1. Šta ti je sudbina, Lauri odigra plejof partiju života, ali to ne bude dovoljno jer je najbolji igrač ekipe (i vrlo moguće lige) odigrao slabije (iako to brojke možda ne pokazuju).
    (Powerslave, 16. maj 2019 20:46)

    # Link komentara

  2. Milvoki je dobro uklopljena ekipa sa odličnim trenerom. Nisu slučajno imali najbolji skor u regularnom delu. Stvarno mi nije jasno zašto ih toliko potcenjuju.
    (CarloNS, 16. maj 2019 17:28)

    # Link komentara

  3. Kavai i više nego prosečan. Gasol očajan - iznenadio ga Lopes. Obojica mogu samo bolje da igraju od ovoga.

    I pored svega izgubili su tek na kraju a Milvoki ne može bolje od ovoga.

    Toronto prolazi dalje 4-2.
    (Vladimir, 16. maj 2019 16:26)

    # Link komentara

  4. Vidim par preuranjenih zakljucaka, da TOR nema sta da trazi u ovoj seriji. Mislim da je to pogresan rezon, 6 ili 7 utakmica, bez jasnih naznaka ko ce proci. Videcemo.
    (Pseudoharms, 16. maj 2019 15:16)

    # Link komentara

  5. Kawhi netipično donosio pogrešne odluke, loš odabir šuteva, 5 blokada je primio, u poslednjoj četvrtini ga nije bilo. Lowry odličan, teško da će ponovo biti na tom nivou. Ostali ofanzivno opet loši. Nažalost, teško išta mogu u ovoj seriji, dve utakmice najviše, nadam se da grešim.
    (Goran, 16. maj 2019 14:41)

    # Link komentara

  6. Po preko 40 trojki šutirali i jedni i drugi... Kakva košarka...
    (mighty banana, 16. maj 2019 10:26)

    To je moderna košarka, evo proseka šutnutih trojki ovih ekipa ove i prošle sezone
    … 18/19. 17/18
    2. Milvoki. 38.3 24.8
    11.Toronto 33.7 32.3

    Naravno ubedljivo prvi zadnje dve sezone Hjuston 45.1(18/19) 41.9 (17/18)
     (Dvorska budala, 16. maj 2019 14:15)

    # Link komentara

  7. (Celtics Nation, 16. maj 2019 08:26)

    Neobjektivan, navijacki komentar.
    Slazem se da Gasol jeste jedan od krivaca, nista nije pogodio u 4/4 napadu, ali pod odbaranom se podrzumeva kao centar da nemaju Janis, Lopes, Mirotic 10 skokova u napadu. I onaj muceni Green, zicer u kontri masi, ali ona prodata lopta pri rezultatu 100-99 u 4/4.
    Odbrambeni igrac mu samo izaso blizu na liniju za tri poena da ne moze da opali, on u dribling i ode lopta na parker. I jos ono u kontri kad se Lauri bacio kao odbojkas na pesku da spasi loptu :)))
    Navijacki komentar nema Toronto vise sanse od Milvokija protiv Wariorsa. Milvoki ima duzu klupu, Hil,Ilasova,Covington, i Brogodon. Treba reci da protiv raspalog Bostona Brogdon odigrao samo poslednju utakmicu. Jeste danas Lopez bio x faktor,ali sutra moze neko drugi sa klupe. On je dao 13 p, a Lauri 14 u 4/4.
    Sta moze Toronto? Samo da namuci Milvoki i nekako se dokopa 7 utakmice. Lenard samo 3 suta u poslednjoj 4, fali su njegovi poeni u zavrsnici. Ali posle one 7 utakmice, ne moze mu se nista prigovoriti. Imao je 10-10 sa sl.bacanja.
    Sledeca utakmica? Ako Lenard ne da 40 poena+ dobar procenta iz igre, cini mi se da cak mogu da izgube sa 20 razlike. Nece ovako opet dobro otvoriti utakmicu i da Milvoki mora da juri. Eto neka Lenard da 35 poena uz dobre procente, izgube 20p, kritikovace ga da nije dovoljno dobar.
    I ostaje pitanje posle 0:2 sta moze Toronto? I mala nada da Lenard moze da ukrade sledecu utakmicu za 1:1.
    (Beogradjanin, 16. maj 2019 13:51)

    # Link komentara

  8. Bila jednom jedna prelepa igra zvana kosarka...Besomucno ispucavanje trojki,trokoraci,igraci koji srljaju kao muve bez glave pretvorise je u cirkus lisivsi je svake cari..Ovo vise nije isti sport,apsolutna degradacija!
    (pionir, 16. maj 2019 12:14)

    # Link komentara

  9. Apropo coveka koji je rekao da Milvoki igra jako ruznu kosarku. Imas intervju Zeljka Obradovica za Arenu cini mi se, u kome kaže kako obozava da gleda utakmice Milvokija jer smatra da igraju sjajnu kosarku i da uvode novine u kosarkaskoj igri, posebno pohvalivsi njihovog trenera. Ako to Zeljko kaze, mislim da je suvisno da ja bilo sta dodam na tvoj komentar.
     (Samo čovek, 16. maj 2019 12:06)

    # Link komentara

  10. Нису искористили Лаутијев меч каријере. Он овако више неће одиграти. Морали би Гасола неки пут да спусте на ниски пост да игра 1 на 1 са Лопезом, овако је поприлично неупотребљив. Баш је лош био у нападу синоћ, мада Кавај и Сијакам као да немају дугме за додавање, како који добије лопту залеће се на кош.
    (Memfis, 16. maj 2019 11:48)

    # Link komentara

  11. Nekako mi se cini da bi Filadelfija imala vece sanse protiv Milvokija iako su ispali od Toronta, ne znam zasto ali deluje mi da se igraci Filadelfije mogu bolje nositi sa Milvokijem nego igraci Toronta
     (neutralni fels, 16. maj 2019 10:44)

    # Link komentara

  12. Toronto je nosio Lenard sa 31 poenom (10/26) 
    Dvocifren učinak je imao još samo Paskal Sijakam, koji se ispromašivao dok nije stigao do 15 poena (6/20). Vazno je da se Kavai Lenard nije ispromasivao vec je nosio Toronto. Da se razumemo Kavai je stvarno igrac koga volim da gledam, ali gde je ovde objektivnost??? Jedan se ispromasivao sa 6/20 a drugi je nosio tim sa 10/26 ?!?
    (mikson82, 16. maj 2019 09:32)

    Sreca pa Lowry nije igrao za Toronto sa 30 postignutih poena i 8 skokova i sutom za 3 od 9/7
     (neutralni fels, 16. maj 2019 10:40)

    # Link komentara

  13. Po preko 40 trojki šutirali i jedni i drugi... Kakva košarka...
     (mighty banana, 16. maj 2019 10:26)

    # Link komentara

  14. @celtics nation

    mozda lopez nece ponoviti ovakav mec,ali ce iskociti neko drugi i to je snaga milvokija zbog koje ce ja mislim i proci u finale,odlicna petorka i dobri igraci sa klupe(brogodon hil ilijasova),brogdon odigrao odlicna dva meca posle povrede i moze biti samo bolji

    e sad mislis da ce lauri ponoviti ovih 7/9 za tri(nece 100%),dzordz hil koji je bio mozda i kljucni igrac u seriji protiv bostona 0/6 iz igre,bledso i midlton takodje slabo odigrali a opet su uspjeli dobiti ovu utakmicu
    toronto napadacki limitirana ekipa koju vuce lenard,svi ostali igraju zavisno od raspolozenja

    sve u svemu,milvoki puno bolji tim sto su i pokazali tokom citave sezone i mislim da idu dalje u finale,i sigurno se mogu bolje suprostaviti goldenu nego ovakav toronto koji zavisi samo od lenarda
     (rs, 16. maj 2019 10:22)

    # Link komentara

  15. Milwaukee je prava old school ekipa, sa 12 vrhunskih atleta..podsecaju me na sampionski Detroit! 60 skokova su imali na utakmici I 11 blokada! ... to je bio kljuc pobede a ne losija partija Lenarda I Sikama!
     (montoya, 16. maj 2019 10:22)

    # Link komentara

  16. Koliko god voleo da Reptorsi i Kavaj prođu u Veliko finale, Baksi su bolja, popunjenija ekipa i to su sinoć pokazali. Koliko god Gasol bio odličan u odbrani, 2/11 iz igre i 6 poena, naspram 29 poena Lopeza, se ne mogu meriti i nikakva odbrana to ne može nadoknaditi. Svi igrači Toronta ispod 40% iz igre osim Laurija (možda i Pauela), koji ovakav meč teško da će ponoviti u seriji i da, Kavaj nije bio na svom nivou, ali mu to niko ne može zameriti za sve što je pružio u ovom plejofu. Sijakam, uz dužno poštovanje za borbenost, ne može otvorenu trojku da ubode (osim one srećne u zadnjoj sekundi preko Janisa) i to su timovi počeli da eksploatišu. Jednostavno, Milvoki je ofanzivno potentnija ekipa, mlađa, defanzivno ništa slabija, skupljaju sve živo i što je najbitnije željni pobeda i uspeha - kakvu su samo odbranu odigrali u 4. četvrtini. Malo mi je neobično što se duel GSW-Hjuston proglašavao za finale pre finala, kada bi Baksi "sažvakali" Rakete, što su i u regularnom delu pokazali. Trojke biju jednako dobro, a bogami pariraju im i količinski, najbolja skakačka ekipa lige i tu im Hjuston nije ni za prineti, odbrambeno bolji, više igrača na raspolaganju. Ubojitiji u svakom smislu, "apgrejdovani" Roketsi, sa mnogo boljim protokom lopte i timskom igrom. Definitivno zaslužuju finale sa GSW, samo da se tamo ne uplaše od Ratnika, kako to obično biva. Nadam se da će ih Reptorsi makar staviti pod pritisak i odvesti seriju bar u 6 mečeva, da vidimo kako bi tada reagovali. Moćna ekipa na oba kraja parketa sa odličnim trenerom su Baksi (Lopez i odbranu proigrao, 4 blokade mamma mia, a šta je tek sve ubacio)!
     (Gambeet, 16. maj 2019 10:15)

    # Link komentara

  17. Bruk Lopez, kog su Lejkersi najurili ni za sta, odlucuje utakmicu finala konferencije...

    P.S. Janis > Lenard
    (day, 16. maj 2019 10:13)

    # Link komentara

  18. @
    Još jedan genijalan potez menadžmenta Lejkersa bio je da pusti ovog čoveka praktično ni za šta, a pritom igra za siću u smislu NBA standarda.
    (scholes)

    KONKRETNO Medzika. Trejdovao je on i DeAndjela Rasela. Zasto ? Da bi se oslobodio ugovora Mozgova jer su mu dali 60.000.000 $
    A zbog gluposti koje je pravio i ove sezone se sam otpustio u principu.
    Bas je ocajan GM. On je materijal za vlasnika samo.
    (Stefan COYG, 16. maj 2019 10:06)

    # Link komentara

  19. Janis po meni retko iritantan igrač,arogantan balavac,veliki potrošač,zadnja stanica-nema dodavanja lopte!
     (Vladimir021, 16. maj 2019 09:58)

    # Link komentara

  20. izmislite neki članak o jokari
    (spin se mora nastaviti, 16. maj 2019 08:51)

    Bukvalno. Evo ideja. Mladom bracnom paru iz Denvera se ukazao duh Vilta Cembrlena na kori drveta i rekao: Samo Joka moze da me nadmasi!
     (Kukatilo, 16. maj 2019 09:54)

    # Link komentara

  21. Vidim da ovde ima stručnjaka koji ne mogu da razumeju statistiku! Ako gledate samo statistiku najbolji igač je Vestbruk ili Harden i to je to. Naravno da 10/26 ili 6/20 može da bude i dobro i solidno i loše: zavisi od toga kakve je šuteve uzimao, kakva je odbrana na konkretnoj utakmici, odnos snaga, uloga u timu... itd, itd!
    (Imay, 16. maj 2019 09:46)

    # Link komentara

  22. Znaci Bruk Lopez je za JAVAL MCGEE-A HAKIM LICNO.
    (Uros, 16. maj 2019 09:44)

    # Link komentara

  23. Kada Toronto nije iskoristio ovakvo šutersko veče Laurija ne znam kada će. A Lopez ničim izazvan zgazi Toronto u zadnjoj četvrtini. Očekivano neizvesna utakmica kao što bi trebalo i ostale da budu u ovoj seriji.
     (Smeh, 16. maj 2019 09:42)

    # Link komentara

  24. Recite komentatoru da ne duva u mikrofon!
    (dok, 16. maj 2019 09:34)

    # Link komentara

  25. Toronto je nosio Lenard sa 31 poenom (10/26)
    Dvocifren učinak je imao još samo Paskal Sijakam, koji se ispromašivao dok nije stigao do 15 poena (6/20). Vazno je da se Kavai Lenard nije ispromasivao vec je nosio Toronto. Da se razumemo Kavai je stvarno igrac koga volim da gledam, ali gde je ovde objektivnost??? Jedan se ispromasivao sa 6/20 a drugi je nosio tim sa 10/26 ?!?
    (mikson82, 16. maj 2019 09:32)

    # Link komentara

  26. Ide u 7
     (Downtown, 16. maj 2019 09:32)

    # Link komentara

  27. vidim sad svi navijaju za ovaj raspali Toronto samo da Janis ne bi usao u finale i samim tim ne bi ostavio Jokica u senci kao najboljeg Evropskog igracha, profil prosecnog neobjektivnog Srpskog komentardzije.. ekipa Buksa ne moze losije od ovoga.. ovo uz prvu utakmicu protiv Bostona su odigrali kriminalno samo danas su imali losiji tim preko puta i raspolozenog Lopeza koji ih je odvukao do veoma bitne pobede.. Janis standardno, bez ispucavanja, igra koliko je u mogucnosti, udvajaju ga i decko ne sili,opet je najbolji skakac i asistent ekipe, radi odlican posao u odbrani i to je po meni isto bitno za tim da igrach prepozna kada mu nije momenat, nije sustina da kao Lenarda koji sili do iznemoglosti u ovoj ekipi jer se previse oslanja na njega, 39 promasaja iz igre u zadnje dve utakmice, iskreno ne znam kako ih sisxersi nisu izbacili, pogotovo sto je u toj imao 23 promasaja iz igre a dao kao 41 poen, dao je skoro 50 % koseva ekipe uz takvo ispucavanje, to je za kriminalno izgubiti, mada i sixersi imaju brdo nabedjenih igracha u ekipi..
     (ko zna doticnog, 16. maj 2019 09:21)

    # Link komentara

  28. Lenard gori od Hardena...Da su mu svirali korake u tom napadu protiv Filadelfije ne bi ni videli finale istoka.
    (Sima, 16. maj 2019 09:20)

    # Link komentara

  29. Celtics Nation, 16. maj 2019 08:26)

    Zašto je Gasol kriv ako Siakam šutira 6/20 a Lenard 10/26?!
    Oni su izgubili utakmicu!

    U poslednjoj utakmici protiv Siksersa "junak" je bio Lenard sa šutem iz igre 16/39!!!(?)Sreća pa su drugi u odbrani odradili posao pa ih nisu koštale njegove brljotine.
    On je običan potrošač lopti i ništa više!
     (Nije nego.., 16. maj 2019 09:03)

    # Link komentara

  30. Dobra utakmica. Lawry napokon. Milvoki sjajan finiš utakmice. Ako Lawry igra ovako i dalje u plejofu, Biće interesantna serija. Interesantnija nego ona na zapadu.
    (JPR24, 16. maj 2019 09:01)

    # Link komentara

  31. deni zeleni (green) crno bez belog!!! batica startni bek suter ekipe koja igra finale istoka a dao jedan kos iz igre za 35 minuta. dzaba ova dvojica dali po 30...
    (srpko, 16. maj 2019 09:01)

    # Link komentara

  32. Gasol je ključ uspjeha - ali protivničke ekipe. Ne postoji nezainteresovaniji igrač na planeti, samo otaljava minute i živi na staroj slavi. Prevara od igrača i velika greška Toronta što su ga doveli.
    (WillyWonka, 16. maj 2019 08:59)

    # Link komentara

  33. jel vam Lauri i dalje prevara od igraca??? pokazao decko da je klasa za sebe, da nije njega ne bi videli ni plej of. Lenard samo trosi lopte i ispucava se, da je bio malo pametniji i dodavao Lauriju koji ne ume da promasi, sad bi bili u vodjstvu.
    (Pjer, 16. maj 2019 08:46)
    O čemu ti pričaš ? Lawry posle toliko godina napokon odigrao u plejofu na nivou koji se ocekuje od njega, i ti nekom solis pamet ? Promeni sport, nije ovo za tebe.
    (JPR24, 16. maj 2019 08:59)

    # Link komentara

  34. Brogdon i Mirotić doneli prevagu, plus glupost Toronta da ostave Lopeza u poslednjoj četvrtini da im saspe 3 trojke u tri napada zaredom. Jeste da je on nekonstantnan u šutu, ali voli da opali za tri, pa nemoj ga puštati kad ga krene. Gasol dve trojke i to je to, mora on mnogo bolje ako će nečem da se nadaju, jer je Lauri eksplodirao ovaj meč i neki meč će se sigurno ispromašivati, po običaju. Biće tesno ovo verovatno, blagu prednost dajem Milvokiju zbog bolje klupe.
     (DukiNS, 16. maj 2019 08:58)

    # Link komentara

  35. eeee jokara gde si ti sad
    (beogradski vozac, 16. maj 2019 08:58)

    # Link komentara

  36. Srpska Milvokaaaa!!!
    (ljubibrat, 16. maj 2019 08:57)

    # Link komentara

  37. Slazem se sa @Celtics Nation ali dobice minus, koristio dve nama nepoznate reci. Mrzi me da trazim znacenje tih izraza, lakse mi je dati minus kao i ostalim komentatorima, pretpostavljam...
    (qazo, 16. maj 2019 08:57)

    # Link komentara

  38. izmislite neki članak o jokari
    (spin se mora nastaviti, 16. maj 2019 08:51)

    # Link komentara

  39. Košarka je otišla u aut totalni , gledam reciko Hjuston protiv golden stejta , pa oji jednu akciju nemaju , jednu jedinu . Sve se svodi na besomučno šutiranje trojki , i zalijetanje u dvokorak . Ljudi ne znaju sta je odbrana , žao mi je što je san antonio zadnjih godina vukao očajne poteze sa trejdovima i ugovorima , pa ne može pop da im pokaze sa lenardom i jos nekom klasom šta je igra koju zovemo košarkom !
     (Samo Pravoslavlje, 16. maj 2019 08:49)

    # Link komentara

  40. Košarka je otišla u aut totalni , gledam reciko Hjuston protiv golden stejta , pa oji jednu akciju nemaju , jednu jedinu . Sve se svodi na besomučno šutiranje trojki , i zalijetanje u dvokorak . Ljudi ne znaju sta je odbrana , žao mi je što je san antonio zadnjih godina vukao očajne poteze sa trejdovima i ugovorima , pa ne može pop da im pokaze sa lenardom i jos nekom klasom šta je igra koju zovemo košarkom !
     (Samo Pravoslavlje, 16. maj 2019 08:49)

    # Link komentara

  41. Košarka je otišla u aut totalni , gledam reciko Hjuston protiv golden stejta , pa oji jednu akciju nemaju , jednu jedinu . Sve se svodi na besomučno šutiranje trojki , i zalijetanje u dvokorak . Ljudi ne znaju sta je odbrana , žao mi je što je san antonio zadnjih godina vukao očajne poteze sa trejdovima i ugovorima , pa ne može pop da im pokaze sa lenardom i jos nekom klasom šta je igra koju zovemo košarkom !
     (Samo Pravoslavlje, 16. maj 2019 08:49)

    # Link komentara

  42. jel vam Lauri i dalje prevara od igraca??? pokazao decko da je klasa za sebe, da nije njega ne bi videli ni plej of. Lenard samo trosi lopte i ispucava se, da je bio malo pametniji i dodavao Lauriju koji ne ume da promasi, sad bi bili u vodjstvu.
     (Pjer, 16. maj 2019 08:46)

    # Link komentara

  43. Lowry vs Lopez! :D
     (Gohan, 16. maj 2019 08:43)

    # Link komentara

  44. Kavai igra odlcino ali procenti suta na poslednjih par utakmica kriminalni.Sut iz igre ispod 30%???ocajno.
    (nepismeni, 16. maj 2019 08:40)

    # Link komentara

  45. Kakva steta za Raptorse !! Imali su ih 3 cetvrtine i poklekli su u zadnjoj. Tesko ce se ponoviti da ce Lowry biti onako raspolozen kao sinoc. Mada su ostali igraci zakazali pa i sam Leonard je odigrao nesto losiju partiju uz sut 10/26. Steta sto nisu iskoristili losije partije Janisa, Bledsoa, Midlletona i drustva. Izvukao ih Lopez sa 3 trojke u zadnjoj cetvrtini i ofanzivnim skokom. Presudilo je po meni svjezina u redovima Bucksa jer su odmarali 4-5 dana vise od Raptorsa. Sljedeca je presudna za seriju. Ako Raptorsi dobiju imaju neke sanse.
    (Bosanac, 16. maj 2019 08:39)

    # Link komentara

  46. U 1/4 ekstremno losa kosarka Milvokija...
    3/16 za 3, samo su stajali oko linije za 3, dodavali loptu u krug pa ko sutne,ili se Grk zaleti pa kada ga udvoje on doda ili izgubi loptu... Volim kosarku ali gde su akcije, gde je odbrana, uglavnom se svodi na sut za 3 ili individualnu akciju. Imam utisak troskok da gledam, dakle zalete se prema kosu, i onda troskok, ili sutira ili doda iza sebe ili na stranu ili faul,stani malo covece uradi akciju, vodi loptu, ne zaleci, cekaj centra da ti izadje na blok...
     (Marko, 16. maj 2019 08:34)

    # Link komentara

  47. FEAR THE DEER!!!
     (Kninska kobra, 16. maj 2019 08:28)

    # Link komentara

  48. Još jedan genijalan potez menadžmenta Lejkersa bio je da pusti ovog čoveka praktično ni za šta, a pritom igra za siću u smislu NBA standarda.
     (scholes, 16. maj 2019 08:28)

    # Link komentara

  49. Kao strastveni navijač Bostona još od 80-ih, ne gajim simpatije za ostatak lige (sem za Dalas zbog Dončića), ali sam noćas ostao budan da bih baš-baš navijao za Toronto, isključivo iz razloga što bi bili mnogo veća pretnja za GSW. I bio je Toronto bolji tim 40 minuta, da bi se u poslednjoj 1/4 bukvalno raspali. Uzelo je danak 7 teških utakmica sa Filadelfijom, videlo se da Lenard jedva stoji na nogama, iako je samo snagom volje dao preko 30 poena. Šteta za Reptorse što nisu iskoristili odličnu igru Laurija sa 7/9 trojki, ali i samo 2 asistencije.

    Gasol najveći krivac za poraz. Možda nije direktno izgubio utakmicu, ali je definitivno propustio da je pobedi. Da je ubacio samo 1 od 6-7 slobodnih šuteva u 4/4, pobedio bi Toronto. Razlika od 8 poena na kraju nije realna slika, jer je tekma bila mnogo neizvesnija. Deni Grin takođe tragičar. Siakam solidan, ali uz jako loš procenat šuta (6/20).

    S druge strane, Lopez odigrao utakmicu života, 29p, 11 skokova i 4 blokade. Teško će to da ponovi i iz istog razloga mislim da će Toronto ipak prevagnuti na kraju. Milvoki mi ne deluje ubedljivo i nije mi jasno kako su uopšte došli do 60+9 pobeda. Brogdon pokazao koliko je važna karika. Mirotić beo kao kreč kad se odlučuje. Adetokumbo zaustavljen/usporen po ugledu na odbranu Seltiksa iz prve utakmice polufinala konferencije, zid u reketu.

    Konsekventno, Toronto ozbiljnija ekipa, ali zbog umora implodirali. Da je Kajri malo jača ličnost i lider, Boston bi realno pobedio obe ove ekipe.
    (Celtics Nation, 16. maj 2019 08:26)

    # Link komentara

  50. Ako se kaniš pobediti ne možeš zadnje 3 min.ne dati ni jedan poen...
    (Jon Bon Jovi, 16. maj 2019 08:24)

    # Link komentara