1. Nije to tako prosto ukoliko ti je plan da sto duze 2-3 godine makar i za jedan poen ostanes prvi. Mora se voditi racuna koliko i gde poena osvajas i branis.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (max, 12. maj 2019 12:46)

    Apsolutno jeste tako prosto.

    Broj poena svakog igrača je jednak broju poena osvojenih u poslednjih 52 nedelje. Šta je igrač osvojio pre 53 nedelje apsolutno nikakvog uticaja nema na trenutni status.

    "Branjenje" poena ne postoji. Svake nedelje se poeni od pre 53 nedelje brišu, a poeni od ove nedelje upisuju.
    (Milutin, 12. maj 2019 19:48)

    # Link komentara

  2. Valjda ce Cicipas da odvali i Djoku. Nema već ni smisla ni sportske pravde da se Djoka baš toliko provlači na sreću, lake žrebove, predaje, nameštakjke.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (krsta, 12. maj 2019 07:14)

    I šta ako Djoka odvali Grka (a evo upravo ga dere)? Da li će to biti sreća, lak žreb, ili nameštaljka?

    Ili je jednostavno mnogo bolji, što je 100% očigledno svakom ko ima oči i gleda ovo finale?
    (Milutin, 12. maj 2019 19:44)

    # Link komentara

  3. Da bi manje poena branio sledece godine? 
    Koja budalastina, niko ne brani poene, bolje razmislite uvek je bolje osvojiti sto vise turnira, nagrada i poena.
    (Zoran, 12. maj 2019 09:34)

    Nije to tako prosto ukoliko ti je plan da sto duze 2-3 godine makar i za jedan poen ostanes prvi. Mora se voditi racuna koliko i gde poena osvajas i branis.
     (max, 12. maj 2019 12:46)

    # Link komentara

  4. Grk mu sigurno ne lezi. Sa njim je igrao samo jednom i izgubio oba set. Bojim se da ako grk pobedi Nadala sutra uzima i titulu.
    (realno, 11. maj 2019 23:36)
    Novak je osvojio drugi set na mastersu u Kanadi, dakle Tscicipas je pobedio sa 2 1
    (da, 12. maj 2019 11:21)

    # Link komentara

  5. Ovaj meč i meč Tim Federer... i prvi set Tim Đoković... pa kakav tenis ljudi moji... kakav tenis! Svaki igrač je imao neki ludilo poen. Za mene je veliko razočaranje Zverev... O Kiriosu više ne treba govoriti... može da pobedi svakoga, ali nema glavu. E sad da li je ovo ta sezona kada će velika trojka pasti... ne znam, znam da to ne želim, ali da je neizbežno. Znate kako, vidi se u Cicipasu i Timu ta želja, odbijanje da posustanu. Zamislite da Tim nije igrao dubl, i da Nole nije imao dan odmora... mislim da bi pobedio Nole, ali da bismo dobili još jedan set i ne bi bilo pada u igri posle prvog... večeras Nole veliki favorit, jer često padnu mladi igrači posle velikog skalpa. Jedini način za Grka da pobedi je da igra bez treme kao juče, a šampion smirenosti je ipak Nole, ajde i donekle Rodžer... au konačno da se može gledati tenis na velikom nivou na mnogo mečeva na istom turniru. Ova tri dana su bila uživanje.
     (SrbinsonKruso, 12. maj 2019 11:18)

    # Link komentara

  6. Au, koliko negativnih komentara sa obe strane, kao da je najveći GS ikada! Ljudi, opustite se, uživajte u igri Noleta i Nadala još dve-tri sezone na vrhunskom nivou. 
    Sutra titula nije ni bitna, bitna je uvertira pred najvažnije-RG. Menjam 5 Masters finala, samo da Nole osvoji RG ove godine. 
    (Dag Kristi, 12. maj 2019 )

    Jes' ti meni dobro?
    Čuj, pričaš o još dve-tri sezone ?okovića i Nadala, na vrhu...
    Mislim da ti ipak nije dobro...
     (Smuleco, 12. maj 2019 11:16)

    # Link komentara

  7. Skup sport slaba konkurencijaaa
    (pop, 12. maj 2019 10:50)

    # Link komentara

  8. Ovaj se lozi da je novi Bjern Borg.
    (Febo, 12. maj 2019 10:28)

    # Link komentara

  9. Eto.nema rafe.tu je novak.totalno je nebitno finale sutra.ne treba mu trofej.ovo je uspeh.veliki i za novaka.naravno u sklopu priprema.neverujem da nece probati da ga osvoji ali samo ako ga krene tj.osvoji prvi set.u suprotnom grk osvaja.nece nole zapinjati.nista.idemo u rim.finale ili polufinale.i garos
    (Czv, 12. maj 2019 01:32)

    Zvezdaš, udari poneko veliko slovo, ili bar neki zarez, prijatelju.
    Zabole me glava od jednog pasusa.
    Hvala.
    (Dobros-AV, 12. maj 2019 10:03)

    # Link komentara

  10. KADAAAAAA?
    (Citalac, 12. maj 2019 09:50)

    # Link komentara

  11. Rodžer i Rafa - Mutua penzilena.
    (drago mi zbog madriđana, 12. maj 2019 09:43)

    # Link komentara

  12. Prisustvujemo sumraku tzv. velike trojke. Mladi nadolaze kao bujica a ovi veliki gladijatori polako gube snagu...
    (gologuzov, 12. maj 2019 04:11)

    vec tri godine ovo slusam, a ti neki mladi postadose stari.
     (Konjo, 12. maj 2019 09:38)

    # Link komentara

  13. Da bi manje poena branio sledece godine?
    Koja budalastina, niko ne brani poene, bolje razmislite uvek je bolje osvojiti sto vise turnira, nagrada i poena.
     (Zoran, 12. maj 2019 09:34)

    # Link komentara

  14. Popularnost tenisa rapidno opada.Djokovic nije omiljen na zapadu a tek o mladim teniserima iz Rusije,Grcke da ne govorimo.
    Dominik Tim nema nikakvu harizmu,ne privlaci publiku.

    Zato ce Federer postati prvi teniser u istoriji kome ce biti placeno da ucestvuje na Gren Slem turniru(citaj RG).To je javna tajna.
    (Vladimir, 12. maj 2019 00:44

    Jos nije krenula da opada, pocece za nekoliko godina.
    Sto se tice placanja, sanse da je to tacno su nepostojece, posto igranjem na sljaci i RG on ugrozava nastavak sezone. Kad je rec o harizmi, Federer je harizmatican kao kartonska kutija. Neka Tim zaredja sa nekim ozbiljnijim rezultatima i onda ce sponzori uz pomoc novinara, propagande, medija itd. krenuti da mu nabacuju harizmu, manire, nacin ponasanja i za par godina on ce postati goCpodin, princ, balerina, elegancija, levijatan...hheheh hehe!
    Cicipas je neuporedivo harizmaticniji od Federera!
    Gde poslednjih godina nestade ono Federovo odelce sa Wimbledona u kojem je izlazio na meceve ili ono puloverce? Ne mogu da se setim da je to postojalo ikada pre toga, izadje u odelcetu, konstatuju da je gocpodin i usput princ, onda ga skine i pocne da se zagreva! Komedija...
    (antiDebil, 12. maj 2019 09:32)

    # Link komentara

  15. Popularnost tenisa rapidno opada.Djokovic nije omiljen na zapadu a tek o mladim teniserima iz Rusije,Grcke da ne govorimo.
    Dominik Tim nema nikakvu harizmu,ne privlaci publiku.

    Zato ce Federer postati prvi teniser u istoriji kome ce biti placeno da ucestvuje na Gren Slem turniru(citaj RG).To je javna tajna.
    (Vladimir, 12. maj 2019 00:44

    Jos nije krenula da opada, pocece za nekoliko godina.
    Sto se tice placanja, sanse da je to tacno su nepostojece, posto igranjem na sljaci i RG on ugrozava nastavak sezone. Kad je rec o harizmi, Federer je harizmatican kao kartonska kutija. Neka Tim zaredja sa nekim ozbiljnijim rezultatima i onda ce sponzori uz pomoc novinara, propagande, medija itd. krenuti da mu nabacuju harizmu, manire, nacin ponasanja i za par godina on ce postati goCpodin, princ, balerina, elegancija, levijatan...hheheh hehe!
    Cicipas je neuporedivo harizmaticniji od Federera!
    Gde poslednjih godina nestade ono Federovo odelce sa Wimbledona u kojem je izlazio na meceve ili ono puloverce? Ne mogu da se setim da je to postojalo ikada pre toga, izadje u odelcetu, konstatuju da je gocpodin i usput princ, onda ga skine i pocne da se zagreva! Komedija...
    (antiDebil, 12. maj 2019 09:31)

    # Link komentara

  16. Radovaću se dobrom tenisu.Ko god da pobedi biće mi drago jer će pobediti onaj ko danas bude spremniji i bude imao vise sportske sreće.Uzivajmo u sportu!
     (karlos, 12. maj 2019 09:30)

    # Link komentara

  17. Navijam za Noleta, ali kako ovaj mali igra i s obzirom da Nole nije bas u vrhunskoj formi, sanse su 50-50.
     (Brada, 12. maj 2019 09:24)

    # Link komentara

  18. Pregaziće Nole ovog cicibama ko plitak potok
     (Vaske, 12. maj 2019 09:20)

    # Link komentara

  19. Bas steta, i Nadal i Rodzer bi dobili po nosu od Novaka, u polufinalu i finalu, za poboljsanje medjusobnog skora. Bas steta, ali neće umaci u Rimu ili RG. NOVAK, kralj, car, ......!!!…!!
    (VASKEZ, 12. maj 2019 09:18)

    # Link komentara

  20. Koliko nenormalnih komentara, protiv Đokovića. Navijači jednog malog kluba? Možda.
     (Brus, 12. maj 2019 09:10)

    # Link komentara

  21. Dobro bre ljudi, udahnite malo, opustite se, cemu tolika zloba i frustracija. Videcemo danas ko ce pobediti, u svakom slucaju, sta god bude, taj mali Cicipas, Tim, Zverev itd, imaju jos mnogo da rade kako bi dostigli nivo Djokovica ili Nadala. Ja im zelim sve najbolje u svakom slucaju, mada sumnjam da ce neko od njih dostici taj nivo, ako budu i na 30-40% i oni sami ce to smatrati uspehom, jer ono sto su uradili Federer, Djokovic i Nadal je nesto sto u tenisu do sad nije vidjeno. Jedan mec ne menja tu nista, i Djirona pobedi Real Madrid ali uporedjivati ko je bolji je malo neozbiljno.
     (Pavle, 12. maj 2019 09:10)

    # Link komentara

  22. колико негативаца...ја сам јуче уживао у два феноменална меча.
    Ко је гледао тенис јуче, имао је шта да види. А ко ће да победи, да ли су Зверев, Тим и Цици будућност или садашњост, сасвим је небитно.

    Баш сте бре негативни..али и логично кад тениски терен уживо никад нисте видели, а оног за баскет и мали фудбал се сећате кроз маглу. Потрчали сте задњи пут кад и Вулетић...пардон, можда ипак и јесте, ал' за аутобусом...а стручњаци сте за то ко је GOAT а ко само goat...ко ће бити а ко неће.

    Пискарајте...лепо је то...кад немаш живот...а ја одох на тенис од 10 до 12, онда ћу да одспавам мало и да после уживам у добром мечу
    (KliftonToni, 12. maj 2019 09:09)

    # Link komentara

  23. Biće jako teško Đokoviću protiv klinca, "javlja mi" se, posle šurenja Nadala.
     (Smuleco, 12. maj 2019 09:03)

    # Link komentara

  24. Verovatno bi lakše izašao na kraj sa preiscrpljenim Nadalom da je on pobedio sinoć. Ovako biće teže sa ovim mladim i napaljenim grkom koji je sigurno budućnost svetskog tenisa. Nole svim raspoloživim snagama i iskustvom do pobede!
     (miki, 12. maj 2019 09:02)

    # Link komentara

  25. Svi ovi mladi teniseri koji naviru kao potok imaju talenta, to je nesporno ali da na trenutak zablistaju. Samo sto niko nema kontinuitet, a nisu ni toliko mladi vise. Setite se gde su bili Federer, Novak, Nadal pa i Marej u tim godinama. Sto implicira da je klasa vecna. I sreca i nesreca je sto su svi igrali u istoj eri. Ko zna gde bi im kraj bio da su igrali protiv buranije bez neke konkurencije, ali onda nama kao gledaocima bi bilo sivo.
    (Pavle, 12. maj 2019 08:53)

    # Link komentara

  26. Cicipas je zreo za penziju, vreme Nadala tek dolazi !
     (PFC, 12. maj 2019 08:51)

    # Link komentara

  27. Nadal tesko izlazi na kraj sa takticarima, sam nikad nema taktiku, vec ide na otvoren fajt i ko to prihvati, gotovo da nema sanse protiv Nadala.
    Cicipas nikako nije davao sanse Nadalu da se razmase, forsirao mu je bekend i to trudeci se da mu salje sto duze lopte, upravo onako kako i Novak igra protiv Nadala.
    Cicipas je prvi mec protiv Novaka dobio, veliki udeo za to imala je cinjenica da Novak nije poznavao njegovu igru. Dans Cicipas nece imati tu prednost, jer je njegova igra vidjena i Novak mu nece tako lako dopustiti da se razmase. Verujem da Novak ovo dobija i to bez velike drame u dva seta, ali sa dosta odigranih gemova.
    (Dott, 12. maj 2019 08:50)

    # Link komentara

  28. Vamos-tamos propo'o.
     (Toto-ko-tunjo, 12. maj 2019 08:45)

    # Link komentara

  29. Cicipas > Zverev+Dimitrov+Gofan+Tim
    (Bianconero, 12. maj 2019 03:02)Sta isprica sine? Idi radi maćido
    (Pavle, 12. maj 2019 08:45)

    # Link komentara

  30. Pantagruel@ Spartanci pri rođenju djece, slabašnu i nerazvijenu djecu bacali sa planine Tajget u provaliju... Ipak je Spartanska disciplina :-)
     (stevo, 12. maj 2019 08:44)

    # Link komentara

  31. I sta sad? Po misljenju pojedinih teniskih "strucnjaka" Cicipas je favorit u finalu? Odrace ga Novak laganini.. I Rim i Pariz idu Novaku u ruke, i istorija tenisa se menja zauvek!
    (Kovalski, 12. maj 2019 07:19)

    Ko je Laganini?
     (pip, 12. maj 2019 08:44)

    # Link komentara

  32. @ Pantagruel

    Tebi to sve baš tako važno, kad si se tako raspisao?
    Meni ni malo.
     (Gargantua, 12. maj 2019 08:42)

    # Link komentara

  33. Au, koliko negativnih komentara sa obe strane, kao da je najveći GS ikada! Ljudi, opustite se, uživajte u igri Noleta i Nadala još dve-tri sezone na vrhunskom nivou. Sutra titula nije ni bitna, bitna je uvertira pred najvažnije-RG. Menjam 5 Masters finala, samo da Nole osvoji RG ove godine.
    (Dag Kristi, 12. maj 2019 04:38)Ne mozes da menjas nesto sto nemas. Idi osvoji pa menjaj. Siguran sam da se Novak ne bi slozio sa tvojoj konstatacijom.
    (Pavle, 12. maj 2019 08:42)

    # Link komentara

  34. Opasan je ovaj grk. Ima materijala za velikog sampiona. Tek je 20 godina pa je tesko proceniti dali moze biti konstantan na visokom nivou. Tek cemo videti narednih godina u svakom slucaju velika nada svetskog tenisa. Bice veoma interesantno u finalu cak bi malu prednost dao grku jer Nole jos uvek ne igra svoj najbolji tenis. Reklo bi se da Novak polako dize formu za RG. U principu sve je moguce ocekivati u finalu. Na strani Tsitsipasa su mladost, zelja za trofejima, energija a na Novakovoj svakako iskustvo i mentalna snaga. Cekamo finale da uzivamo u vrhunskom tenisu iako sam prizeljkivao jos jedan klasik izmedju Noleta i Rafe ali mladi definitivno dolaze
    (Lord Stark, 12. maj 2019 08:40)

    # Link komentara

  35. Opet su se uzbudili kvazi strucnjaci, a sutra ih Djokovic vraca u realnost, a ovog malog grka u detinjstvo...gazi Nole samo jako !!!
     (mich, 12. maj 2019 08:38)

    # Link komentara

  36. negledljiv sport kada se igra na šljaci.
    (fun, 12. maj 2019 07:36)

    Najlepši tenis se igra na šljaci.
     (lule, 12. maj 2019 08:36)

    # Link komentara

  37. Ajmo Nole, 12. maj 2019 00:32)
    Не каже се јастребово око, већ соколово око😂😂😂
    (Nino, 12. maj 2019 08:33)

    # Link komentara

  38. Ne bih bas rekao da se igrao atomski tenis,mec izmedju Novaka i Tima je po meni bio puno kvalitetniji.Nadala ne znam da li sam na sljaci ikad video da je toliko gresio.Cicipas je bio dobar koliko on moze,ali Rafa je taj koki je zakazao vise nego sto je Cicipas bio bas toliko dobar.
     (Djuro, 12. maj 2019 08:31)

    # Link komentara

  39. @bradina svaka čast na komentaru.
     (G-dja, 12. maj 2019 08:24)

    # Link komentara

  40. Svi ovi koji nemaju dileme da dobija Cicipas imaju sansu da lepo zarade ..kvota na mladog Grka je 2.90.
    ne prosipajte pamet nego se obogatite
     (boris, 12. maj 2019 08:23)

    # Link komentara

  41. Samo neka go osvoi Madrid , pa vo Rim ne mora ni da igra..cepaj Djole..
     (bitolaMT, 12. maj 2019 08:21)

    # Link komentara

  42. nole je opusten pred finale, nema sta da izgubi jer je odmakao u bodovima i nije imao okrsaj sa nadalom koji bi nadalu mogao podici samopouzdanje pred RG.
    Sve u svemu dobar posao je odradio a sad bi mogao malo da procita ciciku i isproba ponesto...jos ce se oni nositi
     (laki, 12. maj 2019 08:21)

    # Link komentara

  43. @krsta
    sta god ali kompleksi su nabijeni a i naucili ste srpski...i to je nesto
     (laki, 12. maj 2019 08:14)

    # Link komentara

  44. Valjda ce Cicipas da odvali i Djoku. Nema već ni smisla ni sportske pravde da se Djoka baš toliko provlači na sreću, lake žrebove, predaje, nameštakjke.
    (krsta, 12. maj 2019 07:14)

    Pravda za krstu !!!
    Zdravlje pre svega
     (Tito partija crno bela SNS armija, 12. maj 2019 07:55)

    # Link komentara

  45. Na AO pričaste kako Nadal igra atomski tenis a kakvo čišćenje u finalu. Po svemu viđenom Nadal pada čini se da će prvi od trojke da se povuče.Novak je prepametan i dozira sebe prvo za godinu dana stiže po broju nedelja na prvom mestu Federera, a onda posle OI po svim parametrima postaje i zvanično najbolji svih vremena.
    (Mimi, 12. maj 2019 07:51)

    # Link komentara

  46. Odraće te Nole, kao Musa jarca!
    (Jax, 12. maj 2019 02:57).

    Pre će biti suprotno.
     (laza, 12. maj 2019 07:44)

    # Link komentara

  47. negledljiv sport kada se igra na šljaci.
     (fun, 12. maj 2019 07:36)

    # Link komentara

  48. I sta sad? Po misljenju pojedinih teniskih "strucnjaka" Cicipas je favorit u finalu? Odrace ga Novak laganini.. I Rim i Pariz idu Novaku u ruke, i istorija tenisa se menja zauvek!
     (Kovalski, 12. maj 2019 07:19)

    # Link komentara

  49. Valjda ce Cicipas da odvali i Djoku. Nema već ni smisla ni sportske pravde da se Djoka baš toliko provlači na sreću, lake žrebove, predaje, nameštakjke.
     (krsta, 12. maj 2019 07:14)

    # Link komentara

  50. Cicipas je, definitivno, budući br.1. Možda će pobediti Novaka u Madridu, ali mislim da na RG, još uvek, nema šansi, ni protiv Novaka, ni Nadala.
    (Simens, 12. maj 2019 07:03)

    # Link komentara

  51. Izgleda bombon!!! 
    (anica, 11. maj 2019 21:53) U pravu si, Stefanos je sladak ko šećer
    (zorica, 11. maj 2019 22:07) Зато што има словенске гене и руску, односно совјетску методологију рада. Да је чист Грк, вероватно би био нижи растом и тамнијег тена. Мајка му је Рускиња, бивша совјетска репрезентативка у тенису, а деда по мајци бивши фудбалски репрезентативац СССР-а. Имао је ко да га "дрилује" од детињства и научи гвоздених дисциплини која медитеранском психолошком типу (а Грци су део њега) баш и није својствена.
     (Pantagruel, 12. maj 2019 06:28)

    # Link komentara

  52. Скроз опуштено. Нећу ни да гледам финале, да се не бих непотребно нервирао. Новак је на овом турниру урадио све што је било битно. Стигао до финала (што је даље него прошле године) и стигао коло даље него Надал који је други иза њега на АТП листи. Према томе, поправио је бодовни салдо и повећао разлику. Уигравао се на шљаци и постепено подизао форму пред Ролан Гарос који му је једино битан. Једини разлог зашто би сутра било добро да победи је да овај мали не стекне самопоуздање против њега за наредне мечеве и не постане још агресивнији. Да није тога, сматрао бих да је паметније да се у финалу не троши превише, чува снагу, чува се повреда, па можда чак и да не освоји турнир, да би мање поена бранио наредне сезоне. Шта год да уради овде и у Риму, биће добро и брзо заборављено након Париза, где полаже следећи велики испит.
     (Pantagruel, 12. maj 2019 06:14)

    # Link komentara

  53. Na kraju odmah se pojave razne Vange i Nostradamusi,koji vec znaju ko ce pobediti,pa po njima i ne treba da gledamo finalni mec!
    Nikako mi nisu jasni ti "prognozeri" koji mladog Grka favorizuju kao pobednika Madrida,a pritom igra protiv vazeceg broja 1 ovog sporta!Dali zbog toga sto su godinama zaljubljeni u "kralja sljake",ili zbog toga sto ne mogu podneti Djokovica!?Sta ce takvi kojima je zanimanje postalo trolovanje protiv Djokovica,vec godinama,kad se povuce!?Zivim i radim u inostranstvu i nisam procitao takav odnos prema ijednom sportisti,izuzev kad odigra lose,sto se svodi pod kritikom igre! Vredjanje,ponistavanje svega onog sto njihov sampion postize u karijeri ne! Zalicemo mi svi kad se povuce Novak,verujem i Spanija kad to ucini Rafa,za Federera Svajcarci vec odavno misle da je legenda u zalasku,ali nijedna od ovih nacija ne pljuje niti vredja dostojanstvo igraca kao sto rade pojedinci sa ovih prostora prema svom sampionu!?Sport koji bi trebao da bude zabava u zivotima svih,pretvorio se za neke u zlobu i zavist ka jednom mladom coveku koji salje tenisku lopticu preko mreze bolje nego iko drugi na svetu!Na kraju ako je Rafa s pravom "kralj sljake","Kralj Federer" legenda koja jos uvek traje, Novak je "kralj sedam kraljevstva"(citaj sedam kontinenata) bas poput Dzona iz "Igre Prestola"!Zalicemo mi za rivalstvom ove trojice,gde je nas Novak najbolji! Ako sumnjate otidjite na Wikipediu pogledajte Novakove uspehe do sada pa se uverite!Kralj zauvek NOVAK DJ!
    (bradina, 12. maj 2019 06:13)

    # Link komentara

  54. Najjace kad neko od ovih mladih pobedi neki veliki mec odmah on obecava najvise buduci broj 1 itd hahahahah, prvo Hacanov, pa Zverev, pa Cicipas itd, morate da shvatite da nikad ili bar u skorije vreme se nece pojaviti neko kao Djokovic Federer ili Nadal
    (Stefan, 12. maj 2019 00:07)

    Al si mudrost reko. Cicipas, Zverev i Tim su sadasnjost i buducnost. Mozda ne jos na GS-ovima ali bice i to.
     (MaceBobiste, 12. maj 2019 05:21)

    # Link komentara

  55. Nekako mi se čini da će Nadal završiti karijeru na RG-u.
    (robby, 12. maj 2019 04:44)

    # Link komentara

  56. Au, koliko negativnih komentara sa obe strane, kao da je najveći GS ikada! Ljudi, opustite se, uživajte u igri Noleta i Nadala još dve-tri sezone na vrhunskom nivou. Sutra titula nije ni bitna, bitna je uvertira pred najvažnije-RG. Menjam 5 Masters finala, samo da Nole osvoji RG ove godine.
     (Dag Kristi, 12. maj 2019 04:38)

    # Link komentara

  57. Cicipas spemi se za tatu
     (MauNtauN, 12. maj 2019 04:32)

    # Link komentara

  58. jako los mech Rafaela Nadala, mnogo je bio nekako bezopasan i nije uopste igrao svoju igru, imao je i nekoliko njemu nekarakteristicnih gresaka na mrezi koji su na kraju i prelomili mech, ne potcenjujem uspeh cicipasa ali ovo je cinjenica, los mech Nadala na sljaci za njegove standarde, e sad koliko ce ovako tezak mech uticati na cicipasa sutra, to cemo tek da vidimo, ni Novak mi ne deluje bas u najboljoj kondiciji ali mislim da ce sigurno spremniji docekati sutrasnji mech i nekako bistrije glave bez ikakvog pritiska za razliku od Cicipasa koji ce imati veliku tremu i pritisak i uz to i sigurno sa tezim nogama, mora to Novak pametno odigrati..
     (ko zna doticnog, 12. maj 2019 04:24)

    # Link komentara

  59. Magnus@: Prisustvujemo sumraku tzv. velike trojke. Mladi nadolaze kao bujica a ovi veliki gladijatori polako gube snagu...
    (gologuzov, 12. maj 2019 04:11)

    # Link komentara

  60. Nije Nadal zdrav, sigruno je...
     (AgentPromena, 12. maj 2019 03:34)

    # Link komentara

  61. париз и мадрид су друго. надал тамо није ни био доминантан. али за њега забрињава јер губи од ових млађих...тима, циципаса....на шљаци.
     (рајко, 12. maj 2019 03:18)

    # Link komentara

  62. Cicipas > Zverev+Dimitrov+Gofan+Tim
    (Bianconero, 12. maj 2019 03:02)

    # Link komentara

  63. Odraće te Nole, kao Musa jarca!
     (Jax, 12. maj 2019 02:57)

    # Link komentara

  64. Djoković bi sutrašnjom pobedom osigurao prvo mesto na listi do početka sezone na betonu (do avdusta). Izgleda da će biti dovoljni i samo prosečni rezultati da bude broj jedan cele godine, što bi ga dovelo nadomak obaranja Federer ovog rekorda po broju nedelja na mestu broj 1.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (x, 12. maj 2019 00:09)

    Pričao sam da je razlog loših rezultata Novaka, to da tempira formu i pravi tajming na kojim turnirima će dati sve od sebe da bi što više vremena bio na prvom mestu, izdominira na početku sezone, malo pravi pauzi sto se rezultata tiče, pojavljuje se na turnirima radi publike i ljudi sa vrha koji daju novac, očekujte tek vrhunske rezultate krajem maja meseca posto tada kreće da brani vise bodova na listi, tako da Novak napravio vrhunski raspored, ne ide da osvoji svaki turnir, na taj način bi mnogo bodova branio i brzo bi izgubio prvo mesto, posto je nemoguce biti u kontinuitetu non stop, naravno imao je sezone u kojima je dominirao tokom cele godine ali je i tada lakše mogao da izgubi prvo mesto sledece sezone. Tako da se ipak obestinilo to sto sam pisao prošlih meseci da tempira formu, a mnogi su ga kudili kako vise nije to onaj Novak itd, shvatite sve je ovo biznis, ljudi sa vrha daju novac, mora da se pojavi na vecim turnirima, tako da može i neki rezultat da se odradi iz kladionice, ipak se tu mnogo novca ulaže.
    (Matrix, 12. maj 2019 02:27)

    # Link komentara

  65. E sad nas Nole , posle A.Zvereva i Hačanova, poklanja i ovom
    mladom teniseru prvi atp 1000 turnir.
    Razmislite o tome!
    (Sve je jasno, 12. maj 2019 00:05)
    Uopšte nije isključeno da si u pravu, ali im ja to ne bih zamerio (velikoj trojici). Ritam turnira je toliko nemilosrdan da su prinuđeni na ovakve kombinacije i kompenzacije sa mlađima. Ne radi to samo Novak, samo je nama upadljivije kada to radi Novak.
    (CATAPA, 12. maj 2019 02:26)

    # Link komentara

  66. @CP Kad nema teoretske sanse onda da te ja posavjetujem nesto, jer vidim da si bas siguran u svoje prognoze. Ulozi sve sto imas na Cicipasa i posalji nam sliku. A koliko dobijes obecavam ti da cu jos toliko da ti dam.
    (Ministar, 12. maj 2019 02:17)

    # Link komentara

  67. Nema teoretske sanse Novak protiv ovakvog Cicpasa, nazalost...
    (SP, 12. maj 2019 00:14)

    Ma kakvi, pa Nole dobija Nadala skoro redovno a Cici ga je dobio jednostavno zato što Nadal nije više ono što je bio, odprilike da je sada na 70% onoga od pre.
    Nadal i dalje ima fasadu, pojavu i harizmu i to bi bilo to. Novak će malog ispreskakati sa prvim servisom pa zatim i sa forsiranjem bekhenda s kojim se ovaj vrlo slabo snalazi.
    (Bager, 12. maj 2019 02:06)

    # Link komentara

  68. Zao mi je sto necu gledati
    jos jedan klasik, ali ima
    Novak da podere ovog
    cicibana.Idemo Nole.
     (DRAGAN, 12. maj 2019 02:02)

    # Link komentara

  69. Nema teoretske sanse Novak protiv ovakvog Cicpasa, nazalost...
    (SP, 12. maj 2019 00:14)

    Da Djokovic ne zna da igra protiv ovakog Cicipasa, ne bi nikada imao 15GS i sve ostale titule, kontas?

    Druze, Cicicpas ni sa ovakvom igrom nije blizu onim igrama velike trojke iz njihovih najboljih dana, a vala ako Djokovic odigra na 100% svoje igre, Cicipas nema ni dva promila sanse.
    (Mare, 12. maj 2019 01:59)

    # Link komentara

  70. @ Strale - Svaka je na mestu. Jedini realan komentar... Ne verujem da ce se pribliziti trojci po bilo kojoj statistici, ali Tsitsipas je svakako buduci broj 1. Pobedio je svu trojicu, to je vec veliki uspeh. Kad se oni penzionisu, a to ce se uskoro desiti, ostaje mu brisan prostor da dugo vlada belim sportom.
    (Tom, 12. maj 2019 01:47)

    # Link komentara

  71. Sad razumem sto Federer igra sljaku a nije je igrao godinama. Cicipas je igrao dobro otprilike 70 posto kako Nadal može. Nadal ili igra povredjen ili mentalno nije na mestu.
    (Branko, 12. maj 2019 00:14)

    A mozda je i godina proizvodnje, te predjena kilometraza, Branko, sta mislis?
     (Mikii, 12. maj 2019 01:42)

    # Link komentara

  72. Eto.nema rafe.tu je novak.totalno je nebitno finale sutra.ne treba mu trofej.ovo je uspeh.veliki i za novaka.naravno u sklopu priprema.neverujem da nece probati da ga osvoji ali samo ako ga krene tj.osvoji prvi set.u suprotnom grk osvaja.nece nole zapinjati.nista.idemo u rim.finale ili polufinale.i garos
    (Czv, 12. maj 2019 01:32)

    # Link komentara

  73. @sp: identicne sam stvari citao pre meca sa thiem-om... posle meca su pocele price o tome da ga je federer izmorio...
    u sportu mnoge stvari imaju sanse da se dese, kao na primer da najbolji igrac danasnjice pobedi u finalu...
     (lal, 12. maj 2019 01:22)

    # Link komentara

  74. Nadal je sigurno povredjen, to samo objasnjava ovako lose rezultate.
    (2CRAZY, 12. maj 2019 01:20)

    # Link komentara

  75. Na žalost ovaj Grk sutra pobedjuje. Šteta za Noleta.
     (Dragan, 12. maj 2019 01:14)

    # Link komentara

  76. Igrao bi s Noletom i da nije zakazao duel
     (goga, 12. maj 2019 01:06)

    # Link komentara

  77. Nema teoretske sanse Novak protiv ovakvog Cicpasa, nazalost...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (SP, 12. maj 2019 00:14)

    Kakvog, tacno? Decko je odigrao ukupno sat vremena odlicnog tenisa, sto je manje nego sto je danas odigrao porazeni Thiem. Decko je stvarno odlican, ali nece to izgledati isto protiv Djokovica sutra, videces.
    (Sabre, 12. maj 2019 00:56)

    # Link komentara

  78. Dobar Cicipas,najkonstantniji od mladje generacije.Najmladje generacije.Jeste zelen,ali svako to prodje.Igra,posebno je dobar bekend jednorucni,ne bije iz sve snage,ne gresi a ima preciznost i spin.Nadal je u padu,povreda ili godine ne znam,ovo nije zver na sljaci..
     (reflektor, 12. maj 2019 00:55)

    # Link komentara

  79. Grk sišao sa Olimpa i rekao sebi došao sam na velika vrata zvanične teniske scene i stvarno Grk ima taj potencijal da bude najjbolji teniser svih vremena kad ode ova garnitura iz tenisa. Uskoro top 5 teniser. Igra srčano i hrabro bez respekta prema bilo kome pa tim večeras Nadalom kojeg dobioo usred Madrida. Rafa po prvi put sa pravom mnogo nervorazan i ranjiv nije više to to. Bez titule u ovoj godini što je nezapamćeno za njegaa pogotovo kad đođe šljaka po pravilu osvoji MC i Barselonu. Dobra zabrinutost za Nadala jer Rim i Rolan Garos gde mora odbranit uspurotno Federer može preskočit nakon šljakaste sezone jer on ne brani ništa a Nadal 3000 poena ponavljam ako Rodžer napravi dobre rezultate na ta dva turnira onda je moguć scenarijum takav. Potpuno zaslužena pobeda Grka večeras u ponoć i sutra Novaku neče biti lakoo. Jednostavno ne plaši se Grk nikogaa zna da igra na šljaci a ni Novak ne briljira baš upotpunosti tako da sve u svemu bićee zanimljivoo njihov nov susret tj finale gde su šanse podjednake za obojicu..🎾🎾
    (Poštovalac igre, 12. maj 2019 00:54)

    # Link komentara

  80. ako naljuti cicipas rafu otice kuci za sat vremena
    (turbo, 11. maj 2019 21:34)

    Kako je interensantno citati komentare sa pocetka meca :) Razmisljam kako je vreme prolazno. Ljudi veruju u jedno a desi se drugo. Nema vremenske masine pa da se vratimo i promenimo verovanja :)
     (max, 12. maj 2019 00:51)

    # Link komentara

  81. Sto se tice finala bice onako kako je Nole resio. Znamo kako igra kad da sve od sebe i kako igra kad ne da sve od sebe. Da li je u planu da sutra da sve od sebe i pobedi ili je bilo dovoljno da samo zaradi neke dodatne poene i ne brani titulu sledece godine. Sve zavisi od Noleta. Sve zavisi da li ce da igra na 90-100% ili na 70-80%. Nije toliko u pitanju neka filozofija vec sto 90-100% igranje donosi odredjeni potencijalni rizik od povrede i mentalno-fizickog trosenja gde taj rizik vredi za Slem a ne toliko za ovaj turnir. Videcemo. Ponavljam. Sve zavisi od Noleta.
     (max, 12. maj 2019 00:46)

    # Link komentara

  82. Nema teoretske sanse Novak protiv ovakvog Cicpasa, nazalost...
    (SP, 12. maj 2019 00:14)

    Svetski broj jedan da nema sanse protiv nekoga, i to teoretske… Nebitno da li je taj broj jedan Novak, ili neko drugi. Svasta se ovde moze procitati.
    (Ivan, 12. maj 2019 00:44)

    # Link komentara

  83. Sad razumem sto Federer igra sljaku a nije je igrao godinama. Cicipas je igrao dobro otprilike 70 posto kako Nadal može. Nadal ili igra povredjen ili mentalno nije na mestu.
    (Branko, 12. maj 2019 00:14) # Link komentara


    Popularnost tenisa rapidno opada.Djokovic nije omiljen na zapadu a tek o mladim teniserima iz Rusije,Grcke da ne govorimo.
    Dominik Tim nema nikakvu harizmu,ne privlaci publiku.

    Zato ce Federer postati prvi teniser u istoriji kome ce biti placeno da ucestvuje na Gren Slem turniru(citaj RG).To je javna tajna.
    (Vladimir, 12. maj 2019 00:44)

    # Link komentara

  84. Kod Nadala se video dvostruki strah... prvi da ne izgubi od mladog Grka, a drugi da ne dobije, jer ga čeka Nole...
     (Stojko, 12. maj 2019 00:42)

    # Link komentara

  85. Cicipas je nezaustavljiv! Vae Nolo!
     (Domaćin, 12. maj 2019 00:34)

    # Link komentara

  86. Ciciban, ciciban 
    ako hoces, to mi kupi na dar 
    ciciban, ciciban 
    pa cu sutra s tobom poci ja u bar 
    ciciban, ciciban 
    najljepsi je poklon za moj rodjendan
    (Nola, 12. maj 2019 00:11)

    3000 za gospodina.
     (klix, 12. maj 2019 00:34)

    # Link komentara

  87. Grk je igrao dva duga meca( Zverev i Nadal) u dva dana a ima manje od 24h za odmor pred finale. To su jako vazne stvari u tenisu, posebno sto je Novak odmarao jer nije igrao protiv Cilica i ima jedan mec u nogama u nekoliko dana. Zbog svega - Novak osvaja!
    (Mladen, 12. maj 2019 00:33)

    # Link komentara

  88. Hokaj ili ho-kaj kako ste navodili u komentarima je u stvari jastrebovo oko ili hawk-eye.
    Rafa i Federer su pred penzijom.Novak je Tima nahvatao na fore i na iskustvo. Pitanje da li će sutra moći i Cicipasa.
    Mladi stasavaju, imaju snage i motiva i protiv toga se jako teško boriti.
     (Ajmo Nole, 12. maj 2019 00:32)

    # Link komentara

  89. Odlican Grk, ali je pravilo da nakon velikih pobeda i emotivne istrosenosti, sledi lagani kiks u narednom kolu, tako da ocekujem 2:0 za Novaka. Isto bi ga i Rafa sutradan dobio da je pre toga ovaj bio bolji od Novaka. Tim dobije Federera, Cicipas Nadala, ali niko ne moze da poveze dva velika skalpa.
     (Robert, 12. maj 2019 00:26)

    # Link komentara

  90. Radovao sam ovoj nedelji tenisa u Madridu kao nekad, ili kao nikad:). Sjajni mecevi Fedexa i Tima, danas Noleta i Tima i onda za kraj Stefanos koji je u atomskom tenisu pobedio Rafu, ma svaka cast i naklon. Nole ce sutra mislim poslati poruku titulom da ce na RG doci po istoriju ponovo. Ali ovaj Madrid raduje, Fedex, Tim, Nadal, Cicipas i ne bih zaobisao Fonjinija ce nam ulepsati i narednu nedelju u Rimu. Ne bi me zacudilo da u Parizu ako zreb dozvoli vidimo Noleta i Rodzera u finalu.
    (Enriko KieZa, 12. maj 2019 00:24)

    # Link komentara

  91. Odlican je Cicipas, a tek ce da bude. Sutra jedno umor moze da ga poremeti. Nece biti lako Noletu uopste.
    (sasa jokic, 12. maj 2019 00:24)

    # Link komentara

  92. Pravoslavno finale u sred Madrida.Idemoooo,Noleee na veliki praznik.
    (Goran, 12. maj 2019 00:21)

    # Link komentara

  93. Cicipas će u karijeri osvojiti sigurno preko 10 GS titula.
    (impresivan sa 20 god., 11. maj 2019 22:42)

    Polako. I osvajanje jedne GS titule je podvig. Mnogi veliki igrači je nisu osvojili. Del Potro je osvojio US open sa 20 godina, pa je ostao na tom jednom GS. Tim ima već 25 godina i samo jedno finale GS. Tomić, Kirjos, Zverev... Sve su to "viđeni rekorderi", a još nisu ništa uradili.
    10 GS titula je monstruozan podvig. Zaboravite veliku trojku, ona vam remeti realno sagledavanje stvari. Pre njih trojice, 10+ GS u Open eri titula imali su samo Sampras i Borg.
     (x, 12. maj 2019 00:20)

    # Link komentara

  94. Postavio ga Grk na fabricke postavke...
     (Juventino 37-13-8 69 titula u istoriji, 12. maj 2019 00:19)

    # Link komentara

  95. Cestitke Cicipiju. Mec je zakazan za sutra u 18:30h,sto znaci oko 18h odmora za grka. Ali vidjecemo, srecno Nole, Republika Srpska ceka 33.titulu.
     (Marko., 12. maj 2019 00:19)

    # Link komentara

  96. nole braniš čast veterana. vreme fedija nadala prolazi. kraj. ostao si ti
    (nenad, 12. maj 2019 00:19)

    # Link komentara

  97. (Petar Macen, 12. maj 2019 00:00

    Izvinite a koliko imate godina ?

    SVAKO DOBRO.
    (nikol dz feimija, 12. maj 2019 00:18)

    # Link komentara

  98. Nadal je danas izgubio zato sto u finalu ne zeli dodatno da pokvari h2h protiv Djokovica. Bolje da ga Grk dobije i da sa njim ostaje pozitivan nego da ide u dodatni minus protiv Novaka...
    (antiDebil, 12. maj 2019 00:11)
    Boze.....sveta Nedeljo, sveti Vasilije...
     (anica, 12. maj 2019 00:18)

    # Link komentara

  99. Može jedan naslov? Može - "Umorni Novak sutra protiv odmornog Cicipasa". Imao sam danas, posle Novakovog cimanja protiv Tima, mali komentar koji sam potpisao "Cicipas, ne Nadal". Nije to da bih duvao uz vetar nego sam svestan da je Nadal na kraju karijere, i to sam pisao, i dodao da će i Novak godinu dana posle njega, i da će Federer ispratiti obojicu. Ne znači da će biti u samom vrhu, ali igraće. Bio sam uveren da Nadal izgubiti, koji još ima igru i kretanje ali udarci mu više nisu dovoljno jaki, dok je Cicipas, sa 20 godina, jedan metar i 93, snažan kao mustang, budući svetski as. Kakav Tim, da ne kažem Thiem. Sutrašnji meč, ne znam, mogu samo da nagađam, ako ovaj strašan meč, koji se igrao do ponoći, dok se Novak odmarao, kao pelivan u hladovini, nije ostavio traga na Cicipasu, neće se Novak previše busati u grudi. Uskoro Novak neće moći da ga pobedi.
    (Malejeva pozdravlja Duleta, 12. maj 2019 00:17)

    # Link komentara

  100. Kontinuitet. Da li ovi mladi igraci imaju? Mislim da ne, bas zbog mladosti. Prvi primer su Zverev i Medvedev. Oni su odlicni, obecavaju ali su zbog mladosti nestabilni i u igri i mentalno. Kad sazru bice pravi sampioni. Za to treba vremena. Novak pobedjuje u finalu ma kako da igra a mislim da ce igrati jos bolje nego danas i da nece poklanjati poene kao Rafa. Ono sto je Rafa slao mrezu, 2 m. udaljen od nje je nemoguce? I to ne jednom? Ok pogresis ali vise puta...to je smesno. Normalno je da ce svako da to iskoristi i da te ceka poraz. Rafa vise nije ono sto je bio i to na njegovoj podlozi na kojoj je dobio naziv kralj sljake?
    (ccc?, 12. maj 2019 00:17)

    # Link komentara

  101. @coki Ovo je prime time tako da sedi jedan a za kvazi intelektualce,hokaj ne postoji na sljaci.Laku noc
    (milojko, 12. maj 2019 00:16)

    # Link komentara

  102. Sad bi Noletovi navijaci kukali na zreb i kako nema dovoljno vremena za oporavak do sutra. Zapamtite Federer je najveci bez obzira na h2h. Skor ce vremenom ici jos gore za Federera ali njegov tenis je umetnost ostali su rudari i drvosece
     (baraka, 12. maj 2019 00:15)

    # Link komentara

  103. Nema teoretske sanse Novak protiv ovakvog Cicpasa, nazalost...
     (SP, 12. maj 2019 00:14)

    # Link komentara

  104. Sad razumem sto Federer igra sljaku a nije je igrao godinama. Cicipas je igrao dobro otprilike 70 posto kako Nadal može. Nadal ili igra povredjen ili mentalno nije na mestu.
    (Branko, 12. maj 2019 00:14)

    # Link komentara

  105. ипак је надалу шљака најслабија подлога
    (гандра, 12. maj 2019 00:14)

    # Link komentara

  106. Sutra pobeda nad grkom, Nadal još nije spreman za noleta danas namerno gubi
    (prle, 11. maj 2019 19:03)


    Udario ga sindrom zvani Novak Đoković, kao i Federera sa Timom
     (prle, 12. maj 2019 00:13)

    # Link komentara

  107. A kad dodje RG zna se ko ce igrati u finalu opet.
     (Ivica Toronto ex Vozdovac, 12. maj 2019 00:13)

    # Link komentara

  108. (Ivan4_2019, 12. maj 2019 00:02) А..а..да пријатељу сутра причамо..-)) Шта мислиш?
    (I.B., 12. maj 2019 00:12)

    # Link komentara

  109. Novaku je sve teže i teže da se nosi sa mladuncima, bez obzira na današnju pobedu protiv Thim-a. Kačanov i Zverev su ga rasturili u prethodnim finalima a na Ozi openu je imao poteškoća upravo protiv takođe mladih Šapovalova i Medvedeva. Više sam priželjkivao Rafu jer će njih dvoje sve ređe ukrštati koplja a i Novaku posle toliko godina više leži Rafa od ovih koji su "željni krvi". Novak verovatno na ovom turniru crpi inspiraciju jer mu je brat u ulozi trenera pa hoće da se pokaže pred njim. Mada u finalu za nijansu ipak prednost dajem Grku. Ne vezano za predstojeći turnir u Rimu, mislim da Rafa definitivno nije prvi favorit za osvajanje Roland Garosa i pored istorijskog uspeha na tom turniru, šta više mislim da prisustvujemo sumraku karijere jednog od najvećih igrača u istoriji ove igre.
    (Magnus, 12. maj 2019 00:12)

    # Link komentara

  110. 29.04.2018. Nadal-Cicipas 6:2 6:1, sljaka. Cicipas: Nemam predstavu sta treba da uradim da bih ga pobedio na sljaci. 11.05.2019. Pred svojim navijacima, Nadal od istog tog Cicipasa gubi 5 gemova zaredom u odlucujem setu. Na sljaci. Brate, dosta je bilo. Kreni polako, penzija ceka.
    (Mikii, 11. maj 2019 23:48)

    Ti to bote ponavljas vec preko 4 godine i nazivas ga raznim imenima, recimo spansko tele !
    Nadal je danas izgubio zato sto u finalu ne zeli dodatno da pokvari h2h protiv Djokovica. Bolje da ga Grk dobije i da sa njim ostaje pozitivan nego da ide u dodatni minus protiv Novaka...
    (antiDebil, 12. maj 2019 00:11)

    # Link komentara

  111. Ciciban, ciciban
    ako hoces, to mi kupi na dar
    ciciban, ciciban
    pa cu sutra s tobom poci ja u bar
    ciciban, ciciban
    najljepsi je poklon za moj rodjendan
    (Nola, 12. maj 2019 00:11)

    # Link komentara

  112. Прижељкивао сам Надала у Финалу из два разлога. Први је ,вечити и највећи класик светског тениса а други, Рафа ипак није онај стари и Ноле би га лакше победио , Циципас је опаснији противник.
    Напред Ноле до новог Мастерса!
    (Рајко Четник, 12. maj 2019 00:09)

    # Link komentara

  113. Djoković bi sutrašnjom pobedom osigurao prvo mesto na listi do početka sezone na betonu (do avdusta). Izgleda da će biti dovoljni i samo prosečni rezultati da bude broj jedan cele godine, što bi ga dovelo nadomak obaranja Federer ovog rekorda po broju nedelja na mestu broj 1.
     (x, 12. maj 2019 00:09)

    # Link komentara

  114. Ovah decko bas zna da igra tenis. Uzivanje za gledati. Nikad ga ne podcenjujte.:-)
    (IL, 12. maj 2019 00:09)

    # Link komentara

  115. Ma kakav Nadal, nema ništa od njega. Novak je kralj šljake, a ja sam kralj šljoke.
    (Djido - Kralj šljoke, 12. maj 2019 00:09)

    # Link komentara

  116. Rolan Garos osvaja ili Tim ili Djokovic, Nadal ispada do cetvrtfinala.
     (Choda, 12. maj 2019 00:08)

    # Link komentara

  117. Stvarno svaka cast Cicipasu na prikazanom tenisu ali mi je zao sto Rafa nije dobio mec pa da sutra gledamo teniski klasik.
    (laa, 12. maj 2019 00:07)

    # Link komentara

  118. Najjace kad neko od ovih mladih pobedi neki veliki mec odmah on obecava najvise buduci broj 1 itd hahahahah, prvo Hacanov, pa Zverev, pa Cicipas itd, morate da shvatite da nikad ili bar u skorije vreme se nece pojaviti neko kao Djokovic Federer ili Nadal
     (Stefan, 12. maj 2019 00:07)

    # Link komentara

  119. E sad nas Nole , posle A.Zvereva i Hačanova, poklanja i ovom
    mladom teniseru prvi atp 1000 turnir.
    Razmislite o tome!
     (Sve je jasno, 12. maj 2019 00:05)

    # Link komentara

  120. Propao Nadal, vise ni na sljaci ne moze da dominira.
     (Vucko, 12. maj 2019 00:04)

    # Link komentara

  121. Nadal loš posebno se to videlo u zadnjem gemu koji je poklonio Cicipas je bio solidan ali ovo je Rafi na dušu mnogo grešaka i propuštenih šansi šteta lepa prilika je bila da Novak pobedom dodatno mentalno rani Nadala pred Pariz ali opet još jedan neuspeh na šljaci će boleti.
     (Nebojša, 12. maj 2019 00:04)

    # Link komentara

  122. Navijao sam za Nadala, prostom logikom, laksi je protivnik za Djokovica, cak i na sljaci. Navikao se na njega, moze da ga pobedi u svako doba cak i da ne odigra savrsen mec, a ovako protiv maksimalno motivisanog Cicipasa, koji igra za prvu masters titulu, bice teze.
    (Ivan, 12. maj 2019 00:03)

    # Link komentara

  123. Sada posle ovog poraza Federera gotovo sigurno uveren sam finale ce biti Nadal - Tim naravno. I Nadal pobeduje i osvaja još jednom Madrid Masters.
    (Ivan4_2019, 10. maj 2019 19:47)

    I nemas bas nivo da bi zasluzio finale mastersa ali ajde kad si vec tu. U finalu ce te Nadal lako proci
    (Riki, 11. maj 2019 20:28)

    Kakvi znalci, kakve veličine!
    A sad na tablu obojica i 100X da napišete: nikada više neću lupati gluposti...
    (Lik, 12. maj 2019 00:03)

    # Link komentara

  124. Nole će sjutra naučiti redu Cicibana. Inače mu je dužnik.
    Sa srećom šampione!
    (milutin, 12. maj 2019 00:03)

    # Link komentara

  125. Ovaj Cicipas od mladjih najvise obecava... Decko je eksplodirao ove sezone. Moje misljenje je da ce on vladati tenisom i osvojiti doata Slemova kad se ova trojka povuce.
     (Scania 164l 580v, 12. maj 2019 00:03)

    # Link komentara

  126. Velika igra Cicipasa večeras! Ko je večeras gledao ovaj meč mogao je na delu da vidi novog vladara teniskih terena! Odlično je odigrao Grk zaista, demolirao kralja šljake na njegovom bunjištu i sutra je veliki favorit za osvajanje svog prvog Mastersa! Ajmo brale samo hrabro sutra, alal ti vera! Na osnovu svega viđenog zaista je Grk sutra favorit ma koliko vam to čudno zvučalo! Njuegovo vreme dolazi i dečko igra savršeno zreo i odličan tenis!
    (Ivan4_2019, 12. maj 2019 00:02)

    # Link komentara

  127. Nema šta vidi se da posle godina i godina teškog rudarskog tenisa polako i lagano dolazi do zamora materijala, nije ovo više onaj isti Rafa ne vezano za igru njegovih protivnika.
    (BoltonBastard, 12. maj 2019 00:02)

    # Link komentara

  128. A bas sam hteo da gledam Nadala i Nolota i jos jednom finalu.
     (nesa, 12. maj 2019 00:02)

    # Link komentara

  129. odličan tenis. neće sutra biti lako Novaku. najlošija sezona šljake za Nadala. idemo Nole!
     (munze, 12. maj 2019 00:01)

    # Link komentara

  130. Da mu 2,3 kriminalno odigrana voleja presude... Stretno u Rimu Rafa, da nam se ne pojaviš u Parizu bez titule na zemlji...
    (CroFed, 12. maj 2019 00:01)

    # Link komentara

  131. јел може неко ко познаје тениске прилике да ми каже ко више лежи Новаку од ове двојице, да знам за кога да навијам
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rajhsmanmachina, 11. maj 2019 21:34


    Nadal je najbolji igrac na sljaci svih vremena, covjek koji je 11 puta osvojio Roland Garros.
    Kada je bio mladji, zdrav i fizicki spreman Novakovi navijaci su se nadali da nece da se pojavi na RG, da ce neko da ga izbaci, da ce kisa da pada pa Nadal igra 2 meca u 2 dana i umoran bude ili da igra protiv nekog mec od 6 sati i iscrpi se,sve kako bi Novak osvojio najveci turnir na sljaci na kojem ga je Rafa 6 puta zaustavio.
    Sad kad je Rafa fizicki na 50-60% svojih mogucnosti on nema sanse protiv Novaka koji je na 90% tako da Novakovi navijaci prizeljkuju mec njih dvojice i nabijanje medjusobnog skora.
    (Joe, 12. maj 2019 00:01)

    # Link komentara

  132. To je to nažalost Nadala brz kraj karijere .
    (Petar Macen, 12. maj 2019 00:00)

    # Link komentara

  133. Steeeefanoooosssss Tsitsiiiipaaaaaasss
     (Mix, 11. maj 2019 23:59)

    # Link komentara

  134. Cicipas dobija ovo!
    (bmiles, 11. maj 2019 23:59)

    # Link komentara

  135. Steta za Rafu nista od blokbastera.
     (Kanidja PG, 11. maj 2019 23:59)

    # Link komentara

  136. Razbio ga Cicipas ali mislim da nema sanse sa Novakom od danas
     (Ime, 11. maj 2019 23:59)

    # Link komentara

  137. BALKANSKO FINALE.
     (Zoran, 11. maj 2019 23:59)

    # Link komentara

  138. Ubise ga voleji.
     (anica, 11. maj 2019 23:58)

    # Link komentara

  139. Grk će biti opak igrač.
     (zvezdoprc, 11. maj 2019 23:52)

    # Link komentara

  140. Ovo više ne liči na Nadala, ovo je pola od Nadala.
    Počinjem da razmišljam za koga da počnem da navijam od ovih mlađih igrača. Možda baš za Cicipasa.
     (zvezdoprc, 11. maj 2019 23:50)

    # Link komentara

  141. Bolje da Nole igra sa Nadalom iskreno... Grk je lud.
     (Liverpool Man, 11. maj 2019 23:50)

    # Link komentara

  142. ws
     (blaster, 11. maj 2019 23:49)

    # Link komentara

  143. 29.04.2018. Nadal-Cicipas 6:2 6:1, sljaka. Cicipas: Nemam predstavu sta treba da uradim da bih ga pobedio na sljaci. 11.05.2019. Pred svojim navijacima, Nadal od istog tog Cicipasa gubi 5 gemova zaredom u odlucujem setu. Na sljaci. Brate, dosta je bilo. Kreni polako, penzija ceka.
     (Mikii, 11. maj 2019 23:48)

    # Link komentara

  144. @Dvorska budala

    Nadalu je pod kozu usao njegov rudarski tenis i godine, covjek je fizicki bukvalno na 50% a tesko da moze vise i bolje.
    Kada je bio spreman drzale su se fige da ga neko na RG izbaci, sad kad je mator i ispuhan drze se fige da i na sljaci prodje kako bi Nolo na njemu rekord popravljao.
    (Joe, 11. maj 2019 23:48)

    # Link komentara

  145. p.s. imam dve diplome
    (Rade intelektualac, 11. maj 2019 23:12)




    koliko te je koštalo to zadovoljstvo?
    (sega-mega, 11. maj 2019 23:48)

    # Link komentara

  146. Palim SK u trenutku 2:1 za Nadala u trecem i servis za Tsitsipasa. Neprocenljivo kako ga cisti u trecem setu Stefanos. Servira za pobedu, 5:2 je trenutno
     (mozda nekad, 11. maj 2019 23:47)

    # Link komentara

  147. Mali ga rastura !
     (Pc,Nis, 11. maj 2019 23:46)

    # Link komentara

  148. Da li neko moze da zamisli komentare da su Novaka stavili da igra u ovo nedoba i ima malo vremena do sutrasnjeg finala? Prijatno
    (Coki, 11. maj 2019 23:13)

    Ja mislim da je Nolo namjerno odugovlačio zbog toga.
     (Dvorska budala, 11. maj 2019 23:46)

    # Link komentara

  149. Skupljačice lopti :) :)
    (Paul, 11. maj 2019 23:45)

    # Link komentara

  150. Новак у финалу, Рафа у каналу.
     (Жеља, 11. maj 2019 23:45)

    # Link komentara

  151. Od srca zelim Cicipasu da pobedi posle onih gresaka sudije.
     (ludidoni, 11. maj 2019 23:43)

    # Link komentara

  152. Hokaj je pravo tenisera da zatrazi naknadno utvrdjivanje prethodnog poena.Nesto poput VAR-a u fudbalu. 

    p.s. imam dve diplome
    (Rade intelektualac, 11. maj 2019 23:12)

    Koliko si ih platio?
     (Superbike, 11. maj 2019 23:42)

    # Link komentara

  153. Ma i da izgubi,sto ce biti tesko,Tsitsipas je za mene heroj dana.Bez respekta,kako i treba u polufinalu mastersa.
     (Mix, 11. maj 2019 23:39)

    # Link komentara

  154. Mozemo sve zamisliti. Na jedno Federerovo nedoba dodje 10 Novakovih.
     (Valter Šestić, 11. maj 2019 23:39)

    # Link komentara

  155. јел може неко ко познаје тениске прилике да ми каже ко више лежи Новаку од ове двојице, да знам за кога да навијам
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rajhsmanmachina, 11. maj 2019 21:34

    Novaku definitivno Nadal vise odgovara, jer mu je stalna musterija i protiv njega moze da igra i zatvorenih ociju.

    Grk mu sigurno ne lezi. Sa njim je igrao samo jednom i izgubio oba set. Bojim se da ako grk pobedi Nadala sutra uzima i titulu.
    (realno, 11. maj 2019 23:36)

    # Link komentara

  156. Neka neko objasni ako moze. Zasto je u Indijan Velsu i Majamiju, ako ste nosilac, potrebno proci sest rundi, a na ostalim mastersima, ukljucujuci Madrid, ako ste nosilac, potrebno proci pet rundi? Na svakom grend slemu treba dobiti sedam meceva. Ali zasto nisu svi mastersi isti i zasto se prva dva navedena mastersa razlikuju od ostalih i da li je jos neki takav? Pratim tenis dosta dugo, ali ovo mi je nejasno. Hvala.
     (Srbijaaaaa, 11. maj 2019 23:35)

    # Link komentara

  157. napred petle, ne daj se fazane!
     (Vac Ap, 11. maj 2019 23:34)

    # Link komentara

  158. Coki, 11. maj 2019 23:13)
    Jeste kasno za mec...ko god da igra..
    Ps. kaze se ponedoba.
     (anica, 11. maj 2019 23:20)

    # Link komentara

  159. Da li neko moze da zamisli komentare da su Novaka stavili da igra u ovo nedoba i ima malo vremena do sutrasnjeg finala? Prijatno
     (Coki, 11. maj 2019 23:13)

    # Link komentara

  160. Bitka ko ce sutra dobiti tiganj , lepo bi bilo Nadal onako da se unervozi pred RG
     (Ringo Star, 11. maj 2019 23:12)

    # Link komentara

  161. Hokaj je pravo tenisera da zatrazi naknadno utvrdjivanje prethodnog poena.Nesto poput VAR-a u fudbalu.

    p.s. imam dve diplome
     (Rade intelektualac, 11. maj 2019 23:12)

    # Link komentara

  162. @(Kanidja PG, 11. maj 2019 22:46)

    Rafi je Nolo ušao pod kožu kao crv sumnje u sopstvene mogućnosti,a inače slovi za vrednog i upornog sportistu, nema rešenja protiv njega i nervozan je zbog razmišljanja o susretu sa njim,
     (Dvorska budala, 11. maj 2019 23:10)

    # Link komentara

  163. @Ma stvarno
    Ta prica je bila i za Tima, Zvereva, Kirjosa, Edmunda itd...Daleko su oni od prvog mesta. Bice neko tek kad ovi odu u penziju. Za 4,5 god a mozda ce i tad neko drugi biti prvi.
     (Liverpool Man, 11. maj 2019 23:09)

    # Link komentara

  164. Cicipas je izuzetan igrač i već ove godine će mnoge stvari u tenisu zavisiti od njega. Sigurno budući br. 1.
    (Ma stvarno, 11. maj 2019 22:58)

    # Link komentara

  165. Dobio Nadal ili ne nesto ne stima u igri od pocetka ,jos od Monte Karla.
    Posle deceniju i duze ne dominira na sljaci.Polovina maja vec a nema ni jednu titulu ove sezone.Hronicne povrede,godine uz to Madrid mu najmanje odgovara zbog brzine loptice,nadmorske visine vise ne dominira.
    Volio bih da izvuce ovaj mec i odigra sj sa Novakom,2017 i 2018 svega tri meca imaju i ovo finale AO.
    Zadnja velika pobjeda Rafe protiv Novaka je davne 2014 i finala RG.Od tada je 10-2 u korist Djokovica.
    Nedostaju ti mecevi,dobri su Tim,Cicipas ali samo mecevi sa Rafom i Rodzerom dizu adrenalin maksimalno.
     (Kanidja PG, 11. maj 2019 22:46)

    # Link komentara

  166. Cicipas će u karijeri osvojiti sigurno preko 10 GS titula.
    (impresivan sa 20 god., 11. maj 2019 22:42)

    # Link komentara

  167. Navijam za Rafu naravno...a onda sutra spektakl...generalno, ovaj Tsitsipas mi nije simpatičan..ustvari ni jedan od ovih novih mi se ne sviđa, ni Zverev ni Thim niti bilo koji drugi..nema novih simpatičnih likova kakav je npr. Del potro..
    (Neđo, 11. maj 2019 22:36)

    # Link komentara

  168. Mnogo je lep turnir u Madridu.
    Sve pod konac za razliku od turnira u Rimu koji sledi.
    (Vladimir, 11. maj 2019 22:36)

    # Link komentara

  169. Cicipas top! Decko ce biti br.1 jednog dana, zna se naravno kada i posle koga :) Svaka cast,samo tako nastavi. Pozdrav za bracu Grke
     (Hercegovina, 11. maj 2019 22:34)

    # Link komentara

  170. 25 sekundi izmedju poena je totalni fijasko. Kapiram da u vecini slucajeva moze da se ispostuje to vreme, ali je sramotno traziti od igraca da posle neke duze razmene gde ostanu potpuno bez daha, da gledaju odmah na sat kao roboti. Druga stvar, trebalo bi da se razmisli o nekoj duzoj pauzi izmedju setova. Svaki sport ima vece pauze osim tenisa.
     (Ivan, 11. maj 2019 22:33)

    # Link komentara

  171. "Cicipas ce uzeti 4 ili 5 gemova."

    ...umalo da pogodis, uzeo je samo 6...
    ...u prvom setu...
    (kraja, 11. maj 2019 22:33)

    # Link komentara

  172. Da sudac nije corav bilo bi 3-2 Cicipasa. Jasno je bilo da je out čak i ho-kaj kog nažalost nema potvrdio
    P. S nema zvaničnog ho-kaja
    (inzinjer, 11. maj 2019 22:01)

    Out, ho-kaj.
     (hawk-eye, 11. maj 2019 22:29)

    # Link komentara

  173. Nadal igra u 3-4 brzini. Ne igra mu se finale sa Đokovićem.
    (providno, 11. maj 2019 22:27)

    # Link komentara

  174. Loš Nadal za sada mnogo prilika propušta lako daje brejkove 3 je čak dozvolio u prvom setu što je previše kao da već razmišlja o finalu i o onom koji ga tamo čeka previše je nervozan valjda će se sabrati i dobiti ovaj meč.
     (Nebojša, 11. maj 2019 22:27)

    # Link komentara

  175. Ova valjda prvi set koji je Cicipas dobio protiv Nadala ikada?
    (Caki, 11. maj 2019 22:26)

    # Link komentara

  176. Bravo Grče:-)
     (stevo, 11. maj 2019 22:25)

    # Link komentara

  177. @Kosare
    Šta mu je objasnio, da je imao meč manje ili da je odmarao četvrtfinalni meč?
     (Dale, 11. maj 2019 22:22)

    # Link komentara

  178. Pisem na 5.4 za grka.i ranije znam da kad je novak u finalu rafa ga izbegava.bilo bi i obrnuto.e to su te njihove taktike.tako ce biti i u rimu.fed je tu nebitan.
    (Czv, 11. maj 2019 22:19)

    # Link komentara

  179. Ko god dodje naletece na “wall”.Tim je to najbolje danas video.Pruzio je partiju života i izgubio od Novaka koji je na nekih 70% spremnosti... P.S očekujem na RG Novakovu dominaciju...
    (the shining, 11. maj 2019 21:24)
    Slazem se sa svim sto si napisao osim da je Tim pruzio partiju zivota. Imao je manje od 50% ubacenog servisa, mnogo losih drop sotova i nekoliko jako cudnih gresaka. Novak bio bolji, i zasluzio pobedu naravno, ali je daleko Tim bio od partije života.
    (THE FINAL CUT, 11. maj 2019 22:18)

    # Link komentara

  180. Kad se Nadal na sljaci muci sa jednorucnim bekhendom, to je znak da je Djavo dosao po svoje.
     (Mikii, 11. maj 2019 22:16)

    # Link komentara

  181. e ne znam kako ovo moze biti odlican tenis,rafa veceras bas los,dosta gresaka izbacuje ciste lopte u aut,cicipas je bolji u ovom prvom setu
     (rs, 11. maj 2019 22:16)

    # Link komentara

  182. P. S nema zvaničnog ho-kaja
    (inzinjer, 11. maj 2019 22:01)

    Hawk eye=Hok-aj.
    Koliko si platio diplomu?
     (zorica, 11. maj 2019 22:15)

    # Link komentara

  183. Kratka opaska: Iako ove mladje generacije ne mogu da pridju velikoj trojci niti ce ikad moci, zelim da kazem da im je Cicipas, uz Tima, trenutno najblizi. S obzirom da velika trojka nece trajati zauvek, decko ima predispozicije da bude broj jedan i da vlada par godina. Ne mogu da navijam za njega protiv Nadala, jako je iritantan i nadobudan. Medjutim, objektivno gledajuci, Stefanos ima igru. Fenomenalan servis i forhend, pri cemu servis tek moze da unapredi, ali vidim da ima dosta varijacija prilikom servisa, s tim sto je i prilicno visok. Kretanje, s obzirom na visinu, odlicno. Bekhend malo slabiji, tu ima jos dosta prostora za napredak, ali nista slabiji bekhend od recimo Federera. Ako dodatno poradi na psihi i nekim teniskim segmentima, ocekujem nekih 5-7 Gren Slemova u njegovoj karijeri. Bolji je od Zvereva za klasu, a od ostalih mladih tenisera mnogo vise od toga. Naravno, Djokovic, Nadal i Federer su prica za sebe, ubedljivo najbolji teniseri svih vremena, svako na svoj nacin, niko im nije ni blizu i pitanje je da li ce neko nekad i biti. Pozdrav.
     (Strale, 11. maj 2019 22:12)

    # Link komentara

  184. (@.Riki) Osvaja tanjir da upotpuni kolekciju!
     (Mirta, 11. maj 2019 22:10)

    # Link komentara

  185. U pravu si, Stefanos je sladak ko šećer
    (zorica, 11. maj 2019 22:07)
    Ne ne...pricam o Rafi.
     (anica, 11. maj 2019 22:09)

    # Link komentara

  186. Cicipas već sad uradio više nego Wawrinka za cijeli meč sinoć...
     (Greatness, 11. maj 2019 22:09)

    # Link komentara

  187. Nadal ide u finale i podize trofej. Ipak igra pred domacom publikom i na podlozi koju najvise voli.
     (Bodibond, 11. maj 2019 22:09)

    # Link komentara

  188. Dobija ovo Cicipas.
     (sj, 11. maj 2019 22:08)

    # Link komentara

  189. Mnogo dobar igrač je ovaj Cicipas.
     (Bromazepam, 11. maj 2019 22:07)

    # Link komentara

  190. Izgleda bombon!!!
    (anica, 11. maj 2019 21:53)

    U pravu si, Stefanos je sladak ko šećer
     (zorica, 11. maj 2019 22:07)

    # Link komentara

  191. Cicipas, ozbiljan protivnik i na šljaci. Rafa već ima muke u 1 setu. Ako nastavi ovako vrlo brzo Grk ulazi u TOP 5.
    (srle, 11. maj 2019 22:05)

    # Link komentara

  192. Da sudac nije corav bilo bi 3-2 Cicipasa. Jasno je bilo da je out čak i ho-kaj kog nažalost nema potvrdio
    P. S nema zvaničnog ho-kaja
     (inzinjer, 11. maj 2019 22:01)

    # Link komentara

  193. Ove godine ce se vidjeti koliko je jaka velika trojka.. Tim je jedva pobjedio Federera u 37 god 2:1 i to taj brejk 13:11. A Djole mu je objasnio ko je tata.
    (Kosare, 11. maj 2019 21:58)

    # Link komentara

  194. Izgleda bombon!!!
     (anica, 11. maj 2019 21:53)

    # Link komentara

  195. Gubi sigurno. Ko? Eh ko.
    (Mali princ, 11. maj 2019 21:46)

    # Link komentara

  196. Kilav početak obojice valjda će bolje da zaigraju.
     (Nebojša, 11. maj 2019 21:37)

    # Link komentara

  197. Vamos Rafo, pa sutra, dace Bog,
    da gledamo najveci teniski
    blokbaster i da u zdravlju
    i sreci poneses posluzavnik. Poz.
    (Cole, 11. maj 2019 21:36)

    # Link komentara

  198. Nadalu nikako ne ide sa Đokovicem pa imam blagi predosjecaj da se veceras nece ni truditi da bude u finalu. Bilo bi mi drago da me krajnjim rezultatom demantuje. Volim da gledam kad, poslije igre s njim, Đokovic dize pehar.
     (Olja, 11. maj 2019 21:34)

    # Link komentara

  199. ako naljuti cicipas rafu otice kuci za sat vremena
     (turbo, 11. maj 2019 21:34)

    # Link komentara

  200. јел може неко ко познаје тениске прилике да ми каже ко више лежи Новаку од ове двојице, да знам за кога да навијам
     (rajhsmanmachina, 11. maj 2019 21:34)

    # Link komentara

  201. Ko god dodje naletece na “wall”.Tim je to najbolje danas video.Pruzio je partiju života i izgubio od Novaka koji je na nekih 70% spremnosti... P.S očekujem na RG Novakovu dominaciju...
    (the shining, 11. maj 2019 21:24)

    # Link komentara

  202. Cicipas ce uzeti 4 ili 5 gemova. Nadal u finalu osvaja lako
    (Riki, 11. maj 2019 21:21)

    # Link komentara