1. @Boris
    Pricam o necemu sto se zove SISTEM, ono sto Partizan trenutno nema i zbog toga je u zadnjih 5 godina osvojio samo 2 kupa u odnosu na Zvezdinih 4 Aba lige, 4 domace titule a vrv i 5, 3 kupa SRB, i Aba superkup. Svake godine u Partizanu dovedu po 5-6 novih igraca (uglavnom neproverenih stranaca) i tapkaju u mestu. Niti da se ukljuce u borbu za titulu, niti da se restartuju i krenu iz pocetka. Inace Davidovac-24 godine, ABA prosek 16 min, 5,7 poena, 3sk, 2as, 1ukr,ind 8,8, inace tvom Partizanu ubacio 18 poena uz ind 26. Dobric 25god, 16min, 9poena, 2sk ind 8,8. Simanic 19min, 7 poena, 3,5sk,1as,1blk, ind 9,5. Lazicev nemerljiv doprinos svim trofejima se ne vidi u statistici.
    (Dejan, 27. april 2019 12:51)

    # Link komentara

  2. racunajuci negdje do pocetaka regionalne lige imali smo dva svjetska i tri evropska zlata uz bronzu sa ep 1999 godine.od aba lige sve do sad imamo tri srebra sa evropskog svjetskog i oi kao i medalju sa ep 2009...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miran, 27. april 2019 08:52)

    U moru loših, tvoj komentar je najlošiji. Medalje pre ABA lige je osvojila ekipa koja je nastala u Ex Ju. Kad je ona otišla, nastupila je ekipa koja je rasla u Sr Ju ligi, i tad nismo ništa mogli da osvojimo, 5 mesto maksimum. Onda dolazi ekipa klinaca, koji su rasli u ABA ligi, i gle čuda, mi opet osvajamo medalje. Ne zlatne, kao 90ih, ali posle nekoliko praznih prvenstava, sijaju kao zlato. Ne pričam ja ovo jer volim ABA već jer su činjenice. Mi para za 8 dobrih ekipa nemamo, kao što nemaju ni Hrvati, ni Slovenci. CG ima para za jedan dobar i jedan pristojan klub, Bosanci ni za taj jedan. Jedino sa ABA možemo napred, ceo region, neko malo dalje od ovih drugih. Ono što bi možda pomoglo je da se ograniči broj stranaca, kao u KSL, s tim da se ne prihvataju ovi naturalizovani igrači kao domaći...
    (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 27. april 2019 12:21)

    # Link komentara

  3. Tako je Zmago.Imas li neko resenje? Nesto bolje da ponudis?
    (matori, 27. april 2019 11:27)

    # Link komentara

  4. Odmah ste se uhvatili za taj final4 partizana. Taj final4 je dosao daleko kasnije u periodu partizanove dominacije. Ako se ne varam partizanu su trebale 5 pune godine da bi trk 6e prosao grupu!!!! E tada je bio kanta za punjenje Cak i kada je poceo prolaziti grupu to je radio sa cele 3pobede (2puta), gde je i tada sluzio za nabijanje kos razlike onim jacim ekipama koje su bile sa njim u grupi. Ja sam pricao o tom periodu !!!! Osim toga,ako se ne varam i taj te godine kada je dosao do final4, iz grupe je izasao sa neresenim skorom pobeda i poraza.
    (Gorki, 27. april 2019 10:24)

    Da, da...pa sto si ga izostavio? Cinjenica je da se Partizan plasirao na taj F4, i jos tri puta pride...i jednaput ga osvojio! A Zvezda se jedanput ZAMALO plasirala na F4! Ne racuna se ZAMALO druze nego da se plasirate 4 puta i jedanput osvojite! Kao kad bih ja sad napisao da smo mi ZAMALO bili prvaci Evrope u fudbalu, ali nismo, izgubili smo od Reala i to je nepobitna cinjenica. Ostaje upisano da je Real tada bio prvak Evrope a Partizana se niko i ne seca, kao sto se niko ne seca ni vas da ste igrali cetvrtfinale sa CSKA i zamalo otisli na F4! Poenta mog komentara je bila da spinujes i da si pisao o periodima nastupa Partizana u Evroligi koji tebi odgovaraju i kojima zelis da omalovazis Partizan a uzdignes tvoj klub...nisi realan, ostrascen si i spinujes...svako dobro, pozdrav!
     (realno, 27. april 2019 11:00)

    # Link komentara

  5. Odmah ste se uhvatili za taj final4 partizana. Taj final4 je dosao daleko kasnije u periodu partizanove dominacije. Ako se ne varam partizanu su trebale 5 pune godine da bi trk 6e prosao grupu!!!! E tada je bio kanta za punjenje Cak i kada je poceo prolaziti grupu to je radio sa cele 3pobede (2puta), gde je i tada sluzio za nabijanje kos razlike onim jacim ekipama koje su bile sa njim u grupi. Ja sam pricao o tom periodu !!!! Osim toga,ako se ne varam i taj te godine kada je dosao do final4, iz grupe je izasao sa neresenim skorom pobeda i poraza.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gorki, 27. april 2019 10:24)
    To ti je dokaz koliko je Evroliga bila teža pre proširenja. Ekipe su imale manje utakmica, i favoriti su retko kad padali. Sad je drugačije. Ne možete porediti Evroligu i statistiku, pre i posle proširenja.
    (Salle, 27. april 2019 10:57)

    # Link komentara

  6. Odmah ste se uhvatili za taj final4 partizana. Taj final4 je dosao daleko kasnije u periodu partizanove dominacije. Ako se ne varam partizanu su trebale 5 pune godine da bi trk 6e prosao grupu!!!! E tada je bio kanta za punjenje Cak i kada je poceo prolaziti grupu to je radio sa cele 3pobede (2puta), gde je i tada sluzio za nabijanje kos razlike onim jacim ekipama koje su bile sa njim u grupi. Ja sam pricao o tom periodu !!!! Osim toga,ako se ne varam i taj te godine kada je dosao do final4, iz grupe je izasao sa neresenim skorom pobeda i poraza.
     (Gorki, 27. april 2019 10:24)

    # Link komentara

  7. Ove godine KLS belezi znatan rast kvaliteta u odnosu na proslu. Partizan i Mega su svoje kvalitetne mlade igrace prebacili u OKk i Mladost. Zvezda to odavno cini sa FMP. Rec je o mladim reprezentativcima. Borac je sasvim solidna ekipa kao i Dinamik sto se videlo u kupu. Pazar ima solidnu ekipu. To je dobra osnova i za jaku domacu ligu. Mislim da je ta liga bolja za klasu od bilo koje u okruzenju. Kad bi KLS na ime reputacije reprezentacije izborio mesto za prvaka u Euroligi, ABA bi izgubila smisao.
     (st, 27. april 2019 10:22)

    # Link komentara

  8. (Dejan, 27. april 2019 07:15)

    Druže, ti si pisao gde igraju srpski igrači, a ne gde je ko ponikao. Mene ni ne interesuje gde je ko ponikao, već kakav će igrač biti sa 25-26 godina i da li će srpska košarka imati koristi od njega. Davidovac i Dobrić imaju po 24 godine, a u ABA ligi igraju po 15 minuta i daju 3-4 poena u sezoni u kojoj Zvezda ima samo jedan poraz i pobeđuje prosečno po 20 razlike. Misliš da će neko od naših igrača igrati više sad kad su se vratili u Evroligu, kad nisu igrali ni u ABA ligi?
     (Boris, 27. april 2019 09:30)

    # Link komentara

  9. Jokic, Bogdanovic, Kalinic, Guduric, Bertrans, Vesely...da sad ne nabrajam, svi su iz ABA lige ponikli, nije bas da je tako losa
    (Petar, 26. april 2019 19:51)Vucevic,Micic,Nedovic,Bjelica Nemanja,Pekovic,Nurkic,Musa itd.itd.
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 27. april 2019 09:16)

    # Link komentara

  10. racunajuci negdje do pocetaka regionalne lige imali smo dva svjetska i tri evropska zlata uz bronzu sa ep 1999 godine.od aba lige sve do sad imamo tri srebra sa evropskog svjetskog i oi kao i medalju sa ep 2009...
     (miran, 27. april 2019 08:52)

    # Link komentara

  11. O cemu vi pricate. Euroliga je postala kao Liga samiona u fudbalu znaci ko ima veci budzet taj dominira. Pogledajte Gudurica, Kalinica, Jovica... dominiraju u EL a do juce su igrali u CZ koja je morala da ih proda kako bi opstala. Prema tome nasi klubovi i dalje prave dobre kosarkase ali ne mogu da ih zadrze par sezona i u tome je problem.
     (Radonja, 27. april 2019 08:42)

    # Link komentara

  12. Zmago, pa ti si sa tvojim tzv. vodjenjem kluba KK CZ, od nje napravio slab i neorganizovan klub. Pre te ABA lige mi Srbi sa Crnogorcima smo imali JUBA ligu koja je bila jaka kao zemlja. Setimo se sezona 1997/98 i 1998/99. Tada sam isao na svaku utakmicu, a za titulu su se borili Partizan, Zvezda, Buducnost, pa FMP, Hemofarm, Lovcen. Sa bazom sacinjenom od domacih igraca. Onda je dosla ABA liga. Nama u Srbiji ona ne treba. Za tri do cetiri godine opet bi imali jaku domacu ligu, sa ciljem da sampion i vice-sampion igraju EL.
    (Corpus Delicious, 27. april 2019 08:23)

    # Link komentara

  13. Ne mogu, a da ne zaključim iz ovog teksta da, čim je Zvezda počela da osvaja ABA ligu, onda ste ukapirali da svašta nešto ne valja. Pa ne mogu igrači da se stvore na svakih 6 meseci.
     (Darko, 27. april 2019 08:22)

    # Link komentara

  14. Ne priča čovek o tome ko je i šta bio, nego na trenutno stanje aba lige i slažem se, u ovom trenutku nema nekih nba potencijala u aba ligi. Za evroligu možda. Videćemo za par godina gde će biti reprezentacije u okruženju pa ćemo znati koliko je u pravu.
     (dejan, 27. april 2019 08:17)

    # Link komentara

  15. Problem je sto je ova liga vjestacka,eto sto je problem
    (Lu, 27. april 2019 07:16)

    # Link komentara

  16. @(Boris, 26. april 2019 21:36) 
    O cemu ti pricas? Kakav Tanaskovic kad nije video terena. Uros Trifunovic dosao pre par meseci. Kakav Zagorac kad je skoro dosao a pre toga bio u Spaniji i Nba. Pecarski kupljen od Bajerna a pre toga bio u Megi.Jedini igrac kojeg je Partizan napravio je Marinkovic. Radanov je ove godine igrao na 7 utakmica, ubacio Igokei 22 poena i cist je proizvod Crvene Zvezde bas kao i Dobric i Simanic. Ristic je Zvezdin junior koji je bio na koledzu. Uostalom, kako u partizanu rade sa omladincima, takvi su im i rezultati
    (Dejan, 27. april 2019 07:15)

    # Link komentara

  17. @(Boris, 26. april 2019 21:36) 
    O cemu ti pricas? Kakav Tanaskovic kad nije video terena. Uros Trifunovic dosao pre par meseci. Kakav Zagorac kad je skoro dosao a pre toga bio u Spaniji i Nba. Pecarski kupljen od Bajerna a pre toga bio u Megi.Jedini igrac kojeg je Partizan napravio je Marinkovic. Radanov je ove godine igrao na 7 utakmica, ubacio Igokei 22 poena i cist je proizvod Crvene Zvezde bas kao i Dobric i Simanic. Ristic je Zvezdin junior koji je bio na koledzu. Uostalom, kako u partizanu rade sa omladincima, takvi su im i rezultati
    (Dejan, 27. april 2019 07:15)

    # Link komentara

  18. Realno sagledavši,čovek je potpuno u pravu.Jedino Zvezda zaslužuje da igra EL ali nikako nije za vrh.Jednom je bila 8. a jednom 9. i poslednji put podelila 11-14..Evo sada su Milogorci bili pretposlednji i ne zaslužuju da se više pojave u tom takmičenju.Za partizanigokeu i da ne pričamo jer su prošle sezone osvojili fenjer u drugorazrednom takmičenju a sada su na sreću prošli grupu u istom takmičenju i odmah potopljeni nakon toga.Jesu sve to ili isluženi stranci ili mladi sa univerziteta,koji nemaju potreban kvalitet.
    (Istina, 27. april 2019 06:55)

    # Link komentara

  19. @ArtuDitu, 26. april 2019 22:42

    Svaka ti je kao u Njegosa! Ovo kao da sam ja pisao komentar!

    Dodao bih samo jos da je za kulminaciju ove godine kriv Repesa, i samo Repesa. Bio sam na prve dve utakmice u Beogradu, apsolutno nista nije bilo nenormalno u odnosu na bilo koju drugu utakmicu visokog napona. Mislim, bilo je nepristojnog skandiranja (s cim se ne slazem), ali to je normalno na ovim prostorima, npr setite se samo sta sve u Zadru ne vicu kad igraju Zvezda i Partizan, ovo je bilo nista, npr nikad nije pevano “Ubij nekoga” ako bas treba da merimo vulgarnosti! I onda Repesa izmisli navodni “linč” i celu konferenciju prica o tome, uplice ratne neke price u sport, sve samo ne o -40 sa najskupljim timom koji je ABA ikad videla! To je bila inicijalna kapisla, i onda je usledila ona sramota u 3. utakmici i sve dalje.

    Repesa sram te bilo, svoje neznanje si time sto si zavadio dva naroda stavio u drugi plan, bravo, uspelo ti je.
    (Zagor, 27. april 2019 06:23)

    # Link komentara

  20. ArtuDitu..
    Covic je u stanju da posvadja dva oka u glavi.On je najveci problem,on stvara tenziju.Za razliku od igraca zvezde koji su pravi sportisti.
     (Ramones, 27. april 2019 05:47)

    # Link komentara

  21. Aba je osnovana da bi “tvoj” tim imao osnovu da nastupa u evropi...posle “podrske” bartomeu na pocetku, taj kredit se trosio i jedini nacin da se opravda igranje tog tima u evropi(na tom nivou) je preko regionalne lige
    (rondo, 27. april 2019 05:16)

    # Link komentara

  22. Ovo znaci samo jedno. Ne mogu da prezale slovenci i hrvati sto ne vode glavnu rec u ABA ligi u smislu rukovodjenja. Naviklo je to da uzima kajmak i da prodaje maglu !!!! Kao drugo, ABA liga nije bila kvalitetnija u zacetku nego sto je ova sadasnja. Tadasnja tri predstavnika (skovenacki,hrvatski,i srpski) su bili kante za punjenje evropskim ekipama. Cak i period u kojem je partizan bio neprijosnoven u ABA ligi, u evroligi je bio kanta za punjenje. Sada kada je Zvezda postala konkurentna i kada je pocela da osvaja ABA ligu, naprasno je ABA liga postala losa. A koliko se ja secam Zvezda je u evrokupu redovno bila dobra, cak je i jednom stigla do finala evrokuoa. Kada je usla u Evroligu NITI JEDNOM SE NIJE OBRUKALA !! Prve godine je nesrecno ispala iako je imala NERESEN SKOR POBEDA I PORAZA !! Vec druge godine je PRVA OD SVIH PREDHODNIKA prosla grupu sa POZITIVNIM SKOROM !!!! Sledeci put je zamalo otisla na final4 kada je ispala od CSKA !!! Kada je prosle godine Buducnost nevidjenom kradjom dosla do titule, i kada se OBRUKALA u Evroligi, sada je ponovo Zvezda kao kriva sto je kao opao kvalitet lige !!! Kako da ne !!!!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gorki, 26. april 2019 22:39)
    Partizan je igrao final four 2010-te. I imao odlicne partije u Evropi, o cemu ti pricas?
    (partizan, 27. april 2019 04:43)

    # Link komentara

  23. Neću da ulazim u polemiku većine klinaca ovde koji veze sa životom nemaju,ali bitno da su izabrali stranu i da baljezgaju protiv ove druge. Ono sto me ovde u njegovoj izjavi jako iritira jeste bezobrazna laz o ligama do sklapanja ABA lige. Smešne jesu bile lige ostalih država ,ali naša ne. Nismo bili ACB naravno,ali u to vreme smo imali jedan Refleks (FMP) sa Redzi Frimenom,Askrabicem koji su beše osvojili ili igrali u finalu takmicenja kao nekada kup kupova u fudbalu. Hemofarm je igrao polufinale nešto kao sada kup UEFA sa Topicem.Tu je bio Partizan sa Krsticem,Zvezda,pa Vojvodina sa Gurovicem i Stjuartom,uvek nezgodni košarkaški centar Zdravlje Leskovac ,Budućnost i nezgodni Lovćen. Kako smo krenuli u ABA sve je otišlo i dodjavola sa našom ligom itd itd. A vrlo dobro se sećam da su u nju prvo ušli Budućnost,za njima odmah Reflex i Zvezda,a da su je bojkotovali Hemofarm i Partizan. Čak mi se čini i da je nekada čuveni stručni savet bio protiv te odluke pristupanja ABA ligi.
    (Niki, 27. april 2019 02:55)

    # Link komentara

  24. Kamo lepe sreće da je nikad ni jedan Srpski klub nije zaigrao!!!
     (Dule, 27. april 2019 01:58)

    # Link komentara

  25. Eto bio je uveren da utakmica neće početi pa je ipak počela, tako je isto uveren da czv ne pripada vrhu i opet nije u pravu, lik nema pojma
    (anhel kg, 27. april 2019 01:53)

    # Link komentara

  26. Zmago, on je unazadio Zvezdu,a sada pametuje.
     (Dag Kristi, 27. april 2019 01:21)

    # Link komentara

  27. Neko je već pomenuo da je Partizan 1998. godine igrao na finalnom turniru Evrolige bez ABA lige.Te godine nije bio prvak već su u finalu igrali ZveZda I FMP.U ligi su tada igrali Partizan,ZveZda,FMP,Hemofarm,BFC,Vojvodina,Beobanka,Zdravlje,Spartak i još iz Crne gore Budućnost.Liga je bila veoma jaka.Zar je tada bilo više novca nego sada.
    (rajko, 27. april 2019 01:13)

    # Link komentara

  28. uporedjujete ABA ligu sa NBA i timovima tamo koji daju igračima milionske ugovore.
    daj ne zezajte...
     (Voksy, 27. april 2019 01:10)

    # Link komentara

  29. Ovo znaci samo jedno. Ne mogu da prezale slovenci i hrvati sto ne vode glavnu rec u ABA ligi u smislu rukovodjenja. Naviklo je to da uzima kajmak i da prodaje maglu !!!! Kao drugo, ABA liga nije bila kvalitetnija u zacetku nego sto je ova sadasnja. Tadasnja tri predstavnika (skovenacki,hrvatski,i srpski) su bili kante za punjenje evropskim ekipama. Cak i period u kojem je partizan bio neprijosnoven u ABA ligi, u evroligi je bio kanta za punjenje. Sada kada je Zvezda postala konkurentna i kada je pocela da osvaja ABA ligu, naprasno je ABA liga postala losa. A koliko se ja secam Zvezda je u evrokupu redovno bila dobra, cak je i jednom stigla do finala evrokuoa. Kada je usla u Evroligu NITI JEDNOM SE NIJE OBRUKALA !! Prve godine je nesrecno ispala iako je imala NERESEN SKOR POBEDA I PORAZA !! Vec druge godine je PRVA OD SVIH PREDHODNIKA prosla grupu sa POZITIVNIM SKOROM !!!! Sledeci put je zamalo otisla na final4 kada je ispala od CSKA !!! Kada je prosle godine Buducnost nevidjenom kradjom dosla do titule, i kada se OBRUKALA u Evroligi, sada je ponovo Zvezda kao kriva sto je kao opao kvalitet lige !!! Kako da ne !!!!
    (Gorki, 26. april 2019 22:39)

    Partizan bio kanta za punjenje a IGRAO F4 2010. godine sa Mekejlebom, Maricem, Robertsom, Rasicem, Veselim, Bozicem, Djekicem, Kecmanom, Vranesom, Mitrovicem u ekipi??? I to ravnopravno polufinale protiv Olimpijakosa sa Teom, Papalukasom, Cildresom na jednu loptu i produzetke i utakmicu za trece mesto sa CSKA!!!! I jedini naneli poraz te sezone Barseloni koja je na kraju bila prvak Evrope!!!! Stvarno smo se tada obrukali nevidjeno!!!! A Zvezda se nijednom nije obrukala i jedanput ZAMALO otisla na F4 ali je ispala od CSKA gde promil sanse nije imala da prodje dalje??? I verovatno si time zeleo da nam kazes da je Zvezda uspesnija u Evroligi od Partizana? Ali zasto da ne spin, spin i samo spin...igra u kojoj ste sampioni univerzuma i koju vas je naucila vasa legenda!!!!!
     (realno, 27. april 2019 00:48)

    # Link komentara

  30. Aj' cuti, zivota ti.
     (beograd_moskva, 27. april 2019 00:28)

    # Link komentara

  31. Ne sećam se da Zamgo komentarisao sezonu pre kada Zvezda imala 11 pobeda u EL ili još ranije kada imala 16 pobeda ili kada su nam timovi ulazili u top 16 ili top 8. Bas sada našao da komentariše kada Zvezda uzela, Budućnost loše prošla u EL i kada su nam predstavnici u EK prvi put zakazali. Da se kladimo da već sledeće sezone u EL imamo 40ak posto uspešnosti u EL i imalo makar jedan klub u eliminacionoj fazi EK iz te iste ABA lige?
    (Ono, 27. april 2019 00:21)

    # Link komentara

  32. As tako je brate. Novi Sad i Niš po pola miliona stanovnika neigraju ni u drugoj Aba ligi. A razigravas tamo neki Krsko, Bar, Zadar. A mi ovde ništa. Mesto da napravimo nasu jaku ligu a ne neke da razigravamo pa da nam ovako vraćaju.
     (Nenad NS, 27. april 2019 00:06)

    # Link komentara

  33. @(vlada, 26. april 2019 21:55)

    Menadžeri (čitaj pare) preuzeli talente i prodaju sa 16,17, 18 god. ono što valja a ovde ostaje prosek, koji se popunjava isluženim strancima. Ako se nekad pogodi sa strancima možda se napravi neki bum ali bez domaćeg kvaliteta (ako promakne menadžerima) nema lige a ni klubova koji opet nemaju dovoljno para da se mere sa menadžerima.
    Dakle pare su rešenje a para nema pa postoje samo državno privatna partnerstva, a atmosfera zatrovana (jer se ipak vrte neke pare pa lešinari i od toga imaju korist) da čak i da neko poželi da uloži odustaje (Cedevita)
     (Dvorska budala, 26. april 2019 23:40)

    # Link komentara

  34. Navijaci Zvezde veruju da njihov bivsi trener prica gluposti a u timu nemaju nijednog stranca ispod 28 godina.
    (Kimi, 26. april 2019 23:06)

    # Link komentara

  35. Mislis:"Dule je izgradjivao timove od OTETIH mladih igraca!" Na prste jedne ruke moze da se nabroje mladi igraci stvreni u KK JSD! CZ je trostrkuki prvak Evrope sa mladim igracima. Samo je CZ oteo deset i brojkom 10 igraca! Cim to vise nije mogao, pukao je i KK JSD!
    (Miskec, 26. april 2019 21:40)

    Ma ok, istina je i to, ali nije poenta ove priče.

    Poenta je da nema materijala od koga bi se pravili vrhunski timovi od naših igrača.
    To je problem danas.

    I nije samo kod nas, eno i u NBA pored tolikih košarkaša oni dovode sa strane igrače.
    Denver najsvetliji primer, u prvoj postavi sinoć četiri igrača koji su ispod 15-tog mesta, većina pikovi druge runde, a jedan nije ni draftovan (Tori Krejg), došao iz AUstralije preko NBDL lige.

    Većina centara u NBA su sada iz Evrope ili Afrike, Južne Amerike, itd.
    I kod njih je problem što imaju sve manje visoku populaciju.
    Jasno je da se igra zbog toga menja. Sad je akcenat na bekovima i ispucavanju trojki gde su niži igrači obično precizniji i bolji.
    (Mirko, 26. april 2019 23:01)

    # Link komentara

  36. Mislis:"Dule je izgradjivao timove od OTETIH mladih igraca!" Na prste jedne ruke moze da se nabroje mladi igraci stvreni u KK JSD! CZ je trostrkuki prvak Evrope sa mladim igracima. Samo je CZ oteo deset i brojkom 10 igraca! Cim to vise nije mogao, pukao je i KK JSD!
    (Miskec, 26. april 2019 21:40)

    Ma ok, istina je i to, ali nije poenta ove priče.

    Poenta je da nema materijala od koga bi se pravili vrhunski timovi od naših igrača.
    To je problem danas.

    I nije samo kod nas, eno i u NBA pored tolikih košarkaša oni dovode sa strane igrače.
    Denver najsvetliji primer, u prvoj postavi sinoć četiri igrača koji su ispod 15-tog mesta, većina pikovi druge runde, a jedan nije ni draftovan (Tori Krejg), došao iz AUstralije preko NBDL lige.

    Većina centara u NBA su sada iz Evrope ili Afrike, Južne Amerike, itd.
    I kod njih je problem što imaju sve manje visoku populaciju.
    Jasno je da se igra zbog toga menja. Sad je akcenat na bekovima i ispucavanju trojki gde su niži igrači obično precizniji i bolji.
    (Mirko, 26. april 2019 23:00)

    # Link komentara

  37. Neka Zmago odgovori na jednu bitnu činjenicu. U Zagrebu su titule osvajali i Partizan i Zvezda u Beogradu je šampion postala Cibona i nije bilo nikakvih incidenata. Pojavila se Budućnost i dve godine imamo ono što nismo videli ni u jednom do sada odigranom finalu. Upadanje u hotel sa željom da se fizički obračuna sa košarkašima Zvezde, upadanje navijača na parket i pljuvanje Zvezdinih igrača i stručnog štaba, izuzetno sumnjivo suđenje tokom prošlogodišnje finalne serije. Ne treba zaboraviti da je u prošlogodišnjem finalu na tribinama u Beogradu bila pozorišna atmosfera a da je Zvezda u Podgorici doživela linč kakav nije viđen u Aba ligi. Svako je mogao da očekuje da će, ukoliko se ponovi prošlogodišnje finale, atmosfera u Beogradu biti potpuno drugačija. I bila je ali u okviru svega onoga što je moglo da se očekuje. Zatim je Repeša pokušavajući da zabašuri katastrofalan poraz u drugoj utakmici priču prebacio na dešavanja na tribinama podgrevajući već ionako uzavrelu atmosferu. I Podgoričani su podigli lestvicu na viši nivo kada je u pitanju (ne)organizovanje treće utakmice. Tu je rukovodstvo Aba lige potpuno zakazalo. Jer ta utakmica nije smela da se odigra ili su bar tribine trebalo da budu ispražnjene. Ništa od toga se nije dogodilo osim kozmetičke kazne za četvrtu utakmicu. Ako sve ono što se dogodilo u trećoj utakmici nije bilo dovoljno da se četvrta utakmica igra pred praznim tribinama onda se postavlja pitanje a šta jeste. Peta je bila samo logičan sled svega viđenog u Podgorici.
    I sada su iz Budućnosti uvređeni. Jer kada im je odgovoreno istom merom to im se nije dopalo. Jedina svetla tačka bili su igrači koji su se svojim ponašanjem izdigli iznad svega što se događalo tokom utakmica finalne serije.
    Aba liga je najbolje što košarka u regionu može da ponudi. Rigorozan pravilnik i malo više hrabrosti čelnika ove lige doprineli bi da ono što je viđeno u Podgoroci potom i u Beogradu nikom ne padne na pamet.
     (ArtuDitu, 26. april 2019 22:42)

    # Link komentara

  38. Ovo znaci samo jedno. Ne mogu da prezale slovenci i hrvati sto ne vode glavnu rec u ABA ligi u smislu rukovodjenja. Naviklo je to da uzima kajmak i da prodaje maglu !!!! Kao drugo, ABA liga nije bila kvalitetnija u zacetku nego sto je ova sadasnja. Tadasnja tri predstavnika (skovenacki,hrvatski,i srpski) su bili kante za punjenje evropskim ekipama. Cak i period u kojem je partizan bio neprijosnoven u ABA ligi, u evroligi je bio kanta za punjenje. Sada kada je Zvezda postala konkurentna i kada je pocela da osvaja ABA ligu, naprasno je ABA liga postala losa. A koliko se ja secam Zvezda je u evrokupu redovno bila dobra, cak je i jednom stigla do finala evrokuoa. Kada je usla u Evroligu NITI JEDNOM SE NIJE OBRUKALA !! Prve godine je nesrecno ispala iako je imala NERESEN SKOR POBEDA I PORAZA !! Vec druge godine je PRVA OD SVIH PREDHODNIKA prosla grupu sa POZITIVNIM SKOROM !!!! Sledeci put je zamalo otisla na final4 kada je ispala od CSKA !!! Kada je prosle godine Buducnost nevidjenom kradjom dosla do titule, i kada se OBRUKALA u Evroligi, sada je ponovo Zvezda kao kriva sto je kao opao kvalitet lige !!! Kako da ne !!!!
     (Gorki, 26. april 2019 22:39)

    # Link komentara

  39. Aba liga je podbacila u svim segmentima pregovora sa evroligom i sa evrokupom ili kako se vec zove.Naravno liga ni marketinski ni novcano nije propracena da bi bila interesantna na duze stauze jer kao sto vidimo imali smo vestacki ili ne nebitno eru Partizana i sada Zvezde gde su se pare upumpavale kako bi se postao instant sampion i ucesnik evrolige jer ima samo sampion pravo ucesca.I tu nema prostora za mlade talente jer rezultat je potreban maltene odmah i sada i nema tu mnogo kalkulacije,poslednji koji je tu umeo da napravi igraca bio je Dusko Vujosevic naravno imao je i on bazu stranaca plus dva ili tri afirmisana domaca igraca i pomalo je ubacivao mlade igrace i afirmisao ih.Sada nema ni toga jednostavno klubovi se ponasaju kao da su bas veliki i traze gotova resenja i dok god je liga takva kakva je prosto su primorani.Mislim da je sramota za ABA ligu da zemlje koje su kosarkaske velesile kao Slovenija,Srbijakoje ucestvuju u Aba ligi daju joj svoj doprinos imaju samo jedno mesto u Evro ligi.Neko tu ne radi svoj posao kako treba
     (Antibot, 26. april 2019 22:30)

    # Link komentara

  40. ABA liga i dan danas kreira buduće zvezde. Istina, ne može da dovede oformljene igrače, ali to nije mogla nikad. SFRJ liga je uzela 7 Evroligaških titula isključivo jer igrači nisu mogli da napuštaju zemlju pre 21 godine.

    Drugo, nekad je Evroliga imala 32 kluba, a par puta i 24 + 8 (koji su dolazili kroz plejof). Danas imamo 16 klubova od kojih se 11 zna unapred. Svi vrhunski igrači bi da igraju u klubovima koji 100% igraju Evroligu.
    (Ostin A, 26. april 2019 22:26)

    # Link komentara

  41. (Miskec, 26. april 2019 21:40)

    Prvo, nista ti ne znas. Drugo, ko moze nekoga da otme? Jos u sportu? Vidis, da ti igras u CZ koja je propadala a Partizan na vrhu, bivsi prvak Evrope, godinama igra u Evropi, ucesnik F4, osvaja ABA godinama i dodju iz Partizana i posto si dobar igrac, pitaju te, da li hoces da igras u Partizanu, ugovor ti istice sta bi ti rekao?? Da li ti mislis da jedan Tomasevic, nije video sta se radi u CZ i bez veze je presao u neki tamo Partizan i da ne navodim primere. Gde su ti i slicni igraci stekli ime u CZ ili u Partizanu?? Danas, mnogi hoce da igraju u CZ jer ima rezultate a ono sto ostane ide u Partizan. Danas, Partizan do kvalitetnijeg igraca ne moze da dodje pre CZ i ja to razumem samo sto to tebi nije jasno. Sledece sezone CZ ce igrati EL i normalno da ce stranci da dodju u CZ , oni bolji a oni slabiji u Partizan..
    (www.com, 26. april 2019 22:26)

    # Link komentara

  42. Zmago "trenerčina". xD
     (Sid, 26. april 2019 22:21)

    # Link komentara

  43. Narocito Muhamed Faje od 45 godina je isluzen igrac.
     (Bodibond, 26. april 2019 22:07)

    # Link komentara

  44. Svaka mu je rec na mestu!
    (batko, 26. april 2019 22:07)

    # Link komentara

  45. Ja ovog gospodina znam jer je bio deo projekta Evropska Zvezda.Tada je drzava sipala kao i danas u rupu bez dna.
     (nik sloter, 26. april 2019 22:05)

    # Link komentara

  46. Nije slučajno u početku se igrao final 4.
    To je dobar model, ima svoje prednosti.
    Čim se prešlo na klasičan play off krenulo je divljastvo, zakulisne radnje, saopštenja, pritisak.
    Liga treba da se vrati na final 4 gde bi gradovi bili domaćini a ne klubovi. Domaćinstvo da se rotiraju po nacionalno ključu. Svake godine iz druge zemlje i da se zna redosled godinama unapred.
     (srdan, 26. april 2019 22:05)

    # Link komentara

  47. Da li ste vi ljudi normalni sta pisete? Pa da nema ABA lige, kad bi Zvezda ili bilo koji drugi klub sa ovih prostora mogao da se nosi sa bilo kim iz Evrolige??? Igrali bi nase prvenstvo sa poluamaterima, jer to je danas kosarka u unutrasnjosti Srbije, i kad izadju u Evropu hladan tus... Treba da se radi na razvoju mladih talenata ali bez para sve je to na entuzijazam. Srreca je sto talenti rastu bukvalno iz zemlje pa se uvek neko probije do najjace konkurancije...
    (vlada, 26. april 2019 21:55)

    To su gluposti, a sad ću i da ti argumentujem.
    Nije bila liga amatera dok FMP sa Čovićem i Zvezda sa Zamagom Sagadinom nisu pristupili Jadranskoj ligi i uništili domaće prvenstvo. Da podsetimo da je Partizan uslovljen od strane Evrolige da pristupi Jadranskoj ligi.
    E, vidiš, samo nekoliko godina pre raspada domaće lige, Partizan je igrao final four (to je bilo 1998. godine).
    Toliko o priči da nismo mogli da pariramo evropskim klubovima.
     (Aleksandar, 26. april 2019 22:05)

    # Link komentara

  48. E moj Zmago.Pa iz koje lige su stvoreni Doncic , Nurkic, Vucevic, Jokic, Marjanovic, Bogdanovuc, Saric, Hezonja, hrvat Bogdanovic a onda Jovic, Kalinic, Gurovic, Milosavljevic, Micov, Micic itd
     (Istina, 26. april 2019 22:05)

    # Link komentara

  49. Cak ni Zvezda Idea?
     (Bodibond, 26. april 2019 22:05)

    # Link komentara

  50. E, pa zato roditelji učite decu da budu jaki akademski pa u kadetskoj godini pravac high school USA, pa koledž. Svake godine ode oko 150 dečaka na taj način. Tamo se lepo akademski napreduje uz bavljenje sportom. Diplomira se, pa volja ti košarka ili posao za koji si se školovao.
     (Rumble, 26. april 2019 22:03)

    # Link komentara

  51. Da li ste vi ljudi normalni sta pisete? Pa da nema ABA lige, kad bi Zvezda ili bilo koji drugi klub sa ovih prostora mogao da se nosi sa bilo kim iz Evrolige??? Igrali bi nase prvenstvo sa poluamaterima, jer to je danas kosarka u unutrasnjosti Srbije, i kad izadju u Evropu hladan tus... Treba da se radi na razvoju mladih talenata ali bez para sve je to na entuzijazam. Srreca je sto talenti rastu bukvalno iz zemlje pa se uvek neko probije do najjace konkurancije...
    (vlada, 26. april 2019 21:55)

    # Link komentara

  52. Resenje je u odstranjivanju Covica, Bokana i drugih iz sporta sa kojim nemaju nikakve ozbiljne veze.
     (Demar De Rosen, 26. april 2019 21:48)

    # Link komentara

  53. Gospodin Zmago je baš preterao u ovom intervjuu. Prvo, ako je po Zmagu ABA Liga "nedostojna" Evrolige kako onda objašnjava da je Partizan godinama nakon rasturanja Juge bio u samom vrhu Evrope, nikada nije igrao epizodnu ulogu, uvek je bio tvrd orah svim evroligašima, uvek je bio veoma respektabilan, u Pioniru su u to vreme padali pod naletima Partizana mnogi evropski velikani, to ja kao veliki zvezdaš jasno ističem jer je to živa istina. U tim godinama Partizan je imao nekoliko sjajnih generacija, u svom rosteru uvek imao sjajne igrače, od koga mnoge vrhunske, da ih ne nabrajam sada pojedinačno mnogo ih je, pogledajte gde su danas mnogi od njih, sve same evroligaške zvezde i NBA igrači. Zatim, ako je ABA Liga nedostojna Evrolige kako onda Zvezda u stravično jakoj konkurenciji najpre dođe do plej-ofa i tu izgubi od budućeg šampiona Evrope CSKA u tri veoma tesne utakmice a zatim odmah sledeće godine u 30 utakmica Evrolige ima skor 18-16 sa najdužim nizom uzastopnih pobeda te sezone od svih evroligaša kada su u piniru redom padali velikani poput CSKA, Fenera, Barse, Reala, Oly-ja? Dakle ABA Liga je moj Zmago odlično takmičenje sa košarkaške tačke gledišta i tu je oduvek bilo i dobrih stranaca, i sada ih je, i ta liga MORA DA OPSTANE, ne sme se ugasiti zbog divljaštva pojedinih navijača, to divljaštvo KAZNITI a ligu SAČUVATI jer je POTREBNA svim ex yu klubovima kojima je stalo do košarke! Ta ABA je dala mnoge NBA igrače, od kojih mnoge vrhunske, treba je sačuvati.
    (Ivan Veljković, 26. april 2019 21:47)

    # Link komentara

  54. Problem je jer nema novaca u basketu. Bez sponzora nema košarke. Katastrofa.
    Problem je relacija FIBA - ULEB. Katastrofa.
    Problem je ABA liga, jer je uništila nacionalna takmičenja.

    Evo ja sam iz Slovenije. Interes slovenačke klubske košarke sigurno ni igranje ABA lige, to je samo interes Olimpije i možda Krke. Mi smo uništili domače takmičenje i svoju bazu, domača liga je sada bezveze. A isto tako so zbog ABA lige svoju ligu i bazu uništili i Hrvatska i Srbija. Nija ABA liga donesla ništa dobro, klupska košarka propada svugdje.

    Onda tu još ova glupa EL sa svojim formatom 16 timova za celu Evropo, koja je to glupost. I kad kažem da je ABA liga štetna, istog trenutka kažem da Beograd zasluži stalnog predstavnika u EL i to kao prvak Srbije. To Srbija kao zemlja košarke zasluži, zbog publike i uspehov srpske košarke. Ne treba Srbija ABA lige, da igra EL.

    Najbolje bi bilo ABA ligu sada ugasniti, svaka država naj prvo ojača svoje domače takmičenje, to je osnovna svega. Kad nemaš domače lige, onda ne razvijaš svoje baze.

    Evo moje mišljenje, sportski pozdrav.
    (Marko, 26. april 2019 21:46)

    # Link komentara

  55. Za one sa kraćim pamćenjem:Zmago Sagadin došao je na mesto sportskog direktora KK CZV 2002,a istovremeno je bio i prvi trener.Doveo je Luku Pavićevića u tom trenutku je imao 34 godine(jako perspektivan Crnogorac),zatim još jednog mladog Crnogorca -Borka Radovića sa 30 godina,i još jednog mladog perspektivnog centra ,"vernog" zvezdaša- Mladjana Šilobada 31,kasnije u toku sezone su stigli američki "omladinci" Tyron Washington-27 i Scoonie Penn -26 , te Nigerijski "junior" Obina Ekezie -28.U ekipi su još bili crnogorski reprezentativci: Goran Jeretin i Milko Bjelica.Doveo je i tada mladog i perspektivnog Stefana Miljevića koji je vrhunac svoje košarkaške karijere dostigao par godina kasnije ,kada je zaplenio koševe sa Malog Kalemegdana zbog duga od 20.000 evra.Nisam neki fan Nebojše Čovića,ali je bar postavio klub na neke normalne osnove.Više od pola tima čine srpski košarkaši,i ako je za utehu ne odnose nam table i obruče zbog mizernih dugova.
    (Teo, 26. april 2019 21:46)

    # Link komentara

  56. Kao neko ko je zaista pravi navijač Budućnosti, ne mogu da se ne složim sa mnogim komentatorima ovdje pa i Zvezdinim navijačima. Što se nasilja u trećoj utakmici u Podgorici tiče, njega nisu izazvali navijači Budućnosti već ekipa iz VIP lože, tatini sinovi koji tako mogu da se ponašaju. Da su kojim slučajem Varvari uletjeli na teren specijalci bi ih ubili od batina kao što su to skoro uradili. Ti likovi inače na utakmice dolaze samo kad igraju veliki klubovi i kad treba da se opali selfie iz dvorane. Za Igokeu,Megu i neke druge klubove nisu ni čuli niti su dolazili da te utakmice gledaju ali su zato nama "prostoj raji" zabranili ulaz u finalnoj seriji, da se slučajno ne bi čula koja riječ protiv tajkuna. Dolaskom Bokanovih para koje je iz Zvezde okrenuo u Budućnost stvorena je jedna imitacija kluba. Sjajnu mladu ekipu domaćih igrača su otjerali zajedno sa Vladom Šćepanovićem koji je jedini imao petlju da se suprotstavi. Gomila tih igrača je otišla dok mi gledamo legiju stranaca i klub sa kojima se narod i pravi navijači ne mogu identifikovati. Neko reče radije bih gledao te klince kako se srcem bore pa makar i zadnji bili. Zato mi i ovaj poraz u finalu nije značio ništa, obična tajkunska igra Čovića i Bokana. Žao mi je samo ovog ludila, uvjek je sa Zvezdom korektno bilo, ali pravih navijača u ovom finalu jedva da je bilo.
    (Markoni, 26. april 2019 21:41)

    # Link komentara

  57. Dobro je rekao. Mera je evropa... previse stranaca je u klubovima.
     (SrbinMusliman, 26. april 2019 21:40)

    # Link komentara

  58. "... da dodam još i ovo:
    Dule je izgrađivao timove od mladih igrača, i dok je imao takav materijal da je to mogao da uradi - on je bio na vrhu. Kad je taj materijal otanjio i počeo da puca - pukli su i njegovi pokušaji da sa klincima dalje osvaja titule.
    Prosto nije moglo više. Nema takvog materijala. AKo ga i ima vrlo brzo dođe i ode. Šta ćeš tu da uradiš? Nova genetika ili novi načini treninga?
    Jer para nema.
    Šta ćeš?
    (Mirko, 26. april 2019 20:29)"
    Mislis:"Dule je izgradjivao timove od OTETIH mladih igraca!" Na prste jedne ruke moze da se nabroje mladi igraci stvreni u KK JSD! CZ je trostrkuki prvak Evrope sa mladim igracima. Samo je CZ oteo deset i brojkom 10 igraca! Cim to vise nije mogao, pukao je i KK JSD!
    (Miskec, 26. april 2019 21:40)

    # Link komentara

  59. Zmagoslav govori kao ljuti pubertetlija, koji kroz nazovi karijeru nikada nije bio svestan gde živi i radi.
    Imati mesto u Evrolige ispred Francuza, pa i Talijana, u regionu koji se nalazi na samom dnu Evrope nije malo. Kakvog stranca najsiromašnije zemlje mogu da dovedu da igra i živi u njoj?
    Ima i istine za mlade igrače, ali ne svidja mi se taj njegov stav "vecito nezadovoljnog" :(
     (djapetooo, 26. april 2019 21:38)

    # Link komentara

  60. (Dejan, 26. april 2019 20:38)

    Ako već nabrajaš Radanova, Ristića i Nenadića, po istim aršinima možeš nabrojati i Uroša Trifunofića, Tanaskovića itd. Kod Partizana su bar u nekom delu sezone Marinkovoć i Zagorac igrali bitne uloge, koje kod Zvezde nema nijedan domaći igrač. Sad u finalu bili su Čović, Dobrić i Davidovac silom prilika (povredama). Nisam navijač ni jednih ni drugih, ali Partizan je u vreme svoje dominacije izbacivao bar neke domaće igrače za reprezentaciju bilo da su igrali bitne ili sporedne uloge ( Krstić, Veličković, Tepić, Tripković, Milosavljević, Bogdanović, Milutinov, Perović)...
     (Boris, 26. april 2019 21:36)

    # Link komentara

  61. Ovaj prolupao načisto, izjava skroz netačna! Ako su ekipe u ABA "legije stranaca", šta su onda Fener, Efes, CSKA i Makabi? Oni su rasadnici talenata iz svojih zemalja? Jedini razvojni centri u ABA su srpski klubovi, neka se zapita koje igrače su iznedrili u zadnjih nekoliko godina Olimpija, Krka, Cedevita, Zadar i Budućnost? Neka se Zmago zapita zašto su prazne tribine na utakmicama ABA lige u Ljubljani i Zagrebu? Ako Zvezda nije za evropski vrh, da nisu to možda Darušafaka ili Himki? U odnosu na budžete i sponzore, predstavnici ABA lige su daleko ispred bogatih ali veštačkih klubova iz evropskog vrha!
    (neutralni posmatrač, 26. april 2019 21:32)

    # Link komentara

  62. Otkačite se više i Slovenaca, Hrvata i ostalih. Srbija može da napravi svoju sopstvenu ligu a oni neka gledaju svoja dosta je više.
    (bane, 26. april 2019 21:29)

    # Link komentara

  63. drzavni projekat a to priznao covic kada je javno rekao da je to drzavni interes
    nema tu sporta odavno
     (nele, 26. april 2019 21:29)

    # Link komentara

  64. Јесте он у праву, али и ЕЛ сада и кад се основала АБА су две приче. А због тога се политика и умешала. Да ће морати Аба да мења правила мораће. Затворио се круг проле године Будућност ове Звезда. Треба ставити тачку на то и велике казне после меча типа губитак меча због таквих услова.
     (Гиле, 26. april 2019 21:28)

    # Link komentara

  65. Ma nema zvezda legiju stranaca, odakle mu to? Partizan ih ima više, tako oni tvrde...
     (MarcoPolo, 26. april 2019 21:22)

    # Link komentara

  66. Pa realno tesko da bi Zvezda i Cedevita uspeli da osvoje Evro kup...mozda da su zapeli dogurali bi dalje ali cemu poenta ako samo osvajanje donosi nesto a koliko se moze bas na oba fronta punom snagom a zna se i da ABA donosi EVROLIGU. To je problem i sa klubom iz ABA lige u Evroligi...par kola pred kraj krece borba za trofej ABA lige tako da automatski zanemaruje se EVRO liga tog trenutka.
    (Atreides, 26. april 2019 21:20)

    # Link komentara

  67. Stvar je u tome da otkad je Evroliga skresala broj mesta za klubove iz ABA, timovi koji pretenduju na to takmičenje nemaju previše prostora za razvoj igrača. Ipak, istina je da jedino sa domaćim košarkašima kao pokretačkom snagom, timovi mogu do uspeha u Evropi. Partizan je godinama sa dva-tri stranca pravio velike rezultate u Evroligi, stizao do F4 turnira tri puta u razmaku od 30 godina (dva puta bez stranaca) . Ova Zvezda, je recimo dosta slabija u odnosu na onu koju su predvodili Jović, Kuzmić, Gudurić, Dangubić, uz još nekoliko iskusnijih domaćih igrača poput Simonovića... Budućnost opet skinula Zvezdu sa trona forsirajući Ivanovića, Nikolića, Popovića, Šehovića, pa i Gordića koji nije Crnogorac ali se eto može podvesti pod domaće. Dakle to je definitivno put za uspeh. Zato kao navijac Partizna prvi dižem ruku da se maksimalno forsiraju Zagorac, Marinković, Jaramaz, Jankovići, Tanasković...
     (Del Piero#10, 26. april 2019 21:15)

    # Link komentara

  68. Dva ili maksimalno tri stranca po ekipi meni zvuci dobro. Naravno i da se svi iz ex ju republika racunaju kao stranci. Verovatno bi opao kvalitet ali bi zato s druge strane mladi dobili sansu. Pa kroz par godina bi dosao i kvalitet. Tad bi svi timovi dovodili kvalitetne strance. Recimo u Partizanu bi tad bilo mesta za Renfroa i Kendejla. U Zvezdi za Berona i Fajea npr. Tad bi se i Pecarski naigrao i recimo Nenadic.
     (fenomen, 26. april 2019 21:15)

    # Link komentara

  69. Mogli ste bar da napisete koliko je nas poreske obveznike kostao ovaj strucnjak praveci ondasnju Evropsku zvezdu? I sta je napravio pametnjakovic, a donosili mu pare u dzakovima i to sve u vreme kada su bili ugnjetavani od zutih.
    (Djalma, 26. april 2019 21:15)

    # Link komentara

  70. Навијачи желе победе и титуле својих клубова које прате и бодре два-три пута недељно, са којима живе и за које живе, а не желе производњу младих играча који ће једнога дана, МОЖДА, играти 15 дана годишње за репрезентацију и то ако им то дозволи НБА клуб и ако их не буде болео мали прст на нози, или не прекину репрезентативну каријеру пет године пре клупске. Ја треба да идем да бодрим клуб два пута недељно да би стасавали наши млади играчи, и онда се после нађе неко паметан да каже како тај играч, кога сам ја бодрио и плаћао његов развор куповином улазнице, мени не дугује ништа, не дугује да игра за репрезентацију и да му је много важнији његов уговор и његових 100 милиона долара. То што сам ја плаћао карту и губио пар сати недељно да га бодрим, то је небитно. Е зато хоћу да гледам и радујем се победама свог клуба, а за младе играче ме баш нешто заболе исто онолико колико и њих заболе за мене. Кад будем желео да гледам "производњу", ићи ћу у фабрику да бодрим раднике.
    (Марко, 26. april 2019 21:14)

    # Link komentara

  71. Liga u Srbiji je bila sasvim solidna. Meni je lično bilo žao jer su klubovi pristupili ligi. Najviše su dobili ostali savezi ovim projektom.
    Sem prepričan v to.
    (Tamo neko, 26. april 2019 21:11)

    # Link komentara

  72. naravno da ne pripada...koliko para,toliko muzike...
     (ja, 26. april 2019 21:09)

    # Link komentara

  73. Prevedite ovo "Što dalje", bode oči. Nije naš jezik, ili ako jeste onda ste možda hteli da pitate "Zašto dalje?" OK ima smisla.
    (glhf, 26. april 2019 21:07)

    # Link komentara

  74. ivan@
    Vidi pantera al se češe i gde ga ne svrbi...haha ubi se čovek da objasni
    (divac, 26. april 2019 21:07)

    # Link komentara

  75. Ovaj covek je nekad bio deo projekta "evropske zvezde" u koji su upucani milioni drzavnih para, sto je i dovelo do gasenja tog kluba.
    Ali tad je bio Tadic na vlasti koji je "gurao" Partizan haha.
    U stvari, Tole je kriv!
     (kokezanija, 26. april 2019 21:06)

    # Link komentara

  76. Ti se mnogo razumes ...i ti si stranac
    (Žorž Vea011, 26. april 2019 21:06)

    # Link komentara

  77. ok su stranci, nije u njima problem. u ostalom nije se nesto menjao limit za aba ligu. problem je sto se dovode istroseni a ne perspektivni stranci. mi ne mozemo playa da proizvedemo 1 u 10000, tu moras stranca
     (nemaninho, 26. april 2019 20:57)

    # Link komentara

  78. Važno da puštate vaše komentare i Jon Bon....
     (Pivke, 26. april 2019 20:52)

    # Link komentara

  79. Pa normalno da liga ne valja kad nema tebe da uzimas lovu. Da se restartuje i po mogucstvu ti da uzmes neki drzavni projekat pod svoje. Od starta to je liga da se razvije kosarka u Crnoj Gori, Sloveniji i Hrvatskoj. Svidjalo se to vama ili ne, sa vih prostora jedini ko moze da igra El su Zvezda i Partizan.
    (Mihailo, 26. april 2019 20:51)

    # Link komentara

  80. Dok je doticni uzimao silne pare u toj ligi, nista mu nije smetalo. Ne postoji kosarkaski strucnjak ili igrac iz Slovenije a da nije Srbin, te ovakve izjave ne uzimati za ozbiljno...
    (Marko, 26. april 2019 20:48)

    # Link komentara

  81. Isluzeni stranci ce vise nauciti mlade od bilo kog... Niko ne zove strance ako ima svoje igrace.
     (Sjeberina, 26. april 2019 20:41)

    # Link komentara

  82. Gospodine Zmago gledali ste petu utakmicu finala i bili ste uvereni da ona neće ni početi zbog upada grupe Zvezdinih navijača u teren, lepo, tu ste u pravu, slažem se sa vama, ali, da li ste gledali i treću utakmicu finala i da li ste i tada bili uvereni da ona neće ni početi zbog fizičkog napada podgoričkih huligana na igrače, upravu i navijače Zvezde? Vi gospodine Zmago ne bi ste smeli da imate te dvostruke aršine kao jedan od utemeljivača ABA Lige. Ako kritikujete jednu stranu morate jasno i drugu jer bilo je nasilja i na toj drugoj strani. Osim toga ABA Liga je i danas spas ex yu košarke, da nije nje ne samo da ni jedan tim sa ovih prostora ne bi nikada igrao Evroligu već ni jedan tim ne bi nikada uspeo da dovede niti jednog iole kvalitetnijeg stranog igrača. Pustite vi tu priču o "istrošenim" strancima, ti "istrošeni" stranci nikada u Evroligi sa ABA klubovima (sem Budućnosti ove sezone sa skorom 6-24 naravno) nisu igrali ulogu totalnog autsajdera, znali su da naprave sjajne rezultate protiv najjačih evropskih timova i nakon rasturanja bivše zajedničke nam države, Partizan je godinama posle nestanka Juge bio u vrhu Evrolige, jednom čak igrao i F4 i umalo dospeo do finala, onda Zvezda jednom top 8, jednom deveta u Evropi, sve su to respektabilni rezultati druže Zmago i zbog divljaštva u Morači i što kaže Bokan "opravdanog revolta" na to u Pioniru, ne bi smelo da se dovede u pitanje opstanak ABA Lige već se trebaju kazniti svi učesnici nasilja
    (Ivan, 26. april 2019 20:41)

    # Link komentara

  83. (milos, 26. april 2019 19:54)

    I tvoja logika je ispravna.
    Problem je samo što NBA već ima svoju drugu ligu, a imaju i NCAA pride odakle ustvari mahom uzimaju igrače za Draft.
    Ali ta druga liga ne pravi novac i ne može dati velike zarade igračima.
    Ko će pored NBA utakmica da daje pare na drugu ligu?
    Znači opet su osuđeni na reklativno slab kvalitet lige i to ništa ne bi rešilo.
    Čak i da pravi novac - to je novac koji bi bio uzet prvoj NBA ligi - a to im se ne bi dopalo. Dakle opet nemoguća misija.

    NCAA zarađuje dosta love, i pobuđuje dosta interesovanja, utakmice su pune, ali igrači zbog godina nisu profesionalci i tu je isto stvar limitirana.

    Lepo bi bilo to što kažeš - da može, ali ne može.

    Isto kao i kod nas druga ABA liga. Ko je gleda? Koja je lova u pitanju?
    Onoliko koliko je taman dovoljno da funkcionišu, da se razigravaju mladi igrači u neki novim sredinama, što je korisno i ja to podržavam, ali još ne prave neki neviđeni kvalitet. Odatle se skoro niko nije probio, par igrača je došlo u reprezentaciju i to samo zbog ovih "prozora" inače ne bi ni to mogli.
    Doduše liga je nova, možda bude i veće koristi za region. Videćemo.
    (Mirko, 26. april 2019 20:40)

    # Link komentara

  84. Slobodane,objasni mi kako je to Zvezda najtrofejniji srpski klub,izgleda da sam nesto propustio?
    (Radoslav, 26. april 2019 20:39)

    # Link komentara

  85. A sta mislis da ti i Bokan malo oladite od Srba i srpske kosarke. Mega i Fmp su razvojni timovi gde igraju uglavnom srpski mladi igraci. Stranaca gotovo da i nema a i oni koji su tu su uglavnom mladi talenti. Zvezda ima Simanica, Dobrica, Radanova, Ristica, Davidovca, Nenadica, do prosle godine i Gudurica, Covic dao veliki doprinos osvajanju titule. Savrsen spoj mladih srpskih igraca i kvalitetnih stranaca. Cak je i Odza Zvezda stvorila. Upravo zbog svega navedenog srpski timovi na celu sa Zvezdon dominiraju aba ligom. Sva 4 tima su u prvih 6. Aba ligu unistava najvise Buducnost, a pomalo i Cedevita. Buducnost je od sampionskog tima ugusila Gordica, Ivanovica, Popovica, Nikolica,Ilica da bi glavnu ulogu igrali Kol, Bell,Klarkovi itd. Nazalost i Partizan ide u tom pravcu s obzirom da imaju samo Marinkovica, Pecarski ne igra a dovode skupe trenere i strane igrace i opet su cetvrti kao i prosle godine
    (Dejan, 26. april 2019 20:38)

    # Link komentara

  86. Dok je liga bila liga mojih poznanika, a ja trener, sve je bilo odlično. Ja bez posla, Lorbek bez Sidra, pa ništa ne valja.
    Rasterao Zvezdinu decu poput Aleksića i doveo mlade talente:
    Pen, Vašington, Ekezija, Kembel, Redži Frimen, Ričardson...
     (nehuman tip, 26. april 2019 20:35)

    # Link komentara

  87. Jokic, Nurkic, Bojan, Bogdan, Bjelica, Bobi, Bertans, Vesely (da hoce, moze da bude back up u NBA i dalje), Zubac, Zizic, Saric, Musa - svi u NBA ligi. Potekli i afirmisali se u ABA, neki otisli direktno, neki imali 3, 4 godine dodatne afirmacije u Evropi. Hrvati koji su u zadnjih 5 godina imali 6 pikova prve runde.

    Guduric, Kalinic, Milutinov, Micov, Nedovic, Jovic, Lucic, Milosavljevic, Macvan, Micic, Prepelic, Bilan i mnogo drugih vodeci igraci svojih timova u EL. Ok ovde ima najvise Srba, ali to nije nas problem.

    Igrace koji su iz regiona, ali su se afirmisali u inostranim timovima od rane mladosti, ne pominjem (Teodosic, Dragici, Doncic, Ante, Simon, Dubljevic, Vucevic, Bender, Hezonja..)

    Slovenija evropski sampion, Srbija terostruki vicesampion na poslednja 3 velika internacionalna takmicenja. Sve druge ekipe uvek kompetativne, sa manje uspeha iz ovog ili onog razloga. Ceo region ima manje stanovnika nego jedna Italija.

    U prevodu, Zmago nije u pravu.
     (dabar, 26. april 2019 20:33)

    # Link komentara

  88. Tim iz Andore koji igra Liga Endesu i koji ima jednog igrača iz Andore u 16 pod ugovorom (3 min prosek u E. Kupu, 6 u Ligi) + 2 igrača (Senegalac i Brazilac) koji imaju Španski pasoš i koji je sa 13 čistih stranaca "uspešan" ove sezone.

    Da su Zvezda i Cedevita imale te igrače Andore (Albisi, Enis, Šurna, Jelinek, Vitali...) i oni bi lako u završnu fazu, tako da ovo ne da je smešna izjava nego je očigledno zlonamerna sad kad Slovenija nema jedan zglavan klub a Dragić i Reendolf ne igraju za reprezentaciju više a nisu stvorili mlade igrače da igraju uz Dončića posle uspeha na Evropskom prvenstvu.
    (gg3+, 26. april 2019 20:32)

    # Link komentara

  89. He he, koji negativni komentari i minusi jer je Covic izasao kao pobednik. Kako Zmago sada moze da udari na njegov klub? To je sada najjaca liga u Evropi sudeci po komentarima. Pogledajte istini u oci i priznajte, jedna primitivna, nekvalitetna liga, gde ce samo biti gore u narednim godinama
     (Lazar, 26. april 2019 20:31)

    # Link komentara

  90. ... da dodam još i ovo:

    Dule je izgrađivao timove od mladih igrača, i dok je imao takav materijal da je to mogao da uradi - on je bio na vrhu. Kad je taj materijal otanjio i počeo da puca - pukli su i njegovi pokušaji da sa klincima dalje osvaja titule.
    Prosto nije moglo više. Nema takvog materijala. AKo ga i ima vrlo brzo dođe i ode. Šta ćeš tu da uradiš? Nova genetika ili novi načini treninga?
    Jer para nema.
    Šta ćeš?
    (Mirko, 26. april 2019 20:29)

    # Link komentara

  91. У односу на буџете још је то једна пристојна лига. Лично мислим да заслужује два места у Евролиги. Кад се упореди масовност навијача на тим утакмицама у Екс Ју региону то је нека сасвим друга прича. Не толико давно Аба је имала представника на Ф4. И Звезда да није распродавала играче била би конкурентна.
     (чика Јова, 26. april 2019 20:29)

    # Link komentara

  92. Класичан спин. Није само АБА лига ислужених играча, него и Евролига и читава европска кошаркашка сцена. Све што је вредело од младих Европљана и Американаца отишло је у НБА, или ће отићи пре него што направи ишта значајно у Европи. Дончић је изузетак. Мени је мука да гледам уопште ту обрадовићевску кошарку где се игра на мозак јер нико нема тело да игра на мозак и атлетику.
    (Иван, 26. april 2019 20:29)

    # Link komentara

  93. Ovo je jedan ozbiljan spin. Ko ne proizvodi igrace? Pricaj u svoje ime. Mi u svakom klubu iz ABA lige imamo domace igrace NBA potencijale i reprezentativce. To sto se kosarka raspada u svim ostalim drzavama bivse jugoslavije osim Srbije, nije nas problem. Mi bi kao drzava najvise profitirali kada bi se ugasila ABA liga. Za nas ne brinem kakva god da je sudbina te lige.
    (Ivan, 26. april 2019 20:27)

    # Link komentara

  94. Andora. Da. To je jedna, baš lepa, legija stranaca. Samo jedan domestic.
    (Siniša, 26. april 2019 20:24)

    # Link komentara

  95. Zmago fmp
     (ugasena, 26. april 2019 20:24)

    # Link komentara

  96. Najskuplji trener u istoriji nase domace kosarke, imao je ugovor 700 000 po godini dok je radio u Crvenoj zvezdi..
     (Kataklizma, 26. april 2019 20:24)

    # Link komentara

  97. Zmago, oladi, popij pivo i idi na spavkanje...
    (JPR24, 26. april 2019 20:23)

    # Link komentara

  98. Jokic, Bogdanovic, Kalinic, Guduric, Bertrans, Vesely...da sad ne nabrajam, svi su iz ABA lige ponikli, nije bas da je tako losa
    (Petar, 26. april 2019 19:51)

    Pa, rekao je da ide ka propadanju.
    Danas Faye, Si, Bitadze, Klark, Cirbes, Pejdz...

    Dogodine ko zna ko. Vidis kako kvalitet drasticno pada.
     (Cxevu, 26. april 2019 20:20)

    # Link komentara

  99. Slobodan&,ajde ti knjigu u sake,slab si sa istorijom.Ipak,mozda i ja gresim,znaci i fk Partizan je najtrofejniji klub .
     (marko992, 26. april 2019 20:16)

    # Link komentara

  100. Prosao je pocetni entuzijazam, treba osveziti ligu novim idejama, mozda skroz novim ljudima!
    Mislim da je divljastvo pocelo prosle godine kada je Bokan izricito trazio da bira sudije; to je za mene i valjda za svaku ligu sa iole malo dostojanstva ne dopustivo!
    Pa kako da nema 'istrosenih' stranaca kada klubovi ne prihoduju dovoljno od Abe? Jedini cilj je ulazak u Evroligu, tako da je Aba sama po sebi ne bitna.
    Mislim da je gospodin i malo razocaran ucinkom hrvatskih i slovenackih klubova generalno.
    Nije tacno da se ne pojavljuju nasi igraci; Filip Covic se po meni ozbiljno nametnuo ove godine a narocito u plej ofu. Takodje Simanic a Davidovac i Dobric jos od prosle sezone! Buducnost takodje ima korektne domace igrace, stvar je lucidnosti trenera da od njih pravi nesto ili ne!
    (evo na primer ja, 26. april 2019 20:15)

    # Link komentara

  101. ljudi.. za mišljenje o košarci nama trebaju izjave nekih slovenačkih nazovi majstora te igre pa zar ne bi trebalo prvo da pitamo o svemu što se košarke tiče na primer jednog Dušana Ivkovića.. takvog čoveka pustiti da vodi kss i da on da prave smernice šta i kako u budućnosti treba raditi.. kakva aba-liga kakvi bakrači Šta će nama neka budućnost Olimpija Krka i ostali u Beogradu
     (bgkomentar, 26. april 2019 20:15)

    # Link komentara

  102. ABA liga ima da zahvali baš Crvenoj Zvezdi što je uopšte i zaživela posle realno smešne sezone bez srpskih timova, jer druga sezona se ne bi ni desila koliko je prva bila "zanimljiva", tako da ne vidim čemu drama.
    Kvalitetni igrači su se jedino pravili u klubovima koji već dugo imaju svoje škole, a učestvovanjem klubova u ABA ligi porasla je potreba za kvalitetom, samim tim su se otvorila vrata "najkvalitetnijim" strancima (pošto za bolje od toga se na ovim prostorima nema para). Kad se sa strane pogleda ko je sve tu igrao (normalni ljudi i ljubitelji košarke) bi verovatno radije istrpeli i godine školovanja mladih domaćih igrača umesto bačenih godina i para na svakojake strance.
    Meni bi bar bilo draže da gledam našu decu, pa makar i na začelju Evrope nego ove šarlatane što igraju u svim klubovima, opet na začelju Evrope.
    Nije bitno odakle sam i za koga navijam samo kažem da bi dotični mogao da ćuti jer je lično odgovoran za stanje o kom priča.
     (Čedomir, 26. april 2019 20:15)

    # Link komentara

  103. Ne slažem se uopšte, pogledajte koliko ima naših mladih igrača u zvezdi, megi i partizanu.

    Pa Gudurić i Kalinić su prešli za po milion evra u fener.

    Uopšte nije u pravu da se "ništa ne proizvodi".

    Drugo, šta fali što Perperoglu, Renfro ili Regland igraju sa našim igračima? Imaju mladi šta i da nauče od njih.

    I šta je po njemu zvezda trebalo da radi - da ganja evrokup i aba ligu? On kao trener bi trebalo bolje da zna.

    Ne dopada mi se ovaj nastup ovako iznenada. Godinama ga nije bilo u medijima, a sada se iznenada pojavio i baca drvlje i kamenje.
    (R, 26. april 2019 20:13)

    # Link komentara

  104. Prvi puta se slažem s ovim čoekom.U odnosu na sada, vreme kad je on doveo prve prave strance(Skuni Pen i Obina Ekezie)u Zvezdu(hejtovao sam ga zbog toga)deluje kao romantična utopija.Potreban je reset inače adio košarka na ovim prostorima.Za bivšu braću me baš briga ali ne želim da uvene domaći potencijal.A zbog gomile isluženih strendžera.Vratiti pravilo 2 stranca za ABA.3 za EL i EK i ćao zdravo.
    (Zju-zmagadin, 26. april 2019 20:13)

    # Link komentara

  105. Hahahaha, sve ovo zato sto je Zvezda neprikosnovena poslednjih godina, osim proslogodisnjeg kiksa.
    Sve dusebriznici ogrnuti u crno i plavo-bele boje.
    Dugo ce boleti ovo finale.
    Svakog dana po neki neostvareni i osvetoljubivi lik iznese svoje misljenje i leci rane luzerima iz polufinala i finala.
    Zmago, sto niste napravili jaku Olimpiju i Krku samo sa slovenackim igracima? Kakve veze ima Zvezda i ovo finale sa vama?
    Uostalom, zasto bi se raspala liga, kad ovakvih scena vise nece biti, jer Buducnost nece videti finale jos dugo?
    U Zagrebu i Beogradu nema problema kad se igra sa Cedevitom i Cibonom.
    Problem je poceo sa plemenom u Moraci prosle godine i resen je, srecom, sa 100+ razlike. Poslati su u istoriju.
    Uostalom postoji ABA2, pa neka se razvijaju talenti u istoj.
     (pedja 71, 26. april 2019 20:12)

    # Link komentara

  106. Све је то питање лове. Како да доведу добре странце поред европских ала које имају буџет од 15 до 30 милиона. Дакле искусни странац плус млади играч да учи од њега су права комбинација. А што нема више младих играча је опет питање државе и лове. Треба наћи начин да се популарише спорт међу децом, да се спонзоришу мањи клубови, да могу и деца која немају новца да се баве спортом. Па из квантитета ће да исплива квалитет, а талента фала Богу имамо. АБА лига је одлична степеница према јачим лигама.
     (Воип, 26. april 2019 20:11)

    # Link komentara

  107. Ima istine. A opet, šta da radiš kad ulažeš u mladog talentovanog igrača i posle deset godina u klubu on opet bljesne jednu utakmicu pa ga nema ne sledeće dve?
    Evo ti Vanja za primer. Ima ih još svakako. Simanić je dve godine sedeo na klupi i čekao - šta? Sad je tek trener počeo da ga ubacuje kad se Faje povredio, a pošto se dokazao nastavio dobio je minute ali i dalje nije u prvoj postavi. Šta reći?

    Kako biti pametan, hajde reci?

    Ako ne igraš u Evropi - ne možeš zaraditi prodajom igrača, jel tako? Jeste!
    I ko će onda finansirati te mlade igrače, ako ih ima i koliko ih ima?
    Od karata ili tv prava? Pa nismo mi Premijer liga... Nismo čak ni poljska liga - u smislu zarade od tv prenosa.

    Lako je optužiti sve, i ovoga i onoga, ajde daj rešenje?

    A opet daleko smo od najgorih, samo najbolji idu u NBA i El - ne sede ovde..

    Isto tako i ti stranci treba da posluže da se neko motiviše da igra kao oni.
    Mi smo od Vilijamsa dosta naučili, čovek je inspirisao i učio i Rebića i Čovića, Jovića i još mnoge igrače iz regiona.
    Evo ti sad Faye i Stratos - koliko može da se inspiriše mlad igrač kada gleda njega u poznim košarkaškim godinama kako igra?

    Dakle, nije sve baš tako crno belo i banalno kako mnogo predstavljaju pa i Sagadin.

    Lako je njemu da se pravi pametan kad su državne pare ulagane u sve njegove projekte. Sad toga nema, barem ne toliko - pa budi ti sad pametan u ovoj situaciji??
    (Mirko, 26. april 2019 20:11)

    # Link komentara

  108. Ovo je igra moći. Nekad je Čović rušio Lorbeka, Radića i Sagadina, sada je obrnuto. Nijedan košarkaški savez nema budućnost bez zajedničke lige i to svi znaju. Sponzori će otići, a klinci će odlaziti još ranije sa 16-17. Lige kao što su KLS, hrvatska liga i još gore crnogorska su osudjene na propast. Zato je to nužnost, samo je pitanje ko će upravljati. Oko toga se sve lomi i oko toga je sukob...
     (Jim Beam, 26. april 2019 20:10)

    # Link komentara

  109. Zmago je jos jedan od demagoga..Ako iz ABA lige u Evropu ode srpski klub,Ligu pljuju svi iz regiona. E,a da su njihovi prosli,liga bi bila najbolja i jedina prava sansa za promociju velikog nacionalnog projekta.
     (coldplay, 26. april 2019 20:09)

    # Link komentara

  110. Ziva istina.
     (miroslav, 26. april 2019 20:09)

    # Link komentara

  111. Evo predloga: umesto gomile stranaca i bacenog novca na njih pocnite vise da placate trenere mladjih kategorija i ulazite u njihovu edukaciju. U nekom periodu zivota sam radio kao kosarkaski trener i bio vrlo posvecen, ali vi jednostavno od toga ne mozete da zivite, sto zbog malih plata spo zbog neredovnih. Mozete li da zamislite sta bi se desilo kada bi recimo umesto jednog stranca godisnje tih par stotina hiljada evra islo trenerima? Pa gomila nasih mladih trenera eadi po Bahreinima i kinama za sustinsku sucu jer ovde ne mogu ni to da zarade. I naravno islovi za trening, jake i velike baze sa kojima se ozbiljno radi i planira... trenutno u bg ima 250 skola kosarke, kako je moguce u tako eazvodnjenom sistemu napraviti bilo kakvu selekciju i raditi izbiljno?
    (mare, 26. april 2019 20:09)

    # Link komentara

  112. Čovek je nažalost apsolutno u pravu.
    Sve je objasnio da je jedna Andora u vrhu Evrokupa, dok su Zvezda i Cedevita sa poznatim inostranim kosarkasima daleko ispod nje. Igrace Zvezda evroligu, gledace se dobre kosarka u Begradu, ali bez nekog zapazenog rezultata. Takmiciti se klubovima koji imaju 5x veci budzet je prakticno tesko zamislivo.
    Evroliga je novim sistemom unistila nade manjim klubovima (mislim na finansijski slabije klubove) i tesko da ce i sledece sezone biti nekih iznenadjenja. Zvezda ce ulaskom u Evroligu dovesti jos neke proverene strance, napumpace malo budzet, ali ce svakako izostati ono sto je Zmago rekao, proizvodnja mladih igraca. Ne vidim kod Zvezde nekog napretka sa mladjim igracima. Trebaju nam skolovani centri, bar smo po tome poznati. Poslednji centar koji je izasao iz nekog kluba je Milutinov. Nadam se da ce se nesto promeniti i krenuti na bolje.
     (Neko tamo, 26. april 2019 20:06)

    # Link komentara

  113. Potpisujem sve sto je rekao!
     (milorad, 26. april 2019 20:05)

    # Link komentara

  114. Nista onda Zmago,ako je tako kao sto kazes, onda da idu svi da igraju ligu centralne Evrope ili mozda centralne Azije. Tu je kvalitet, jel da?
     (Slobodni Klikeri, 26. april 2019 20:04)

    # Link komentara

  115. Evo par primera stranaca iz Aba lige-Aron Bejns, Veseli, Lo, Bertrans, Vesterman, Dzenkins, Vilijams, a siguran sam da svi možemo da se setimo još dosta igrača sa više nego pristojne karijere pre i posle Aba lige.
    Vredi dodati i vrhunske naše igrače, cisto da se kompletira utisak o ne kvalitetu lige. Sigurno je bolje gledati svoje timove protiv Mogrena i Dinamika.Pokrij se ti ušima, ima nas jos koji se sećamo kako si vrhunski vodio zvezdu.
     (Vijadin Subotic, 26. april 2019 20:02)

    # Link komentara

  116. Toliki broj stranaca u finalu ove godine je sramota za ovaj reon koji je poznat po promociji mladih i talentovanih igraca. Da bar neko moze da se pohvali rezultatima u evropi pa da moze da bude opravdan broj stranaca ovako svi pazare strance da bi bili sto bolje plasirani u ABA ligi. U evropi su svi do jednog topovsko meso.
     (mi los, 26. april 2019 20:01)

    # Link komentara

  117. Sve što je rekao apsolutno je tačno. U jednom momentu utakmice finalne serije za Budučnost na parketu 8gra 5 crnih igrača! Ni u Zvezdi nije puno bolja situacija.
    Kako će u takvim uslovima da se pojavi novi Jokić ili Bogdanović?!
    Pa nikako a to je tragedija za našu košarku.
    (Nedjo BL, 26. april 2019 20:01)

    # Link komentara

  118. Svaki klub pojedinacno iz vrha Evrope ima budzet kao citava ABA liga, pa za te pare mogu da dovedu koga pozele, a ne ono sto preostane na kraju!

    Umesto izrecene budalastine, kao neko ko ima veliki uticaj u ABA ligi, napravite je na takvim osnovama da recimo prva 4 kluba dobiju neka opipljiva materijalna sredstva, a ne samo oni koji je vode, i sasvim sam siguran da ce kvalitet stranaca da poraste preko noci!

    Pozabavite se time da umesto jednog bar 2 kluba imaju direktnu prohodnost u Evroligu i vise je nego jasno da ce ABA liga da eksplodira, a ne da se gasi!

    Na zalost, u stvari na srecu, klubovi ABA lige su i dalje mnogo bolji od onih koji vode ligu!
    (alba greaca, 26. april 2019 20:01)

    # Link komentara

  119. Sve je rekao, jedino sta jos vrijedi u kosarci na ovim prostorima je repka Srbije koja jos uvijek ima tu snagu i dio onoga sto je nekad imala juga. Inace gledao sam final four ove godine i cesto pratim derbije u Srbiji izmedju Zvezde i Partizana jer istini za volju i u svjetskim razmjerima taj derbi je svrstan u prvih 10 po rivalstvu. Ali ove godine mi se bas sve zgadilo, covjek ce nekako i preci preko huligana svi imaju taj problem, ali ovi sto vode klubove ta mafija te izjave ocitovanja, stranci koji samo gledaju novac, odvratno. Koliko god da sam bio za regionalne lige sad sam protiv, da se razumijemo, ne krivim samo srpski savez i celne ljude klubova nego opcenito sve ukljucujuci i nase koji je i pokopao nasu kosarku koje vise nema ni u obrisima.
     (edi, 26. april 2019 20:00)

    # Link komentara

  120. Srbija proizvodi igrače, a za ostale me baš briga. Nije ABA liga, koja je nužno zlo zbog mesta u EL, kriva što igrači iz ostalih država nemaju pojma da igraju. Zvezda je daleko od Žalgirisa, ali ne bruka Srbiju. Igrala bi Zvezda samo sa domaćim igračima (Teo, Micić, Gudurić, Kalinić, Milutinov, Jović) i domaćim trenerom (Obradović ferari red, Obradović drugi, Pešić) al' preskupo.
     (Lale gator, 26. april 2019 19:59)

    # Link komentara

  121. Bravoo
     (Bole22, 26. april 2019 19:58)

    # Link komentara

  122. Tako je. Treba dozvoliti najviše dva stranca po klubu i zabraniti naturalizovanima da se tretiraju kao domaći. Mnogi talentovani mladi igrači nisu dobili priliku zbog stranaca.
     (pozdrav, 26. april 2019 19:58)

    # Link komentara

  123. nazalost ima istine
     (eto, 26. april 2019 19:57)

    # Link komentara

  124. Ovo je tacno za strance, 100%.

    Bucucnost 6 Amera, 1 Gruzijac, 1 Bosanac... i oduce ih kosarke Dobric i Simanic...
    (GM, 26. april 2019 19:57)

    # Link komentara

  125. Od osnivanja lige koju je doticni i nametnuo svim savezima u okruzenju jedini uspeh je napravio Partizan odlaskom na f4, sve ostalo je teska boranija. Odavno smo shvatili da je velika greska klubova koji su u ovoj ligi.
     (mi los, 26. april 2019 19:57)

    # Link komentara

  126. Legenda fmpa
     (Čoban, 26. april 2019 19:57)

    # Link komentara

  127. I ja sam bio uveren da peta utakmica nece ni poceti. Na terenu, van njega i u medijima sada vlada destrukcija, los recnik i ponasanje nivoa primitivnih zajednica.
    Uostalom, takvo nam je i stanje u drustvu.
    (kimiko, 26. april 2019 19:55)

    # Link komentara

  128. Надам се да је ово крај за ову политичку, ново-југословенску лигу, која је од почетка заснована на лупешким, трулим и антисрпским интересима. У самим почецима ове лиге није било српских тимова, а касније кад су примљени, постављани су безобразни услови. И сада када ЦЗ има 4 титуле, Партизан 6, ФМП 2, Вршац, када клубови из Србије доминирају, онда катанац. Крајње је време да покажемо мало самопоштовања и гласамо за катанац.
    (Металац-Борац (Ч)-Слога-Војводина-Раднички, 26. april 2019 19:55)

    # Link komentara

  129. Prau za prau nisi u pravu. Kad je Zvezda igrala prošlih godina imala je zavidan broj pobeda i dosta domaćih igrača.
     (Deyan, 26. april 2019 19:55)

    # Link komentara

  130. U pravu je covek. Kome ovo sluzi? Nikome! U stvari, nekome da sigurno. Nekome ko zaradjuje od toga. A gde su tu igraci domaci? Evo, ja ih znam svega nekoliko. Trebalo bi ograniciti broj stranaca i promeniti sistem takmicenja, te ojacati infrastrukturu. Ojacati male klubove i domace lige.
    (Luka, 26. april 2019 19:55)

    # Link komentara

  131. U pravu je.
    Ali kako to spreciti? Regionalni klubovi nemaju mnogo para i mogu kupovati ili neproverene klince strance ili isluzene strance. I to mahom na sezonu ili dve.
    S druge strane, ako ih ne kupuju, nemaju s kim da igraju u evropskim takmicenjima jer se slabo stvaraju dobri mladi domaci igraci. A klubovi zive od rezultata.
    Zacarani krug.
    Problem je i sto kosarka kao sport ne generise dovoljno love pa da ih kupe neki Arapi, Rusi itd. i investiraju ozbiljnu lovu. Ne bi im se vratila investicija kao npr. u fudbalu.
    Ako mene pitate, jedini spas za ABA i uopste evropsku kosarku je da Amerikanci stvore svoju drugu profi ligu u kojoj bi igrali americki igraci koji ne mogu da se probiju u NBA. Time bi prestali da masovno dolaze u Evropu i evropska kosarka bi "prodisala"...
    (milos, 26. april 2019 19:54)

    # Link komentara

  132. Ko i dalje pokusava da protera pricu da je kosarka ostala u senci huligana. Mislim, 100 razlike u 3 utakmice. Pa to je nezabelezeno.
     (Kukatilo, 26. april 2019 19:54)

    # Link komentara

  133. Bas tako. NCAA (i redje NBA) otpad.
    (Liga isluzenih stranaca, 26. april 2019 19:54)

    # Link komentara

  134. Videces sledece sezone ko je ko u evroligi.
     (z.s., 26. april 2019 19:53)

    # Link komentara

  135. Pravo u centar!
    Možemo da se lažemo do prekosutra ali stvari jednostavno tako stoje.....
     (Drakenzen, 26. april 2019 19:53)

    # Link komentara

  136. Srbija kao država treba da stane iza Kss i da se iznese zahtev Evroligi da Srbija dobije a licencu, šampion da igra El. A Aba ligu napustiti i napraviti srpsku ligu od 10 klubova plus pozvati Igokeu i to je to.
    Zvezda, Partizan, Mega, Fmp, Igokea, Borac, klub iz Niša, Kragujevca, Novog Sada,Subotice i ćao bivša braćo.
     (as, 26. april 2019 19:52)

    # Link komentara

  137. Real Madrid je isto bio 90% stranaca pa je osvojio Ligu Šampiona tri puta za redom.
     (Palermo 98, 26. april 2019 19:52)

    # Link komentara

  138. Zmago, drzi se ti Olimpije majstore, cuj isluzeni stranci, ne postoji bolji miks od nasih mladih momaka sa iskusnim strancima, jok, učiće od Jeretina. To sto Buducnost nema svoju skolu ne znaci da ostali klubovi nemaju, u Zvezdi 4-5 super igraca, Partizanu takodje, Cibona se drzi svoje skole, Miskova Mega, FMP razvojni Zvezdin klub, naravno da Buducnost i Cedevita ne mogu imati svoje igrace jer nemaju ni svoj podmladak, ili bar iz njega ne izbacuju klince u prvi tim. Da je srece da mi kao lideri regiona imamo Zvezdu i Partizana uvek u EL, a da kroz ABU razigravamo decu, prvo sto bismo i sa tom pricom igrali plej of minimum, drugo sto mnogo vise srpski klubovi trebaju ABA nego ABA srpskim klubovima, trece, toj Olimpiji je teza utakmica igrati sa Zvezdinim klincima nego sa nekim nomadima kod italijanske granice.
     (Boka, 26. april 2019 19:52)

    # Link komentara

  139. Ograničiti broj stranaca i definisati obavezan broj igrača iz zemlje kluba.
    (GTiR, 26. april 2019 19:51)

    # Link komentara

  140. Andora je u vrhu Evrokupa ali Zvezda nije tamo zato sto nema kvaliteta vec da bi u ABA ligi ostvarila svoje ciljeve. Bez stranaca, klubovi iz ABA lige nisu konkurentni u Evroligi, pa koliko spanski ili turski klubovi imaju stranaca?
    (Kvante, 26. april 2019 19:51)

    # Link komentara

  141. Strašno je bitno šta Zmagoslav kaže.
     (zlaja, 26. april 2019 19:51)

    # Link komentara

  142. Ne samo da su strani igraci u pitanju vec su pojedine propale ekipe pocele dovoditi pored stranaca igraca i stranca trenera !!!
    Jedino je Zvezda sa Dobricem, Davidovcem, Covicem i Borisom opravdala ocekivanja ... sacuvani su namerno za kraj i osvetlali obraz Srpske kosarke !!!
    Svaka cast Srpski ponosu, jedna je Zvezda i nije dzaba najtrofejniji SRPSKI klub !!!
    (Slobodan, 26. april 2019 19:51)

    # Link komentara

  143. Slovenac, gledaj svoja posla. Liga realno nikad jaca kvalitetom, stvaraju se i dalje kvalitetni domaci igraci. Raspad lige bi bio poguban za kosarku na ovim prostorima. Srbija treba da se izbori za jos jedno mesto i to bi bilo odlicno...
     (Stega23, 26. april 2019 19:51)

    # Link komentara

  144. Jokic, Bogdanovic, Kalinic, Guduric, Bertrans, Vesely...da sad ne nabrajam, svi su iz ABA lige ponikli, nije bas da je tako losa
    (Petar, 26. april 2019 19:51)

    # Link komentara

  145. Zmago stari strucnjak.
     (pertinaks, 26. april 2019 19:50)

    # Link komentara

  146. Dok su u kosarci ljudi kao Bokan i Covic nema nam spasa i dok god ima dosta ljudi koji ih podrzavaju.
     (boki, 26. april 2019 19:49)

    # Link komentara

  147. Boli Zvezdina dominacija.
     (pola, 26. april 2019 19:48)

    # Link komentara

  148. Aba Liga je najdramatičnija i najstrasnija Liga u Evropi. Neverovatni igrači iz regije koji su zvezde u Nba to potvrdjuju. Ove godine je Zvezda zasluzila Titulu. Sledeće sezone u plej ofu isprazniti prvih 5 redova na svim utakmicama i staviti mreže kaonu Grčkoj
    (Umbrisimo, 26. april 2019 19:48)

    # Link komentara

  149. Svaka mu je ko u Njegosa!Potpisujem!Evo videli smo Budućnost,Cedevita(milionski budžeti,stranci rekreativci).Partizan ne bi ni spominjao.Tu je posebna priča u vezi stranaca!Svaka čast za tekst!
    (Jon Bon Jovi, 26. april 2019 19:48)

    # Link komentara

  150. Možda su hrvatska i slovenačka liga bile i uvek biće smešne, ali srpska liga je u trenutku pristupanja ABBA ligi bila izuzetno zanimljiva i kvalitetna.
    Ulaskom i jadransku ligu smo potpisali uništenje svoje lige što je bilo više nego očigledno od samoga starta.
     (stef, 26. april 2019 19:48)

    # Link komentara

  151. Apsolutno svaka rec na mestu, nemam sta da dodam.
    (bree, 26. april 2019 19:48)

    # Link komentara

  152. Sve je čovek jednostavno objasnio.
     (Jalijaš, 26. april 2019 19:47)

    # Link komentara

  153. Nije baš da se ne proizvode igrači evo FMP je izbacio fenomenalnog mladog Čovića koji je bolji od jednog Norisa Kola za 110 poena u prosjeku. I ako nikome tu ništa nije čudno i ako neko misli da se igrala košarka - srećno bilo.
    (mg, 26. april 2019 19:45)

    # Link komentara