Sreda, 15.05.2019.

08:35

Grizman zvanično napušta Madrid – Barsa šalje 125.000.000 evra

Francuski fudbaler Antoan Grizman saopštio je da će ovog leta napustiti Atletiko Madrid.

Izvor: PT

Grizman zvanièno napušta Madrid – Barsa šalje 125.000.000 evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 4 godine

Ja sam ponosni navijac Bayerna,a ne Barselone. Barselona nas je dva puta posteno pobedila-2009. i 2015,a mi smo njih posteno i ubedljivo pobedili 2013. Mi nemamo nikakav problem sa Barselonom. Da li su oni pokrali Celsi,to je pitanje za navijace Celsija,mene to ne interesuje. Samo znam da nas je Real dva puta pokrao,a to je vec problem.
(Oliver, 15. maj 2019 16:53)


kratko i jasno.

kiki

pre 4 godine

(samo jako, 15. maj 2019 16:44)

Protiv koga je Real bio podjednako ostecen? Protiv Partizana? Protiv Fiorentine? Protiv Frankfurta? Protiv Juventusa 1998? Protiv Junajteda 2000? Protiv Atletika 2016? Protiv PSŽ-a 2018? protiv Bajerna 2018? Gde je Real u tim utakmicama bio ostecen? Bili su osteceni jedino u nekim situacijama protiv Bajerna 2017, a i tu je Bajern barem duplo vise pokraden. Navijas za klub koji je vecinu svojih titula osvojio neregularno i to je cinjenica koju ti nikako ne mozes promeniti. Niko nije osvojio toliko neregularnih titula LŠ kao Real. I neki dan sam ti naveo nekoliko primera gde je Barsa bila ostecena pa evo kopirat cu ti komentar. Istina je da je se i Barsi i Realu pomagalo ali Real nije bio ni priblizno ostecen kao Barsa. Kada je Real ostecen za 2 penala kao Barsa protiv Milana? Ili za gol iz ofsajda (Ibrahimovica) od 2 metra kao Barsa protiv PSŽ-a? Kada je Realu ponisten gol za prolaz u finale kao Barsi protiv Intera? Kada je Real ostecen za penal za prolaz u finale kao Barsa protiv Junajteda 2008? Cak ni taj trofej LŠ, Ronaldo ne bi imao da nije sudija. Kada je Real primio gol iz ofsajda (Runi) u finalu kao Barsa 2011? Eto, nadam se da ces i ti ovako navesti 10-ak primera za Real u zadnjih 10-ak godina (a i ja i ti znamo da ih nema)

Viktor Kasai & Cuneyt Cakir

pre 4 godine

@Tom Henning Øvrebø,

Evo mi te uvek pominjemo. Ti si nam veliki uzor i ideal-kako si ti pogurao Barselonu 2009,tako smo mi Real 2017. i 2018. Hvala ti,uzoru nas!

kiki

pre 4 godine

(samo jako, 15. maj 2019 16:44)

Protiv koga je Real bio podjednako ostecen? Protiv Partizana? Protiv Fiorentine? Protiv Frankfurta? Protiv Juventusa 1998? Protiv Junajteda 2000? Protiv Atletika 2016? Protiv PSŽ-a 2018? protiv Bajerna 2018? Gde je Real u tim utakmicama bio ostecen? Bili su osteceni jedino u nekim situacijama protiv Bajerna 2017, a i tu je Bajern barem duplo vise pokraden. Navijas za klub koji je vecinu svojih titula osvojio neregularno i to je cinjenica koju ti nikako ne mozes promeniti. Niko nije osvojio toliko neregularnih titula LŠ kao Real. I neki dan sam ti naveo nekoliko primera gde je Barsa bila ostecena pa evo kopirat cu ti komentar. Istina je da je se i Barsi i Realu pomagalo ali Real nije bio ni priblizno ostecen kao Barsa. Kada je Real ostecen za 2 penala kao Barsa protiv Milana? Ili za gol iz ofsajda (Ibrahimovica) od 2 metra kao Barsa protiv PSŽ-a? Kada je Realu ponisten gol za prolaz u finale kao Barsi protiv Intera? Kada je Real ostecen za penal za prolaz u finale kao Barsa protiv Junajteda 2008? Cak ni taj trofej LŠ, Ronaldo ne bi imao da nije sudija. Kada je Real primio gol iz ofsajda (Runi) u finalu kao Barsa 2011? Eto, nadam se da ces i ti ovako navesti 10-ak primera za Real u zadnjih 10-ak godina (a i ja i ti znamo da ih nema)

Oliver

pre 4 godine

@gitarista

Realove titule imaju ogromnu mrlju,jer su 2 puta pokrali Bayern,najpre sramni Viktor Kasai,pa sramni Cunejt Cakir. A Bayernova tripleta je cista kao suza. Kao i one titule sedamdesetih. Lako je osvajati kad ti sudije pomazu!I opet ostaje pitanje kako zaboga Real nikada nije osvojio tripletu? Ej nikada za 117 godina postojanja,pa to je cudo nad cudima,heheh

Oliver

pre 4 godine

(Oliver, 15. maj 2019 16:06) ako si navijac Barcelone onda ne bi trebalo da pricas o sudijama.
@(gitarista,

Ja sam ponosni navijac Bayerna,a ne Barselone. Barselona nas je dva puta posteno pobedila-2009. i 2015,a mi smo njih posteno i ubedljivo pobedili 2013. Mi nemamo nikakav problem sa Barselonom. Da li su oni pokrali Celsi,to je pitanje za navijace Celsija,mene to ne interesuje. Samo znam da nas je Real dva puta pokrao,a to je vec problem.

samo jako

pre 4 godine

basler, 15. maj 2019 16:04) Bayern daje 2 neregularna gola u Madridu , prvo nepostojeci penal posle simuliranja Robbena,onda 2. gol gde se Lewandovski aktivirao iz ofsajda , ne sviran cist penal nad Kazemirom , oprosten crveni Vidalu nakon pogibeljnog starta nad Iskom a u prvom mecu dosudjen jos jedan nepostojeci penal nakon sto je lopta u grudi pogodila Karvahala . a Barca je kao sampion Spanije a razvaljuje ih Roma koja je treca u Italiji.hehe

gitarista

pre 4 godine

(basler, 15. maj 2019 16:30)da li sam je raspravu poveo u tom smeru? on je prvi pomenuo sudije iako me briga za sve strane klubove opet kazem da navijaci Barselone ne bi trebalo da pricaju o sudijama . jer se secam koliko se navlacilo za njih jos dok je Krojf bio trener, pa posle kod Robsona ,Raajkarda da bi vrhunac svega bio period kod Pepa kada je zaista bilo tesko za gledanje koliko su sudije navlacile za njih.isto i navijaci Reala ,Bayerna,Juventusa,Liverpoola

eric7

pre 4 godine

Ako cemo iskreno i posteno, gledajuci sve parametre, od Evrope do domacih takmicenja i sudara, navijaci barse imaju najvise razloga za zadovoljstvo u zadnjih 10 ak god. Realno receno jednostanvo je tako. Ali neka se zapitaju sta ce biti kad im Mesi ode u penziju. S obzirom da zadnjih godina imaju neverovatne promasaje sa transferima, pa i ovaj eventualni Grizmanov mi je besmislen i nepotreban, onda im ne pise dobro posle odlaska Mesija.

samo jako

pre 4 godine

(basler, 15. maj 2019 16:04) 2 neregularna gola Bayerna u Madridu . prvo simuliranje Robbena kod penala a nakon toga se Lewandovski akitivirao iz ofsajda , ne sviran cist penal nad Kazemirom i oprosten cist crveni Vidalu nakon pogibeljnog starta nad Iskom. u prvoj utakmici dosudjen penal nakon sto je lopta u grudi pogodila Karvahala . Barca kao neki sampion Spanije a ovamo ispadaju od Rome koja jedva izbori LS kroz domace prvenstvo.

basler

pre 4 godine

(gitarista, 15. maj 2019 15:51)

Da si neutralan onda bi imao misljenje kao i svi neutralni. Ono je bilo najskandaloznije sudjenje ikad.Protiv Bayerna su masakrirali onaj dvomec, drugi takodje. 2 gola iz ofsajda daje nalickani padavicar , crveni vidalu bez da ga je pipnuo ,pa onaj penal sto je Marselo napravio tj igrao rukom u drugoj sezoni.Da ne spominjem PSG, Juventus ,Atletico itd. Da si neutralan kao sto nisi, osudio bi te sramne titule. Zato podrska barsi u Spaniji.Lupaju ih ko vola u kupusu i to je dokaz da su njihve evropske titule velika laz.Ne mogu nista onakvoj barsi u kojoj samo Mesi igra , a kao prvaci su Evrope.Tu nesto smrdi. Bayern je uvek igrao posteno sa barsom nekad oni njih, nekad obrnuto al nije bilo sudijskih repova, ali protiv Reala ono je sramno ! Stici ce ih karma , ne brinem se ja ! A Bayern ce se vratiti ponovo na vrh Evrope !

basler

pre 4 godine

(Oliver, 15. maj 2019 16:06) ako si navijac Barcelone onda ne bi trebalo da pricas o sudijama.
(gitarista, 15. maj 2019 16:21

Eto upravo si se razotkrio da nisi neutralan kako trubis, nego da si fan reala a verovatno toga nisi ni svestan ! Kakav klub takvi navijaci, cirkus !

samo jako

pre 4 godine

(kiki, 15. maj 2019 16:24)u svakom od tih meceva je i Real PODJEDNAKO ostecen(ponavljam podjednako). a kada je Barca bila ostecena ?i nemoj mi pominjes samo smesni crveni Abidalu nego objasni sve one kradje protiv Sampdorije,Arsenala,Milana,Reala,Celsija,Juventusa,PSG,Celtika. i nemoj da precutkujes detalje.

kiki

pre 4 godine

(samo jako, 15. maj 2019 15:00)

Ti se nasao pricati o sudijama, a navijas za klub koji je ubedljivo najvise titula LŠ osvojio zahvaljujuci sudijama. Pokradeni su bili:

Partizan - 2 poništena gola Milutinoviću,
Fiorentina - penal u finalu https://www.youtube.com/watch?v=UrG5XLSpEjg
Frankfurt - penal u finalu https://www.youtube.com/watch?v=5JPIX1GIGo4
Juventus - gol iz ofsajda Mijatovića u finalu https://www.youtube.com/watch?v=6aqhWJ5GblE
Junajted - Karanka rukom odbranio gol https://j.gifs.com/mQAnzr.gif

+ zadnje 3. Gol iz ofsajda Ramosa u finalu 2016, kradja protiv Bajerna 2017, a o onom iz 2018 ne treba trositi ni reci. Real ima najmanje 8 neregularnih titula LŠ. Njihovi navijaci su zadnji koji mogu pricati o sudijama.

gitarista

pre 4 godine

(Oliver, 15. maj 2019 15:39)nisi upravu. jeste tripleta ogromna stvar ali mislim da su 3 uzastopne titule u LS teze . jer u zadnjih 20 godina nekoliko ekipa je uzelo tripletu a niko nije odbranio LS. jesu Bayern i Ajax vezali 3 pehara 70ih ali tad se takmicenje igralo u starom formatu i generalno je fudbal bio nesto drugo . 4 od 5 LS je jedan od NAJVECIH podviga u modernoj fudbalskoj istoriji. proci ce ko zna koliko vremena dok neko ne ponovi taj uspeh. P.S nisam navijac Reala niti bilo kog stranog kluba.

mohikanac

pre 4 godine

(gremlin, 15. maj 2019 14:58)a kako mene nisi pomenuo u tim legendarnim partijama u Evropi?
(Tom Henning Øvrebø, 15. maj 2019 15:03)

Mozda je Chelsea i vise ostecen u toj utakmici, ali i da je tako, samo im se vratilo za onu 2005 i onaj gol Terija nakon ocigledno faula Carvalja nad Valdezom sto su i sami englezi kasnije priznali.Pa onda 2008 i Skols sam priznao da je bio penal nad Mesijem.Bas taj gol je falio barsi za finale. Inter 2010, sramna kradja i gol iz metarskog ofsajda Milita, ponisten cist gol za prolaz u uzvratu Krikica.Pa onaj kilometarski ofsajd Ibre za PSG, al naravno o tome se ne prica..Ali ono sto se Realu sudilo,tj nije sudilo zadnjih sezona je cirkus.Ljudi su nam vredjali inteligenciju. Zato niko taj Real i ne smatra ozbiljno.Jer takvo tendeciozno dudjenje nije vidjeno u modernom fudbalu.A na sve to, dobijali redovne samarcine u primeri od najveceg rivala.Zato Real ne moze u istu recenicu sa onom Pepovom barsom koja je neprevazidjena po stilu igre, dominaciji na domacem tlu, osvajali takodje i evropske trofeje i sve to sa ekipom koja je mahom ponikla u la masiji .Zato je ta barsa toliko posebna, pa vi hejtajte do mile volje.Zna se sta ljudi iz fudbalskih krugova misle o toj cudesnoj generaciji.Poz

samo jako

pre 4 godine

(Soni, 15. maj 2019 14:31)sto je najjace , Barca je svih 5 titula osvojila uz debelu pomoc sudija . Samdorija 92,Arsenal i Milan 2006,Chelsea 2009,crveni RVP zbog toga sto nije cuo pistaljku,ponisten reguralan gol Reala i crveni Pepeu zbog simuliranja Alvesa, zatim ono sa Juventusom u finalu . jos lik prica da je Barca imala tezu konkurenciju . imala samo Engleze a gde su Atletico,Juve,PSG,Liverpool,Bayern . te ekipe nisu bile jake u vreme Guardiole.

Oliver

pre 4 godine

Sve dok Real Madrid nije uzeo 3x LS zaredom,a 4 u 5 sezona.Ljudi il nece da shvate il teraju inat,ali taj podvig je nesto najvece sto se desilo u svetu fudbala. jedan Bayen vec 8 godina ne moze da osvoji
@(R10,

Bayern je poslednji put osvojio LS 2013,dakle pre 6 godina,a ne pre 8,nauci matematiku. Drugo,tri uzastopce titule evropskog prvaka su osvajali i Ajax i Bayern sedamdesetih,pa Realove tri LS nisu neko cudo.Trece,najvece dostignuce je tripleta-LS,prvenstvo i kup u istoj sezoni,sto je osvojio Bayern,a BArsa cak dva puta,a to tvoj Real nikada nije osvojio u istoriji. Znas sta znaci nikada? NUNCA!

Lošmi

pre 4 godine

Nou Camp, 2008 godina, Pep tek dosao i el clasiko . 3:0 za barsu, Mesi sou za kraj . Provlaci Casiljau loptu kroz usi, a Canavaro se zabija u stativu za opsti delirij. 2009 god i el clasiko na Bernabeu. Demontracija sile, umeca, tehnike, talenta, novog stila , moci, vica... 6:2 pobeda barse uz aposlutni sou Inieste, Xavia i Mesija.Anri takodje bio sjajan. 2010 Nou camp. Murinho dosao da digne nove galaktikose u vasionu. Dolazi pun samopouzdanja. Na Nou Campu nalektreisana atmosfera. A onda...Toplo ti savetujem da pogledas tu utakmicu ponovo. Takvu demontraciju totalnog fuabala, takvu demontraciju napadackog fudnala, presinga, pas igre, ideje, kreacije ,ubijanje destrukcije, talenta jednog igraca poput Mesija druze ja nisam video u svom zivotu. To je bila rapsodija, fudbalski omaz najvecim boemimam u slikarstvu, muzici.To se druze ne moze s nicim porediti. godinu dana posle , polufinale LS i opet taj cudesni, cudesni Mesi. Slalom kroz citav Real Madrid na sred Bernabeu stadiona za finale LS ! Neprocenjivo ! Da ne idem dalje sa novim razbijanjem na Bernabeu od 4:0 ,pa 5:1 nedavno. Pa onaj el clasico kad je Mesi ponovo razbucao citav Real u sred Madrida i zabio za 3-2 u 90oj. Modric ,Casemiro i Ramos se jos uvek vrte na ringispilu. Druze , koliko je fudbalske radosti donela barsa svojim fanovima u Mesijevoj eri to je nemerljivo. A gde su tu tek legendarne partije u Evropi! To je dodatna,posebna prica. Hvala im sto postoje 

Ti se druze razbudi, umij hladnom vodom, ako je potrebno, i pogledaj utakmicu sa Enfilda od pre par dana. Nema Cavija, Inieste, Alvesa, Anrija, Vilje, totalnog fudbala, demonstracije moci i slicnih stvari..Godina je 2019 ta, tvoja barsa igrala bunker i dobila 4 komada. Popij kafu i gledaj u sadasnjost i buducnost, u proslosti niko ne zivi.

gremlin

pre 4 godine

(Lošmi, 15. maj 2019 15:17)

I cestitke LFC na sjajnoj partiji. To ne menja cinjenicu da je Barsa uzela jos jednu titulu u na putu ka njoj , razmontirala Real po ko zna koji put. Priredila lepih partija i u Evropi.Ne moze se stalno uzimati LS koliko god da je dobar tim, al sam itekako zadovoljan sa 4 LS u zadnjih 13 god. Plus 10 titula u SPaniji.U tom periodu, poredjenja radi samo, LFC nema ni jednu jedinu titulu u Engleskoj ni jednu LS ! Mada verujem da i nisi fan LFC, vec neko ko se kiti tudjim perjem al kako god,nebitno. Dupla titula se opet smesi. Dakle, 10 -15 cudesnih godina je iza nas.Pa cak i da ne osvoje apsolutno nista narednih 10 god, srce je puno fudbalske radosti. Proslost je itekako bitna. Ona je ispunjena lepim ili ruznim uspomenama.A fanovima barse je itekako ispunjena prelepoim , cudesnim uspomenama. Ali to ocigledno neki ne mogu shvatiti, al to je opet vasa stvar. Sportski poz

E

pre 4 godine

Steta, velika steta da takav igrac i takava klasa ide u Barselonu i bude potrcko za Mesija, volim i Ateletiko Madrid ali realno sam se nadao da ce doci u Mancester Junajted kome fali takva klasa

Soni

pre 4 godine

@(ckm, 15. maj 2019 13:15)

Tebi Real izgleda nabio dozivotne komplekse. Kazes Real sve LS uzeo na prevaru, a pravis se lud na najvecu prevaru u istoriji fudbala 2009 u reziji ćele Ovreba. Kazes Barsa ovo, Barsa ono. Pa sto ta Barsa ako je bila tako dominantna, barem jednom nije odbranila LS. Aloo eee ni jednom, a Real 3 puta(2016, 17, 18). A i ona Barsina LS iz 2015 je krajnje neregularna, svi se mi dobro sjecamo onog dzudo zahvata Danija Alvesa nad Pogbom pri rezultatu 1:1 kada se sudija jos jednom napravio lud u korist Barse.

gremlin

pre 4 godine

(Soni, 15. maj 2019 14:31

Nou Camp, 2008 godina, Pep tek dosao i el clasiko . 3:0 za barsu, Mesi sou za kraj . Provlaci Casiljau loptu kroz usi, a Canavaro se zabija u stativu za opsti delirij. 2009 god i el clasiko na Bernabeu. Demontracija sile, umeca, tehnike, talenta, novog stila , moci, vica... 6:2 pobeda barse uz aposlutni sou Inieste, Xavia i Mesija.Anri takodje bio sjajan. 2010 Nou camp. Murinho dosao da digne nove galaktikose u vasionu. Dolazi pun samopouzdanja. Na Nou Campu nalektreisana atmosfera. A onda...Toplo ti savetujem da pogledas tu utakmicu ponovo. Takvu demontraciju totalnog fuabala, takvu demontraciju napadackog fudnala, presinga, pas igre, ideje, kreacije ,ubijanje destrukcije, talenta jednog igraca poput Mesija druze ja nisam video u svom zivotu. To je bila rapsodija, fudbalski omaz najvecim boemimam u slikarstvu, muzici.To se druze ne moze s nicim porediti. godinu dana posle , polufinale LS i opet taj cudesni, cudesni Mesi. Slalom kroz citav Real Madrid na sred Bernabeu stadiona za finale LS ! Neprocenjivo ! Da ne idem dalje sa novim razbijanjem na Bernabeu od 4:0 ,pa 5:1 nedavno. Pa onaj el clasico kad je Mesi ponovo razbucao citav Real u sred Madrida i zabio za 3-2 u 90oj. Modric ,Casemiro i Ramos se jos uvek vrte na ringispilu. Druze , koliko je fudbalske radosti donela barsa svojim fanovima u Mesijevoj eri to je nemerljivo. A gde su tu tek legendarne partije u Evropi! To je dodatna,posebna prica. Hvala im sto postoje !

ckm

pre 4 godine

(R10, 15. maj 2019 12:32)

Ma koji crni Real . Zar ne vidis da niko taj Real ne dozivljava ozbiljno iz vise razloga.Prvo, konkurencija je osetno slabija. U doba Gvardiolie smo imali jace engleze i mnogo jace talijane..Setimo se mocnih Uniteda i Chelsea, ali i jakog Arsenala. Talijani imali Inter, jos uvek Milan, Juve takodje. Sve prisutni bayern, u uposnu PSG..Drugo, dominacija u Evropi je ukrasena odnosno upotpunjena sa dominacijom u SPaniji..Druze ono sta je pepova barsa radila Realu , plus vecini evripskih velikana je bila smesno :) .PA ovaj Real koji je 3 x uzeo za redom LS barsa je brisala pod s njim :) pucale petarde, 4-0 i sl rezultati.Titule i kupove ne mogu ni prismdridi..Dakle, za jednu veliku ekipu koja ostavlja trag u istoriji mora se izdominirati na svim poljima a Real je bio daleko od toga.I sad dolazimo do kljucnog dela, a zasto je bio daleko od toga ?Pa jer ne bi bio ni jedno sampiona Evrope da je bilo vara ! Skandalozno sudjenje ih je poguralo tu gde jesu . Treba mi vise od 1500 karaktera da nabrojim sve krajde u prethodnim sezonama ! Od bayerna 2x, pa PSG onaj neverovatno sramni penal kad Kros prima loptu metar u ofsajdfu,pa Atletico, pa Juventus...Prosto receno ,da nije bilo sudija, Real nista ne bi uzeo. Dokaz je razbijanje od strane Barselone po Spaniji. Zato je Gvardiolina barsa neprevazidjena.Real tada nista slabiji tim nije imao po imenima,cak u cvetu mladosti bile vecine zvezda,al la masija brisala pod s njima doslovno :)

THE FINAL CUT

pre 4 godine

Da je Mancester Siti ili Psž verovatno bi bili komentari plastika i ostalo...Ni Barsa ni malo ne zaostaje u predhodnih par godina kad su u pitanju trošenje para.Dembele,Kutinjo,De Jong,90% Grizman i de Light..Još kad se dodaju "sitnija" pojačanja Vidal,Boateng,Murillo...
(Ww, 15. maj 2019 11:28)
Пластика се не односи на то што много троше, већ зато што много троше, немају резултате и немају историју. Барселона много троши али има богату историју и никако није пластика. Сваки богати клуб мора да троши огромне количине новца јер се боре за највеће трофеје.

R10

pre 4 godine

ckm, 15. maj 2019 10:17)
Sve dok Real Madrid nije uzeo 3x LS zaredom,a 4 u 5 sezona.Ljudi il nece da shvate il teraju inat,ali taj podvig je nesto najvece sto se desilo u svetu fudbala. jedan Bayen vec 8 godina ne moze da osvoji,Barsa ulazi u 5 godinu od 2015.. Juventus da ne pricam..to dovoljno govori koliko je to tesko takmicenje

Liverpool Man

pre 4 godine

Vama kojima Grizman nije dobar igrac treba zabraniti gledanje fudbala...Ne znam stvarno sta vi gledate. Decko je kad je u formi top 5 na svetu. Bolji i od Kutinja i od Dembelea i da ne nabrajam. Za reprezentaciju je igrao fenomenalno, to sta su on i Ziru radili kao napadaci to nisam odavno video. Bili su svuda.

Stojko

pre 4 godine

Kako bilo ko može da poredi Grizmana i Kutinja?!!! Pa Grizman je za Kutinja Usain Bolt, brz, eksplozivan, šutira obema nogama, igra glavom, osećaj za gol, golovi sa distance i iz 16 - erca, jak na lopti u duelima oštar, vraća se, ne vuče se po terenu sa dušom u nosu... Ništa od toga nema Kutinjo, osim šuta desnom nogom, kada sa leve strane udje u sredinu... a to se desi jednom u dva meseca...

AgentPromena

pre 4 godine

tolike pare za napadace a vec imaju mesija I suareza 
treba im odbrana ne spic
(Lester, 15. maj 2019 09:57)

O kojoj odbrani govoris? Zbog jedne katastrofalne utakmice cele ekipe protiv Liverpula ti konstatujes da je njima potrebna bolja odbrana. Do te utakmice Barsa je bila ekipa sa najmanje primljenih golova u LŠ, a u La ligi konstantno uz AM imaju najbolju odbranu. Inače 3 poraza u zadnje dve sezone. Barsi treba kreativniji menadžer, koji ume da pogodi sa izmenama.

Ww

pre 4 godine

Da je Mancester Siti ili Psž verovatno bi bili komentari plastika i ostalo...
Ni Barsa ni malo ne zaostaje u predhodnih par godina kad su u pitanju trošenje para.
Dembele,Kutinjo,De Jong,90% Grizman i de Light..Još kad se dodaju "sitnija" pojačanja Vidal,Boateng,Murillo...

Iskreno

pre 4 godine

Da napomenem imao je Mnogo bolji sezonu kad je odlazio iz Barse nego sad kad Grizman odlazi iz Atm. Nisam mislio na ovogodišnju sezonu Alexisa Sancheza.

ckm

pre 4 godine

ckm pa taj Mesi se i pitao oko transfera igrača i koga da dovedu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 15. maj 2019 10:41

Jesi mu ti zena , spavas s njim pa to znas ? Mislim bilo bi lepo da dobijem neki autogram od tebe ako je moguce, posto si ocigledno neka slavna licnost , koja se druzi s njim i sve zna. Sta covek ovde sve nece procitat , za nepoverovat :) Al opet ti dzaba kikijevac , Mesi ce uzeti zlatnu loptu, 6-u, kao i 6-u zlatnu kopacku ..Aj sad nazad u rupice :)

miki

pre 4 godine

A jović, 60 milki mnogo za njega. sala na stranu u najjace timove idu najbolji, provereni igrači, a ne nedokazani talenti koji su bljesnuli samo jednom.



Super igrač, i odlično će se uklopiti u tim barselone.

Kanta

pre 4 godine

Stvarno ne vidim kako ce da uklope Mesija, Suareza i Grizmana?! Ok, Kutinjo ide, ali je ovo po mom misljenju losa kupovina... voleo bih da gresim. Za ove pare su mogli da dovedu najmanje dva mlada eksplozivna igraca (kao sto je Jovic), ali oni ocigledno uzivaju u usporavanju igre i postavljanju svakog napada po 5 minuta. Suarez je zreo za penziju, a Dembele totalno ugusen tim cekanjem da svi dodju u napad i gurnu loptu Mesiju. Tako moze da se igra protiv prosecnih ekipa, ali mislim da to vise ne moze da prodje u LS. Sto se odbrane tice, apsolutno mi je nejasno zasto zadrzavaju Pikea i Lenglea, a hoce da prodaju Umtitija koji je bolji od obojice?! Sa prodajom Rakitica se potpuno slazem, posto nije ni bleda senka onog igraca od prosle godine.

KS

pre 4 godine

A jel se priča nešto o Sergeju, hoće li ga Lacio prodati Realu za 150 milki
(Milutin019, 15. maj 2019 10:25)

Ne razumem ovakve komentare. Što ti treba i šta te tera na ovo?

Iskreno

pre 4 godine

Ovako znam da se mnogi nece sloziti sa mnom ali moje iskreno misljenje je sledeće: Barselona je oterala Alexisa Sancheza u Arsenal za 30tak miliona pre nekoliko sezona što znači s' obzirom da je potcenjen da bi to obeštećenje danas glasilo (naravno da je u onoj formi i godinama) nekih 50tak miliona. Imao je Mnogo bolji sezonu od Grizmana. I po meni je Mnogo kvalitetniji igrač. Gledam Grizmana vidim Ozila. Oba osvajači Svetskog Prvenstva igrali u jakoj reprezentaciji (Griz je još aktivan reprezentativac) I Grizman ima klauzulu od 120 mil eur. Ozil je otišao u Arsenal za 42 miliona eur. E sad razlika u kvalitetu izmedju njih dvojice je ta sto je Ozil mnogo veci majstor ali je veoma lenj odnosno mrtvak je dok je Grizman veoma precenjen. Zaha od 60-70 miliona je za mene mnogo bolji igrač od Grizmana od 120 miliona. Papu Gomez na primer je mnogo bolji igrač od Grizmana ali marketing radi punom parom za Francuza. Papu Gomez je primer Santija Kazorle za koje svi živi znaju da su majstori a niko da ih kupi iako su veoma dostupni. Zašto sam spomenuo Kazorlu? Zato što do prelaska u Arsenal mnogi nisu znali kako je igrao u Viljarealu i Malagi (Polufinale Lige Šampiona sa njima koliko se secam) Barselona dovođenjem Grizmana (ako se to dogodi naravno) mora posle jedne sez da proda Kutinja ili da proda Dembelea koji je mlad a Grizman već u 28oj godini. (Dembele kome su mnoge stvari opraštane da bi ga tek tako prodali) Barselona ima veliki problem sa platama a pogotovo sad kad je De Jonga dovela. Bild je objavio kako je Bajern vec u podmakloj fazi dovodjenja Grizmana. Ko njega dovede to ce biti jedan od najvećih promašaja od kad se zna za ovu igru. Sportski Pozdrav

ckm

pre 4 godine

(Paki, 15. maj 2019 09:40)

Gvardiola ostaje do kraja ugovora u City-u i onda se vraca u Barsu ! Udara temelje za postmesijevu eru i pravi novu revoluciju ! Slazem se, mnogo losih procena, tranfera , trenera je proslo kroz klub zadnjih par sezona, ali s obzirom koliko su nam radosti priustili svih zadnjih 10-15 god, moze im se tolerisat.Zao mi samo Mesija jer igra cudesan fudbal, al jednostavno nema podrske u ostatku tima. Mnogo rupa i katastrofalnih izdanja. U svakom slucaju ,dok je Pep Gvardiola jos uvek tu negde, barsin najveci sin, nema zime za barsu..Dosao je u bolnom i nezgodonom trenutku nakon katastrofalne dve sezone kod Rajkarda , stvorio tim i sistem za anale ,a ostalo je istorija..Tako ce biti i u drugom mandatu. Samo malo strpljenja ;)

ckm

pre 4 godine

La masija je dala najcuveniju, najmocniju ekipu u istoriji klupskog fudbala. 4 god pod Pepom , sa ekipom koju je srz cinila la masija pokorio je spaniju, evropu i svet na jedan spektakularan nacin. Vladao kao niko ! 3 titule za redom, 4 god za redom pobedjivao na Bernabeu, ukljucujuci i onih cudesnih 6-2 , pa 3-0 na Nou Campu,pa ono polufinale u LS i slag na torti...5-0 ocitana fudbalska lekcija iz totalnog fudbala samoprozvanom gosp. Specijalnom koji je dobio na tanjir druge galktikose,najskuplji tim tog doba :) . Razbijao bayern, United,Arsenal,Milan u Evropi i to po vise navrata.. Sve to sa Puyolom, Pikeom,Valdesom, Mesijem, Xaviem, Iniestom,Pedrom,Buskecom...Finale LS iz 2011 je pocelo 7 igraca iz la masije . To niko nikad nije uradio u zadnjih 30 ak god min. I da vise nikad ni jednog igraca ne "proizvedu" iz lamasije, ovo ce ostati zauvek i boli pojedine ,znam ,vidim :) . Taj fudbal, ta generacija, neponovljivo i hvala im za sve. Pep cekamo te ponovo za neku novu revoluciju !

Paki

pre 4 godine

Zaista mi nisu jasni. Doslovno kao da amateri vode ovaj klub. Neverovatno. Prvo dovedu Dembelea i Coutinha za skoro 300 mil, 2 igraca koja skoro da igraju na istim pozicijama, odnosno nosonja je gurao Coutinha na krilo gde igra i Dembele, dakle 1 od njih dvojice je morao biti na klupi. A sad, kao da to nije bilo dovoljno, dovode igraca koji igra gotovo identicu poziciju Mesija..levak je i u Atleticu igra poludesno u spici i cak i da Suareza prodaju, nece mu to biti prirodna pozicija jer Suarez deluje i izvlaci se malo vise poludesno..Mesi, Suarez, Grizman, Dembele...nema sanse da sva 4 igraju i zaista nemam vise reci koliko sam razocaran tranfer politikom kluba u zadnjih 5 god! Plus, sto mi Grizman uopste nije top napadac. Ne svidja mi se taj tip igraca. Jedino svetlo svih ovoh god su ova dvojica holandjana , al ako i oni se ne utope u sivilo. Na sve ovo, Valverde izgleda ostaje.. covek zaista da ne poveruje sta ovi ljudi rade sa Barselonom.

Sremac

pre 4 godine

@bocko Covek aktuelni prvak sveta, igrao 2 finala LS u 3 godine, stvarno je prosecan igrac. A taj debeli kako ga ti nazivas je verovatno posle pravog Ronalda najkvalitetnija devetka.

Negativni

pre 4 godine

Kutinjo, Dembele i Grizman, e zato Real dovede Azara i obavi posao.
(beg, 15. maj 2019 08:54)

Njima fali trener, a ne igrači. Grizman je fantastičan igrač, inteligentan, odlična kupovina. Šteta što će prodati Kutinja jer igra na mestu na kome ne treba, i kod valverdea i kod nesrećnog Titea. Jedino je u Liverpulu igrao na mestu na kome treba. I džabe Realu Hazar, uz De Jonga i De Lihta, draće ih Barselona još najmanje dve godine.

BOSS

pre 4 godine

Sta ce im ovaj sad da mi je znat??? Osim ako nece prodat Kutinja i Dembelea.
Barselona treba ponudit PSZ:
Kutinjo+Dembele + Busketc ili Rakitic za Mbapea

Sremac

pre 4 godine

@bocko Covek aktuelni prvak sveta, igrao 2 finala LS u 3 godine, stvarno je prosecan igrac. A taj debeli kako ga ti nazivas je verovatno posle pravog Ronalda najkvalitetnija devetka.

Negativni

pre 4 godine

Kutinjo, Dembele i Grizman, e zato Real dovede Azara i obavi posao.
(beg, 15. maj 2019 08:54)

Njima fali trener, a ne igrači. Grizman je fantastičan igrač, inteligentan, odlična kupovina. Šteta što će prodati Kutinja jer igra na mestu na kome ne treba, i kod valverdea i kod nesrećnog Titea. Jedino je u Liverpulu igrao na mestu na kome treba. I džabe Realu Hazar, uz De Jonga i De Lihta, draće ih Barselona još najmanje dve godine.

BOSS

pre 4 godine

Sta ce im ovaj sad da mi je znat??? Osim ako nece prodat Kutinja i Dembelea.
Barselona treba ponudit PSZ:
Kutinjo+Dembele + Busketc ili Rakitic za Mbapea

Paki

pre 4 godine

Zaista mi nisu jasni. Doslovno kao da amateri vode ovaj klub. Neverovatno. Prvo dovedu Dembelea i Coutinha za skoro 300 mil, 2 igraca koja skoro da igraju na istim pozicijama, odnosno nosonja je gurao Coutinha na krilo gde igra i Dembele, dakle 1 od njih dvojice je morao biti na klupi. A sad, kao da to nije bilo dovoljno, dovode igraca koji igra gotovo identicu poziciju Mesija..levak je i u Atleticu igra poludesno u spici i cak i da Suareza prodaju, nece mu to biti prirodna pozicija jer Suarez deluje i izvlaci se malo vise poludesno..Mesi, Suarez, Grizman, Dembele...nema sanse da sva 4 igraju i zaista nemam vise reci koliko sam razocaran tranfer politikom kluba u zadnjih 5 god! Plus, sto mi Grizman uopste nije top napadac. Ne svidja mi se taj tip igraca. Jedino svetlo svih ovoh god su ova dvojica holandjana , al ako i oni se ne utope u sivilo. Na sve ovo, Valverde izgleda ostaje.. covek zaista da ne poveruje sta ovi ljudi rade sa Barselonom.

Ww

pre 4 godine

Da je Mancester Siti ili Psž verovatno bi bili komentari plastika i ostalo...
Ni Barsa ni malo ne zaostaje u predhodnih par godina kad su u pitanju trošenje para.
Dembele,Kutinjo,De Jong,90% Grizman i de Light..Još kad se dodaju "sitnija" pojačanja Vidal,Boateng,Murillo...

ckm

pre 4 godine

La masija je dala najcuveniju, najmocniju ekipu u istoriji klupskog fudbala. 4 god pod Pepom , sa ekipom koju je srz cinila la masija pokorio je spaniju, evropu i svet na jedan spektakularan nacin. Vladao kao niko ! 3 titule za redom, 4 god za redom pobedjivao na Bernabeu, ukljucujuci i onih cudesnih 6-2 , pa 3-0 na Nou Campu,pa ono polufinale u LS i slag na torti...5-0 ocitana fudbalska lekcija iz totalnog fudbala samoprozvanom gosp. Specijalnom koji je dobio na tanjir druge galktikose,najskuplji tim tog doba :) . Razbijao bayern, United,Arsenal,Milan u Evropi i to po vise navrata.. Sve to sa Puyolom, Pikeom,Valdesom, Mesijem, Xaviem, Iniestom,Pedrom,Buskecom...Finale LS iz 2011 je pocelo 7 igraca iz la masije . To niko nikad nije uradio u zadnjih 30 ak god min. I da vise nikad ni jednog igraca ne "proizvedu" iz lamasije, ovo ce ostati zauvek i boli pojedine ,znam ,vidim :) . Taj fudbal, ta generacija, neponovljivo i hvala im za sve. Pep cekamo te ponovo za neku novu revoluciju !

Iskreno

pre 4 godine

Ovako znam da se mnogi nece sloziti sa mnom ali moje iskreno misljenje je sledeće: Barselona je oterala Alexisa Sancheza u Arsenal za 30tak miliona pre nekoliko sezona što znači s' obzirom da je potcenjen da bi to obeštećenje danas glasilo (naravno da je u onoj formi i godinama) nekih 50tak miliona. Imao je Mnogo bolji sezonu od Grizmana. I po meni je Mnogo kvalitetniji igrač. Gledam Grizmana vidim Ozila. Oba osvajači Svetskog Prvenstva igrali u jakoj reprezentaciji (Griz je još aktivan reprezentativac) I Grizman ima klauzulu od 120 mil eur. Ozil je otišao u Arsenal za 42 miliona eur. E sad razlika u kvalitetu izmedju njih dvojice je ta sto je Ozil mnogo veci majstor ali je veoma lenj odnosno mrtvak je dok je Grizman veoma precenjen. Zaha od 60-70 miliona je za mene mnogo bolji igrač od Grizmana od 120 miliona. Papu Gomez na primer je mnogo bolji igrač od Grizmana ali marketing radi punom parom za Francuza. Papu Gomez je primer Santija Kazorle za koje svi živi znaju da su majstori a niko da ih kupi iako su veoma dostupni. Zašto sam spomenuo Kazorlu? Zato što do prelaska u Arsenal mnogi nisu znali kako je igrao u Viljarealu i Malagi (Polufinale Lige Šampiona sa njima koliko se secam) Barselona dovođenjem Grizmana (ako se to dogodi naravno) mora posle jedne sez da proda Kutinja ili da proda Dembelea koji je mlad a Grizman već u 28oj godini. (Dembele kome su mnoge stvari opraštane da bi ga tek tako prodali) Barselona ima veliki problem sa platama a pogotovo sad kad je De Jonga dovela. Bild je objavio kako je Bajern vec u podmakloj fazi dovodjenja Grizmana. Ko njega dovede to ce biti jedan od najvećih promašaja od kad se zna za ovu igru. Sportski Pozdrav

Stojko

pre 4 godine

Kako bilo ko može da poredi Grizmana i Kutinja?!!! Pa Grizman je za Kutinja Usain Bolt, brz, eksplozivan, šutira obema nogama, igra glavom, osećaj za gol, golovi sa distance i iz 16 - erca, jak na lopti u duelima oštar, vraća se, ne vuče se po terenu sa dušom u nosu... Ništa od toga nema Kutinjo, osim šuta desnom nogom, kada sa leve strane udje u sredinu... a to se desi jednom u dva meseca...

Liverpool Man

pre 4 godine

Vama kojima Grizman nije dobar igrac treba zabraniti gledanje fudbala...Ne znam stvarno sta vi gledate. Decko je kad je u formi top 5 na svetu. Bolji i od Kutinja i od Dembelea i da ne nabrajam. Za reprezentaciju je igrao fenomenalno, to sta su on i Ziru radili kao napadaci to nisam odavno video. Bili su svuda.

KS

pre 4 godine

A jel se priča nešto o Sergeju, hoće li ga Lacio prodati Realu za 150 milki
(Milutin019, 15. maj 2019 10:25)

Ne razumem ovakve komentare. Što ti treba i šta te tera na ovo?

ckm

pre 4 godine

ckm pa taj Mesi se i pitao oko transfera igrača i koga da dovedu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 15. maj 2019 10:41

Jesi mu ti zena , spavas s njim pa to znas ? Mislim bilo bi lepo da dobijem neki autogram od tebe ako je moguce, posto si ocigledno neka slavna licnost , koja se druzi s njim i sve zna. Sta covek ovde sve nece procitat , za nepoverovat :) Al opet ti dzaba kikijevac , Mesi ce uzeti zlatnu loptu, 6-u, kao i 6-u zlatnu kopacku ..Aj sad nazad u rupice :)

Iskreno

pre 4 godine

Da napomenem imao je Mnogo bolji sezonu kad je odlazio iz Barse nego sad kad Grizman odlazi iz Atm. Nisam mislio na ovogodišnju sezonu Alexisa Sancheza.

AgentPromena

pre 4 godine

tolike pare za napadace a vec imaju mesija I suareza 
treba im odbrana ne spic
(Lester, 15. maj 2019 09:57)

O kojoj odbrani govoris? Zbog jedne katastrofalne utakmice cele ekipe protiv Liverpula ti konstatujes da je njima potrebna bolja odbrana. Do te utakmice Barsa je bila ekipa sa najmanje primljenih golova u LŠ, a u La ligi konstantno uz AM imaju najbolju odbranu. Inače 3 poraza u zadnje dve sezone. Barsi treba kreativniji menadžer, koji ume da pogodi sa izmenama.

R10

pre 4 godine

ckm, 15. maj 2019 10:17)
Sve dok Real Madrid nije uzeo 3x LS zaredom,a 4 u 5 sezona.Ljudi il nece da shvate il teraju inat,ali taj podvig je nesto najvece sto se desilo u svetu fudbala. jedan Bayen vec 8 godina ne moze da osvoji,Barsa ulazi u 5 godinu od 2015.. Juventus da ne pricam..to dovoljno govori koliko je to tesko takmicenje

ckm

pre 4 godine

(R10, 15. maj 2019 12:32)

Ma koji crni Real . Zar ne vidis da niko taj Real ne dozivljava ozbiljno iz vise razloga.Prvo, konkurencija je osetno slabija. U doba Gvardiolie smo imali jace engleze i mnogo jace talijane..Setimo se mocnih Uniteda i Chelsea, ali i jakog Arsenala. Talijani imali Inter, jos uvek Milan, Juve takodje. Sve prisutni bayern, u uposnu PSG..Drugo, dominacija u Evropi je ukrasena odnosno upotpunjena sa dominacijom u SPaniji..Druze ono sta je pepova barsa radila Realu , plus vecini evripskih velikana je bila smesno :) .PA ovaj Real koji je 3 x uzeo za redom LS barsa je brisala pod s njim :) pucale petarde, 4-0 i sl rezultati.Titule i kupove ne mogu ni prismdridi..Dakle, za jednu veliku ekipu koja ostavlja trag u istoriji mora se izdominirati na svim poljima a Real je bio daleko od toga.I sad dolazimo do kljucnog dela, a zasto je bio daleko od toga ?Pa jer ne bi bio ni jedno sampiona Evrope da je bilo vara ! Skandalozno sudjenje ih je poguralo tu gde jesu . Treba mi vise od 1500 karaktera da nabrojim sve krajde u prethodnim sezonama ! Od bayerna 2x, pa PSG onaj neverovatno sramni penal kad Kros prima loptu metar u ofsajdfu,pa Atletico, pa Juventus...Prosto receno ,da nije bilo sudija, Real nista ne bi uzeo. Dokaz je razbijanje od strane Barselone po Spaniji. Zato je Gvardiolina barsa neprevazidjena.Real tada nista slabiji tim nije imao po imenima,cak u cvetu mladosti bile vecine zvezda,al la masija brisala pod s njima doslovno :)

gremlin

pre 4 godine

(Soni, 15. maj 2019 14:31

Nou Camp, 2008 godina, Pep tek dosao i el clasiko . 3:0 za barsu, Mesi sou za kraj . Provlaci Casiljau loptu kroz usi, a Canavaro se zabija u stativu za opsti delirij. 2009 god i el clasiko na Bernabeu. Demontracija sile, umeca, tehnike, talenta, novog stila , moci, vica... 6:2 pobeda barse uz aposlutni sou Inieste, Xavia i Mesija.Anri takodje bio sjajan. 2010 Nou camp. Murinho dosao da digne nove galaktikose u vasionu. Dolazi pun samopouzdanja. Na Nou Campu nalektreisana atmosfera. A onda...Toplo ti savetujem da pogledas tu utakmicu ponovo. Takvu demontraciju totalnog fuabala, takvu demontraciju napadackog fudnala, presinga, pas igre, ideje, kreacije ,ubijanje destrukcije, talenta jednog igraca poput Mesija druze ja nisam video u svom zivotu. To je bila rapsodija, fudbalski omaz najvecim boemimam u slikarstvu, muzici.To se druze ne moze s nicim porediti. godinu dana posle , polufinale LS i opet taj cudesni, cudesni Mesi. Slalom kroz citav Real Madrid na sred Bernabeu stadiona za finale LS ! Neprocenjivo ! Da ne idem dalje sa novim razbijanjem na Bernabeu od 4:0 ,pa 5:1 nedavno. Pa onaj el clasico kad je Mesi ponovo razbucao citav Real u sred Madrida i zabio za 3-2 u 90oj. Modric ,Casemiro i Ramos se jos uvek vrte na ringispilu. Druze , koliko je fudbalske radosti donela barsa svojim fanovima u Mesijevoj eri to je nemerljivo. A gde su tu tek legendarne partije u Evropi! To je dodatna,posebna prica. Hvala im sto postoje !

Oliver

pre 4 godine

@gitarista

Realove titule imaju ogromnu mrlju,jer su 2 puta pokrali Bayern,najpre sramni Viktor Kasai,pa sramni Cunejt Cakir. A Bayernova tripleta je cista kao suza. Kao i one titule sedamdesetih. Lako je osvajati kad ti sudije pomazu!I opet ostaje pitanje kako zaboga Real nikada nije osvojio tripletu? Ej nikada za 117 godina postojanja,pa to je cudo nad cudima,heheh

basler

pre 4 godine

(gitarista, 15. maj 2019 15:51)

Da si neutralan onda bi imao misljenje kao i svi neutralni. Ono je bilo najskandaloznije sudjenje ikad.Protiv Bayerna su masakrirali onaj dvomec, drugi takodje. 2 gola iz ofsajda daje nalickani padavicar , crveni vidalu bez da ga je pipnuo ,pa onaj penal sto je Marselo napravio tj igrao rukom u drugoj sezoni.Da ne spominjem PSG, Juventus ,Atletico itd. Da si neutralan kao sto nisi, osudio bi te sramne titule. Zato podrska barsi u Spaniji.Lupaju ih ko vola u kupusu i to je dokaz da su njihve evropske titule velika laz.Ne mogu nista onakvoj barsi u kojoj samo Mesi igra , a kao prvaci su Evrope.Tu nesto smrdi. Bayern je uvek igrao posteno sa barsom nekad oni njih, nekad obrnuto al nije bilo sudijskih repova, ali protiv Reala ono je sramno ! Stici ce ih karma , ne brinem se ja ! A Bayern ce se vratiti ponovo na vrh Evrope !

Kanta

pre 4 godine

Stvarno ne vidim kako ce da uklope Mesija, Suareza i Grizmana?! Ok, Kutinjo ide, ali je ovo po mom misljenju losa kupovina... voleo bih da gresim. Za ove pare su mogli da dovedu najmanje dva mlada eksplozivna igraca (kao sto je Jovic), ali oni ocigledno uzivaju u usporavanju igre i postavljanju svakog napada po 5 minuta. Suarez je zreo za penziju, a Dembele totalno ugusen tim cekanjem da svi dodju u napad i gurnu loptu Mesiju. Tako moze da se igra protiv prosecnih ekipa, ali mislim da to vise ne moze da prodje u LS. Sto se odbrane tice, apsolutno mi je nejasno zasto zadrzavaju Pikea i Lenglea, a hoce da prodaju Umtitija koji je bolji od obojice?! Sa prodajom Rakitica se potpuno slazem, posto nije ni bleda senka onog igraca od prosle godine.

THE FINAL CUT

pre 4 godine

Da je Mancester Siti ili Psž verovatno bi bili komentari plastika i ostalo...Ni Barsa ni malo ne zaostaje u predhodnih par godina kad su u pitanju trošenje para.Dembele,Kutinjo,De Jong,90% Grizman i de Light..Još kad se dodaju "sitnija" pojačanja Vidal,Boateng,Murillo...
(Ww, 15. maj 2019 11:28)
Пластика се не односи на то што много троше, већ зато што много троше, немају резултате и немају историју. Барселона много троши али има богату историју и никако није пластика. Сваки богати клуб мора да троши огромне количине новца јер се боре за највеће трофеје.

Oliver

pre 4 godine

Sve dok Real Madrid nije uzeo 3x LS zaredom,a 4 u 5 sezona.Ljudi il nece da shvate il teraju inat,ali taj podvig je nesto najvece sto se desilo u svetu fudbala. jedan Bayen vec 8 godina ne moze da osvoji
@(R10,

Bayern je poslednji put osvojio LS 2013,dakle pre 6 godina,a ne pre 8,nauci matematiku. Drugo,tri uzastopce titule evropskog prvaka su osvajali i Ajax i Bayern sedamdesetih,pa Realove tri LS nisu neko cudo.Trece,najvece dostignuce je tripleta-LS,prvenstvo i kup u istoj sezoni,sto je osvojio Bayern,a BArsa cak dva puta,a to tvoj Real nikada nije osvojio u istoriji. Znas sta znaci nikada? NUNCA!

eric7

pre 4 godine

Ako cemo iskreno i posteno, gledajuci sve parametre, od Evrope do domacih takmicenja i sudara, navijaci barse imaju najvise razloga za zadovoljstvo u zadnjih 10 ak god. Realno receno jednostanvo je tako. Ali neka se zapitaju sta ce biti kad im Mesi ode u penziju. S obzirom da zadnjih godina imaju neverovatne promasaje sa transferima, pa i ovaj eventualni Grizmanov mi je besmislen i nepotreban, onda im ne pise dobro posle odlaska Mesija.

ckm

pre 4 godine

(Paki, 15. maj 2019 09:40)

Gvardiola ostaje do kraja ugovora u City-u i onda se vraca u Barsu ! Udara temelje za postmesijevu eru i pravi novu revoluciju ! Slazem se, mnogo losih procena, tranfera , trenera je proslo kroz klub zadnjih par sezona, ali s obzirom koliko su nam radosti priustili svih zadnjih 10-15 god, moze im se tolerisat.Zao mi samo Mesija jer igra cudesan fudbal, al jednostavno nema podrske u ostatku tima. Mnogo rupa i katastrofalnih izdanja. U svakom slucaju ,dok je Pep Gvardiola jos uvek tu negde, barsin najveci sin, nema zime za barsu..Dosao je u bolnom i nezgodonom trenutku nakon katastrofalne dve sezone kod Rajkarda , stvorio tim i sistem za anale ,a ostalo je istorija..Tako ce biti i u drugom mandatu. Samo malo strpljenja ;)

kiki

pre 4 godine

(samo jako, 15. maj 2019 15:00)

Ti se nasao pricati o sudijama, a navijas za klub koji je ubedljivo najvise titula LŠ osvojio zahvaljujuci sudijama. Pokradeni su bili:

Partizan - 2 poništena gola Milutinoviću,
Fiorentina - penal u finalu https://www.youtube.com/watch?v=UrG5XLSpEjg
Frankfurt - penal u finalu https://www.youtube.com/watch?v=5JPIX1GIGo4
Juventus - gol iz ofsajda Mijatovića u finalu https://www.youtube.com/watch?v=6aqhWJ5GblE
Junajted - Karanka rukom odbranio gol https://j.gifs.com/mQAnzr.gif

+ zadnje 3. Gol iz ofsajda Ramosa u finalu 2016, kradja protiv Bajerna 2017, a o onom iz 2018 ne treba trositi ni reci. Real ima najmanje 8 neregularnih titula LŠ. Njihovi navijaci su zadnji koji mogu pricati o sudijama.

basler

pre 4 godine

(Oliver, 15. maj 2019 16:06) ako si navijac Barcelone onda ne bi trebalo da pricas o sudijama.
(gitarista, 15. maj 2019 16:21

Eto upravo si se razotkrio da nisi neutralan kako trubis, nego da si fan reala a verovatno toga nisi ni svestan ! Kakav klub takvi navijaci, cirkus !

Lošmi

pre 4 godine

Nou Camp, 2008 godina, Pep tek dosao i el clasiko . 3:0 za barsu, Mesi sou za kraj . Provlaci Casiljau loptu kroz usi, a Canavaro se zabija u stativu za opsti delirij. 2009 god i el clasiko na Bernabeu. Demontracija sile, umeca, tehnike, talenta, novog stila , moci, vica... 6:2 pobeda barse uz aposlutni sou Inieste, Xavia i Mesija.Anri takodje bio sjajan. 2010 Nou camp. Murinho dosao da digne nove galaktikose u vasionu. Dolazi pun samopouzdanja. Na Nou Campu nalektreisana atmosfera. A onda...Toplo ti savetujem da pogledas tu utakmicu ponovo. Takvu demontraciju totalnog fuabala, takvu demontraciju napadackog fudnala, presinga, pas igre, ideje, kreacije ,ubijanje destrukcije, talenta jednog igraca poput Mesija druze ja nisam video u svom zivotu. To je bila rapsodija, fudbalski omaz najvecim boemimam u slikarstvu, muzici.To se druze ne moze s nicim porediti. godinu dana posle , polufinale LS i opet taj cudesni, cudesni Mesi. Slalom kroz citav Real Madrid na sred Bernabeu stadiona za finale LS ! Neprocenjivo ! Da ne idem dalje sa novim razbijanjem na Bernabeu od 4:0 ,pa 5:1 nedavno. Pa onaj el clasico kad je Mesi ponovo razbucao citav Real u sred Madrida i zabio za 3-2 u 90oj. Modric ,Casemiro i Ramos se jos uvek vrte na ringispilu. Druze , koliko je fudbalske radosti donela barsa svojim fanovima u Mesijevoj eri to je nemerljivo. A gde su tu tek legendarne partije u Evropi! To je dodatna,posebna prica. Hvala im sto postoje 

Ti se druze razbudi, umij hladnom vodom, ako je potrebno, i pogledaj utakmicu sa Enfilda od pre par dana. Nema Cavija, Inieste, Alvesa, Anrija, Vilje, totalnog fudbala, demonstracije moci i slicnih stvari..Godina je 2019 ta, tvoja barsa igrala bunker i dobila 4 komada. Popij kafu i gledaj u sadasnjost i buducnost, u proslosti niko ne zivi.

Oliver

pre 4 godine

(Oliver, 15. maj 2019 16:06) ako si navijac Barcelone onda ne bi trebalo da pricas o sudijama.
@(gitarista,

Ja sam ponosni navijac Bayerna,a ne Barselone. Barselona nas je dva puta posteno pobedila-2009. i 2015,a mi smo njih posteno i ubedljivo pobedili 2013. Mi nemamo nikakav problem sa Barselonom. Da li su oni pokrali Celsi,to je pitanje za navijace Celsija,mene to ne interesuje. Samo znam da nas je Real dva puta pokrao,a to je vec problem.

miki

pre 4 godine

A jović, 60 milki mnogo za njega. sala na stranu u najjace timove idu najbolji, provereni igrači, a ne nedokazani talenti koji su bljesnuli samo jednom.



Super igrač, i odlično će se uklopiti u tim barselone.

Soni

pre 4 godine

@(ckm, 15. maj 2019 13:15)

Tebi Real izgleda nabio dozivotne komplekse. Kazes Real sve LS uzeo na prevaru, a pravis se lud na najvecu prevaru u istoriji fudbala 2009 u reziji ćele Ovreba. Kazes Barsa ovo, Barsa ono. Pa sto ta Barsa ako je bila tako dominantna, barem jednom nije odbranila LS. Aloo eee ni jednom, a Real 3 puta(2016, 17, 18). A i ona Barsina LS iz 2015 je krajnje neregularna, svi se mi dobro sjecamo onog dzudo zahvata Danija Alvesa nad Pogbom pri rezultatu 1:1 kada se sudija jos jednom napravio lud u korist Barse.

mohikanac

pre 4 godine

(gremlin, 15. maj 2019 14:58)a kako mene nisi pomenuo u tim legendarnim partijama u Evropi?
(Tom Henning Øvrebø, 15. maj 2019 15:03)

Mozda je Chelsea i vise ostecen u toj utakmici, ali i da je tako, samo im se vratilo za onu 2005 i onaj gol Terija nakon ocigledno faula Carvalja nad Valdezom sto su i sami englezi kasnije priznali.Pa onda 2008 i Skols sam priznao da je bio penal nad Mesijem.Bas taj gol je falio barsi za finale. Inter 2010, sramna kradja i gol iz metarskog ofsajda Milita, ponisten cist gol za prolaz u uzvratu Krikica.Pa onaj kilometarski ofsajd Ibre za PSG, al naravno o tome se ne prica..Ali ono sto se Realu sudilo,tj nije sudilo zadnjih sezona je cirkus.Ljudi su nam vredjali inteligenciju. Zato niko taj Real i ne smatra ozbiljno.Jer takvo tendeciozno dudjenje nije vidjeno u modernom fudbalu.A na sve to, dobijali redovne samarcine u primeri od najveceg rivala.Zato Real ne moze u istu recenicu sa onom Pepovom barsom koja je neprevazidjena po stilu igre, dominaciji na domacem tlu, osvajali takodje i evropske trofeje i sve to sa ekipom koja je mahom ponikla u la masiji .Zato je ta barsa toliko posebna, pa vi hejtajte do mile volje.Zna se sta ljudi iz fudbalskih krugova misle o toj cudesnoj generaciji.Poz

kiki

pre 4 godine

(samo jako, 15. maj 2019 16:44)

Protiv koga je Real bio podjednako ostecen? Protiv Partizana? Protiv Fiorentine? Protiv Frankfurta? Protiv Juventusa 1998? Protiv Junajteda 2000? Protiv Atletika 2016? Protiv PSŽ-a 2018? protiv Bajerna 2018? Gde je Real u tim utakmicama bio ostecen? Bili su osteceni jedino u nekim situacijama protiv Bajerna 2017, a i tu je Bajern barem duplo vise pokraden. Navijas za klub koji je vecinu svojih titula osvojio neregularno i to je cinjenica koju ti nikako ne mozes promeniti. Niko nije osvojio toliko neregularnih titula LŠ kao Real. I neki dan sam ti naveo nekoliko primera gde je Barsa bila ostecena pa evo kopirat cu ti komentar. Istina je da je se i Barsi i Realu pomagalo ali Real nije bio ni priblizno ostecen kao Barsa. Kada je Real ostecen za 2 penala kao Barsa protiv Milana? Ili za gol iz ofsajda (Ibrahimovica) od 2 metra kao Barsa protiv PSŽ-a? Kada je Realu ponisten gol za prolaz u finale kao Barsi protiv Intera? Kada je Real ostecen za penal za prolaz u finale kao Barsa protiv Junajteda 2008? Cak ni taj trofej LŠ, Ronaldo ne bi imao da nije sudija. Kada je Real primio gol iz ofsajda (Runi) u finalu kao Barsa 2011? Eto, nadam se da ces i ti ovako navesti 10-ak primera za Real u zadnjih 10-ak godina (a i ja i ti znamo da ih nema)

gremlin

pre 4 godine

(Lošmi, 15. maj 2019 15:17)

I cestitke LFC na sjajnoj partiji. To ne menja cinjenicu da je Barsa uzela jos jednu titulu u na putu ka njoj , razmontirala Real po ko zna koji put. Priredila lepih partija i u Evropi.Ne moze se stalno uzimati LS koliko god da je dobar tim, al sam itekako zadovoljan sa 4 LS u zadnjih 13 god. Plus 10 titula u SPaniji.U tom periodu, poredjenja radi samo, LFC nema ni jednu jedinu titulu u Engleskoj ni jednu LS ! Mada verujem da i nisi fan LFC, vec neko ko se kiti tudjim perjem al kako god,nebitno. Dupla titula se opet smesi. Dakle, 10 -15 cudesnih godina je iza nas.Pa cak i da ne osvoje apsolutno nista narednih 10 god, srce je puno fudbalske radosti. Proslost je itekako bitna. Ona je ispunjena lepim ili ruznim uspomenama.A fanovima barse je itekako ispunjena prelepoim , cudesnim uspomenama. Ali to ocigledno neki ne mogu shvatiti, al to je opet vasa stvar. Sportski poz

gitarista

pre 4 godine

(Oliver, 15. maj 2019 15:39)nisi upravu. jeste tripleta ogromna stvar ali mislim da su 3 uzastopne titule u LS teze . jer u zadnjih 20 godina nekoliko ekipa je uzelo tripletu a niko nije odbranio LS. jesu Bayern i Ajax vezali 3 pehara 70ih ali tad se takmicenje igralo u starom formatu i generalno je fudbal bio nesto drugo . 4 od 5 LS je jedan od NAJVECIH podviga u modernoj fudbalskoj istoriji. proci ce ko zna koliko vremena dok neko ne ponovi taj uspeh. P.S nisam navijac Reala niti bilo kog stranog kluba.

samo jako

pre 4 godine

(kiki, 15. maj 2019 16:24)u svakom od tih meceva je i Real PODJEDNAKO ostecen(ponavljam podjednako). a kada je Barca bila ostecena ?i nemoj mi pominjes samo smesni crveni Abidalu nego objasni sve one kradje protiv Sampdorije,Arsenala,Milana,Reala,Celsija,Juventusa,PSG,Celtika. i nemoj da precutkujes detalje.

samo jako

pre 4 godine

(Soni, 15. maj 2019 14:31)sto je najjace , Barca je svih 5 titula osvojila uz debelu pomoc sudija . Samdorija 92,Arsenal i Milan 2006,Chelsea 2009,crveni RVP zbog toga sto nije cuo pistaljku,ponisten reguralan gol Reala i crveni Pepeu zbog simuliranja Alvesa, zatim ono sa Juventusom u finalu . jos lik prica da je Barca imala tezu konkurenciju . imala samo Engleze a gde su Atletico,Juve,PSG,Liverpool,Bayern . te ekipe nisu bile jake u vreme Guardiole.

Viktor Kasai & Cuneyt Cakir

pre 4 godine

@Tom Henning Øvrebø,

Evo mi te uvek pominjemo. Ti si nam veliki uzor i ideal-kako si ti pogurao Barselonu 2009,tako smo mi Real 2017. i 2018. Hvala ti,uzoru nas!

E

pre 4 godine

Steta, velika steta da takav igrac i takava klasa ide u Barselonu i bude potrcko za Mesija, volim i Ateletiko Madrid ali realno sam se nadao da ce doci u Mancester Junajted kome fali takva klasa

samo jako

pre 4 godine

basler, 15. maj 2019 16:04) Bayern daje 2 neregularna gola u Madridu , prvo nepostojeci penal posle simuliranja Robbena,onda 2. gol gde se Lewandovski aktivirao iz ofsajda , ne sviran cist penal nad Kazemirom , oprosten crveni Vidalu nakon pogibeljnog starta nad Iskom a u prvom mecu dosudjen jos jedan nepostojeci penal nakon sto je lopta u grudi pogodila Karvahala . a Barca je kao sampion Spanije a razvaljuje ih Roma koja je treca u Italiji.hehe

samo jako

pre 4 godine

(basler, 15. maj 2019 16:04) 2 neregularna gola Bayerna u Madridu . prvo simuliranje Robbena kod penala a nakon toga se Lewandovski akitivirao iz ofsajda , ne sviran cist penal nad Kazemirom i oprosten cist crveni Vidalu nakon pogibeljnog starta nad Iskom. u prvoj utakmici dosudjen penal nakon sto je lopta u grudi pogodila Karvahala . Barca kao neki sampion Spanije a ovamo ispadaju od Rome koja jedva izbori LS kroz domace prvenstvo.

kiki

pre 4 godine

(samo jako, 15. maj 2019 16:44)

Protiv koga je Real bio podjednako ostecen? Protiv Partizana? Protiv Fiorentine? Protiv Frankfurta? Protiv Juventusa 1998? Protiv Junajteda 2000? Protiv Atletika 2016? Protiv PSŽ-a 2018? protiv Bajerna 2018? Gde je Real u tim utakmicama bio ostecen? Bili su osteceni jedino u nekim situacijama protiv Bajerna 2017, a i tu je Bajern barem duplo vise pokraden. Navijas za klub koji je vecinu svojih titula osvojio neregularno i to je cinjenica koju ti nikako ne mozes promeniti. Niko nije osvojio toliko neregularnih titula LŠ kao Real. I neki dan sam ti naveo nekoliko primera gde je Barsa bila ostecena pa evo kopirat cu ti komentar. Istina je da je se i Barsi i Realu pomagalo ali Real nije bio ni priblizno ostecen kao Barsa. Kada je Real ostecen za 2 penala kao Barsa protiv Milana? Ili za gol iz ofsajda (Ibrahimovica) od 2 metra kao Barsa protiv PSŽ-a? Kada je Realu ponisten gol za prolaz u finale kao Barsi protiv Intera? Kada je Real ostecen za penal za prolaz u finale kao Barsa protiv Junajteda 2008? Cak ni taj trofej LŠ, Ronaldo ne bi imao da nije sudija. Kada je Real primio gol iz ofsajda (Runi) u finalu kao Barsa 2011? Eto, nadam se da ces i ti ovako navesti 10-ak primera za Real u zadnjih 10-ak godina (a i ja i ti znamo da ih nema)

neutralni felsh

pre 4 godine

Ja sam ponosni navijac Bayerna,a ne Barselone. Barselona nas je dva puta posteno pobedila-2009. i 2015,a mi smo njih posteno i ubedljivo pobedili 2013. Mi nemamo nikakav problem sa Barselonom. Da li su oni pokrali Celsi,to je pitanje za navijace Celsija,mene to ne interesuje. Samo znam da nas je Real dva puta pokrao,a to je vec problem.
(Oliver, 15. maj 2019 16:53)


kratko i jasno.

gitarista

pre 4 godine

(basler, 15. maj 2019 16:30)da li sam je raspravu poveo u tom smeru? on je prvi pomenuo sudije iako me briga za sve strane klubove opet kazem da navijaci Barselone ne bi trebalo da pricaju o sudijama . jer se secam koliko se navlacilo za njih jos dok je Krojf bio trener, pa posle kod Robsona ,Raajkarda da bi vrhunac svega bio period kod Pepa kada je zaista bilo tesko za gledanje koliko su sudije navlacile za njih.isto i navijaci Reala ,Bayerna,Juventusa,Liverpoola

BOSS

pre 4 godine

Sta ce im ovaj sad da mi je znat??? Osim ako nece prodat Kutinja i Dembelea.
Barselona treba ponudit PSZ:
Kutinjo+Dembele + Busketc ili Rakitic za Mbapea

Negativni

pre 4 godine

Kutinjo, Dembele i Grizman, e zato Real dovede Azara i obavi posao.
(beg, 15. maj 2019 08:54)

Njima fali trener, a ne igrači. Grizman je fantastičan igrač, inteligentan, odlična kupovina. Šteta što će prodati Kutinja jer igra na mestu na kome ne treba, i kod valverdea i kod nesrećnog Titea. Jedino je u Liverpulu igrao na mestu na kome treba. I džabe Realu Hazar, uz De Jonga i De Lihta, draće ih Barselona još najmanje dve godine.

ckm

pre 4 godine

La masija je dala najcuveniju, najmocniju ekipu u istoriji klupskog fudbala. 4 god pod Pepom , sa ekipom koju je srz cinila la masija pokorio je spaniju, evropu i svet na jedan spektakularan nacin. Vladao kao niko ! 3 titule za redom, 4 god za redom pobedjivao na Bernabeu, ukljucujuci i onih cudesnih 6-2 , pa 3-0 na Nou Campu,pa ono polufinale u LS i slag na torti...5-0 ocitana fudbalska lekcija iz totalnog fudbala samoprozvanom gosp. Specijalnom koji je dobio na tanjir druge galktikose,najskuplji tim tog doba :) . Razbijao bayern, United,Arsenal,Milan u Evropi i to po vise navrata.. Sve to sa Puyolom, Pikeom,Valdesom, Mesijem, Xaviem, Iniestom,Pedrom,Buskecom...Finale LS iz 2011 je pocelo 7 igraca iz la masije . To niko nikad nije uradio u zadnjih 30 ak god min. I da vise nikad ni jednog igraca ne "proizvedu" iz lamasije, ovo ce ostati zauvek i boli pojedine ,znam ,vidim :) . Taj fudbal, ta generacija, neponovljivo i hvala im za sve. Pep cekamo te ponovo za neku novu revoluciju !

Iskreno

pre 4 godine

Ovako znam da se mnogi nece sloziti sa mnom ali moje iskreno misljenje je sledeće: Barselona je oterala Alexisa Sancheza u Arsenal za 30tak miliona pre nekoliko sezona što znači s' obzirom da je potcenjen da bi to obeštećenje danas glasilo (naravno da je u onoj formi i godinama) nekih 50tak miliona. Imao je Mnogo bolji sezonu od Grizmana. I po meni je Mnogo kvalitetniji igrač. Gledam Grizmana vidim Ozila. Oba osvajači Svetskog Prvenstva igrali u jakoj reprezentaciji (Griz je još aktivan reprezentativac) I Grizman ima klauzulu od 120 mil eur. Ozil je otišao u Arsenal za 42 miliona eur. E sad razlika u kvalitetu izmedju njih dvojice je ta sto je Ozil mnogo veci majstor ali je veoma lenj odnosno mrtvak je dok je Grizman veoma precenjen. Zaha od 60-70 miliona je za mene mnogo bolji igrač od Grizmana od 120 miliona. Papu Gomez na primer je mnogo bolji igrač od Grizmana ali marketing radi punom parom za Francuza. Papu Gomez je primer Santija Kazorle za koje svi živi znaju da su majstori a niko da ih kupi iako su veoma dostupni. Zašto sam spomenuo Kazorlu? Zato što do prelaska u Arsenal mnogi nisu znali kako je igrao u Viljarealu i Malagi (Polufinale Lige Šampiona sa njima koliko se secam) Barselona dovođenjem Grizmana (ako se to dogodi naravno) mora posle jedne sez da proda Kutinja ili da proda Dembelea koji je mlad a Grizman već u 28oj godini. (Dembele kome su mnoge stvari opraštane da bi ga tek tako prodali) Barselona ima veliki problem sa platama a pogotovo sad kad je De Jonga dovela. Bild je objavio kako je Bajern vec u podmakloj fazi dovodjenja Grizmana. Ko njega dovede to ce biti jedan od najvećih promašaja od kad se zna za ovu igru. Sportski Pozdrav

miki

pre 4 godine

A jović, 60 milki mnogo za njega. sala na stranu u najjace timove idu najbolji, provereni igrači, a ne nedokazani talenti koji su bljesnuli samo jednom.



Super igrač, i odlično će se uklopiti u tim barselone.

Paki

pre 4 godine

Zaista mi nisu jasni. Doslovno kao da amateri vode ovaj klub. Neverovatno. Prvo dovedu Dembelea i Coutinha za skoro 300 mil, 2 igraca koja skoro da igraju na istim pozicijama, odnosno nosonja je gurao Coutinha na krilo gde igra i Dembele, dakle 1 od njih dvojice je morao biti na klupi. A sad, kao da to nije bilo dovoljno, dovode igraca koji igra gotovo identicu poziciju Mesija..levak je i u Atleticu igra poludesno u spici i cak i da Suareza prodaju, nece mu to biti prirodna pozicija jer Suarez deluje i izvlaci se malo vise poludesno..Mesi, Suarez, Grizman, Dembele...nema sanse da sva 4 igraju i zaista nemam vise reci koliko sam razocaran tranfer politikom kluba u zadnjih 5 god! Plus, sto mi Grizman uopste nije top napadac. Ne svidja mi se taj tip igraca. Jedino svetlo svih ovoh god su ova dvojica holandjana , al ako i oni se ne utope u sivilo. Na sve ovo, Valverde izgleda ostaje.. covek zaista da ne poveruje sta ovi ljudi rade sa Barselonom.

ckm

pre 4 godine

(Paki, 15. maj 2019 09:40)

Gvardiola ostaje do kraja ugovora u City-u i onda se vraca u Barsu ! Udara temelje za postmesijevu eru i pravi novu revoluciju ! Slazem se, mnogo losih procena, tranfera , trenera je proslo kroz klub zadnjih par sezona, ali s obzirom koliko su nam radosti priustili svih zadnjih 10-15 god, moze im se tolerisat.Zao mi samo Mesija jer igra cudesan fudbal, al jednostavno nema podrske u ostatku tima. Mnogo rupa i katastrofalnih izdanja. U svakom slucaju ,dok je Pep Gvardiola jos uvek tu negde, barsin najveci sin, nema zime za barsu..Dosao je u bolnom i nezgodonom trenutku nakon katastrofalne dve sezone kod Rajkarda , stvorio tim i sistem za anale ,a ostalo je istorija..Tako ce biti i u drugom mandatu. Samo malo strpljenja ;)

ckm

pre 4 godine

ckm pa taj Mesi se i pitao oko transfera igrača i koga da dovedu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 15. maj 2019 10:41

Jesi mu ti zena , spavas s njim pa to znas ? Mislim bilo bi lepo da dobijem neki autogram od tebe ako je moguce, posto si ocigledno neka slavna licnost , koja se druzi s njim i sve zna. Sta covek ovde sve nece procitat , za nepoverovat :) Al opet ti dzaba kikijevac , Mesi ce uzeti zlatnu loptu, 6-u, kao i 6-u zlatnu kopacku ..Aj sad nazad u rupice :)

ckm

pre 4 godine

(R10, 15. maj 2019 12:32)

Ma koji crni Real . Zar ne vidis da niko taj Real ne dozivljava ozbiljno iz vise razloga.Prvo, konkurencija je osetno slabija. U doba Gvardiolie smo imali jace engleze i mnogo jace talijane..Setimo se mocnih Uniteda i Chelsea, ali i jakog Arsenala. Talijani imali Inter, jos uvek Milan, Juve takodje. Sve prisutni bayern, u uposnu PSG..Drugo, dominacija u Evropi je ukrasena odnosno upotpunjena sa dominacijom u SPaniji..Druze ono sta je pepova barsa radila Realu , plus vecini evripskih velikana je bila smesno :) .PA ovaj Real koji je 3 x uzeo za redom LS barsa je brisala pod s njim :) pucale petarde, 4-0 i sl rezultati.Titule i kupove ne mogu ni prismdridi..Dakle, za jednu veliku ekipu koja ostavlja trag u istoriji mora se izdominirati na svim poljima a Real je bio daleko od toga.I sad dolazimo do kljucnog dela, a zasto je bio daleko od toga ?Pa jer ne bi bio ni jedno sampiona Evrope da je bilo vara ! Skandalozno sudjenje ih je poguralo tu gde jesu . Treba mi vise od 1500 karaktera da nabrojim sve krajde u prethodnim sezonama ! Od bayerna 2x, pa PSG onaj neverovatno sramni penal kad Kros prima loptu metar u ofsajdfu,pa Atletico, pa Juventus...Prosto receno ,da nije bilo sudija, Real nista ne bi uzeo. Dokaz je razbijanje od strane Barselone po Spaniji. Zato je Gvardiolina barsa neprevazidjena.Real tada nista slabiji tim nije imao po imenima,cak u cvetu mladosti bile vecine zvezda,al la masija brisala pod s njima doslovno :)

KS

pre 4 godine

A jel se priča nešto o Sergeju, hoće li ga Lacio prodati Realu za 150 milki
(Milutin019, 15. maj 2019 10:25)

Ne razumem ovakve komentare. Što ti treba i šta te tera na ovo?

AgentPromena

pre 4 godine

tolike pare za napadace a vec imaju mesija I suareza 
treba im odbrana ne spic
(Lester, 15. maj 2019 09:57)

O kojoj odbrani govoris? Zbog jedne katastrofalne utakmice cele ekipe protiv Liverpula ti konstatujes da je njima potrebna bolja odbrana. Do te utakmice Barsa je bila ekipa sa najmanje primljenih golova u LŠ, a u La ligi konstantno uz AM imaju najbolju odbranu. Inače 3 poraza u zadnje dve sezone. Barsi treba kreativniji menadžer, koji ume da pogodi sa izmenama.

Liverpool Man

pre 4 godine

Vama kojima Grizman nije dobar igrac treba zabraniti gledanje fudbala...Ne znam stvarno sta vi gledate. Decko je kad je u formi top 5 na svetu. Bolji i od Kutinja i od Dembelea i da ne nabrajam. Za reprezentaciju je igrao fenomenalno, to sta su on i Ziru radili kao napadaci to nisam odavno video. Bili su svuda.

Sremac

pre 4 godine

@bocko Covek aktuelni prvak sveta, igrao 2 finala LS u 3 godine, stvarno je prosecan igrac. A taj debeli kako ga ti nazivas je verovatno posle pravog Ronalda najkvalitetnija devetka.

THE FINAL CUT

pre 4 godine

Da je Mancester Siti ili Psž verovatno bi bili komentari plastika i ostalo...Ni Barsa ni malo ne zaostaje u predhodnih par godina kad su u pitanju trošenje para.Dembele,Kutinjo,De Jong,90% Grizman i de Light..Još kad se dodaju "sitnija" pojačanja Vidal,Boateng,Murillo...
(Ww, 15. maj 2019 11:28)
Пластика се не односи на то што много троше, већ зато што много троше, немају резултате и немају историју. Барселона много троши али има богату историју и никако није пластика. Сваки богати клуб мора да троши огромне количине новца јер се боре за највеће трофеје.

samo jako

pre 4 godine

(Soni, 15. maj 2019 14:31)sto je najjace , Barca je svih 5 titula osvojila uz debelu pomoc sudija . Samdorija 92,Arsenal i Milan 2006,Chelsea 2009,crveni RVP zbog toga sto nije cuo pistaljku,ponisten reguralan gol Reala i crveni Pepeu zbog simuliranja Alvesa, zatim ono sa Juventusom u finalu . jos lik prica da je Barca imala tezu konkurenciju . imala samo Engleze a gde su Atletico,Juve,PSG,Liverpool,Bayern . te ekipe nisu bile jake u vreme Guardiole.

Lošmi

pre 4 godine

Nou Camp, 2008 godina, Pep tek dosao i el clasiko . 3:0 za barsu, Mesi sou za kraj . Provlaci Casiljau loptu kroz usi, a Canavaro se zabija u stativu za opsti delirij. 2009 god i el clasiko na Bernabeu. Demontracija sile, umeca, tehnike, talenta, novog stila , moci, vica... 6:2 pobeda barse uz aposlutni sou Inieste, Xavia i Mesija.Anri takodje bio sjajan. 2010 Nou camp. Murinho dosao da digne nove galaktikose u vasionu. Dolazi pun samopouzdanja. Na Nou Campu nalektreisana atmosfera. A onda...Toplo ti savetujem da pogledas tu utakmicu ponovo. Takvu demontraciju totalnog fuabala, takvu demontraciju napadackog fudnala, presinga, pas igre, ideje, kreacije ,ubijanje destrukcije, talenta jednog igraca poput Mesija druze ja nisam video u svom zivotu. To je bila rapsodija, fudbalski omaz najvecim boemimam u slikarstvu, muzici.To se druze ne moze s nicim porediti. godinu dana posle , polufinale LS i opet taj cudesni, cudesni Mesi. Slalom kroz citav Real Madrid na sred Bernabeu stadiona za finale LS ! Neprocenjivo ! Da ne idem dalje sa novim razbijanjem na Bernabeu od 4:0 ,pa 5:1 nedavno. Pa onaj el clasico kad je Mesi ponovo razbucao citav Real u sred Madrida i zabio za 3-2 u 90oj. Modric ,Casemiro i Ramos se jos uvek vrte na ringispilu. Druze , koliko je fudbalske radosti donela barsa svojim fanovima u Mesijevoj eri to je nemerljivo. A gde su tu tek legendarne partije u Evropi! To je dodatna,posebna prica. Hvala im sto postoje 

Ti se druze razbudi, umij hladnom vodom, ako je potrebno, i pogledaj utakmicu sa Enfilda od pre par dana. Nema Cavija, Inieste, Alvesa, Anrija, Vilje, totalnog fudbala, demonstracije moci i slicnih stvari..Godina je 2019 ta, tvoja barsa igrala bunker i dobila 4 komada. Popij kafu i gledaj u sadasnjost i buducnost, u proslosti niko ne zivi.

Oliver

pre 4 godine

Sve dok Real Madrid nije uzeo 3x LS zaredom,a 4 u 5 sezona.Ljudi il nece da shvate il teraju inat,ali taj podvig je nesto najvece sto se desilo u svetu fudbala. jedan Bayen vec 8 godina ne moze da osvoji
@(R10,

Bayern je poslednji put osvojio LS 2013,dakle pre 6 godina,a ne pre 8,nauci matematiku. Drugo,tri uzastopce titule evropskog prvaka su osvajali i Ajax i Bayern sedamdesetih,pa Realove tri LS nisu neko cudo.Trece,najvece dostignuce je tripleta-LS,prvenstvo i kup u istoj sezoni,sto je osvojio Bayern,a BArsa cak dva puta,a to tvoj Real nikada nije osvojio u istoriji. Znas sta znaci nikada? NUNCA!

samo jako

pre 4 godine

basler, 15. maj 2019 16:04) Bayern daje 2 neregularna gola u Madridu , prvo nepostojeci penal posle simuliranja Robbena,onda 2. gol gde se Lewandovski aktivirao iz ofsajda , ne sviran cist penal nad Kazemirom , oprosten crveni Vidalu nakon pogibeljnog starta nad Iskom a u prvom mecu dosudjen jos jedan nepostojeci penal nakon sto je lopta u grudi pogodila Karvahala . a Barca je kao sampion Spanije a razvaljuje ih Roma koja je treca u Italiji.hehe

mohikanac

pre 4 godine

(gremlin, 15. maj 2019 14:58)a kako mene nisi pomenuo u tim legendarnim partijama u Evropi?
(Tom Henning Øvrebø, 15. maj 2019 15:03)

Mozda je Chelsea i vise ostecen u toj utakmici, ali i da je tako, samo im se vratilo za onu 2005 i onaj gol Terija nakon ocigledno faula Carvalja nad Valdezom sto su i sami englezi kasnije priznali.Pa onda 2008 i Skols sam priznao da je bio penal nad Mesijem.Bas taj gol je falio barsi za finale. Inter 2010, sramna kradja i gol iz metarskog ofsajda Milita, ponisten cist gol za prolaz u uzvratu Krikica.Pa onaj kilometarski ofsajd Ibre za PSG, al naravno o tome se ne prica..Ali ono sto se Realu sudilo,tj nije sudilo zadnjih sezona je cirkus.Ljudi su nam vredjali inteligenciju. Zato niko taj Real i ne smatra ozbiljno.Jer takvo tendeciozno dudjenje nije vidjeno u modernom fudbalu.A na sve to, dobijali redovne samarcine u primeri od najveceg rivala.Zato Real ne moze u istu recenicu sa onom Pepovom barsom koja je neprevazidjena po stilu igre, dominaciji na domacem tlu, osvajali takodje i evropske trofeje i sve to sa ekipom koja je mahom ponikla u la masiji .Zato je ta barsa toliko posebna, pa vi hejtajte do mile volje.Zna se sta ljudi iz fudbalskih krugova misle o toj cudesnoj generaciji.Poz

gitarista

pre 4 godine

(Oliver, 15. maj 2019 15:39)nisi upravu. jeste tripleta ogromna stvar ali mislim da su 3 uzastopne titule u LS teze . jer u zadnjih 20 godina nekoliko ekipa je uzelo tripletu a niko nije odbranio LS. jesu Bayern i Ajax vezali 3 pehara 70ih ali tad se takmicenje igralo u starom formatu i generalno je fudbal bio nesto drugo . 4 od 5 LS je jedan od NAJVECIH podviga u modernoj fudbalskoj istoriji. proci ce ko zna koliko vremena dok neko ne ponovi taj uspeh. P.S nisam navijac Reala niti bilo kog stranog kluba.

Ww

pre 4 godine

Da je Mancester Siti ili Psž verovatno bi bili komentari plastika i ostalo...
Ni Barsa ni malo ne zaostaje u predhodnih par godina kad su u pitanju trošenje para.
Dembele,Kutinjo,De Jong,90% Grizman i de Light..Još kad se dodaju "sitnija" pojačanja Vidal,Boateng,Murillo...

R10

pre 4 godine

ckm, 15. maj 2019 10:17)
Sve dok Real Madrid nije uzeo 3x LS zaredom,a 4 u 5 sezona.Ljudi il nece da shvate il teraju inat,ali taj podvig je nesto najvece sto se desilo u svetu fudbala. jedan Bayen vec 8 godina ne moze da osvoji,Barsa ulazi u 5 godinu od 2015.. Juventus da ne pricam..to dovoljno govori koliko je to tesko takmicenje

Soni

pre 4 godine

@(ckm, 15. maj 2019 13:15)

Tebi Real izgleda nabio dozivotne komplekse. Kazes Real sve LS uzeo na prevaru, a pravis se lud na najvecu prevaru u istoriji fudbala 2009 u reziji ćele Ovreba. Kazes Barsa ovo, Barsa ono. Pa sto ta Barsa ako je bila tako dominantna, barem jednom nije odbranila LS. Aloo eee ni jednom, a Real 3 puta(2016, 17, 18). A i ona Barsina LS iz 2015 je krajnje neregularna, svi se mi dobro sjecamo onog dzudo zahvata Danija Alvesa nad Pogbom pri rezultatu 1:1 kada se sudija jos jednom napravio lud u korist Barse.

gitarista

pre 4 godine

(basler, 15. maj 2019 16:30)da li sam je raspravu poveo u tom smeru? on je prvi pomenuo sudije iako me briga za sve strane klubove opet kazem da navijaci Barselone ne bi trebalo da pricaju o sudijama . jer se secam koliko se navlacilo za njih jos dok je Krojf bio trener, pa posle kod Robsona ,Raajkarda da bi vrhunac svega bio period kod Pepa kada je zaista bilo tesko za gledanje koliko su sudije navlacile za njih.isto i navijaci Reala ,Bayerna,Juventusa,Liverpoola

samo jako

pre 4 godine

(kiki, 15. maj 2019 16:24)u svakom od tih meceva je i Real PODJEDNAKO ostecen(ponavljam podjednako). a kada je Barca bila ostecena ?i nemoj mi pominjes samo smesni crveni Abidalu nego objasni sve one kradje protiv Sampdorije,Arsenala,Milana,Reala,Celsija,Juventusa,PSG,Celtika. i nemoj da precutkujes detalje.

kiki

pre 4 godine

(samo jako, 15. maj 2019 16:44)

Protiv koga je Real bio podjednako ostecen? Protiv Partizana? Protiv Fiorentine? Protiv Frankfurta? Protiv Juventusa 1998? Protiv Junajteda 2000? Protiv Atletika 2016? Protiv PSŽ-a 2018? protiv Bajerna 2018? Gde je Real u tim utakmicama bio ostecen? Bili su osteceni jedino u nekim situacijama protiv Bajerna 2017, a i tu je Bajern barem duplo vise pokraden. Navijas za klub koji je vecinu svojih titula osvojio neregularno i to je cinjenica koju ti nikako ne mozes promeniti. Niko nije osvojio toliko neregularnih titula LŠ kao Real. I neki dan sam ti naveo nekoliko primera gde je Barsa bila ostecena pa evo kopirat cu ti komentar. Istina je da je se i Barsi i Realu pomagalo ali Real nije bio ni priblizno ostecen kao Barsa. Kada je Real ostecen za 2 penala kao Barsa protiv Milana? Ili za gol iz ofsajda (Ibrahimovica) od 2 metra kao Barsa protiv PSŽ-a? Kada je Realu ponisten gol za prolaz u finale kao Barsi protiv Intera? Kada je Real ostecen za penal za prolaz u finale kao Barsa protiv Junajteda 2008? Cak ni taj trofej LŠ, Ronaldo ne bi imao da nije sudija. Kada je Real primio gol iz ofsajda (Runi) u finalu kao Barsa 2011? Eto, nadam se da ces i ti ovako navesti 10-ak primera za Real u zadnjih 10-ak godina (a i ja i ti znamo da ih nema)

Kanta

pre 4 godine

Stvarno ne vidim kako ce da uklope Mesija, Suareza i Grizmana?! Ok, Kutinjo ide, ali je ovo po mom misljenju losa kupovina... voleo bih da gresim. Za ove pare su mogli da dovedu najmanje dva mlada eksplozivna igraca (kao sto je Jovic), ali oni ocigledno uzivaju u usporavanju igre i postavljanju svakog napada po 5 minuta. Suarez je zreo za penziju, a Dembele totalno ugusen tim cekanjem da svi dodju u napad i gurnu loptu Mesiju. Tako moze da se igra protiv prosecnih ekipa, ali mislim da to vise ne moze da prodje u LS. Sto se odbrane tice, apsolutno mi je nejasno zasto zadrzavaju Pikea i Lenglea, a hoce da prodaju Umtitija koji je bolji od obojice?! Sa prodajom Rakitica se potpuno slazem, posto nije ni bleda senka onog igraca od prosle godine.

Oliver

pre 4 godine

@gitarista

Realove titule imaju ogromnu mrlju,jer su 2 puta pokrali Bayern,najpre sramni Viktor Kasai,pa sramni Cunejt Cakir. A Bayernova tripleta je cista kao suza. Kao i one titule sedamdesetih. Lako je osvajati kad ti sudije pomazu!I opet ostaje pitanje kako zaboga Real nikada nije osvojio tripletu? Ej nikada za 117 godina postojanja,pa to je cudo nad cudima,heheh

kiki

pre 4 godine

(samo jako, 15. maj 2019 16:44)

Protiv koga je Real bio podjednako ostecen? Protiv Partizana? Protiv Fiorentine? Protiv Frankfurta? Protiv Juventusa 1998? Protiv Junajteda 2000? Protiv Atletika 2016? Protiv PSŽ-a 2018? protiv Bajerna 2018? Gde je Real u tim utakmicama bio ostecen? Bili su osteceni jedino u nekim situacijama protiv Bajerna 2017, a i tu je Bajern barem duplo vise pokraden. Navijas za klub koji je vecinu svojih titula osvojio neregularno i to je cinjenica koju ti nikako ne mozes promeniti. Niko nije osvojio toliko neregularnih titula LŠ kao Real. I neki dan sam ti naveo nekoliko primera gde je Barsa bila ostecena pa evo kopirat cu ti komentar. Istina je da je se i Barsi i Realu pomagalo ali Real nije bio ni priblizno ostecen kao Barsa. Kada je Real ostecen za 2 penala kao Barsa protiv Milana? Ili za gol iz ofsajda (Ibrahimovica) od 2 metra kao Barsa protiv PSŽ-a? Kada je Realu ponisten gol za prolaz u finale kao Barsi protiv Intera? Kada je Real ostecen za penal za prolaz u finale kao Barsa protiv Junajteda 2008? Cak ni taj trofej LŠ, Ronaldo ne bi imao da nije sudija. Kada je Real primio gol iz ofsajda (Runi) u finalu kao Barsa 2011? Eto, nadam se da ces i ti ovako navesti 10-ak primera za Real u zadnjih 10-ak godina (a i ja i ti znamo da ih nema)

Stojko

pre 4 godine

Kako bilo ko može da poredi Grizmana i Kutinja?!!! Pa Grizman je za Kutinja Usain Bolt, brz, eksplozivan, šutira obema nogama, igra glavom, osećaj za gol, golovi sa distance i iz 16 - erca, jak na lopti u duelima oštar, vraća se, ne vuče se po terenu sa dušom u nosu... Ništa od toga nema Kutinjo, osim šuta desnom nogom, kada sa leve strane udje u sredinu... a to se desi jednom u dva meseca...

gremlin

pre 4 godine

(Soni, 15. maj 2019 14:31

Nou Camp, 2008 godina, Pep tek dosao i el clasiko . 3:0 za barsu, Mesi sou za kraj . Provlaci Casiljau loptu kroz usi, a Canavaro se zabija u stativu za opsti delirij. 2009 god i el clasiko na Bernabeu. Demontracija sile, umeca, tehnike, talenta, novog stila , moci, vica... 6:2 pobeda barse uz aposlutni sou Inieste, Xavia i Mesija.Anri takodje bio sjajan. 2010 Nou camp. Murinho dosao da digne nove galaktikose u vasionu. Dolazi pun samopouzdanja. Na Nou Campu nalektreisana atmosfera. A onda...Toplo ti savetujem da pogledas tu utakmicu ponovo. Takvu demontraciju totalnog fuabala, takvu demontraciju napadackog fudnala, presinga, pas igre, ideje, kreacije ,ubijanje destrukcije, talenta jednog igraca poput Mesija druze ja nisam video u svom zivotu. To je bila rapsodija, fudbalski omaz najvecim boemimam u slikarstvu, muzici.To se druze ne moze s nicim porediti. godinu dana posle , polufinale LS i opet taj cudesni, cudesni Mesi. Slalom kroz citav Real Madrid na sred Bernabeu stadiona za finale LS ! Neprocenjivo ! Da ne idem dalje sa novim razbijanjem na Bernabeu od 4:0 ,pa 5:1 nedavno. Pa onaj el clasico kad je Mesi ponovo razbucao citav Real u sred Madrida i zabio za 3-2 u 90oj. Modric ,Casemiro i Ramos se jos uvek vrte na ringispilu. Druze , koliko je fudbalske radosti donela barsa svojim fanovima u Mesijevoj eri to je nemerljivo. A gde su tu tek legendarne partije u Evropi! To je dodatna,posebna prica. Hvala im sto postoje !

Viktor Kasai & Cuneyt Cakir

pre 4 godine

@Tom Henning Øvrebø,

Evo mi te uvek pominjemo. Ti si nam veliki uzor i ideal-kako si ti pogurao Barselonu 2009,tako smo mi Real 2017. i 2018. Hvala ti,uzoru nas!

neutralni felsh

pre 4 godine

Ja sam ponosni navijac Bayerna,a ne Barselone. Barselona nas je dva puta posteno pobedila-2009. i 2015,a mi smo njih posteno i ubedljivo pobedili 2013. Mi nemamo nikakav problem sa Barselonom. Da li su oni pokrali Celsi,to je pitanje za navijace Celsija,mene to ne interesuje. Samo znam da nas je Real dva puta pokrao,a to je vec problem.
(Oliver, 15. maj 2019 16:53)


kratko i jasno.

gremlin

pre 4 godine

(Lošmi, 15. maj 2019 15:17)

I cestitke LFC na sjajnoj partiji. To ne menja cinjenicu da je Barsa uzela jos jednu titulu u na putu ka njoj , razmontirala Real po ko zna koji put. Priredila lepih partija i u Evropi.Ne moze se stalno uzimati LS koliko god da je dobar tim, al sam itekako zadovoljan sa 4 LS u zadnjih 13 god. Plus 10 titula u SPaniji.U tom periodu, poredjenja radi samo, LFC nema ni jednu jedinu titulu u Engleskoj ni jednu LS ! Mada verujem da i nisi fan LFC, vec neko ko se kiti tudjim perjem al kako god,nebitno. Dupla titula se opet smesi. Dakle, 10 -15 cudesnih godina je iza nas.Pa cak i da ne osvoje apsolutno nista narednih 10 god, srce je puno fudbalske radosti. Proslost je itekako bitna. Ona je ispunjena lepim ili ruznim uspomenama.A fanovima barse je itekako ispunjena prelepoim , cudesnim uspomenama. Ali to ocigledno neki ne mogu shvatiti, al to je opet vasa stvar. Sportski poz

samo jako

pre 4 godine

(basler, 15. maj 2019 16:04) 2 neregularna gola Bayerna u Madridu . prvo simuliranje Robbena kod penala a nakon toga se Lewandovski akitivirao iz ofsajda , ne sviran cist penal nad Kazemirom i oprosten cist crveni Vidalu nakon pogibeljnog starta nad Iskom. u prvoj utakmici dosudjen penal nakon sto je lopta u grudi pogodila Karvahala . Barca kao neki sampion Spanije a ovamo ispadaju od Rome koja jedva izbori LS kroz domace prvenstvo.

Oliver

pre 4 godine

(Oliver, 15. maj 2019 16:06) ako si navijac Barcelone onda ne bi trebalo da pricas o sudijama.
@(gitarista,

Ja sam ponosni navijac Bayerna,a ne Barselone. Barselona nas je dva puta posteno pobedila-2009. i 2015,a mi smo njih posteno i ubedljivo pobedili 2013. Mi nemamo nikakav problem sa Barselonom. Da li su oni pokrali Celsi,to je pitanje za navijace Celsija,mene to ne interesuje. Samo znam da nas je Real dva puta pokrao,a to je vec problem.

basler

pre 4 godine

(gitarista, 15. maj 2019 15:51)

Da si neutralan onda bi imao misljenje kao i svi neutralni. Ono je bilo najskandaloznije sudjenje ikad.Protiv Bayerna su masakrirali onaj dvomec, drugi takodje. 2 gola iz ofsajda daje nalickani padavicar , crveni vidalu bez da ga je pipnuo ,pa onaj penal sto je Marselo napravio tj igrao rukom u drugoj sezoni.Da ne spominjem PSG, Juventus ,Atletico itd. Da si neutralan kao sto nisi, osudio bi te sramne titule. Zato podrska barsi u Spaniji.Lupaju ih ko vola u kupusu i to je dokaz da su njihve evropske titule velika laz.Ne mogu nista onakvoj barsi u kojoj samo Mesi igra , a kao prvaci su Evrope.Tu nesto smrdi. Bayern je uvek igrao posteno sa barsom nekad oni njih, nekad obrnuto al nije bilo sudijskih repova, ali protiv Reala ono je sramno ! Stici ce ih karma , ne brinem se ja ! A Bayern ce se vratiti ponovo na vrh Evrope !

kiki

pre 4 godine

(samo jako, 15. maj 2019 15:00)

Ti se nasao pricati o sudijama, a navijas za klub koji je ubedljivo najvise titula LŠ osvojio zahvaljujuci sudijama. Pokradeni su bili:

Partizan - 2 poništena gola Milutinoviću,
Fiorentina - penal u finalu https://www.youtube.com/watch?v=UrG5XLSpEjg
Frankfurt - penal u finalu https://www.youtube.com/watch?v=5JPIX1GIGo4
Juventus - gol iz ofsajda Mijatovića u finalu https://www.youtube.com/watch?v=6aqhWJ5GblE
Junajted - Karanka rukom odbranio gol https://j.gifs.com/mQAnzr.gif

+ zadnje 3. Gol iz ofsajda Ramosa u finalu 2016, kradja protiv Bajerna 2017, a o onom iz 2018 ne treba trositi ni reci. Real ima najmanje 8 neregularnih titula LŠ. Njihovi navijaci su zadnji koji mogu pricati o sudijama.

basler

pre 4 godine

(Oliver, 15. maj 2019 16:06) ako si navijac Barcelone onda ne bi trebalo da pricas o sudijama.
(gitarista, 15. maj 2019 16:21

Eto upravo si se razotkrio da nisi neutralan kako trubis, nego da si fan reala a verovatno toga nisi ni svestan ! Kakav klub takvi navijaci, cirkus !

E

pre 4 godine

Steta, velika steta da takav igrac i takava klasa ide u Barselonu i bude potrcko za Mesija, volim i Ateletiko Madrid ali realno sam se nadao da ce doci u Mancester Junajted kome fali takva klasa

Iskreno

pre 4 godine

Da napomenem imao je Mnogo bolji sezonu kad je odlazio iz Barse nego sad kad Grizman odlazi iz Atm. Nisam mislio na ovogodišnju sezonu Alexisa Sancheza.

eric7

pre 4 godine

Ako cemo iskreno i posteno, gledajuci sve parametre, od Evrope do domacih takmicenja i sudara, navijaci barse imaju najvise razloga za zadovoljstvo u zadnjih 10 ak god. Realno receno jednostanvo je tako. Ali neka se zapitaju sta ce biti kad im Mesi ode u penziju. S obzirom da zadnjih godina imaju neverovatne promasaje sa transferima, pa i ovaj eventualni Grizmanov mi je besmislen i nepotreban, onda im ne pise dobro posle odlaska Mesija.