1. Majstor, kralj, nestvaran, kompletan igrac, milina za gledati.
    (stoler, 26. maj 2019 12:11)

    Sve tacno, uz to skroman i ozbiljan covek, zaista jedinstven u danasnjoj NBA ligi. Nadam se da ce da ostane ovde, Torontu treba igrac kao on, covek koji nosi celu ekipu i cini svoje saigrace boljima.
    Pozdrav iz Toronta.
    Let's go Raptors!!!
    (Milosav, 27. maj 2019 21:00)

    # Link komentara

  2. Svakako je Lenard najbolji igrač u ovoj seriji i celom plejofu i nazaslužniji za plasman Toronta u finale. Za 7-8 meseci uradio je ono što nijednoj zvezdi Toronta nikad nije pre toga.
    I nekako mi se čini da javnost tek sada kreće da ga ceni kako treba, a on nije ništa bolji (pogotovo ne drastično bolji) nego pre dve godine, on je na ovom nivou godinama. Ali uvek je bio onaj izgovor "on je proizvod Popovičevog sistema, van njega ne bi imao pojma" + on ne traži pažnju, ne nabija statistiku, ne oblači se kao klovn, ne nosi tupavu bradu ili odvratnu spojenu obrvu... Prosečan pratilac statistike nije ni mogao da uoči išta posebno u njemu.

    Ipak, najveći utisak na mene je ostavio niko drugi do Lauri. Lik koji iz godine u godinu redovno podbaci u plejofu, koji nestane, koji kao da zaboravi da igra košarku i vidno bude uplašen odigrao je seriju života.
    Odigrao je požrtvovano, energično, srčano, bilo ga je svuda na terenu, uvek spreman da primi svaki udarac u fazi odbrane, da se baci za svaku loptu, pogađao kad je trebalo više nego ranije... Mislim da ne postoji osoba na planeti koja je više želela ovo finale od njega i to se zaista videlo.

    U čemu je stvar? Da li je Lenard sa sobom doneo pobednički mentalitet, nešto što Toronto nije imao ranije, ili smirenost saigračima uz znanje da uvek imaju kraj sebe lika koji zna, može i sme... suštinski sve suprotno od Derozana.
    Sve u svemu, još jedan pokazatelj koliko samo jedan igrač može da napravi razliku čak i kad ništa ne radi.
    (Powerslave, 27. maj 2019 02:55)

    # Link komentara

  3. Majkl Dzordan mnogo veci atleta od Lenarda,brzi,jednako velike sake,mnogo veci set ofanzivnih poteza i ljudi ladno pisu "kosarka se ubrzala,bla bla bla" Jordan od 39 godina je spakovao 51 poen a kamoli prajm Jordan :)) vins karter i dalje igra sa 42 godine,kakvi maloumnici :)) Pa Leonard je samo dokaz sta bi tek Jordan bio danas.
    (vince carter, 26. maj 2019 21:06)

    # Link komentara

  4. @NastyB

    Starks? Majerle?

    Ajde brate rođeni nemoj se više brukati ko Boga te molim:) Pišeš o nekim prosečnim igračima kao da su hall of fame...
     (Razbijač NBA mitova, 26. maj 2019 20:28)

    # Link komentara

  5. placem od smija... doli neki " strucnjak" - za usporedbu leonarda i jordana pise- dobar je kawhi ali ipak je to istok, kao da jordan nije cilu karijeru igro s bullsima na istoku..
    (mate, 26. maj 2019 15:12)

    Loše se izrazio, verovatno. Ali tadašnji istok sa Birdovim Bostonom, Njujork sa Juingom i Starksom, Indijana sa Redži Milerom...uf. Na zapadu Lejkersi sa Medžikom i Džabarom, Juta sa Melounom i Stoktonom, Finiks sa Barklijem, KJ-om i Majerleom...kakvi timovi. I bilo je izjednačeno, sad je istok bar 2X slabiji nego zapad, ali će valjda krenuti na bolje.
    (NastyB, 26. maj 2019 19:33)

    # Link komentara

  6. Jeste dobra blokada, ali imaj na umu da je Lenard krenuo u zakucavanje preko, ni manje ni vise, Lopeza, a docekao ga Janis. Obojica visi od njega za bar po 10cm.
    (..., 26. maj 2019 16:38)
    Jeste, i imaj na umu da je napravio faul u napadu kad je levom rukom skolonio Lopezovu ruku.
    Kavaj je presedeo celu proslu, a ove sezone preskocio skoro trecinu utakmica u regularnim delu i ekipa opet imala drugi najbolji skor u ligi. Covek je u najboljim igrackim godinama i logicno je da igra i da se daje na oba kraja terena. Ovo mu je najbolja plejof sezona u karijeri, ujedno i jedina na ovom nivou, tako da ga ne bih poredio sa najboljim imenima igre. Za to treba kontinuitet od nekoliko godina.
    Janis previse limitiran u napadu, dok je odlican bio u odbrani, mada je dozvolio par nekih ofanzivnih skokova u bitnim trenucima poslednja dva meca. Generalno je odigrao dobro, ne na nivou regularnog dela i prve faze plejofa, ali su Bledso pa donekle i Midlton podbacili.
    Toronto ima par dana za odmor pre pocetka finala, ukoliko se ne vrate Durent(mislim da nece) i Igi bice mnogo interesantnija serija, pogotovu sto Toronto ima prednost domaceg terena.
    ps. Mole se strucnjaci da ne mesaju MVP priznanje koje je iz regularnog dela sezone sa nastupima igraca u plejofu.
    (jablan, 26. maj 2019 18:36)

    # Link komentara

  7. Svaka cast Kavajiu, posebno za onih 17 skokova, sto je za igraca na njegovoj poziciji izuzetan broj, i za odbranu, ali se mora reci da je prevagu napravio VanVleet. Od max igraca i startera se ocekuje dobra igra ali kada vam sa klupe udje nedraftovan igrac i kao na prosloj utakmici pogodi 7 od 9 trojki, i onda opet sinoc 4 od 5 trojki, onda tu spasa nema. Sinoc je VanVllet bio +12 a na prethodnoj cak +28 i najzasluzniji za odlazak Toronta u finale.
    (bskfan, 26. maj 2019 17:39)

    # Link komentara

  8. Kavaj je propustio pola utakmica u sezoni, naravno da nece biti u prvoj petorci REGULARNE SEZONE. Slazem se, doduse, da bi bilo mnogo znacajnije da se idealni tim i MVP dodeljuju posle plej-ofa. 
    Inace, ovaj tim Toronta bez Lenarda je daleko, daleko jaci od proslogodisnjeg Klivlenda bez Lebrona (mada slabiji od Klivlenda sa Irvingom), pa me bas zanima da li ce pljuvati Lenarda kad ih GSW pocisti. Ako uzmu vise od jedne pobede, izvinicu im se, naravno. Takodje, uopste nisam uveren da bi izbacili takodje pluvani Hjuston, ali to ne mozemo znati.
    (jsx, 26. maj 2019 13:42)
    a ako osvoje sta ces onda??? ja mislim da imaju sanse da osvoje bez obzira na Durenta
     (milan, 26. maj 2019 17:35)

    # Link komentara

  9. kada James napusti neki klub taj klub ni plej of ne moze da obezbjedi. Toliko o Jordanu, king James je najveci ikad, ima bolji procenat od nabjedjenog Jordana, vise skokova , asistencija, bolji pregled igre...moze da napada i brani svis pet pozicija. Jos u ono vrijeme nisu smjeli da udvajaju, pa James bi tad davao po 50-60 poena ladno. 
    (Starwar, 26. maj 2019 11:07) 
    Tacno tako, tada je kosarka bila samo jedan jedan nisi smeo da udvajas , danas je najbolja kosarka u istoriji....mozda neko ne voli to da gleda ali ovoliko dobrih igraca u nba sad ,neverovatno
     (milan, 26. maj 2019 17:29)

    # Link komentara

  10. Kao sto vec rekoh, Kavai Leonard je izmislio kosarku za Dzordza, Hardena i Adetokumba. Jedina 2 igraca iz one zvanicno izabrane petorke NBA lige za ovu sezonu koja su bolja od "Kandze" ili su u rangu sa njim (stvar ukusa i misljenja) su Kari i Jokic. U finalu, go Toronto, samo hrabro!
    (Mad Max, 26. maj 2019 11:37)
    A vidi... Mrzjelo me da pisem ali eto da pojasnimo neke stvari. To da je Lenard bolji od Grka je upitno. A tek da je izmislio kosarku... Grk u datom trenutku bude pazen od tri igraca. I tako svaki napad. Dok Lenard nije imao niti jedno udvajanje tokom serije. To sto je Lenard sacuvao Grka 1 na 1... Nije nego. Uvijek je morala ispomoc da stigne.
    I nije Janis izgubio ovu serju vec su je izgubili Bledso i Midlton koji su imalu prosjek poena nekih 9p. A ovamo Lauri, kog toliko ste svi pljuvali, imao prosjek 18-9, Siakam, Mark Gasol...
    I generalno, igraci Toronta su igracki inteligentniji od igraca Baksa i tu je bila prevaga.
    Ali Toronto je tokom sezone dosta igrao bez Lenarda i gotovo sve meceve dobio. Milvoki bez Janisa ne bi.
    Tako da nerealno preterivanje jer Baksi su mogli i proci ovaj Toronto.
     (Strucnjak ekspertskog nivoa, 26. maj 2019 17:27)

    # Link komentara

  11. Ja se moram nasmejati na ovaj tvoj komentar. Covece, ako ti pratis NBA toliko dugo kao sto kazes, onda moras da vidis da je danas mnogo vise vrhunskih igraca koji su nezaustavljivi u napadu u odnosu na ono vreme kada se, kako ti kazes, igralo ''muski''. Da si pratio ijednu seriju od SF obe konferencije, video bi koliko se zapravo ginulo za svaku loptu u odbrani. Ovaj duel Tor-Mil je obelezila granitna odbrana oba tima. Toronto nije mogao kos da ubode za dva poena u vecem delu serije zbog odlicne odbrane Milvokija. Svaku seriju do sada je odlucio sut za tri poena. Ko je tu bolji, prolazi dalje. I to je kljuc danasnje NBA. Ajde da te vidim, koji ce to odbrambeni igrac od pre 20-25 godina da zaustavi Karija na trojci? Navedi mi jednog? Covek zatvorenih ociju pogadja.
    (Kole, 26. maj 2019 16:33)
    APSOLUTNO TACNO!!!.....nikada u istoriji nije bilo ovoliko zvezda ili bolje reci ovoliko tesko zaustavljivih igraca u napadu...u svakoj ekipi po neki ,,Jordan,,.....odlicno zapazanje i komentar sa kojim se u potpunosti slazem
     (milan, 26. maj 2019 17:26)

    # Link komentara

  12. Smesi se jos jedna METLA u finalu. GSW je kao sto se vidi za klasu iznad svih.
    (Dejan, 26. maj 2019 13:57) Koliko samo smara ova ekipa sa metlama, pa niste ni svesni. Te metla GSW protiv Klipersa i pre nego sto je serija i pocela, te metla posle pobede SA u Denveru, te metla Bostona posle prve utakmice protiv Baksa, te metla Baksa Torontu posle 2:0. O’ladite malo sa tim metlama, ni jednu niste pogodili do sad. :) Gledajte malo kosarku, ne samo brojeve.
    (..., 26. maj 2019 16:59)

    # Link komentara

  13. Sta kazu, metla posle 2:0 na pocetku serije? ;)
    (..., 26. maj 2019 16:42)

    # Link komentara

  14. Sve je to super, Lenard je vrhunski igrač, sigurno u top 5 lige, ali porediti ga sa Džordanom... mislim... Ipak je to i dalje Istok, malo bolji u odnosu na predhodnih 10ak godina ali i dalje Istok. Nema taj uspjeh težinu, kao ni Lebronovih 7-8 uzastopnih finala. Licemjerno je sada dizati u nebesa Lenarda a većina je Lebronu osporavala uspjehe zbog "pogrešne" konferencije. Po meni sa punim pravom je osporavan jer proći playoff na Zapadu je pakao u odnosu na istočnu kamilicu, i tako već godinama. Ove godine su samo ujednačeniji ali ne puno bolji, da je kojim slučajem Denver ili Portland na istočnoj obali danas bi ih gledali u finalu lige.
    (ogulinOglo, 26. maj 2019 14:26)

    Sa jordanom ne može da se poredi, ali ako se sećaš lenard ima već jedan prsten koji je osvojio sa ekipom iz zapadne konferencije i bio mvp finala i to u direktnom duelu sa igračem koga mnogi ovde zovu najboljim igračem... Tako da je lenard samo potvrdio kvalitet kao i činjenicu da ne možeš biti samo vrhunski napadač vec moras biti dobar defanzivac jer odbrana osvaja titule...
     (petarczw, 26. maj 2019 16:40)

    # Link komentara

  15. Ono bi lagano zakucalo levom rukom 70% NBA igrača, a onu Janisovu blokadu mogu da ponove još petorica možda. Inače , fan sam Lenarda, a ne Janisa.
    (Dag Kristi, 26. maj 2019 11:51) Jeste dobra blokada, ali imaj na umu da je Lenard krenuo u zakucavanje preko, ni manje ni vise, Lopeza, a docekao ga Janis. Obojica visi od njega za bar po 10cm.
    (..., 26. maj 2019 16:38)

    # Link komentara

  16. Starwar ti decko veze nemas sa kosarkom. Verovatno si neki klinac koji je poceo da gleda NBA pre 2 godine. Nekadasnji NBA i ovaj danas su dva razlicita sveta. Nekada se igralo muski, tvrda odbrana, a igraci bili duplo jaci nego danas, sirova snaga. Danas samo nabijaju statistiku nema odbrane igraju za publiku, cirkus od kosarke. Zato vise ni ne gledam to smece. Nekad je bilo zadovoljstvo ostati budan celu noc, da bi gledao pravu kosarku, a danas kao da gledam trening u sutiranju trojki.
    (Stanley, 26. maj 2019 11:37)

    Ja se moram nasmejati na ovaj tvoj komentar. Covece, ako ti pratis NBA toliko dugo kao sto kazes, onda moras da vidis da je danas mnogo vise vrhunskih igraca koji su nezaustavljivi u napadu u odnosu na ono vreme kada se, kako ti kazes, igralo ''muski''. Da si pratio ijednu seriju od SF obe konferencije, video bi koliko se zapravo ginulo za svaku loptu u odbrani. Ovaj duel Tor-Mil je obelezila granitna odbrana oba tima. Toronto nije mogao kos da ubode za dva poena u vecem delu serije zbog odlicne odbrane Milvokija. Svaku seriju do sada je odlucio sut za tri poena. Ko je tu bolji, prolazi dalje. I to je kljuc danasnje NBA. Ajde da te vidim, koji ce to odbrambeni igrac od pre 20-25 godina da zaustavi Karija na trojci? Navedi mi jednog? Covek zatvorenih ociju pogadja.
     (Kole, 26. maj 2019 16:33)

    # Link komentara

  17. Lenard je najbolji igrac posle Kobija Brajanta. To ce i dokazati u narednih 6-7 godina ako vise ne bude imao povreda kao iz SF sa Voriorsima. Finale ce biti uzbudljivo, Toronto igra fenomenalnu odbranu, ali Voriorsi imaju dva i po Kavaja u timu. Jedva cekam duel Durent-Kavaj. Nece resiti finale, jer Voriorsi imaju i Tompsona i najboljeg trojkasa u istoriji, ali ce svakako pokazati klasu koju Kavaj ima u sebi. Najpotcenjeniji igrac danasnjice. Ako je mogao da zakljuca Lebrona pre 5 godina, mocice i Durenta koji je bar na istom nivou. Ipak, prednost za titulu ima tim superstarova. Istok je ove sezone dosta jak, ali i dalje su slabiji od Voriorsa i Rokitsa. U rangu Portlanda i Denvera su i Milvoki, Toronto i Fila. Ostali ne bi ni igrali plej of na zapadu.
     (Kole, 26. maj 2019 16:17)

    # Link komentara

  18. Sinke 

    Nemoguce je biti na nivou Jordana. 

    Upamtite to. Nemoguce!!! 

    On nije sa ove planete...
    (Air Jordan, 26. maj 2019 14:20)
    To je to.Tacka
     (duledudule, 26. maj 2019 16:16)

    # Link komentara

  19. Lenard je bolji,Janis jos treba da napreduje.Pogotovo bacanja i sut sa distance.I da se malo manje lozi.Dobro kod kucanja mu se Janis sklonio tj odustao od pokusaja rampe ali ga jr zazo zalepio pre toga bas lepo.Sve u svemu zasluzeno je prosao Toronto
     (duledudule, 26. maj 2019 16:16)

    # Link komentara

  20. kada James napusti neki klub taj klub ni plej of ne moze da obezbjedi. Toliko o Jordanu, king James je najveci ikad, ima bolji procenat od nabjedjenog Jordana, vise skokova , asistencija, bolji pregled igre...moze da napada i brani svis pet pozicija. Jos u ono vrijeme nisu smjeli da udvajaju, pa James bi tad davao po 50-60 poena ladno.
    (Starwar, 26. maj 2019 11:07)


    ...

    Nadam se da je ovo neka vrsta ironije? :-)
    (ThePain, 26. maj 2019 15:47)

    # Link komentara

  21. "Grk" se obrukao u ovoj seriji, bio potpuno zatvoren i sudije mu pritom nisu svirale jedno 20 gresaka u koracima...
     (mich, 26. maj 2019 15:32)

    # Link komentara

  22. Kawhi,retko skroman tamnoputi igrac. Drama free,ne trazi pomoc of sudija,niko mu nije drugi kriv kad gubi. On je pravi idol a ne one placibabe koje su u fazonu Ja pa Ja. Najsvestraniji igrac napad-idbrana. Respect
     (trener saradnik, 26. maj 2019 15:15)

    # Link komentara

  23. ko se imalo razumije u kosarku vidi da je on najbolji igrac od ere jordana,koga greg izabere vrijedi.Poredjenja nekih dobrih trenutno igraca su suvisla,momak igra i prema naprijed i prema nazad,a price o ekipi isto smijesno,pa toronto ima prosjecnu ekipu,a pored igrackih kvaliteta greg je prvo birao ljudsku kvalitetu....
     (alen, 26. maj 2019 15:13)

    # Link komentara

  24. placem od smija... doli neki " strucnjak" - za usporedbu leonarda i jordana pise- dobar je kawhi ali ipak je to istok, kao da jordan nije cilu karijeru igro s bullsima na istoku..
    (mate, 26. maj 2019 15:12)

    # Link komentara

  25. Na kom severu kad su i Toronto i Milvoki na 43 geografskoj sirini, tu negde kao Nis npr. jedan portland na 45 stepeni je severnije od oba gore pomenuta grada
    (ucitelj, 26. maj 2019 15:09)

    # Link komentara

  26. kako je danas kosarka brza i mocna, pa osma ekipa sa Zapada npr bi razvalila Jordanove Bulse.
    (Starwar, 26 Maj, 11:09)
    Slazem se, ali mislim da bi to bilo isto i sa Istokom. Ladno 4-0 i po 30-tak poena razlike ako ne i više po utakmici. Pa zamisli Džordan, Pipien, Stiv Ker, Toni Kukoc, Rodman i ostali... pa oni svi danas imaju preko 50 godina. Uopšte ne bi bilo zanimljivo.
    (Sima, 26. maj 2019 14:58)

    # Link komentara

  27. (NastyB, 26. maj 2019 11:52)

    Javi se Vince Carteru. Precenili smo mi ovaj Milvoki. Ja ih nisam dovoljno gledao, nije to opravdanje. Janis ne moze da bude prva zvezda tima, njemu treba spoljni igrac bolji od njega. Za titulu, i Midlton bljesne svaku 3 utakmici, malo je to za all-star igraca. Samo 16.9 poena u playoffu. Odlican je Janis u odbrani, sl. bacanja mora bolje da izvodi pod pritiskom, protiv Boston je to odlicno radi. Milvoki ce biti verovatno slabiji, cetvorici igraca je istekao ugovor. Pokusali su sa dugom klupom, + Janis. Sa tim sto su im se Hill+Mirotic prikljucili u decembru i posle all-stara. Razlika izmedju Toronto i Milvokija sto Lenard ume da izmisli kos kad treba. I saigraci imaju poverenja u njega. Rezultat je da oni rastu kao ekipa kroz playoff. Trener Nik Nurs ima svoj doprinis, a najveci je bio da Lenard cuva Janisa od trece utakmice. A bekovi dolaze na udvajanje. Grin koliko lose igra, samo je sebe sve na manju minutazu kao Barton. Ceo istok se pojacao, ali posle all-stara,i Milvoki i Toronto i PHila, tacnije najace ekipe. Jeste istok nesto jaci od prosle godine., ali nema bas 1 jaku ekipu. Kavaji je isto uradio kao Lebron prosle,dovoljno. Ako Durent ne bude igrao, mora Toronto da uzme barem 2 utakmice, inace precenjen istok.
    (Beogradjanin, 26. maj 2019 14:56)

    # Link komentara

  28. Rekoh vam ja...
    (Milan Živadinović Bard, 26. maj 2019 14:40)

    # Link komentara

  29. Sve je to super, Lenard je vrhunski igrač, sigurno u top 5 lige, ali porediti ga sa Džordanom... mislim... Ipak je to i dalje Istok, malo bolji u odnosu na predhodnih 10ak godina ali i dalje Istok. Nema taj uspjeh težinu, kao ni Lebronovih 7-8 uzastopnih finala. Licemjerno je sada dizati u nebesa Lenarda a većina je Lebronu osporavala uspjehe zbog "pogrešne" konferencije. Po meni sa punim pravom je osporavan jer proći playoff na Zapadu je pakao u odnosu na istočnu kamilicu, i tako već godinama. Ove godine su samo ujednačeniji ali ne puno bolji, da je kojim slučajem Denver ili Portland na istočnoj obali danas bi ih gledali u finalu lige.
    (ogulinOglo, 26. maj 2019 14:26)

    # Link komentara

  30. @Sinke

    Nemoguce je biti na nivou Jordana.

    Upamtite to. Nemoguce!!!

    On nije sa ove planete...
     (Air Jordan, 26. maj 2019 14:20)

    # Link komentara

  31. Ako na leto ode da spasava karijeru LBJ decku treba psihijatar. Trenutno najbolji igrac u NBA za resavanje utakmica ofanzivno i defanzivno. Najbolji strelci su Kari i Durent da ne bude zabune, ali njima trebaju Iguadala i Green za resavanje serija. Harden, Janis, Vestbruk, Jokic trenutno nisu u rangu sa gore navedenima bez obzira na brojke i mvp priznanja
    (nek, 26. maj 2019 14:17)

    # Link komentara

  32. Obrni , okreni ali ako nemaš ekipu oko i uz' sebe nema ni dobrih rezultata .
    P.S. Akcije Toronta značajno porasle ( adrenalin , međusobno povjerenje , želja . . . ).
    (47304, 26. maj 2019 14:16)

    # Link komentara

  33. Obrni , okreni ali ako nemaš ekipu oko i uz' sebe nema ni rezultata koliko god bio dobar .
    (47304, 26. maj 2019 14:13)

    # Link komentara

  34. Ali niko ne pominje Kajl Lavrija. Covek koji gine na terenu, po meni jednako zasluzak za uspeh kao i Lenard. On je pravi pit bul.
    (Zoran, 26. maj 2019 14:01)

    # Link komentara

  35. Da li je Frljoka gledao Lenarda i kako se igra košarka?
     (Dvorska budala, 26. maj 2019 13:59)

    # Link komentara

  36. Smesi se jos jedna METLA u finalu. GSW je kao sto se vidi za klasu iznad svih.
    (Dejan, 26. maj 2019 13:57)

    # Link komentara

  37. Milvoki je u celoj regularnoj sezoni imao samo jednom dva vezana poraza a sad u plejofu 4.Kawai igračina, u prvih 5 NBA sa LeBron om, Hardenom, Durentom i Karijem.
     (Pobrkao lončiće, 26. maj 2019 13:57)

    # Link komentara

  38. Kavaj je propustio pola utakmica u sezoni, naravno da nece biti u prvoj petorci REGULARNE SEZONE. Slazem se, doduse, da bi bilo mnogo znacajnije da se idealni tim i MVP dodeljuju posle plej-ofa.
    Inace, ovaj tim Toronta bez Lenarda je daleko, daleko jaci od proslogodisnjeg Klivlenda bez Lebrona (mada slabiji od Klivlenda sa Irvingom), pa me bas zanima da li ce pljuvati Lenarda kad ih GSW pocisti. Ako uzmu vise od jedne pobede, izvinicu im se, naravno. Takodje, uopste nisam uveren da bi izbacili takodje pluvani Hjuston, ali to ne mozemo znati.
    (jsx, 26. maj 2019 13:42)

    # Link komentara

  39. Ali peraczw je zaista neverovatna osoba. James nije usao u plejof a gosn ga pominje i pljuje kao da su se licno zakacili. Perice sine duboko disi, polaaako, bice sve ok. Da je tema hrana ti bi pljuvao po James-u. Ozbiljna dijagnoza je u pitanju. Mislim da Toronto nema neke sanse protiv GSW,sa ili bez Durenta. Dovoljno je Igy da igra.
    (Usa, 26. maj 2019 13:39)

    # Link komentara

  40. Ovo sto radi Lenard je na nivou Dzordana.
     (Sinke, 26. maj 2019 13:13)

    # Link komentara

  41. bugi, nije ga zalepio malo pre toga nego par napada posle tog zakucavanja.
     (nba86, 26. maj 2019 13:00)

    # Link komentara

  42. Kawhi je ladno posle utakmice izjavio da su saigraci najzasluzniji za preokret dok je on bio na klupi pocetkom zadnje cetvrtine. Da li je moguce da je ovakav lik toliko skroman??? Izvor: CP24. Da li uopste posle ove serije moze da postoji dilema ko je NBA br.1?
     (We the North, 26. maj 2019 12:34)

    # Link komentara

  43. @ 2:0 je najopasniji rezultat.
    (Aleks, 26. maj 2019 11:01)

    Salu na stranu, ali ovaj komentar je u stvari i najtacniji. Kljucna utakmica je bila treca u seriji i prva u Torontu koju su Raptors dobili posle dva produzetka. Da su tada Bucks otisli na 3:0 umesto sto su Raptors smanjili na 2:1, tesko da bi bilo preokreta.
     (We the North, 26. maj 2019 12:30)

    # Link komentara

  44. Bravo Kahwi legendo San Antonija.
     (Bodibond, 26. maj 2019 12:24)

    # Link komentara

  45. Skoro , pri rezultatu 2:1 za Milvoki napisah da ce Toronto u finale . Dobi ja mnogo minusa . Isto napisah da ide metla u finalu , eventualno 4:1 !
     (Grobar, 26. maj 2019 12:21)

    # Link komentara

  46. Kawai je trenutno najbolji igrac u ligi. Igra covek nestvarnu kosarku. Mnogo gotivan lik, nema potrebu za eksponiranjem, reklamiranjem, nema komplekse kao neki (citaj Lbj). Covek radi ono za sta je placen, igra kosarku i svaka mu cast za to. Ostati tako prizeman u takvom okruzenju kao sto je Nba ne moze svako i zato kapa dole majstore! Srce bi mi bilo puno kad bi uzeli titulu!
    (baron, 26. maj 2019 12:20)

    # Link komentara

  47. Kawhi velikan.
    (Topnik, 26. maj 2019 12:19)

    # Link komentara

  48. Inace glasanje za MVP se zvanicno svelo na 3 imena Pol Dzordz, Janis i Harden!
    Dzordz je imao fantastiku sezonu ali u pley ofu znamo ste je bilo,Harden je prica za sebe a Janis je pokazao da nije jos uvek taj kalibar... Sad se vidi da su 3 najbolja igraca lige Lenard,Kari i Durent!
     (Pljusti kisaaaa, 26. maj 2019 12:13)

    # Link komentara

  49. Sad sam siguran, smatrao sam ga jednim od tri najbolja igraca danasnjice, ali je definitivno najbolji!!! Pitanje je da li bi recimo Durent uspeo ovako nesto sa Torontom, o ostalima necu ni da pocinjem. Majstor, kralj, nestvaran, kompletan igrac, milina za gledati.
     (stoler, 26. maj 2019 12:11)

    # Link komentara

  50. To je pravi all round igrač i čovek koji bukvalno može da brani sve pozicije od 1-5... Atentokumpa nisu mogli da sacuvaju centri a lenard ga je ustopovao lagano. Igra u oba pravca i pogadja slobodna bacanja kad se lomi, e to je pravi kralj a ne onaj lazni sa brojem 23 koji pokusava da snimi space jam 2...
    (petarczw, 26. maj 2019 11:01)

    svaka cast Lenardu, sigurno je top 5 igrac u ligi... a ti sto u svakom postu pomenes LBJa, bez obzira na temu... dijagnoza
     (bozza, 26. maj 2019 12:10)

    # Link komentara

  51. @ Starwar
    Nasmejao si me, hvala ti. Mogao bi slobodno da počneš sa nekim nastupima, stand up komedija i slično. Ide ti od ruke.
     (Smeh, 26. maj 2019 12:05)

    # Link komentara

  52. @starwar - za vise minusa moras jos da pljujes po Jordanu....samo si zagrebao povrsinu...a kraljica da te procitala mozda bi ti dala tapsanje po ramenu koliko si se nalupao

    sto se finala tice, GSW bez KD nije izraziti favorit
     (jedan od mnogih, 26. maj 2019 11:58)

    # Link komentara

  53. U redu je govoriti da je Kavaj najbolji igrač Raptorsa, ali veličati samo njega i pisati da je on pobedio Bakse je poprilično neumesno. Po mom laičkom mišljenju najzaslužniji za ovaj trijumf Raptorsa je trener Nik Nurs, koji je fantastično vodio tim i prilagođavao ga situaciji. Posebno fascinantno je Nursovo "guranje" Van Vlita koji je bio očajan u prve dve utakmice i skraćivanje minutaže očigledno potpuno van forme Deniju Grinu. Van Vlit mu se odužio na najbolji način. Petorka Lauri, Van Vlit, Pauel, Kavaj i Ibaka/Gasol je najbolje funkcionisala, Siakam je sjajno popunjavao praznine kada su Kavaj ili Pauel ili Gasol odmarali, preuzimali su odlično i skupljali u reketu još bolje kad Janis krene na ulaz. Lauri nije srljao kao što je znao da radi u tandemu sa DeRozanom pod vođstvom Kejsija.
    Uglavnom, istok odavno nije bio ovako zanimljiv i jak. Prošlogodišnji Klivlend u ovakvoj konkurenciji ne bi primirisao finalu konferencije. Znam da će "Lebronovci" da mi nalupaju minuse, ali ako je LeBron SAM vukao Klivlend do finala istoka, kako to da nije povukao Lejkerse makar do plejofa na zapadu??? A i prošle godine na istoku nije bilo Kavaja, Gasola, Džimija Batlera, Tobajasa Harisa, a Janis, Siakam, Pauel, Simons, Embid, svi su mnogo bolji nego prošle godine.
    No, ovo im je ogroman uspeh, a ne verujem da će Kavaj uspeti da "zakuca" Grina, Duranta, Tompsona, Karija i tim koji igra najbolju odbranu u ligi.
    (NastyB, 26. maj 2019 11:52)

    # Link komentara

  54. Ono bi lagano zakucalo levom rukom 70% NBA igrača, a onu Janisovu blokadu mogu da ponove još petorica možda. Inače , fan sam Lenarda, a ne Janisa.
     (Dag Kristi, 26. maj 2019 11:51)

    # Link komentara

  55. "A u prvoj petorci stavili Pol Dzordza."

    To je nagrada za regularni dio sezone, i ne nagrađuje se pet najboljih igrača, nego igrač na poziciji koji je najviše uspio da doprinese uspjehu svog tima. Lenard nije igrao dovoljno utakmica da bi ušao u prvu petorku. Slično kao sa Embidom i Jokićem. Nije to jedina stvar koja se gleda, ali je bitna.

    I Durant i Lenard su bolji igrači od Džordža, ali Lenard je odmarao svaku treću utakmicu, a za KD-a je dovoljno pogledati zadnjih 5 utakmica GS-a pa da vidiš zašto nije presudan za uspjeh tima.

    S druge strane, Džordž je dobar dio sezone sam nosio onaj tim, i kad je povrijedio rame i počeo da usporava, i tim je pao sa treće na sedmu poziciju.
    (S, 26. maj 2019 11:48)

    # Link komentara

  56. we the northeast
     (ooo canada, 26. maj 2019 11:44)

    # Link komentara

  57. @Starwar O cemu ti pricas?! Jordan, Buls, king James...ti izgleda nisi u vinklu.
    (Hm, 26. maj 2019 11:44)

    # Link komentara

  58. mighty banana, 26. maj 2019 11:19

    Definitivno top 3, ali broj jedan je definitivno Durent.
    (Mile, 26. maj 2019 11:38)

    # Link komentara

  59. Kao sto vec rekoh, Kavai Leonard je izmislio kosarku za Dzordza, Hardena i Adetokumba. Jedina 2 igraca iz one zvanicno izabrane petorke NBA lige za ovu sezonu koja su bolja od "Kandze" ili su u rangu sa njim (stvar ukusa i misljenja) su Kari i Jokic. U finalu, go Toronto, samo hrabro!
    (Mad Max, 26. maj 2019 11:37)

    # Link komentara

  60. Toliko o Jordanu...
    (Starwar, 26. maj 2019 11:07)

    Trol alert, iskulirajte ga...
    Bas mi je drago za Kandzu...
    (pedja, 26. maj 2019 11:37)

    # Link komentara

  61. Dobro je bilo kucanje,nema sta.Ali treba biti objektivan i reci da je i njega Janis vrhunski zalepio za tablu malo pre toga.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bugi, 26. maj 2019 11:17)

    *Мало после тога
    (Memfis, 26. maj 2019 11:37)

    # Link komentara

  62. Starwar ti decko veze nemas sa kosarkom. Verovatno si neki klinac koji je poceo da gleda NBA pre 2 godine. Nekadasnji NBA i ovaj danas su dva razlicita sveta. Nekada se igralo muski, tvrda odbrana, a igraci bili duplo jaci nego danas, sirova snaga. Danas samo nabijaju statistiku nema odbrane igraju za publiku, cirkus od kosarke. Zato vise ni ne gledam to smece. Nekad je bilo zadovoljstvo ostati budan celu noc, da bi gledao pravu kosarku, a danas kao da gledam trening u sutiranju trojki.
     (Stanley, 26. maj 2019 11:37)

    # Link komentara

  63. Cetiri poraza za Milvuki zaredon, ISTOK ...zanimljivo, oba meca protiv GSW-a Toronto je dobio u reg dijelu, a oba npr izgubui od Denvera....mislim da ce ih ipak GSW sa 4:0 ili 4:1 razvaliti...kako je danas kosarka brza i mocna, pa osma ekipa sa Zapada npr bi razvalila Jordanove Bulse....iako ljudi svrsavaju na Jordana ,.bez njega su igrali finale takodje, a npr kada James napusti neki klub taj klub ni plej of ne moze da obezbjedi. Toliko o Jordanu, king James je najveci ikad, ima bolji procenat od nabjedjenog Jordana, vise skokova , asistencija, bolji pregled igre...moze da napada i brani svis pet pozicija. Jos u ono vrijeme nisu smjeli da udvajaju, pa James bi tad davao po 50-60 poena ladno.
    (Starwar, 26. maj 2019 11:07

    Nije lepo lagati u eri interneta gde se sve lako proveri u roku od minut. Bulsi dve sezone bez Dzordana oba puta ispali u polufinalu konferencije.
    (analiticar_amater, 26. maj 2019 11:33)

    # Link komentara

  64. Janis je nestao kad je naj više trebalo.A kralj severa zablistao.
     (Harold, 26. maj 2019 11:33)

    # Link komentara

  65. nije lose ali i janis je njega.
     (basketas, 26. maj 2019 11:32)

    # Link komentara

  66. Baš je pravi izdanak kuće Stark .
    Uživam da gledam brata, neverovatan je.
    (Defunctus82, 26. maj 2019 11:31)

    # Link komentara

  67. Toronto 2019 = Beograd 1995. Ovakva je atmosfera i slavlje posle ove kosarkaske pobede. I dalje ne verujem, ne spavamo nocas, tek je pola 6...
     (We the North, 26. maj 2019 11:29)

    # Link komentara

  68. Svaka cast za preokret i u utakmici i u seriji Toronta, ali moraju po svaku cenu hajp da prave, sta je mogao Janis na ovom kucanju kad je ostao ispod cilindra prateci Lowry-ja? Ovde bibga "posterizovao" i Spud Webb
     (Brkajlo, 26. maj 2019 11:29)

    # Link komentara

  69. Kandža na severu!
    (Clow, 26. maj 2019 11:22)

    # Link komentara

  70. Verovatno najbolji trenutno, možda je Kari tu negde.
     (mighty banana, 26. maj 2019 11:19)

    # Link komentara

  71. Dobro je bilo kucanje,nema sta.Ali treba biti objektivan i reci da je i njega Janis vrhunski zalepio za tablu malo pre toga.
     (Bugi, 26. maj 2019 11:17)

    # Link komentara

  72. Kawai igra nestvarno,plese na terenu,u oba pravca na vrhuncu,bez euforije,miran,stalozen...problem Toronta je mala rotacija(8 igraca)kad bi se vratio Anubi za finale da pojaca reket!!!Go Raptors!!!
     (lifeisgood, 26. maj 2019 11:08)

    # Link komentara

  73. Cetiri poraza za Milvuki zaredon, ISTOK ...zanimljivo, oba meca protiv GSW-a Toronto je dobio u reg dijelu, a oba npr izgubui od Denvera....mislim da ce ih ipak GSW sa 4:0 ili 4:1 razvaliti...kako je danas kosarka brza i mocna, pa osma ekipa sa Zapada npr bi razvalila Jordanove Bulse....iako ljudi svrsavaju na Jordana ,.bez njega su igrali finale takodje, a npr kada James napusti neki klub taj klub ni plej of ne moze da obezbjedi. Toliko o Jordanu, king James je najveci ikad, ima bolji procenat od nabjedjenog Jordana, vise skokova , asistencija, bolji pregled igre...moze da napada i brani svis pet pozicija. Jos u ono vrijeme nisu smjeli da udvajaju, pa James bi tad davao po 50-60 poena ladno.
    (Starwar, 26. maj 2019 11:07)

    # Link komentara

  74. A u prvoj petorci stavili Pol Dzordza.
     (Zoran, 26. maj 2019 11:07)

    # Link komentara

  75. we the north
     (bobetko toronto, 26. maj 2019 11:06)

    # Link komentara

  76. pyyyyy yaniyasss
     (By the way, 26. maj 2019 11:03)

    # Link komentara

  77. 2:0 je najopasniji rezultat.
    (Aleks, 26. maj 2019 11:01)

    # Link komentara

  78. To je pravi all round igrač i čovek koji bukvalno može da brani sve pozicije od 1-5... Atentokumpa nisu mogli da sacuvaju centri a lenard ga je ustopovao lagano. Igra u oba pravca i pogadja slobodna bacanja kad se lomi, e to je pravi kralj a ne onaj lazni sa brojem 23 koji pokusava da snimi space jam 2...
     (petarczw, 26. maj 2019 11:01)

    # Link komentara

  79. KING IN THE NORTH!
     (nichke, 26. maj 2019 10:56)

    # Link komentara

  80. Какав играч људи моји... Једина права играчка звезда, није фолирант, није јурио супер екипу, делује као Џордана да гледамо у оба правца...
     (Илуминаци, 26. maj 2019 10:55)

    # Link komentara

  81. 2:0 je najopasniji rezultat!
    (zvezdale, 26. maj 2019 10:55)

    # Link komentara