Nadal: Kirjos je loš za tenis

Toni Nadal, stric proslavljenog španskog tenisera Rafaela Nadala, govorio je o incidentu koji je izazvao Australijanac Nik Kirjos.

LN Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Kirjos nije loš za tenis
    (no no no, 20. maj 2019 05:12)

    # Link komentara

  2. Kirjos je frustriran, jer vec ima 24 godine, a nista nije osvojio.
    Navodno je veliki potencijal. Ja se s tim bas o ne slazem. Ima odlican servis, dok u polju i nije tako dobar.
    (Beobrad, 18. maj 2019 13:10)

    # Link komentara

  3. Ovi "stručnjaci" za tenis neka se malo prisjete kakav je bio Mekinro ,ili Safin ali mislim da ih se ne mogu ga prisjetiti jer možda tenis prate poslednjih 5-6 godina.Neka prestanu moralisati, jer ti koji morališu pitanje je kakvi su u stvarnom životu.
    (lažni moralisti, 18. maj 2019 11:05)

    # Link komentara

  4. Iako nisam njegov navijač Rafo se 100% posto u pravu
    (Dok ne zaćutite, 18. maj 2019 10:13)

    # Link komentara

  5. Bas je dobar za tenis. Smarate vi svi vise sa vasim svilenim ponasanjem i postovanjem glupavih engleskih tradicija. Tenisu bas treba jedan Kirijos malo da razdrma publiku. Ja ga bas gotivim ponekad nesto i lupi ali uglavnom ih lepo iznaduvava kako i treba.
     (4k4.Dex, 18. maj 2019 08:10)

    # Link komentara

  6. Tenis je i treba da ostane beli sport, jedan pravi džentlmenski sport, kao takav je počeo i tako treba da se nastavi...a sirovine poput ovoga treba ili prevaspitati( što mislim da je u ovom slučaju kasno) ili izbaciti...
    (Belianđeo, 18. maj 2019 07:44)

    # Link komentara

  7. da li je to isti onaj Toni koji sapuce Nadalu sta da igra? Javno opomenut od strane sudije za sramotno dogovaranje u toku meca....e Toni Toni, upakovani prevarant u najlepsu kutiju sa masnicom. Svakako da Kirjosa treba kazniti, ali Toni da moralise...
    (istina, 18. maj 2019 06:51)

    # Link komentara

  8. Neko ga je nazvao tenis starleta i to je to,,, dozvoliti ovakvo ponasanje znaci da ce se tenis pretvoriti u MMA,,,zar nam treba circus u svakom sportu? ,,,a sto se tice Novaka svi treba da se sjetimo da on nosi veci teret od svih drugih jer pored sebe on je i glasnogovornik Srbije.
    (cobance, 18. maj 2019 00:03)

    # Link komentara

  9. Odavno bi bio drasticno kaznjen da ne dolazi iz Australije koja vec duze vreme nema ozbiljnog igraca a jedna je od najvecih teniskih sila.
    (Luj, 17. maj 2019 20:09)

    Jes, taman onoliko koliko je Marej deo velike četvorke. Bili su sila pre pola veka. Poslednji put su uzeli Grand slam turnir 2002, a Davis kup 2003. A da su naduveni i bahati bez pokrića, to stoji. Ipak je to engleska ispostava.
    (Spyderco, 17. maj 2019 21:39)

    # Link komentara

  10. Rafa, slazem se sa tobom 100% 
    Branko
    (Branko Sajic, 17. maj 2019 20:22)

    Nije Rafa, nego Toni! Čitaj sa razumevanjem!
     (Staka Zulu, 17. maj 2019 20:52)

    # Link komentara

  11. Bravo Toni! Tako razmišljaju svi koji vole sport.
    A ti si od onih koji su tenis zadužili kao sportsku disciplinu, zajedno sa tvojim sinovcem.
    Zbog toga tvoje mišljenje ima veliki značaj.
    Bravo!
    (milutin, 17. maj 2019 20:39)

    # Link komentara

  12. @sabre Kirjos je poslednji koji moze nekome da deli lekcije o moralu i slicno. On nikakvu karijeru jos nije izgradio, niti bilo šta pokazao. Bez pokrića on se oglasava, ponasa se agresivno i umisljeno. Nema to veze sa Djokovicem. Kao ja sam kul baja koji nije politicki korektan. Sve super, ali si i teniser koji ne osvaja velike turnire, i koji tenisu ne ostavlja jos nista. Ja tenis gledam ne da bih slusao njihove nebuloze, vec da vidim sta umeju na terenu. Eto, on ume da baci stolicu.
    (Cicero, 17. maj 2019 20:12)

    Ma covece aman, lik je klovn. Ali dize se frka oko toga sto on laprda po drustvenim mrezama, kapiras li?! Upravo to sto pricas je i razlog zasto je cela ova "afera" smesna.. covek ne moze da naudi tenisu jer nije jedan Djokovic, Fedeerer ili Nadal, pa da se tako ponasa, sto ima onda veliku tezinu. On je - NEKI TAMO LIK, i realno ako ces i takvima da pocnes da zabranjujes kako da se ponasaju u svoje slobodno vreme na drustvenim mrezama, onda vec imamo fasizam, realno. Pusti debilka, meni je zabavno, mislim da je i mnogim drugima osvezenje da neko malo iskoci iz kalupa i... to je to. Nece se nista znacajno promeniti u svetu tenisa ako se lik pusti da proziva druge na Tviteru.. ponasanje na terenu je vec sasvim druga prica...
    (Sabre, 17. maj 2019 20:29)

    # Link komentara

  13. Rafa, slazem se sa tobom 100%
    Branko
    (Branko Sajic, 17. maj 2019 20:22)

    # Link komentara

  14. @sabre Kirjos je poslednji koji moze nekome da deli lekcije o moralu i slicno. On nikakvu karijeru jos nije izgradio, niti bilo šta pokazao. Bez pokrića on se oglasava, ponasa se agresivno i umisljeno. Nema to veze sa Djokovicem. Kao ja sam kul baja koji nije politicki korektan. Sve super, ali si i teniser koji ne osvaja velike turnire, i koji tenisu ne ostavlja jos nista. Ja tenis gledam ne da bih slusao njihove nebuloze, vec da vidim sta umeju na terenu. Eto, on ume da baci stolicu.
    (Cicero, 17. maj 2019 20:12)

    # Link komentara

  15. Odavno bi bio drasticno kaznjen da ne dolazi iz Australije koja vec duze vreme nema ozbiljnog igraca a jedna je od najvecih teniskih sila.
    Nazalost jos dugo cemo gledati ovake ispade bez sankcionisanja.
    (Luj, 17. maj 2019 20:09)

    # Link komentara

  16. Bravo Toni. Ovoga treba
    samo suspendovati i
    udariti po dzepu.Ovo je
    sramota za tenis.
     (DRAGAN, 17. maj 2019 20:07)

    # Link komentara

  17. (Nele, 17. maj 2019 19:20)

    Evo da ti pomognem - publika u Madridu do pre koju godinu, samo kao jedan primer. A ima ih jos milion. Tenis je odavno izgubio taj momenat nekog dzentlmenstva i uzvisenosti, publika se secka kako oce, dere tokom poena, zvizdi, raduje se kada neko pogresi, mnogi igraci su odavno prestali da postuju kodeks oblacenja na Vimbldonu,i tako dalje i tako dalje. Ali ako mislis da se ja ne slazem da treba biti fin, sportsmen i davati dobar primer deci - opet, procitaj moj komentar ponovo. Ali to je nesto sasvim drugo od toga da su svi ustogljeni, po istom kalupu se daju beskrvne izjave, i likovi poput Djokovica (koga, opet kazem, obozavam kao pre svega sjajnog tenisera, Srbina i velikog dobrotvora) idu u krajnost i non stop izvode nesto i u sve sae mesaju, ne bi li se dodvorili svima i ispali kul i fini likovi koje ce publika da voli. Opet kazem, je pravite znak jednakosti izmedju divljanja po terenu i psovanja sa jedne strane a sa druge prema tome da neko prosto izrazava svoje misljenje o tome koliko je stvari u tenisu ovih dana licemerno i providno. Dakle, koliko je los za tenis kao dzentlmenski sport (sto je vec nesto sto je po meni odavno umrlo) toliko je dobar za sport kao mesto gde nece svi morati da budu politicki korektni botovi.
    (Sabre, 17. maj 2019 19:54)

    # Link komentara

  18. Sve stoji. Obzirom da je prekšio uslovnu treba ga dobroo kazniti. Sramota je za tenis ovaj lik. S takvim ponašanjem u rijaliti sa njim.
    (šetač, 17. maj 2019 19:50)

    # Link komentara

  19. Bravo za Tonija Nadala. Tacno tako. Ograniciti vidljivost Kirjosovih ispada i ne davati im prostora kojim bi dobijali na vaznosti. Isto kao sto bi Srbija ttebala da uradi sa rijalitijima. Sto manje prostora u medijima, to manje vaznosti i dobijemo bolju Srbiju.
     (M. Radosavljevic, 17. maj 2019 19:46)

    # Link komentara

  20. Ima više razloga zašto, prvi koji ne razumeš je da ga ne razumeš pošto ne razumeš značenje reči džentlmen koje tumačite kao kavaljer što blage veze nema jedno sa drugim. A tenis je upravo sport džentlmena gde ova tvorevina ne pripada! 
    Idi na Wikipediji pa pročitaj englesko tumačenje džentlmena a ne naš prevod. Posle toga ćeš shvatiti da nepoznaješ lično ni jednu osobu koja odgovara opisu.
    Nik je zreo u glavi koliko i bilo koji desetogodišnjak koji trenira fudbal. 
    Evolucija se nemože preskakati a Srbija pokušava da preskoči socijalnu revoluciju. 
    Sam čin gde ja sada tumačim tvoje shvatanje me ne čini džentlmenom jer pokušavam da utičem na tvoju viziju, osećam se loše zbog toga ali je jače od mene. Izvinjavam se. :(
    (Uvek nekoga nerviram, 17. maj 2019 19:21)

    Slazem se, ali isto tako se se slazem i sa tvojim potpisom (Uvek nekog nerviram). Mene nervira npr sto ne odvajas ne od glagola. Sve ostalo stoji.
     (Laowai, 17. maj 2019 19:42)

    # Link komentara

  21. svaka cast na izjavi !!
    tako pravi treneri cuvaju tenis od egzibicionista .
     (daničo, 17. maj 2019 19:39)

    # Link komentara

  22. Nema izjave ovog čoveka a da se ja nisam složio sa njim. Inače sam veliki navijač NĐ
    (vanja, 17. maj 2019 19:28)

    # Link komentara

  23. Zasto moraju svi da budu kao u kalupu da su pravljeni. Slazem se da je skroz cudno nacin na koji je on reagovao, pa i igra mu je cudna, ali to je on...
    (pedja Dorcolac, 17. maj 2019 19:05)

    Ima više razloga zašto, prvi koji ne razumeš je da ga ne razumeš pošto ne razumeš značenje reči džentlmen koje tumačite kao kavaljer što blage veze nema jedno sa drugim. A tenis je upravo sport džentlmena gde ova tvorevina ne pripada!
    Idi na Wikipediji pa pročitaj englesko tumačenje džentlmena a ne naš prevod. Posle toga ćeš shvatiti da nepoznaješ lično ni jednu osobu koja odgovara opisu.
    Nik je zreo u glavi koliko i bilo koji desetogodišnjak koji trenira fudbal.
    Evolucija se nemože preskakati a Srbija pokušava da preskoči socijalnu revoluciju.
    Sam čin gde ja sada tumačim tvoje shvatanje me ne čini džentlmenom jer pokušavam da utičem na tvoju viziju, osećam se loše zbog toga ali je jače od mene. Izvinjavam se. :(
     (Uvek nekoga nerviram, 17. maj 2019 19:21)

    # Link komentara

  24. @sabre
    Ne razumem tvoju logiku. Sport koji je sinonim za sport sa manirima,ne treba da ima igrača kao što je ovaj lik. Apsolutno se ne radi ovde o Novaku, ili o Rafi,i simpatijama prema njima,već o njegovom ponasanju prema protivnicima, sudijama, publici, medijima. Ogromna je razlika izmedju ovog klovna i igrača kao što su Mac ili Nastase... ovi drugi su bili igrači, sa velikim slovom I, i mogli su da imaju kredit za svoje postupke.Njegovo ponašanje je uvreda za ovaj sport. Tako možeš da se ponašaš ako si onaj rvac u Americi, a svakako ne na teniskom turniru. Neka osvoji nesto vredno u sportu kojim se bavi, a da to ne bude prvak ulice u kojoj živi, pa će svaka sledeća glupost imati popusta kod onih koji cene vrednosti ovog sporta...do tada, neka verzija harlemtrotersa u tenisu je najprirodnije mesto za njega...
    (Nele, 17. maj 2019 19:20)

    # Link komentara

  25. Ovaj Kirjos nije ni za skupljača loptica.... Nije taj video tenisera......
     (Miloje, 17. maj 2019 19:15)

    # Link komentara

  26. Kirijos je Nervirao Nadala sve vreme igre. On je tip koji se hrani tudjom nervozom. Treba ga jednostavno ignorisati i rasturati.
    (mile, 17. maj 2019 19:12)

    # Link komentara

  27. Taj Kirjos očigledno želi da bude u centru pažnje i da bude popularan, pa makar to bilo u lošem smislu. Taj grbavko nije loš teniser, ali nije ruku na srce ni neki igrač. Pošto nije neki igrač, jedini način da privuče pažnju javnosti jeste loše ponašanje, bahaćenje, divljanje itd. Ali to mu ne daje za pravo da on vređa tenisere koji su za njega sigurno legende i po, koji su gospoda za njega. I zato se pitam da li će više neko da zaustavi ovog neotesanka... Brale, nije ti ovo reality show.
    (dare, 17. maj 2019 19:09)

    # Link komentara

  28. Zasto moraju svi da budu kao u kalupu da su pravljeni. Slazem se da je skroz cudno nacin na koji je on reagovao, pa i igra mu je cudna, ali to je on...
    (pedja Dorcolac, 17. maj 2019 19:05)

    # Link komentara

  29. Kao sto neko vec rece: u pravu je Rafa! :)
    (Milosav, 17. maj 2019 18:44)

    # Link komentara

  30. Sad ti je los za tenis jel?
    A kad te iztamburao u finale Akapulka bio je stasan igrac.
     (Jon Bon Jovi, 17. maj 2019 18:44)

    # Link komentara

  31. Papaja@Ne pali se na hejtovanje.
    (Mexico, 17. maj 2019 18:35)

    # Link komentara

  32. Iskreno, koliko god da je nepopularno misljenje, ja mislim da je on ODLICAN za tenis. Sacekajte pre minusa i indignacije... svakako ne mislim na kretensko ponasanje, bacanje stolica i to, ali definitivno gotivim sto je u eri politicki korektnih smaraca (prvi Djokovic, koliko god ga gotivio ovako) koji se nenormalno trude da nikoga ne uvrede, da sa svima budu kul, da se svima dodvore, nikoga ne uvrede, bla truc... dakle, u ovoj eri u kakvoj zivimo, pa jos u tenisu.. za mene iskreno je SUPER i OSVEZENJE sto postoji jedan bilde koga apsolutno zabole i koji prica i radi sta hoce. E sad, apsolutno ga treba kazniti za divljanje po terenu i nepostovanje sudije i protivnika, to cak nije ni upitno, ali iskreno njegov doprinos na Tviteru i slicno je meni hit, i voleo bih da je vise tenisera koji su u tom fazonu a manje pis lav bradr svi se volimo serendatora.
    (Sabre, 17. maj 2019 18:34)

    # Link komentara

  33. Bravo, Toni!
    (noleisthebest, 17. maj 2019 18:30)

    # Link komentara

  34. U pravu je Rafa!Nadam se finalu između Novaka i njega pa nek bolji!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jon Bon Jovi, 17. maj 2019 18:13)

    Ajde sto visis ovde i sto jurcas plusice ali u pitanju je Toni Nadal ;) Kao prava botina.
    (papaja, 17. maj 2019 18:28)

    # Link komentara

  35. @Komentator i @Jon Bon Jovi

    Ajde makar pročitajte prvi pasus teksta, pa komentarišite...
     (gergas, 17. maj 2019 18:28)

    # Link komentara

  36. Kirios može i treba da radi šta god hoće. Ako svojim postupcima krši pisana pravila ATPa i turnira, snosiće posledice predviđene propisima organizacije ili zakonima države ako je prekršio zakone. Kraj priče. Odakle Toniju Nadalu, ili bilo kome drugom ideja da su pozvani da komentarišu Kirijosovo ponašanje, da donose moralni sudu ili da agituju tipa trebalo bi ga kazniti, izbaciti sa tura, itd?
    (Kapetan Fred, 17. maj 2019 18:25)

    # Link komentara

  37. Kada ce Kirjosov mentor koji psuje, udara, galami, cepa da se oglasi? Ili ne sme? Kao Rodik necu reci na koga mislim
     (Coki, 17. maj 2019 18:24)

    # Link komentara

  38. Nije Rafa vec Toni, procitajte tekst. Ali, svakako je u pravu.
     (kaokakao, 17. maj 2019 18:24)

    # Link komentara

  39. Toni Nadal najveći gospodin u tenisu ikada...
     (Sef, 17. maj 2019 18:23)

    # Link komentara

  40. Nije Rafa nego Toni Nadal, procitajte tekts pre nego sto komentarisete
     (Dzejms Kamerun "Pinki", 17. maj 2019 18:21)

    # Link komentara

  41. Neverovatno koliko ljudi ne citaju. NIJE IZJAVIO RAFA NEGO TONI
     (Stivi G, 17. maj 2019 18:20)

    # Link komentara

  42. Gospoda su porodica Nadal..
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 17. maj 2019 18:15)

    # Link komentara

  43. ne snimat, samo kaznit i to papreno sa suspenzijom pa da vidimo sto ce uraditi sledeci put. ako i sledeci put isro ponovi ili slicno pojacat suspenziju a kasnije udaljiti i od tenisa.
     (žuta štampa, 17. maj 2019 18:14)

    # Link komentara

  44. Bravo Rafa!
    Ti si covek, svaka cast!!
    (komentator, 17. maj 2019 18:14)

    # Link komentara

  45. U pravu je Rafa!Nadam se finalu između Novaka i njega pa nek bolji!
     (Jon Bon Jovi, 17. maj 2019 18:13)

    # Link komentara

  46. Toni kao i obicno pravo u centar.
    Gotivim ovog covjeka odavno.
     (Kanidja PG, 17. maj 2019 18:13)

    # Link komentara

  47. Napokon neko da kaze istinu..
     (bo, 17. maj 2019 18:11)

    # Link komentara

  48. Bravo, Toni, svaka cast. Pravo u centar. Kratko i jasno. Ovome se nista ne treba ni dodati ni oduzeti. Sve je receno.
     (Dragan, 17. maj 2019 18:10)

    # Link komentara

  49. Dobro covek razmislja
     (milan, 17. maj 2019 18:08)

    # Link komentara