15:27)

    # Link komentara

  10. Mhm
    Da, situacija koja je trajala PET sekundi. Kako bi se ti osecao kao navijac Zvezde/Partizana (za koga vec navijas, nebitno), da tvoj klub igra finale LS protiv Barselone i Mesi se povredi? Pa naravno da bi bio srecan, ali bi ubrzo pozdravio istog tog Mesija aplauzom. Neki izgleda ne znaju da to sve prsti od emocija i da je ovo bila najbitnija utakmica u istoriji Toronta...
     (Jaran, 11. jun 2019 14:55)

    # Link komentara

  11. šesta u oklendu kec ko kuća, u sedmoj klejara pravi šou fantastiko, ratnici sad iz san franciska stavljaju durenta na led, a kunu se u kleja i nude šta poželi da pređe u frisko, ovaj odbija ladno i potpisuje za jokaru, da ga jokara hrani loptama, kolom i burekom.
    (toni bandera, 11. jun 2019 14:54)

    # Link komentara

  12. Toronto Reptors?Nema tu stila,rodjaci.Neke fine linije koja odvaja sampione od ostalih.Aura, cak i ovako osakacenih GSW,se nazire,oseca u vazduhu.E,to se ne moze kupiti.Ta aura sampiona je krasila i Klivlend.I Majami.I Seltikse.I Lejkerse.I Bulse.I jos mnogo njih.Ta aura velicine,istinske i ciste, krasi i Carlsa Barklija,iako mu se nije dalo da uzme prsten.I jos mnoge igrace i timove koji su ostavili dubokog traga u NBA,a da nikada nisu bili na krovu sveta.Toronto Reptors,jednostavno, nije ta liga, i nikada nece ni biti.Ono sto je bila prva reakcija Kanadjana na stravicnu povredu KD je bruka i sramota o kojoj ce se pricati danima!Sramota,zaista.Posle mu,kao,aplaudiraju.Kakvo licemerje i prljavost!!!Sinoc su tzv.delioci pravde zaista "briljirali".Tokom cele serije,a posebno sinoc,radili su stvari koje bi zakonom trebalo tretirati kao oruzanu pljacku!Direktno nanosenje materijalne stete,merene u stotinama miliona USD.Svojim odlukama,unistavali su,i onako vec desetkovane sampione.Necu nabrajati detalje.Potrajalo bi.Neka svako pogleda u snimku,tokom dana.Srce sampiona i dalje kuca!!!Bez obzira kako ce se serija zavrsiti, Reotorsi nisu najkvalitetnija ekipa NBA,i krajnje je vreme da se ukine sistem Istok-Zapad. Tako ce se omoguciti da zaista najkvalitetniji dodju do finala.Zato sam i pisao da je sudar GSW-HR, finale pre finala.Serija se nastavlja.Treba dobiti narednu utakmicu.A onda...Rep'si ce se u sedmoj bukvalno raspasti.Taj pritisak, oni jednostavno,nece izdrzati...
    (Walldorf, 11. jun 2019 14:44)

    # Link komentara

  13. Toronto Reptors?Nema tu stila,rodjaci.Neke fine linije koja odvaja sampione od ostalih.Aura, cak i ovako osakacenih GSW,se nazire,oseca u vazduhu.E,to se ne moze kupiti.Ta aura sampiona je krasila i Klivlend.I Majami.I Seltikse.I Lejkerse.I Bulse.I jos mnogo njih.Ta aura velicine,istinske i ciste, krasi i Carlsa Barklija,iako mu se nije dalo da uzme prsten.I jos mnoge igrace i timove koji su ostavili dubokog traga u NBA,a da nikada nisu bili na krovu sveta.Toronto Reptors,jednostavno, nije ta liga, i nikada nece ni biti.Ono sto je bila prva reakcija Kanadjana na stravicnu povredu KD je bruka i sramota o kojoj ce se pricati danima!Sramota,zaista.Posle mu,kao,aplaudiraju.Kakvo licemerje i prljavost!!!Sinoc su tzv.delioci pravde zaista "briljirali".Tokom cele serije,a posebno sinoc,radili su stvari koje bi zakonom trebalo tretirati kao oruzanu pljacku!Direktno nanosenje materijalne stete,merene u stotinama miliona USD.Svojim odlukama,unistavali su,i onako vec desetkovane sampione.Necu nabrajati detalje.Potrajalo bi.Neka svako pogleda u snimku,tokom dana.Srce sampiona i dalje kuca!!!Bez obzira kako ce se serija zavrsiti, Reotorsi nisu najkvalitetnija ekipa NBA,i krajnje je vreme da se ukine sistem Istok-Zapad. Tako ce se omoguciti da zaista najkvalitetniji dodju do finala.Zato sam i pisao da je sudar GSW-HR, finale pre finala.Serija se nastavlja.Treba dobiti narednu utakmicu.A onda...Rep'si ce se u sedmoj bukvalno raspasti.Taj pritisak, oni jednostavno,nece izdrzati...
    (Walldorf, 11. jun 2019 14:44)

    # Link komentara

  14. Trener Toronta je morao da trazi time-out, takva su pravila zbog tv reklama
    (Pera, 11. jun 2019 09:10)

    Da je to istina, ja da sam trener napustio bih košarku odmah u toku tog tajmauta i prešao u ribolovce.
     (CJC, 11. jun 2019 13:20)

    # Link komentara

  15. Moze li mi neko reci zasto kos Kazinsa na dva minuta pre kraja , kada je uhvatio promasen sut i dao kos nije priznat?
    (MilosS, 11. jun 2019 08:28)

    Može...nako što se lopta odbije od obruča, nijedan igrač, ni odbrambeni ni ofanzivni ne smeju da diraju loptu sve dok lopta u letu ne napusti granice obruča...ovde su bukvalno centimetri odlučivali ali ispravna odluka...jedno fenomenalno NBA pravilo za razliku od Fiba pravila gde samo što nije dozvoljeno da izbiješ loptu od dole kroz obruč...pa koš koji je Lenard dao Fili u 7 utakmici polufinala istoka se u Evropi ne bi ni desio jer bi protivnički igrač bez problema mogao da je izbije.
     (CJC, 11. jun 2019 13:18)

    # Link komentara

  16. Mislim da su voriorsi pokazali sampionski mentalitet.. Bravo majstori... Bojim se da je bez kd lunija i sa rovitim zvezdama ovo bio poslednji trzaj ratnika.. Navlacile su sudije nema sta za toronto i za mene su ratnici najjaci i najbolji tim svih vremena jer sam veliki fan ali mislim da u ovakvim okolnostima ne mogu mnogo.. Kd je pokazao da je ratnik odan timu a ne zmija i da zna da postuje saigrace i upravu koji postuju i njega.... Nadam se senzaciji... Uz warriorse do kraja
     (stefan, 11. jun 2019 13:09)

    # Link komentara

  17. Ove sezone nikada gore suđenje.Zadnju četvrtinu sudije unakaziše GSW.
    (djiu,liu i sadriu, 11. jun 2019 12:52)

    # Link komentara

  18. Nurs čovek izgubi utakmicu. Time out posle 10:0 serije Lenarda i njihove tranzicije u napad je katastrofalan potez. Nakon toga 3 lagane trojke Ratnika i sada je psihološki momenat na njihovoj strani. Stvarno bih voleo da čujem Nursa i njegov odgovor.
     (Dag Kristi, 11. jun 2019 12:45)

    # Link komentara

  19. Jaran
    To ne menja cinjenicu da su mu se smejali u facu i da su bili srecni sto se povredio
    A onda satro da mu aplaudiraju
     (Mhm, 11. jun 2019 12:39)

    # Link komentara

  20. Al su sudije navlacile za Toronto i to kroz celu seriju.Da KD nije povredjen bilo bi vec 4-1 i kraj.Ovako gube vec iducu kuci posto nema ni jednog igraca da da kos osim sples brace.Kazins teski laznjak od igraca da nema tu visinu bio bi mahac peskira!
     (Kiza, 11. jun 2019 12:09)

    # Link komentara

  21. Ovaj antipaticni Kawhi Lenard ne bi dodao slauf s vodom materi kad bi gorila,covjek operisan od ikakve kreativnosti
    (Nbalive, 11. jun 2019 12:08)

    # Link komentara

  22. Nik Nurs, nekadašnji trener London Tauersa, iz njihovih "slavnih" dana dok su igrali EL. Inače, vodiće kanadsku reprezentaciju na SP u Kini.
    (petrašin, 11. jun 2019 12:08)

    # Link komentara

  23. Navijam za Golden State od 2003.god, i zaista igraju najlepsu kosarku trenutno u NBA. Mada, nisu nepobedivi kao sto se prica, daleko su od neke nepobedive ekipe. Rekao sam na pocetku playoffa kako ce u finalu igrati sa Torontom, i izgubiti. Ostajem pri tom misljenju, jer su desetkovani i klupa im je u rasulu, sto nije bio slucaj prethodnih godina.

    U ovoj utakmici Toronto je bio pod velikim pritiskom. Domaci teren, na kome ne igraju cesto dobro, publika koja ocekuje titulu, sve spremno za slavlje, ali nista od toga za sada.
    Kawai je drasticno podbacio. Izgledao je premoren, cak i povredjen.
    Osim onih vezanih trojki u zavrsnici, prakticno ga nije bilo u napadu celu utakmicu, koju su drzali na pocetku Gasol, kasnije Ibaka i Lowry.

    Najveci utisak na utakmici ostavio je trener Toronta, cudnom odlukom da trazi tajmaut i katastrofalne sudije. Neverovatno je da u finalu NBA imamo takvo amatersko sudjenje. Kawai, koga obozavam kao igraca, stalno, ali stalno pravi korake pri uskoku. Ni jednom mu nisu svirali, a poklonili su mu jedno 10sb. Ovu utakmicu odigrao je jako lose, samo je trazio kontakt i srljao u napadu.
    Curry je igrao vrlo dobro, ali pri kraju kada se utakmica lomila ishitreno sutnuo par lopti, sto je moglo skupo kostati Golden State.
    Sve u svemu zasluzena pobeda Golden State, mada, malo je falilo da Toronto slavi, sto opet ne bi bilo nezasluzeno.
    Morao je Kawai da preuzme odgovornost u zadnjem napadu.
    (hardaway, 11. jun 2019 12:04)

    # Link komentara

  24. XXX
    Sta, riknuo ti je zvuk kada su odmah posle toga svi aplaudirali i onda mu skandirali u znak podrske? Komedija kakvi likovi komentarisu...
     (Jaran, 11. jun 2019 11:53)

    # Link komentara

  25. Clay Thompson igrac utakmice!
    Bukvalno svaki put kada je trebalo je pogadjao. Pritom je dobar deo utakmice cuvao Lenarda.
    Da Curry ne pogodi onu trojku na kraju bio bi tragicar ali eto zato je jedan od najvecih...

    Sa druge strane Lenard zamalo u istoriju(sa velikanima) sa onom serijom od 10p zaredom... Mislim da ima previse minuta na svakoj utakmici i da je zato u zavrsnicama slab... Zaista nema potrebe da igra ovoliko jer je Toronto jako dobra ekipa i ne bi toliko pali sa njim na klupi...

    Nek me neko ispravi ali recimo Nikola Pekovic je imao povredu tetive i zavrsio je karijeru u 30.god! Mislim da je to mnogo teska povreda...
    (spinmasters, 11. jun 2019 11:45)

    # Link komentara

  26. Vidim da ima par komentara na temu ugovora KD i sta i kako dalje. Pa jedino logicno resenje je da uzme player option i da ostane u GS na jos jednu sezonu a da se vrati tamo negdje u februaru, martu ako je ahilova u pitanju i da timovi vide kakva je situacija sa njim pa da sledece ljeto uzme lovu. Kockao se sa ovim 1+1 ugovorima da bi omogucio dinastiju GS, uzeo je 2 titule ali pitanje je sad kako ce to izgledati kad se oporavi i da li moze dobiti max ugovor tada posto je plan bio ovo ljeto da uzme visegodisnji max ugovor, oko 40tak miliona po sezoni na 5 godina.
     (Miki28, 11. jun 2019 11:30)

    # Link komentara

  27. Kavaj u seriji daje 12 poena uzastopnih, serija 12-2 za Toronto da bi Nik Nurs pozvao tajm aut, a na sve to Gsw ima jos jedan tajm aut do kraja meca. Sad se videlo trenerovo neiskustvo vodjenja ovako bitnih utakmica.
     (HHaos, 11. jun 2019 11:28)

    # Link komentara

  28. Kada ovako izgubis dobijen mec protiv obogaljenog protivnika...Sve mi ovo lici na Voriors u 7.
     (Eone, 11. jun 2019 11:22)

    # Link komentara

  29. Na 3.05 do kraja, jer u poslednja 3 minuta moze da zove samo 2 TO bez obzira koliko ih ima. Dosta trenera ako ima TO zove na granici 3 minuta, da se igraci malo odmore za zavrsnicu...
    (bruce, 11. jun 2019 09:29)

    Bas su se odmorili hahahah najgluplji potez u istoriji nba finala...
     (petarczw, 11. jun 2019 11:21)

    # Link komentara

  30. Moze li mi neko reci zasto kos Kazinsa na dva minuta pre kraja , kada je uhvatio promasen sut i dao kos nije priznat?
    (MilosS, 11. jun 2019 08:28)

    Zato sto su drugacija pravila u nba u odnosu na evropu. U nba kad je bilo koji deo lopte u na ili iznad obruca lopta se ne sme dirati dok ne napusti to polje. A kazins nije uhvatio loptu pa dao kos vec samo spustio loptu u kos
     (petarczw, 11. jun 2019 11:18)

    # Link komentara

  31. Kakav je ono sut Kajla Laurija!?
    (Turbulencija, 11. jun 2019 08:17)

    Green ga je blokirao...
     (petarczw, 11. jun 2019 11:14)

    # Link komentara

  32. E to je razlika izmedju pravih sampiona i Lebrona oni uzimaju stvar u svoje ruke i rešavaju sve a lebron dodaje...
     (petarczw, 11. jun 2019 11:09)

    # Link komentara

  33. Навијам у овој серији за Торонто али драго ми је из неколико разлога што их је добио ГС. Први што су судије урнисале ГС, до неких 40 сек до краја када као малу компензацију нису свирали чист фаул на Гасолу. Други разлог је сјајна серија, штета би било да се синоћ завршила. И последњи - кловн Дрејк, а још више навијачи који су се радовали повреди Дурента.
    (Memfis, 11. jun 2019 11:08)

    # Link komentara

  34. Volim način na koji igraju Ratnici, taj sistem brzog protoka lopte i šuteva iz izgrađenih pozicija, Kevin Durant mi je omiljeni igrač, graciozan, neverovatno pokretljiv za tu visinu i nezaustavljiv kada mu se igra, ali bih zbog onog ludila u Torontu i navijača koji tako strastveno prate svoj tim voleo da Toronto osvoji. U sedmoj.
    Sinoć su igrači Toronta sami sebe pobedili, ali ono što niko ne pominje je suđenje. Zaista mi nije jasno kako Grin nije odlepio ranije, jer od prva tri faula dosuđena njemu ni jedan ne samo da nije bio faul, nego treba da se pusti kao primer vrhunske odbrane. Dosudili su mu tri faula a da NI JEDNOM nije rukama dotakao protivničkog igrača, niti učinio bilo kakav pokret čime bi nedozvoljeno zaustivio protivničkog igrača. Prilikom onog "faula" nad Ibakom, bukvalno je iz stojeće pozicije skočio, nije išao ka Ibaki, a ovaj se lukavo bacio na njega i udario ga ramenom, a Grin ga ni tada nije ni dotakao rukom. Gde su sudije tu videle faul Drejmonda ni sada ne mogu da shvatim. Bilo je užasnih sudijskih grešaka na obe strane, ali nekoliko na štetu GSW su bile zaista besmislene.
    Svejedno, voleo bih da ovo ode u sedam utakmica i onda bi zaista gledali spektakl.
    Znam da se mnogi neće složiti, ali Toronto bi i sa Rozenom, umesto Kavaja, dogurao dovde. Najveća razlika između Toronta od prošle godine i ovog sada nije samo u tom trejdu, već u tome što je Dvejn Kejsi otišao. A i Gasol je tu umesto Valancijunasa. Da je Kejsi tu i sa Kavajem bi ispali odavno.
    (NastyB, 11. jun 2019 11:02)

    # Link komentara

  35. Pitanje za (muki Blejvok):Ok .Ako nema tajm auta lopta ide Ratnicima ...ako je tajm aut onda posle toga pripada Torontu posle tajm auta ....koje je to pravilo ???
    (MPP, 11. jun 2019 10:57)

    # Link komentara

  36. Toronto uzima u 6. Gsw ne moze bolje od ovoga, a TOR itekako moze. Durant, kakva glupost. Trpeo je takav medijski pritisak zbog biranja lakseg puta do prstenja, pa je resio da pokaze da je "good guy" i upropastio sebe. Verovatno je mislio da je doslo vreme za njegov "flu game", te da je red na njega da bude drugi kosarkaski monstrum, koji ce preokrenuti 3-1 u finalu. Nazalost, snovi o hero ball-u mu, vrlo verovatno (nadam se da gresim) upropastise karijeru. Sad je veliko pitanje sta ce biti posle 1.jula, ali sa tom povredom, rizik je strasan da se bilo ko kocka sa max ugovorom. Steta. Velika steta za kosarku.
    (Pseudoharms, 11. jun 2019 10:47)

    # Link komentara

  37. Osim Kandze, svi su mi u Torontu antipaticni a najvise publika pocev od onog turbandzije pa do Drejka. Skorojevici. Pozdrav iz Kanade.
    (stranger, 11. jun 2019 10:39)

    # Link komentara

  38. Kazins se zestoko trudio da proda svaku loptu. Ali Nurs se trudio jos vise.

    Kako se navlace utakmice pa to nema ni kod nas.
     (prosto ko pasulj, 11. jun 2019 10:30)

    # Link komentara

  39. Nisam primetio da je neko spomenuo situaciju mislim na 103-100 za Voriorse, posle tog sad čuvenog tajmauta, ako se ne varam, Kavaj je išao na prodor i izabcio loptu za Laurija, tako da je čovek bio sam-samcat u dvorani i baja jedva pegla do obruča iza linije 7.24, onda ta delikatna situacija sa Kazinsom i kucanjem i opet nesrećni Kajl ne zna šta će sa loptom, zaleće se k'o muva bez glave i šalje povratnu loptu daleko od Gasola koji je bio potpuno slobodan na trojci, jeste imao posle ono polaganje pred kraj, ali ono pre toga je bilo nedopustivo, kad si sam, pa makar bio i poslednji minut 7. utakmice Velikog Finala, ako si već All-star, takve stvari moraš da rešavaš, odnosno pogađaš otvorene šuteve kad imaš već priliku. Nakon ovih situacija Tompson, pa onda i Kari su pocepali mrežicu Reptorsa i demonstrirali klasu i šampionski mentalitet. Zaslužena pobeda Voriorsa! Idemo dalje. Naravno, i dalje je Toronto blagi favorit, ali plašim se da ponovo ne budu trojke 5/30 u 7. meču kod kuće i da još jednom fino "izčoukuju" svi na kraju, to bi bila šteta, GSW će to umeti znalački da iskoristi. Biće još puno borbe do kraja ;)
     (Gambeet, 11. jun 2019 10:20)

    # Link komentara

  40. И Дурентов је допринос значајан уз добар просјек...држи се чова, биће све добро!
    (Ранко Милановић Република Српска, 11. jun 2019 10:18)

    # Link komentara

  41. Koliko se navlacilo na Toronto?.
    Valjda i amerima dosadio Gloden State ????
    (mile, 11. jun 2019 09:18) # Link komentara

    Toronto je iz Kanade.
    (Vulejojo, 11. jun 2019 10:17)

    # Link komentara

  42. povreda tetive, kakva ?
    *ako je prekinuta skroz, nikad više neće biti isti (skočnost, pokretljivost, eksplozivnost, brzina..)
    *ako je delimična roptura tetive preko 50% (fizički oštećena), nikad više neće biti isti (skočnost, pokretljivost, eksplozivnost, brzina..)

    u srbiji postoji jedan od najvećih stručnjaka za takve povrede na svetu (doktorka.. ne sećam se imena, lečila neke od najboljih sportista planete..)
     (boaz, 11. jun 2019 10:16)

    # Link komentara

  43. Mozda je suludo sada pricati o tome, ali ova povreda menja trziste totalno. Mora se detaljno proveriti o kakvoj povredi se radi i koliko ce odsustvovati. Ali iskreno nakon ovoga veoma moguce da Durent ostane u Voriorsima za neki malo slabiji ugovor na godinu dana dok se ne oporavi.
    (Anonimus, 11. jun 2019 10:08)

    # Link komentara

  44. Djurant se spremio da ubaci 40 i nedovoljno oporavljen:-). Sa njim GS bi lagano dobio ovu seriju. GS je bez njega i sa nedovoljno uigranim i utreniranim Kazinsom ipak losiji od Toronta zbog krace klupe. U GS osim Karija i Tompsona nema ko drugi da sutira sa koliko tolikom sigurnoscu. Zato GS pada u zadnje dvije utakmice u drugom poluvremenu, sad u poslednjoj cetvritini iako su dobili a prosli put u trecoj. Igi moze dosta dobro cuvati Leonarda ali ipak trebaju jos kojeg raspolozenog igraca da pogadja suteve . Ako GS dobije naredni mec, onda bi u zadnjem moglo biti svasta jer bi pritisak bio na Torontu.
    (Max, 11. jun 2019 10:07)

    # Link komentara

  45. @(basketball reference, 11. jun 2019 09:08)

    udvojio ga mislim Igudala, ono, ne damo njemu, bilo ko drugi neka pokusa ;) i upalilo :)
    (bruce, 11. jun 2019 10:00)

    # Link komentara

  46. Muki Blejlok

    Nik Nurs je izjavio da je on trazio tajm-aut kako bi se igraci odmorili za zavrsnicu meca.
     (Blue Moon 1662, 11. jun 2019 09:49)

    # Link komentara

  47. reakcija publike me iznenadila. radovali su se povredi duranta i mahali mu u fazonu pa pa. sada bih licno voleo da im golden stejt presudi u sedmoj, pa da im masu, a i da ih kazins malo gleda
     (maki1982, 11. jun 2019 09:48)

    # Link komentara

  48. Moze li mi neko reci zasto kos Kazinsa na dva minuta pre kraja , kada je uhvatio promasen sut i dao kos nije priznat?
    (MilosS, 11. jun 2019 08:28)

    Zato sto, po NBA pravilima, lopta ne sme da se dira ako je još iznad obruča posle odbijanja od istog. Na americkoj televiziji su imali bivšeg sudiju koji je i sam bio na ivici da li je kos bio OK, ali je rekao da nije bilo 100% dokaza da je lopta prešla ivicu obruča pre zakucavanja. Bilo je veoma blizu.
    (Nikola, 11. jun 2019 09:35)

    # Link komentara

  49. NICK NURSE.........ZAPAMTITE TO IME !!!!!TRENER TORONTA JE IZGUBIO UTAKMICU !!!!! GLUPO GLUPO GLUPO ! TAM AUT PROPASTI!!!!TO MU JE BILA UTAMICA KARIJERE. SEDI JEDAN !!!! JOŠ BOLJE :"IDI KUCI PRRSVUCI SE" !!!A Ratnici, Ratnici su pobedili SUDISKU SRAMOTU
    K A T A S T R O F A L N O S U D J E NJ E . POBEDILA JE KOSARKA !!!!
    (MPP, 11. jun 2019 08:35)

    Nije Nik tražio tajmaut nego Lauri.
    Morali su tražiti tajmaut jer da nisu iskoristili još taj jedan od 100 sekundi lopta bi bila dodeljena Ratnicima.
    Pozdrav svim ljubiteljima enbieja.
    (Muki Blejlok, 11. jun 2019 09:33)

    # Link komentara

  50. Da li neko zna zasto je Tornto trazio time-out kad su bili u naletu na 2:30 do kraja? Od tad su se raspali..
    (Sigi Stru, 11. jun 2019 08:27)

    Na 3.05 do kraja, jer u poslednja 3 minuta moze da zove samo 2 TO bez obzira koliko ih ima. Dosta trenera ako ima TO zove na granici 3 minuta, da se igraci malo odmore za zavrsnicu...
    (bruce, 11. jun 2019 09:29)

    # Link komentara

  51. Kakvi koraci na 0:59!
    (Sloba, 11. jun 2019 09:25)

    # Link komentara

  52. Milos

    Nije kos zbog cilindra.
    (Alen, 11. jun 2019 09:16)

    # Link komentara

  53. Nisam gledao utakmicu, ali volim da komentarišem. Jel moze neko od stručnjaka da da analizu Durentove povrede. Hvala unapred.
    (mislim, 11. jun 2019 08:38)
    Pitaj nekog doktora, možemo mi zajedno poznavati košarku koliko hoćemo, ali ostajemo samo ljubitelji sporta. Ono sto je očigledno svakom i bez nekog posebnog znanja to je da je imao povredu lista, i sad je u pitanju ahilova tetiva, jedno i drugo su povezani, pa sad da li je prerano igrao, da li je povreda posledica prve, ili ne? Sad ako ima nekih doktora ili strucnjaka za anatomiju ovde, neka analiziraju... Meni je samo sa sportske strane, zao, i šteta, uvek je bolje gledati kompletne timove, i zdrave igrače, naravno.
    (JPR24, 11. jun 2019 09:13)

    # Link komentara

  54. Trener Toronta je morao da trazi time-out, takva su pravila zbog tv reklama
    (Pera, 11. jun 2019 09:10)

    # Link komentara

  55. Zašto su Reptorsi tražili time-out na nešto više od 2 minuta do kraja??? Lenard u seriji,GSW je bio izgubljen...Kakav "potez" trenera,u "Krstajićevom stilu".Onda te Kari i Klej kazne,po navici. Sada je sve otvoreno,mislim da će se serija vratiti u Kanadu,gledaćemo majstoricu.Mislim da bi GSW bio ozbiljan favorit ako dodje do utakmice 7.Oduševljenje "kulturnih" Kanađana posle teške povrede Duranta je utisak večeri.
     (roten, 11. jun 2019 09:09)

    # Link komentara

  56. Interesantno je da niko ne pominje veoma lošu partiju Kavaia. Mnogo je šuteva promašio( 9-24) u poslednjih 5 minuta je ubacio dve trojke i imao skok u napadu i koš a to je sve što smo videli od njega.
    Sudije mu nisu svirale čiste korake u najmanje dva navrata u poslednjih par minuta meča.

    Na kraju poslednji napad Toronta za pobedu, što reče komentator najvažniji napad u istoriji Toronto Reptorsa. Lopta kod Kavaia, 8 sekundi pre kraja, navijači se već lože da ćemo da gledamo Majkl Džordan volume 2 akciju koja će od Lenarda napraviti heroja. Umesto da sam reši meč i odluči šampiona, on uvaljuje vruć krompir saigračima a Lauri biva ometen od strane Grina i promašuje trojku.

    Momentum je sada na strani Voriorsa, Kari i Tompson hladni kao špricer...
     (basketball reference, 11. jun 2019 09:08)

    # Link komentara

  57. Koliko malo prostora treba Kariju i Tompsonu da pogode trojke.. Neverovatno. Poenta priče je da im ne treba ni Durent da pobeđuju sve u ligi kada igraju na svom nivou, samo da nemaju loš dan. Neverovatna košarkaška priča su njih dvojica. Zaista ne mogu da vidim kako ih Toronto dobija u ovoj šestoj utakmici. Game 7 moja prognoza.
    (Markic, 11. jun 2019 09:07)

    # Link komentara

  58. Au ljudi kakva kosarka!! Prosto neverovatno.. svaka cast i jednima i drugima. Toliko
    (Mare, 11. jun 2019 09:02)

    # Link komentara

  59. Eh, Toronto na pragu titule, i u zadnjim minutama pogubise malo konce i dopustise im seriju od 8-0. Šteta, ipak je kući lepše osvojiti titulu ;) Naravno ne treba ni GSW otpisati tako lako, nisu bili šampioni slučajno. Ima tu još da se igra, svakako, interesantno finale.
    (JPR24, 11. jun 2019 09:02)

    # Link komentara

  60. Ahilova tetiva je od početka u pitanju,nadam se da je nije otkinuo. Rizikovao je karijeru ali bez njegovih 11 poena ne bi dobili utakmicu. Svaka mu čast,malo ko bi izašao na parket da je bio na njegovo mjesto. Inače sudije sramno sude u korist Toronta,ali baš sramno suđenje. Igrači Golden Stejta su zaista pravi ratnici.
     (Ivan, 11. jun 2019 08:56)

    # Link komentara

  61. Nisam gledao utakmicu, ali volim da komentarišem. Jel moze neko od stručnjaka da da analizu Durentove povrede. Hvala unapred.
    (mislim, 11. jun 2019 08:38)

    Свом тежином је стао на десну ногу, и само се сручио на земљу.
     (Звездин весник, 11. jun 2019 08:54)

    # Link komentara

  62. Rekord finala sa 20 trojki i opet samo +1, tesko ce bez Durenta dalje, ovo su dobili na emociju posle njegove povrede, jedina sansa im je da ih to nosi naredne dve tekme. Samo neka gledaju na repeat ono odvratno slavlje navijaca nakon sto je Durent pokidao Ahilovu tetivu, vidi se jos i na snimku kako puca, uzas
    (Panama, 11. jun 2019 08:49)

    # Link komentara

  63. Nikada ne otpisujte srce Ratnika!!
    (Jon Bon Jovi voli Bruce Sprinsteen-a u room 1408 uz my way, 11. jun 2019 08:45)

    # Link komentara

  64. Nisam gledao utakmicu, ali volim da komentarišem. Jel moze neko od stručnjaka da da analizu Durentove povrede. Hvala unapred.
     (mislim, 11. jun 2019 08:38)

    # Link komentara

  65. Meni dva puta pucala i bar deset puta se istezala tetiva. Danas je hirurgija toliko napredovala da mogu da mu oblikuju kako hoce tetivu koja mu se bude obnovila. Ipak, za kompletan proces rehabilitacije je potrebno oko 6 meseci. Dakle, verovatno ce da igra od pocetka sledece godine, a ranije im i ne treba. Ustvari, treba im samo u plejofu, ako cemo suvu istinu.
     (bzvz, 11. jun 2019 08:37)

    # Link komentara

  66. Yi posle kazu Durent nije povredjen ima tu vise od povrede, eto covek rizikovao i eto sta mu se desilo...
     (Sramota Srbije, 11. jun 2019 08:36)

    # Link komentara

  67. Ako Gsw i ovo osvoji,onda ne znam....
    (sportman, 11. jun 2019 08:35)

    # Link komentara

  68. Bolji bio GS ceo mec,Al da nisu par gluposti Torontovci napravili slavili bi titulu toliko dobro ih vec poznaju..i dalje mislim da osvajaju Raptorsi, verovatno u 7 mecu...
     (Darko04, 11. jun 2019 08:35)

    # Link komentara

  69. NICK NURSE.........ZAPAMTITE TO IME !!!!!TRENER TORONTA JE IZGUBIO UTAKMICU !!!!! GLUPO GLUPO GLUPO ! TAM AUT PROPASTI!!!!TO MU JE BILA UTAMICA KARIJERE. SEDI JEDAN !!!! JOŠ BOLJE :"IDI KUCI PRRSVUCI SE" !!!A Ratnici, Ratnici su pobedili SUDISKU SRAMOTU
    K A T A S T R O F A L N O S U D J E NJ E . POBEDILA JE KOSARKA !!!!
    (MPP, 11. jun 2019 08:35)

    # Link komentara

  70. Kada sam Jon Bon Jovi ja vise navijam za golden stejt, kada sam Bruce Springsteen onda obozavam Toronto Reptorse. Zato cu danas biti room 1408 i bicu neutralan.
    (room 1408, 11. jun 2019 08:34)

    # Link komentara

  71. Ima i nas, koji verujemo u vas! Napred ---> RATNICI!!!
    (Splash Brother(s), 11. jun 2019 08:34)

    # Link komentara

  72. GSW in seven!
     (nets, 11. jun 2019 08:34)

    # Link komentara

  73. Kako je igrao jon bon jovi?
     (panda, 11. jun 2019 08:34)

    # Link komentara

  74. Sjajan mec ali ostaje u sjenci povrede jednog od najboljih igraca. Izgleda da je Ahilova stradala, ode sve u k... Kakva steta, bas nevjera. Sto se utakmice tice, nevjerovatna greska Nurse sa pozivanjem tajmauta kad su imali nalet, +6 i napad i kad je GS djelovao pogubljeno a Kawhi letio po terenu. Posle toga totalni raspad.
     (Miki28, 11. jun 2019 08:34)

    # Link komentara

  75. Ovo sa Djurentom je postao pravi cirkus. Ako mu je stvarno pukla tetiva, Stiv Ker je trebao da bude profesionalniji, i da ne podlegne raznim pritiscima. Sad bar niko ne može da kaže da Djurent ne gine za ekipu. Napred Toronto!
    (Salle, 11. jun 2019 08:33)

    # Link komentara

  76. Bice 4:3 za Voriors na kraju.
     (Bodibond, 11. jun 2019 08:31)

    # Link komentara

  77. Glupo je reci, ali ova serija ne bi bila interesantna da se Durent nije povredio.
    (Gladiator, 11. jun 2019 08:30)

    # Link komentara

  78. KD se jos vise povredio. Tako je to kad rizikujes i igras sa nepotpuno saniranom povredom.
    (Koza, 11. jun 2019 08:29)

    # Link komentara

  79. Moze li mi neko reci zasto kos Kazinsa na dva minuta pre kraja , kada je uhvatio promasen sut i dao kos nije priznat?
    (MilosS, 11. jun 2019 08:28)

    # Link komentara

  80. A Durent pokidao Ahila...
     (geda, 11. jun 2019 08:27)

    # Link komentara

  81. Drugar iz Kanade mi prica kako cela drzava navija za Toronto, od srca oce da im vrate za hokej u kojem su iskljucivo Americki klubovi sampioni vec 20 god.
    (Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane, 11. jun 2019 08:27)

    # Link komentara

  82. Da li neko zna zasto je Tornto trazio time-out kad su bili u naletu na 2:30 do kraja? Od tad su se raspali..
     (Sigi Stru, 11. jun 2019 08:27)

    # Link komentara

  83. Lenard postize 10 poena zaredom Toronto preokrece na 103-97 GSW u kontra ritmu i onda nicim izazvan Nurs trazi tajm-aut i prekida sjajnu igru svog tima posle toga tri trojke GSW i ajde zdravo bas mi je drago sto su ratnici dobili ovo najvise zbog Durenta koji isao preko bola da bi pomogao ekipi i nazalost ponovo se povredio.
     (Blue Moon 1660, 11. jun 2019 08:24)

    # Link komentara

  84. Ma gde ste nasli da mu je pukla ahilova tetiva?!
    (Miha, 11. jun 2019 08:23)

    # Link komentara

  85. Kakav da je neviđen je ratnik, najozbiljnije. Stav koji je on ovde izrekao ima čitava ekipa, živi bili pa videli. Ni na 3-1 kojim slučajem ova serija neće biti blizu gotove.
    (Marx, 6. jun 2019 11:59)

    Moj koment na izjavu Grina da će preokrenuti, nakon treće utakmice.
    (Marx, 11. jun 2019 08:21)

    # Link komentara

  86. Iskusni ratnici. Šanse su sada veće za GSW.
     (heh, 11. jun 2019 08:20)

    # Link komentara

  87. Grin je izblokirao Laurija. Vidi se na slici posle.
     (K, 11. jun 2019 08:20)

    # Link komentara

  88. Kavaj prodo tekmu. Ocajan je bio zadnja dva minuta! Djimi Batler je za njega Djordan licno.
     (Skorupan, 11. jun 2019 08:20)

    # Link komentara

  89. Sto nije igro Kawai?!
    (Jon Bon Jovi, 11. jun 2019 08:19)

    # Link komentara

  90. Durent je najbolji kosarkas svih vremena!!!
    (Jon Bon Jovi, 11. jun 2019 08:19)

    # Link komentara

  91. KD...Puče...joj...
     (relevantan, 11. jun 2019 08:18)

    # Link komentara

  92. Ova pobeda ostaje u senci ponovo povrede Durenta.Ocigledno da nije trebao da se vraća još na teren.Ne razumem trenera Toronta.Sinoc taman prelome na svoju vodenicu mec +6 i imaju fenoemnalnu seriju on traži tajm aut???!!??Cemu covece?Izbaci ekipu iz balansa...
    (Jon Bon Jovi, 11. jun 2019 08:18)

    # Link komentara

  93. Kakav je ono sut Kajla Laurija!?
     (Turbulencija, 11. jun 2019 08:17)

    # Link komentara

  94. Posle onakve sramote nakon povrede Durenta koja je propracena smejanjem i odusevljavanjem od strane publike zelim sada da GS, koje inace ne gotivim, okrenu ovu seriju. Prikazali su junacku igru i sampionski karakter uprkos svim pehovima.
     (XXX, 11. jun 2019 08:15)

    # Link komentara