Utorak, 16.04.2019.

20:00

Mesi nokautirao Junajted, Barselona u polufinalu LŠ!

Fudbaleri Barselone pobedili su Mančester junajted 3:0 i potvrdili plasman u polufinale Lige šampiona.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Mesi nokautirao Junajted, Barselona u polufinalu LŠ! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

138 Komentari

Sortiraj po:

facts

pre 5 godina

5. deo

REKORD! Mesi protiv timova iz Engleske u LŠ: 24 golova i 6 asist na 32 meča (17-9-6).
Mesijevih 24 golova protiv timova iz Engleske u LŠ:
9 Arsenal
6 Man. Siti
4 M. JUNAJTED
3 Čelsi
2 Totenhem
Timovi kojima je Mesi dao najviše golova u LŠ:
9 Arsenal
8 Milan i Seltik
7 Bajer L
6 Ajaks i Man. Siti
5 O. Lion
4 Bajern, M. JUNAJTED, PSŽ, PSV, Spartak Moskva i Panatinaikos
Najbolji strelci Barse u LŠ od 2017/18:
16 MESSI
6 autogol
4 Dembele
Igrači sa najviše golova za Barsu u KEŠ+LŠ (od 1959.):
110 MESSI (133 mečeva)
25 Rivaldo (45)
21 Kluivert (50) i Neymar (40)
20 Luis Enrique (41)
19 Luis Suarez (46)
Mesi (110 golova na 133 mečeva) je dao 4 gola više uz 89 mečeva manje za Barsu u KEŠ+LŠ, nego Rivaldo (2.), Klajvert (3.), Nejmar (3.), L. Enrike (5.) i L. Suares (6.) zajedno za Barsu (106 golova na 222 meča).
Mesi protiv De Hee: 6 golova na 5 mečeva (4-0-1).
Mesi protiv M. Junajteda: 4 gola i 0 asist na 6 mečeva (4-1-1).
Mesi u LŠ: 110 golova, 30 asist i 4 trofeja na 133 mečeva (79-35-19).
Igrač meča je Mesi (10 WhoScored, 9.9 SofaScore, 9.3 FotMob).
Igrači sa najviše golova među 5 najjačih liga Evrope od 15.3:
7 Messi
5 I. Aspas, I. Williams, I. Belfodil i Benzema

Pozdrav.

facts

pre 5 godina

4. deo

Zadnja 4 puta kada je Barsa sačuvala mrežu u dvomeču nokaut faze LŠ:
2006 Benfika 0-0 i 2-0 B, Milan 0-1 i 0-0 M
2008 Šalke 0-1 i 1-0 Š
2019 M. Junajted 0-1 i 3-0 MJ
Barsa je 1. put primila samo 1 gol (i 3 puta su sačuvali mrežu) u prva 4 meča nokaut faze LŠ.
Najbolji niz bez poraza kod kuće u LŠ:
31 BARSA (28-3-0, 2013-2019, još traje)
29 Bajern* (23-6-0, 1998-2002)
* imaju još 2 meča bez poraza, ali oni su bili u kvalif. za LŠ (4-0 Obilić 1998 i 3-1 Partizan 2002) i ne računaju se.
Zadnji poraz Barse kod kuće: 0-3 Bajern 2013 (bez Mesija).
Jedina 2 poraza Barse u LŠ kod kuće sa Mesijem:
2007 1-2 Liverpul
2009 1-2 Rubin Kazan
Barsa i Ajaks su 1. put zajedno u 1/2 f LŠ u istoj sezoni.
Ekipe sa najviše 1/2 f LŠ:
13 Real
12 BARSA
16 polufinala KEŠ+LŠ sa Barsom i treneri:
4 Guardiola
2 Rijkaard
1 H. Herrera, Orizaola, R. Michels, Venables, Cruijff, Van Gaal, Rexach, Vilanova, Luis Enrique i Valverde
Treneri sa najmanje poraza sa Barsom u KEŠ+LŠ (4+ mečeva):
0 Ljubiša Broćić
1 Radomir Antić, R. Michels i Valverde
Valverde kao trener u 1/2 f Evropskih takmičenja:
2007 kup UEFA- Espanjol
2019 LŠ- Barsa
Timovi koji mogu da osvoje triplu krunu (liga, kup i LŠ): Barsa, Ajaks, Mančester Siti i Porto.

facts

pre 5 godina

3. deo

REKORD! Ekipe sa najviše pobeda u Evropskim takmičenjima:
314 BARSA
312 Real
Barsine 314 pobede u Evropi:
182 KEŠ+LŠ (1959-2019, još traje)
50 kup pobednika kupova (1963-1997)
40 kup UEFA (1973-2004)
36 kup sajamskih gradova (1955-1971)
6 superkup Evrope (1983-2015)
Barsa (5 pobeda) je tim koji je najviše puta pobedio M. Junajted u LŠ.
Barsa je dala 499 golova u LŠ.
M. Junajted je 1. put u istoriji izgubio sa 4+ golova razlike u dvomeču nokaut faze u Evropi (0-1 i 3-0).
M. Junajted je izgubio na 4 gostovanja u nizu, 1. put od oktobra 1999.
M. Junajted je 1. put primio 3 gola na 1 meču pod trenerom Solskjaer-om.
Kada je Mesi bio strelac u dvomeču nokaut faze LŠ, Barsa je UVEK prolazila dalje.
Zadnja 2 meča LŠ sa 3 gola Barse van 16-erca:
2010 4-0 Štutgart (2 Mesi i 1 Bojan Krkić)
2019 3-0 M. Junajted (2 Mesi i 1 Koutinjo)
Zadnja 2 meča sa 3 gola Barse van 16-erca:
2016 6-2 Betis (liga, 2 Mesi i 1 L. Suares)
2019 3-0 M. Junajted (LŠ)
Zadnja 2 meča LŠ sa 3 gola jednog tima van 16-erca:
2017 Čelsi 6-0 Karabag
2019 Barsa 3-0 M. Junajted
Barsa je prošla u 41 od 43 Evropska dvomeča nakon pobede u gostima u 1. meču. Izuzeci: Keln u UEFA kupu 1980. (0-1 B i 0-4 K) i Mec u kupu pobednika kupova 1984. (2-4 B i 1-4 M).

facts

pre 5 godina

2. deo

To je Mesijev 4. gol M. Junajtedu, 10. u ovoj LŠ, 24. ove godine, 45. ove sezone, 110. u LŠ, 597. za Barsu i 662. u karijeri.
Zadnja 2 meča kada je Mesi dao golove u 1/4 f LŠ:
2013 PSŽ 2-2
2019 3-0 M. Junajted
Zadnja 2 meča LŠ sa strelcima levom i desnom nogom van 16-erca:
2014 Son Heung-min (Zenit 1-2 BAJER L)
2019 MESSI (3-0 M. Junajted)
Mesi (Olimpiko, Vembli i Kamp Nou) i K. Ronaldo su jedini igrači koji su dali golove M. Junajtedu na 3 različita stadiona u LŠ.
Mesi i K. Ronaldo su 1. put posle marta 2009. bili strelci u istom danu u LŠ.
Koutinjo i Robin van Persi su jedini igrači koji su dali golove M. Junajtedu u LŠ i Ligi Evrope.
Učinak Barse kada je Koutinjo bio strelac u LŠ: 3-0-0.
Barsa je dala 20 golova van 16-erca ove sezone:
11 MESSI
3 COUTINHO
2 L. Suarez i Dembele
1 Rakitić i Denis Suarez
De Hea je 1. put primio 3 gola van 16-erca na 1 meču kao golman M. Junajteda.
De Hea je ove sezone napravio 3 greške koje su dovele do gola protivnika (1. put u ovoj LŠ).
Golmani iz Premijer Lige koji imaju 3+ grešaka koje su dovele do gola ove sezone:
5 Asmir Begović
4 J. Pickford
3 De Gea
Tim iz La Lige je 12. put u nizu stigao do 1/2 f LŠ i to je najbolji niz Španskih timova u LŠ.

facts

pre 5 godina

Barselona 3-0 Mančester Junajted, 1. deo

Barsa protiv M. Junajteda: 6-4-3 na 13 mečeva.
Svi strelci Barse protiv M. Junajteda:
4 MESSI
2 Romario, Stoičkov, Sonny Anderson, Rivaldo i autogol (Hogg* i Shaw)
1 Rojo*, Koeman*, Bakero, Ferrer, Giovanni, Luis Enrique, Eto'o, Pedro, Villa i COUTINHO
* nisu u KEŠ+LŠ
Barsa protiv M. Junajteda u KEŠ+LŠ: 5-4-1 na 10 mečeva. Mečevi:
1994 MJ 2-2 B, B 4-0 MJ
1998 MJ 3-3 B, B 3-3 MJ
2008 B 0-0 MJ, MJ 1-0 B
2009 B 2-0 MJ, finale
2011 B 3-1 MJ, finale
2019 MJ 0-1 B, B 3-0 MJ
Barsa u KEŠ+LŠ: 182-70-56, 5 titula, 617 datih i 294 primljena gola na 308 mečeva.
Barsa u zadnjih 10 mečeva u LŠ: 7-3-0. Barsa je jedini neporaženi tim u ovoj LŠ.
Igrači sa najviše nastupa u KEŠ+LŠ (računajući i kvalif. za LŠ):
180 Casillas (176 LŠ+4 kvalif.)
166 C. RONALDO (162+4)
157 Xavi (151+6)
151 Giggs (141+10)
144 Raul (142+2)
139 Maldini (109+11+19 u KEŠ)
133 MESSI (133+0)
132 Iniesta (130+2)
Ter Štegen je 15. igrač Barse (7. stranac uz 8 Španaca) i 2. golman sa 50+ mečeva u KEŠ+LŠ:
110 V. Valdes
50 TER STEGEN (35-8-7)
Igrači sa najviše nastupa od 1/4 f do finala KEŠ+LŠ:
49 Gento i C. RONALDO
40 Xavi
39 Iniesta
38 MESSI
Mesi je 5. put dao 10+ golova u 1 sezoni LŠ.

vince carter

pre 5 godina

@Jx u Kupu Uefa su igrala po 3,4 tima iz najjacih liga u to vreme a u KS samo jedan. U ono vreme je bila nemerljiva razlika o znacaju svetskog i kupa sampiona. Italijanska liga je takodje bila jaca od kupa sampiona,jedan Ziko je bio u Udinezeu,Milan koji je dominirao Evropom,Nemacki Inter,Platinijev Juventus,Roma itd. "Ne volim nesto ni Ronalda" on decko kao ni Messi nisu iz moderne ere fudbala,nisu "napredne" generacije 94,95,96 godista soft generacije drustvenih mreza...koje nikada nece biti bolje od srarihij generacija pre svega mentalno. Kao balerina Neymar na primer a Ronaldo nije majstor tipa Messi,Maradona..nisam rekao da je Messi los ili nije majstor vec razlika u ekipi u napadackom fudbalu koji ima uz sebe celu karijeru..

jsx

pre 5 godina

Ne volim nesto ni Ronalda ali...
vince
Pa naravno da ne volis ni Ronalda ni Mesija jer igraju danas, a sve je bilo mnogo bolje ranije... I ako Mbape kojim slucajem osvoji npr. 7 LS i 3 SP (verujem da nece) onda ces pricati kako nije ni do kolena ovoj dvojici...
Inace, je tesko uporedjivati razlicita vremena, ali ne vidim kako bi napredna medicina pomogla Maradoni da se ne drogira. Na Mesija startuju manje brutalno, ali cesce. To znaci da ima predispozicije da duze trtaje, ali mu je mnogo teze da igra kada je taktika dosta razvijenija. Mozda bi se on losije snasao u Maradonino vreme, mozda bolje, mozda bi neko od njih bio bolji u obe epohe, mozda svako u svojoj, a mozda cak i svako u tudjoj. Medjutim, ono po cemu ih mozemo porediti je koliko je ko osvojio u svom vremenu. Tu Maradona ima jedan najveci trofej, i jedan solidan (svestan sam da je UEFA kup bio jaci nego danas, ali i dalje nije bio kao KES, a pogotovo ne kao LS), dok Mesi ima 4 najjaca. Pri tome, Maradona je mogao slobodno da promeni klub (a i Barsa i Napoli su oborili rekorde u transferu, nije igrao za neke siromahe), ili da njemu dovedu, pa da drzi "85%" vremena loptu u posedu, a Mesi ovaj nesrecni vezni red u Argentini ne moze da menja nikako, a samo sa jednim Modricem bi verovatno osvojio i SP, a i ovako je igrao finale.

jsx

pre 5 godina

Nista se ne brinite "Mesijevci" ja vec par godina uzivam u vasem plakanju na kraju sezone :)))

Eto imao si citave 3 sezone da se radujes, a i u te tri je osvojeno 5 znacajnih trofeja (ne mogu ni da ispratim SP za klubove, Superkup Evrope, Superkupove Spanije...). A kako je bilo 2015, 2011,2009, pa i 2006. (nista manje zasluzan nego Brazilski Ronaldo '94 za SP)? Maradona je samo jednom podigao tako znacajan trofej (SP je mozda vaznije za coveka u smislu osecaja da je pomogao naciji, ali je po vrednosti osvajanja verovatno cak i iza LS, ali cu reci da su isti rang). A ne znam bas ni koliko je relevantno uzeti kao najvazniji trofej takmicenje koje se igra na 4 godine. Zamislite da se sad gledaju samo osvojene Lige sampiona u godinama koje daju odredjeni ostatak pri deljenju sa 4. Ako bi se uzeo ostatak 2 ispalo bi da covek nema nikakve uspehe u LS, a ako bi se uzeo ostatak 3, imao bi 2 i bio verovatno medju najvecima po takvom kriterijumu.

vince carter

pre 5 godina

Pa tom Maradoni u Barseloni je igrac Bilbaoa slomio clanak divljackim startom. Prvo Italijanska liga je 10 puta bila jaca od Spanske u ono vreme a lik ladno poredi onu Barsu da ovom koja je vec bila sampion Evrope i Spanije kada je Messi poceo da ulazi u tim i kao reprezentacija osvojila sve sto moze. Privas kako razni "ramosi" itd,startuju na Mesija,pa upravo zbog drugacijeg sudijskog kriterijuma i defanzivnog fudbala,Maradona je trpeo mnogo jace startove a na njega su samo startovali razni Maldiniji i Bareziji :))) isti Maldini koji je 2007 sa 37 bio najbolji defanzivac LS! I da bi igrao KS u ono vreme,morao si svake godine biti prvak Drzave,samo sampioni su igrali i nije bilo stvaranja super timova zbog ogranicenog broja stranaca pa su vecina bila ujednacena. Naravno da ni Pele nije igrao protiv pekara,mesara vec profesionalnih sportista i bio je fizicki pripremljen kao i oni,tako da mu dodje na isto. Dovoljno je vidite kako je Pele igrao svojom levom nogom,lob iz punog trka,neverovatan skok,tehnika da se zna da je rec o vrhunskom igracu i atleti kome bi moderni uslovi samo odgovarali. Reci Alexa Fergusona dovoljno govore "svi veliki igraci bi bili veliki u bilo kojoj eri u bilo kojoj ligi" a mislim da se on razume bolje od svih nas ovde. Liverpul ce zgaziti Barsu..zapamtite moje reci :))

Jeremy

pre 5 godina

@Negativni

Tog Pogbu je isto taj Žoze doveo, i Lindelofa, Bejlija, Miktarijana itd. Odlične transfere je napravio nema šta. Od njegovih dovedenih igrača jedino, možda, vrede Lukaku i Dalot, eventualno Lindelof. Lukaku zato što je eksplozivan (nikako da eksplodira) i Dalot zato što je mlad, a Lind ume kad hoće. Muka je gledati svoj omiljeni engleski tim kako ne ume da se pohvata već 3 sezone. Muka je bila i kad su doveli specijalnog. Čoveka koji je spiskao 370 milka funti na?

Zika

pre 5 godina

Kad bi se merio cist talenat Maradona je bez premca. Ali, ako se meri ucinak, uticaj na igru, niko nije bolji od Mesija. Pele je najbolji u igri prvobitnog fudbala (koji je skoro pa druga igra u odnosu na ovaj danasnji).

rofl

pre 5 godina

(Negativni, 16. april 2019 23:38)
Da, Murinjo je doveo te igrace i bio veoma uspjesan ka’ trener Junajteda u tri sezone... toliko o tome da je “doktor”

Robi Fauler

pre 5 godina

Bog ima milosti, Messi ne!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bajro, 16. april 2019 21:43)
bog ne postoji
(G, 16. april 2019 21:53)

Jesi siguran?

Donn

pre 5 godina

Nisu trebali ovi iz Uefe ovako iznervirati Mesija sad ce svi da ispastaju, zamisli 5i najbolji igrac haahahha.Ove godine ce biti najbolji otice tamo uzeti cekic i slomiti nagradu.

kako da ne

pre 5 godina

@Vince Carter
Okej, Mesi ima bolje doktore, medicinu, treninge. A, to sto ima jace protivnike, to nista? Danas svako igra fudbal i svi su profesionalci. Nije tako bilo u vreme Maradone, mada opet je i bilo solidno slicno. Dok u vreme Pelea, covek igrao sa pekarima, apotekarima. Dok Mesiju redovno lome noge razni Smolinzi, Ramosi i ostali.

djedmedjed

pre 5 godina

Kako je rekao Ibra dok je igrao u Barci :"Dovoljni smo ja i patuljak". A "patuljak" je stvarno najjači ikada ! Od zadnjih 12 sezona je trebao dobiti 10 zlatnih lopti ( Ronaldo je ipak zaslužio ove dvije zbog onih silnih golova i titula ). Nogometna mafija je na umjetan način stvorila nekakvo rivalstvo i ravnotežu, tako da obojica imaju po 5. Uvreda za zdrav razum ; Ronaldo je samo izvanserijski strijelac, a "patuljak" je sve...

vince carter

pre 5 godina

Nista se ne brinite "Mesijevci" ja vec par godina uzivam u vasem plakanju na kraju sezone :))) Lik kojeg prosecni igraci u Argentini ustopuju da ne zna gde se nalazi :))) inace ti sto pominjes Maradonin gol rukom ukucaj Messi hand gol da vidis kako ga proslavlja Messi preposteni :))) Nigde drugde osim u Barseloni ne bi omap ovoliko golova i ostalog,svuda bi bio dobar ali ni blizu Barselone. Lik se nije video na jedno 50 utakmica Argentine a taj Maradona je sa obicnim Napolijem pobedjivao 3 puta jaci tim od tog istog Napolija Sakijev Milan i u Argentine je 99:1 u korist Maradone. Pa danasnji ljudi za dva dana zaborave sta je bilo juce jer imaju hiljadu dostupnih stvari na netu koji im okupiraju paznju. Zivi bili pa videli za prvog sledeceg koji malo dominira vec ce pricati da je najbolji ikada :))) Messi "da igram milion godina nikada necu biti bolji od Maradone" prvo kad izgovoris imena Diego Armando Maradona i Messi...to ne moze da se poredi prvo zvuci kao kralj a drugo kao prosjak :D

VanNistelroj

pre 5 godina

Videcemo kad Messi zavrsi karijeru da li ce i koliko da se pominje posto su mnogiii zaboravljeni. Lupajte minuse koliko hocete,ali posto predstavljate kako on sam vuce Barselonu i da svi ostali nemaju pojma. Sto ne uze loptu i ne resi Nemacku i Cile 2x. Vase price i cunjevima,tap in golgeteru i nipodastavanju svega mi se gadi. Ne volim nesto ni Ronalda ali on u Junajtedu je bio voz. Dok Pele ili Maradona nikada nisu imali ppvoljnosti i novac,medicinu,dobre terene,pripreme kakve imaju danas i pogotovo Maradona nikada nikada nije igrao za ekipu koja na svakom mecu ima 70+% poseda lopte i gde je non stop u napadu i ima 10000 puta vise prilika od ostalih da demonstrira svoje driblinge,paseve,suteve. A Maradona je imao jos bolju tehniku i pas igru sto bi tek doslo do izrazaja u ovakvom fudbalu kao Barsa.
(vince carter, 16. april 2019 22:16)

Pa covek je igrao u Barsi pa su ga otkacili posle 2 godine. Izgleda da je igranje rukom efektivno samo na kratke staze, zato je imao 2 pristojne sezone u karijeri, a ostalo je smejurija.

delboj

pre 5 godina

Videcemo kad Messi zavrsi karijeru da li ce i koliko da se pominje posto su mnogiii zaboravljeni. Lupajte minuse koliko hocete,ali posto predstavljate kako on sam vuce Barselonu i da svi ostali nemaju pojma. Sto ne uze loptu i ne resi Nemacku i Cile 2x. Vase price i cunjevima,tap in golgeteru i nipodastavanju svega mi se gadi. Ne volim nesto ni Ronalda ali on u Junajtedu je bio voz. Dok Pele ili Maradona nikada nisu imali ppvoljnosti i novac,medicinu,dobre terene,pripreme kakve imaju danas i pogotovo Maradona nikada nikada nije igrao za ekipu koja na svakom mecu ima 70+% poseda lopte i gde je non stop u napadu i ima 10000 puta vise prilika od ostalih da demonstrira svoje driblinge,paseve,suteve. A Maradona je imao jos bolju tehniku i pas igru sto bi tek doslo do izrazaja u ovakvom fudbalu kao Barsa.
(vince carter, 16. april 2019 22:16)

Ko je Maradona? Onaj sto je dao gol rukom?

Oliver

pre 5 godina

To je taj "najbolji golman na svetu" De Hea. Slab udarac sa 17 metara i to desnom nogom Mesija,smejurija. Ovo nisu djavoli,nego pilici,hehe

Sasa Loznica

pre 5 godina

Ulozim 1000 na drugom poluvremenu ajaks2(5,76).altrinkam 3+(1.96)barsa ukupno vise od 3,5(1.76).sve dodje,a barsa me obori, odnosno ter Steven u 89 parada nestvarna.Bilo bi 19000.steta.Ali mi srce puno zbog Ajaksa,igraju fantastično,napadački,cini mi se da znaju napamet gde se ko nalazi u napadu!!!nesto sad gledam ponisten penal sa početka utakmice i cini mi se da je udario u nogu Rakitića,ali dobro.Ajaks-Barsa...Kakvo bi to bilo finale

Negativni

pre 5 godina

Rutinska razvaljotka. Junajted pod hitno da vrati Pogbu u Juventus, Olu Gunu Sulšu u Molde, a Rašforda, Marsijala i Janga da proda Zvezdi i Partizanu. To im je jedini spas. Jedini igrači koji tamo valjaju su oni koje je doveo doktor Žoze. Uprava Junajteda je tek posebna priča. Dugo će se oni boriti sa Evertonom i Vulvsima za 6.mesto i Ligu Evrope. To je taj nivo, otprilike.

Lepota fudbala

pre 5 godina

Večeras su prošle dve ekipe sa najvećom fudbalskom tradicijom.
Ekipe koje kada su raspoložene igraju najlepši fubal na svetu.

Mislim stvarno

pre 5 godina

E bre ovaj Mesi.Sve daje golove nekim slabim ekipama.Evo ove sezone sve po dva komada,Totenhemu,Lionu,Junajtedu i jedan gol Atletiku.Ko su bre ovi timovi,ja za ove nikad cuo!

Ivan

pre 5 godina

Evo kad god kažem nešto loše o De Gei po 200 minusa da dobijem,govorim ja,nije on klasa,svjetsko loše,lopta mu prolazi kroz ruke,ispod ruke noćas. Ter Stegen,Oblak.
Nojer,Čeh,Bufon,Kasiljas,svi oni su 7,8,10 a neki i više branili a da nisu imali ovakvih kikseva a De Gea svake godine po par njih ali je toliko zaštićen od strane medija da je to nevjerovatno. Inače Mesi,nemam više riječi za njega.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Očekivano večeras na Nou Kampu rutinski i lagano Barselona demolirala Mančester Junajted sa 3:0 uz nove majstorije Mesija koji je postigao dva sjajna gola te i sjajnog gola Kutinja i odlične partije celog tima Blaugrane koja se lagano plasirala u polufinale Lige šampiona.

vasilike

pre 5 godina

Ovaj lik sto napisa da je Narsin stadion ruina i da je ispucao ....bla bla... Sta li je on video i gde je bio ako ke bio! To je jedan od boljih stadiona i najvecih. Unutrasnjost je velelpna. Za turiste pustaju utakmice i celokupnu atmosveru kao da prisustvujes mecu. Izlozbeni prostor takodje fascinantan. Teren bozanstven, trava vrhunska.

Mislim stvarno

pre 5 godina

E bre ovaj Mesi.Sve daje golove nekim slabim ekipama.Evo ove sezone sve po dva komada,Totenhemu,Lionu,Junajtedu i jedan gol Atletiku.Ko su bre ovi timovi,ja za ove nikad cuo :-)!

lio1881

pre 5 godina

Ovaj Pogba ucenjuje klubove, hoce da je najplaceniji u ekipi, al kad se treba dokazati i pokazati taj kvalitet on je najgori. Evo ide 77.minut a on jedno veliko “0”. Messi i CR jesu ogromno placeni ali oni vuku svoje ekipe oni svaku utakmicu dokazuju da vrede tih para.

xyz

pre 5 godina

Crni Junajted... Mojes, van Gal, Murinjo i Solsker imaju jednu zajednicku stvar u igri: "davljenje" lopte i bezidejnost. Izuzetak su prvih 8-9 Solskerovih utakmica i po koja van Galova i Murinjova.

BOSS

pre 5 godina

Statistika je najmanje bitna kad pogledas sta covjek radi.Neko je prije napisao jedini covjek danas koji moze da preseva dva tri igraca ...

Gaudi

pre 5 godina

Nitko mu nije ni crno ispod nokta. Najveći koji je hodao ovom planetom, svakom navijaču s ove stranice preporučujem da u sljedeće 2-3 godine ode na Camp Nou pogledati Boga nogometa. Kako je rekao portugalski književnik Antonio Lobo Antunes:“Samo su tri ili četiri stvari važne u životu”, “Knjige, prijatelji, žene i... Messi.”.

Gaudi

pre 5 godina

Nitko mu nije ni do kolena. Najveći koji je hodao ovom planetom, svakom navijaču s ovog sajta preporučujem da u sljedeće 2-3 godine ode na Camp Nou pogledati Boga nogometa. Kako je rekao portugalski književnik Antonio Lobo Antunes:“Samo su tri ili četiri stvari važne u životu”, “Knjige, prijatelji, žene i... Messi.”.

Negativni

pre 5 godina

Mesi deset praznih mesta Maradona Pele pa ostali
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nestor, 16. april 2019 21:37)

Jeste, Mesi je deset mesta ispod njih dvojice.

Beograd

pre 5 godina

Najveci ikada. Greh je porediti ga sa bilo kim. A klinci ko klinci neka ide u Englesku da se dokaze. Ima jedan nestvaran podatak da je Mesi postigao vise golova prvoj sestorci Engleskih ekipa takozvanih velikih timova nego Ronaldo koji je godinama igrao gore u njihovom prvenstvu. A Mesi se susretao sa njima samo u LS. Mislim da samo Aguero ima vise tih golova od Mesija u susretu protiv tih ekipa. Za ne verovati.

saco403

pre 5 godina

ovaj manča je pun umišljeni fudbalera ova lasica rasford pocupani obrva lingard pogba hoće neće Jang očaj djons prelos smoling veze a Fred ne zna pas poslati Manchester baš volim navijam za njih al solsker nisi ti Ferguson da od mc tominia praviš flečera i zavrsicemo kao 5 i iduće godine borba za 4 mjesto.sad je ovo realnost

vince carter

pre 5 godina

Videcemo kad Messi zavrsi karijeru da li ce i koliko da se pominje posto su mnogiii zaboravljeni. Lupajte minuse koliko hocete,ali posto predstavljate kako on sam vuce Barselonu i da svi ostali nemaju pojma. Sto ne uze loptu i ne resi Nemacku i Cile 2x. Vase price i cunjevima,tap in golgeteru i nipodastavanju svega mi se gadi. Ne volim nesto ni Ronalda ali on u Junajtedu je bio voz. Dok Pele ili Maradona nikada nisu imali ppvoljnosti i novac,medicinu,dobre terene,pripreme kakve imaju danas i pogotovo Maradona nikada nikada nije igrao za ekipu koja na svakom mecu ima 70+% poseda lopte i gde je non stop u napadu i ima 10000 puta vise prilika od ostalih da demonstrira svoje driblinge,paseve,suteve. A Maradona je imao jos bolju tehniku i pas igru sto bi tek doslo do izrazaja u ovakvom fudbalu kao Barsa.

rogh

pre 5 godina

Beograd, 16. april 2019 22:06

mislis 5/6 engleskih top timova jer liverpulu nije dao nijedan a igrao je 3 utakmice protiv njih

svaka cast, pokazali junajtedu da barsa nije psg..sad je red da liverpul pokaze barseloni ono sto je bajernu- da nisu oni ni junajted a bgm ni arsenal da ih nakantaju sa pola tuceta golova. bice zestoki okrsaji

bradina

pre 5 godina

Na poluvremenu rezultati glasanja Iznenadjenje i za mene!?
Komentatori sa ovog portala vise vole da gledaju mec Juventus - Ajaks(-72),nego Barsa - MU (+46).
Da li zbog Ajaksa jer igra Tadic (?)
Ili je zbog neizvesnosti meca (?)
Jedino objasnjenje ipak blize istini,nasi ljudi vole otvoren fudbal - za gol vise,u susretu Barsa - MU engleski tim tesko ce do gola,pogotovo sada kad su poklonili dva Barsi i Mesiju.Velikan ne gresi,ali mu je veciti konkurent Ronaldo za petama.Nema sumnje ova dvojica i dalje vladaju fudbalskom scenom sveta! Tadic solidan,ali mi se ne svidja sto ga je trener opet bacio na najisturenijeg napadaca,ali dobro je njegov iblokirani sut odbio se do Van De Beka i upisana asistencija!Meni takodje vise prija ova utakmica!

Sale

pre 5 godina

Prosto nevjerovatno da njemu i pored svega igra Ešli Jang... Još traka oko ruke. Pa pobogu cijeli svijet vidi kakva je to panjina i džaba.. Čim su primili prvi gol, zbog njegovih gluposti naravno, odmah sam znao da neću još dugo gledati. Ono se ni u pionirima ne radi... A šta tek reći za drugi gol... Crni De Hea.. Ništa Barselona nije bolja. Ali ovi se unakaziše.
(Greatness, 16. april 2019 21:32)

Svaka ti je na mestu za Janga, ali kako Barselona nije bolja? Igraju viktoriju sa ovima, veca razlika u kvalitetu nego Zvezde-Lucani danas. Da se razumemo ne mislim da Valverdeova Barsa igra bog zna sta, ali Junajted je zalutao u cetvrtfinale, a ne bi prosli ni grupu da im sudija nije priznao Felainijev gol rukom Jang Bojsu u 93 minutu.

Cro

pre 5 godina

Mesi jeste najbolji svih vremena ali najmanje te bedne statistike koja se stalno pominje, on je najbolji zbog onoga sto radi na terenu a to se nigde ne zapisuje.

Sale

pre 5 godina

Ko gura ovog Briha da mi je znati?
(defekt, 16. april 2019 20:50)

Ocigledno je specijalista UEFA i FIFA kad treba nesto da se mulja, na zalost gurace ga i dalje...

G

pre 5 godina

Bog ima milosti, Messi ne!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bajro, 16. april 2019 21:43)
bog ne postoji

dominus

pre 5 godina

Moram se složiti sa neutralnim ovaj put. De Hea nije normalan lik. Obrni okreni, Junajted svakako nije imao nikakvu šansu u ovom dvomeču. Svoju sreću su potrošili protiv PSGa, a opet glupošću Francuza da izgube dobijeno. Nisam vidio prvi gol, ali jesam drugi. Onako glup gol primiti za golmana svetske klase nije normalno.

eric7

pre 5 godina

Sjajan pocetak koji je obecavao i prava steta sto neka lopta nije zavrsila u golu nakon onih par opasnih situacija i prilika. Ima ova ekipa potencijal nositi se sa najboljim i uz par pojacanja naredne sezone , United ce se boriti za ttuli u premijerligi. Ova utakmica je samo bonus u Evropi. Prevazisli su moja ocekivanja i veliko hvala Oleu za sve do sad. Za kraj, svedocio sam mnogim majstorima loptanja. Cantona mi bio decacki uzor, zbog koga sam i zavoleo United, uzivao sam u talentu el fenomena, postovao mnogo velikog rivala, ali genija Berkgampa kao i Anrija.. Mnogo cenio Zidana, carobnog Ronaldinha.. Uzivao u igrama Cristiana i velilim pobedama koje je doneo Unitedu. Veliko mu hvala za sve. Ali igraca kao sto je Mesi ja nisam gledao. Nestvarno koliko je ovaj momak talentovan, konstantan i dobar. Duboki, duboki naklon od velikog, velikog "djavola" . Zbog ovakvih igraca se voli ovaj sport. Sportski poz i cestitke fanovima barse na prolasku u polufinale.

SRBIJA

pre 5 godina

Koja tuga je ovaj Mančester. Drva u sve tri linije tima. Niti tehnike, niti znanja. Ovakav otpor bi i Zvezda pružila. Ovo nije ni T od tima. Pa njima treba 10 novih igrača. Kompletna odbrana i vezni red. Dao bih im Pogbu za Kutija odmah i doplata da uzmu Janga, na primer. :-)

Renta bubreg

pre 5 godina

Šta je uradio PSGu...ako ćemo iskreno,bili su sretniji no pametniji...trebalo je da prime 5 komada,neka zahvale raspalom treneru PSGa kao onaj Emeri ranije,dibli ste ovaj Mančester šuplji u nebo

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Sta radi ovaj papa leo X!
Covjek se poigrava, dribla suca, igrace, puca, asistira.
Genij i amen.
Pa jeste vi svjesni kakva mega rupetina ce nastati kad se on povuce?

remax

pre 5 godina

Evo opet pitam, gde su oni koji su govorili da me nema u bitnim utakmicama i da ne resavam bitne mečeve? Vodim ja svoju ekipu napred, ništa ne brinite.
(Ronaldo, 16. april 2019 21:33)

Tu smo svi na broju, idi sad igraj, nadamo se da ćeš za sat vremena roniti suze.

PSG

pre 5 godina

Kakav stadion na fotki! Neverovatno!
(Malkom, 16. april 2019 20:15)
Lepo to izgleda na slikama i na tvu ali ništa posebno uživo. Krš od stadiona, sve je staro, popucalo... ali impresivno jeste.

Ccc

pre 5 godina

A onaj simulator,tap in golgeter i najbolji suter penala u istoriji uspe da uradi na treningu sa cunjevima ovo sto je Mesi uradio veceras za 4 minuta skinucu mu kapu.

Malkom

pre 5 godina

Da nije Mančester poslužila sreća, sad bismo gledali spektakl između Pariza i Barse. Ali dobro, šta je tu je. Junajted je u ovom trenutku preslab za Barsu.

mracna dusa

pre 5 godina

@sale

Ne znam kada si bio poslednji put na stadionu ali evo ja sam bio u avgustu na Camp Nou, na njihovoj turi obilaska stadiona. Stadion je prelep, unutra je sve prelepo. Jedino sto je staro su plasticne stolice, sto je I razumljivo jer mece sigurno da stavljaju kozne

marko

pre 5 godina

O Murinju može svašta da se kaže, ali ovako amaterski sastav ne bi ni on izveo. Bez Lukakua, Matića, Mate, pa i Sancheza..

P.S. De Hea napravi 100 odbrana koje niko drugi ne bi, a onda mu šutne Messi ili Ronaldo i desi se ovakva greška.. Psihologija..

Ronaldo

pre 5 godina

Evo opet pitam, gde su oni koji su govorili da me nema u bitnim utakmicama i da ne resavam bitne mečeve? Vodim ja svoju ekipu napred, ništa ne brinite.

Greatness

pre 5 godina

Prosto nevjerovatno da njemu i pored svega igra Ešli Jang... Još traka oko ruke. Pa pobogu cijeli svijet vidi kakva je to panjina i džaba.. Čim su primili prvi gol, zbog njegovih gluposti naravno, odmah sam znao da neću još dugo gledati. Ono se ni u pionirima ne radi... A šta tek reći za drugi gol... Crni De Hea.. Ništa Barselona nije bolja. Ali ovi se unakaziše.

BOSS

pre 5 godina

Kao navijac Barselone muka me uhvati kad vidim formaciju sa tri zadnja vezna i naravno sa Robertom u tim.Sigurno se ja ne razumijem nesto dobro u fudbal,al ovakvi kombinaciju ne bi izveo ni Lalatovic,ni Krstajic ...

milan

pre 5 godina

barsa

https://www.urdurecipes.xyz/p/barcelona-vs-manchester-united.html


ajaks

http://www.eplfree.site/p/b.html
http://ucnews.xyz/16/juventus-en.php
http://ucnews.xyz/16/juventus-br.php
https://www.almostsofts.xyz/p/juventus16-en.html

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

“Ako želiš da gledaš kvalitetan fudbal pusti Bundesligu,i videces šta je kvalitet fudbala(nebitno da li igraju Majnc,Augzburg ili Leverkuzen,Salke...)..
(Kica,09.april 2019 20:35)
Moj Kićo je stručnjak za fudbal svetske klase hahahaha

lio1881

pre 5 godina

Ovaj Pogba ucenjuje klubove, hoce da je najplaceniji u ekipi, al kad se treba dokazati i pokazati taj kvalitet on je najgori. Evo ide 77.minut a on jedno veliko “0”. Messi i CR jesu ogromno placeni ali oni vuku svoje ekipe oni svaku utakmicu dokazuju da vrede tih para.

Cro

pre 5 godina

Mesi jeste najbolji svih vremena ali najmanje te bedne statistike koja se stalno pominje, on je najbolji zbog onoga sto radi na terenu a to se nigde ne zapisuje.

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

“Ako želiš da gledaš kvalitetan fudbal pusti Bundesligu,i videces šta je kvalitet fudbala(nebitno da li igraju Majnc,Augzburg ili Leverkuzen,Salke...)..
(Kica,09.april 2019 20:35)
Moj Kićo je stručnjak za fudbal svetske klase hahahaha

Malkom

pre 5 godina

Da nije Mančester poslužila sreća, sad bismo gledali spektakl između Pariza i Barse. Ali dobro, šta je tu je. Junajted je u ovom trenutku preslab za Barsu.

Lepota fudbala

pre 5 godina

Večeras su prošle dve ekipe sa najvećom fudbalskom tradicijom.
Ekipe koje kada su raspoložene igraju najlepši fubal na svetu.

Gaudi

pre 5 godina

Nitko mu nije ni do kolena. Najveći koji je hodao ovom planetom, svakom navijaču s ovog sajta preporučujem da u sljedeće 2-3 godine ode na Camp Nou pogledati Boga nogometa. Kako je rekao portugalski književnik Antonio Lobo Antunes:“Samo su tri ili četiri stvari važne u životu”, “Knjige, prijatelji, žene i... Messi.”.

Mislim stvarno

pre 5 godina

E bre ovaj Mesi.Sve daje golove nekim slabim ekipama.Evo ove sezone sve po dva komada,Totenhemu,Lionu,Junajtedu i jedan gol Atletiku.Ko su bre ovi timovi,ja za ove nikad cuo!

Beograd

pre 5 godina

Najveci ikada. Greh je porediti ga sa bilo kim. A klinci ko klinci neka ide u Englesku da se dokaze. Ima jedan nestvaran podatak da je Mesi postigao vise golova prvoj sestorci Engleskih ekipa takozvanih velikih timova nego Ronaldo koji je godinama igrao gore u njihovom prvenstvu. A Mesi se susretao sa njima samo u LS. Mislim da samo Aguero ima vise tih golova od Mesija u susretu protiv tih ekipa. Za ne verovati.

Ccc

pre 5 godina

A onaj simulator,tap in golgeter i najbolji suter penala u istoriji uspe da uradi na treningu sa cunjevima ovo sto je Mesi uradio veceras za 4 minuta skinucu mu kapu.

vasilike

pre 5 godina

Ovaj lik sto napisa da je Narsin stadion ruina i da je ispucao ....bla bla... Sta li je on video i gde je bio ako ke bio! To je jedan od boljih stadiona i najvecih. Unutrasnjost je velelpna. Za turiste pustaju utakmice i celokupnu atmosveru kao da prisustvujes mecu. Izlozbeni prostor takodje fascinantan. Teren bozanstven, trava vrhunska.

delboj

pre 5 godina

Videcemo kad Messi zavrsi karijeru da li ce i koliko da se pominje posto su mnogiii zaboravljeni. Lupajte minuse koliko hocete,ali posto predstavljate kako on sam vuce Barselonu i da svi ostali nemaju pojma. Sto ne uze loptu i ne resi Nemacku i Cile 2x. Vase price i cunjevima,tap in golgeteru i nipodastavanju svega mi se gadi. Ne volim nesto ni Ronalda ali on u Junajtedu je bio voz. Dok Pele ili Maradona nikada nisu imali ppvoljnosti i novac,medicinu,dobre terene,pripreme kakve imaju danas i pogotovo Maradona nikada nikada nije igrao za ekipu koja na svakom mecu ima 70+% poseda lopte i gde je non stop u napadu i ima 10000 puta vise prilika od ostalih da demonstrira svoje driblinge,paseve,suteve. A Maradona je imao jos bolju tehniku i pas igru sto bi tek doslo do izrazaja u ovakvom fudbalu kao Barsa.
(vince carter, 16. april 2019 22:16)

Ko je Maradona? Onaj sto je dao gol rukom?

BOSS

pre 5 godina

Statistika je najmanje bitna kad pogledas sta covjek radi.Neko je prije napisao jedini covjek danas koji moze da preseva dva tri igraca ...

Gaudi

pre 5 godina

Nitko mu nije ni crno ispod nokta. Najveći koji je hodao ovom planetom, svakom navijaču s ove stranice preporučujem da u sljedeće 2-3 godine ode na Camp Nou pogledati Boga nogometa. Kako je rekao portugalski književnik Antonio Lobo Antunes:“Samo su tri ili četiri stvari važne u životu”, “Knjige, prijatelji, žene i... Messi.”.

Mislim stvarno

pre 5 godina

E bre ovaj Mesi.Sve daje golove nekim slabim ekipama.Evo ove sezone sve po dva komada,Totenhemu,Lionu,Junajtedu i jedan gol Atletiku.Ko su bre ovi timovi,ja za ove nikad cuo :-)!

Ivan Veljković

pre 5 godina

Očekivano večeras na Nou Kampu rutinski i lagano Barselona demolirala Mančester Junajted sa 3:0 uz nove majstorije Mesija koji je postigao dva sjajna gola te i sjajnog gola Kutinja i odlične partije celog tima Blaugrane koja se lagano plasirala u polufinale Lige šampiona.

xyz

pre 5 godina

Crni Junajted... Mojes, van Gal, Murinjo i Solsker imaju jednu zajednicku stvar u igri: "davljenje" lopte i bezidejnost. Izuzetak su prvih 8-9 Solskerovih utakmica i po koja van Galova i Murinjova.

eric7

pre 5 godina

Sjajan pocetak koji je obecavao i prava steta sto neka lopta nije zavrsila u golu nakon onih par opasnih situacija i prilika. Ima ova ekipa potencijal nositi se sa najboljim i uz par pojacanja naredne sezone , United ce se boriti za ttuli u premijerligi. Ova utakmica je samo bonus u Evropi. Prevazisli su moja ocekivanja i veliko hvala Oleu za sve do sad. Za kraj, svedocio sam mnogim majstorima loptanja. Cantona mi bio decacki uzor, zbog koga sam i zavoleo United, uzivao sam u talentu el fenomena, postovao mnogo velikog rivala, ali genija Berkgampa kao i Anrija.. Mnogo cenio Zidana, carobnog Ronaldinha.. Uzivao u igrama Cristiana i velilim pobedama koje je doneo Unitedu. Veliko mu hvala za sve. Ali igraca kao sto je Mesi ja nisam gledao. Nestvarno koliko je ovaj momak talentovan, konstantan i dobar. Duboki, duboki naklon od velikog, velikog "djavola" . Zbog ovakvih igraca se voli ovaj sport. Sportski poz i cestitke fanovima barse na prolasku u polufinale.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Sta radi ovaj papa leo X!
Covjek se poigrava, dribla suca, igrace, puca, asistira.
Genij i amen.
Pa jeste vi svjesni kakva mega rupetina ce nastati kad se on povuce?

Ivan

pre 5 godina

Evo kad god kažem nešto loše o De Gei po 200 minusa da dobijem,govorim ja,nije on klasa,svjetsko loše,lopta mu prolazi kroz ruke,ispod ruke noćas. Ter Stegen,Oblak.
Nojer,Čeh,Bufon,Kasiljas,svi oni su 7,8,10 a neki i više branili a da nisu imali ovakvih kikseva a De Gea svake godine po par njih ali je toliko zaštićen od strane medija da je to nevjerovatno. Inače Mesi,nemam više riječi za njega.

marko

pre 5 godina

O Murinju može svašta da se kaže, ali ovako amaterski sastav ne bi ni on izveo. Bez Lukakua, Matića, Mate, pa i Sancheza..

P.S. De Hea napravi 100 odbrana koje niko drugi ne bi, a onda mu šutne Messi ili Ronaldo i desi se ovakva greška.. Psihologija..

Sasa Loznica

pre 5 godina

Ulozim 1000 na drugom poluvremenu ajaks2(5,76).altrinkam 3+(1.96)barsa ukupno vise od 3,5(1.76).sve dodje,a barsa me obori, odnosno ter Steven u 89 parada nestvarna.Bilo bi 19000.steta.Ali mi srce puno zbog Ajaksa,igraju fantastično,napadački,cini mi se da znaju napamet gde se ko nalazi u napadu!!!nesto sad gledam ponisten penal sa početka utakmice i cini mi se da je udario u nogu Rakitića,ali dobro.Ajaks-Barsa...Kakvo bi to bilo finale

Oliver

pre 5 godina

To je taj "najbolji golman na svetu" De Hea. Slab udarac sa 17 metara i to desnom nogom Mesija,smejurija. Ovo nisu djavoli,nego pilici,hehe

Negativni

pre 5 godina

Rutinska razvaljotka. Junajted pod hitno da vrati Pogbu u Juventus, Olu Gunu Sulšu u Molde, a Rašforda, Marsijala i Janga da proda Zvezdi i Partizanu. To im je jedini spas. Jedini igrači koji tamo valjaju su oni koje je doveo doktor Žoze. Uprava Junajteda je tek posebna priča. Dugo će se oni boriti sa Evertonom i Vulvsima za 6.mesto i Ligu Evrope. To je taj nivo, otprilike.

Sale

pre 5 godina

Prosto nevjerovatno da njemu i pored svega igra Ešli Jang... Još traka oko ruke. Pa pobogu cijeli svijet vidi kakva je to panjina i džaba.. Čim su primili prvi gol, zbog njegovih gluposti naravno, odmah sam znao da neću još dugo gledati. Ono se ni u pionirima ne radi... A šta tek reći za drugi gol... Crni De Hea.. Ništa Barselona nije bolja. Ali ovi se unakaziše.
(Greatness, 16. april 2019 21:32)

Svaka ti je na mestu za Janga, ali kako Barselona nije bolja? Igraju viktoriju sa ovima, veca razlika u kvalitetu nego Zvezde-Lucani danas. Da se razumemo ne mislim da Valverdeova Barsa igra bog zna sta, ali Junajted je zalutao u cetvrtfinale, a ne bi prosli ni grupu da im sudija nije priznao Felainijev gol rukom Jang Bojsu u 93 minutu.

saco403

pre 5 godina

ovaj manča je pun umišljeni fudbalera ova lasica rasford pocupani obrva lingard pogba hoće neće Jang očaj djons prelos smoling veze a Fred ne zna pas poslati Manchester baš volim navijam za njih al solsker nisi ti Ferguson da od mc tominia praviš flečera i zavrsicemo kao 5 i iduće godine borba za 4 mjesto.sad je ovo realnost

mracna dusa

pre 5 godina

@sale

Ne znam kada si bio poslednji put na stadionu ali evo ja sam bio u avgustu na Camp Nou, na njihovoj turi obilaska stadiona. Stadion je prelep, unutra je sve prelepo. Jedino sto je staro su plasticne stolice, sto je I razumljivo jer mece sigurno da stavljaju kozne

remax

pre 5 godina

Evo opet pitam, gde su oni koji su govorili da me nema u bitnim utakmicama i da ne resavam bitne mečeve? Vodim ja svoju ekipu napred, ništa ne brinite.
(Ronaldo, 16. april 2019 21:33)

Tu smo svi na broju, idi sad igraj, nadamo se da ćeš za sat vremena roniti suze.

SRBIJA

pre 5 godina

Koja tuga je ovaj Mančester. Drva u sve tri linije tima. Niti tehnike, niti znanja. Ovakav otpor bi i Zvezda pružila. Ovo nije ni T od tima. Pa njima treba 10 novih igrača. Kompletna odbrana i vezni red. Dao bih im Pogbu za Kutija odmah i doplata da uzmu Janga, na primer. :-)

dominus

pre 5 godina

Moram se složiti sa neutralnim ovaj put. De Hea nije normalan lik. Obrni okreni, Junajted svakako nije imao nikakvu šansu u ovom dvomeču. Svoju sreću su potrošili protiv PSGa, a opet glupošću Francuza da izgube dobijeno. Nisam vidio prvi gol, ali jesam drugi. Onako glup gol primiti za golmana svetske klase nije normalno.

Greatness

pre 5 godina

Prosto nevjerovatno da njemu i pored svega igra Ešli Jang... Još traka oko ruke. Pa pobogu cijeli svijet vidi kakva je to panjina i džaba.. Čim su primili prvi gol, zbog njegovih gluposti naravno, odmah sam znao da neću još dugo gledati. Ono se ni u pionirima ne radi... A šta tek reći za drugi gol... Crni De Hea.. Ništa Barselona nije bolja. Ali ovi se unakaziše.

Ronaldo

pre 5 godina

Evo opet pitam, gde su oni koji su govorili da me nema u bitnim utakmicama i da ne resavam bitne mečeve? Vodim ja svoju ekipu napred, ništa ne brinite.

bradina

pre 5 godina

Na poluvremenu rezultati glasanja Iznenadjenje i za mene!?
Komentatori sa ovog portala vise vole da gledaju mec Juventus - Ajaks(-72),nego Barsa - MU (+46).
Da li zbog Ajaksa jer igra Tadic (?)
Ili je zbog neizvesnosti meca (?)
Jedino objasnjenje ipak blize istini,nasi ljudi vole otvoren fudbal - za gol vise,u susretu Barsa - MU engleski tim tesko ce do gola,pogotovo sada kad su poklonili dva Barsi i Mesiju.Velikan ne gresi,ali mu je veciti konkurent Ronaldo za petama.Nema sumnje ova dvojica i dalje vladaju fudbalskom scenom sveta! Tadic solidan,ali mi se ne svidja sto ga je trener opet bacio na najisturenijeg napadaca,ali dobro je njegov iblokirani sut odbio se do Van De Beka i upisana asistencija!Meni takodje vise prija ova utakmica!

milan

pre 5 godina

barsa

https://www.urdurecipes.xyz/p/barcelona-vs-manchester-united.html


ajaks

http://www.eplfree.site/p/b.html
http://ucnews.xyz/16/juventus-en.php
http://ucnews.xyz/16/juventus-br.php
https://www.almostsofts.xyz/p/juventus16-en.html

Sale

pre 5 godina

Ko gura ovog Briha da mi je znati?
(defekt, 16. april 2019 20:50)

Ocigledno je specijalista UEFA i FIFA kad treba nesto da se mulja, na zalost gurace ga i dalje...

Renta bubreg

pre 5 godina

Šta je uradio PSGu...ako ćemo iskreno,bili su sretniji no pametniji...trebalo je da prime 5 komada,neka zahvale raspalom treneru PSGa kao onaj Emeri ranije,dibli ste ovaj Mančester šuplji u nebo

djedmedjed

pre 5 godina

Kako je rekao Ibra dok je igrao u Barci :"Dovoljni smo ja i patuljak". A "patuljak" je stvarno najjači ikada ! Od zadnjih 12 sezona je trebao dobiti 10 zlatnih lopti ( Ronaldo je ipak zaslužio ove dvije zbog onih silnih golova i titula ). Nogometna mafija je na umjetan način stvorila nekakvo rivalstvo i ravnotežu, tako da obojica imaju po 5. Uvreda za zdrav razum ; Ronaldo je samo izvanserijski strijelac, a "patuljak" je sve...

Donn

pre 5 godina

Nisu trebali ovi iz Uefe ovako iznervirati Mesija sad ce svi da ispastaju, zamisli 5i najbolji igrac haahahha.Ove godine ce biti najbolji otice tamo uzeti cekic i slomiti nagradu.

rogh

pre 5 godina

Beograd, 16. april 2019 22:06

mislis 5/6 engleskih top timova jer liverpulu nije dao nijedan a igrao je 3 utakmice protiv njih

svaka cast, pokazali junajtedu da barsa nije psg..sad je red da liverpul pokaze barseloni ono sto je bajernu- da nisu oni ni junajted a bgm ni arsenal da ih nakantaju sa pola tuceta golova. bice zestoki okrsaji

G

pre 5 godina

Bog ima milosti, Messi ne!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bajro, 16. april 2019 21:43)
bog ne postoji

vince carter

pre 5 godina

Videcemo kad Messi zavrsi karijeru da li ce i koliko da se pominje posto su mnogiii zaboravljeni. Lupajte minuse koliko hocete,ali posto predstavljate kako on sam vuce Barselonu i da svi ostali nemaju pojma. Sto ne uze loptu i ne resi Nemacku i Cile 2x. Vase price i cunjevima,tap in golgeteru i nipodastavanju svega mi se gadi. Ne volim nesto ni Ronalda ali on u Junajtedu je bio voz. Dok Pele ili Maradona nikada nisu imali ppvoljnosti i novac,medicinu,dobre terene,pripreme kakve imaju danas i pogotovo Maradona nikada nikada nije igrao za ekipu koja na svakom mecu ima 70+% poseda lopte i gde je non stop u napadu i ima 10000 puta vise prilika od ostalih da demonstrira svoje driblinge,paseve,suteve. A Maradona je imao jos bolju tehniku i pas igru sto bi tek doslo do izrazaja u ovakvom fudbalu kao Barsa.

Negativni

pre 5 godina

Mesi deset praznih mesta Maradona Pele pa ostali
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nestor, 16. april 2019 21:37)

Jeste, Mesi je deset mesta ispod njih dvojice.

BOSS

pre 5 godina

Kao navijac Barselone muka me uhvati kad vidim formaciju sa tri zadnja vezna i naravno sa Robertom u tim.Sigurno se ja ne razumijem nesto dobro u fudbal,al ovakvi kombinaciju ne bi izveo ni Lalatovic,ni Krstajic ...

VanNistelroj

pre 5 godina

Videcemo kad Messi zavrsi karijeru da li ce i koliko da se pominje posto su mnogiii zaboravljeni. Lupajte minuse koliko hocete,ali posto predstavljate kako on sam vuce Barselonu i da svi ostali nemaju pojma. Sto ne uze loptu i ne resi Nemacku i Cile 2x. Vase price i cunjevima,tap in golgeteru i nipodastavanju svega mi se gadi. Ne volim nesto ni Ronalda ali on u Junajtedu je bio voz. Dok Pele ili Maradona nikada nisu imali ppvoljnosti i novac,medicinu,dobre terene,pripreme kakve imaju danas i pogotovo Maradona nikada nikada nije igrao za ekipu koja na svakom mecu ima 70+% poseda lopte i gde je non stop u napadu i ima 10000 puta vise prilika od ostalih da demonstrira svoje driblinge,paseve,suteve. A Maradona je imao jos bolju tehniku i pas igru sto bi tek doslo do izrazaja u ovakvom fudbalu kao Barsa.
(vince carter, 16. april 2019 22:16)

Pa covek je igrao u Barsi pa su ga otkacili posle 2 godine. Izgleda da je igranje rukom efektivno samo na kratke staze, zato je imao 2 pristojne sezone u karijeri, a ostalo je smejurija.

Zika

pre 5 godina

Kad bi se merio cist talenat Maradona je bez premca. Ali, ako se meri ucinak, uticaj na igru, niko nije bolji od Mesija. Pele je najbolji u igri prvobitnog fudbala (koji je skoro pa druga igra u odnosu na ovaj danasnji).

kako da ne

pre 5 godina

@Vince Carter
Okej, Mesi ima bolje doktore, medicinu, treninge. A, to sto ima jace protivnike, to nista? Danas svako igra fudbal i svi su profesionalci. Nije tako bilo u vreme Maradone, mada opet je i bilo solidno slicno. Dok u vreme Pelea, covek igrao sa pekarima, apotekarima. Dok Mesiju redovno lome noge razni Smolinzi, Ramosi i ostali.

Robi Fauler

pre 5 godina

Bog ima milosti, Messi ne!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bajro, 16. april 2019 21:43)
bog ne postoji
(G, 16. april 2019 21:53)

Jesi siguran?

Jeremy

pre 5 godina

@Negativni

Tog Pogbu je isto taj Žoze doveo, i Lindelofa, Bejlija, Miktarijana itd. Odlične transfere je napravio nema šta. Od njegovih dovedenih igrača jedino, možda, vrede Lukaku i Dalot, eventualno Lindelof. Lukaku zato što je eksplozivan (nikako da eksplodira) i Dalot zato što je mlad, a Lind ume kad hoće. Muka je gledati svoj omiljeni engleski tim kako ne ume da se pohvata već 3 sezone. Muka je bila i kad su doveli specijalnog. Čoveka koji je spiskao 370 milka funti na?

rofl

pre 5 godina

(Negativni, 16. april 2019 23:38)
Da, Murinjo je doveo te igrace i bio veoma uspjesan ka’ trener Junajteda u tri sezone... toliko o tome da je “doktor”

PSG

pre 5 godina

Kakav stadion na fotki! Neverovatno!
(Malkom, 16. april 2019 20:15)
Lepo to izgleda na slikama i na tvu ali ništa posebno uživo. Krš od stadiona, sve je staro, popucalo... ali impresivno jeste.

jsx

pre 5 godina

Ne volim nesto ni Ronalda ali...
vince
Pa naravno da ne volis ni Ronalda ni Mesija jer igraju danas, a sve je bilo mnogo bolje ranije... I ako Mbape kojim slucajem osvoji npr. 7 LS i 3 SP (verujem da nece) onda ces pricati kako nije ni do kolena ovoj dvojici...
Inace, je tesko uporedjivati razlicita vremena, ali ne vidim kako bi napredna medicina pomogla Maradoni da se ne drogira. Na Mesija startuju manje brutalno, ali cesce. To znaci da ima predispozicije da duze trtaje, ali mu je mnogo teze da igra kada je taktika dosta razvijenija. Mozda bi se on losije snasao u Maradonino vreme, mozda bolje, mozda bi neko od njih bio bolji u obe epohe, mozda svako u svojoj, a mozda cak i svako u tudjoj. Medjutim, ono po cemu ih mozemo porediti je koliko je ko osvojio u svom vremenu. Tu Maradona ima jedan najveci trofej, i jedan solidan (svestan sam da je UEFA kup bio jaci nego danas, ali i dalje nije bio kao KES, a pogotovo ne kao LS), dok Mesi ima 4 najjaca. Pri tome, Maradona je mogao slobodno da promeni klub (a i Barsa i Napoli su oborili rekorde u transferu, nije igrao za neke siromahe), ili da njemu dovedu, pa da drzi "85%" vremena loptu u posedu, a Mesi ovaj nesrecni vezni red u Argentini ne moze da menja nikako, a samo sa jednim Modricem bi verovatno osvojio i SP, a i ovako je igrao finale.

facts

pre 5 godina

Barselona 3-0 Mančester Junajted, 1. deo

Barsa protiv M. Junajteda: 6-4-3 na 13 mečeva.
Svi strelci Barse protiv M. Junajteda:
4 MESSI
2 Romario, Stoičkov, Sonny Anderson, Rivaldo i autogol (Hogg* i Shaw)
1 Rojo*, Koeman*, Bakero, Ferrer, Giovanni, Luis Enrique, Eto'o, Pedro, Villa i COUTINHO
* nisu u KEŠ+LŠ
Barsa protiv M. Junajteda u KEŠ+LŠ: 5-4-1 na 10 mečeva. Mečevi:
1994 MJ 2-2 B, B 4-0 MJ
1998 MJ 3-3 B, B 3-3 MJ
2008 B 0-0 MJ, MJ 1-0 B
2009 B 2-0 MJ, finale
2011 B 3-1 MJ, finale
2019 MJ 0-1 B, B 3-0 MJ
Barsa u KEŠ+LŠ: 182-70-56, 5 titula, 617 datih i 294 primljena gola na 308 mečeva.
Barsa u zadnjih 10 mečeva u LŠ: 7-3-0. Barsa je jedini neporaženi tim u ovoj LŠ.
Igrači sa najviše nastupa u KEŠ+LŠ (računajući i kvalif. za LŠ):
180 Casillas (176 LŠ+4 kvalif.)
166 C. RONALDO (162+4)
157 Xavi (151+6)
151 Giggs (141+10)
144 Raul (142+2)
139 Maldini (109+11+19 u KEŠ)
133 MESSI (133+0)
132 Iniesta (130+2)
Ter Štegen je 15. igrač Barse (7. stranac uz 8 Španaca) i 2. golman sa 50+ mečeva u KEŠ+LŠ:
110 V. Valdes
50 TER STEGEN (35-8-7)
Igrači sa najviše nastupa od 1/4 f do finala KEŠ+LŠ:
49 Gento i C. RONALDO
40 Xavi
39 Iniesta
38 MESSI
Mesi je 5. put dao 10+ golova u 1 sezoni LŠ.

facts

pre 5 godina

2. deo

To je Mesijev 4. gol M. Junajtedu, 10. u ovoj LŠ, 24. ove godine, 45. ove sezone, 110. u LŠ, 597. za Barsu i 662. u karijeri.
Zadnja 2 meča kada je Mesi dao golove u 1/4 f LŠ:
2013 PSŽ 2-2
2019 3-0 M. Junajted
Zadnja 2 meča LŠ sa strelcima levom i desnom nogom van 16-erca:
2014 Son Heung-min (Zenit 1-2 BAJER L)
2019 MESSI (3-0 M. Junajted)
Mesi (Olimpiko, Vembli i Kamp Nou) i K. Ronaldo su jedini igrači koji su dali golove M. Junajtedu na 3 različita stadiona u LŠ.
Mesi i K. Ronaldo su 1. put posle marta 2009. bili strelci u istom danu u LŠ.
Koutinjo i Robin van Persi su jedini igrači koji su dali golove M. Junajtedu u LŠ i Ligi Evrope.
Učinak Barse kada je Koutinjo bio strelac u LŠ: 3-0-0.
Barsa je dala 20 golova van 16-erca ove sezone:
11 MESSI
3 COUTINHO
2 L. Suarez i Dembele
1 Rakitić i Denis Suarez
De Hea je 1. put primio 3 gola van 16-erca na 1 meču kao golman M. Junajteda.
De Hea je ove sezone napravio 3 greške koje su dovele do gola protivnika (1. put u ovoj LŠ).
Golmani iz Premijer Lige koji imaju 3+ grešaka koje su dovele do gola ove sezone:
5 Asmir Begović
4 J. Pickford
3 De Gea
Tim iz La Lige je 12. put u nizu stigao do 1/2 f LŠ i to je najbolji niz Španskih timova u LŠ.

facts

pre 5 godina

3. deo

REKORD! Ekipe sa najviše pobeda u Evropskim takmičenjima:
314 BARSA
312 Real
Barsine 314 pobede u Evropi:
182 KEŠ+LŠ (1959-2019, još traje)
50 kup pobednika kupova (1963-1997)
40 kup UEFA (1973-2004)
36 kup sajamskih gradova (1955-1971)
6 superkup Evrope (1983-2015)
Barsa (5 pobeda) je tim koji je najviše puta pobedio M. Junajted u LŠ.
Barsa je dala 499 golova u LŠ.
M. Junajted je 1. put u istoriji izgubio sa 4+ golova razlike u dvomeču nokaut faze u Evropi (0-1 i 3-0).
M. Junajted je izgubio na 4 gostovanja u nizu, 1. put od oktobra 1999.
M. Junajted je 1. put primio 3 gola na 1 meču pod trenerom Solskjaer-om.
Kada je Mesi bio strelac u dvomeču nokaut faze LŠ, Barsa je UVEK prolazila dalje.
Zadnja 2 meča LŠ sa 3 gola Barse van 16-erca:
2010 4-0 Štutgart (2 Mesi i 1 Bojan Krkić)
2019 3-0 M. Junajted (2 Mesi i 1 Koutinjo)
Zadnja 2 meča sa 3 gola Barse van 16-erca:
2016 6-2 Betis (liga, 2 Mesi i 1 L. Suares)
2019 3-0 M. Junajted (LŠ)
Zadnja 2 meča LŠ sa 3 gola jednog tima van 16-erca:
2017 Čelsi 6-0 Karabag
2019 Barsa 3-0 M. Junajted
Barsa je prošla u 41 od 43 Evropska dvomeča nakon pobede u gostima u 1. meču. Izuzeci: Keln u UEFA kupu 1980. (0-1 B i 0-4 K) i Mec u kupu pobednika kupova 1984. (2-4 B i 1-4 M).

facts

pre 5 godina

4. deo

Zadnja 4 puta kada je Barsa sačuvala mrežu u dvomeču nokaut faze LŠ:
2006 Benfika 0-0 i 2-0 B, Milan 0-1 i 0-0 M
2008 Šalke 0-1 i 1-0 Š
2019 M. Junajted 0-1 i 3-0 MJ
Barsa je 1. put primila samo 1 gol (i 3 puta su sačuvali mrežu) u prva 4 meča nokaut faze LŠ.
Najbolji niz bez poraza kod kuće u LŠ:
31 BARSA (28-3-0, 2013-2019, još traje)
29 Bajern* (23-6-0, 1998-2002)
* imaju još 2 meča bez poraza, ali oni su bili u kvalif. za LŠ (4-0 Obilić 1998 i 3-1 Partizan 2002) i ne računaju se.
Zadnji poraz Barse kod kuće: 0-3 Bajern 2013 (bez Mesija).
Jedina 2 poraza Barse u LŠ kod kuće sa Mesijem:
2007 1-2 Liverpul
2009 1-2 Rubin Kazan
Barsa i Ajaks su 1. put zajedno u 1/2 f LŠ u istoj sezoni.
Ekipe sa najviše 1/2 f LŠ:
13 Real
12 BARSA
16 polufinala KEŠ+LŠ sa Barsom i treneri:
4 Guardiola
2 Rijkaard
1 H. Herrera, Orizaola, R. Michels, Venables, Cruijff, Van Gaal, Rexach, Vilanova, Luis Enrique i Valverde
Treneri sa najmanje poraza sa Barsom u KEŠ+LŠ (4+ mečeva):
0 Ljubiša Broćić
1 Radomir Antić, R. Michels i Valverde
Valverde kao trener u 1/2 f Evropskih takmičenja:
2007 kup UEFA- Espanjol
2019 LŠ- Barsa
Timovi koji mogu da osvoje triplu krunu (liga, kup i LŠ): Barsa, Ajaks, Mančester Siti i Porto.

facts

pre 5 godina

5. deo

REKORD! Mesi protiv timova iz Engleske u LŠ: 24 golova i 6 asist na 32 meča (17-9-6).
Mesijevih 24 golova protiv timova iz Engleske u LŠ:
9 Arsenal
6 Man. Siti
4 M. JUNAJTED
3 Čelsi
2 Totenhem
Timovi kojima je Mesi dao najviše golova u LŠ:
9 Arsenal
8 Milan i Seltik
7 Bajer L
6 Ajaks i Man. Siti
5 O. Lion
4 Bajern, M. JUNAJTED, PSŽ, PSV, Spartak Moskva i Panatinaikos
Najbolji strelci Barse u LŠ od 2017/18:
16 MESSI
6 autogol
4 Dembele
Igrači sa najviše golova za Barsu u KEŠ+LŠ (od 1959.):
110 MESSI (133 mečeva)
25 Rivaldo (45)
21 Kluivert (50) i Neymar (40)
20 Luis Enrique (41)
19 Luis Suarez (46)
Mesi (110 golova na 133 mečeva) je dao 4 gola više uz 89 mečeva manje za Barsu u KEŠ+LŠ, nego Rivaldo (2.), Klajvert (3.), Nejmar (3.), L. Enrike (5.) i L. Suares (6.) zajedno za Barsu (106 golova na 222 meča).
Mesi protiv De Hee: 6 golova na 5 mečeva (4-0-1).
Mesi protiv M. Junajteda: 4 gola i 0 asist na 6 mečeva (4-1-1).
Mesi u LŠ: 110 golova, 30 asist i 4 trofeja na 133 mečeva (79-35-19).
Igrač meča je Mesi (10 WhoScored, 9.9 SofaScore, 9.3 FotMob).
Igrači sa najviše golova među 5 najjačih liga Evrope od 15.3:
7 Messi
5 I. Aspas, I. Williams, I. Belfodil i Benzema

Pozdrav.

jsx

pre 5 godina

Nista se ne brinite "Mesijevci" ja vec par godina uzivam u vasem plakanju na kraju sezone :)))

Eto imao si citave 3 sezone da se radujes, a i u te tri je osvojeno 5 znacajnih trofeja (ne mogu ni da ispratim SP za klubove, Superkup Evrope, Superkupove Spanije...). A kako je bilo 2015, 2011,2009, pa i 2006. (nista manje zasluzan nego Brazilski Ronaldo '94 za SP)? Maradona je samo jednom podigao tako znacajan trofej (SP je mozda vaznije za coveka u smislu osecaja da je pomogao naciji, ali je po vrednosti osvajanja verovatno cak i iza LS, ali cu reci da su isti rang). A ne znam bas ni koliko je relevantno uzeti kao najvazniji trofej takmicenje koje se igra na 4 godine. Zamislite da se sad gledaju samo osvojene Lige sampiona u godinama koje daju odredjeni ostatak pri deljenju sa 4. Ako bi se uzeo ostatak 2 ispalo bi da covek nema nikakve uspehe u LS, a ako bi se uzeo ostatak 3, imao bi 2 i bio verovatno medju najvecima po takvom kriterijumu.

vince carter

pre 5 godina

Nista se ne brinite "Mesijevci" ja vec par godina uzivam u vasem plakanju na kraju sezone :))) Lik kojeg prosecni igraci u Argentini ustopuju da ne zna gde se nalazi :))) inace ti sto pominjes Maradonin gol rukom ukucaj Messi hand gol da vidis kako ga proslavlja Messi preposteni :))) Nigde drugde osim u Barseloni ne bi omap ovoliko golova i ostalog,svuda bi bio dobar ali ni blizu Barselone. Lik se nije video na jedno 50 utakmica Argentine a taj Maradona je sa obicnim Napolijem pobedjivao 3 puta jaci tim od tog istog Napolija Sakijev Milan i u Argentine je 99:1 u korist Maradone. Pa danasnji ljudi za dva dana zaborave sta je bilo juce jer imaju hiljadu dostupnih stvari na netu koji im okupiraju paznju. Zivi bili pa videli za prvog sledeceg koji malo dominira vec ce pricati da je najbolji ikada :))) Messi "da igram milion godina nikada necu biti bolji od Maradone" prvo kad izgovoris imena Diego Armando Maradona i Messi...to ne moze da se poredi prvo zvuci kao kralj a drugo kao prosjak :D

vince carter

pre 5 godina

Pa tom Maradoni u Barseloni je igrac Bilbaoa slomio clanak divljackim startom. Prvo Italijanska liga je 10 puta bila jaca od Spanske u ono vreme a lik ladno poredi onu Barsu da ovom koja je vec bila sampion Evrope i Spanije kada je Messi poceo da ulazi u tim i kao reprezentacija osvojila sve sto moze. Privas kako razni "ramosi" itd,startuju na Mesija,pa upravo zbog drugacijeg sudijskog kriterijuma i defanzivnog fudbala,Maradona je trpeo mnogo jace startove a na njega su samo startovali razni Maldiniji i Bareziji :))) isti Maldini koji je 2007 sa 37 bio najbolji defanzivac LS! I da bi igrao KS u ono vreme,morao si svake godine biti prvak Drzave,samo sampioni su igrali i nije bilo stvaranja super timova zbog ogranicenog broja stranaca pa su vecina bila ujednacena. Naravno da ni Pele nije igrao protiv pekara,mesara vec profesionalnih sportista i bio je fizicki pripremljen kao i oni,tako da mu dodje na isto. Dovoljno je vidite kako je Pele igrao svojom levom nogom,lob iz punog trka,neverovatan skok,tehnika da se zna da je rec o vrhunskom igracu i atleti kome bi moderni uslovi samo odgovarali. Reci Alexa Fergusona dovoljno govore "svi veliki igraci bi bili veliki u bilo kojoj eri u bilo kojoj ligi" a mislim da se on razume bolje od svih nas ovde. Liverpul ce zgaziti Barsu..zapamtite moje reci :))

vince carter

pre 5 godina

@Jx u Kupu Uefa su igrala po 3,4 tima iz najjacih liga u to vreme a u KS samo jedan. U ono vreme je bila nemerljiva razlika o znacaju svetskog i kupa sampiona. Italijanska liga je takodje bila jaca od kupa sampiona,jedan Ziko je bio u Udinezeu,Milan koji je dominirao Evropom,Nemacki Inter,Platinijev Juventus,Roma itd. "Ne volim nesto ni Ronalda" on decko kao ni Messi nisu iz moderne ere fudbala,nisu "napredne" generacije 94,95,96 godista soft generacije drustvenih mreza...koje nikada nece biti bolje od srarihij generacija pre svega mentalno. Kao balerina Neymar na primer a Ronaldo nije majstor tipa Messi,Maradona..nisam rekao da je Messi los ili nije majstor vec razlika u ekipi u napadackom fudbalu koji ima uz sebe celu karijeru..

vince carter

pre 5 godina

Videcemo kad Messi zavrsi karijeru da li ce i koliko da se pominje posto su mnogiii zaboravljeni. Lupajte minuse koliko hocete,ali posto predstavljate kako on sam vuce Barselonu i da svi ostali nemaju pojma. Sto ne uze loptu i ne resi Nemacku i Cile 2x. Vase price i cunjevima,tap in golgeteru i nipodastavanju svega mi se gadi. Ne volim nesto ni Ronalda ali on u Junajtedu je bio voz. Dok Pele ili Maradona nikada nisu imali ppvoljnosti i novac,medicinu,dobre terene,pripreme kakve imaju danas i pogotovo Maradona nikada nikada nije igrao za ekipu koja na svakom mecu ima 70+% poseda lopte i gde je non stop u napadu i ima 10000 puta vise prilika od ostalih da demonstrira svoje driblinge,paseve,suteve. A Maradona je imao jos bolju tehniku i pas igru sto bi tek doslo do izrazaja u ovakvom fudbalu kao Barsa.

Negativni

pre 5 godina

Mesi deset praznih mesta Maradona Pele pa ostali
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nestor, 16. april 2019 21:37)

Jeste, Mesi je deset mesta ispod njih dvojice.

delboj

pre 5 godina

Videcemo kad Messi zavrsi karijeru da li ce i koliko da se pominje posto su mnogiii zaboravljeni. Lupajte minuse koliko hocete,ali posto predstavljate kako on sam vuce Barselonu i da svi ostali nemaju pojma. Sto ne uze loptu i ne resi Nemacku i Cile 2x. Vase price i cunjevima,tap in golgeteru i nipodastavanju svega mi se gadi. Ne volim nesto ni Ronalda ali on u Junajtedu je bio voz. Dok Pele ili Maradona nikada nisu imali ppvoljnosti i novac,medicinu,dobre terene,pripreme kakve imaju danas i pogotovo Maradona nikada nikada nije igrao za ekipu koja na svakom mecu ima 70+% poseda lopte i gde je non stop u napadu i ima 10000 puta vise prilika od ostalih da demonstrira svoje driblinge,paseve,suteve. A Maradona je imao jos bolju tehniku i pas igru sto bi tek doslo do izrazaja u ovakvom fudbalu kao Barsa.
(vince carter, 16. april 2019 22:16)

Ko je Maradona? Onaj sto je dao gol rukom?

rogh

pre 5 godina

Beograd, 16. april 2019 22:06

mislis 5/6 engleskih top timova jer liverpulu nije dao nijedan a igrao je 3 utakmice protiv njih

svaka cast, pokazali junajtedu da barsa nije psg..sad je red da liverpul pokaze barseloni ono sto je bajernu- da nisu oni ni junajted a bgm ni arsenal da ih nakantaju sa pola tuceta golova. bice zestoki okrsaji

PSG

pre 5 godina

Kakav stadion na fotki! Neverovatno!
(Malkom, 16. april 2019 20:15)
Lepo to izgleda na slikama i na tvu ali ništa posebno uživo. Krš od stadiona, sve je staro, popucalo... ali impresivno jeste.

Negativni

pre 5 godina

Rutinska razvaljotka. Junajted pod hitno da vrati Pogbu u Juventus, Olu Gunu Sulšu u Molde, a Rašforda, Marsijala i Janga da proda Zvezdi i Partizanu. To im je jedini spas. Jedini igrači koji tamo valjaju su oni koje je doveo doktor Žoze. Uprava Junajteda je tek posebna priča. Dugo će se oni boriti sa Evertonom i Vulvsima za 6.mesto i Ligu Evrope. To je taj nivo, otprilike.

Ronaldo

pre 5 godina

Evo opet pitam, gde su oni koji su govorili da me nema u bitnim utakmicama i da ne resavam bitne mečeve? Vodim ja svoju ekipu napred, ništa ne brinite.

BOSS

pre 5 godina

Kao navijac Barselone muka me uhvati kad vidim formaciju sa tri zadnja vezna i naravno sa Robertom u tim.Sigurno se ja ne razumijem nesto dobro u fudbal,al ovakvi kombinaciju ne bi izveo ni Lalatovic,ni Krstajic ...

G

pre 5 godina

Bog ima milosti, Messi ne!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bajro, 16. april 2019 21:43)
bog ne postoji

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

“Ako želiš da gledaš kvalitetan fudbal pusti Bundesligu,i videces šta je kvalitet fudbala(nebitno da li igraju Majnc,Augzburg ili Leverkuzen,Salke...)..
(Kica,09.april 2019 20:35)
Moj Kićo je stručnjak za fudbal svetske klase hahahaha

vince carter

pre 5 godina

Nista se ne brinite "Mesijevci" ja vec par godina uzivam u vasem plakanju na kraju sezone :))) Lik kojeg prosecni igraci u Argentini ustopuju da ne zna gde se nalazi :))) inace ti sto pominjes Maradonin gol rukom ukucaj Messi hand gol da vidis kako ga proslavlja Messi preposteni :))) Nigde drugde osim u Barseloni ne bi omap ovoliko golova i ostalog,svuda bi bio dobar ali ni blizu Barselone. Lik se nije video na jedno 50 utakmica Argentine a taj Maradona je sa obicnim Napolijem pobedjivao 3 puta jaci tim od tog istog Napolija Sakijev Milan i u Argentine je 99:1 u korist Maradone. Pa danasnji ljudi za dva dana zaborave sta je bilo juce jer imaju hiljadu dostupnih stvari na netu koji im okupiraju paznju. Zivi bili pa videli za prvog sledeceg koji malo dominira vec ce pricati da je najbolji ikada :))) Messi "da igram milion godina nikada necu biti bolji od Maradone" prvo kad izgovoris imena Diego Armando Maradona i Messi...to ne moze da se poredi prvo zvuci kao kralj a drugo kao prosjak :D

Oliver

pre 5 godina

To je taj "najbolji golman na svetu" De Hea. Slab udarac sa 17 metara i to desnom nogom Mesija,smejurija. Ovo nisu djavoli,nego pilici,hehe

Ivan Veljković

pre 5 godina

Očekivano večeras na Nou Kampu rutinski i lagano Barselona demolirala Mančester Junajted sa 3:0 uz nove majstorije Mesija koji je postigao dva sjajna gola te i sjajnog gola Kutinja i odlične partije celog tima Blaugrane koja se lagano plasirala u polufinale Lige šampiona.

Greatness

pre 5 godina

Prosto nevjerovatno da njemu i pored svega igra Ešli Jang... Još traka oko ruke. Pa pobogu cijeli svijet vidi kakva je to panjina i džaba.. Čim su primili prvi gol, zbog njegovih gluposti naravno, odmah sam znao da neću još dugo gledati. Ono se ni u pionirima ne radi... A šta tek reći za drugi gol... Crni De Hea.. Ništa Barselona nije bolja. Ali ovi se unakaziše.

Sasa Loznica

pre 5 godina

Ulozim 1000 na drugom poluvremenu ajaks2(5,76).altrinkam 3+(1.96)barsa ukupno vise od 3,5(1.76).sve dodje,a barsa me obori, odnosno ter Steven u 89 parada nestvarna.Bilo bi 19000.steta.Ali mi srce puno zbog Ajaksa,igraju fantastično,napadački,cini mi se da znaju napamet gde se ko nalazi u napadu!!!nesto sad gledam ponisten penal sa početka utakmice i cini mi se da je udario u nogu Rakitića,ali dobro.Ajaks-Barsa...Kakvo bi to bilo finale

Malkom

pre 5 godina

Da nije Mančester poslužila sreća, sad bismo gledali spektakl između Pariza i Barse. Ali dobro, šta je tu je. Junajted je u ovom trenutku preslab za Barsu.

Gaudi

pre 5 godina

Nitko mu nije ni do kolena. Najveći koji je hodao ovom planetom, svakom navijaču s ovog sajta preporučujem da u sljedeće 2-3 godine ode na Camp Nou pogledati Boga nogometa. Kako je rekao portugalski književnik Antonio Lobo Antunes:“Samo su tri ili četiri stvari važne u životu”, “Knjige, prijatelji, žene i... Messi.”.

Ivan

pre 5 godina

Evo kad god kažem nešto loše o De Gei po 200 minusa da dobijem,govorim ja,nije on klasa,svjetsko loše,lopta mu prolazi kroz ruke,ispod ruke noćas. Ter Stegen,Oblak.
Nojer,Čeh,Bufon,Kasiljas,svi oni su 7,8,10 a neki i više branili a da nisu imali ovakvih kikseva a De Gea svake godine po par njih ali je toliko zaštićen od strane medija da je to nevjerovatno. Inače Mesi,nemam više riječi za njega.

marko

pre 5 godina

O Murinju može svašta da se kaže, ali ovako amaterski sastav ne bi ni on izveo. Bez Lukakua, Matića, Mate, pa i Sancheza..

P.S. De Hea napravi 100 odbrana koje niko drugi ne bi, a onda mu šutne Messi ili Ronaldo i desi se ovakva greška.. Psihologija..

Gaudi

pre 5 godina

Nitko mu nije ni crno ispod nokta. Najveći koji je hodao ovom planetom, svakom navijaču s ove stranice preporučujem da u sljedeće 2-3 godine ode na Camp Nou pogledati Boga nogometa. Kako je rekao portugalski književnik Antonio Lobo Antunes:“Samo su tri ili četiri stvari važne u životu”, “Knjige, prijatelji, žene i... Messi.”.

bradina

pre 5 godina

Na poluvremenu rezultati glasanja Iznenadjenje i za mene!?
Komentatori sa ovog portala vise vole da gledaju mec Juventus - Ajaks(-72),nego Barsa - MU (+46).
Da li zbog Ajaksa jer igra Tadic (?)
Ili je zbog neizvesnosti meca (?)
Jedino objasnjenje ipak blize istini,nasi ljudi vole otvoren fudbal - za gol vise,u susretu Barsa - MU engleski tim tesko ce do gola,pogotovo sada kad su poklonili dva Barsi i Mesiju.Velikan ne gresi,ali mu je veciti konkurent Ronaldo za petama.Nema sumnje ova dvojica i dalje vladaju fudbalskom scenom sveta! Tadic solidan,ali mi se ne svidja sto ga je trener opet bacio na najisturenijeg napadaca,ali dobro je njegov iblokirani sut odbio se do Van De Beka i upisana asistencija!Meni takodje vise prija ova utakmica!

Beograd

pre 5 godina

Najveci ikada. Greh je porediti ga sa bilo kim. A klinci ko klinci neka ide u Englesku da se dokaze. Ima jedan nestvaran podatak da je Mesi postigao vise golova prvoj sestorci Engleskih ekipa takozvanih velikih timova nego Ronaldo koji je godinama igrao gore u njihovom prvenstvu. A Mesi se susretao sa njima samo u LS. Mislim da samo Aguero ima vise tih golova od Mesija u susretu protiv tih ekipa. Za ne verovati.

Mislim stvarno

pre 5 godina

E bre ovaj Mesi.Sve daje golove nekim slabim ekipama.Evo ove sezone sve po dva komada,Totenhemu,Lionu,Junajtedu i jedan gol Atletiku.Ko su bre ovi timovi,ja za ove nikad cuo :-)!

Mislim stvarno

pre 5 godina

E bre ovaj Mesi.Sve daje golove nekim slabim ekipama.Evo ove sezone sve po dva komada,Totenhemu,Lionu,Junajtedu i jedan gol Atletiku.Ko su bre ovi timovi,ja za ove nikad cuo!

vince carter

pre 5 godina

Pa tom Maradoni u Barseloni je igrac Bilbaoa slomio clanak divljackim startom. Prvo Italijanska liga je 10 puta bila jaca od Spanske u ono vreme a lik ladno poredi onu Barsu da ovom koja je vec bila sampion Evrope i Spanije kada je Messi poceo da ulazi u tim i kao reprezentacija osvojila sve sto moze. Privas kako razni "ramosi" itd,startuju na Mesija,pa upravo zbog drugacijeg sudijskog kriterijuma i defanzivnog fudbala,Maradona je trpeo mnogo jace startove a na njega su samo startovali razni Maldiniji i Bareziji :))) isti Maldini koji je 2007 sa 37 bio najbolji defanzivac LS! I da bi igrao KS u ono vreme,morao si svake godine biti prvak Drzave,samo sampioni su igrali i nije bilo stvaranja super timova zbog ogranicenog broja stranaca pa su vecina bila ujednacena. Naravno da ni Pele nije igrao protiv pekara,mesara vec profesionalnih sportista i bio je fizicki pripremljen kao i oni,tako da mu dodje na isto. Dovoljno je vidite kako je Pele igrao svojom levom nogom,lob iz punog trka,neverovatan skok,tehnika da se zna da je rec o vrhunskom igracu i atleti kome bi moderni uslovi samo odgovarali. Reci Alexa Fergusona dovoljno govore "svi veliki igraci bi bili veliki u bilo kojoj eri u bilo kojoj ligi" a mislim da se on razume bolje od svih nas ovde. Liverpul ce zgaziti Barsu..zapamtite moje reci :))

Renta bubreg

pre 5 godina

Šta je uradio PSGu...ako ćemo iskreno,bili su sretniji no pametniji...trebalo je da prime 5 komada,neka zahvale raspalom treneru PSGa kao onaj Emeri ranije,dibli ste ovaj Mančester šuplji u nebo

lio1881

pre 5 godina

Ovaj Pogba ucenjuje klubove, hoce da je najplaceniji u ekipi, al kad se treba dokazati i pokazati taj kvalitet on je najgori. Evo ide 77.minut a on jedno veliko “0”. Messi i CR jesu ogromno placeni ali oni vuku svoje ekipe oni svaku utakmicu dokazuju da vrede tih para.

vasilike

pre 5 godina

Ovaj lik sto napisa da je Narsin stadion ruina i da je ispucao ....bla bla... Sta li je on video i gde je bio ako ke bio! To je jedan od boljih stadiona i najvecih. Unutrasnjost je velelpna. Za turiste pustaju utakmice i celokupnu atmosveru kao da prisustvujes mecu. Izlozbeni prostor takodje fascinantan. Teren bozanstven, trava vrhunska.

Sale

pre 5 godina

Ko gura ovog Briha da mi je znati?
(defekt, 16. april 2019 20:50)

Ocigledno je specijalista UEFA i FIFA kad treba nesto da se mulja, na zalost gurace ga i dalje...

Ccc

pre 5 godina

A onaj simulator,tap in golgeter i najbolji suter penala u istoriji uspe da uradi na treningu sa cunjevima ovo sto je Mesi uradio veceras za 4 minuta skinucu mu kapu.

eric7

pre 5 godina

Sjajan pocetak koji je obecavao i prava steta sto neka lopta nije zavrsila u golu nakon onih par opasnih situacija i prilika. Ima ova ekipa potencijal nositi se sa najboljim i uz par pojacanja naredne sezone , United ce se boriti za ttuli u premijerligi. Ova utakmica je samo bonus u Evropi. Prevazisli su moja ocekivanja i veliko hvala Oleu za sve do sad. Za kraj, svedocio sam mnogim majstorima loptanja. Cantona mi bio decacki uzor, zbog koga sam i zavoleo United, uzivao sam u talentu el fenomena, postovao mnogo velikog rivala, ali genija Berkgampa kao i Anrija.. Mnogo cenio Zidana, carobnog Ronaldinha.. Uzivao u igrama Cristiana i velilim pobedama koje je doneo Unitedu. Veliko mu hvala za sve. Ali igraca kao sto je Mesi ja nisam gledao. Nestvarno koliko je ovaj momak talentovan, konstantan i dobar. Duboki, duboki naklon od velikog, velikog "djavola" . Zbog ovakvih igraca se voli ovaj sport. Sportski poz i cestitke fanovima barse na prolasku u polufinale.

vince carter

pre 5 godina

@Jx u Kupu Uefa su igrala po 3,4 tima iz najjacih liga u to vreme a u KS samo jedan. U ono vreme je bila nemerljiva razlika o znacaju svetskog i kupa sampiona. Italijanska liga je takodje bila jaca od kupa sampiona,jedan Ziko je bio u Udinezeu,Milan koji je dominirao Evropom,Nemacki Inter,Platinijev Juventus,Roma itd. "Ne volim nesto ni Ronalda" on decko kao ni Messi nisu iz moderne ere fudbala,nisu "napredne" generacije 94,95,96 godista soft generacije drustvenih mreza...koje nikada nece biti bolje od srarihij generacija pre svega mentalno. Kao balerina Neymar na primer a Ronaldo nije majstor tipa Messi,Maradona..nisam rekao da je Messi los ili nije majstor vec razlika u ekipi u napadackom fudbalu koji ima uz sebe celu karijeru..

Cro

pre 5 godina

Mesi jeste najbolji svih vremena ali najmanje te bedne statistike koja se stalno pominje, on je najbolji zbog onoga sto radi na terenu a to se nigde ne zapisuje.

xyz

pre 5 godina

Crni Junajted... Mojes, van Gal, Murinjo i Solsker imaju jednu zajednicku stvar u igri: "davljenje" lopte i bezidejnost. Izuzetak su prvih 8-9 Solskerovih utakmica i po koja van Galova i Murinjova.

milan

pre 5 godina

barsa

https://www.urdurecipes.xyz/p/barcelona-vs-manchester-united.html


ajaks

http://www.eplfree.site/p/b.html
http://ucnews.xyz/16/juventus-en.php
http://ucnews.xyz/16/juventus-br.php
https://www.almostsofts.xyz/p/juventus16-en.html

Sale

pre 5 godina

Prosto nevjerovatno da njemu i pored svega igra Ešli Jang... Još traka oko ruke. Pa pobogu cijeli svijet vidi kakva je to panjina i džaba.. Čim su primili prvi gol, zbog njegovih gluposti naravno, odmah sam znao da neću još dugo gledati. Ono se ni u pionirima ne radi... A šta tek reći za drugi gol... Crni De Hea.. Ništa Barselona nije bolja. Ali ovi se unakaziše.
(Greatness, 16. april 2019 21:32)

Svaka ti je na mestu za Janga, ali kako Barselona nije bolja? Igraju viktoriju sa ovima, veca razlika u kvalitetu nego Zvezde-Lucani danas. Da se razumemo ne mislim da Valverdeova Barsa igra bog zna sta, ali Junajted je zalutao u cetvrtfinale, a ne bi prosli ni grupu da im sudija nije priznao Felainijev gol rukom Jang Bojsu u 93 minutu.

SRBIJA

pre 5 godina

Koja tuga je ovaj Mančester. Drva u sve tri linije tima. Niti tehnike, niti znanja. Ovakav otpor bi i Zvezda pružila. Ovo nije ni T od tima. Pa njima treba 10 novih igrača. Kompletna odbrana i vezni red. Dao bih im Pogbu za Kutija odmah i doplata da uzmu Janga, na primer. :-)

Lepota fudbala

pre 5 godina

Večeras su prošle dve ekipe sa najvećom fudbalskom tradicijom.
Ekipe koje kada su raspoložene igraju najlepši fubal na svetu.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Sta radi ovaj papa leo X!
Covjek se poigrava, dribla suca, igrace, puca, asistira.
Genij i amen.
Pa jeste vi svjesni kakva mega rupetina ce nastati kad se on povuce?

remax

pre 5 godina

Evo opet pitam, gde su oni koji su govorili da me nema u bitnim utakmicama i da ne resavam bitne mečeve? Vodim ja svoju ekipu napred, ništa ne brinite.
(Ronaldo, 16. april 2019 21:33)

Tu smo svi na broju, idi sad igraj, nadamo se da ćeš za sat vremena roniti suze.

saco403

pre 5 godina

ovaj manča je pun umišljeni fudbalera ova lasica rasford pocupani obrva lingard pogba hoće neće Jang očaj djons prelos smoling veze a Fred ne zna pas poslati Manchester baš volim navijam za njih al solsker nisi ti Ferguson da od mc tominia praviš flečera i zavrsicemo kao 5 i iduće godine borba za 4 mjesto.sad je ovo realnost

kako da ne

pre 5 godina

@Vince Carter
Okej, Mesi ima bolje doktore, medicinu, treninge. A, to sto ima jace protivnike, to nista? Danas svako igra fudbal i svi su profesionalci. Nije tako bilo u vreme Maradone, mada opet je i bilo solidno slicno. Dok u vreme Pelea, covek igrao sa pekarima, apotekarima. Dok Mesiju redovno lome noge razni Smolinzi, Ramosi i ostali.

Zika

pre 5 godina

Kad bi se merio cist talenat Maradona je bez premca. Ali, ako se meri ucinak, uticaj na igru, niko nije bolji od Mesija. Pele je najbolji u igri prvobitnog fudbala (koji je skoro pa druga igra u odnosu na ovaj danasnji).

BOSS

pre 5 godina

Statistika je najmanje bitna kad pogledas sta covjek radi.Neko je prije napisao jedini covjek danas koji moze da preseva dva tri igraca ...

VanNistelroj

pre 5 godina

Videcemo kad Messi zavrsi karijeru da li ce i koliko da se pominje posto su mnogiii zaboravljeni. Lupajte minuse koliko hocete,ali posto predstavljate kako on sam vuce Barselonu i da svi ostali nemaju pojma. Sto ne uze loptu i ne resi Nemacku i Cile 2x. Vase price i cunjevima,tap in golgeteru i nipodastavanju svega mi se gadi. Ne volim nesto ni Ronalda ali on u Junajtedu je bio voz. Dok Pele ili Maradona nikada nisu imali ppvoljnosti i novac,medicinu,dobre terene,pripreme kakve imaju danas i pogotovo Maradona nikada nikada nije igrao za ekipu koja na svakom mecu ima 70+% poseda lopte i gde je non stop u napadu i ima 10000 puta vise prilika od ostalih da demonstrira svoje driblinge,paseve,suteve. A Maradona je imao jos bolju tehniku i pas igru sto bi tek doslo do izrazaja u ovakvom fudbalu kao Barsa.
(vince carter, 16. april 2019 22:16)

Pa covek je igrao u Barsi pa su ga otkacili posle 2 godine. Izgleda da je igranje rukom efektivno samo na kratke staze, zato je imao 2 pristojne sezone u karijeri, a ostalo je smejurija.

djedmedjed

pre 5 godina

Kako je rekao Ibra dok je igrao u Barci :"Dovoljni smo ja i patuljak". A "patuljak" je stvarno najjači ikada ! Od zadnjih 12 sezona je trebao dobiti 10 zlatnih lopti ( Ronaldo je ipak zaslužio ove dvije zbog onih silnih golova i titula ). Nogometna mafija je na umjetan način stvorila nekakvo rivalstvo i ravnotežu, tako da obojica imaju po 5. Uvreda za zdrav razum ; Ronaldo je samo izvanserijski strijelac, a "patuljak" je sve...

Robi Fauler

pre 5 godina

Bog ima milosti, Messi ne!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bajro, 16. april 2019 21:43)
bog ne postoji
(G, 16. april 2019 21:53)

Jesi siguran?

Jeremy

pre 5 godina

@Negativni

Tog Pogbu je isto taj Žoze doveo, i Lindelofa, Bejlija, Miktarijana itd. Odlične transfere je napravio nema šta. Od njegovih dovedenih igrača jedino, možda, vrede Lukaku i Dalot, eventualno Lindelof. Lukaku zato što je eksplozivan (nikako da eksplodira) i Dalot zato što je mlad, a Lind ume kad hoće. Muka je gledati svoj omiljeni engleski tim kako ne ume da se pohvata već 3 sezone. Muka je bila i kad su doveli specijalnog. Čoveka koji je spiskao 370 milka funti na?

mracna dusa

pre 5 godina

@sale

Ne znam kada si bio poslednji put na stadionu ali evo ja sam bio u avgustu na Camp Nou, na njihovoj turi obilaska stadiona. Stadion je prelep, unutra je sve prelepo. Jedino sto je staro su plasticne stolice, sto je I razumljivo jer mece sigurno da stavljaju kozne

dominus

pre 5 godina

Moram se složiti sa neutralnim ovaj put. De Hea nije normalan lik. Obrni okreni, Junajted svakako nije imao nikakvu šansu u ovom dvomeču. Svoju sreću su potrošili protiv PSGa, a opet glupošću Francuza da izgube dobijeno. Nisam vidio prvi gol, ali jesam drugi. Onako glup gol primiti za golmana svetske klase nije normalno.

jsx

pre 5 godina

Nista se ne brinite "Mesijevci" ja vec par godina uzivam u vasem plakanju na kraju sezone :)))

Eto imao si citave 3 sezone da se radujes, a i u te tri je osvojeno 5 znacajnih trofeja (ne mogu ni da ispratim SP za klubove, Superkup Evrope, Superkupove Spanije...). A kako je bilo 2015, 2011,2009, pa i 2006. (nista manje zasluzan nego Brazilski Ronaldo '94 za SP)? Maradona je samo jednom podigao tako znacajan trofej (SP je mozda vaznije za coveka u smislu osecaja da je pomogao naciji, ali je po vrednosti osvajanja verovatno cak i iza LS, ali cu reci da su isti rang). A ne znam bas ni koliko je relevantno uzeti kao najvazniji trofej takmicenje koje se igra na 4 godine. Zamislite da se sad gledaju samo osvojene Lige sampiona u godinama koje daju odredjeni ostatak pri deljenju sa 4. Ako bi se uzeo ostatak 2 ispalo bi da covek nema nikakve uspehe u LS, a ako bi se uzeo ostatak 3, imao bi 2 i bio verovatno medju najvecima po takvom kriterijumu.

Donn

pre 5 godina

Nisu trebali ovi iz Uefe ovako iznervirati Mesija sad ce svi da ispastaju, zamisli 5i najbolji igrac haahahha.Ove godine ce biti najbolji otice tamo uzeti cekic i slomiti nagradu.

rofl

pre 5 godina

(Negativni, 16. april 2019 23:38)
Da, Murinjo je doveo te igrace i bio veoma uspjesan ka’ trener Junajteda u tri sezone... toliko o tome da je “doktor”

jsx

pre 5 godina

Ne volim nesto ni Ronalda ali...
vince
Pa naravno da ne volis ni Ronalda ni Mesija jer igraju danas, a sve je bilo mnogo bolje ranije... I ako Mbape kojim slucajem osvoji npr. 7 LS i 3 SP (verujem da nece) onda ces pricati kako nije ni do kolena ovoj dvojici...
Inace, je tesko uporedjivati razlicita vremena, ali ne vidim kako bi napredna medicina pomogla Maradoni da se ne drogira. Na Mesija startuju manje brutalno, ali cesce. To znaci da ima predispozicije da duze trtaje, ali mu je mnogo teze da igra kada je taktika dosta razvijenija. Mozda bi se on losije snasao u Maradonino vreme, mozda bolje, mozda bi neko od njih bio bolji u obe epohe, mozda svako u svojoj, a mozda cak i svako u tudjoj. Medjutim, ono po cemu ih mozemo porediti je koliko je ko osvojio u svom vremenu. Tu Maradona ima jedan najveci trofej, i jedan solidan (svestan sam da je UEFA kup bio jaci nego danas, ali i dalje nije bio kao KES, a pogotovo ne kao LS), dok Mesi ima 4 najjaca. Pri tome, Maradona je mogao slobodno da promeni klub (a i Barsa i Napoli su oborili rekorde u transferu, nije igrao za neke siromahe), ili da njemu dovedu, pa da drzi "85%" vremena loptu u posedu, a Mesi ovaj nesrecni vezni red u Argentini ne moze da menja nikako, a samo sa jednim Modricem bi verovatno osvojio i SP, a i ovako je igrao finale.

facts

pre 5 godina

5. deo

REKORD! Mesi protiv timova iz Engleske u LŠ: 24 golova i 6 asist na 32 meča (17-9-6).
Mesijevih 24 golova protiv timova iz Engleske u LŠ:
9 Arsenal
6 Man. Siti
4 M. JUNAJTED
3 Čelsi
2 Totenhem
Timovi kojima je Mesi dao najviše golova u LŠ:
9 Arsenal
8 Milan i Seltik
7 Bajer L
6 Ajaks i Man. Siti
5 O. Lion
4 Bajern, M. JUNAJTED, PSŽ, PSV, Spartak Moskva i Panatinaikos
Najbolji strelci Barse u LŠ od 2017/18:
16 MESSI
6 autogol
4 Dembele
Igrači sa najviše golova za Barsu u KEŠ+LŠ (od 1959.):
110 MESSI (133 mečeva)
25 Rivaldo (45)
21 Kluivert (50) i Neymar (40)
20 Luis Enrique (41)
19 Luis Suarez (46)
Mesi (110 golova na 133 mečeva) je dao 4 gola više uz 89 mečeva manje za Barsu u KEŠ+LŠ, nego Rivaldo (2.), Klajvert (3.), Nejmar (3.), L. Enrike (5.) i L. Suares (6.) zajedno za Barsu (106 golova na 222 meča).
Mesi protiv De Hee: 6 golova na 5 mečeva (4-0-1).
Mesi protiv M. Junajteda: 4 gola i 0 asist na 6 mečeva (4-1-1).
Mesi u LŠ: 110 golova, 30 asist i 4 trofeja na 133 mečeva (79-35-19).
Igrač meča je Mesi (10 WhoScored, 9.9 SofaScore, 9.3 FotMob).
Igrači sa najviše golova među 5 najjačih liga Evrope od 15.3:
7 Messi
5 I. Aspas, I. Williams, I. Belfodil i Benzema

Pozdrav.

facts

pre 5 godina

Barselona 3-0 Mančester Junajted, 1. deo

Barsa protiv M. Junajteda: 6-4-3 na 13 mečeva.
Svi strelci Barse protiv M. Junajteda:
4 MESSI
2 Romario, Stoičkov, Sonny Anderson, Rivaldo i autogol (Hogg* i Shaw)
1 Rojo*, Koeman*, Bakero, Ferrer, Giovanni, Luis Enrique, Eto'o, Pedro, Villa i COUTINHO
* nisu u KEŠ+LŠ
Barsa protiv M. Junajteda u KEŠ+LŠ: 5-4-1 na 10 mečeva. Mečevi:
1994 MJ 2-2 B, B 4-0 MJ
1998 MJ 3-3 B, B 3-3 MJ
2008 B 0-0 MJ, MJ 1-0 B
2009 B 2-0 MJ, finale
2011 B 3-1 MJ, finale
2019 MJ 0-1 B, B 3-0 MJ
Barsa u KEŠ+LŠ: 182-70-56, 5 titula, 617 datih i 294 primljena gola na 308 mečeva.
Barsa u zadnjih 10 mečeva u LŠ: 7-3-0. Barsa je jedini neporaženi tim u ovoj LŠ.
Igrači sa najviše nastupa u KEŠ+LŠ (računajući i kvalif. za LŠ):
180 Casillas (176 LŠ+4 kvalif.)
166 C. RONALDO (162+4)
157 Xavi (151+6)
151 Giggs (141+10)
144 Raul (142+2)
139 Maldini (109+11+19 u KEŠ)
133 MESSI (133+0)
132 Iniesta (130+2)
Ter Štegen je 15. igrač Barse (7. stranac uz 8 Španaca) i 2. golman sa 50+ mečeva u KEŠ+LŠ:
110 V. Valdes
50 TER STEGEN (35-8-7)
Igrači sa najviše nastupa od 1/4 f do finala KEŠ+LŠ:
49 Gento i C. RONALDO
40 Xavi
39 Iniesta
38 MESSI
Mesi je 5. put dao 10+ golova u 1 sezoni LŠ.

facts

pre 5 godina

2. deo

To je Mesijev 4. gol M. Junajtedu, 10. u ovoj LŠ, 24. ove godine, 45. ove sezone, 110. u LŠ, 597. za Barsu i 662. u karijeri.
Zadnja 2 meča kada je Mesi dao golove u 1/4 f LŠ:
2013 PSŽ 2-2
2019 3-0 M. Junajted
Zadnja 2 meča LŠ sa strelcima levom i desnom nogom van 16-erca:
2014 Son Heung-min (Zenit 1-2 BAJER L)
2019 MESSI (3-0 M. Junajted)
Mesi (Olimpiko, Vembli i Kamp Nou) i K. Ronaldo su jedini igrači koji su dali golove M. Junajtedu na 3 različita stadiona u LŠ.
Mesi i K. Ronaldo su 1. put posle marta 2009. bili strelci u istom danu u LŠ.
Koutinjo i Robin van Persi su jedini igrači koji su dali golove M. Junajtedu u LŠ i Ligi Evrope.
Učinak Barse kada je Koutinjo bio strelac u LŠ: 3-0-0.
Barsa je dala 20 golova van 16-erca ove sezone:
11 MESSI
3 COUTINHO
2 L. Suarez i Dembele
1 Rakitić i Denis Suarez
De Hea je 1. put primio 3 gola van 16-erca na 1 meču kao golman M. Junajteda.
De Hea je ove sezone napravio 3 greške koje su dovele do gola protivnika (1. put u ovoj LŠ).
Golmani iz Premijer Lige koji imaju 3+ grešaka koje su dovele do gola ove sezone:
5 Asmir Begović
4 J. Pickford
3 De Gea
Tim iz La Lige je 12. put u nizu stigao do 1/2 f LŠ i to je najbolji niz Španskih timova u LŠ.

facts

pre 5 godina

3. deo

REKORD! Ekipe sa najviše pobeda u Evropskim takmičenjima:
314 BARSA
312 Real
Barsine 314 pobede u Evropi:
182 KEŠ+LŠ (1959-2019, još traje)
50 kup pobednika kupova (1963-1997)
40 kup UEFA (1973-2004)
36 kup sajamskih gradova (1955-1971)
6 superkup Evrope (1983-2015)
Barsa (5 pobeda) je tim koji je najviše puta pobedio M. Junajted u LŠ.
Barsa je dala 499 golova u LŠ.
M. Junajted je 1. put u istoriji izgubio sa 4+ golova razlike u dvomeču nokaut faze u Evropi (0-1 i 3-0).
M. Junajted je izgubio na 4 gostovanja u nizu, 1. put od oktobra 1999.
M. Junajted je 1. put primio 3 gola na 1 meču pod trenerom Solskjaer-om.
Kada je Mesi bio strelac u dvomeču nokaut faze LŠ, Barsa je UVEK prolazila dalje.
Zadnja 2 meča LŠ sa 3 gola Barse van 16-erca:
2010 4-0 Štutgart (2 Mesi i 1 Bojan Krkić)
2019 3-0 M. Junajted (2 Mesi i 1 Koutinjo)
Zadnja 2 meča sa 3 gola Barse van 16-erca:
2016 6-2 Betis (liga, 2 Mesi i 1 L. Suares)
2019 3-0 M. Junajted (LŠ)
Zadnja 2 meča LŠ sa 3 gola jednog tima van 16-erca:
2017 Čelsi 6-0 Karabag
2019 Barsa 3-0 M. Junajted
Barsa je prošla u 41 od 43 Evropska dvomeča nakon pobede u gostima u 1. meču. Izuzeci: Keln u UEFA kupu 1980. (0-1 B i 0-4 K) i Mec u kupu pobednika kupova 1984. (2-4 B i 1-4 M).

facts

pre 5 godina

4. deo

Zadnja 4 puta kada je Barsa sačuvala mrežu u dvomeču nokaut faze LŠ:
2006 Benfika 0-0 i 2-0 B, Milan 0-1 i 0-0 M
2008 Šalke 0-1 i 1-0 Š
2019 M. Junajted 0-1 i 3-0 MJ
Barsa je 1. put primila samo 1 gol (i 3 puta su sačuvali mrežu) u prva 4 meča nokaut faze LŠ.
Najbolji niz bez poraza kod kuće u LŠ:
31 BARSA (28-3-0, 2013-2019, još traje)
29 Bajern* (23-6-0, 1998-2002)
* imaju još 2 meča bez poraza, ali oni su bili u kvalif. za LŠ (4-0 Obilić 1998 i 3-1 Partizan 2002) i ne računaju se.
Zadnji poraz Barse kod kuće: 0-3 Bajern 2013 (bez Mesija).
Jedina 2 poraza Barse u LŠ kod kuće sa Mesijem:
2007 1-2 Liverpul
2009 1-2 Rubin Kazan
Barsa i Ajaks su 1. put zajedno u 1/2 f LŠ u istoj sezoni.
Ekipe sa najviše 1/2 f LŠ:
13 Real
12 BARSA
16 polufinala KEŠ+LŠ sa Barsom i treneri:
4 Guardiola
2 Rijkaard
1 H. Herrera, Orizaola, R. Michels, Venables, Cruijff, Van Gaal, Rexach, Vilanova, Luis Enrique i Valverde
Treneri sa najmanje poraza sa Barsom u KEŠ+LŠ (4+ mečeva):
0 Ljubiša Broćić
1 Radomir Antić, R. Michels i Valverde
Valverde kao trener u 1/2 f Evropskih takmičenja:
2007 kup UEFA- Espanjol
2019 LŠ- Barsa
Timovi koji mogu da osvoje triplu krunu (liga, kup i LŠ): Barsa, Ajaks, Mančester Siti i Porto.