1. Ovaj Zoc se raspada ove godine, nista nece osvojiti
    (Rr, 27. maj 2019 08:36)

    # Link komentara

  2. Zeksu malo 30 mil...sipaj jos...
     (mich, 27. maj 2019 07:08)

    # Link komentara

  3. Tursko prvenstvo nikad jače u košarci generalno ograničeno je broj stranaca a ne bi me iznenadiloo ukoliko bi Turk Telekom izbacio Fener. Iako njih najveći uspeh bioo polufinale u prvenstvu a poslednji put 2016 godine su zauzeli 15 mesto. Od tad ih nije biloo u doigravanju.🏀🏀
    (Basketaš, 27. maj 2019 03:50)

    # Link komentara

  4. @nemanja Ne,jer su i cukaricki i partizan dobili zvezdu znaci njima. :))
     (rrrrr, 26. maj 2019 22:29)

    # Link komentara

  5. A Partizan počistio taj isti Telekom u Pioniru pre par meseci.(Čoban, 26. maj 2019 19:31)Da li se onda slazes da ove sezone trofej Lige Sampiona treba dati Crvenoj Zvezdi jer je pocistila taj isti Liverpul koji je sada favorit u finalu?
    (Nemanja, 26. maj 2019 21:44)

    # Link komentara

  6. Turk telekom je imao prednost i u prvoj utakmici na poluvremenu i na kraju trece cetvrtine. Medjutim sudije su bile katastrofa kako za fener u prvom poluvremenu tako za turk u drugom.
    (milan, 26. maj 2019 21:37)

    # Link komentara

  7. vrlo prosečan igrač štimac. u nedostatku igrača izgarao za reprezentaciju i sa njima je odveo na sp u kini. tamo nece igrati iako je to njegova prosečnost zaslužila!
     (vozi misko, 26. maj 2019 20:44)

    # Link komentara

  8. Ajde stimara izbacuj to.
     (Only red, 26. maj 2019 20:12)

    # Link komentara

  9. Štimara ubija
     (Nenad Čanak, 26. maj 2019 19:57)

    # Link komentara

  10. A Partizan počistio taj isti Telekom u Pioniru pre par meseci.
    (Čoban, 26. maj 2019 19:31)

    Sine, pre mesec dana vi ste bili poslati na veliki raspust od strane Zvezde na 20-tak dana, pozdrav ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 26. maj 2019 19:56)

    # Link komentara

  11. Фенербахче је фаворит у овој серији, међутим, није то велико изненађење.
    Наиме, ни Фенер, ни Ефес не играју турском шампионату са саставима који су играли ЕЛ.
    У првенству Турске ове сезоне су смањили број дозвољених странаца са 6 на 5, што је допринело уједначености лиге.
    Тако се Фенер који има у саставу 10 странаца (Боби Диксон се води као домаћи играч) и Ефес који има у свом саставу 9 странаца у првенству Турске морају неких одрећи на мечевима. Истина, Фенер и тако има ту повређене играче, па је Жоцу "олакшан" посао којих се одрећи, но опет турски играчи квалитетом заостају за странцима.

    Телеком је квоту странаца добро испунио, то су махом све бивши ЕЛ играчи. Немају ни они добру подршку у турским играчима, морају се ослонити на ветеране, Арслана (36 година) и Кају Пекера (39), но ова петорица играју добро.
    Штимац по обичају у сезони по валоризацији најбољи, 14,6 поена и 9,3 скокова у просеку. Још једна одлична сезона, добар је и против Фенера, што ће рећи да ће имати Штимара добрих понуда пред наредну сезону, врло могуће да га гледамо у ЕЛ.
    (Divos, 26. maj 2019 19:54)

    # Link komentara

  12. A Partizan počistio taj isti Telekom u Pioniru pre par meseci.
    (Čoban, 26. maj 2019 19:31)Pa?
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 26. maj 2019 19:36)

    # Link komentara

  13. A Partizan počistio taj isti Telekom u Pioniru pre par meseci.
     (Čoban, 26. maj 2019 19:31)

    # Link komentara

  14. Kalinić i Gudurić vodonoše nikad vodeći igrači.
     (Dvorska budala, 26. maj 2019 19:28)

    # Link komentara

  15. Zelimire?! Sedi, jedan.
    (Zvezdale, 26. maj 2019 19:27)