1. Zbog ovog lika sam ponovo dobio volju da remetim bioritam do iznemoglosti. Hvala ti care što si mi probudio ljubav prema košarci koja je bila zamrla na par godina, prija ložiti se ponovo. Al nevezano za Denver, ludački uzbudljiva završnica plejofa nas čeka. Boston - Milvoki, to će biti praznik za oči. A prekosutra u 4 ujutru - iz kreveta pravac za šporet i kokanje kokičara.
     (Yoloswag, 26. april 2019 13:17)

    # Link komentara

  2. Usporeni snimak od igraca, njegove brojke se kose sa svakom teorijom, naravno nista od Denvera, on nabija statistiku rezultat u drugom planu, to je razlika izmedju Vilta i MJ-a i ostalih...titule i dostignuca, a ne samo statistika...jos gore bezvredna statistika...
    (mich, 26. april 2019 10:31)

    Da mi je da visim face ovih nesrećnika.. Sad su 43 poena bezvredna statistika.. Kad da malo poena a pokreće celu ekipu, onda ne valja jer nije dao 30+ poena :D .. Kako vas ne mrzi da mrzite toliko nekoga samo jer je bolji od vas..
    Čovek oborio rekord kluba.. C.. ne valja :D..
     (zz, 26. april 2019 11:08)

    # Link komentara

  3. Па људи видите само тај стомачић,као да игра баскет са другарима и чека да његова екипа дође на ред.Ма дечко ти си сјајан,јер у ери доминације физикалија у спорту доказујеш да се таленат и спортска интелигенција још увек питају нешто у спорту.Само настави тако због себе и због нас искрених љубитеља спорта као игре.За хејтере само једна ствар,полизаћете све што сте пљували по дечку кад буде играо за репрезентацију,али и то је већ много пута виђено у овој земљи на брдовитом Балкану.
    (Ма ти си краљ ове игре, 26. april 2019 11:01)

    # Link komentara

  4. dobro se kreto jokic na poziciji vestbruka
     (acika, 26. april 2019 10:41)

    # Link komentara

  5. Usporeni snimak od igraca, njegove brojke se kose sa svakom teorijom, naravno nista od Denvera, on nabija statistiku rezultat u drugom planu, to je razlika izmedju Vilta i MJ-a i ostalih...titule i dostignuca, a ne samo statistika...jos gore bezvredna statistika...
     (mich, 26. april 2019 10:31)

    # Link komentara

  6. @nba
    Jeftin i omalovažavajući spin s tvoje strane.
    Jokić je bio zadužen za Poelta, a ne za Oldridža.
    Isto tako si mogao napisati da mu je Derozan ubacio 25 poena.
    (Jokarafanklub, 26. april 2019 10:10)

    # Link komentara

  7. Oldridž mu ubacio u prvom oko 20pts, u 1/ 4 13pts? 
    Čovek ne igra odbranu u napadu je sjajan, ali kad ti tim gubi 15-20 razlike svi tvoji poeni su prazna statistika.
    (nba, 26. april 2019 09:28)
    moji?
     (milan, 26. april 2019 09:56)

    # Link komentara

  8. Ako Denver ne prodje vece su sanse da Jokic igra za reprezentaciju
    (Kasper, 26. april 2019 09:50)

    # Link komentara

  9. Realno poslednji mec je kod kuce i trebaju da samo zavrse posao.
    Nikoli ne treba preko 40 poena treba da saigraci malo veci doprinos u napadu imaju i da pogadjaju vise.
    (ElHombre, 26. april 2019 09:49)

    # Link komentara

  10. A da menjamo tim? Ili trenera?
     (Reman Remanović, 26. april 2019 09:49)

    # Link komentara

  11. Jedan dobar igrač u timu nije dovoljno za nba.Treba još neko da da doprinos problem za upravu tima za sledeću sezonu.
     (max, 26. april 2019 09:44)

    # Link komentara

  12. @ nba

    kada Oldridz sutira fejdavej sa 5m i pogadja tu ga ni Kavai ni Embid ne bi zaustavili
     (Aca86, 26. april 2019 09:40)

    # Link komentara

  13. Ovakav Jokic je potreban reprezentaciji.
    (Negro, 26. april 2019 09:37)

    # Link komentara

  14. Oldridž mu ubacio u prvom oko 20pts, u 1/ 4 13pts?
    Čovek ne igra odbranu u napadu je sjajan, ali kad ti tim gubi 15-20 razlike svi tvoji poeni su prazna statistika.
     (nba, 26. april 2019 09:28)

    # Link komentara

  15. Na ovoj slici ima izdefinisan stomak kao ja!
     (Vlada, 26. april 2019 09:22)