Ponedeljak, 10.06.2019.

17:18

Popovič odabrao članove "Drim tima"

Zvanično je odabrano 20 imena košarkaške reprezentacije Sjedinjenih Američkih Država (SAD) koji će se boriti za odlazak na Svetsko prvenstvo.

Izvor: LN

Popoviè odabrao èlanove "Drim tima" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

140 Komentari

Sortiraj po:

Tumbarajko

pre 4 godine

Biće ovo veoma jako i interesantno prvenstvo. Tu je 6 jakih ekipa koje će se naoštriti da skinu skalp Amerima: Litvanija, Kanada, Francuska, Španija, Oziji, Grci, Naši. 7 nabrojah... Idemo korak po korak, ne licitirajte sada nego verujte i navijajte i pratite, košarka je divan sport, a prema ovim najavama biće odlično prvenstvo.

76er

pre 4 godine

Ljudi shvatite, tri najveca imena sa spiska nece igrati, kao i pred svako prethodno takmicenje (osim OI, kada s vremena na vreme okupe takav tim da bi sve moglo biti registrovano sluzbenim rezultatom, jer nema poente igranja) odustace tamo negde pred sam pocetak turnira. Ovo ostalo ne deluje ni malo strasno, mozda i najtanja njihova selekcija u ovom milenijumu.

Mirko

pre 4 godine

Harden je skoro pa nerešiva enigma i za NBA a kamo li za nas, Dejvis je naravno izuzetan, Lilard i ostali su fantastični, ali nisu nepobedivi. Ako se nekako stopira Harden ili makar ostali ograniče, mogli bi da pobedimo, ali samo ako igramo 100%. Pa i više od toga. Za Jokića ne brinem, za Tea brinem malo, ostali će odigrati koliko su im mogućnosti.
Dakle u nekom izuzetnom izdanju našeg tima mogli bismo da ih pobedimo.

Pitanje je isto kako ćemo igrati, varijanta Denvera sa Jokićem kao plejem,brzom igra bez lopte, protrčavanja i njegovim asistencijama-mogli bi da napravimo odičan posao, al ja sumnjam da će Sale da promeni pristup koji smo dosad imali. Nadam se ali sumnjam. Mada zna i on da će nam trebati nešto mnogo više od onoga što smo do sad imali da bi smo dobili Amere, ako uopšte dođemo do njih.
Ako i dalje igramo spore pozicione napade sa Jovketom na pleju ko što smo igrali poslednjih godina, to neće valjati.
Dalje, biće presudni proceni šuta a pre svega trojki. Moramo da budemo lucidniji u šutu, tu pre svega mislim da Bogija, Nedovića, Tea, Micića, Bjelicu.
Za odbranu nemam sumnje da će Sale da uštima,već je puno pokazao na Olimpijadi i posle, samo što sad mora da budemo još bolji i u skoku i tu bih voleo da je Simanić malo više stasao, jer dečko ima neverovatan skok u napadu i u odbrani. Ok, Beli je tu, ipak je on veličina, ali nije da se baš mnogo trudi na skoku. Četvorka nam je najslabija karika.

Samo gledam sa strane

pre 4 godine

Amerika, Kanada, Spanija, Australija, Kina, Francuska, Rusija, Italija... tesko cemo mi do polufinala. Bogami i medju osam bice gusto.

Stojadin 1300 special

pre 4 godine

Nema sta da traze protiv Amera,Kanadjana i Litvanaca ali bukvalno ni polufinale
(Dusan, 10. jun 2019 21:
Mora da se šališ, ma šališ se sigurno, ili si lud.

Rayman

pre 4 godine

Mnogi od vas zaboravljaju kada smo izgubili u Riu 2016 sa tri poena razlike protiv Amerike koja je bila jaca i imala je 5 sampion u svojim redovima (Klej, Kajri, Drejmond + Lav, Barns koji igraju i sada). Takodje su imali Kazinsa koji je bio najdominatniji centar u NBA te godine. Sada mi imamo najboljeg centra NBA, i igrace koji su od tada veoma napredovali. Realno je da su Ameri i dalje favoriti, ali objektivno ne bih nas olako otpisivao. Kanada, Australija, Litvanija ne bi trebale da nas ugroze, Grcku ni da ne pominjem a jedini koji mogu da nam pomrse racune su Spanci od ostalih timova.

basketball reference

pre 4 godine

Kari
Tompson
Durent
Lebron
Kazins


Vestbruk
Kris Pol
Pol Džordž
Grifin
Irving
DeAndre Džordan


Izuzev Hardena i Obrve Dejvisa, Pop će voditi otprilike 3.po jačini tim USA trenutno...

Ostin A

pre 4 godine

Ok, daleko da su od najačeg sastava, ali sam se nadao da će biti dosta gora ekipa. Recimo da izbace Hardena, Lillarda, Walkera i Davisa pa možemo nešto da pričamo.

Interesantno mi je da su izabrali:
1 igrača iz All NBA first team
1 igrača iz All NBA second team
1 igrača iz All NBA third team

3 od 9 Amerikanaca...

očigledno

pre 4 godine

Ili sam lud ili nikad slabiji tim po imenima ?
(Heteria, 10. jun 2019 17:34)

Nisi tako lud i nije da oni nemaju imena, ali jednostavno igrace to ne zanima previse. Fokusiraju se na timove i osvajanje prstena, a reprezentacija je samo kratak odmor od NBA...

petar-nbg

pre 4 godine

Mislim da nemamo skoro nikakve šanse ako budemo igrali protiv njih. Pored ovakvog trenera i imena koje je odabrao mi samo možemo da pariramo na centru i to je to. Mislim da treba biti realan, ali to ne znači da se ne treba dobro spremiti, ostaviti srce na terenu i naravno verovati. Napred Srbija!!!

Leonida

pre 4 godine

Po imenima ne zvuči kao kraj sveta, sem Dejvisa i Hardena, ali je strašan stručnjak sa klupe, neće on da dozvoli neko divljanje i ne znam šta sad. U svakom slučaju hrabro, pa šta bude.

dragan sin

pre 4 godine

Ljudi toliki komentari a niko ne pominje Mekoluma. Harden je navikan i ako se sudi po pravilima nece ga biti nigde, ali Mekolum Denver zna zasto, po meni najbolji bek Nba lige trenutno. Duge ruke, explozivnost, sut ne promasuje. Dejvisa samo sacuvati na sutu, i napadati iskljucivo centrima, nikako nizi igraci, nezgodan centar ali resiv. KEMBE divljak. Paziti se Mekoluma i donekle Lilarda i imamo sanse.

омега мужјак

pre 4 godine

@ Pola prve postave, pola druge, pola treće. Nije nepobedivo, ali to bih rekao kao Rafa na RG.
(Dorćol, 10. jun 2019 17:39)

Играће са три половине, илити тимом и по.

Pseudoharms

pre 4 godine

Realno, pobediti ovakav tim, za to je potrebno cudo. Bas sve da klikne, generalno, ali i u toj, jednoj utakmici. Nije nemoguce, ali bi bilo zaista najveci zamisliv sportski podvig u nekom kolekrivnom sportu, u ovom trenutku.

manuginobili

pre 4 godine

Ovdje ljudi u komentarima idu iz krajnosti u krajnost,jedni kazu rasturice nas 30 razlike-drugi kazu mi cemo njih :) ...naravno da su najbolji,sa tolikom bazom igraca sasvim razumljivo,ali nisu nepobjedivi u jednoj utakmici,to je vise puta dokazano,najbolji primjer je olimpijada u Grckoj 2004 kada ih je cuvena generacija Argentine potpuno nadigrala a zna se da je Amerima olimpijada najvaznija,uostalom jedan od pomocnih trenera je bio upravo Popovich,uz Duncana,Iversona,mladog LeBrona...ja se nadam slicnom scenariju i u Kini,samo sto ne trebamo razmisljati kao da smo vec u finalu jer ima puno jakih reprezentacija na turniru,a ako vec dodjemo do finala tu je sve moguce,da se igra kao u NBA na cetiri dobijene ne bi imali nikakvih sansi,ovako ih imamo i te kako,bice ovo najjaca reprezentacija Srbije zadnjih nekoliko godina

Mladen

pre 4 godine

Ovde po imenima ima max 5-6 igraca koji bi bili najjaci americki tim. Dejvis, Harden, Kemba, Lilard, Mekalum..I dalje su apsolutni favoriti ali ako par glavnih igraca ne ide postoji neka mala sansa da mogu da se dobiju na neko ludilo. Da im igraju Kari, Durent i Tompson to bi bilo apsolutno nemoguce.

sinhro

pre 4 godine

Ovo su sve vrhunski igraci. Da ih bilo ko drugi vodi, rekao bih da tu nece biti timske igre i da mozda postoji neka sansa, medjutim kada na klupi sedi jedan Greg Popovic, tesko da ce bilo ko moci da ih ugrozi.

M

pre 4 godine

Kad god smo ovako unapred planirali kako da pobedimo Amere u finalu, ispadali bi još u grupi, eventualno osmini finala. Aj da stignemo mi do finala pa onda da pravimo planove za USA.

Ministar

pre 4 godine

Ljudi, ajde budite realni malo. Hvalimonse kako imamo petorku iz NBA. A u toj petorci jedino Jokic je ozbiljan. Nemojte da Bogdana i Bjelicu svrstavate u NBA igrace koji imaju ozbiljnu ullgu u svojim klubovima. Tea i Bobija i ne racunam tu, ali ajde i njih cu kad ste zapeli. Ostali su van NBA...I vi pored svegz toga pricate da mozemo... Raxumijem ja da su zelhe jedno ali realnost je drugo... Ali bez obzira... Americkom timu ne moze niko nista, ko i malo prati kosarku i zdravorazumski razmislja zna da je to tako. Ponovicu, SAD nece osvojiti jedino ako oni to zele tako da bude. Bolje da razmisljamo o tome da li cemo uppste igrati sa njima, ima jos ozbiljnij reprezentacija

Satira

pre 4 godine

Niko da kaze nema Embida! To je najbolji centar na svetu... kakav Dramond, Tauns i ostali.
(Otac Makarije, 10. jun 2019 18:19)

Isti se nikako ne moze spomenuti jer nije Amerikanac.

SchOne

pre 4 godine

Mi ove možemo da dobijemo nisu se nešto pretrgli ..harden nije timski igrač , AD nije bolji od Jokića a i sklon je povredama lilard ako ima selotejp u vidu milosavljevića ili kalinića neće moći da pisne kemba voker je ograničen što se tiče pregleda igre za razliku od micića a bogi ,lučić i beli mogu sa svima od ostalih navedenih. Greg je dobar trener ali ne sumnjam da ništa manje nije ni Đorđević

Zeljko

pre 4 godine

Sjajna skupina anonimusa sa izuzetkom Hardena.Ako je ovo drim tim,sta su onda oni kojih nema:Lebron,Kari,Durent,Klej Tomson,Kavaj Lenard,Grin,Kazins,pa cak i matorac Karmelo Entoni.Mora da se Dzordan sad smeje koga sve nazivaju drim timom.

Dragan

pre 4 godine

Dosta komentara ljudi koji se sete NBA igrača samo kad dodje SP ili OI.Kao,nikad čuli nismo za tamo nekog Mičela ili Mekoluma pa ćemo da ih dobijemo.Ljudi,PREJAKI SU!Kraj rasprave.Svi pričamo o Amerima a gde su ostale reprezentacije?Australijanci će biti jači nego u Riju.Litvanija šalje najjači mogući tim.Francuzi sa Goberom,De Koloom,Furnijeom...Pa i Italijani će biti vrlo ozbiljna ekipa.O Kanadjanima da i ne govorim.Vodiće ih čovek koji je pred šampionskim prstenom sa Torontom,a budu li se odazvali najbolji,to će biti ekipa sastavljena od NBA igrača,osim Pengosa iz Barse.Jednostavno,ako svaka reprezentacija dovede najbolje što ima to će biti daleko najjače prvenstvo ikada!I ne očekujte od Jokića čuda jer Srbija nije Denver.Isto važi i za Adetokuba u Grčkoj.Špance sam zaboravio.Kao,lako ćemo sa Markom Gasolom,Rubiom,braćom Ernangomez,Abrinesom...sve sami NBA igrači.Polako ljudi,korak po korak.

SchOne

pre 4 godine

Postojala su samo dva drim tima. Americki 1992. u Barseloni i jugoslovenski 1990. u Argentini. Steta sto se nikada nisu sreli.
(Marko, 10. jun 2019 17:36)

Slažem se ali ovaj naš tim sada nije nimalo za potcenjivanje.

Kg

pre 4 godine

Ne postaje se drim tim pre takmicenja nego posle. Ako Teo Bogdan Beli Bobi Kalina Jokic i ostali uzmu zlato mogu postati bar nas drim tim ako ne i pravi drim tim. Ako uzmu medalju bice jedan uspesan tim, kao sto su bili i prethodni osvajaci medalja a bilo ih je mnogoooo

lavaro

pre 4 godine

Tvrdim da nam Jokara više treba za narednu Olimpijadu nego sad, tj ako se sad odlucio da igra, pitanje je hoće li za Olimpijadu, a znamo da tamo superstarovi dolaze što se tiče drim tima.

stefan

pre 4 godine

Ne treba se predavati nikada, treba se loziti, to stoji, ali potcenjivati amere, govoriti kako im ovo nije neki tim... Raznece sve redom ako ne 30 ondsa 20+ ! U vasoj srpiji jedino je Jokic zvezda, ostali BORANIJA. Ne mozes timskom igrom protiv ekipe gde imas 7-8 igraca koji u NBA ubacuju po 25-30 po utakmici. Lilard protiv tea?!?! Hahahahahaha daj nemojte da ste smesni. Bogdan da cuva bradonju?!??! Mekkolum je bolji od svih iz srpije sem od Jokica, nevezano za poziciju. Go Team USA!
(Usa, 10. jun 2019 18:42)

Sta trazis na nasem portalu to mene zanima.. Ne vredjaj mi narod jer cu naci nacin sa te pronadjem.... Imamo sanse protiv amera ali svakako su dosta kvalitetniji.. Od forme igraca ce dosta toga zavisiti.. Godinama unazad ameri samo vezbaju jedan na jedan.. I kondiciju.. Sa gregom ce dosta toga boto drugacije... Za mene su oni favoriti

76er

pre 4 godine

Harden, Dejvis i Lilard mislim da se nece odazvati, odnosno odustace nesto ranije. Lilard i Harden posle ovakvih sezona ce hteti da odmore, a Dejvis trazi novi angazman (max ugovor). Ovo ostalo ne deluje toliko superiorno u odnosu na prosle godine, stavise najveci "superstar" je Popovic (to je ocigledno). Ako bude ovako kako sam napisao u prvoj recenici imamo najvece sanse u poslednjih ko zna koliko godina da ih skinemo sa najviseg postolja.

Iz daleka

pre 4 godine

Za Srbiju je najvaznije da odigla dobro u grupi i izbegne US tim pre finala. Amerikanci dovode tim sastavlajen od dva lidera i "radnika" koji moze da se pobedi samo ako bi na drugoj strani igrali Kavaja, Curry i Jokic. Ne zavaravajte se da mogu da se dobiju. Kemba Voker, Midlton, Kajl Lauri, Bruk Lopez i Pi Dzej Taker su dovoljni da dobiju svakoga.

bskfan

pre 4 godine

Kao sto se i ocekivalo, na SP nece ici igraci koji igraju finale plejofa, osim mozda Laurija. Interesantno ce biti videti da li ce Pop povesti nekog veterana ili mladog igraca, a udarna snaga ce im biti Lilard, Harden, Dejvis i mozda Terner.

I dalje su jaki ali Bez Karija, Kleja, Duranta, Kavajia i Drejmonda nisu nepobedivi. U svakom slucaju, daleko je to od drim tima. Lukavi Pop vodi Dramonda jer je on prilicno dobro neutralisao Jokica.

aco

pre 4 godine

Србија има реалне шансе против овог тима, бар 30%. Но, дуг је пут до Амера. Прво Италија да се добије, па онда и Шпанија.

beogradski

pre 4 godine

sto su ljudi toliko zaljubljeni u hardena, nije mi jasno.....hardena se ne plasim, ali uopste, jako me vise plasi mekalum nego harden....nas su na OI ubili durent, kari i dzordan, kakav crni harden....jaci su od nas, to je cinjenica, ali mislim da nisu jaci za onih 30+, stoga, imamo sanse da ih pobedimo u jednoj utakmici, sve je moguce, ako se sastanemo uopste.....u ovom novom istemu, i 1/4 je uspeh, iako zaista mislim da imamo najkvalitetniji sastav posle amera....iskreno prizeljkujem finale srbija usa

x

pre 4 godine

Otprilike ovaj tim je u rangu onog tima koga smo mi pobedili 2002. Jak tim, ali nedostaje nekoliko najboljih igraca. Ovde nedostaje prva petorka Golden Stejt, Irving, Vestbruk, Dzordz... Lebrona i ostale starije zvezde ne računam.

Shkomi

pre 4 godine

Niko da kaze nema Embida! To je najbolji centar na svetu... kakav Dramond, Tauns i ostali.
(Otac Makarije, 10. jun 2019 18:19)
Verovatno niko ne kaze posto Popovic nije trener Kameruna :) A I Towns koga si spomenulo je iz Dominikanske Rep....Fala bogu Dramonda si na srecu uboo lol

Vasa

pre 4 godine

Videcemo koliko su jaki kada se te NBA zvezde pogube zbog FIBA pravila sudjenja. NBA je cirkus, igrac hoda sa loptom, igra se ne zaustavlja cak ni kada su duple i koraci ocigledni. Kretanja u bloku su kao dobro jutro. Igra na loptu koja je na obrucu je dozvoljena, dok u NBA to nije slucaj. Videcemo kako ce se snaci sa zonom, jer je zone zabranjena u NBA. Napadi su duzi i evropski timovi ce usporavati igru protiv SAD. Daleko od toka da im je tim slab, ali nije nepobediv.

delboj

pre 4 godine

Da li je neko greskom vec prije 10 dana napisao sastav ili..., ali on je izasao u javnost, a to je : Bredli Bil (Vašington), Entoni Dejvis (Nju Orleans), Erik Gordon (Hjuston), Džejms Harden (Hjuston), Demjan Lilard (Portland), Kevin Lav (Klivlend), Si Džej Mekolum (Portland), Kemba Voker (Šarlot), Kajl Kuzma (Lejkersi), Bruk Lopez (Milvoki), Donovan Mičel (Juta) i Džejson Tejtum (Boston).

вујке

pre 4 godine

@Оtac Makarijе
ај то за Ембида и да разумем него нико да помене да нема Адамса из Оклахоме.

x

pre 4 godine

Niko da kaze nema Embida! To je najbolji centar na svetu... kakav Dramond, Tauns i ostali.
(Otac Makarije, 10. jun 2019 18:19)

Za reprezentaciju SAD igraju samo državljani SAD.

Petar

pre 4 godine

Amerika je toliko superiorna u kosarki da im reprezentacija vise i ne znaci nista jer im takmicenja dodju kao piknik utakmice. Svaka generacija igraca ode cisto da si uzme zlatnu kolajnu za licnu kolekciju (lebron,durent itd) i posle im dosta repke. Sad ce doci na svoj red polako ovi novi pickovi iz Sakramenta, Ajton, Young, Zion itd i tako u krug

Bosko

pre 4 godine

Ko ne prati NBA verovatno i ne zna koliko je ovo ubitacan tim. Niko nema ni teoretske sanse protiv njih. Protiv najboljih timova, ovaj sastav nece imati manje od 30 poena razlike.

CJC

pre 4 godine

Daleko je ovo od najjačeg tima ali opet više nego dovoljno da bez problema budu šampioni...pitanje je uopšte da li će baš svi igrači sa obog spiska biti na SP, ipak ima još 2.5 meseca do početka i može se svašta izdešavati, posebno tu mislim na Entoni Dejvisa...ali čini se nikad slabija klupa.

Siniore Galente

pre 4 godine

Sta ljudi ovde pricaju je neverovatno,najslabiji su bili 2002 godine i to je cinjenica,svako ko to negira zaista nema pojma o kosarci !!

Andrea Djani

pre 4 godine

Ne znam koji su kriterijumi bili za izbor ovih igrača , tj. da li su eliminisani u startu oni koji ne žele da igraju ili je ovo izbor Popovića . U svakom slučaju oni bi bili favoriti i da igraju samo igrači koji nastupaju van Amerike , ali lično mislim da vreme Grega Popovića polako ističe , nešto slično kao što smo mi imali prilike da doživimo sa Dudom Ivkovićem , tako da mislim da je to šansa mnogih u susretu sa njima . Ja ih lično ne vidim u finalu , već mislima da će ih neko , možda i mi u zavisnosti od žreba izbaciti ranije , kao što neko pomenu , u Indijanopolisu .

Drug Komunista

pre 4 godine

Samo onaj koji ne prati NBA zna koliko je jadan ovaj tim, ovaj Kemba Đemba nikad čuo, Carlos Aroyo je za ovaj sastav Amerike izmislio Ameriku. Čim njima neigra Lerbon Đames nem tu leba

Usa

pre 4 godine

Ne treba se predavati nikada, treba se loziti, to stoji, ali potcenjivati amere, govoriti kako im ovo nije neki tim... Raznece sve redom ako ne 30 ondsa 20+ ! U vasoj srpiji jedino je Jokic zvezda, ostali BORANIJA. Ne mozes timskom igrom protiv ekipe gde imas 7-8 igraca koji u NBA ubacuju po 25-30 po utakmici. Lilard protiv tea?!?! Hahahahahaha daj nemojte da ste smesni. Bogdan da cuva bradonju?!??! Mekkolum je bolji od svih iz srpije sem od Jokica, nevezano za poziciju. Go Team USA!

Lex

pre 4 godine

Ljudi je l mene neko zeza ili je Jon Bon napisao da nemaju superstara sem Hardena? Lilard i Davis badminton igraju? Idi sine na vikipediju ili basketball reference pa citaj uspehe ovih momaka tokom karijera i njihove brojke u NBA.Niko nam ne zabranjuje da se lozimo,al polako,korak po korak.

TotalnoLud

pre 4 godine

Ko misli da su Mekolum ili Kevin Lav losi ne prati NBA. A gde su Lilard, Harden, Dejvis i Dramond.. Nije najjaci ali je veoma jak sastav. Pogledajte ko je sa All Stara tu i kako su neki od ovih igrali u plej ofu.

Twolf

pre 4 godine

Ovaj tim samo na prvi pogled izgleda slabo, sve su to majstori koje je jako tesko zaustaviti kada ih krene. Najveca mana Amera ce biti hemija, i tu treba traziti sansu sa timskom igrom u napadu i dobrim rotacijama u odbrani. Realno imamo 20-30% sansi protiv njih, sto i nije toliko lose :)

Gile

pre 4 godine

Osim Hardena ostali su "anonimusi".

Tačnije, Bobi, Jokara, Bogdan, Teo, ... ... će da dominiraju.

Samo da Sale tempira formu.

Uz taktično vodstvo i fizičku spremu.


Moj favorit jeste Srbija, pa tek onda SAD, Španija, Litva, Italija, ...


Dakle, prva petorka Srbije bi trebala da bude:

Bobi, Jokara, Teo, Bogdan i Bjelica.

Tu su još Raduljica, Milutinov, Nedović, Micić, Mačvan, Gudurić, ...


Pametnom dosta.

ljAXE

pre 4 godine

Tim nije skupina dobrih igraca. Tim je kada svaki igrac zna svoje mesto i doprinosi pobedi na najbolji nacin. Napraviti dobar uigran tim je umetnost. Ne sumnjam da ce Popovic to uraditi sa USA timom ali i mi imamo sansu da skockamo uigran tim koji moze da im parira.

Bolesno sarkastičan

pre 4 godine

Realno njihova 2 postava a vi rokajte minuse....Osim Hardena ne vidim velikog ol stara medju ovim igračima...
(Jon Bon Jovi, 10. jun 2019 17:31)

Kao prvo, gramatika. Kao drugo Dejvis, Lauri, Lilard, Dejvis,Mekolum. Sve su to vodeći igrači u svojim franšizama. Dejvis je u 3,4 najbolja centra sveta. Lilard i Mekolum su sami izbacili Denver i ušli u finale Zapada. Lauri prvi plej novog šampiona.

Apk

pre 4 godine

Možda ne zvuči toliko ozbiljno kao ranije, ali ovo je paklena ekipa. Najbolje bekove imaju, i to daleko najbolje - Lilard, Mekolum, Harden, Bil, Lauri, Kemba i Gordon! Vodiće verovatno prvih pet.
Na krilu su verovatno najslabiji, međutim i mi smo :(
Pod košem pored Dramonda i Davisa retko ko će moći da se naigra košarke.
Takođe, ekipa je prepuna odličnih šutera.
Na sve to, predvodi ih verovatno najbolji trener na svetu.
Iako fale Durent, Lebron, Lenard, Stef, Klej, Green, Kazns, Towns i još neki.

Zanimljivo da Popovič nije zvao svog igrača - Derouzena.

2CRAZY

pre 4 godine

Osrednji tim, protiv ovih jos i moze da se igra, ja sam mislio da ce nas unistiti, jer sam ocekivao da pozovu mnogo jaci sastav od ovog.

sgdp

pre 4 godine

"Aždaje" iz ovog sastava su samo Harden i Dejvis, eventualno Lilard. Naravno, Amerikanci su i dalje apsolutni favoriti, ali imam utisak da dugo nisu bile veće šanse da ih neko iznenadi, bila to Srbija ili neka druga reprezentacija.

maki

pre 4 godine

Sve stoji da je i ovo prejak tim, ali stvarno kao sto je neko rekao slabiji po imenima nego prethodni, broj 1 su favoriti ali ne i nepobedivi...

posle

pre 4 godine

Jak tim ali cini mi se nikad slabiji.
Nema Lebrona, Durenta, Lenarda, Irvinga, Karija, Tomsona, Dzon Vola, Grifina itd
Ogromni su favoriti ali nisu nepobedivi. Ako Boze zdravlja odemo sa svim najboljim igracima, da nema povredjenih, ja verujem u Saleta i momke. Samo hrabro, korap ko korak i jedva cekam 31avgust!

Nba fan

pre 4 godine

Potencijalno najlosiji Dream team do sada.
Jesu sve odlicni igraci, ali majls tarner, barns, bruk lopez nisu taj kalibar.
Ipak, to ce dovesti do hemije u ekipi i boljeg slaganja medju igracima. Verujem da ce greg izvuci maksimum i to ce biti dovoljnno za zlato.
Harden, lilard i dejvis su dovoljni uz ostalo pomocno osoblje.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Moglo je i gore. Naravno ovo je i dalje ekstra sastav ali daje kakvu takvu nadu. Bradurina je prva violina i sve i svja u timu, to je valjda jasno. Lilard, Obrva, Si Džej, Kemba, Midlton uslužno osoblje ali vrhunsko, pakao za svaku odbranu ako uđu u ritam. Bil, Barns, Dramond, Lauri čoukerica, Heris su viđeni za kraj klupe i garbidž tajm. Najjača karika je pre svih Pop. Previše mnogo zna i oseća igru i kod njega nema panike ni da mu padaju trojke sa 85%. Ništa Jokaro, 40 minuta ti samo ono tvoje, znaš već. Loženje ne sme stati. Idemo jako kao Miličić Darko! Zlato il' nikako, Srbija!

Aleks

pre 4 godine

Treći tim...
Ovi možda i ne izbore finale. Ograničiti Hardena i tolko...
Mada jaka su ovo imena, nije da nije, ali da se ne zezamo... Sa druge strane i Greg je stari lisac. Neće biti lako nikome. Videćemo.

Uroš

pre 4 godine

Tanko je to nešto. Podseća me na Džordža Karla i njegovu priču da nisu bitne zvezde nego kako se uklapaju u tim. Samo da ih ne izbace Australijanci u osmini finala, pa da ne igramo sa njima.

ah

pre 4 godine

Osim Hardena i Dejvisa, ostali su zvezdice, nisu čak ni zvezde. Međutim, glavna prednost ovog tima, u odnosu na sve pređašnje, je čikica na klupi. Iskreno, ako se budu spremali više od 3-4 nedelje (poređenja radi, tim iz Indijanapolisa je bio na pripremama svega 12 dana), samleće sve pred sobom. Srećno Srbiji i ostalima, pa šta bude.

pertinaks

pre 4 godine

Boranija!
Imam 34 godine i jedino porazi i pobede kosarkaske reprezentacije u meni izazivaju neko osecanje od svih sportskih sekcija.
Tako da me ovi ne zanimaju, maksimalno ostrasceno kazem boranija!!!!!!!

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Lilard - Mekalum - Voker - Harden - Mičel - Kuzma - Heris - Tejtum - Dejvis - Lopez - Dramond. Ekipa dovoljna da pobedi bilo koju reprezentaciju sa 30+ bez ikakve muke.

maki1982

pre 4 godine

nemamo sanse protiv ovog tima. nije da je najbolji koji ameri imaju, ali je pravi drim tim. ko kaze da su slabi nema pojma o kosarci. iako su neki 'manje' zvezde, prave su trpadzije i razbijaci. ocekujem da im prosek bude 50-60 razlike po utakmici. mene je iznenadilo da vode ovako jak tim na svetsko prvenstvo posto im je olimpijada glavna.

Fikio

pre 4 godine

Mi objektivno imamo kvalitet svakoga da pobedimo, pa i ovaj tim amerike, ALI, odbrana i skok ce morati da budu na najvisem mogucem nivou jer kad protiv sebe imate Hardena i Lilarda, koji mogu bez problema da povuku svoj tim i daju 35+ poena svaku utakmicu, kao i Obrvu i Dramonda, koji vrlo lako mogu da dominiraju pod kosevima sa po 20+ skokova i 5 banana, nece tu biti mesta za mnogo gresaka - tu utakmicu ce svi morati da odigraju kao da im je poslednja u zivotu da bi pobedili - ne smeju biti ni najmanje pasivni niti uplaseni!

Jumko

pre 4 godine

Jao strucnjaci, pa ni ne treba im veca imena i zvezde zbog Grega! Lakse ce uklopiti ovakve igrace u masinu nego zvezde individualce. Nemoj posle opet kada bude 30 razlike, ako se uopste sastanemo sa njima, da kukamo... A pogotovu kod ovakvih prica da su nam samo oni rivali, a da cemo sa ostalima lako.

Pili

pre 4 godine

Dobar ali ne nepodiv tim. Dejvis i Harden ekstra klasa, Lilar i Mekalum malo ispod ostali dobri ali ne fenpmenalni igraci. Ako ne povede Tejtuma i Micela jos bolje jer su bolji od vecine veterana sa spiska. Imamo vece sanse nego 2014/2016.

Slovenac

pre 4 godine

Jedan je Dream team, a to nije ovaj. OVo je vise neki cream team. Ali ne potcenjujte Popovica, zna on ko s kim moze da igra. Zelim Srbiji da osvoji prvenstvo, naravno. Fali vam samo najbolji srbski trener trenutno da ga dodate. Sale jeste dobar, ali do kolena nije Igoru. On je master Jedi i Euroliga i NBA kosarke.

s

pre 4 godine

ajde ne lozite se. Jako male sanse su da ih pobedimo.
Harden - Micic
CJ Mccolum - Teo
Tobi - Bogdan
Entoni dejvis -Bjelica
Drumond - Jokic

a tu su jos Kajl louri, lilard, harison barns, bredli bill, micel..

svaki put kada igramo sa njima izgubimo sa 30 razlike.
Morale bi sve kockice da se sloze da bi njih neko dobio. Prvenstveno da pogadjaju trojke kao ludi

duki

pre 4 godine

godinama unazad sam mastao o tome da samo na jedno prvenstvo odemo kompletni dok se ne rasturi generacija i sada smo vrlo blizu toga. tako da mi je sada jedino bitno da svi ostanu zdravi do turnira a o amerima ima kad da se razmislja ukoliko se izbore za mec sa nama :)

Twolf

pre 4 godine

Ovaj tim samo na prvi pogled izgleda slabo, sve su to majstori koje je jako tesko zaustaviti kada ih krene. Najveca mana Amera ce biti hemija, i tu treba traziti sansu sa timskom igrom u napadu i dobrim rotacijama u odbrani. Realno imamo 20-30% sansi protiv njih, sto i nije toliko lose :)

Shkomi

pre 4 godine

Niko da kaze nema Embida! To je najbolji centar na svetu... kakav Dramond, Tauns i ostali.
(Otac Makarije, 10. jun 2019 18:19)
Verovatno niko ne kaze posto Popovic nije trener Kameruna :) A I Towns koga si spomenulo je iz Dominikanske Rep....Fala bogu Dramonda si na srecu uboo lol

Nba fan

pre 4 godine

Potencijalno najlosiji Dream team do sada.
Jesu sve odlicni igraci, ali majls tarner, barns, bruk lopez nisu taj kalibar.
Ipak, to ce dovesti do hemije u ekipi i boljeg slaganja medju igracima. Verujem da ce greg izvuci maksimum i to ce biti dovoljnno za zlato.
Harden, lilard i dejvis su dovoljni uz ostalo pomocno osoblje.

posle

pre 4 godine

Jak tim ali cini mi se nikad slabiji.
Nema Lebrona, Durenta, Lenarda, Irvinga, Karija, Tomsona, Dzon Vola, Grifina itd
Ogromni su favoriti ali nisu nepobedivi. Ako Boze zdravlja odemo sa svim najboljim igracima, da nema povredjenih, ja verujem u Saleta i momke. Samo hrabro, korap ko korak i jedva cekam 31avgust!

x

pre 4 godine

Niko da kaze nema Embida! To je najbolji centar na svetu... kakav Dramond, Tauns i ostali.
(Otac Makarije, 10. jun 2019 18:19)

Za reprezentaciju SAD igraju samo državljani SAD.

Dragan

pre 4 godine

Dosta komentara ljudi koji se sete NBA igrača samo kad dodje SP ili OI.Kao,nikad čuli nismo za tamo nekog Mičela ili Mekoluma pa ćemo da ih dobijemo.Ljudi,PREJAKI SU!Kraj rasprave.Svi pričamo o Amerima a gde su ostale reprezentacije?Australijanci će biti jači nego u Riju.Litvanija šalje najjači mogući tim.Francuzi sa Goberom,De Koloom,Furnijeom...Pa i Italijani će biti vrlo ozbiljna ekipa.O Kanadjanima da i ne govorim.Vodiće ih čovek koji je pred šampionskim prstenom sa Torontom,a budu li se odazvali najbolji,to će biti ekipa sastavljena od NBA igrača,osim Pengosa iz Barse.Jednostavno,ako svaka reprezentacija dovede najbolje što ima to će biti daleko najjače prvenstvo ikada!I ne očekujte od Jokića čuda jer Srbija nije Denver.Isto važi i za Adetokuba u Grčkoj.Špance sam zaboravio.Kao,lako ćemo sa Markom Gasolom,Rubiom,braćom Ernangomez,Abrinesom...sve sami NBA igrači.Polako ljudi,korak po korak.

ah

pre 4 godine

Osim Hardena i Dejvisa, ostali su zvezdice, nisu čak ni zvezde. Međutim, glavna prednost ovog tima, u odnosu na sve pređašnje, je čikica na klupi. Iskreno, ako se budu spremali više od 3-4 nedelje (poređenja radi, tim iz Indijanapolisa je bio na pripremama svega 12 dana), samleće sve pred sobom. Srećno Srbiji i ostalima, pa šta bude.

Satira

pre 4 godine

Niko da kaze nema Embida! To je najbolji centar na svetu... kakav Dramond, Tauns i ostali.
(Otac Makarije, 10. jun 2019 18:19)

Isti se nikako ne moze spomenuti jer nije Amerikanac.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Moglo je i gore. Naravno ovo je i dalje ekstra sastav ali daje kakvu takvu nadu. Bradurina je prva violina i sve i svja u timu, to je valjda jasno. Lilard, Obrva, Si Džej, Kemba, Midlton uslužno osoblje ali vrhunsko, pakao za svaku odbranu ako uđu u ritam. Bil, Barns, Dramond, Lauri čoukerica, Heris su viđeni za kraj klupe i garbidž tajm. Najjača karika je pre svih Pop. Previše mnogo zna i oseća igru i kod njega nema panike ni da mu padaju trojke sa 85%. Ništa Jokaro, 40 minuta ti samo ono tvoje, znaš već. Loženje ne sme stati. Idemo jako kao Miličić Darko! Zlato il' nikako, Srbija!

sgdp

pre 4 godine

"Aždaje" iz ovog sastava su samo Harden i Dejvis, eventualno Lilard. Naravno, Amerikanci su i dalje apsolutni favoriti, ali imam utisak da dugo nisu bile veće šanse da ih neko iznenadi, bila to Srbija ili neka druga reprezentacija.

Apk

pre 4 godine

Možda ne zvuči toliko ozbiljno kao ranije, ali ovo je paklena ekipa. Najbolje bekove imaju, i to daleko najbolje - Lilard, Mekolum, Harden, Bil, Lauri, Kemba i Gordon! Vodiće verovatno prvih pet.
Na krilu su verovatno najslabiji, međutim i mi smo :(
Pod košem pored Dramonda i Davisa retko ko će moći da se naigra košarke.
Takođe, ekipa je prepuna odličnih šutera.
Na sve to, predvodi ih verovatno najbolji trener na svetu.
Iako fale Durent, Lebron, Lenard, Stef, Klej, Green, Kazns, Towns i još neki.

Zanimljivo da Popovič nije zvao svog igrača - Derouzena.

s

pre 4 godine

ajde ne lozite se. Jako male sanse su da ih pobedimo.
Harden - Micic
CJ Mccolum - Teo
Tobi - Bogdan
Entoni dejvis -Bjelica
Drumond - Jokic

a tu su jos Kajl louri, lilard, harison barns, bredli bill, micel..

svaki put kada igramo sa njima izgubimo sa 30 razlike.
Morale bi sve kockice da se sloze da bi njih neko dobio. Prvenstveno da pogadjaju trojke kao ludi

duki

pre 4 godine

godinama unazad sam mastao o tome da samo na jedno prvenstvo odemo kompletni dok se ne rasturi generacija i sada smo vrlo blizu toga. tako da mi je sada jedino bitno da svi ostanu zdravi do turnira a o amerima ima kad da se razmislja ukoliko se izbore za mec sa nama :)

Bosko

pre 4 godine

Ko ne prati NBA verovatno i ne zna koliko je ovo ubitacan tim. Niko nema ni teoretske sanse protiv njih. Protiv najboljih timova, ovaj sastav nece imati manje od 30 poena razlike.

Lex

pre 4 godine

Ljudi je l mene neko zeza ili je Jon Bon napisao da nemaju superstara sem Hardena? Lilard i Davis badminton igraju? Idi sine na vikipediju ili basketball reference pa citaj uspehe ovih momaka tokom karijera i njihove brojke u NBA.Niko nam ne zabranjuje da se lozimo,al polako,korak po korak.

Jumko

pre 4 godine

Jao strucnjaci, pa ni ne treba im veca imena i zvezde zbog Grega! Lakse ce uklopiti ovakve igrace u masinu nego zvezde individualce. Nemoj posle opet kada bude 30 razlike, ako se uopste sastanemo sa njima, da kukamo... A pogotovu kod ovakvih prica da su nam samo oni rivali, a da cemo sa ostalima lako.

SchOne

pre 4 godine

Postojala su samo dva drim tima. Americki 1992. u Barseloni i jugoslovenski 1990. u Argentini. Steta sto se nikada nisu sreli.
(Marko, 10. jun 2019 17:36)

Slažem se ali ovaj naš tim sada nije nimalo za potcenjivanje.

x

pre 4 godine

Otprilike ovaj tim je u rangu onog tima koga smo mi pobedili 2002. Jak tim, ali nedostaje nekoliko najboljih igraca. Ovde nedostaje prva petorka Golden Stejt, Irving, Vestbruk, Dzordz... Lebrona i ostale starije zvezde ne računam.

M

pre 4 godine

Kad god smo ovako unapred planirali kako da pobedimo Amere u finalu, ispadali bi još u grupi, eventualno osmini finala. Aj da stignemo mi do finala pa onda da pravimo planove za USA.

TotalnoLud

pre 4 godine

Ko misli da su Mekolum ili Kevin Lav losi ne prati NBA. A gde su Lilard, Harden, Dejvis i Dramond.. Nije najjaci ali je veoma jak sastav. Pogledajte ko je sa All Stara tu i kako su neki od ovih igrali u plej ofu.

petar-nbg

pre 4 godine

Mislim da nemamo skoro nikakve šanse ako budemo igrali protiv njih. Pored ovakvog trenera i imena koje je odabrao mi samo možemo da pariramo na centru i to je to. Mislim da treba biti realan, ali to ne znači da se ne treba dobro spremiti, ostaviti srce na terenu i naravno verovati. Napred Srbija!!!

Pseudoharms

pre 4 godine

Realno, pobediti ovakav tim, za to je potrebno cudo. Bas sve da klikne, generalno, ali i u toj, jednoj utakmici. Nije nemoguce, ali bi bilo zaista najveci zamisliv sportski podvig u nekom kolekrivnom sportu, u ovom trenutku.

maki1982

pre 4 godine

nemamo sanse protiv ovog tima. nije da je najbolji koji ameri imaju, ali je pravi drim tim. ko kaze da su slabi nema pojma o kosarci. iako su neki 'manje' zvezde, prave su trpadzije i razbijaci. ocekujem da im prosek bude 50-60 razlike po utakmici. mene je iznenadilo da vode ovako jak tim na svetsko prvenstvo posto im je olimpijada glavna.

bskfan

pre 4 godine

Kao sto se i ocekivalo, na SP nece ici igraci koji igraju finale plejofa, osim mozda Laurija. Interesantno ce biti videti da li ce Pop povesti nekog veterana ili mladog igraca, a udarna snaga ce im biti Lilard, Harden, Dejvis i mozda Terner.

I dalje su jaki ali Bez Karija, Kleja, Duranta, Kavajia i Drejmonda nisu nepobedivi. U svakom slucaju, daleko je to od drim tima. Lukavi Pop vodi Dramonda jer je on prilicno dobro neutralisao Jokica.

beogradski

pre 4 godine

sto su ljudi toliko zaljubljeni u hardena, nije mi jasno.....hardena se ne plasim, ali uopste, jako me vise plasi mekalum nego harden....nas su na OI ubili durent, kari i dzordan, kakav crni harden....jaci su od nas, to je cinjenica, ali mislim da nisu jaci za onih 30+, stoga, imamo sanse da ih pobedimo u jednoj utakmici, sve je moguce, ako se sastanemo uopste.....u ovom novom istemu, i 1/4 je uspeh, iako zaista mislim da imamo najkvalitetniji sastav posle amera....iskreno prizeljkujem finale srbija usa

sinhro

pre 4 godine

Ovo su sve vrhunski igraci. Da ih bilo ko drugi vodi, rekao bih da tu nece biti timske igre i da mozda postoji neka sansa, medjutim kada na klupi sedi jedan Greg Popovic, tesko da ce bilo ko moci da ih ugrozi.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Lilard - Mekalum - Voker - Harden - Mičel - Kuzma - Heris - Tejtum - Dejvis - Lopez - Dramond. Ekipa dovoljna da pobedi bilo koju reprezentaciju sa 30+ bez ikakve muke.

Fikio

pre 4 godine

Mi objektivno imamo kvalitet svakoga da pobedimo, pa i ovaj tim amerike, ALI, odbrana i skok ce morati da budu na najvisem mogucem nivou jer kad protiv sebe imate Hardena i Lilarda, koji mogu bez problema da povuku svoj tim i daju 35+ poena svaku utakmicu, kao i Obrvu i Dramonda, koji vrlo lako mogu da dominiraju pod kosevima sa po 20+ skokova i 5 banana, nece tu biti mesta za mnogo gresaka - tu utakmicu ce svi morati da odigraju kao da im je poslednja u zivotu da bi pobedili - ne smeju biti ni najmanje pasivni niti uplaseni!

Siniore Galente

pre 4 godine

Sta ljudi ovde pricaju je neverovatno,najslabiji su bili 2002 godine i to je cinjenica,svako ko to negira zaista nema pojma o kosarci !!

očigledno

pre 4 godine

Ili sam lud ili nikad slabiji tim po imenima ?
(Heteria, 10. jun 2019 17:34)

Nisi tako lud i nije da oni nemaju imena, ali jednostavno igrace to ne zanima previse. Fokusiraju se na timove i osvajanje prstena, a reprezentacija je samo kratak odmor od NBA...

pertinaks

pre 4 godine

Boranija!
Imam 34 godine i jedino porazi i pobede kosarkaske reprezentacije u meni izazivaju neko osecanje od svih sportskih sekcija.
Tako da me ovi ne zanimaju, maksimalno ostrasceno kazem boranija!!!!!!!

Aleks

pre 4 godine

Treći tim...
Ovi možda i ne izbore finale. Ograničiti Hardena i tolko...
Mada jaka su ovo imena, nije da nije, ali da se ne zezamo... Sa druge strane i Greg je stari lisac. Neće biti lako nikome. Videćemo.

Stojadin 1300 special

pre 4 godine

Nema sta da traze protiv Amera,Kanadjana i Litvanaca ali bukvalno ni polufinale
(Dusan, 10. jun 2019 21:
Mora da se šališ, ma šališ se sigurno, ili si lud.

ljAXE

pre 4 godine

Tim nije skupina dobrih igraca. Tim je kada svaki igrac zna svoje mesto i doprinosi pobedi na najbolji nacin. Napraviti dobar uigran tim je umetnost. Ne sumnjam da ce Popovic to uraditi sa USA timom ali i mi imamo sansu da skockamo uigran tim koji moze da im parira.

Uroš

pre 4 godine

Tanko je to nešto. Podseća me na Džordža Karla i njegovu priču da nisu bitne zvezde nego kako se uklapaju u tim. Samo da ih ne izbace Australijanci u osmini finala, pa da ne igramo sa njima.

вујке

pre 4 godine

@Оtac Makarijе
ај то за Ембида и да разумем него нико да помене да нема Адамса из Оклахоме.

Iz daleka

pre 4 godine

Za Srbiju je najvaznije da odigla dobro u grupi i izbegne US tim pre finala. Amerikanci dovode tim sastavlajen od dva lidera i "radnika" koji moze da se pobedi samo ako bi na drugoj strani igrali Kavaja, Curry i Jokic. Ne zavaravajte se da mogu da se dobiju. Kemba Voker, Midlton, Kajl Lauri, Bruk Lopez i Pi Dzej Taker su dovoljni da dobiju svakoga.

Bolesno sarkastičan

pre 4 godine

Realno njihova 2 postava a vi rokajte minuse....Osim Hardena ne vidim velikog ol stara medju ovim igračima...
(Jon Bon Jovi, 10. jun 2019 17:31)

Kao prvo, gramatika. Kao drugo Dejvis, Lauri, Lilard, Dejvis,Mekolum. Sve su to vodeći igrači u svojim franšizama. Dejvis je u 3,4 najbolja centra sveta. Lilard i Mekolum su sami izbacili Denver i ušli u finale Zapada. Lauri prvi plej novog šampiona.

aco

pre 4 godine

Србија има реалне шансе против овог тима, бар 30%. Но, дуг је пут до Амера. Прво Италија да се добије, па онда и Шпанија.

basketball reference

pre 4 godine

Kari
Tompson
Durent
Lebron
Kazins


Vestbruk
Kris Pol
Pol Džordž
Grifin
Irving
DeAndre Džordan


Izuzev Hardena i Obrve Dejvisa, Pop će voditi otprilike 3.po jačini tim USA trenutno...

Leonida

pre 4 godine

Po imenima ne zvuči kao kraj sveta, sem Dejvisa i Hardena, ali je strašan stručnjak sa klupe, neće on da dozvoli neko divljanje i ne znam šta sad. U svakom slučaju hrabro, pa šta bude.

2CRAZY

pre 4 godine

Osrednji tim, protiv ovih jos i moze da se igra, ja sam mislio da ce nas unistiti, jer sam ocekivao da pozovu mnogo jaci sastav od ovog.

Pili

pre 4 godine

Dobar ali ne nepodiv tim. Dejvis i Harden ekstra klasa, Lilar i Mekalum malo ispod ostali dobri ali ne fenpmenalni igraci. Ako ne povede Tejtuma i Micela jos bolje jer su bolji od vecine veterana sa spiska. Imamo vece sanse nego 2014/2016.

Ministar

pre 4 godine

Ljudi, ajde budite realni malo. Hvalimonse kako imamo petorku iz NBA. A u toj petorci jedino Jokic je ozbiljan. Nemojte da Bogdana i Bjelicu svrstavate u NBA igrace koji imaju ozbiljnu ullgu u svojim klubovima. Tea i Bobija i ne racunam tu, ali ajde i njih cu kad ste zapeli. Ostali su van NBA...I vi pored svegz toga pricate da mozemo... Raxumijem ja da su zelhe jedno ali realnost je drugo... Ali bez obzira... Americkom timu ne moze niko nista, ko i malo prati kosarku i zdravorazumski razmislja zna da je to tako. Ponovicu, SAD nece osvojiti jedino ako oni to zele tako da bude. Bolje da razmisljamo o tome da li cemo uppste igrati sa njima, ima jos ozbiljnij reprezentacija

Mladen

pre 4 godine

Ovde po imenima ima max 5-6 igraca koji bi bili najjaci americki tim. Dejvis, Harden, Kemba, Lilard, Mekalum..I dalje su apsolutni favoriti ali ako par glavnih igraca ne ide postoji neka mala sansa da mogu da se dobiju na neko ludilo. Da im igraju Kari, Durent i Tompson to bi bilo apsolutno nemoguce.

manuginobili

pre 4 godine

Ovdje ljudi u komentarima idu iz krajnosti u krajnost,jedni kazu rasturice nas 30 razlike-drugi kazu mi cemo njih :) ...naravno da su najbolji,sa tolikom bazom igraca sasvim razumljivo,ali nisu nepobjedivi u jednoj utakmici,to je vise puta dokazano,najbolji primjer je olimpijada u Grckoj 2004 kada ih je cuvena generacija Argentine potpuno nadigrala a zna se da je Amerima olimpijada najvaznija,uostalom jedan od pomocnih trenera je bio upravo Popovich,uz Duncana,Iversona,mladog LeBrona...ja se nadam slicnom scenariju i u Kini,samo sto ne trebamo razmisljati kao da smo vec u finalu jer ima puno jakih reprezentacija na turniru,a ako vec dodjemo do finala tu je sve moguce,da se igra kao u NBA na cetiri dobijene ne bi imali nikakvih sansi,ovako ih imamo i te kako,bice ovo najjaca reprezentacija Srbije zadnjih nekoliko godina

CJC

pre 4 godine

Daleko je ovo od najjačeg tima ali opet više nego dovoljno da bez problema budu šampioni...pitanje je uopšte da li će baš svi igrači sa obog spiska biti na SP, ipak ima još 2.5 meseca do početka i može se svašta izdešavati, posebno tu mislim na Entoni Dejvisa...ali čini se nikad slabija klupa.

омега мужјак

pre 4 godine

@ Pola prve postave, pola druge, pola treće. Nije nepobedivo, ali to bih rekao kao Rafa na RG.
(Dorćol, 10. jun 2019 17:39)

Играће са три половине, илити тимом и по.

maki

pre 4 godine

Sve stoji da je i ovo prejak tim, ali stvarno kao sto je neko rekao slabiji po imenima nego prethodni, broj 1 su favoriti ali ne i nepobedivi...

Usa

pre 4 godine

Ne treba se predavati nikada, treba se loziti, to stoji, ali potcenjivati amere, govoriti kako im ovo nije neki tim... Raznece sve redom ako ne 30 ondsa 20+ ! U vasoj srpiji jedino je Jokic zvezda, ostali BORANIJA. Ne mozes timskom igrom protiv ekipe gde imas 7-8 igraca koji u NBA ubacuju po 25-30 po utakmici. Lilard protiv tea?!?! Hahahahahaha daj nemojte da ste smesni. Bogdan da cuva bradonju?!??! Mekkolum je bolji od svih iz srpije sem od Jokica, nevezano za poziciju. Go Team USA!

76er

pre 4 godine

Harden, Dejvis i Lilard mislim da se nece odazvati, odnosno odustace nesto ranije. Lilard i Harden posle ovakvih sezona ce hteti da odmore, a Dejvis trazi novi angazman (max ugovor). Ovo ostalo ne deluje toliko superiorno u odnosu na prosle godine, stavise najveci "superstar" je Popovic (to je ocigledno). Ako bude ovako kako sam napisao u prvoj recenici imamo najvece sanse u poslednjih ko zna koliko godina da ih skinemo sa najviseg postolja.

stefan

pre 4 godine

Ne treba se predavati nikada, treba se loziti, to stoji, ali potcenjivati amere, govoriti kako im ovo nije neki tim... Raznece sve redom ako ne 30 ondsa 20+ ! U vasoj srpiji jedino je Jokic zvezda, ostali BORANIJA. Ne mozes timskom igrom protiv ekipe gde imas 7-8 igraca koji u NBA ubacuju po 25-30 po utakmici. Lilard protiv tea?!?! Hahahahahaha daj nemojte da ste smesni. Bogdan da cuva bradonju?!??! Mekkolum je bolji od svih iz srpije sem od Jokica, nevezano za poziciju. Go Team USA!
(Usa, 10. jun 2019 18:42)

Sta trazis na nasem portalu to mene zanima.. Ne vredjaj mi narod jer cu naci nacin sa te pronadjem.... Imamo sanse protiv amera ali svakako su dosta kvalitetniji.. Od forme igraca ce dosta toga zavisiti.. Godinama unazad ameri samo vezbaju jedan na jedan.. I kondiciju.. Sa gregom ce dosta toga boto drugacije... Za mene su oni favoriti

Slovenac

pre 4 godine

Jedan je Dream team, a to nije ovaj. OVo je vise neki cream team. Ali ne potcenjujte Popovica, zna on ko s kim moze da igra. Zelim Srbiji da osvoji prvenstvo, naravno. Fali vam samo najbolji srbski trener trenutno da ga dodate. Sale jeste dobar, ali do kolena nije Igoru. On je master Jedi i Euroliga i NBA kosarke.

Kg

pre 4 godine

Ne postaje se drim tim pre takmicenja nego posle. Ako Teo Bogdan Beli Bobi Kalina Jokic i ostali uzmu zlato mogu postati bar nas drim tim ako ne i pravi drim tim. Ako uzmu medalju bice jedan uspesan tim, kao sto su bili i prethodni osvajaci medalja a bilo ih je mnogoooo

Ostin A

pre 4 godine

Ok, daleko da su od najačeg sastava, ali sam se nadao da će biti dosta gora ekipa. Recimo da izbace Hardena, Lillarda, Walkera i Davisa pa možemo nešto da pričamo.

Interesantno mi je da su izabrali:
1 igrača iz All NBA first team
1 igrača iz All NBA second team
1 igrača iz All NBA third team

3 od 9 Amerikanaca...

Drug Komunista

pre 4 godine

Samo onaj koji ne prati NBA zna koliko je jadan ovaj tim, ovaj Kemba Đemba nikad čuo, Carlos Aroyo je za ovaj sastav Amerike izmislio Ameriku. Čim njima neigra Lerbon Đames nem tu leba

Petar

pre 4 godine

Amerika je toliko superiorna u kosarki da im reprezentacija vise i ne znaci nista jer im takmicenja dodju kao piknik utakmice. Svaka generacija igraca ode cisto da si uzme zlatnu kolajnu za licnu kolekciju (lebron,durent itd) i posle im dosta repke. Sad ce doci na svoj red polako ovi novi pickovi iz Sakramenta, Ajton, Young, Zion itd i tako u krug

Andrea Djani

pre 4 godine

Ne znam koji su kriterijumi bili za izbor ovih igrača , tj. da li su eliminisani u startu oni koji ne žele da igraju ili je ovo izbor Popovića . U svakom slučaju oni bi bili favoriti i da igraju samo igrači koji nastupaju van Amerike , ali lično mislim da vreme Grega Popovića polako ističe , nešto slično kao što smo mi imali prilike da doživimo sa Dudom Ivkovićem , tako da mislim da je to šansa mnogih u susretu sa njima . Ja ih lično ne vidim u finalu , već mislima da će ih neko , možda i mi u zavisnosti od žreba izbaciti ranije , kao što neko pomenu , u Indijanopolisu .

Zeljko

pre 4 godine

Sjajna skupina anonimusa sa izuzetkom Hardena.Ako je ovo drim tim,sta su onda oni kojih nema:Lebron,Kari,Durent,Klej Tomson,Kavaj Lenard,Grin,Kazins,pa cak i matorac Karmelo Entoni.Mora da se Dzordan sad smeje koga sve nazivaju drim timom.

Mirko

pre 4 godine

Harden je skoro pa nerešiva enigma i za NBA a kamo li za nas, Dejvis je naravno izuzetan, Lilard i ostali su fantastični, ali nisu nepobedivi. Ako se nekako stopira Harden ili makar ostali ograniče, mogli bi da pobedimo, ali samo ako igramo 100%. Pa i više od toga. Za Jokića ne brinem, za Tea brinem malo, ostali će odigrati koliko su im mogućnosti.
Dakle u nekom izuzetnom izdanju našeg tima mogli bismo da ih pobedimo.

Pitanje je isto kako ćemo igrati, varijanta Denvera sa Jokićem kao plejem,brzom igra bez lopte, protrčavanja i njegovim asistencijama-mogli bi da napravimo odičan posao, al ja sumnjam da će Sale da promeni pristup koji smo dosad imali. Nadam se ali sumnjam. Mada zna i on da će nam trebati nešto mnogo više od onoga što smo do sad imali da bi smo dobili Amere, ako uopšte dođemo do njih.
Ako i dalje igramo spore pozicione napade sa Jovketom na pleju ko što smo igrali poslednjih godina, to neće valjati.
Dalje, biće presudni proceni šuta a pre svega trojki. Moramo da budemo lucidniji u šutu, tu pre svega mislim da Bogija, Nedovića, Tea, Micića, Bjelicu.
Za odbranu nemam sumnje da će Sale da uštima,već je puno pokazao na Olimpijadi i posle, samo što sad mora da budemo još bolji i u skoku i tu bih voleo da je Simanić malo više stasao, jer dečko ima neverovatan skok u napadu i u odbrani. Ok, Beli je tu, ipak je on veličina, ali nije da se baš mnogo trudi na skoku. Četvorka nam je najslabija karika.

SchOne

pre 4 godine

Mi ove možemo da dobijemo nisu se nešto pretrgli ..harden nije timski igrač , AD nije bolji od Jokića a i sklon je povredama lilard ako ima selotejp u vidu milosavljevića ili kalinića neće moći da pisne kemba voker je ograničen što se tiče pregleda igre za razliku od micića a bogi ,lučić i beli mogu sa svima od ostalih navedenih. Greg je dobar trener ali ne sumnjam da ništa manje nije ni Đorđević

Rayman

pre 4 godine

Mnogi od vas zaboravljaju kada smo izgubili u Riu 2016 sa tri poena razlike protiv Amerike koja je bila jaca i imala je 5 sampion u svojim redovima (Klej, Kajri, Drejmond + Lav, Barns koji igraju i sada). Takodje su imali Kazinsa koji je bio najdominatniji centar u NBA te godine. Sada mi imamo najboljeg centra NBA, i igrace koji su od tada veoma napredovali. Realno je da su Ameri i dalje favoriti, ali objektivno ne bih nas olako otpisivao. Kanada, Australija, Litvanija ne bi trebale da nas ugroze, Grcku ni da ne pominjem a jedini koji mogu da nam pomrse racune su Spanci od ostalih timova.

Vasa

pre 4 godine

Videcemo koliko su jaki kada se te NBA zvezde pogube zbog FIBA pravila sudjenja. NBA je cirkus, igrac hoda sa loptom, igra se ne zaustavlja cak ni kada su duple i koraci ocigledni. Kretanja u bloku su kao dobro jutro. Igra na loptu koja je na obrucu je dozvoljena, dok u NBA to nije slucaj. Videcemo kako ce se snaci sa zonom, jer je zone zabranjena u NBA. Napadi su duzi i evropski timovi ce usporavati igru protiv SAD. Daleko od toka da im je tim slab, ali nije nepobediv.

dragan sin

pre 4 godine

Ljudi toliki komentari a niko ne pominje Mekoluma. Harden je navikan i ako se sudi po pravilima nece ga biti nigde, ali Mekolum Denver zna zasto, po meni najbolji bek Nba lige trenutno. Duge ruke, explozivnost, sut ne promasuje. Dejvisa samo sacuvati na sutu, i napadati iskljucivo centrima, nikako nizi igraci, nezgodan centar ali resiv. KEMBE divljak. Paziti se Mekoluma i donekle Lilarda i imamo sanse.

Gile

pre 4 godine

Osim Hardena ostali su "anonimusi".

Tačnije, Bobi, Jokara, Bogdan, Teo, ... ... će da dominiraju.

Samo da Sale tempira formu.

Uz taktično vodstvo i fizičku spremu.


Moj favorit jeste Srbija, pa tek onda SAD, Španija, Litva, Italija, ...


Dakle, prva petorka Srbije bi trebala da bude:

Bobi, Jokara, Teo, Bogdan i Bjelica.

Tu su još Raduljica, Milutinov, Nedović, Micić, Mačvan, Gudurić, ...


Pametnom dosta.

delboj

pre 4 godine

Da li je neko greskom vec prije 10 dana napisao sastav ili..., ali on je izasao u javnost, a to je : Bredli Bil (Vašington), Entoni Dejvis (Nju Orleans), Erik Gordon (Hjuston), Džejms Harden (Hjuston), Demjan Lilard (Portland), Kevin Lav (Klivlend), Si Džej Mekolum (Portland), Kemba Voker (Šarlot), Kajl Kuzma (Lejkersi), Bruk Lopez (Milvoki), Donovan Mičel (Juta) i Džejson Tejtum (Boston).

Samo gledam sa strane

pre 4 godine

Amerika, Kanada, Spanija, Australija, Kina, Francuska, Rusija, Italija... tesko cemo mi do polufinala. Bogami i medju osam bice gusto.

76er

pre 4 godine

Ljudi shvatite, tri najveca imena sa spiska nece igrati, kao i pred svako prethodno takmicenje (osim OI, kada s vremena na vreme okupe takav tim da bi sve moglo biti registrovano sluzbenim rezultatom, jer nema poente igranja) odustace tamo negde pred sam pocetak turnira. Ovo ostalo ne deluje ni malo strasno, mozda i najtanja njihova selekcija u ovom milenijumu.

lavaro

pre 4 godine

Tvrdim da nam Jokara više treba za narednu Olimpijadu nego sad, tj ako se sad odlucio da igra, pitanje je hoće li za Olimpijadu, a znamo da tamo superstarovi dolaze što se tiče drim tima.

Tumbarajko

pre 4 godine

Biće ovo veoma jako i interesantno prvenstvo. Tu je 6 jakih ekipa koje će se naoštriti da skinu skalp Amerima: Litvanija, Kanada, Francuska, Španija, Oziji, Grci, Naši. 7 nabrojah... Idemo korak po korak, ne licitirajte sada nego verujte i navijajte i pratite, košarka je divan sport, a prema ovim najavama biće odlično prvenstvo.

Gile

pre 4 godine

Osim Hardena ostali su "anonimusi".

Tačnije, Bobi, Jokara, Bogdan, Teo, ... ... će da dominiraju.

Samo da Sale tempira formu.

Uz taktično vodstvo i fizičku spremu.


Moj favorit jeste Srbija, pa tek onda SAD, Španija, Litva, Italija, ...


Dakle, prva petorka Srbije bi trebala da bude:

Bobi, Jokara, Teo, Bogdan i Bjelica.

Tu su još Raduljica, Milutinov, Nedović, Micić, Mačvan, Gudurić, ...


Pametnom dosta.

Drug Komunista

pre 4 godine

Samo onaj koji ne prati NBA zna koliko je jadan ovaj tim, ovaj Kemba Đemba nikad čuo, Carlos Aroyo je za ovaj sastav Amerike izmislio Ameriku. Čim njima neigra Lerbon Đames nem tu leba

Usa

pre 4 godine

Ne treba se predavati nikada, treba se loziti, to stoji, ali potcenjivati amere, govoriti kako im ovo nije neki tim... Raznece sve redom ako ne 30 ondsa 20+ ! U vasoj srpiji jedino je Jokic zvezda, ostali BORANIJA. Ne mozes timskom igrom protiv ekipe gde imas 7-8 igraca koji u NBA ubacuju po 25-30 po utakmici. Lilard protiv tea?!?! Hahahahahaha daj nemojte da ste smesni. Bogdan da cuva bradonju?!??! Mekkolum je bolji od svih iz srpije sem od Jokica, nevezano za poziciju. Go Team USA!

SchOne

pre 4 godine

Mi ove možemo da dobijemo nisu se nešto pretrgli ..harden nije timski igrač , AD nije bolji od Jokića a i sklon je povredama lilard ako ima selotejp u vidu milosavljevića ili kalinića neće moći da pisne kemba voker je ograničen što se tiče pregleda igre za razliku od micića a bogi ,lučić i beli mogu sa svima od ostalih navedenih. Greg je dobar trener ali ne sumnjam da ništa manje nije ni Đorđević

Zeljko

pre 4 godine

Sjajna skupina anonimusa sa izuzetkom Hardena.Ako je ovo drim tim,sta su onda oni kojih nema:Lebron,Kari,Durent,Klej Tomson,Kavaj Lenard,Grin,Kazins,pa cak i matorac Karmelo Entoni.Mora da se Dzordan sad smeje koga sve nazivaju drim timom.

Samo gledam sa strane

pre 4 godine

Amerika, Kanada, Spanija, Australija, Kina, Francuska, Rusija, Italija... tesko cemo mi do polufinala. Bogami i medju osam bice gusto.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Lilard - Mekalum - Voker - Harden - Mičel - Kuzma - Heris - Tejtum - Dejvis - Lopez - Dramond. Ekipa dovoljna da pobedi bilo koju reprezentaciju sa 30+ bez ikakve muke.

Vasa

pre 4 godine

Videcemo koliko su jaki kada se te NBA zvezde pogube zbog FIBA pravila sudjenja. NBA je cirkus, igrac hoda sa loptom, igra se ne zaustavlja cak ni kada su duple i koraci ocigledni. Kretanja u bloku su kao dobro jutro. Igra na loptu koja je na obrucu je dozvoljena, dok u NBA to nije slucaj. Videcemo kako ce se snaci sa zonom, jer je zone zabranjena u NBA. Napadi su duzi i evropski timovi ce usporavati igru protiv SAD. Daleko od toka da im je tim slab, ali nije nepobediv.

lavaro

pre 4 godine

Tvrdim da nam Jokara više treba za narednu Olimpijadu nego sad, tj ako se sad odlucio da igra, pitanje je hoće li za Olimpijadu, a znamo da tamo superstarovi dolaze što se tiče drim tima.

Aleks

pre 4 godine

Treći tim...
Ovi možda i ne izbore finale. Ograničiti Hardena i tolko...
Mada jaka su ovo imena, nije da nije, ali da se ne zezamo... Sa druge strane i Greg je stari lisac. Neće biti lako nikome. Videćemo.

Andrea Djani

pre 4 godine

Ne znam koji su kriterijumi bili za izbor ovih igrača , tj. da li su eliminisani u startu oni koji ne žele da igraju ili je ovo izbor Popovića . U svakom slučaju oni bi bili favoriti i da igraju samo igrači koji nastupaju van Amerike , ali lično mislim da vreme Grega Popovića polako ističe , nešto slično kao što smo mi imali prilike da doživimo sa Dudom Ivkovićem , tako da mislim da je to šansa mnogih u susretu sa njima . Ja ih lično ne vidim u finalu , već mislima da će ih neko , možda i mi u zavisnosti od žreba izbaciti ranije , kao što neko pomenu , u Indijanopolisu .

Rayman

pre 4 godine

Mnogi od vas zaboravljaju kada smo izgubili u Riu 2016 sa tri poena razlike protiv Amerike koja je bila jaca i imala je 5 sampion u svojim redovima (Klej, Kajri, Drejmond + Lav, Barns koji igraju i sada). Takodje su imali Kazinsa koji je bio najdominatniji centar u NBA te godine. Sada mi imamo najboljeg centra NBA, i igrace koji su od tada veoma napredovali. Realno je da su Ameri i dalje favoriti, ali objektivno ne bih nas olako otpisivao. Kanada, Australija, Litvanija ne bi trebale da nas ugroze, Grcku ni da ne pominjem a jedini koji mogu da nam pomrse racune su Spanci od ostalih timova.

dragan sin

pre 4 godine

Ljudi toliki komentari a niko ne pominje Mekoluma. Harden je navikan i ako se sudi po pravilima nece ga biti nigde, ali Mekolum Denver zna zasto, po meni najbolji bek Nba lige trenutno. Duge ruke, explozivnost, sut ne promasuje. Dejvisa samo sacuvati na sutu, i napadati iskljucivo centrima, nikako nizi igraci, nezgodan centar ali resiv. KEMBE divljak. Paziti se Mekoluma i donekle Lilarda i imamo sanse.

Petar

pre 4 godine

Amerika je toliko superiorna u kosarki da im reprezentacija vise i ne znaci nista jer im takmicenja dodju kao piknik utakmice. Svaka generacija igraca ode cisto da si uzme zlatnu kolajnu za licnu kolekciju (lebron,durent itd) i posle im dosta repke. Sad ce doci na svoj red polako ovi novi pickovi iz Sakramenta, Ajton, Young, Zion itd i tako u krug

posle

pre 4 godine

Jak tim ali cini mi se nikad slabiji.
Nema Lebrona, Durenta, Lenarda, Irvinga, Karija, Tomsona, Dzon Vola, Grifina itd
Ogromni su favoriti ali nisu nepobedivi. Ako Boze zdravlja odemo sa svim najboljim igracima, da nema povredjenih, ja verujem u Saleta i momke. Samo hrabro, korap ko korak i jedva cekam 31avgust!

stefan

pre 4 godine

Ne treba se predavati nikada, treba se loziti, to stoji, ali potcenjivati amere, govoriti kako im ovo nije neki tim... Raznece sve redom ako ne 30 ondsa 20+ ! U vasoj srpiji jedino je Jokic zvezda, ostali BORANIJA. Ne mozes timskom igrom protiv ekipe gde imas 7-8 igraca koji u NBA ubacuju po 25-30 po utakmici. Lilard protiv tea?!?! Hahahahahaha daj nemojte da ste smesni. Bogdan da cuva bradonju?!??! Mekkolum je bolji od svih iz srpije sem od Jokica, nevezano za poziciju. Go Team USA!
(Usa, 10. jun 2019 18:42)

Sta trazis na nasem portalu to mene zanima.. Ne vredjaj mi narod jer cu naci nacin sa te pronadjem.... Imamo sanse protiv amera ali svakako su dosta kvalitetniji.. Od forme igraca ce dosta toga zavisiti.. Godinama unazad ameri samo vezbaju jedan na jedan.. I kondiciju.. Sa gregom ce dosta toga boto drugacije... Za mene su oni favoriti

basketball reference

pre 4 godine

Kari
Tompson
Durent
Lebron
Kazins


Vestbruk
Kris Pol
Pol Džordž
Grifin
Irving
DeAndre Džordan


Izuzev Hardena i Obrve Dejvisa, Pop će voditi otprilike 3.po jačini tim USA trenutno...

Slovenac

pre 4 godine

Jedan je Dream team, a to nije ovaj. OVo je vise neki cream team. Ali ne potcenjujte Popovica, zna on ko s kim moze da igra. Zelim Srbiji da osvoji prvenstvo, naravno. Fali vam samo najbolji srbski trener trenutno da ga dodate. Sale jeste dobar, ali do kolena nije Igoru. On je master Jedi i Euroliga i NBA kosarke.

Siniore Galente

pre 4 godine

Sta ljudi ovde pricaju je neverovatno,najslabiji su bili 2002 godine i to je cinjenica,svako ko to negira zaista nema pojma o kosarci !!

x

pre 4 godine

Otprilike ovaj tim je u rangu onog tima koga smo mi pobedili 2002. Jak tim, ali nedostaje nekoliko najboljih igraca. Ovde nedostaje prva petorka Golden Stejt, Irving, Vestbruk, Dzordz... Lebrona i ostale starije zvezde ne računam.

Bosko

pre 4 godine

Ko ne prati NBA verovatno i ne zna koliko je ovo ubitacan tim. Niko nema ni teoretske sanse protiv njih. Protiv najboljih timova, ovaj sastav nece imati manje od 30 poena razlike.

76er

pre 4 godine

Ljudi shvatite, tri najveca imena sa spiska nece igrati, kao i pred svako prethodno takmicenje (osim OI, kada s vremena na vreme okupe takav tim da bi sve moglo biti registrovano sluzbenim rezultatom, jer nema poente igranja) odustace tamo negde pred sam pocetak turnira. Ovo ostalo ne deluje ni malo strasno, mozda i najtanja njihova selekcija u ovom milenijumu.

2CRAZY

pre 4 godine

Osrednji tim, protiv ovih jos i moze da se igra, ja sam mislio da ce nas unistiti, jer sam ocekivao da pozovu mnogo jaci sastav od ovog.

s

pre 4 godine

ajde ne lozite se. Jako male sanse su da ih pobedimo.
Harden - Micic
CJ Mccolum - Teo
Tobi - Bogdan
Entoni dejvis -Bjelica
Drumond - Jokic

a tu su jos Kajl louri, lilard, harison barns, bredli bill, micel..

svaki put kada igramo sa njima izgubimo sa 30 razlike.
Morale bi sve kockice da se sloze da bi njih neko dobio. Prvenstveno da pogadjaju trojke kao ludi

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Moglo je i gore. Naravno ovo je i dalje ekstra sastav ali daje kakvu takvu nadu. Bradurina je prva violina i sve i svja u timu, to je valjda jasno. Lilard, Obrva, Si Džej, Kemba, Midlton uslužno osoblje ali vrhunsko, pakao za svaku odbranu ako uđu u ritam. Bil, Barns, Dramond, Lauri čoukerica, Heris su viđeni za kraj klupe i garbidž tajm. Najjača karika je pre svih Pop. Previše mnogo zna i oseća igru i kod njega nema panike ni da mu padaju trojke sa 85%. Ništa Jokaro, 40 minuta ti samo ono tvoje, znaš već. Loženje ne sme stati. Idemo jako kao Miličić Darko! Zlato il' nikako, Srbija!

Nba fan

pre 4 godine

Potencijalno najlosiji Dream team do sada.
Jesu sve odlicni igraci, ali majls tarner, barns, bruk lopez nisu taj kalibar.
Ipak, to ce dovesti do hemije u ekipi i boljeg slaganja medju igracima. Verujem da ce greg izvuci maksimum i to ce biti dovoljnno za zlato.
Harden, lilard i dejvis su dovoljni uz ostalo pomocno osoblje.

pertinaks

pre 4 godine

Boranija!
Imam 34 godine i jedino porazi i pobede kosarkaske reprezentacije u meni izazivaju neko osecanje od svih sportskih sekcija.
Tako da me ovi ne zanimaju, maksimalno ostrasceno kazem boranija!!!!!!!

Ministar

pre 4 godine

Ljudi, ajde budite realni malo. Hvalimonse kako imamo petorku iz NBA. A u toj petorci jedino Jokic je ozbiljan. Nemojte da Bogdana i Bjelicu svrstavate u NBA igrace koji imaju ozbiljnu ullgu u svojim klubovima. Tea i Bobija i ne racunam tu, ali ajde i njih cu kad ste zapeli. Ostali su van NBA...I vi pored svegz toga pricate da mozemo... Raxumijem ja da su zelhe jedno ali realnost je drugo... Ali bez obzira... Americkom timu ne moze niko nista, ko i malo prati kosarku i zdravorazumski razmislja zna da je to tako. Ponovicu, SAD nece osvojiti jedino ako oni to zele tako da bude. Bolje da razmisljamo o tome da li cemo uppste igrati sa njima, ima jos ozbiljnij reprezentacija

maki1982

pre 4 godine

nemamo sanse protiv ovog tima. nije da je najbolji koji ameri imaju, ali je pravi drim tim. ko kaze da su slabi nema pojma o kosarci. iako su neki 'manje' zvezde, prave su trpadzije i razbijaci. ocekujem da im prosek bude 50-60 razlike po utakmici. mene je iznenadilo da vode ovako jak tim na svetsko prvenstvo posto im je olimpijada glavna.

76er

pre 4 godine

Harden, Dejvis i Lilard mislim da se nece odazvati, odnosno odustace nesto ranije. Lilard i Harden posle ovakvih sezona ce hteti da odmore, a Dejvis trazi novi angazman (max ugovor). Ovo ostalo ne deluje toliko superiorno u odnosu na prosle godine, stavise najveci "superstar" je Popovic (to je ocigledno). Ako bude ovako kako sam napisao u prvoj recenici imamo najvece sanse u poslednjih ko zna koliko godina da ih skinemo sa najviseg postolja.

Twolf

pre 4 godine

Ovaj tim samo na prvi pogled izgleda slabo, sve su to majstori koje je jako tesko zaustaviti kada ih krene. Najveca mana Amera ce biti hemija, i tu treba traziti sansu sa timskom igrom u napadu i dobrim rotacijama u odbrani. Realno imamo 20-30% sansi protiv njih, sto i nije toliko lose :)

Fikio

pre 4 godine

Mi objektivno imamo kvalitet svakoga da pobedimo, pa i ovaj tim amerike, ALI, odbrana i skok ce morati da budu na najvisem mogucem nivou jer kad protiv sebe imate Hardena i Lilarda, koji mogu bez problema da povuku svoj tim i daju 35+ poena svaku utakmicu, kao i Obrvu i Dramonda, koji vrlo lako mogu da dominiraju pod kosevima sa po 20+ skokova i 5 banana, nece tu biti mesta za mnogo gresaka - tu utakmicu ce svi morati da odigraju kao da im je poslednja u zivotu da bi pobedili - ne smeju biti ni najmanje pasivni niti uplaseni!

beogradski

pre 4 godine

sto su ljudi toliko zaljubljeni u hardena, nije mi jasno.....hardena se ne plasim, ali uopste, jako me vise plasi mekalum nego harden....nas su na OI ubili durent, kari i dzordan, kakav crni harden....jaci su od nas, to je cinjenica, ali mislim da nisu jaci za onih 30+, stoga, imamo sanse da ih pobedimo u jednoj utakmici, sve je moguce, ako se sastanemo uopste.....u ovom novom istemu, i 1/4 je uspeh, iako zaista mislim da imamo najkvalitetniji sastav posle amera....iskreno prizeljkujem finale srbija usa

aco

pre 4 godine

Србија има реалне шансе против овог тима, бар 30%. Но, дуг је пут до Амера. Прво Италија да се добије, па онда и Шпанија.

ah

pre 4 godine

Osim Hardena i Dejvisa, ostali su zvezdice, nisu čak ni zvezde. Međutim, glavna prednost ovog tima, u odnosu na sve pređašnje, je čikica na klupi. Iskreno, ako se budu spremali više od 3-4 nedelje (poređenja radi, tim iz Indijanapolisa je bio na pripremama svega 12 dana), samleće sve pred sobom. Srećno Srbiji i ostalima, pa šta bude.

sgdp

pre 4 godine

"Aždaje" iz ovog sastava su samo Harden i Dejvis, eventualno Lilard. Naravno, Amerikanci su i dalje apsolutni favoriti, ali imam utisak da dugo nisu bile veće šanse da ih neko iznenadi, bila to Srbija ili neka druga reprezentacija.

Uroš

pre 4 godine

Tanko je to nešto. Podseća me na Džordža Karla i njegovu priču da nisu bitne zvezde nego kako se uklapaju u tim. Samo da ih ne izbace Australijanci u osmini finala, pa da ne igramo sa njima.

Jumko

pre 4 godine

Jao strucnjaci, pa ni ne treba im veca imena i zvezde zbog Grega! Lakse ce uklopiti ovakve igrace u masinu nego zvezde individualce. Nemoj posle opet kada bude 30 razlike, ako se uopste sastanemo sa njima, da kukamo... A pogotovu kod ovakvih prica da su nam samo oni rivali, a da cemo sa ostalima lako.

Mirko

pre 4 godine

Harden je skoro pa nerešiva enigma i za NBA a kamo li za nas, Dejvis je naravno izuzetan, Lilard i ostali su fantastični, ali nisu nepobedivi. Ako se nekako stopira Harden ili makar ostali ograniče, mogli bi da pobedimo, ali samo ako igramo 100%. Pa i više od toga. Za Jokića ne brinem, za Tea brinem malo, ostali će odigrati koliko su im mogućnosti.
Dakle u nekom izuzetnom izdanju našeg tima mogli bismo da ih pobedimo.

Pitanje je isto kako ćemo igrati, varijanta Denvera sa Jokićem kao plejem,brzom igra bez lopte, protrčavanja i njegovim asistencijama-mogli bi da napravimo odičan posao, al ja sumnjam da će Sale da promeni pristup koji smo dosad imali. Nadam se ali sumnjam. Mada zna i on da će nam trebati nešto mnogo više od onoga što smo do sad imali da bi smo dobili Amere, ako uopšte dođemo do njih.
Ako i dalje igramo spore pozicione napade sa Jovketom na pleju ko što smo igrali poslednjih godina, to neće valjati.
Dalje, biće presudni proceni šuta a pre svega trojki. Moramo da budemo lucidniji u šutu, tu pre svega mislim da Bogija, Nedovića, Tea, Micića, Bjelicu.
Za odbranu nemam sumnje da će Sale da uštima,već je puno pokazao na Olimpijadi i posle, samo što sad mora da budemo još bolji i u skoku i tu bih voleo da je Simanić malo više stasao, jer dečko ima neverovatan skok u napadu i u odbrani. Ok, Beli je tu, ipak je on veličina, ali nije da se baš mnogo trudi na skoku. Četvorka nam je najslabija karika.

Pili

pre 4 godine

Dobar ali ne nepodiv tim. Dejvis i Harden ekstra klasa, Lilar i Mekalum malo ispod ostali dobri ali ne fenpmenalni igraci. Ako ne povede Tejtuma i Micela jos bolje jer su bolji od vecine veterana sa spiska. Imamo vece sanse nego 2014/2016.

SchOne

pre 4 godine

Postojala su samo dva drim tima. Americki 1992. u Barseloni i jugoslovenski 1990. u Argentini. Steta sto se nikada nisu sreli.
(Marko, 10. jun 2019 17:36)

Slažem se ali ovaj naš tim sada nije nimalo za potcenjivanje.

petar-nbg

pre 4 godine

Mislim da nemamo skoro nikakve šanse ako budemo igrali protiv njih. Pored ovakvog trenera i imena koje je odabrao mi samo možemo da pariramo na centru i to je to. Mislim da treba biti realan, ali to ne znači da se ne treba dobro spremiti, ostaviti srce na terenu i naravno verovati. Napred Srbija!!!

Bolesno sarkastičan

pre 4 godine

Realno njihova 2 postava a vi rokajte minuse....Osim Hardena ne vidim velikog ol stara medju ovim igračima...
(Jon Bon Jovi, 10. jun 2019 17:31)

Kao prvo, gramatika. Kao drugo Dejvis, Lauri, Lilard, Dejvis,Mekolum. Sve su to vodeći igrači u svojim franšizama. Dejvis je u 3,4 najbolja centra sveta. Lilard i Mekolum su sami izbacili Denver i ušli u finale Zapada. Lauri prvi plej novog šampiona.

duki

pre 4 godine

godinama unazad sam mastao o tome da samo na jedno prvenstvo odemo kompletni dok se ne rasturi generacija i sada smo vrlo blizu toga. tako da mi je sada jedino bitno da svi ostanu zdravi do turnira a o amerima ima kad da se razmislja ukoliko se izbore za mec sa nama :)

delboj

pre 4 godine

Da li je neko greskom vec prije 10 dana napisao sastav ili..., ali on je izasao u javnost, a to je : Bredli Bil (Vašington), Entoni Dejvis (Nju Orleans), Erik Gordon (Hjuston), Džejms Harden (Hjuston), Demjan Lilard (Portland), Kevin Lav (Klivlend), Si Džej Mekolum (Portland), Kemba Voker (Šarlot), Kajl Kuzma (Lejkersi), Bruk Lopez (Milvoki), Donovan Mičel (Juta) i Džejson Tejtum (Boston).

Apk

pre 4 godine

Možda ne zvuči toliko ozbiljno kao ranije, ali ovo je paklena ekipa. Najbolje bekove imaju, i to daleko najbolje - Lilard, Mekolum, Harden, Bil, Lauri, Kemba i Gordon! Vodiće verovatno prvih pet.
Na krilu su verovatno najslabiji, međutim i mi smo :(
Pod košem pored Dramonda i Davisa retko ko će moći da se naigra košarke.
Takođe, ekipa je prepuna odličnih šutera.
Na sve to, predvodi ih verovatno najbolji trener na svetu.
Iako fale Durent, Lebron, Lenard, Stef, Klej, Green, Kazns, Towns i još neki.

Zanimljivo da Popovič nije zvao svog igrača - Derouzena.

Dragan

pre 4 godine

Dosta komentara ljudi koji se sete NBA igrača samo kad dodje SP ili OI.Kao,nikad čuli nismo za tamo nekog Mičela ili Mekoluma pa ćemo da ih dobijemo.Ljudi,PREJAKI SU!Kraj rasprave.Svi pričamo o Amerima a gde su ostale reprezentacije?Australijanci će biti jači nego u Riju.Litvanija šalje najjači mogući tim.Francuzi sa Goberom,De Koloom,Furnijeom...Pa i Italijani će biti vrlo ozbiljna ekipa.O Kanadjanima da i ne govorim.Vodiće ih čovek koji je pred šampionskim prstenom sa Torontom,a budu li se odazvali najbolji,to će biti ekipa sastavljena od NBA igrača,osim Pengosa iz Barse.Jednostavno,ako svaka reprezentacija dovede najbolje što ima to će biti daleko najjače prvenstvo ikada!I ne očekujte od Jokića čuda jer Srbija nije Denver.Isto važi i za Adetokuba u Grčkoj.Špance sam zaboravio.Kao,lako ćemo sa Markom Gasolom,Rubiom,braćom Ernangomez,Abrinesom...sve sami NBA igrači.Polako ljudi,korak po korak.

bskfan

pre 4 godine

Kao sto se i ocekivalo, na SP nece ici igraci koji igraju finale plejofa, osim mozda Laurija. Interesantno ce biti videti da li ce Pop povesti nekog veterana ili mladog igraca, a udarna snaga ce im biti Lilard, Harden, Dejvis i mozda Terner.

I dalje su jaki ali Bez Karija, Kleja, Duranta, Kavajia i Drejmonda nisu nepobedivi. U svakom slucaju, daleko je to od drim tima. Lukavi Pop vodi Dramonda jer je on prilicno dobro neutralisao Jokica.

očigledno

pre 4 godine

Ili sam lud ili nikad slabiji tim po imenima ?
(Heteria, 10. jun 2019 17:34)

Nisi tako lud i nije da oni nemaju imena, ali jednostavno igrace to ne zanima previse. Fokusiraju se na timove i osvajanje prstena, a reprezentacija je samo kratak odmor od NBA...

Stojadin 1300 special

pre 4 godine

Nema sta da traze protiv Amera,Kanadjana i Litvanaca ali bukvalno ni polufinale
(Dusan, 10. jun 2019 21:
Mora da se šališ, ma šališ se sigurno, ili si lud.

maki

pre 4 godine

Sve stoji da je i ovo prejak tim, ali stvarno kao sto je neko rekao slabiji po imenima nego prethodni, broj 1 su favoriti ali ne i nepobedivi...

TotalnoLud

pre 4 godine

Ko misli da su Mekolum ili Kevin Lav losi ne prati NBA. A gde su Lilard, Harden, Dejvis i Dramond.. Nije najjaci ali je veoma jak sastav. Pogledajte ko je sa All Stara tu i kako su neki od ovih igrali u plej ofu.

manuginobili

pre 4 godine

Ovdje ljudi u komentarima idu iz krajnosti u krajnost,jedni kazu rasturice nas 30 razlike-drugi kazu mi cemo njih :) ...naravno da su najbolji,sa tolikom bazom igraca sasvim razumljivo,ali nisu nepobjedivi u jednoj utakmici,to je vise puta dokazano,najbolji primjer je olimpijada u Grckoj 2004 kada ih je cuvena generacija Argentine potpuno nadigrala a zna se da je Amerima olimpijada najvaznija,uostalom jedan od pomocnih trenera je bio upravo Popovich,uz Duncana,Iversona,mladog LeBrona...ja se nadam slicnom scenariju i u Kini,samo sto ne trebamo razmisljati kao da smo vec u finalu jer ima puno jakih reprezentacija na turniru,a ako vec dodjemo do finala tu je sve moguce,da se igra kao u NBA na cetiri dobijene ne bi imali nikakvih sansi,ovako ih imamo i te kako,bice ovo najjaca reprezentacija Srbije zadnjih nekoliko godina

Mladen

pre 4 godine

Ovde po imenima ima max 5-6 igraca koji bi bili najjaci americki tim. Dejvis, Harden, Kemba, Lilard, Mekalum..I dalje su apsolutni favoriti ali ako par glavnih igraca ne ide postoji neka mala sansa da mogu da se dobiju na neko ludilo. Da im igraju Kari, Durent i Tompson to bi bilo apsolutno nemoguce.

Ostin A

pre 4 godine

Ok, daleko da su od najačeg sastava, ali sam se nadao da će biti dosta gora ekipa. Recimo da izbace Hardena, Lillarda, Walkera i Davisa pa možemo nešto da pričamo.

Interesantno mi je da su izabrali:
1 igrača iz All NBA first team
1 igrača iz All NBA second team
1 igrača iz All NBA third team

3 od 9 Amerikanaca...

вујке

pre 4 godine

@Оtac Makarijе
ај то за Ембида и да разумем него нико да помене да нема Адамса из Оклахоме.

Pseudoharms

pre 4 godine

Realno, pobediti ovakav tim, za to je potrebno cudo. Bas sve da klikne, generalno, ali i u toj, jednoj utakmici. Nije nemoguce, ali bi bilo zaista najveci zamisliv sportski podvig u nekom kolekrivnom sportu, u ovom trenutku.

ljAXE

pre 4 godine

Tim nije skupina dobrih igraca. Tim je kada svaki igrac zna svoje mesto i doprinosi pobedi na najbolji nacin. Napraviti dobar uigran tim je umetnost. Ne sumnjam da ce Popovic to uraditi sa USA timom ali i mi imamo sansu da skockamo uigran tim koji moze da im parira.

Kg

pre 4 godine

Ne postaje se drim tim pre takmicenja nego posle. Ako Teo Bogdan Beli Bobi Kalina Jokic i ostali uzmu zlato mogu postati bar nas drim tim ako ne i pravi drim tim. Ako uzmu medalju bice jedan uspesan tim, kao sto su bili i prethodni osvajaci medalja a bilo ih je mnogoooo

M

pre 4 godine

Kad god smo ovako unapred planirali kako da pobedimo Amere u finalu, ispadali bi još u grupi, eventualno osmini finala. Aj da stignemo mi do finala pa onda da pravimo planove za USA.

Iz daleka

pre 4 godine

Za Srbiju je najvaznije da odigla dobro u grupi i izbegne US tim pre finala. Amerikanci dovode tim sastavlajen od dva lidera i "radnika" koji moze da se pobedi samo ako bi na drugoj strani igrali Kavaja, Curry i Jokic. Ne zavaravajte se da mogu da se dobiju. Kemba Voker, Midlton, Kajl Lauri, Bruk Lopez i Pi Dzej Taker su dovoljni da dobiju svakoga.

Lex

pre 4 godine

Ljudi je l mene neko zeza ili je Jon Bon napisao da nemaju superstara sem Hardena? Lilard i Davis badminton igraju? Idi sine na vikipediju ili basketball reference pa citaj uspehe ovih momaka tokom karijera i njihove brojke u NBA.Niko nam ne zabranjuje da se lozimo,al polako,korak po korak.

Leonida

pre 4 godine

Po imenima ne zvuči kao kraj sveta, sem Dejvisa i Hardena, ali je strašan stručnjak sa klupe, neće on da dozvoli neko divljanje i ne znam šta sad. U svakom slučaju hrabro, pa šta bude.

CJC

pre 4 godine

Daleko je ovo od najjačeg tima ali opet više nego dovoljno da bez problema budu šampioni...pitanje je uopšte da li će baš svi igrači sa obog spiska biti na SP, ipak ima još 2.5 meseca do početka i može se svašta izdešavati, posebno tu mislim na Entoni Dejvisa...ali čini se nikad slabija klupa.

Shkomi

pre 4 godine

Niko da kaze nema Embida! To je najbolji centar na svetu... kakav Dramond, Tauns i ostali.
(Otac Makarije, 10. jun 2019 18:19)
Verovatno niko ne kaze posto Popovic nije trener Kameruna :) A I Towns koga si spomenulo je iz Dominikanske Rep....Fala bogu Dramonda si na srecu uboo lol

Satira

pre 4 godine

Niko da kaze nema Embida! To je najbolji centar na svetu... kakav Dramond, Tauns i ostali.
(Otac Makarije, 10. jun 2019 18:19)

Isti se nikako ne moze spomenuti jer nije Amerikanac.

sinhro

pre 4 godine

Ovo su sve vrhunski igraci. Da ih bilo ko drugi vodi, rekao bih da tu nece biti timske igre i da mozda postoji neka sansa, medjutim kada na klupi sedi jedan Greg Popovic, tesko da ce bilo ko moci da ih ugrozi.

омега мужјак

pre 4 godine

@ Pola prve postave, pola druge, pola treće. Nije nepobedivo, ali to bih rekao kao Rafa na RG.
(Dorćol, 10. jun 2019 17:39)

Играће са три половине, илити тимом и по.

x

pre 4 godine

Niko da kaze nema Embida! To je najbolji centar na svetu... kakav Dramond, Tauns i ostali.
(Otac Makarije, 10. jun 2019 18:19)

Za reprezentaciju SAD igraju samo državljani SAD.

Tumbarajko

pre 4 godine

Biće ovo veoma jako i interesantno prvenstvo. Tu je 6 jakih ekipa koje će se naoštriti da skinu skalp Amerima: Litvanija, Kanada, Francuska, Španija, Oziji, Grci, Naši. 7 nabrojah... Idemo korak po korak, ne licitirajte sada nego verujte i navijajte i pratite, košarka je divan sport, a prema ovim najavama biće odlično prvenstvo.