1. Nisam hteo reći da je Partizan pošteniji klub od Zvezde, samo tvrdim da ima manje titula zato što je manje muvao, a manje je muvao prosto zato jer nije bio u mogućnosti toliko da otima kao Crvena zvezda. Prvi i jedini predsednik Fudbalskog saveza od 1945. do danas delegiran iz redova FK Partizan bio je Tomislav Karadžić, a ti možeš da proveriš koliko ih je bilo, i koliko ih je danas, iz redova FK Crvena zvezda. Sa titulama u fudbalu je kao sa novcem - više para ima onaj tajkun koji je više muvao, a manje ima onaj koji je manje muvao.

    Onog trenutka kada svi shvatimo (ako shvatimo) da smo svi na dobitku ako prvenstvo bude pošteno a ne namešteno, stadioni će biti puniji, a naši klubovi uspešniji u Evropi, ali ne verujem da ćemo to doživeti.
    (Grobarchina, 19. maj 2019 15:33)

    Niko nije muvao kao Partizan. Da nisu muvali, Hajduk bi imao više titula od njih, što bi bilo i najpoštenije jer su Zvezda i Hajduk bili najbolji klubovi u SFRJ. Partizan je šampion nameštanja utakmica uvek bio. Svi su to radili, ali Partizan je br.1 u tome.
    Ovo sada što su Zvezdi dodelili jeste bahatost i glupost, ali najmanje ima pravo o tome da priča pristrasan navijač kluba kome je Sud udruženog rada dodeljivao titule. A predsednik Suda udruženog rada član uprave tog kluba. Tole je malo dete za to što ste radili ranije. I Zvezda bezveze kuka na njega. Tada je Partizan bio bolji i zasluženo prvak. Jedino je jedna Tumbina i jedna titula Obilića sporna. Sve druge su realne.
    (Negativni, 20. maj 2019 10:42)

    # Link komentara

  2. Сада је битан квалитет лиге, а када вам причамо колико су смешне ваше кошаркашке титуле са шљаке онда квалитет није битан.
    (НФС, 19. maj 2019 18:55)

    Југословенска титула је вреднија од српске (или хрватске итд.) не само због квалитета, него првенствено због веће конкуренције.

    Комшиница је титуле на шљаци освајала под истим условима који су важили за све. Када је то тако смешно и лако, зашто неко други није узео неке од тих титула, него баш Звезда? И искрено реци, да смо се ми наосвајали тих "шљакерских" првенстава, да ли би омаловажавао те титуле?
     (Јабучило, 20. maj 2019 09:35)

    # Link komentara

  3. Slažem se da bi bilo više navijača kad bi bilo poštenije ali se ne slažem da Zvezda ima više titula jer je više muvala! Ima nešto i u kvalitetu, pa nisu valjda Šeki, Džaja, Pižon, Savić, Piksi, Dejo, Miha, Stanković, Žigić, Pantelić osvajali titule muljanjem? Nije valjda da je Partizan ove sezone bio bolji a Miloje sa igračima osvojio titulu muljanjem?
    (severnjača, 19. maj 2019 15:57)

    Ali svaka titula cz je osvojena muljanjem. Da li je to uz pomoc sudija, drzave da unisti konkirenciju ( sto je slucaj sada ), otimanjem igraca, postavljanje funkcionera u FSS ( Miljanic, Kokeza...). CZ nema skolu, nikada je nije ni imala samo otimanje jer vecina naroda navija za nju pa se politicarima isplati da kradu za nju i uz nju. To su cinjenice a vi slavite titulu iz 46...
    Pa vama je derbije i pobede poklanjao Babarogic, Sipka, Mazic... Taj Babarogic je kasnije i u upravi CZ nagradjen za minili rad. Ne sumnjam da i Mazica ceka mesto kad se penzionise.
     (ej bre, 20. maj 2019 00:01)

    # Link komentara

  4. One night in May, 19. maj 2019 15:08

    Samo sto ovo nije titula SFRJ, pa ni Srbije cak. Po cemu je ovo Zvezdi titula Srbije a nije Spartaku koji je recimo osvoji prvenstvo Vojvodine.
    (ultrasrbin, 19. maj 2019 20:04)

    # Link komentara

  5. Сада је битан квалитет лиге, а када вам причамо колико су смешне ваше кошаркашке титуле са шљаке онда квалитет није битан.
    (НФС, 19. maj 2019 18:55)

    # Link komentara

  6. zasto se pregonite koje vise osvojo titula dali zvezda i ili partizan jeli vi navijat za klub sto volite to ime ili zbog trofeja ja spadam u navijaca koji navija za zvezdu jer tosam ime zavoleo od kako znam za sebe i mene nezanima trofeji e sad sto moja zvezda ima najvise titula i stoje bila prvak evrope i sveta nemogu reci da mi to ne prija ali i da nema trofeja ja volim crvenu zvezdu i tacka
     (Zdravko, 19. maj 2019 17:13)

    # Link komentara

  7. Kad je Zvezda prišla treću zvezdicu a kada je titula dodeljena? 
    Ako može precizno?
    (kop, 19. maj 2019 14:07)

    U cetvrtak. Znam da je proslo 17 i 30 casova, trebao sam kuce da setam, pa nisam. Sto pitas ?
     (Kad te klao Tuta bugarin, jel bila subota ?, 19. maj 2019 17:08)

    # Link komentara

  8. i jednu kada prvenstvo nije zavrseno zbog bombardovanja
    (goga, 19. maj 2019 14:17)

    Tako je, trebalo je prvenstvo da se nastavi posle bombardovanja i da se zavrsi u novembru, a nova sezona da pocne na zimu. Kakav car. Ili da mozda neko poveruje da bi Zvezda za 2 meseca prestigla Partizanovih 15 bodova viska.
    (MOE32, 19. maj 2019 16:29)

    # Link komentara

  9. (Grobarchina, 19. maj 2019 15:33)

    Slažem se da bi bilo više navijača kad bi bilo poštenije ali se ne slažem da Zvezda ima više titula jer je više muvala! Ima nešto i u kvalitetu, pa nisu valjda Šeki, Džaja, Pižon, Savić, Piksi, Dejo, Miha, Stanković, Žigić, Pantelić osvajali titule muljanjem? Nije valjda da je Partizan ove sezone bio bolji a Miloje sa igračima osvojio titulu muljanjem?
    (severnjača, 19. maj 2019 15:57)

    # Link komentara

  10. Tole bio "donekle bahat"? A koliko iznosi dozvoljena granica za bahatost u sportu? Kao u finalu kupa protiv Vojvodine i neviđene krađe? Kažeš da je Tadić doveo Gasprom u Zvezdu? Znaš li koliko se on pitao kod Rusa i da li stvarno misliš da su došli zbog njegovog autoriteta? Ne palite se na ove novinarske izjave, oni pišu naručene tekstove za onog ko plati više! Šta mu znači to da je titula u YU bila vrednija od današnje u Srbiji? Normalno da je liga bila jača i konkurentnija pa je i do titule bilo teže doći! Sada imamo srpsku ligu i drugu nemamo, kakva je-takva je, naša je ipak!
    (severnjača, 19. maj 2019 15:11)

    Nisam hteo reći da je Partizan pošteniji klub od Zvezde, samo tvrdim da ima manje titula zato što je manje muvao, a manje je muvao prosto zato jer nije bio u mogućnosti toliko da otima kao Crvena zvezda. Prvi i jedini predsednik Fudbalskog saveza od 1945. do danas delegiran iz redova FK Partizan bio je Tomislav Karadžić, a ti možeš da proveriš koliko ih je bilo, i koliko ih je danas, iz redova FK Crvena zvezda. Sa titulama u fudbalu je kao sa novcem - više para ima onaj tajkun koji je više muvao, a manje ima onaj koji je manje muvao.

    Onog trenutka kada svi shvatimo (ako shvatimo) da smo svi na dobitku ako prvenstvo bude pošteno a ne namešteno, stadioni će biti puniji, a naši klubovi uspešniji u Evropi, ali ne verujem da ćemo to doživeti.
    (Grobarchina, 19. maj 2019 15:33)

    # Link komentara

  11. pa nista nije pogresio. dok je liga imala 10 jakih ekipa, zvezda, dinamo i hajduk su osvajali titule u takvoj konkurenciji. partizan je svoje titule osvajao svake prestupne godine, dok se nije raspala drzava i “osvojili” su 6 vezanih, kao. nebo i zemlja, dva smo sveta razlicita.
    (ganac, 19. maj 2019 15:27)

    # Link komentara

  12. Heh, pa osamdesetih ovi današnji klubovi iz exJu bi jedva izdržali u drugoj, kamoli da zamisle da igraju prvu ligu Jugoslavije.
    (JPR24, 19. maj 2019 15:17)

    # Link komentara

  13. Gospodine Majstorovicu dobili ste otkaz na poslu samo vam jos nisu saopstili.
     (Kim, 19. maj 2019 15:16)

    # Link komentara

  14. (Grobarchina, 19. maj 2019 14:15)

    Tole bio "donekle bahat"? A koliko iznosi dozvoljena granica za bahatost u sportu? Kao u finalu kupa protiv Vojvodine i neviđene krađe? Kažeš da je Tadić doveo Gasprom u Zvezdu? Znaš li koliko se on pitao kod Rusa i da li stvarno misliš da su došli zbog njegovog autoriteta? Ne palite se na ove novinarske izjave, oni pišu naručene tekstove za onog ko plati više! Šta mu znači to da je titula u YU bila vrednija od današnje u Srbiji? Normalno da je liga bila jača i konkurentnija pa je i do titule bilo teže doći! Sada imamo srpsku ligu i drugu nemamo, kakva je-takva je, naša je ipak!
    (severnjača, 19. maj 2019 15:11)

    # Link komentara

  15. Gosn Majstorovicu plasim se da Vam se ne desi nesto slicno kao onom kosarkasu Spartaka Tresacu koji je rekao da je zvezda fmp.
    S Koreja je ovo, Kim ne prasta.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Karaburac, 19. maj 2019 14:43)


    Rekao je da su titule iz SFRJ neuporedivo, nadmocno, apsolutno, neprikosnoveno vrednije od Toletovih i Mirkovih titula...i 100% je u pravu!
    (One night in May, 19. maj 2019 15:08)

    # Link komentara

  16. Separatisti sa marakane.Zvezda Srbija nikad Vojvodina.Velikosrbi na recima.Zarad izmisljene 30. titule koju ce svakako osvojiti sledece godine, spremni su da prvenstvo beogradskog pasaluka nazovu prvenstvom Srbije.
    (Um caruje, 19. maj 2019 15:02)

    # Link komentara

  17. Ako je Srbija 1946. godine bila država onda im kao veliki navijač Partizana čestitam i 30. titulu državnog prvaka.
     (Marko Niš, 19. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  18. Dienekes, Srbija igrala 2 finala EP21, jedno polufinale, omladinski prvak Evrope, prvak svijeta u20 i sve te generacije kad se sastave ne mogu redovno da se plasiraju na velika takmicenja.
    Jednostavno, moras imati kolektiv prije svega, zelju i dobrog trenera, nije sve u 2-3 igraca, 11 ih igra na terenu.
     (LorD, 19. maj 2019 14:58)

    # Link komentara

  19. goga&,napises ovakvu glupost i dobijes toliko pluseva.Godine 1986 ,da je pravog saveza,i Zvezda i Partizan su trebali da zavrse u II ligi.Sto se tice sezone prekinute zbog bombardovanja,koristi internet pa se posle javi.Samo mala pomoc,odigrano je vise od dve trecine meceva.
     (marko992, 19. maj 2019 14:47)

    # Link komentara

  20. Gosn Majstorovicu plasim se da Vam se ne desi nesto slicno kao onom kosarkasu Spartaka Tresacu koji je rekao da je zvezda fmp.
    S Koreja je ovo, Kim ne prasta.
     (Karaburac, 19. maj 2019 14:43)

    # Link komentara

  21. Grobarchina, 19. maj 2019 14:15...o kakvoj svesti pricate...pa zvezdu u kanalu - 60 mio€...kroz KK CZ promaja duvala...a vase drzave nigde... postojao samo jedan klub(partizan). I glavni cilj kompletnog vrha da se sustigne Zvezda po titulama...smijali ste se akciji delija i kluba(sms porukama)...nikad nista niste napravili za svoj klub u krizi “a najbrojniji kad ste harali ligom”...navikli ste kad je tesko tu je drzava. A da ste posteni rekli bi da ova sadasnja drzava, kakva je prema vama sta se sponzora tice, mnogo je bolja nego ona vasa prema zvezdi. Ali tek sada cenim posao zvezdinh uprava, pod vasom vladom.
    (lio1881, 19. maj 2019 14:43)

    # Link komentara

  22. Vecu vrednost od ove zadnje titule u premijerovoj ligi ima prolaz Troickog kroz kvalifikacije na chelenger u Hojlbronu.Sve sto se kasnije desavalo u Hojlbronu je otprilike kako je Zvezda dosla do titule.
    (Sale, 19. maj 2019 14:36)

    # Link komentara

  23. Потпуно тачно. Титуле из бивше СФРЈ би требало рачунати троструко, јер је толико и земља била већа, па самим тим и конкуренција и квалитет. Сећам се да је одмах после финала у Барију отишло пет првотимаца из Звезде, а већ након следеће сезоне отишли су сви осим Радиновића, отишли су чак и сви резервни играчи осим Василијевића. Исто се десило и Партизану након наредне сезоне. Од сезоне 1993/94. Црвена звезда и Партизан више немају никакве везе са оним што су били педесет година уназад. Много ствари се издешавало у то време: распад државе, рат, санкције, случај Босман, укидање ограничења од максимално три странца у европским клубовима, а новац у фудбалу је почео да расте експоненцијално. Почетком деведесетих највећи трансфери у европском фудбалу су били око 10 милиона долара, а сада су неколико стотина.
    (Марко, 19. maj 2019 14:25)

    # Link komentara

  24. Jos jedan klub je bio bahat pa je prisio dve zvezdice za titule koje je dobio za zelenim stolom i jednu kada prvenstvo nije zavrseno zbog bombardovanja
     (goga, 19. maj 2019 14:17)

    # Link komentara

  25. FK Crvena zvezda je bruka za Srbiju. Ovaj čovek sve lepo objasnio.

    Da se razumemo, i Partizan je bio donekle bahat u vreme Toleta, ali postoje bitne razlike. Tole Karadžić je svojom intervencijom kod države praktično spasio Crvenu zvezdu od stečaja, a Boris Tadić doveo "Gasprom" da bude Zvezdin sponzor, pa je tom klubu produžen život. Danas se forsira samo jedan klub na račun drugih, i svesno se sputava konkurencija. Stvara se monopol.

    Sve ovo govori da smo kao ljudi sasvim posrnuli i da imamo sve manje svesti. Kao što u politici ima sve manje obzira i morala, kao što toga ima u čitavom društvu sve manje, tako ga sve manje ima i u fudbalu. I bojim se da će samo da bude sve gore.
    (Grobarchina, 19. maj 2019 14:15)

    # Link komentara

  26. Opa...
     (N. S. #14, 19. maj 2019 14:09)

    # Link komentara

  27. Njihovo najvece pokrice je to sto su Hrvati priznali titulu Hajduku. Ali Hrvate razumem, oni su se otcepili od Jugoslavije i donekle ima logike, ali Srbija se nije otcepila, Srbija je Jugoslavija. Isto tako mogu da razumem i upravu Zvezde, oni su bahati i bez grama postovanja prema ostalim klubovima, ali ne razumem navijace koji se toliko loze na tu titulu... dno dna.
    (django, 19. maj 2019 14:09)

    # Link komentara

  28. Kad je Zvezda prišla treću zvezdicu a kada je titula dodeljena?
    Ako može precizno?
     (kop, 19. maj 2019 14:07)

    # Link komentara

  29. Sve rekao covek svaka cast.
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 19. maj 2019 14:06)

    # Link komentara

  30. Hajduk je sampion svoje zemlje za 1946.

    Sto ne bi bila i Zvezda...

    Spartak sampion Vojvodine, tu ligu su igrali, i to je to.
    (GM, 19. maj 2019 14:02)

    # Link komentara

  31. Kako onda objasniti da je jedan od 3 giganta srpskog fudbala, stara dama, Vosa, uzimala titule u toj prejakoj ligi Jugoslavije (bila medju 5 u Evropi) a u ovoj siromasnijoj srpskoj, nije nijednu? A pritom u sezonama iza nas ko zna koliko su puta “ocetkali” czv i fkp, kako u ns tako i u bg? Odvale bursu 3:0 pred 35.000 ljudi u turskoj, pa jednu sampdoriju 4:0 u sred italije, a ne mogu do titule u Srb?? Pa generacija sa Mijatom Gacinovicem i SMS-om uzme 2 titule omladinskog sampiona Srbije zaredom, a u seniorima jedva jedan kup, iz 7. pokusaja? Ajde da to neko objasni??
    (Dienekes, 19. maj 2019 14:00)

    # Link komentara