1. @Dachazvezda
    toliko glup komentar da nije realno, malo razmisli pa komentarisi :-)
    u tekstu lepo pise da vec ima 80 miliona i plus prodaja igraca
    (sportman, 19. april 2019 18:05)

    # Link komentara

  2. @Dachazvezda

    U tekstu piše da ima 80 miliona na raspolaganju, tako da si se džaba toliko ushitio. A i objasnio je u sledećem komentaru odakle mu cifre.
    p.s. dodao bih da ja Elnenija ne bih prodavao. Dobar igrač. A dodao bih i da Arsenal nema pravu zamenu za Remzija (a sumnjam da će je i naći).
    (woah, 19. april 2019 16:15)

    # Link komentara

  3. "Па шта? Уваљају Мустафија за 30 милиона, Ивобија за 50 милиона и Елненија за 12 милиона, то је свеукупно 172 милиона евра"

    Kakva pobeda sinak :)))))))
    Aj sto si im "odredio cene" (za Mustafija mogu da dobiju 30 mil DINARA, Ivobija 50mil !?!?!?)...
    Al sto ga sabra :))))))
    30+50+12= 172!?!?!?!?!?

    Sve pokusavam da te "opravdam"... Al ne mogu :)))…)) POBEDA!!!!!
     (Dachazvezda, 19. april 2019 15:35)

    # Link komentara

  4. Да појасним претходни коментар.
    Наравно да ова 3 играча не вреде реално 92 милиона евра, али тако им избацује најрелевантнији сајт за вредновање играча- трансфермаркт.
    Лично Ивобија, Мустафија и Елненија не ценим заједно да вреде више од бурека и јогурта, али има будала које ће да се испуцају оволико типа Кристал Палас, Евертон, Вест Хем...
     (Dorćol, 19. april 2019 15:04)

    # Link komentara

  5. Па шта? Уваљају Мустафија за 30 милиона, Ивобија за 50 милиона и Елненија за 12 милиона, то је свеукупно 172 милиона евра.
    Умтити, Толисо и Дракслер, неки леви голман на позајмицу и за десног бека ако остане новца. Озил и Мкхитаријан још једну сезону.
    (Dorćol, 19. april 2019 14:12)

    Gde nadje te cifre majke ti, ko normalan bi uopste kupio nekog od pomenutih kamo li za tolike pare? I da postoji neki zainteresovani ludak za svu trojicu zajedno ne bi dobili 30m...
    (Markec, 19. april 2019 14:52)

    # Link komentara

  6. Sramota sta ovaj vlasnik radi od kluba, ali sta ocekivati kad je bio na jednoj utakmici u poslednjih 10 godina. Dok god taj vedri i oblaci, ostace svetlosnim godinama daleko od neke borbe za titulu
    (Sale, 19. april 2019 14:27)

    # Link komentara

  7. Па шта? Уваљају Мустафија за 30 милиона, Ивобија за 50 милиона и Елненија за 12 милиона, то је свеукупно 172 милиона евра.
    Умтити, Толисо и Дракслер, неки леви голман на позајмицу и за десног бека ако остане новца. Озил и Мкхитаријан још једну сезону.
     (Dorćol, 19. april 2019 14:12)