Donn
pre 4 godine
Jes presla liniju al od peterca :D
Nedelja, 05.05.2019.
21:05
Fudbaleri Partizana su na svom terenu savladali Napredak sa 2:1 u susretu petok kola plej-ofa Superlige Srbije.
Izvor: Z.K.
pre 4 godine
Jes presla liniju al od peterca :D
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
(Greatness,
Realno nije bio gol,ali nije bio ni boacijev,ako cemo iskreno.Lopta je ovde bila mozda jedna trecina u golu,boacijeva 3/4unutra,ali ni jedna ni druga nisu celim precnikom unutra.Partizanu je oduzeto ,ovako ili onako ...jedno 20tak bodova od strane sudija,i ovakav gol nam ne treba uopste,jer cemo ovako ili onako ipak da idemo u LE,jer pobedicemo Radnicki tamo,i to je uspeh za ovu uzasnu sezonu,jer tima za bolji plasman i nismo imali....Ali,ni vi niste onakvi kakvi sto mislite da ste,bolji jeste,ali samo za ovu smesnu ligu.Zato,nema potrebe od preterivanja od tvoje strane,jer ,realno u sve tri utakmice jedva ste jednu dobili,ma sta ti mislio o tvojoj zvezdi.
(Pterodaktil, 6. maj 2019 15:32)
Druze,ne lupaj,molim te...gol Boacija je cist ko suza.Imao sam prilike da pricam sa aktuelnim sudijama sa superlige i ljudi se u ogromnoj vecini slazu da je gol cist,samo nemaju pravo da daju izjave a to je i ocigledno jer je vise od citace lopte presla gol liniju.To je prvo a drugo je da partizan uopste nije ostecen u ovom prvenstvu,ako se sagledaju sve sumnjive situacije a sigurno ne za 20-tak bodova,nego je mozda cak u debelom plusu sa ovih par poslednjih kola,gde su mu obilato pomagale sudije,kao i drzava,da bi usao u kvalifikacijama za LE.Ovo vam je neregularan gol,prvenstveno zbog ofsajda i faula Ilica nad golmanom.
pre 4 godine
čarapan..
Shvatam ja tebe,ali se Napredak ove godine ne bori za izlaz u Evropu,niti mu preti borba za opstanakda bi mu bila vazna ova utakmica...Shvatam ja borbu,i prestiz,i regularnost,ali je ipak ovo 'trece poluvreme'reko bih.Jer,svi znamo ,i vi i mi Partizanovci da gola nije bilo,kao sto nije bio ni boacijev,nego su sudije "kao" navodno spremni da pomognu Partizanu...zasto to?niko im to ne trazi,oni su ga tokom celog prvenstva unakazali,sto bi sad pomagali?Valjda smo sami u stanju da igramo nereseno protiv radnickog???Ako nismo-onda i nismo za Evropu//tako da Carapane,za nas ostaje 1:1 !!!A,ovi ljudi u crnom...zna se na cijoj adresi stanuju.Od nas izvinjenje,nismo trazili nikakvu pomoc,a realno pobedu smo zasluzili na terenu,iako je sudija 'presudio" vama.pozz
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
(Greatness,
Realno nije bio gol,ali nije bio ni boacijev,ako cemo iskreno.Lopta je ovde bila mozda jedna trecina u golu,boacijeva 3/4unutra,ali ni jedna ni druga nisu celim precnikom unutra.Partizanu je oduzeto ,ovako ili onako ...jedno 20tak bodova od strane sudija,i ovakav gol nam ne treba uopste,jer cemo ovako ili onako ipak da idemo u LE,jer pobedicemo Radnicki tamo,i to je uspeh za ovu uzasnu sezonu,jer tima za bolji plasman i nismo imali....Ali,ni vi niste onakvi kakvi sto mislite da ste,bolji jeste,ali samo za ovu smesnu ligu.Zato,nema potrebe od preterivanja od tvoje strane,jer ,realno u sve tri utakmice jedva ste jednu dobili,ma sta ti mislio o tvojoj zvezdi.
pre 4 godine
@@@Ooo crno beli najbolji smo !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milanche, 6. maj 2019 08:35)
Ovu sezonu ste baš izdominirali.
Daj Bože da i sledećih 10-15 budete "tako najbolji".
pre 4 godine
Није био гол и тачка.
pre 4 godine
Zvezdaši i Partizanovci, shvatite, ovbde je Napredak oštećen, Napredak!Kako vas bre više nije sramota ? I jedne i druge? Pa cela liga je podredjena vama!Pa zar svi treba da igraju zbog vas bliznaka .Dobijate pare od države,imate sudije, medije, najbolje sponzore po službenoj dužnosti, pa koliko vam je bre dosta? Partizan mora da bude 4.i to je jasno svima.Pa ima li više svrhe igrati ligu? Odigrajte na početku tri utakmice i proglasite prvaka .Zašto mi ostali van Beograda da gubimo vreme?
pre 4 godine
Nebitno je da li je prešla lopta, ilić em u ofsajdu em pravi faul u golmanskom prostoru.
pre 4 godine
Решиће то геометар..
pre 4 godine
A hoce li sad Stojkovic da se odrekne drzavljanstva...kad vec nije kod "onog" gola...ups...nije bio gol. Apsolutno verujem u postenje uprave Partizana i ocekujem saopstenje u kome ce decidirano reci da li je gol regularan. A i ovaj sudija protiv njih...karma je cudo.
pre 4 godine
Sporan? Zasto? Pa takav gol je priznat Zvezdi u derbiju... kazu presla celim obimom...
pre 4 godine
Ako je gol u derbiju onda je i ovo gol ????
pre 4 godine
Dobro ljudi, jasno je da Partizan mora da se progura u Evropu, jasno je to i svima u FSS, zato se gol i priznaje.
(Darko, 6. maj 2019 02:37)
Ako je tako, što onda nije poništen Boaćijev gol u derbiju i što nije poništen vodeći gol Radničkog pre desetak dana zbog tzv. pasivnog ofsajda? Da je tada sve bilo regularno Partizan bi sada ima tih tri- četiri boda više i ne bi bilo potrebe za bilo kakvim "guranjem" od strane FSS. Inače, kao okoreli grobar, mislim da je drugi gol Partizana neregularan al' ako je to prošlo Zvezdi u derbiju, a njoj prolaze i gore stvari poput onog gola Ruis-Kanga iz polumetarskog auta, onda može proći i gol iz identične situacija Partizanu. Jedan kompromis uvek za sobom vuče niz drugih kompromisa.
pre 4 godine
Hahah panteri viču da nije gola, ali ne žele gol i var tehnologiju.. Toliko o njihovom poštenju!
pre 4 godine
srpski fudbal komedija ....u trenutku suta glavom Scekica igrac sa brojem 22 se nalazi u ofsajdu i pritom odguriva golmana u gol i ne dozvoljava mu da odbrani ...znaci i ofsajd i faul nad golmanom znaci po pravilima gol je ne regularan a pitanje je dal je lopta uopste presla i to cak nije ni bitno ...
- ovde se radi o zloupotrebi sudija u korist velikog tima zarad igranja evrope ......svima je jasno da partizan mora igrati kvalifikacije za ligu evrope i to je sustina ....srpski fudbal pun neregularnosti .
pre 4 godine
Ne znam da li se lopte prešla gol liniju ili ne - to nije ni bitno. Ovo je čist ofsajd. Kada Šćekić šutira, igrač ispred golmana je najbliži gol liniji i direktno utiče na igru, ometa golmana - dakle čist ofsajd.
pre 4 godine
Koliko znam,izgleda da samo ti i jos sacica grobara nije videla gol,dok su 90% normalnih i realnih ljubitelja fudbala,videli cist gol u derbiju,za razliku od ovog koji nije bio a uz sve to je bio i faul nad golmanom i ofsajd od Ilica.
(Istina, 06. maj 2019 01:01). Gde su bili tih 90% normalnih i realnih ljubitelja fudbala posle drugog gola Radničog u Nišu i očiglednog ofsajda ?
pre 4 godine
Nije ni došla do linije!
(Dusan silni, 06. maj 2019 05:18). U derbiju !
pre 4 godine
Ooo crno beli najbolji smo !
pre 4 godine
E pa ubacite VAR pa nece biti sporno
pre 4 godine
Gol nije bio..ali treba da se uvede var i gol alarm tehnologija..zna se kome to ne odgovara, samo komšinici za lov u mutnom
pre 4 godine
Verovatno nije presla gol liniju, ali to cak nije ni bitno kada Sasa Ilic iz ofsajd pozicije utice na protivnika (golmana), tako da je gol samim tim neregularan. Gol tehnologija je evidentno potrebna, o VAR-u mozemo da raspravljamo da li su visoki troskovi uvodjenja takvog sistema opravdani posledicama, tj. prednostima koje takav sistem donosi. Bojim se da u nasoj zemlji, pre nego sto se rese neke druge stvari, ni VaR ne bi eliminisao zloupotrebe iz naseg fudbala. A nikako ne mozemo poreci da su neke druge stvari mnogo potrebnije od VAR-a (“greske” sudija i zloupotrebe se mogu resiti i na drugi nacin, samo da ima zelje za tim), npr. kao sto su stadioni, tereni, tj. infrastruktura kao baza svakog napretka.
pre 4 godine
@marica, kriv, razumevanje
Premijer liga placala 20ak k evra za to a i mec nije bezvezan
pre 4 godine
nije gol.
pre 4 godine
Геометра ангажује оштећена страна.
(Јабучило, 06. maj 2019 06:45)
Znači vi...?
pre 4 godine
Ovo je "teze" nego ponisteni gol Ajaksa Realu u Amsterdamu zbog pasivnog ofsajda Tadica. Dok je ponisteni gol u Amsterdamu bio hajde recimo tehnicki ipak ispravna odluka, valjda, ovdje nema dileme. Eto, jel' dosta od zakletog Partizanovca?
pre 4 godine
Naravno da je go, pa sudija je rekao da je go. Sudija i jeste tu da odluči, da mi gledaoci ne bi pametovali. Ono što se presudi na terenu to je jedino mjerodavno a to što se sudiske odluke nekome ne sviđaju to je njegov problem
(cobi, 5. maj 2019 23:32)
ko je go?
pre 4 godine
cobi, 5. maj 2019 23:32 "Sudija reko da je go" Sta reci
,a ne zaplakati?
pre 4 godine
Sve je u nasoj ligi sporno, pa i ovaj gol
pre 4 godine
obicna gol tehnologija od par stotina evra bi resila ovakve situacije, pa cak i na ovako nebitnom mecu
(marica, kriv, razumevanje..., 05. maj 2019 23:57)
Па и није небитан. Борба за ЛЕ.
pre 4 godine
Grobari je li presla liniju.Sta kaze geometar.
(Johny Walker, 05. maj 2019 22:06)
Геометра ангажује оштећена страна.
pre 4 godine
Nije bitno da li je lopta prešla gol liniju. Ilić je i u ofsajdu , ometa golmana i čini kretnju telom unazad prema golmanu i jasno čini faul u petercu golmana. Nikolić je još sinoć dobio lošu ocenu od kontrolora suđenja. Gledajte danas izveštaj kola i komentar suđenja. Velika greška sudije .
pre 4 godine
Nije ni došla do linije!
pre 4 godine
Nasa liga je konacno postala jaca. Radnicki se borio za titulu, partizan za trece mesto se bori i dalje. Liga je postala mnogo zanimljivija.
pre 4 godine
Ofsajd nije jer ima igrac koji je stajao isped nazovi asistenta, on je na liniji, faul nije jer se Ilic pozicionirao na tom mjestu prije golmana, golman se zapucao u njega.
Gol ne znam da li je, kao uostalom i u derbiju.
Partizan bi svejedno bio četvrti ili treći, jer u polsednjem kolu igraju Mladost i Čukarički, a Vojvodina duguje 3 boda Partizanu za ono puštanje u poslednjem kolu reg sezone.
Sve u svemu lakrdija...
Radnicki sa namjestanjem za 2. mjesto, namjestanje rez da Partizan ispadne sa pozicija za evropu, Zemunovih 12 golova za 2 utakmice, penali za cz, izbacivanje spartaka iz plej ofa...
pre 4 godine
Dobro ljudi, jasno je da Partizan mora da se progura u Evropu, jasno je to i svima u FSS, zato se gol i priznaje.
pre 4 godine
Nije gol... kao što sam rekao i za boaćijev, tako i za ovaj Šćekićev...
pre 4 godine
Mnogo nebitna utakmica 4. i 6. kluba na tabeli. Da li je neko pre 2 sezone brinuo da li je regularan gol npr Rada protiv Voždovca?? Očekujem veliku borbu u finalu kupa između Radnickog i Zvezde, Lalatović doktor za sve trenere, ponasanje 0 (NULA). Hetafe igra ligu šampiona. Liverpul bez trofeja.
pre 4 godine
Pusti pricu da se Zvezda gura a da neko unistava Partizan.Vi se sami unistavate kao sto se Zvezda unistavala za vreme Vladana Lukica.Zvezda i celo SD se unistavalo za vreme Mirka Marjanovica i pravljenjem najveceg SD na svetu i sire.Ni jedan jedini klub iz porodice JSD Partizan se nije ugasio pa ni danas.Vaterpolo klub CZ, hokej klub CZ se gasio.Vi se sami urusavate i niko vam nije kriv.Zvezda je na vreme shvatila gde je gresila.Dobila isto para koliko i Partizan.Promenila celo rukovodstvo nije uvukla vlast i sefove kabineta u klub
(Johny Walker, 05. maj 2019 22:42)
mlade delije se ne secaju miljana miljanica... bas steta.
pre 4 godine
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
(Zvezdas, 05. maj 2019 22:46). Svi smo, osim tebe, videli da gola na derbiju nije ni bilo, jer lopta 100% celim obimom nije prešla gol-liniju, te su po ko zna koji put zakinuli pobedu Partizana u večitim derbijima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ti si bezmudi, 5. maj 2019 22:59)
Koliko znam,izgleda da samo ti i jos sacica grobara nije videla gol,dok su 90% normalnih i realnih ljubitelja fudbala,videli cist gol u derbiju,za razliku od ovog koji nije bio a uz sve to je bio i faul nad golmanom i ofsajd od Ilica.
pre 4 godine
Ne pomaže im ni kamera, al ajde neka je gol!! Možda i izbore Evropu, licenca im je plaćena!!
pre 4 godine
Sta je grobari ,nesto vas svrbi .
Od 6 titula koje ste osvojili za redom ste samo zasluzili 2 i glave dole . Treba vas jos tuci po usima samo da znate.
Zasluzujete jos gore samo da se zna......!!!
pre 4 godine
Nije gol. Golman stoji ispred gol linije i izbacuje loptu u polje, da je lopta bila u golu, golman (s obzirom da su mu noge ispred gol linije) bi prilikom izbacivanja lopte iz gola pao iza gol linije, odnosno u gol, ali on i dalje ostaje da stoji ispred gol linije. Fizika kaže da nije gol. Živ primer je Stojković, vadi loptu iz gola i nastavlja da pada u gol...
(Litle Town In Serbia, 05. maj 2019 23:48)
Slazem se da nije gol ali pogledaj opet snimak. Po tvojoj teoriji da Stojkovic pada u gol a ovaj ne pada... Bogami pada i ovaj.
pre 4 godine
Zvezdas sam bio i ostao celog zivota, pomagale su nam sudije dosta puta nije sporno ali ovako nesto nema ni u Hondurasu. Em faul u napadu em golman skinuo 20cm ispred linije. Nije problem Partizan i treba da igra evropu nece igrati valjda Lucani, ali izborite se posteno bar za 4to mesto od srca kazem nisam ironican. Napredak koji da pobedi sve do kraja nema nista od toga vi kuci njih ne mozete da pobedite. Tragedija kompletnog naseg fudbala.
pre 4 godine
Gol tehnologija,narode,ako vec nema love za VAR.Ubaciti te lopte sa senzorima i lepo se vidi gol,gol aut,korner i aut i mirna Backa.Iz ovog ugla i samo na tel,lici mi na jos jednog "fantoma".Ne videh gde je stojao sudija koji priznaje gol.U nedostatku boljeg ugla,visoko sumnjivo.Cekam bilji snimak za definitivno izjasnjavanje.A mi kao zemlja smo plodno tlo za fantome,izgleda:)
(analiza, 5. maj 2019 23:02)
Људи су превише фасцинирани технологијом, а она пружа сјајну могућност да се превара легализује. Иза сваке те технологије стоји софтвер који у сваком тренутку по потреби може да преиначи сигнал са улаза у жељени, да не кажем плаћени излаз. Шта год да дође са тог сензора као сигнал на улазу, на излазу може да дође оно што одговара некоме ко контролише софтвер, или је платио колико треба. Исто је и са Hawk Eye технологијом у тенису. Ми тамо гледамо компјутерски генерисану анимацију, а не видео запис. Да ли сте свесни колико је једноставно изменити путању лоптице тако да она замало буде са једне или друге стране линије? И све то може да се уради у делићу секунде. Довољно је да "човек одређених могућности" кликне на одговарајуће дугме у софтверу. Е то се зове легализација преваре, јер људи су фасцинирани технологијом. Једини може бити меродаван видео снимак ако постоји из одговарајућег угла и ако има довољан број слика у секунди да забележи ситуацију у критичном тренутку или промену ситуације. Помирите се са чињеницом да утакмицу чине три стране, две екипе и судија.
pre 4 godine
Prešla je gol liniju jer je Sudija sfirnuo u pištaljku.Takođe je Sudija
sfirnuo u pištaljku kada je Crvena Zvezda izjednačila golom Boaćija.
Tako da dileme nema i tu treba staviti tačku.Laku noć i prijatno spavajte
i sanjate Zvezdice.
pre 4 godine
kakve veze Ima jeli lopta presla liniju, kad je sasa ilic u opsajdu
pre 4 godine
Naravno. ;)
pre 4 godine
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
(Zvezdas, 05. maj 2019 22:46). Svi smo, osim tebe, videli da gola na derbiju nije ni bilo, jer lopta 100% celim obimom nije prešla gol-liniju, te su po ko zna koji put zakinuli pobedu Partizana u večitim derbijima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ti si bezmudi, 5. maj 2019 22:59)
Obimom???
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
(Greatness, 5. maj 2019 21:15)
Sreca vasa pa je Ben danas promasio penal pa sada imate o cemu da pricate inace biste cutali kao i svaki put.
pre 4 godine
Gol tehnologija,narode,ako vec nema love za VAR.Ubaciti te lopte sa senzorima i lepo se vidi gol,gol aut,korner i aut i mirna Backa.Iz ovog ugla i samo na tel,lici mi na jos jednog "fantoma".Ne videh gde je stojao sudija koji priznaje gol.U nedostatku boljeg ugla,visoko sumnjivo.Cekam bilji snimak za definitivno izjasnjavanje.A mi kao zemlja smo plodno tlo za fantome,izgleda:)
pre 4 godine
Nije gol. Golman stoji ispred gol linije i izbacuje loptu u polje, da je lopta bila u golu, golman (s obzirom da su mu noge ispred gol linije) bi prilikom izbacivanja lopte iz gola pao iza gol linije, odnosno u gol, ali on i dalje ostaje da stoji ispred gol linije. Fizika kaže da nije gol. Živ primer je Stojković, vadi loptu iz gola i nastavlja da pada u gol...
pre 4 godine
obicna gol tehnologija od par stotina evra bi resila ovakve situacije, pa cak i na ovako nebitnom mecu
pre 4 godine
svako ko je imalo realna i vidi i zna da je ovo cist gol,a onaj u derbiju to nije,i svako ko je imalo realan zna i vidi da se mezimica gura svim silama i isto tako Partizan gura na dno i to po svim linijama i strukturama,jos jedna ovakva sezona i Partizan vise ne postoji,bukvalno.
pre 4 godine
Naravno da je go, pa sudija je rekao da je go. Sudija i jeste tu da odluči, da mi gledaoci ne bi pametovali. Ono što se presudi na terenu to je jedino mjerodavno a to što se sudiske odluke nekome ne sviđaju to je njegov problem
pre 4 godine
kakva sramota.pa onaj boaćijev gol je vredeo za dva poena,ako je ovo gol.na silu ovaj propali klub guraju u evropu,ali tamo će verovatno završiti u pretkolu
pre 4 godine
Uvedite više VAR tehnologiju u srbiji na svakoj drugoj utakmici večitih se dešavaju takve sporne situacije pa nikome više nije jasno da li je bio gol ili ne
pre 4 godine
Sta kazu Grobari, frakcija geometri?
pre 4 godine
Ni blizu ! Nema govora o golu.
(Ljubisa livac, 05. maj 2019 21:50). Jeste, na deebiju...
pre 4 godine
Geometri padaju s'nogu kada igra partizan
pre 4 godine
Gol realno nije bio,mada Partizan je zaslužio pobedu večeras,a i onaj ofsajd u Nišu,eto i nama Nikolić pomogao jednom.
pre 4 godine
gol ne regularan,lopta nije presla gol liniju,predhodno je bio ofajd i faul ilica sto se tacno vidi na snimku,sramna i nasilna odluka sudije koji je zbog reagovanj,opradadanog od strane igraca Napretka dodelio zute kartone .U ovom slucaju Napredak je ostecen ,a igrao bolje od Partizana.
pre 4 godine
Čist gol. Golman desnom nogom u golu, desnom rukom izbija loptu koja mu je iznad desnog ramena. Ne znam zašto se ne slavi još jedna nikad poštenija titula ima se prečeg posla?
pre 4 godine
"Gol čist kao suza!" Video sam to sa udaljenosti od 70 metara! Zato što sam Klark Kent/Supermen.
pre 4 godine
https://www.youtube.com/watch?v=8Xz59nQD4NE
Gol je sto posto?
pre 4 godine
Simnjivo nacisto
pre 4 godine
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
(Zvezdas, 05. maj 2019 22:46). Svi smo, osim tebe, videli da gola na derbiju nije ni bilo, jer lopta 100% celim obimom nije prešla gol-liniju, te su po ko zna koji put zakinuli pobedu Partizana u večitim derbijima.
pre 4 godine
Da li je grobare bar malo sramota? Pozivaju se sada na gol iz derbija... Pa gospodo, ako ono nije bio gol, ovo je još manje. Na derbiju je bilo pitanje da li je lopta baš-baš celim obimom prešla liniju. Ovde je pitanje da li je uopšte zakačila liniju sa spoljne strane. A i da nije, očiglednijeg ofsajda ja video nisam. Ovo ni po kom osnovu nije smeo da bude gol. Dva boda poklonjena za pokušaj neke muljavine u Evropi. Ako bude imalo pravde, nećete vi do 4. mesta. Igrama to zaslužili niste.
(Vlada, 05. maj 2019 22:17). A vi ste baš-baš svi videli da večeras lopta nije celim obimom prešla gol-liniju, a derbiju da jeste.
pre 4 godine
Bio je, sudija je rekao, kao i pre toga.
Ko smo mi da sumnjamo i izvodimo geometre kad su prošlog puta to dokazali. Kao dobar djak slušaš na času i naučiš lekciju, i sačekaš svojih pet minuta da djak prevazidje učitelja!!!
Uglavnom, to je to...
pre 4 godine
O kakvom ofsajdu pričate, pa sudija je posle 2. gola Radničkog u Nišu lepo objasnio da to nije ofsajd! Ako ste to tad znali i razumeli šta vam onda danas nije jasno?
Pravila su takva, samo ih treba primeniti.
Učimo na svojim greškama!
pre 4 godine
Nije, isto kao onaj gol iz gol auta...
pre 4 godine
dajte stojketu novi pasos da i njega pocepa!!!
pre 4 godine
Ahahahaha ne mogu da verujem da je sudija ovo priznao?!?
pre 4 godine
Ajde je li gol ili ne, ali hoce li junacine sa obe tribine okrenuti ledja vodji kada prizna neminovno, a puna im usta te uskoro priznate teritorije. To je pitanje svih pitanja
pre 4 godine
Da li je grobare bar malo sramota? Pozivaju se sada na gol iz derbija... Pa gospodo, ako ono nije bio gol, ovo je još manje. Na derbiju je bilo pitanje da li je lopta baš-baš celim obimom prešla liniju. Ovde je pitanje da li je uopšte zakačila liniju sa spoljne strane. A i da nije, očiglednijeg ofsajda ja video nisam. Ovo ni po kom osnovu nije smeo da bude gol. Dva boda poklonjena za pokušaj neke muljavine u Evropi. Ako bude imalo pravde, nećete vi do 4. mesta. Igrama to zaslužili niste.
pre 4 godine
Није гол, а можда и јесте. Лош је снимак, али рецимо да није. Али ако може да буде гол из гол аута и то дебелог, што не био и овај. Све је могуће, овде код нас чак и против закона физике.
pre 4 godine
Desi se i to da je nesto sporno i u korist partizana..jer navika je da je partizan mnogo bodova gubio na svoju stetu u ovakvim situacijama..ovo je samo jedan izuzetak i celog sistema koji funkcionise zadnjih godina protiv partizana..necu da umanjim zvezdinu titulu.zasluzena je bolji su zadnje dve godine i sve cestitke..ali liga nam je ocaj u svim segmentima..ipak nafamo se boljim danima fudbala u srbiji..na prvom mestu infrastruktura..hocemo manje lepse stadione.pozdrav
pre 4 godine
Prvenstvo nikad losije, preko 90% utakmica sporno, gura se Zvezda vec par godina, Partizan se unistava, sada vidimo i Radnicki da se forsira. Lopta nije presla liniju i ovo nije gol. Sramota.
(Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice, 05. maj 2019 22:31)
Pusti pricu da se Zvezda gura a da neko unistava Partizan.Vi se sami unistavate kao sto se Zvezda unistavala za vreme Vladana Lukica.Zvezda i celo SD se unistavalo za vreme Mirka Marjanovica i pravljenjem najveceg SD na svetu i sire.Ni jedan jedini klub iz porodice JSD Partizan se nije ugasio pa ni danas.Vaterpolo klub CZ, hokej klub CZ se gasio.Vi se sami urusavate i niko vam nije kriv.Zvezda je na vreme shvatila gde je gresila.Dobila isto para koliko i Partizan.Promenila celo rukovodstvo nije uvukla vlast i sefove kabineta u klub
pre 4 godine
o panteri!
pre 4 godine
Ovo mu ni mama ne bi priznala
pre 4 godine
Cemu toliko rasprave da li je gol ili nije, samo treba konsultovati profu Vuletica ili eventualno "najpostenijeg" novinara Pantica i kako oni kazu.....a mozda je i Stojke najbolje video sa svog gola.
(Papilon, 5. maj 2019 21:42
Zašto sada ne počnete sa bojkotom utakmica, počnite sa zakašnjenjem, liga neregularna. Ili, neeeee, ipak je sve OK....
pre 4 godine
Da li je grobare bar malo sramota? Pozivaju se sada na gol iz derbija... Pa gospodo, ako ono nije bio gol, ovo je još manje. Na derbiju je bilo pitanje da li je lopta baš-baš celim obimom prešla liniju. Ovde je pitanje da li je uopšte zakačila liniju sa spoljne strane. A i da nije, očiglednijeg ofsajda ja video nisam. Ovo ni po kom osnovu nije smeo da bude gol. Dva boda poklonjena za pokušaj neke muljavine u Evropi. Ako bude imalo pravde, nećete vi do 4. mesta. Igrama to zaslužili niste.
(Vlada, 05. maj 2019 22:17). A vi ste baš-baš svi videli da večeras lopta nije celim obimom prešla gol-liniju, a derbiju da jeste.
(Ti si bezmudi, 05. maj 2019 22:26)
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
pre 4 godine
Cist gol vidi se jasno.Samo iskreno kroz zivot ljudi cemu ovo.
pre 4 godine
Prvenstvo nikad losije, preko 90% utakmica sporno, gura se Zvezda vec par godina, Partizan se unistava, sada vidimo i Radnicki da se forsira. Lopta nije presla liniju i ovo nije gol. Sramota.
pre 4 godine
na drugom snimku posle gola lepo se vidi da se Saša Ilić ni malo ne raduje. on je najbolje video sutuaciju i više izgleda kao da ga je sramota,nego što slavi pobedu.
pre 4 godine
Pedja&,da li su se igraci Zvezde radovali posle gola iz gol auta?Tu se videlo postenje igraca,da li sam u pravu?
Molim odgovor od tebe?
pre 4 godine
Prosto, lopta nije celim obimom prošla gol liniju. Sasvim lako vidljivo. A sve i da je prošla, Saša Ilić je bio u ofsajdu i ometao golmana da brani udarac. Sramotan gol!
pre 4 godine
Nema govora o golu i neumesno je uopste uporedjivati sa onim u derbiju.Gol Boacija je cist kao suza,lopta je presla minimum 40 cm i lepo se vidi da je golman izbacuje iz dubine gola a ovo nije ni doslo do linije,eventualno 5cm.
pre 4 godine
Kakve veze ima i na šta to utiče da li je lopta ušla u gol ili nije? Dešavalo se to i ranije na nekim važnijim utakmicama, pa šta?
Najsmešnije je kad napuhani zvezdaš pita grobare da li se stide?!
pre 4 godine
Necu ni da gledam, garant nije
pre 4 godine
Johny Walker,samo mi reci kako mozes reci "videla gde je gresila dobila isto para kao i Partizan",po tebi nije istina Zvezda dobija 10 puta vise u fudbalu od Partizana?Nije tesko proveriti cije su to reci.Ne znam zasto imate potrebu da iskrivljujete istinu,ove su stvari svima poznate.Mozemo pricati i o oprastanju dugova.Ne postoji osoba u biznisu koja vise voli Zvezdu,ili Partizan, od svojih para.Ne kazem da oprastanja nije bilo ali mozemo pretpostaviti koliko je to bilo ucinjeno svojom voljom.
pre 4 godine
hoćemo specijalno izdanje Partizanovog vjesnika.
pre 4 godine
Vazan je zakljucak Pantica i naravno Udruzenja geometara.
pre 4 godine
Ako je ovo priznat gol da li je jos nekom sporan gol u derbiju ????
pre 4 godine
Grobari je li presla liniju.Sta kaze geometar.
pre 4 godine
evo, nek’Vučić odluči, ionako je dokon!
pre 4 godine
Sta kazu geometri partizana?!
pre 4 godine
Да бар имамо гол технологију..из првог угла немам појма да ли је а иза гола исто немам појма..
pre 4 godine
Naravno, 3V i "objektivni" geometar se neće oglasiti.
pre 4 godine
Sporan je gol kada je Partizan u pitanju. Ali zato nije sporan kada zvezda postigne isti takav, i to ni manje ni više nego u derbiju. Svaka druga polemika je suvišna.
pre 4 godine
da li je bio ofsajd?
pre 4 godine
Samo da čestitam komšijama na osvojenoj tegli kiselih krastavčića ove sezone.
pre 4 godine
Gde su sad arhitekte, geodeti, profesori geometrije? I što nema više kamera oko gola?
Sramota. O ovome će se pisati i pričati jedan ipo dan. O neopravdano priznatom golu Boaćija će se pričati dok Partizan ne osvoji sledeću titulu.
pre 4 godine
O cemu se ovde polemise, pa pogledajte poziciju ovog Ilica koji maltene svojom kretnjom sprecava golmana da intervenise, tu se zavrsava sva dalja diskusija.
pre 4 godine
Sada ce neki pametnjakovići da tvrde da jeste i isto tako da nije.
Kako znate da jeste i suprotno?
To je djelić sekunde, ni one sudije iza gola ne mogu 100% da tvrde.
pre 4 godine
Ovde se pre svega radi o tome da je izglednije da nije presla liniju, ali i da jeste, bio je ofsajd koji nije sviran. Na snimku se vidi i radost igraca Partizana i kako traze da se prizna gol. Isti ti koji su vikali kako Boaci nije dao gol. Tu se najbolje vidi cuveno postenje Partizana. Ali, sto rece Kosanovic, izgleda da je moralo. Sad ocekujem neku veliku latinsku mudrost da cujem i da se oglase geometri, koji ce utvrditi kako je meenjem ustanovljeno da je sigurno lopta presla liniju.
pre 4 godine
Au kakva sramota. I onaj gol Boacija je u najmanju ruku diskutabilan, ali ovo je tek sramotno.
pre 4 godine
Presla je isto koliko i Boacijeva!
pre 4 godine
Kakva drzava, takav i fudbal.
pre 4 godine
aaaaaahahhhhahahahahhaa
pre 4 godine
U prvi mah mi je delovalo da nije gol, ali pustite snimak najsporije i videće se da je lopta ušla unutra.
pre 4 godine
Gde je geometar?
pre 4 godine
Cemu toliko rasprave da li je gol ili nije, samo treba konsultovati profu Vuletica ili eventualno "najpostenijeg" novinara Pantica i kako oni kazu.....a mozda je i Stojke najbolje video sa svog gola.
pre 4 godine
Normalna odbrana, ni blizu spornoj situaciji.
pre 4 godine
Ni blizu..
pre 4 godine
E sada je sve u redu. Sudija Nikolić dobar. Za drugi gol lopta prešla liniju 2 metra. Nema pretnji da će da napuste ligu. Neće tražiti da se utakmica ponovi i što je natvažnije, niko neće da vraća srpski pasoš! Živeli!
pre 4 godine
ofsajd
pre 4 godine
Kakve veze sad ima Boaći i Zvezda sa ovim golom? Opet izjednačavanje?
pre 4 godine
Nije.Kao sto nije ni u derbiju.Tacka.
pre 4 godine
Zanimljivo uvek vam sporno nesto oko Partizana, nikad komsinica i ostali.
pre 4 godine
Naravno nije gol,kao sto nije bio gol na derbiju koji je priznat.Pravi se situacija da nam se zbog ovog gola kaci sve lose u srpskom fudbalu.A kao titula CZ je osvojena posteno.
pre 4 godine
Nije gol, ali zato jeste ofsajd ovog što smeta golmanu.
(Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 05. maj 2019 21:41). Onda nije ni bio gol na derbiju, kao i u Nišu. Ista situacija.
pre 4 godine
Ako je i Boaćijev, i ovaj je
pre 4 godine
E sada je sve u redu. Sudija Nikolić dobar. Za drugi gol lopta prešla liniju 2 metra. Nema pretnji da će da napuste ligu. Neće tražiti da se utakmica ponovi i što je natvažnije, niko neće da vraća srpski pasoš! Živeli!
pre 4 godine
Šta kažu geometri?
pre 4 godine
Ako je i Boaćijev, i ovaj je
(sick, 05. maj 2019 21:16) Pa da je isto, i nije bas... Kod Boacijevog gola, lopta jeste usla, a mozda je koji milimetar kacila liniju, ili nije.. A ovde nista nije sporno.. bio je ocigledan ofsajd, a lopta nije ni usla u gol.
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
pre 4 godine
Dajte onog geometra.
pre 4 godine
cini mi se da prvo ovde imamo ofsajd tako da o tome da li je lopta presla liniju Ili nije ne treba ni diskutovati
pre 4 godine
Avangarda.
pre 4 godine
Ovo ne da nije u golu nego nije čak ni JEDAN CM prešla liniju hahagahahahahahhahahah
Smehoteka što neki ovo upoređuju sa Boaćijevim golom, nebo i zemlja bukvalno
pre 4 godine
U najmanju ruku, većini je nebitno sem ekipi Mladosti iz Lucana.
pre 4 godine
Ocigledan faul kapitena u napadu.
pre 4 godine
Овде су спорне само 3 ствари:
1. ко је геније који је довео Шћекића у Партизан?
2. ко је геније који га је форсирао у прву поставу уместо Косовића (који је бар мало бољи, што не говори много)?
3. захваљујући коме је добио српски пасош у рекордном року док нормалне грађане нон-стоп гњаве са вађењем истог?
pre 4 godine
Alo bre, ma o kakvo prelasku lopte vi pričate, Saša Ilić JE BIO U OFSAJDU I PLUS OMETAO GOLMANA... KRAJ PRIČE!
pre 4 godine
Navijam za Partizan ali ovo je jos jedna velika sramota srpskog fudbala i sudija.
Ni govora o golu,zaista nema smisla.
pre 4 godine
Najjaci je ovaj igrac Partizana sto je ugurao golmana u gol.
pre 4 godine
A kome je to sad u ovom mementu bitno, ajte
pre 4 godine
U derbiju je lopta dublje usla, ovo vise nije nego sto jeste. Druga stvar, ovo je faul sase ilica.
pre 4 godine
Ne razumem kakve veze ima sto lopta nije presla gol liniju? Gol je gol.
pre 4 godine
Da li je presla vise ili manje od Boacijeve ili bilo cije druge nemam pojma.
Ali znam da se finale lige sampiona snimalo sa 26 kamera,ej 26 kamera dobro citate.
Da su 3 svakog trenutka snimale loptu iz razlicitog ugla.
E,mi smo od modernog fudbala toliko daleko.
pre 4 godine
Cekamo izvestaj geometra
pre 4 godine
Koga briga za nasu amatersku ligu....
pre 4 godine
Ako pricamo o celom precniku lopte koji mora da se nalazi iza gol linije (da bi gol bio regularan) gol nije bio. Ne da nije bio, nego daj Boze da je i 10% precnika lopte doslo do gol linije. Gol u derbiju je bio diskutabilan, ali porediti ga sa ovim je van svake pameti i bilo kakve objektivnosti.
Takodje, situacija uopste i ne bi trebala biti sporna jer je igrac Partizana (ispred golmana Napredka) u cistom ofsajdu, sto fizicki po liniji, sto zbog toga sto direktno utice na igru, tj. ometanju protivnickog golmana.
pre 4 godine
cisto kao panterska suza
pre 4 godine
da li je ikog ko vodi ovu ligu bar malo sramota?
pre 4 godine
Navijam za Partizan ali ovo je jos jedna velika sramota srpskog fudbala i sudija.
Ni govora o golu,zaista nema smisla.
(xyz, 05. maj 2019 21:40). Nema smisla Boaćijev gol na derbiju.
pre 4 godine
Sad će arhitekta i geometar to da provere.
pre 4 godine
Ni blizu ! Nema govora o golu.
pre 4 godine
Nije gol, ali zato jeste ofsajd ovog što smeta golmanu.
pre 4 godine
Ovde se pre svega radi o tome da je izglednije da nije presla liniju, ali i da jeste, bio je ofsajd koji nije sviran. Na snimku se vidi i radost igraca Partizana i kako traze da se prizna gol. Isti ti koji su vikali kako Boaci nije dao gol. Tu se najbolje vidi cuveno postenje Partizana. Ali, sto rece Kosanovic, izgleda da je moralo. Sad ocekujem neku veliku latinsku mudrost da cujem i da se oglase geometri, koji ce utvrditi kako je meenjem ustanovljeno da je sigurno lopta presla liniju.
(Pedja, 05. maj 2019 21:46). Nije bio gol, ni danas, ni u debiju. Bitno je da si ti video radost Partizanovih igrača, mukice mala.
pre 4 godine
Sad će arhitekta i geometar to da provere.
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
pre 4 godine
Au kakva sramota. I onaj gol Boacija je u najmanju ruku diskutabilan, ali ovo je tek sramotno.
pre 4 godine
Samo da čestitam komšijama na osvojenoj tegli kiselih krastavčića ove sezone.
pre 4 godine
O cemu se ovde polemise, pa pogledajte poziciju ovog Ilica koji maltene svojom kretnjom sprecava golmana da intervenise, tu se zavrsava sva dalja diskusija.
pre 4 godine
Ne razumem kakve veze ima sto lopta nije presla gol liniju? Gol je gol.
pre 4 godine
Navijam za Partizan ali ovo je jos jedna velika sramota srpskog fudbala i sudija.
Ni govora o golu,zaista nema smisla.
pre 4 godine
Cekamo izvestaj geometra
pre 4 godine
Gde je geometar?
pre 4 godine
Nije gol, ali zato jeste ofsajd ovog što smeta golmanu.
pre 4 godine
Geometri padaju s'nogu kada igra partizan
pre 4 godine
Sta kazu Grobari, frakcija geometri?
pre 4 godine
Nije.Kao sto nije ni u derbiju.Tacka.
pre 4 godine
Ovo ne da nije u golu nego nije čak ni JEDAN CM prešla liniju hahagahahahahahhahahah
Smehoteka što neki ovo upoređuju sa Boaćijevim golom, nebo i zemlja bukvalno
pre 4 godine
Овде су спорне само 3 ствари:
1. ко је геније који је довео Шћекића у Партизан?
2. ко је геније који га је форсирао у прву поставу уместо Косовића (који је бар мало бољи, што не говори много)?
3. захваљујући коме је добио српски пасош у рекордном року док нормалне грађане нон-стоп гњаве са вађењем истог?
pre 4 godine
Najjaci je ovaj igrac Partizana sto je ugurao golmana u gol.
pre 4 godine
Ni blizu..
pre 4 godine
E sada je sve u redu. Sudija Nikolić dobar. Za drugi gol lopta prešla liniju 2 metra. Nema pretnji da će da napuste ligu. Neće tražiti da se utakmica ponovi i što je natvažnije, niko neće da vraća srpski pasoš! Živeli!
pre 4 godine
Nije gol. Golman stoji ispred gol linije i izbacuje loptu u polje, da je lopta bila u golu, golman (s obzirom da su mu noge ispred gol linije) bi prilikom izbacivanja lopte iz gola pao iza gol linije, odnosno u gol, ali on i dalje ostaje da stoji ispred gol linije. Fizika kaže da nije gol. Živ primer je Stojković, vadi loptu iz gola i nastavlja da pada u gol...
pre 4 godine
Cemu toliko rasprave da li je gol ili nije, samo treba konsultovati profu Vuletica ili eventualno "najpostenijeg" novinara Pantica i kako oni kazu.....a mozda je i Stojke najbolje video sa svog gola.
pre 4 godine
Alo bre, ma o kakvo prelasku lopte vi pričate, Saša Ilić JE BIO U OFSAJDU I PLUS OMETAO GOLMANA... KRAJ PRIČE!
pre 4 godine
obicna gol tehnologija od par stotina evra bi resila ovakve situacije, pa cak i na ovako nebitnom mecu
pre 4 godine
Ako pricamo o celom precniku lopte koji mora da se nalazi iza gol linije (da bi gol bio regularan) gol nije bio. Ne da nije bio, nego daj Boze da je i 10% precnika lopte doslo do gol linije. Gol u derbiju je bio diskutabilan, ali porediti ga sa ovim je van svake pameti i bilo kakve objektivnosti.
Takodje, situacija uopste i ne bi trebala biti sporna jer je igrac Partizana (ispred golmana Napredka) u cistom ofsajdu, sto fizicki po liniji, sto zbog toga sto direktno utice na igru, tj. ometanju protivnickog golmana.
pre 4 godine
"Gol čist kao suza!" Video sam to sa udaljenosti od 70 metara! Zato što sam Klark Kent/Supermen.
pre 4 godine
Ako je i Boaćijev, i ovaj je
pre 4 godine
dajte stojketu novi pasos da i njega pocepa!!!
pre 4 godine
Ovo mu ni mama ne bi priznala
pre 4 godine
Prosto, lopta nije celim obimom prošla gol liniju. Sasvim lako vidljivo. A sve i da je prošla, Saša Ilić je bio u ofsajdu i ometao golmana da brani udarac. Sramotan gol!
pre 4 godine
Šta kažu geometri?
pre 4 godine
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
(Zvezdas, 05. maj 2019 22:46). Svi smo, osim tebe, videli da gola na derbiju nije ni bilo, jer lopta 100% celim obimom nije prešla gol-liniju, te su po ko zna koji put zakinuli pobedu Partizana u večitim derbijima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ti si bezmudi, 5. maj 2019 22:59)
Obimom???
pre 4 godine
gol ne regularan,lopta nije presla gol liniju,predhodno je bio ofajd i faul ilica sto se tacno vidi na snimku,sramna i nasilna odluka sudije koji je zbog reagovanj,opradadanog od strane igraca Napretka dodelio zute kartone .U ovom slucaju Napredak je ostecen ,a igrao bolje od Partizana.
pre 4 godine
Dajte onog geometra.
pre 4 godine
na drugom snimku posle gola lepo se vidi da se Saša Ilić ni malo ne raduje. on je najbolje video sutuaciju i više izgleda kao da ga je sramota,nego što slavi pobedu.
pre 4 godine
Sta kazu geometri partizana?!
pre 4 godine
Grobari je li presla liniju.Sta kaze geometar.
pre 4 godine
Gde su sad arhitekte, geodeti, profesori geometrije? I što nema više kamera oko gola?
Sramota. O ovome će se pisati i pričati jedan ipo dan. O neopravdano priznatom golu Boaćija će se pričati dok Partizan ne osvoji sledeću titulu.
pre 4 godine
U najmanju ruku, većini je nebitno sem ekipi Mladosti iz Lucana.
pre 4 godine
kakva sramota.pa onaj boaćijev gol je vredeo za dva poena,ako je ovo gol.na silu ovaj propali klub guraju u evropu,ali tamo će verovatno završiti u pretkolu
pre 4 godine
U derbiju je lopta dublje usla, ovo vise nije nego sto jeste. Druga stvar, ovo je faul sase ilica.
pre 4 godine
da li je ikog ko vodi ovu ligu bar malo sramota?
pre 4 godine
hoćemo specijalno izdanje Partizanovog vjesnika.
pre 4 godine
cini mi se da prvo ovde imamo ofsajd tako da o tome da li je lopta presla liniju Ili nije ne treba ni diskutovati
pre 4 godine
Ako je i Boaćijev, i ovaj je
(sick, 05. maj 2019 21:16) Pa da je isto, i nije bas... Kod Boacijevog gola, lopta jeste usla, a mozda je koji milimetar kacila liniju, ili nije.. A ovde nista nije sporno.. bio je ocigledan ofsajd, a lopta nije ni usla u gol.
pre 4 godine
Kakva drzava, takav i fudbal.
pre 4 godine
Prvenstvo nikad losije, preko 90% utakmica sporno, gura se Zvezda vec par godina, Partizan se unistava, sada vidimo i Radnicki da se forsira. Lopta nije presla liniju i ovo nije gol. Sramota.
(Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice, 05. maj 2019 22:31)
Pusti pricu da se Zvezda gura a da neko unistava Partizan.Vi se sami unistavate kao sto se Zvezda unistavala za vreme Vladana Lukica.Zvezda i celo SD se unistavalo za vreme Mirka Marjanovica i pravljenjem najveceg SD na svetu i sire.Ni jedan jedini klub iz porodice JSD Partizan se nije ugasio pa ni danas.Vaterpolo klub CZ, hokej klub CZ se gasio.Vi se sami urusavate i niko vam nije kriv.Zvezda je na vreme shvatila gde je gresila.Dobila isto para koliko i Partizan.Promenila celo rukovodstvo nije uvukla vlast i sefove kabineta u klub
pre 4 godine
Ovde se pre svega radi o tome da je izglednije da nije presla liniju, ali i da jeste, bio je ofsajd koji nije sviran. Na snimku se vidi i radost igraca Partizana i kako traze da se prizna gol. Isti ti koji su vikali kako Boaci nije dao gol. Tu se najbolje vidi cuveno postenje Partizana. Ali, sto rece Kosanovic, izgleda da je moralo. Sad ocekujem neku veliku latinsku mudrost da cujem i da se oglase geometri, koji ce utvrditi kako je meenjem ustanovljeno da je sigurno lopta presla liniju.
pre 4 godine
Vazan je zakljucak Pantica i naravno Udruzenja geometara.
pre 4 godine
da li je bio ofsajd?
pre 4 godine
Da li je presla vise ili manje od Boacijeve ili bilo cije druge nemam pojma.
Ali znam da se finale lige sampiona snimalo sa 26 kamera,ej 26 kamera dobro citate.
Da su 3 svakog trenutka snimale loptu iz razlicitog ugla.
E,mi smo od modernog fudbala toliko daleko.
pre 4 godine
Ocigledan faul kapitena u napadu.
pre 4 godine
Da li je grobare bar malo sramota? Pozivaju se sada na gol iz derbija... Pa gospodo, ako ono nije bio gol, ovo je još manje. Na derbiju je bilo pitanje da li je lopta baš-baš celim obimom prešla liniju. Ovde je pitanje da li je uopšte zakačila liniju sa spoljne strane. A i da nije, očiglednijeg ofsajda ja video nisam. Ovo ni po kom osnovu nije smeo da bude gol. Dva boda poklonjena za pokušaj neke muljavine u Evropi. Ako bude imalo pravde, nećete vi do 4. mesta. Igrama to zaslužili niste.
pre 4 godine
Ako je ovo priznat gol da li je jos nekom sporan gol u derbiju ????
pre 4 godine
Kakve veze sad ima Boaći i Zvezda sa ovim golom? Opet izjednačavanje?
pre 4 godine
Naravno, 3V i "objektivni" geometar se neće oglasiti.
pre 4 godine
ofsajd
pre 4 godine
evo, nek’Vučić odluči, ionako je dokon!
pre 4 godine
Ahahahaha ne mogu da verujem da je sudija ovo priznao?!?
pre 4 godine
Ni blizu ! Nema govora o golu.
pre 4 godine
E sada je sve u redu. Sudija Nikolić dobar. Za drugi gol lopta prešla liniju 2 metra. Nema pretnji da će da napuste ligu. Neće tražiti da se utakmica ponovi i što je natvažnije, niko neće da vraća srpski pasoš! Živeli!
pre 4 godine
Da li je grobare bar malo sramota? Pozivaju se sada na gol iz derbija... Pa gospodo, ako ono nije bio gol, ovo je još manje. Na derbiju je bilo pitanje da li je lopta baš-baš celim obimom prešla liniju. Ovde je pitanje da li je uopšte zakačila liniju sa spoljne strane. A i da nije, očiglednijeg ofsajda ja video nisam. Ovo ni po kom osnovu nije smeo da bude gol. Dva boda poklonjena za pokušaj neke muljavine u Evropi. Ako bude imalo pravde, nećete vi do 4. mesta. Igrama to zaslužili niste.
(Vlada, 05. maj 2019 22:17). A vi ste baš-baš svi videli da večeras lopta nije celim obimom prešla gol-liniju, a derbiju da jeste.
(Ti si bezmudi, 05. maj 2019 22:26)
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
pre 4 godine
Cemu toliko rasprave da li je gol ili nije, samo treba konsultovati profu Vuletica ili eventualno "najpostenijeg" novinara Pantica i kako oni kazu.....a mozda je i Stojke najbolje video sa svog gola.
(Papilon, 5. maj 2019 21:42
Zašto sada ne počnete sa bojkotom utakmica, počnite sa zakašnjenjem, liga neregularna. Ili, neeeee, ipak je sve OK....
pre 4 godine
Gol tehnologija,narode,ako vec nema love za VAR.Ubaciti te lopte sa senzorima i lepo se vidi gol,gol aut,korner i aut i mirna Backa.Iz ovog ugla i samo na tel,lici mi na jos jednog "fantoma".Ne videh gde je stojao sudija koji priznaje gol.U nedostatku boljeg ugla,visoko sumnjivo.Cekam bilji snimak za definitivno izjasnjavanje.A mi kao zemlja smo plodno tlo za fantome,izgleda:)
pre 4 godine
Normalna odbrana, ni blizu spornoj situaciji.
pre 4 godine
Avangarda.
pre 4 godine
Nema govora o golu i neumesno je uopste uporedjivati sa onim u derbiju.Gol Boacija je cist kao suza,lopta je presla minimum 40 cm i lepo se vidi da je golman izbacuje iz dubine gola a ovo nije ni doslo do linije,eventualno 5cm.
pre 4 godine
Uvedite više VAR tehnologiju u srbiji na svakoj drugoj utakmici večitih se dešavaju takve sporne situacije pa nikome više nije jasno da li je bio gol ili ne
pre 4 godine
Necu ni da gledam, garant nije
pre 4 godine
srpski fudbal komedija ....u trenutku suta glavom Scekica igrac sa brojem 22 se nalazi u ofsajdu i pritom odguriva golmana u gol i ne dozvoljava mu da odbrani ...znaci i ofsajd i faul nad golmanom znaci po pravilima gol je ne regularan a pitanje je dal je lopta uopste presla i to cak nije ni bitno ...
- ovde se radi o zloupotrebi sudija u korist velikog tima zarad igranja evrope ......svima je jasno da partizan mora igrati kvalifikacije za ligu evrope i to je sustina ....srpski fudbal pun neregularnosti .
pre 4 godine
Naravno nije gol,kao sto nije bio gol na derbiju koji je priznat.Pravi se situacija da nam se zbog ovog gola kaci sve lose u srpskom fudbalu.A kao titula CZ je osvojena posteno.
pre 4 godine
aaaaaahahhhhahahahahhaa
pre 4 godine
Ajde je li gol ili ne, ali hoce li junacine sa obe tribine okrenuti ledja vodji kada prizna neminovno, a puna im usta te uskoro priznate teritorije. To je pitanje svih pitanja
pre 4 godine
Prvenstvo nikad losije, preko 90% utakmica sporno, gura se Zvezda vec par godina, Partizan se unistava, sada vidimo i Radnicki da se forsira. Lopta nije presla liniju i ovo nije gol. Sramota.
pre 4 godine
Naravno da je go, pa sudija je rekao da je go. Sudija i jeste tu da odluči, da mi gledaoci ne bi pametovali. Ono što se presudi na terenu to je jedino mjerodavno a to što se sudiske odluke nekome ne sviđaju to je njegov problem
(cobi, 5. maj 2019 23:32)
ko je go?
pre 4 godine
Ne znam da li se lopte prešla gol liniju ili ne - to nije ni bitno. Ovo je čist ofsajd. Kada Šćekić šutira, igrač ispred golmana je najbliži gol liniji i direktno utiče na igru, ometa golmana - dakle čist ofsajd.
pre 4 godine
Presla je isto koliko i Boacijeva!
pre 4 godine
Bio je, sudija je rekao, kao i pre toga.
Ko smo mi da sumnjamo i izvodimo geometre kad su prošlog puta to dokazali. Kao dobar djak slušaš na času i naučiš lekciju, i sačekaš svojih pet minuta da djak prevazidje učitelja!!!
Uglavnom, to je to...
pre 4 godine
A hoce li sad Stojkovic da se odrekne drzavljanstva...kad vec nije kod "onog" gola...ups...nije bio gol. Apsolutno verujem u postenje uprave Partizana i ocekujem saopstenje u kome ce decidirano reci da li je gol regularan. A i ovaj sudija protiv njih...karma je cudo.
pre 4 godine
Navijam za Partizan ali ovo je jos jedna velika sramota srpskog fudbala i sudija.
Ni govora o golu,zaista nema smisla.
(xyz, 05. maj 2019 21:40). Nema smisla Boaćijev gol na derbiju.
pre 4 godine
Dobro ljudi, jasno je da Partizan mora da se progura u Evropu, jasno je to i svima u FSS, zato se gol i priznaje.
(Darko, 6. maj 2019 02:37)
Ako je tako, što onda nije poništen Boaćijev gol u derbiju i što nije poništen vodeći gol Radničkog pre desetak dana zbog tzv. pasivnog ofsajda? Da je tada sve bilo regularno Partizan bi sada ima tih tri- četiri boda više i ne bi bilo potrebe za bilo kakvim "guranjem" od strane FSS. Inače, kao okoreli grobar, mislim da je drugi gol Partizana neregularan al' ako je to prošlo Zvezdi u derbiju, a njoj prolaze i gore stvari poput onog gola Ruis-Kanga iz polumetarskog auta, onda može proći i gol iz identične situacija Partizanu. Jedan kompromis uvek za sobom vuče niz drugih kompromisa.
pre 4 godine
Ovde se pre svega radi o tome da je izglednije da nije presla liniju, ali i da jeste, bio je ofsajd koji nije sviran. Na snimku se vidi i radost igraca Partizana i kako traze da se prizna gol. Isti ti koji su vikali kako Boaci nije dao gol. Tu se najbolje vidi cuveno postenje Partizana. Ali, sto rece Kosanovic, izgleda da je moralo. Sad ocekujem neku veliku latinsku mudrost da cujem i da se oglase geometri, koji ce utvrditi kako je meenjem ustanovljeno da je sigurno lopta presla liniju.
(Pedja, 05. maj 2019 21:46). Nije bio gol, ni danas, ni u debiju. Bitno je da si ti video radost Partizanovih igrača, mukice mala.
pre 4 godine
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
(Zvezdas, 05. maj 2019 22:46). Svi smo, osim tebe, videli da gola na derbiju nije ni bilo, jer lopta 100% celim obimom nije prešla gol-liniju, te su po ko zna koji put zakinuli pobedu Partizana u večitim derbijima.
pre 4 godine
A kome je to sad u ovom mementu bitno, ajte
pre 4 godine
Pedja&,da li su se igraci Zvezde radovali posle gola iz gol auta?Tu se videlo postenje igraca,da li sam u pravu?
Molim odgovor od tebe?
pre 4 godine
Simnjivo nacisto
pre 4 godine
O kakvom ofsajdu pričate, pa sudija je posle 2. gola Radničkog u Nišu lepo objasnio da to nije ofsajd! Ako ste to tad znali i razumeli šta vam onda danas nije jasno?
Pravila su takva, samo ih treba primeniti.
Učimo na svojim greškama!
pre 4 godine
Kakve veze ima i na šta to utiče da li je lopta ušla u gol ili nije? Dešavalo se to i ranije na nekim važnijim utakmicama, pa šta?
Najsmešnije je kad napuhani zvezdaš pita grobare da li se stide?!
pre 4 godine
Zvezdaši i Partizanovci, shvatite, ovbde je Napredak oštećen, Napredak!Kako vas bre više nije sramota ? I jedne i druge? Pa cela liga je podredjena vama!Pa zar svi treba da igraju zbog vas bliznaka .Dobijate pare od države,imate sudije, medije, najbolje sponzore po službenoj dužnosti, pa koliko vam je bre dosta? Partizan mora da bude 4.i to je jasno svima.Pa ima li više svrhe igrati ligu? Odigrajte na početku tri utakmice i proglasite prvaka .Zašto mi ostali van Beograda da gubimo vreme?
pre 4 godine
Koga briga za nasu amatersku ligu....
pre 4 godine
Nije gol, ali zato jeste ofsajd ovog što smeta golmanu.
(Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 05. maj 2019 21:41). Onda nije ni bio gol na derbiju, kao i u Nišu. Ista situacija.
pre 4 godine
Sporan je gol kada je Partizan u pitanju. Ali zato nije sporan kada zvezda postigne isti takav, i to ni manje ni više nego u derbiju. Svaka druga polemika je suvišna.
pre 4 godine
Није гол, а можда и јесте. Лош је снимак, али рецимо да није. Али ако може да буде гол из гол аута и то дебелог, што не био и овај. Све је могуће, овде код нас чак и против закона физике.
pre 4 godine
Naravno. ;)
pre 4 godine
Ni blizu ! Nema govora o golu.
(Ljubisa livac, 05. maj 2019 21:50). Jeste, na deebiju...
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
(Greatness, 5. maj 2019 21:15)
Sreca vasa pa je Ben danas promasio penal pa sada imate o cemu da pricate inace biste cutali kao i svaki put.
pre 4 godine
E pa ubacite VAR pa nece biti sporno
pre 4 godine
Sada ce neki pametnjakovići da tvrde da jeste i isto tako da nije.
Kako znate da jeste i suprotno?
To je djelić sekunde, ni one sudije iza gola ne mogu 100% da tvrde.
pre 4 godine
Gol realno nije bio,mada Partizan je zaslužio pobedu večeras,a i onaj ofsajd u Nišu,eto i nama Nikolić pomogao jednom.
pre 4 godine
Grobari je li presla liniju.Sta kaze geometar.
(Johny Walker, 05. maj 2019 22:06)
Геометра ангажује оштећена страна.
pre 4 godine
Koliko znam,izgleda da samo ti i jos sacica grobara nije videla gol,dok su 90% normalnih i realnih ljubitelja fudbala,videli cist gol u derbiju,za razliku od ovog koji nije bio a uz sve to je bio i faul nad golmanom i ofsajd od Ilica.
(Istina, 06. maj 2019 01:01). Gde su bili tih 90% normalnih i realnih ljubitelja fudbala posle drugog gola Radničog u Nišu i očiglednog ofsajda ?
pre 4 godine
Да бар имамо гол технологију..из првог угла немам појма да ли је а иза гола исто немам појма..
pre 4 godine
nije gol.
pre 4 godine
Ovo je "teze" nego ponisteni gol Ajaksa Realu u Amsterdamu zbog pasivnog ofsajda Tadica. Dok je ponisteni gol u Amsterdamu bio hajde recimo tehnicki ipak ispravna odluka, valjda, ovdje nema dileme. Eto, jel' dosta od zakletog Partizanovca?
pre 4 godine
Verovatno nije presla gol liniju, ali to cak nije ni bitno kada Sasa Ilic iz ofsajd pozicije utice na protivnika (golmana), tako da je gol samim tim neregularan. Gol tehnologija je evidentno potrebna, o VAR-u mozemo da raspravljamo da li su visoki troskovi uvodjenja takvog sistema opravdani posledicama, tj. prednostima koje takav sistem donosi. Bojim se da u nasoj zemlji, pre nego sto se rese neke druge stvari, ni VaR ne bi eliminisao zloupotrebe iz naseg fudbala. A nikako ne mozemo poreci da su neke druge stvari mnogo potrebnije od VAR-a (“greske” sudija i zloupotrebe se mogu resiti i na drugi nacin, samo da ima zelje za tim), npr. kao sto su stadioni, tereni, tj. infrastruktura kao baza svakog napretka.
pre 4 godine
Sporan? Zasto? Pa takav gol je priznat Zvezdi u derbiju... kazu presla celim obimom...
pre 4 godine
Решиће то геометар..
pre 4 godine
Nije, isto kao onaj gol iz gol auta...
pre 4 godine
Sve je u nasoj ligi sporno, pa i ovaj gol
pre 4 godine
Nije ni došla do linije!
(Dusan silni, 06. maj 2019 05:18). U derbiju !
pre 4 godine
Hahah panteri viču da nije gola, ali ne žele gol i var tehnologiju.. Toliko o njihovom poštenju!
pre 4 godine
Zanimljivo uvek vam sporno nesto oko Partizana, nikad komsinica i ostali.
pre 4 godine
Nije gol... kao što sam rekao i za boaćijev, tako i za ovaj Šćekićev...
pre 4 godine
obicna gol tehnologija od par stotina evra bi resila ovakve situacije, pa cak i na ovako nebitnom mecu
(marica, kriv, razumevanje..., 05. maj 2019 23:57)
Па и није небитан. Борба за ЛЕ.
pre 4 godine
cisto kao panterska suza
pre 4 godine
Da li je grobare bar malo sramota? Pozivaju se sada na gol iz derbija... Pa gospodo, ako ono nije bio gol, ovo je još manje. Na derbiju je bilo pitanje da li je lopta baš-baš celim obimom prešla liniju. Ovde je pitanje da li je uopšte zakačila liniju sa spoljne strane. A i da nije, očiglednijeg ofsajda ja video nisam. Ovo ni po kom osnovu nije smeo da bude gol. Dva boda poklonjena za pokušaj neke muljavine u Evropi. Ako bude imalo pravde, nećete vi do 4. mesta. Igrama to zaslužili niste.
(Vlada, 05. maj 2019 22:17). A vi ste baš-baš svi videli da večeras lopta nije celim obimom prešla gol-liniju, a derbiju da jeste.
pre 4 godine
Naravno da je go, pa sudija je rekao da je go. Sudija i jeste tu da odluči, da mi gledaoci ne bi pametovali. Ono što se presudi na terenu to je jedino mjerodavno a to što se sudiske odluke nekome ne sviđaju to je njegov problem
pre 4 godine
Čist gol. Golman desnom nogom u golu, desnom rukom izbija loptu koja mu je iznad desnog ramena. Ne znam zašto se ne slavi još jedna nikad poštenija titula ima se prečeg posla?
pre 4 godine
Desi se i to da je nesto sporno i u korist partizana..jer navika je da je partizan mnogo bodova gubio na svoju stetu u ovakvim situacijama..ovo je samo jedan izuzetak i celog sistema koji funkcionise zadnjih godina protiv partizana..necu da umanjim zvezdinu titulu.zasluzena je bolji su zadnje dve godine i sve cestitke..ali liga nam je ocaj u svim segmentima..ipak nafamo se boljim danima fudbala u srbiji..na prvom mestu infrastruktura..hocemo manje lepse stadione.pozdrav
pre 4 godine
svako ko je imalo realna i vidi i zna da je ovo cist gol,a onaj u derbiju to nije,i svako ko je imalo realan zna i vidi da se mezimica gura svim silama i isto tako Partizan gura na dno i to po svim linijama i strukturama,jos jedna ovakva sezona i Partizan vise ne postoji,bukvalno.
pre 4 godine
Gol nije bio..ali treba da se uvede var i gol alarm tehnologija..zna se kome to ne odgovara, samo komšinici za lov u mutnom
pre 4 godine
Johny Walker,samo mi reci kako mozes reci "videla gde je gresila dobila isto para kao i Partizan",po tebi nije istina Zvezda dobija 10 puta vise u fudbalu od Partizana?Nije tesko proveriti cije su to reci.Ne znam zasto imate potrebu da iskrivljujete istinu,ove su stvari svima poznate.Mozemo pricati i o oprastanju dugova.Ne postoji osoba u biznisu koja vise voli Zvezdu,ili Partizan, od svojih para.Ne kazem da oprastanja nije bilo ali mozemo pretpostaviti koliko je to bilo ucinjeno svojom voljom.
pre 4 godine
Pusti pricu da se Zvezda gura a da neko unistava Partizan.Vi se sami unistavate kao sto se Zvezda unistavala za vreme Vladana Lukica.Zvezda i celo SD se unistavalo za vreme Mirka Marjanovica i pravljenjem najveceg SD na svetu i sire.Ni jedan jedini klub iz porodice JSD Partizan se nije ugasio pa ni danas.Vaterpolo klub CZ, hokej klub CZ se gasio.Vi se sami urusavate i niko vam nije kriv.Zvezda je na vreme shvatila gde je gresila.Dobila isto para koliko i Partizan.Promenila celo rukovodstvo nije uvukla vlast i sefove kabineta u klub
(Johny Walker, 05. maj 2019 22:42)
mlade delije se ne secaju miljana miljanica... bas steta.
pre 4 godine
Dobro ljudi, jasno je da Partizan mora da se progura u Evropu, jasno je to i svima u FSS, zato se gol i priznaje.
pre 4 godine
Ofsajd nije jer ima igrac koji je stajao isped nazovi asistenta, on je na liniji, faul nije jer se Ilic pozicionirao na tom mjestu prije golmana, golman se zapucao u njega.
Gol ne znam da li je, kao uostalom i u derbiju.
Partizan bi svejedno bio četvrti ili treći, jer u polsednjem kolu igraju Mladost i Čukarički, a Vojvodina duguje 3 boda Partizanu za ono puštanje u poslednjem kolu reg sezone.
Sve u svemu lakrdija...
Radnicki sa namjestanjem za 2. mjesto, namjestanje rez da Partizan ispadne sa pozicija za evropu, Zemunovih 12 golova za 2 utakmice, penali za cz, izbacivanje spartaka iz plej ofa...
pre 4 godine
cobi, 5. maj 2019 23:32 "Sudija reko da je go" Sta reci
,a ne zaplakati?
pre 4 godine
Ako je gol u derbiju onda je i ovo gol ????
pre 4 godine
o panteri!
pre 4 godine
https://www.youtube.com/watch?v=8Xz59nQD4NE
Gol je sto posto?
pre 4 godine
Nije bitno da li je lopta prešla gol liniju. Ilić je i u ofsajdu , ometa golmana i čini kretnju telom unazad prema golmanu i jasno čini faul u petercu golmana. Nikolić je još sinoć dobio lošu ocenu od kontrolora suđenja. Gledajte danas izveštaj kola i komentar suđenja. Velika greška sudije .
pre 4 godine
Геометра ангажује оштећена страна.
(Јабучило, 06. maj 2019 06:45)
Znači vi...?
pre 4 godine
Gol tehnologija,narode,ako vec nema love za VAR.Ubaciti te lopte sa senzorima i lepo se vidi gol,gol aut,korner i aut i mirna Backa.Iz ovog ugla i samo na tel,lici mi na jos jednog "fantoma".Ne videh gde je stojao sudija koji priznaje gol.U nedostatku boljeg ugla,visoko sumnjivo.Cekam bilji snimak za definitivno izjasnjavanje.A mi kao zemlja smo plodno tlo za fantome,izgleda:)
(analiza, 5. maj 2019 23:02)
Људи су превише фасцинирани технологијом, а она пружа сјајну могућност да се превара легализује. Иза сваке те технологије стоји софтвер који у сваком тренутку по потреби може да преиначи сигнал са улаза у жељени, да не кажем плаћени излаз. Шта год да дође са тог сензора као сигнал на улазу, на излазу може да дође оно што одговара некоме ко контролише софтвер, или је платио колико треба. Исто је и са Hawk Eye технологијом у тенису. Ми тамо гледамо компјутерски генерисану анимацију, а не видео запис. Да ли сте свесни колико је једноставно изменити путању лоптице тако да она замало буде са једне или друге стране линије? И све то може да се уради у делићу секунде. Довољно је да "човек одређених могућности" кликне на одговарајуће дугме у софтверу. Е то се зове легализација преваре, јер људи су фасцинирани технологијом. Једини може бити меродаван видео снимак ако постоји из одговарајућег угла и ако има довољан број слика у секунди да забележи ситуацију у критичном тренутку или промену ситуације. Помирите се са чињеницом да утакмицу чине три стране, две екипе и судија.
pre 4 godine
Nebitno je da li je prešla lopta, ilić em u ofsajdu em pravi faul u golmanskom prostoru.
pre 4 godine
@@@Ooo crno beli najbolji smo !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milanche, 6. maj 2019 08:35)
Ovu sezonu ste baš izdominirali.
Daj Bože da i sledećih 10-15 budete "tako najbolji".
pre 4 godine
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
(Zvezdas, 05. maj 2019 22:46). Svi smo, osim tebe, videli da gola na derbiju nije ni bilo, jer lopta 100% celim obimom nije prešla gol-liniju, te su po ko zna koji put zakinuli pobedu Partizana u večitim derbijima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ti si bezmudi, 5. maj 2019 22:59)
Koliko znam,izgleda da samo ti i jos sacica grobara nije videla gol,dok su 90% normalnih i realnih ljubitelja fudbala,videli cist gol u derbiju,za razliku od ovog koji nije bio a uz sve to je bio i faul nad golmanom i ofsajd od Ilica.
pre 4 godine
Mnogo nebitna utakmica 4. i 6. kluba na tabeli. Da li je neko pre 2 sezone brinuo da li je regularan gol npr Rada protiv Voždovca?? Očekujem veliku borbu u finalu kupa između Radnickog i Zvezde, Lalatović doktor za sve trenere, ponasanje 0 (NULA). Hetafe igra ligu šampiona. Liverpul bez trofeja.
pre 4 godine
Ne pomaže im ni kamera, al ajde neka je gol!! Možda i izbore Evropu, licenca im je plaćena!!
pre 4 godine
Cist gol vidi se jasno.Samo iskreno kroz zivot ljudi cemu ovo.
pre 4 godine
Zvezdas sam bio i ostao celog zivota, pomagale su nam sudije dosta puta nije sporno ali ovako nesto nema ni u Hondurasu. Em faul u napadu em golman skinuo 20cm ispred linije. Nije problem Partizan i treba da igra evropu nece igrati valjda Lucani, ali izborite se posteno bar za 4to mesto od srca kazem nisam ironican. Napredak koji da pobedi sve do kraja nema nista od toga vi kuci njih ne mozete da pobedite. Tragedija kompletnog naseg fudbala.
pre 4 godine
Sta je grobari ,nesto vas svrbi .
Od 6 titula koje ste osvojili za redom ste samo zasluzili 2 i glave dole . Treba vas jos tuci po usima samo da znate.
Zasluzujete jos gore samo da se zna......!!!
pre 4 godine
Nije ni došla do linije!
pre 4 godine
Nasa liga je konacno postala jaca. Radnicki se borio za titulu, partizan za trece mesto se bori i dalje. Liga je postala mnogo zanimljivija.
pre 4 godine
Није био гол и тачка.
pre 4 godine
kakve veze Ima jeli lopta presla liniju, kad je sasa ilic u opsajdu
pre 4 godine
Prešla je gol liniju jer je Sudija sfirnuo u pištaljku.Takođe je Sudija
sfirnuo u pištaljku kada je Crvena Zvezda izjednačila golom Boaćija.
Tako da dileme nema i tu treba staviti tačku.Laku noć i prijatno spavajte
i sanjate Zvezdice.
pre 4 godine
Nije gol. Golman stoji ispred gol linije i izbacuje loptu u polje, da je lopta bila u golu, golman (s obzirom da su mu noge ispred gol linije) bi prilikom izbacivanja lopte iz gola pao iza gol linije, odnosno u gol, ali on i dalje ostaje da stoji ispred gol linije. Fizika kaže da nije gol. Živ primer je Stojković, vadi loptu iz gola i nastavlja da pada u gol...
(Litle Town In Serbia, 05. maj 2019 23:48)
Slazem se da nije gol ali pogledaj opet snimak. Po tvojoj teoriji da Stojkovic pada u gol a ovaj ne pada... Bogami pada i ovaj.
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
(Greatness,
Realno nije bio gol,ali nije bio ni boacijev,ako cemo iskreno.Lopta je ovde bila mozda jedna trecina u golu,boacijeva 3/4unutra,ali ni jedna ni druga nisu celim precnikom unutra.Partizanu je oduzeto ,ovako ili onako ...jedno 20tak bodova od strane sudija,i ovakav gol nam ne treba uopste,jer cemo ovako ili onako ipak da idemo u LE,jer pobedicemo Radnicki tamo,i to je uspeh za ovu uzasnu sezonu,jer tima za bolji plasman i nismo imali....Ali,ni vi niste onakvi kakvi sto mislite da ste,bolji jeste,ali samo za ovu smesnu ligu.Zato,nema potrebe od preterivanja od tvoje strane,jer ,realno u sve tri utakmice jedva ste jednu dobili,ma sta ti mislio o tvojoj zvezdi.
pre 4 godine
Ooo crno beli najbolji smo !
pre 4 godine
U prvi mah mi je delovalo da nije gol, ali pustite snimak najsporije i videće se da je lopta ušla unutra.
pre 4 godine
@marica, kriv, razumevanje
Premijer liga placala 20ak k evra za to a i mec nije bezvezan
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
(Greatness,
Realno nije bio gol,ali nije bio ni boacijev,ako cemo iskreno.Lopta je ovde bila mozda jedna trecina u golu,boacijeva 3/4unutra,ali ni jedna ni druga nisu celim precnikom unutra.Partizanu je oduzeto ,ovako ili onako ...jedno 20tak bodova od strane sudija,i ovakav gol nam ne treba uopste,jer cemo ovako ili onako ipak da idemo u LE,jer pobedicemo Radnicki tamo,i to je uspeh za ovu uzasnu sezonu,jer tima za bolji plasman i nismo imali....Ali,ni vi niste onakvi kakvi sto mislite da ste,bolji jeste,ali samo za ovu smesnu ligu.Zato,nema potrebe od preterivanja od tvoje strane,jer ,realno u sve tri utakmice jedva ste jednu dobili,ma sta ti mislio o tvojoj zvezdi.
(Pterodaktil, 6. maj 2019 15:32)
Druze,ne lupaj,molim te...gol Boacija je cist ko suza.Imao sam prilike da pricam sa aktuelnim sudijama sa superlige i ljudi se u ogromnoj vecini slazu da je gol cist,samo nemaju pravo da daju izjave a to je i ocigledno jer je vise od citace lopte presla gol liniju.To je prvo a drugo je da partizan uopste nije ostecen u ovom prvenstvu,ako se sagledaju sve sumnjive situacije a sigurno ne za 20-tak bodova,nego je mozda cak u debelom plusu sa ovih par poslednjih kola,gde su mu obilato pomagale sudije,kao i drzava,da bi usao u kvalifikacijama za LE.Ovo vam je neregularan gol,prvenstveno zbog ofsajda i faula Ilica nad golmanom.
pre 4 godine
čarapan..
Shvatam ja tebe,ali se Napredak ove godine ne bori za izlaz u Evropu,niti mu preti borba za opstanakda bi mu bila vazna ova utakmica...Shvatam ja borbu,i prestiz,i regularnost,ali je ipak ovo 'trece poluvreme'reko bih.Jer,svi znamo ,i vi i mi Partizanovci da gola nije bilo,kao sto nije bio ni boacijev,nego su sudije "kao" navodno spremni da pomognu Partizanu...zasto to?niko im to ne trazi,oni su ga tokom celog prvenstva unakazali,sto bi sad pomagali?Valjda smo sami u stanju da igramo nereseno protiv radnickog???Ako nismo-onda i nismo za Evropu//tako da Carapane,za nas ostaje 1:1 !!!A,ovi ljudi u crnom...zna se na cijoj adresi stanuju.Od nas izvinjenje,nismo trazili nikakvu pomoc,a realno pobedu smo zasluzili na terenu,iako je sudija 'presudio" vama.pozz
pre 4 godine
Jes presla liniju al od peterca :D
pre 4 godine
Nije.Kao sto nije ni u derbiju.Tacka.
pre 4 godine
Ako je i Boaćijev, i ovaj je
pre 4 godine
Čist gol. Golman desnom nogom u golu, desnom rukom izbija loptu koja mu je iznad desnog ramena. Ne znam zašto se ne slavi još jedna nikad poštenija titula ima se prečeg posla?
pre 4 godine
svako ko je imalo realna i vidi i zna da je ovo cist gol,a onaj u derbiju to nije,i svako ko je imalo realan zna i vidi da se mezimica gura svim silama i isto tako Partizan gura na dno i to po svim linijama i strukturama,jos jedna ovakva sezona i Partizan vise ne postoji,bukvalno.
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
(Greatness, 5. maj 2019 21:15)
Sreca vasa pa je Ben danas promasio penal pa sada imate o cemu da pricate inace biste cutali kao i svaki put.
pre 4 godine
Naravno da je go, pa sudija je rekao da je go. Sudija i jeste tu da odluči, da mi gledaoci ne bi pametovali. Ono što se presudi na terenu to je jedino mjerodavno a to što se sudiske odluke nekome ne sviđaju to je njegov problem
pre 4 godine
Naravno nije gol,kao sto nije bio gol na derbiju koji je priznat.Pravi se situacija da nam se zbog ovog gola kaci sve lose u srpskom fudbalu.A kao titula CZ je osvojena posteno.
pre 4 godine
Presla je isto koliko i Boacijeva!
pre 4 godine
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
(Zvezdas, 05. maj 2019 22:46). Svi smo, osim tebe, videli da gola na derbiju nije ni bilo, jer lopta 100% celim obimom nije prešla gol-liniju, te su po ko zna koji put zakinuli pobedu Partizana u večitim derbijima.
pre 4 godine
Ovo ne da nije u golu nego nije čak ni JEDAN CM prešla liniju hahagahahahahahhahahah
Smehoteka što neki ovo upoređuju sa Boaćijevim golom, nebo i zemlja bukvalno
pre 4 godine
Sada ce neki pametnjakovići da tvrde da jeste i isto tako da nije.
Kako znate da jeste i suprotno?
To je djelić sekunde, ni one sudije iza gola ne mogu 100% da tvrde.
pre 4 godine
Samo da čestitam komšijama na osvojenoj tegli kiselih krastavčića ove sezone.
pre 4 godine
U prvi mah mi je delovalo da nije gol, ali pustite snimak najsporije i videće se da je lopta ušla unutra.
pre 4 godine
Nije gol, ali zato jeste ofsajd ovog što smeta golmanu.
(Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 05. maj 2019 21:41). Onda nije ni bio gol na derbiju, kao i u Nišu. Ista situacija.
pre 4 godine
Zanimljivo uvek vam sporno nesto oko Partizana, nikad komsinica i ostali.
pre 4 godine
Navijam za Partizan ali ovo je jos jedna velika sramota srpskog fudbala i sudija.
Ni govora o golu,zaista nema smisla.
(xyz, 05. maj 2019 21:40). Nema smisla Boaćijev gol na derbiju.
pre 4 godine
Kakve veze ima i na šta to utiče da li je lopta ušla u gol ili nije? Dešavalo se to i ranije na nekim važnijim utakmicama, pa šta?
Najsmešnije je kad napuhani zvezdaš pita grobare da li se stide?!
pre 4 godine
Cist gol vidi se jasno.Samo iskreno kroz zivot ljudi cemu ovo.
pre 4 godine
Sporan je gol kada je Partizan u pitanju. Ali zato nije sporan kada zvezda postigne isti takav, i to ni manje ni više nego u derbiju. Svaka druga polemika je suvišna.
pre 4 godine
Ovde se pre svega radi o tome da je izglednije da nije presla liniju, ali i da jeste, bio je ofsajd koji nije sviran. Na snimku se vidi i radost igraca Partizana i kako traze da se prizna gol. Isti ti koji su vikali kako Boaci nije dao gol. Tu se najbolje vidi cuveno postenje Partizana. Ali, sto rece Kosanovic, izgleda da je moralo. Sad ocekujem neku veliku latinsku mudrost da cujem i da se oglase geometri, koji ce utvrditi kako je meenjem ustanovljeno da je sigurno lopta presla liniju.
(Pedja, 05. maj 2019 21:46). Nije bio gol, ni danas, ni u debiju. Bitno je da si ti video radost Partizanovih igrača, mukice mala.
pre 4 godine
Prvenstvo nikad losije, preko 90% utakmica sporno, gura se Zvezda vec par godina, Partizan se unistava, sada vidimo i Radnicki da se forsira. Lopta nije presla liniju i ovo nije gol. Sramota.
pre 4 godine
https://www.youtube.com/watch?v=8Xz59nQD4NE
Gol je sto posto?
pre 4 godine
Desi se i to da je nesto sporno i u korist partizana..jer navika je da je partizan mnogo bodova gubio na svoju stetu u ovakvim situacijama..ovo je samo jedan izuzetak i celog sistema koji funkcionise zadnjih godina protiv partizana..necu da umanjim zvezdinu titulu.zasluzena je bolji su zadnje dve godine i sve cestitke..ali liga nam je ocaj u svim segmentima..ipak nafamo se boljim danima fudbala u srbiji..na prvom mestu infrastruktura..hocemo manje lepse stadione.pozdrav
pre 4 godine
cisto kao panterska suza
pre 4 godine
Pedja&,da li su se igraci Zvezde radovali posle gola iz gol auta?Tu se videlo postenje igraca,da li sam u pravu?
Molim odgovor od tebe?
pre 4 godine
Da li je grobare bar malo sramota? Pozivaju se sada na gol iz derbija... Pa gospodo, ako ono nije bio gol, ovo je još manje. Na derbiju je bilo pitanje da li je lopta baš-baš celim obimom prešla liniju. Ovde je pitanje da li je uopšte zakačila liniju sa spoljne strane. A i da nije, očiglednijeg ofsajda ja video nisam. Ovo ni po kom osnovu nije smeo da bude gol. Dva boda poklonjena za pokušaj neke muljavine u Evropi. Ako bude imalo pravde, nećete vi do 4. mesta. Igrama to zaslužili niste.
(Vlada, 05. maj 2019 22:17). A vi ste baš-baš svi videli da večeras lopta nije celim obimom prešla gol-liniju, a derbiju da jeste.
pre 4 godine
Ni blizu ! Nema govora o golu.
(Ljubisa livac, 05. maj 2019 21:50). Jeste, na deebiju...
pre 4 godine
Sad će arhitekta i geometar to da provere.
pre 4 godine
Није гол, а можда и јесте. Лош је снимак, али рецимо да није. Али ако може да буде гол из гол аута и то дебелог, што не био и овај. Све је могуће, овде код нас чак и против закона физике.
pre 4 godine
o panteri!
pre 4 godine
Gol realno nije bio,mada Partizan je zaslužio pobedu večeras,a i onaj ofsajd u Nišu,eto i nama Nikolić pomogao jednom.
pre 4 godine
Dobro ljudi, jasno je da Partizan mora da se progura u Evropu, jasno je to i svima u FSS, zato se gol i priznaje.
(Darko, 6. maj 2019 02:37)
Ako je tako, što onda nije poništen Boaćijev gol u derbiju i što nije poništen vodeći gol Radničkog pre desetak dana zbog tzv. pasivnog ofsajda? Da je tada sve bilo regularno Partizan bi sada ima tih tri- četiri boda više i ne bi bilo potrebe za bilo kakvim "guranjem" od strane FSS. Inače, kao okoreli grobar, mislim da je drugi gol Partizana neregularan al' ako je to prošlo Zvezdi u derbiju, a njoj prolaze i gore stvari poput onog gola Ruis-Kanga iz polumetarskog auta, onda može proći i gol iz identične situacija Partizanu. Jedan kompromis uvek za sobom vuče niz drugih kompromisa.
pre 4 godine
Hahah panteri viču da nije gola, ali ne žele gol i var tehnologiju.. Toliko o njihovom poštenju!
pre 4 godine
Au kakva sramota. I onaj gol Boacija je u najmanju ruku diskutabilan, ali ovo je tek sramotno.
pre 4 godine
Gol nije bio..ali treba da se uvede var i gol alarm tehnologija..zna se kome to ne odgovara, samo komšinici za lov u mutnom
pre 4 godine
Nije ni došla do linije!
(Dusan silni, 06. maj 2019 05:18). U derbiju !
pre 4 godine
Nema govora o golu i neumesno je uopste uporedjivati sa onim u derbiju.Gol Boacija je cist kao suza,lopta je presla minimum 40 cm i lepo se vidi da je golman izbacuje iz dubine gola a ovo nije ni doslo do linije,eventualno 5cm.
pre 4 godine
Johny Walker,samo mi reci kako mozes reci "videla gde je gresila dobila isto para kao i Partizan",po tebi nije istina Zvezda dobija 10 puta vise u fudbalu od Partizana?Nije tesko proveriti cije su to reci.Ne znam zasto imate potrebu da iskrivljujete istinu,ove su stvari svima poznate.Mozemo pricati i o oprastanju dugova.Ne postoji osoba u biznisu koja vise voli Zvezdu,ili Partizan, od svojih para.Ne kazem da oprastanja nije bilo ali mozemo pretpostaviti koliko je to bilo ucinjeno svojom voljom.
pre 4 godine
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
(Zvezdas, 05. maj 2019 22:46). Svi smo, osim tebe, videli da gola na derbiju nije ni bilo, jer lopta 100% celim obimom nije prešla gol-liniju, te su po ko zna koji put zakinuli pobedu Partizana u večitim derbijima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ti si bezmudi, 5. maj 2019 22:59)
Obimom???
pre 4 godine
Koliko znam,izgleda da samo ti i jos sacica grobara nije videla gol,dok su 90% normalnih i realnih ljubitelja fudbala,videli cist gol u derbiju,za razliku od ovog koji nije bio a uz sve to je bio i faul nad golmanom i ofsajd od Ilica.
(Istina, 06. maj 2019 01:01). Gde su bili tih 90% normalnih i realnih ljubitelja fudbala posle drugog gola Radničog u Nišu i očiglednog ofsajda ?
pre 4 godine
"Gol čist kao suza!" Video sam to sa udaljenosti od 70 metara! Zato što sam Klark Kent/Supermen.
pre 4 godine
gol ne regularan,lopta nije presla gol liniju,predhodno je bio ofajd i faul ilica sto se tacno vidi na snimku,sramna i nasilna odluka sudije koji je zbog reagovanj,opradadanog od strane igraca Napretka dodelio zute kartone .U ovom slucaju Napredak je ostecen ,a igrao bolje od Partizana.
pre 4 godine
kakva sramota.pa onaj boaćijev gol je vredeo za dva poena,ako je ovo gol.na silu ovaj propali klub guraju u evropu,ali tamo će verovatno završiti u pretkolu
pre 4 godine
Sporan? Zasto? Pa takav gol je priznat Zvezdi u derbiju... kazu presla celim obimom...
pre 4 godine
O cemu se ovde polemise, pa pogledajte poziciju ovog Ilica koji maltene svojom kretnjom sprecava golmana da intervenise, tu se zavrsava sva dalja diskusija.
pre 4 godine
Ne razumem kakve veze ima sto lopta nije presla gol liniju? Gol je gol.
pre 4 godine
Navijam za Partizan ali ovo je jos jedna velika sramota srpskog fudbala i sudija.
Ni govora o golu,zaista nema smisla.
pre 4 godine
Prvenstvo nikad losije, preko 90% utakmica sporno, gura se Zvezda vec par godina, Partizan se unistava, sada vidimo i Radnicki da se forsira. Lopta nije presla liniju i ovo nije gol. Sramota.
(Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice, 05. maj 2019 22:31)
Pusti pricu da se Zvezda gura a da neko unistava Partizan.Vi se sami unistavate kao sto se Zvezda unistavala za vreme Vladana Lukica.Zvezda i celo SD se unistavalo za vreme Mirka Marjanovica i pravljenjem najveceg SD na svetu i sire.Ni jedan jedini klub iz porodice JSD Partizan se nije ugasio pa ni danas.Vaterpolo klub CZ, hokej klub CZ se gasio.Vi se sami urusavate i niko vam nije kriv.Zvezda je na vreme shvatila gde je gresila.Dobila isto para koliko i Partizan.Promenila celo rukovodstvo nije uvukla vlast i sefove kabineta u klub
pre 4 godine
Nije, isto kao onaj gol iz gol auta...
pre 4 godine
Nije gol. Golman stoji ispred gol linije i izbacuje loptu u polje, da je lopta bila u golu, golman (s obzirom da su mu noge ispred gol linije) bi prilikom izbacivanja lopte iz gola pao iza gol linije, odnosno u gol, ali on i dalje ostaje da stoji ispred gol linije. Fizika kaže da nije gol. Živ primer je Stojković, vadi loptu iz gola i nastavlja da pada u gol...
pre 4 godine
Ooo crno beli najbolji smo !
pre 4 godine
Геометра ангажује оштећена страна.
(Јабучило, 06. maj 2019 06:45)
Znači vi...?
pre 4 godine
Ovde se pre svega radi o tome da je izglednije da nije presla liniju, ali i da jeste, bio je ofsajd koji nije sviran. Na snimku se vidi i radost igraca Partizana i kako traze da se prizna gol. Isti ti koji su vikali kako Boaci nije dao gol. Tu se najbolje vidi cuveno postenje Partizana. Ali, sto rece Kosanovic, izgleda da je moralo. Sad ocekujem neku veliku latinsku mudrost da cujem i da se oglase geometri, koji ce utvrditi kako je meenjem ustanovljeno da je sigurno lopta presla liniju.
pre 4 godine
Da li je grobare bar malo sramota? Pozivaju se sada na gol iz derbija... Pa gospodo, ako ono nije bio gol, ovo je još manje. Na derbiju je bilo pitanje da li je lopta baš-baš celim obimom prešla liniju. Ovde je pitanje da li je uopšte zakačila liniju sa spoljne strane. A i da nije, očiglednijeg ofsajda ja video nisam. Ovo ni po kom osnovu nije smeo da bude gol. Dva boda poklonjena za pokušaj neke muljavine u Evropi. Ako bude imalo pravde, nećete vi do 4. mesta. Igrama to zaslužili niste.
(Vlada, 05. maj 2019 22:17). A vi ste baš-baš svi videli da večeras lopta nije celim obimom prešla gol-liniju, a derbiju da jeste.
(Ti si bezmudi, 05. maj 2019 22:26)
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
pre 4 godine
Najjaci je ovaj igrac Partizana sto je ugurao golmana u gol.
pre 4 godine
Da li je grobare bar malo sramota? Pozivaju se sada na gol iz derbija... Pa gospodo, ako ono nije bio gol, ovo je još manje. Na derbiju je bilo pitanje da li je lopta baš-baš celim obimom prešla liniju. Ovde je pitanje da li je uopšte zakačila liniju sa spoljne strane. A i da nije, očiglednijeg ofsajda ja video nisam. Ovo ni po kom osnovu nije smeo da bude gol. Dva boda poklonjena za pokušaj neke muljavine u Evropi. Ako bude imalo pravde, nećete vi do 4. mesta. Igrama to zaslužili niste.
pre 4 godine
Gde su sad arhitekte, geodeti, profesori geometrije? I što nema više kamera oko gola?
Sramota. O ovome će se pisati i pričati jedan ipo dan. O neopravdano priznatom golu Boaćija će se pričati dok Partizan ne osvoji sledeću titulu.
pre 4 godine
Cemu toliko rasprave da li je gol ili nije, samo treba konsultovati profu Vuletica ili eventualno "najpostenijeg" novinara Pantica i kako oni kazu.....a mozda je i Stojke najbolje video sa svog gola.
(Papilon, 5. maj 2019 21:42
Zašto sada ne počnete sa bojkotom utakmica, počnite sa zakašnjenjem, liga neregularna. Ili, neeeee, ipak je sve OK....
pre 4 godine
Sta kazu Grobari, frakcija geometri?
pre 4 godine
Pusti pricu da se Zvezda gura a da neko unistava Partizan.Vi se sami unistavate kao sto se Zvezda unistavala za vreme Vladana Lukica.Zvezda i celo SD se unistavalo za vreme Mirka Marjanovica i pravljenjem najveceg SD na svetu i sire.Ni jedan jedini klub iz porodice JSD Partizan se nije ugasio pa ni danas.Vaterpolo klub CZ, hokej klub CZ se gasio.Vi se sami urusavate i niko vam nije kriv.Zvezda je na vreme shvatila gde je gresila.Dobila isto para koliko i Partizan.Promenila celo rukovodstvo nije uvukla vlast i sefove kabineta u klub
(Johny Walker, 05. maj 2019 22:42)
mlade delije se ne secaju miljana miljanica... bas steta.
pre 4 godine
Ofsajd nije jer ima igrac koji je stajao isped nazovi asistenta, on je na liniji, faul nije jer se Ilic pozicionirao na tom mjestu prije golmana, golman se zapucao u njega.
Gol ne znam da li je, kao uostalom i u derbiju.
Partizan bi svejedno bio četvrti ili treći, jer u polsednjem kolu igraju Mladost i Čukarički, a Vojvodina duguje 3 boda Partizanu za ono puštanje u poslednjem kolu reg sezone.
Sve u svemu lakrdija...
Radnicki sa namjestanjem za 2. mjesto, namjestanje rez da Partizan ispadne sa pozicija za evropu, Zemunovih 12 golova za 2 utakmice, penali za cz, izbacivanje spartaka iz plej ofa...
pre 4 godine
Kakve veze sad ima Boaći i Zvezda sa ovim golom? Opet izjednačavanje?
pre 4 godine
O kakvom ofsajdu pričate, pa sudija je posle 2. gola Radničkog u Nišu lepo objasnio da to nije ofsajd! Ako ste to tad znali i razumeli šta vam onda danas nije jasno?
Pravila su takva, samo ih treba primeniti.
Učimo na svojim greškama!
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
(Greatness,
Realno nije bio gol,ali nije bio ni boacijev,ako cemo iskreno.Lopta je ovde bila mozda jedna trecina u golu,boacijeva 3/4unutra,ali ni jedna ni druga nisu celim precnikom unutra.Partizanu je oduzeto ,ovako ili onako ...jedno 20tak bodova od strane sudija,i ovakav gol nam ne treba uopste,jer cemo ovako ili onako ipak da idemo u LE,jer pobedicemo Radnicki tamo,i to je uspeh za ovu uzasnu sezonu,jer tima za bolji plasman i nismo imali....Ali,ni vi niste onakvi kakvi sto mislite da ste,bolji jeste,ali samo za ovu smesnu ligu.Zato,nema potrebe od preterivanja od tvoje strane,jer ,realno u sve tri utakmice jedva ste jednu dobili,ma sta ti mislio o tvojoj zvezdi.
pre 4 godine
A kome je to sad u ovom mementu bitno, ajte
pre 4 godine
Cemu toliko rasprave da li je gol ili nije, samo treba konsultovati profu Vuletica ili eventualno "najpostenijeg" novinara Pantica i kako oni kazu.....a mozda je i Stojke najbolje video sa svog gola.
pre 4 godine
Ako je i Boaćijev, i ovaj je
(sick, 05. maj 2019 21:16) Pa da je isto, i nije bas... Kod Boacijevog gola, lopta jeste usla, a mozda je koji milimetar kacila liniju, ili nije.. A ovde nista nije sporno.. bio je ocigledan ofsajd, a lopta nije ni usla u gol.
pre 4 godine
Ako je gol u derbiju onda je i ovo gol ????
pre 4 godine
Gde je geometar?
pre 4 godine
Ni blizu..
pre 4 godine
Koga briga za nasu amatersku ligu....
pre 4 godine
Nije gol, ali zato jeste ofsajd ovog što smeta golmanu.
pre 4 godine
Ako pricamo o celom precniku lopte koji mora da se nalazi iza gol linije (da bi gol bio regularan) gol nije bio. Ne da nije bio, nego daj Boze da je i 10% precnika lopte doslo do gol linije. Gol u derbiju je bio diskutabilan, ali porediti ga sa ovim je van svake pameti i bilo kakve objektivnosti.
Takodje, situacija uopste i ne bi trebala biti sporna jer je igrac Partizana (ispred golmana Napredka) u cistom ofsajdu, sto fizicki po liniji, sto zbog toga sto direktno utice na igru, tj. ometanju protivnickog golmana.
pre 4 godine
Alo bre, ma o kakvo prelasku lopte vi pričate, Saša Ilić JE BIO U OFSAJDU I PLUS OMETAO GOLMANA... KRAJ PRIČE!
pre 4 godine
Sta kazu geometri partizana?!
pre 4 godine
Sta je grobari ,nesto vas svrbi .
Od 6 titula koje ste osvojili za redom ste samo zasluzili 2 i glave dole . Treba vas jos tuci po usima samo da znate.
Zasluzujete jos gore samo da se zna......!!!
pre 4 godine
A vi svi videli cak i geometar da gol na derbiju nije bio a ovo veceras cist gol.Posto lopta nema cip i nema gol tehnologije na derbiju lopta je min 90% presla zamisljenu gol crtu.Ovo veceras ni vise od pola barem po snimku
(Zvezdas, 05. maj 2019 22:46). Svi smo, osim tebe, videli da gola na derbiju nije ni bilo, jer lopta 100% celim obimom nije prešla gol-liniju, te su po ko zna koji put zakinuli pobedu Partizana u večitim derbijima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ti si bezmudi, 5. maj 2019 22:59)
Koliko znam,izgleda da samo ti i jos sacica grobara nije videla gol,dok su 90% normalnih i realnih ljubitelja fudbala,videli cist gol u derbiju,za razliku od ovog koji nije bio a uz sve to je bio i faul nad golmanom i ofsajd od Ilica.
pre 4 godine
Dobro ljudi, jasno je da Partizan mora da se progura u Evropu, jasno je to i svima u FSS, zato se gol i priznaje.
pre 4 godine
E sada je sve u redu. Sudija Nikolić dobar. Za drugi gol lopta prešla liniju 2 metra. Nema pretnji da će da napuste ligu. Neće tražiti da se utakmica ponovi i što je natvažnije, niko neće da vraća srpski pasoš! Živeli!
pre 4 godine
Grobari je li presla liniju.Sta kaze geometar.
pre 4 godine
Nasa liga je konacno postala jaca. Radnicki se borio za titulu, partizan za trece mesto se bori i dalje. Liga je postala mnogo zanimljivija.
pre 4 godine
Cekamo izvestaj geometra
pre 4 godine
E sada je sve u redu. Sudija Nikolić dobar. Za drugi gol lopta prešla liniju 2 metra. Nema pretnji da će da napuste ligu. Neće tražiti da se utakmica ponovi i što je natvažnije, niko neće da vraća srpski pasoš! Živeli!
pre 4 godine
U derbiju je lopta dublje usla, ovo vise nije nego sto jeste. Druga stvar, ovo je faul sase ilica.
pre 4 godine
Vazan je zakljucak Pantica i naravno Udruzenja geometara.
pre 4 godine
Ako je ovo priznat gol da li je jos nekom sporan gol u derbiju ????
pre 4 godine
Uvedite više VAR tehnologiju u srbiji na svakoj drugoj utakmici večitih se dešavaju takve sporne situacije pa nikome više nije jasno da li je bio gol ili ne
pre 4 godine
Овде су спорне само 3 ствари:
1. ко је геније који је довео Шћекића у Партизан?
2. ко је геније који га је форсирао у прву поставу уместо Косовића (који је бар мало бољи, што не говори много)?
3. захваљујући коме је добио српски пасош у рекордном року док нормалне грађане нон-стоп гњаве са вађењем истог?
pre 4 godine
hoćemo specijalno izdanje Partizanovog vjesnika.
pre 4 godine
Necu ni da gledam, garant nije
pre 4 godine
Ne pomaže im ni kamera, al ajde neka je gol!! Možda i izbore Evropu, licenca im je plaćena!!
pre 4 godine
Ne znam da li se lopte prešla gol liniju ili ne - to nije ni bitno. Ovo je čist ofsajd. Kada Šćekić šutira, igrač ispred golmana je najbliži gol liniji i direktno utiče na igru, ometa golmana - dakle čist ofsajd.
pre 4 godine
Avangarda.
pre 4 godine
Prosto, lopta nije celim obimom prošla gol liniju. Sasvim lako vidljivo. A sve i da je prošla, Saša Ilić je bio u ofsajdu i ometao golmana da brani udarac. Sramotan gol!
pre 4 godine
Naravno. ;)
pre 4 godine
obicna gol tehnologija od par stotina evra bi resila ovakve situacije, pa cak i na ovako nebitnom mecu
pre 4 godine
Mnogo nebitna utakmica 4. i 6. kluba na tabeli. Da li je neko pre 2 sezone brinuo da li je regularan gol npr Rada protiv Voždovca?? Očekujem veliku borbu u finalu kupa između Radnickog i Zvezde, Lalatović doktor za sve trenere, ponasanje 0 (NULA). Hetafe igra ligu šampiona. Liverpul bez trofeja.
pre 4 godine
Није био гол и тачка.
pre 4 godine
aaaaaahahhhhahahahahhaa
pre 4 godine
evo, nek’Vučić odluči, ionako je dokon!
pre 4 godine
dajte stojketu novi pasos da i njega pocepa!!!
pre 4 godine
Ajde je li gol ili ne, ali hoce li junacine sa obe tribine okrenuti ledja vodji kada prizna neminovno, a puna im usta te uskoro priznate teritorije. To je pitanje svih pitanja
pre 4 godine
Ahahahaha ne mogu da verujem da je sudija ovo priznao?!?
pre 4 godine
Geometri padaju s'nogu kada igra partizan
pre 4 godine
Prešla je gol liniju jer je Sudija sfirnuo u pištaljku.Takođe je Sudija
sfirnuo u pištaljku kada je Crvena Zvezda izjednačila golom Boaćija.
Tako da dileme nema i tu treba staviti tačku.Laku noć i prijatno spavajte
i sanjate Zvezdice.
pre 4 godine
Nije bitno da li je lopta prešla gol liniju. Ilić je i u ofsajdu , ometa golmana i čini kretnju telom unazad prema golmanu i jasno čini faul u petercu golmana. Nikolić je još sinoć dobio lošu ocenu od kontrolora suđenja. Gledajte danas izveštaj kola i komentar suđenja. Velika greška sudije .
pre 4 godine
nije gol.
pre 4 godine
@@@Ooo crno beli najbolji smo !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milanche, 6. maj 2019 08:35)
Ovu sezonu ste baš izdominirali.
Daj Bože da i sledećih 10-15 budete "tako najbolji".
pre 4 godine
cini mi se da prvo ovde imamo ofsajd tako da o tome da li je lopta presla liniju Ili nije ne treba ni diskutovati
pre 4 godine
Šta kažu geometri?
pre 4 godine
Ni blizu ! Nema govora o golu.
pre 4 godine
Ovo mu ni mama ne bi priznala
pre 4 godine
Simnjivo nacisto
pre 4 godine
Gol tehnologija,narode,ako vec nema love za VAR.Ubaciti te lopte sa senzorima i lepo se vidi gol,gol aut,korner i aut i mirna Backa.Iz ovog ugla i samo na tel,lici mi na jos jednog "fantoma".Ne videh gde je stojao sudija koji priznaje gol.U nedostatku boljeg ugla,visoko sumnjivo.Cekam bilji snimak za definitivno izjasnjavanje.A mi kao zemlja smo plodno tlo za fantome,izgleda:)
pre 4 godine
Nije gol. Golman stoji ispred gol linije i izbacuje loptu u polje, da je lopta bila u golu, golman (s obzirom da su mu noge ispred gol linije) bi prilikom izbacivanja lopte iz gola pao iza gol linije, odnosno u gol, ali on i dalje ostaje da stoji ispred gol linije. Fizika kaže da nije gol. Živ primer je Stojković, vadi loptu iz gola i nastavlja da pada u gol...
(Litle Town In Serbia, 05. maj 2019 23:48)
Slazem se da nije gol ali pogledaj opet snimak. Po tvojoj teoriji da Stojkovic pada u gol a ovaj ne pada... Bogami pada i ovaj.
pre 4 godine
Nije ni došla do linije!
pre 4 godine
obicna gol tehnologija od par stotina evra bi resila ovakve situacije, pa cak i na ovako nebitnom mecu
(marica, kriv, razumevanje..., 05. maj 2019 23:57)
Па и није небитан. Борба за ЛЕ.
pre 4 godine
Grobari je li presla liniju.Sta kaze geometar.
(Johny Walker, 05. maj 2019 22:06)
Геометра ангажује оштећена страна.
pre 4 godine
Naravno da je go, pa sudija je rekao da je go. Sudija i jeste tu da odluči, da mi gledaoci ne bi pametovali. Ono što se presudi na terenu to je jedino mjerodavno a to što se sudiske odluke nekome ne sviđaju to je njegov problem
(cobi, 5. maj 2019 23:32)
ko je go?
pre 4 godine
E pa ubacite VAR pa nece biti sporno
pre 4 godine
A hoce li sad Stojkovic da se odrekne drzavljanstva...kad vec nije kod "onog" gola...ups...nije bio gol. Apsolutno verujem u postenje uprave Partizana i ocekujem saopstenje u kome ce decidirano reci da li je gol regularan. A i ovaj sudija protiv njih...karma je cudo.
pre 4 godine
Zvezdaši i Partizanovci, shvatite, ovbde je Napredak oštećen, Napredak!Kako vas bre više nije sramota ? I jedne i druge? Pa cela liga je podredjena vama!Pa zar svi treba da igraju zbog vas bliznaka .Dobijate pare od države,imate sudije, medije, najbolje sponzore po službenoj dužnosti, pa koliko vam je bre dosta? Partizan mora da bude 4.i to je jasno svima.Pa ima li više svrhe igrati ligu? Odigrajte na početku tri utakmice i proglasite prvaka .Zašto mi ostali van Beograda da gubimo vreme?
pre 4 godine
da li je bio ofsajd?
pre 4 godine
ofsajd
pre 4 godine
Normalna odbrana, ni blizu spornoj situaciji.
pre 4 godine
Ocigledan faul kapitena u napadu.
pre 4 godine
na drugom snimku posle gola lepo se vidi da se Saša Ilić ni malo ne raduje. on je najbolje video sutuaciju i više izgleda kao da ga je sramota,nego što slavi pobedu.
pre 4 godine
Naravno, 3V i "objektivni" geometar se neće oglasiti.
pre 4 godine
Zvezdas sam bio i ostao celog zivota, pomagale su nam sudije dosta puta nije sporno ali ovako nesto nema ni u Hondurasu. Em faul u napadu em golman skinuo 20cm ispred linije. Nije problem Partizan i treba da igra evropu nece igrati valjda Lucani, ali izborite se posteno bar za 4to mesto od srca kazem nisam ironican. Napredak koji da pobedi sve do kraja nema nista od toga vi kuci njih ne mozete da pobedite. Tragedija kompletnog naseg fudbala.
pre 4 godine
Gol tehnologija,narode,ako vec nema love za VAR.Ubaciti te lopte sa senzorima i lepo se vidi gol,gol aut,korner i aut i mirna Backa.Iz ovog ugla i samo na tel,lici mi na jos jednog "fantoma".Ne videh gde je stojao sudija koji priznaje gol.U nedostatku boljeg ugla,visoko sumnjivo.Cekam bilji snimak za definitivno izjasnjavanje.A mi kao zemlja smo plodno tlo za fantome,izgleda:)
(analiza, 5. maj 2019 23:02)
Људи су превише фасцинирани технологијом, а она пружа сјајну могућност да се превара легализује. Иза сваке те технологије стоји софтвер који у сваком тренутку по потреби може да преиначи сигнал са улаза у жељени, да не кажем плаћени излаз. Шта год да дође са тог сензора као сигнал на улазу, на излазу може да дође оно што одговара некоме ко контролише софтвер, или је платио колико треба. Исто је и са Hawk Eye технологијом у тенису. Ми тамо гледамо компјутерски генерисану анимацију, а не видео запис. Да ли сте свесни колико је једноставно изменити путању лоптице тако да она замало буде са једне или друге стране линије? И све то може да се уради у делићу секунде. Довољно је да "човек одређених могућности" кликне на одговарајуће дугме у софтверу. Е то се зове легализација преваре, јер људи су фасцинирани технологијом. Једини може бити меродаван видео снимак ако постоји из одговарајућег угла и ако има довољан број слика у секунди да забележи ситуацију у критичном тренутку или промену ситуације. Помирите се са чињеницом да утакмицу чине три стране, две екипе и судија.
pre 4 godine
kakve veze Ima jeli lopta presla liniju, kad je sasa ilic u opsajdu
pre 4 godine
Nije gol... kao što sam rekao i za boaćijev, tako i za ovaj Šćekićev...
pre 4 godine
Sve je u nasoj ligi sporno, pa i ovaj gol
pre 4 godine
Verovatno nije presla gol liniju, ali to cak nije ni bitno kada Sasa Ilic iz ofsajd pozicije utice na protivnika (golmana), tako da je gol samim tim neregularan. Gol tehnologija je evidentno potrebna, o VAR-u mozemo da raspravljamo da li su visoki troskovi uvodjenja takvog sistema opravdani posledicama, tj. prednostima koje takav sistem donosi. Bojim se da u nasoj zemlji, pre nego sto se rese neke druge stvari, ni VaR ne bi eliminisao zloupotrebe iz naseg fudbala. A nikako ne mozemo poreci da su neke druge stvari mnogo potrebnije od VAR-a (“greske” sudija i zloupotrebe se mogu resiti i na drugi nacin, samo da ima zelje za tim), npr. kao sto su stadioni, tereni, tj. infrastruktura kao baza svakog napretka.
pre 4 godine
čarapan..
Shvatam ja tebe,ali se Napredak ove godine ne bori za izlaz u Evropu,niti mu preti borba za opstanakda bi mu bila vazna ova utakmica...Shvatam ja borbu,i prestiz,i regularnost,ali je ipak ovo 'trece poluvreme'reko bih.Jer,svi znamo ,i vi i mi Partizanovci da gola nije bilo,kao sto nije bio ni boacijev,nego su sudije "kao" navodno spremni da pomognu Partizanu...zasto to?niko im to ne trazi,oni su ga tokom celog prvenstva unakazali,sto bi sad pomagali?Valjda smo sami u stanju da igramo nereseno protiv radnickog???Ako nismo-onda i nismo za Evropu//tako da Carapane,za nas ostaje 1:1 !!!A,ovi ljudi u crnom...zna se na cijoj adresi stanuju.Od nas izvinjenje,nismo trazili nikakvu pomoc,a realno pobedu smo zasluzili na terenu,iako je sudija 'presudio" vama.pozz
pre 4 godine
Da ih ne guraju, bili bi debelo u plej autu...
(Greatness,
Realno nije bio gol,ali nije bio ni boacijev,ako cemo iskreno.Lopta je ovde bila mozda jedna trecina u golu,boacijeva 3/4unutra,ali ni jedna ni druga nisu celim precnikom unutra.Partizanu je oduzeto ,ovako ili onako ...jedno 20tak bodova od strane sudija,i ovakav gol nam ne treba uopste,jer cemo ovako ili onako ipak da idemo u LE,jer pobedicemo Radnicki tamo,i to je uspeh za ovu uzasnu sezonu,jer tima za bolji plasman i nismo imali....Ali,ni vi niste onakvi kakvi sto mislite da ste,bolji jeste,ali samo za ovu smesnu ligu.Zato,nema potrebe od preterivanja od tvoje strane,jer ,realno u sve tri utakmice jedva ste jednu dobili,ma sta ti mislio o tvojoj zvezdi.
(Pterodaktil, 6. maj 2019 15:32)
Druze,ne lupaj,molim te...gol Boacija je cist ko suza.Imao sam prilike da pricam sa aktuelnim sudijama sa superlige i ljudi se u ogromnoj vecini slazu da je gol cist,samo nemaju pravo da daju izjave a to je i ocigledno jer je vise od citace lopte presla gol liniju.To je prvo a drugo je da partizan uopste nije ostecen u ovom prvenstvu,ako se sagledaju sve sumnjive situacije a sigurno ne za 20-tak bodova,nego je mozda cak u debelom plusu sa ovih par poslednjih kola,gde su mu obilato pomagale sudije,kao i drzava,da bi usao u kvalifikacijama za LE.Ovo vam je neregularan gol,prvenstveno zbog ofsajda i faula Ilica nad golmanom.
pre 4 godine
Kakva drzava, takav i fudbal.
pre 4 godine
da li je ikog ko vodi ovu ligu bar malo sramota?
pre 4 godine
Dajte onog geometra.
pre 4 godine
Bio je, sudija je rekao, kao i pre toga.
Ko smo mi da sumnjamo i izvodimo geometre kad su prošlog puta to dokazali. Kao dobar djak slušaš na času i naučiš lekciju, i sačekaš svojih pet minuta da djak prevazidje učitelja!!!
Uglavnom, to je to...
pre 4 godine
cobi, 5. maj 2019 23:32 "Sudija reko da je go" Sta reci
,a ne zaplakati?
pre 4 godine
Ovo je "teze" nego ponisteni gol Ajaksa Realu u Amsterdamu zbog pasivnog ofsajda Tadica. Dok je ponisteni gol u Amsterdamu bio hajde recimo tehnicki ipak ispravna odluka, valjda, ovdje nema dileme. Eto, jel' dosta od zakletog Partizanovca?
pre 4 godine
srpski fudbal komedija ....u trenutku suta glavom Scekica igrac sa brojem 22 se nalazi u ofsajdu i pritom odguriva golmana u gol i ne dozvoljava mu da odbrani ...znaci i ofsajd i faul nad golmanom znaci po pravilima gol je ne regularan a pitanje je dal je lopta uopste presla i to cak nije ni bitno ...
- ovde se radi o zloupotrebi sudija u korist velikog tima zarad igranja evrope ......svima je jasno da partizan mora igrati kvalifikacije za ligu evrope i to je sustina ....srpski fudbal pun neregularnosti .
pre 4 godine
Nebitno je da li je prešla lopta, ilić em u ofsajdu em pravi faul u golmanskom prostoru.
pre 4 godine
U najmanju ruku, većini je nebitno sem ekipi Mladosti iz Lucana.
pre 4 godine
Da li je presla vise ili manje od Boacijeve ili bilo cije druge nemam pojma.
Ali znam da se finale lige sampiona snimalo sa 26 kamera,ej 26 kamera dobro citate.
Da su 3 svakog trenutka snimale loptu iz razlicitog ugla.
E,mi smo od modernog fudbala toliko daleko.
pre 4 godine
Да бар имамо гол технологију..из првог угла немам појма да ли је а иза гола исто немам појма..
pre 4 godine
Решиће то геометар..
pre 4 godine
@marica, kriv, razumevanje
Premijer liga placala 20ak k evra za to a i mec nije bezvezan
pre 4 godine
Jes presla liniju al od peterca :D
151 Komentari
Sortiraj po: