Petak, 17.05.2019.

15:50

FK Partizan se oglasio saopštenjem posle odluke TK FSS

Fudbalski klub Partizan se oglasio saopštenjem posle odluke Takmičarske komisije FSS u vezi sa određivanjem domaćina finalne utakmice Kupa Srbije.

Izvor: SV

FK Partizan se oglasio saopštenjem posle odluke TK FSS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@Nikad navijac
Jao majko mila, dokle vise pozivanje na Sajbera u negativnom kontekstu. Pa taj dogadjaj je bio jedan od svetlijih u istoriji naseg fudbala. Pokusaj da se nesto promeni. Licemerno..licemerno..

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@laganje Ivanovo
Nije u tome poenta. Sam si rekao i jedan i drugi klub su bili za. Znaci mi smo bili i tada kada smo izgubili titulu i sada kada smo je osvojili iz istog razloga. A vi ste tada kada ste osvojili titulu bili za promenu domacinstva a sada niste. A naravno da ce uvek druga strana da se buni i da kaze da je namesteno. Na to se ne obazirem. Ne znam da li ides na derbije poslednjih godina ali ono sto se desava je cist teror. Ljudi stoje na ulicama, izlazima sa autoputa, nadvoznjacima i sl jer prolaze tri frakcije i tako svaki put. Ako hoces da dodjes na derbi moras ili dobrih 2 sata ranije ili u minut do. Sta je bilo sada kada ste igrali u Novom Sadu? Sta je bilo, cini mi se prosle godine u finalu kupa? Ja sam prvi za to da se igra van Beograda i pokusalo se prosle godine. E sad zamisli vase 3 frakcije i jos nase kada krenu za Nis. Nije to isto kao u kosarci. Pustite te price.

slobinator

pre 4 godine

Није ни то најгоре. До распада СФРЈ сва финала су се играла на стадиону ЈНА, тзв. стадиону Партизана, ко год да је играо у финалу. Није ми јасно одакле им образа да се оглашавају.
(Марко, 17. maj 2019 17:54)
uopšte nije tačno da se finale uvek igralo na jna u sfrj.mnogo puta su se igrali dvomeči.tako je dinamo bio bolji 1980 od zvezde 0-0 u zagrebu i 1-0 na marakani,a zvezda mu je uzvratila 1982 sa 2-2 u zagrebu i 4-2 na marakani.sećam se da su u finalu 1981 na marakani igrali velež i željezničar,pa je 1985 ponovo bio dvomeč zvezda-dinamo itd

Nele

pre 4 godine

@Znaci, tada kada je Nis odredjen za domacina bezbednost je bila ok a sada nije? NISU ti razlozi u pitanju kraj price. To sto je Tosic rekao da bi cak igrao i na stadionu CZ a ne u Nisu je izjava JEDNOG igraca a ne stav svih igraca Partizana a ovde neko pise da cu cak i IGRACI Partizana rekli da bi radije igrali cak i na stadionu CZ a ne u Nisu? Sve ovo govori o FSS, sto nije nista novo, dno od organizacije. Zato nam i takva liga. DNO."
Da budem iskren, mislim da ni jedan stadion osim CZ i Partizana nema mogucnosti da organizuje Derbi. Treba da smestis 5(!) navijackih grupa koje su u ratu svaka sa svakom. Ja bi sve Grobare na jednu tribinu, pa ko prezivi, ali..
Zasto je za pocetak stavljen Nis? Pretpostavljam da zele da svi gradovi dobiju finale kupa ali pod uslovom da nije derbi.
A Tosic? Pa nije od jedini rekao nego i Stojke. Znaci 2 od 2 igraca Partizana su za Beograd, ni jedan protiv

Rokatanski

pre 4 godine

Izgleda da baš zbog toga što se finale Kupa tadašnje države Jugoslavije igralo na stadionu JNA, Partizan 32 godine nije osvojio taj Kup. Čak je finale Kupa sa Rijekom 1979. Partizan igrao u dve utakmice, prvu u Rijeci, a drugu na stadionu Crvene zvezde (zbog Dana Mladosti i sleta koji je uvek bio na JNA) i izgubio to finale zbog poraza u Rijeci. Moram da kažem još i to da je najveća poseta na jednoj Partizanovoj utakmici (ne računajući večiti derbi) bila u proleće 1983.godine kada je Partizan u presudnoj utakmici za titulu u toj sezoni igrao na stadionu Crvene zvezde protiv zagrebačkog Dinama i odigrao 2:2 što je bilo dovoljno da zadrži prvo mesto i osvoji titulu na kraju te sezone. Pozdrav!

www.DNO.com

pre 4 godine

OK neka igraju na stadionu CZ. Ali me interesuje, ZASTO je doslo do promene? Ako neko kaze iz bezbedtnosnih razloga, ja pitam, zasto se to nije razmisljalo kada je Nis odredjen za domacina? Zasto se tada nije poslo od pretpostavke da u finalu mogu da se nadju i Partizan i CZ? Znaci, tada kada je Nis odredjen za domacina bezbednost je bila ok a sada nije? NISU ti razlozi u pitanju kraj price. To sto je Tosic rekao da bi cak igrao i na stadionu CZ a ne u Nisu je izjava JEDNOG igraca a ne stav svih igraca Partizana a ovde neko pise da cu cak i IGRACI Partizana rekli da bi radije igrali cak i na stadionu CZ a ne u Nisu? Sve ovo govori o FSS, sto nije nista novo, dno od organizacije. Zato nam i takva liga. DNO.

Ti si bez mozga

pre 4 godine

Није ни то најгоре. До распада СФРЈ сва финала су се играла на стадиону ЈНА, тзв. стадиону Партизана, ко год да је играо у финалу. Није ми јасно одакле им образа да се оглашавају.
(Марко, 17. maj 2019 17:54)
Stadion JNA, Kup Maršala Tita, jel kapiraš sad zašto su se sva finala igrala na Partizanovom stadionu ? Čisto sumnjam.

Runner

pre 4 godine

... Него ме нешто живо занима за коју су се опцију залагали челници Радничког? Нешто су се ућутали. Чисто сумњам да би остали неми да је обрнута ситуација.
(Runner, 17. maj 2019 16:54)
Извињавам се челницима ФК Раднички из Ниша, наиме, управо сам на www.Sportske.net прочитао њихово саопштење у коме негодују због измештања финала Купа на Маракану и траже изгубљену добит у износу од 10% од продатих улазница.

Istina

pre 4 godine

Kakvo spinovanje,samo da ispadnu navodne zrtve necega sto je itekako normalno.Kao prvo,sami igraci partizana su,odmah nakon utakmice u Nisu,izjavili da bi vise voleli da se finale igra u Bgd,pa makar i na Marakani a sada njihova uprava glumi nesto i kao zateceni su...kao drugo,zasto da se grad Nis rusi i razvaljuje od razularenih hordi huligana a da stadion Radnickog ostane bez stolica,koje ce polomiti navijaci porazene ekipe.Kao trece,ko ce da smesti i gde,partizanovih 17 frakcija,kad se medjusobno ne mogu gledati ni prilaziti jedni drugima.Cair nije toliko veliki da bi bile tampon zone i kavezi za njih.Uostalom,u Nisu su 2/3 zvezdinih navijaca i oni bi pored severa napunili i citav istok,verovatno i pola zapada i kako da se izbegnu ekcesi.Najbolje je da se derbi igra ili na JNA ili na Marakani i ovo je najbolje resenje za sve a uprava partizana da ne glumi ludilo.

bvb

pre 4 godine

Dokle vise da krijete vasu nesposobnost? Do juce ste bre bili 5-ti, vezali ste 4 poraza, imali pregršt remija i onda su krive mračne sile? Zvezda je sa najlošijim svojim igračima (Tutoric, Lekic, Isah, Bogdanović, Slavko Perovic) bila druga i borila se do poslednjeg kola za titulu, a vi sa ovim timom izgubili titulu u decembru. Uzeli ste onog Pantića da svake epizode govori o nekim mračnim silama, tako da bi mu i "Treće oko" ili Molder i Skali pozavideli. Ne brukajte taj slavni klub (iako sam zvezdas). Priznajte grešku i bezite.

Saša

pre 4 godine

Zvezda otvoreno i bez imalo stida pokazuje da im niko ništa ne može. Nema ni trunke morala. Postavili svoje ljude na svim mestima u savezu. Omogućio im vodja pa se osilili. Ničija nije do zore gorela. Ne daj se Partizane.Volimo te srcem svim.
(Doki, 17. maj 2019 17:30)

Nema više Toleta.......kmeeeeeee.....

ArtuDitu

pre 4 godine

Saopštenje, prepucavanja u komentarima a fudbal nula. Da naši ljudi imaju neki nivo svesti niko ne bi došao da gleda finale Kupa bilo da se igra u Nišu ili Beogradu jer je prošli derbi fudbalski bio katastrofa. Prvo poluvreme jedno od najgorih u istoriji, mada, ni ostatak nije bio bolji. Dve ekipe za 90 minuta nisu izvele dve smislene akcije a neki potez vredan pažnje ne može da se iščupa ni uz najniže moguće kriterijume. Važno je da se ljudi potpaljuju i huškaju jedni na druge. Izgleda da je to preostalo od fudbala.

milovan

pre 4 godine

Objasnite gospodo odakle toliki dug zašto 6 frakcija menjanje trenera kao na traci dovodjenje igrača ranga zone čast nekim pojedincima pa tek onda kukajte

F10

pre 4 godine

Jesam Zvezdaš ali ovo je više smešno kako se uprava Partizana pere. Gospodo, ako smem tako da vas nazovem, Rajko Mitić je najveći stadion u zemlji, odnosno prima najviše gledalaca. Drugo, najviše publike oba tima imaju upravo u Beogradu i nijedan od dva tima nemaju logističkih troškova (prevoz, prenoćište, ishrana, prevoz navijača...) tako da je sasvim logično da se utakmica igra u Beogradu. Treće, kako sam već i napisao, najviše navijača oba kluba žive upravo u glavnom gradu. Veliki deo navijača ide na utakmice da bi lomio, krao, tukao, uništavao javnu imovinu i ne vidim razlog zašto bi ti navijači demolirali Niš, N. Sad, Kragujevac ili bilo koji drugi grad kada sbe to mogu da rade i kod kuće. Četvrto, Beograd, kao glavni i najveći grad, jedini ima dovoljan broj i policije i žandarmerije da bezbedno organizuje utakmicu ovakvog rizika. Peto, zbog vas takvih i ja sam gotovo saopštenje izdao, bez plana da bude tako.

xxx

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin. 
(xxx, 17. maj 2019 16:08) 

Tvom kompleksu i kuknjavi nem akraja.Kada si toliko pametan pogledaj gde je tvoj klub igrao.U Lazarevcu i Zemunu.Toje verovatno negde daleko a ne Beograd
(NY, 17. maj 2019 16:58). Nauči gramatiku, mani se geografije.

Марко

pre 4 godine

У последњих 17 година свега 2 пута је финале купа било на Маракани, док је чак 12 пута одржано на ЈНА. 
Чисто информације ради.
(ll, 17. maj 2019 16:38)

Није ни то најгоре. До распада СФРЈ сва финала су се играла на стадиону ЈНА, тзв. стадиону Партизана, ко год да је играо у финалу. Није ми јасно одакле им образа да се оглашавају.

Bez mozga

pre 4 godine

A i ovaj navalio sa ekselovim tabelama... Ko jos u to veruje?
(Toto-ko-tunjo-Ostojin-opozicionar, 17. maj 2019 16:51)

To sto zivis u paralelnom svetu ne opravdavate sto pises nebuloze na realne cinjenice

Toto-ko-tunjo-turbo-generaciji

pre 4 godine

A i ovaj navalio sa ekselovim tabelama... Ko jos u to veruje? 
(Toto-ko-tunjo-Ostojin-opozicionar, 17. maj 2019 16:51) 

To sto zivis u paralelnom svetu ne opravdavate sto pises nebuloze na realne cinjenice
(Bez mozga, 17. maj 2019 17:01)

Malisa, ovde se nekad citao i Alan Ford.

maconii

pre 4 godine

imate 3 frakcije navijaca koji bi se u putu do nisa poubijali,za to vas nije briga...jos plus zvezdini navijaci...ja da mogu ustupio bih da se igra na jna samo da ne kukate vise.

Doki

pre 4 godine

Zvezda otvoreno i bez imalo stida pokazuje da im niko ništa ne može. Nema ni trunke morala. Postavili svoje ljude na svim mestima u savezu. Omogućio im vodja pa se osilili. Ničija nije do zore gorela. Ne daj se Partizane.Volimo te srcem svim.

Henk Mudi

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin.
(xxx, 17. maj 2019 16:08)

Kmeeeeeeeee....

onako

pre 4 godine

@Admiral
Izvini, grešiš. Domaćin finala Kupa 2017. je bio Novi Sad. Iz istih razloga je prebačen a žreb je odredio stadion Partizana.

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

Zaista srceparajuće.....
-odgovorite : zašto lažete celokupnu fudbalsku javnost da predstavnik Partizana nije učestvovao u obavljanju žreba za mesto gde će se igrati finale. Ukoliko imate bilo kakav dokaz ili saznanje da je žreb "namešten" , zašto to odmah jasno i nedvosmisleno ne kažete? Zašto Nas sve držite u neizvesnosti?
Znate da je žreb bio pošten, i tu je onaj ključni razlog zašto zamenjujete teze!
Inače, lično sam voleo da se igra na JNA, (jer Vi nemate svoj stadion), i da Vas tamo zgazim o.

Admiral

pre 4 godine

@ CzBg1989!, 17. maj 2019 16:11

Ma bravo! Kakav spin! Kada je Partizan osvojio duplu krunu na JNA kako kazes, davno pre finala je JNA odredjen kao stadion za finale kada se nije znalo ko ce igrati finale, a sada se zna ko igra finale, naprasno se menja stadion koji je bio odredjen za finale i gle cuda Zvezda dobija domacinstvo, sasvim slucajno... Zreb je naravno samo farsa, nije postojao ni promil sanse da se igra na Partizanovom stadionu, to i vrapci na grani znaju

ll

pre 4 godine

У последњих 17 година свега 2 пута је финале купа било на Маракани, док је чак 12 пута одржано на ЈНА.
Чисто информације ради.

Тиосав

pre 4 godine

Штури покушаји да се изрелативизује катастрофална сезона ФКП, најгора у последњих 35 година. Свесно и невешто окретање приче са терена на зеленом столу. Очајна селекција играча, катастрофално вођење клуба, дугови, Европа у питању до задњег кола првенства.

Да ико у управи има образ већ би дао оставку и препустио место бољима.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Hahaha cirkus sa saopštenjima se nastavlja! Sad će Zvezda koliko do večeras da odgovori smesta na ovo Partizanovo najnovije "ratničko" saopštenje! Smešni su zaista, kako ih nije sramota više, i jedne i druge hahaha! Inače Partizan je koliko pre dve sezone igrao finale Kupa na svom terenu i to baš protiv Zvezde i nešto se ne sećam da se tada bunio zbog toga što je bilo određeno da se utakmica igra na njegovom terenu! A sada se bune kada je određeno da se igra na terenu njegovih ljutih rivala! Hahaha kakva blamaža!

laganje Ivanovo

pre 4 godine

"Kad je 2017 premešteno finale iz Novog Sada u Humsku tad se niste obraćali TK FSS.Svima vama poštenima...
(Ivan, 17. maj 2019 15:52)"

Selektivno pamcenje, oba kluba su tada bila saglasna da se finale premesti... Sada nisu. Uz to, Terzic se zalio da je zreb namesten nakon sto je Partizanu odredjen domaci teren.

Јабучило

pre 4 godine

Ако није могло да се измешта из Сурдулице (и добро је што није), зашто се сада измешта из Ниша? Шта су Нишлије за ФСС, шугаве или неспособне? Место Срамота за ФСС по више основа.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Saopstenje jeda velika nula, budite mudonje bar jednom u svom crvljivom ulizivackom zivotu i donesite odluku da bojkotujete zvezdasko napredni savez i njegovu sramnu odluku, BOJKOT
(Uprava napolje, 17. maj 2019 15:53)

Tako jeeeee! A Ostoja, je l' aplaudira?

Bez mozga

pre 4 godine

Sutra ce TK FSS doneti odluku da se ovaj kup racuna duplo. Treba mezimici „namaći“ trofeja.
(rade, 17. maj 2019 16:12)

Jedino sto se u ovoj situaciji duplira jesu vasi kompleksi !

chema

pre 4 godine

od poslednjih 12 finala, 7 je igrano na JNA, 2 na Marakani, šta je sporno?
(drsmrt, 17. maj 2019 15:49)

Sporno je to da se fudbal igra u Srbiji, a kako stoje stvari ispada da je Srbija samo Beograd i ništa više. Hvala vam još jednom Beograđani, iz dana u dan sve više dokazujete da se sve vrti oko vas. Pozdrav iz Niša !!!

Komšija Rade

pre 4 godine

Marakana em veca em ima ubedljivo najbolji teren
(deki, 17. maj 2019 16:30)
Jel to misliš na onu njivu na kojoj su donedavno nicale pečurke? Pečurkana

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Iz Partizana: I nebo nad nama celo je zvezdano! Dokle?
(poznavalac, 17. maj 2019 15:56) 


dok ne svane.
(neutralni felsh, 17. maj 2019 16:34)

Gde tako zuris da svane? Pusti nek traje...

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Sutra ce TK FSS doneti odluku da se ovaj kup racuna duplo. Treba mezimici „namaći“ trofeja. 
(rade, 17. maj 2019 16:12) 

Kakav trofej. Kad vas namaknemo, nema bolje.
(Toto-ko-tunjo, 17. maj 2019 16:18). Nemoj Sale da vas namakne u finalu.

Henk Mudi

pre 4 godine

@ od poslednjih 12 finala, 7 je igrano na JNA, 2 na Marakani, šta je sporno? 
(drsmrt, 17. maj 2019 15:49) 
Nista nije sporno samo zasto se menjalo mesto igranja? Zasto se sve u Bg trpa? Zvezdas sam obecao sam bratu mladjem da ga vodim na utakmicu da gledamo i sta sad? Mnogo ljudi na jugu je cekalo to derbi finale i onda dodje nekom da tek tako 10 dana pre finala pomeri mesto igranja. Na kraju ce od Srbije ostati samo Beograd a djavo ce nam biti kriv sto je tako...
(Student, 17. maj 2019 16:10)

Zato sto je teren katastrofa, cak su i partizanovi igraci izjavili da bi vise voleli da igraju na Marakani nego u Nisu. Zato sto je Marakana 3 puta veca od stadiona u Nisu. I na kraju krajeva, bezbednosni razlozi, u Beogradu bez problema iskontrolisu frakcijase! A to sto svi idu u BG nije ni najmanje kriv fudbal, to su neke druge nedace ljudi!

Student

pre 4 godine

@ od poslednjih 12 finala, 7 je igrano na JNA, 2 na Marakani, šta je sporno?
(drsmrt, 17. maj 2019 15:49)
Nista nije sporno samo zasto se menjalo mesto igranja? Zasto se sve u Bg trpa? Zvezdas sam obecao sam bratu mladjem da ga vodim na utakmicu da gledamo i sta sad? Mnogo ljudi na jugu je cekalo to derbi finale i onda dodje nekom da tek tako 10 dana pre finala pomeri mesto igranja. Na kraju ce od Srbije ostati samo Beograd a djavo ce nam biti kriv sto je tako...

CzBg1989!

pre 4 godine

Hahahahah, kad nema izlaza onda saopstenjaa, pa znamo da vam odgovara za vašu kungfu odbranu da igrate na njivi.. A kad je vama dupla kruna osvojena na JNA tad nikom nista.. Kako ste smesni majko moja, žrebom je odlučeno da se igra na Marakani.. Moglo je i na JNA sve jedno ali vi ste bili alibi klub i ostaćete.

Sah-mat

pre 4 godine

Kao navijača Partizana poprilično me je sramota zbog ovog saopštenja.
(Poz iz BG-a, 17. maj 2019 16:24)

Kao navijac zvezde ti kazem da si se prilicno izblamirao panteru.

Toto-ko-tunjo-Ostojin-opozicionar

pre 4 godine

У последњих 17 година свега 2 пута је финале купа било на Маракани, док је чак 12 пута одржано на ЈНА. 
Чисто информације ради.
(ll, 17. maj 2019 16:38)

A i ovaj navalio sa ekselovim tabelama... Ko jos u to veruje?

Bez mozga

pre 4 godine

Pozdravio bih i istupanje Partizana iz ovakve Lige i formiranje paralelne Lige, uz obraćanje UEFA.
(Nikada navijač, samo za pravdu, 17. maj 2019 16:38)

Aman istupite vec jednom !
Kakvi licemeri ste pa to je strasno. Sad ce biti da je urota sto se igra u gradu gde su vam poklonili stadion ???
A, sto se ne prijavite za HNL , tamo bi ste bili sa svojima

rakovčanin

pre 4 godine

Među prvima se ipak oglasio predsenik Takmičarske komisije Miodrag Janković koji je obrazložio odluku za Maxbetsport.
– Posle odigranih polufinalnih utakmica i plasmana dva kluba iz Beograda u finale, zbog bezbednosne procene i bolje organizacije smatrali smo da se utakmica odigra u Beogradu. Pristupili smo izvlačenju domaćinstva kako je propisano pravilnikom. Izvlačenjem kuglice je odlučeno da se meč igra na Marakani. Bila su oba kluba I NIKO SE NIJE BUNIO NA TU ODLUKU – rekao je Janković za Maxbetsport

Nikada navijač, samo za pravdu

pre 4 godine

FK Partizan bi odmah morao da donese odluku da igra finale u Nišu. Ne može se trpeti teror jednog kluba koji od slučaja "Zjajo" i "Šajber" manipuliše svim događajima u srpskom fudbalu (izuzev kada je Arkan odigrao najpozitivniju ulogu u svom životu i srpskom fudbalu). Zamislite samo kada bi Arsenal i Čelzi umesto u Bakuu odlučili da igraju finale Lige UEFA u Londonu, pa i Liverpul i Totenhem umesto u Madridu, odlučili da finale igraju u recimo Mančesteru. Mora se stati na put teroru u srpskom fudbalu. Pozdravio bih i istupanje Partizana iz ovakve Lige i formiranje paralelne Lige, uz obraćanje UEFA.

neutralni felsh

pre 4 godine

Kao navijača Partizana poprilično me je sramota zbog ovog saopštenja.
(Poz iz BG-a, 17. maj 2019 16:24)


ti si navijac partizana kao sto mesi navija za real :)

Runner

pre 4 godine

Južni vetar jako duva u Nišu možete da se prehladite. Blizanci lepo se provedite uz pozdrav sa Čaira.
(NiŠ, 17. maj 2019 16:26)
А што трпаш Партизан у исти кош са Звездом? Па Партизан се залагао и залаже да се финале Купа игра у твом граду, у Нишу. Него ме нешто живо занима за коју су се опцију залагали челници Радничког? Нешто су се ућутали. Чисто сумњам да би остали неми да је обрнута ситуација.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Sutra ce TK FSS doneti odluku da se ovaj kup racuna duplo. Treba mezimici „namaći“ trofeja.
(rade, 17. maj 2019 16:12)

Kakav trofej. Kad vas namaknemo, nema bolje.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Saopstenje jeda velika nula, budite mudonje bar jednom u svom crvljivom ulizivackom zivotu i donesite odluku da bojkotujete zvezdasko napredni savez i njegovu sramnu odluku, BOJKOT 
(Uprava napolje, 17. maj 2019 15:53) 

Tako jeeeee! A Ostoja, je l' aplaudira?
(Toto-ko-tunjo, 17. maj 2019 16:26). Ne, AV aplaudira.

glava

pre 4 godine

Živite u blatu i iz njega nećete nikad izaći!Svi ste isti fss,zvezda,partizan,država i vaši huligani dileri,kriminalci sa tribina.Pokret za zabranu,komunističkih blizanaca i fudbala u srbiji..To nama treba.

dalibor

pre 4 godine

Evo ja cu vam reci koje okolnosti... Potencijalno veliki broj gledalaca, dve rizicne grupe navijaca koje prvo treba da dodju do Nisa a da ne naprave neki krs i lom, stanje terena ako mozda padne kisa, obezbedjenje celog ovog dogadjaja(za utakmice na Cairu dolazi milicija iz svih okolnih mesta), oba finalista su iz BG-a....

NY

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin.
(xxx, 17. maj 2019 16:08)

Tvom kompleksu i kuknjavi nem akraja.Kada si toliko pametan pogledaj gde je tvoj klub igrao.U Lazarevcu i Zemunu.Toje verovatno negde daleko a ne Beograd

Bez mozga

pre 4 godine

Jel to misliš na onu njivu na kojoj su donedavno nicale pečurke? Pečurkana
(Komšija Rade, 17. maj 2019 16:36)

Donedavno...odnedavno za vas lavor Rajko je Vembli
Nego, razmislio da tuzis Zvezdu zbog dusevnih patnji, unistenog detinjstva...? Pare bi sine namlatio

Ono

pre 4 godine

Podsetio bi upravu Partizana da trenutno imaju tri frakcije navijača, da zbog toga i Marakana izgleda poluprazno jer se mora obezbediti tampon zone na sve strane. Zamislite tek u Nisu na šta bi to ličilo! Domaćinstvo je moglo i na JNA sto se mene tiče. Inače organizator utakmice je FSS, karte idu pola-pola tako sto se dodeljuju jednom i drugom klubu, a oni organizuju prodaju.

deki

pre 4 godine

Hajde dosta vise bruke jedne,kostate drzavu "k'o Grcka" ,zbog vasih frakcija mora da se angazuje tri puta vise policije. I da nisu izvlacili gde ce igrati,Marakana em veca em ima ubedljivo najbolji teren

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

12/17 proslih finala na JNA. Licemeri.
(Azer, 17. maj 2019 15:53)

Ma neeee, oni zale sto nije fudbal u Nisu... Da im 15 frakcija rasporedis po tribinama, a ostali mogu i ispred stadiona da prate na video bimu.

xxx

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin.

neutralni felsh

pre 4 godine

Tako i treba ... da proslavimo duplu krunu na marakani ... 
Posle ovoga treba pokrenuti pitanje titula 86-te i 87-me ...
(Slobodan, 17. maj 2019 16:03)


crveni arheolozi u akciji :)

neutralni felsh

pre 4 godine

Da li u Partizanu smeju nekada pogledati noći, nebo nad Srbijom ili se plaše da će i tamo ugledati ono o čemu pišu, pričaju, saopštavaju, gube...
(poznavalac, 17. maj 2019 15:53)


mesec?

Plivac

pre 4 godine

Zar ne kukaše juče igrači Partizana kako bi radije igrali na Marakani nego u Nišu? Da se igrala utakmica u Nišu i izbio neki incident bilo bi da li je moguće da su dozvolili da se igra u Nišu kad znaju da ima 156 frakcija. Narod smo kom se nikako ne može ugoditi

zare

pre 4 godine

2017. godine domaćin trebao da bude Novi Sad, pa je prebačeno u Beograd, žrebom odlučeno da domaćin bude partizan. čemu sad ova hajka. samo kmečite

Kanidja PG

pre 4 godine

Odzan zreb u kome nije niko aktivno ucestvovao iz Partizana.
Pa nije ni iz Zvezde,imali ste predstavnika koji je sve nadgledao.
To sto niste imali srece objasnice vec Pantic u specijalu kao i mjesecima unazad.
Sad pokazite se na terenu igrajte fudbal a ne ragbi kao u prosla 2 derbija.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Pa brate mili iako je sve istina čemu vise saopstenja?!Hoce li to šta promeniti u zemlji Srbiji?!Dosadni ste i jedni i drugi i treći!Tim se raspada,jedva opstali u ligi,bez struke...Na najniže grane pali a vi raspalili po saopstenjima!

qqlele

pre 4 godine

Kad je finale kupa pre dve godine prebaceno iz Novog Sada u Beograd, i to na JNA (onaj stadion sto vam je nedavno poklonjen) niste se bunili. Secate se,
to je bilo oni finale kupa kad nije dosudjen cist penal nad Boacijem

Kaiser

pre 4 godine

Opet se oglasio okrugli profesor.Zar nije Bambi Tosic izrazio zelju da se finale igra u Beogradu.Mozda je po gospodinu okruglom trebalo na vojnom stadionu koji prima 20 hiljada gledalaca.U pocetku je odredjen Nis jer se nije predpostavljalo da ce oba finalista biti iz Beograda

Grada

pre 4 godine

Dokle da se vadite na vaše gluposti i pogrešno vođenje kluba od strane ove uprave, finale kupa se svuda igra u glavnom gradu, a ne po nekim ćumezima od stadiona

Uprava napolje

pre 4 godine

Saopstenje jeda velika nula, budite mudonje bar jednom u svom crvljivom ulizivackom zivotu i donesite odluku da bojkotujete zvezdasko napredni savez i njegovu sramnu odluku, BOJKOT

Oki i Boki flips

pre 4 godine

A o kakvom putu do uspeha pričaju ova draga gospoda? Umalo izvisili za kvalifikacije za LE. A što se tiče toga što je Kup utakmica premeštena na Rajka pa gospodo draga sredite stadion i biće prilike da se i kod vas igraju utakmice. Vi ste se prvi žalili na stanje terena u Nišu.

Glista

pre 4 godine

U potpunosti preuzeli titulu "FK Saopstenje". Od fudbala nista, provlace se kako znaju i umeju do nekih jadnih rezultata, ali zato saopstenja pisu svaki dan!

Turbulencija

pre 4 godine

Ova okolnost je nepobitna i verujemo takva da će FK Partizan kao i više puta u ovoj sezoni pokazati da je snažniji od svi žrebova, naglih prenosa nadležnosti, odluka bez obrazloženja i časno zaokružiti svoj trnovit put do uspeha!"

Ajde neka neko bude realan i neka odobri ovu izjavu od strane rukovodstva Partizana. Ja ne pamtim slabiji i losije vodjen Partizan, Zvezda je na terenu za minimum klasu bolji tim i ne razumem sta i njoj treba ovo mesetarenje, sta jel se demonstrira sila na svim nivoima. Nije to dobro verujte mi.

poznavalac

pre 4 godine

Da li u Partizanu smeju nekada pogledati noći, nebo nad Srbijom ili se plaše da će i tamo ugledati ono o čemu pišu, pričaju, saopštavaju, gube...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Sale Ilić je zaslužio da oproštajni meč odigra kod kuće, na Partizanovom terenu.Ali jednostavno neko tu opasno mulja i od toga nema ništa.Zvezda će lagano pobediti i tu je kraj,mnogo su bolji a ja za Partizan neću navijati sve dok je Savo trener.Sportski pozdrav!

Mikula

pre 4 godine

A dok se radilo šta je htelo dok je Tole vedrio i oblačio sve bilo ok i pošteno!? Kad ste pravili od malog kluba najveći u Srbiji, sve bilo regularno!? E pa taj ćurak što čekate sad da se okrene već je bio kod vas, sad se samo vratio gde treba. Licimuri!

Idemo Niiiis

pre 4 godine

Smorili ste vise, ali stvarno. Prosli put kada je bilo pomeranje kupa za BG igralo se na JNA ako se dobro secam, nekako je i logicno bilo da se sada igra na Marakani.

qqlele

pre 4 godine

Kad je finale kupa pre dve godine prebaceno iz Novog Sada u Beograd, i to na JNA (onaj stadion sto vam je nedavno poklonjen) niste se bunili. Secate se,
to je bilo oni finale kupa kad nije dosudjen cist penal nad Boacijem

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Pa brate mili iako je sve istina čemu vise saopstenja?!Hoce li to šta promeniti u zemlji Srbiji?!Dosadni ste i jedni i drugi i treći!Tim se raspada,jedva opstali u ligi,bez struke...Na najniže grane pali a vi raspalili po saopstenjima!

Idemo Niiiis

pre 4 godine

Smorili ste vise, ali stvarno. Prosli put kada je bilo pomeranje kupa za BG igralo se na JNA ako se dobro secam, nekako je i logicno bilo da se sada igra na Marakani.

zare

pre 4 godine

2017. godine domaćin trebao da bude Novi Sad, pa je prebačeno u Beograd, žrebom odlučeno da domaćin bude partizan. čemu sad ova hajka. samo kmečite

dalibor

pre 4 godine

Evo ja cu vam reci koje okolnosti... Potencijalno veliki broj gledalaca, dve rizicne grupe navijaca koje prvo treba da dodju do Nisa a da ne naprave neki krs i lom, stanje terena ako mozda padne kisa, obezbedjenje celog ovog dogadjaja(za utakmice na Cairu dolazi milicija iz svih okolnih mesta), oba finalista su iz BG-a....

Mikula

pre 4 godine

A dok se radilo šta je htelo dok je Tole vedrio i oblačio sve bilo ok i pošteno!? Kad ste pravili od malog kluba najveći u Srbiji, sve bilo regularno!? E pa taj ćurak što čekate sad da se okrene već je bio kod vas, sad se samo vratio gde treba. Licimuri!

Kanidja PG

pre 4 godine

Odzan zreb u kome nije niko aktivno ucestvovao iz Partizana.
Pa nije ni iz Zvezde,imali ste predstavnika koji je sve nadgledao.
To sto niste imali srece objasnice vec Pantic u specijalu kao i mjesecima unazad.
Sad pokazite se na terenu igrajte fudbal a ne ragbi kao u prosla 2 derbija.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Hahaha cirkus sa saopštenjima se nastavlja! Sad će Zvezda koliko do večeras da odgovori smesta na ovo Partizanovo najnovije "ratničko" saopštenje! Smešni su zaista, kako ih nije sramota više, i jedne i druge hahaha! Inače Partizan je koliko pre dve sezone igrao finale Kupa na svom terenu i to baš protiv Zvezde i nešto se ne sećam da se tada bunio zbog toga što je bilo određeno da se utakmica igra na njegovom terenu! A sada se bune kada je određeno da se igra na terenu njegovih ljutih rivala! Hahaha kakva blamaža!

Henk Mudi

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin.
(xxx, 17. maj 2019 16:08)

Kmeeeeeeeee....

glava

pre 4 godine

Živite u blatu i iz njega nećete nikad izaći!Svi ste isti fss,zvezda,partizan,država i vaši huligani dileri,kriminalci sa tribina.Pokret za zabranu,komunističkih blizanaca i fudbala u srbiji..To nama treba.

Student

pre 4 godine

@ od poslednjih 12 finala, 7 je igrano na JNA, 2 na Marakani, šta je sporno?
(drsmrt, 17. maj 2019 15:49)
Nista nije sporno samo zasto se menjalo mesto igranja? Zasto se sve u Bg trpa? Zvezdas sam obecao sam bratu mladjem da ga vodim na utakmicu da gledamo i sta sad? Mnogo ljudi na jugu je cekalo to derbi finale i onda dodje nekom da tek tako 10 dana pre finala pomeri mesto igranja. Na kraju ce od Srbije ostati samo Beograd a djavo ce nam biti kriv sto je tako...

ll

pre 4 godine

У последњих 17 година свега 2 пута је финале купа било на Маракани, док је чак 12 пута одржано на ЈНА.
Чисто информације ради.

bvb

pre 4 godine

Dokle vise da krijete vasu nesposobnost? Do juce ste bre bili 5-ti, vezali ste 4 poraza, imali pregršt remija i onda su krive mračne sile? Zvezda je sa najlošijim svojim igračima (Tutoric, Lekic, Isah, Bogdanović, Slavko Perovic) bila druga i borila se do poslednjeg kola za titulu, a vi sa ovim timom izgubili titulu u decembru. Uzeli ste onog Pantića da svake epizode govori o nekim mračnim silama, tako da bi mu i "Treće oko" ili Molder i Skali pozavideli. Ne brukajte taj slavni klub (iako sam zvezdas). Priznajte grešku i bezite.

maconii

pre 4 godine

imate 3 frakcije navijaca koji bi se u putu do nisa poubijali,za to vas nije briga...jos plus zvezdini navijaci...ja da mogu ustupio bih da se igra na jna samo da ne kukate vise.

Grada

pre 4 godine

Dokle da se vadite na vaše gluposti i pogrešno vođenje kluba od strane ove uprave, finale kupa se svuda igra u glavnom gradu, a ne po nekim ćumezima od stadiona

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Sutra ce TK FSS doneti odluku da se ovaj kup racuna duplo. Treba mezimici „namaći“ trofeja.
(rade, 17. maj 2019 16:12)

Kakav trofej. Kad vas namaknemo, nema bolje.

Марко

pre 4 godine

У последњих 17 година свега 2 пута је финале купа било на Маракани, док је чак 12 пута одржано на ЈНА. 
Чисто информације ради.
(ll, 17. maj 2019 16:38)

Није ни то најгоре. До распада СФРЈ сва финала су се играла на стадиону ЈНА, тзв. стадиону Партизана, ко год да је играо у финалу. Није ми јасно одакле им образа да се оглашавају.

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

Zaista srceparajuće.....
-odgovorite : zašto lažete celokupnu fudbalsku javnost da predstavnik Partizana nije učestvovao u obavljanju žreba za mesto gde će se igrati finale. Ukoliko imate bilo kakav dokaz ili saznanje da je žreb "namešten" , zašto to odmah jasno i nedvosmisleno ne kažete? Zašto Nas sve držite u neizvesnosti?
Znate da je žreb bio pošten, i tu je onaj ključni razlog zašto zamenjujete teze!
Inače, lično sam voleo da se igra na JNA, (jer Vi nemate svoj stadion), i da Vas tamo zgazim o.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

12/17 proslih finala na JNA. Licemeri.
(Azer, 17. maj 2019 15:53)

Ma neeee, oni zale sto nije fudbal u Nisu... Da im 15 frakcija rasporedis po tribinama, a ostali mogu i ispred stadiona da prate na video bimu.

Saša

pre 4 godine

Zvezda otvoreno i bez imalo stida pokazuje da im niko ništa ne može. Nema ni trunke morala. Postavili svoje ljude na svim mestima u savezu. Omogućio im vodja pa se osilili. Ničija nije do zore gorela. Ne daj se Partizane.Volimo te srcem svim.
(Doki, 17. maj 2019 17:30)

Nema više Toleta.......kmeeeeeee.....

Plivac

pre 4 godine

Zar ne kukaše juče igrači Partizana kako bi radije igrali na Marakani nego u Nišu? Da se igrala utakmica u Nišu i izbio neki incident bilo bi da li je moguće da su dozvolili da se igra u Nišu kad znaju da ima 156 frakcija. Narod smo kom se nikako ne može ugoditi

Doki

pre 4 godine

Zvezda otvoreno i bez imalo stida pokazuje da im niko ništa ne može. Nema ni trunke morala. Postavili svoje ljude na svim mestima u savezu. Omogućio im vodja pa se osilili. Ničija nije do zore gorela. Ne daj se Partizane.Volimo te srcem svim.

Glista

pre 4 godine

U potpunosti preuzeli titulu "FK Saopstenje". Od fudbala nista, provlace se kako znaju i umeju do nekih jadnih rezultata, ali zato saopstenja pisu svaki dan!

Istina

pre 4 godine

Kakvo spinovanje,samo da ispadnu navodne zrtve necega sto je itekako normalno.Kao prvo,sami igraci partizana su,odmah nakon utakmice u Nisu,izjavili da bi vise voleli da se finale igra u Bgd,pa makar i na Marakani a sada njihova uprava glumi nesto i kao zateceni su...kao drugo,zasto da se grad Nis rusi i razvaljuje od razularenih hordi huligana a da stadion Radnickog ostane bez stolica,koje ce polomiti navijaci porazene ekipe.Kao trece,ko ce da smesti i gde,partizanovih 17 frakcija,kad se medjusobno ne mogu gledati ni prilaziti jedni drugima.Cair nije toliko veliki da bi bile tampon zone i kavezi za njih.Uostalom,u Nisu su 2/3 zvezdinih navijaca i oni bi pored severa napunili i citav istok,verovatno i pola zapada i kako da se izbegnu ekcesi.Najbolje je da se derbi igra ili na JNA ili na Marakani i ovo je najbolje resenje za sve a uprava partizana da ne glumi ludilo.

rakovčanin

pre 4 godine

Među prvima se ipak oglasio predsenik Takmičarske komisije Miodrag Janković koji je obrazložio odluku za Maxbetsport.
– Posle odigranih polufinalnih utakmica i plasmana dva kluba iz Beograda u finale, zbog bezbednosne procene i bolje organizacije smatrali smo da se utakmica odigra u Beogradu. Pristupili smo izvlačenju domaćinstva kako je propisano pravilnikom. Izvlačenjem kuglice je odlučeno da se meč igra na Marakani. Bila su oba kluba I NIKO SE NIJE BUNIO NA TU ODLUKU – rekao je Janković za Maxbetsport

Oki i Boki flips

pre 4 godine

A o kakvom putu do uspeha pričaju ova draga gospoda? Umalo izvisili za kvalifikacije za LE. A što se tiče toga što je Kup utakmica premeštena na Rajka pa gospodo draga sredite stadion i biće prilike da se i kod vas igraju utakmice. Vi ste se prvi žalili na stanje terena u Nišu.

Bez mozga

pre 4 godine

Pozdravio bih i istupanje Partizana iz ovakve Lige i formiranje paralelne Lige, uz obraćanje UEFA.
(Nikada navijač, samo za pravdu, 17. maj 2019 16:38)

Aman istupite vec jednom !
Kakvi licemeri ste pa to je strasno. Sad ce biti da je urota sto se igra u gradu gde su vam poklonili stadion ???
A, sto se ne prijavite za HNL , tamo bi ste bili sa svojima

Тиосав

pre 4 godine

Штури покушаји да се изрелативизује катастрофална сезона ФКП, најгора у последњих 35 година. Свесно и невешто окретање приче са терена на зеленом столу. Очајна селекција играча, катастрофално вођење клуба, дугови, Европа у питању до задњег кола првенства.

Да ико у управи има образ већ би дао оставку и препустио место бољима.

F10

pre 4 godine

Jesam Zvezdaš ali ovo je više smešno kako se uprava Partizana pere. Gospodo, ako smem tako da vas nazovem, Rajko Mitić je najveći stadion u zemlji, odnosno prima najviše gledalaca. Drugo, najviše publike oba tima imaju upravo u Beogradu i nijedan od dva tima nemaju logističkih troškova (prevoz, prenoćište, ishrana, prevoz navijača...) tako da je sasvim logično da se utakmica igra u Beogradu. Treće, kako sam već i napisao, najviše navijača oba kluba žive upravo u glavnom gradu. Veliki deo navijača ide na utakmice da bi lomio, krao, tukao, uništavao javnu imovinu i ne vidim razlog zašto bi ti navijači demolirali Niš, N. Sad, Kragujevac ili bilo koji drugi grad kada sbe to mogu da rade i kod kuće. Četvrto, Beograd, kao glavni i najveći grad, jedini ima dovoljan broj i policije i žandarmerije da bezbedno organizuje utakmicu ovakvog rizika. Peto, zbog vas takvih i ja sam gotovo saopštenje izdao, bez plana da bude tako.

Henk Mudi

pre 4 godine

@ od poslednjih 12 finala, 7 je igrano na JNA, 2 na Marakani, šta je sporno? 
(drsmrt, 17. maj 2019 15:49) 
Nista nije sporno samo zasto se menjalo mesto igranja? Zasto se sve u Bg trpa? Zvezdas sam obecao sam bratu mladjem da ga vodim na utakmicu da gledamo i sta sad? Mnogo ljudi na jugu je cekalo to derbi finale i onda dodje nekom da tek tako 10 dana pre finala pomeri mesto igranja. Na kraju ce od Srbije ostati samo Beograd a djavo ce nam biti kriv sto je tako...
(Student, 17. maj 2019 16:10)

Zato sto je teren katastrofa, cak su i partizanovi igraci izjavili da bi vise voleli da igraju na Marakani nego u Nisu. Zato sto je Marakana 3 puta veca od stadiona u Nisu. I na kraju krajeva, bezbednosni razlozi, u Beogradu bez problema iskontrolisu frakcijase! A to sto svi idu u BG nije ni najmanje kriv fudbal, to su neke druge nedace ljudi!

Bez mozga

pre 4 godine

Sutra ce TK FSS doneti odluku da se ovaj kup racuna duplo. Treba mezimici „namaći“ trofeja.
(rade, 17. maj 2019 16:12)

Jedino sto se u ovoj situaciji duplira jesu vasi kompleksi !

CzBg1989!

pre 4 godine

Hahahahah, kad nema izlaza onda saopstenjaa, pa znamo da vam odgovara za vašu kungfu odbranu da igrate na njivi.. A kad je vama dupla kruna osvojena na JNA tad nikom nista.. Kako ste smesni majko moja, žrebom je odlučeno da se igra na Marakani.. Moglo je i na JNA sve jedno ali vi ste bili alibi klub i ostaćete.

poznavalac

pre 4 godine

Da li u Partizanu smeju nekada pogledati noći, nebo nad Srbijom ili se plaše da će i tamo ugledati ono o čemu pišu, pričaju, saopštavaju, gube...

onako

pre 4 godine

@Admiral
Izvini, grešiš. Domaćin finala Kupa 2017. je bio Novi Sad. Iz istih razloga je prebačen a žreb je odredio stadion Partizana.

Nikada navijač, samo za pravdu

pre 4 godine

FK Partizan bi odmah morao da donese odluku da igra finale u Nišu. Ne može se trpeti teror jednog kluba koji od slučaja "Zjajo" i "Šajber" manipuliše svim događajima u srpskom fudbalu (izuzev kada je Arkan odigrao najpozitivniju ulogu u svom životu i srpskom fudbalu). Zamislite samo kada bi Arsenal i Čelzi umesto u Bakuu odlučili da igraju finale Lige UEFA u Londonu, pa i Liverpul i Totenhem umesto u Madridu, odlučili da finale igraju u recimo Mančesteru. Mora se stati na put teroru u srpskom fudbalu. Pozdravio bih i istupanje Partizana iz ovakve Lige i formiranje paralelne Lige, uz obraćanje UEFA.

Runner

pre 4 godine

... Него ме нешто живо занима за коју су се опцију залагали челници Радничког? Нешто су се ућутали. Чисто сумњам да би остали неми да је обрнута ситуација.
(Runner, 17. maj 2019 16:54)
Извињавам се челницима ФК Раднички из Ниша, наиме, управо сам на www.Sportske.net прочитао њихово саопштење у коме негодују због измештања финала Купа на Маракану и траже изгубљену добит у износу од 10% од продатих улазница.

Kaiser

pre 4 godine

Opet se oglasio okrugli profesor.Zar nije Bambi Tosic izrazio zelju da se finale igra u Beogradu.Mozda je po gospodinu okruglom trebalo na vojnom stadionu koji prima 20 hiljada gledalaca.U pocetku je odredjen Nis jer se nije predpostavljalo da ce oba finalista biti iz Beograda

xxx

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin.

Јабучило

pre 4 godine

Ако није могло да се измешта из Сурдулице (и добро је што није), зашто се сада измешта из Ниша? Шта су Нишлије за ФСС, шугаве или неспособне? Место Срамота за ФСС по више основа.

NY

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin.
(xxx, 17. maj 2019 16:08)

Tvom kompleksu i kuknjavi nem akraja.Kada si toliko pametan pogledaj gde je tvoj klub igrao.U Lazarevcu i Zemunu.Toje verovatno negde daleko a ne Beograd

milovan

pre 4 godine

Objasnite gospodo odakle toliki dug zašto 6 frakcija menjanje trenera kao na traci dovodjenje igrača ranga zone čast nekim pojedincima pa tek onda kukajte

neutralni felsh

pre 4 godine

Kao navijača Partizana poprilično me je sramota zbog ovog saopštenja.
(Poz iz BG-a, 17. maj 2019 16:24)


ti si navijac partizana kao sto mesi navija za real :)

ArtuDitu

pre 4 godine

Saopštenje, prepucavanja u komentarima a fudbal nula. Da naši ljudi imaju neki nivo svesti niko ne bi došao da gleda finale Kupa bilo da se igra u Nišu ili Beogradu jer je prošli derbi fudbalski bio katastrofa. Prvo poluvreme jedno od najgorih u istoriji, mada, ni ostatak nije bio bolji. Dve ekipe za 90 minuta nisu izvele dve smislene akcije a neki potez vredan pažnje ne može da se iščupa ni uz najniže moguće kriterijume. Važno je da se ljudi potpaljuju i huškaju jedni na druge. Izgleda da je to preostalo od fudbala.

neutralni felsh

pre 4 godine

Tako i treba ... da proslavimo duplu krunu na marakani ... 
Posle ovoga treba pokrenuti pitanje titula 86-te i 87-me ...
(Slobodan, 17. maj 2019 16:03)


crveni arheolozi u akciji :)

Bez mozga

pre 4 godine

Jel to misliš na onu njivu na kojoj su donedavno nicale pečurke? Pečurkana
(Komšija Rade, 17. maj 2019 16:36)

Donedavno...odnedavno za vas lavor Rajko je Vembli
Nego, razmislio da tuzis Zvezdu zbog dusevnih patnji, unistenog detinjstva...? Pare bi sine namlatio

Admiral

pre 4 godine

@ CzBg1989!, 17. maj 2019 16:11

Ma bravo! Kakav spin! Kada je Partizan osvojio duplu krunu na JNA kako kazes, davno pre finala je JNA odredjen kao stadion za finale kada se nije znalo ko ce igrati finale, a sada se zna ko igra finale, naprasno se menja stadion koji je bio odredjen za finale i gle cuda Zvezda dobija domacinstvo, sasvim slucajno... Zreb je naravno samo farsa, nije postojao ni promil sanse da se igra na Partizanovom stadionu, to i vrapci na grani znaju

deki

pre 4 godine

Hajde dosta vise bruke jedne,kostate drzavu "k'o Grcka" ,zbog vasih frakcija mora da se angazuje tri puta vise policije. I da nisu izvlacili gde ce igrati,Marakana em veca em ima ubedljivo najbolji teren

laganje Ivanovo

pre 4 godine

"Kad je 2017 premešteno finale iz Novog Sada u Humsku tad se niste obraćali TK FSS.Svima vama poštenima...
(Ivan, 17. maj 2019 15:52)"

Selektivno pamcenje, oba kluba su tada bila saglasna da se finale premesti... Sada nisu. Uz to, Terzic se zalio da je zreb namesten nakon sto je Partizanu odredjen domaci teren.

Ti si bez mozga

pre 4 godine

Није ни то најгоре. До распада СФРЈ сва финала су се играла на стадиону ЈНА, тзв. стадиону Партизана, ко год да је играо у финалу. Није ми јасно одакле им образа да се оглашавају.
(Марко, 17. maj 2019 17:54)
Stadion JNA, Kup Maršala Tita, jel kapiraš sad zašto su se sva finala igrala na Partizanovom stadionu ? Čisto sumnjam.

Uprava napolje

pre 4 godine

Saopstenje jeda velika nula, budite mudonje bar jednom u svom crvljivom ulizivackom zivotu i donesite odluku da bojkotujete zvezdasko napredni savez i njegovu sramnu odluku, BOJKOT

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Saopstenje jeda velika nula, budite mudonje bar jednom u svom crvljivom ulizivackom zivotu i donesite odluku da bojkotujete zvezdasko napredni savez i njegovu sramnu odluku, BOJKOT
(Uprava napolje, 17. maj 2019 15:53)

Tako jeeeee! A Ostoja, je l' aplaudira?

Sah-mat

pre 4 godine

Kao navijača Partizana poprilično me je sramota zbog ovog saopštenja.
(Poz iz BG-a, 17. maj 2019 16:24)

Kao navijac zvezde ti kazem da si se prilicno izblamirao panteru.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Sutra ce TK FSS doneti odluku da se ovaj kup racuna duplo. Treba mezimici „namaći“ trofeja. 
(rade, 17. maj 2019 16:12) 

Kakav trofej. Kad vas namaknemo, nema bolje.
(Toto-ko-tunjo, 17. maj 2019 16:18). Nemoj Sale da vas namakne u finalu.

Ono

pre 4 godine

Podsetio bi upravu Partizana da trenutno imaju tri frakcije navijača, da zbog toga i Marakana izgleda poluprazno jer se mora obezbediti tampon zone na sve strane. Zamislite tek u Nisu na šta bi to ličilo! Domaćinstvo je moglo i na JNA sto se mene tiče. Inače organizator utakmice je FSS, karte idu pola-pola tako sto se dodeljuju jednom i drugom klubu, a oni organizuju prodaju.

Komšija Rade

pre 4 godine

Marakana em veca em ima ubedljivo najbolji teren
(deki, 17. maj 2019 16:30)
Jel to misliš na onu njivu na kojoj su donedavno nicale pečurke? Pečurkana

Runner

pre 4 godine

Južni vetar jako duva u Nišu možete da se prehladite. Blizanci lepo se provedite uz pozdrav sa Čaira.
(NiŠ, 17. maj 2019 16:26)
А што трпаш Партизан у исти кош са Звездом? Па Партизан се залагао и залаже да се финале Купа игра у твом граду, у Нишу. Него ме нешто живо занима за коју су се опцију залагали челници Радничког? Нешто су се ућутали. Чисто сумњам да би остали неми да је обрнута ситуација.

Toto-ko-tunjo-turbo-generaciji

pre 4 godine

A i ovaj navalio sa ekselovim tabelama... Ko jos u to veruje? 
(Toto-ko-tunjo-Ostojin-opozicionar, 17. maj 2019 16:51) 

To sto zivis u paralelnom svetu ne opravdavate sto pises nebuloze na realne cinjenice
(Bez mozga, 17. maj 2019 17:01)

Malisa, ovde se nekad citao i Alan Ford.

Turbulencija

pre 4 godine

Ova okolnost je nepobitna i verujemo takva da će FK Partizan kao i više puta u ovoj sezoni pokazati da je snažniji od svi žrebova, naglih prenosa nadležnosti, odluka bez obrazloženja i časno zaokružiti svoj trnovit put do uspeha!"

Ajde neka neko bude realan i neka odobri ovu izjavu od strane rukovodstva Partizana. Ja ne pamtim slabiji i losije vodjen Partizan, Zvezda je na terenu za minimum klasu bolji tim i ne razumem sta i njoj treba ovo mesetarenje, sta jel se demonstrira sila na svim nivoima. Nije to dobro verujte mi.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Iz Partizana: I nebo nad nama celo je zvezdano! Dokle?
(poznavalac, 17. maj 2019 15:56) 


dok ne svane.
(neutralni felsh, 17. maj 2019 16:34)

Gde tako zuris da svane? Pusti nek traje...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Sale Ilić je zaslužio da oproštajni meč odigra kod kuće, na Partizanovom terenu.Ali jednostavno neko tu opasno mulja i od toga nema ništa.Zvezda će lagano pobediti i tu je kraj,mnogo su bolji a ja za Partizan neću navijati sve dok je Savo trener.Sportski pozdrav!

chema

pre 4 godine

od poslednjih 12 finala, 7 je igrano na JNA, 2 na Marakani, šta je sporno?
(drsmrt, 17. maj 2019 15:49)

Sporno je to da se fudbal igra u Srbiji, a kako stoje stvari ispada da je Srbija samo Beograd i ništa više. Hvala vam još jednom Beograđani, iz dana u dan sve više dokazujete da se sve vrti oko vas. Pozdrav iz Niša !!!

slobinator

pre 4 godine

Није ни то најгоре. До распада СФРЈ сва финала су се играла на стадиону ЈНА, тзв. стадиону Партизана, ко год да је играо у финалу. Није ми јасно одакле им образа да се оглашавају.
(Марко, 17. maj 2019 17:54)
uopšte nije tačno da se finale uvek igralo na jna u sfrj.mnogo puta su se igrali dvomeči.tako je dinamo bio bolji 1980 od zvezde 0-0 u zagrebu i 1-0 na marakani,a zvezda mu je uzvratila 1982 sa 2-2 u zagrebu i 4-2 na marakani.sećam se da su u finalu 1981 na marakani igrali velež i željezničar,pa je 1985 ponovo bio dvomeč zvezda-dinamo itd

www.DNO.com

pre 4 godine

OK neka igraju na stadionu CZ. Ali me interesuje, ZASTO je doslo do promene? Ako neko kaze iz bezbedtnosnih razloga, ja pitam, zasto se to nije razmisljalo kada je Nis odredjen za domacina? Zasto se tada nije poslo od pretpostavke da u finalu mogu da se nadju i Partizan i CZ? Znaci, tada kada je Nis odredjen za domacina bezbednost je bila ok a sada nije? NISU ti razlozi u pitanju kraj price. To sto je Tosic rekao da bi cak igrao i na stadionu CZ a ne u Nisu je izjava JEDNOG igraca a ne stav svih igraca Partizana a ovde neko pise da cu cak i IGRACI Partizana rekli da bi radije igrali cak i na stadionu CZ a ne u Nisu? Sve ovo govori o FSS, sto nije nista novo, dno od organizacije. Zato nam i takva liga. DNO.

xxx

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin. 
(xxx, 17. maj 2019 16:08) 

Tvom kompleksu i kuknjavi nem akraja.Kada si toliko pametan pogledaj gde je tvoj klub igrao.U Lazarevcu i Zemunu.Toje verovatno negde daleko a ne Beograd
(NY, 17. maj 2019 16:58). Nauči gramatiku, mani se geografije.

Toto-ko-tunjo-Ostojin-opozicionar

pre 4 godine

У последњих 17 година свега 2 пута је финале купа било на Маракани, док је чак 12 пута одржано на ЈНА. 
Чисто информације ради.
(ll, 17. maj 2019 16:38)

A i ovaj navalio sa ekselovim tabelama... Ko jos u to veruje?

Bez mozga

pre 4 godine

A i ovaj navalio sa ekselovim tabelama... Ko jos u to veruje?
(Toto-ko-tunjo-Ostojin-opozicionar, 17. maj 2019 16:51)

To sto zivis u paralelnom svetu ne opravdavate sto pises nebuloze na realne cinjenice

neutralni felsh

pre 4 godine

Da li u Partizanu smeju nekada pogledati noći, nebo nad Srbijom ili se plaše da će i tamo ugledati ono o čemu pišu, pričaju, saopštavaju, gube...
(poznavalac, 17. maj 2019 15:53)


mesec?

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Saopstenje jeda velika nula, budite mudonje bar jednom u svom crvljivom ulizivackom zivotu i donesite odluku da bojkotujete zvezdasko napredni savez i njegovu sramnu odluku, BOJKOT 
(Uprava napolje, 17. maj 2019 15:53) 

Tako jeeeee! A Ostoja, je l' aplaudira?
(Toto-ko-tunjo, 17. maj 2019 16:26). Ne, AV aplaudira.

Rokatanski

pre 4 godine

Izgleda da baš zbog toga što se finale Kupa tadašnje države Jugoslavije igralo na stadionu JNA, Partizan 32 godine nije osvojio taj Kup. Čak je finale Kupa sa Rijekom 1979. Partizan igrao u dve utakmice, prvu u Rijeci, a drugu na stadionu Crvene zvezde (zbog Dana Mladosti i sleta koji je uvek bio na JNA) i izgubio to finale zbog poraza u Rijeci. Moram da kažem još i to da je najveća poseta na jednoj Partizanovoj utakmici (ne računajući večiti derbi) bila u proleće 1983.godine kada je Partizan u presudnoj utakmici za titulu u toj sezoni igrao na stadionu Crvene zvezde protiv zagrebačkog Dinama i odigrao 2:2 što je bilo dovoljno da zadrži prvo mesto i osvoji titulu na kraju te sezone. Pozdrav!

Nele

pre 4 godine

@Znaci, tada kada je Nis odredjen za domacina bezbednost je bila ok a sada nije? NISU ti razlozi u pitanju kraj price. To sto je Tosic rekao da bi cak igrao i na stadionu CZ a ne u Nisu je izjava JEDNOG igraca a ne stav svih igraca Partizana a ovde neko pise da cu cak i IGRACI Partizana rekli da bi radije igrali cak i na stadionu CZ a ne u Nisu? Sve ovo govori o FSS, sto nije nista novo, dno od organizacije. Zato nam i takva liga. DNO."
Da budem iskren, mislim da ni jedan stadion osim CZ i Partizana nema mogucnosti da organizuje Derbi. Treba da smestis 5(!) navijackih grupa koje su u ratu svaka sa svakom. Ja bi sve Grobare na jednu tribinu, pa ko prezivi, ali..
Zasto je za pocetak stavljen Nis? Pretpostavljam da zele da svi gradovi dobiju finale kupa ali pod uslovom da nije derbi.
A Tosic? Pa nije od jedini rekao nego i Stojke. Znaci 2 od 2 igraca Partizana su za Beograd, ni jedan protiv

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@Nikad navijac
Jao majko mila, dokle vise pozivanje na Sajbera u negativnom kontekstu. Pa taj dogadjaj je bio jedan od svetlijih u istoriji naseg fudbala. Pokusaj da se nesto promeni. Licemerno..licemerno..

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@laganje Ivanovo
Nije u tome poenta. Sam si rekao i jedan i drugi klub su bili za. Znaci mi smo bili i tada kada smo izgubili titulu i sada kada smo je osvojili iz istog razloga. A vi ste tada kada ste osvojili titulu bili za promenu domacinstva a sada niste. A naravno da ce uvek druga strana da se buni i da kaze da je namesteno. Na to se ne obazirem. Ne znam da li ides na derbije poslednjih godina ali ono sto se desava je cist teror. Ljudi stoje na ulicama, izlazima sa autoputa, nadvoznjacima i sl jer prolaze tri frakcije i tako svaki put. Ako hoces da dodjes na derbi moras ili dobrih 2 sata ranije ili u minut do. Sta je bilo sada kada ste igrali u Novom Sadu? Sta je bilo, cini mi se prosle godine u finalu kupa? Ja sam prvi za to da se igra van Beograda i pokusalo se prosle godine. E sad zamisli vase 3 frakcije i jos nase kada krenu za Nis. Nije to isto kao u kosarci. Pustite te price.

Doki

pre 4 godine

Zvezda otvoreno i bez imalo stida pokazuje da im niko ništa ne može. Nema ni trunke morala. Postavili svoje ljude na svim mestima u savezu. Omogućio im vodja pa se osilili. Ničija nije do zore gorela. Ne daj se Partizane.Volimo te srcem svim.

Komšija Rade

pre 4 godine

Marakana em veca em ima ubedljivo najbolji teren
(deki, 17. maj 2019 16:30)
Jel to misliš na onu njivu na kojoj su donedavno nicale pečurke? Pečurkana

Nikada navijač, samo za pravdu

pre 4 godine

FK Partizan bi odmah morao da donese odluku da igra finale u Nišu. Ne može se trpeti teror jednog kluba koji od slučaja "Zjajo" i "Šajber" manipuliše svim događajima u srpskom fudbalu (izuzev kada je Arkan odigrao najpozitivniju ulogu u svom životu i srpskom fudbalu). Zamislite samo kada bi Arsenal i Čelzi umesto u Bakuu odlučili da igraju finale Lige UEFA u Londonu, pa i Liverpul i Totenhem umesto u Madridu, odlučili da finale igraju u recimo Mančesteru. Mora se stati na put teroru u srpskom fudbalu. Pozdravio bih i istupanje Partizana iz ovakve Lige i formiranje paralelne Lige, uz obraćanje UEFA.

qqlele

pre 4 godine

Kad je finale kupa pre dve godine prebaceno iz Novog Sada u Beograd, i to na JNA (onaj stadion sto vam je nedavno poklonjen) niste se bunili. Secate se,
to je bilo oni finale kupa kad nije dosudjen cist penal nad Boacijem

xxx

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin. 
(xxx, 17. maj 2019 16:08) 

Tvom kompleksu i kuknjavi nem akraja.Kada si toliko pametan pogledaj gde je tvoj klub igrao.U Lazarevcu i Zemunu.Toje verovatno negde daleko a ne Beograd
(NY, 17. maj 2019 16:58). Nauči gramatiku, mani se geografije.

xxx

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin.

Admiral

pre 4 godine

@ CzBg1989!, 17. maj 2019 16:11

Ma bravo! Kakav spin! Kada je Partizan osvojio duplu krunu na JNA kako kazes, davno pre finala je JNA odredjen kao stadion za finale kada se nije znalo ko ce igrati finale, a sada se zna ko igra finale, naprasno se menja stadion koji je bio odredjen za finale i gle cuda Zvezda dobija domacinstvo, sasvim slucajno... Zreb je naravno samo farsa, nije postojao ni promil sanse da se igra na Partizanovom stadionu, to i vrapci na grani znaju

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Sale Ilić je zaslužio da oproštajni meč odigra kod kuće, na Partizanovom terenu.Ali jednostavno neko tu opasno mulja i od toga nema ništa.Zvezda će lagano pobediti i tu je kraj,mnogo su bolji a ja za Partizan neću navijati sve dok je Savo trener.Sportski pozdrav!

CzBg1989!

pre 4 godine

Hahahahah, kad nema izlaza onda saopstenjaa, pa znamo da vam odgovara za vašu kungfu odbranu da igrate na njivi.. A kad je vama dupla kruna osvojena na JNA tad nikom nista.. Kako ste smesni majko moja, žrebom je odlučeno da se igra na Marakani.. Moglo je i na JNA sve jedno ali vi ste bili alibi klub i ostaćete.

Uprava napolje

pre 4 godine

Saopstenje jeda velika nula, budite mudonje bar jednom u svom crvljivom ulizivackom zivotu i donesite odluku da bojkotujete zvezdasko napredni savez i njegovu sramnu odluku, BOJKOT

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

Zaista srceparajuće.....
-odgovorite : zašto lažete celokupnu fudbalsku javnost da predstavnik Partizana nije učestvovao u obavljanju žreba za mesto gde će se igrati finale. Ukoliko imate bilo kakav dokaz ili saznanje da je žreb "namešten" , zašto to odmah jasno i nedvosmisleno ne kažete? Zašto Nas sve držite u neizvesnosti?
Znate da je žreb bio pošten, i tu je onaj ključni razlog zašto zamenjujete teze!
Inače, lično sam voleo da se igra na JNA, (jer Vi nemate svoj stadion), i da Vas tamo zgazim o.

maconii

pre 4 godine

imate 3 frakcije navijaca koji bi se u putu do nisa poubijali,za to vas nije briga...jos plus zvezdini navijaci...ja da mogu ustupio bih da se igra na jna samo da ne kukate vise.

Henk Mudi

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin.
(xxx, 17. maj 2019 16:08)

Kmeeeeeeeee....

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Sutra ce TK FSS doneti odluku da se ovaj kup racuna duplo. Treba mezimici „namaći“ trofeja. 
(rade, 17. maj 2019 16:12) 

Kakav trofej. Kad vas namaknemo, nema bolje.
(Toto-ko-tunjo, 17. maj 2019 16:18). Nemoj Sale da vas namakne u finalu.

Sah-mat

pre 4 godine

Kao navijača Partizana poprilično me je sramota zbog ovog saopštenja.
(Poz iz BG-a, 17. maj 2019 16:24)

Kao navijac zvezde ti kazem da si se prilicno izblamirao panteru.

bvb

pre 4 godine

Dokle vise da krijete vasu nesposobnost? Do juce ste bre bili 5-ti, vezali ste 4 poraza, imali pregršt remija i onda su krive mračne sile? Zvezda je sa najlošijim svojim igračima (Tutoric, Lekic, Isah, Bogdanović, Slavko Perovic) bila druga i borila se do poslednjeg kola za titulu, a vi sa ovim timom izgubili titulu u decembru. Uzeli ste onog Pantića da svake epizode govori o nekim mračnim silama, tako da bi mu i "Treće oko" ili Molder i Skali pozavideli. Ne brukajte taj slavni klub (iako sam zvezdas). Priznajte grešku i bezite.

Saša

pre 4 godine

Zvezda otvoreno i bez imalo stida pokazuje da im niko ništa ne može. Nema ni trunke morala. Postavili svoje ljude na svim mestima u savezu. Omogućio im vodja pa se osilili. Ničija nije do zore gorela. Ne daj se Partizane.Volimo te srcem svim.
(Doki, 17. maj 2019 17:30)

Nema više Toleta.......kmeeeeeee.....

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Pa brate mili iako je sve istina čemu vise saopstenja?!Hoce li to šta promeniti u zemlji Srbiji?!Dosadni ste i jedni i drugi i treći!Tim se raspada,jedva opstali u ligi,bez struke...Na najniže grane pali a vi raspalili po saopstenjima!

Mikula

pre 4 godine

A dok se radilo šta je htelo dok je Tole vedrio i oblačio sve bilo ok i pošteno!? Kad ste pravili od malog kluba najveći u Srbiji, sve bilo regularno!? E pa taj ćurak što čekate sad da se okrene već je bio kod vas, sad se samo vratio gde treba. Licimuri!

dalibor

pre 4 godine

Evo ja cu vam reci koje okolnosti... Potencijalno veliki broj gledalaca, dve rizicne grupe navijaca koje prvo treba da dodju do Nisa a da ne naprave neki krs i lom, stanje terena ako mozda padne kisa, obezbedjenje celog ovog dogadjaja(za utakmice na Cairu dolazi milicija iz svih okolnih mesta), oba finalista su iz BG-a....

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Sutra ce TK FSS doneti odluku da se ovaj kup racuna duplo. Treba mezimici „namaći“ trofeja.
(rade, 17. maj 2019 16:12)

Kakav trofej. Kad vas namaknemo, nema bolje.

neutralni felsh

pre 4 godine

Kao navijača Partizana poprilično me je sramota zbog ovog saopštenja.
(Poz iz BG-a, 17. maj 2019 16:24)


ti si navijac partizana kao sto mesi navija za real :)

neutralni felsh

pre 4 godine

Tako i treba ... da proslavimo duplu krunu na marakani ... 
Posle ovoga treba pokrenuti pitanje titula 86-te i 87-me ...
(Slobodan, 17. maj 2019 16:03)


crveni arheolozi u akciji :)

Runner

pre 4 godine

Južni vetar jako duva u Nišu možete da se prehladite. Blizanci lepo se provedite uz pozdrav sa Čaira.
(NiŠ, 17. maj 2019 16:26)
А што трпаш Партизан у исти кош са Звездом? Па Партизан се залагао и залаже да се финале Купа игра у твом граду, у Нишу. Него ме нешто живо занима за коју су се опцију залагали челници Радничког? Нешто су се ућутали. Чисто сумњам да би остали неми да је обрнута ситуација.

F10

pre 4 godine

Jesam Zvezdaš ali ovo je više smešno kako se uprava Partizana pere. Gospodo, ako smem tako da vas nazovem, Rajko Mitić je najveći stadion u zemlji, odnosno prima najviše gledalaca. Drugo, najviše publike oba tima imaju upravo u Beogradu i nijedan od dva tima nemaju logističkih troškova (prevoz, prenoćište, ishrana, prevoz navijača...) tako da je sasvim logično da se utakmica igra u Beogradu. Treće, kako sam već i napisao, najviše navijača oba kluba žive upravo u glavnom gradu. Veliki deo navijača ide na utakmice da bi lomio, krao, tukao, uništavao javnu imovinu i ne vidim razlog zašto bi ti navijači demolirali Niš, N. Sad, Kragujevac ili bilo koji drugi grad kada sbe to mogu da rade i kod kuće. Četvrto, Beograd, kao glavni i najveći grad, jedini ima dovoljan broj i policije i žandarmerije da bezbedno organizuje utakmicu ovakvog rizika. Peto, zbog vas takvih i ja sam gotovo saopštenje izdao, bez plana da bude tako.

Grada

pre 4 godine

Dokle da se vadite na vaše gluposti i pogrešno vođenje kluba od strane ove uprave, finale kupa se svuda igra u glavnom gradu, a ne po nekim ćumezima od stadiona

Turbulencija

pre 4 godine

Ova okolnost je nepobitna i verujemo takva da će FK Partizan kao i više puta u ovoj sezoni pokazati da je snažniji od svi žrebova, naglih prenosa nadležnosti, odluka bez obrazloženja i časno zaokružiti svoj trnovit put do uspeha!"

Ajde neka neko bude realan i neka odobri ovu izjavu od strane rukovodstva Partizana. Ja ne pamtim slabiji i losije vodjen Partizan, Zvezda je na terenu za minimum klasu bolji tim i ne razumem sta i njoj treba ovo mesetarenje, sta jel se demonstrira sila na svim nivoima. Nije to dobro verujte mi.

Bez mozga

pre 4 godine

Pozdravio bih i istupanje Partizana iz ovakve Lige i formiranje paralelne Lige, uz obraćanje UEFA.
(Nikada navijač, samo za pravdu, 17. maj 2019 16:38)

Aman istupite vec jednom !
Kakvi licemeri ste pa to je strasno. Sad ce biti da je urota sto se igra u gradu gde su vam poklonili stadion ???
A, sto se ne prijavite za HNL , tamo bi ste bili sa svojima

Idemo Niiiis

pre 4 godine

Smorili ste vise, ali stvarno. Prosli put kada je bilo pomeranje kupa za BG igralo se na JNA ako se dobro secam, nekako je i logicno bilo da se sada igra na Marakani.

Kaiser

pre 4 godine

Opet se oglasio okrugli profesor.Zar nije Bambi Tosic izrazio zelju da se finale igra u Beogradu.Mozda je po gospodinu okruglom trebalo na vojnom stadionu koji prima 20 hiljada gledalaca.U pocetku je odredjen Nis jer se nije predpostavljalo da ce oba finalista biti iz Beograda

rakovčanin

pre 4 godine

Među prvima se ipak oglasio predsenik Takmičarske komisije Miodrag Janković koji je obrazložio odluku za Maxbetsport.
– Posle odigranih polufinalnih utakmica i plasmana dva kluba iz Beograda u finale, zbog bezbednosne procene i bolje organizacije smatrali smo da se utakmica odigra u Beogradu. Pristupili smo izvlačenju domaćinstva kako je propisano pravilnikom. Izvlačenjem kuglice je odlučeno da se meč igra na Marakani. Bila su oba kluba I NIKO SE NIJE BUNIO NA TU ODLUKU – rekao je Janković za Maxbetsport

zare

pre 4 godine

2017. godine domaćin trebao da bude Novi Sad, pa je prebačeno u Beograd, žrebom odlučeno da domaćin bude partizan. čemu sad ova hajka. samo kmečite

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

12/17 proslih finala na JNA. Licemeri.
(Azer, 17. maj 2019 15:53)

Ma neeee, oni zale sto nije fudbal u Nisu... Da im 15 frakcija rasporedis po tribinama, a ostali mogu i ispred stadiona da prate na video bimu.

Марко

pre 4 godine

У последњих 17 година свега 2 пута је финале купа било на Маракани, док је чак 12 пута одржано на ЈНА. 
Чисто информације ради.
(ll, 17. maj 2019 16:38)

Није ни то најгоре. До распада СФРЈ сва финала су се играла на стадиону ЈНА, тзв. стадиону Партизана, ко год да је играо у финалу. Није ми јасно одакле им образа да се оглашавају.

Ti si bez mozga

pre 4 godine

Није ни то најгоре. До распада СФРЈ сва финала су се играла на стадиону ЈНА, тзв. стадиону Партизана, ко год да је играо у финалу. Није ми јасно одакле им образа да се оглашавају.
(Марко, 17. maj 2019 17:54)
Stadion JNA, Kup Maršala Tita, jel kapiraš sad zašto su se sva finala igrala na Partizanovom stadionu ? Čisto sumnjam.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Hahaha cirkus sa saopštenjima se nastavlja! Sad će Zvezda koliko do večeras da odgovori smesta na ovo Partizanovo najnovije "ratničko" saopštenje! Smešni su zaista, kako ih nije sramota više, i jedne i druge hahaha! Inače Partizan je koliko pre dve sezone igrao finale Kupa na svom terenu i to baš protiv Zvezde i nešto se ne sećam da se tada bunio zbog toga što je bilo određeno da se utakmica igra na njegovom terenu! A sada se bune kada je određeno da se igra na terenu njegovih ljutih rivala! Hahaha kakva blamaža!

Istina

pre 4 godine

Kakvo spinovanje,samo da ispadnu navodne zrtve necega sto je itekako normalno.Kao prvo,sami igraci partizana su,odmah nakon utakmice u Nisu,izjavili da bi vise voleli da se finale igra u Bgd,pa makar i na Marakani a sada njihova uprava glumi nesto i kao zateceni su...kao drugo,zasto da se grad Nis rusi i razvaljuje od razularenih hordi huligana a da stadion Radnickog ostane bez stolica,koje ce polomiti navijaci porazene ekipe.Kao trece,ko ce da smesti i gde,partizanovih 17 frakcija,kad se medjusobno ne mogu gledati ni prilaziti jedni drugima.Cair nije toliko veliki da bi bile tampon zone i kavezi za njih.Uostalom,u Nisu su 2/3 zvezdinih navijaca i oni bi pored severa napunili i citav istok,verovatno i pola zapada i kako da se izbegnu ekcesi.Najbolje je da se derbi igra ili na JNA ili na Marakani i ovo je najbolje resenje za sve a uprava partizana da ne glumi ludilo.

Plivac

pre 4 godine

Zar ne kukaše juče igrači Partizana kako bi radije igrali na Marakani nego u Nišu? Da se igrala utakmica u Nišu i izbio neki incident bilo bi da li je moguće da su dozvolili da se igra u Nišu kad znaju da ima 156 frakcija. Narod smo kom se nikako ne može ugoditi

glava

pre 4 godine

Živite u blatu i iz njega nećete nikad izaći!Svi ste isti fss,zvezda,partizan,država i vaši huligani dileri,kriminalci sa tribina.Pokret za zabranu,komunističkih blizanaca i fudbala u srbiji..To nama treba.

ll

pre 4 godine

У последњих 17 година свега 2 пута је финале купа било на Маракани, док је чак 12 пута одржано на ЈНА.
Чисто информације ради.

laganje Ivanovo

pre 4 godine

"Kad je 2017 premešteno finale iz Novog Sada u Humsku tad se niste obraćali TK FSS.Svima vama poštenima...
(Ivan, 17. maj 2019 15:52)"

Selektivno pamcenje, oba kluba su tada bila saglasna da se finale premesti... Sada nisu. Uz to, Terzic se zalio da je zreb namesten nakon sto je Partizanu odredjen domaci teren.

NY

pre 4 godine

12 finala na jna svega 2 na Marakani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hero, 17. maj 2019 16:00). Zvezda ove sezone u kupu je igrala kao gost samo u Vranju. Nezabeleženo u istoriji kup takmičenja da jedan tim skoro sve utakmice igra kao domaćin.
(xxx, 17. maj 2019 16:08)

Tvom kompleksu i kuknjavi nem akraja.Kada si toliko pametan pogledaj gde je tvoj klub igrao.U Lazarevcu i Zemunu.Toje verovatno negde daleko a ne Beograd

Kanidja PG

pre 4 godine

Odzan zreb u kome nije niko aktivno ucestvovao iz Partizana.
Pa nije ni iz Zvezde,imali ste predstavnika koji je sve nadgledao.
To sto niste imali srece objasnice vec Pantic u specijalu kao i mjesecima unazad.
Sad pokazite se na terenu igrajte fudbal a ne ragbi kao u prosla 2 derbija.

Student

pre 4 godine

@ od poslednjih 12 finala, 7 je igrano na JNA, 2 na Marakani, šta je sporno?
(drsmrt, 17. maj 2019 15:49)
Nista nije sporno samo zasto se menjalo mesto igranja? Zasto se sve u Bg trpa? Zvezdas sam obecao sam bratu mladjem da ga vodim na utakmicu da gledamo i sta sad? Mnogo ljudi na jugu je cekalo to derbi finale i onda dodje nekom da tek tako 10 dana pre finala pomeri mesto igranja. Na kraju ce od Srbije ostati samo Beograd a djavo ce nam biti kriv sto je tako...

www.DNO.com

pre 4 godine

OK neka igraju na stadionu CZ. Ali me interesuje, ZASTO je doslo do promene? Ako neko kaze iz bezbedtnosnih razloga, ja pitam, zasto se to nije razmisljalo kada je Nis odredjen za domacina? Zasto se tada nije poslo od pretpostavke da u finalu mogu da se nadju i Partizan i CZ? Znaci, tada kada je Nis odredjen za domacina bezbednost je bila ok a sada nije? NISU ti razlozi u pitanju kraj price. To sto je Tosic rekao da bi cak igrao i na stadionu CZ a ne u Nisu je izjava JEDNOG igraca a ne stav svih igraca Partizana a ovde neko pise da cu cak i IGRACI Partizana rekli da bi radije igrali cak i na stadionu CZ a ne u Nisu? Sve ovo govori o FSS, sto nije nista novo, dno od organizacije. Zato nam i takva liga. DNO.

Bez mozga

pre 4 godine

Sutra ce TK FSS doneti odluku da se ovaj kup racuna duplo. Treba mezimici „namaći“ trofeja.
(rade, 17. maj 2019 16:12)

Jedino sto se u ovoj situaciji duplira jesu vasi kompleksi !

neutralni felsh

pre 4 godine

Da li u Partizanu smeju nekada pogledati noći, nebo nad Srbijom ili se plaše da će i tamo ugledati ono o čemu pišu, pričaju, saopštavaju, gube...
(poznavalac, 17. maj 2019 15:53)


mesec?

Bez mozga

pre 4 godine

A i ovaj navalio sa ekselovim tabelama... Ko jos u to veruje?
(Toto-ko-tunjo-Ostojin-opozicionar, 17. maj 2019 16:51)

To sto zivis u paralelnom svetu ne opravdavate sto pises nebuloze na realne cinjenice

Henk Mudi

pre 4 godine

@ od poslednjih 12 finala, 7 je igrano na JNA, 2 na Marakani, šta je sporno? 
(drsmrt, 17. maj 2019 15:49) 
Nista nije sporno samo zasto se menjalo mesto igranja? Zasto se sve u Bg trpa? Zvezdas sam obecao sam bratu mladjem da ga vodim na utakmicu da gledamo i sta sad? Mnogo ljudi na jugu je cekalo to derbi finale i onda dodje nekom da tek tako 10 dana pre finala pomeri mesto igranja. Na kraju ce od Srbije ostati samo Beograd a djavo ce nam biti kriv sto je tako...
(Student, 17. maj 2019 16:10)

Zato sto je teren katastrofa, cak su i partizanovi igraci izjavili da bi vise voleli da igraju na Marakani nego u Nisu. Zato sto je Marakana 3 puta veca od stadiona u Nisu. I na kraju krajeva, bezbednosni razlozi, u Beogradu bez problema iskontrolisu frakcijase! A to sto svi idu u BG nije ni najmanje kriv fudbal, to su neke druge nedace ljudi!

Bez mozga

pre 4 godine

Jel to misliš na onu njivu na kojoj su donedavno nicale pečurke? Pečurkana
(Komšija Rade, 17. maj 2019 16:36)

Donedavno...odnedavno za vas lavor Rajko je Vembli
Nego, razmislio da tuzis Zvezdu zbog dusevnih patnji, unistenog detinjstva...? Pare bi sine namlatio

chema

pre 4 godine

od poslednjih 12 finala, 7 je igrano na JNA, 2 na Marakani, šta je sporno?
(drsmrt, 17. maj 2019 15:49)

Sporno je to da se fudbal igra u Srbiji, a kako stoje stvari ispada da je Srbija samo Beograd i ništa više. Hvala vam još jednom Beograđani, iz dana u dan sve više dokazujete da se sve vrti oko vas. Pozdrav iz Niša !!!

slobinator

pre 4 godine

Није ни то најгоре. До распада СФРЈ сва финала су се играла на стадиону ЈНА, тзв. стадиону Партизана, ко год да је играо у финалу. Није ми јасно одакле им образа да се оглашавају.
(Марко, 17. maj 2019 17:54)
uopšte nije tačno da se finale uvek igralo na jna u sfrj.mnogo puta su se igrali dvomeči.tako je dinamo bio bolji 1980 od zvezde 0-0 u zagrebu i 1-0 na marakani,a zvezda mu je uzvratila 1982 sa 2-2 u zagrebu i 4-2 na marakani.sećam se da su u finalu 1981 na marakani igrali velež i željezničar,pa je 1985 ponovo bio dvomeč zvezda-dinamo itd

poznavalac

pre 4 godine

Da li u Partizanu smeju nekada pogledati noći, nebo nad Srbijom ili se plaše da će i tamo ugledati ono o čemu pišu, pričaju, saopštavaju, gube...

Oki i Boki flips

pre 4 godine

A o kakvom putu do uspeha pričaju ova draga gospoda? Umalo izvisili za kvalifikacije za LE. A što se tiče toga što je Kup utakmica premeštena na Rajka pa gospodo draga sredite stadion i biće prilike da se i kod vas igraju utakmice. Vi ste se prvi žalili na stanje terena u Nišu.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Saopstenje jeda velika nula, budite mudonje bar jednom u svom crvljivom ulizivackom zivotu i donesite odluku da bojkotujete zvezdasko napredni savez i njegovu sramnu odluku, BOJKOT 
(Uprava napolje, 17. maj 2019 15:53) 

Tako jeeeee! A Ostoja, je l' aplaudira?
(Toto-ko-tunjo, 17. maj 2019 16:26). Ne, AV aplaudira.

Јабучило

pre 4 godine

Ако није могло да се измешта из Сурдулице (и добро је што није), зашто се сада измешта из Ниша? Шта су Нишлије за ФСС, шугаве или неспособне? Место Срамота за ФСС по више основа.

Toto-ko-tunjo-turbo-generaciji

pre 4 godine

A i ovaj navalio sa ekselovim tabelama... Ko jos u to veruje? 
(Toto-ko-tunjo-Ostojin-opozicionar, 17. maj 2019 16:51) 

To sto zivis u paralelnom svetu ne opravdavate sto pises nebuloze na realne cinjenice
(Bez mozga, 17. maj 2019 17:01)

Malisa, ovde se nekad citao i Alan Ford.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Iz Partizana: I nebo nad nama celo je zvezdano! Dokle?
(poznavalac, 17. maj 2019 15:56) 


dok ne svane.
(neutralni felsh, 17. maj 2019 16:34)

Gde tako zuris da svane? Pusti nek traje...

Toto-ko-tunjo-Ostojin-opozicionar

pre 4 godine

У последњих 17 година свега 2 пута је финале купа било на Маракани, док је чак 12 пута одржано на ЈНА. 
Чисто информације ради.
(ll, 17. maj 2019 16:38)

A i ovaj navalio sa ekselovim tabelama... Ko jos u to veruje?

milovan

pre 4 godine

Objasnite gospodo odakle toliki dug zašto 6 frakcija menjanje trenera kao na traci dovodjenje igrača ranga zone čast nekim pojedincima pa tek onda kukajte

Glista

pre 4 godine

U potpunosti preuzeli titulu "FK Saopstenje". Od fudbala nista, provlace se kako znaju i umeju do nekih jadnih rezultata, ali zato saopstenja pisu svaki dan!

deki

pre 4 godine

Hajde dosta vise bruke jedne,kostate drzavu "k'o Grcka" ,zbog vasih frakcija mora da se angazuje tri puta vise policije. I da nisu izvlacili gde ce igrati,Marakana em veca em ima ubedljivo najbolji teren

Ono

pre 4 godine

Podsetio bi upravu Partizana da trenutno imaju tri frakcije navijača, da zbog toga i Marakana izgleda poluprazno jer se mora obezbediti tampon zone na sve strane. Zamislite tek u Nisu na šta bi to ličilo! Domaćinstvo je moglo i na JNA sto se mene tiče. Inače organizator utakmice je FSS, karte idu pola-pola tako sto se dodeljuju jednom i drugom klubu, a oni organizuju prodaju.

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@laganje Ivanovo
Nije u tome poenta. Sam si rekao i jedan i drugi klub su bili za. Znaci mi smo bili i tada kada smo izgubili titulu i sada kada smo je osvojili iz istog razloga. A vi ste tada kada ste osvojili titulu bili za promenu domacinstva a sada niste. A naravno da ce uvek druga strana da se buni i da kaze da je namesteno. Na to se ne obazirem. Ne znam da li ides na derbije poslednjih godina ali ono sto se desava je cist teror. Ljudi stoje na ulicama, izlazima sa autoputa, nadvoznjacima i sl jer prolaze tri frakcije i tako svaki put. Ako hoces da dodjes na derbi moras ili dobrih 2 sata ranije ili u minut do. Sta je bilo sada kada ste igrali u Novom Sadu? Sta je bilo, cini mi se prosle godine u finalu kupa? Ja sam prvi za to da se igra van Beograda i pokusalo se prosle godine. E sad zamisli vase 3 frakcije i jos nase kada krenu za Nis. Nije to isto kao u kosarci. Pustite te price.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Saopstenje jeda velika nula, budite mudonje bar jednom u svom crvljivom ulizivackom zivotu i donesite odluku da bojkotujete zvezdasko napredni savez i njegovu sramnu odluku, BOJKOT
(Uprava napolje, 17. maj 2019 15:53)

Tako jeeeee! A Ostoja, je l' aplaudira?

Тиосав

pre 4 godine

Штури покушаји да се изрелативизује катастрофална сезона ФКП, најгора у последњих 35 година. Свесно и невешто окретање приче са терена на зеленом столу. Очајна селекција играча, катастрофално вођење клуба, дугови, Европа у питању до задњег кола првенства.

Да ико у управи има образ већ би дао оставку и препустио место бољима.

onako

pre 4 godine

@Admiral
Izvini, grešiš. Domaćin finala Kupa 2017. je bio Novi Sad. Iz istih razloga je prebačen a žreb je odredio stadion Partizana.

ArtuDitu

pre 4 godine

Saopštenje, prepucavanja u komentarima a fudbal nula. Da naši ljudi imaju neki nivo svesti niko ne bi došao da gleda finale Kupa bilo da se igra u Nišu ili Beogradu jer je prošli derbi fudbalski bio katastrofa. Prvo poluvreme jedno od najgorih u istoriji, mada, ni ostatak nije bio bolji. Dve ekipe za 90 minuta nisu izvele dve smislene akcije a neki potez vredan pažnje ne može da se iščupa ni uz najniže moguće kriterijume. Važno je da se ljudi potpaljuju i huškaju jedni na druge. Izgleda da je to preostalo od fudbala.

Runner

pre 4 godine

... Него ме нешто живо занима за коју су се опцију залагали челници Радничког? Нешто су се ућутали. Чисто сумњам да би остали неми да је обрнута ситуација.
(Runner, 17. maj 2019 16:54)
Извињавам се челницима ФК Раднички из Ниша, наиме, управо сам на www.Sportske.net прочитао њихово саопштење у коме негодују због измештања финала Купа на Маракану и траже изгубљену добит у износу од 10% од продатих улазница.

Nele

pre 4 godine

@Znaci, tada kada je Nis odredjen za domacina bezbednost je bila ok a sada nije? NISU ti razlozi u pitanju kraj price. To sto je Tosic rekao da bi cak igrao i na stadionu CZ a ne u Nisu je izjava JEDNOG igraca a ne stav svih igraca Partizana a ovde neko pise da cu cak i IGRACI Partizana rekli da bi radije igrali cak i na stadionu CZ a ne u Nisu? Sve ovo govori o FSS, sto nije nista novo, dno od organizacije. Zato nam i takva liga. DNO."
Da budem iskren, mislim da ni jedan stadion osim CZ i Partizana nema mogucnosti da organizuje Derbi. Treba da smestis 5(!) navijackih grupa koje su u ratu svaka sa svakom. Ja bi sve Grobare na jednu tribinu, pa ko prezivi, ali..
Zasto je za pocetak stavljen Nis? Pretpostavljam da zele da svi gradovi dobiju finale kupa ali pod uslovom da nije derbi.
A Tosic? Pa nije od jedini rekao nego i Stojke. Znaci 2 od 2 igraca Partizana su za Beograd, ni jedan protiv

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@Nikad navijac
Jao majko mila, dokle vise pozivanje na Sajbera u negativnom kontekstu. Pa taj dogadjaj je bio jedan od svetlijih u istoriji naseg fudbala. Pokusaj da se nesto promeni. Licemerno..licemerno..

Rokatanski

pre 4 godine

Izgleda da baš zbog toga što se finale Kupa tadašnje države Jugoslavije igralo na stadionu JNA, Partizan 32 godine nije osvojio taj Kup. Čak je finale Kupa sa Rijekom 1979. Partizan igrao u dve utakmice, prvu u Rijeci, a drugu na stadionu Crvene zvezde (zbog Dana Mladosti i sleta koji je uvek bio na JNA) i izgubio to finale zbog poraza u Rijeci. Moram da kažem još i to da je najveća poseta na jednoj Partizanovoj utakmici (ne računajući večiti derbi) bila u proleće 1983.godine kada je Partizan u presudnoj utakmici za titulu u toj sezoni igrao na stadionu Crvene zvezde protiv zagrebačkog Dinama i odigrao 2:2 što je bilo dovoljno da zadrži prvo mesto i osvoji titulu na kraju te sezone. Pozdrav!