Petak, 07.06.2019.

15:19

Zvanično: Partizan se seli iz "Pionira" u "Arenu"!

Košarkaški klub Partizan saopštio je da će im od sezone 2019/2020 novi dom biti "Štark Arena".

Izvor: PT

Zvanièno: Partizan se seli iz "Pionira" u "Arenu"! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

155 Komentari

Sortiraj po:

Najveći mafijaški klub u Evropi CZ

pre 4 godine

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije
(Autolakirer, 07. jun 2019 18:14)

Ustvari UPRAVU SI kad malo bolje razmislim.
Jer Zvezda kao klub je ugašen onomad i ne postoji više. Naravno nije joj menjano ime nikad pa ni tada kad je ugašena.
Ovaj klub za koji navijate sada je FMP. E vidiš, njemu je manjano ime u CZVBGD već šta god nebitno je. Sad taj klub zovete imenom bivšeg kluba. Razumemo vas, nije lako kad vam ugase klub, mora se za nekog navijati.

Koja

pre 4 godine

Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena(Koja, 7. jun 2019 16:17) Ti još veruješ u bajke da je nekome nešto oprošteno
(samo veruj, to ne može niko da ti zabrani, 07. jun 2019 17:09)
Sve se bojim vratili ste sanjaj još i pokušaj da se utešiš

Petar

pre 4 godine

Kako objasniti da je jedno preduzece, kakvo je KK PArtizan, smanjilo visemilionski eur dug za samo godinu dana
(Milanche...ge..., 07. jun 2019 15:48)

Nisi valjda ozbiljan? Iskreno se nadam da je sarkazam.

direwolf

pre 4 godine

Zvezda je zadnji put u Evroligi otkazala domacinstvo u areni i vratila se u Pionir jer joj nije bilo isplatljivo da igra pred samo 30% kapaciteta. Uz to je cena karata za EL daleko visa od cene u ABA ligi. Postavlja se pitanje kako ce se sve to islpatiti Partizanu i to na pet godina? Ako dobije licencu za EL mozda i napuni arenu u 50% meceva ali ne zaboravimo da ce biti domacin bar 15 puta u sezoni u EL i da nisu svi protivnici tako atraktivni... Kako god, bice interesanto videti kako ce se sve odvijati, a navijaci kluba bi trebalo da se zamisle ko ce sve to da plati kad ode ova uprava?

Милорад

pre 4 godine

Ovo može da se isplati jedino ako se arena ne plaća ili ako sponzoriše država. Ako kojim slučajem halu mora da plati Partizan neće se dobro završiti. Ja lično mislim da će ovo biti besplatno za Partizan jer ne verujem da su toliko ludi da plaćaju svojim novcem.

goga

pre 4 godine

Poseta na odlucujucoj utakmici za plasman u finale KLS jasno pokazuje da je odluka sasvim razumna, 15.000 navijaca ispred krcatog Pionira.....

Šojić

pre 4 godine

Koje ulaganje u infrastrukturu?Ko.ce da placa koriscenje Arene a ona iznosi 20 hiljada evra dan 
(Zvezdas, 07. jun 2019 15:37)

Kako ko će da plati, pa preduzeće, mi ovo zbog preduzeća radimo.

Ti si bezmudi

pre 4 godine

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona 
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije
(Autolakirer, 07. jun 2019 18:14). Jok, niste.

Duka

pre 4 godine

Konacno jedna sjajna vest! Vrlo se radujem, cela moja porodica i ja.
Uz pojacani marketing bice tu petnaestak hiljada na svakoj utakmici.
Krajnje je vreme bilo da se Partizan postavi na mesto koje mu pripada.
Zato je najpopularniji klub u regionu.

d

pre 4 godine

Odakle si finansira KK Zvezda?? Da pitam samo. Razlika izmedju dva kluba??? Ajde, da cujem....
(pablo, 07. jun 2019 18:17)

Evo jedna: Zvezda osnovana u Bg, Partizan u Zagrebu.

GM

pre 4 godine

NAPOKON.

Povratak svojoj maticnoj opstini, Nbgd.

Pionir oduvek i samo Zvezdin.

Hala sportova im takodje sredjena, ali je koristi samo zenski tim.

Preko kombinacije dobili salu u kojoj treniraju, a zna se ko je vlasnik toga.

Sad i Arena preko bivseg igraca i clana vladajuce stranke.

Tezak aperhejd se sprovodi nema sta...


Hvala predsedniku.


A i na pustanju komentara sa iznetim cinjenicama.
Pozdrav.

MarcoPolo

pre 4 godine

Omogućila stranka za svoje mezimče. Pa nije to sramota , zar ne ?
(Tito partija crno bela SNS armija, 07. jun 2019 18:25)

Preslikali od vas. Kad možete i vi da izbrišete preko noći dugove od 16 miliona i kada ni vas nije ni malo sramota zbog toga, zašto bi nas bilo? Razmisli o tome prijatelju...

Snake

pre 4 godine

Srecno komsijama.
Iskreno hrabar potez uprave vecitog nam rivala.
Steta sto utakmice ABA lige nisu posecene kako bi trebalo.Ima velikih i lepih hala(Zagreb,Zadar,Ljubljana,Skoplje,Podgorica,Beograd) ali na zalost vise slobodnog mesta nego gledalaca dok na primer u Nemackoj,Italiji,Francuskoj,gde je kvalitet kosarke isti kao u ABA ligi, hale su pune kao sibice.

MarcoPolo

pre 4 godine

Evo jedna: Zvezda osnovana u Bg, Partizan u Zagrebu.
(d, 07. jun 2019 18:36)

Kako se ne umoriš više od tih detinjastih gluposti i izmišljotina, života ti...

Autolakirer

pre 4 godine

Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena
(Koja, 07. jun 2019 16:17)

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije

Nenad

pre 4 godine

Smešno je kad gledam navijače oba kluba kako se prepucavaju ko jeste, a ko nije državni projekat. Pa oba kluba su državna, zavise od države i smešno je kad neko izgubi kompas, kao onomad Vujošević, pa to zaboravi. Jasno je da država balansira, malo jednima, pa drugima, pa malo više jednima, pa malo više drugima. Zvezda ima više navijača, ali Partizan ima veće ime i tradiciju (pričamo o košarci) Suma sumarum, dobra odluka Partizana, približavamo se nekim normalnim standardima gde sa decom možete da odete na utakmicu, gde u loži Arene sede ozbiljni ljudi koji su spremni da plate onaj apartman, šampanjac itd. Koliko sam upućen, Pionir svakako očekuje rekonstrukcija. Na kraju, ako Partizan ima ambicije da igra Evroligu u narednih par godina, i ovo je sjajna vest. Evroliga voli ovakve dvorane, ne voli Pionir, ovo je dobra reklama i za Evroligu, zbog čega je ovo opet mudra odluka Partizana. Nisu svi ljubitelji košarke glasni i burni navijači, neki vole da je gledaju mirno s kokicama i za njih je ovo dobra vest. Za ove glasnije, ima dovoljno mesta svakako.

as

pre 4 godine

Toliko vam je Pionir (" Al.Nikolić ") bio mali da ste odustali od čekanja proširenja dvorane i odmah preskočili dva stepenika i uskočili u nikad' jeftiniju Arenu !? Šta je 20 - 25 hiljada ( ali ne dinara ) na dan !? 
I treniraćete isto tamo ? Super ! 
Ako skratite trajanje treninga još ćete i uštedeti i početi da zaradjujete !
(Kucamo na vrata zaboravljenih asova, 07. jun 2019 17:25)

Za tebe i slicne koji pominjete zakup Napravljen je ugovor o saradnji,znaci nista ne placamo,verovatno prebijamo reklamom.Normalno je da najvecu halu reklamira najveci,najtrofejniji i najposeceniji klub u Srbiji,bivsi prvak Evrope,nije to mala stvar.Ja kupujem ove godine sezonsku iako pogledam po neku,nisam redovan u hali.Ne kazem da cu sad biti na svakoj al sezonsku cu kupiti.

macak

pre 4 godine

Пошто је партизан државни пројекат,финасира се из буџета републике Србије,то управа партизана ,када је у питању новац који сзварају грађани,дужна је да објави јавно стање финансија и извор истих.Доста су били на грбачи овог сиромашног народа.
(@гихт, 07. jun 2019 17:53)

Misliš na eksel tabele???

EUFORIJA

pre 4 godine

Kako bre sada Dobra ARENA !?!?! 

Dulo govorio da je svaki meč u Areni = -50000e !!!
(Miroslav, 07. jun 2019 17:22)

Pusti ih, vidis da sami sebi skacu u stomak.

Super

pre 4 godine

Ja sam zadovoljan! Najzad izlaze iz zvezdine kuće Pionira! Tamo su se uselili kada je hala sportova propala. Neka rade šta hoće, na kraju se sve sazna i dođe na naplatu. Država dala država će im i uzeti jednog dana... Srećno im u Areni.

MarcoPolo

pre 4 godine

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije
(Autolakirer, 07. jun 2019 18:14)

Možda niste imali dodatke, ali ste imali promenu adrese, kao i kluba... Stjepana Šupanca 15a, Železnik, FMP... Sećaš se?

@гихт

pre 4 godine

Пошто је партизан државни пројекат,финасира се из буџета републике Србије,то управа партизана ,када је у питању новац који сзварају грађани,дужна је да објави јавно стање финансија и извор истих.Доста су били на грбачи овог сиромашног народа.

samo veruj, to ne može niko da ti zabrani

pre 4 godine

Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena
(Koja, 7. jun 2019 16:17)

Ti još veruješ u bajke da je nekome nešto oprošteno

inace

pre 4 godine

Iznajmljivanje Arene za dva dana,posto mora da se obezbede i treninzi gostima vece pred utakmicu,kosta oko 20 hiljada evra. Partizan ce u aba i eveokupu ili EL ako se dobije wc odigrati oko 40 utakmica. Ko to poklanja 800 hiljada i kako ce izgledati derbi sa Primorskom ili Krkom,pitanje je sad?

Karaburac

pre 4 godine

Partizan SNS!!!
Drzavni projekat, sad je jasno kao dan!!!
Ako je ikada i bilo sumnje...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crno bela SNS trash limarija, 7. jun 2019 17:43)

Hahahahah ala je ovoga pogodilo.

Sasha

pre 4 godine

Previse rizican potez, ako se uzme u obzir da su mecevi ABA Lige uglavnom slabo posjeceni cak i da je besplatno ulaz. Koliko znam, iznajmljivanje Stark arene kosta 25.000 evra dnevno, dakle potrebno je prodati 5000 ulaznica po minimum 5 evra (600 dinara) samo da bi se pokrili ti troskovi...

sns-fmp-zvezda

pre 4 godine

KK Partizan je najveci i najpopularniji klub na ovim prostorima pa i sire,ako neko treba da igra u Areni to je onda Partizan! Lepo i kao gospoda gledamo utakmicu,povedemo decu i uzivamo,to je ono pravo,eto mene od jeseni u Areni sa detetom,idemo Grobari,ziveli!

glava

pre 4 godine

Ne,ne i ne.To je plastika a ne hala.Tamo nema tog duha i pritiska na protivničku ekipu.Pionir uliva strahopištovanje kod svih.Ovim ćemo dosta izgubiti.A biće i slabija poseta.

santa justa

pre 4 godine

Pinor sa 7000 i Arena sa 20000 se ne mogu porediti. Nek pitaju sve protivnike KKCZ i KKP gde im je bilo teze. E sad je pitanje kad ce biti gotovi radovi na prosirenju Pionira?

Bgd

pre 4 godine

bravo ostoja najveci klub u evropi sa preko 10 miliona navijaca na balkanu naravno da treba da igra u najvecoj areni u evropi ocekuje se preko 15000 pretplatnih karata gorece beograd srbija i balkan ove godine

cole

pre 4 godine

konacno dovoljno prostora da svih 14 frakcija sa po 100 navijaca bude komotno razdvojeno. posebno u derbi utakmicama sa krkom, megom, mornarom, igokeom...

miško

pre 4 godine

Kako Partizan prihoduje i kako i od čega ulaže.Izmajnio kuću,zakupio Arenu ,oteo narodu Teleoptik JNA i sada Arenu.Niod čega pravi nešto,ruši sve fizičke zakone u ludoj nam državi.

Александар

pre 4 godine

И ето тако, фино и полако, све долази на своје место, да се зна ко је ко. EL 100%!

@гихт

pre 4 godine

Дали је Остоја обебедио паре за арену из свог џепа или ће то платити грађани Србије.Стачно у дугу,а одједном добра финансијска сутуација?

Kucamo na vrata zaboravljenih asova

pre 4 godine

@ Bard Živa

Toliko vam je Pionir (" Al.Nikolić ") bio mali da ste odustali od čekanja proširenja dvorane i odmah preskočili dva stepenika i uskočili u nikad' jeftiniju Arenu !? Šta je 20 - 25 hiljada ( ali ne dinara ) na dan !?
I treniraćete isto tamo ? Super !
Ako skratite trajanje treninga još ćete i uštedeti i početi da zaradjujete !

Del Piero#10

pre 4 godine

Jedva čekam derbi sa Mornarom. Arena, 1.967 gledalaca.
(epcot, 07. jun 2019 15:27)

Jeste, taj broj gledalaca smo imali u Pioniru protiv tog Mornara. Samo što treba napomenuti da su nam u tom meču zatvorene tribine zbog kazne. Zaboravljaš da pričaš o klubu koji je od kad nastupa u ABA ligi ubedljivo najgledaniji.

Cveklar

pre 4 godine

Grobar sam i idem redovno u Pionir. U Areni se osećam kao da gledam tekmu na, TVu. Svetlosnim godinama daleko od terena. Da smo protiv Zadra igrali u Pioniru, dobili bi. Čak i u Evroligi je bilo čudno (Budiveljnik, npr. ). Bolje da smo se vratiliu Halu sportova (sada Ranko Žeravica).

borivoje surdilovic

pre 4 godine

Odakle pare za zakup objekta rodjaci, zar vas drzava ne ugnjetava?
(Lopta.preskace.Drinu, 07. jun 2019 15:44)

za razliku od fmp 1, 2 koji je privatan klub, partizan je drzavno vlasnistvo i drzava kao vlasnik mora da ulaze.....mi smo u situaciji da se vise daje privatnom klubu nego drzavnom....

Dexim

pre 4 godine

Ovo je dokaz da ce Partizan igrati Evroligu.Obezbedio je novac,stabilizovao klub,halu.Ovih dana treba ocekivati da se to obelodani.Institucija se vraca
(bizmark, 07. jun 2019 16:19)

Brze jace bolje! Ostoja je majstor kakvog ste cekali godinama .

Sah-mat

pre 4 godine

Opozicija, jel tako grobari?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (absolutezero, 7. jun 2019 15:40

Naravno. Uvek i oduvek.
Da nije Vucic Arenu poklonio Partizanu?

ksksksk

pre 4 godine

Nikada neću zaboraviti svog druga koji kad ga je sestrić pitao posle OSVAJANJA ABA LIGE ove godine u Pioniru"Zašto ne skidaju mrežice?"odgovorio je-
"ne može,
PARTIZAN IMA TRENING."

Admiral

pre 4 godine

Kao navijac Partizana smatram da je ovo jako losa odluka. Arena je ogromna, tribine su udaljene od terena i kada ima 10ak hiljada ljudi izgleda prazno i tiho a kamo li kad ih je manje, a na utakmicama Aba lige je realno da ih ima skpro uvek manje. Jedino ako je obezbedjena vajld karta za EL ima donekle smisla, ali i u tom slucaju sam protiv jer Arena nema akustiku kao Pionir, nema "dusu" hladna je...

srb

pre 4 godine

20k evra kosta iznajmljivanje arene zajedno sa osobljem, za sat vremena. Odakle pare prijatelji, braco, drugovi? Dakle, ne lozite se da ste opozicija samo ispadate glupi.

Cxevu

pre 4 godine

Ne bi Partizan ovo radio da nema dogovor da se vraća u EL! Jedva čekam da ponovo budemo tamo i pokažemo svima ko je... u stvari, ko zna kako bi se sada navijalo sa 10 frakcija...

Sta ucini to Bautisto Agute??!!??

pre 4 godine

Ma to im je Grbovic sredio. 
Nece oni to ni placati, ili im je Grbovic dao neku mizernu cenu koju niko drugi nebi mogao da dobije.
(samo kazem, 07. jun 2019 15:45)

jel ti mnogo krivo? to sto vi postojite od 2011. je druga stvar

ArenaBOT

pre 4 godine

Kad je Grbovic direktor Arene sve jasno???? Napredno nema sta?? Ali kakav direktor takav i klub bice u ARENi. Sa placenim ulaznicama,pa da su i 300din nece ih biti 2136. U ABA LIGI. E sad u Kupo POZIVNOM lilijane ronketi,mozda i 3654.

deki

pre 4 godine

Sve je to lepo, i finansijska stabilitacija mada neki pisu ovde da je Lendejl otisao zbog para, Drugo velika je hala pa ima mesta da razdvoje tzv navijace. Samo, ovo je skup projekat,jedino da Grba progleda kroz prste, verujem bez 10 hiljada ljudi da je ovo gubitak

zzzzz

pre 4 godine

Hm nisam siguran koliko je ovo dobar potez .Zar nije najavljeno da se ovog leta Pionir prosirava na )9000 mesta i to je mnogo a kamoli 18000 .Mislim teoretski ovo jeste atraktivno ali kod nas nema toliko ljudi koji prate sport a nema se ni para realno

bizmark

pre 4 godine

Ovo je dokaz da ce Partizan igrati Evroligu.Obezbedio je novac,stabilizovao klub,halu.Ovih dana treba ocekivati da se to obelodani.Institucija se vraca

Koja

pre 4 godine

Pišem već dve godine da je iza Partizana stala čitava država i da je lično Andrej Vučić upregao sve moguće resurse da podigne Partizan. To je njegov način da nahrani svoju sujetu od kada ga je Covic šutnuo iz Zvezde. Ovo sada je upravo dokaz toga jer nema šanse da ovde neće Partizan praviti ogroman minus, ali kada država stane iza tebe to ne igra nikakvu ulogu radiš šta hoćeš. Trinkijeri i njegov stručni štab 800 hiljada po sezoni, sada Arena i spremne pare iz budžeta za EL ako Djordi pristane. Država je spremna da ide do pet miliona za učešće. Ovakvu protekciju i ovoliko novca nikada nije dato nijednom košarkaškom klubu pa čak ni Duletovom Partizanu kada je Tadić sipao i oprastao dugove. Sada Grobari mogu da odahnu stižu pare kamionima, a usput se sudije disciplinuju po starom duletovom običaju. Svaka čast! Tako se štiti državni klub!
(Opala, 07. jun 2019 15:59)
Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena

Grobar Banjaluka

pre 4 godine

ne moze gospodo biti cijena 25 000- evra za jednu utakmicu i za 5 godina najma. Znaci cijena je dosta niza , a plan je da se dovedu 3,4 igraca lozenje ,reklama , marketing i svaku ce imati 15000 ljudi i eto.

NY

pre 4 godine

Neko radi odlicne poslove dok se neko zali sto nije pozvan na neko kss okupljanje!!
(Grobar, 07. jun 2019 15:24)

Dva komentara od istog pisca redom
Sta bi mi Pazarac bez tvog lucidnog komentara.Kakav bre posao? Vlast vas dize da ne umrete.Koliko kosta koriscenje dvorane.Od prodatih karata ni za vodu.Drzava vam pokloni plivaliste, fudbalski stadion i sada za dzabe Arenu

Džoni

pre 4 godine

Kakva bre Arena. Pionir je hram košarke u Srbiji. Na silu se pokušalo napraviti da to postane Arena i sa Zvezdom i sad sa Partizanom ali na silu ne može.

Bot4free

pre 4 godine

Dva komentara od istog pisca redom 
Sta bi mi Pazarac bez tvog lucidnog komentara.Kakav bre posao? Vlast vas dize da ne umrete.Koliko kosta koriscenje dvorane.Od prodatih karata ni za vodu.Drzava vam pokloni plivaliste, fudbalski stadion i sada za dzabe Arenu
(NY, 07. jun 2019 15:40)

A vi ste sve kupili.....

Стара школа

pre 4 godine

Без стида и срама. Новац беру на грани, продали много играча и имали фантастичне резултате последњих шест година.

Zvezdas

pre 4 godine

Koje ulaganje u infrastrukturu?Ko.ce da placa koriscenje Arene a ona iznosi 20 hiljada evra dan
Arena je papiroliski vlasnistvo grada.Odrzivost takvih objekata u Londonu (O2) Parizu (Bercy) je popunjenost u godinu dana.Znaci grad Beograd (Nikola Mladenovic) i Grba odlucili tj SNS

Milanche...ge...

pre 4 godine

25.000 eur je cena arene za jedan dan. U Eurocup-u moraju da najme halu na 2 dana.
Pomnozite to sa 11 utakmica regularnog dela ABA lige, 5 u prvom delu Eurocup-a, ako se plasiraju u drugi krug jos 3 utakmice u drugom krugu dodjete do cifre od 675.000 eur.
Zvezda je izracunala da im je igranje Euroligaskih utakmica u Areni, sa posetom ispod 10.000 gledalaca, neisplativo, i vratili su se u Pionir.
I tako dolazimo do zakljucka da je "opozicioni" Partizan sa "pozicionim" predsednikom Ostojicem, dobio ili neki "drzavni" popust, ili je Partizan dobio na lotou.
Kako objasniti da je jedno preduzece, kakvo je KK PArtizan, smanjilo visemilionski eur dug za samo godinu dana, a da je u istom periodu prodalo 2 igraca za po 100.000 eur, dovelo gomilu noivh igraca koji igraju za novce, i zivelo do prodaje karata, sponzora i marketinskih aktivnosti.
Znamo koliko je smesna cena karata, a cesto je ulaz gratis, znamo da od marketinskih aktivnosti su mogli da zarade za kokice, znaci ostaju sponzori.
Da li napokon mozemo da saznamo koji su to finansijeri? Da li napokon moze da se uradi revizija, ali prava, od strane revizorske kuce, a ne interna revizija po kojoj je sve super i dugovi nestaju sami od sebe, i poverioci se odricu svojih para.
Vec vidim dupke ispunjenu Arenu na derbiju protiv MZT-a.

MOE

pre 4 godine

Jedva čekam derbi sa Mornarom. Arena, 1.967 gledalaca.
(epcot, 7. jun 2019 15:27)

Bolje i 1.967 nego derbi Zvezda vs. FMP u Pioniru, gledalaca 174.

Joca

pre 4 godine

Jednom dobili Banjicu, pa je unakazili.
(zoro, 7. jun 2019 15:28)

Naprotiv, okitili smo Banjicu sa 7 evropskih titula, a i vama smo jednu osvojili :)

#0

pre 4 godine

Pionir jeste hram kosarke , ali shvatite da je partizan imao prosecno 80 % popunjenost i mislim da ce Partizan prodati bar 9000+ sezonskih... Zvezdasi odma omalovazavaju ovaj potez a prosecno imaju 1500 navijaca u ABA...

Bard Živa

pre 4 godine

Javljaju se oni na čije utakmice u proseku dodje bliža rodbina igrača i par plaćenih navijača ukupno njih oko 333. Partizanu je u 90% utakmica ove sezone pionir bio mali...

Opala

pre 4 godine

Pišem već dve godine da je iza Partizana stala čitava država i da je lično Andrej Vučić upregao sve moguće resurse da podigne Partizan. To je njegov način da nahrani svoju sujetu od kada ga je Covic šutnuo iz Zvezde. Ovo sada je upravo dokaz toga jer nema šanse da ovde neće Partizan praviti ogroman minus, ali kada država stane iza tebe to ne igra nikakvu ulogu radiš šta hoćeš. Trinkijeri i njegov stručni štab 800 hiljada po sezoni, sada Arena i spremne pare iz budžeta za EL ako Djordi pristane. Država je spremna da ide do pet miliona za učešće. Ovakvu protekciju i ovoliko novca nikada nije dato nijednom košarkaškom klubu pa čak ni Duletovom Partizanu kada je Tadić sipao i oprastao dugove. Sada Grobari mogu da odahnu stižu pare kamionima, a usput se sudije disciplinuju po starom duletovom običaju. Svaka čast! Tako se štiti državni klub!

600.000€ za "gospodina"

pre 4 godine

Sa sampionskim ambicijama Partizan ce uvek imati donji deo ispunjen, to je negde oko 10.000 mesta.
(danilovic, 07. jun 2019 15:27)

Da, uglavnom vam napunimo donji deo.

luka

pre 4 godine

ovo im je potpuno nepotrebno za aba ligu
ja mislim da bi arena trebala da bude hala za evroligu igrala zvezda ili partizan svejedno tako da oba kluba tu budu domacini evrolige i eventualno plejofa aba lige a ostalo u pionir ili bas ako zatreba arena

Milos Vidojevic Cacak

pre 4 godine

Kad prodju tih pet godina Ostoja pravi stadion za kosarku pa pravac NBA.
Zivi bili pa videli. Znam njegove planove iz prve ruke. Najlepse je sto dolazi ogroman kapital iz Amerike u KK vec sledece god.

600.000€ za "gospodina"

pre 4 godine

Sa sampionskim ambicijama Partizan ce uvek imati donji deo ispunjen, to je negde oko 10.000 mesta.
(danilovic, 07. jun 2019 15:27)

Da, uglavnom vam napunimo donji deo.

Zvezdas

pre 4 godine

Koje ulaganje u infrastrukturu?Ko.ce da placa koriscenje Arene a ona iznosi 20 hiljada evra dan
Arena je papiroliski vlasnistvo grada.Odrzivost takvih objekata u Londonu (O2) Parizu (Bercy) je popunjenost u godinu dana.Znaci grad Beograd (Nikola Mladenovic) i Grba odlucili tj SNS

Dexim

pre 4 godine

Ovo je dokaz da ce Partizan igrati Evroligu.Obezbedio je novac,stabilizovao klub,halu.Ovih dana treba ocekivati da se to obelodani.Institucija se vraca
(bizmark, 07. jun 2019 16:19)

Brze jace bolje! Ostoja je majstor kakvog ste cekali godinama .

Стара школа

pre 4 godine

Без стида и срама. Новац беру на грани, продали много играча и имали фантастичне резултате последњих шест година.

Opala

pre 4 godine

Pišem već dve godine da je iza Partizana stala čitava država i da je lično Andrej Vučić upregao sve moguće resurse da podigne Partizan. To je njegov način da nahrani svoju sujetu od kada ga je Covic šutnuo iz Zvezde. Ovo sada je upravo dokaz toga jer nema šanse da ovde neće Partizan praviti ogroman minus, ali kada država stane iza tebe to ne igra nikakvu ulogu radiš šta hoćeš. Trinkijeri i njegov stručni štab 800 hiljada po sezoni, sada Arena i spremne pare iz budžeta za EL ako Djordi pristane. Država je spremna da ide do pet miliona za učešće. Ovakvu protekciju i ovoliko novca nikada nije dato nijednom košarkaškom klubu pa čak ni Duletovom Partizanu kada je Tadić sipao i oprastao dugove. Sada Grobari mogu da odahnu stižu pare kamionima, a usput se sudije disciplinuju po starom duletovom običaju. Svaka čast! Tako se štiti državni klub!

Cveklar

pre 4 godine

Grobar sam i idem redovno u Pionir. U Areni se osećam kao da gledam tekmu na, TVu. Svetlosnim godinama daleko od terena. Da smo protiv Zadra igrali u Pioniru, dobili bi. Čak i u Evroligi je bilo čudno (Budiveljnik, npr. ). Bolje da smo se vratiliu Halu sportova (sada Ranko Žeravica).

Milanche...ge...

pre 4 godine

25.000 eur je cena arene za jedan dan. U Eurocup-u moraju da najme halu na 2 dana.
Pomnozite to sa 11 utakmica regularnog dela ABA lige, 5 u prvom delu Eurocup-a, ako se plasiraju u drugi krug jos 3 utakmice u drugom krugu dodjete do cifre od 675.000 eur.
Zvezda je izracunala da im je igranje Euroligaskih utakmica u Areni, sa posetom ispod 10.000 gledalaca, neisplativo, i vratili su se u Pionir.
I tako dolazimo do zakljucka da je "opozicioni" Partizan sa "pozicionim" predsednikom Ostojicem, dobio ili neki "drzavni" popust, ili je Partizan dobio na lotou.
Kako objasniti da je jedno preduzece, kakvo je KK PArtizan, smanjilo visemilionski eur dug za samo godinu dana, a da je u istom periodu prodalo 2 igraca za po 100.000 eur, dovelo gomilu noivh igraca koji igraju za novce, i zivelo do prodaje karata, sponzora i marketinskih aktivnosti.
Znamo koliko je smesna cena karata, a cesto je ulaz gratis, znamo da od marketinskih aktivnosti su mogli da zarade za kokice, znaci ostaju sponzori.
Da li napokon mozemo da saznamo koji su to finansijeri? Da li napokon moze da se uradi revizija, ali prava, od strane revizorske kuce, a ne interna revizija po kojoj je sve super i dugovi nestaju sami od sebe, i poverioci se odricu svojih para.
Vec vidim dupke ispunjenu Arenu na derbiju protiv MZT-a.

Joca

pre 4 godine

Jednom dobili Banjicu, pa je unakazili.
(zoro, 7. jun 2019 15:28)

Naprotiv, okitili smo Banjicu sa 7 evropskih titula, a i vama smo jednu osvojili :)

cole

pre 4 godine

konacno dovoljno prostora da svih 14 frakcija sa po 100 navijaca bude komotno razdvojeno. posebno u derbi utakmicama sa krkom, megom, mornarom, igokeom...

NY

pre 4 godine

Neko radi odlicne poslove dok se neko zali sto nije pozvan na neko kss okupljanje!!
(Grobar, 07. jun 2019 15:24)

Dva komentara od istog pisca redom
Sta bi mi Pazarac bez tvog lucidnog komentara.Kakav bre posao? Vlast vas dize da ne umrete.Koliko kosta koriscenje dvorane.Od prodatih karata ni za vodu.Drzava vam pokloni plivaliste, fudbalski stadion i sada za dzabe Arenu

Koja

pre 4 godine

Pišem već dve godine da je iza Partizana stala čitava država i da je lično Andrej Vučić upregao sve moguće resurse da podigne Partizan. To je njegov način da nahrani svoju sujetu od kada ga je Covic šutnuo iz Zvezde. Ovo sada je upravo dokaz toga jer nema šanse da ovde neće Partizan praviti ogroman minus, ali kada država stane iza tebe to ne igra nikakvu ulogu radiš šta hoćeš. Trinkijeri i njegov stručni štab 800 hiljada po sezoni, sada Arena i spremne pare iz budžeta za EL ako Djordi pristane. Država je spremna da ide do pet miliona za učešće. Ovakvu protekciju i ovoliko novca nikada nije dato nijednom košarkaškom klubu pa čak ni Duletovom Partizanu kada je Tadić sipao i oprastao dugove. Sada Grobari mogu da odahnu stižu pare kamionima, a usput se sudije disciplinuju po starom duletovom običaju. Svaka čast! Tako se štiti državni klub!
(Opala, 07. jun 2019 15:59)
Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena

Šojić

pre 4 godine

Koje ulaganje u infrastrukturu?Ko.ce da placa koriscenje Arene a ona iznosi 20 hiljada evra dan 
(Zvezdas, 07. jun 2019 15:37)

Kako ko će da plati, pa preduzeće, mi ovo zbog preduzeća radimo.

Admiral

pre 4 godine

Kao navijac Partizana smatram da je ovo jako losa odluka. Arena je ogromna, tribine su udaljene od terena i kada ima 10ak hiljada ljudi izgleda prazno i tiho a kamo li kad ih je manje, a na utakmicama Aba lige je realno da ih ima skpro uvek manje. Jedino ako je obezbedjena vajld karta za EL ima donekle smisla, ali i u tom slucaju sam protiv jer Arena nema akustiku kao Pionir, nema "dusu" hladna je...

GM

pre 4 godine

NAPOKON.

Povratak svojoj maticnoj opstini, Nbgd.

Pionir oduvek i samo Zvezdin.

Hala sportova im takodje sredjena, ali je koristi samo zenski tim.

Preko kombinacije dobili salu u kojoj treniraju, a zna se ko je vlasnik toga.

Sad i Arena preko bivseg igraca i clana vladajuce stranke.

Tezak aperhejd se sprovodi nema sta...


Hvala predsedniku.


A i na pustanju komentara sa iznetim cinjenicama.
Pozdrav.

inace

pre 4 godine

Iznajmljivanje Arene za dva dana,posto mora da se obezbede i treninzi gostima vece pred utakmicu,kosta oko 20 hiljada evra. Partizan ce u aba i eveokupu ili EL ako se dobije wc odigrati oko 40 utakmica. Ko to poklanja 800 hiljada i kako ce izgledati derbi sa Primorskom ili Krkom,pitanje je sad?

miško

pre 4 godine

Kako Partizan prihoduje i kako i od čega ulaže.Izmajnio kuću,zakupio Arenu ,oteo narodu Teleoptik JNA i sada Arenu.Niod čega pravi nešto,ruši sve fizičke zakone u ludoj nam državi.

MOE

pre 4 godine

Jedva čekam derbi sa Mornarom. Arena, 1.967 gledalaca.
(epcot, 7. jun 2019 15:27)

Bolje i 1.967 nego derbi Zvezda vs. FMP u Pioniru, gledalaca 174.

@гихт

pre 4 godine

Дали је Остоја обебедио паре за арену из свог џепа или ће то платити грађани Србије.Стачно у дугу,а одједном добра финансијска сутуација?

EUFORIJA

pre 4 godine

Kako bre sada Dobra ARENA !?!?! 

Dulo govorio da je svaki meč u Areni = -50000e !!!
(Miroslav, 07. jun 2019 17:22)

Pusti ih, vidis da sami sebi skacu u stomak.

Kucamo na vrata zaboravljenih asova

pre 4 godine

@ Bard Živa

Toliko vam je Pionir (" Al.Nikolić ") bio mali da ste odustali od čekanja proširenja dvorane i odmah preskočili dva stepenika i uskočili u nikad' jeftiniju Arenu !? Šta je 20 - 25 hiljada ( ali ne dinara ) na dan !?
I treniraćete isto tamo ? Super !
Ako skratite trajanje treninga još ćete i uštedeti i početi da zaradjujete !

ksksksk

pre 4 godine

Nikada neću zaboraviti svog druga koji kad ga je sestrić pitao posle OSVAJANJA ABA LIGE ove godine u Pioniru"Zašto ne skidaju mrežice?"odgovorio je-
"ne može,
PARTIZAN IMA TRENING."

ArenaBOT

pre 4 godine

Kad je Grbovic direktor Arene sve jasno???? Napredno nema sta?? Ali kakav direktor takav i klub bice u ARENi. Sa placenim ulaznicama,pa da su i 300din nece ih biti 2136. U ABA LIGI. E sad u Kupo POZIVNOM lilijane ronketi,mozda i 3654.

samo veruj, to ne može niko da ti zabrani

pre 4 godine

Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena
(Koja, 7. jun 2019 16:17)

Ti još veruješ u bajke da je nekome nešto oprošteno

Super

pre 4 godine

Ja sam zadovoljan! Najzad izlaze iz zvezdine kuće Pionira! Tamo su se uselili kada je hala sportova propala. Neka rade šta hoće, na kraju se sve sazna i dođe na naplatu. Država dala država će im i uzeti jednog dana... Srećno im u Areni.

srb

pre 4 godine

20k evra kosta iznajmljivanje arene zajedno sa osobljem, za sat vremena. Odakle pare prijatelji, braco, drugovi? Dakle, ne lozite se da ste opozicija samo ispadate glupi.

d

pre 4 godine

Odakle si finansira KK Zvezda?? Da pitam samo. Razlika izmedju dva kluba??? Ajde, da cujem....
(pablo, 07. jun 2019 18:17)

Evo jedna: Zvezda osnovana u Bg, Partizan u Zagrebu.

@гихт

pre 4 godine

Пошто је партизан државни пројекат,финасира се из буџета републике Србије,то управа партизана ,када је у питању новац који сзварају грађани,дужна је да објави јавно стање финансија и извор истих.Доста су били на грбачи овог сиромашног народа.

Nenad

pre 4 godine

Smešno je kad gledam navijače oba kluba kako se prepucavaju ko jeste, a ko nije državni projekat. Pa oba kluba su državna, zavise od države i smešno je kad neko izgubi kompas, kao onomad Vujošević, pa to zaboravi. Jasno je da država balansira, malo jednima, pa drugima, pa malo više jednima, pa malo više drugima. Zvezda ima više navijača, ali Partizan ima veće ime i tradiciju (pričamo o košarci) Suma sumarum, dobra odluka Partizana, približavamo se nekim normalnim standardima gde sa decom možete da odete na utakmicu, gde u loži Arene sede ozbiljni ljudi koji su spremni da plate onaj apartman, šampanjac itd. Koliko sam upućen, Pionir svakako očekuje rekonstrukcija. Na kraju, ako Partizan ima ambicije da igra Evroligu u narednih par godina, i ovo je sjajna vest. Evroliga voli ovakve dvorane, ne voli Pionir, ovo je dobra reklama i za Evroligu, zbog čega je ovo opet mudra odluka Partizana. Nisu svi ljubitelji košarke glasni i burni navijači, neki vole da je gledaju mirno s kokicama i za njih je ovo dobra vest. Za ove glasnije, ima dovoljno mesta svakako.

Ti si bezmudi

pre 4 godine

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona 
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije
(Autolakirer, 07. jun 2019 18:14). Jok, niste.

direwolf

pre 4 godine

Zvezda je zadnji put u Evroligi otkazala domacinstvo u areni i vratila se u Pionir jer joj nije bilo isplatljivo da igra pred samo 30% kapaciteta. Uz to je cena karata za EL daleko visa od cene u ABA ligi. Postavlja se pitanje kako ce se sve to islpatiti Partizanu i to na pet godina? Ako dobije licencu za EL mozda i napuni arenu u 50% meceva ali ne zaboravimo da ce biti domacin bar 15 puta u sezoni u EL i da nisu svi protivnici tako atraktivni... Kako god, bice interesanto videti kako ce se sve odvijati, a navijaci kluba bi trebalo da se zamisle ko ce sve to da plati kad ode ova uprava?

zzzzz

pre 4 godine

Hm nisam siguran koliko je ovo dobar potez .Zar nije najavljeno da se ovog leta Pionir prosirava na )9000 mesta i to je mnogo a kamoli 18000 .Mislim teoretski ovo jeste atraktivno ali kod nas nema toliko ljudi koji prate sport a nema se ni para realno

Autolakirer

pre 4 godine

Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena
(Koja, 07. jun 2019 16:17)

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije

MarcoPolo

pre 4 godine

Evo jedna: Zvezda osnovana u Bg, Partizan u Zagrebu.
(d, 07. jun 2019 18:36)

Kako se ne umoriš više od tih detinjastih gluposti i izmišljotina, života ti...

MarcoPolo

pre 4 godine

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije
(Autolakirer, 07. jun 2019 18:14)

Možda niste imali dodatke, ali ste imali promenu adrese, kao i kluba... Stjepana Šupanca 15a, Železnik, FMP... Sećaš se?

Милорад

pre 4 godine

Ovo može da se isplati jedino ako se arena ne plaća ili ako sponzoriše država. Ako kojim slučajem halu mora da plati Partizan neće se dobro završiti. Ja lično mislim da će ovo biti besplatno za Partizan jer ne verujem da su toliko ludi da plaćaju svojim novcem.

Del Piero#10

pre 4 godine

Jedva čekam derbi sa Mornarom. Arena, 1.967 gledalaca.
(epcot, 07. jun 2019 15:27)

Jeste, taj broj gledalaca smo imali u Pioniru protiv tog Mornara. Samo što treba napomenuti da su nam u tom meču zatvorene tribine zbog kazne. Zaboravljaš da pričaš o klubu koji je od kad nastupa u ABA ligi ubedljivo najgledaniji.

luka

pre 4 godine

ovo im je potpuno nepotrebno za aba ligu
ja mislim da bi arena trebala da bude hala za evroligu igrala zvezda ili partizan svejedno tako da oba kluba tu budu domacini evrolige i eventualno plejofa aba lige a ostalo u pionir ili bas ako zatreba arena

Milos Vidojevic Cacak

pre 4 godine

Kad prodju tih pet godina Ostoja pravi stadion za kosarku pa pravac NBA.
Zivi bili pa videli. Znam njegove planove iz prve ruke. Najlepse je sto dolazi ogroman kapital iz Amerike u KK vec sledece god.

Sasha

pre 4 godine

Previse rizican potez, ako se uzme u obzir da su mecevi ABA Lige uglavnom slabo posjeceni cak i da je besplatno ulaz. Koliko znam, iznajmljivanje Stark arene kosta 25.000 evra dnevno, dakle potrebno je prodati 5000 ulaznica po minimum 5 evra (600 dinara) samo da bi se pokrili ti troskovi...

santa justa

pre 4 godine

Pinor sa 7000 i Arena sa 20000 se ne mogu porediti. Nek pitaju sve protivnike KKCZ i KKP gde im je bilo teze. E sad je pitanje kad ce biti gotovi radovi na prosirenju Pionira?

borivoje surdilovic

pre 4 godine

Odakle pare za zakup objekta rodjaci, zar vas drzava ne ugnjetava?
(Lopta.preskace.Drinu, 07. jun 2019 15:44)

za razliku od fmp 1, 2 koji je privatan klub, partizan je drzavno vlasnistvo i drzava kao vlasnik mora da ulaze.....mi smo u situaciji da se vise daje privatnom klubu nego drzavnom....

sns-fmp-zvezda

pre 4 godine

KK Partizan je najveci i najpopularniji klub na ovim prostorima pa i sire,ako neko treba da igra u Areni to je onda Partizan! Lepo i kao gospoda gledamo utakmicu,povedemo decu i uzivamo,to je ono pravo,eto mene od jeseni u Areni sa detetom,idemo Grobari,ziveli!

deki

pre 4 godine

Sve je to lepo, i finansijska stabilitacija mada neki pisu ovde da je Lendejl otisao zbog para, Drugo velika je hala pa ima mesta da razdvoje tzv navijace. Samo, ovo je skup projekat,jedino da Grba progleda kroz prste, verujem bez 10 hiljada ljudi da je ovo gubitak

glava

pre 4 godine

Ne,ne i ne.To je plastika a ne hala.Tamo nema tog duha i pritiska na protivničku ekipu.Pionir uliva strahopištovanje kod svih.Ovim ćemo dosta izgubiti.A biće i slabija poseta.

Sta ucini to Bautisto Agute??!!??

pre 4 godine

Ma to im je Grbovic sredio. 
Nece oni to ni placati, ili im je Grbovic dao neku mizernu cenu koju niko drugi nebi mogao da dobije.
(samo kazem, 07. jun 2019 15:45)

jel ti mnogo krivo? to sto vi postojite od 2011. je druga stvar

MarcoPolo

pre 4 godine

Omogućila stranka za svoje mezimče. Pa nije to sramota , zar ne ?
(Tito partija crno bela SNS armija, 07. jun 2019 18:25)

Preslikali od vas. Kad možete i vi da izbrišete preko noći dugove od 16 miliona i kada ni vas nije ni malo sramota zbog toga, zašto bi nas bilo? Razmisli o tome prijatelju...

Petar

pre 4 godine

Kako objasniti da je jedno preduzece, kakvo je KK PArtizan, smanjilo visemilionski eur dug za samo godinu dana
(Milanche...ge..., 07. jun 2019 15:48)

Nisi valjda ozbiljan? Iskreno se nadam da je sarkazam.

Džoni

pre 4 godine

Kakva bre Arena. Pionir je hram košarke u Srbiji. Na silu se pokušalo napraviti da to postane Arena i sa Zvezdom i sad sa Partizanom ali na silu ne može.

goga

pre 4 godine

Poseta na odlucujucoj utakmici za plasman u finale KLS jasno pokazuje da je odluka sasvim razumna, 15.000 navijaca ispred krcatog Pionira.....

Sah-mat

pre 4 godine

Opozicija, jel tako grobari?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (absolutezero, 7. jun 2019 15:40

Naravno. Uvek i oduvek.
Da nije Vucic Arenu poklonio Partizanu?

Karaburac

pre 4 godine

Partizan SNS!!!
Drzavni projekat, sad je jasno kao dan!!!
Ako je ikada i bilo sumnje...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crno bela SNS trash limarija, 7. jun 2019 17:43)

Hahahahah ala je ovoga pogodilo.

macak

pre 4 godine

Пошто је партизан државни пројекат,финасира се из буџета републике Србије,то управа партизана ,када је у питању новац који сзварају грађани,дужна је да објави јавно стање финансија и извор истих.Доста су били на грбачи овог сиромашног народа.
(@гихт, 07. jun 2019 17:53)

Misliš na eksel tabele???

bizmark

pre 4 godine

Ovo je dokaz da ce Partizan igrati Evroligu.Obezbedio je novac,stabilizovao klub,halu.Ovih dana treba ocekivati da se to obelodani.Institucija se vraca

Snake

pre 4 godine

Srecno komsijama.
Iskreno hrabar potez uprave vecitog nam rivala.
Steta sto utakmice ABA lige nisu posecene kako bi trebalo.Ima velikih i lepih hala(Zagreb,Zadar,Ljubljana,Skoplje,Podgorica,Beograd) ali na zalost vise slobodnog mesta nego gledalaca dok na primer u Nemackoj,Italiji,Francuskoj,gde je kvalitet kosarke isti kao u ABA ligi, hale su pune kao sibice.

Grobar Banjaluka

pre 4 godine

ne moze gospodo biti cijena 25 000- evra za jednu utakmicu i za 5 godina najma. Znaci cijena je dosta niza , a plan je da se dovedu 3,4 igraca lozenje ,reklama , marketing i svaku ce imati 15000 ljudi i eto.

Duka

pre 4 godine

Konacno jedna sjajna vest! Vrlo se radujem, cela moja porodica i ja.
Uz pojacani marketing bice tu petnaestak hiljada na svakoj utakmici.
Krajnje je vreme bilo da se Partizan postavi na mesto koje mu pripada.
Zato je najpopularniji klub u regionu.

#0

pre 4 godine

Pionir jeste hram kosarke , ali shvatite da je partizan imao prosecno 80 % popunjenost i mislim da ce Partizan prodati bar 9000+ sezonskih... Zvezdasi odma omalovazavaju ovaj potez a prosecno imaju 1500 navijaca u ABA...

Bgd

pre 4 godine

bravo ostoja najveci klub u evropi sa preko 10 miliona navijaca na balkanu naravno da treba da igra u najvecoj areni u evropi ocekuje se preko 15000 pretplatnih karata gorece beograd srbija i balkan ove godine

as

pre 4 godine

Toliko vam je Pionir (" Al.Nikolić ") bio mali da ste odustali od čekanja proširenja dvorane i odmah preskočili dva stepenika i uskočili u nikad' jeftiniju Arenu !? Šta je 20 - 25 hiljada ( ali ne dinara ) na dan !? 
I treniraćete isto tamo ? Super ! 
Ako skratite trajanje treninga još ćete i uštedeti i početi da zaradjujete !
(Kucamo na vrata zaboravljenih asova, 07. jun 2019 17:25)

Za tebe i slicne koji pominjete zakup Napravljen je ugovor o saradnji,znaci nista ne placamo,verovatno prebijamo reklamom.Normalno je da najvecu halu reklamira najveci,najtrofejniji i najposeceniji klub u Srbiji,bivsi prvak Evrope,nije to mala stvar.Ja kupujem ove godine sezonsku iako pogledam po neku,nisam redovan u hali.Ne kazem da cu sad biti na svakoj al sezonsku cu kupiti.

Bard Živa

pre 4 godine

Javljaju se oni na čije utakmice u proseku dodje bliža rodbina igrača i par plaćenih navijača ukupno njih oko 333. Partizanu je u 90% utakmica ove sezone pionir bio mali...

Александар

pre 4 godine

И ето тако, фино и полако, све долази на своје место, да се зна ко је ко. EL 100%!

Bot4free

pre 4 godine

Dva komentara od istog pisca redom 
Sta bi mi Pazarac bez tvog lucidnog komentara.Kakav bre posao? Vlast vas dize da ne umrete.Koliko kosta koriscenje dvorane.Od prodatih karata ni za vodu.Drzava vam pokloni plivaliste, fudbalski stadion i sada za dzabe Arenu
(NY, 07. jun 2019 15:40)

A vi ste sve kupili.....

Cxevu

pre 4 godine

Ne bi Partizan ovo radio da nema dogovor da se vraća u EL! Jedva čekam da ponovo budemo tamo i pokažemo svima ko je... u stvari, ko zna kako bi se sada navijalo sa 10 frakcija...

Koja

pre 4 godine

Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena(Koja, 7. jun 2019 16:17) Ti još veruješ u bajke da je nekome nešto oprošteno
(samo veruj, to ne može niko da ti zabrani, 07. jun 2019 17:09)
Sve se bojim vratili ste sanjaj još i pokušaj da se utešiš

Najveći mafijaški klub u Evropi CZ

pre 4 godine

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije
(Autolakirer, 07. jun 2019 18:14)

Ustvari UPRAVU SI kad malo bolje razmislim.
Jer Zvezda kao klub je ugašen onomad i ne postoji više. Naravno nije joj menjano ime nikad pa ni tada kad je ugašena.
Ovaj klub za koji navijate sada je FMP. E vidiš, njemu je manjano ime u CZVBGD već šta god nebitno je. Sad taj klub zovete imenom bivšeg kluba. Razumemo vas, nije lako kad vam ugase klub, mora se za nekog navijati.

Koja

pre 4 godine

Pišem već dve godine da je iza Partizana stala čitava država i da je lično Andrej Vučić upregao sve moguće resurse da podigne Partizan. To je njegov način da nahrani svoju sujetu od kada ga je Covic šutnuo iz Zvezde. Ovo sada je upravo dokaz toga jer nema šanse da ovde neće Partizan praviti ogroman minus, ali kada država stane iza tebe to ne igra nikakvu ulogu radiš šta hoćeš. Trinkijeri i njegov stručni štab 800 hiljada po sezoni, sada Arena i spremne pare iz budžeta za EL ako Djordi pristane. Država je spremna da ide do pet miliona za učešće. Ovakvu protekciju i ovoliko novca nikada nije dato nijednom košarkaškom klubu pa čak ni Duletovom Partizanu kada je Tadić sipao i oprastao dugove. Sada Grobari mogu da odahnu stižu pare kamionima, a usput se sudije disciplinuju po starom duletovom običaju. Svaka čast! Tako se štiti državni klub!
(Opala, 07. jun 2019 15:59)
Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena

Joca

pre 4 godine

Jednom dobili Banjicu, pa je unakazili.
(zoro, 7. jun 2019 15:28)

Naprotiv, okitili smo Banjicu sa 7 evropskih titula, a i vama smo jednu osvojili :)

Sah-mat

pre 4 godine

Opozicija, jel tako grobari?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (absolutezero, 7. jun 2019 15:40

Naravno. Uvek i oduvek.
Da nije Vucic Arenu poklonio Partizanu?

bizmark

pre 4 godine

Ovo je dokaz da ce Partizan igrati Evroligu.Obezbedio je novac,stabilizovao klub,halu.Ovih dana treba ocekivati da se to obelodani.Institucija se vraca

as

pre 4 godine

Toliko vam je Pionir (" Al.Nikolić ") bio mali da ste odustali od čekanja proširenja dvorane i odmah preskočili dva stepenika i uskočili u nikad' jeftiniju Arenu !? Šta je 20 - 25 hiljada ( ali ne dinara ) na dan !? 
I treniraćete isto tamo ? Super ! 
Ako skratite trajanje treninga još ćete i uštedeti i početi da zaradjujete !
(Kucamo na vrata zaboravljenih asova, 07. jun 2019 17:25)

Za tebe i slicne koji pominjete zakup Napravljen je ugovor o saradnji,znaci nista ne placamo,verovatno prebijamo reklamom.Normalno je da najvecu halu reklamira najveci,najtrofejniji i najposeceniji klub u Srbiji,bivsi prvak Evrope,nije to mala stvar.Ja kupujem ove godine sezonsku iako pogledam po neku,nisam redovan u hali.Ne kazem da cu sad biti na svakoj al sezonsku cu kupiti.

600.000€ za "gospodina"

pre 4 godine

Sa sampionskim ambicijama Partizan ce uvek imati donji deo ispunjen, to je negde oko 10.000 mesta.
(danilovic, 07. jun 2019 15:27)

Da, uglavnom vam napunimo donji deo.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

Odakle pare za zakup objekta rodjaci, zar vas drzava ne ugnjetava?
(Lopta.preskace.Drinu, 07. jun 2019 15:44)

za razliku od fmp 1, 2 koji je privatan klub, partizan je drzavno vlasnistvo i drzava kao vlasnik mora da ulaze.....mi smo u situaciji da se vise daje privatnom klubu nego drzavnom....

MOE

pre 4 godine

Jedva čekam derbi sa Mornarom. Arena, 1.967 gledalaca.
(epcot, 7. jun 2019 15:27)

Bolje i 1.967 nego derbi Zvezda vs. FMP u Pioniru, gledalaca 174.

sns-fmp-zvezda

pre 4 godine

KK Partizan je najveci i najpopularniji klub na ovim prostorima pa i sire,ako neko treba da igra u Areni to je onda Partizan! Lepo i kao gospoda gledamo utakmicu,povedemo decu i uzivamo,to je ono pravo,eto mene od jeseni u Areni sa detetom,idemo Grobari,ziveli!

Sta ucini to Bautisto Agute??!!??

pre 4 godine

Ma to im je Grbovic sredio. 
Nece oni to ni placati, ili im je Grbovic dao neku mizernu cenu koju niko drugi nebi mogao da dobije.
(samo kazem, 07. jun 2019 15:45)

jel ti mnogo krivo? to sto vi postojite od 2011. je druga stvar

Bgd

pre 4 godine

bravo ostoja najveci klub u evropi sa preko 10 miliona navijaca na balkanu naravno da treba da igra u najvecoj areni u evropi ocekuje se preko 15000 pretplatnih karata gorece beograd srbija i balkan ove godine

Duka

pre 4 godine

Konacno jedna sjajna vest! Vrlo se radujem, cela moja porodica i ja.
Uz pojacani marketing bice tu petnaestak hiljada na svakoj utakmici.
Krajnje je vreme bilo da se Partizan postavi na mesto koje mu pripada.
Zato je najpopularniji klub u regionu.

Grobar Banjaluka

pre 4 godine

ne moze gospodo biti cijena 25 000- evra za jednu utakmicu i za 5 godina najma. Znaci cijena je dosta niza , a plan je da se dovedu 3,4 igraca lozenje ,reklama , marketing i svaku ce imati 15000 ljudi i eto.

MarcoPolo

pre 4 godine

Evo jedna: Zvezda osnovana u Bg, Partizan u Zagrebu.
(d, 07. jun 2019 18:36)

Kako se ne umoriš više od tih detinjastih gluposti i izmišljotina, života ti...

Del Piero#10

pre 4 godine

Jedva čekam derbi sa Mornarom. Arena, 1.967 gledalaca.
(epcot, 07. jun 2019 15:27)

Jeste, taj broj gledalaca smo imali u Pioniru protiv tog Mornara. Samo što treba napomenuti da su nam u tom meču zatvorene tribine zbog kazne. Zaboravljaš da pričaš o klubu koji je od kad nastupa u ABA ligi ubedljivo najgledaniji.

#0

pre 4 godine

Pionir jeste hram kosarke , ali shvatite da je partizan imao prosecno 80 % popunjenost i mislim da ce Partizan prodati bar 9000+ sezonskih... Zvezdasi odma omalovazavaju ovaj potez a prosecno imaju 1500 navijaca u ABA...

Opala

pre 4 godine

Pišem već dve godine da je iza Partizana stala čitava država i da je lično Andrej Vučić upregao sve moguće resurse da podigne Partizan. To je njegov način da nahrani svoju sujetu od kada ga je Covic šutnuo iz Zvezde. Ovo sada je upravo dokaz toga jer nema šanse da ovde neće Partizan praviti ogroman minus, ali kada država stane iza tebe to ne igra nikakvu ulogu radiš šta hoćeš. Trinkijeri i njegov stručni štab 800 hiljada po sezoni, sada Arena i spremne pare iz budžeta za EL ako Djordi pristane. Država je spremna da ide do pet miliona za učešće. Ovakvu protekciju i ovoliko novca nikada nije dato nijednom košarkaškom klubu pa čak ni Duletovom Partizanu kada je Tadić sipao i oprastao dugove. Sada Grobari mogu da odahnu stižu pare kamionima, a usput se sudije disciplinuju po starom duletovom običaju. Svaka čast! Tako se štiti državni klub!

Dexim

pre 4 godine

Ovo je dokaz da ce Partizan igrati Evroligu.Obezbedio je novac,stabilizovao klub,halu.Ovih dana treba ocekivati da se to obelodani.Institucija se vraca
(bizmark, 07. jun 2019 16:19)

Brze jace bolje! Ostoja je majstor kakvog ste cekali godinama .

Bard Živa

pre 4 godine

Javljaju se oni na čije utakmice u proseku dodje bliža rodbina igrača i par plaćenih navijača ukupno njih oko 333. Partizanu je u 90% utakmica ove sezone pionir bio mali...

macak

pre 4 godine

Пошто је партизан државни пројекат,финасира се из буџета републике Србије,то управа партизана ,када је у питању новац који сзварају грађани,дужна је да објави јавно стање финансија и извор истих.Доста су били на грбачи овог сиромашног народа.
(@гихт, 07. jun 2019 17:53)

Misliš na eksel tabele???

Ti si bezmudi

pre 4 godine

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona 
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije
(Autolakirer, 07. jun 2019 18:14). Jok, niste.

Александар

pre 4 godine

И ето тако, фино и полако, све долази на своје место, да се зна ко је ко. EL 100%!

d

pre 4 godine

Odakle si finansira KK Zvezda?? Da pitam samo. Razlika izmedju dva kluba??? Ajde, da cujem....
(pablo, 07. jun 2019 18:17)

Evo jedna: Zvezda osnovana u Bg, Partizan u Zagrebu.

MarcoPolo

pre 4 godine

Omogućila stranka za svoje mezimče. Pa nije to sramota , zar ne ?
(Tito partija crno bela SNS armija, 07. jun 2019 18:25)

Preslikali od vas. Kad možete i vi da izbrišete preko noći dugove od 16 miliona i kada ni vas nije ni malo sramota zbog toga, zašto bi nas bilo? Razmisli o tome prijatelju...

Karaburac

pre 4 godine

Partizan SNS!!!
Drzavni projekat, sad je jasno kao dan!!!
Ako je ikada i bilo sumnje...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crno bela SNS trash limarija, 7. jun 2019 17:43)

Hahahahah ala je ovoga pogodilo.

ksksksk

pre 4 godine

Nikada neću zaboraviti svog druga koji kad ga je sestrić pitao posle OSVAJANJA ABA LIGE ove godine u Pioniru"Zašto ne skidaju mrežice?"odgovorio je-
"ne može,
PARTIZAN IMA TRENING."

Milos Vidojevic Cacak

pre 4 godine

Kad prodju tih pet godina Ostoja pravi stadion za kosarku pa pravac NBA.
Zivi bili pa videli. Znam njegove planove iz prve ruke. Najlepse je sto dolazi ogroman kapital iz Amerike u KK vec sledece god.

Стара школа

pre 4 godine

Без стида и срама. Новац беру на грани, продали много играча и имали фантастичне резултате последњих шест година.

Autolakirer

pre 4 godine

Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena
(Koja, 07. jun 2019 16:17)

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije

Zvezdas

pre 4 godine

Koje ulaganje u infrastrukturu?Ko.ce da placa koriscenje Arene a ona iznosi 20 hiljada evra dan
Arena je papiroliski vlasnistvo grada.Odrzivost takvih objekata u Londonu (O2) Parizu (Bercy) je popunjenost u godinu dana.Znaci grad Beograd (Nikola Mladenovic) i Grba odlucili tj SNS

MarcoPolo

pre 4 godine

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije
(Autolakirer, 07. jun 2019 18:14)

Možda niste imali dodatke, ali ste imali promenu adrese, kao i kluba... Stjepana Šupanca 15a, Železnik, FMP... Sećaš se?

Bot4free

pre 4 godine

Dva komentara od istog pisca redom 
Sta bi mi Pazarac bez tvog lucidnog komentara.Kakav bre posao? Vlast vas dize da ne umrete.Koliko kosta koriscenje dvorane.Od prodatih karata ni za vodu.Drzava vam pokloni plivaliste, fudbalski stadion i sada za dzabe Arenu
(NY, 07. jun 2019 15:40)

A vi ste sve kupili.....

Super

pre 4 godine

Ja sam zadovoljan! Najzad izlaze iz zvezdine kuće Pionira! Tamo su se uselili kada je hala sportova propala. Neka rade šta hoće, na kraju se sve sazna i dođe na naplatu. Država dala država će im i uzeti jednog dana... Srećno im u Areni.

goga

pre 4 godine

Poseta na odlucujucoj utakmici za plasman u finale KLS jasno pokazuje da je odluka sasvim razumna, 15.000 navijaca ispred krcatog Pionira.....

NY

pre 4 godine

Neko radi odlicne poslove dok se neko zali sto nije pozvan na neko kss okupljanje!!
(Grobar, 07. jun 2019 15:24)

Dva komentara od istog pisca redom
Sta bi mi Pazarac bez tvog lucidnog komentara.Kakav bre posao? Vlast vas dize da ne umrete.Koliko kosta koriscenje dvorane.Od prodatih karata ni za vodu.Drzava vam pokloni plivaliste, fudbalski stadion i sada za dzabe Arenu

ArenaBOT

pre 4 godine

Kad je Grbovic direktor Arene sve jasno???? Napredno nema sta?? Ali kakav direktor takav i klub bice u ARENi. Sa placenim ulaznicama,pa da su i 300din nece ih biti 2136. U ABA LIGI. E sad u Kupo POZIVNOM lilijane ronketi,mozda i 3654.

samo veruj, to ne može niko da ti zabrani

pre 4 godine

Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena
(Koja, 7. jun 2019 16:17)

Ti još veruješ u bajke da je nekome nešto oprošteno

Cxevu

pre 4 godine

Ne bi Partizan ovo radio da nema dogovor da se vraća u EL! Jedva čekam da ponovo budemo tamo i pokažemo svima ko je... u stvari, ko zna kako bi se sada navijalo sa 10 frakcija...

miško

pre 4 godine

Kako Partizan prihoduje i kako i od čega ulaže.Izmajnio kuću,zakupio Arenu ,oteo narodu Teleoptik JNA i sada Arenu.Niod čega pravi nešto,ruši sve fizičke zakone u ludoj nam državi.

Admiral

pre 4 godine

Kao navijac Partizana smatram da je ovo jako losa odluka. Arena je ogromna, tribine su udaljene od terena i kada ima 10ak hiljada ljudi izgleda prazno i tiho a kamo li kad ih je manje, a na utakmicama Aba lige je realno da ih ima skpro uvek manje. Jedino ako je obezbedjena vajld karta za EL ima donekle smisla, ali i u tom slucaju sam protiv jer Arena nema akustiku kao Pionir, nema "dusu" hladna je...

Cveklar

pre 4 godine

Grobar sam i idem redovno u Pionir. U Areni se osećam kao da gledam tekmu na, TVu. Svetlosnim godinama daleko od terena. Da smo protiv Zadra igrali u Pioniru, dobili bi. Čak i u Evroligi je bilo čudno (Budiveljnik, npr. ). Bolje da smo se vratiliu Halu sportova (sada Ranko Žeravica).

Milanche...ge...

pre 4 godine

25.000 eur je cena arene za jedan dan. U Eurocup-u moraju da najme halu na 2 dana.
Pomnozite to sa 11 utakmica regularnog dela ABA lige, 5 u prvom delu Eurocup-a, ako se plasiraju u drugi krug jos 3 utakmice u drugom krugu dodjete do cifre od 675.000 eur.
Zvezda je izracunala da im je igranje Euroligaskih utakmica u Areni, sa posetom ispod 10.000 gledalaca, neisplativo, i vratili su se u Pionir.
I tako dolazimo do zakljucka da je "opozicioni" Partizan sa "pozicionim" predsednikom Ostojicem, dobio ili neki "drzavni" popust, ili je Partizan dobio na lotou.
Kako objasniti da je jedno preduzece, kakvo je KK PArtizan, smanjilo visemilionski eur dug za samo godinu dana, a da je u istom periodu prodalo 2 igraca za po 100.000 eur, dovelo gomilu noivh igraca koji igraju za novce, i zivelo do prodaje karata, sponzora i marketinskih aktivnosti.
Znamo koliko je smesna cena karata, a cesto je ulaz gratis, znamo da od marketinskih aktivnosti su mogli da zarade za kokice, znaci ostaju sponzori.
Da li napokon mozemo da saznamo koji su to finansijeri? Da li napokon moze da se uradi revizija, ali prava, od strane revizorske kuce, a ne interna revizija po kojoj je sve super i dugovi nestaju sami od sebe, i poverioci se odricu svojih para.
Vec vidim dupke ispunjenu Arenu na derbiju protiv MZT-a.

srb

pre 4 godine

20k evra kosta iznajmljivanje arene zajedno sa osobljem, za sat vremena. Odakle pare prijatelji, braco, drugovi? Dakle, ne lozite se da ste opozicija samo ispadate glupi.

cole

pre 4 godine

konacno dovoljno prostora da svih 14 frakcija sa po 100 navijaca bude komotno razdvojeno. posebno u derbi utakmicama sa krkom, megom, mornarom, igokeom...

GM

pre 4 godine

NAPOKON.

Povratak svojoj maticnoj opstini, Nbgd.

Pionir oduvek i samo Zvezdin.

Hala sportova im takodje sredjena, ali je koristi samo zenski tim.

Preko kombinacije dobili salu u kojoj treniraju, a zna se ko je vlasnik toga.

Sad i Arena preko bivseg igraca i clana vladajuce stranke.

Tezak aperhejd se sprovodi nema sta...


Hvala predsedniku.


A i na pustanju komentara sa iznetim cinjenicama.
Pozdrav.

Nenad

pre 4 godine

Smešno je kad gledam navijače oba kluba kako se prepucavaju ko jeste, a ko nije državni projekat. Pa oba kluba su državna, zavise od države i smešno je kad neko izgubi kompas, kao onomad Vujošević, pa to zaboravi. Jasno je da država balansira, malo jednima, pa drugima, pa malo više jednima, pa malo više drugima. Zvezda ima više navijača, ali Partizan ima veće ime i tradiciju (pričamo o košarci) Suma sumarum, dobra odluka Partizana, približavamo se nekim normalnim standardima gde sa decom možete da odete na utakmicu, gde u loži Arene sede ozbiljni ljudi koji su spremni da plate onaj apartman, šampanjac itd. Koliko sam upućen, Pionir svakako očekuje rekonstrukcija. Na kraju, ako Partizan ima ambicije da igra Evroligu u narednih par godina, i ovo je sjajna vest. Evroliga voli ovakve dvorane, ne voli Pionir, ovo je dobra reklama i za Evroligu, zbog čega je ovo opet mudra odluka Partizana. Nisu svi ljubitelji košarke glasni i burni navijači, neki vole da je gledaju mirno s kokicama i za njih je ovo dobra vest. Za ove glasnije, ima dovoljno mesta svakako.

Petar

pre 4 godine

Kako objasniti da je jedno preduzece, kakvo je KK PArtizan, smanjilo visemilionski eur dug za samo godinu dana
(Milanche...ge..., 07. jun 2019 15:48)

Nisi valjda ozbiljan? Iskreno se nadam da je sarkazam.

@гихт

pre 4 godine

Пошто је партизан државни пројекат,финасира се из буџета републике Србије,то управа партизана ,када је у питању новац који сзварају грађани,дужна је да објави јавно стање финансија и извор истих.Доста су били на грбачи овог сиромашног народа.

inace

pre 4 godine

Iznajmljivanje Arene za dva dana,posto mora da se obezbede i treninzi gostima vece pred utakmicu,kosta oko 20 hiljada evra. Partizan ce u aba i eveokupu ili EL ako se dobije wc odigrati oko 40 utakmica. Ko to poklanja 800 hiljada i kako ce izgledati derbi sa Primorskom ili Krkom,pitanje je sad?

EUFORIJA

pre 4 godine

Kako bre sada Dobra ARENA !?!?! 

Dulo govorio da je svaki meč u Areni = -50000e !!!
(Miroslav, 07. jun 2019 17:22)

Pusti ih, vidis da sami sebi skacu u stomak.

direwolf

pre 4 godine

Zvezda je zadnji put u Evroligi otkazala domacinstvo u areni i vratila se u Pionir jer joj nije bilo isplatljivo da igra pred samo 30% kapaciteta. Uz to je cena karata za EL daleko visa od cene u ABA ligi. Postavlja se pitanje kako ce se sve to islpatiti Partizanu i to na pet godina? Ako dobije licencu za EL mozda i napuni arenu u 50% meceva ali ne zaboravimo da ce biti domacin bar 15 puta u sezoni u EL i da nisu svi protivnici tako atraktivni... Kako god, bice interesanto videti kako ce se sve odvijati, a navijaci kluba bi trebalo da se zamisle ko ce sve to da plati kad ode ova uprava?

Koja

pre 4 godine

Pa i iza vas je stala 2011 o tome mi pišemo evo već 7 godina oprošten dug od skoro 20 miliona eura zastrašivanje sudija pp aparati proterivanje našeg najboljeg trenera iz zemlje itd,itd vazno je samo jedno mi se nećemo gasiti niti menjati imena(Koja, 7. jun 2019 16:17) Ti još veruješ u bajke da je nekome nešto oprošteno
(samo veruj, to ne može niko da ti zabrani, 07. jun 2019 17:09)
Sve se bojim vratili ste sanjaj još i pokušaj da se utešiš

Džoni

pre 4 godine

Kakva bre Arena. Pionir je hram košarke u Srbiji. Na silu se pokušalo napraviti da to postane Arena i sa Zvezdom i sad sa Partizanom ali na silu ne može.

Kucamo na vrata zaboravljenih asova

pre 4 godine

@ Bard Živa

Toliko vam je Pionir (" Al.Nikolić ") bio mali da ste odustali od čekanja proširenja dvorane i odmah preskočili dva stepenika i uskočili u nikad' jeftiniju Arenu !? Šta je 20 - 25 hiljada ( ali ne dinara ) na dan !?
I treniraćete isto tamo ? Super !
Ako skratite trajanje treninga još ćete i uštedeti i početi da zaradjujete !

luka

pre 4 godine

ovo im je potpuno nepotrebno za aba ligu
ja mislim da bi arena trebala da bude hala za evroligu igrala zvezda ili partizan svejedno tako da oba kluba tu budu domacini evrolige i eventualno plejofa aba lige a ostalo u pionir ili bas ako zatreba arena

zzzzz

pre 4 godine

Hm nisam siguran koliko je ovo dobar potez .Zar nije najavljeno da se ovog leta Pionir prosirava na )9000 mesta i to je mnogo a kamoli 18000 .Mislim teoretski ovo jeste atraktivno ali kod nas nema toliko ljudi koji prate sport a nema se ni para realno

@гихт

pre 4 godine

Дали је Остоја обебедио паре за арену из свог џепа или ће то платити грађани Србије.Стачно у дугу,а одједном добра финансијска сутуација?

Snake

pre 4 godine

Srecno komsijama.
Iskreno hrabar potez uprave vecitog nam rivala.
Steta sto utakmice ABA lige nisu posecene kako bi trebalo.Ima velikih i lepih hala(Zagreb,Zadar,Ljubljana,Skoplje,Podgorica,Beograd) ali na zalost vise slobodnog mesta nego gledalaca dok na primer u Nemackoj,Italiji,Francuskoj,gde je kvalitet kosarke isti kao u ABA ligi, hale su pune kao sibice.

glava

pre 4 godine

Ne,ne i ne.To je plastika a ne hala.Tamo nema tog duha i pritiska na protivničku ekipu.Pionir uliva strahopištovanje kod svih.Ovim ćemo dosta izgubiti.A biće i slabija poseta.

Najveći mafijaški klub u Evropi CZ

pre 4 godine

Eto dug vec na 20 miliona za koji mesec ce biti 25 miliona
Imali ste dodatak Igokea .Zvezda nikada menjala ime nije
(Autolakirer, 07. jun 2019 18:14)

Ustvari UPRAVU SI kad malo bolje razmislim.
Jer Zvezda kao klub je ugašen onomad i ne postoji više. Naravno nije joj menjano ime nikad pa ni tada kad je ugašena.
Ovaj klub za koji navijate sada je FMP. E vidiš, njemu je manjano ime u CZVBGD već šta god nebitno je. Sad taj klub zovete imenom bivšeg kluba. Razumemo vas, nije lako kad vam ugase klub, mora se za nekog navijati.

Милорад

pre 4 godine

Ovo može da se isplati jedino ako se arena ne plaća ili ako sponzoriše država. Ako kojim slučajem halu mora da plati Partizan neće se dobro završiti. Ja lično mislim da će ovo biti besplatno za Partizan jer ne verujem da su toliko ludi da plaćaju svojim novcem.

deki

pre 4 godine

Sve je to lepo, i finansijska stabilitacija mada neki pisu ovde da je Lendejl otisao zbog para, Drugo velika je hala pa ima mesta da razdvoje tzv navijace. Samo, ovo je skup projekat,jedino da Grba progleda kroz prste, verujem bez 10 hiljada ljudi da je ovo gubitak

Sasha

pre 4 godine

Previse rizican potez, ako se uzme u obzir da su mecevi ABA Lige uglavnom slabo posjeceni cak i da je besplatno ulaz. Koliko znam, iznajmljivanje Stark arene kosta 25.000 evra dnevno, dakle potrebno je prodati 5000 ulaznica po minimum 5 evra (600 dinara) samo da bi se pokrili ti troskovi...

santa justa

pre 4 godine

Pinor sa 7000 i Arena sa 20000 se ne mogu porediti. Nek pitaju sve protivnike KKCZ i KKP gde im je bilo teze. E sad je pitanje kad ce biti gotovi radovi na prosirenju Pionira?

Šojić

pre 4 godine

Koje ulaganje u infrastrukturu?Ko.ce da placa koriscenje Arene a ona iznosi 20 hiljada evra dan 
(Zvezdas, 07. jun 2019 15:37)

Kako ko će da plati, pa preduzeće, mi ovo zbog preduzeća radimo.