Petak, 17.05.2019.

21:05

Frapantna odluka Ajaksa – Tadić nije igrač sezone

Reprezentativac Maroka holandskog porekla Hakim Zijeh proglašen je najboljim fudbalerom sezone amsterdamskog Ajaksa.

Izvor: LN

Frapantna odluka Ajaksa – Tadiæ nije igraè sezone IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

139 Komentari

Sortiraj po:

Baba Stanojka

pre 4 godine

@H.P.V 
E vidite zato gde ste vi a gde smo mi. Miljama daleko. Eto zato nama Modric dobije neka je i nije zasluzio jer nas postuju i cene. A eto Tadic ne dobi jer je Srbin. Ima sta jos nije jasno? Ili to ili stvarno nije zasluzio, a Luka jeste
(Riva, 18. maj 2019 10:13)

Ajde sto si nepismen na srpskom, ali ti si nepismen i po hrvatskim standardima! Bravo. Pozdravi uciteljicu.

ultrasrbin

pre 4 godine

Zigzag, 17. maj 2019 21:45

To sto si maliciozana sasvim je normalno za purgera, a nema sta da se prica.
Sve smo videli, Modrica je Tadic vratio na fabricka podesavanja u direktnom duelu.
A to sto je ovaj cesto davao golove ne znaci nista. To bi i moja baba sa onakvim asistencijama. Promasio je 10 stopostotnih protiv Totehnema, a u izglednim situacijama pokusavao da sebi nabija statistiku ne zeleci nikom da doda loptu.

Sport

pre 4 godine

Verujem da su prilikom donošenja odluke uzeli sve parametre u obzir, a ne samo asistencije i golove, ali meni je dovoljno videti kako navijači Ajaksa obožavaju Tadića da znam ko je i za njih najbolji igrač ove sezone. Pogledajte malo klipove na netu pa će vam biti jasno kome najveću podršku daju navijači. Ostalo ne bi ni trebalo da bude bitno.

ssssss

pre 4 godine

Zijeh je imao odlicnu sezonu. Ono malo sto sam ih gledao ove sezone igrao je sjajno. Ne mislim da je nexasluzeno najbolji igrac Ajaxa ove sezone ali isto tako ne bi pogresili ni da su Tadicu dali priznanje.

Vragolan

pre 4 godine

Nije me mrzelo da izguglam tadic vs ziyech stats. Od prijateljskih mečeva, preko reprezentacija i svih klubova za koje su igrali. Jasno mi je, business and show must go on!

Haha

pre 4 godine

Gledam ove komentare i smešno mi je kako ljudi misle da nije dobio nagradu zato što je srbin i da se ceo svet urotio protiv nas.Odrastite četvrtina Holandije verovatno ni ne zna gde je Srbija kao što ni četvrtina Srbije ne zna gde je Turkmenistan.Nije iznenađenje što Tadić nije dobio nagradu realno De liht ili Van de bek su je zaslužili.Ali realno između Tadića i Zijeha Zijeh je bio bolji.Što se tiče statistike to je kao da kažete da je kadić Pele za de Lihta zato sto je postigao 7-8 puta više golova.Samo pogledajte na netu njihove asistencije videćete da je Tadić taj koji asistira skoro isključivo kratkim pasovima ispred ili u kaznenom prostoru dok je Zijeh imao asisitncije iz centar šuteva,preko pola terena a u golovima je očekivano da Tadić ima prednost jer je igrao centarfora.

Nerealno

pre 4 godine

Očigledno ne pratite dovoljno Ajaks. Zasluženo dobio nagradu.
Pohvale i našem Tadiću za odličnu sezonu.
(Dj, 17. maj 2019 21:25) # L

E moj druze , kod nasih ljudi koji se informisu preko ovakvih portala , Jokic je tu negde sa Dzordanom , Tadic odma do Mesija i to je aksiom. Taman posla neko neku kritiku o njima da napise ili o Djokovicu , taj ti u roku 2 sata postaje drzavni neprijatelj. Vise se kjudi potresaju za Djokovica nego za neke stvari od kojih im zivot zavisi

Riva

pre 4 godine

@H.P.V
E vidite zato gde ste vi a gde smo mi. Miljama daleko. Eto zato nama Modric dobije neka je i nije zasluzio jer nas postuju i cene. A eto Tadic ne dobi jer je Srbin. Ima sta jos nije jasno? Ili to ili stvarno nije zasluzio, a Luka jeste

Peca

pre 4 godine

Druže koliko košta to poštovanje? Znaš kako, neko ne prodaje obraz i guzicu za šaku dolara, a možda je Vama lepo tako kako Vam je, zato pustite nas mi ćrmo se snaći kao što smo i uvek kroz istoriju. Brini ti Vaše brige, pozdrav i živ bio.

Corba je govorila istinu

pre 4 godine

Zivim u Amsterdamu, Zijeha ovde obozavaju. Samo sam jednog klinca video u Tadicevom dresu, sve ostalo Zijeh i De Liht. Fanaticni su po pitanju Ajaxa, svaka utakmica pun stadion i kafane igralo se protiv Reala ili Excelsiora. Tadic je imao vrhunsku sezonu, ali me ne iznenađuje odluka. Tadic je tu stranac i moze dati i 50 golova, nebitno im je, zato je tu. Kad zakaze, sutnuce ga kao Baneta onda u Chelseau.

hours of love

pre 4 godine

Hvalite Tadića koliko hoćete ali Zijeh ima prosečnu ocenu 8.34 po meču a Tadic 7.97. Pametnom dosta. Zijeh je zasluženo najbolji.
(Iskreno, 18. maj 2019 08:34)

Nema problema.
Evo brisemo tadiceve golove i asistencije i upisujemo Zijehovu prosecno ocenu.
To ce sigurno pomoci Ajaxu...

Ni po babu ni po stričevima

pre 4 godine

Zijeh ima bolju prosečnu ocenu nego Tadić. Prosto ko pasulj.
Odlučivanje na osnovu toga je i najpoštenije.
E sad, drugi je problem što svi komentatori ovde čitaju srpske portale koji od Tadića prave fudbalskog boga. Kao što to rade od svih srpskih sportista. Više se piše o Jokiću nego o celoj NBA, pa se stiče utisak kao da je Jokić cela NBA, a nije, on je samo jedan od igrača. Isto i s Tadićem a o Ðokoviću da i ne pričam. Nažalost, srpski portali su odavno prestali čak i da pokušavaju da nas objektivno informišu. Stalno filovani vestima kako su naši sportisti svuda gde igraju najbolji, kad dođe do ovakvih situacija doživljavamo ih kao nepravdu.

shone

pre 4 godine

Hvalite Tadića koliko hoćete ali Zijeh ima prosečnu ocenu 8.34 po meču a Tadic 7.97. Pametnom dosta. Zijeh je zasluženo najbolji.
(Iskreno, 18. maj 2019 08:34)

Da, ima..
Protiv Herenvena, Viljema II, Heraklesa i sličnih...
A kada je trebalo, ništa...
Dušan je u Madridu u 1/4 finalu LŠ dobio ocenu 10...
Pametnom dovoljno...

Pragmatic

pre 4 godine

Slabo pratim fudbal ali ono sto sam video ide u prilog cinjenici da je Tadic igracina. Setite se samo kvalifikacija i reprezentacije. Iskusan, nesebican i inteligentan. Bravo majstore. Zbog tebe sam se zaiyeeesovao za fudbal ponovo.

Srle

pre 4 godine

Statistika, osim u bejzbolu, rijetko daje približnu sliku vrijednosti sportiste a u fudbalu najmanje od svih sportova. Uzmite Ronalda. PRAZAN igrač. Niti dodaje. Niti brani. Niti dribla. Golove koje postiže su uglavnom plod saigrača. Modric niti daje golove niti asistira. Najbolji vezni vjerovatno svih vremena, Xavi, nije 50 golova dao sve skupa... Iniesta isti slučaj. Nije argument ni za ni protiv Tadića jer su ove nagrade glupost. Po meni je Ajaxov najbolji igrač De Jong. Nije nijedan gol dao. Šta ćemo sad

Gvozdje 79

pre 4 godine

Posle Robena najsebicniji igrac,a ovi raspali tastaturasi udaraju kontru i sami sebi u zivotu.Tadic je bio bolji i tacka,to sto je NAS samo je plus a koliko ima godina to mu zameraju blejaci koji nista u zivotu nisu sami uradili

Iskreno

pre 4 godine

@ludilo ne Nego zato sto u fudbalu nisu bitni sami golovi i asistencije. Pogledaj kako su i jedan i drugi fudbaler prosečno ocenjeni u svakom takmičenju prosečnu ocenu veću ima Zijeh a ako bi se gledalo sve ukupno Zijeh ima 8.34 a Tadic 7.97. Sviđalo se nekom ili ne, tako je.

Lax

pre 4 godine

Posle kad budu valjali Zijeha biće: Kako da vam damo najboljeg igrača za manje od 100 milja, ne ide... A Tadija donosi titule do kraja ugovora i karijere

golden age

pre 4 godine

Ovo je klasična biznis odluka . Sjajna odluka . Ajax nije klub koji troši ogromne svote novca na kupovinu nego uzima ogroman novac na prodaju mladih i talentovanih igrača već decenijama i ova odluka je u skladu sa tim iako je Tadić i igrački i statistički bio bolji .

zanimnjivo

pre 4 godine

To da mor “ holandjanin” da bude...
Ako Holandjani nekoga mrze onda su to Matokanci

Biznis odluka. Zlatna koka
A i dobar je igrac

4k4.Dex

pre 4 godine

Stvarni sramotna odluka. Kao da im ovakva glupost treba na kraju ovakve sezone Tadica... sve je u lovi izgleda, bas sve. Sad mi drago sto su ispali.

Coki

pre 4 godine

He he he, a sta citamo ovde. Ipak mi najbolje znamo he he. A juce bilo ostani Tadicu cene te, a danas bezi odatle. Smejurija od komentatora

zex

pre 4 godine

Dobar je Zijah, bas dobar ali to njemu nece dici cenu ni jedan eu. Ljudi koji ga prate gledaju ucinak i statistiku, mogli su oni da proglase i golmana za igraca sezone. Tadic ima bolji ucinak i verovatno je najzasluzniji za dobre rezultate u LS.

HARIS

pre 4 godine

Kojeg crnog holandskog porijekla? Covjek je Marokanac! Da igra za holandsku reprezentaciju, pa bi mogli napisati marokanskog porijekla, a ovako ne.

Bart

pre 4 godine

Slicna situacija kao sa Ronaldom kad je otisao u Juve odmah neki modric najbolji.
(Rocky, 17. maj 2019 22:34)

Boli, a, a. 19-ti u 25 god. a, a.
(hahaha, 17. maj 2019 23:15)

Ne boli vec smeta. Jeste Real prebogat i moze da kupi i potkupi i lobira da i neki smesni Modric bude umesto Ronalda najbolji tj. "najbolji" ali to nije dobro za fudbal. I evropska fudbalska javnost to nije zaboravila ni oprostola. A i sama ceremonija je bila farsa, pola ih je bojkotovalo tu tragikomediju....

Bezveze. Bacise veliku ljagu na to priznanje.

Marcopolo

pre 4 godine

Iskreno Tadić ove sezone igra vrhunski,bez dileme nižjihov najbolji igrač.Zijes takodje olican ali brojke Dusana govore sve...

Lošmi

pre 4 godine

Ljudi lakse malo sa tim asistencijama i golovima u smesnoj holandskoj ligi. Ta liga je slabija od druge lige engleske. Svaka mu cast, ali nije igrao u Nemackoj, Spaniji, Italiji, Engleskoj.

Da se zna

pre 4 godine

Zakinuli ste Zijeha.
Po transfermarktu, Zijeh ima 21 gol i 24 asistencije. Tadic ima 38 golova i 24 asistencije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (los,

Plus Tadic odigrao 8 utakmica vise i pucao penale

Dule Sumadinac

pre 4 godine

Nisam odavno pročitao ovoliko komentara koji nemaju osnova...Tadić je bolji igrač po svim parametrima , a to što ima 31 godinu nema nikakve veze...treba imati na umu da se najbolji igrač bira po učinku a ne po godinama, a po čemu je to ovaj drugi bio bolji meni neće biti jasno...

hahaha

pre 4 godine

Slicna situacija kao sa Ronaldom kad je otisao u Juve odmah neki modric najbolji.
(Rocky, 17. maj 2019 22:34)

Boli, a, a. 19-ti u 25 god. a, a.

....

pre 4 godine

Decko, nije uspesna sezona i karijera jedna utakmica. 
Pogotovo kada prvu takvu igrac odigra u 31. 
Ima li ovde iko realan?
(Mlatimo praznu slamu jer je naš, 17. maj 2019 23:14)

Nije uspesna sezona na 56 utakmica, dati 38 golova i podeliti 24 asistencije izmedju ostalog i u LS ???!!!! Kruna sezone je simultanka u Madridu. Da li si ti realan?

..................

pre 4 godine

Ziyes 21 gol i 24 asistencije, zasto pisete dezinformacije, isto asista ko Tadic. 
Tadic je odlican igrac, ali nije najbolji, osim u glavama nebeskog naroda.
(Dzontra volta, 17. maj 2019 21:56)

osim u onoj utakmici u Madridu kad je dobio cistu desetku.

Samo realno

pre 4 godine

Glup je komentar tipa mlađi je pa neka ga.... Šta bi Mesi uradio u Barseloni da Demibelea proglase igračem godine?!
(Bane, 17. maj 2019 22:45)

А ти си нашао да поредиш Барсу и Ајакс? Једни само купују играче...ови други распродају цео тим?? Ови само на Месијевим дресовима зарађују колко кошта Тадић...најбоље да ће Ајакс да прогласи играча од 30год за најбољег? Новац, новац и само новац...зарада и зарада, то је данашњи фудбал.

Mlatimo praznu slamu jer je naš

pre 4 godine

Ziyes 21 gol i 24 asistencije, zasto pisete dezinformacije, isto asista ko Tadic.
Tadic je odlican igrac, ali nije najbolji, osim u glavama nebeskog naroda.
(Dzontra volta, 17. maj 2019 21:56)

osim u onoj utakmici u Madridu kad je dobio cistu desetku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..................,

Decko, nije uspesna sezona i karijera jedna utakmica.
Pogotovo kada prvu takvu igrac odigra u 31.
Ima li ovde iko realan?

Mihajlo

pre 4 godine

Pametno,prodaju mladjeg Zijeha za ogromnu lovu a onda grade tim oko najboljeg igraca Tadica,odlican marketing Ajaksa,znaju da Tadic ima preko 30 godina i da njega ne mogu prodati zbog toga za velike pare.

boxrc

pre 4 godine

inace jako bitna stvar za nase zivote... ne mogu da shvatim ljude koji se loze na ovakve vesti i pisu,e neka su ispali hahahah pitanje za sve takve njuske sta to tacno u zivotu imate od toga ako tadic bude najbolji igrac u univerzumu? i sta gubite ako nije?

Minja

pre 4 godine

Svaki drugi komentar "treba da se proda, dizu cenu". Znaci neko hoce da ga kupi i onda Ajaks kaze kako je on igrac sezone pa umesto 40 trazi 50 miliona. Ili tako neko odluci da kupi nekoga pa kao ajde da uzmemo igraca sezone u Holandiji bez da piglesamo kakav je ba terenu. Vrlo zanimljivo kako razmisljate. Zijeh je vec formiran igrac sa 5+ sjajnih sezona i nikakvo proglasenje za igraca godine u Holandiji ga nece prodati bolje.

Kecap

pre 4 godine

Cuj ovog cara u potpisu "Minja", kaze covek biti proglasen za najboljeg igraca sampionske ekipe koja je igrama impresionirala Evropu ne dize cenu tom igracu. E sad sam stvarno sve cuo...

Misa

pre 4 godine

Kad je protiv totenhema sutnuo veoma lose umesto da doda i cist gol, ovog decka ne mozes smatrati igracem koji vredi. Los do bola. Bruka i sramota

Sumadin

pre 4 godine

ovo je vise pokusaj da zadrze zijaha za sldecu sezonu nego bila sta drugo. prilicno su svesni u ajaksu da tadica nece imati sledece sezone.

Milos

pre 4 godine

Nije vazno ,dobice on zlatnu lopticu.
(Josip, 17. maj 2019 22:06)

Nije vazno, obrnuo on Modrica kad je trebalo kao zlatnu lopticu skocicu.Znam da boli to ali izdrzi nekako

Bruder

pre 4 godine

Mislim da idu na to da ga dobro prodaju, covek je 5 godina mladji od Tadica. Verujte, Tadic i ostali igraci to odlicno kapiraju i ne uzimaju za zlo, to je samo biznis, nista licno. Srbi moraju shvatiti da je doslo vreme da se emocije cuvaju samo za svoju porodicu.

Ukrajina 3 Srbija 0

pre 4 godine

Te nagrade su odavno cirkus, jedino mjerilo su srpski podcasti, uz nezaobilazne fraze "ovi prostori" "region" i "legende". Ko tamo nije nagraden za mene ne postoji. Ovo ostalo je izgubilo dušu.
Agajnst modern fudbal

Zigzag

pre 4 godine

Po meni najveci krivac sto Ajax nije u finalu. U prvoj utakmici sa Totenhemom se ispromasivao i kada je trebalo dodati loptu nije to radio kad treba. Ne znam ostatak sezone kakav je bio.
(NBGD, 17. maj 2019 21:16)
Covjek dao u svakoj utakmici lp gol,jedini razlog zsto su uopce dosli tako daleko

xXx

pre 4 godine

Sta je tu cudno? Zijeh je mlad i treba da se proda za dobru lovu, ovakve stvari samo dizu cenu. Verujem da je to najveci razlog ovakve odluke, dobra reklama.

NBGD

pre 4 godine

Po meni najveci krivac sto Ajax nije u finalu. U prvoj utakmici sa Totenhemom se ispromasivao i kada je trebalo dodati loptu nije to radio kad treba. Ne znam ostatak sezone kakav je bio.

Kurbla

pre 4 godine

Pumpaju mu cijenu za prodaju, ipak je on mladjo i vredni, i moze se izvuci vise.
Samo prvi strelac sampionata, i medju prvin strlcima i asistentina LS, svaka cast Zijahu, ali Tadic je bolji puno ove godine.

Sloba

pre 4 godine

Au. Jeste da ima mnogo više Marokanaca u Amsterdamu nego nas to ne bi trebao biti kriterijum. Ovo nisam očekivao. Ne pratim mnogo fudbal ali hteo ne hteo ne može da se zaobidje kao tema. Svi su mi, bez izuzetka potvrdili da je Tadić najbolji trenutno u Ajaksu, izmedju ostalih i Marokanci.

elim

pre 4 godine

Da su imali dva Neresa umjesto njega, mnogo bi lakse i bolje prosli sa svima.
Ovaj je promasio sve sto se moglo promasiti, upropastio tone sansi nonsalantnosti svojom gdje uzme i puca odakle mu se cefne i promasi za 20m..
Mnogo je igraca ispred njega ali mnogo u Ajaksu..

Stevan

pre 4 godine

Ko je gledao Ajaks cele sezone, reći će da je ovo očekivano. Blaga prednost u odnosu na Tadića. Inače Tadić odigrao sezonu karijere. Svaka čast!

Zigzag

pre 4 godine

A dobro, Tadić je već igrač u zrelim igračkim godinama, a Zijeh ipak mlad igrač kome valja malo podići reputaciju i samim tim i cenu. Sve ok.
(Milan, 17. maj 2019 21:22)
Ne nego je Ziyech bi bio bolji igrac i nije dao 20 golova iz penal..

Fica

pre 4 godine

Ne bih da vredjam ali drugi najbolji igrac na svetu po golovima i asistencijama ukupno-Dusan Tadic,od koga je jedino bolji veliki Leo Mesi. Taj Dusan Tadic nije dobio za nagradu za ovakvu sezonu a dobio ju je Zijeh koji da je umeo da da gol u jednoj od 3 stoposotne koje mu je Tadic namestio,Ajaks bi sad igrao finale lige sampiona. Ako sad Tadic odluci da ode skroz razumna odluka.

Veljoni

pre 4 godine

Isto i za boravišnu vizu kad trazis za holandiju i francusku. Nama samo krv što ne vade, uvek fali neki papir, zato Arapi izvolite, što više to bolje!

Milan

pre 4 godine

A dobro, Tadić je već igrač u zrelim igračkim godinama, a Zijeh ipak mlad igrač kome valja malo podići reputaciju i samim tim i cenu. Sve ok.

sofronije

pre 4 godine

Zijeh je mladji i logicno je da ga guraju i prave mu reklamu da bi ga sto bolje prodali, Tadic vec ima dovoljno godina da ne mogu da se uzmu neke velike pare na njemu tako da, kao i u svemu ostalom u ovom kapitalistickom svetu - novac odlucuje o svemu!

Dzontra volta

pre 4 godine

Ziyes 21 gol i 24 asistencije, zasto pisete dezinformacije, isto asista ko Tadic.
Tadic je odlican igrac, ali nije najbolji, osim u glavama nebeskog naroda.

Zna se zasto

pre 4 godine

Jasno i zasto.Zijeh je mladji i potrebno je Ajaksu da se za sto vece pare proda kada dodje taj trenutak.A to ce svakako lakse biti uz zvanja poput ovog.S druge strane za Tadica ne mogu da jure velike pare,ali cinjenica jeste da je Tadic ubedljivo igrac sezone

РСрпска

pre 4 godine

Њега ће боље продати, млађи је.
Иста логика као кад ставе младог играча за капитена.

lokalni saman

pre 4 godine

Na snimku proslave titule se jasno moze videti svih 7577 ucesnika u publici i svi oni su bili za to da Tadic bude proglasen za igraca godine. Ali, necemo vise gledati ni Tadice ni Obradovice, nema mesta za njih u novijoj istoriji Ajaxa ni Holandije.

Messi

pre 4 godine

100000 ljudi je na trgu U Amsterdamu skandiralo njegovo ime i samo njegovo, mozete pogledati na njihovom sajtu, ovo je samo klasicno dizanje cene.

Fica

pre 4 godine

Ne bih da vredjam ali drugi najbolji igrac na svetu po golovima i asistencijama ukupno-Dusan Tadic,od koga je jedino bolji veliki Leo Mesi. Taj Dusan Tadic nije dobio za nagradu za ovakvu sezonu a dobio ju je Zijeh koji da je umeo da da gol u jednoj od 3 stoposotne koje mu je Tadic namestio,Ajaks bi sad igrao finale lige sampiona. Ako sad Tadic odluci da ode skroz razumna odluka.

NBGD

pre 4 godine

Po meni najveci krivac sto Ajax nije u finalu. U prvoj utakmici sa Totenhemom se ispromasivao i kada je trebalo dodati loptu nije to radio kad treba. Ne znam ostatak sezone kakav je bio.

Veljoni

pre 4 godine

Isto i za boravišnu vizu kad trazis za holandiju i francusku. Nama samo krv što ne vade, uvek fali neki papir, zato Arapi izvolite, što više to bolje!

Bruder

pre 4 godine

Mislim da idu na to da ga dobro prodaju, covek je 5 godina mladji od Tadica. Verujte, Tadic i ostali igraci to odlicno kapiraju i ne uzimaju za zlo, to je samo biznis, nista licno. Srbi moraju shvatiti da je doslo vreme da se emocije cuvaju samo za svoju porodicu.

Zna se zasto

pre 4 godine

Jasno i zasto.Zijeh je mladji i potrebno je Ajaksu da se za sto vece pare proda kada dodje taj trenutak.A to ce svakako lakse biti uz zvanja poput ovog.S druge strane za Tadica ne mogu da jure velike pare,ali cinjenica jeste da je Tadic ubedljivo igrac sezone

Messi

pre 4 godine

100000 ljudi je na trgu U Amsterdamu skandiralo njegovo ime i samo njegovo, mozete pogledati na njihovom sajtu, ovo je samo klasicno dizanje cene.

....

pre 4 godine

Decko, nije uspesna sezona i karijera jedna utakmica. 
Pogotovo kada prvu takvu igrac odigra u 31. 
Ima li ovde iko realan?
(Mlatimo praznu slamu jer je naš, 17. maj 2019 23:14)

Nije uspesna sezona na 56 utakmica, dati 38 golova i podeliti 24 asistencije izmedju ostalog i u LS ???!!!! Kruna sezone je simultanka u Madridu. Da li si ti realan?

Kurbla

pre 4 godine

Pumpaju mu cijenu za prodaju, ipak je on mladjo i vredni, i moze se izvuci vise.
Samo prvi strelac sampionata, i medju prvin strlcima i asistentina LS, svaka cast Zijahu, ali Tadic je bolji puno ove godine.

xXx

pre 4 godine

Sta je tu cudno? Zijeh je mlad i treba da se proda za dobru lovu, ovakve stvari samo dizu cenu. Verujem da je to najveci razlog ovakve odluke, dobra reklama.

Milos

pre 4 godine

Nije vazno ,dobice on zlatnu lopticu.
(Josip, 17. maj 2019 22:06)

Nije vazno, obrnuo on Modrica kad je trebalo kao zlatnu lopticu skocicu.Znam da boli to ali izdrzi nekako

РСрпска

pre 4 godine

Њега ће боље продати, млађи је.
Иста логика као кад ставе младог играча за капитена.

Milan

pre 4 godine

A dobro, Tadić je već igrač u zrelim igračkim godinama, a Zijeh ipak mlad igrač kome valja malo podići reputaciju i samim tim i cenu. Sve ok.

Misa

pre 4 godine

Kad je protiv totenhema sutnuo veoma lose umesto da doda i cist gol, ovog decka ne mozes smatrati igracem koji vredi. Los do bola. Bruka i sramota

Samo realno

pre 4 godine

Glup je komentar tipa mlađi je pa neka ga.... Šta bi Mesi uradio u Barseloni da Demibelea proglase igračem godine?!
(Bane, 17. maj 2019 22:45)

А ти си нашао да поредиш Барсу и Ајакс? Једни само купују играче...ови други распродају цео тим?? Ови само на Месијевим дресовима зарађују колко кошта Тадић...најбоље да ће Ајакс да прогласи играча од 30год за најбољег? Новац, новац и само новац...зарада и зарада, то је данашњи фудбал.

sofronije

pre 4 godine

Zijeh je mladji i logicno je da ga guraju i prave mu reklamu da bi ga sto bolje prodali, Tadic vec ima dovoljno godina da ne mogu da se uzmu neke velike pare na njemu tako da, kao i u svemu ostalom u ovom kapitalistickom svetu - novac odlucuje o svemu!

Dzontra volta

pre 4 godine

Ziyes 21 gol i 24 asistencije, zasto pisete dezinformacije, isto asista ko Tadic.
Tadic je odlican igrac, ali nije najbolji, osim u glavama nebeskog naroda.

boxrc

pre 4 godine

inace jako bitna stvar za nase zivote... ne mogu da shvatim ljude koji se loze na ovakve vesti i pisu,e neka su ispali hahahah pitanje za sve takve njuske sta to tacno u zivotu imate od toga ako tadic bude najbolji igrac u univerzumu? i sta gubite ako nije?

Sumadin

pre 4 godine

ovo je vise pokusaj da zadrze zijaha za sldecu sezonu nego bila sta drugo. prilicno su svesni u ajaksu da tadica nece imati sledece sezone.

Stevan

pre 4 godine

Ko je gledao Ajaks cele sezone, reći će da je ovo očekivano. Blaga prednost u odnosu na Tadića. Inače Tadić odigrao sezonu karijere. Svaka čast!

..................

pre 4 godine

Ziyes 21 gol i 24 asistencije, zasto pisete dezinformacije, isto asista ko Tadic. 
Tadic je odlican igrac, ali nije najbolji, osim u glavama nebeskog naroda.
(Dzontra volta, 17. maj 2019 21:56)

osim u onoj utakmici u Madridu kad je dobio cistu desetku.

shone

pre 4 godine

Hvalite Tadića koliko hoćete ali Zijeh ima prosečnu ocenu 8.34 po meču a Tadic 7.97. Pametnom dosta. Zijeh je zasluženo najbolji.
(Iskreno, 18. maj 2019 08:34)

Da, ima..
Protiv Herenvena, Viljema II, Heraklesa i sličnih...
A kada je trebalo, ništa...
Dušan je u Madridu u 1/4 finalu LŠ dobio ocenu 10...
Pametnom dovoljno...

Ni po babu ni po stričevima

pre 4 godine

Zijeh ima bolju prosečnu ocenu nego Tadić. Prosto ko pasulj.
Odlučivanje na osnovu toga je i najpoštenije.
E sad, drugi je problem što svi komentatori ovde čitaju srpske portale koji od Tadića prave fudbalskog boga. Kao što to rade od svih srpskih sportista. Više se piše o Jokiću nego o celoj NBA, pa se stiče utisak kao da je Jokić cela NBA, a nije, on je samo jedan od igrača. Isto i s Tadićem a o Ðokoviću da i ne pričam. Nažalost, srpski portali su odavno prestali čak i da pokušavaju da nas objektivno informišu. Stalno filovani vestima kako su naši sportisti svuda gde igraju najbolji, kad dođe do ovakvih situacija doživljavamo ih kao nepravdu.

Mlatimo praznu slamu jer je naš

pre 4 godine

Ziyes 21 gol i 24 asistencije, zasto pisete dezinformacije, isto asista ko Tadic.
Tadic je odlican igrac, ali nije najbolji, osim u glavama nebeskog naroda.
(Dzontra volta, 17. maj 2019 21:56)

osim u onoj utakmici u Madridu kad je dobio cistu desetku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..................,

Decko, nije uspesna sezona i karijera jedna utakmica.
Pogotovo kada prvu takvu igrac odigra u 31.
Ima li ovde iko realan?

Gvozdje 79

pre 4 godine

Posle Robena najsebicniji igrac,a ovi raspali tastaturasi udaraju kontru i sami sebi u zivotu.Tadic je bio bolji i tacka,to sto je NAS samo je plus a koliko ima godina to mu zameraju blejaci koji nista u zivotu nisu sami uradili

Zigzag

pre 4 godine

A dobro, Tadić je već igrač u zrelim igračkim godinama, a Zijeh ipak mlad igrač kome valja malo podići reputaciju i samim tim i cenu. Sve ok.
(Milan, 17. maj 2019 21:22)
Ne nego je Ziyech bi bio bolji igrac i nije dao 20 golova iz penal..

Corba je govorila istinu

pre 4 godine

Zivim u Amsterdamu, Zijeha ovde obozavaju. Samo sam jednog klinca video u Tadicevom dresu, sve ostalo Zijeh i De Liht. Fanaticni su po pitanju Ajaxa, svaka utakmica pun stadion i kafane igralo se protiv Reala ili Excelsiora. Tadic je imao vrhunsku sezonu, ali me ne iznenađuje odluka. Tadic je tu stranac i moze dati i 50 golova, nebitno im je, zato je tu. Kad zakaze, sutnuce ga kao Baneta onda u Chelseau.

Kecap

pre 4 godine

Cuj ovog cara u potpisu "Minja", kaze covek biti proglasen za najboljeg igraca sampionske ekipe koja je igrama impresionirala Evropu ne dize cenu tom igracu. E sad sam stvarno sve cuo...

Minja

pre 4 godine

Svaki drugi komentar "treba da se proda, dizu cenu". Znaci neko hoce da ga kupi i onda Ajaks kaze kako je on igrac sezone pa umesto 40 trazi 50 miliona. Ili tako neko odluci da kupi nekoga pa kao ajde da uzmemo igraca sezone u Holandiji bez da piglesamo kakav je ba terenu. Vrlo zanimljivo kako razmisljate. Zijeh je vec formiran igrac sa 5+ sjajnih sezona i nikakvo proglasenje za igraca godine u Holandiji ga nece prodati bolje.

golden age

pre 4 godine

Ovo je klasična biznis odluka . Sjajna odluka . Ajax nije klub koji troši ogromne svote novca na kupovinu nego uzima ogroman novac na prodaju mladih i talentovanih igrača već decenijama i ova odluka je u skladu sa tim iako je Tadić i igrački i statistički bio bolji .

zanimnjivo

pre 4 godine

To da mor “ holandjanin” da bude...
Ako Holandjani nekoga mrze onda su to Matokanci

Biznis odluka. Zlatna koka
A i dobar je igrac

hours of love

pre 4 godine

Hvalite Tadića koliko hoćete ali Zijeh ima prosečnu ocenu 8.34 po meču a Tadic 7.97. Pametnom dosta. Zijeh je zasluženo najbolji.
(Iskreno, 18. maj 2019 08:34)

Nema problema.
Evo brisemo tadiceve golove i asistencije i upisujemo Zijehovu prosecno ocenu.
To ce sigurno pomoci Ajaxu...

Sloba

pre 4 godine

Au. Jeste da ima mnogo više Marokanaca u Amsterdamu nego nas to ne bi trebao biti kriterijum. Ovo nisam očekivao. Ne pratim mnogo fudbal ali hteo ne hteo ne može da se zaobidje kao tema. Svi su mi, bez izuzetka potvrdili da je Tadić najbolji trenutno u Ajaksu, izmedju ostalih i Marokanci.

Mihajlo

pre 4 godine

Pametno,prodaju mladjeg Zijeha za ogromnu lovu a onda grade tim oko najboljeg igraca Tadica,odlican marketing Ajaksa,znaju da Tadic ima preko 30 godina i da njega ne mogu prodati zbog toga za velike pare.

Lax

pre 4 godine

Posle kad budu valjali Zijeha biće: Kako da vam damo najboljeg igrača za manje od 100 milja, ne ide... A Tadija donosi titule do kraja ugovora i karijere

Pragmatic

pre 4 godine

Slabo pratim fudbal ali ono sto sam video ide u prilog cinjenici da je Tadic igracina. Setite se samo kvalifikacija i reprezentacije. Iskusan, nesebican i inteligentan. Bravo majstore. Zbog tebe sam se zaiyeeesovao za fudbal ponovo.

Zigzag

pre 4 godine

Po meni najveci krivac sto Ajax nije u finalu. U prvoj utakmici sa Totenhemom se ispromasivao i kada je trebalo dodati loptu nije to radio kad treba. Ne znam ostatak sezone kakav je bio.
(NBGD, 17. maj 2019 21:16)
Covjek dao u svakoj utakmici lp gol,jedini razlog zsto su uopce dosli tako daleko

Coki

pre 4 godine

He he he, a sta citamo ovde. Ipak mi najbolje znamo he he. A juce bilo ostani Tadicu cene te, a danas bezi odatle. Smejurija od komentatora

lokalni saman

pre 4 godine

Na snimku proslave titule se jasno moze videti svih 7577 ucesnika u publici i svi oni su bili za to da Tadic bude proglasen za igraca godine. Ali, necemo vise gledati ni Tadice ni Obradovice, nema mesta za njih u novijoj istoriji Ajaxa ni Holandije.

hahaha

pre 4 godine

Slicna situacija kao sa Ronaldom kad je otisao u Juve odmah neki modric najbolji.
(Rocky, 17. maj 2019 22:34)

Boli, a, a. 19-ti u 25 god. a, a.

elim

pre 4 godine

Da su imali dva Neresa umjesto njega, mnogo bi lakse i bolje prosli sa svima.
Ovaj je promasio sve sto se moglo promasiti, upropastio tone sansi nonsalantnosti svojom gdje uzme i puca odakle mu se cefne i promasi za 20m..
Mnogo je igraca ispred njega ali mnogo u Ajaksu..

Iskreno

pre 4 godine

@ludilo ne Nego zato sto u fudbalu nisu bitni sami golovi i asistencije. Pogledaj kako su i jedan i drugi fudbaler prosečno ocenjeni u svakom takmičenju prosečnu ocenu veću ima Zijeh a ako bi se gledalo sve ukupno Zijeh ima 8.34 a Tadic 7.97. Sviđalo se nekom ili ne, tako je.

zex

pre 4 godine

Dobar je Zijah, bas dobar ali to njemu nece dici cenu ni jedan eu. Ljudi koji ga prate gledaju ucinak i statistiku, mogli su oni da proglase i golmana za igraca sezone. Tadic ima bolji ucinak i verovatno je najzasluzniji za dobre rezultate u LS.

Lošmi

pre 4 godine

Ljudi lakse malo sa tim asistencijama i golovima u smesnoj holandskoj ligi. Ta liga je slabija od druge lige engleske. Svaka mu cast, ali nije igrao u Nemackoj, Spaniji, Italiji, Engleskoj.

Srle

pre 4 godine

Statistika, osim u bejzbolu, rijetko daje približnu sliku vrijednosti sportiste a u fudbalu najmanje od svih sportova. Uzmite Ronalda. PRAZAN igrač. Niti dodaje. Niti brani. Niti dribla. Golove koje postiže su uglavnom plod saigrača. Modric niti daje golove niti asistira. Najbolji vezni vjerovatno svih vremena, Xavi, nije 50 golova dao sve skupa... Iniesta isti slučaj. Nije argument ni za ni protiv Tadića jer su ove nagrade glupost. Po meni je Ajaxov najbolji igrač De Jong. Nije nijedan gol dao. Šta ćemo sad

Da se zna

pre 4 godine

Zakinuli ste Zijeha.
Po transfermarktu, Zijeh ima 21 gol i 24 asistencije. Tadic ima 38 golova i 24 asistencije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (los,

Plus Tadic odigrao 8 utakmica vise i pucao penale

Ukrajina 3 Srbija 0

pre 4 godine

Te nagrade su odavno cirkus, jedino mjerilo su srpski podcasti, uz nezaobilazne fraze "ovi prostori" "region" i "legende". Ko tamo nije nagraden za mene ne postoji. Ovo ostalo je izgubilo dušu.
Agajnst modern fudbal

HARIS

pre 4 godine

Kojeg crnog holandskog porijekla? Covjek je Marokanac! Da igra za holandsku reprezentaciju, pa bi mogli napisati marokanskog porijekla, a ovako ne.

Nerealno

pre 4 godine

Očigledno ne pratite dovoljno Ajaks. Zasluženo dobio nagradu.
Pohvale i našem Tadiću za odličnu sezonu.
(Dj, 17. maj 2019 21:25) # L

E moj druze , kod nasih ljudi koji se informisu preko ovakvih portala , Jokic je tu negde sa Dzordanom , Tadic odma do Mesija i to je aksiom. Taman posla neko neku kritiku o njima da napise ili o Djokovicu , taj ti u roku 2 sata postaje drzavni neprijatelj. Vise se kjudi potresaju za Djokovica nego za neke stvari od kojih im zivot zavisi

Dule Sumadinac

pre 4 godine

Nisam odavno pročitao ovoliko komentara koji nemaju osnova...Tadić je bolji igrač po svim parametrima , a to što ima 31 godinu nema nikakve veze...treba imati na umu da se najbolji igrač bira po učinku a ne po godinama, a po čemu je to ovaj drugi bio bolji meni neće biti jasno...

Riva

pre 4 godine

@H.P.V
E vidite zato gde ste vi a gde smo mi. Miljama daleko. Eto zato nama Modric dobije neka je i nije zasluzio jer nas postuju i cene. A eto Tadic ne dobi jer je Srbin. Ima sta jos nije jasno? Ili to ili stvarno nije zasluzio, a Luka jeste

4k4.Dex

pre 4 godine

Stvarni sramotna odluka. Kao da im ovakva glupost treba na kraju ovakve sezone Tadica... sve je u lovi izgleda, bas sve. Sad mi drago sto su ispali.

Marcopolo

pre 4 godine

Iskreno Tadić ove sezone igra vrhunski,bez dileme nižjihov najbolji igrač.Zijes takodje olican ali brojke Dusana govore sve...

Vragolan

pre 4 godine

Nije me mrzelo da izguglam tadic vs ziyech stats. Od prijateljskih mečeva, preko reprezentacija i svih klubova za koje su igrali. Jasno mi je, business and show must go on!

Bart

pre 4 godine

Slicna situacija kao sa Ronaldom kad je otisao u Juve odmah neki modric najbolji.
(Rocky, 17. maj 2019 22:34)

Boli, a, a. 19-ti u 25 god. a, a.
(hahaha, 17. maj 2019 23:15)

Ne boli vec smeta. Jeste Real prebogat i moze da kupi i potkupi i lobira da i neki smesni Modric bude umesto Ronalda najbolji tj. "najbolji" ali to nije dobro za fudbal. I evropska fudbalska javnost to nije zaboravila ni oprostola. A i sama ceremonija je bila farsa, pola ih je bojkotovalo tu tragikomediju....

Bezveze. Bacise veliku ljagu na to priznanje.

Sport

pre 4 godine

Verujem da su prilikom donošenja odluke uzeli sve parametre u obzir, a ne samo asistencije i golove, ali meni je dovoljno videti kako navijači Ajaksa obožavaju Tadića da znam ko je i za njih najbolji igrač ove sezone. Pogledajte malo klipove na netu pa će vam biti jasno kome najveću podršku daju navijači. Ostalo ne bi ni trebalo da bude bitno.

Baba Stanojka

pre 4 godine

@H.P.V 
E vidite zato gde ste vi a gde smo mi. Miljama daleko. Eto zato nama Modric dobije neka je i nije zasluzio jer nas postuju i cene. A eto Tadic ne dobi jer je Srbin. Ima sta jos nije jasno? Ili to ili stvarno nije zasluzio, a Luka jeste
(Riva, 18. maj 2019 10:13)

Ajde sto si nepismen na srpskom, ali ti si nepismen i po hrvatskim standardima! Bravo. Pozdravi uciteljicu.

Haha

pre 4 godine

Gledam ove komentare i smešno mi je kako ljudi misle da nije dobio nagradu zato što je srbin i da se ceo svet urotio protiv nas.Odrastite četvrtina Holandije verovatno ni ne zna gde je Srbija kao što ni četvrtina Srbije ne zna gde je Turkmenistan.Nije iznenađenje što Tadić nije dobio nagradu realno De liht ili Van de bek su je zaslužili.Ali realno između Tadića i Zijeha Zijeh je bio bolji.Što se tiče statistike to je kao da kažete da je kadić Pele za de Lihta zato sto je postigao 7-8 puta više golova.Samo pogledajte na netu njihove asistencije videćete da je Tadić taj koji asistira skoro isključivo kratkim pasovima ispred ili u kaznenom prostoru dok je Zijeh imao asisitncije iz centar šuteva,preko pola terena a u golovima je očekivano da Tadić ima prednost jer je igrao centarfora.

ssssss

pre 4 godine

Zijeh je imao odlicnu sezonu. Ono malo sto sam ih gledao ove sezone igrao je sjajno. Ne mislim da je nexasluzeno najbolji igrac Ajaxa ove sezone ali isto tako ne bi pogresili ni da su Tadicu dali priznanje.

Peca

pre 4 godine

Druže koliko košta to poštovanje? Znaš kako, neko ne prodaje obraz i guzicu za šaku dolara, a možda je Vama lepo tako kako Vam je, zato pustite nas mi ćrmo se snaći kao što smo i uvek kroz istoriju. Brini ti Vaše brige, pozdrav i živ bio.

ultrasrbin

pre 4 godine

Zigzag, 17. maj 2019 21:45

To sto si maliciozana sasvim je normalno za purgera, a nema sta da se prica.
Sve smo videli, Modrica je Tadic vratio na fabricka podesavanja u direktnom duelu.
A to sto je ovaj cesto davao golove ne znaci nista. To bi i moja baba sa onakvim asistencijama. Promasio je 10 stopostotnih protiv Totehnema, a u izglednim situacijama pokusavao da sebi nabija statistiku ne zeleci nikom da doda loptu.

Mlatimo praznu slamu jer je naš

pre 4 godine

Ziyes 21 gol i 24 asistencije, zasto pisete dezinformacije, isto asista ko Tadic.
Tadic je odlican igrac, ali nije najbolji, osim u glavama nebeskog naroda.
(Dzontra volta, 17. maj 2019 21:56)

osim u onoj utakmici u Madridu kad je dobio cistu desetku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..................,

Decko, nije uspesna sezona i karijera jedna utakmica.
Pogotovo kada prvu takvu igrac odigra u 31.
Ima li ovde iko realan?

Stevan

pre 4 godine

Ko je gledao Ajaks cele sezone, reći će da je ovo očekivano. Blaga prednost u odnosu na Tadića. Inače Tadić odigrao sezonu karijere. Svaka čast!

Zigzag

pre 4 godine

A dobro, Tadić je već igrač u zrelim igračkim godinama, a Zijeh ipak mlad igrač kome valja malo podići reputaciju i samim tim i cenu. Sve ok.
(Milan, 17. maj 2019 21:22)
Ne nego je Ziyech bi bio bolji igrac i nije dao 20 golova iz penal..

Dzontra volta

pre 4 godine

Ziyes 21 gol i 24 asistencije, zasto pisete dezinformacije, isto asista ko Tadic.
Tadic je odlican igrac, ali nije najbolji, osim u glavama nebeskog naroda.

Fica

pre 4 godine

Ne bih da vredjam ali drugi najbolji igrac na svetu po golovima i asistencijama ukupno-Dusan Tadic,od koga je jedino bolji veliki Leo Mesi. Taj Dusan Tadic nije dobio za nagradu za ovakvu sezonu a dobio ju je Zijeh koji da je umeo da da gol u jednoj od 3 stoposotne koje mu je Tadic namestio,Ajaks bi sad igrao finale lige sampiona. Ako sad Tadic odluci da ode skroz razumna odluka.

hahaha

pre 4 godine

Slicna situacija kao sa Ronaldom kad je otisao u Juve odmah neki modric najbolji.
(Rocky, 17. maj 2019 22:34)

Boli, a, a. 19-ti u 25 god. a, a.

Zigzag

pre 4 godine

Po meni najveci krivac sto Ajax nije u finalu. U prvoj utakmici sa Totenhemom se ispromasivao i kada je trebalo dodati loptu nije to radio kad treba. Ne znam ostatak sezone kakav je bio.
(NBGD, 17. maj 2019 21:16)
Covjek dao u svakoj utakmici lp gol,jedini razlog zsto su uopce dosli tako daleko

Veljoni

pre 4 godine

Isto i za boravišnu vizu kad trazis za holandiju i francusku. Nama samo krv što ne vade, uvek fali neki papir, zato Arapi izvolite, što više to bolje!

Samo realno

pre 4 godine

Glup je komentar tipa mlađi je pa neka ga.... Šta bi Mesi uradio u Barseloni da Demibelea proglase igračem godine?!
(Bane, 17. maj 2019 22:45)

А ти си нашао да поредиш Барсу и Ајакс? Једни само купују играче...ови други распродају цео тим?? Ови само на Месијевим дресовима зарађују колко кошта Тадић...најбоље да ће Ајакс да прогласи играча од 30год за најбољег? Новац, новац и само новац...зарада и зарада, то је данашњи фудбал.

NBGD

pre 4 godine

Po meni najveci krivac sto Ajax nije u finalu. U prvoj utakmici sa Totenhemom se ispromasivao i kada je trebalo dodati loptu nije to radio kad treba. Ne znam ostatak sezone kakav je bio.

Srle

pre 4 godine

Statistika, osim u bejzbolu, rijetko daje približnu sliku vrijednosti sportiste a u fudbalu najmanje od svih sportova. Uzmite Ronalda. PRAZAN igrač. Niti dodaje. Niti brani. Niti dribla. Golove koje postiže su uglavnom plod saigrača. Modric niti daje golove niti asistira. Najbolji vezni vjerovatno svih vremena, Xavi, nije 50 golova dao sve skupa... Iniesta isti slučaj. Nije argument ni za ni protiv Tadića jer su ove nagrade glupost. Po meni je Ajaxov najbolji igrač De Jong. Nije nijedan gol dao. Šta ćemo sad

Riva

pre 4 godine

@H.P.V
E vidite zato gde ste vi a gde smo mi. Miljama daleko. Eto zato nama Modric dobije neka je i nije zasluzio jer nas postuju i cene. A eto Tadic ne dobi jer je Srbin. Ima sta jos nije jasno? Ili to ili stvarno nije zasluzio, a Luka jeste

Milos

pre 4 godine

Nije vazno ,dobice on zlatnu lopticu.
(Josip, 17. maj 2019 22:06)

Nije vazno, obrnuo on Modrica kad je trebalo kao zlatnu lopticu skocicu.Znam da boli to ali izdrzi nekako

boxrc

pre 4 godine

inace jako bitna stvar za nase zivote... ne mogu da shvatim ljude koji se loze na ovakve vesti i pisu,e neka su ispali hahahah pitanje za sve takve njuske sta to tacno u zivotu imate od toga ako tadic bude najbolji igrac u univerzumu? i sta gubite ako nije?

Ukrajina 3 Srbija 0

pre 4 godine

Te nagrade su odavno cirkus, jedino mjerilo su srpski podcasti, uz nezaobilazne fraze "ovi prostori" "region" i "legende". Ko tamo nije nagraden za mene ne postoji. Ovo ostalo je izgubilo dušu.
Agajnst modern fudbal

Bruder

pre 4 godine

Mislim da idu na to da ga dobro prodaju, covek je 5 godina mladji od Tadica. Verujte, Tadic i ostali igraci to odlicno kapiraju i ne uzimaju za zlo, to je samo biznis, nista licno. Srbi moraju shvatiti da je doslo vreme da se emocije cuvaju samo za svoju porodicu.

..................

pre 4 godine

Ziyes 21 gol i 24 asistencije, zasto pisete dezinformacije, isto asista ko Tadic. 
Tadic je odlican igrac, ali nije najbolji, osim u glavama nebeskog naroda.
(Dzontra volta, 17. maj 2019 21:56)

osim u onoj utakmici u Madridu kad je dobio cistu desetku.

....

pre 4 godine

Decko, nije uspesna sezona i karijera jedna utakmica. 
Pogotovo kada prvu takvu igrac odigra u 31. 
Ima li ovde iko realan?
(Mlatimo praznu slamu jer je naš, 17. maj 2019 23:14)

Nije uspesna sezona na 56 utakmica, dati 38 golova i podeliti 24 asistencije izmedju ostalog i u LS ???!!!! Kruna sezone je simultanka u Madridu. Da li si ti realan?

shone

pre 4 godine

Hvalite Tadića koliko hoćete ali Zijeh ima prosečnu ocenu 8.34 po meču a Tadic 7.97. Pametnom dosta. Zijeh je zasluženo najbolji.
(Iskreno, 18. maj 2019 08:34)

Da, ima..
Protiv Herenvena, Viljema II, Heraklesa i sličnih...
A kada je trebalo, ništa...
Dušan je u Madridu u 1/4 finalu LŠ dobio ocenu 10...
Pametnom dovoljno...

Zna se zasto

pre 4 godine

Jasno i zasto.Zijeh je mladji i potrebno je Ajaksu da se za sto vece pare proda kada dodje taj trenutak.A to ce svakako lakse biti uz zvanja poput ovog.S druge strane za Tadica ne mogu da jure velike pare,ali cinjenica jeste da je Tadic ubedljivo igrac sezone

Minja

pre 4 godine

Svaki drugi komentar "treba da se proda, dizu cenu". Znaci neko hoce da ga kupi i onda Ajaks kaze kako je on igrac sezone pa umesto 40 trazi 50 miliona. Ili tako neko odluci da kupi nekoga pa kao ajde da uzmemo igraca sezone u Holandiji bez da piglesamo kakav je ba terenu. Vrlo zanimljivo kako razmisljate. Zijeh je vec formiran igrac sa 5+ sjajnih sezona i nikakvo proglasenje za igraca godine u Holandiji ga nece prodati bolje.

Misa

pre 4 godine

Kad je protiv totenhema sutnuo veoma lose umesto da doda i cist gol, ovog decka ne mozes smatrati igracem koji vredi. Los do bola. Bruka i sramota

Milan

pre 4 godine

A dobro, Tadić je već igrač u zrelim igračkim godinama, a Zijeh ipak mlad igrač kome valja malo podići reputaciju i samim tim i cenu. Sve ok.

Messi

pre 4 godine

100000 ljudi je na trgu U Amsterdamu skandiralo njegovo ime i samo njegovo, mozete pogledati na njihovom sajtu, ovo je samo klasicno dizanje cene.

hours of love

pre 4 godine

Hvalite Tadića koliko hoćete ali Zijeh ima prosečnu ocenu 8.34 po meču a Tadic 7.97. Pametnom dosta. Zijeh je zasluženo najbolji.
(Iskreno, 18. maj 2019 08:34)

Nema problema.
Evo brisemo tadiceve golove i asistencije i upisujemo Zijehovu prosecno ocenu.
To ce sigurno pomoci Ajaxu...

Ni po babu ni po stričevima

pre 4 godine

Zijeh ima bolju prosečnu ocenu nego Tadić. Prosto ko pasulj.
Odlučivanje na osnovu toga je i najpoštenije.
E sad, drugi je problem što svi komentatori ovde čitaju srpske portale koji od Tadića prave fudbalskog boga. Kao što to rade od svih srpskih sportista. Više se piše o Jokiću nego o celoj NBA, pa se stiče utisak kao da je Jokić cela NBA, a nije, on je samo jedan od igrača. Isto i s Tadićem a o Ðokoviću da i ne pričam. Nažalost, srpski portali su odavno prestali čak i da pokušavaju da nas objektivno informišu. Stalno filovani vestima kako su naši sportisti svuda gde igraju najbolji, kad dođe do ovakvih situacija doživljavamo ih kao nepravdu.

Haha

pre 4 godine

Gledam ove komentare i smešno mi je kako ljudi misle da nije dobio nagradu zato što je srbin i da se ceo svet urotio protiv nas.Odrastite četvrtina Holandije verovatno ni ne zna gde je Srbija kao što ni četvrtina Srbije ne zna gde je Turkmenistan.Nije iznenađenje što Tadić nije dobio nagradu realno De liht ili Van de bek su je zaslužili.Ali realno između Tadića i Zijeha Zijeh je bio bolji.Što se tiče statistike to je kao da kažete da je kadić Pele za de Lihta zato sto je postigao 7-8 puta više golova.Samo pogledajte na netu njihove asistencije videćete da je Tadić taj koji asistira skoro isključivo kratkim pasovima ispred ili u kaznenom prostoru dok je Zijeh imao asisitncije iz centar šuteva,preko pola terena a u golovima je očekivano da Tadić ima prednost jer je igrao centarfora.

sofronije

pre 4 godine

Zijeh je mladji i logicno je da ga guraju i prave mu reklamu da bi ga sto bolje prodali, Tadic vec ima dovoljno godina da ne mogu da se uzmu neke velike pare na njemu tako da, kao i u svemu ostalom u ovom kapitalistickom svetu - novac odlucuje o svemu!

xXx

pre 4 godine

Sta je tu cudno? Zijeh je mlad i treba da se proda za dobru lovu, ovakve stvari samo dizu cenu. Verujem da je to najveci razlog ovakve odluke, dobra reklama.

elim

pre 4 godine

Da su imali dva Neresa umjesto njega, mnogo bi lakse i bolje prosli sa svima.
Ovaj je promasio sve sto se moglo promasiti, upropastio tone sansi nonsalantnosti svojom gdje uzme i puca odakle mu se cefne i promasi za 20m..
Mnogo je igraca ispred njega ali mnogo u Ajaksu..

Iskreno

pre 4 godine

@ludilo ne Nego zato sto u fudbalu nisu bitni sami golovi i asistencije. Pogledaj kako su i jedan i drugi fudbaler prosečno ocenjeni u svakom takmičenju prosečnu ocenu veću ima Zijeh a ako bi se gledalo sve ukupno Zijeh ima 8.34 a Tadic 7.97. Sviđalo se nekom ili ne, tako je.

Kurbla

pre 4 godine

Pumpaju mu cijenu za prodaju, ipak je on mladjo i vredni, i moze se izvuci vise.
Samo prvi strelac sampionata, i medju prvin strlcima i asistentina LS, svaka cast Zijahu, ali Tadic je bolji puno ove godine.

Gvozdje 79

pre 4 godine

Posle Robena najsebicniji igrac,a ovi raspali tastaturasi udaraju kontru i sami sebi u zivotu.Tadic je bio bolji i tacka,to sto je NAS samo je plus a koliko ima godina to mu zameraju blejaci koji nista u zivotu nisu sami uradili

Sloba

pre 4 godine

Au. Jeste da ima mnogo više Marokanaca u Amsterdamu nego nas to ne bi trebao biti kriterijum. Ovo nisam očekivao. Ne pratim mnogo fudbal ali hteo ne hteo ne može da se zaobidje kao tema. Svi su mi, bez izuzetka potvrdili da je Tadić najbolji trenutno u Ajaksu, izmedju ostalih i Marokanci.

Mihajlo

pre 4 godine

Pametno,prodaju mladjeg Zijeha za ogromnu lovu a onda grade tim oko najboljeg igraca Tadica,odlican marketing Ajaksa,znaju da Tadic ima preko 30 godina i da njega ne mogu prodati zbog toga za velike pare.

4k4.Dex

pre 4 godine

Stvarni sramotna odluka. Kao da im ovakva glupost treba na kraju ovakve sezone Tadica... sve je u lovi izgleda, bas sve. Sad mi drago sto su ispali.

Lax

pre 4 godine

Posle kad budu valjali Zijeha biće: Kako da vam damo najboljeg igrača za manje od 100 milja, ne ide... A Tadija donosi titule do kraja ugovora i karijere

Sumadin

pre 4 godine

ovo je vise pokusaj da zadrze zijaha za sldecu sezonu nego bila sta drugo. prilicno su svesni u ajaksu da tadica nece imati sledece sezone.

Bart

pre 4 godine

Slicna situacija kao sa Ronaldom kad je otisao u Juve odmah neki modric najbolji.
(Rocky, 17. maj 2019 22:34)

Boli, a, a. 19-ti u 25 god. a, a.
(hahaha, 17. maj 2019 23:15)

Ne boli vec smeta. Jeste Real prebogat i moze da kupi i potkupi i lobira da i neki smesni Modric bude umesto Ronalda najbolji tj. "najbolji" ali to nije dobro za fudbal. I evropska fudbalska javnost to nije zaboravila ni oprostola. A i sama ceremonija je bila farsa, pola ih je bojkotovalo tu tragikomediju....

Bezveze. Bacise veliku ljagu na to priznanje.

Nerealno

pre 4 godine

Očigledno ne pratite dovoljno Ajaks. Zasluženo dobio nagradu.
Pohvale i našem Tadiću za odličnu sezonu.
(Dj, 17. maj 2019 21:25) # L

E moj druze , kod nasih ljudi koji se informisu preko ovakvih portala , Jokic je tu negde sa Dzordanom , Tadic odma do Mesija i to je aksiom. Taman posla neko neku kritiku o njima da napise ili o Djokovicu , taj ti u roku 2 sata postaje drzavni neprijatelj. Vise se kjudi potresaju za Djokovica nego za neke stvari od kojih im zivot zavisi

lokalni saman

pre 4 godine

Na snimku proslave titule se jasno moze videti svih 7577 ucesnika u publici i svi oni su bili za to da Tadic bude proglasen za igraca godine. Ali, necemo vise gledati ni Tadice ni Obradovice, nema mesta za njih u novijoj istoriji Ajaxa ni Holandije.

Kecap

pre 4 godine

Cuj ovog cara u potpisu "Minja", kaze covek biti proglasen za najboljeg igraca sampionske ekipe koja je igrama impresionirala Evropu ne dize cenu tom igracu. E sad sam stvarno sve cuo...

golden age

pre 4 godine

Ovo je klasična biznis odluka . Sjajna odluka . Ajax nije klub koji troši ogromne svote novca na kupovinu nego uzima ogroman novac na prodaju mladih i talentovanih igrača već decenijama i ova odluka je u skladu sa tim iako je Tadić i igrački i statistički bio bolji .

РСрпска

pre 4 godine

Њега ће боље продати, млађи је.
Иста логика као кад ставе младог играча за капитена.

zex

pre 4 godine

Dobar je Zijah, bas dobar ali to njemu nece dici cenu ni jedan eu. Ljudi koji ga prate gledaju ucinak i statistiku, mogli su oni da proglase i golmana za igraca sezone. Tadic ima bolji ucinak i verovatno je najzasluzniji za dobre rezultate u LS.

Pragmatic

pre 4 godine

Slabo pratim fudbal ali ono sto sam video ide u prilog cinjenici da je Tadic igracina. Setite se samo kvalifikacija i reprezentacije. Iskusan, nesebican i inteligentan. Bravo majstore. Zbog tebe sam se zaiyeeesovao za fudbal ponovo.

Marcopolo

pre 4 godine

Iskreno Tadić ove sezone igra vrhunski,bez dileme nižjihov najbolji igrač.Zijes takodje olican ali brojke Dusana govore sve...

Lošmi

pre 4 godine

Ljudi lakse malo sa tim asistencijama i golovima u smesnoj holandskoj ligi. Ta liga je slabija od druge lige engleske. Svaka mu cast, ali nije igrao u Nemackoj, Spaniji, Italiji, Engleskoj.

ssssss

pre 4 godine

Zijeh je imao odlicnu sezonu. Ono malo sto sam ih gledao ove sezone igrao je sjajno. Ne mislim da je nexasluzeno najbolji igrac Ajaxa ove sezone ali isto tako ne bi pogresili ni da su Tadicu dali priznanje.

Dule Sumadinac

pre 4 godine

Nisam odavno pročitao ovoliko komentara koji nemaju osnova...Tadić je bolji igrač po svim parametrima , a to što ima 31 godinu nema nikakve veze...treba imati na umu da se najbolji igrač bira po učinku a ne po godinama, a po čemu je to ovaj drugi bio bolji meni neće biti jasno...

Vragolan

pre 4 godine

Nije me mrzelo da izguglam tadic vs ziyech stats. Od prijateljskih mečeva, preko reprezentacija i svih klubova za koje su igrali. Jasno mi je, business and show must go on!

ultrasrbin

pre 4 godine

Zigzag, 17. maj 2019 21:45

To sto si maliciozana sasvim je normalno za purgera, a nema sta da se prica.
Sve smo videli, Modrica je Tadic vratio na fabricka podesavanja u direktnom duelu.
A to sto je ovaj cesto davao golove ne znaci nista. To bi i moja baba sa onakvim asistencijama. Promasio je 10 stopostotnih protiv Totehnema, a u izglednim situacijama pokusavao da sebi nabija statistiku ne zeleci nikom da doda loptu.

HARIS

pre 4 godine

Kojeg crnog holandskog porijekla? Covjek je Marokanac! Da igra za holandsku reprezentaciju, pa bi mogli napisati marokanskog porijekla, a ovako ne.

zanimnjivo

pre 4 godine

To da mor “ holandjanin” da bude...
Ako Holandjani nekoga mrze onda su to Matokanci

Biznis odluka. Zlatna koka
A i dobar je igrac

Corba je govorila istinu

pre 4 godine

Zivim u Amsterdamu, Zijeha ovde obozavaju. Samo sam jednog klinca video u Tadicevom dresu, sve ostalo Zijeh i De Liht. Fanaticni su po pitanju Ajaxa, svaka utakmica pun stadion i kafane igralo se protiv Reala ili Excelsiora. Tadic je imao vrhunsku sezonu, ali me ne iznenađuje odluka. Tadic je tu stranac i moze dati i 50 golova, nebitno im je, zato je tu. Kad zakaze, sutnuce ga kao Baneta onda u Chelseau.

Peca

pre 4 godine

Druže koliko košta to poštovanje? Znaš kako, neko ne prodaje obraz i guzicu za šaku dolara, a možda je Vama lepo tako kako Vam je, zato pustite nas mi ćrmo se snaći kao što smo i uvek kroz istoriju. Brini ti Vaše brige, pozdrav i živ bio.

Coki

pre 4 godine

He he he, a sta citamo ovde. Ipak mi najbolje znamo he he. A juce bilo ostani Tadicu cene te, a danas bezi odatle. Smejurija od komentatora

Da se zna

pre 4 godine

Zakinuli ste Zijeha.
Po transfermarktu, Zijeh ima 21 gol i 24 asistencije. Tadic ima 38 golova i 24 asistencije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (los,

Plus Tadic odigrao 8 utakmica vise i pucao penale

Sport

pre 4 godine

Verujem da su prilikom donošenja odluke uzeli sve parametre u obzir, a ne samo asistencije i golove, ali meni je dovoljno videti kako navijači Ajaksa obožavaju Tadića da znam ko je i za njih najbolji igrač ove sezone. Pogledajte malo klipove na netu pa će vam biti jasno kome najveću podršku daju navijači. Ostalo ne bi ni trebalo da bude bitno.

Baba Stanojka

pre 4 godine

@H.P.V 
E vidite zato gde ste vi a gde smo mi. Miljama daleko. Eto zato nama Modric dobije neka je i nije zasluzio jer nas postuju i cene. A eto Tadic ne dobi jer je Srbin. Ima sta jos nije jasno? Ili to ili stvarno nije zasluzio, a Luka jeste
(Riva, 18. maj 2019 10:13)

Ajde sto si nepismen na srpskom, ali ti si nepismen i po hrvatskim standardima! Bravo. Pozdravi uciteljicu.