1. koliko je malo kvalitetnih igraca kad je ovaj na toliko procenjen a realno solidan igrac..
     (kevin gar, 23. maj 2019 10:06)

    # Link komentara

  2. Ja bas mislim da ne bi legao Sacramentu... Badi i Fox vole loptu vise neho leba, a moraju i Barns i Bogdan po neku da sutnu... Dalas bi bio super za njega
    (Urox, 23. maj 2019 00:37)

    # Link komentara

  3. Kazins slobodan na kraju sezone, ako je ikako moguće uzme ga opet i posle napravi jos jedan trejd i predaje igricu
    (Doktor Docent Akademik strucnjak, 22. maj 2019 21:44)

    # Link komentara

  4. Nadam se da ce Sakramento uzeti Vucevica, to bi bio pravi pogodak, a Heris nikako ne moze da skodi ali ne vredi ovoliko novaca cini mi se...
    (Losmi, 22. maj 2019 21:26)

    # Link komentara

  5. Prosecan igrac u plej ofu ga nema nigde....
    (MYNX, 22. maj 2019 20:35)

    # Link komentara

  6. Немам неко претјерано позитивно мишљење о овом играчу...Вероватно сам испратио око 10-ак мечева НБА лиге у којима је играо.На пола од тих је цијепао мрежице и био најбољи играч на терену.Друга половина тотално супротно.Дефинитивно није играч који доноси трофеје јер превише зависи од шута.За Сакраменто би сигурно био појачање али могу и боље да прођу...
    (psssst,it is i, Leclerc, 22. maj 2019 20:23)

    # Link komentara

  7. Свакако да овакав играч не може да шкоди Сакраменту, али пре свега им треба један добар центар који зна да брани пик енд рол и који може да се уклопи у њихов стил трчи и шутирај. Требало би такође преиспитати улогу Харисона Барнса, ко ће бити стартер Бегли или Бјелица, да ли Богдан игра кеца, двојку или тројку, Волтонов случај са силовањем треба да добије епилог... Дуго лето је пред Сакраментом, али надамо се да Дивац и Пеђа знају свој посао бар упола као онај на терену и ето нама опет српског тандема у плејофу
     (Чава, 22. maj 2019 20:20)

    # Link komentara

  8. Gledaste li vi tog Tobajasa Herisa u Klipersima,pa taj ispodprosecan igrac je do trejda bio medju 10 najboljih igraca u ligi. Ne bi valjalo po Bjelicu da Heris ode u Sakramento.
    (Mihajlo, 22. maj 2019 20:19)

    # Link komentara

  9. Bogdan bi mogao u Denver, davao bi 5 trojki u proseku a Jokic bi imao 10+ asistencija po utakmici.
    Pedja moze da zahvali Divcu za fantasticnu karijeru.Divac ga je hranio asistencijama kao nijedan plej u ligi. Tako nesto bi mogli Jokic i Bogdan da ponove.
    Denveru treba neki trojkas koji ce da lupa na svakoj utakmici po 5 kom.
    Sto se tice Tobijasa , to je igrac koga svaka ekipa zeli u svom sastavu.
     (Guromir, 22. maj 2019 20:14)

    # Link komentara

  10. Koje cifre se tu vrte za jednog ispodprosečnog igrača, strašno...
     (Jovan, 22. maj 2019 20:03)

    # Link komentara

  11. A centar ne treba Sakramentu?Ako njemu daju 20+ miliona,koliko im ostaje za krštenu 5-icu?Begli nije centar,a Kufos je Kuzmić slabija verzija.
     (Gagi013, 22. maj 2019 20:01)

    # Link komentara

  12. Kobajas
     (Kukatilo, 22. maj 2019 19:40)

    # Link komentara

  13. Poznatiji kao Bobijev prijatelj nego po svom imenu
     (yupi, 22. maj 2019 19:16)

    # Link komentara

  14. Bez ikakve rezerve legao bi Sakremntu nema sta!Divac zna sta radi!
    (bmiles, 22. maj 2019 18:36)

    # Link komentara

  15. igrač za 20 mil po sezoni, ne više od toga

    odličan je, ali ne neko ko pravi prevagu
     (realno, 22. maj 2019 17:44)

    # Link komentara

  16. Bobi i Tobi idu u paketu !
     (hours of love, 22. maj 2019 17:35)